header imageheader imageheader image
{Rynek}
Arigato – przykładowe strony
Autor: Joe, Data: 15.04.2007, 17:23:25
JoeDziś na anime.com.pl ma swoją premierę demo Arigato – nowego pisma poświęconego azjatyckiemu komiksowi i animacji. W plikowni dostępne jest archiwum z plikiem PDF (wysoka jakość), zaś w galerii czekają te same strony jako obrazki (niższa jakość). Możecie obejrzeć 8 stron. – To demo ma pokazać czytelnikom ACP ogólną koncepcję pisma od strony infograficznej – mówi Arkadiusz Dzierżawki, czuwający nad tym przedsięwzięciem. – Jestem ciekaw opinii i dyskusji. Nie znajdziecie na tych stronach tekstów. Te będą do przeczytania dla Was dopiero w wydanym piśmie. Tylko wydawnictwa i potencjalni reklamodawcy otrzymają pełną wersję, razem z tekstami i newsami.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Arigato.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 145 dodaj

[1] Re: Arigato – przykładowe strony
Lord Raven [*.bas003.bmt.esat.net], 15.04.2007, 17:26:57, oceny: +0 -0
What a twist :)
[2] Re: Arigato – przykładowe strony
Kurwi [*.acn.waw.pl], 15.04.2007, 17:38:12, oceny: +0 -0
Niech zatrudnia kogos dobrego do skladu ,bo te strony wygladaja zalosnie;/ Jakbym przegladal jakis fakt albo superexpress. A fuj.
[3] Re: Arigato – przykładowe strony
harpagon [*.adsl.inetia.pl], 15.04.2007, 17:55:43, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
harpagonTo fakt, bez ładu i składu.
[4] Re: Arigato – przykładowe strony
KnP [*.fbx.proxad.net], 15.04.2007, 17:59:34, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
KnPgorzej, jak Bravo
[15] Re: Arigato – przykładowe strony
Mai Takeru [*.chello.pl], 15.04.2007, 19:30:36, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Mai TakeruPopieram. :/ A pomysł z newsami na brzegach pisma... Hmm, nie trafia w mój gust.
[23] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:47:35, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
spokojnie, to na razie plama. Wyobraź sobie małe wyszparowane graficzki. Po za tym dzięki temu zabiegowi osiąga się wrażenie zagęszczenia strony. Dłużej przytrzymujesz odbiorcę na stronie.
[61] Re: Arigato – przykładowe strony
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 00:23:54, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
CrawleyNewsy na bokach stron - jestem zdecydowanie za. Kiedys sprawdzilo sie to w CDA, to tera sie sprawdzi w Arigato ;)
Co do wygladu stron to zgadzam sie na calej linii - wyglada okropnie. Nie mowiac juz o tym, ze wolalbym wiecej tekstow od obrazkow, nie na odwrot.
I BTW - myslalem, ze ten projekt juz upadl, tak cicho o nim bylo. A tu taka mila niespodzianka ^^
[145] Re: Arigato – przykładowe strony
R'Q [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.05.2007, 16:29:33, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
R'QKiedys sprawdzilo sie to w CDA
A zastanawiałeś się, dlaczego z tego zrezygnowali?
[5] Re: Arigato – przykładowe strony
Cwistak [*.toya.net.pl], 15.04.2007, 18:10:12, oceny: +0 -0
Cwistakó, wizualnie traagedia.
[49] Re: Arigato – przykładowe strony
Ozz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 22:22:37, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
OzzDokładnie
[6] Re: Arigato – przykładowe strony
don_tachos [*.chello.pl], 15.04.2007, 18:15:36, oceny: +0 -0
don_tachosja tam bym wolała tekst z obrazkami, a nie obrazki z tekstem... :/
[7] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 18:53:01, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
żebyśmy się dobrze zrozumieli:) nikt w polsce nie ogląda seriali, a jednak mają najwyższą oglądalność, nikt nie mówi, że czyta tabloidy, a są najpoczytniejszymi gazetami, nikt nie przyznaje się do analfabetyzmu, a ludzie mają kłopoty z przeczytaniem więcej niż tysiąc znaków, nie mówiąc o zrozumieniu. Jeśli weźmiecie do ręki pisma japońskie, amerykańskie poświecone komiksowi czy animacji przekonacie się, że bazują na obrazie, nigdy odworotnie, bo obraz jest ich materią. Arigato się nie zmieni, nie zmienią też tego Wasze komentarze, kierunek został obrany - dominantem w tym piśmie będzie obraz. Jeśli ta formuła się nie sprawdzi, bo może się tak stać pismo zniknie. Co do fachowców od DTP. Czy zmienie coś jak wam napisze, że nad tą makietą pracowali najlepsi polscy specjaliści, z nagrodami?, że wykorzystuje ona doświadczenia gazet bazujących na tzw. makiecie "kolażowej"? Wiem, że nie. Ale z przyjemnością, wielką przyjemnością zobacze Wasze propozycje. Przecież możecie to zrobić :) Chce na przykład zobaczyć jak poradzicie sobie z akomadacją oka na stronie, z kulturą lewostronną czytania itp itd. Jeśli to co zrobicie będzie conajmniej dobre biorę was do roboty - serio! Pamiętajcie też, że na papierze wszytsko wygląda inaczej :) Pokazałem te, a nie inne strony świadomie, wiedząc, z jakim zarzutami spotka się ten koncept. Natomiast jestem ciekaw uczciwie ilu z Was przeczytalo w całości Mangazyn albo Anime Plus. Ile przebrnęło z uwagą przez cały tekst itp itd. Odpowiedżcie sobie uczciwie. Arigato będzie opierać się na konkretach, konkretnych informacjch sprzedawnych za pomocą tekstu i infografiki. Po co autor ma pisać o grafice jak może ci ją pokazać w pełnej krasie. Jego zadaniem będzie tylko i wyłącznie pwoiedzieć ci jasno i wyraźnie, że to jest dobre to złe, bo... Dostraczyć ciekawostek itp itd. Arigato jest jakąś tam rewelucją w myśleniu o piśmie, ale wcale nie radykalną. Przed nami byli Japończycy. Tą drogą podążają już pisma amerykańskie. Mogę tylko już zdradzić, że to co widzicie nie będzie jedyną kontrowersją w wokol tego pisma. Jako pierwsi mamy ochotę i chcemy oficjalnie popierać polskich fansuberów, informując o tym co robią i jak ich znaleźć. Na koniec drobna ciekowstka. Amerykański punkowy underground doczekał się swojego plotkarskiego tabloida. Kiedy zaczynał wszyscy w branży, w komentarzach twierdzili, że to porażka, że upadnie, że punkowcy są ponad to. I wiecie co? Ma się świetnie. Sprzedaje się juz lepiej niż Maximum Rock'nRoll... niech da Wam to trochę do myślenia, a może zrozumiecie dlaczego wybraliśmy taką drogę. Chciałby też prosić o opinie, a to dla mnie oznacza uzasadnianie swojego zdania - nie podoba mi się, bo to... i to, podoba mi się, bo to i to... Za to będę wdzięczny.
[12] Re: Arigato – przykładowe strony
KnP [*.fbx.proxad.net], 15.04.2007, 19:12:50, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
KnPjeżeli się pisze takm ciągiem znaków, to mi się faktycznie nie chce tego czytać, bo mnie oczy bolą. Jeżeli tekst jest dobrze złożony, to czytanie jest przyjemnością

Jeżeli chodzi o skład stron- koś w komentarzu pod galerią napisał, że autorzy są otwarci na propozycje, właśnie temu zaprzeczasz.

Jeżeli wybrałeś/ łaś te strony jako przykładowe, to wygląda to kiepsko. Żeby nie być gołosłowną- specjalnie wyciągnęłam frankofońskie pisma o tematyce komiksowe i okołomangowej. I przepraszam bardzo, ale ja tutaj widzę stosunek tekstu do obrazu (powiedzmy, że mierzę go powierzchnią) 60% na 40%, czyli sporo czytania. I tak, ja to wszystko przeczytałam. tak samo jak z zainteresowaniem czytałam Kawaii i Mangazyn.

I znasz take hasło- less i more? makieta kolażowa to rzecz moim zdaniem straszna- ot właśnie taki super exspress albo bravo girl (które, żeby nie było, też czytałam).

W każdym razie życzę powodzenia. I trochę wiary w ludzi, fani czasami czytają, co jest napisane w gazetach.
[17] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:36:33, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
podaj tytul, a powiem ci jak radzi sobie na rynku, dwa kultura frankonska komiksu to jest inna bajka - radykalnie - polska nalezy do innej bajki. Spójrz Egmont wycofał się z masowego wydawania tego komiksu. Wszyscy koncentrują się na usa i japoni. Zrób mi przyjemność i weź do ręki japońskie pismo. I co ty na to? Nie chodzi o to czy ja wierze czy nie w ciebie i to czy potrafisz czytac. Moim zadaniem jest celować w wiekoszość, a nie w nisze. Wierz mi nikt tu niespodziewał się innych komentarzy, ale są one tylko potwierdzeniem tego na co stawiamy. Nie zaprzaczam sobie, jeśli ktoś pokaże mi makiete bazującą na obrazie, i będzie lepsza to biorę go do pracy serio. Ja znam ograniczenia i mankamenty narzedzia, które tworzyłem, więc z przyjemnością zapłace za lepsze i zrobie drugi numer Arigato na jego właśnie makiecie. Wierz mi pokazujemy tą robotę w szerym zakresie różnym ludziom i opnie się bardzo poztywne i choć zdajemy sobie sprawę, że net nas nie zaakceptuje - oficjalnie, to liczymy na prostą werfikację - rynek. Jeśli Arigato poniesie klęskę wtedy powiemy sobie - chej ci ludzie chcą czegoś innego.
[32] Re: Arigato – przykładowe strony
Keii [*.ghnet.pl], 15.04.2007, 20:40:07, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Keiijoyu, ja wiem, że to tylko komentarze na jakiejśtam stronie, ale może wysil się i spraw, by Twoje wypowiedzi miały miłą dla oka formę. To nie irc :}
[37] Re: Arigato – przykładowe strony
KnP [*.fbx.proxad.net], 15.04.2007, 21:05:23, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
KnPmam prywatną prośbę, nie pisz takimi blokami tekstu, bo to naprawdę źle się czyta

Japan vibes. Z moich własnych, naocznych obserwacji mogę powiedzieć, że ma sie nieźle i we Fnacu zawsze brakuje egzemlarzy.

Jeżeli masz jakieś założenie swojego projektu, to je przedstaw na samym początku, a nie wtedy, gdy ludzie podnoszą głosy, że wszystko jest "be", unikniesz tego. Jeżeli natomiast utrzymasz to założenie i utrzymasz pismo na rynku, to będę Cię autentycznie podziwiać.

Jeżeli natomiast spodziewałeś się takich komentarzy, to po co w ogóle wystawiłeś te makiety? Żeby potwierdzić swoją tezę? Mi to wygląda raczej na jej zaprzeczenie. A może po prostu wystawiłeś to na złą stronę? Użytkownicy ACP są chyba zbyt wymagający i od czasopisma chcą czegoś więcej niż kolorowe obrazki, bo to przecież można znaleźć wlaśnie w internecie. To czego tutaj brakuje, to właśnie ta namacalność dobrych tekstów. Tego szukam ja, jako czytelnik i z żalem stwierdzam, że Twoje założenia rozmijają się z moimi oczekiwaniami, więc pewnie nie kupię. Ale życzę odpowiedniej ilości czytelników (lub raczej "oglądaczy").
[39] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:16:19, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Od początku informuje o koncepcji tego pisma, proszę prześledzić sobie newsy i komentarze. Obiecałem joe , że zrobimy taką prezentacje i robimy, komentarze mnie wogle nie zaskakują, przewidziałem je, jestem zawodowym analitykiem rynku mediów, potrafię przewidywać oddziaływanie produktu, to mój zawód:) Wciąż nie dostrzegasz jednej znaczącej różnicy. Ja mogę ci napisać tekst na 10 tys znaków jak to robiłem do Mangazynu, tylko nie ma to sensu. Mija się z komunikacją z odbiorcą. Nie jest kwestia ile ci mam do napisania, tylko co. Uważam, że każdy mój tekst do Mangazynu, który napisałem skróciłbym na potrzeby Arigato i niosłby tyle samo informcji. I zrobiłbym to, z każdym tekstem, który sie ukazał. Użytkownicy ACP chcą być tacy jacy chcą się widzieć, co nie zmienia faktu, że jak wszyscy robią kupkę i siku, prawda?:) Takie teksty to czysty populizm.:) Co do naoczynych obserwacji - nie są miarodajne. Gazeta jest dofinansowana przez Minsitersow Kultury. m.in. z różnych dotacji Unijnych, jej osiągi reklamowe są nikłe. Zrób mi przyjemność jak prosiłem i zobacz japońskie i amerykańskie pisma.
[40] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:18:09, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
przepraszam z tym frnacuski mpismem, pomylily mi sei nazwy, nie mam niestety informacji dotyczacych tego cuda.
[42] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:28:01, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
okladka wygląda niczym mutacja Anime Insider, ściągne dane i ci powiem jak sobie radzi.
[13] Re: Arigato – przykładowe strony
wampirek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:17:40, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
wampirekA ja powiem tak: To co zobaczyłam i co przeczytałam w Twoim komentarzu sprawiło, że kamień mi z serca spadł i chętnie kupię pismo. Przeczytałam wszystkie teksty zarówno z Mangazynu jak i Anime+ ale jeśli mam byc szczera chętnie poświęcę się czytaniu pisma opisującego mi konkrety, najważniejsze szczegóły, które zachęcą/nie zachęcą do osobistego zapoznania z daną serią anime itd. W końcu jakby nie patrzec to tak naprawdę odpowiednio ukazany i skomponowany obraz jest głównym elementem trafiającym na pierwszym miejscu do czytelnika. Nie powiem by strona graficzna mnie zachwyciła, jednak w moim wypadku jest to raczej kwestia konkretnego gustu gdyż wiem, że sama lepiej bym tego nie zrobiła. Może i z akomodacją oka bym sobie poradziła ale przystosowanie układu strony i grafik do sposobu czytania to już nie dla mnie :) Tak czy inaczej obrany przez was kierunek bardzo pochwalam i mam nadzieję, że moja opinia nie zmieni się po zapoznaniu z samym pismem.
[14] Re: Arigato – przykładowe strony
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:27:35, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
biB"wiem, że sama lepiej bym tego nie zrobiła."

Czy recenzent filmu (/książki/gry/czegokolwiek) musi zrobić porównywalny, albo lepszy film, zeby móc się krytycznie wypowiadać na temat obejrzanego dzieła? Taka dygresja.

PS też wszystko czytam od deski, do deski.
[24] Re: Arigato – przykładowe strony
wampirek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:50:13, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
wampirekNie, ale recenzent jeśli coś krytykowac to IMO powinien podawac konkretne argumenty bo "nie podoba mi się" nikomu w pracy nie pomoże.
[31] Re: Arigato – przykładowe strony
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 20:27:38, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
biBJeżeli recenzent wypowiada się to, z reguły, mówi to po obejrzeniu całego, skończonego już materiału, więc siłą rzeczy nikumu nie pomoże. Ale tej dyskusji to nie dotyczy, tu możemy mówić o szacie graficznej magazynu. Mi się nie podoba, dlaczego? Bo jest jej za dużo w stosunku do strony (stron). Wolę czytać, niż oglądać tyle.

PS same czcionki i obrazki mogą być ;) chociaż to bikini jest kiepskie >_>
[115] Re: Arigato – przykładowe strony
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 17.04.2007, 02:16:54, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Pomoże - błędów się powtarza w następnym numerze. Więcej treści? Po co? Czy to ma być kompendium, albo zeszyt ze streszczeniami? Na okładkach vhs czy dvd masz 3-4 zdania, nazwiska aktorów i reżysera. Zazwyczaj wystarcza. Ilustracje "spełniają rolę" zwiastunów, trailerów - jeśli się im za mało miejsca poświęci albo wrzuci je masą ale w zbyt małych rozmiarach to będą raczej odstraszać niż zachęcać. Cóż takiego miałoby być w tym tekście aby był w sam raz? Jeśli za dużo się napisze - będą spoilery, napisze się charakterystykę postaci - i już jesteśmy o krok od wskazania schematyczności tytułu. Wolę już (jako analfabeta) aby wypunktowano mi zalety tytułu niż pisano o soo chooozi autorowi. I tak mi streszczenie nic nie pomoże jak mnie na konwencie będzie ktoś bebopem wałkował.
[16] Re: Arigato – przykładowe strony
Mai Takeru [*.chello.pl], 15.04.2007, 19:36:23, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Mai Takeru"Natomiast jestem ciekaw uczciwie ilu z Was przeczytalo w całości Mangazyn albo Anime Plus. Ile przebrnęło z uwagą przez cały tekst itp itd."
Ja przeczytałam je w całości. Z reguły kupuję czasopisma po to, by je czytać. Obrazki to sobie mogę w necie poprzeglądać, bez obrazy. A to, że nad tą makietą pracowali najlepsi polscy specjaliści, z nagrodami, wcale mnie nie rusza. Może i najlepsi, ale totalnie nie trafiają w mój zmysł artystyczny, że tak to ujmę.
[20] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:43:20, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
przecież nie oczekuje, żę sie oficjalnie przyznacie do analfabetyzmu medialnego:)) napisałem już to:)) to czemu kawaii, anime plus, mangazynu nie ma na rynku? hm? znacie odpowiedzi? Skoro czytaliście od dechy do dechy? :)) I najważniejsze oceniajacie, wyrażajcie opinie po to tu umieściłem. Jedyne co chce to konkretnych argumentów. Na przykład - materiał o biomega jest za ciemny, nie podobają mi sie kółka bo gubią mi się oczy itp itd. A i jedna ważna sprawa - jka tylko będę miał chwilę przygotuje pokaz grafiki w materiałach dla pań, bo to co oglądacie dotyczyc w głownej mierze odbiorcy płci męskiej - cycki, hentaje, zombie itp. Panie niech jeszcze uzborją się w cierpliwość, mój błąd ;)
[27] Re: Arigato – przykładowe strony
Mai Takeru [*.chello.pl], 15.04.2007, 20:02:48, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
Mai TakeruMANGAzyn upadł, bo a) zbyt mało starych czytelników Kawaii nie wiedziało o jego istnieniu b) nie mam pojęcia, po co zaczęli wychodzić co miesiąc, skoro źle schodzili - to zapewne ich dobiło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Anime+ było zaś dość trudno dostępne. Konkretne argumenty - proszę bardzo. Wolę mieć newsy na jednej stronie, żeby móc je przeczytać od razu wszystkie. Napisałeś też mi, że newsy po bokach "dłużej zatrzymują odbiorcę na stronie". Hmm, wg mnie zatrzymywać powinna sama recenzja.... A dodawanie newsów, byleby czytelnik nie przewrócił strony... Najwyraźniej zdajesz sobie sprawę, że niewiele jest tam do czytania. ;) Inny "konkretny argument" - te kółeczka z tekstem, bleee. Zupełnie mi się to nie podoba.
[28] Re: Arigato – przykładowe strony
Mai Takeru [*.chello.pl], 15.04.2007, 20:03:39, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Mai Takeru*zbyt mało starych czytelnikó Kawaii WIEDZIAŁO o jego istnieniu.
Gomenasai za Parkinsona. ^^"
[29] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 20:25:08, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
produkt ktory jest dobry sie sprzedaje, ktory jest zly tego nie robi, wez do reki mangazyn. Oczywiscie, ze mozemy bawic sie teraz ojej jak tam malo tekstu, tlumacze ci po prostu, ze w tej gazecie zastoswono wiedze na temat czegoś co sie nazwya prasa. A prasa sie bardzo zmienila. Arigato nie pojdzie w slady Mangazynu czy starego Kawaii, ta droga to dla nas samobójstwo rynkowe. Może Yanek się zdecyduje. My idziemy inną drogą.
[33] Re: Arigato – przykładowe strony
KnP [*.fbx.proxad.net], 15.04.2007, 20:44:30, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
KnPz tego co wiem, to Mnagazyn nie wywalił się na samym pismi, tylko wszystkim "okołoangazynowym", czyli filmach, plakatach itp.
[34] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 20:49:13, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
powiem krótko - gdyby pismo było dochodowe byłoby nadal.
[58] Re: Arigato – przykładowe strony
Lord Raven [*.bas003.bmt.esat.net], 15.04.2007, 23:58:26, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Joyu byle nie w mur.
[64] Re: Arigato – przykładowe strony
Yanek [*.acn.waw.pl], 16.04.2007, 01:06:27, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
YanekYanek jest ostrożny w tym co robi :) i tym samym Otaku nie będzie szło w stronę mega hiper daszka na gumce... :P
[65] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 01:50:54, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
:)
[135] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 21:45:30, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
VincentEjjj no, daszek był fajny ;) Zawsze można było dorzucić torebkę z półnagim bishounenem albo kolczyki z Alfredem, a najlepiej zrobić dwa oddzielne wydania tego samego numeru z dwoma różnymi gadżetami "dla kolekcjonerów" ;P
[117] Re: Arigato – przykładowe strony
CeLL [*.akron.net.pl], 17.04.2007, 03:26:09, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
CeLLWszystko możesz sobie w necie porobić, z wysraniem się włącznie.
[26] Re: Arigato – przykładowe strony
don_tachos [*.chello.pl], 15.04.2007, 19:55:57, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
don_tachosrozumiem ;)
o grafice ~ szczerze mówiąc, nie obchodzi mnie, kto pracował nad stroną graficzną (chyba, że jest genialna), ważne, żeby była dobra, i żeby mnie oczy nie bolały od kolorów :P
Czytałam Mangazyn i Anime+, choć, wiadomo, omijałam artykuły, których tematyka mnie w ogóle nie interesowała. A jak czytałam, to czytałam raczej dość porządnie ;) nie lubię tracić czasu na czytanie czegoś, co do mnie i tak nie trafi :P
Cieszę się, że Arigato będzie 'konkretne' ~ może tekst przewyższy grafikę, byłoby to wspaniałe. 'Po co pisać o grafice, skoro można ją pokazać'? Nie, no, jak dla mnie, np. recenzjom wystarczy kilka screenów ~ najważniejszego (jakości fabuły, seiyuu, itepe itede) nie pokażą obrazki ;)
dobrze ~ nie podoba mi się natłok obrazków, bo obawiam się, że może być to próba 'zamaskowania' słabych (?) tekstów, obawiam się przerostu formy nad treścią. Nie chciałabym, żeby to wyglądało jak to późniejsze 'Kawaii', tylko w wersji dla starszych... (mówiąc 'późniejsze Kawaii' mam na myśli wygląd a la pokolorowana kolorowanka :P) wygląda na to, że będzie dużo ciekawostek, i tak dalej. To jest ok. O tekście się nie wypowiadam, bo jak na razie nie ma o czym ;D
życzę powodzenia, na pewno kupię pierwszy numer ;3
[36] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:03:00, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
strona graficzna pisma nie być genialna, niestety artyzm nie idzie zazwyczaj w parze z sukcesem komercyjnym. Szata gazety ma być - przykuwjąca uwagę, ekspresywna, funkcjonalna, nośna, infograficzna z (niestety) ograniczeniem warstwy tekstowej na rzecz konkretów. Uwielbiam grać w wolnych chwilach, obecnie konsole. Kupuje pisma branżowe od 10 lat. Wiesz co z nich czytam? Ramke z oceną i przelatuje tekst do konkretów - czyli jaka grafa, jaka muza, jak gameplay. Męczy mnie czytanie jak gość z żoną się pokłocił itp, itd, i jakie to było dla niego wydarzenie, że gra coś tam. Sam pisałem długie bardzo długie teskty do Mangazynu czy Kawaii w różnych konwencjach i wiem, że mniejszość znaczna mniejszość zauważała żarty słowne, zabawy słowem, czy też dzielnie się jakimiś informacjami na temat warsztatu artysty. Wszytsko zależało zawsze od obrazka. :) a potem czytali głowkę, początek i koniec. Wyjątkiem są materiały kontrowersyjne. To co wzbudza emocje się sprzedaje. trudno jednak żeby 100 stron magazynu było pełne kontrowersji. choć chodzi mi po głowie stworzenie dwóch stron plotkarskich dotyczących środowiska mangi i anime. Byłoby o czym pisać.;) Mogę natomiast zagwarantować imieniem i nazwiskiem, że teksty bedą konkretne, rzeczowe wyraziste w opinii. Za wyjątkiem tekstów sponsorowanych. Mogę też zdradzić bo to żadna tajemnica, że to co oglądacie to druga wersja makiety. Pierwsza zakładała gazetę w stylu kolorowych magazynów informacyjnych - na przykład Newsweek jest taką gazetą. Zmieniliśmy jednak podejście do produktu, pod wpływem informacji z rynku. Postanowiliśmy robić pismo komercyjne po prostu.
[69] Re: Arigato – przykładowe strony
kej [*.nantes.archi.fr], 16.04.2007, 11:11:46, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
strony plotkarskie? czemu nie? kazdy lubi plotkowac >D
[108] Re: Arigato – przykładowe strony
don_tachos [*.chello.pl], 16.04.2007, 21:42:02, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
don_tachosoby tylko nie za dużo tej komercji :P
[140] Re: Arigato – przykładowe strony
May [*.chello.pl], 22.04.2007, 12:11:50, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Odradzam to popieranie fansuberow. To ze cos nie jest wydane nie znaczy ze ktos juz tego nie kupil - i procesik gotowy :/
[8] Re: Arigato – przykładowe strony
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 18:58:38, oceny: +0 -0
biBCo to kur*a jest? O_o"
Toż to wygląda jak jakieś kolorowe pisemko, które jest do oglądania a nie czytania (jak ktoś przede mną to ładnie ujął, jak "Fakt" ;). Ciekawi mnie poziom tekstów, których, z tego co widać, jest mało...
I za ile to będzie? O_o"
Cóż, spodziewałem się czegoś lepszego. Otaku wygląda beznadziejnie, ale jest dużo czytania (nierzadko na zaspokoajającym poziomie), a to wygląda niewiele lepiej, ale z tego co widzę teksty mogą być... no właśnie, jakie?
[9] Re: Arigato – przykładowe strony
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:07:17, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
biBZapomniałem dodać: czy nazwą będzie "Arigato"? czy jednak "Arigatō" (ew. "Arigatou")?
[10] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:12:32, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
jeszcze raz - to nie fanzin, to ma być pismo mainstreamowe - o merytoryke bym się nie martwił, no chyba, że nigdy nie lubiłeś mnie czytać :) wziąłem na siebie mangi i anime dla chłopców, gry, muzykę i inne pierdoły, o komiksach dla dziewczynek będzie pisała dziewczynka, dodatkowo są jeszcze 2 osoby. Na pewno, na 100 proc nie spodziewaj się tzw. tekstów onirycznych bazujących na produkowaniu wyobrażenia o produkcie, a nie pisaniu o nim. Mówiąc prościej tego czego było pełno w Mangazynie, Kawaii i wszędzie indziej. Dziś kiedy manga i anime są w zasięgu ręki - mija się to z celem. Spodziewaj się ekspresji graficznej i dosadnego, krótkiego zwięzłego języka oraz infografiki.
[18] Re: Arigato – przykładowe strony
Mai Takeru [*.chello.pl], 15.04.2007, 19:38:38, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Mai Takeru"Mówiąc prościej tego czego było pełno w Mangazynie, Kawaii i wszędzie indziej." Mnie to akurat bardzo odpowiadało. I po komentarzach innych sądzę, że im też...
[30] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 20:27:18, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
niestety nie wystraczyli jako siła nabywcza, rozumiesz więc czemu nie idziemy ta drogą? czemu dostoswujemy się do rynku? do nowych regul?
[70] Re: Arigato – przykładowe strony
sasz [*.nantes.archi.fr], 16.04.2007, 11:13:05, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
parafrazujac: internet killed the paper journals
[77] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 14:33:04, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
nie, internet nie jest jeszcze zagrozeniem dla prasy, gazety wciąż mają dobrą pozycję, ekran męczy bardziej niż papier. najbardziej ucierpialy na internecie pisma z golymi babami, pozostale radza sobie w normie.
[136] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 21:49:09, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
VincentLOL INTERNET - Serious Business :P
[11] Re: Arigato – przykładowe strony
Emi-chan [*.4web.pl], 15.04.2007, 19:12:46, oceny: +0 -0
Emi-chanDo kitu. nie podoba mi sie w ogole...
[19] Re: Arigato – przykładowe strony
nicodemus [*.barczewo.macrosat.pl], 15.04.2007, 19:39:32, oceny: +0 -0
nicodemusNie byłoby tak źle, gdyby nie te okrągłe bąbelki (zarówno te z tekstem, jak i te z obrazkami). Duża ilość obrazków raczej przyciągnie czytelników niż ich odstraszy. Ale, fakt, że trochę pstrokato to wszystko wygląda.
[21] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 19:45:30, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
Jedna ważna rzecz moi mili. Papier inaczej absorbuje przestrzeń. Wszystko się wypłaszczy, a kolory przyblakną, dojdzie barwa papieru pod obraz. Jak ktoś może to niech sobie druknie zobaczy o co chodzi.
[22] Re: Arigato – przykładowe strony
Alqua [*.ver.airbites.pl], 15.04.2007, 19:46:36, oceny: +0 -0
AlquaJak dla mnie to wygląda to niestety kiepsko, ale zobaczymy jak będzie jak dostane gotowy produkt
[25] Re: Arigato – przykładowe strony
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 15.04.2007, 19:54:02, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiHmm... Mnie tam się podoba. Przypomina mi nieco jedną z gazetek komputerowych. I pierwsze numery Kawaii. Po za tym bardziej by mnie interesowała jakość tekstu, a nie jego ilość. Jeśli pismo się dzięki temu utrzyma - to świetnie.
[35] Re: Arigato – przykładowe strony
aleandra [*.kam.pl], 15.04.2007, 20:56:22, oceny: +0 -0
aleandra1. Bąbelki na drugiej stronie są kiczowate. Nie wiem czemu, ale mi się po prostu kojarzą z czymś dziwnym.
2. Pierwsze wrażenie raczej negatywne - za mało tekstu, za dużo grafiki.
3. Drugie wrażenie - to może może być ciekawe i klimatyczne. Fakt, przypominają się pierwsze numery KAWAII.
4. Niestety, takie coś będzie dobre dla czytelnika, który jest raczej nastolatkiem, niż studentem i dalej. Sądzę, że pismo powinno mieć jakieś strony, w których więcej będzie czytania niż patrzenia.
5. Jako pismo o mandze i anime, polecam, żebyście dali jakieś strony nie tylko o samym komiksie, ale także o Japonii.
[38] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:07:49, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
aleandra - widziałaś Biomega? sądzisz że krew i flaki są do dzieci?:)) Nastolatki tak. Dla nich są dziewczyny z cyckami i chłopaki z gołymi klatami itp itd, oni też lubią krew ;) Na pewno jednak nie zapomnimy o targecie w góre. Pozatym starsi chłopcy też lubią panienki ;). stare kawaii... Ech, macie to jeszcze w domu? Weżcie to do ręki i zobaczycie jakie figle płata wam pamięć :)
[41] Re: Arigato – przykładowe strony
aleandra [*.kam.pl], 15.04.2007, 21:21:20, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
aleandraJa mam, całą półkę. Ale nie chce mi się sprawdzać. Zresztą, czy to istotne... Mam nadzieję, że to, co mówisz, się sprawdzi. A drogie ma być to pismo?
[43] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:32:50, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
cena 9,99 zgodnie z modą ;) kwartalnik. Jak będzie zapotrzebowanie - cześciej. Wtedy oddam to w czyjeś ręce, bo ja nie mam tyle czasu, zostawie sobie tylko nadzór.
[44] Re: Arigato – przykładowe strony
aleandra [*.kam.pl], 15.04.2007, 21:35:21, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
aleandraDrogie... :/ No chyba, że będzie miało 100 stron... Prawdopodobnie kupię pierwszy numer, by sprawdzić, jakie to w ogóle jest. :] kiedy ma wyjść?
[45] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:38:02, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
100 stron :) tyle bedzie mialo. Date podam jak będe pewny, oki?
[46] Re: Arigato – przykładowe strony
aleandra [*.kam.pl], 15.04.2007, 21:39:25, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
aleandraOkej, nie ma sprawy. To powodzenia życzę, żeby wszystko poszło zgodnie z planem...
[47] Re: Arigato – przykładowe strony
mikka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:58:05, oceny: +0 -0
Wolę dłuższe teksty, niż walenie po oczach "bąbelkami". To tylko kilka stron, ale skoro pismo ma liczyć 100 - chyba mozna liczyć na coś dłuższego. Prezentowane srony i tak wyglądają lepiej od oczojebnego chaosu w CD Action. Cóż, bardziej odpowiada mi Kawaii. Piszę o starym Kawaii, które średnio sprzedawało się w 20-kilku tys. egz. Pismo o takiej sprzedaży raczej nie może być pod kreską. Bauer chciał więcej kasy i otrzymalismy potworka "nowe" Kawaii.
[48] Re: Arigato – przykładowe strony
mikka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 21:59:49, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
strony- nie srony...
[50] Re: Arigato – przykładowe strony
Usagi20 [*.chello.pl], 15.04.2007, 23:04:08, oceny: +0 -0
Usagi20Mnie się bardzo podoba ^^....Chce dać szanse temu pismu i ludziom, którzy podjęli ,się pracy nad tym , ponieważ a)Redagowanie pisma ogólnie tworzenie go, nie jest prosta sprawą, szanuje ludzi którzy podleli się tej sprawy.. b)W Pl jest mało pism o owej tematyce , dopiero teras coś się dzieję, ,,Otaku '' ,,Kyaa'' no i teraz w planach ,,Arigato'', pierwsze 2 wymienione pisma zakupiłam , podobają mi sie , Arigato także zakupuję, zależy mi na tym,aby Nasz rynek się rozwijał, a bez naszej pomocy to sie niestety nie uda , zamiast narzekać, daj cię szansę , jak na fanów przystało^_^...ps. Przydało by się umieścić artykuły nie tylko o M&A , to na pewno według mnie poszerzy grono czytelników ^^ pozdrawiam wszystkich..
[51] Re: Arigato – przykładowe strony
Usagi20 [*.chello.pl], 15.04.2007, 23:07:26, oceny: +0 -0
Usagi20znaczy dodam jeszcze że znowu zaczęło się dziać,żeby nie było że nie wiem o istnieniu takich pism jak Kawaii ,Mangazyn , czy anime + wrzystko co kupiłam czytałam od deski do deski ^^
[52] Re: Arigato – przykładowe strony
Monia [*.bethere.co.uk], 15.04.2007, 23:22:18, oceny: +0 -0
Moniaokropne -_-' Gorsze od "nowego" Kawaii, wyglada jak zrobione przez totalnych amatorow - ja bym to lepiej zrobila choc sie nie znam na skladzie...
[56] Re: Arigato – przykładowe strony
Lord Raven [*.bas003.bmt.esat.net], 15.04.2007, 23:54:44, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
Ale w UK nie pracujesz z grafika jak mniemam?
[79] Re: Arigato – przykładowe strony
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 16.04.2007, 14:49:22, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
AvantaRROTFL ;]
[144] Re: Arigato – przykładowe strony
Monia [*.bethere.co.uk], 14.05.2007, 11:17:29, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
Moniaprzeczucie cie nie myli ;)
[53] Re: Arigato – przykładowe strony
Usagi20 [*.chello.pl], 15.04.2007, 23:36:34, oceny: +0 -0
Usagi20No i właśnie dzięki taakiemu podejściu , poupadały tamte pisma , oczywiście to moje zdanie =='', jeśli większość fanów ma takie podejście to nigdy niedoczekany się ,lepszego rynku , i własnego porządnego pisma ..dziękuję bardzo to na tyle ..dziś^^
[54] Re: Arigato – przykładowe strony
Dembol [*.net.autocom.pl], 15.04.2007, 23:37:57, oceny: +0 -0
DembolHahahaha! Viva La Freedom jest zajebiste. Seks i przemoc for teh win!! Zresztą większość planowanych artykułów jest w obrębie moich zainteresowań (nareszcie!). Koncepcja graficzna ciekawa, tylko boje się, że nie będzie co czytać. Z drugiej strony jeżeli ma być konkretnie i bez lania wody to chyba dobrze. Tabloidalność designu trochę poraża, ale może to jakaś recepta na sukces. Pożyjemy, zobaczymy.
[55] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 23:43:34, oceny: +0 -0
VincentJa powiem tak:

1. Newsy malutkie, po bokach stron - porażka
2. Ogółem układ stron itp. przypomina mi japońskie czasopisma mangowe, aczkolwiek mam nadzieję że znajdzie się też miejsce na trochę więcej czytania
3. Czy tylko mi się wydaje że te grafiki robiące za tło nie są na siłę rozszerzone deko?

Ogólnie myślę, że jestem na tak. Chętnie kupię pierwszy numer żeby się zapoznać. Układ stron jest ok, tylko te newsy są okropne. No i tak jak już pisałem, chciałbym też trochę poczytać :P
[57] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2007, 23:57:07, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
z tymi newsami spokojnie - to tylko plamy sa narazie, zobacz jak to na biomega wyglada i pomysl o sporej ilosci szparowanych graf - tak jedna z inspiracji sa japonskie magazyny to prawda, ciesze sie ze ktos to zauwazyl
[59] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 00:04:12, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
VincentTzn. wiesz, wolałbym takie normalne strony z newsami chyba. Jakoś bardziej mi pasuje parę stron ze skumulowanymi newsami, niż kartkowanie całego czasopisma w poszukiwaniu jednej wiadomości.
A planujecie coś na wzór czarnobiałej wkładki do magazynu tak jak to bywa w japońskich czasopismach?
[63] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 00:47:47, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
50 na 50 koloer i czern i biel, co wymusza na nas kila roznych podejsc do grafiki, zawsze kartkuje sie pismo, jak cos przykuje twoja uwage to przeczytasz, a potem juz podczas lektury mozesz odbic oczkami na dzial news
[78] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 14:38:04, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
VincentA na czym ma polegaż ta promocja funsubberów o której mówiłeś?
[81] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 15:03:51, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
na tym, że w stopkach będziemy podawać kto robi polską wersję, jeśli są to fansuberzy to będzie info i strona gdzie ich znalezc, uwazam, ze dzieki tym ludziom dzieciaki i inni moga tylko zyskac korzystajac z ogromu swiata azjatyckiego komiksu i animacji. Nie trafia do mnie argument o zabijaniu polskiego rynku w ten sposob, dla mnie ten rynek wykancza sie sam, podoba mi sie takze ich kodeks, jest to uczciwe postawinie sprawy. Tlumaczymy to czego nie ma, jak cos wydadza przestajemy. W usa ten system zawocowal rozruszaniem rynku. Tokyopop szybko sie nauczyl, ze dzieki fansuberom da sie budowac rynek. Pozwalali zeby ukazaly sie 3-4 tomy pozycji w wersji skanowanej, cieszyla sie duzym powodzeniem zaczynali wydawac, fani siegali, zeby czytac dalej, na dodatek bardzo czesto fansuberzy sa zatrudniani do tlumaczenia ciagu dalszego. Porazka Tokyopop bylo tylko wydanie Tenjo Tenge, ale to na wlasne zyczenie dostali w kosc cenzurujac ten komiks.
[96] Re: Arigato – przykładowe strony
Dembol [*.net.autocom.pl], 16.04.2007, 18:52:24, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
DembolTenjo Tenge zostało wydane przez DC pod szyldem linii wydawniczej Comix.
[98] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 19:12:12, odpowiedź na #96, oceny: +0 -0
racja:) machnelo mi sie z tym dead end - wokol obydwu tytulow byla podobna afera
[106] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 21:05:02, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
VincentDawno temu na acepie pojawił się spis treści pierwszego numeru "Arigato", nadal jest on aktualny?
[107] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 21:20:13, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
tak w sporej czesci jakies 70 proc, będzie wiecej pozycji dla dziewcząt, daj mail wysle ci dwie wersje tekstu - mangazyn i wersja short, ktora zmiescilaby sie na dwoch stronach Arigato - napierw przeczytaj krotsza, a potem dluzsza - zadaj sobie pytanie co straciles ?:)
[123] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 20:16:48, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
Vincentvincent_valentine1@interia.pl
[124] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 20:28:24, odpowiedź na #123, oceny: +0 -0
poszlo
[126] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 22:59:00, odpowiedź na #124, oceny: +0 -0
VincentDzięki! Oba teksty przekazują dokładnie tą samą ilość informacji. Hmmm właściwie nie wiem jak to skomentować :P Trochę dziwnie się czyta taki artykuł w którym brakuje rozbudowanych zdań. Możliwe, że to kwestia przyzwyczajenia. Tak czy inaczej zarówno z pierwszego jak i drugiego dowiaduję się tego samego.
[127] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 23:00:21, odpowiedź na #126, oceny: +0 -0
to probowalem powiedziec :)po prostu konkrety esencje, a nawet wiecej informacji, bo oprocz tekstu bedzie takze infografika czyli ramki itp itd.
[141] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.04.2007, 09:43:14, odpowiedź na #127, oceny: +0 -0
VincentW galerii pokazujesz skany Newtype'a, który rzeczywiście kipi czystą infografiką, a jak np. Arigato będzie się miało do Animage? Który zawiera zarówną dużą ilość grafik, jak i sporą ilość tekstu, zwłaszcza na czarno-białych stronach.
[60] Re: Arigato – przykładowe strony
Jeremy [*.wroclaw.dialog.net.pl], 16.04.2007, 00:06:49, oceny: +0 -0
Drobna uwaga od redaktora dla redaktorów: jeżeli nie chcecie publikować/nie macie treści artykułów, a zależy wam na pokazaniu wyglądu stron to starym zwyczajem drukarskim jest zapełnienie pól tekstowych blokiem Lorem Ipsum. Polecam tę stronę: http://lipsum.org/
[62] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 00:38:54, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
stare zwyczaje nas nie intersuja ;)niesiemy nowe ;)
[80] Re: Arigato – przykładowe strony
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 16.04.2007, 14:50:05, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
AvantaR... i poniesli wilka ...
[82] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 15:08:53, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
zalezy gdzie :)
[66] Re: Arigato – przykładowe strony
Baloo [*.wifi-networks.pl], 16.04.2007, 05:44:50, oceny: +0 -0
Hmm,a mnie cieszy że ktoś zamierza wydać pismo.Bardzo brakuje takiego na rynku.Z przyjemnością będę kupował,by być na bieżąco.Osobiście nawał pracy nie pozwala mi na grzebanie po necie i szuaknie danych na temat nowych produkcji itp. Także życze wydawcom dużo szczęścia i pomyślnoći w tym projekcie.
[68] Re: Arigato – przykładowe strony
mikka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 11:07:28, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
ja nie cierpię. Wolę pismo niż ślipotać przed monitorem.
[67] Re: Arigato – przykładowe strony
Himura [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 09:13:41, oceny: +0 -0
HimuraCóż ja poczekam do czasu, gdy magazyn wyjdzie w formie papierowej. Graficznie niech wygląda jak chce byle "było co czytać". Gwoli ścisłości przeszedłem już przez Kawajca, Mangazyn, Anime + więc po prostu spokojnie poczekam (byle nie przypominało ostatnich Kawajców :))
[71] Re: Arigato – przykładowe strony
Yen [*.interbit.com.pl], 16.04.2007, 12:12:32, oceny: +0 -0
YenYay ja tu już traciłem nadzieję. Ał, ja mam alergię na tego typu wystrój graficzny >< Cóż.
A jestem ciekaw, jak wygląda pobieżna analiza rynku mangowego? Bo jeżeli zakładasz taką stylistykę dla gospodyń domowych to chyba nie jest najlepiej?
[74] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 14:17:02, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
to, że ty masz alergię na myślenie planszą to ja widze po twoich komiksach ;) nie jest źle jeśli chodzi o odbiorcę. jest normalnie, to czytelnik jak każdy. wciąż nie rozumiecie - stawiamy na proste czytelne komunikaty tekstowe, i ekspresję graficzną. 3 tys znaków o komiksie hentai, 6 tys o ergo proxy, 6 tys o IO, 3 tys o bimega plus 5 tys wyawidu z nihei i plus 1,5 tys o jego kolejnych nowych projktach, to są naprawde sumy wystraczajace by konkretnie rzeczowo przedstawic omawiany produkt. Dolicz do tego teksty w infografikach i teksty w newsach.
[86] Re: Arigato – przykładowe strony
Yen [*.interbit.com.pl], 16.04.2007, 16:28:30, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
YenHejże, kota ogonem w dobrą stronę proszę ;P
Jak normalny w jakim ujęciu? Zawsze się zastanawiałem, czy mamy większy udział w łże-elitach albo w licealistach.
Zabiegi mi nie musisz tłumaczyć, ja rozumiem, że jak masie to masie, tylko że po prostu kojaży mi się nie z tą masą co trzeba.
[89] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 16:56:18, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
wzorce czytelnictwa sa takie same dla wszystkich - milosnicy mangi i anime to zwykli ludzie, lub jak wolisz podlegaja tym samym wzorcom. temat mangi i anime ze wzgledu na atrakcyjna forma wizualna az sie prosil o skorzystanie z techniki "kolazu" w makiecie, a ze tablodidy tez stosuja ten system? nie widze problemu. Arigato nie bedzie tabloidem bo to takze tematyka specyficzna, korzysta jednak z nowczesnej prasowej formy ekspresji z wiedzy o prasie, wiedzy specjalistycznej. A to jak bardzo fani mangi i anime kochaja czytac pokazali na przykladzie Mangazynu. spojrz na spis tresci? bedziemy podejmowac rozna tematyka - sa komisy artystyczne, sa komiksy z laskami i chlopcami, sa anime latwe i przyjemne jak i te trudniejsze w odbiorze, jedyne z czego rezygnujemy to z lania wody i skupieniu sie na konkretach, a od 3 do 6 tys znakow na wystarczy, wspomaganych oczywiscie inforgrafika. jak znajde chwile to zrobie taki myk - opublikujemy tekst z mangazynu o mandze np kamikaze i obok wersje dla takiego pisma jak arigato - bedziesz wiedzial tyle samo, a moze nawet wiecej :)
[101] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 19:22:40, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
VincentChętnie bym przeczytał takie porównanie. Oczekuję z niecierpliwością :P
[109] Re: Arigato – przykładowe strony
Yen [*.interbit.com.pl], 16.04.2007, 21:59:22, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
YenŁże-elita ocenia tabliody źle, nie obawiasz się, że spojrzą na pismo i od razu je ocenią i odrzucą, nawet jeżeli tematyka ich chwyci? Czy po prostu olejesz ten procencik inteligenckiej agentury? :)
Ja własnie dlatego gorąco oczekiwałem Arigato, pismo które traktuje o animacji jako całości jest dla mnie wodą na młyn :) No i Nihei :)
[110] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 22:04:27, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
nie nauczyles sie jeszcze ze oficjalnie wyglaszane deklaracje nie pokrywaja sie z ludzkimi pragnieniami? Łże elity kupią, żeby móc dyskutować, potępiać, nawracać na jedyną słuszną drogę, no i kupią dla cyków i gołych klat:) będzie o animacji azajtyckiej ,otrzemy się też o zachodnią, ale nie tą disneya czy pixar. Na przykład wojownicze żółiwe ninja ;)) do spóły z koreańczykami zrobione, lub bardziej ambitne projekty jak francuskie odrodzenie. I co strona z Biomega ci sie nie podoba?:P
[131] Re: Arigato – przykładowe strony
Yen [*.interbit.com.pl], 18.04.2007, 14:54:58, odpowiedź na #110, oceny: +0 -0
YenA mi się nie podoba? ;) A coś o produkcjach baaardzo mało znanych, niedocenionych ale wartych uwagi? Coś jak "Thief and the Cobbler" Williamsa?
[134] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 17:52:56, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
nie przesadzaj :)
[111] Re: Arigato – przykładowe strony
mikka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 22:53:43, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
wal
[112] Re: Arigato – przykładowe strony
mikka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 22:55:02, odpowiedź na #111, oceny: +0 -0
pss. kierowane pod #89
[113] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 23:39:51, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
dajcie maile to wam wysle
[120] Re: Arigato – przykładowe strony
Hikari [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 13:24:26, odpowiedź na #113, oceny: +0 -0
[121] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 13:37:51, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
nie ma sprawy jak bede w domu:), pogadam z joe moze umiescimy to na acp gdzies w plikowni
[130] Re: Arigato – przykładowe strony
Joe [217.153.172.*], 18.04.2007, 14:34:57, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
JoeNie ma sprawy.
[125] Re: Arigato – przykładowe strony
mikka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 20:59:52, odpowiedź na #113, oceny: +0 -0
ta ja też poproszem mikka-89@o2.pl
[72] Re: Arigato – przykładowe strony
USAGI_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 14:07:25, oceny: +0 -0
USAGI_Kiedyś wolałam więcej grafiki a mniej tekstu. Teraz z tego chyba wyrosłam bo wole więcej jakiegoś konkretnego tekstu niz tony grafiki -_-
strony
1) Grafika fajna. Podoba mi się dodanie mangowych kułeczek na górze :) Ale tekstu tam zdecydowanie za mało...
2) Grafika w tle fajnie pasuje. Powycinane kadry z boku nagłówka tak średnio :/ Tekst bardziej by pasował jasny na czarnym tle ;P Rozumiem ,ze na kazdej stronie ma byc news więc można by go dać zamiast tych kadrów, kółka koło postaci przesunąć w lewno i z prawej strony wrzucić jeszcze troche tekstu o samym animku ;P a "znajomą twarz" można dać na lewo od twarzy postaci w tle tak żeby wplatała się troche w tekst :)i tez jasny tekst na czarnym tle.
3) Tu wszystko fajnie :)
4) Grafika w tle taka nijaka ;/ Tekstu mało ;P Poza tym OK :)
[75] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 14:19:17, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
1) ile myślisz można pisać o pieprzeniu w komiksie hentai? :) 2 ) to co propponujesz to dopiero bylaby jatka ;) 3) cud :) 4) ten komiks taki jest, jedni się zachwycą inni zamilowanie do architektury nihei oleją:)
[128] Re: Arigato – przykładowe strony
USAGI_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 02:16:50, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
USAGI_1) LoL XD to sie pisze artykuł na jedną stronę ;) Albo na dwie ale opisując dwie mangi o podobnie mało rozwiniętej historii xD
2) taa mam za duza wyobraźnię ;P i za bardzo pomieszaną xD
3) bywa ;P
[133] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 17:51:49, odpowiedź na #128, oceny: +0 -0
i pomniejszyc cycki? nigdy :)
[73] Re: Arigato – przykładowe strony
ilezjan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 14:10:36, oceny: +0 -0
no i slusznie, lepiej jest zrobić kolorowy szmatławiec który bedzie poczytny niż celować w tagzwane ambitne teksty - kto wie może kiedyś jak pisemko zdobędzie popularność uda sie wygospodarować chociaż strone na ęteligętny tekst pisany drobnym druczkiem i ostatecznie wiecej bedzie pożytku z tej gazety niż z dziesięciu bardziej ambitnych trafiających w próżnie
[76] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 14:24:42, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
uważasz że biomega na przyklad nie wymaga wyrobionego odbiorcy? To, że mamy ekspresywną makiete z dominantami obrazu nie słowa, nie oznacza, że będziemy z odbiorców robić tłuków. Nie moja wina, że ludzie wolą oglądać cycki, niż o nich czytać ;)Nie moja wina, że mają klopoty z czytaniem i koncentracją. Chce dać im produkt użytkowy po prostu.
[87] Re: Arigato – przykładowe strony
Yen [*.interbit.com.pl], 16.04.2007, 16:32:18, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
YenOj masz rację, z czytelnikami trzeba grać, nie wymagać.
Ciekawe, czy wyjdzie z tego ta Mityczna Świeża Krew ;)
[122] Re: Arigato – przykładowe strony
ilezjan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 20:06:58, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
za głupi na razie jestem żebym coś uważał. Jak mama da mi pieniądza obiecuje pójść do sklepu i wyrobić sobie zdanie
[83] Re: Arigato – przykładowe strony
Selphier [*.speed.planet.nl], 16.04.2007, 15:23:40, oceny: +0 -0
SelphierMi się średnio podoba ten "Fakt" ... uupss! ... "Arigato"!

Ciągle mi się myli :D Może dlatego,że wyglądają podobnie xD
[84] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 15:26:02, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
nie wygladaja:) kup fakt, laczy nas kolaz i kolka, wez do reki fakt i zestaw to z tym co jest na anime.com.pl
[85] Re: Arigato – przykładowe strony
Selphier [*.speed.planet.nl], 16.04.2007, 16:07:48, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
SelphierNie wyglądają? A ta strona "Tajemnice w bikini" ? lol
Ta czcionka...te kolory xD Jak "Fakt" ...
[88] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 16:41:47, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
nie wiedzialem, ze zolty moze stosowac tylko fakt:)) slonce plaza niebio - zolty dobrze zestawia sie z bialym, czarnym i niebieskim, czcionki takiej nie stosuja - nie ma polskich czcionek, jak juz chciales porownac to blizej tej czcionce do przyjaciolki, albo kliku innych pism kobiecych:)
[93] Re: Arigato – przykładowe strony
Selphier [*.speed.planet.nl], 16.04.2007, 17:43:02, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
SelphierJasne,ze nie tylko fakt może stosować żółty kolor ... chodzi mi o całość...wielki tytuł,baaaardzo kolorowo itd...jest dość...krzykliwie xD..jak w fakcie..ale ok! Już nic nie mówię bo widze,że na wszystko masz odpowiedź :D
[94] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 17:45:59, odpowiedź na #93, oceny: +0 -0
mów, tylko nie ulegaj pozorom, naprawde wez fakt do reki i zobacz - manga IO jest infantylna pozycja dla dorastajacych chlopcow - jaki masz pomysl by pokazac jej luz, poztywna energie i laski? w czerni i bieli?:) czy w slonecznych kolorach?:)
[97] Re: Arigato – przykładowe strony
Selphier [*.speed.planet.nl], 16.04.2007, 19:08:22, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
Selphierok...niech Ci będzie...wygrałeś xD
Zaraz pewnie mi się oberwie ale co tam xD... mieszkam za granicą i nie mam możliości wzięcia do ręki Faktu xD Ale pamiętam jak on wyglądał!Tego się nie da zapmnieć xD
[99] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 19:15:11, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
nie wiem gdzie mieszkasz wiec nie znajde odpowiednika - w niemczech szukaj bild, w anglii the sun
[100] Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 19:15:52, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
nie wiem gdzie mieszkasz wiec nie znajde odpowiednika - w niemczech szukaj bild, w anglii the sun
[102] Re: Arigato – przykładowe strony
Selphier [*.speed.planet.nl], 16.04.2007, 19:55:23, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
SelphierW Holandii...
[103] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 20:01:46, odpowiedź na #102, oceny: +0 -0
dziwki i marihuana, no pieknie ]:> znajde ci tam tabloida spoko ;)
[104] Re: Arigato – przykładowe strony
Selphier [*.speed.planet.nl], 16.04.2007, 20:16:15, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
Selphier"dziwki i marihuana..." stereotyp,stereotyp i jeszcze raz stereotyp :)
[105] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 20:57:23, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
mama patrzy?;) wszystko co zolte i ma duze litery to fakt fakt ;P
[116] Re: Arigato – przykładowe strony
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 17.04.2007, 02:18:58, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
Nie - to samochód DHL'u :P
[90] Re: Arigato – przykładowe strony
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 16:57:32, oceny: +0 -0
biBCóż, szatą graficzną nie jestem zachwycony (pisałem już o tym), jednak pisemko kupię. Tak na spróbowanie. Mam nadzieję, ze nie wzbudzi torsji, tylko popudzi apetyt i wzmocni łaknienie. (Ale nadzieja matką...)
Jednak wciąż mam pytanie: czy nazwą będzie "Arigato"? czy jednak "Arigatō" (ew. "Arigatou")?
[91] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 17:12:49, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
Pomyśl chwilę znajdziesz odpowiedz - nie mysl hermetycznie - mysl racjonalnie , rynkowo
[92] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2007, 17:13:41, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
...matka glupich, a glupi jak wiadomo ma szczescie :)
[95] Re: Arigato – przykładowe strony
Joe [*.adsl.inetia.pl], 16.04.2007, 18:12:27, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
JoePonoć najlepiej sprzedającą się w tej chwili płytą jest album wokalistki o pseudonimie Ayọ, a owa kropka pod „o” jest często komentowana. Znaki diakrytyczne są teraz w modzie, więc kreska nad „o” w tytule pisma pewnie też by się przyjęła. ;-)
[114] Re: Arigato – przykładowe strony
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 17.04.2007, 01:23:34, oceny: +0 -0
Rozumiem że to wersja testowa...
ale mam 3 grosze więc będę miał pański gest i wtrącę :P
"Biomega" zeżarło "ź" z Jeźdźców, obrazek użyty na tło trzeba było bardziej rozciągnąć - chyba że już zupełnie ściemniał stronę - tego drugiego obrazka prawie nie widać - tylko dzięki pdfowi zwróciłem uwagę że tam coś jest. Font Humanist521 jest moim skromnym zdaniem paskudny - ale niestety nie mam racjonalnych argumentów (jezz.. jedne kropki okrągłe drugie jajowate..? chwila... przecież normalnie są wszystkie okrągłe? Cóż tak kombinowaliście z rozciąganiem tej pierwszej linijki?). Tych osobnych 4 kolumn się już nie czepiam - choć szkoda tego morza w tle (jak wyglądało z przeźroczystością? Paskudnie?). Na Ergo Proxy znowu 2 zdjęcia jedno na drugim - widać wystający na 1 mm brzeg tego na pierwszym planie. Różowe obramowanie "przelecieć" wtapia się w tło - jeszcze bym stonował. Panienka w stars&stripes bikini strrraaasznie wycięta - zostały śmieci (np: na Bushu). Napis News dopiero przy jasnym tle jest widać w pełnej okazałości - na ciemnych tłach w ogóle nie widać tego "cienia", napisy "manga", "anime" są za małe. Na drugiej stronie Proxy praktycznie wlazły na okienko. Jaka będzie wielkość czcionki tekstu? 7 pt?
[118] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 10:28:36, odpowiedź na #114, oceny: +0 -0
te obrazki ktore ci sie przesuwaja spelniaja role tylko tzw. wygaszaczy przestrzeni, one nie maja byc widoczne, tylko byc takim szumem w tle, papier to mocno zgasi, czyli tak jak w przypadku biomega nie zauwazysz tego, a dzieki temu pewne rzeczy wygladaja lepiej, nakladajace sie litery itp itd - efekt kolazy, nie ma zanczenia tak naprawde, deformacja czcionek tez wskazana, kolazowa makieta nie ma czegos takiego jak stale zmienne, liczy sie tylko zagospodarownie przestrzeni, tekst do czytania musi byc zawsze na bialym w przypadku gazety kolazowej, w innym przypadku oko nie da rady, panienka ma feler bo bylo tam inne tlo przez chwile, wycieta byla ok ale dalismy takie szarpane obramowki na inne tlo, potem wszedl roz i przeoczylismy, to sa rzeczy ktore znikna w finalnej wersji, na Ergo te obrazki ten sam powod co w przypadku biomega, moga sobie wystawac, wszytsko co lamie prostokatnosc strony jest ok, news wybije sie na papierze, wszytsko co czarne i biale zawsze idzie do przodu, oczywiscie, ze cienia na ciemnych tlach nie widac i nie ma byc, ma przenikac tylko tam gdzie mu sie udaje, sprawiajc wrazenie pewnej glebi:) te napisy manga i anime, oraz arigato znikna w finalnej wersji zastapia jego logoski, moga wchodzic napisy wystawac, tak samo grafiki, wszytsko co lamie plaska strukture jest oki doki, czcionka 9 w tekscie, 8 w ramkach, przy czym bedzie to czioneczka ktora ladnie sie zageszcza, dzieki czemu wchodzi od 3 do 3,5 tys znakow w tekscie na stronie, bez ramek
[119] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2007, 10:40:46, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
stronie w semsie 2 stronach :)
[129] Re: Arigato – przykładowe strony
Aktegev [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 10:18:29, oceny: +0 -0
AktegevMoim pierwszym odruchem, po przebrnięciu przez wszystkie komentarze (i tu, i w galerii), była chęć wygłoszenia kilku zdań na temat komunikatu wizualnego w prasie i typografi. Po głębszym zastanowieniu jednakowoż, stwierdzam, że byłby to i tak strzał kulą w płot - wszak wydawca powinien wiedzieć co robi.
Dlatego wygłoszę subiektywną opinię: nie trafia do mnie absolutnie, to co zostało tu przedstawione. Nie kupię też pisma za 9,99, które będzie zawierać krótkie ogólniki oraz przykład kolażowej szaty graficznej w jej najbardziej pospolitym wydaniu. (Nota bene graficy Newtype'a, przynajmniej na skanach, które przytaczano w całej dyskusji, wykazali się dużo większą biegłością w tym względzie.) Z drugiej strony zaś, rozumując niczym wydawca, należy się zgodzić, że pismo o takiej tematyce przeznaczone jest głownie dla nastolatków, którym rzeczona szata graficzna nie będzie raczej przeszkadzać.
Wychodzi na to, że jestem "za stara" i za pragmatyczna, ponieważ obrazki oraz informacje mogę sobie znaleźć w internecie, a co za tym idzie dozować je w przyjaznych warunkach estetycznych, które mi będą odpowiadać indywidualnie.
Niemniej życzę powodzenia, dużego nakładu i sprzedaży tegoż.
Pozdrawiam
[132] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 17:50:45, odpowiedź na #129, oceny: +0 -0
Ależ mów, proszę mów, na tym polega dyskujsja :), to że wybrałem drogę dla Arigato taką a nie inną nie oznacza, że nie możemy dyskutowac, co do Newtypa, skoro masz jakakolwiek wiedze na temat komunikatow wizualnych w prasie, powinnas wiedziec czemu Newtype ma inny koncept graficzny, wynikajacy chocby z stosowanego pisma, akomodacji oka na prawa strone itp itd. Inna sprawa, ze polecam zobaczyc cala gazete, gdyz ja wybralem strony dosc specyficzne, pokazujace tylko stosunek tekstu do grafiki w pismie japonskim, a tak to wierz mi jest tam istny burdel, zazwyczaj jeden duzy obraz itp itd, polecam w wolnym czasie sobie sciagnac, ale najwazniejsze, Newtype nie mialby racji bytu na poslkim rynku, jeszcze nie, wierze, ze kiedys gazeta obrazkowa bedzie norma. Nie wspominalem nic o ogolnikach, tylko o konkretach, to spora roznica, nie sadze tez by tzw. makieta kolazowa, tabloidowa, byla pospolita, kazdy kto choc troche wie cos o lamaniu, czy tez o prasie, zdaje sobie sprawe, ze jest najtrudniejsza do wykonania, naprawde. Brak stalych elementow, wszytsko ruchome itp itd. Zaden specjalista nie nazwie faktu, bilda a nawet gorszego the sun, pospolitym. Owszem niosa one straszne, nie fajne, dupne tresci, ale sa takie jakie ich odbiorcy, tego chca ludzie - skandali, plotek, krwi itp itd. Media sa takie a nie inne nie z siebie, tylko takie jak ich czytelnicy, to po prostu towar. skoro ludzie wola czarne skarpetki to po co produkowac w serduszka. Sadze, ze niestety przeceniasz internet - jest raczej nosnikiem dezinformacji, w Arigato bedzie wiele rzeczy eksluzywnych.
[137] Re: Arigato – przykładowe strony
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 21:52:38, odpowiedź na #132, oceny: +0 -0
VincentDaszek na gumce? :)
[138] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2007, 22:08:50, odpowiedź na #137, oceny: +0 -0
michio bedzie czytal mangi dzieciom na cd ]:>
[139] Re: Arigato – przykładowe strony
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.04.2007, 16:19:40, odpowiedź na #138, oceny: +0 -0
W dziale teksty - KAMIKAZE - joe umiescil porownanie ktore juz niektorzy dostali mailem - pokazuje jak mozna skompensowac informacje z tekstu, ktory byl opublikowany w Mangazynie, mam nadzieje, że to pozwoli wam zrozumiec o co chodzi kiedy pisze rzeczowo i konkretnie.
[142] Re: Arigato – przykładowe strony
amfa88 [*.internetdsl.tpnet.pl], 09.05.2007, 09:18:46, odpowiedź na #139, oceny: +0 -0
amfa88Moim zdaniem nie dowiemy się co jest w Arigato, dopuki nie wyjdzie ^^' nie powinniśmy się martwić o pisemko ile textu będzie, bo to, że na kilku stronach jest go "za mało" jak dla niektórych osób, to nie znaczy, że musi go być ogólnie jak na lekarstwo. Pamiętajcie, że liczy się całe pismo a nie kilka przykładowych stron (choć są w tym wypadku dla owego pisemka swoistą reklamą).

Jeśli uda mi się tylko "ukulać" troszkę pieniędzy, z miłą chęcią kupię Arigato. I to z czystej ciekawości, bo mimo iż jestem materialistą i żal mi pieniędzy, potrafię się wyłamać i to co mnie interere to moje ;P

Jeśli chodzi o grafikę, lubię tego typu czasopisam, pod warunkiem, że ich treść jest ciekawa (trzymam za Was kciuki ;]) a nie wręcz lakoniczna. I nie myślcie że jestem byle obserwatorem, bo również się zajmuję składaniem czasopism regionalnych (gazetki szkolnej i gazety Życie Gostynia).

Pozostaje mi więc trzymać za Arigato kciuki, życzyć dobrego odbioru wśród czytelników i duuużej sprzedaży choć z lekcji ekonomii wiem, że to nie takie łatwe :D
[143] Re: Arigato – przykładowe strony
Annemon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.05.2007, 20:32:31, oceny: +0 -0
AnnemonW sumie ciężko mi oceniać. Grafika przeważająca nad tekstem? Zależy pod jakim kątem spojrzeć. Osobiście wolałabym mieć więcej do czytania (stare Kawaii i Mangazyn czytałam w całości - zawsze) ale przyznaję, że wysunięte wyżej argumenty przemawiające za grafiką są słuszne. Zobaczymy jak wyjdzie.
Powered by WashuOS