header imageheader imageheader image
{Internet}
Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Autor: Edziu, Data: 20.10.2011, 00:30:15, Źródło: Radio Anime24
EdziuAudycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24Redakcja Radia Anime24 ma zaszczyt zaprosić Was, drodzy słuchacze, na audycję z Pawłem "Mr. Jedi" Musiałowskim - współzałożycielem m.in.: magazynu CD-Action, Kawaii, byłym szefem Anime Gate i czynnym, legendarnym członkiem polskiego fandomu. Całość będzie miała miejsce na antenie naszego radia dnia 21 października o godzinie 19:00, a tematem przewodnim tej audycji będzie: „Japonia oczami fana”.
Mamy nadzieję, że uprzyjemnimy Wam czas i pogłębimy Waszą wiedzę odnośnie kultury i zwyczajów Kraju Kwitnącej Wiśni, a zarazem zachęcamy do czynnego udziału w audycji.
W imieniu naszym i Mr. Jedi'a - serdecznie zapraszamy!

Redakcja radia Anime24

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 184 dodaj

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[6] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
coach_ [91.206.65.*], 20.10.2011, 07:01:42, odpowiedź na #1, oceny: +16 -7
Właśnie. Bo prawdziwą legendą są trolle!
Tylko ci co pluli jadem naprawdę mocno i daleko, zostaną w pamięci na długo...

Jedi czy Root to ikony, i za cienki w uszach jesteś, by nie zbłaźnić się w konfrontacji, zwłaszcza tak żałosnej jak ta.
I to że Jedi koncertowo spierdolił końcówkę, nie znaczy, że nie miał swojego wkładu w cały ten błagam nie fandom.
I w przeciwieństwie do Ciebie - ma coś do powiedzenia.
[7] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.10.2011, 09:03:25, odpowiedź na #6, oceny: +9 -9
TuminureLINK
Pozdrawiam legendy i świętych fandomu, mając jeszcze możliwość "do powiedzenia" czegokolwiek.

Srsly. W pupciach się Wam poprzewracało. Lubię Mr. Jediego, za to że fajnie się odmienia jego nick ale no... bez przesady. Nie mam nawet pojęcia jak koleś wygląda lub co robi w życiu, a co za tym idzie nie mam zamiaru traktować go jak mojego boga, guru jak to robi większość świętych z fandomu.
[9] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
AvantaR [194.9.53.*], 20.10.2011, 09:53:11, odpowiedź na #7, oceny: +11 -9
AvantaRTo, że jesteś niedouczonym gówniarzem, to już nie jest ani wina Mr. Jedi ani Roota ;)
[27] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 18:26:46, odpowiedź na #9, oceny: +10 -6
SfierszczKogo obchodzi jak wygląda jakiś koles z fandomu? jeśli nie wiem kto to yanek to też jestem niedouczony? Nie pogrążaj się.
[175] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 29.10.2011, 11:21:59, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
AvantaRJeśli jesteś w tym fandomie to wypadałoby wiedzieć, kto się dla nie zasłużył.
[179] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 01.11.2011, 23:28:20, odpowiedź na #175, oceny: +1 -0
SfierszczYanek się nie zasłużył. Proste.
[76] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sadakot [*.toya.net.pl], 20.10.2011, 23:55:06, odpowiedź na #7, oceny: +0 -1
SadakotA ja pamiętam jak Jedi bywał na (prawie) każdym konwencie mangowym.
[80] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.play-internet.pl], 21.10.2011, 00:19:30, odpowiedź na #76, oceny: +10 -3
TuminureJest masa ludzi bywających na (prawie) każdym konwencie mangowym. Nie znaczy to jednak, że są bogami. Najwyżej może mają nadludzką ilość wolnego czasu.
[120] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Yen [*.dynamic.chello.pl], 22.10.2011, 13:35:07, odpowiedź na #80, oceny: +4 -2
YenA czym ta masa ludzi bywających na (prawie) każdym konwencie mangowym przysłużyła się naszej społeczności? Poza byciem na konwencie?
[180] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 02.11.2011, 12:40:32, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
GarguJa pierdole.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[30] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 20.10.2011, 19:20:21, odpowiedź na #26, oceny: +7 -6
VampirciaChyba wzbudzasz we mnie instynkt macierzyński, bo jak czytam twoje teksty, to mam ochotę przełożyć cię przez kolano i dać klapsa.
[32] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 20.10.2011, 19:41:09, odpowiedź na #30, oceny: +3 -5
W jego przypadku raczej instynkt zabójcy :P

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[36] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 20.10.2011, 19:46:16, odpowiedź na #34, oceny: +4 -6
VampirciaMorze to jest na północy.
[39] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 19:50:45, odpowiedź na #36, oceny: +9 -1
Sfierszcz29 lat w profilu, a widać nie wie co to ironia.
[40] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 19:53:13, odpowiedź na #36, oceny: +8 -0
SfierszczI jeszcze coś - naprawdę nie musisz zamazywać mnie dodając to i owo na fandemonium. Nie mam nic przeciwko temu, by ludzie wiedzieli kto odpowiada za moje posty. A dramę zaczynasz ty, broniąc swoje święte państwo japonii wszechwielkiej.
[45] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.10.2011, 19:58:43, odpowiedź na #40, oceny: +0 -2
Fandemoty? Link plox do wspomnianego.
[46] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 19:59:53, odpowiedź na #45, oceny: +6 -0
Sfierszczlink
Prosz. Takie demotywujące, co?

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[78] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 23:56:55, odpowiedź na #73, oceny: +5 -1
SfierszczBo bol ich dupa ilekroć sie im sprzeciwisz
[83] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
coach_ [*.multimo.pl], 21.10.2011, 07:27:07, odpowiedź na #78, oceny: +4 -6
Bo mają rozkaz eliminacji trolli, jako szkodliwych dla serwisu. Może fandemonium jest młodsze wiekiem, natomiast brak stertyczałych starych pierdzieli których jedynym celem życiowym jest jaranie się graniem na nerwach innym - to stanowczy plus. Odstrzelwanie młodych gniewnych pierdzieli usiłujących wybić się gnojeniem innych to drugi stanowczy plus.

A, jeszcze jedno, co do gimbusowej społeczności - potrafią i nie wstydzą się powiedzieć 'dziękuję'. Co ich stawia dużo wyżej ponad tą trollownią.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[86] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 08:52:00, odpowiedź na #83, oceny: +7 -0
TuminurePrzy rejestracji na fandemonium zaśmiałem się z tego co napisałeś, jak i z całej Waszej mafii.

"1. Administrator wie lepiej."
:DDDDDD nie wiedziałem, że aż takich bogów z siebie robicie.

PS. Dobrze, że pod regulaminem jest checkbox "zapoznałem się z regulaminem", a nie "akceptuję regulamin". Inaczej nie mógłbym się zarejestrować.
PS2. Lepsi ludzie grający na nerwach, niż wulgarne i niedorosłe dzieci, myślące, że są królami świata.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[91] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 21.10.2011, 11:01:06, odpowiedź na #90, oceny: +7 -1
Sfierszcz'Moderatorzy to woźni'

Nie, moderatorzy to takie małe pieski, które jak zobaczą 'japonia nie jest wcale taka fajna jak mowicie' to biją pianę z pyska, usuwają post i zaczynają masturbować się do ekranu.

EDIT:
Dodam jeszcze, że czasami wpadam, przejrzę ze 3 demoty z głównej i już napełniony poziom faila na dany dzień. Serio, tam albo piszesz 'anime to sztuka' albo 'japonia jest najlepszym krajem swiata'. Innej opcji nie ma.

Chociaż wait, raz jeden mój demot sie dostał na główną. Ale część dzieciarni i tak go nie rozumiała.
[92] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.play-internet.pl], 21.10.2011, 11:33:46, odpowiedź na #90, oceny: +3 -0
Tuminure"I co właśnie udowodniłeś przykładem." - Co przez to rozumiesz? Że niby ja biję pianę? Interesujące...

PS. Moderator woźny? Chciałeś powiedzieć, że bandę trolujących dzieci tam macie w ekipie.
[89] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 21.10.2011, 10:56:48, odpowiedź na #83, oceny: +4 -0
SfierszczZdajesz sobie sprawę, że robisz z siebie boga?

Dałem wam życie więc macie mnie kurna adorować, bo jestem zazdrosny i chcę żebyście do mnie fapali bo taki jestem fajny.

No bez przesady. Na ACP można chociaż podyskutować, na fandemonium jak powiesz coś, co nie podoba się moderatorowi to od razu wylatujesz. Sure is good site brah.
[93] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 12:18:38, odpowiedź na #89, oceny: +2 -0
DoliDobra, ale na cholerę ci to fandemonium? Myślisz, że poziom by się zwiększył jakby moderacja była inna? Akurat, ludzie dalej będą postować losowe obrazki z chińskich bajek z równie losowymi podpisami. I nadal te obrazki będą kompletnie nieśmieszne/niedemotywujące.

A żeby nie było, że w tej trollowni (ktoś tu zapomniał, że na acepie nie ma moderacji...) nikt nie dziękuje (toś dowalił), to ja chciałbym podziękować Coachowi za stworzenie fandemonium.pl. Naprawdę, wolę, żeby ludzie pokroju użytkowników tego serwisu bawili się we własnym kąciku, niż pisali na acepie.
[96] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 21.10.2011, 13:12:02, odpowiedź na #93, oceny: +4 -0
SfierszczZwiększyłby się bo byłaby możliwość jakiejkolwiek dyskusji.

Nie chińskie, a japońskie, a właściwie to anime.

Na acepie jest moderacja. Ciągle ukrywa moje posty.

'Naprawdę, wolę, żeby ludzie pokroju użytkowników tego serwisu bawili się we własnym kąciku, niż pisali na acepie.'

Nie, oni po prostu nie wytrzymaliby tutaj, ich dziewicze umysły by poległy.
[97] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 13:44:34, odpowiedź na #96, oceny: +5 -0
>>Nie, oni po prostu nie wytrzymaliby tutaj, ich dziewicze umysły by poległy.

Czego świetnym przykładem jest Hyno, który najpierw zaczął pisać w stylu takim samym, jak na fandemotach, za co został wyśmiany, bo inaczej nie umie i udowadnia, że fandemoty to odizolowana od reszty część fandomu bez możliwości socjalizacji, a potem ze wstydu skasował konto.
[98] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 21.10.2011, 14:16:52, odpowiedź na #97, oceny: +4 -0
SfierszczMam kilka pytań:

a) Jaki to jest styl 'fandemotowy', bo na to nie zwróciłem szczerze mówiąc uwagi
b) kto to ten cały Hyno
c) Kto jest za zagazowaniem tej 'społeczności'
[99] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 14:26:49, odpowiedź na #98, oceny: +4 -0
a)tutaj, 26 komentarz
b) bardzo aktywny użytkownik fandemotów.
c) mi to zwisa, jak to mawiają - zabijesz świnie, będziesz odpowiadał jak za człowieka.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[104] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 16:00:08, odpowiedź na #96, oceny: +1 -0
DoliNie odpowiedziałeś mi po ci fandemonium :) Nie podoba się? No to nie używaj. I tak wszyscy wiemy, że się burzysz, bo nie możesz ich trollować :)
[111] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 21.10.2011, 21:21:09, odpowiedź na #104, oceny: +1 -0
Sfierszcz'Dodam jeszcze, że czasami wpadam, przejrzę ze 3 demoty z głównej i już napełniony poziom faila na dany dzień. Serio, tam albo piszesz 'anime to sztuka' albo 'japonia jest najlepszym krajem swiata'. Innej opcji nie ma.'

Już ich wystarczająco strolowałem kiedyśtam. :3
[107] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 21.10.2011, 16:43:57, odpowiedź na #83, oceny: +3 -0
whiskasAle wybiórczość i hipokryzja w banowaniu to już przemilczana. Pan moderator, który zbanował slova, rzuca „hejterami” na lewo i prawo (selftrollując się przy okazji, jakie to urocze), między wierszami sugerujący wyższość rozwiązań siłowych ponad dyskusję, ludzie prześcigający się w wymyślaniu nowych określeń na (wymazanego, co prawda) sfierszcza. Jest i crème de la crème, czyli übergeneralizacja, w postaci nazwania całej społeczności acp debilami (ta sama osoba nazwała później w megabutthurcie kilku ludzi idiotami, ciekawe czy to spowoduje jakąś reakcję ;> ).
Żadne z tych zachowań nie było warte ruszenia zacnego moderatorskiego tyłka, czy to do bana (upomnienia etc.) czy też zastanowienia się nad swoją osobą.
[112] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 21.10.2011, 21:28:11, odpowiedź na #107, oceny: +5 -0
SfierszczMam tyle myśli w głowie, że nie wiem od czego zacząć. Więc wpierw:

Jakiś mit hejtera, który widzę wszędzie w komentarzach na fandemonium.
Dzieciak z problemami, czyli gogetto - w szkole zapewne gnębiony przez rówieśników poprawia sobie ego na internetach. Ten słynny goge gej finger czy jego profil. Widzieliście to? Wybitny fan japońskich gier wideło? Nie wspominam już, że jak nie jest w szkole to nie ma życia poza fandemonium. No i jego czysta hipokryzja, cytuję
'Osobiście banuje ludzi chamskich w stosunku do innych, trolle oraz idiotów.'
Co on tam jeszcze robi?
Ogólne zapatrzenie w siebie użytkowników serwisu. Większego kurwidołka to ja jeszcze nie widziałem.
Dodam jeszcze
'Swoją drogą...ciekawe czemu siedzisz i komentujesz tylko na tym democie...' (Gogetto)
Jakim idiotą można być, żeby tego nie wiedzieć? Seriously? Bo na tej stronie nie ma nic ciekawego a ów fandemot to jedyny temat do 'dyskusji'.

W sumie, wyjebać tego dzieciaka i od razu byłoby lepiej. Taka moja opinia.

Also, apeluję do moderacji - zamiast nonstop chować mi posty gdzie jest kurwa to dajcie mi po prostu kwadracik do zaznaczenia, czy post zawiera wulgaryzmy. Ja sobie sam to zaznaczę, dodatkowo dajcie użytkownikom opcje 'nieukrywania komentarzy z wulgaryzmami'. Wtedy ja się sam schowam i jak ktoś nie chce to mnie zobaczy, a wy będziecie mieli mniej roboty.
[118] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 22.10.2011, 12:33:34, odpowiedź na #112, oceny: +2 -0
whiskasBuraczanej szkoły tępienia rzekomego hejterstwa i ukrywania własnej niekompetencji ciąg dalszy — drogi pan moderator usunął fandemota. Zapomniałem zrobić screeny, niestety.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[126] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.10.2011, 15:52:07, odpowiedź na #118, oceny: +2 -0
Czy po wpisie o tym, że mogę poprosić o odbanowanie, pojawiło się coś jeszcze?
[127] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 22.10.2011, 16:05:56, odpowiedź na #126, oceny: +0 -0
SfierszczTy, Slova, masz jakieś gg?
[131] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.10.2011, 18:01:33, odpowiedź na #127, oceny: +0 -0
Nie używam.
[133] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 22.10.2011, 18:31:48, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
SfierszczSzkoda, bym sobie z Tobą kiedys porozmawiał. :(
[135] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.play-internet.pl], 22.10.2011, 19:23:30, odpowiedź na #133, oceny: +1 -1
TuminureTrafił swój na swego.
[177] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
coach_ [*.1000lecie.pl], 29.10.2011, 21:25:28, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
Nie siedzę na fandemonium non stop, natomiast jeśli twierdzicie, że moja ekipa kasuje demoty by ukryć niekompetencję, to proszę o szczegóły.
Rzeczą admina jest to wykopać spod ziemi i zobaczyć czy modzi nie nadużywają siły.
Podaj mi tylko czego mam szukać.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[49] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 20:07:12, odpowiedź na #48, oceny: +9 -0
SfierszczObawiam się, że boli cie odbyt, bo ktoś nie lubi tego co ty.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[51] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 20:13:31, odpowiedź na #50, oceny: +8 -2
SfierszczByłem na jednym (czy dwóch) i starczy, never again, ilość ludzi nie mających pojęcia o anime jest przerażający.

Ale fri hags i kocie uszka i całowanie sie dwóch panienek gdzie się da to szczyt kultury europejskiej, nie?
[60] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Shippo~ [*.multimo.pl], 20.10.2011, 21:12:09, odpowiedź na #51, oceny: +1 -3
Shippo~Nie.
[62] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 21:15:35, odpowiedź na #60, oceny: +5 -0
SfierszczTo teraz uświadom to tym 95% randomów co się jarają kuroshitem / dn / cg / 'bleczem' / naruto / etc.etc.etc.
[63] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Shippo~ [*.multimo.pl], 20.10.2011, 21:18:03, odpowiedź na #62, oceny: +1 -1
Shippo~Taki już jest fandom, trudno. Nie wszyscy na konwentach chodzą i tardują do jenego randomowego anime, rozumiem, że takich osób jest dużo, ale 95% to przesada, mimo wszystko.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[65] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Shippo~ [*.multimo.pl], 20.10.2011, 21:28:30, odpowiedź na #64, oceny: +2 -2
Shippo~Przeprzaszam, ale gdzie Ty widziałeś takie zachowania? Znaczy, rozumiem, że są fangirle, które wzdychają cały czas do swoich biszów, ale ja takich osób na konwentach nie zauważyłam - a przynajmniej były w małych ilościach. Głównie na konwentach widzę osoby, które prowadzą między sobą po prostu dyskusje o anime. Na panelelach również czegoś takiego nie widziałam, a na paru konwentach już byłam.
[66] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Darkchaser [*.plastcom.pl], 20.10.2011, 21:39:35, odpowiedź na #65, oceny: +1 -0
DarkchaserSerio nie widziałaś na konwencie zachowania typu 'jesteśmy tacy alternatywni' ? Osobiście na konwentach (jak już wyjdę ze swojej piwnicy raz na rok) widzę sporo pozytywów, ale głównie niestety rzucają mi się w pamięć rozkrzyczane dzieciaki które wreszcie mogą się prześcigać w pokazywaniu swojej zajebistej odmienności wśród innych jednostek, które im jeszcze przyklaskują. Rozumiem że można się świetnie bawić, ale po prostu widać że niektórzy popadają w niekontrolowany hype, bo jak inaczej wytłumaczyć np. darcie mordy 'byle głośniej' ?
[67] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Shippo~ [*.multimo.pl], 20.10.2011, 21:46:33, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
Shippo~Nie zaprzeczam, że tacy ludzie na konwentach są, ale ja osobiście za wielu takich nie widziałam. Cóż, może po prostu nie pamiętam albo nie rzucili mi się oni w oczy, ale, jak już mówiłam, takich osób nie zauważyłam.
[106] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
coach_ [*.multimo.pl], 21.10.2011, 16:39:03, odpowiedź na #66, oceny: +1 -1
Zapomniał wół jak cielęciem był?
[109] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Darkchaser [*.plastcom.pl], 21.10.2011, 19:06:47, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
DarkchaserHaha ;D Nie przypominaj... ;)
Absolutnie nie, dlatego napisałem że rozumiem że można się bawić - osobiście mnie to nie robi - ale mam wrażenie że kiedyś bawiliśmy się bardziej kontrolując otoczenie. Po prostu wydaje mi się że obecna fandomowa młodzież jest jakoś tak mniej wychowana jeśli chodzi o kulturę bycia.
[57] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.10.2011, 20:50:09, odpowiedź na #50, oceny: +2 -4
O przepraszam, ja na Nejiro kilka razy głośno stwierdziłem, że trolluję na acepie i się tym szczycę.
[58] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 21:01:24, odpowiedź na #57, oceny: +9 -0
SfierszczE tam. Najlepsze jest trolowanie swoich znajomych, którzy nigdy by nie pomyśleli, że to ty ich tak wkurwiasz. :)
[88] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 09:14:46, odpowiedź na #50, oceny: +1 -0
TuminurePodobno jestem trollem. Byłem na Twoim panelu chyba na którymś magni i staram się pojawiać na konwentach, kiedy tylko mogę, więc nie uogólniaj.
[103] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 21.10.2011, 15:57:09, odpowiedź na #88, oceny: +0 -4
VampirciaNo to zwracam honor.
[176] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 29.10.2011, 11:27:48, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
AvantaRRaczej nie licz, że prędko go zobaczysz. Dużo pyskuje, mało robi ;)
[72] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.play-internet.pl], 20.10.2011, 23:40:06, odpowiedź na #48, oceny: +5 -0
TuminureA wiesz, że łamiesz prawa autorskie tego tekstu :DDDD?
[81] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 00:47:09, odpowiedź na #26, oceny: +1 -1
SStefaniaGroźny Jedi-moderator wykryty.
[35] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Etna [*.adsl.inetia.pl], 20.10.2011, 19:45:24, odpowiedź na #1, oceny: +4 -8
EtnaAnime Gate - lol kupowanie anime
I właśnie dzięki takim osobom na naszym rynku nie ma już ANI JEDNEGO dystrybutora anime... Ja chociaż liczyłam, że dokończą Sugar Sugar Rune...
[37] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 20.10.2011, 19:49:02, odpowiedź na #35, oceny: +8 -0
AtoManNie dzięki takim osobom (w USA jest ich jeszcze więcej, a animu wychodzi a wychodzi), tylko dzięki kiepskiemu zarządzaniu, marnej polityce wydawniczej, tytułom których nikt nie znał więc nie ryzykował kasy, kiepskiej jakości obrazu, marnej polskiej wersji... długo by wyliczać.
[38] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 19:50:01, odpowiedź na #37, oceny: +11 -2
SfierszczAle weź się koles odpiernicz, ja tu chce potrolować a ty wyjeżdżasz z porzadnymi argumentami i wszystko psujesz.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[53] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 20.10.2011, 20:33:32, odpowiedź na #44, oceny: +10 -0
AtoManNo ej, najpierw mnie opieprzasz a potem sam wyjeżdżasz z sensownymi argumentami, jak to tak!!!11

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[79] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sadakot [*.toya.net.pl], 21.10.2011, 00:08:54, odpowiedź na #77, oceny: +4 -7
SadakotNie, dziękuję. Nie podzielam twoich preferencji seksualnych.
[129] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
HΛЯPΛGŌN [*.183.228.18.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 22.10.2011, 17:40:49, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNBluźnisz chłopcze.
[130] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 22.10.2011, 17:53:44, odpowiedź na #129, oceny: +1 -0
SfierszczBo?
[2] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Mroczus [*.adsl.inetia.pl], 20.10.2011, 00:41:43, oceny: +3 -1
Mroczusbanan
[3] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 20.10.2011, 00:46:10, odpowiedź na #2, oceny: +4 -4
SfierszczMroczus idź spać bo majaczysz.
[22] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Mroczus [*.adsl.inetia.pl], 20.10.2011, 14:56:18, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Mroczus:banan:
[82] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Phor Cillic [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 06:45:45, odpowiedź na #22, oceny: +3 -0
Phor CillicW końcu jakiś sensowny post w tym temacie :D
[4] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 20.10.2011, 00:57:02, oceny: +2 -4
Najlepszy drama summoner polskiego fandomu. Wystarczy o nim wspomnieć.
[5] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
HΛЯPΛGŌN [*.183.225.209.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 20.10.2011, 02:20:24, oceny: +12 -3
HΛЯPΛGŌNJedi, oddaj moje sto mi... kasę, za prenumeratę!
Se jeździ po Nipponie skubaniec jeden. Wrrrrr...
[16] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 20.10.2011, 12:40:18, odpowiedź na #5, oceny: +1 -1
Ta, akurat se wyjechał za kasę na prenumeratę :P
[20] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.10.2011, 13:26:26, odpowiedź na #16, oceny: +5 -0
Harpagon zrobił prenumeratę na 15 lat do przodu : D
[24] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 20.10.2011, 17:56:04, odpowiedź na #20, oceny: +1 -0
Aha, czyli "Wszystko na mój koszt" xD xD xD
[8] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.10.2011, 09:41:13, oceny: +8 -8
Walić Jediego, zróbcie wywiad z Alfredem.
[10] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
AvantaR [194.9.53.*], 20.10.2011, 09:53:51, odpowiedź na #8, oceny: +7 -9
AvantaRNaprawdę myślisz, że ktoś tu jeszcze wie co to był Chomik Alfred? Może jakieś 3% ;)

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[15] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 20.10.2011, 12:38:50, odpowiedź na #13, oceny: +2 -6
Kojarzy się, ale dlatego, że za dzieciaka się CDA czytało.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[19] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.10.2011, 13:25:28, odpowiedź na #13, oceny: +2 -7
I pluszowego jednokołowego fortepianu z automatem do lewatywy.

NOSTALGIA THREAD GO
[14] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Etna [*.adsl.inetia.pl], 20.10.2011, 11:34:57, odpowiedź na #10, oceny: +3 -7
EtnaFajnie, że jestem wśród tych 3%. :P
[18] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
d0nut [*.dynamic.chello.pl], 20.10.2011, 13:24:33, odpowiedź na #10, oceny: +2 -6
d0nutWe are the 3%
[69] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Karoty [*.adsl.inetia.pl], 20.10.2011, 22:21:28, odpowiedź na #18, oceny: +2 -7
Karotytaaa... O dziwo też się wliczam w te 3%.

Lol zaraz będzie acepowa ankieta na temat tego, kto pamięta Chomika Alfreda a kto nie :P
[70] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Ichigochan [*.tvgawex.pl], 20.10.2011, 22:35:10, odpowiedź na #69, oceny: +1 -6
IchigochanJa też się wliczam w te 3 % no i w ogóle te wszystkie zwierzaki pamiętam z tego pisma :).
[25] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Ryoko Yuki [*.insat.net.pl], 20.10.2011, 18:19:21, odpowiedź na #10, oceny: +2 -7
Ryoko YukiO dziwo by się paru znalazło :P
Choć faktycznie pewnie nie wielu ponad te Twoje 3%...
[12] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
ciekawy swiata [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.10.2011, 10:33:21, odpowiedź na #8, oceny: +5 -1
Chcialbym sie dowiedziec kto to jest
[23] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Alkofather [*.elomza.pl], 20.10.2011, 16:44:08, oceny: +0 -0
AlkofatherHmm z tego co kojarzę to Jedi był współpracownikiem a nie współzałożycielem CDA co nie zmienia faktu że miło będzie usłyszeć jaki ma głos

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[31] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 19:39:54, odpowiedź na #29, oceny: +10 -5
SfierszczSugerujesz, że mr jedi wymyślił internet? Wypraszam sobie. Jest nikim więcej niż naczelnym weeaboo.
[54] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
MatiMat8 [*.tktelekom.pl], 20.10.2011, 20:34:07, odpowiedź na #31, oceny: +4 -5
Nie dość że od lat jestem z CD-A oraz z mangą i anime to jeszcze taka fajna audycja, postaram się wrócić na czas i posłuchać, pozdrawiam!
[102] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Shippo~ [*.multimo.pl], 21.10.2011, 15:18:41, odpowiedź na #54, oceny: +1 -1
Shippo~O, pierwszy komentarz pod newsem napisany w stu procentach na temat.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[136] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 22.10.2011, 22:07:05, odpowiedź na #110, oceny: +2 -1
whiskasIch recenzje i tak są obiektywną papką, bez grama własnej opinii czy próby jakiejkolwiek analizy gry. Rzekome sprzedawanie ich nie robi więc wielkiej różnicy w (braku) jakości.
[52] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tora [*.akselnet.pl], 20.10.2011, 20:31:41, odpowiedź na #29, oceny: +13 -3
ToraRTL7 i internet> Pan Dżedaj

Poza tym każdy szanujący się człowiek powinien mieć więcej zainteresowań niż tylko jakieś chińskie porno kreskówki.
[55] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 20:37:16, odpowiedź na #52, oceny: +6 -1
Sfierszcz+1
[56] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 20.10.2011, 20:45:12, odpowiedź na #52, oceny: +1 -6
VampirciaAle ja powiedziałam "osobom takim jak...", nie mówiłam konkretnie o nim. Jednak trochę racji masz:)

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[61] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.146.196.78.internetia.net.pl], 20.10.2011, 21:14:30, odpowiedź na #59, oceny: +12 -4
SfierszczPatrząc na to co napisałaś a mając do wyboru osobę w kocich uszkach, wybieram osobę w kocich uszkach. Pretensjonalnym osobom mówie nie.
[68] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
konomi [*.dynamic.chello.pl], 20.10.2011, 22:01:51, odpowiedź na #61, oceny: +1 -6
No spoko, ale nie wiem co w moim komentarzu było pretensjonalne. Oświeć mnie proszę.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[75] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
konomi [*.dynamic.chello.pl], 20.10.2011, 23:54:10, odpowiedź na #71, oceny: +0 -5
yyyy... Moje życie pretensjonalne? hmm... To może zapytam inaczej: Co w moim komentarzu powoduje, że myślisz, że moje życie jest pretensjonalne? Bo nadal nie wiem. Sory, że tak męczę, ale może faktycznie napisałam coś w nie taki sposób w jaki chciałam napisać.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[84] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
MatiMat8 [*.tktelekom.pl], 21.10.2011, 08:13:00, odpowiedź na #59, oceny: +2 -5
Nie przepraszaj za to ze jesteś 94 bo nie jesteś tu sama, ja też z 94 roku pochodzę i się tego nie wstydzę.
[87] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 08:53:02, odpowiedź na #84, oceny: +13 -1
A ja mam siostrę z 94 i wstydzę się za Was obydwoje.
[105] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
konomi [*.dynamic.chello.pl], 21.10.2011, 16:26:56, odpowiedź na #87, oceny: +0 -5
„Przepraszam bardzo PAŃSTWA 3%, że się wtrącę i za to, że urodziłam się w 94' i nie wiem o czym mówicie „ – Jak dla mnie, dziwne jest to, że patrzą na nas z góry, bo nie znamy tego, co znają oni. - Często spotykam się z hatingiem, bo jestem młodsza od tych starszych. MatiMat8 – To była ironia. Nasz rocznik jest spoko.
„Fandom obchodzi mnie tyle, co nic.” – chodziło o bezstronność, a nie obelgę. Lubię fandomowców, ale nigdy nie brałam czynnego udziału.
„Nigdy nie oglądałam anime po polsku i nie kupuję czasopism.” – Chodzi o to, że nie wiem o Jedi’u i jego pracy zbyt wiele.
„Po jakaiego klocka gryźć się o pierdoły?” - Czyli: Po co kłócić się o rzeczy, które są kwestią gustu?

Dobra, moja wina. Napisałam to w dziwny sposób, ale chyba już się conieco wyjaśnia. Tak lepiej? Może najpierw zinterpretuj coś 2gi raz, a potem rzucaj obelgi.
[121] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Yen [*.dynamic.chello.pl], 22.10.2011, 13:43:47, odpowiedź na #105, oceny: +4 -0
YenW dobie internetu i szybkiego googla zasięgnąć wiedzy nie jest trudno, a pomaga. Wzbogacić się.
Wiesz, może to porównanie mocno nie tego kalibru, ale ja się urodziłem w 83 roku i nie pamiętam całego przewrotu w kraju. Ale mam wiedzę o tym, bo jestem częścią tej społeczności.
[122] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 22.10.2011, 13:48:04, odpowiedź na #121, oceny: +8 -0
SfierszczAle powiedz szczerze - czy taka wiedza jest potrzebna do szczęścia? Co mnie obchodzi jak to wystartowało - niektórzy polscy fani mają w ogóle w dupie fandom (może i dla nich lepiej) i wszystkie postacie z nim związane. No bo w sumie - po co im to? Żeby mieli ból dupy jak się im powie, że kawaii tak naprawdę było słabe?
[124] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
konomi [*.dynamic.chello.pl], 22.10.2011, 15:18:33, odpowiedź na #122, oceny: +0 -2
dobrze powiedziane.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[182] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Yen [78.133.245.*], 04.11.2011, 13:34:03, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
YenJak masz w poważaniu społeczność i się z nią nie identyfikujesz to nie. Aż zejdzie wszystko do poziomu "po prostu czytelnictwa" i okazyjnych targów.
[123] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
konomi [*.dynamic.chello.pl], 22.10.2011, 15:16:57, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
Nie wydaje mi sie, zeby znajomosc historii nowowzytnej Polski, a znajomosc postaci fandomu byla porownywalna.
[128] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.play-internet.pl], 22.10.2011, 16:54:36, odpowiedź na #123, oceny: +0 -0
TuminureAż żałuję, że nie mogę przeczytać tego durnego komentarza, który krytykujecie :/.
[183] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Yen [78.133.245.*], 04.11.2011, 13:36:21, odpowiedź na #123, oceny: +0 -0
YenNie czytasz ze zrozumieniem? Jeżeli ktoś poświęca ileś lat swojego życia dla jakieś tematu to wcale nie jest to nic znaczącego.
[113] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
strow [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 22:20:16, oceny: +0 -0
strowPrzeczytać o tym newsa 21 października o 22:19 :(

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[115] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.10.2011, 22:33:10, oceny: +2 -0
RyujiJeszcze przed kliknięciem w newsa wiedziałem, że "Mr. Jedi" w tytule na pewno zagwarantuje mi dobrą dramę. Nie zawiedliście mnie, dzięki!
[116] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 21.10.2011, 22:36:09, odpowiedź na #115, oceny: +4 -1
SfierszczNie ma za co :)
[117] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Edziu [*.dynamic.chello.pl], 22.10.2011, 10:21:16, oceny: +0 -0
EdziuAudycja już do ściągnięcia Tutaj
[132] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
HΛЯPΛGŌN [*.183.228.18.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 22.10.2011, 18:01:40, oceny: +12 -0
HΛЯPΛGŌNWiększość po prostu nie rozumie że Jedi umiał się wstrzelić w dobry moment i wniósł sporo w polski fandom. Wprawdzie fandom istniał wcześniej, ale mała rewolucja zaczęła się od Sailor Moon, Kawaii, pierwszych wydań JPFu. Czasy kupowania magazynów w kiosku, latania paluchem po programach telewizyjnych, chcicy na Canal+ i płakania, że się nie ma Hypera już się skończyły. Nie oszukujmy się, Internet wszystko zmienił. Szybki i łatwy dostęp do treści związanych z mangą i anime zatraca pewne wartości, których młodsi nie zrozumieją. Nie mam do Was o to absolutnie żadnego żalu. Taka jest rzeczywistość i dotyczy wszelkich sfer rozrywki. O nic już nie trzeba się starać. Wszystko podane na tacy. Nawet nie trzeba czytać po angielsku. Gdzieś po drugiej ktoś to tłumaczy i nie bierze ani grosza. Tego całego procederu już nie należy nazywać piractwem. Sterty terabajtów przenikają po kablach, każdy ma co chce w nieograniczonej ilości. I pomyśleć, że jeszcze niedawno były jakieś łapanki chłoptasiów z płytami CD. Ich zło było tak małe w porównaniu z machiną, jaką jest Internet.

Wniosek jest z tego jeden - jak czegoś jest za dużo, jego wartość zanika. Masz wszystko, a tak na prawdę nie masz nic.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[140] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2011, 08:13:22, oceny: +0 -0
LeviathanMr Jedi sie utylo jak widzialem po kilku fotach :P pameitam jeszcze te stare dobre Kawaii, bo z calym szacunkiem ale Michio troche nie podolal mimo, ze staral sie to ratowac :P

moze z wieczora przeczytam to pieprzenie nade mna, ale widze, ze to Couch popelnil Fandemoty :P jezu swiety :P powiedzialbym cos ty najlepszego zrobil, ale ktos rzucil, ze to dobra przyneta na randomow wiec moze cos w tym jest :D

Hmm... dopiero teraz sprawdzilem daty... stary toc news przeterminowany juz ueee... a szkoda, ale mam nadzieje, ze Joe audycje zapisal gdzies na FTP to sobie odslucham
[141] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 23.10.2011, 11:49:45, odpowiedź na #140, oceny: +2 -1
Sfierszcz'stare dobre kawaii'

Kiedy wy zrozumiecie, że kawaii było warte co najwyżej złamanego grosza?
[142] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Darkchaser [*.plastcom.pl], 23.10.2011, 12:44:04, odpowiedź na #141, oceny: +3 -1
DarkchaserMoże z obecnej perspektywy, pomijając jakość tekstów czy jakąś tam część merytoryczną, to hell - w tamtych czasach, kiedy nie każdy miał dostęp do łącza/osób w temacie, to było najbardziej dostępne źródło materiałów związanych z M&A.
[144] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Kwad_rat [*.ssp.dialog.net.pl], 23.10.2011, 12:56:59, odpowiedź na #142, oceny: +1 -1
Kwad_ratDokładnie, mówimy o 1997 roku. Ja sam mam internet dopiero od gdzieś od 2003.
[143] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Kwad_rat [*.ssp.dialog.net.pl], 23.10.2011, 12:55:47, odpowiedź na #141, oceny: +2 -0
Kwad_ratEch... Kiedy wychodziły pierwsze numery Kawaii, mało kto miał w domu internet. Jedynym sposobem na zdobywanie informacji na temat mangi i anime, były czasopisma. Czy to te wydawane w formie papierowej, czy zyny dostępne między innymi na płytach różnego rodzaju magazynów (między innymi, tego tak nie lubianego przez ciebie CD-Action). Wymiana informacji zachodziła także na konwentach, gdzie ludzie wymieniali się skanlacjiami mang, a także kopiowali od siebie anime (na terenie konwentu znajdowało się zawsze parę komputerów przeznaczonych właśnie do tego).

Kawaii było pierwszym poświęconym tematyce mangi i anime magazynem w Polsce. Z tego wynika pewna nostalgia, którą ludzie czują do tego tytułu. Może jakością nie zachwycało, ale można powiedzieć, że na ówczesne warunki, niczego lepszego nie można było zrobić. Szczególnie, że wtedy był to rynek niesamowicie niszowy i wydanie czegoś o tej tematyce było obarczone sporym ryzykiem (nic za darmo się nie zrobi). Do dziś tak naprawdę tego typu wydawnictwa mają problemy. Nie od razu Rzym zbudowano, a w Polsce tak naprawdę dopiero postawiono pewne fundamenty.
[147] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 23.10.2011, 13:57:00, odpowiedź na #143, oceny: +1 -0
SfierszczOczywiście, że ja to rozumiem. Ale ciągłe jaranie się, jakie to było lepsze niż to co mamy obecne jest śmieszne.

'W PRLu było lepiej'
'Opisy ataków i charakterystyki sajlorek były lepsze'

No kurwa bez przesady proszę państwa, bawimy się w lustrację czy idziemy z duchem czasu?
[148] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Kwad_rat [*.ssp.dialog.net.pl], 23.10.2011, 14:32:44, odpowiedź na #147, oceny: +2 -0
Kwad_ratChodzi głównie o to, że nostalgii nie pokonasz. Zawsze to co jest w pamięci i na co działa wyobraźnia wydaje się lepsze, od tego co jest obecnie. Jedynie bezpośrednia konfrontacja 2 rzeczywistości (np. przeczytanie starego numeru kawaii, czy obejrzenie starego anime) może przynieść pewne otrzeźwienie, zmianę nastawienia. Z całą pewnością i tak znajdzie się grupa ludzi, którzy będą uważali, że stare było lepsze. Gusta są w końcu różne. Z tym nie wygrasz, a kiedy zbyt dużo piszesz na jedne temat (w dodatku czasem nie podając tak naprawdę sensownych przykładów i argumentacji swoich tez) ludzie zaczynają ignorować twoje posty.

Co do pójścia z duchem czasu. To nie wszystko to co jest teraz jest lepsze od tego co było kiedyś. Np. jeśli chodzi o anime, jest parę serii, które nie zestarzały się ani odrobinkę, a przez pewne ich elementy raczej nie możliwe jest by ktoś coś podobnego stworzył w dzisiejszych czasach.
Sam mam często dość gigantycznej fali loli i echi jaka pojawia się w nowszych tytułach. Tęsknię za kreską z lat 80 i 90. Brakuje mi designu maszyn z tamtych czasów i chciałbym, żeby te elementy wróciły. Mam też ochotę od czasu do czasu ponarzekać na ten temat. Normalna sprawa. Czasem trzeba, niektóre rzeczy po prostu zignorować, by nie oszaleć (i np. kompulsywnie nie spamować pod każdym postem na dany temat). Nie karcie trolli. Wspominki nie są złe, o ile mają pewien umiar.
[149] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 23.10.2011, 14:47:37, odpowiedź na #148, oceny: +2 -1
SfierszczDlatego myślę o tym, żeby może zestawić takie kawaii z arigato czy otaku. Żeby otworzyć ludziom oczy.

A co do anime, wielu ludzi uważa, że kiedyś było lepsze - a to nie jest prawda. Obecnie wychodzi tyle samo dobrych rzeczy co kiedyś, ale teraz, z dostępem do internetu i wszystkiego co wychodzi co sezon toniemy po prostu w gównie i wydaje nam się, że kiedyś było tego mniej. A syfu jest tyle samo co zwykle, z tymi kilkoma perełkami różnymi.

I co do ecchi - patrz ile tego w starych seriach też było. Chociaż hentaie z lat 80 to jest majstersztyk na LSD.
[150] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Kwad_rat [*.ssp.dialog.net.pl], 23.10.2011, 15:01:31, odpowiedź na #149, oceny: +2 -0
Kwad_ratTrochę w tym prawdy jest. Choć dalej uważa, że pewne elementy były fajniejsze (jak kreska i projekty mechaniczne) i niestety już się nie wrócą. Chętnie bym obejrzał jakąś nową serię w stylu Triguna, Cowboya Bebopa, czy Outlaw Star. Czekam też z niecierpliwością, aż ktoś zajmie się tworzeniem kolejnego anime na podstawie mang Urasawy (Monster był świetny, teraz czytam Pluto, w polskim wydaniu). Jeśli ktoś mi może coś podobnego polecić to będę zachwycony. Z mangą jest na szczęście trochę lepiej, bo dość łatwo wychwycić perełki, a zasoby z których można czerpać są trochę większe.

Co do ilości obornika płynącego z Japonii przez strumyk internetu do zachodniego odbiorcy, to muszę się zgodzić. Dziś zwyczajnie mamy dostęp do większej ilości ekskrementów niżeli kiedyś, stąd wydaje nam się, że nastąpił gwałtowny spadek jakości. Choć akurat perełki niekoniecznie zawsze trafiają w moje gusta, ale z tym zdążyłem się już pogodzić.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[153] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Kwad_rat [*.ssp.dialog.net.pl], 23.10.2011, 15:50:50, odpowiedź na #152, oceny: +1 -0
Kwad_ratMardock Scramble - jeszcze nie. Ale dziękuję za cynk, postaram się sprawdzić tą serię.

Dyskusja świetna rzecz. Jakoś lepiej mi się czyta takie posty niż te trollowe. Jestem za tym by utrzymać ten poziom ;)
[155] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 23.10.2011, 16:00:28, odpowiedź na #153, oceny: +1 -0
SfierszczA widzisz, może tu chodzi o to, że idiotów to się trolować lubi, ale z normalnymi ludźmi porozmawiać się da.

A Scrambla to opisywało jeszcze Arigato, ale ich opinia jest w sumie niewiele warta (chociaż ocenili pozytywnie).

W otaku recenzja za dwa lata.
[156] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Kwad_rat [*.ssp.dialog.net.pl], 23.10.2011, 16:25:27, odpowiedź na #155, oceny: +2 -0
Kwad_ratNie mi oceniać kto idiota, a kto nie. :P Wszystkich staram się traktować na równi. A jak się taki za bardzo rzuca i denerwuje to sam z siebie głupka robi. Nie będę się do tego przyłączał, bo tylko zmarnuję czas, a mógłbym go przeznaczyć na przeczytanie jakiejś mangi, czy obejrzenie kolejnego anime.
[158] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 23.10.2011, 17:41:53, odpowiedź na #156, oceny: +1 -3
SfierszczJa też wszystkich traktuję na równi. Wszystkich nienawidzę na równi. :)
[151] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
marcinm [*.kopnet.pl], 23.10.2011, 15:26:15, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
marcinm>>>Kawaii było pierwszym poświęconym tematyce mangi i anime magazynem w Polsce.

Animegaido.
[154] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Kwad_rat [*.ssp.dialog.net.pl], 23.10.2011, 15:56:11, odpowiedź na #151, oceny: +0 -0
Kwad_ratJeśli się pomyliłem, to przepraszam. Możliwe, że Animegaido było pierwsze (wystarczy nie liczyć pierwszego wydania Kawaii, które było robione na ksero i kolejność może się zmienić). Choć akurat wiki (które zawsze kłamie ;P) podaje właśnie taką kolejność.
[170] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Voy/SSG^Dial [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2011, 16:41:46, odpowiedź na #154, oceny: +0 -0
Voy/SSG^DialPierwszy numer "Kawaii" ukazał się w czerwcu 1997 roku (jako czasopismo przeznaczone do dystrybucji w kioskach z prasą, a nie wcześniejsze wydanie zinowe), a "Animegaido" pod koniec tegoż roku, ewentualnie początkiem 1998 (o ile dobrze pamiętam). "Animegaido" na pewno nie było pierwsze. Oj, polowało się na te pionierskie numery... :) Miał je jeden kiosk na dziesięć. :D Wydanie "Kawaii" akurat zbiegło się w czasie z moją maturą, tak więc nauka wtedy częściowo poszła w las. XD
[171] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Darkchaser [*.plastcom.pl], 24.10.2011, 19:39:02, odpowiedź na #170, oceny: +0 -0
DarkchaserAnimegaido na pewno miało premierę jakoś w wakacje ;)
[173] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
marcinm [*.kopnet.pl], 24.10.2011, 21:32:13, odpowiedź na #171, oceny: +0 -0
marcinmsierpień 97, kawaii mam tylko 2 numer i jest to wydanie wrześniowe, stąd zapewne zwieszka. Pierwszy kawajec w takim razie też był z sierpnia.
[174] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Voy/SSG^Dial [*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl], 25.10.2011, 07:02:06, odpowiedź na #173, oceny: +0 -0
Voy/SSG^DialAkurat tego czerwca to jestem pewien stuprocentowo (żaden sierpień). Czasopismo dopiero wtedy startowało i cykl wydawniczy jeszcze się nie wyklarował. Z tego co pamiętam, za poślizg, czyli za ukazanie się drugiego numeru we wrześniu, m.in. odpowiadała powódź we Wrocławiu w lipcu 1997.
[178] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Spirit of Coach [*.1000lecie.pl], 30.10.2011, 21:28:13, odpowiedź na #173, oceny: +0 -0
Spirit of CoachPamiętam, szukałem po kioskach reklamowanego w SecretService Animegaido, i trafiłem na kwawaja.

Numer 2

Numer 1
[145] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2011, 13:06:55, odpowiedź na #141, oceny: +0 -0
To stwierdzenie jest anachroniczne.
[157] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2011, 17:08:37, odpowiedź na #141, oceny: +3 -2
LeviathanSfierszczu ale ty trujesz w tym temacie strasznie... o jakie to Kawaii dobre nie bylo jacy to ludzie wnoszacy cos w te spolecznosc sa glupi dajze spokoj na litosc... ty cos zrobiles oprocz trollowania na ACP czy przysluzylo sie ludziom z twojego otoczenia? nie wydaje mi sie... przynajmniej nie w kwestii fandomu M&A...

Ja moge smialo rzec, ze w wakacje 2001, gdy Kawaii trafilo w moje rece wiele sie zmienilo... nie bylbym tutaj i nie bylbym tym kim jestem, gdybym nie kupil wtedy tego bodajze 32 czy tez 33 numeru... wiec jesli laska skoncz pieprzyc... kwartalnik jak to kwartalnik moze nie byl jakichs super wysokich lotow, ale mial bardzo duzy wplyw na spora rzesze ludzi... a z racji tego, ze to Jedi prowadzil owo czasopismo to powinienes zrozumiec dlaczego cieszy sie szacunkiem? poza tym on COS ROBI... a nie tylko JEST na konwencie... ja tez moge sobie byc na konwencie i co z tego jakims wybitnym dzialaczem nie jestem :P tyle, ze znam sporo ludzikow, ktorzy jakis wklad mieli w tworzenie tych imprez...
[159] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 23.10.2011, 18:26:48, odpowiedź na #157, oceny: +1 -3
SfierszczTo może ty skarbie się wypowiesz, co zrobiłeś takiego super dla fandomu, że oceniasz innych?
[165] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.10.2011, 01:08:10, odpowiedź na #159, oceny: +0 -3
LeviathanWidac, ze nie czytasz ze zrozumieniem :P

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[160] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
HΛЯPΛGŌN [*.183.226.97.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 23.10.2011, 18:38:15, odpowiedź na #141, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNKiedy ty zrozumiesz, że niczego nie dokonałeś, a plujesz się jak żaba w stawie?
[146] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Edziu [*.static.espol.com.pl], 23.10.2011, 13:33:39, odpowiedź na #140, oceny: +1 -0
EdziuLev - na stronie radia jest link do nagranej audycji lub masz go w komentarzu 117.
[161] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Zyll666 [*.plusgsm.pl], 23.10.2011, 19:15:11, oceny: +1 -2
Widzę moderator odrobił pracę domową :p
[162] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2011, 19:31:29, odpowiedź na #161, oceny: +1 -1
SStefaniaNo przecież nie od dziś wiadomo, że zamiatanie pod dywanik jest najlepszym sposobem na pozbycie się problemu. Szkoda tylko, że nie.
[163] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.play-internet.pl], 23.10.2011, 20:16:47, odpowiedź na #161, oceny: +0 -0
TuminureNa dwóję. Chyba, że to norma, że święci acepowicze mogą tu przeklinać. I niech ktoś spróbuje zaprzeczyć, że tu nie ma równych i równiejszych ;).
Nie mam zamiaru jednak zniżać się do poziomu świętych.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[169] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Froh [78.9.15.*], 24.10.2011, 16:20:42, odpowiedź na #168, oceny: +0 -0
W następnych wyborach zagłosuj na kandydata który obieca iż będzie Cię bronił na forach internetowych przed moderatorami.

Jedno muszę przyznać - wspaniały koncert Żalu. W ilości jak i różnorodności. Co prawda trudno się połapać czy to żal do Jediego za Japończyków czy do Japończyków za demotywatory - ale kto by się sensem chciał zajmować skoro można się wyżalić. Psycholog kosztuje. I nie jest całodobowy.
[172] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Tuminure [*.play-internet.pl], 24.10.2011, 20:08:52, odpowiedź na #169, oceny: +0 -2
TuminureMnie nie trzeba chronić przed moderatorami. Bo niby po co?
[181] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 02.11.2011, 12:44:08, oceny: +0 -0
GarguPozdrawiam kogos, kto przeczytal to do konca.
[184] Re: Audycja z Mr. Jedi w Radiu Anime24
Przemoc [*.dynamic.chello.pl], 04.11.2011, 15:37:42, odpowiedź na #181, oceny: +1 -0
PrzemocDzięki. Swoją drogą wystartowałem tę audycję (z przydługim wstępem muzycznym) i po kilku minutach już wyraźnie słychać, że prowadzący ledwo to ciągnie i to Jedi jest koniem pociągowym audycji, słusznie zresztą. Nie chodzi oczywiście o to, ile mówią rozmówcy, bo to wywiad, więc i asymetria jest naturalna. Po prostu Matsu mógł się jakoś do tego przygotować, czego najwyraźniej zaniechał...

EDIT:
Przesłuchałem do końca, więc wypada zaktualizować komentarz. BTW wspomniany w 1:00:58-59 Przemoc to nie ja. :P Poza tym fleksja imion, nazwisk i przezwisk działa nieco inaczej niż rzeczy, więc w przypadku odmiany męskoosobowej (co z treści pytania można wywnioskować) pytanie było "od Przemoca" (a nie "od przemocy"), ale to akurat drobnostka.

"Yy... Że tak powiem. Że to tak określę. Rozumiem. Oczywiście. No tak." Nigdy wcześniej radia Anime24 nie słuchałem, więc nie wiem jak z resztą ramówki, ale delikatnie mówiąc, Matsu raczej mija się z powołaniem, bo z jego strony audycja wypadła koszmarnie i lepiej gdyby go tam w ogóle nie było, a odpytywany gość w zamian zaserwował nam własny monolog. Momentami nawet tolerancyjny z natury Jedi czuł zażenowanie słysząc błyskotliwe komentarze prowadzącego i w zasadzie trudno mu się dziwić...
Powered by WashuOS