header imageheader imageheader image
asset

Asucon 12

JiHad

asucon_12_logo.png

Asucon od dłuższego czasu zapowiadał się całkiem przyzwoicie. Po niepowodzeniach z ostatnich dwóch lat, zanosiło się, że zła passa minęła. Solidnie wykonana strona (to była nowość!), stojąca na naprawdę niezłym poziomie, zapowiedzi koncertów japońskich kapel. Szkoda, że dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane i na miejscu, jak się okazało, nie było już tak różowo.

07
Warunki atmosferyczne nie sprzyjały czekaniu...
82
Miejsce do spania było towarem deficytowym

Kilka dni przed konwentem w komentarzach na ACP poinformowano mnie, że może braknąć miejsc. Lekko zestresowana wykonałam rezerwację dzień przed konwentem – nie było problemu. Na miejscu okazało się, że kolejka nie powalała na kolana. Weszłam poza kolejką pomagając nosić paczki z Waneko, co było całkiem miłe, ponieważ temperatura nie była zbyt sprzyjająca. Ilość ludzi przed budynkiem kolejkom z DOJIconu 7, czy PierniCONu 3 nawet nie dorastała do pięt. Limit miejsc wyznaczono na 500. Na miejscu okazało się, że rezerwacji było ok. 400.

Przy wejściu nie czekało się zbyt długo w kolejce, wszystko szło dość szybko i sprawnie. Do rąk wręczano uczestnikom całkiem przyjemny informator, oraz identyfikator już troszkę mniej przyjemny. Raz, że drukowany na niezbyt wytrzymałym papierze, dwa na identyfikatorach ludzi z rezerwacjami znajdowało się... imię i nazwisko. Jaki idiota wpadł na ten pomysł nie wiem, ale bardzo szybko moje dane znalazły się pod solidną warstwą czarnego markera. Nie mam pojęcia czemu to miało służyć. Od legitymowania się mam dowód osobisty.

Pierwszy rzut oka na rozkład jazdy konwentu w informatorze... i już wiadomo, że nic specjalnego się nie będzie działo. Duża część ciekawych rzeczy odbywała się w niedzielę, kiedy ludzie już powoli rozjeżdżają się do domów/śpią/nie mają na nic siły. Rozumiem, iż koncerty to bardzo ważna część konwentu, aczkolwiek ludzie, którzy nie kochają J-Rocka i przyjechali na konwent celem spotkania ze znajomymi, czy celem nie pójścia na koncert po prostu snuli się po budynku bez większego celu, nie mając co ze sobą zrobić. Nie powinno mieć to miejsca. Wiadomo, że koncerty były gwoździem programu, aczkolwiek podczas nich też powinno się coś dziać.

Sam budynek był pierwszym zgrzytem. Brak sleeping roomów powinien być przestępstwem karalnym. Nawet świetna sala projekcyjna (aka kinówka) nie rekompensowały braku miejsca w nocy do swobodnego porozmawiania, czy po prostu odpoczynku. W obecnych czasach mało ludzi jeździ na konwenty żeby biegać od panelu do konkursu i na projekcje przez cały konwent. Miejscem najczęściej obleganym są właśnie sleepingi, gdzie odbywają się rozmowy i tak naprawdę najlepsza impreza. Jeden z nich znajdował się w sali z UltraStarem, drugi w DDR. Obydwa na noc zostały przekształcone w sleeping roomy, aczkolwiek nawet jak na niezbyt dużą ilość konwentowiczów, nie wystarczyło to, żeby wszyscy się w miarę wyspali. Dodatkowe bieganie po schodach z kinówki/sali wystawowej na drugie piętro do DDR-a, Console Roomu czy UltraStara było dobijające.

IMG_6451
Koncert Rice
IMG_6621
Gram∞Maria wśród fanów

Dodatkowy apel w tym miejscu do samych konwentowiczów – sprzątajcie po sobie! UltraStar po wyjściu ludzi wyglądał jak istne pobojowisko. Sprzątnięcie tej ogromnej powierzchni dwóch metrów kwadratowych, które się zajmuje to naprawdę nie boli.

Idziemy dalej. Sala kinowa była naprawdę świetna. Wygodne siedzenia, scena, przyzwoite nagłośnienie. To, za co lubimy Domy Kultury, gdyż komfort jest nieporównywalny do siedzenia na sali gimnastycznej na niewygodnych krzesłach :P. Niestety, kinówka była jedynym atutem konwentu.
W sali kinowej odbyły się również koncerty. Dwa japońskie zespoły (Rice i Gram∞Maria) dały kilkugodzinny show. Nie jest to typ muzyki, który osobiście uwielbiam, aczkolwiek z wywiadu środowiskowego wnioskuję, że ludzie bawili się naprawdę doskonale. Ashiemu gratulujemy dobrze wykonanej roboty ;).

Sala z wystawcami była OK. W skali od 1 do 5 – 4. Duża przestrzeń nie sprzyjała tworzeniu się korków, stoliki wystawców nie stały jeden na drugim, było miejsce na wszystko, wygodne krzesła. Problemem była tylko ilość stołów a dokładniej doproszenie się o dodatkowe. Jeśli wystawca zaklepuje cztery stoły, to znaczy, że potrzebuje cztery. Nie dwa. Cztery.
Sami wystawcy nie dopisali zbytnio. Było Waneko, był Yanek, Badge, nieśmiertelne stoisko Mikos i Jarka :P + ok. trzech innych wystawców. Jest to dość mało, zważywszy na ilość sponsorów wymienionych na stronie konwentu i ogólnie reklamę.

Na pochwałę zasługuje console room, który był dziełem portalu www.innerworld.pl. Darmowa herbata, kawa, wrzątek (w bufecie ta przyjemność kosztowała 50 groszy), były świetnym pomysłem. Na pewno bardzo miłym. Obsługa również była w porządku. Można było popykać między innymi w Street Fightera, King Of Fighters, Soul Calibur, Donkey Kong, Mario Football i wiele innych :). Poza konsolami można było przejść kawałek dalej korytarzem i trafić na UltraStar i DDR. Obie sale były bardzo dobrze wyposażone, obsługa bardzo sympatyczna nie było masakrycznych kolejek, ani żadnych problemów.

W nocy odbywała się dyskoteka w klimacie J-music. Miała trwać połowę krócej niż trwała, co mówi samo za siebie. Wypadło ponoć świetnie, konwentowicze bawili się doskonale :). Gratulujemy Sano.

IMG_6330
Patty jako Faye Valentine
IMG_6142
Pokaz mody w stylu gothic

Wypada również wspomnieć o stałej atrakcji konwentowej, czyli cosplayu. Stroje stały na naprawdę niezłym poziomie (Patty przebrana za Faye Valentine z „Cowboy Bebop” uratowała moją wiarę w cosplay :)). „Naruto” tym razem zostało w tyle, co było miłym zaskoczeniem. Scenki były naprawdę zabawne i miło się je oglądało. Bez zbędnych dłużyzn. Poza cosplayem odbył się konkurs na strój w klimacie gothic lolita, który już powoli również na stałe wpisuje się w programy konwentów. Dodatkowym bonusem był pokaz mody gotyckiej przed cosplayem. Stroje dosyć ciekawe (dla osób, które się tym interesują), modelki trochę mało obyte ze sceną, ale można to wybaczyć. Nie można wybaczyć za to jednego: braku mikrofonów. Jeden mikrofon z krótkim kablem to trochę mało. Praktycznie nic nie było słychać, jeśli były jakieś kwestie (siedziałam w drugim rzędzie i ledwo cokolwiek wyłapywałam, a co dopiero osoby siedzące dalej...). Co do zwycięzców, zdania są podzielone. Ale to już zostawiam Waszemu osądowi. Moim zdaniem nagroda specjalna należała się wcześniej wymienionej Faye Valentine za całokształt. Klasyka ludzie, klasyka!

Poza wyżej wymienionymi atrakcjami program niestety nie był zbyt ciekawy. Nie mówię, że był beznadziejny, nie zabrakło stałych punktów programu, typu wiedzówki, konkurs znajomości openingów i endingów, konkurs wiedzy o muzyce z anime i gier, kilka paneli (w tym duża część dot. Final Fantasy), na konsolówce turnieje, turniej DDR i UltraStara. Nie zabrakło również klimatów fantasy, czyli LARP-a.

Na końcowe słowa przysłowiowej „zjeby” zasługuje obsługa szatni, która pod koniec konwentu urządziła sobie kosztem uczestników w swoim mniemaniu bardzo śmieszną rozrywkę, a mianowicie wykupywanie swoich rzeczy. Polegało to na tym, że osoba chcąca odzyskać swój bagaż zostawiony w szatni musiała „zagrać” w grę. Od ciągnięcia kart, po poniżające rzeczy typu zatańczenia czegoś, śpiewania, czy kupowania batoników. O ile jeszcze może to być zabawne raz czy dwa, tak widząc zdenerwowane miny ludzi spieszących się na pociągi/autobusy, wydało mi się to po prostu głupie i dziecinne. Czekałam tylko aż któryś z konwentowiczów zostawi pomysłodawcy na twarzy piękny makijaż pod którymś okiem.

Słowem podsumowania i lekko subiektywnych odczuć, w których nie byłam niestety osamotniona... Konwent nie był kompletnie beznadziejny, ale nie był też niestety nawet dobry. Za duży nacisk położono na jeden punkt w programie (koncerty), kosztem całej reszty. Szkoda, naprawdę. Większość czasu z braku laku siedziałam ze znajomymi przed budynkiem paląc papierosy i rozmawiając o wszystkim, tylko nie o konwencie. A wiadomo, że choć konwenty obecnie są głównie meetingami, to miło zwartą grupą wybrać się na jakiś konkurs czy panel, powygłupiać. Tu tego zabrakło. Duża część konwentowiczów czuła się niestety olana. Proroctwa dotyczące Asuconu jednak chyba powoli się sprawdzają (o ile już się nie sprawdziły). Konwent upada (upadł?), a szkoda, bo jeszcze do 7 edycji zbierał peany na swoją cześć. Może przesadzam, ale obecnym recenzjom daleko do tego, co ludzie mówili kiedyś. Mam nadzieję, że wzorem tegorocznej BAKI, Asucon podniesie się po porażce. Choć z drugiej strony nasuwa mi się na myśl słynne zdanie Kmicica: „Kończ waść, wstydu oszczędź”. Mimo wszystko życzę Wam organizatorzy jak najlepiej. Nazwa Asucon była kiedyś synonimem dobrego konwentu. Miło by było, jeśli by te czasy wróciły.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Asucon. Poniżej znajdują się najświeższe publikacje:

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
8,00/10 (14 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:
Ilość komentarzy: 317 dodaj

[1] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 23.10.2007, 01:48:46
GREYWahrheit, wahrheit, wahrheit meine mutter.
[2] Re: Asucon 12
TEcHNO [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 01:49:56
Pierwszy!
A tak na poważnie, to recka całkiem przyjemna, dobrze obrazuje sytuacje na konwencie.
[3] Re: Asucon 12
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 23.10.2007, 03:05:03
Kisielcytuję: -"apel w tym miejscu do samych konwentowiczów – sprzątajcie po sobie!"
w cuda wierzysz? :D nikt nie zauważy syfu jaki zostaje jeśli nie pomaga sprzątac po jakimkolwiek konwencie
[32] Re: Asucon 12
Madplayer [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 17:36:55, odpowiedź na #3
Madplayerhmm, jak tam pojechałem przy kilku osobach że konwentowicze zachowują się jak świnie i że widocznie żyją w chlewach, to nagle się ktoś z workiem znalazł i posprzątał.
[55] Re: Asucon 12
Selka [*.lodz.dialog.net.pl], 24.10.2007, 07:58:30, odpowiedź na #3
Selkao wypraszam sobie :P nigdy (jak do tej pory) nie organizowałam konwnetu a zawsze sprzątam po sobie, ba nawet mobilizuję do tego wszystkich znajomych :]
[85] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 15:49:36, odpowiedź na #55
GREYI to Ci sie chwali moja droga :3

Na ostatnim Piernicu jak sprzatalismy to jakis koles w jednym ze sleepow nazygal do kosza na smieci. Dalem wszystkim obecnym w sleepie przybory i srodki do sprzatania i kazalem im caly sleep lacznie z koszem wysprzatac. No i wysprzatali }:]
[135] Re: Asucon 12
Tamiko [*.zdnet.com.pl], 25.10.2007, 13:16:21, odpowiedź na #85
TamikoBig Bad GREY xD
[4] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 23.10.2007, 03:58:32
cpt. Misumaru TenchiKawałek o braku sleepów jako przestępstwo karalne wymiata.
[270] Re: Asucon 12
mos [*.wp-sa.pl], 30.10.2007, 14:24:05, odpowiedź na #4
Chciałbym zauważyć, że na żadnych konwentach na zachodzie nie ma czegoś takiego jak sleep roomy. Od tego oni mają hotele :)
[276] Re: Asucon 12
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 30.10.2007, 17:58:52, odpowiedź na #270
AvantaRKonwenty w Polsce a na zachodzie to dwie calkiem inne bajki. Tam jest to forma targow, a u nas amatorskiego spotkania w jakims MDKu. Osobiscie wole nasza forme ;)
[5] Re: Asucon 12
Benten [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 06:03:28
BentenSiostra, zgadzam się z Tobą.
[6] Re: Asucon 12
linasakura [*.bazapartner.pl], 23.10.2007, 08:41:29
linasakuraNic dodać, nic ująć.
[7] Re: Asucon 12
Hinata-senpai [*.164.wmc.com.pl], 23.10.2007, 10:01:44
Hinata-senpaiHmm co do pokazu Gothic Lolit... Może nie siedze codziennie w internecie oglądając najnowsze ciuchy z tego stylu, jednakże połowa strojów wogóle do tego stylu mi nie pasowała, nie mówiąc juz o 2 strojach które bardziej pasowały do "Domu rozkoszy" niż na pokaż stroju Gothic Lolit. Jeśli się myle to wybaczcie ^^'
Co do stałych punktór programu, to brak kalambury albo karaoke naprawde mnie zasoczył, niemile w dodatku.
[13] Re: Asucon 12
Pea [83.238.116.*], 23.10.2007, 12:15:37, odpowiedź na #7
PeaAle to nie byl pokaz gothic lolit, tylko mody gotyckiej... to dwie rozne rzeczy ;). Goth a Gothic Lolita znaczy sie.
[16] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 23.10.2007, 12:27:22, odpowiedź na #13
AnonymousJedna lolita byla. Sami organizatorzy tez sie zreszta nie orientowali w temacie, dali podklad gothicmetalowy do "mody gotyckiej". Ogolnie, to ja nie wiem po co to wszystko w ogole - pewnie uslyszali haslo ze beda "gothic costam" (lolity). Mysle ze wiekszosc z uczestnikow to byli fantasci.
[17] Re: Asucon 12
Stary Fantasta [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 12:51:48, odpowiedź na #16
Masz coś do fantastów? Gdyby nie fantaści to byście teraz za przeproszeniem g...o mieli a nie konwenty i fandom.
[18] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 23.10.2007, 13:23:07, odpowiedź na #17
AnonymousI lol'd.
[19] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 23.10.2007, 13:48:44, odpowiedź na #17
GREYLubie grac z fantastami w RPG i w ogole mam wielu znajomych fantastow ktorych bardzo lubie :3 Malo tego nawet bylem na konwencie fantastow Mikon 2006 (fajnie bylo) i na Porytkonie (tez zabawnie bylo). Ale co jak co fantasci z SKF pokazali, ze konwentow mangowych czy kultury japonskiej robic nie potrafia. Niech sie lepiej zajma swoimi conami czyli tym co potrafia robic. BTW SKF robi w ogole jakis con fantastow bo ja sie w ich conach nie znam.
[23] Re: Asucon 12
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 14:49:45, odpowiedź na #19
VulcanKiedyś był Silcon, ale to już zamierzchłe czasy, a raz na kilka lat jak padnie na Katowice, to robią Polcon. I były to udane imprezy. Teraz to głównie afair dwa razy do roku jest Spotkanie członków korespondentów ŚKF (wiosna i jesień)oraz Seminarium Literackie coś w połowie roku. Jeżeli się pomyliłem to proszę mnie poprawić.
[38] Re: Asucon 12
Yen [*.interbit.com.pl], 23.10.2007, 19:30:52, odpowiedź na #19
YenSkoro fantaści nie potrafią się bawić w pełni na konwentach mangowych i na odwrót (co przyznają obydwie strony, miałem o tym panel na łódzkim Ubocie) to co tutaj mówić o organizowaniu konwentów przez drugie środowisko? Jedyny taki precedens to Dojicon, ale Alqua wywodzi się od mangowców.
Może ŚKF ma syndrom nadopiekuńczej mamusi?
[31] Re: Asucon 12
Alorah [*.icpnet.pl], 23.10.2007, 16:33:53, odpowiedź na #16
AlorahWiększość. Macie absolutną rację, choć akurat jeśli chodzi o mnie to modą gotycką( w baaaardzo szerokim tego słowa znaczeniu - cyber!,pin up,fetish,vampire,lolita, coś z nowości w stylu arabic goth... itp itd)
interesuję się cały czas, już od dawna ;)

Przyznaję, nie byłam do końca przygotowana na ten pokaz. Część ciuchów poprostu wyciągnęłam z torby którą ze sobą zabrałam na sam konwent :)Moim skromnym zdaniem wypadło to kiepsko.

Gdybym to ja miała wszystko organizować, zapewniam że wyglądało by to kompletnie inaczej. Kompletnie.

No i do tego porobiliście mi okropne zdjęcia T__T

Arab.
[46] Re: Asucon 12
Corvus5 [*.elsat.net.pl], 23.10.2007, 21:28:54, odpowiedź na #31
Corvus5Jeszcze nie wywoływałem zdjęć z tobą, ale przecież wychodzisz świetnie. Tylko światło nie było najlepsze. Jak się jeszcze gdzieś pojawisz, to daj znać :)
[82] Re: Asucon 12
[*.icpnet.pl], 24.10.2007, 14:43:49, odpowiedź na #46
AlorahW takim razie zapraszam na Falkon, i Pyrkon który po części organizuję :P

Z mangowych jeszcze nie wiem. Kręci mnie to ale ludzie w moim otoczeniu nie bardzo się tym interesują, więc nie miałam jak się wbić w temat ;) Asucon to mój pierwszy con M&A, a też głównie dla koncertu :)
[83] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 14:47:47, odpowiedź na #82
GREY"Asucon to mój pierwszy con M&A" XD Kochanie to byl "konwent kultury japonskiej" w wydaniu SKFuj. Tak wiec o czym Ty mowisz? XD
[134] Re: Asucon 12
Alorah [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 11:45:35, odpowiedź na #83
AlorahJak zwał tak zwał "Kochanie".
Pierwszy tego typu, co mnie to obchodzi jak to sobie nazwiesz ?
[224] Re: Asucon 12
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 26.10.2007, 06:08:22, odpowiedź na #134
Sailor DreamNiestety jest różnica -____-"
Wytłumaczenie dla blondynki potrzebne, czy co?
[302] Re: Asucon 12
Alorah [*.icpnet.pl], 04.11.2007, 23:57:32, odpowiedź na #224
AlorahNiewybredny żart nie był tu potrzebny .
Przecież wiem że jest róznica, ale kogo to obchodzi jak to tam zapisałam.
[21] Re: Asucon 12
Hinata-senpai [*.164.wmc.com.pl], 23.10.2007, 14:38:18, odpowiedź na #13
Hinata-senpaiByłam pewna że chodzi o Gothic Lolity a poza tym w recenzji zdjęcie jest tak podpisane wiec do głowy mi nie przyszło, że to może być pokaz mody Goth
[24] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 23.10.2007, 15:37:13, odpowiedź na #21
Anonymous"mody gotyckiej", nawet announcer tak zapowiadal.
[27] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 15:43:10, odpowiedź na #24
JiHadJa w recce napisałam "pokaz mody gotyckiej", podpisy pod fotkami to robota Dżoego ;)
[28] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 23.10.2007, 15:53:18, odpowiedź na #27
AnonymousFlame of Recca :)
[15] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 23.10.2007, 12:24:04, odpowiedź na #7
AnonymousBo to w wiekszosci nie byly zadne "lolity"? Jesli chodzi ci o ta laske w lateksie, widac nie widzialas wielu gothow w ich naturalnym srodowisku, czyli ich klubach. Stroje postaci z np. Bloodrayne 2 nie wziely sie z niczego.

Nie mylic z fanami gothic metalu, zupelnie cos innego (zreszta reprezentowane tez, w dosc zenujacy sposob typu "podstarzale czarownice odprawiajace rytual" i generalnie przez muzyke).
[20] Re: Asucon 12
Hinata-senpai [*.164.wmc.com.pl], 23.10.2007, 14:36:45, odpowiedź na #15
Hinata-senpaiPołowa mojej szkoły to goci, ale takiego lateksu nigdy nie widziałam, poza tym myslalam o Gothic Lolitach a nie o samych Gothach
[25] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 23.10.2007, 15:38:53, odpowiedź na #20
AnonymousNa pewno goci, a nie fani gothic metalu albo jacys emo? W tym to sie do szkoly raczej nie chodzi. Mowilem o klubach i o koncertach.
[26] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 23.10.2007, 15:39:39, odpowiedź na #25
AnonymousTo wszystko zreszta na zachodzie raczej.
[39] Re: Asucon 12
Hinata-senpai [*.164.wmc.com.pl], 23.10.2007, 19:33:51, odpowiedź na #25
Hinata-senpaiEmo na szczescie mam tylko jednego ^^ W mom miescie jest tylko jeden klub gdzie puszczaja mocniejsza muzyczke wiec nie mam pojecia jak wygladaja kluby gdzie przebywaja sami gothci...
[43] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 23.10.2007, 20:19:19, odpowiedź na #39
[56] Re: Asucon 12
Selka [*.lodz.dialog.net.pl], 24.10.2007, 08:00:10, odpowiedź na #7
SelkaHinatka O_O Wasze stroje z Gaarą były wspaniałe *_____*
(Tsunade również) mój pan Okap *____*
[8] Re: Asucon 12
Sadakot [*.toya.net.pl], 23.10.2007, 10:12:01
SadakotPodpisuję sie obiema rękoma. Było ok, ale mogło być dużo lepiej. I czemu nie ma karaoke? No czemu? Rano musiałam zmyć sie na pociąg i większość paneli i konkursów mnie ominęła :(
[10] Re: Asucon 12
BENY [*.katowice.sdi.tpnet.pl], 23.10.2007, 10:20:00, odpowiedź na #8
BENYbrak karaoke byl CHYBA spowodowany brakiem czasu. W sobote z rana - bez sensu. Reszta soboty zownowana przez koncerty+cosplay+pokazy. W niedziele chyba juz sensu nie bylo.
A pospiewac mozna bylo u nas na USie XD
[22] Re: Asucon 12
Hinata-senpai [*.164.wmc.com.pl], 23.10.2007, 14:39:27, odpowiedź na #10
Hinata-senpaiBrak czasu? Heh gdyby zliczyc caly czas wolny jaki mielismy, to cały dzien by sie uzbieral ^^'
[29] Re: Asucon 12
Sadakot [*.toya.net.pl], 23.10.2007, 16:04:44, odpowiedź na #10
SadakotSingstar to nie karaoke. Mnie chodzi o śpiewanie muzyczek z anime >_< Nie rozumiem czemu tego konkursu nie ma na Asuconie.
[34] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 23.10.2007, 18:07:59, odpowiedź na #29
cpt. Misumaru TenchiA kto miałby go przygotować? Oni nie wiedzą co to animu, a co dopiero muzyka z niego.
[44] Re: Asucon 12
M-chan [*.internetdsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 20:57:56, odpowiedź na #29
M-channa UltraStarze mielismy duuuuzo piosenek z anime :P
[9] Re: Asucon 12
BENY [*.katowice.sdi.tpnet.pl], 23.10.2007, 10:18:19
BENYnajs recka.
I nawet az tak nie pojechalas po bandzie XD
Zielonobluzowy samuraj oszczedzony ;] Bedzie zyl.
[11] Re: Asucon 12
Karen [*.chello.pl], 23.10.2007, 10:58:34
KarenZgadzam się z recenzją w 98%
[12] Re: Asucon 12
XioN [*.c192.msk.pl], 23.10.2007, 11:17:00
XioNCo racja to racja..
[14] Re: Asucon 12
Pea [83.238.116.*], 23.10.2007, 12:23:43
PeaDobra, obiektywna recka ^-^. Koncerty z konwentem mielismy xD. No ale, na koncertach sie wybawilam za wszystkie czasy :3
[30] Re: Asucon 12
Samuel [*.55.jawnet.pl], 23.10.2007, 16:24:03
SamuelCo do recenzji to nie mogę się zgodzić w jednym jej punkcie, a właściwie to warto jedną rzecz uzupełnić. Mianowicie na terenie konwentu jest przyjazny bufet ze stolikami i krzesłami, gdyby było miejsce w s-roomach wtedy nikt by tam nie spał a nocne konwentowiczów rozmowy byłby przyjemniejsze.

No i dużą salę w której można się dobrze wyspać zajął Larp:Uratuj swój kraj. Jak się okazało był cholernie nudny, bardzo się dłużył i z góry było wiadomo kto wyjdzie na swoje a kto wyjedzie z płaczem
[33] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 17:51:27, odpowiedź na #30
JiHadBufet był owszem niezły, aczkolwiek z jedzenia podobały mi się głownie zapiekanki a mega flejmem był wrzątek za 50 groszy -_-'.
[35] Re: Asucon 12
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 18:53:46, odpowiedź na #33
VulcanNiestety to nie wina Pani z bufetu, ale brak stanowczości organizatorów. Ja robiąc konwent w tym samym budynku, i wiedząc jak to wygląda na Asuconach, poszedłem do Pani z bufetu i powiedziałem, że nie ma sprzedawać wrzątku po 50gr, ale kierować do darmowych czajników stojących nieopodal (jakby ich któs nie zauważył) udostępnionych przez nas do tego właśnie celu, bo skoro płacę za wynajem MDK-u to do ceny wynajmu są wliczone takie rzeczy jak media to jest oczywiste, więc dlaczego ja się pytam mam płacić za coś dwa razy, a w tym przypadku dlaczego i za co płacić mają konwentowicze skoro to już raz zostało zapłacone, bo przecież nie za amortyzację czajnika, który kosztuje 25zł.
[76] Re: Asucon 12
Czekolada [*.t2.ds.pwr.wroc.pl], 24.10.2007, 13:31:54, odpowiedź na #35
CzekoladaCóż za trafny post na temat wrzątku!
[36] Re: Asucon 12
szmergiell [*.icpnet.pl], 23.10.2007, 18:54:28
szmergiellRewelacyjna recenzja.
Krótko, przyjemnie i na temat. Nie dłużyła się i przedstawiła najważniejsze rzeczy.
[37] Re: Asucon 12
tomoe [*.finemedia.pl], 23.10.2007, 18:58:53
tomoeCo do identów, to praktyką na konwentach fantastyki jest umieszczanie imienia i nazwiska na idencie, wiem bo na drugiej BACE łączonej z konwentem fantastyki, fantaści grozili wywaleniem jeśli nie napiszesz imienia i nazwiska.
[45] Re: Asucon 12
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 21:21:34, odpowiedź na #37
VulcanTylko, że to nie był konwent fantastyczny, poza tym dajesz juz dane na wejściu, a każdy ma prawo chcieć zachować anonimowość. Skoro u nich są takie zwyczaje to OK, tylko niech nie wprowadzają ich na naszych imprezach, nam wystarczą ksywki, a skoro nawykiem starych ludzi z ich fandomu jest mieć imię i nazwisko, aby wiedzieć z kim rozmawiają, a młodzi fantaści się na to zgadzają to ich broszka. Tym samym widać jak bardzo "mangową" imprezą Asucon jest.
[48] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 21:44:47, odpowiedź na #37
JiHadOd legitymowania się mam dowód, paszport, kurwa, 50 innych dokumentów, które trzymam w portfelu. Nie życzę sobie, żeby cały fandom znał moje dane. Ogólnie wiem, że tragedii nie ma, ale nie lubię tego. Kto ma wiedzieć jak się nazywam, ten po prostu wie, ale na identyfikatorze nie musi mi pisać.
[88] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 18:39:24, odpowiedź na #48
michioPowinnaś chodzić w worku na głowie, bo fandom pozna jeszcze twoją tajną gębę.
[98] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 20:27:46, odpowiedź na #88
JiHadSpierdalaj ;]
[104] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 20:53:34, odpowiedź na #98
michioA cóż to znowu za słownictwo? A ten emot to co, podkreślasz nim kwadratową szczękę?
[136] Re: Asucon 12
Tamiko [*.zdnet.com.pl], 25.10.2007, 13:21:44, odpowiedź na #104
Tamikon/c
[99] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 20:28:02, odpowiedź na #48
cpt. Misumaru TenchiCoś w tym jest, bo Had to Had. Nawet nie chcę wiedzieć jak się naprawdę nazywasz. To by straciło swój urok. Ale Michio niestety już wyrósł z takich zabaw.
[158] Re: Asucon 12
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 19:57:13, odpowiedź na #99
VulcanNiestety co jest smutne "świnio biczio" nie wyrósł jeszcze z tego, bo cały czas zachowuje się jak się zachowywał przez całe lata, inna sprawa, że on ma przynajmniej odwagę powtorzyć to człowiekowi twarzą w twarz przy osobistym spotkaniu, a wiele osób m,.in. taki mały cwel Yogurt potrafi tylko w necie być takim krzykaczem.
[173] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 25.10.2007, 20:25:53, odpowiedź na #158
michioA ciebie co znów ugryzło?
[178] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 25.10.2007, 20:38:26, odpowiedź na #158
cpt. Misumaru TenchiGdybym był jego postury, to też bym miał odwagę. :P
[49] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 00:01:34, odpowiedź na #37
Bardzo interesującym jest fakt że tak bardzo co poniektóre osoby się oburzają za umieszczenie ich imion i nazwisk na identyfikatorach. Zwłaszcza że na Asuconach jest to praktykowane od 8mej edycji (specjalnie wyciągnąłem moje stare wejściówki żeby sprawdzić) i jakoś do tej pory nikt nie krzyczał że mu to przeszkadza. Może to jakiś dziwny wstyd...?
[52] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 04:04:23, odpowiedź na #49
JiHadPo AsuX też się plułam, co za debil to wymyślił.

Masz jakiś problem? To, że nie życzę sobie mojego nazwiska do publicznej wiadomości to już "dziwny wstyd"? To chyba wy macie jakiś kompleks. Nie wiem co jest dziwnego w tym, że ktoś nie życzy sobie świecić danymi przed bandą w dużej części obcych mu ludzi...

Pisałam - od legitymowania się mam dowód, paszport, karte rowerową, kartę MPK, legitymację szkolną. Wszystko mam zawsze przy sobie. Moje nazwisko, to moja sprawa. Kto ma je znać, ten je zna. Reszcie nie jest to do szczęścia potrzebne.
[53] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 04:05:18, odpowiedź na #49
JiHadPoza tym to praktyka fantastów, nie mangowców. Asu to jedyny konwent, gdzie się z tym spotkałam.
[59] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 11:08:26, odpowiedź na #53
Ok. No problem. Mnie tam osobiście to nie przeszkadza, jednak zdaję sobię sprawę z tego, że znajdą się osoby, które z takich czy innych powodów będą wolały zachować anonimowość. Zaskakuje mnie jednak, że musiało minąć 5 edycji konwentu aby wybuchło święte oburzenie. A można było już po 8ce zrobić zamieszanie z nielegalnym przetwarzaniem danych osobowych (or whatever), dać jasno do zrozumienia organizacji organizującej (sic!), że sobie tego nie życzycie i byłby święty spokój. Ne?
[121] Re: Asucon 12
Spirit of Coach [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 23:56:04, odpowiedź na #59
Spirit of CoachAleż robiliśmy. Trochę historii:
Pomysł z nazwiskami na ID od dawien dawna forsował szefowa klubu, bo tak jest na konwentach fantastycznych, i do tego nazwisko widoczne dla wszystkich, brak anonimowości, sprawia że uczestnik zachowuje się grzeczniej, nie czuje się bezkarny.
Ja z kolei miałem fizia na punkcie prywatności, Baloo też, stąd dopiero Asc8 miał nazwiska na ID.
Swoje szybko zalepiłem nalepką Mangazynu co rozwiązało bezpośrednią kwestię, pomysłodawcom napsuliśmy krwii inspektorem danych osobowych i czym się dało jeszcze.
Temat nie jest nowy, w zasadzie to podgrzewany kotlet, ale skoro wraca, to widocznie jest w tym coś więcej niż konflikt odchyłów szefowej ŚKF a ekipy poasuconowej.

Na pocieszenie dodam, że nazwiska z ID raczej nie znikną,
chyba, że ktoś się poczuje dotknięty na tyle, by zagrać karą z inspektorem danych osobowych, zamiast nią tylko machać.
Czego nikomu nie życzę, bo obrzucanie się gównem na własnym podwórku powoduje smród, na którym ucierpią wszyscy.
[60] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 11:17:06, odpowiedź na #53
A tak btw. może mnie ktoś oswiecić w kwestii co oznacza to mityczne określenie "fantasta". Bo dla mnie fantastą jest każdy kogo zainteresowania związane są z szeroko pojętą fantastyką, do której M&A się zaliczają.

Dla leniwych definicja fantastyki by Wiki:
Fantastyka - dziedzina literatury (a także filmu i innych dziedzin sztuki i kultury).
Fantastykę cechuje duża swoboda w zakresie konstrukcji świata przedstawionego i postaci bohaterów. Swoboda niekoniecznie jednak oznacza absolutną dowolność - wiele utworów z tej kategorii zostaje umieszczonych w pseudorzeczywistości (pewne aspekty są zgodne z faktami, np. historią, czy fizyką), lub rzeczywistości wygenerowanej (wtedy reguły takie, najczęściej spisane, odnoszą się do wszystkich utworów napisanych w danej serii - przykładem może być saga J. R. R. Tolkiena).
Gatunki fantastyki to m.in. science fiction (dzieje się głównie w przyszłości), fantasy (najczęściej dzieje się w alternatywnej przeszłości wypełnionej istotami z mitologii i folkloru) i horror (czas może być różny - cechą spajającą jest obecność istoty, zdarzenia lub jakiejkolwiek innej formy zagrożenia życia bohatera, innych postaci, lub nawet całej ludzkości, przy czym zagrożenie to, z punktu widzenia rzeczywistości, musi być nierealne); przedstawicielem ostatniego wymienionego kierunku f. jest Stephen King).
[61] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 11:42:50, odpowiedź na #60
GREYTaaaaa. Ludzie nasza kochana Love Hina to fantastyka XD Moj drogi to, ze niektore tytuly moga podciagac sie pod fantastyke (np. Lodoss czy Berserk) nie znaczy, ze wszystkie tytuly nia sa bo chyba mi nie mowiesz, ze taka glupkowata komedia romantyczna jak Love Hina czy Ichigo 100% jest fantastyka XD Manga i Anime to forma, a tresci nia wyrazane moga byc wszelakie.
[66] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 12:02:11, odpowiedź na #61
Przykład "haczyków" fantastycznych w Love Hina? Proszę Cię bardzo. Kaola i jej wynalazki (mechaniczy Mega Tama na przykład), nieśmiertelność Keitaro Pan Sera i jego wyczyne też mi pod fantastykę podpadają i jeszcze by się coś znalazło ale nie chce mi się przypominać wszystkich 14 tomów. Ichigo nie widziałem więc nie komentuje. Za to jeśli już jesteśmy przy komediach romantycznych to przytoczę przykład Video Girl Ai. Dziewczyna, która wyszła z kasety wideo. No proszę Cię, chyba nie powiesz mi że to nie jest fantastyka? Kolejna klasyka gatunku komedii romatycznych, Oh! My Goddes. Też nie fantastyka? No pewnie że nie. Przecież boginki naprawdę żyją wśród nas a my mamy stałe połączenie telefoniczne z niebem. Co tam w niebie nawet nesotradę przecież mają :/
[68] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 12:10:19, odpowiedź na #66
GREYTakie wstawki to sobie moze w pupe wstawic -_^ Jak mozesz szukac sobie haczykow szukac w Aa Megami-sama i Love Hina to w Ichigo 100% nie znajdziesz tak samo jak w Golden Boyu, Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Tokyo Godfather, Strawberry Panic, Slut Girl bo sa to zwykle opowiesci o zyciu.

Nie mowie, ze nie ma M&A typowo fantastycznych ale tez jest od groma M&A o tresciach przyziemnych jak np. o chlopaczku co chce piec najlepszy chlebek na swiecie.
[127] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 01:23:15, odpowiedź na #68
Ja też nie tweirdzę, że każde M&A zawiera coś z fantastyki. Jedynie że wiele jest mang i anime o te treści się ocierających. Oba nurty fandomu na tyle mocno są ze sobą związane, że po prostu nie potrafię zrozumieć jak można się oburzać na fantystyków samemu poniekąd fantastykiem będąc. Bo czy ktoś z szacownego grone nie ogląda nic oprócz opowieści o życiu? Nikt nie oglądał jakiegokolwiek anime fantasy, magical girls, spaceopera or whatever? Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień. Reszta niech zamilknie na wieki...
[129] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 25.10.2007, 01:49:29, odpowiedź na #127
GREYNie trafia to do mnie. Majac podgladac zarowno na jedne jak i na drugi fandom to roznice sa drastyczne.
[132] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 25.10.2007, 07:52:51, odpowiedź na #129
michioNa ilu konwentach fantastycznych byłeś?
[141] Re: Asucon 12
Yen [*.interbit.com.pl], 25.10.2007, 14:43:46, odpowiedź na #127
YenCzy ja na prawdę rozmawiam z człowiekiem o ksywie Jar Jar, czytającym Love Hinę?
Ok, mniejsza z tym.
Może jeszcze zaczniesz roztrząsać, co jest mangą a co nie? Uważaj tylko! Wyjdzie, że mangowcy są tak na prawdę komiksiarzami, a w końcu także fantastami, bo w końcu wszyscy mamy to samo. W łeb wezmą podziały, będziemy sie kochać w pupę w utpijnym egalitarnym społeczeństwie. Cheers :*
[210] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2007, 00:18:00, odpowiedź na #141
A co jest niby nie tak? To już nie mozna mieć xywy z kalsyki fantastyki (która w wersji mangowej tez była się ukazała tak btw.) i czytac mangi w klimatach romantyczno komediowych?

Może roztrząsac co jest mangą a co nie jest to nie będę. Mądrzejsi ode mnie juz to lata temu ustalili. Ale widzę że sens moich przemysleń nawet załapałeś ;] Powaznie, te wszystkie podziały na mangowców, fantastów or whatever wydają mi się mocno sztuczne i stworzone po to by w fandomie jakis konflikt był. Bo jak już się RPGowcy z Karciarzami i batlowcami nie żrą (bo się byli pogodzili) t ose znaleźli mangowców a ci z radością walkę podjęli bo w końcu każdy gatunek jakiegos naturalnego wroga musi posiadać. Ja osobiście uważam się za fantastyka. Tak FANTASTYKA, nie fantastę i nie stricte mangowca (choś od mangi zaczynałem i jest mi ona bliższa). Rozumiem że to wyznanie musi być dla nie ktorych tak wstrząsające jak ostatnie wyznania Sz. P. Raczka, ale cóż powtórzę JESTEM FANTASTYKIEM... i jestem z tego dumny. Bo jak Yen zauważyłeś tak naprawdę "wszyscy mamy to samo".
Ale z tym "kochaniem w pupę" to bym się aż tak daleko nie posuwal :/
[235] Re: Asucon 12
Yen [*.interbit.com.pl], 26.10.2007, 16:06:51, odpowiedź na #210
YenCzytam i wnioskuję, że nie orientujesz się, co w poszczególnych fandomach uznawane jest za infantylne :)
Z drugiej strony widać, że nie wyczułeś sarkazmu. Twoje rozumowanie prowadzi do tego, że po co nam państwa, w końcu wszyscy jesteśmy ludźmi i powinniśmy rozmawiać w esperanto. Jest różnica między wyczuwaniem realiów a życiem w utopii. Hipisi skończyli marnie, radzę spojrzeć prawdzie w oczy.
[86] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 16:51:53, odpowiedź na #66
JiHadA Skłodowska też była kobietą~!

Ja pierdole, wam się od tej fantastyki w dupach poprzewracało.

Wychodzi na to, że Ogniem I Mieczem to też fantasy, bo przecież Wiedźma Horpyna i Czeremis byli tacy elo-fantasy.
I Czarodziejka z Księżyca to też fantasy, i kurwa co jeszcze?
[89] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 18:41:56, odpowiedź na #86
michioJa jestem teraz aż ciekawy, skąd ACP-ep wytrzasnął taką nową gwiazdę konwentowej publicystyki, bo głupia jest jak but.
[90] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 18:43:18, odpowiedź na #89
TiberMówi się: "Trzyma poziom".
[115] Re: Asucon 12
Dajmos [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 23:13:34, odpowiedź na #90
DajmosGwiazda publicystyki ? Moze , ale przynajmniej stosując mowe potoczna potrafi sklecić kupę konstruktywnych zdań co sie was MICHIO i TIBER nie tyczy.
[120] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 23:42:45, odpowiedź na #115
michiopotrafi sklecić kupę

Lepiej bym tego nie ujął.
[124] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 00:44:05, odpowiedź na #120
TiberNie zagniesz.
[145] Re: Asucon 12
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 25.10.2007, 15:35:43, odpowiedź na #115
RadaZNie "płaci" się recenzentowi za "mowę potoczną", bo jeśli ktoś planuje w takiej formie pisać - niech sobie odpuści.
Język "przystępny dla ogółu" może być, ale "zjeby"? :/
[128] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 01:24:25, odpowiedź na #86
Za przeproszeniem JiHad to ty nie pier..... bo akurat Sailorki jak najbardziej fantastyką są.
[130] Re: Asucon 12
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 25.10.2007, 06:10:40, odpowiedź na #128
Sailor DreamI smerfy też ;-]
[285] Re: Asucon 12
Roshi [*.adsl.inetia.pl], 01.11.2007, 11:32:18, odpowiedź na #130
RoshiI.. I.. I Poranek Kojota tesh!
[70] Re: Asucon 12
mefiak [*.net-serwis.pl], 24.10.2007, 12:27:00, odpowiedź na #60
mefiakPo ozywionej dyskusji z paroma osobami ze srodowiska doszlismy do wniosku ze fantasta to fantasta a mangowcow nazywac bedziemy Łosiami XD

Aczkolwiek na pytanie "co to kto to jest fanstasta" nie bylismy w stanie znalezc odpowiedzi... Biorac pod uwage ze np. w irlandii w ksiegarni wszystko to co nie jest faktoriografia lezy na polce opisanej "fiction" zakres tego pojecia moze byc baaaardzo szeroki ( i tak np. moj dziadek, fan ksiazek a pozneij filmow o Bondzie, takze jest fantasta! Ale mangowiec na pewno nie ;p

No ale jesli taka wola to mozemy zmienic na "RPGowcy", w99% przypadkow i tak sie zgodzi, pozostale 1% pozostanie bez "ksywki"
[94] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 19:58:39, odpowiedź na #70
cpt. Misumaru TenchiI całkiem słusznie, bo mangowcy czasami są nawet bardziej śmieszni od fantastów.
A Bond rulez, yeah!
[77] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 13:46:00, odpowiedź na #60
GREYFantasta - stworzenie mityczne występujące w krainach fandomów wszelakich. Fantaści co prawda posiadają dwie odmienne płci (męska i żeńska) ale prawdziwą sztuką jest spotkać żeńskiego fantastę gdyż występują tak samo rzadko jak kobiety u krasnoludów (dlatego fantaści przeważnie grają krasnoludami w swoich sesjach RPG, czują z nimi więź emocjonalna z powodu braku kobiet). Fantastów przeważnie można spotkać w karczmach gdzie zaczynają sesje i żłopią hektolitry piwa (dlatego na conach fantastów lub tez w okolicy conu musi być zaklepany bar gdzie fantaści będą mogli podnosić swoje pkt. piwa). Nieodzownym wyposażeniem każdego fantasty są kostki do gry. Bez nich fantasta jest bezradny bo nie może podjąć żadnej decyzji (dlatego nie oczekuj od fantasty szybkiej reakcji jeśli na Asu zadasz im jakieś pytanie). Wyjątkiem są larpowcy gdyż oni ograniczeni są tylko szybkością reakcji MG co czasem konczy się kontuzją jednego z larpowców bo MG nie powstrzyma w porę szarżującego gracza. Fantaści uwielbiają cony do tego stopnia, że twierdzą, że potrafią robić cony wszelakie w tym mangowe i kultury japońskiej. Oczywiście nie należy im w tej kwestii wierzyć bo to zwykłe przechwałki. Żaden się do tego nie przyzna bo nie mógłbym swoim patetycznym poważnym głosem skłamać. Naturalnym wrogiem fantastów są mangowcy. Ciagle maja zatargi z tą młodą rasą, którą jak twierdzą kiedyś wyciągnęli na światło dzienne. Szczegolnie SKFuj ma problemy z mangowcami z Śląska i okolic czyt. #nerv-pl bo ich w recenzji przyjaciel mangowców czyli Had zjebała wyzywajac od głupich chujów.
[78] Re: Asucon 12
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 24.10.2007, 13:47:35, odpowiedź na #77
AvantaRScored
[81] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 14:35:33, odpowiedź na #77
JiHadPure pwnage :3~!
[97] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 20:21:41, odpowiedź na #77
cpt. Misumaru TenchiNo nie rób tak więcej. Przeczytałem ten kawałek o punktach piwa i pomyślałem sobie: "O nie - stało się! Jestem fantastą!!!"
[149] Re: Asucon 12
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 17:10:43, odpowiedź na #77
GuileLol, genialne, a jakie prawdziwe:)
[154] Re: Asucon 12
Chaos [*.acn.waw.pl], 25.10.2007, 19:04:33, odpowiedź na #77
ChaosCZegos mi tu brakuje, jak se przypomne to napisze.

Albo przysle ci sowe.
[191] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 25.10.2007, 22:39:42, odpowiedź na #77
GREYA oto zdjecie fantasty w naturalnym srodowisku.
[202] Re: Asucon 12
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 23:24:21, odpowiedź na #191
GuileTen rysunek fantasty jakos bardziej odpowiada prawdzie;P
[101] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 20:38:45, odpowiedź na #60
cpt. Misumaru TenchiFantasta to innymi słowy szajbus. Taki sam jak mangowiec, gracz, gwałciciel. To osoba, która ma bardzo zawężone postrzeganie świata i potrafi myśleć tylko o jednym. Świadczy o tym sama nazwa, obwieszczająca innym przykry fakt sympatyzowania z tą jedną jedyną, wybraną, konkretną grupą społeczną. (Przy czym nie wiem czy gwałciciele z kimś obcują poza swoimi ofiarami, ale zakładam na plus dla nich, że tak.)
[102] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 20:45:10, odpowiedź na #101
TiberO RLY?
[105] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 21:00:00, odpowiedź na #102
cpt. Misumaru TenchiOwszem, soundtrackowcu.
[107] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 21:16:30, odpowiedź na #105
TiberNo chyba nie.
[109] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 21:30:30, odpowiedź na #107
cpt. Misumaru TenchiMówisz? No to klamka zapadła. Zatem NIE.
[110] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 21:39:10, odpowiedź na #109
TiberNo to fajnie, że już wiesz.
[111] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 22:12:35, odpowiedź na #109
michioTenchi, ruchasz?
[112] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 22:14:32, odpowiedź na #111
cpt. Misumaru TenchiNo przecież napisałem że NIE.
[113] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 22:25:58, odpowiedź na #112
michioSkończysz jak Fereby.
[114] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 22:44:56, odpowiedź na #113
cpt. Misumaru TenchiExcuse me - jak skończył Fereby?
[119] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 23:41:52, odpowiedź na #114
michioCo Ci mam psuć niespodziankę?
[155] Re: Asucon 12
Chaos [*.acn.waw.pl], 25.10.2007, 19:05:15, odpowiedź na #119
ChaosZeby nie skonczyl jak ty.
[159] Re: Asucon 12
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 19:59:48, odpowiedź na #155
VulcanLOL, trafna uwaga Chaos:))))
[183] Re: Asucon 12
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 21:26:46, odpowiedź na #155
GuileLol, so true:)))
[179] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 25.10.2007, 20:45:23, odpowiedź na #119
cpt. Misumaru TenchiZ tego co wyczytałem, mniemam że nie skończył "dobrze", przynajmniej w twoim rozumieniu tego pojęcia. W związku z tym mam takie pytanie: czemu się przejmujesz moją skromną osobą?
Wersja skrócona: będzie czas i okazja, to porucham. Do worry not.
A tak w ogóle to byś mógł jakieś konkretne namiary podać, bo zapewne będę miał do ciebie kilka pytań w związku z moją pracą. Mail wciąż aktualny?
[207] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.10.2007, 00:14:12, odpowiedź na #119
TiberA jak skończyłeś? Bo albo ja czegoś nie wiem, albo Chaos & Co pobredzają z lekka.
[209] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 26.10.2007, 00:16:07, odpowiedź na #207
michioNo przecież wiesz - jestem so ronery, nie mam przyjaciół i mieszkam u starej w piwnicy.
[211] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.10.2007, 00:23:03, odpowiedź na #209
TiberA dziewczynę już masz?
[212] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 26.10.2007, 00:24:43, odpowiedź na #211
michioNie :-( Ale mam "Urusei Yatsura" na laser dysku
[214] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.10.2007, 00:28:31, odpowiedź na #212
TiberRządzisz. A Ranmę masz??
[215] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 26.10.2007, 00:47:55, odpowiedź na #212
cpt. Misumaru TenchiKakkoi!! @_@ A pożyczysz do zripowania?? :)
[153] Re: Asucon 12
Chaos [*.acn.waw.pl], 25.10.2007, 19:02:01, odpowiedź na #60
ChaosM&A ma swój fandom.
Szeroko pojeta fantastyka ma swój fandom.
Oba fandomy sie w paru miejscach przenikaja, niemniej jednak, rózni je srednia wieku, zainteresowania, podejscie do wiekszosci tematów, schematy behawioralne i format konwentów.

I o ile lubie czytac/ogladac fantastyke i jestem entuzjasta gier fabularnych, to fantasta ze mnie zaden.
I nie robi fantasty z mangowca to, ze w Hoshin Engi glówny bohater lata na muminku, a Makoto z Love Hiny wykonuje niezgodne z prawami fizyki techniki szermiercze (aczkolwiek Keitaro stwierdza, ze one jest 'jak z jakiegos anime' xD )
[169] Re: Asucon 12
Anka-_- [*.tvk.torun.pl], 25.10.2007, 20:14:29, odpowiedź na #60
Anka-_-Jar Jar: Czytaj Wiki daleko zajdziesz, podobno nawet Michio ma tam swoje hasło ;)

Manga i Anime jako hobby dawno wyzwoliły się spod fantastyki, kolega chyba nie zauważył, że czasy się zmieniają. Tak samo historia sztuki i archelogia nie są już naukami pomocniczymi historii i się usamodzielniły.
[213] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2007, 00:27:38, odpowiedź na #169
No to proszę bardzo. Jak Ci się Wiki nie podoba to podaję za encyklopedią PWN:

fantastyka [gr.], niesamowite, często nadprzyrodzone zjawiska, będące wytworem fantazji w mitach, folklorze, utworach plast. i fabularnych; typ twórczości lit., w którym świat przedstawiony zapełniają zjawiska o tym charakterze.

fantastyka filmowa, typ twórczości film., w której świat przedstawiony na ekranie wypełniają zjawiska nadprzyrodzone, irracjonalne lub futurologiczne;

science fiction [sạıəns fıkszn; ang.] , fantastyka naukowa, SF, odmiana literatury fantastycznej; w rozwoju hist. poprzedniczka fantasy; wyróżnia ją określona konwencja przedstawiania świata, obecna także w filmie i plastyce, będąca charakterystycznym zjawiskiem kultury XX w. (fabularny wzorzec gier komputerowych); konstrukcja świata przedstawionego ma charakter wyobrażeniowy, polega m.in. na uniezwykleniu zachodzących w nim procesów, zastosowaniu motywacji quasi-nauk. (hipotezy nauk, fikcyjne odpowiedniki praw i teorii).

Pasi?
[227] Re: Asucon 12
Mariko [*.net140.okay.pl], 26.10.2007, 10:08:27, odpowiedź na #213
MarikoTwoim problemem jest to, ze wrzucasz cala mange i anime do jednego wora z jednym tylko gatunkiem literackim i filmowym, jakim jest fantastyka. Tymczasem powinienes potraktowac temat odwrotnie. Manga i anime to odpowiedniki literatury i kina (filmu), gdzie jest MASE gatunkow z ktorych JEDNYM jest fantastyka. Nie JEDYNYM, A JEDNYM z wielu. Fikcja literacka nie jest tez fantastyka. Wezmy literature pozytywistyczna - no gdzie tu fantasy, chociaz fikcja? Ty zdajesz sie nie rozrozniac obu terminow, ktore, choc podobnie brzmia, znacza cos innego. To tak, jakbys do filmow gatunku fantasy chcial wrzucic wszystkie inne na podstawie pojedynczych elementow nierealnych zawartych w tychze filmach. Fantastyka jest dzialem fikcji, nie odwrotnie:/

Manga i anime obejmuja wiele gatunkow, fantasy wlasnych podgatunkow ma niewiele, czy tez gatunkow pokrewnych. Bo sorry, dla mnie sci-fi nie jest tym samym co fantasy typu tolkienowskiego.:/ Mowi sie na sci-fi 'fantastyka naukowa' imho blednie, gdyz termin angielski wyraznie wskazuje na fikcje, ale niekoniecznie uwzglednia juz w tym fantasy (w Polsce sie dawniej na taka literature mowila futurystyczna). Co wiecej, wiele sci-fi ma probabilistyczne zalozenia, czego o fantasy juz powiedziec sie nie da, albowiem fantasy z zalozenia ma byc nierealne.
[306] Re: Asucon 12
Roshi [*.adsl.inetia.pl], 08.11.2007, 09:22:39, odpowiedź na #213
RoshiTruly, literally pwned.
[57] Re: Asucon 12
Yen [*.interbit.com.pl], 24.10.2007, 10:52:44, odpowiedź na #49
YenZnajdź mi ludzi, którzy przyjechali na tę edycję i pamiętają ósmą edycję.
[58] Re: Asucon 12
Jar Jar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 11:01:05, odpowiedź na #57
Podać Ci imiona i nazwiska? :P
[139] Re: Asucon 12
Yen [*.interbit.com.pl], 25.10.2007, 13:56:47, odpowiedź na #58
YenImiona i nazwiska orgów ze strony mogę sobie wziąść, ale dziękuję za fatygę.
A jeżeli chodzi o ilość, to z przepytanych 60 osób na konwencie tylko 8 wyznało, że było na więcej niż 3 edycjach Asuconów. Z czego parę to byli orgowie wcześniejszych edycji. Reszta najczęściej była pierwszy raz w życiu na konwencie. Oczekujesz od takich ludzi wykłucania się o takie rzeczy, jeżeli nawet nie widzieli konwentu na oczy? Krzyż na drogę.
[67] Re: Asucon 12
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 24.10.2007, 12:03:51, odpowiedź na #57
AvantaRJa! :P
[71] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 12:30:02, odpowiedź na #67
GREYBo Ty jezdzisz dla szpanu by sobie nabic licznik conow :P -_^
[72] Re: Asucon 12
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 24.10.2007, 12:34:12, odpowiedź na #71
Anonymous53.
[74] Re: Asucon 12
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 24.10.2007, 13:11:48, odpowiedź na #72
AvantaRI co z tego masz? Same zdjecia cosplayowiczow :P Shame on you!
[75] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 13:14:57, odpowiedź na #74
GREYA Ty? Ino dostajesz ciagle opierdol, a paktowanie z fantastami z Gildii XD
[79] Re: Asucon 12
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 24.10.2007, 13:50:26, odpowiedź na #75
AvantaRSTFU!
[80] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 13:57:39, odpowiedź na #79
GREYTy tez terefere XD
[100] Re: Asucon 12
XioN [*.c192.msk.pl], 24.10.2007, 20:38:04, odpowiedź na #80
XioN;DDDD
[62] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 11:45:05, odpowiedź na #49
GREYNa ostatnim Asu ja rowniez pytalem orgow na samym conie dlaczego moje imie i nazwisko jest wypisane na idencie. Zdziwilo mnie to tym bardziej, ze na poprzednich conach fantastow na ktorych bylem nie bylo czegos takiego (ba tam nawet nickow nie bylo XD).
[69] Re: Asucon 12
TEcHNO [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 12:12:19, odpowiedź na #49
"Dziwny wstyd"?
To raczje organizatrozy mieli, gdzie na polowie identów Orgowskich i Helperów była tylko ksywka.
[84] Re: Asucon 12
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 24.10.2007, 15:26:54, odpowiedź na #69
To w sumie ciekawa sytuacja - bo dziwnym jest że często nie ma nawet funkcji którą ma wypełniać czy sali którą się opiekuje - a szkoda gdyż uczestnicy wiedzieliby od razu kto to i o co go można zapytać.
Potem są takie odzewy że ktoś nie odpowiedział i spławił.

P.S. Co do palaczy - leży chyba jeszcze w komisji ostatni projekt nowelizacji ustawy o ochronie zdrowia - jak nie zmienią i przyklepią w nowym sejmie to w szkołach (niezależnie od wieku uczniów), obiektach kultury i innych placówkach oświatowo–wychowawczych nie będzie wolno palić. Nie ma też mowy w tych obiektach o odrębnych palarniach, zwłaszcza "prowizorycznych".
Co z tego wynika? - trzeba będzie dodać osobną atrakcję do informacji konwentowych - a konwenty gdzie nie będzie można spokojnie odejść na ("ustawowe" jeszcze nie ale wkrótce) 10 metrów od wejścia do obiektu będą bardzo odwykowe.
[95] Re: Asucon 12
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 20:05:42, odpowiedź na #84
VulcanAfaik w placówkach oświatowych chyba nie można już palić od dłuższego czasu w ogóle.
[40] Re: Asucon 12
Cwistak [*.toya.net.pl], 23.10.2007, 19:48:57
CwistakStarałaś się być miła czy cenzura? ;D
[42] Re: Asucon 12
Koji [*.bater.net.pl], 23.10.2007, 19:55:56, odpowiedź na #40
Kojicenzura...
JiHad myslala dosc dlugo jak napisac spokojny tekst ;]
[47] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2007, 21:43:11, odpowiedź na #40
JiHadNie kopie się leżącego, Ćwistuś ;].

A na serio co miałam im do bluzgania wybluzgałam się w innych
tematach, recenzja ma być w miarę obiektywna i kulturalna,
żeby każdy był w stanie to przeczytać ;).
[54] Re: Asucon 12
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 24.10.2007, 06:23:41, odpowiedź na #47
Sailor DreamNiestety maina też można zaliczyć do wpadki. Poszłam na Death Note 2 - obraz jak tępa brzytwa. Żal i zuo. Po 8 minutach wyszłam i wróciłam na DDR'a, czego w ogóle nie żałuję.
[65] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 12:00:03, odpowiedź na #54
GREYAno kinowka byla uber ale obraz z rzutnika czy co tam mieli byl tragiczny. Pytalem sie rok temu i tez tym razem jakiegos orga dlaczego obraz jest taki ciemny to mi nie potrafil odpowiedziec ani do nikogo nie odeslal. Nie bylo sensu tam siedziec i meczyc sobie oczy wiec polazlem dalej.
[148] Re: Asucon 12
Haru [*.polsl.pl], 25.10.2007, 16:24:14, odpowiedź na #54
HaruJa chcialem isc na DN 1, ale wywalili z listy... Potem przez caly czas zastanawialem sie dlaczego nie puszcza zamiast dwojki jedynke...
[225] Re: Asucon 12
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 26.10.2007, 06:12:55, odpowiedź na #148
Sailor DreamBo chcieli by chociaż jeden punkt programu doszedł do skutku? ;-)
[146] Re: Asucon 12
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 25.10.2007, 15:39:39, odpowiedź na #47
RadaZ"Obiektywna recenzja", hu, hu, hu...
"Obiektywna" to może być instrukcja obsługi, ale nie recenzja.
[41] Re: Asucon 12
Koji [*.bater.net.pl], 23.10.2007, 19:55:05
Kojibrawo brawo i jeszcze raz brawo
Hadzik super recka nic dodać nic ująć chyba, że...
Sano mam połowę piosenek ode mnie :) ale mniejsza o to:P
[50] Re: Asucon 12
ShinMoteuchi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 00:07:08
No wiadomo, ze InnerWorld wymiata ;]

Ja mysle, ze gdyby nie ja to by tak fajnie nie bylo. O!
I troche za surowa ta recenzja. Bywalo gorzej, ludzie!
[51] Re: Asucon 12
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 04:00:09, odpowiedź na #50
JiHadMiałam do porównania 18 innych konwentów na których byłam.
Do tej pory w moim rankingu na chujowy konwent wygrywał DiaCon 2004 i Pantsu bodaj 2005.

Asu12 rozłożyło je na łopatki ;].
[63] Re: Asucon 12
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 24.10.2007, 11:52:01, odpowiedź na #51
AvantaRHehe jak to bylo - "w tym roku mamy dylemat, ktory konwent byl gorszy - Asucon 11 czy Asucon 12" XD
[64] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 24.10.2007, 11:55:03, odpowiedź na #63
GREYDokladnie! Bedzie ciezka konfrontacja. Joe wrzuc to na ankiete!
[73] Re: Asucon 12
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 12:42:28, odpowiedź na #51
VulcanPantsu był w grudniu 2004.
[87] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 18:27:57
michio Raz, że drukowany na niezbyt wytrzymałym papierze, dwa na identyfikatorach ludzi z rezerwacjami znajdowało się... imię i nazwisko. Jaki idiota wpadł na ten pomysł nie wiem, ale bardzo szybko moje dane znalazły się pod solidną warstwą czarnego markera. Nie mam pojęcia czemu to miało służyć. Od legitymowania się mam dowód osobisty.

A co, nazywasz się Psikuta? Albo Kurwasińska? Widać, że duch kołcza wiecznie żywy.
[91] Re: Asucon 12
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 18:51:29, odpowiedź na #87
QuatA co jesli ktos sie tak nazywal ?
[92] Re: Asucon 12
michio [*.espol.com.pl], 24.10.2007, 18:56:59, odpowiedź na #91
michioTo ma pecha.
[93] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.10.2007, 19:49:28, odpowiedź na #91
TiberZnam z tysiąc nazwisk mangowców i żadne mnie nigdy nie zafrikowało.
[138] Re: Asucon 12
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 25.10.2007, 13:54:23, odpowiedź na #93
AvantaRmichio zmienil avatara. Pora na Ciebie.
[152] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 18:49:34, odpowiedź na #138
TiberPo chuj?
[160] Re: Asucon 12
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 20:02:12, odpowiedź na #152
VulcanBoś buc:)))) A skoro Twój Guru zmienił to i czas na Ciebie.
[172] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 20:23:21, odpowiedź na #160
TiberDalej nie widzę związku. Wytłumacz.
[185] Re: Asucon 12
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 25.10.2007, 21:58:55, odpowiedź na #172
AvantaRZa glupis, nie zrozumiesz.
[187] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 22:03:08, odpowiedź na #185
TiberObawiam się, że głupota jest po twojej stronie. Jestem drugim Duke-awatarem, Michio nie był pierwszym, so STFU.
[188] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 25.10.2007, 22:07:49, odpowiedź na #187
cpt. Misumaru TenchiA to że jednym z nich jest/był CeLL też się liczy?
[189] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 22:33:29, odpowiedź na #188
TiberNie.
[193] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 25.10.2007, 22:47:00, odpowiedź na #189
cpt. Misumaru TenchiDobrze, masz resztki instynktu samozachowawczego. Nawet ja ostatnio przyznaję sie do niego jedynie w chwilach słabości.
[197] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 23:03:27, odpowiedź na #193
TiberCell był czwarty czy fafnasty.
[201] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 25.10.2007, 23:23:34, odpowiedź na #197
cpt. Misumaru TenchiAch, to już nawet nie chodzi o to KTÓRY był, tylko o sam fakt że BYŁ.
[204] Re: Asucon 12
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2007, 23:34:25, odpowiedź na #201
TiberI jest z tego dumny.
[205] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 26.10.2007, 00:00:38, odpowiedź na #204
cpt. Misumaru TenchiI niech mu Duke w dzieciach wynagrodzi.
[228] Re: Asucon 12
STFU TWOJA STARA [157.158.131.*], 26.10.2007, 11:31:20, odpowiedź na #187
STFU TWOJA STARa!!!111
[229] Re: Asucon 12
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 26.10.2007, 12:39:54, odpowiedź na #228
GREYSTFU bo doniose dziekanowi, ze piszesz z serwerow polibudy :P
[96] Re: Asucon 12
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 24.10.2007, 20:16:49, odpowiedź na #87
cpt. Misumaru TenchiNo dobra, niech to będzie zwykłe widzimisię, że ktoś nie chce chodzić ze swoim nazwiskiem na idencie. Nie wolno