header imageheader imageheader image

Ecchicon 3 (Gizmous)

Gizmous

Sortowanie: Układ:

Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44278
1024 x 768
74,67 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44285
768 x 1024
54,69 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44288
768 x 1024
78,28 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44292
1024 x 768
96,53 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44293
768 x 1024
104,82 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44294
768 x 1024
139,41 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44295
768 x 1024
69,05 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44300
768 x 1024
95,17 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44308
1024 x 768
81,17 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44309
1024 x 768
99,32 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44316
1024 x 768
92,51 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44326
768 x 1024
94,45 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44328
768 x 1024
80,72 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44337
1024 x 768
123,26 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44342
768 x 1024
62,82 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44349
1024 x 768
68,49 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44352
768 x 1024
60,19 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44353
768 x 1024
59,22 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44355
768 x 1024
52,24 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44356
768 x 1024
54,76 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44357
768 x 1024
51,40 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44360
768 x 1024
45,91 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44362
768 x 1024
53,58 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44363
768 x 1024
66,72 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44366
1024 x 768
61,91 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44367
768 x 1024
58,72 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44368
768 x 1024
68,47 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44369
768 x 1024
44,65 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44370
768 x 1024
51,61 KB
Ecchicon 3 (Gizmous) - STA44372
1024 x 768
63,99 KB
Informacje
Data dodania:10.12.2007, 01:00:41Odsłon:7479Obrazów:69Rozmiar:4,78 MB

W tej galerii z Ecchiconu X-mas Party przeważają zdjęcia z cosplayu, a także cosplayerów obecnych na konwencie. Niestety jakość techniczna zdjęć pozostawią trochę do życzenia, gdyż zostały wykonane kiepskim aparatem.

[ 1 ][ 2 ][ 3

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Ecchicon.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
6,25/10 (4 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 49 dodaj

[1] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 06:46:45, oceny: +0 -0
Evil Yukipierwsza :C
pan w różowej spódniczce uber alles XDDDD
[2] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Cwistak [*.toya.net.pl], 10.12.2007, 07:14:02, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Cwistakkwaas xD
[3] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 07:15:10, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Evil Yukizazdrościsz mu :C
[7] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Cwistak [*.toya.net.pl], 10.12.2007, 13:35:08, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Cwistak... no ja tam z moimi lesbami spedzilem boska noc, LEZBO XD
a ten pan to lol ;d wydaje mi sie ze wszyscy z okolic rezyserki mieli z niego mega szydere przez reszte trwania konu.
[21] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Deedlit [*.ols.vectranet.pl], 10.12.2007, 20:10:11, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
DeedlitJuż chcesz szydzić? >XD
Oj taaak... My z Yukiś miałyśmy niezły ubawik >XD
Szkoda mi tylko Ace'a, który tak słodko się zgorszył... *___*
[26] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 21:15:10, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Evil Yukibo on taki skromny gejuś jest :c
[28] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Cwistak [*.toya.net.pl], 10.12.2007, 21:19:06, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
CwistakSkromny? Phi, nie wiem kiedy. Chyba przy KOBIETACH XD
[27] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Cwistak [*.toya.net.pl], 10.12.2007, 21:18:46, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
CwistakZgorszyl? :D no coty!
[31] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
AceMan [*.telpol.net.pl], 10.12.2007, 22:02:52, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
AceManB-Bo to wcale nie tak! Bo on był... ten... i w ogóle... że pion...
Aaaaaa, nie ważne.
 
:P
[34] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Cwistak [*.toya.net.pl], 10.12.2007, 22:47:05, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
CwistakEJS?! Postawiles go do pionu?:D
[45] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Deedlit [*.ols.vectranet.pl], 11.12.2007, 11:05:21, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
DeedlitOn go tam wzrokiem zmanipulował >XD
A teraz "się wstydzi" >XD
[4] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
linasakura [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 09:44:37, oceny: +0 -0
linasakuraAmazonki z "Sailor Moon" rządzą >XD!
i Cloud :*
[6] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Pea [83.238.116.*], 10.12.2007, 10:18:35, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Peadokladnie! nie bylam na cosplayu, bo, procz Oami i dziewczyny przebranej za bohaterke FLCL, nie widzialam zbyt duzo ludzi przebranych, a pchac mi sie nie chcialo na przepelniona sale. Teraz, jak patrze na team z Sailor moon, to zaluje. Ladniutko zrobione amazonki :3
A co do galerii - zdecydowanie zdominowana przez cosplay, ale dla mnie, jako osoby na nim nieobecnej, to dobrze XD
[12] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Koji [*.bater.net.pl], 10.12.2007, 17:28:18, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
KojiPea pamietaj na cosplay sie idzie zawsze xD
chocby by zobaczyc ze nie bedzie nic ciekawego i wyjsc >.<
Koji tak zawsze robi xD
[14] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 10.12.2007, 17:49:13, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
GREYCosplay to magiczny rytual w ktorym kazdy musi uczestniczyc.
[22] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Koji [*.bater.net.pl], 10.12.2007, 20:10:53, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Kojinie wazne w jaki sposob :D
po prostu trzeba i koniec :D
[17] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Pea [83.238.116.*], 10.12.2007, 19:40:21, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Peabede pamietac :*
[30] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
puppetka [*.aster.pl], 10.12.2007, 21:41:39, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
puppetkaTiaaa, Amazonki z tym zielonym wielorybem w okularach... xD
No i wiadomo że Cloudzik rządził, ale nie zapominajmy też o niezgorszym Eliosie ^^
[5] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
AvantaR [157.158.131.*], 10.12.2007, 10:07:02, oceny: +0 -0
AvantaRYABCG - Yet another boring cosplay gallery
[8] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Kaede [*.toya.net.pl], 10.12.2007, 13:54:58, oceny: +0 -0
Kaedee, jakosc nie taka do dupy - widzialam gorsze (:
[9] Karaoke
Corny Mistick [*.chello.pl], 10.12.2007, 15:24:56, oceny: +0 -0
Corny MistickWiele o mojej spostrzegawczości mówi incydent z sali karaoke- podczas śpiewania 1-szego op do Death Note'a, patrzę, a więcej punktów niż ja ma tylko zawodnik niebieski. Myślę sobie- nie może być, nie w tak boskiej piosence! I daję ile natura dała. Nie udało mi się. Po piosence nagle ludzie zaczęli mi gratulować i wtedy zorientowałam się, że ktoś pomieszał mikrofony i to ja jestem niebieska... ""xD
[10] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
yunato [*.ssp.dialog.net.pl], 10.12.2007, 15:43:16, oceny: +0 -0
yunatoKtóry to już raz widzę na Cosplayu panią w blond peruce i przenoszonym skórzanym wdzianku =='? To się staje gorsze od narutardów~
[11] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Koji [*.bater.net.pl], 10.12.2007, 17:27:24, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Kojipopieram popieram =='
[41] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 00:11:33, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
JiHadZaczęło się od Piernika bodaj, i dołączam się -_-'
[46] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
yunato [*.ssp.dialog.net.pl], 11.12.2007, 16:14:53, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
yunatoByła jeszcze na Doji w tym wcześniej =.=
[13] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 10.12.2007, 17:40:21, oceny: +0 -0
GREYA ja przez pieprzony windowsowy, zamkniety, babilonski soft nie moglem obejrzec ecchi cosplayu T__T Na szczescie mialem przy sobie VLC (o czym sam sie dowiedzialem przez przypadek) dzieki czemu konkurs hentajowy w ogole sie odbyl.
I tutaj wlasnie uwaga dla orgow zajmujacych sie sprzetem. Skonczcie gadac o uber Media Player Clasic i uber CCCP (czy innych paczkach kodekow ino w koncu zainteresujcie sie MPlayerem czy VLC bo sa porty na Windowsa.
[16] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
dancios [83.238.151.*], 10.12.2007, 19:00:59, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
potwierdzam VLC i mplayer sa o niebo lepsze od czegokolwiek :P
i nie tzreba sie meczyc z codecami po prostu gra....
[18] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
XeN [*.chello.pl], 10.12.2007, 19:45:05, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
To kiedy będzie obsługa menus'ów na dvd, kiedy będzie pełna obsługa SSA/SRT (skaczące literki).
[24] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 10.12.2007, 21:01:53, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
GREYIMHO te DVDowe menu to dla mnie wodotrysk ale jak tak lubisz to masz jeszcze Xine. Jakby nie wystarczyla zwykla lista z pozycjami tego co znajduje sie na DVD. SSA/ASS to kolejny wodotrysk i wczesniej nie spotkalem nikogo kto narzekalby na jego brak, jestes pierwszy. W MPlayerze wlasnie go implementuja.
Co nie zmienia faktu, ze na MPlayerze i VLC mozna zawsze polegac i nie przejmowac sie tym, ze nie ma sie kolejnej paczki kodekow. Na przyszlosc na kazdy con bede bral ze soba binarke z MPlayerem na Windowsa bo na kazdym conie zawsze ktos ma problemy z pieprzonymi kodekami.
[32] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
pierrot [*.adsl.inetia.pl], 10.12.2007, 22:03:55, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
pierrotNad brakiem SSA/ASS w mplayerze ubolewam od dawna (zwłaszcza nad przełącznikiem k). Uważam jednak, że twoje ulubione combo ma jeszcze kilka wad.
Mplayer nie zawsze dobrze radzi sobie ze strumieniami realmedia oraz filmami z komórek. Wszystko zależy od tego jakie masz dodatkowe kodeki. Problemy też sprawia wyświetlanie czego innego na telewizorze, a czego innego na monitorze. Brakuje też najnowszego portu dla windowsa, w którym to wprowadzone sporo istotnych zmian.
VLC zbyt często bywał niestabilny, zamykał się bez powodu i sprawiał problemy z odtwarzaniem napisów.
Osobiście preferuję combo mplayer/MPC z CCCP/Klite. FFDshow zawarte w tych pakach radzi sobie praktycznie ze wszystkim, a dodatkowo mogę dzięki niemu odpalać dodatkowe pluginy DSP do podrasowywania dźwięku w zubożonych ścieżckach poziomu mp3. Dzieki temu nawet przy stosunkowo mizernym nagłośnieniu idzie uzyskać ciekawe efekty.
Podobnych dyskusji było na kopy i wybór kodeków jak zwykle kwestia gustu. Natomiast orgowie powinni odpowiednio przygotować konwentowe kompy. Bo to że komuś coś działało w domu nie znaczy, że na konwencie poradzi sobie ze wszystkim.
[42] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.12.2007, 01:07:50, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
AvantaRNiestety czesto komputery na konwentach sa w takim stanie (a wlasciwie zainstalowany na nich system), ze nic nie da sie zrobic.
A co do samego mplayera - od kilku lat nie uzywam w sumie nic innego i ilosc filmow, ktore mi nie dzialaja mozna liczyc w promilach.
[43] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.12.2007, 01:10:37, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
AvantaRZ obsluga menusow radzi sobie chyba Kmplayer lub Kaffeine. Nie pamietam dokladnie bo raczej ogladam na stacjonarnym odtwarzaczu DVD. Ale czasem zdarza mi sie i na komputerze DVDka obejrzec i wiem, ze na pewno obsluge menu mam.
Obsluga SSA/SRT to juz troche wiekszy problem niestety.
[15] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Miyu Kurenai [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 18:48:24, oceny: +0 -0
Miyu KurenaiCloud, Tifa i Sasuke shippuuden rlz ;P
[23] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Koji [*.bater.net.pl], 10.12.2007, 20:12:01, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
KojiCloud ok zgadzam sie swietny stroj i w ogole!
Tifa i Sasuke... przecietne stroje...
[19] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
sakuranna-chan [*.ols.vectranet.pl], 10.12.2007, 19:51:38, oceny: +0 -0
sakuranna-chanDla mnie zdjęcia fajne^^ Kocurek miała fajny strój. Żaluje że mnie nie było...A i jeszcze gratulacje dla Haruhi z Ourana to był chyba pierwszy taki cosplay ale wyszedł cudnie, akurat mam faze na to anime:)
[20] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
linasakura [*.bazapartner.pl], 10.12.2007, 20:04:26, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
linasakurato był Hikaru XD'''
[48] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Alorah [*.icpnet.pl], 12.12.2007, 22:02:24, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
AlorahJesteś pewna że nie Kaoru :p ?
[49] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
linasakura [*.bazapartner.pl], 13.12.2007, 22:23:59, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
linasakuraTak, ja ich rozróżniam ^^
[25] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
harpagon [*.adsl.inetia.pl], 10.12.2007, 21:09:54, oceny: +0 -0
harpagonAni to konwent ani to ecchi. Cała impreza wypadła superkiepsko. Jedyna pozytywna rzecz, to wymiar społeczny.
[37] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 23:27:08, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
RyujiUwielbiam w Tobie właśnie ten optymizm życiowy! ^^
[29] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Presea [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 21:38:08, oceny: +0 -0
PreseaCloud i Helios z Sailor Moon są najlepsi
[33] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Vede [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 22:41:31, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Vedeno a kto mu wymyślił ten strój?Amazonki xD a to Elios zgarnął nagrodę xD i gdzie tu sprawiedliwość?xD
[35] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
yunato [*.ssp.dialog.net.pl], 10.12.2007, 23:09:15, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
yunatoPrzynajmniej zmotywuje to facetów do ambitniejszych cosplayów ;P
[36] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Koji [*.bater.net.pl], 10.12.2007, 23:12:57, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
Kojija juz robie stroj na cosplay od 2 lat...
szkoda ze zawsze na pomyslach sie konczy :(
[38] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 10.12.2007, 23:27:57, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
GREY:e tam przeciesz wiadomka, ze panie sa bezkonkurencyjne jesli chodzi o cosplay :3
[39] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
yunato [*.ssp.dialog.net.pl], 10.12.2007, 23:31:00, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
yunatoWiadomo ;P Ale jednak kobiety też chcą popiszczeć pod sceną ;]
[44] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 11.12.2007, 01:47:44, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
GREYA co? Nie podobaly Ci sie dziewczyny?
[47] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
yunato [*.ssp.dialog.net.pl], 11.12.2007, 16:16:32, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
yunatoNie byłam - nie oceniam ;P
[40] Re: Ecchicon 3 (Gizmous)
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2007, 23:39:01, oceny: +0 -0
RyujiPatrząc na zdjątka mogę tylko żałować, że mnie nie było :/ Aczkolwiek muszę powiedzieć, że cosplay prezentuje się zajefajnie! :D
Powered by WashuOS