header imageheader imageheader image
{Rynek}
Arigato 7 - spis treści i okładka
Autor: Lord Raven, Data: 28.03.2010, 12:44:19, Źródło: Redakcja
Arigato 7 - spis treści i okładkaW przyszłym tygodniu do sprzedaży trafi najnowszy, siódmy numer magazynu Arigato. Numer będzie mieć 100 stron i wypełniony został po brzegi recenzjami, wywiadami, niusami oraz publicystyką. Tematami numeru są: nowa wersja przygód znanego także w Polsce Stalowego Alchemika oraz kultowa manga Berserk. Wśród artykułów materiał o rewelacyjnej, mangowej wersji Kawalera Miecza, recenzja nowej wersji Yattamana, przegląd najnowszych mang popularnych w Polsce autorów Edenu, GTO, Blame!, Hellsinga. W dziale publicystycznym redakcja zajęła się plagiatem w mandze. A w dziale z grami, wraz z premierą w Europie Final Fantasy XIII, wywiad z jej twórcami.

  

FILM




SZCZEGÓŁOWY SPIS TREŚCI
Str. 2 Artysta z okładki – Yone Kazuki
Str. 3 Gorące nowości anime

ANIME
Str. 4-7 Fullmetal Alchemist: Brotherhood – Stalowy się brata
Str. 8-9 Hanasakeru Seishounen – zakochana w lamparcie
Str. 10-11 Ladies vs Butlers – piersi na służbie
Str. 12 TO – przybyło z kosmosu
Str. 13 Hottarake No Shima - na wyspie dzieciństwa
Str. 14-15 Kobato – dziewczę nabite w butelkę
Str. 16-17 Nyan Koi! – koci, koci łapci
Str. 18-19 Kimi ni Todoke – na miłosnym ringu
Str. 20-21 Seiken no Blacksmith – mieczem i laską
Str. 22-23 Bounen no Xamdou – terroryzm niejedno ma imię
Str. 24 Kuuchuu Buranko – animowana psychoterapia

MANGA I MANHWA
Str. 25 Wywiad z twórcą Berserka
Str. 26-27 Berserk – szałowy wojownik
Str. 28 Drifters – młodszy brat Hellsinga
Str. 29 Knights of Sidonia – kosmiczni rycerze
Str. 30-31 Nurarihyon no Mago – demon na miarę Naruto
Str. 32-33 Maken-ki! – rozmiar piersi ma znaczenie
Str. 34-35 Ilegenes – ciacha na wojennej ścieżce
Str. 36-37 Wolf Guy – wilkołak w Japonii
Str. 38-39 Pastel – romans plażowy
Str. 40-41 Girl in Heels – laska wbija (się w) szpile
Str. 42-43 Defense Devil – diabeł do wynajęcia
Str. 44-45 Sing Yesterday for Me – wykrakana miłość
Str. 46-47 Otaku no Musume – mój stary jest otaku
Str. 48-49 Sun-ken Rock – bandzior z Korei
Str. 50-51 Le Chevalier D'Eon – dama z mieczem
Str. 52-53 Goong – toksyczny romans
Str. 54-55 Border – agencja towarzyska dla pań
Str. 56 All rounder Meguru – eden wojownika
Str. 57 GTO: 14 Days – Onizuka znów kopie tyłki
Str. 58-59 Gakuen Sousei Nekoten – kocie demony
Str. 60-61 Witch Hunter – polowanie na czarownice
Str. 62-63 Usagi Drop – problemy z dzieckiem
Str. 64-65 Need a Girl – polowanie na dziewczynę

Str. 66-67 Recenzje z polskiego ryneczku

POBOCZA
Str. 68-71 Kino azjatyckie – Polska i świat
Str. 72 Listy
Str. 73 Relacje z imprez
Str. 74-75 Publicystyka: Plagiat w mandze
Str. 76 Felieton Michia, mangowe rozmówki, imprezy

ANIME
Str. 77 Tentai Senshi Sunred – Turbodymomen ma kłopoty
Str. 78-79 Nogizaka Haruka no Himitsu - ujawniamy sekrety Otaku
Str. 80-81 Needless – partyzanci przyszłości
Str. 82-83 Yattaman: Remake – Ja tam, ty robot
Str. 84-85 Miracle Train – stacja Ciacho
Str. 86-87 Natsu no Arashi! – z duszą na ramieniu
Str. 88-89 Library Wars – wojna w bibliotece
Str. 90-91 Sasameki Koto – co robi z kobiet brak chłopa
Str. 92-93 To aru kagaku no Railgun – elektryzująca laska

POBOCZA
Str. 94-95 Moda – najnowsze wiosenne trendy
Str. 96-97 Muzyczne nowości
Str. 98 Wywiad na temat Final Fantasy XIII
Str. 99 Gry online na PC
Str. 100 Mistrzowie Fanartu - Daimida

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Arigato.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 161 dodaj

[1] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PandaYuriko [*.gdynia.mm.pl], 28.03.2010, 12:48:02, oceny: +0 -0
Raczej kupię, zapowiada się ciekawie..: D
[2] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 12:48:37, oceny: +1 -4
DH707Kurde, macie spore poślizgi... nie warto kupować gazety, która nie pisze o nowościach, a jakby nie patrzeć FMA Brotherhood jest chyba od dawna już, nie mówiąc o Kobato - anime właśnie się skończyło XD
Nie wiem jak z resztą~
[3] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 12:56:42, odpowiedź na #2, oceny: +0 -3
no :) bo przeciez przewidujemy przyszlosc :) i ogladamy caly serie lata przed ich emisja :))))))))))
[4] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dairi [*.rzeszow.mm.pl], 28.03.2010, 13:02:53, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
DairiObiecuję, że od następnego numeru zaczniemy opisywać serie na rok 2012, żeby być bardziej na bieżąco z nowościami ;]
[8] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 13:28:14, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
DH707Trzymam za słowo. :D

Wiecie, chodzi mi o to, że nius o Kobato byłby aktualny na wrzesień, ale nie na kwiecień... Ale ok, przepraszam, że się odezwałam :(
Chyba zbyt wiele od Was oczekuję, za dużo Newtype'a się naczytałam :(
[10] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 13:31:36, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Pisanie recenzji anime przed jego zakończeniem IMO mija się z celem. Ocenianie pierwszych trzech odcinków nie ma sensu, bo często w anime fabuła i cała reszta rozkręca się dopiero po połowie.
[12] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 13:33:37, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
DH707huh~ no nie wiem czy tak bardzo się to mija z celem. Myślałam, że magazyn celuje też w coś takiego jak zapowiedź, ale widocznie do takich materiałów dostęp mają tylko prestiżowe magazyny. Szkoda~
[26] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:17:42, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
SStefanPrzecież w każdym numerze są zapowiedzi możliwych hitów nadchodzącego sezonu? Krótkie, bo ile można pisać o serii, która jest dopiero w produkcji?
[54] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 17:01:06, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Jukinapisac arytkul o anime, ktore dopiero wychodzi to tak, jakby zrobic interpretacje bohatera na podstawie trailera.
[55] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 17:09:49, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
SStefanPrzecież wielu to praktykuje, a potem sam dystrybutor pisze o Watchmenach, że Rorschach knuje i morduje.
[56] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 17:12:56, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
Jukiprzypomnialas mi o recenzji "300" w Wyborczej... :(
[57] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 17:18:34, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
SStefanNie czytałam, ale chyba się cieszę. W każdym razie dobrze, że w Arigato takich rzeczy nie robią.
[68] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 18:08:36, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
Jukinie no, zaden hardkor. koles po prostu nie mial pojecia ze to na podstawie komiksu.

podniosla sie taka drama, ze recenzent tydzien pozniej przepraszal na lamach gazety w osobnym okienku ;(
[13] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 13:34:39, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
trudno zeby recenzja pojawila sie przed a nie po, prawda? newtype nie robi recenzji, koncentruje sie niczym gazeta telewizyjna na zajawianiu serii, dostarczania na ich temat ciekawostek, wywiadow z tworcami itp. to inny profil magazynu, bo i inny rynek, o koboto pisalimy przed emisja anime na temat pierwowzoru czyli mangi i tyle w temacie :)
[15] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 13:36:37, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
DH707Aha :( No ale szkoda, że nie macie dostępu do takich ciekawostek :( Może kiedyś...
Dobrze. Kupię Arigato. Dla tych stron z Kobato ;__;
[17] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 13:41:41, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
nikt nie powiedzial ze nie mamy :), w Arigato dostajesz kompleksowe informacje razem z wywiadami, tylko spinamy to z recenzjami, taki jest profil magazynu, jak bedziemy mieli stacje telewizyjne nadajace w miesiacu kilkanascie tytulow anime, to zmienimy profilm, staniemy sie miesiecznkiem. kraj w ktorym mieszkamy - przypominam - to jednak Polska :)
[23] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
-SQuall- [*.net.azartsat.pl], 28.03.2010, 14:08:20, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
-SQuall-FMA Brotherhood jest emitowane od kwietnia 2009.
[111] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
g_o_r_a_l [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.03.2010, 07:10:25, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Odwiedzaj w takim razie Azunime, tam mają dział zajawek, w których opisują na bieżąco nowości.
[5] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
BOOMS [*.wroclaw.mm.pl], 28.03.2010, 13:05:31, oceny: +2 -0
Wreszcie samce na okładce ;3
[6] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Serduszko [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.03.2010, 13:18:51, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Hm.Zgadzam się z jednym i drugim.Z jednej strony FMA2 wyszło Apr 5, 2009 czyli rok temu!! .Jednakże znajdzie się(uwierzcie)dużo osób co jest w tzw.tyle i chętnie nadgonią niektóre serie.Nudno byłoby czytać o tym co się już ogląda obecnie.Choć w Arigat.brakuje zapowiedzi-przecież największy smaczek to to co ma dopiero wyjść i 2012 wspomniane jest dobrym krokiem xD
ps.która gazeta w PL ma plakaty inside?Bo mi sie zawsze myli;]
ps2.okładka jest wyczes.Nawet dla niej warto kupić ;d
ps3 to taka droga konsola sony;p
[9] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 13:30:59, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
na dodatek seria wciaz trwa, ale tak jak soul eater zdecydowalismy sie zrecenzowac przed zakonczeniem, rzadko recenzujemy serie w trakcie ich trwania, wyjatkiem byl chyba tylko cannan bo mielismy fajne materialy do tego

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[89] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 21:03:18, odpowiedź na #46, oceny: +1 -0
Dziękuje Ci, Stoperanie.
You made my day
[27] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:19:46, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
SStefanTak bardzo samczo to nie wyglądają.
Ale mnie to by chyba tylko głównym bohaterem Berserka zadowolili, bo większość gości z anime to cioty :)
[7] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Corvus5 [*.sileman.net.pl], 28.03.2010, 13:20:00, oceny: +3 -0
Corvus5Czy Arigato jest od 18 lat? Tłumacząc jedno kółko z okładki: "43 recenzje bajek, komiksów i porno"
[11] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dairi [*.rzeszow.mm.pl], 28.03.2010, 13:31:43, odpowiedź na #7, oceny: +4 -0
DairiTłumacząc jedno kółko z okładki: "43 recenzje Teletubisiów, książeczek z serii Poczytaj mi Mamo i ostrego analnego pieprzenia w komnacie wyuzdanego seksu".
[14] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 13:35:06, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
DH707:D zabawna uwaga :P
[39] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
HΛЯPΛGŌN [*.152.155.211.dsl.dynamic.eranet.pl], 28.03.2010, 15:07:50, odpowiedź na #14, oceny: +3 -8
HΛЯPΛGŌNZabawna, ale słuszna. Poza tym po co pisać "anime, mang, hentai"? Hentai jest czymś spoza układu anime-manga? jak zwykle tanie chwyty na smarkaczy, którym pomimo internetu wciąż brakuje bodźców do samozadowolenia. Ale co ja widzę 0 na okładce coś innego niż laska z cycami. Przejadł wam się silikon? O zawartość nawet nie pytam, bo się porzygać od tej tandety można.
[43] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 15:14:44, odpowiedź na #39, oceny: +1 -0
DH707Och, nie tylko mnie Arigato kojarzy się z cyckami na okładce :) ?
[83] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 20:39:15, odpowiedź na #43, oceny: +2 -0
A jam się wystraszył - bo skoro Harpagonowi się piersi nie podobają to czas chronić swój zadek.
[106] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
HΛЯPΛGŌN [*.152.155.211.dsl.dynamic.eranet.pl], 29.03.2010, 02:30:14, odpowiedź na #83, oceny: +2 -1
HΛЯPΛGŌNCzłowieku, piersi tak, cyce jak u krowy już nie. Chyba, że jesteś harkorem i lubisz jak Ci świat przysłania mleczarnia. Twoja sprawa.
[119] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.03.2010, 17:08:07, odpowiedź na #106, oceny: +0 -3
Masz w pełni rację.
[136] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 31.03.2010, 23:11:56, odpowiedź na #106, oceny: +0 -1
Pardon - widziałeś kiedyś wymiona krowy? I to nie na wikipedii? Istnieją co najmniej 4 istotne różnice, a poza tym skoro musisz używać wyolbrzymień aby potwierdzić swą rację to pardon - który to rozmiar biustu wywołuje u ciebie taką panikę? Jak sprecyzujesz to się wtedy usiądzie nad Arigato i porówna które to biusty cie tam wystraszyły. Pod warunkiem że znajdziemy tam całe biusty - a nie coś tam odsłoniętego. Chyba że jesteś hardkorem i lubisz biusty jak u 13latek. Twoja sprawa i twego terapeuty.
[140] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.04.2010, 15:09:30, odpowiedź na #136, oceny: +0 -0
Każda normalna osoba woli realistyczne rozmiary piersi w anime.

Tylko zboczeńcy lubią ogromne cyce.
[142] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [78.8.107.*], 01.04.2010, 18:40:47, odpowiedź na #140, oceny: +0 -0
Ależ Tomku, znów pieprznąłeś hasłem które nijak się ma do mej z dyskusji z Harpagonem. Jak się odnajdziesz w temacie i napiszesz coś co ma związek - wtedy ci odpowiem. Teraz pozwól iż Cię oleję.
[143] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.04.2010, 18:44:37, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
Odpowiesz mi ? To była luźna wypowiedź w związku z tematem więc nie oczekiwałem odpowiedzi tym bardziej od czegoś tak niekulturalnego jak ty.
[145] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [78.8.107.*], 01.04.2010, 18:58:44, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
Dziwny zwyczaj traktować ludzi jak przedmioty - jeszcze dziwniejszy rozmawiać z rzeczami. Dobrze się czujesz? Może się zbyt luźno wypowiedziałeś i ci coś wypadło?
[92] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Rokugatsu [*.adsl-surfen.hetnet.nl], 28.03.2010, 21:10:00, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
RokugatsuNie tylko :)
[16] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Yukine Mishito [*.tktelekom.pl], 28.03.2010, 13:41:01, oceny: +0 -0
no ciekawie sie zapowiada ^^ raczej kupie. I wreszcie chłopaki na okładce *.*
[18] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Katien [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 13:46:57, oceny: +1 -0
KatienNo to się fajnie zapowiada! I wreszcie jakaś ładna okładka! *v*
[19] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Leju [*.chello.pl], 28.03.2010, 13:51:54, oceny: +2 -1
W końcu numer bez lolitek na okładce ;] Jak dla mnie plus ;]
[28] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:23:03, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
SStefanChyba tylko dziewczynę z okładki piątego numeru można uznać za lolitkę, a i to przy dużej ilości dobrej woli, bo mało dziewczynek z tak dużymi cyckami spotkałam.
[35] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:40:22, odpowiedź na #28, oceny: +0 -1
AragornPLMoże rl loli nie są aż tak fajne, ale ostatnio całkiem sporo z nich posiada naprawdę całkiem spore - to zagina o_O.
[37] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:47:56, odpowiedź na #35, oceny: +0 -1
SStefanAle aż tak?
Ach ta dzisiejsza młodzież...

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[95] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 28.03.2010, 21:48:10, odpowiedź na #38, oceny: +1 -2
TuminureCzy ktoś wziął pod uwagę, że kobiety noszą staniki?
[116] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.03.2010, 12:23:33, odpowiedź na #95, oceny: +0 -1
AragornPLMówisz o tej zbroi, która dodaje przeciętnej przedstawicielce płci pięknej +10 do pewności siebie/defa?
A tak na poważnie - no jasne. Stanik też w jakiś sposób (możliwe, że znaczny) wpływa na ekspozycję piersi, czyż nie? :)
[120] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 29.03.2010, 17:09:50, odpowiedź na #116, oceny: +0 -0
whiskasBorze zielony, jeżu kolczasty teraz to nawet z cycków temat do fil(i)ozofii zrobią.
[160] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
kaietaro [*.chello.pl], 19.04.2010, 22:55:21, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
kaietaroPractical Titology in Modern Semiotics and Cognitive Science

Dla mnie brzmi przekonująco.
[84] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Leju [*.chello.pl], 28.03.2010, 20:50:02, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
Heh no faktycznie chyba źle się wyraziłem, zmieńmy "loli" na "panienki" i będzie git ;] Generalnie chodziło mi o to, że pismo sprawia (przynajmniej dla mnie) wrażenie bardziej konkretnego, a nie nastawionego jedynie na cycki, obrazki itp.
[87] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 28.03.2010, 20:58:41, odpowiedź na #84, oceny: +1 -2
PulpetMastere tam, ja lubie cycki ^3^
[99] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Leju [*.chello.pl], 28.03.2010, 23:09:18, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
Cycki dobre są, ale to nie powód, żeby przedawkować xD
[118] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.03.2010, 17:07:20, odpowiedź na #99, oceny: +0 -5
Dobre są tylko te normalne. Różne wielkie mutanty (a w anime ich pełno) są odpychające.
[121] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 29.03.2010, 17:32:51, odpowiedź na #118, oceny: +0 -3
PulpetMasterdorosniesz, zmienisz zdanie ^^
[123] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Chaos [*.cenega.pl], 29.03.2010, 20:03:49, odpowiedź na #121, oceny: +2 -4
ChaosOn wżyciu nie widział i nie zobaczy normalnego biustu.
[124] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.03.2010, 21:03:17, odpowiedź na #123, oceny: +1 -2
Chaos ty naprawdę masz w głowie chaos.
[126] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Leju [*.chello.pl], 29.03.2010, 22:24:47, odpowiedź na #123, oceny: +1 -1
Z pewnością masz dobre argumenty ku temu, żeby oceniać, tudzież obrażać osobę której nie znasz.
[130] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dembol [*.net.autocom.pl], 30.03.2010, 17:04:42, odpowiedź na #126, oceny: +2 -1
DembolWydaje mi się, że kilka tysięcy komentarzy na forach m&a wystarczy w zupełności.
[132] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Leju [*.chello.pl], 31.03.2010, 12:34:13, odpowiedź na #130, oceny: +2 -1
Moim zdaniem nawet kilka tysięcy komentarzy jest nie jest dobrym usprawiedliwieniem dla zwykłej chęci dogryzienia komuś.
[139] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Chaos [*.acn.waw.pl], 01.04.2010, 00:35:43, odpowiedź na #132, oceny: +0 -2
ChaosWidzisz Leju, ja go po prostu nie lubię i nie potrzebuję lepszego powodu, żeby mu nawrzucać niż to, że przekonał mnie, iż jest ciulem bez gustu i podstawowych zdolności analizy dyskursu.
Ja mu wrzucam, on mi, popadamy sobie w spiralę nienawiści - taka sobie nieskomplikowana rozrywka naszego nienawistnego pokolenia.
Różnica między nami, taka kluczowa, jest tak naprawdę jedna: moja twarz jest publicznie znana na tej stronie. Jego nie. Pewnie się boi.

A tak poza tym, to co do tekstu o biuście, to to akurat jest nie tylko atakiem z mojej strony, ale też moją szczerą opinią, chyba, że poza internetem jest z niego lepszy człowiek.
[141] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.04.2010, 15:16:46, odpowiedź na #139, oceny: +0 -1
Chaos i pomyśleć, że jeszcze na mnie szczekasz bo już od tak dawna tego nie robiłeś. Widocznie się bardzo nudzisz. Chaos w twojej głowie przybiera na sile.

Moje oceny anime są jednymi z najbardziej obiektywnych w internecie więc zastanów się zanim coś napiszesz.

Wielu recenzentów anime mogło by się wiele ode mnie nauczyć czyli jak obiektywnie oceniać anime.
[144] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [78.8.107.*], 01.04.2010, 18:50:40, odpowiedź na #141, oceny: +2 -1
Data i komentarz pasują idealnie.
A winrar is you
[146] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Chaos [*.acn.waw.pl], 02.04.2010, 00:29:53, odpowiedź na #144, oceny: +0 -1
ChaosSamo twierdzenie, że pojedyńcza osoba może być w jakikolwiek sposób obiektywna jest niezłym żartem.
[147] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Leju [*.chello.pl], 02.04.2010, 16:37:28, odpowiedź na #139, oceny: +0 -0
No tylko czy jest sens robić niepotrzebny flejm (Ja już wykorzystałem swój roczny limit^^)? Chyba, że to faktycznie taka inna forma rozrywki.

Co do zdjęć, to ja w zasadzie też się nie taguję na acp, ale głównie z tego powodu, że nie lubię rozpowszechniać mojego wizerunku w internecie, a kto powinien, ten wie jak wyglądam.

Nie wiem jakim tom jest człowiekiem na co dzień, stąd mój komentarz w tym temacie :]
[153] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Chaos [*.acn.waw.pl], 03.04.2010, 01:40:36, odpowiedź na #147, oceny: +0 -0
ChaosWiesz Leju to jest tak, nawet gdybym nie tagował zdjęć to ludzie mnie tu znają. Osobiście.
Tomeczek z kolei mógłby równie dobrze być czyimś fałszywym kontem kogoś, komu się nudzi. (Kogoś kto ma bardzo dużo czasu i lubi to alter ego, ale i tak)
[148] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 02.04.2010, 20:07:15, odpowiedź na #123, oceny: +1 -1
PulpetMastermata go chyba od razu olowiana lyzka karmila
[150] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.04.2010, 20:16:09, odpowiedź na #148, oceny: +0 -1
Czy ja ciebie kiedykolwiek obraziłem imbecylu ?

Więc przestań mnie wreszcie obrażać.
[151] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 02.04.2010, 21:35:16, odpowiedź na #150, oceny: +0 -1
PulpetMasterobraziłeś, i kontynuując:
Chyba ty
[152] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Chaos [*.acn.waw.pl], 03.04.2010, 01:37:34, odpowiedź na #148, oceny: +0 -1
ChaosMiał lekkie dzieciństwo, ale ciężkie zabawki?
[154] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 03.04.2010, 14:21:07, odpowiedź na #152, oceny: +0 -1
PulpetMasternie, ołów powoduje zatrucie metalami ciężkimi, najczęściej tworzą się od tego schorzenia psychiczne... więc wiesz, zamiast cyca z antyciałami dostał do organizmu sporą dawkę ołowiu ^^
[155] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 03.04.2010, 15:22:39, odpowiedź na #154, oceny: +0 -3
PulpetMaster jesteś w pierwszej trójce największych idiotów z ACP.
[156] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 03.04.2010, 18:50:41, odpowiedź na #155, oceny: +0 -0
PulpetMasterChyba ty! (a ty jestes na pierwszym miejscu ^^)
[159] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 04.04.2010, 01:18:08, odpowiedź na #155, oceny: +0 -0
TuminureChciałbym wiedzieć kto jest trzecim.
[20] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tsurugi [*.adsl.inetia.pl], 28.03.2010, 14:01:21, oceny: +0 -0
z tym, że jest nowa seria FMA to się o rok spóźnili, ale mniejsza z tym.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[30] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 28.03.2010, 14:26:49, odpowiedź na #21, oceny: +1 -0
TuminureJa lubię.

Co do piersi - w tej serii są 'charakterystyczne'. Poza tym nikt nie nazwał dziewczyn piersiami.
[40] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
HΛЯPΛGŌN [*.152.155.211.dsl.dynamic.eranet.pl], 28.03.2010, 15:12:50, odpowiedź na #21, oceny: +4 -8
HΛЯPΛGŌNBo są ciency jak wypłata z Biedronki. Nie mają ambicji stworzyć czegoś lepszego. Może to jakiś afekt po porażce Jedi'ego z Mangazynem. Tandeta i cycki szybciej sie sprzedadzą niż obejmowanie artykułów poważniejszymi treściami. Dla mnie ta gazetka jest gówno warta. Miałem w ręku i Otaku i to coś. Nawet nie wypada porównywać. Róbcie sobie dalej tego szmatławca, przecież nikt wam nie zabroni.
[48] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 15:35:12, odpowiedź na #40, oceny: +0 -1
tak dzidzia, tak nie inaczej - juz dobrze, wdech wydech - pomylies chyba jednak hobby, nie powinnes udzieliac sie aktywnie np. w dzialce kino nizalezne i niezrozumiane, gdzie pija herbate w milczeniu przez godzine? :))))
[85] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 20:54:07, odpowiedź na #48, oceny: +1 -0
Przeceniasz go - albo by już tam był, albo by się nie dziwił rzeczom oczywistym.
Dziecię ma pewnikiem kompleks na punkcie Hugha Hefnera - możliwe że dodatkowo na złość wszystkim zostanie gejem.
Gniewnym gejem.
[88] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 28.03.2010, 21:01:47, odpowiedź na #85, oceny: +1 -3
PulpetMasterzgadaja sie z tomkiem i będzie materiał na nonkonformistyczny film niezalezny, czyli parodii pewnej komedii, mam juz nawet tytul: "dwóch gniewnych gejów"
[93] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 21:19:09, odpowiedź na #88, oceny: +1 -1
Historia dwóch mężczyzn wypasających owce w Tatrach?
[97] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 28.03.2010, 22:46:15, odpowiedź na #93, oceny: +0 -2
PulpetMasterpolscy homo gorale,ale to chyba bylby plagiat pewnego hamerykanskiego filmu :P
[107] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
HΛЯPΛGŌN [*.152.155.211.dsl.dynamic.eranet.pl], 29.03.2010, 02:37:55, odpowiedź na #97, oceny: +2 -4
HΛЯPΛGŌNNie wiem w jakim otoczeniu przebywasz, ale widzę, że straszny masz uraz do gejów. Przeorał Ci ktoś kakaowe czy w głowie masz łajno, że takie pierdolisz farmazony? Mnie gejostwo nie kręci, a temat Ty zacząłeś. W sumie to gówno mnie interesuje kim ty jesteś i za kogo się masz. Bywaj.
[131] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 30.03.2010, 20:50:44, odpowiedź na #107, oceny: +0 -3
PulpetMasterodpowiem Ci to co odpowiadam teraz tomkowi, bo jestescie chyba na podobnym poziomie^^
"Chyba TY!"
[135] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 31.03.2010, 22:48:56, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
Nawet Pawlak jak wołał Kargula do płota to miał kultury na tyle żeby poczekać na odpowiedź - a tu adwersarze albo nie rozumieją albo strzelają autofocha po postawieniu kropki. Dlatego popieram kolegę.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[125] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 29.03.2010, 21:36:25, odpowiedź na #110, oceny: +1 -0
LuchiankaDla mnie to warto kupować magazyny o mandze i anime, dlatego bo nie można ciągle polegać na źródłach z internetu:ANN,Sankaku Complex,ACP,Anime Tanuki czy Azunime.
Warto mieć pogląd na te sprawy z drugiej strony. Poza tym nic nie odbierze przyjemności czytania takiego magazynu w Empiku/Matrasie/Na przystanku autobusowym/w szkole/na uczelni/w domu.
Ja uważam,że Arigato jest magazynem z wyższej półki dla osób które oprócz popularnych tytułów szukają ciekawych,choć nie kiedy kontrowersyjnych tytułów niższowych.
[158] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dembol [*.net.autocom.pl], 03.04.2010, 20:08:16, odpowiedź na #110, oceny: +1 -0
DembolCzłowiek nawet nie czuje jak mu się rymuje.
[51] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Mimizu [*.ip.jarsat.pl], 28.03.2010, 15:42:47, odpowiedź na #21, oceny: +1 -0
Mimizu"(...) że anime to jest ostatnia rzecz, z której można żartować i wyśmiewać. Jego fani nie lubią tych, którzy z tego żartują."

Anime to jedna z lepszych rzeczy do wyśmiewania (obok Harrego Pottera i katolicyzmu) - chociażby dlatego, że jego fani mogą w odpowiedzi najwyżej zrobić buźki w podkówki i napisać pełną nienawiści wypowiedź w Internecie. Fani np. pakowania albo militariów mogliby w to miejsce sięgnąć po bardziej drastyczne środki.
[90] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 28.03.2010, 21:03:33, odpowiedź na #51, oceny: +2 -2
PulpetMastercoz mangozjeby tez niebezpieczna rzecz, a tu cie ktos zdzieli tamponem umazanym w kechupie, jebnie cie w czache bokenem czy rzuci w ciebie brudna skarpetka ktorej za chuja nie odkleisz
[133] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Mimizu [*.ip.jarsat.pl], 31.03.2010, 15:09:26, odpowiedź na #90, oceny: +2 -0
MimizuCóż, jakieś tam skromne mechanizmy obronne zdążyli wykształcić. Tomek, a jaki jest Twój ulubiony?
[157] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 03.04.2010, 18:53:24, odpowiedź na #133, oceny: +1 -0
PulpetMasterchyba nie zaszczyci nas odpowiedzią
[100] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 28.03.2010, 23:17:08, odpowiedź na #21, oceny: +2 -0
"anime to jest ostatnia rzecz, z której można żartować i wyśmiewać."

Dlaczemu?
Chociaż fakt faktem, lubię m&a (nie wiem, czy określenie mnie fanem nie byłoby za dużym słowem) i czasem ciśnienie mi skacze, kiedy ktoś na nie pluje bez namysłu i konstruktywizmu. Ale jednocześnie uważam, że umiejętność śmiania się z samych siebie też jest ważna, a m&a-maniakom wyszłaby tylko na dobre produkcja na miarę kultowego wśród graczy RPG The Gamers.
[103] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 23:57:53, odpowiedź na #100, oceny: +1 -1
SStefanSorry, że pod Twoim postem, ale to w sumie tak ogólnie:
CZY MOGLIBYŚCIE PRZESTAĆ KARMIĆ TROLLA?!
(a w ogóle, manga wielkom sztukom jest)
[113] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.03.2010, 09:12:06, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
[22] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Keii [*.ghnet.pl], 28.03.2010, 14:02:46, oceny: +0 -0
KeiiCiekawe czy w "gry online na PC" znowu pojawią się azjatyckie tytuły, które mają blokadę IP na inne kraje niż docelowy.
[24] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:11:18, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
keii nie mow ze nienauczyles sie tego omijac :), to tak jakbys napisal ciekawe czy w Arigato pojawia sie znowu recenzje anime niedostepnych w Polsce :)
[25] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Keii [*.ghnet.pl], 28.03.2010, 14:16:32, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
KeiiNie, nie nauczyłem. A raczej - nie uśmiecha mi się płacić za szybkie japońskie proxy i kombinowanie jak koń pod górę, żeby zagrać. Bo jedna sprawa to przebić się przez krzaki w rejestracji, co zrobi z guidem każdy laik, a co pozwala grać na przykład w Mabinogi Online, a druga chcieć grać powiedzmy w japońskiego Ragnaroka i po ściągnięciu klienta zorientować się, że primo - nie ruszy oraz secundo - nawet jeśli ruszy, to i tak płatności z Polski zrobić się nie da.
Pomysł na dział niezły, ale po prostu w Azji darmowych MMO powstaje tyle, że spokojnie moglibyście z Waszym planem wydawniczym opisywać co numer tytuły, w które grać się da.
Bo anime mogę sprowadzić i uruchomić na komputerze, a takowej gry - raczej nie.
[29] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:26:26, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
jest i racja w tym i nie, powstaje duzo dziadostwa, staramy sie wylapywac te ciekawsze i z roznych stron azji, sam wiesz ze jak cos jest lepsze to za chwile doczeka sie legalnej, lub nie, wersji w zrozumialym jezyku
[31] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Keii [*.ghnet.pl], 28.03.2010, 14:29:46, odpowiedź na #29, oceny: +1 -0
KeiiDoczeka albo nie doczeka, oni raczej mają gdzieś nasz rynek i nawet te co lepsze tytuły nie pojawiają się często u nas, ewentualnie wychodzą tak późno, że nie oferują już wiele ciekawego w porównaniu do konkurencji niestety...
[34] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:38:32, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
SStefanCiekawe, czy poza koreańskimi MMO po koreańsku i okazyjnie Trzynastce zaczną pisać też o innych grach. Na przykład konsolowych.
[36] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Keii [*.ghnet.pl], 28.03.2010, 14:44:22, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
KeiiByło parę japońskim MMO po japońsku.
[47] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 15:25:13, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
sstefanku zawsze - no prawie zawsze - jeden numer byl wyjatkiem - piszemy o grach konsolowych :)
[50] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 15:38:57, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
SStefanNo to mam nadzieję, że sobie o nich poczytam i następnym razem (bo w tym numerze zrozumiałe, że FFXIII mi wystarczy, chyba, że je zjedziecie, wtedy będzie mi bardzo smutno), oczywiście wiem, że nie są najważniejsze, ale trochę mi ich brakowało :)
[32] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Levive [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:31:49, oceny: +1 -0
Jakby nie było, Brotherhood niedługo się kończy, więc to żadna "nowa" seria xD Ale i tak nie mogę się doczekać by dostać w swoje łapki wywiad z Arakawą-sensei, na pewno kupię! : D
[41] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Night Shojo [*.multi-play.net.pl], 28.03.2010, 15:14:11, odpowiedź na #32, oceny: +0 -1
Night Shojoskąd te informacje, że Brotherhood niedługo się kończy? bo mnie się wydaje, że zrobią z tego tasiemca i jeszcze drugie tyle odcinków pociągną ;p
[49] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 15:37:10, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
jakby ona nie byla to bedzie nadal nowa, chyba ze pojawi sie nowsza :)
[82] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
olgita [*.konin.mm.pl], 28.03.2010, 20:34:23, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
olgitaJeśli czytasz mangę, to powinnaś się domyślić - Wnioskując po ostatnich wydarzeniach i ponad 60 stronicowym rozdziale z tego miesiąca to prawie pewniak, że FMA zbliża się do końca. Sama autorka to potwierdziła.
[91] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 28.03.2010, 21:04:43, odpowiedź na #82, oceny: +2 -2
PulpetMastera to zblizanie sie robi w tak chujowy sposob, ze zal jajca sciska
[105] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Fxdium [*.broadband.pl], 29.03.2010, 01:04:06, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Zgadzam się. Takie bzdury już wymyśla że mi się w pale nie mieści.
[96] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Night Shojo [*.multi-play.net.pl], 28.03.2010, 22:41:26, odpowiedź na #82, oceny: +0 -1
Night Shojomanga FMA póki co mało mnie interesuje, na dzień dzisiejszy oglądam anime tylko...
[33] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
megirosa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 14:32:29, oceny: +1 -0
megirosano wreszcie się doczekałam tej okładki :D

mam tylko nadzieję, że po jednej tego typu nie wróci seria cycatych lasek :/
[42] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
HΛЯPΛGŌN [*.152.155.211.dsl.dynamic.eranet.pl], 28.03.2010, 15:14:40, odpowiedź na #33, oceny: +2 -5
HΛЯPΛGŌNJak to nie wróci. Przecież, że wróci. To ma się sprzedawać, kumasz? Jak ci cycki nie pasują, to je zaklej taśmą, albo przestań kupować tego szmatławca.
[45] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 15:17:40, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
SStefanKtóry nie ma spisu treści! Skandal!
[86] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.03.2010, 20:58:27, odpowiedź na #45, oceny: +0 -2
A sprzedawanie tylko lasek z cyckami to jawna dyskryminacja tych lasek bez cycków. Żądamy parytetów: 50% z i 50% bez. Czas zadzwonić do ojca dyrektora by wsparł Harpagona w walce z cyckami.
[94] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Ifrexalis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 21:21:22, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
kolejny co przytacza Rydzyka, a jedyne informacje o gościu czerpie z wupe, czy innych "szmatławców". To małpowanie "ojcem dyrektorem" na prawo i lewo stało się już nudnym niestety standardem w sieci. Internet przewraca we łbie jak widać @@.
[138] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 31.03.2010, 23:42:28, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
Jako że nieuprzejmie byłoby nie odpowiedzieć - przepraszam że co - nudne? A oczekujesz iż ktoś będzie cię tutaj zabawiał konwersacją? Może spiszesz listę tematów które sprawiają Ci radość - pogadam z Joem jak go spotkam aby coś dla Ciebie specjalnie zrobić.
A już bardziej serio - ludzie korzystający z mediów przed erą neostrady potrafią korzystać z gazet drukowanych na papierze, umieją korzystać z radia, oglądają telewizję i owszem też czytają informacje na portalach internetowych. Ale mają jeszcze zdolność wywodzącą się z czasów tzw. komunizmu - potrafią z dystansem podejść do informacji i za pomocą kontekstu wyłowić samą informację - a nie jej interpretację w zależności od konotacji politycznych wydawcy / producenta. Więc baw mnie dalej swą dojrzałością osądu.
[108] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
HΛЯPΛGŌN [*.152.155.211.dsl.dynamic.eranet.pl], 29.03.2010, 02:40:07, odpowiedź na #86, oceny: +0 -2
HΛЯPΛGŌNCzy ja napisałem, że mi cycki nie pasują? Umiesz Ty czytać ze zrozumieniem, czy dopiero jesteś na literce C ja Cycek w alfabecie? I daj se siana z tym Rydzykiem, bo to po prostu jest stare i niemodne i do chuja niepodobne.
[137] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 31.03.2010, 23:27:44, odpowiedź na #108, oceny: +0 -0
A który z głosów powiedział Ci że spiskuje przeciw Tobie?
Pardon - nie można sobie po ironizować na ogólny temat Arigato a cyckowy spisek?
Jejku - nie wiedziałem że w e-pistolografii też ważne są trendy i moda. Mistrzu powiedz mi więc skąd taką wiedzę czerpiesz? Z Kozaczka? Pudelka?
"Czytanie ze zrozumieniem" jest starsze od Ciebie a jakoś cię w szarą komórkę nie uwiera.
Wraz z kolegą możecie sobie wsadzić samodzielnie czy wzajemnie swe "obycie" w necie w inne "obycie" z błędem. Być może skoryguje to błędne wasze mniemania iż dookoła jednego świat krąży a drugiego opinie coś znaczą. Z poważaniem.
[44] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dziwna [*.tktelekom.pl], 28.03.2010, 15:16:28, oceny: +0 -0
DziwnaOstatnio Arigato kupiłam z czystej ciekawości, tym razem to chyba kupie przez wzgląd ana okładkę hehe bo mi się bardzo podoba ;)
[52] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Aises [*.pz3-nat.espol.com.pl], 28.03.2010, 16:38:59, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
AisesHura, huraaaaaaaaaaaaa, w końcu okładka dla płci piękniejszej >tańczy i śpiewa
[109] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
HΛЯPΛGŌN [*.152.155.211.dsl.dynamic.eranet.pl], 29.03.2010, 02:42:47, odpowiedź na #52, oceny: +2 -2
HΛЯPΛGŌNPoważnie jesteś taka piękniejsza?
[53] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 16:58:46, oceny: +0 -0
Jukijestem ciekawa berserka :D co tam wymodziliscie.
[58] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
EdzikŚledzik [87.204.189.*], 28.03.2010, 17:21:14, oceny: +7 -1
EdzikŚledzikOd jakiegoś czasu czytam sobie wszystkie komentarze pod newsami związanymi z Magazynem Arigato i stwierdzam tylko, że niektórzy ludzie albo odebrali złe wychowanie od rodziców albo chcą pokazać jak bardzo mają cięty język.

Chciałabym zauważyć, że Arigato wcale nie jest szmatławcem. I to zdecydowanie nie jest. Cała redakcja bardzo stara się, żeby pismo wychodziło w miarę regularnie, zamieszczają tam bardzo ciekawe recenzje i gdy czytelnicy zauważają błędy lub chcą dodać coś od siebie, redakcja bierze to pod uwagę, a nie zamyka się i nie dopuszcza nikogo do głosu. Jak dla mnie jest to pismo czysto recenzyjne, w którym mogę poczytać o różnych tytułach o których nawet nie słyszałam, bądź nie miałam do nich przekonania. Styl pisania recenzji także mi się podoba, nie uważam ich za jakieś totalnie badziewne, co prawda z niektórymi się nie zgadzam, ale każdy ma inny gust. Co do zapowiedzi nowych anime, to przecież jest cała strona im poświęcona. Opis kilku tytułów + obrazki i tyle, bo co można więcej napisać o czymś co jest dopiero w produkcji. No chyba, że walniecie parę kadrów ze strony producenta i logo, wielki tytuł i parę zdań o danym anime na dwie strony i tyle, ale przecież to mija się z tym co ma przedstawiać pismo. To samo tyczy się recenzji anime czy mang, które mają po kilka odcinków/rozdziałów - nic dokładnie nie można powiedzieć, tylko gdybać, więc to oczywiste, że recenzje pojawiają się nawet rok później, tak jak w przypadku FMA:Brotherhood. Chętnie przeczytam tę recenzję, bo po obejrzeniu kilku odcinków [7] jakoś straciłam wenę, żeby dalej to oglądać, a być może dzięki Arigato wrócę do tego tytułu.

Co do cycków na okładkach i wewnątrz pisma: sama jestem kobietą i też wolałabym, żeby było więcej facetów. Ale też patrząc na obecne realia w Japonii coraz więcej tytułów zawiera postacie dziewczynek czy kobiet z wielkimi piersiami, więc tak czy siak nie da się tego ominąć. Ale chciałabym, żeby było tego mniej, bo przecież wcale nie trzeba wstawiać takich kadrów do gazety, no ale to już zależy od oprawców graficznych.

Jako że należę do zespołu Chibiarigato, będę bronić pisemka, bo jestem z nim od pierwszego numeru i lubię je czytać.

A co do ludzi, dla których Arigato jest najgorszym szmatławcem ze wszystkich - jeśli sądzicie, że potraficie zrobić coś lepszego, to czemu nie zrobicie? Wkurza mnie fakt, że tylko umiecie narzekać, ale nic od siebie nie wnosicie.

Jeśli ktoś to przeczyta, jest hardkorem.
Dziękuję za uwagę.
[61] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Zyll666 [62.61.51.*], 28.03.2010, 17:45:06, odpowiedź na #58, oceny: +1 -0
Jestem hardkorem :)
Jeny, jak miło takie coś przeczytać, bo czasem już zaczynam, żałować, że trafiłem na ACEPA. Trochę tęsknię za początkami,w których interesowałem się tym wszystkim bez znajomości "zachęcających i pozytywnych" opinii ludzi z fandomu... Ale z drugiej strony brak informacji na bieżąco boli. A komenty niestety i tak się czyta, i tak...
A wracając do tematu: brawa dla koleżanki powyżej.
[64] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 17:54:44, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
SStefanInformacje na bieżąco masz w internetach, np. na ACP, komentarzy czytać nie musisz (serio, da się, kiedyś w ogóle mnie nie interesowały). Czasopismo wychodzące w takim cyklu naprawdę nie powinno się skupiać na czymś, co w dwa dni po wypuszczeniu nowego numeru już się zdezaktualizuje.
[66] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Zyll666 [62.61.51.*], 28.03.2010, 18:03:40, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Źle mnie zrozumiałaś :P Pisałem o Acepie, nie o Arigato :P Wiem, trochę zszedłem z tematu. Chodziło mi o to,że czasem aż odechciewa mi się tu wchodzić, ale po prostu jestem uzależniony od newsów i wejść muszę, i przy okazji naczytam się komentarzy... xD
[71] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 18:19:05, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
SStefanLol, jesteś Zyll666 i napisałeś komentarz numer 66. GET Twojego życia!
[72] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Zyll666 [62.61.51.*], 28.03.2010, 18:23:11, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
No, no, nie zwróciłem uwagi xD Tam na dole chyba nade mną czuwają =:)
[115] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.03.2010, 12:18:05, odpowiedź na #61, oceny: +1 -0
AragornPLO tak, momentami się wydaje, że czasy, kiedy nie interesowałem się fandomem były znacznie fajniejsze. Co do Acepa - trafiłem, zostałem, a później zacząłem czytać i pisać komentarze. Czy też czasami miewacie wrażenie, że fandom właściwie coraz mniej zajmuje się m&a? Nie twierdzę, że to nieodpowiednie, czy coś, ale takie wrażenie odnoszę podczas wielu konwentów i spotkań mangowych, a także tu, kiedy fani lecą sobie po prostu w off-topic (nie twierdzę jednocześnie, że sam tego tego nie robię), ale... podobno nie tylko hobby się żyje ;). Poza tym sporo rzeczy z tego OT można całkiem luźno powiązać z m&a :).
EdzikŚledzik - dobry, wartościowy komentarz. Jestem hardkorem, a ze ścianami tekstu radzę sobie b.dobrze - czyżby pośród społeczeństwa zanikała zdolność czytania?
[117] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
EdzikŚledzik [*.adsl.inetia.pl], 29.03.2010, 16:53:11, odpowiedź na #115, oceny: +2 -1
EdzikŚledzikWidocznie zanika, bo większość ludzi przestaje czytać po pierwszych dwóch zdaniach.

Jednak cieszę się, że znajdzie się taka osoba, która "ze ścianami tekstu radzi sobie bardzo dobrze" :D i w dodatku jeszcze odpisze! Bo i to coraz rzadziej się zdarza.
[62] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 17:52:43, odpowiedź na #58, oceny: +1 -1
SStefanAle zaczekaj.
Szmatławcem nazywa tylko jeden gość - ten, co na Arigato najeżdża prawie przy każdej okazji, więc można go olać.
Są ludzie (też do nich należę), którym coś nie pasuje, ale jeśli zmieniono by te rzeczy tak, aby pasowały mnie, jestem świadoma, że komuś innemu zaczęłyby przeszkadzać, nie żądam więc zmian, tylko wyrażam, co mi się nie podoba.
To całkowicie jasne, że czasopismo recenzuje serie już zakończone - w internetach można zmienić, poprawić, zresztą do internetów zagląda się codziennie, nawet po kilka razy - dlatego nowe animu opisuje się i ocenia już po pierwszym odcinku (sama tak zrobiłam na blogasku na początku tego sezonu), a to nawet miesięcznik nie jest, więc nie powinni się rozdrabniać.
Cycki podobno zależą od materiałów promocyjnych od samych wydawców, a jak przy poprzedniej okazji pisała Dairi, nawet Valkyria Chronicles miała obrazki z bohaterami w kostiumach kąpielowych.
Ale argument 'sam zrób coś lepszego' trochę z odbytu, przecież nie muszę być piekarzem, żeby mi bułka nie smakowała.
No i mi też wyszedł wall of text. Jeśli ktoś przeczyta oba mokentarze, jest hardkorem.
[63] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Zyll666 [62.61.51.*], 28.03.2010, 17:54:38, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Jestem hardkorem.
To jest "wall of text" ? O_O Aż tak źle jest z czytaniem ?
[65] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 17:56:27, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
SStefanA byś się zdziwił, serio. Hardkorze :)
[69] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
AtoMan [*.chello.pl], 28.03.2010, 18:08:53, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
AtoManNa srajfonie to wręcz Chinese Wall of Text.
[70] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
EdzikŚledzik [87.204.189.*], 28.03.2010, 18:12:57, odpowiedź na #62, oceny: +2 -0
EdzikŚledzikNo ale po opiniach ludzi, które przeczytałam nie tylko przy tym newsie, stwierdzam, że więcej ludzi tak uważa, albo kupują magazyn dla okładki co dla mnie jest rzeczą żałosną, bo "książki nie ocenia się po okładce".

Też mi wiele rzeczy nie pasuje, ale jednak jest więcej plusów niż minusów, a i tak redakcja wiele już zmieniła.

Co do argumentu 'sam zrób coś lepszego' - nie uważam, że jest to zł argument, bo wcale też nie trzeba być pisarzem, żeby napisać dobry tekst do gazety. A że paru ludzi zebrało się i stworzyło gazetę to już jest coś. Myślę, że to jest czysta zazdrość, bo się właśnie samemu nie potrafi. I tyle.
[73] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Fxdium [*.broadband.pl], 28.03.2010, 18:30:47, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
YHBT
[59] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
graczykij [195.117.239.*], 28.03.2010, 17:36:02, oceny: +0 -1
graczykijRecenzje hentai? To to ma w ogóle jakąś fabułę O_o ?
[60] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 17:44:30, odpowiedź na #59, oceny: +1 -0
SStefanTo już nie czasy Kawaii, gdy 'recenzja' znaczyło 'streszczenie fabuły, bo i tak tego nie obejrzycie, biedacy'.
[75] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
graczykij [195.117.239.*], 28.03.2010, 18:55:19, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
graczykijTo co w takiej recenzji pornosa może się znaleźć? Odczucia recenzenta? To ja wolę już nie wiedzieć, jakie one były...
[77] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 19:10:30, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
SStefanA widziałaś takie recenzje w poprzednich numerach?
I, tak, jest tak jak Zyll pisał - o fabule też wspominają, przy recenzji Maid Bride na przykład autor tekstu oznajmia, że to dzięki niej komiks był najlepiej sprzedającym się tytułem tylko dla dorosłych.
A tak po prawdzie, to przecież żadne mango ani animu nie składa się TYLKO z fabuły.
[114] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dembol [*.net.autocom.pl], 29.03.2010, 11:41:31, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
Dembol>To co w takiej recenzji pornosa może się znaleźć?

Onomatopeja "FAP". Jakieś 300 razy.
[122] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
CainSerafin [194.181.194.*], 29.03.2010, 18:48:21, odpowiedź na #75, oceny: +2 -1
Zależy o jakie porno chodzi. Hentaje ambitne, czyli posiadające jakiekolwiek śladowe ilości (dennej) fabuły, być może da się recenzować normalnie, choć trzeba ocenić także seks - czy jest atrakcyjny itd.

Natomiast hentaje nieambitne (czyli nie próbujące udawać tego czym nie są) trzeba recenzować "sposobem". Postacie można scharakteryzować według cech zewnętrznych (wielkość penisa/cycków/pochwy), oraz wewnętrznych (czy lubi seks oralny/analny/grupowy itd.). Jako fabułę można potraktować okoliczności w których dochodzi do seksu. Warto także wyliczyć ilość scen seksu z podziałem na blowjoby, gangbangi, seks zwykły.
[129] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 30.03.2010, 01:28:04, odpowiedź na #122, oceny: +0 -4
Nie masz pojęcia o czym piszesz więc się lepiej zamknij.

Są ero anime z ciekawą/dobrą fabułą jak np Suika.
[128] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 30.03.2010, 01:27:41, odpowiedź na #75, oceny: +0 -4
Na pewno nic mądrego w takiej recenzji pornosa się nie może znaleźć.

Recenzować hentaje mogą jedynie ci co widzieli ich co najmniej setkę i je lubią.
Ten kto nie lubi hentai (ogólnie), a je recenzuje jest głupi.
[67] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Zyll666 [62.61.51.*], 28.03.2010, 18:06:06, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
Mają, mają. A że się na nią nie zwraca uwagi, to już inna sprawa... xD
[74] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Serduszko [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.03.2010, 18:39:30, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
EdziuŚ ale masz wenę twórczą xD
HΛЯPΛGŌN pojechałeś mi po maxie(sprawdzaj wpierw płeć osoby:P)Lucky star-shut the fuck up:P.To też troche było not real z tą okładką.Z braku laku i kit dobry się tak mówi:) Spokojnie ludzie to dopiero 7nr.pewnie się rozkręci.Co do anime które ma wyjść lub wyszło dopiero i miałej ilości materiałów..Jest wiele pism co dają mase info o tym.Fakt czasem na pokroju info z FAKTU ale nie zawsze.Więc można...
Acep for the win dude
[76] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dairi [*.rzeszow.mm.pl], 28.03.2010, 19:10:04, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
DairiJeśli jest mało materiału promocyjnego (wywiady, obrazki) i mało/nie ma wcale odcinków to z czego oni piszą tę masę info? Bo to matematycznie się nie zgadza. (I co to za pisma?)
[78] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 19:13:02, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
SStefanMoże przewidywania? W sensie jak wychodzi animu na podstawie książek czy mangi, to możesz napisać cały (oniryczny, na cztery strony, hehe) artykuł, czego się spodziewasz.
Tyle że to się chyba mija z celem. Bo potem wychodzi wspomniany przeze mnie wyżej Rorszuś - morderca >:
[79] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Serduszko [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.03.2010, 19:18:32, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
To są tylko sugestie,chore wyciągnięte z mojej głowy xD.
A pisma są japońskie;P Imo gazeta musi zachęcać i wyróżniać się od tego co mam na portalu internetowym.Stąd wzmianka o czymś czego jeszcze nie ma tak dużo dla ogółu a czasopismo które ma możliwośc pozyskania this shit wpakowało do gazety i wydało..Nieważne;D Się nie będę czepiać najlepszego magazynu M&A w Polsce;)Powodzenia w dalszej pracy:)
[80] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dairi [*.rzeszow.mm.pl], 28.03.2010, 19:22:41, odpowiedź na #78, oceny: +1 -0
DairiRaczej wróżenie z fusów po pijaku. Np. takie 26-odcinkowe "Guin Saga" było na podstawie 14 pierwszych tomów powieści. Opisywanie tego przed rozpoczęciem (albo po 2 odcinkach) nazwałabym wymyślaniem z dupy. Każdy tak potrafi.
[81] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.03.2010, 19:38:17, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
SStefanNo przecież mówię, że to nie ma sensu, próbuję tylko zaproponować, co w takim ewentualnym tekście mogłoby się znaleźć. I to wtedy nie ma sensu jeszcze bardziej.
[98] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 28.03.2010, 23:08:32, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
"Np. takie 26-odcinkowe "Guin Saga" było na podstawie 14 pierwszych tomów powieści."

O_o Poważnie? Czy mowa o tych słynnych japońskich light-novels, co to ponoć więcej ilustracji mają niż tekstu, czy o powieściach z prawdziwego zdarzenia?
Bo jeśli to drugie, to widzę akcji musi w nich być niczym na meczu szachowym...
[104] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.03.2010, 00:00:24, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
Jukimoze pomineli jakies boczne opowiesci i poszli tylko tym glownym nurtem?
[112] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Dairi [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.03.2010, 08:00:22, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
DairiTak, poważnie (chyba, ze mnie na AniDB ktoś wkręcił).

Nie wiem jakiej grubości są japonskie "Guin Sagi", wydania nie-japońskie miały średnio 230 stron na tom. Książki są z ilustracjami (rysownicy z górnej półki). Od 1979r. wydano 126 tomów.

Raczej pominięto poboczne wątki i obcięto trochę akcji 'podczas trasy'. Tam jest od pierona postaci, królestw i wędrówek.
[101] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Inalion [*.net.autocom.pl], 28.03.2010, 23:27:06, oceny: +0 -0
Na okładce nie ma cycków? Dziwne XDD
[102] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Śnieżka [*.tktelekom.pl], 28.03.2010, 23:37:51, odpowiedź na #101, oceny: +0 -1
Na okładce nie ma miliarda postaci. Jeszcze mniejszy format i bez problemu można pomylić z Otaku.
[134] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 31.03.2010, 18:14:23, odpowiedź na #102, oceny: +1 -0
LuchiankaNie da się moim zdaniem pomylić.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[149] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 02.04.2010, 20:11:48, odpowiedź na #127, oceny: +1 -1
PulpetMasterchyba ty!
[161] Re: Arigato 7 - spis treści i okładka
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 12.09.2010, 15:10:43, oceny: +0 -0
Ladies vs Butlers było całkiem fajne oprócz ostatnich dwóch odcinków, a dokładniej od momentu rozpoczęcia tego dnia sportu.
Po prostu z fajnego anime zrobili syf.
Ohydne bloomers wymyślili i wstrętne zboczone konkurencje. Nie lubię czegoś takiego. Zresztą nie sądziłem, że GŁÓWNY BOHATER tego anime okaże się aż tak bezmyślnym/niedomyślnym gównem na końcu. A w dodatku dziewczyny w czymś takim się zakochały.

Najlepszy fanserwis miał odcinek 5 jak również te wspólne zabawy Piny i Miminy.
Powered by WashuOS