header imageheader imageheader image
{Media}
"Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Autor: endrju, Data: 26.02.2012, 16:19:39, Źródło: Gazeta.pl Kraków
endrju25 lutego br. ukazał się ciekawy artykuł w krakowskiej edycji portalu Gazeta.pl dotyczący krakowskich konwentów M&A.

Wstęp zapowiada niezwykle intrygującą treść: "Kuratorium oświaty chce, by prokuratura zainteresowała się konwentami mangi i anime. I wzywa na rozmowy dyrektorów szkół, w których konwenty się odbywały lub mają się odbyć."

Powodem do napisania artykułu i wzywania dyrektorów szkół na tzw. "dywanik" są działania dwóch aktywistek społecznych, które uznały konwenty za zjawisko "stanowiące zagrożenie dla naszej młodzieży". Kolejny raz argumentem wysuwanym przeciwko fanom mangi jest epatowanie erotyką (także homoseksualną), tym razem jednak wzięto pod uwagę nie same mangowe publikacje, a konwenty. Na nich właśnie skupia się cały artykuł, niestety o bardzo negatywnym brzmieniu.

Wspomniany tekst autorstwa pani Olgi Szpunar można przeczytać w portalu Gazeta.pl (link w źródle).

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 89 dodaj

[1] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
olgita [*.konin.mm.pl], 27.02.2012, 20:47:08, oceny: +5 -4
olgitaChyba po raz pierwszy wstydzę się, że mam na imię Olga. Co do artykułu - brak mi słów.
[17] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 22:37:54, odpowiedź na #1, oceny: +7 -1
DoliNie wiem z czym macie taki problem. Artykuł na gazeta.pl jest całkiem rzetelny (może z wyjątkiem tytułu, ale to standard w mediach internetowych). Problemem są działania Małgorzaty Więczkowskiej i Magdaleny Guziak-Nowak od artykułów w Przewodniku Katolickim i na tych paniach proponuję się skupić.
[19] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 22:50:18, odpowiedź na #17, oceny: +8 -2
Ty kurwa milcz, bo przegrałeś 200 PLN.
TRZEBA PŁATIT
[22] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 23:09:52, odpowiedź na #19, oceny: +0 -2
DoliNie przegrałem, coś ci się przyśniło :) A z Fenkiem Alfa skontaktuję się jutro.
[25] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 23:35:32, odpowiedź na #22, oceny: +0 -3
Kłamiesz. http://tnij.org/pm2g
[29] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Sfierszczyk [*.internetia.net.pl], 27.02.2012, 23:44:53, odpowiedź na #25, oceny: +2 -1
Nie, Słoviku, on nie kłamie, to ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Pamiętasz o co był zakład? O to, czy Vita jest szpiegiem, ja wciąż pamiętam bo ciągle wertuje acepa. Póki co wiadomo tylko, że tamta pani czytuje acepa, nie ma dowodów na to, że Vita nią jest. Chyba, że chcesz mi coś powiedzieć?
[33] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 27.02.2012, 23:51:36, odpowiedź na #29, oceny: +13 -1
Tak czy siak, jeśli ta biedna kobiecina czyta coś tylko dlatego, że szuka na kogoś haków, to bardzo źle świadczy to o jej kondycji psychicznej. Szkoda się robi takiego człowieczka, który nie mając niczego lepszego do roboty gapi się w ekran i notuje wszystkie głupoty wypisywane przez trolle i pospolitych głupców. Naprawdę przykro, że są na ziemi ludzie nie mający własnej pasji ani hobby, a zamiast tego krytykujący to, czym interesują się inni. Normalnemu człowiekowi szkoda by było czasu na czytanie (przykładowo) komentarzy politycznych na onecie, a tutaj taka smutna osoba katuje się czytając mangowe bzdury. Pozostaje tylko pomodlić się o poprawę jej sytuacji.
[55] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Shippo~ [*.multimo.pl], 28.02.2012, 16:11:10, odpowiedź na #33, oceny: +4 -1
Shippo~Prawda. Tylko osoba naprawdę zdesperowana szuka dowodów w komentarzach na acepie...
[36] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 00:07:24, odpowiedź na #29, oceny: +1 -0
Następna możliwość - pani dziennikarka nie doczytała o co jest zakład. Chociaż dla mnie to mało prawdopodobne - wie, o co jest zakład, ale w artykule inaczej to opisała.
[48] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 12:15:58, odpowiedź na #36, oceny: +0 -3
DoliTo drugie. Zakład był o to, czy ona nas inwigiluje na koncie Vity. Wiele się nie minęła z prawdą. Zauważ, że przeciętnemu czytelnikowi Przewodnika Katolickiego zwisa jakaś tam Vita i nie jest to na tyle istotne, by zamieścić to w artykule, więc sytuacja została opisana tak a nie inaczej.

Ludzie, odgadnięcie kim jest Vita jest banalne. Wystarczy skojarzyć parę faktów. Hint: to kreacja pewnego znanego nam trolla. Jak ktoś nie wierzy, to mogę przedstawić mocniejsze dowody (logi z IRC-a i rozmowy GG).
[54] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Shippo~ [*.multimo.pl], 28.02.2012, 16:09:20, odpowiedź na #48, oceny: +1 -1
Shippo~Oj, nie psuj trollowi zabawy!
[56] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 16:22:56, odpowiedź na #48, oceny: +5 -0
Nie wierzę.
[49] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Accoun [*.wi.tuniv.szczecin.pl], 28.02.2012, 12:27:17, odpowiedź na #25, oceny: +1 -1
Skąd ten cytat na dole BTW?
(i co to jest to ucięte po "jebane łibusy będą siedzieć"?)
[50] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 13:03:48, odpowiedź na #49, oceny: +2 -1
DoliTo z drugiego artykułu w PK:

http://tnij.org/pm7o
[57] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 19:30:45, odpowiedź na #49, oceny: +1 -0
To ucięte to mój skill z painta.
[2] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Yori [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 20:51:16, oceny: +14 -1
YoriPrzestańcie to rozgłaszać-jak nie będzie szumu,to te artykuły rozejdą się po kościach ;) Od kilkunastu lat takie rzeczy piszą w gazetach co jakiś czas,a jak widać mangi nie zakazali :)
"Dyskusja z ludźmi religijnymi,przekonanymi o własnej racji,jest jak gra z gołębiem w szachy.Gołąb wszystko poprzewraca,załatwi się na szachownicę i odejdzie napuszony,przekonany,że wygrał." (wypowiedź jednego z uczestników Love 3 ;)
[3] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Isami [*.dynamic.chello.pl], 27.02.2012, 21:17:05, oceny: +19 -1
IsamiA ja mam pomysł. Napiszmy do kuratorium listy ze skargami, że w szkołach na lekcjach pokazuje się niepełnoletnim dzieciom i młodzieży: ludzkie organy rozrodcze, nagie kobiety na koniach, posągi mężczyzn wyrzeźbionych bez ubrań, że przedstawiane są tam wykłady na temat starożytnych igrzysk olimpijskich, na które obserwatorzy przychodzili nago, że wśród lektur jest Zbrodnia i Kara, w której bohaterami są mordercy i prostytutki, a inne lektury pisane były przez homoseksualistów (Hans Christian Andersen np). Bo przecież w szkołach nie może być mowy o czymkolwiek, co może być uznane za niemoralne.
[5] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 27.02.2012, 21:46:44, odpowiedź na #3, oceny: +11 -1
Homoseksualistów jak homoseksualistów. "Alicję w Krainie Czarów" napisał facet lubujący się w przebywaniu sam na sam z nagimi dziewczynkami.
[7] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 21:58:15, odpowiedź na #5, oceny: +16 -2
Pewnie po reinkarnacji rysuje lolicony w Japonii :P
[9] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Isami [*.dynamic.chello.pl], 27.02.2012, 22:00:40, odpowiedź na #5, oceny: +7 -1
IsamiNo widzisz, jeśli to prawda, jest to kolejny argument. I ja mówię poważnie - napiszmy kilkadziesiąt czy kilkaset własnych skarg, tylko pisanych poprawnie, spokojnie, w oparciu o prawdziwe argumenty. Bo kto sieje wiatr, ten zbiera burze.
[13] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 27.02.2012, 22:19:53, odpowiedź na #9, oceny: +2 -1
Prawda. Wikipedia została ocenzurowana, i m.in. nie pada już słowo "pedofil", ale nadal zostało "Organizował wielkie bale dziecięce, na które zapraszał nawet 100 małych dziewczynek. Tracił zainteresowanie nimi, gdy dojrzewały (z wyjątkiem kilku przypadków)." Polecam przedmowę do polskiego wydania Alicji autorstwa Roberta Stillera. Na wiki są też zdjęcia jego autorstwa - niedobrze się robi na sam widok.
[14] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 27.02.2012, 22:25:58, odpowiedź na #13, oceny: +0 -1
W angielskiej wiki jest co nieco ale też bardzo poprawnie politycznie. Wielu badaczy po prostu uważa Lewisa za pedofila, ale z braku dowodów żadna encyklopedia nie chce tego napisać wprost.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[40] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Chalve [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 00:41:34, odpowiedź na #3, oceny: +0 -1
ChalveMała poprawka: Andersen był bi :)

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[67] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Chalve [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 22:43:20, odpowiedź na #66, oceny: +2 -1
ChalveZaraz, chwilunia, a gdzie w tym jest domaganie się specjalnych praw? Poza tym, z tego, co mi wiadomo, "Kopernik była kobietą" tylko w filmie ;)
[4] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Etna [*.adsl.inetia.pl], 27.02.2012, 21:34:53, oceny: +8 -1
EtnaChyba czas zatoczył koło... Pamiętam, że takie cyrki działy się chyba z 10-12 lat temu...
[6] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 21:57:20, odpowiedź na #4, oceny: +7 -1
Raczej cofa się :P

Zresztą tu nie chodzi o czas. Puste łby nie napełniają się z upływem czasu.
[8] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 22:00:29, oceny: +6 -1
Teraz w pełni rozumiem, czemu mój kumpel zawsze mówi, że Gazeta.pl to ścierwo.
[18] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 22:39:34, odpowiedź na #8, oceny: +1 -1
DoliBo? Bo napisali o tym co się ostatnio dzieje? :)
[31] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 23:47:12, odpowiedź na #18, oceny: +5 -2
SStefaniaBo nie jest na kolanach, a kto by się tam wczytywał - skoro nie piszą "Święte Mango I Czcigodni Otaku" na pewno są ścierwami.
Zyll, Ty nowocioto.
[35] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 23:57:06, odpowiedź na #31, oceny: +3 -2
Spierdalaj ^^ Nudzisz już z tym tekstem.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[83] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Kjóik [*.dormar.net.pl], 08.03.2012, 20:05:20, odpowiedź na #65, oceny: +2 -0
KjóikYou must be new.
[10] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
honkimoudo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 22:04:23, oceny: +4 -1
Artykuł prawie jak za dawnych czasów, aż się łezka w oku kręci.
[11] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 22:06:09, odpowiedź na #10, oceny: +5 -1
Jeszcze tylko niech zaczną Kawaii wydawać, ACTA bloknie pirackie mangi i anime i mamy stare, dobre czasy
[12] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Tuan [*.dynamic.chello.pl], 27.02.2012, 22:14:32, odpowiedź na #10, oceny: +9 -1
TuanHmm gazeta katolicka, gazeta wyborcza jeszcze reportaż w Uwadze do kompletu brakuje.
[15] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 27.02.2012, 22:30:44, odpowiedź na #12, oceny: +3 -1
Brakuje też wypowiedzi rządowych ekspertów i samego prymiera.
[16] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Ritsu [178.73.48.*], 27.02.2012, 22:31:01, oceny: +7 -1
RitsuDo niektórych chyba nigdy nie dotrze, że jeśli coś jest animowane, to niekoniecznie jest dla dzieci.
[64] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Vita [*.internetia.net.pl], 28.02.2012, 21:24:46, odpowiedź na #16, oceny: +0 -1
VitaCzemu? Znam wielu dorosłych, którzy zdają sobie sprawę, że animacje są również kierowane do nich. Na przykład moja mama - uwielbia oglądać filmy animowane i doszukiwać się smaczków dla dorosłych, np. Shrek, czy też inne filmy, które często widać w kinach.
[85] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
animemanga [*.acn.waw.pl], 10.03.2012, 23:58:30, odpowiedź na #64, oceny: +1 -0
animemangaAle Shrek nie jest filmem tylko dla dorosłych, a przedmówca nie mówił o doszukiwaniu się "smaczków", tylko o produkcjach nie wskazanych, a wręcz zabronionych dla młodszego widza.
[20] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 22:52:51, oceny: +4 -1
Prorokowałem, że nam TVN na konwent jakiś wbije i chyba niedługo się okaże, że miałem rację.
[23] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 23:26:50, odpowiedź na #20, oceny: +0 -1
A czy organizatorzy i ochrona mają prawo wyprosić taką ekipę z konwentu ?
[24] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2012, 23:33:07, odpowiedź na #23, oceny: +1 -1
Ale po co?
[27] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 23:39:39, odpowiedź na #24, oceny: +1 -1
Bo czarny pijar chuje narobią.
[28] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 27.02.2012, 23:44:22, odpowiedź na #24, oceny: +7 -1
Po to, żeby cię nie filmowali bez zgody. Co to ma być? W niektórych krajach za takie filmowanie jest odpowiedzialność karna, a u nas stanie taki jeden z drugim dziennikarzyna i kręci wszystko dookoła.
[37] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 00:11:13, odpowiedź na #28, oceny: +8 -1
Pytanie - jako fandom mamy się czego wstydzić, że mielibyśmy ich nie wpuścić na konwent? Nic gorszego od buzi Kola i tak telewizji z naszej strony nie spotka. No może jeszcze zdjęcia spod pryszniców po zakończeniu konwentu, ale to raczej powinno iść do programu naukowego dla biologów.
[38] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Etna [*.adsl.inetia.pl], 28.02.2012, 00:17:04, odpowiedź na #37, oceny: +2 -1
EtnaKolo już był w telewizji, w stroju Super Mario. ;p
[45] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 10:11:31, odpowiedź na #38, oceny: +3 -0
Dlatego go wymieniłem. Ma doświadczenie.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[69] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 23:41:13, odpowiedź na #63, oceny: +6 -0
Wiesz co?
Pierdolę poprawność polityczną.
To było raz.
Dwa - jestem szczery.
Trzy - do Kola nic nie mam, bo nawet go nie znam osobiście, ale jak się z racji tego żartu obrazi, to niech mi to powie i przeproszę.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[73] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.02.2012, 00:29:16, odpowiedź na #72, oceny: +4 -0
To teraz w ramach rekompensaty może mam napisać, że lubię jego brodę?
[87] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
animemanga [*.acn.waw.pl], 11.03.2012, 00:11:34, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
animemangaTVN chyba ma lepsze afery, bo całkiem niedawno w jakimś programie słyszałem ending z Samurai Champloo.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[26] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 23:39:05, odpowiedź na #21, oceny: +3 -1
Czy to naprawdę jest największy problem, jaki mamy w fandomie ?
[30] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 27.02.2012, 23:45:07, odpowiedź na #26, oceny: +9 -2
To są jakiekolwiek problemy w fandomie? Póki nikt się nie rzuca na innych z nożem, ja problemów nie widzę.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[75] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 29.02.2012, 15:20:48, odpowiedź na #62, oceny: +4 -0
Nie żart. Co to za problemy, że są jakieś grupki yaoistów czy narutardów. Norma w każdym hobby. Problemy to są w fandomie fanów piłki nożnej, gdzie za przynależność do określonej grupki można dostać od drugiej. U nas to co najwyżej dziewczyny popiszczą a ktoś kogoś nazwie debilem.
[32] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Wojtini [*.ennet.pl], 27.02.2012, 23:49:05, odpowiedź na #21, oceny: +3 -2
WojtiniNie istnieją osoby zwane Yaoistami
[34] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.02.2012, 23:54:10, odpowiedź na #32, oceny: +8 -1
Istnieją, bro, na jednym konie koleś na wiedzówce yaoi wiedział dużo...
[39] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
bronisław geremek [*.adsl.inetia.pl], 28.02.2012, 00:34:51, odpowiedź na #34, oceny: +2 -1
aż mi się przypomniało, jak ubiłem drugie miejsce w konkursie wiedzy o yaoi na Yukiconie. znałem trzy yaoi na krzyż i akurat z nich mi padły pytania, he he.
[42] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
rep__ [*.otaru-uc.ac.jp], 28.02.2012, 05:28:05, odpowiedź na #39, oceny: +12 -1
Ty krzyza do tego nie mieszaj, diable!

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[82] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Had [77.102.219.*], 03.03.2012, 03:13:34, odpowiedź na #61, oceny: +4 -0
HadZanim się młoda damo zaczniesz próbować wtapiać w otoczenie, to je najpierw poznaj. Bo co drugi (jak nie każdy) Twój post to śmiech na sali.
[86] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
animemanga [*.acn.waw.pl], 11.03.2012, 00:07:56, odpowiedź na #61, oceny: +1 -0
animemangaTo można jeszcze dodać, że słowo "Diabeł" należy pisać z wielkiej litery, bo można urazić czyjeś uczucia. Na głowę to nie upadłem. Jak chodziłem jeszcze do szkoły to polonistka kazała pisać słowo "Szatan" z wielkiej litery, właśnie z takiego powodu.
[43] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Isha [*.play-internet.pl], 28.02.2012, 07:05:33, odpowiedź na #21, oceny: +10 -1
IshaMówisz o rozwrzeszczanych dziewuszkach, zwykle nieletnich, które gustują raczej w SHOUNEN-AI niż w yaoi, przykładowo, chichrających się {jeżeli jeszcze nie wyszły w trakcie z powodu braku aktualniejszych wersji wymuskanych bishów} w momencie, gdy na projekcji 'Ai No Kusabi' Iasonowi upierdala nogi?
Bo jeżeli chodziło Ci również o każdą osobę, która w jakiś sposób lubi yaoi i nie zamęcza wszystkich swoich rozmówców na siłę własnymi upodobaniami, to bardzo mi przykro.
Rozdzielenie na 'yaoistów' i 'fanów yaoi' jest nieco durne {to drugie brzmi tak, jakby ktoś biegał z pomponami i transparentami, wykrzykując przy tym 'YAOI!', ale cóż... niekiedy pomocna nomenklatura}.
Żeby nie było - nie burzę się jakoś strasznie :P . Smuci mnie jedynie wkładanie wszystkich do jednego wora, temat przewałkowany milion razy, blablabla... Nie mówię, że Ty to robisz - bo tak naprawdę nie wiem, kim, w Twoim mniemaniu jest rzeczony/a 'yaoist{k}a' i czy to w ogóle na serio :P .
Taa, też uważam, że to raczej marginalny problem fandomu... na tyle, by nie wzbudzać fali durnej nienawiści, zwłaszcza wobec 'niewinnych'... Za chwilę, z powodu własnych upodobań, połączonych z ich nadmierną ekspresją, wszyscy się pożremy. A po cholerę, skoro jesteśmy po jednej stronie, antagonistycznej względem autorów takich artykułów na przykład? :P
[44] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Isha [*.play-internet.pl], 28.02.2012, 09:04:03, oceny: +0 -0
IshaBTW, Panowie, którzy podczas praktycznego konkursu yaoi na Krakonie 2011 zajęli 1. miejsce... Scenka, o charakterze jakiejkolwiek orientacji seksualnej by nie była... nie wymagała 'czegoś takiego'. Nie w wersji TRV. Dziewuszki piszczały jak jasna cholera. Co prawda, było parę elementów humorystycznych w scenkach tych Panów, ale chyba nikt już później o nich nie pamiętał przez wspomniany 'pokaz'.
Pozdro dla Barta i Wujasa, którzy podczas rzeczonego eventu zdobyli miejsce 2., byli {wg mnie} zabawni, zrobili to z feelem, polotem i obyło się bez zbędnej ekspresji :P . Cóż, opinia mocno subiektywna, ale anal{o}-jutsu i białe szele na torsie Barta będę pamiętać do końca życia! :D
[46] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 10:13:15, odpowiedź na #44, oceny: +2 -0
Pffff, scenki przy przewalaniu obornika i wizyty u proktologa z Nejiro 3 i tak nic nie przebije.
[47] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Isha [*.play-internet.pl], 28.02.2012, 10:16:57, odpowiedź na #46, oceny: +2 -1
IshaOł, cóż - zatem wiele mnie ominęło :P .

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[70] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.02.2012, 23:42:14, odpowiedź na #60, oceny: +2 -0
Siostrzyczko, ty to wiesz, jak pocieszyć.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[51] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
HΛЯPΛGŌN [*.183.252.250.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 28.02.2012, 14:24:17, oceny: +21 -0
HΛЯPΛGŌNLudzie teraz siedzą tylko w necie, na facebooku. Te aktywistki powinny zdać sobie sprawę, że spotkania młodych ludzi w ramach konwentów to rzecz dobra i potrzebna.
[59] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Vita [*.internetia.net.pl], 28.02.2012, 21:17:57, odpowiedź na #51, oceny: +2 -1
VitaBardzo dobry komentarz, dużo się dzisiaj mówi o młodzieży, która żyje w 'wirtualu', a tak naprawdę nic się z tym zazwyczaj nie robi. Możliwe, że im tak jest dobrze, ale to trzeba zmienić, to nie jest dobre dla ich zdrowia.
[52] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
exifri [*.189.223.138.skyware.pl], 28.02.2012, 14:25:36, oceny: +9 -3
exifriniektórzy Polacy są tak ograniczeni, że aż mi za nich wstyd.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[74] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Vimes [178.218.224.*], 29.02.2012, 12:24:25, odpowiedź na #58, oceny: +3 -1
Vimes1.Sam brak wiedzy u kogoś nie jest czymś złym. Jednak istnieją takie osoby które szczycą się swoim brakiem wiedzy... ba uważają się za lepszych od innych i oczerniają rzeczy o których nie mają pojęcia np: " Nie znam się na fizyce kwantowej ale to na pewno stek bzdur bo nie odnosi się do niej logika wyciągnięta z codziennego życia"

2. Dlaczego uważasz że nie można mówić źle o własnym narodzie? Trzeba mieć trochę dystansu do siebie. A właśnie coś mi się przypomniało z związku z z brakiem dystansu. W innym temacie nie podobało ci się że inni opowiadali ( pisali? ) kawały rzekomo obrażajcie innych a tak naprawdę te kawały nie ośmieszają nie tyle inne nacje co stereotypy o nich zresztą kawały o polakach również są śmieszne:
Dlaczego polskie noworodki dostają dwa klapsy?
- Pierwszy jak zwykle, drugi żeby oddał położnej zegarek.
A chyba nie powiesz mi że uważam wszystkich polaków za złodziei. Przecież sam jestem jednym z nich.
[76] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Pomarańcza [*.adsl.inetia.pl], 29.02.2012, 16:10:55, odpowiedź na #74, oceny: +2 -0
Tylko, że Polacy mają tendencję do przeginania, jeśli chodzi o mówienie źle o własnym narodzie.
[77] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Vimes [178.218.224.*], 29.02.2012, 20:19:44, odpowiedź na #76, oceny: +0 -1
VimesTa kwestia jest odrobinę bardziej skomplikowana. O ile Polacy faktycznie dużo złego mówią o naszych "wybrańcach narodu" z sejmu oraz o obecnej sytuacji w kraju to mówienie źle lub tylko obiektywnie o samym narodzie,historii czy wybitnych, a czasem tylko "wybitych", jednostkach jest już bardzo źle postrzegane. Spróbuj zakwestionować zasadność wybuchu powstania warszawskiego lub przypomnieć o kilku "grzechach" Jana Pawła II to przekonasz się o tym.
[78] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Pomarańcza [*.adsl.inetia.pl], 29.02.2012, 21:39:01, odpowiedź na #77, oceny: +0 -1
A ja się pytam, po co? Aż tak lubimy, gdy sami sobie szpile wbijamy? Bez sensu.
[79] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Vimes [178.218.224.*], 29.02.2012, 22:21:47, odpowiedź na #78, oceny: +1 -0
VimesWszystko zależy od tego jaka ta krytyka jest. Masz stu procentową racje: Bezsensowna atakowanie jest bez sensu ale tylko bezsensowne. Bo chyba nie chcesz powiedzieć że mamy być całkowicie bezkrytyczni wobec własnego narodu? Jeśli ktoś ma racjonalne argumenty powinien ich używać. Być może dzięki temu coś się zmieni na lepsze. takie postępowanie nie ma nic wspólnego z "wbijaniem szpil".
[80] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
tywin [*.warszawa.supermedia.pl], 29.02.2012, 23:13:23, odpowiedź na #78, oceny: +2 -2
Kiedy 4 raz danego dnia taki przedstawiciel "Narodu" jeden z drugim zablokuje mi wyjście z wagonu metra, bo przecież mu się śpieszy i nie jest w stanie swoim malutkim móżdżkiem pojąć, że i tak nie wejdzie, póki inni nie wysiądą, to wybitnie tracę jakikolwiek do owego "Narodu" szacunek. Ja tam szanować mogę jednostki, a nie zwykłą zbieraninę osób mówiących tym samym językiem.
[88] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
animemanga [*.acn.waw.pl], 11.03.2012, 00:23:31, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
animemangaMoże nie wszyscy, ale jednak Polacy są często bardzo ograniczeni. Widzę to na co dzień w pracy, tu nie chodzi o wiedzę a o sposób myślenia.
[53] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Kimagure [82.160.132.*], 28.02.2012, 16:01:15, oceny: +0 -1
KimagureMoże dzięki tej reklamie więcej osób zainteresuje się Pokedemonami. ^^
[68] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Nie chce mi sie logowac [*.182.52.216.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 28.02.2012, 23:31:15, odpowiedź na #53, oceny: +0 -1
Nie chce mi sie logowac. Widze hardy trolling w ładnym stylu. Stop it, it's lame.
[81] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.03.2012, 22:28:32, oceny: +6 -1
Ryuji"Mangą i animą", lol.

To wszystko jest tak żałosne, że szkoda słów po prostu. Jako fantasta łączę się w bólu ze wszystkimi mangowcami...
[84] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
rysio [*.adsl.inetia.pl], 09.03.2012, 05:03:00, odpowiedź na #81, oceny: +2 -0
jako nekrofil również łączę się w bólu z mangowcami.
[89] Re: "Pokedemony! Manga i anime nie w naszej szkole"
animemanga [*.acn.waw.pl], 11.03.2012, 00:40:16, oceny: +1 -0
animemangaCo tu dużo mówić, artykuł jest rzetelny, a sam tytuł ma zachęcać do przeczytania tego co jest pod nim.

Stwierdzenie, że prokuratura się czymś zajmie dla wielu od razu brzmi jak wyrok, jednak jak jest jakiś donos to prokuratura musi się zająć i przeprowadzić postępowanie w sprawie.

Przy okazji pod tym artykułem wyświetlił mi się inny o M&A: http://tnij.org/ps61
Powered by WashuOS