header imageheader imageheader image
{Rynek}
Arigato - logo pisma
Autor: Vulcan, Data: 31.03.2008, 18:18:18
VulcanOd wydawcy pisma Arigato otrzymaliśmy logo, ktore jest wkomponowane we wstępny projekt okładki pierwszego numeru. Całość tej kompozycji możemy zobaczyć tutaj. Autorką logo pisma jest Agnieszka Nowak, artystka i projektantka mody.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Arigato.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 206 dodaj

[1] Re: Arigato - logo pisma
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 31.03.2008, 18:21:26, oceny: +0 -0
GREYTroche to potrwalo... ale okladka sliczna :3
[3] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 18:27:19, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
KeiiZaiste ładna - ktoś wie skąd ta pani jest?
[9] Re: Arigato - logo pisma
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 31.03.2008, 18:50:49, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
GREYautor: Shunya Yamashita
artbook: Sweet Dreams
strona: 008.jpg }:]
[11] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 18:54:47, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
KeiiDziękować, już do mnie leci :P
[14] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 18:56:49, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
kradniemy?
[18] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 19:19:21, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
KeiiDowody? Równie dobrze mogłoby chodzić o to, że zamówiłem z amazonu japońskiego.
[19] Re: Arigato - logo pisma
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 31.03.2008, 19:42:06, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
może leci do niego samolotem prosto z japonii ^^
[51] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:05:11, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
ta... a arigato bedzie dziennikiem, jutro jest prima aprilis ;)
[60] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 21:16:52, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
KeiiE, bez przesady. Inna przesyłka z Jp. właśnie do mnie leci, więc to nie aż tak niemożliwe ;)
[95] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:46:03, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
kondomy?;)
[131] Re: Arigato - logo pisma
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 01.04.2008, 01:10:05, odpowiedź na #95, oceny: +0 -0
prędzej zużyte tampony licealistek - w japonii sprzedawane są w sklepach i nieźle schodzą!
[150] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 01.04.2008, 10:34:31, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
KeiiO? Słyszałem o używanych majtkach (news na ACP chyba nawet kiedyś był), ale żeby tampony... Brr.
[153] Re: Arigato - logo pisma
Rhapsody [*.teleton.pl], 01.04.2008, 11:11:55, odpowiedź na #150, oceny: +0 -0
W Polsce też się sprzedaje zużyte tampony, kiedyś na gg jakiś link był rozsyłany do takiej jednej strony gdzie sztuka stała po 50 zł :-p
[103] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 23:24:29, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
KeiiE, reszta artbooka średnia, szkoda.
[113] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:50:34, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
to moze powiesz to naglos ze pan oyu wybral najladniejsza ;)
[117] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 01.04.2008, 00:09:54, odpowiedź na #113, oceny: +0 -0
KeiiJednak trochę tego gustu masz, joyu :}
[4] Re: Arigato - logo pisma
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 18:31:38, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Evil Yukibo goła baba jest, to śliczna?!
ale faktycznie sliczna, tylko logo mi nie pasuje... :/ przeplacona ta projektantka mody! :c
[7] Re: Arigato - logo pisma
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 31.03.2008, 18:48:07, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
AvantaRDurniejszego komentarza nie moglas napisac.
[22] Re: Arigato - logo pisma
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 19:47:00, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Evil Yukioczywiscie, ze moglam.
[52] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:06:05, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
yuki jest zla ze nikt jej nie zaproponowal pozowania, tylko jakis rysunek wzieli ;) - no ofense :)
[137] Re: Arigato - logo pisma
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 01.04.2008, 08:14:09, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Widać jeszcze nie wiesz, na co ją stać... ;]
[36] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 31.03.2008, 20:05:30, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
RokugatsuCo z niej za projektantka mody, skoro nie umiala zaprojektowac zadnych ubran dla tej Pani na okladce :c
[46] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:24:18, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
hehe
[55] Re: Arigato - logo pisma
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:10:14, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Ciupuśa po co jej ubranie???
[74] Re: Arigato - logo pisma
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:53:02, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
GlaniZeby byla zaprojektowana modnie xD
[89] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:30:03, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
znam takie miejsca, ze takie kreacja se modne i nie mowie o nocnych klubach ;) ale np brazylia ;)
[107] Re: Arigato - logo pisma
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:28:09, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
GlaniTam po prostu wiedza co jest wygodne ;)
[196] Re: Arigato - logo pisma
Ayla [*.tvk.torun.pl], 06.04.2008, 18:20:42, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
Aylanie wiem czy to takie wygodne, gdy przy pierwszym lepszym podskoku wybijasz sobie zęby niepodtrzymanym balastem ;).
[2] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 18:21:32, oceny: +0 -0
KeiiWygląda trochę na inspirowane graffiti. Samo w sobie nie jest złe, aczkolwiek nie wygląda mi na strasznie pasujące do azjatyckiej tematyki.
[12] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 18:55:33, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
a ktore pasuje? newtype? animercia? animeinsider? kawaii? pokaz mi ktore :)
[23] Re: Arigato - logo pisma
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 31.03.2008, 19:47:47, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
PulpetMasterkawaii juz mialo lepsze logo
[37] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 20:05:40, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
KeiiTo po prostu pasuje bardziej do Ślizgu imo. Tyle.
[44] Re: Arigato - logo pisma
Dembol [*.net.autocom.pl], 31.03.2008, 20:21:52, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
DembolGTFO! Ślizg był wpyte.

Logo fajne, ale dopisek: azjatycki komiks i animacja średnio pasuje do reszty (wiem, że zapewne musi być bo się motłoch nie zorientuje co jest w piśmie, ale można to lepiej wkomponować).
[47] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:25:19, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
sprobuj my probowalismy - testujac okolo 400 czionek lacznie z wlasnymi
[134] Re: Arigato - logo pisma
Dembol [*.net.autocom.pl], 01.04.2008, 01:34:53, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
DembolLogo jak mówiłem fajne, ale dopiski już nie. Ja bym walnął "Magazyn poświęcony japońskiej animacji i komiksowi" nad logiem (odrobinę wyżej niż jest napisane Magazyn). Czcionka może być ta, która została użyta do napisania Magazyn, ta druga też ujdzie, ale chyba wypadałoby ją przyciemnić, może odrobinę zmniejszyć. Wiem, że pewnie równoważniki zdań są bardziej cool i mój umysł nie jest przygotowany na (mini)rewolucję jaka szykujecie w dziedzinie formy;), ale obecnie mi to nie bardzo leży. Szczególnie Magazyn nad logo, przecież wiadomo, że nie tramwaj :)
[62] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 21:18:53, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
KeiiA czy mówię, że nie było? Nie moja tematyka po prostu. Stwierdziłem jeno, że logo pasowałoby bardziej tam, eot.
[70] Re: Arigato - logo pisma
gabriel [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2008, 21:42:14, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
gabrielKawaii jak najbardziej pasowało IMO.
[5] Re: Arigato - logo pisma
Etna [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 18:38:42, oceny: +0 -0
EtnaŁadna okładka ale logo paskudne.
[6] Re: Arigato - logo pisma
NiewiaryGodna [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 18:41:08, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Logo faktycznie okropne.
[8] Re: Arigato - logo pisma
ya [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 18:48:09, oceny: +0 -0
Yyy... kto zwrócił uwagę na logo ? Ja dopiero za 2-gim razem je zauważyłem ;).
[31] Re: Arigato - logo pisma
Etna [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 19:59:41, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
EtnaJa, logo jest tak paskudne że się nie da.
[10] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 18:54:08, oceny: +0 -0
KeiiI tak zaraz przyjdzie oyu i powie, że logo jest idealne, bo powstało w oparciu o lata badań :D
[33] Re: Arigato - logo pisma
Etna [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:00:48, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Etnaw oparciu o lata badań
i setki napotkanych dresiarzy i graficiarzy.
[136] Re: Arigato - logo pisma
Dembol [*.net.autocom.pl], 01.04.2008, 01:56:23, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
DembolCzasami warto przeprowadzić kilka minut badań, żeby wiedzieć co odróżnia dresiarza od graficiarza i nie przyrównywać ze sobą.
[38] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 31.03.2008, 20:08:47, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
RokugatsuTak, bo przeciez mlodziez tego wlasnie chce!

I zaraz poda linki do skanow z japonskich pisemek,
gdzie jest pelno nagich panienek :x
[48] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:26:15, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
tylko glupcy smieja sie z madrosci bo ich nie rozumieja:)
[79] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 31.03.2008, 22:09:41, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Rokugatsu:*
[82] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:13:40, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
;) ty ty niegrzeczny ty ;)
[13] Re: Arigato - logo pisma
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 31.03.2008, 18:56:02, oceny: +0 -0
Ujdzie uwadze. Trochę to trwało, ale już jest okładka. Kolejny krok do przodu ;)
[142] Re: Arigato - logo pisma
M3n747 [*.chello.pl], 01.04.2008, 08:54:19, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
M3n747Sam jesteś "uwadze". =_=
[198] Re: Arigato - logo pisma
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 13.04.2008, 12:21:03, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
spierdalaj
[15] Re: Arigato - logo pisma
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 18:58:38, oceny: +0 -0
JiHadTo logo jest chujowe aż boli... ale lachon bardzo zacny ;p
[16] Re: Arigato - logo pisma
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 31.03.2008, 19:02:42, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
PulpetMasterkurwa, ja się zastanawiam, to łacina podwórkowa, czy staropolszczyzna futurystyczna. bo juz nie wiem po jakiemu ty mówisz. ps odezwij sie na gg
[71] Re: Arigato - logo pisma
gabriel [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2008, 21:43:30, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
gabrielSlogan "me so cool" wanabee.
[20] Re: Arigato - logo pisma
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 31.03.2008, 19:43:10, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
się zgadzam i nie mam nic innego do dodania
[17] Re: Arigato - logo pisma
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 19:14:45, oceny: +0 -0
DreaM HunteRBardziej podoba mi się logo od tej panienki na okładce -__- masakra... postawią to w dziale "Tylko dla dorosłych" ;/
Jeśli tak będzie wyglądać okładka pierwszego numeru to składam współczucia redakcji - idą całkowicie na łatwiznę... - bo przecież manga to duże oczy i duże cycki ;]...
[21] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 19:44:32, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
DreamHunter - klient nasz pan :)
[24] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 19:48:37, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
biBA Uwaga! recenzent? ;)
[29] Re: Arigato - logo pisma
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 31.03.2008, 19:57:52, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
KnPa klientki już się nie liczą? D:

(a jeśli tak, to może jednak roznegliżowanego biszonena x2 ?)
[30] Re: Arigato - logo pisma
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 31.03.2008, 19:59:37, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
PulpetMasterto w numerze na dzien kobiet :P
[53] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:07:27, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
spoko wodza - na ostatniej stronie bedzie chlop ;)
[58] Re: Arigato - logo pisma
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:15:11, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
DreaM HunteRA jakieś zwierzęta... ????
EDIT: A, i jeszcze dzieciaki dla Edka ;D
[67] Re: Arigato - logo pisma
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 31.03.2008, 21:33:14, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
PulpetMastera dla mnie drzewka i usmiechnieta kupke
[83] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:15:46, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
hm... mam tylko plemniki, jakiegos sczura, nietoperza, i jakies takie cos z clanned z morda, styka?
[168] Re: Arigato - logo pisma
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 01.04.2008, 16:10:10, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
KnPto ty chcesz zdobyć czytylniczki, czy się ich pozbyc?
[25] Re: Arigato - logo pisma
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 31.03.2008, 19:49:56, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiGoła cizia na okładce pisma o mandze i anime... Cóż, chyba nie można spaść wiele niżej.
[27] Re: Arigato - logo pisma
michio [*.espol.com.pl], 31.03.2008, 19:54:14, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
michioOch, zamknij buzię Krzysiu.
[28] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 19:56:27, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
krzysiu ty tak powaznie? czy to byla ironia - bo stawiam na to drugie w koncu o ile pamiatam cieszyles sie ze bedzie dzial hentai ;)
[32] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:00:07, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
biBDział działem, ale goła panna na okładce to odrębna kwestia ;)
[40] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:10:39, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
taka ona gola... facet ktoremu nie podoba sie babka zaczyna mnie niepokoic ;), a jesli krzysiu pisal powaznie to ja mu znajde fajniejsze okladki pism o mandze i anime z golymi cycami na full nie piszac o reszcie, nie jestesmy nowatorscy uwazam ze nawet bardzo ostrozni :) pozatym ten obrazek pokazywalem juz rok temu jako projekt na okladke.
[42] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 31.03.2008, 20:17:07, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Rokugatsu"facet ktoremu nie podoba sie babka zaczyna mnie niepokoic ;)"

Moze i slusznie ale nie tylko heteroseksualni faceci chcieliby kupic "arigato"

"a jesli krzysiu pisal powaznie to ja mu znajde fajniejsze okladki pism o mandze i anime z golymi cycami na full nie piszac o reszcie, nie jestesmy nowatorscy uwazam ze nawet bardzo ostrozni :)"

A nie mowilem, ze zaraz zacznie podawac linki do skanow z innymi okladkami pism o mandze i anime, na ktorych sa nagie panienki?xD
[45] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:22:53, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
a tu akurat sie mylisz, jakbys wuaznie czytal co pisze - to bys pamietal ze nie ejstesmy druga japonia i bierze sie pod wuage roznice kuturowe. ja krzysiowi chcialem tylko pokazac ze z nas marni rewolucjonisci , bo byli juz przed nami tacy co mange i anime na dno spuscicli publikujac na okladkach cycki i inne cuda ponizaj pasa:)
[43] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 31.03.2008, 20:21:04, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
KeiiA nie zawężacie przypadkiem w ten sposób grona potencjalnych klientów?
Bo facet, który chce poczytać pisemko z gołymi paniami chyba nie będzie w pełni usatysfakcjonowany zawartością, rajt?
[49] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:48:47, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
biB"facet ktoremu nie podoba sie babka zaczyna mnie niepokoic ;)"

A mnie rednacz, który na pierwszy numer wsadza roznegliżowane panny ;o
Imo dziwny to sposób przyciągania uwagi.

Poza tym, o mnie się nie martw, ze mną wszystko w porządku. Panienka jest ładna. ;)
[56] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:12:16, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
A mnie rednacz, który na pierwszy numer wsadza roznegliżowane panny ;o

ja rozumiem ze mloda szumna wyobraznia sprawia ze widzisz juz w liczbie mnogiej, na dodatek rozneglizowane ;) - to jednak jest okej ;)

ja tez bym sie o takiego martwil, i modlil zeby nie umarl :))))
[69] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:40:59, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
biB"ja rozumiem ze mloda szumna wyobraznia sprawia ze widzisz juz w liczbie mnogiej, na dodatek rozneglizowane ;)"

A ja widzę, że ktoś zaczyna już się czepiać i łapać za słówka. Hm.
[93] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:37:33, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
a ja widze ze ktos z toba zartuje:)
[96] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:00:34, odpowiedź na #93, oceny: +0 -0
biBKiepsko. :)
[68] Re: Arigato - logo pisma
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 31.03.2008, 21:40:33, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiWiesz, wolę prawdziwe babki od narysowanych. Takie z krwi i kości, a nie ma ekranie komputera czy w gazecie.

W moim odczuciu jednak podobna okładka w dobitny sposób pokazuje do kogo pismo jest skierowane. A adresatami są tutaj mające problemy z hormonami nastolatki, którym wystarczy pomachać byle czym, żeby już w ogóle miały jakiekolwiek wymagania. Bez jakichkolwiek ambicji. Taki mangowy odpowiednik Bravo Girl.

Nie wiem, może jestem już za stary na to, żeby prymitywne wyjeżdżanie z seksem budziło moje zainteresowanie.
[77] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 31.03.2008, 22:03:53, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
RokugatsuDobrze powiedziane :>
A wiek nie ma tu nic do rzeczy.
Mam 17 lat i takie ... "cos" tez nie budzi mojego zainteresowania. Wrecz przeciwnie...
[80] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:11:44, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
biBWidzę, ze nie tylko ja tak mam. Miło ;)
[84] Re: Arigato - logo pisma
michio [*.espol.com.pl], 31.03.2008, 22:24:33, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
michioOaza na acepie, super.
[121] Re: Arigato - logo pisma
Yen [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2008, 00:27:14, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
YenPieprzenie, Wszyscy Mamy To Samo (C)
[85] Re: Arigato - logo pisma
michio [*.espol.com.pl], 31.03.2008, 22:25:36, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
michio"...a potem sama spróbowałam tego całego seksu"
[104] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 31.03.2008, 23:26:22, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
RokugatsuxDDDDDDDDDDD
Nie...

PS-Jak juz to "sprobowaLEM" :>
[144] Re: Arigato - logo pisma
M3n747 [*.chello.pl], 01.04.2008, 08:57:46, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
M3n747nie budzi mojego zainteresowania. Wrecz przeciwnie

Dwa minusy dają plus, czyli jednak budzi. ;]
[81] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:12:48, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
krzysiu - ogladalem sobie wczoraj braterswto wilko i tam jest taki dialog ktory powinnes przemyslec
laska jedzie konno majac nogi po obydwu stronach konia
syn: powinna nauczyc sie jezdzic po damsku
ojciec : jest mloda niech sie bawi
syn: ojcze nie dostrzegasz w niczym zla
ojciec: a ty synu dotrzegasz je we wszytskim
[87] Re: Arigato - logo pisma
michio [*.espol.com.pl], 31.03.2008, 22:26:40, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
michioOpowiedz to troskliwym misiom.
[152] Re: Arigato - logo pisma
Sir Jaipur [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 10:49:58, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
Wiesz, wolę prawdziwe babki od narysowanych. Takie z krwi i kości, a nie ma ekranie komputera czy w gazecie.

W różne rzeczy mogę uwierzyć, ale nie w to, że Krzysiu zaliczył.
[120] Re: Arigato - logo pisma
Yen [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2008, 00:25:47, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Yentaka ona gola... facet ktoremu nie podoba sie babka zaczyna mnie niepokoic ;)
Trzeba zaalarmować prezydenta.
[26] Re: Arigato - logo pisma
Emi-chan [*.4web.pl], 31.03.2008, 19:51:09, oceny: +0 -0
Emi-chanNo musze naprawde az ze zdziwieniem przyznac, ze mi sie logo bardzo bardzo podoba, jest oryginalna czcionka, calosc mila dla oka, ladnie sie wkomponowuje w okladke, ktora juz jest odrebna kwestia.
[34] Re: Arigato - logo pisma
nu_na [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:01:32, oceny: +0 -0
nu_naobrazek bardzo-bardzo, ale pewnie znów padną głosy, że manga=seks. Pierwsze numery powinny być - wg mnie - z mniej "kontrowersyjną" okładką, potem można hulać. Sam napis "Arigato" jast ok, ale napis "magazyn" bym zmieniła :P
[57] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:14:45, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
ja też, ale nie mam jeszcze pomyslu i jak nie bede mial to tak zosatnie:)
[35] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 31.03.2008, 20:03:29, oceny: +0 -0
RokugatsuNa okladce gola baba, w srodku gole baby...Nie dziekuje.
Myslalem, ze to bedzie pismo o m&a, a nie mangowy playboy.
[39] Re: Arigato - logo pisma
Giwi [*.espol.com.pl], 31.03.2008, 20:09:57, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
zobaczymy jak nałożą inne napisy (co jest w środku, jakie artykuły itp).
Zawsze mogli dać panią, która nie zasłania piersi, tylko dać jej czarny prostokącik xD
[59] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:16:42, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
nie wiem czy wiesz, ale w 90 proc pozycji manga i anime sa gole baby i gole chlopy :)) to jeden z aspektow popuarnosci tego medium wsrod nastolatkow z zachodu :)), nie wspominajac o japonczykach :)
[73] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 31.03.2008, 21:48:14, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
Rokugatsu90% mang i anime to gole chlopy i baby bo Ty tak mowisz, czy jak...? :x
Bo pierwszy raz o tym slysze.

Mnie do m&a golizna nie przyciagnela i wielu ludzi, ktorych znam i interesuja sie tym, tez nie.
Widac obracam sie w jakims dziwnym towarzystwie :c
[86] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:26:37, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
ja ci tylko mowie jak wyglada produkt ktorego jestes fanem - 90 proc zwiera golizne, ot polski rynek sobie wezmiemy, zeby nie bylo japonii
love hina - sa gole baby? sa i to bardziej gole niz na tej okladce
vide girl ai - sa gole baby? sa
gits - sa gole baby ? sa, by przypomniec o wersji niecenzurowanej, czy tym ze shirow rysuje mnostwo golych bab
eden - sa gole baby? sa, choc malo seksowne
ranma 1/2 sa gole baby? sa pelno nawet cyckow
gunsmith cats - sa gole baby? sa, ba nawet tam nieletnia loda robi
meicz niesmiertlenego - sa gole baby? sa
gto - sa babki gole? z majttami na wierzchu? sa

i mozna by tak dlugo
abstrachujac ze robcie z igly widly - bo ta laska gola nie jest, to golizna jest w duzej ilosci w mangach i anime, a o podtekstach erotycznych to szkoda wogle wspominac

rozumiem ze 17 letni chlopcy sie nie onanizuja?:)))))) to szkodliwe jest, napiecie moze zaszkodzic, kazdy seksuolog to wam poradzi - no ofense - taki zarcik :))
[124] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 01.04.2008, 00:33:48, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
RokugatsuJesli mowimy o goliznie takiej jak np. w Love Hina, to rzeczywiscie troche tego jest.
Ale co innego kiedy jest kilka momentow w calym anime, gdzie jest pokazany cycek, a co innego, kiedy na okladce pisma jest gola baba :)

"rozumiem ze 17 letni chlopcy sie nie onanizuja?:)))))) "

Pewnie tak. Ale co to ma do rzeczy? XD
"Arigato" to CHYBA nie ma byc playboy, tylko pismo o m&a.
Nie chodzi mi juz o sama okladke, ktora zla nie jest.
IMO, pani na okladce jest bardzo ladnie narysowana ale nie nadaje sie na okladke pisma o m&a :x
Tzn. nie...Pomylka.
Nie nadaje sie na okladke pisma o m&a, ktore chcialbym kupic. Bo czytajac komentarze widze, ze jednak wielu sie to podoba.
No coz...Myslalem, ze ludzie chca czegos wiecej niz tylko golizny...mylilem sie :c

Moze gdybym wczesniej nie widzial "przykladowych stron Arigato" to bym tak nie mowil.
Ale widzialem...
Zdecydowanie za malo tekstu, a za duzo obrazkow. A na obrazkach, tak! Zgadliscie! Panienki Dx

Tak, wiem, zaraz powiesz, ze przeciez w m&a jest pelno nagosci i nie da sie tego uniknac ale

OKLADKA
STRONA
STRONA 2
STRONA 3
STRONA 4
OKLADKA 5

Bez golizny, z dlugimi tekstami. Mozna? Mozna c:
[127] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 00:45:33, odpowiedź na #124, oceny: +0 -0
a na okladce arigato jest inna golizna niz w love hina? ja rozumiem ze jestes nabuzowany hormanami ale ja tam golej baby nie widze, dlaeko nam do cykow z playboya, a nawet do cosmpolitan ktore sa w kioskwoych witrynach i jakos nikt nie robi afery
okladka 1 - oh great air gear - w srodku komiksu pelno babek, okladka mi sie nie podoba
sttony- duzo tekstu? ty widzisz jaki to jest format? jaka czcionka? tam jest okolo 3 tys znakow to o1,5 mniej niz dowlny tekst w arigato i to z krotszych
i wreszcie layaout pisma retro - sklad bez znajmosci wizualizacji slowoobrazu, amatorski - ktos kto daje oblew tekstu na prwej stronie rysunku, po lewej stronie przeciecia nie ma pojecia o akomodacji oka na stronie,
to bardzo zle robione pismo - nie musisz wierzyc mi, mozesz oddac je w rece dowolnego analityka prasy
na dwoch stronach maja jakies 5-6 tys znakow - to o polowe mniej niz np w mangazynie
[132] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 01.04.2008, 01:14:20, odpowiedź na #127, oceny: +0 -0
Rokugatsu"a na okladce arigato jest inna golizna niz w love hina? ja rozumiem ze jestes nabuzowany hormanami ale ja tam golej baby nie widze, dlaeko nam do cykow z playboya, a nawet do cosmpolitan ktore sa w kioskwoych witrynach i jakos nikt nie robi afery"

Nie jestem nabuzowany hormonami xD
A porownywanie cosmopolitan do pisma o m&a jest troche dziwne c:

"okladka 1 - oh great air gear - w srodku komiksu pelno babek, okladka mi sie nie podoba"

Mi sie okladka w tym numerze tez srednio podoba :)
Ale jak sam widzisz, mozna uniknac golizny nawet jesli manga jest o golych babkach (:

"sttony- duzo tekstu? ty widzisz jaki to jest format? jaka czcionka? tam jest okolo 3 tys znakow to o1,5 mniej niz dowlny tekst w arigato i to z krotszych"
Nie przeczytalem zadnego tekstu w arigato. Oceniam po tym co pokazaliscie :>
A pokazaliscie...pelno nagosci.
Naprawde nie chce kolejny raz czepiac sie tych tych golych bab ale to wlasnie pokazaliscie w przykladowych stronach i na okladce. Wiec takie zdanie sobie o waszym pismie wyrabiam :>

Co do tego, ze teksty w "AniWay" sa krotkie.
Nie mowie, ze sa jakies strasznie dlugie. Sa akurat, albo nawet za krotkie.
Ale patrzac na strony "arigato" widze recenzje jakiegos anime na 2 strony, z czego tekst nie zajmuje nawet 1.
Chcesz mi powiedziec, ze upchacie wiecej tekstu na tym skrawku, niz "aniway" na 2 stronach ? :>

"to bardzo zle robione pismo - nie musisz wierzyc mi, mozesz oddac je w rece dowolnego analityka prasy
na dwoch stronach maja jakies 5-6 tys znakow - to o polowe mniej niz np w mangazynie"

Tak tak, mozesz mi mowic, ze to zle zrobione pismo bo robia to ludzie bez znajomosci slowoobrazu,nie maja pojecia o akomodacji oka na stronie i daja oblew tekstu na prwawej stronie rysunku bo dobrze wiesz, ze nie wiem o czym mowisz :>

Przyznasz, ze chcecie przyciagnac ludzi (szczegolnie nastoletnich chlopcow :>) nagoscia.
Mi sie to nie podoba, dlatego pisze to co pisze.
Pewnie kupie pierwszy nr. ( o ile mi nie bedzie wstyd poprosic o to "arigato"...tak, to z ta pania bez ubrania na okladce xD) z ciekawosci.
Mam nadzieje, ze sie myle i ,ze Arigato mi sie mimo wszystko spodoba :>
[161] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 13:41:41, odpowiedź na #132, oceny: +0 -0
pokzalismy 4 strony z czego tylko jedna dotyczaca anime Burst Angel pokazuje kobiety ujmimy to wyzywajaca i to wcale nie nagie - w zwierze to czlowiek nie ma golych bab, urok smoczych zebow to manga dla kobiet nie ma golych bab, w claymore nie ma golych bab, a wiec nigdzie w srodku ja golych bab nei widzE???? czy moze ogladamy cos innego? na okladce tez golej baby nie widze - podejmujemy rozne tematyke - pokazujemy to co jest tworzone - chlopcy tez sa naszymi odbiorcami, sa nimi takze dziewczeta kobiety i mezczyzni
[163] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 01.04.2008, 14:14:59, odpowiedź na #161, oceny: +0 -0
RokugatsuPokazaliscie 6 stron, z czego na 3 byly panienki z cyckami na wierzchu.
Do tego dochodzi ta okladka z piekna pania, krzykliwe i kolorowe tytuly, malo miejsca na tekst i juz mamy pismo, ktotrego chyba nie chcialbym kupic.
KONIEC :*
[166] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 14:38:52, odpowiedź na #163, oceny: +0 -0
pokazalismy 8 z czego na 2 stronach kobiety mialy piersi - nei wiem czy wiesz, ale kobiety maja piersi:)
[167] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 15:53:57, odpowiedź na #166, oceny: +0 -0
biBNie wiem czy wiesz, ale AŻ takich nie mają :)
[174] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 18:11:12, odpowiedź na #167, oceny: +0 -0
nei wiem czy wiesz, ale juz widzialem i trzymalem w rekach wieksze :)
[177] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 21:57:20, odpowiedź na #174, oceny: +0 -0
biBNie wnikam.
Niemniej, chodziło o to, że w naturze nie spotkasz piersi takiej, jaką ma chociażby panienka z Burst Angel ;) AŻ takiej nie :)
[179] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 23:43:46, odpowiedź na #177, oceny: +0 -0
ech... co ty wiesz o naturze ;) wierz są takie co mają większe, oczywiście nie zawsze prawidze poszukaj loli ferarri;)
[133] Re: Arigato - logo pisma
Yen [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2008, 01:24:17, odpowiedź na #124, oceny: +0 -0
YenNo coz...Myslalem, ze ludzie chca czegos wiecej niz tylko golizny...mylilem sie :c
Ludzie chcą czegoś więcej niż tylko golizny, jednak im ta nagość zasadniczo nie przeszkadza. Chyba, że chcemy być na siłę nonkonformistyczni.
[164] Re: Arigato - logo pisma
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 01.04.2008, 14:18:04, odpowiedź na #133, oceny: +0 -0
Rokugatsu"Ludzie chcą czegoś więcej niż tylko golizny, jednak im ta nagość zasadniczo nie przeszkadza."

Co innego kiedy golizna jest tylko dodatkiem, a co innego kiedy golizna ma przyciagnac czytelnika :x

"Chyba, że chcemy być na siłę nonkonformistyczni."
Ze niby ja...? xD :c
[181] Re: Arigato - logo pisma
Yen [*.adsl.inetia.pl], 02.04.2008, 02:56:50, odpowiedź na #164, oceny: +0 -0
YenCo innego kiedy golizna jest tylko dodatkiem, a co innego kiedy golizna ma przyciagnac czytelnika :x
Tutaj golizna jest dodatkiem i przyciągnie czytelnika. Rujnuje to Twój światopogląd? Twoje ideały legną w gruzach? Twa misja Oczyszczenia plugawego świata polegnie na przedpolu?

Ze niby ja...? xD :c
No. Też się za starego kawaii psioczyło na negliż na okładkach. Spoiler: to przechodzi.
[190] Re: Arigato - logo pisma
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 02.04.2008, 16:33:01, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiRaczej dlatego, ponieważ doszukuje się ich gdzie tylko może :D .

Równie dobrze można by udowodnić, że japończycy w animkach nie cierpią japońskiej historii i tradycji, ponieważ chodzą w ubraniach w stylu zachodnim.
[41] Re: Arigato - logo pisma
strowberry*co [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 20:11:35, oceny: +0 -0
strowberry*coLogo jest śliczne, ale jeśli to ma być okładka nad którą pisze "japoński komiks i animacja" nie dziwiłabym się na waszym miejscu o to, że jeszcze więcej ludzi weźmie mangonime za pornobajki :]
[50] Re: Arigato - logo pisma
Chaos [*.acn.waw.pl], 31.03.2008, 20:54:08, oceny: +0 -0
ChaosLaska miodzio, logo takie sobie.
Niach.
[54] Re: Arigato - logo pisma
Kuciu [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:10:02, oceny: +0 -0
Kuciujeśli chodzi o kwestie marketingowe, to lepszej okładki zrobić nie mogli xDDD
[61] Re: Arigato - logo pisma
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:17:04, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
DreaM HunteRPewnie artykuły będą tak kiepskie, że musieli postawić na okładkę XDDD rotfl
[78] Re: Arigato - logo pisma
Lord Raven [89.127.175.*], 31.03.2008, 22:06:48, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
Teksty są niezłe, tyle powiem.
[88] Re: Arigato - logo pisma
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 31.03.2008, 22:29:24, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
KnPLorem ipsum dolor sit amet...
[91] Re: Arigato - logo pisma
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:33:45, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
DreaM HunteRWięc po co TAKA okładka? Odbiera tylko poziom magazynu.
[94] Re: Arigato - logo pisma
michio [*.espol.com.pl], 31.03.2008, 22:37:51, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
michioTell it to the care bears.
[102] Re: Arigato - logo pisma
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:19:47, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
DreaM HunteRMichio? To z Ciebie się śmieją na konwentach? ;O
[106] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 31.03.2008, 23:26:52, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
Nie śmiej się - to poważna sprawa! Wyobraź sobie że przez to nieczytelne logo będą musieli na głos powiedzieć sprzedawcy co chcą kupić... dramat.
[119] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 01.04.2008, 00:11:02, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
Keii"Poproszę tamto z gołą babą na okładce. Nie, to obok."?
[130] Re: Arigato - logo pisma
Yen [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2008, 01:09:30, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
YenCzeka nas masowa akcja zakładania papierowych toreb?
[149] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 01.04.2008, 09:44:24, odpowiedź na #130, oceny: +0 -0
Skoro sam dajesz przykład? :P
[154] Re: Arigato - logo pisma
Sir Jaipur [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 11:12:07, odpowiedź na #130, oceny: +0 -0
Jedynymi żałosnymi osobami w tym kręgu jesteście wy, komentujący. Nie ma tu miejsc na negatywne komentarze. Oyu stara się zwrócić naszą uwagę na rzeczy, których nie dostrzegamy. To po pierwsze. Po drugie, Oyu jest pierwszą osobą w naszym polskim fandomie, która nie boi się głośno wypowiedzieć swojego zdania. Jestem przekonany, że wiele ludzi ma takie same poglądy jak redakcja Arigato.
[182] Re: Arigato - logo pisma
Yen [*.adsl.inetia.pl], 02.04.2008, 03:04:12, odpowiedź na #154, oceny: +0 -0
Yenwat
[185] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 02.04.2008, 10:41:36, odpowiedź na #182, oceny: +0 -0
do pierwszokwietniowych wypowiedzi trzeba podchodzić z dystansem. Osobiście się ubawiłem.
[193] Re: Arigato - logo pisma
michio [*.espol.com.pl], 02.04.2008, 18:56:56, odpowiedź na #182, oceny: +0 -0
[191] Re: Arigato - logo pisma
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 02.04.2008, 16:58:03, odpowiedź na #154, oceny: +0 -0
Krzych Ayanami:D :D :D :D :D

Nie no, gieroj jak się patrzy :) Wręcz wyrocznia :D. W mangach są historie i występują fabuły - a on nam uświadamia, że gdzie się nie obejrzę, trafię na gołe panny :) No co ja bym bez niego zrobił :D.

Wyluzuj. Już nawet nie będę się pytał skąd bierzesz założenie, że inni nie mogą wyrażać swojego zdania.
[129] Re: Arigato - logo pisma
Yen [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2008, 00:59:02, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
YenOd kiedy estetyczna erotyka odbiera poziom czemukolwiek?
[175] Re: Arigato - logo pisma
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 19:40:01, odpowiedź na #129, oceny: +0 -0
DreaM HunteRWidocznie poczucie estetyki jest pojęciem względnym, bo dla mnie ten art jest kiczowaty.
[180] Re: Arigato - logo pisma
Yen [*.adsl.inetia.pl], 02.04.2008, 02:50:35, odpowiedź na #175, oceny: +0 -0
YenCo w tym nie jest estetyczne?
Jak kicz ma być zawsze w/g Ciebie nieestetyczny to jak ty się musisz męczyć przy oglądaniu anime...
[92] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:34:07, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
a ty dreamhuneter jestes tak brzydka, ze w avatarze musisz pokazywac rysunek:) - gratuluje sposobu myślenia :)
[97] Re: Arigato - logo pisma
kabot [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:02:29, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
kabotGdyby tylko brzydka ;]
Ciągle narzeka, nic jej nie pasuje, do tego do magni sie dopierdalała, zamias pomyśleć.
A co do magazynu - panienka ładna, logo brzydkie, nieczytelne. Fin
[100] Re: Arigato - logo pisma
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:18:59, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
DreaM HunteRTo ty się do mnie dopierdalasz zamiast pomyśleć iksde
[126] Re: Arigato - logo pisma
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 01.04.2008, 00:44:09, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
GREYTak naprawde to ma Twoje zdjecie do ktorego fapie. Juz prawie twarzy nie widac.
[63] Re: Arigato - logo pisma
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:24:12, oceny: +0 -0
KrejtRodzi się toto w straszliwych męczarniach, ale trzymam kciuki.
Chyba trochę wbrew sobie. ;)
[64] Re: Arigato - logo pisma
Mai Takeru [*.chello.pl], 31.03.2008, 21:26:56, oceny: +0 -0
Mai TakeruJak dla mnie to logo jest jakieś za bardzo.. freestyle'owe. >_> Plus przez tę gołą babkę na okładce czuję się potraktowana na równi z "fanami" anime, co to je tylko dla "wielko.. khem..okich babek" oglądają. = =
[65] Re: Arigato - logo pisma
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:30:35, oceny: +0 -0
Grafika wygląda całkiem pro, z tym że mało adekwatnie do tematyki- jak na 'azjatycki komiks i animację' można było wykombinować coś lepszego. Logo tak samo, tylko już mniej pro. Całość daje skojarzenia dość hmm... artystyczno-undergroundowe. Co do nagości- ok, mnie nie przeszkadza, tylko ktoś zapomniał o tym, że to cholerna katolicka Polska, gdzie każdy przejaw nagości, choć nie wiem jak wysmakowanej, wznieca okrzyki 'OMG PORNO!!!'. Słowem, niezbyt jak na pierwszy numer.
[135] Re: Arigato - logo pisma
Dembol [*.net.autocom.pl], 01.04.2008, 01:51:40, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
DembolCholerna katolicka Polska, w której w poczytnej gazecie na tylnej stronie jest babeczka z cycami na wierzchu i jakoś nie słyszałem, żeby ktoś wielkie halo robił z tego powodu (a jeśli robił to bardzo nieskutecznie).

Dorośnijcież, kurwa, wreszcie. Nasza zaściankowość, homofobia, antysemityzm, moheryzm, ultrakatolstwo to hasła, które momentami mają niewiele wspólnego z rzeczywistością i odnoszą się do niewielkiego wycinka społeczeństwa (który z dnia na dzień maleje, hehehe), a wy dalej powtarzacie tą samą mantrę. Podobnie stale niektórzy klepią, że manga jest uznawana za zło wcielone przez wszystkich nie w temacie, którzy na dodatek tylko czekają na pretekst, żeby ją zaatakować.

Zresztą skąd losowy oszołom, Rydzyk, Nowak, Piłka czy Sowińska będzie wiedział/-a, że ma się oburzyć? Śledzi nowości w swoim kiosku w poszukiwaniu bezeceństw i bluźnierstw? Patrząc na zawartość wydawanych w Polsce pozycji mangowych i ilość tzw. "afer" słabo im to śledzenie idzie. Jak na razie najbardziej okładką bulwersują się fani mangi. W dodatku na zapas i bez sensu.

Jak dołożą na to jeszcze kilogram tekstu to w ogóle nie będzie widać czy to ma ubranie czy nie. Nawet jeśli nie to w ciągu 5 sekund mogę znaleźć jakiś milion bardziej nieodpowiednich, mniej lub bardziej ubranych mangowych kobiet, a już na pewno gorzej narysowanych.

PS. To nie tylko do autora tego komentarza, ale też do kilku innych.

PS2. Jakby na okładce było Naruto (akurat leci w TV - świetne posunięcie marketingowe) to by było narzekanie, że znowu jakieś gówno dla dzieci dali. Załóżmy, że przy takiej okłądce zawartość byłaby taka jaka jest planowana obecnie (czyli nastawiona pod starszego czytelnika?) + jakaś popierdółka o Naruto, żeby się dzieciaki cieszyły. Dopiero wtedy jakby jakaś wyjątkowo popieprzona matka przeglądnęła pismo mogłaby być "afera". Teraz przynajmniej wiadomo czego się można spodziewać w środku i ktoś kogo takie coś mogłoby zbulwersować po prostu nie sięgnie po magazyn.
[139] Re: Arigato - logo pisma
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 08:23:19, odpowiedź na #135, oceny: +0 -0
kpt. Harlock"Dorośnijcież, kurwa, wreszcie. Nasza zaściankowość, homofobia, antysemityzm, moheryzm, ultrakatolstwo to hasła, które momentami mają niewiele wspólnego z rzeczywistością i odnoszą się do niewielkiego wycinka społeczeństwa (który z dnia na dzień maleje, hehehe)"

Nie byłbym tego taki pewien. Nie rozumiem, dlaczego wrzucasz te pojęcia do jednego wora?
[159] Re: Arigato - logo pisma
Dembol [*.net.autocom.pl], 01.04.2008, 13:09:15, odpowiedź na #139, oceny: +0 -0
DembolWrzucam do jednego wora bo b. często się je łączy ze sobą przy określaniu Polaków. Szczególnie tych światopoglądowo za bardzo na prawo, którzy zostali tu już wspomnieni jako ew. przeciwnicy nagości. Może ja miałem pecha się wychowywać i żyć przez ostatnie 25 lat w normalnym otoczeniu, a jedyne poważne przypadki zachowań utożsamianych z podobnymi hasłami widziałem w mediach i to zazwyczaj ze strony tych samych kilkunastu jednostek. Nie widzę sensu patrzenia na społeczność przez pryzmat tych odosobnionych występków.
[206] Re: Arigato - logo pisma
Goscinnie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.05.2008, 22:45:30, odpowiedź na #159, oceny: +0 -0
Nie dopuszczasz do siebie innych możliwości niż gołe baby i Naruto? Jeśli tak, to stwierdzam że jesteś dość ograniczony.

Jeśli nie zauważasz jak społeczeństwo nadal odbiera japońską kulturę i jak niewiele trzeba by posypała się masa negatywnych komentarzy to stwierdzam, że jesteś ślepy.

Myślę, że wszystkim(a przynajmniej większości) chodzi o to, by a) wreszcie nie kojarzyć mangi i anime z nagością b) nie kojarzyć mangi i anime tylko z "Sailor Moon", "Dragon Ball-em", "Naruto", "Pokemonem"(o czymś zapomniałam?) c) aby pismo, które ma zostać wydane postawiło na treść, a nie na grafikę i kontrowersyjność(okładka świadczy o czymś odwrotnym).
[189] Re: Arigato - logo pisma
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 02.04.2008, 16:07:04, odpowiedź na #135, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiPozwól dwa pytania: czy twoim zdaniem dorastanie ma polegać na akceptacji epatowania erotyką zawsze i przy każdej okazji? Można ją wcisnąć wszędzie i jak człowiek będzie w twoim ujęciu "dorosły" to nie będzie robił z tego problemu?

W moim odczuciu takie stawianie sprawy jest nieporozumieniem. Wszystko ma swoje miejsce, sęk w tym, że rozpoczynanie w ten sposób nowej inicjatywy... Pasuje tak średnio.

Teraz przynajmniej wiadomo czego się można spodziewać w środku i ktoś kogo takie coś mogłoby zbulwersować po prostu nie sięgnie po magazyn.

Miejmy nadzieję, że nie. Próbowanie bycia kontrowersyjnym, czy tak wyjątkowym, iż rodzi to podejrzenie przeginania może również oznaczać brak pomysłów na resztę. Chociaż trzeba mieć nadzieję, że tak nie będzie w tym wypadku.
[66] Re: Arigato - logo pisma
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 31.03.2008, 21:30:56, oceny: +0 -0
AvantaRWidac nie mam gustu, bo mi sie logo podoba.
[72] Re: Arigato - logo pisma
gabriel [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2008, 21:46:36, oceny: +0 -0
gabrielDoprawdy nie wiem czym tutaj się zachwycać.
[99] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 31.03.2008, 23:18:44, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
Wiosną
idzie właśnie
[176] Re: Arigato - logo pisma
gabriel [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2008, 21:27:59, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
gabrielA tu się nawet zgodzę :)
[75] Re: Arigato - logo pisma
Silent Angel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 21:53:22, oceny: +0 -0
Silent AngelMoże niech autorka zajmie się lepiej projektowaniem mody... Bo logo jest delikatnie mówiąc- przeciętne. Brak tła: - , niedopasowany art: -. Oby wnętrze zrekompensowało te braki.
[76] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:02:24, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
biBJak dojdą na okładkę napisy, to będzie ona trochę inaczej wyglądać ^^"

I mam nadzieję, że lepiej...
[90] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 22:30:55, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
na tym poziomie dysktuje tylko z osobami, ktore pokaza swoje wersje, chetnie zobacze:)
[98] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 31.03.2008, 23:14:38, oceny: +0 -0
Zdrowia i cierpliwości życzę autorom. Logo mnie się podoba gdyż wydaje się charakterystyczne. Co prawda paru(nastu?) przedstawicieli narodu mangowego wydaje się niezadowolonych - lecz chyba nie muszą sobie szukać specjalnie sztandaru. W tym wieku powinni chyba zyskiwać zdrowy dystans.
[105] Re: Arigato - logo pisma
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:26:44, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
DreaM HunteRSamo logo też mi się podoba - jest charakterystyczne i czytelne. Wiele takich pisemek [w innych krajach i o tej samej tematyce] ma loga w podobnym stylu. Jedyne co mi przeszkadza to ten napis "magazyn", który chyba jest zbędny.
[118] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 00:11:01, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
meczylismy sie z tym slowem i po prawdzie w wolnej chwili dziewczeta przy tym jeszcze grzebia, ale chcielismy wam pokazac logo skonczylismy je w niedziele wieczorem
[146] Re: Arigato - logo pisma
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 01.04.2008, 09:12:41, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
KnPjak patrzer na to logo, to mam wrażenie, że główna częścjest pust i cofnięta, a to słowo magazyn naklejone na całość i wychodzi do przodu, dlatego wygląda jakby było coś nie tak. A to logo powinno być na wierzchu.
[148] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 01.04.2008, 09:33:25, odpowiedź na #146, oceny: +0 -0
Taki Zamierzony konflikt może też mieć pozytywny efekt - przyciąga właśnie uwagę.
[157] Re: Arigato - logo pisma
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 01.04.2008, 12:31:52, odpowiedź na #148, oceny: +0 -0
KnPtylk ona co mam zrwacać uwagę w pierwszej kolejności- na tytuł czy na słowo magazyn?
[186] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 02.04.2008, 10:46:04, odpowiedź na #157, oceny: +0 -0
Przepraszam, nie umiem się nauczyć aby zawsze pisać pełnymi zdaniami. Do loga droga kobieto, do loga.
[169] Re: Arigato - logo pisma
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 16:16:44, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
biBLogo nie jest złe, jest ciekawe i oryginalne, natomiast bardziej mnie boli to, że redakcja wybrała taki sposób przyciągania uwagi. Ale o tym już było.
[101] Re: Arigato - logo pisma
XioN [*.c192.msk.pl], 31.03.2008, 23:19:43, oceny: +0 -0
XioNCycki balony gole baby dziewicze blony!
[108] Re: Arigato - logo pisma
Astaroth [*.toya.net.pl], 31.03.2008, 23:31:48, oceny: +0 -0
AstarothHm... Sex sells?
[109] Re: Arigato - logo pisma
ell [*.eastwest.com.pl], 31.03.2008, 23:34:04, oceny: +0 -0
okładka naprawde dobra, nie rozumiem czemu niektórzy narzekają na logo. widać ze projekt kogoś, kto sie na tym zna ;]
wiecej porzadnej oprawy graficznej w przyszłości!
[110] Re: Arigato - logo pisma
Mimizu [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:35:44, oceny: +0 -0
MimizuDobre logo, dobra okładka... nie ma się czego przyczepić. Teraz tylko czekać aż pokażą logo Duke Nukem Forever.
[111] Re: Arigato - logo pisma
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:43:25, oceny: +0 -0
GlaniA ja mysle ze ta okladka to jest Prima Aprilis xD Tak naprawde na okladce bedzie dwoch obsciskujacych sie "biszonenow" ubranych bardzo modnie (w koncu to projektantka mody robi)[jeden w obcislej rozowej koszuli a drugi ucharakteryzowany na EMO ] XDD
[125] Re: Arigato - logo pisma
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 00:39:10, odpowiedź na #111, oceny: +0 -0
'Autorką logo pisma jest Agnieszka Nowak(...)'

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
[147] Re: Arigato - logo pisma
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 01.04.2008, 09:16:38, odpowiedź na #125, oceny: +0 -0
KnPAgnieszka Nowak, artystka i projektantka mody.

tobie też się kłania
[155] Re: Arigato - logo pisma
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 11:49:04, odpowiedź na #147, oceny: +0 -0
'Autorką LOGO PISMA jest Agnieszka Nowak(...)'

DZIECI, UCZCIE SIĘ CZYTAĆ... TO NIE BOLI
[158] Re: Arigato - logo pisma
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 01.04.2008, 12:33:28, odpowiedź na #155, oceny: +0 -0
KnPwyprasam sobie dzieci, ktoś kto się taj rzuca jak ty, bardziej zasługuje na to miano
[171] Re: Arigato - logo pisma
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 17:00:00, odpowiedź na #158, oceny: +0 -0
A propo dorosłości, jeśli tak Ci do niej śpieszno to zauważ że branie określenia 'dziecko' jako coś obraźliwego, wymyślanie rzeczy nie popartych żadnymi faktami [rzucanie się] i nieumiejętność przyznania się do błędu dorosłe bynajmniej nie są... Think about it. Życzę powodzenia w dojrzewaniu.
[172] Re: Arigato - logo pisma
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 17:18:19, odpowiedź na #171, oceny: +0 -0
GlaniSory ziomeg ale z Toba nie da sie na poziomie gadac :] NIe ma co sie tak rzucac :) Dyskusja nie ma sensu bo i tak po pierwsze sie nie przyznasz do bledu po drugie i tak uwazasz sie za lepszego od innych :] A i dzieki KnP za obrone mej skromnej osoby ale wymiana zdan z nim nie ma sensu :P
[173] Re: Arigato - logo pisma
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 17:46:16, odpowiedź na #172, oceny: +0 -0
Poziom ? Marny, a Twojej wypowiedzi zwłaszcza.
Tobie również życzę powodzenia, 'ziomeg'.
[184] Re: Arigato - logo pisma
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.04.2008, 09:32:52, odpowiedź na #171, oceny: +0 -0
Krejt"A propo".
Hahahah.
[112] Re: Arigato - logo pisma
Sansei [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:45:43, oceny: +0 -0
SanseiHmm...ładna okładka, goła babeczka, pewnie, ale ta panienka ma jakies missingujące sutki XD to tak w roli scisłosci rysunkowej bardziej xD
[115] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2008, 23:55:58, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
nie zuwazylem ;) widzisz jaki romantyczny jestem na oczy sie zapatrzylem ;)
[114] Re: Arigato - logo pisma
Migu [*.tsi.tychy.pl], 31.03.2008, 23:55:12, oceny: +0 -0
MiguLogo niezłe, arcik śliczny (aczkolwiek zgadzam się z przedmówcami, niezbyt pasujący jak na 1 numer)
Napis "magazyn" też wydaje mi się zbędny
ogólnie, nie jest źle, ale nie ocenia się książki po okładce ;) (a w tym wypadku, "magazynu")
[116] Re: Arigato - logo pisma
Pazuzu [*.chello.pl], 01.04.2008, 00:08:19, oceny: +0 -0
PazuzuA mnie się okładka podoba - i pomyślcie sobie, jakie TVN UWAGA będzie miało używanie! Hej! Wrócą stare, dobre czasy... Już mi się gęba śnieje.
A jak do Arigato dorwie się Ojciec Dyrektor, to już wogóle będzie wesolutko...
[122] Re: Arigato - logo pisma
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 00:29:08, odpowiedź na #116, oceny: +0 -0
GlaniEhh zaloze sie ze dzieci/om tego nie kupia. Moze to i dobrze :) Wrzuca do dzialu od 18 i nie beda nas sadzic o pornografie :]
[123] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 00:32:00, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
mglisty pornek woli śliwkę węgierkę ;)
[178] Re: Arigato - logo pisma
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 01.04.2008, 23:19:58, odpowiedź na #116, oceny: +0 -0
3x3cu70rJakby się dorwał to by sprzedaż wzrosła, bo wszyscy co go nie lubią kupiliby na złość :P
[128] Re: Arigato - logo pisma
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 00:47:32, oceny: +0 -0
Tak się zastanawiam czemu wszyscy na tę 'nagość' w ogóle uwagę zwracają, i mam wielką nadzieję że jedynym powodem są polskie media utożsamiające mangi z pornografią. Inaczej oznaczałoby to, że większość mangowców to albo dziewice, albo dewoci... W końcu art nie ma niczego takiego wyeksponowanego, a i spokojnie mieści się w granicach dobrego smaku, więc nie wiem czym tu się ekscytować.
[138] Re: Arigato - logo pisma
hyoger [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 08:14:52, oceny: +0 -0
Logo jak logo. A polowa pieprzonych estetow, ktorzy sie nad nim wymadrzaja nie odkryla jeszcze Roli Szamponu Do Wlosow w Kreowaniu Wizerunku Osobistego (TM).
[140] Re: Arigato - logo pisma
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 08:25:40, odpowiedź na #138, oceny: +0 -0
kpt. Harlock"Logo jak logo."

Dobrze ujęte :]
[141] Re: Arigato - logo pisma
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 01.04.2008, 08:35:33, oceny: +0 -0
Okładka wydaje się kontrastować z prezentowaną wcześniej zawartością - prosty, nieco "pustawy" art na okładce i nafaszerowane artami strony? Logo przekombinowane, chyba nie nazbyt czytelne (zwłaszcza "ar" i "at")
Oyu, czy ten news nie powinien mieć dzisiejszej daty? Jeśli nie - wybacz faux pas.
[160] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 13:28:11, odpowiedź na #141, oceny: +0 -0
to nie jest okladka cala tylko logo zestawione z ilustracja - czytaj uwaznie tytuly newsa :)
[143] Re: Arigato - logo pisma
magz_g [*.chello.pl], 01.04.2008, 08:57:11, oceny: +0 -0
arigato przez dlugie o :>
[151] Re: Arigato - logo pisma
Keii [*.ghnet.pl], 01.04.2008, 10:37:12, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
KeiiNiekoniecznie.
[156] Re: Arigato - logo pisma
Dembol [*.net.autocom.pl], 01.04.2008, 11:58:52, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
DembolTo już kiedyś było przerabiane. Lurk more.
[145] Re: Arigato - logo pisma
M3n747 [*.chello.pl], 01.04.2008, 09:08:24, oceny: +0 -0
M3n747Logo - mocno nieczytelne. Okładka - no tak, seksualny wabik musi być, inaczej się nie sprzeda. Miejmy nadzieję że ten news to tylko prima debilis jest.
[162] Re: Arigato - logo pisma
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.04.2008, 13:43:05, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
ja moge tylko poradzic zeby wydrukowac w a4, my tak robilsmy testujac logo - wtedy ono nabiera innej mocy wizualnej, jest o wiele bardziej czytelne
[165] Re: Arigato - logo pisma
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2008, 14:36:56, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNDali gołą babę i myślą, że zawojują świat.
[183] Re: Arigato - logo pisma
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 02.04.2008, 08:39:51, odpowiedź na #165, oceny: +0 -0
PulpetMasterpameli się udało
[187] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 02.04.2008, 10:49:34, odpowiedź na #183, oceny: +0 -0
Pamela? Zacznij wymieniać od Ewy. Choć może lepiej nie - wystraszymy Harpagona tak że będzie kobiety z dala omijał.
[170] Re: Arigato - logo pisma
zergadis0 [*.eastwest.com.pl], 01.04.2008, 16:57:04, oceny: +0 -0
Mi tam się średnio podoba, wolałbym jakiś typowy art z anime, np. z Clannada lub Shany (Megami tak ma i okładki wyglądają o niebo lepiej). Co do loga... może być, ale IMO takie se.
[194] Re: Arigato - logo pisma
Vermilion95 [81.219.121.*], 02.04.2008, 20:14:04, odpowiedź na #170, oceny: +0 -0
Vermilion95No ok. lubię Clannad ale to by była przesada pomyśl jakby ludzie zobaczyli w sklepie gazetę z taką okładka to by pomysleli -,,kupię to mojej dwu i pół letniej córeczce'' XD.
Nie no poprostu masakra. Okładka ma przyciągać ludzi, po to jest.
[188] Re: Arigato - logo pisma
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 02.04.2008, 11:09:32, oceny: +0 -0
Swoją drogą ciekaw jestem proporcji wśród niezadowolonych - ilu nie podoba się panienka z trochę odsłoniętym biustem ("bo to porno"?!) a ilu wolałoby po prostu swą ulubioną postać (lub widoczek jak ze swej tapety os'a). Ciekaw jestem też innych tłumaczenień.
[192] Re: Arigato - logo pisma
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 02.04.2008, 17:40:08, odpowiedź na #188, oceny: +0 -0
GlaniWystarczy Ankiete walnac ;)
[195] Re: Arigato - logo pisma
Chi-do-ri [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.04.2008, 08:54:00, odpowiedź na #192, oceny: +0 -0
Chi-do-riOMG! Logo mi się podoba.. *in shock*
ale okładka? ja piernicze znowu goła laska serio nie macie innych pomysłów na okładke pisma dla mangowców? no bez jaj.. sami prosicie się o bicie.
[197] Re: Arigato - logo pisma
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.04.2008, 20:27:14, oceny: +0 -0
RyujiIMO pani bardzo ładna ale logo już nie tak bardzo ;)
[199] Re: Arigato - logo pisma
korsarz (wylogowany - nie jego komp) [*.pap.edu.pl], 13.04.2008, 12:53:35, oceny: +0 -0
Okładka jest urocza :3
[200] Re: Arigato - logo pisma
Goscinnie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2008, 21:19:25, oceny: +0 -0
Wpierw słychać podniesione głosy fanów, ponieważ w gazetach czy w tv mówi się o mandze łącząc ją z golizną.. A teraz sami dajecie broń do ręki? Żeby znów mówili? Bo manga i anime to PORNO? Myślicie chociaż troche?
I logo i panienka są bardzo ładne, ale nie nadają się na wydanie w Polsce. Taka prawda. MOŻE kiedyś, jak u nas komiks japoński będzie wydawany w dużych ilościach, nie będzie łączony jedynie z seksem(myślę, że przyczyni się do tego mocno Hanami. a mniej Waneko, które planuje wydać kolejny "ambitny" tytuł) wtedy, taka okładka MOŻE nie będzie budzić kontrowersji.
[201] Re: Arigato - logo pisma
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 30.04.2008, 12:04:57, odpowiedź na #200, oceny: +0 -0
PulpetMasterTo jest pierwszy numer... znasz zasadę: Nie ważne jak mówią, ważne, że mówią? Jeśli jakaś uwaga, czy inny tvn'owski pies się do tego przyczepi to Arigato od razu będzie mieć większy zbyt. Pozwól, że przytoczę Ci historię opowiedzianą mi przez właściciela komiksiarni. Na następny dzień po programie uwaga, o wiadomym temacie, przyszło do komiksiarni dwóch dziadków, chcieli zakupić te pornograficzne komiksy, nie byli jedynymi... co prawda zawiedli się, że to tylko kilka arbuzowatych cycków latających po ścianach, czy goły tyłek nastolatki, jednak zasada którą przytoczyłem ciut wyżej zadziałała. Tak swoją drogą to byliśmy już: pedofilami, sektą, porywaczami, wyalienowanymi infantylnymi dziecmi, czy jeszcze coś na nas mogą wymyślić czego już nie było?
[202] Re: Arigato - logo pisma
Goscinnie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.04.2008, 14:15:32, odpowiedź na #201, oceny: +0 -0
Teoretycznie masz racje, ale w praktyce chyba lepiej wywołać burzę czymś pozytywnym a nie stwarzać problemy(na przykład młodszym fanom, którym rodzice później mogą zabronić interesowania się Japonią oraz japońskim komiksem). Zauważ ile recenzji "Suppli" się ukazało, które podniosły zainteresowanie tematem. Nie trzeba było gołych bab, żeby ktoś zaczął gadać. Ba, wręcz od dawna nie ukazywało się tyle po serwisach nie-mangowych o mandze i w tak dobrym znaczeniu. Myślę, że zamiast znów wracać do tego co było(apropos, kojarzy mi się z tą dyskusją dyskusja o okładce Kawaii z GITS'em. Pamietasz? Ile było gadania, że pornografia?) Wypadałoby ruszyć z kopyta z czymś sensowny, co przemówi do fanów mangi, anime itp, ale i nie odstraszy osób z zewnątrz(nie zachęci tylko dużym biustem, nie mówie że nie ładnym, ale..)
[203] Re: Arigato - logo pisma
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 30.04.2008, 21:19:33, odpowiedź na #202, oceny: +0 -0
PulpetMasterZgodzę się z tobą, ale weź też pod uwagę, że pierwszy numer nakładu dużego mieć nie będzie, chodzą plotki, że nawet do empików nie trafi. Z tego co słyszałem (nie potrafię potwierdzić tych danych żadnymi statystykami) to przemysł hentai jest o wiele większy niż zwykłych mang czy anime. musisz też wziąć pod uwagę różnicę między pornografią a aktem. Okładka nie jest aż tak szokująca. Arigato wchodzi na rynek na którym jest już pismo mangowe (chociaż niektórzy wielce się oburzają gdy tak mówię o ów zinie) i musi czymś przyciągnąć czytelników. Pierwszy numer prawie nigdy nie jest dopracowany, jeśli robi go świeża w temacie ekipa i wątpię aby kogokolwiek przeraziła okładka ( o rozsądnych myślę) ponieważ ów (jak została wcześniej określona) lachon zakrywa nieprzyzwoite części ciała. Możemy prowadzić tego typu dysputy w nieskończoność. Sądzę, że joyu pójdzie bardziej w treść i różnorodność tematów, tak aby każdy znalazł w piśmie coś dla siebie. Poza tym uważam, że wybranie grafiki na okładkę nie jest łatwą sprawą a ten rysunek podoba mi sie bardzo (w przeciwieństwie do laga XD)
[204] Re: Arigato - logo pisma
Goscinnie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.04.2008, 22:37:39, odpowiedź na #203, oceny: +0 -0
Rownież uważam, ze rysunek jest śliczny. Co nie znaczy, że zgodzę się ze stwierdzeniem, iż może pójść na okładkę(czy pierwszego, czy któregoś z kolejnych numerów) A jeśli chodzi o polski rynek, to Arigato przyciągnie czytelników zwiększając ilość tekstu, a zmniejszając ilość grafiki. Takiej pozycji niestety u nas brakuje(takiej tzn: zawierającej sensowną treść, jednocześnie dużą jej ilość), zamiast nagością, mogliby się twórcy magazynu(zinu, cokolwiek) tym wykazać.
Przerazić okładka nie przerazi osób zainteresowanych, ale może postronne(ew zawieść je swoją zawartością?). I o to mi cały czas chodzi.
[205] Re: Arigato - logo pisma
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 01.05.2008, 08:18:38, odpowiedź na #204, oceny: +0 -0
PulpetMasterudostepnione bylo 8 stron z 96 które będą w piśmie... nie możemy powiedzieć że gazecie będzie brakowało tekstu bo jeszcze jej nie widzieliśmy. Także pożyjemy zobaczymy
Powered by WashuOS