header imageheader imageheader image
asset

Ecchicon X-Mas Party

karniak

ecchicon_3_plakat.jpg

Trzecia edycja warszawskiego konwentu Ecchicon otrzymała przydomek X-mas Party i była utrzymana w klimatach okołoświąteczno-mikołajkowych. Oczywiście, jako że nadal był to Ecchicon, nie zabrakło również elementów lekko erotycznych. Uczestnicy imprezy byli więc non stop, ehem, exposed na hukających „ho ho ho” Mikołajów, półnagie panie Mikołajowe, a także różnego rodzaju mniej lub bardziej świąteczne oraz mniej lub bardziej ubrane inne stworzenia.

IMG_3700
Kotki turlały się po podłogach
IMG_3292
Kolejka przed wejściem

Wbrew przeszło dwuletniej już tradycji, tegoroczny Ecchicon udało się zorganizować bez standardowych wpadek miejscowo-czasowych. Impreza nie była ani razu przekładana ani przesiedlana — odbyła się zgodnie z planem w dniach 8-9 grudnia 2007, w szkole nr 190 przy ul. Zwierzynieckiej w Warszawie. Miejscówka była o niebo lepsza od domu kultury, w którym odbywał się pierwszy Ecchicon. Była to również miła odmiana od DK Świt, który wszyscy znamy już na pamięć. Szkoła była idealnym miejscem na konwent: duża, z akuratną salą gimnastyczną i wystarczającą ilością sal. Miała jednak jedną wadę — była brudna. Fakt, może to pasuje do klimatu konwentu ;-), ale aż strach było się czegokolwiek dotknąć. Wszystkie powierzchnie były zakurzone, po podłogach turlały się koty, które nijak się miały do ślicznych kocich dziewczynek brykających po korytarzach. Ale zakurzony czy też nie — budynek bez większych problemów pomieścił ponad 1000 osób, które zjawiły się na konwencie. Jest to rekord wśród warszawskich eventów tego typu; również na tle Polski Ecchi plasuje się w pierwszej piątce.

Niestety, dla mnie Ecchicon rozpoczął się wpadką. Przy wejściu do szkoły zastałam ogromną kolejkę, w środku jeszcze gorszy tłum (przyprawiony zapachem człowieka1, identyfikatory były towarem deficytowym, a na dodatek okazało się, że otrzymałam nieaktualny plan atrakcji. Przyczyną wszystkich tych niedogodności była rekordowa frekwencja, więc chyba można to wybaczyć organizatorom, którzy w tej trudnej sytuacji nie stracili głowy, starali się minimalizować dyskomfort uczestników — natychmiast dodrukowali identyfikatory i poprawiony plan konwentu. Plan, który prezentował się całkiem zachęcająco. Na pierwszy rzut oka nie było widać żadnych dziur w programie, nawet na godziny późnonocne i wczesnoranne były zaplanowane jakieś rozrywki. Jakby się uprzeć można też to uznać za wadę — wielu uczestników miało problem z wyborem atrakcji oraz ze znalezieniem czasu na sen. Skutecznym środkiem rozbudzającym były bowiem dwie sale konkursowe, dwie panelówski, UltraStar room, DDR room, sala GO, świetlica, konsolówka, main i second main. Ponadto kilka atrakcji odbyło się na świeżym powietrzu.

DSCN0142
Niemti jako Cloud z FF7
IMG_3470
Przenoszenie Odyna z punktu A do punktu B
IMG_3312
Twoja stara klaszcze u Rubika

Oczywiście gdybym chciała zwiedzić wszystkie panele i konkursy musiałabym się rozczworzyć2. Opiszę więc jedynie niektóre atrakcje. Na pierwszy ogień pójdzie cosplay, który jak zwykle przyciągnął dużą liczbę widzów. Również uczestnicy dopisali, zarówno jeśli chodzi o ich liczbę, jak i o jakość prezentowanych strojów. Nie zabrakło również ciekawych scenek. Zwycięski skecz „Nikt nie spodziewa się łódzkiego pogotowia” był naprawdę imponujący. Nagrodę za najlepszy strój zgarnęła doświadczona cosplayerka Niemti, przebrana za Clouda z FF7. Tegoroczny Ecchicon jest kolejnym już polskim konwentem, na którym większość strojów jest na wysokim poziomie. Widać, że nadeszły czasy, kiedy uczestnikom zaczyna się chcieć, starają się i przygotowują występy odpowiednio wcześniej. W końcu można oglądać konwentowe cosplaye bez zażenowania. Nareszcie czasy papieru toaletowego i taśmy odchodzą w niepamięć. Kolejną wartą wspomnienia atrakcja był konkurs #NERVowy wzorowany na spotykanym na konwentach fantastycznych tzw. konkursie porytym. Zabawa miała na celu sprawdzenie uczestników pod kątem stopnia przyswojenia podstawowych umiejętności członków kanału #nerv. Sprawdzano m.in. takie skille jak brudzenie skarpet, namawianie dziewczyn do obnażania się, przenoszenie Odyna z punktu A do punktu B czy wulkanizacja śpiworów. Rzeczywiście — niezbędne minimum ;-). Ciekawą atrakcją był również Cat fight. Konkurs był oparty na prostym pomyśle — macie kocie łapki, uszka, ogonki i pacajcie się póki nie strącicie uszu przeciwnika. Nie brzmi super, a jednak radocha była na całą salę gimnastyczną. Innym szalonym konkursem był, sprawdzony już na poprzednich edycjach, bieg w kaftanie. Zazwyczaj atrakcja ta cieszyła się sporą popularnością, jednak na tej edycji zawiodła zarówno publiczność jak i uczestnicy. Głównym winowajcą była pogoda — było po prostu za zimno na wyjście na dwór. Chociaż może człowiekowi w kaftanie już wszystko jedno ;-). Umiarkowany sukces odniosło również karaoke. Konkurs nie wzbudził większego zainteresowania, głównie ze względu na zbyt wczesną porę (13!). Pierwsze miejsce wyśpiewała sobie Black Geisha. Jednak największy entuzjazm na sali wzbudził klaszczący chór Twoich Starych prowadzony przez jedynego i niepowtarzalnego pana Piotra Rubika. Oprócz wymienionych przeze mnie atrakcji przez większość czasu odbywały się panele, dyskusje, konkursy. Pozytywne recenzje zebrały takie punkty programu jak Tancerze ognia oraz konkurs dubbingowania hentai. Z kolei skrytykowano m.in. wpieprzanie ramenu (za brak popity i smród na sali). W każdej chwili można było również pójść pośpiewać na UltraStarze lub poskakać na DDRze (jeśli ten ostatni akurat nie nawalał). Oczywiście nie wszystkie przygotowane przez organizatorów atrakcje się odbyły. Uczestnicy nie doczekali się m.in. Battle Karaoke, a szkoda, bo pomysł był nowatorski i ciekawy.

IMG_3405
In’You i ecchi kurisumasu pomponiaste tancerki

Ecchicon posiadał również część koncertową. Rozpoczęła ją Dream Hunter, która podczas swojego debiutanckiego występu uraczyła publiczność kilkoma świetnie wykonanymi nastrojowymi balladami. Następnie na scenę wkroczyły In’You. Zespół zaśpiewał kilka spokojniejszych kawałków w towarzystwie swojego nadwornego gitarzysty Takueia. Następnie artystki przeszły do żywszych piosenek. W repertuarze oprócz takich pewniaków jak „Ike ike”, znalazły się utwory świąteczne oraz japońska wersja „YMCA”. Całości dopełniały ecchi kurisumasu pomponiaste tancerki oraz duet para para. In’You, mimo spartańskich warunków technicznych (fatalnego nagłośnienia — głośnik mono WTF?), dały publiczności niepowtarzalną okazję do pozbycia się nadmiaru energii oraz radosną zabawę przy japońskiej muzyce.

IMG_3637
Piękniejsze ⅔ tria, które wygrało ecchi cosplay

Niewątpliwie jednym z najbardziej oczekiwanych punktów programu był ecchi cosplay, który odbył się w późnych godzinach nocnych. Mając zapewne jeszcze w głowach wspomnienia z ecchi cosplayów na poprzednich edycjach konwentu, ludzie tłumnie zgromadzili się na mainie i kręcili się niespokojnie w oczekiwaniu na nowe ecchi wrażenia. W tym roku jednak widzowie nie uświadczyli takich ilości golizny i „scen” jak na poprzednich Ecchiconach. Tym razem organizatorzy zastosowali nową formę zabawy — (nazwę to wdzięcznie cosplayem moderowanym). Zgaduję, że miało to zapobiec bezwiednemu dryfowaniu uczestników w stronę czynów, których się będą potem wstydzić ;-). Na tej edycji konwentu ecchi cosplay składał się z dwóch rund. Pierwsza polegała na przedstawianiu scenek na wylosowany temat (np. kategoria wypadek, miś, krzesło, upskirt), druga na tzw fristajlu, czyli improwizacji. Pierwsza nagroda w konkursie przypadła dwóm lolitom i ich panu. Całość wyglądała i brzmiała zachęcająco, choć nie zrobiła na mnie piorunującego wrażenia. Ecchi cosplay był ecchi, ale scenki były niestety mało pomysłowe i, nomen omen, względnie dowcipne. Nie dopisali także uczestnicy. Zgłosiło ich się zbyt mało, przez co zamiast planowanych 90 minut ecchi cosplay trwał tylko 30. Mimo to można bez wahania powiedzieć, że zarówno publiczność, jak i sami występujący doskonale się bawili. Narastająca ecchi atmosfera wyraźnie się odznaczała, była łatwo wyczuwalna, widoczna na pierwszy rzut oka, wręcz namacalna. Niektórzy wprost nie mogli ukryć radości z brania udziału w tak ekscytującym show :-).

Oprócz opisu głównych atrakcji warto poruszyć też inne kwestie. Po pierwsze warunki socjalno-sanitarne — prysznice już są w standardzie jeśli chodzi o organizację konwentów3. Kibelki wporzo, ale bez fajerwerków. Poza korzystaniem z kibelków uczestnicy konwentu mogli również skorzystać z bufetu konwentowego (lol). Nie prezentował się on pięknie, tylko trochę lepiej niż kibelki ;-), asortymentem również nie porażał, ale jeśli ktoś miał ochotę na herbatę, ciastko lub zupkę chińską to mógł się zaopatrzyć w to właśnie w bufecie konwentowym4. Po drugie wystawcy — w tym roku zdecydowanie było w czym wybierać. Na konwencie zjawili się zarówno reprezentanci dużych wydawnictw, jak również amatorscy sprzedawcy gadżetów. U wystawców można było zaobserwować postęp techniczny np. wydawnictwo Studio JG zainwestowało w nowoczesną supermarkietową maszynę do robienia „piiip”. Bardzo pro, bardzo impressive, szacun! Nom, nom, tylko patrzeć a na konwentach będziemy przechodzić przez bramki ;-). Poza tym wśród wystawców znaleźli się dwaj anglojęzyczni5 Japończycy sprzedający gadżety, płyty, pluszaki rodem z KKW. Tegom jeszcze nie widziała6... Oprócz tego na Ecchi spotkała mnie jeszcze jedna niespodzianka — sprawdzanie dowodów przed nocą hentai. W sumie logiczne, a jakoś nie przypominam sobie żeby ktoś to robił wcześniej. Orgowie wykazali się tu dużą odpowiedzialnością i przezornością, co pozwoliło im uniknąć kłopotliwej sytuacji — duży plus!

Jeśli chodzi o konwencję to w tym roku Ecchicon wypadł świetnie. Odbyło się kilka świątecznych atrakcji (m.in. ubieranie choinki), po korytarzach kręcili się mikołajowo przebrani ludzie, a klimat koncertu In’You był dodatkową wisienką do x-masowego ecchi tortu. Atrakcje w klimatach lekko erotycznych też nie zawiodły, łowcy upskirtów jak zwykle liczni i namolni. Standardowe punkty programu również w większości się udały. Oczywiście nie wszystko się odbyło zgodnie z planem, ale nie zepsuło mi to mojej opinii o tegorocznym Ecchi — bawiłam się świetnie. Wprawdzie słychać było głosy narzekań na każących spierdalać orgów i dających dupy helperów, ale nic z tego nie dotknęło mnie osobiście7 więc nadal daję konwentowi 5.

Prawdopodobnie była to ostatnia edycja Ecchiconu. Organizatorzy chcą, aby Ecchicony zostały zapamiętane jak najlepiej i nie ma co się temu dziwić. Jednak gdybym to ja była głównym orgiem Ecchi (lol), zaryzykowałabym jeszcze jedną edycję. Lekka erotyka to bardzo wdzięczny temat (i można się super przebrać ;3), który jeszcze nie został do końca wyczerpany. Mieliśmy już zwykłe Ecchi, walentynkowe Ecchi, x-masowe Ecchi. Może teraz pora na Ecchi szkołę? Ecchi szpital albo Ecchi komisariat? Klasztor? Albo Ecchi więzienie dla kobiet... Mam nadzieję, że wysoka frekwencja i pozytywne komentarze po imprezie zachęcą organizatorów do zrobienia jeszcze jednej edycji Ecchiconu.

Post scriptum

Trzeci Ecchicon miał smutny epilog dla organizatorów. Uczestnicy pozostawili szkołę nie tylko wyjątkowo brudną, ale też w znaczący sposób uszczuplili jej dobytek. Lista zniszczonych lub ukradzionych rzeczy zajęła 8 stron A4. Ofiarą konwentowiczów padły krzesła, ławki, nożyczki, kalkulatory, a nawet 100 magnesów do tablicy. Z tego tytułu organizatorzy musieli dopłacić szkole drugie tyle, co za wynajem budynku. To chyba niechlubny rekord Polski. Krajobrazu po bitwie dopełniły klozety zapchane prezerwatywami i podpaskami, rysunki yaoi zbunkrowane w klasach i tym podobne smaczki. W tej sytuacji dyrekcja szkoły nie prędko zgodzi się na koleją mangową imprezę, co oznacza, że planowane na sierpień przyszłego roku Animatsuri prawdopodobnie będzie musiało się odbyć w innym budynku. Choć nie zdziwiłabym się, gdyby po czymś takim ekipie Ecchiconu w ogóle odechciało się robienia konwentów.

  1. jaskiniowego
  2. a właściwie rozpiątnić, jeśliby liczyć jeszcze tę część mnie, która chciała pośpiewać na UltraStarze ;-)
  3. teraz tylko ludzie muszą się zacząć nauczyć z tych pryszniców korzystać ;-)
  4. przynajmniej póki jeszcze coś w nim było ;-)
  5. prawie anglojęzyczni ;-)
  6. albo nie pamiętam
  7. albo nie zauważyłam...

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Ecchicon. Poniżej znajdują się najświeższe publikacje:

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
7,25/10 (12 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:
Ilość komentarzy: 297 dodaj

[1] Re: Ecchicon X-Mas Party
Yanek [*.acn.waw.pl], 11.12.2007, 01:38:49
Yanek"That's the machine that goes 'ping'"
[7] Re: Ecchicon X-Mas Party
hyoger [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 07:16:17, odpowiedź na #1
Teraz jeszcze naucz sie ze znudzona mina mowic towarom "dzien dobry" i na koniec zakupu proponowac wafelki z promocji. ;)
[261] Re: Ecchicon X-Mas Party
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 22.12.2007, 01:15:55, odpowiedź na #1
AnonymousCo do zapachu i ogolnej higieny: mowilem organizatorom (roznym) zeby przyniesli mydla i poroznosili po wc, nic nie dalo.

Dobrze, ze chociaz TP byl.
[2] Re: Ecchicon X-Mas Party
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 11.12.2007, 01:46:52
GREYEcchi sleeproom!
[3] Re: Ecchicon X-Mas Party
NEOZ [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 01:50:29
NEOZOmg mogło być przecież WAKACYJNE ECCHI xDD i zniżka na przebranie się w strój kąpielowy(chodzi o dziewczyny oczywiście xP ) xDDD Yeahhh
[4] Re: Ecchicon X-Mas Party
Oami [*.gdynia.mm.pl], 11.12.2007, 06:37:18, odpowiedź na #3
OamiJako że to najprawdopodobniej ostatnia edycja Ecchi, spodziewałam się zakończenia z wielką bombą, jakimś akcentem, aby wszyscy zapamiętali, nie uważam jednak, że tak się stało. Atrakcji było dużo, to racja, ale możnaby nawet powiedzieć, że ZA dużo. Wręcz naciapanie xP Cuż... nie to, że zabawa była zła, ale zdecydowanie mogła być jeszcze lepsza ^^'
[99] Re: Ecchicon X-Mas Party
NEOZ [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 16:32:07, odpowiedź na #4
NEOZNom z Tym naćpaniem konkursów to fakt..było ich za dużo :/ z niektórych musiałem zrezygnować żeby iść na inny.. a jak bym mógł to bym poszedł na oba..jak to było miejsce z "Hentajowym Dubbingiem" i "Fanservice'em" :/
[5] Re: Ecchicon X-Mas Party
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 11.12.2007, 06:44:35
Sailor DreamKuusooo >,< Powoli zaczynam żałować, że mnie nie było T^T No, ale mówi się trudno :3
[6] Re: Ecchicon X-Mas Party
Song [195.94.208.*], 11.12.2007, 07:01:20
SongJa bym chcial, gdyby była następna edycja aby była bardziej pikatna, bo nie okłamujmy się mimo iż ta była przez zaje**** to ecchi cosplay był totalnym sofcorem :(:( porównując zeszłoroczny i dalej było o wiele wiecej ecchi :)
[14] Re: Ecchicon X-Mas Party
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 09:43:28, odpowiedź na #6
Evil Yukiwyobraz sobie, ze na teren konwentu przyszla zapobiegawczo policja. jakby zobaczyli jakies ekscesy, procz hentaia, ktorego ujrzeli, nie byloby zbyt wesolo, prawda?
[24] Re: Ecchicon X-Mas Party
Song [195.94.208.*], 11.12.2007, 12:11:48, odpowiedź na #14
SongSo what? po godzinie 22.00 na konwencie powinny znajdować się osoby pełnoletnie i osoby które ukończyły 15 lat :) Karalne ekscesy sa z osobami ponizej 15 roku zycia :P (kiedys musiałem sie o tym przekonac :P) I raczej tam nikt nikogo do niczego nie przymuszał, jeśli miało to miejsce :P
[19] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 11.12.2007, 11:23:39, odpowiedź na #6
SerafinaCo rozumiesz pod pojęciem softcor? Co ma zrobić jeszcze laska na scenie, by było pikantniej? Bo szczerze mówiąc, ja z niesmakiem oglądałam niektóre scenki, a jestem z natury bardzo otwarta na takie obrazki XD Ale to tylko moje skromne zdanie ;)
[23] Re: Ecchicon X-Mas Party
Song [195.94.208.*], 11.12.2007, 12:08:34, odpowiedź na #19
Songwejdz na youtube i znajdz sobie filmy z poprzedniego ecchiconu, mnie pod koniec sam ecchi już nudził :/, jakoś całujące sie panny mnie już nie jarają :P a tego było zbyt dużo:( już wole czyste zbereżno-fetyszowo-zboczone hetero :)
[27] Re: Ecchicon X-Mas Party
Maya [*.warszawa.dialog.net.pl], 11.12.2007, 14:16:25, odpowiedź na #23
MayaPopieram Serafinę, dla mnie też momentami niesmacznie było. Dla Ciebie pikantnie by było jakby się bzykali na scenie???
Sorry ale ktoś tu myli pojęcie ecchi z hentai chyba, czy też erotykę z porno (polecam Wikipedię na początek). Ale może dla niewyżytych to jest konieczne bo w domu nie mają...
[31] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 11.12.2007, 14:56:01, odpowiedź na #27
SerafinaDokładnie miałam te same odczucia po cosplayu - że chyba powinno się było zmienić nazwę na hentai cosplay ^^" no ale, Songowi chyba chodziło o porównanie z poprzednim Ecchi, a ja przyznaję, że nie byłam i nie widziałam scenek, więc porównywać nie będę :) chodziło mi tylko o samą ocenę tegorocznego ecchi cosplayu i tego co widziałam na własne oczy.
[78] Re: Ecchicon X-Mas Party
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 00:32:28, odpowiedź na #23
DreaM HunteRZgodzę się z jednym - całujące panienki robią się powoli obleśne ^^;
[87] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 12.12.2007, 11:59:33, odpowiedź na #78
SerafinaObleśne to nie są, pod warunkiem, że nie robią tego na scenie pod publiczkę :/
[61] Re: Ecchicon X-Mas Party
eren chan [*.aster.pl], 11.12.2007, 22:37:12, odpowiedź na #6
eren chanPowiem tak, dla mnie na ecchi cosplayu poza paroma momentami było nudno. Dziwi mnie jeszcze co mogło was odrażać, ok z walentynkowym sie zgodzę, choć niechętnie, ale ten nie.
A w sprawie zamiany ecchi na hentai to chyba wy nie pamiętacie znaczenia tych pojęć.
[80] Re: Ecchicon X-Mas Party
Song [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 03:45:10, odpowiedź na #61
SongJa bym wolał zeby wiecej było, hetero niz yuri, juz chyba nawet yaoi mi sie wydaje smaczniejsze niz yuri, tak mnie to juz obrzydza, to takie komercjalne sie teraz stało wszystkie panny naprawo i na lewo sie miziają, no ileż można przecież prawie co druga fota w galerii to całujace sie panny ludzie to widać gołym okiem. To jest moja zdanie trzeba to niwelować juz w zarodku, niech zapanuje równowaga zeby i tego i tego było tyle samo... Przyznaje kiedys całujące sie panny to był wyczes na maksa, a teraz jak to sie robi bez skrupułów na każdym kroku to naprawde żenujące :(. Ku chwale wątpie żeby yaoi przejeło pałeczke w tym momencie ;d Jedyna nadzieja, że dziewczyny sie nawróca na dobra strone mocy (hetero). Bo zgrozo, nie mówie, żeby tego zakazać, ale zmiejszyć do stopnia przyswajalności, aby zachować optymalność. A niech mnie świat nienawidzi, ale ja mam dość:( to było fajne gdy byłem mały
[109] Re: Ecchicon X-Mas Party
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 12.12.2007, 21:51:20, odpowiedź na #80
GREYHomofob! ^o^
[113] Re: Ecchicon X-Mas Party
Song [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.12.2007, 01:38:49, odpowiedź na #109
Songno i co :P
[121] Re: Ecchicon X-Mas Party
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 13.12.2007, 10:56:42, odpowiedź na #113
GREYDopadnie Cie aryjska zemsta! ^o^
[143] Re: Ecchicon X-Mas Party
Song [195.94.208.*], 14.12.2007, 01:56:15, odpowiedź na #121
SongA to sorry :P, to niech bedzie WIECEJ YURI ?!!:)
[170] Re: Ecchicon X-Mas Party
Haineko [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.12.2007, 16:44:55, odpowiedź na #80
O ile znam życie wiele dziewczyn robi to na pokaz, albo leci na dwa fronty i tyle :P Poza tym granica między tym gdzie to jeszcze przyjaźń a gdzie już yuri to w przypadku dziewczyn mniej wyraźna niż w przypadku facetów jest ;)
Widzę że mamy ochotnika na następny ecchi cosplay, jeżeli na jakimś konwencie się coś podobnego odbędzie.. Rozumiem że kolegów przyprowadzisz? ;)
[174] Re: Ecchicon X-Mas Party
Song [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.12.2007, 18:06:24, odpowiedź na #170
Songhehe pewnie z Elem zrobimy pokaz yaoi :P:P chociaż, ja tam wole z kolezanką :)
[200] Re: Ecchicon X-Mas Party
Haineko [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.12.2007, 23:40:55, odpowiedź na #174
Trzymam za słowo i zaklepuję sobie miejsce w 1 rzędzie :P
Koleżanek na conach dostatek... ;)
[8] Re: Ecchicon X-Mas Party
Selka [*.lodz.dialog.net.pl], 11.12.2007, 07:36:22
SelkaBardzo sympatyczna recka ^^
uczciwie i w miły sposób opisująca ecchi-con w całej swej krasie oraz ze wszystkimi błędami.
Łodź Sparta Squad dziekuje zaś za pochwały :*
[9] Re: Ecchicon X-Mas Party
Chaos [*.acn.waw.pl], 11.12.2007, 07:47:35
ChaosW imieniu ekipy Ecchiconu chciałbym serdecznie podziękować naszym towarzyszom z Wrocławia, tzn. ekipie Niuconu, za wszelką pomoc której udzielili. (Serio, przyszli, bez ostrzeżenia powiedzieli "Chcemy pomóc". Czyste złoto, co ja mówię, platyna.}
Osobiście jestem z tego konu mega niezadowolony, ale cieszę się, że się podobało.
[10] Re: Ecchicon X-Mas Party
linasakura [*.bazapartner.pl], 11.12.2007, 07:51:41
linasakura"Nagrodę za najlepszy strój zgarnęła doświadczona cosplayerka Niemti, przebrana za Clouda z FF7." - zgarneła bo zasłużyła, ale doświadczona to ona nie jest na pewno :P
[13] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 09:04:44, odpowiedź na #10
karniakNie wiem co masz na myśli, ale ja miałam to, że to nie był jej pierwszy cosplay XD.
[15] Re: Ecchicon X-Mas Party
linasakura [*.bazapartner.pl], 11.12.2007, 09:56:18, odpowiedź na #13
linasakuraW mojej opini doświadczona to ona będzie jak zrobi jeszcze z trzy naprawdę dobre stroje (na takim poziomie jak ten Cloud'a), a jako, że to moja przyjaciółka, to wiem jak dotąd to wyglądało :P
[33] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.noname.net.icm.edu.pl], 11.12.2007, 15:21:16, odpowiedź na #15
karniakYhm.
[51] Re: Ecchicon X-Mas Party
Niemti [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 20:19:33, odpowiedź na #15
Niemtiej..dzięki XD'''' pogrążaj mnie bardziej
[59] Re: Ecchicon X-Mas Party
linasakura [*.bazapartner.pl], 11.12.2007, 22:07:02, odpowiedź na #51
linasakurawybiłaś się Cloudziaku :*
[11] Re: Ecchicon X-Mas Party
Cwistak [*.toya.net.pl], 11.12.2007, 08:21:59
Cwistaknajs, najs - aj lajk. tak jak poprzednicy, uwazam ze recka w 100% oddaje realia konwentu :) coz, pozostaje nam miec tylko nadzieje, ze orgowie rownie dobrze spisza się na Animatsuri ^_____^
[12] Re: Ecchicon X-Mas Party
AceMan [*.chello.pl], 11.12.2007, 08:41:14
AceMan>> głośnik mono WTF?
 
Z tego co się dowiedziałem, stereo poszło się kochać zaraz po rozpoczęciu imprezy, więc już raczej nie było na to rady.
 
>> Niektórzy wprost nie mogli ukryć radości z brania udziału w tak ekscytującym show :-)
 
Oj tak, niektórych oznak radości (czy też... ekscytacji) nie udało się niektórym ukryć... hihi... pozdrawiam :D
[16] Re: Ecchicon X-Mas Party
Maya [*.warszawa.dialog.net.pl], 11.12.2007, 11:03:15, odpowiedź na #12
MayaA poszło dlatego, że jakaś ofiara nie umiała go podłączyć - podłączyła źle i spaliła wejście. Sorry rozumiem wypadki ale jak ktoś się nie zna to nie powinien się sprzętu dotykać... bo własnie przez to nie było battle karaoke.
[17] Re: Ecchicon X-Mas Party
VEGON [*.merinet.pl], 11.12.2007, 11:15:48, odpowiedź na #16
sprzęt podłączony był przez wykwalifikowany personel szkoły XD
[26] Re: Ecchicon X-Mas Party
Maya [*.warszawa.dialog.net.pl], 11.12.2007, 14:08:52, odpowiedź na #17
MayaOh rly ;D
[29] Re: Ecchicon X-Mas Party
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 14:41:26, odpowiedź na #26
Guileya rly;P
[30] Re: Ecchicon X-Mas Party
VEGON [*.merinet.pl], 11.12.2007, 14:44:46, odpowiedź na #29
dokładnie to było tak fajnie połączone ze jeden kabel zarówno wysyłał jak i dostawał sygnał.. więc ciesze się że cały wzmacniacz się nie zjarał
[252] Re: Ecchicon X-Mas Party
BENY [*.katowice.sdi.tpnet.pl], 21.12.2007, 11:33:35, odpowiedź na #30
BENYdobrze ze choc 1 dzialal i karaoke moglo sie odbyc :)
[18] Re: Ecchicon X-Mas Party
nighty [82.160.76.*], 11.12.2007, 11:23:30, odpowiedź na #12
nightyoj ejsik nie mow, ze nie sprawilo ci to radochy :D :D
cwistak tez by sie cieszyl gdyby nie to, ze jest lesba XD
[160] Re: Ecchicon X-Mas Party
Cwistak [*.toya.net.pl], 14.12.2007, 14:30:38, odpowiedź na #18
CwistakNo pewnie masz i racje.
A ejsik mial fun jak ta lara, jak ta croft ;D
[210] Re: Ecchicon X-Mas Party
dark-neo [*.smevpn.tpnet.pl], 17.12.2007, 11:35:56, odpowiedź na #12
dark-neo>> Niektórzy wprost nie mogli ukryć radości z brania udziału w tak ekscytującym show :-)
Oj tak, niektórych oznak radości (czy też... ekscytacji) nie udało się niektórym ukryć... hihi... pozdrawiam :D
eee? co masz na mysli ?
[20] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 11.12.2007, 11:25:16
SerafinaFajnie napisana recka :) i jak szybko :D
[21] Re: Ecchicon X-Mas Party
Benten [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 11:47:57
BentenUS Room nie był zły. Komp został przetestowany (a ma już 2 latka), bo chodził na okrągło przez 2,5 dnia (no może troche przesadzam). Ludzie dobrz się bawili (czasami chórki były głosniejsze niż solisci). W każdym razie takie jest moje odczucie jako wodzireja. Openingi z Gumisiów, Pokemonów, Death Note i FMA były najczęściej śpiewane. Mimo ponad 2000 utworów nie zawsze były dostępne wymarzone kawałki. Tych, którzy nie zaśpiewali swoich ulubionych utworów, zapraszamy na Magni pod koniec marca. Na zakończnie okrzyk AvantaRa: "WARSZAWA 2007 BAWIMY SIĘ !!!".
Ps. Nigdy więcej qrczaczków
[22] Re: Ecchicon X-Mas Party
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 11.12.2007, 11:51:07
RadaZ"Trzecia edycja warszawskiego konwentu Ecchicon otrzymała przydomek X-mas Party..."
>>> "Przydomek"? Już odechciało mi się czytać.
[34] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.noname.net.icm.edu.pl], 11.12.2007, 15:23:11, odpowiedź na #22
karniakNie szkodzi.
[49] Re: Ecchicon X-Mas Party
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 11.12.2007, 19:45:51, odpowiedź na #34
RadaZMnie nie.
[71] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 23:51:25, odpowiedź na #49
karniakMnie tym bardziej.
[118] Re: Ecchicon X-Mas Party
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 13.12.2007, 08:25:18, odpowiedź na #71
RadaZya sure?
[127] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.12.2007, 12:49:44, odpowiedź na #118
karniakNie. Tylko tak napisałam.
[25] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.noname.net.icm.edu.pl], 11.12.2007, 14:00:53
-Zombik-Lol, Karniak ;)
No to po kolei - dzięki za recenzję, cieszę się, że się podobało ;)
Dziękuję wszystkim uczestnikom, którzy pomagali i którzy nie stwarzali niepotrzebnych problemów.
Dziękuję Maru, Aldarowi, Msakajiemu i mnóstwie innych osób za ciężką pracę na konwencie.
Przepraszam Edka, Seina i wszystkie inne osoby, z którymi nie miałem nawet czasu się przywitać.
Pozdrawiam uczestników kalamburów, panelu o podrywaniu i jedynego uczestnika wiedzówki o I''s ;)
I zapraszam na Animatsuri :]
[211] Re: Ecchicon X-Mas Party
dark-neo [*.smevpn.tpnet.pl], 17.12.2007, 11:38:35, odpowiedź na #25
dark-neoPozdrawiam uczestników kalamburów, panelu o podrywaniu i jedynego uczestnika wiedzówki o I''s ;)
gwahahahahah ^^" A na ten panel o podrywaniu tez chciałem przyjść ale wtedy był yuri night...a raczej hentai night bo było cos nie tak jak trzeba.
[28] Re: Ecchicon X-Mas Party
Albi [83.238.116.*], 11.12.2007, 14:19:53
AlbiW tym momencie, chciałabym być z mat-fizu....
[32] Re: Ecchicon X-Mas Party
XeN [*.chello.pl], 11.12.2007, 14:57:33, odpowiedź na #28
XeNTam mat-fiz nie mat-fiz. Mi to w pewnym sensie sprawozdanie z laborek na pg przypomina :P
[44] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 18:19:07, odpowiedź na #32
karniakJakich znowu laborek?
Skoro już musicie mnie zjebać to przynajmniej napiszcie co konkretnie wam się nie podoba, co jest źle, brzydko, okropnie i co zamiast tego by napisał Michał Durys, plox.
[35] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.noname.net.icm.edu.pl], 11.12.2007, 15:24:29, odpowiedź na #28
karniakW sensie, że co?
[37] Re: Ecchicon X-Mas Party
Albi [83.238.116.*], 11.12.2007, 16:25:44, odpowiedź na #35
Albi...bo humanistkę ten tekst zabolał.
[39] Re: Ecchicon X-Mas Party
Refresh [*.adsl.inetia.pl], 11.12.2007, 16:35:49, odpowiedź na #37
Refreshbio-chem też nie jest dłużny w zasadzie.
@xen - na chemii podobnie się opisywało :]
[43] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 18:12:56, odpowiedź na #39
karniakAle czemu? Czemu?
[122] Re: Ecchicon X-Mas Party
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.12.2007, 11:09:04, odpowiedź na #43
Evil Yukijestem tradycjonalistką. ogólnie uważam, że recenzja jest dość rzeczowa i konkretna, ale moim zdaniem, nie powinno w niej być emotikonów, aż tylu przypisów, ciągłych "(lol)" oraz tylu kolokwializmów.
wbrew pozorom uważam, że jest w porządku ;D
[128] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.12.2007, 13:00:52, odpowiedź na #122
karniakJezus, co jest złego w lolach i kolokwializmach? A w przypisach?! O.o
Tu jest coś złego po prostu w ksywce autora.
[129] Re: Ecchicon X-Mas Party
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.12.2007, 13:58:59, odpowiedź na #128
Evil Yukinie, nie, proszę, nie denerwuj się.
Jak napisałam, jestem tradycjonalistką, jeśli coś nie jest notką na blogu, albo na devie, to wolę, aby nie było emotikonów, lolów, przypisów i kolokwializmów (tych dwóch ostatnich zbyt dużo, bo naturalne jest, że się zdarzają).
A recenzji Joe'a nie czytam XD'
[171] Re: Ecchicon X-Mas Party
Haineko [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.12.2007, 16:52:00, odpowiedź na #128
Tekst jest całkiem spoko ;) W końcu nie sądzę że wszyscy obecni na tej stronie podchodzą do konwentów i tekstów o nich aż tak na serio żeby czepiać się paru emotek.. (a może się mylę?) Gdyby było to zamieszczone w jakimś super poważnym piśmie to jeszcze rozumiem..
Przynajmniej takie jest zdanie mat-infa :P
[178] Re: Ecchicon X-Mas Party
eren chan [*.aster.pl], 14.12.2007, 20:02:05, odpowiedź na #171
eren chanzgadzam sie w 100 % :D
[40] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 17:42:55, odpowiedź na #37
karniakCzemuż to? Konkrety proszę.
[50] Re: Ecchicon X-Mas Party
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 11.12.2007, 19:47:12, odpowiedź na #40
RadaZ"Przydomek"? Radzę sprawdzić znaczenie. I fakty.
[53] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 21:39:46, odpowiedź na #50
karniakOk mój błąd z tym przydomkiem.
[66] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 23:35:36, odpowiedź na #50
karniakAcham, i tylko ten przydomek sprawił, że wasze humanistyczne oczy nie mogą patrzeć na moją relację czy coś jeszcze się może nie podoba?
[79] Re: Ecchicon X-Mas Party
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 00:41:04, odpowiedź na #66
DreaM HunteRRadaZ chciałby przeczytać relację z konwentu w języku łacińskim. Najlepiej, gdyby była to nie recenzja ale esej, bo przecież esej to tylko najtrudniejszy gatunek literacki ^_^ Poza tym nie użyłaś słownictwa naukowego i RadaZ prawdopodobnie oskarża Cię o elukubrację. Zawsze możesz wytłumaczyć to pokonwentowym marazmem.
faworek.
[81] Re: Ecchicon X-Mas Party
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 12.12.2007, 07:41:00, odpowiedź na #79
RadaZNie masz ciekawszych rzeczy do roboty?
Np. niepisanie (d)o mnie?
[82] Re: Ecchicon X-Mas Party
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 12.12.2007, 07:43:13, odpowiedź na #66
RadaZ"Przydomek" sprawił, że MOJE oczy się zbuntowały.
Nie mam pojęcia o tym, dlaczego inni marudzą - w końcu nie czytałem.
[65] Re: Ecchicon X-Mas Party
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.12.2007, 23:35:33, odpowiedź na #37
AvantaRTo nie czytaj. Wez sobie Krolewne Sniezke, czy jakie wy tam bajki przerabiacie na filologii i bawcie sie dobrze.
[296] Re: Ecchicon X-Mas Party
Kikut [*.lan.net.pl], 31.05.2008, 14:05:59, odpowiedź na #65
KikutPiekne lizodupstwo
[297] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.06.2008, 23:24:26, odpowiedź na #37
karniakSpierdalaj, po prostu spierdalaj.
Humanistko zasrana.

Woolnooość!
[36] Re: Ecchicon X-Mas Party
Sansei [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 15:42:04
SanseiEcchi klasztor, wiezienie dla kobier albo szpital! takk! to by było coś :D Ale trzebaby było zamontowac jakies kraty...albo chociaz kociaki odziane w łancuchy :D ciekawy pomysł ^^
[38] Re: Ecchicon X-Mas Party
Krall Arrakis [*.chello.pl], 11.12.2007, 16:30:57, odpowiedź na #36
Krall ArrakisJa uważam że bufet miał duży asortyment, tylko że przy takiej popularności wszystko schodziło zanim udało się kogoś posłać znowu do makro. Nikt nie był przygotowany na takie tłumy nawet podczas cosplayu było mnóstwo ludzi.
A jeśli chodzi o sprawdzanie dowodów to wchodzi to już do standardu. Między innymi były sprawdzane na Doji.
[97] Re: Ecchicon X-Mas Party
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 15:49:36, odpowiedź na #38
BereNa Doji nie miałem jeszcze 18 lat a jakoś nikt mi nie sprawdzał...
[116] Re: Ecchicon X-Mas Party
_Hideki_ [195.150.161.*], 13.12.2007, 03:42:31, odpowiedź na #97
_Hideki_na którym doji? na dojicon7 sprawdzaliśmy dowody każdemu, kto chciał wejść na hentai night. nie wiem, jak mały piorek, ale ja nie przepuściłem ani jednej osoby, która w dniu konwentu nie miała ukończonych 18 lat. potem oberwało mi się od jednego z orgów za to, że nie wpuściłem osoby, której brakowały 2 tygodnie do osiemnastki, ale nie żałuję. wszystkich dotyczy ten sam przepis. miło było zobaczyć kilkunastoosobową grupkę 15-16-latków, którzy chcieli się wedrzeć na hentai night, a musieli sobie odpuścić...
[130] Re: Ecchicon X-Mas Party
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.12.2007, 14:20:05, odpowiedź na #116
BereTak, na Doji 7 nikt mi nie sprawdzał. Teraz mam już 18 ale w sumie nie wiem co w tym 'miłego'... Na Ecchi nie mogli wejść moi znajomi, bo nie posiadali przy sobie żadnego dowodu tożsamości. Zresztą, i tak chyba spędziliśmy czas niż moglibyśmy na hentajach, także do tego akurat nie mam żalu.
Swoją drogą to niezła fanaberia takie sprawdzanie dowodów, czego nie praktykuje się na przykład na yaoi/yuri nightach- taki nonsens mógł wymyślić tylko polak na polskim conie. Pomijając fakt że ta selekcja to idiotyzm jeśli np. tak jak na Ecchi hentai night okupuje main room, który świeci pustkami- kompletna strata miejsca.
[151] Re: Ecchicon X-Mas Party
AvantaR z uczelni [157.158.131.*], 14.12.2007, 08:54:08, odpowiedź na #130
Jak nie mieli dowodow tozsamosci to jak weszli na konwent? Z tego co widzialem od kazdego byl wymagany dowod osobisty lub innych dokument potwierdzajacy tozsamosc o_O"
[161] Re: Ecchicon X-Mas Party
Bere [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.12.2007, 15:03:04, odpowiedź na #151
BereMówili że weszli jakoś bokiem, [przypadkiem] a potem poszli po identy, nie wiem czy je dostali czy nie. :P
[150] Re: Ecchicon X-Mas Party
AvantaR z uczelni [157.158.131.*], 14.12.2007, 08:52:34, odpowiedź na #116
Z dziwnych rzeczy czerpiesz przyjemnosc o_O"
[177] Re: Ecchicon X-Mas Party
Karrin [*.chello.pl], 14.12.2007, 19:48:38, odpowiedź na #38
Tak, bufet był spoko.
Herbatka za darmo ^^
[41] Re: Ecchicon X-Mas Party
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 17:58:50
JiHadKarniak, włączyłaś mikrofon? ;)
Zgadzam się z recką, teraz tylko trzeba poczekać na reportażyk Acepowy ;3
Btw. Karniak, Dżoł, zalukajcie w reportażu po BACE - "Noc przed konwetem" ;p
[42] Re: Ecchicon X-Mas Party
[*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 18:05:22, odpowiedź na #41
karniakNie włączyłam na dwóch wywiadach xD XD XD XD.
A reportaż będzie pewnie niedługo ;3 i to okraszony nieudanymi scenami mam nadzieję hy hy ;>.
A z BAKĄ to kurde masz rację xD. Ale to przez to, że za długo się gapiliśmy w ten film i "konwetem" zaczęło brzmieć dobrze ;-)
[48] Re: Ecchicon X-Mas Party
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 18:50:29, odpowiedź na #42
JiHadSpoko, rozumiem, tylko Ci wtedy o tym powiedziałam jako "ciekawostkę" ;)Też tak miałam jak robiłam jakieś stronki www, ze po paru godzinach gapienia się w kod, w pewnym momencie wszystko jest już ok XD
[45] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 11.12.2007, 18:24:05
mihoshiDla mnie Eczi wyszło zdecydowanie negatywnie, ale tylko po cześci ze strony orgow/konwentu. Przedewszystkim było to cholerne Ragnarokowe bydło. Nie docierało do nich ani 'sory, jest pozno, chcemy spac', ani 'zamknąć, kurwa, ryje'. Nie dość, ze zaden z ragnarokowcow ze sleepa w którym przebywałam nie ruszył dupy, zeby po sobie posprzatąc, to cały czas widzialam ich pijanych badz juz zgonujących. Nigdy wiecej spania z ragnarokowcami (pozdrowienia dla pana 'mam 30 lat', smiejacego sie z tego, ze jednemu ze zgoniacych porysowali twarz markerem. 'I dziewczyna na 0', nie?). Druga sprawa to w moim odczuciu fatalnie ulozony plan. Rozumiem, ze dobrze by bylo, zeby cos sie w nocy działo, ale nie 70% atrakcji, i to tych bardziej ciekawych. I kto, do cholery wymyslił konkurs Katamari o 6 rano? Byli w ogole jacys uczestnicy? :P
Wiecej grzechow nie pamietam, ale jak sobie przypomne, to nie omieszkam sie podzielic.
[46] Re: Ecchicon X-Mas Party
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 18:34:35, odpowiedź na #45
Kolo_z_WrockaTo jest konwent 2dniowy, nie trzeba było spać :D
[54] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 11.12.2007, 21:41:34, odpowiedź na #46
-Zombik-Tym bardziej, że nie przyjechałaś zmęczona z drugiego końca Polski. Plan układałem ja, ale na godziny większości atrakcji nie miałem wpływu, musiałem dostosować się do prowadzących. I wychodzę z założenia, że jak ktoś chce na coś przyjść, to przyjdzie niezależnie od godziny. A jak ktoś nie przyszedł, znaczy, że mu aż tak nie zależało.
[56] Re: Ecchicon X-Mas Party
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 22:00:05, odpowiedź na #54
Evil Yukitru.
poza tym, sporo atrakcji, co to byly w dzikich porach, o prostu nie nadawaly sie dla mlodziezy... XD
[88] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 12.12.2007, 12:05:52, odpowiedź na #56
SerafinaNp twoje wywody o seksie? XD ja nie rozumiem ludzi - jak bra atrakcji w nocy, to źle, jak jest co robić w nocy, też źle :o lol, zastanówcie się trochę XD ja uważam, że dobrze ułożony plan to taki, gdzie w nawet w nocy jest co robić i nie ma czasu na sen. Im mniej śpię w nocy na konwencie tym bardziej dla mnie udany konwent pod względem atrakcji.
[140] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 13.12.2007, 20:30:59, odpowiedź na #88
mihoshiSztuka jest wyposrodkowac ilosc atrakcji w nocy :>. Na tym konwencie jednak organizatorzy popadli w skrajność i w nocy odbywało sie własciwie wszystko.
[141] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 13.12.2007, 22:17:23, odpowiedź na #140
-Zombik-To było spać w dzień.
[158] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 14.12.2007, 14:13:54, odpowiedź na #141
mihoshiZ miłą checią, ale w dzien jest wiekszy hałas jak w nocy. i słoneczko w oczka swieci :P
[166] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 14.12.2007, 16:14:49, odpowiedź na #158
-Zombik-Serio, szukasz dziury w całym. Jak nie mogłaś spać, znaczy, że Ci się nie chciało i już...
[206] Re: Ecchicon X-Mas Party
mos [*.wp-sa.pl], 17.12.2007, 09:45:47, odpowiedź na #166
Jest to najgłupsze wytłumaczenie ... Skoro ktości krzyczy nad głową i nie możesz spać znaczy, że ci sie NIE CHCE SPAĆ? Ty jesteś normalny czy szukasz bzdurnych wymówek na rzeczową krytykę?
[216] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 17.12.2007, 20:18:59, odpowiedź na #206
-Zombik-Nie i nie. Jak się nie da spać w sleepie to się idzie do innego sleepa, na maina, na second maina, na konsolówkę, pod szatnię, gdziekolwiek. Dla chcącego nic trudnego.
[236] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 19.12.2007, 22:23:27, odpowiedź na #216
mihoshiAle czekaj. Jeszcze raz. To nie moze mi sie nie podobac plan? Nie podobał mi sie, podałam argumenty, i uwierz, da sie z tego wyciągnąc jakieś wnioski. Ale wydaje mi sie, ze Cie to nie obchodzi, wszystko było okej, a ja wymyslam, wiec niech, za przeproszeniem, spierdalam. Rozumiem, ze łatwiej i przyjemniej słuchac pochwał, ale pochwały nie rozwijają. A czepianie sie, ze ja nie potrafie sobie zorganizowac dnia jest niedorzeczne. To konwent jest dla mnie, czy ja dla konwentu? Czy nie od tego sa sleepy, zeby w nich spac? Mam sie przenosic do jakis konsolowek czy mainow, jak mam sale specjalnie przeznaczone do spania? I własnie, SPANIA, nie rozmowek towarzyskich, picia wodki czy darcia ryja. Ale inna sprawą jest, ze nikt tego nie weryfikuje.
Wiem, ze raczej Cie to nie zmartwi, ale przy takiej polityce po prostu na inne eczikonopodobne konwenty nie przyjade.
A to ze słoneczkiem to była ironia, wiec luz.
[242] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 20.12.2007, 08:40:16, odpowiedź na #236
-Zombik-To nie jest tak, że mnie to nie obchodzi. Odpowiadam za plan tego ecchiconu w jakichś 80% i po prostu wymagam konkretnych argumentów. A Twoje argumenty świadczą raczej o tym, że:
a) nie umiesz sobie zorganizować czasu
b) źli są ludzie, którzy nie pozwolili Ci spać, a nie plan był zły.
Tylko tyle.
[246] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 20.12.2007, 11:22:22, odpowiedź na #242
mihoshiJust as I said. Plan nie moze byc zły, uczestnik jest zły. Po co pracowac nad planem tak, by wszyscy byli zadowoleni? Ech, brak mi słow.
[247] Re: Ecchicon X-Mas Party
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.12.2007, 12:20:07, odpowiedź na #246
GuileLol, nigdy nie bedzie planu uniwersalnego, z ktorego wszyscy beda zadowoleni. Natomiast jesli ci przeszkadzaly towarzyskie rozmowy w sleepach, picie wodki i darcie ryja, to czemu nie poszlas i tego nie zglosilas? Tylko bys nam ulatwila sprawe, a sama bys mogla pozniej pojsc spac. I really don't see your point...
[257] Re: Ecchicon X-Mas Party
Lina88 [*.chello.pl], 21.12.2007, 18:59:01, odpowiedź na #236
Czy konwent dla Ciebie czy ty dla konwentu? Chyba se kpisz!
Myslisz ze my to robimy dla kasy?
Jakies uczestnik nasz pan? To zart?
[278] Re: Ecchicon X-Mas Party
Seba [78.28.11.*], 23.12.2007, 19:08:51, odpowiedź na #257
SebaTak, uczestnik pan. Jak się robi konwent to trzeba przede wszystkim przyjąc zasadę, że uczestnik rzecz swięta i tknąć go nie wolno. Czegokolwiek by sobie nie życzył. Bo jeśli wyjdziesz z założenia, że to oni są dla Ciebie a nie Ty dla nich, odstraszysz od konwentu i w rezultacie mało komu będzie się chciało przyjechać.
Nie robisz dla kasy, ok, ale w takim razie dlaczego robisz? żeby się mieć czym chwalić? Bo ja wychodzę z założenia że jeżeli robię konwent, to po to, żeby ludzie się dobrze bawili i żeby było możliwie jak najwięcej z tego, co sobie życzą (lub życzyli w podsumowaniu wcześniejszej imprezy). Po to jest org, żeby zapieprzał nie dla siebie i nie z myślą o sobie, tylko z myślą o wszystkich, którzy przyjadą.
[285] Re: Ecchicon X-Mas Party
Vir_ [*.m.intelink.pl], 30.12.2007, 16:25:23, odpowiedź na #278
U, nauczylismy sie czegos, postep, postep :) MSPANC ;)
[292] Re: Ecchicon X-Mas Party
Seba [*.petrus.com.pl], 05.01.2008, 19:32:01, odpowiedź na #285
SebaTego to się nauczylem czas jakis temu, fakt że dopiero zastosowalismy sie do tego w pelni dopiero na 3 Pierniku :D
Swoją drogą, zajrzalbyś na nieco dlużej na konwent niż ostatnio, a i jakaś pomoc z Twojej strony bylaby mile widziana ;]
[293] Re: Ecchicon X-Mas Party
Logan [217.153.246.*], 01.02.2008, 18:17:30, odpowiedź na #257
Loganz takim podejściem to życzę ci powodzenia przy organizowaniu czy załatwianiu czegokolwiek już w pracy zawodowej. i żebyś na butach z tej pracy nie wyleciała..
[286] Re: Ecchicon X-Mas Party
Vir_ [*.n.intelink.pl], 30.12.2007, 16:28:03, odpowiedź na #216
>Nie i nie. Jak się nie da spać w sleepie to się idzie do
>innego sleepa, na maina, na second maina, na konsolówkę,
>pod szatnię, gdziekolwiek. Dla chcącego nic trudnego.

Pewnie, bo sleepy to nie jest miejsce do odpoczynku, tylko do robienia dymu, a kto opacznie przetlumaczyl sobie "sleep" jako "spac" to jest w bledzie, ma wziasc spiwor i tulac sie po conplace szukajac wolnego kata. Jeblo cie w glowe?

Ja tam nie wiem czy plan byl dobry czy nie, ale takich teorii to tylko pogratulowac.
[60] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 11.12.2007, 22:16:42, odpowiedź na #54
mihoshiKolo: byłam dzien wczesniej i miałam prawo byc zmeczona, gdyz poprzedniej nocy tez nie spałam jakos duzo. Nie zmuszam nikogo, zeby chodził spac razem ze mna, ale zeby wykazał choc odrobine kultury i sen mi umozliwił, chociazby przez cichsze mowienie albo wyniesienie sie na korytarz. Nie wykazał = buc i bydło.
Zombi: to, czy mu zalezało czy nie zalezalo od godziny, o której jest dana atrakcja. Po tych, jakze przyjemnych paru godzinach snu przestało mi zależec.
[70] Re: Ecchicon X-Mas Party
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 23:49:15, odpowiedź na #60
Kolo_z_WrockaTzn mi nie chodziło o chamstwo w sleepie (bo tego raczej nie ma co usprawiedliwiać), tylko o plan - jeżeli Ci na czymś BAAAARDZO zależy, to możesz zorganizować sobie własny plan spędzenia konwentu tak, żeby ten punkt programu odwiedzić :D (chyba, że są 2 punkty w tym samym czasie)
Napoje energetyczne naprawdę nie gryzą ;-)
[75] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 12.12.2007, 00:08:47, odpowiedź na #70
mihoshiHa. Zalezalo mi na konkursie Katamari Damacy, totez chciałam polozyc sie spac. Nie spałam, bo bucow w sleepie miałam. Co faktu nie zmienia, ze w moim subiektywnym odczuciu plan był zły.
[263] Re: Ecchicon X-Mas Party
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 22.12.2007, 01:31:05, odpowiedź na #75
AnonymousPlan nie byl zly.
[62] Re: Ecchicon X-Mas Party
Sky Ace [*.ols.vectranet.pl], 11.12.2007, 22:38:33, odpowiedź na #54
Sky AcePrzyjechanie z dowolnego końca Polski nie ma tu nic do rzeczy.
Po prostu niektórzy ludzie, wyobraź sobie, lubią się przespać na konwencie, żeby nie wyglądać jak zombie. I umyć, żeby nie śmierdzieć jak zombie.
Podobnie nie uwierzę, że dostosować się do prowadzących oznacza konkursy i panele o 5 w nocy, bo ten prowadzący taką godzinę sobie wybrał. Dostosowywać to się możesz do Waneko czy innego wydawnictwa, które sobie przyjeżdża i wyjeżdża.
[74] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 12.12.2007, 00:07:16, odpowiedź na #62
-Zombik-To zrób panel o zboczeństwach w godzinach dziennych, bo przyciąga wiele osób. Albo hentajowy contest dubbingowy. Czy turniej fanservice. Weź pod uwagę bzdurne prośby prelegentów (bo ja chcę być na tym i na tym, a ja chcę się przespać w nocy, a ja muszę mieć panelówkę wolną na pół godziny wcześniej, a ja muszę mieć naturalne światło, a ja muszę być pierwszego dnia, a ja muszę być w nocy, bo jest klimat, a ja chcę iść na yuri nighta, a ja coś tam). Jeśli byś kiedykolwiek układał plan konwentu ze 130 atrakcjami, to byś zrozumiał, że pewnych rzeczy nie da się zrobić.
I sam bym się przespał i umył chętnie, ale nie miałem się czasu nawet wysikać, bo zapierdalałem bez chwili przerwy. Czy ktoś docenił? Nie...
[76] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 12.12.2007, 00:18:39, odpowiedź na #74
mihoshiOkej. 130=za duzo jak na dwa dni. Jakis prelegent wybrzydza (sorry, ale za to, ze sobie godzinke pogada dostaje darmowe wejscie, am i right?) to a) złapać za ryj, wysmagac i narzucic godzine; b) wywalic z programu, bo i tak ich jest za duzo. Argument z zboczonymi konkursami/panelami? Bzdura. W nocy był np. konkurs RO (moze przez to buce spac nie mogli?), panel o gainaxie, szermierka japonska, konkurs narutardowy, konkurs o FF. I wspomniany przezemnie wczesniej konkurs Katamari, którego nie wybacze. To nic, ze od 19 do 20.30 było 'granie', czyli idealna pora na taki konkurs. No, i ponawiam pytanie, czy ktos w ogole był na atrakcjach około godziny 5-6? (pomijajac ragnarokowcow). A plany sie układało, nie gadałabym, gdybym nie wiedziała o co w tym chodzi.
[83] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 12.12.2007, 08:25:55, odpowiedź na #76
-Zombik-Tak, byli ludzie i wszelkie atrakcje nocne cieszyły się znakomitą frekwencją. Weź jeszcze pod uwagę, że taki np. konkurs FF musiał być w nocy, bo osoba go prowadząca miała inne atrakcje, a dwóch atrakcji jednocześnie prowadzić się nie da. Tak samo wiedzówka o Naruto czy panel o Gainaxie. Szermierkę japońską włożyłem w dziurę, która powstała, bo ani pierwszego, ani drugiego dnia nie było na nią miejsca. A turniej Katamari nie był w nocy, tylko rano (godzina 6.00 to rano, nie noc), a mi osobiście (i innym fanom Katamari, których znam) najlepiej się w to gra właśnie po nieprzespanej nocy. Że nie było o 19 - jak się nie podobało, trzeba było przyjść do org roomu i powiedzieć, zrobiłoby się drugi nieoficjalny turniej o tej godzinie. To naprawdę żaden problem, tylko trzeba wyjść z inicjatywą, a nie potem narzekać na acepie...
[265] Re: Ecchicon X-Mas Party
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 22.12.2007, 01:43:18, odpowiedź na #83
AnonymousProwadzacy panel o Gaynaks nie wie co to jest "komercja" (handel). Pierdolenie ze Ebichu to "juz komercja".

Plan byl zajebisty. Normalnie atrakcje koncza sie po polnocy (1-2 or so). Proponuje porownac z totalnie zenujacym Asuconem 12 (pod wzgledem ilosci, bo prowadzacy byli ok, a na noc zawlaszczylismy jeszcze sale PANELO/KONKURSOWO/TV na te sajlent hile i inne rezydenty - a kto nie byl na ostatnim panelu w niedziele niech zaluje).

Ale mysla to jednak muss sein. Kaman.
[90] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 12.12.2007, 12:11:34, odpowiedź na #76
SerafinaJa spałam tylko 2 godziny i jakoś żyłam. Po panelu o zboczeniach postanowiłam się przespać, po czym wstałam na panel o cosplayach bo bardzo mi zależało. 130 atrakcji za dużo? To jaka jest twoim zdaniem odpowiednia ilość atrakcji? Po NEGI ludzie narzekali, że było ich za mało i że się nudzili. Na miłość boską... Polacy lubią ponarzekać, nigdy się im nie dogodzi ;)
[93] Re: Ecchicon X-Mas Party
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 13:18:25, odpowiedź na #90
GuileJa wychodze z zalorzenia, ze dwudniowy konwent, na ktorym atrakcji jest mniej jak 60 (nie wliczajac w to projekcji) jest nie warty swieczki i np. przy takim Magnificonie, przy ktorym atrakcji naliczylem 27, to myslalem, ze mnie chuj z nudow strzeli. Nie wiem co za debile tam za ten plan odpowiadali, ale pomijajac pare naprawde fajnych atrakcji, to na tym konwencie nic sie nie dzialo. To akurat normalka, ze ludziom pod wzgledem atrakcji nie da sie dogodzic, ale dajac duze zroznicowanie (poprzez duza ilosc atrakcji), mozna liczyc na to, ze wiekszosc ludu bedzie zadowolona, a to sie dla mnie liczy bardziej niz zdanie pojedynczej jednostki, ktora woli sobie pospac w nocy. Ja tez wolalem sobie pospac w nocy, a jednak od piatku 6:00 bylem na nogach do poniedzialku 4:00, z dwugodzinna drzemka w niedziele, przez ktora malo co sie na wiedzowke o DN nie spoznilem. Chciec to moc! Widac turniej Katamari nie byl atrakcja, ktora byla bardzo wazna, skoro wolalas ja przespac. W zyciu jest pelno mozliwosci, to jakiego wyboru sie dokona zalezy juz tylko od Ciebie. Nie chce sie tutaj klocic na ten temat, ale lepiej, zeby atrakcji bylo wiecej, niz zeby ich w pewnym momencie zaczelo brakowac.
[94] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 12.12.2007, 13:39:17, odpowiedź na #93
SerafinaOtóż to :)
[139] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 13.12.2007, 20:28:30, odpowiedź na #93
mihoshiJasne, ze lepiej sluchac chwalącego konwent ogółu, niz krytyki jednej jednostki. Zalezalo mi na tym, zeby pospac choc troche, bo nie kazdy moze sobie nie isc do szkoły, nawet na klasówke. Ja opcji nie pojscia na kolokwium nie miałam. Ale zaraz sie pewnie dowiem, ze po co jechałam na konwent jak mam koło w poniedziałek... A, i przechwalanie sie kto ile spał jest dla mnie hmm.. niskie. Nie interere mnie to, czy ktos spał 3h, 1h czy 26 sekund. Jesli chcecie i macie zdrowie, to go ahead. Jednak krową jestem i zdania nie zmienie. EOT z mojej strony na ten temat.
[142] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 13.12.2007, 22:19:10, odpowiedź na #139
-Zombik-Taaa, kolokwium... Nie chcę mi się liczyć ile kolokwiów zawaliłem organizując ten konwent. Ilu wypracowań nie oddałem... Ile obowiązkowych zajęć opuściłem... Ale masz rację, EOT.
[207] Re: Ecchicon X-Mas Party
mos [*.wp-sa.pl], 17.12.2007, 09:50:18, odpowiedź na #142
Świetnie. Ale przeciętnego konwentowicza interesuje czy będzie mógł ewentualnie odpocząć po nieprzespanym dniu atrakcji. Sądzisz, że na prawdę interesuje go to, że konwencja jest 24h atrakcji? Pierwszy raz widzę, żeby org miał taką wyjebkę [bo inaczej tego nie można nazwać] na krytykę. Apage i spi... odejdź szybko, proszę.
[215] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 17.12.2007, 20:17:16, odpowiedź na #207
-Zombik-Ja po prostu nie uważam tego, że ktoś nie potrafi sobie zorganizować czasu za argument, że plan był źle ułożony. Jak ktoś chciał, to mógł spać. Ale dużo więcej osób woli, żeby atrakcje trwały cały czas, więc nie rozumiem pretensji. Tyle.
Co to jest wyjebka?
[258] Re: Ecchicon X-Mas Party
Lina88 [*.chello.pl], 21.12.2007, 19:03:15, odpowiedź na #207
zalozmy ze nastepnym razem specjalnie dla was dwoja zrobimy 3 godziny luki w planie. Byscie mogli sie wyspac. Co na to powiesz 1198 innych uczestnikow konwentu?
[287] Re: Ecchicon X-Mas Party
Vir_ [*.m.intelink.pl], 30.12.2007, 16:36:56, odpowiedź na #142
>Taaa, kolokwium... Nie chcę mi się liczyć ile kolokwiów
>zawaliłem organizując ten konwent. Ilu wypracowań nie
>oddałem... Ile obowiązkowych zajęć opuściłem...

Normalnie poklon i calus w pierscien. Oto organizator na miare naszych mozliwosci :)
[289] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 01.01.2008, 23:03:16, odpowiedź na #287
-Zombik-Powiedz to wykładowcom i ćwiczeniowcom, którzy czekają na zwolnienia od lekarza :P
[264] Re: Ecchicon X-Mas Party
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 22.12.2007, 01:33:45, odpowiedź na #76
AnonymousWez ty sie uspokuj.
[105] Re: Ecchicon X-Mas Party
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 18:40:24, odpowiedź na #74
Kolo_z_WrockaJeżeli Cię to pocieszy, to ja to doceniam :D
[132] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 13.12.2007, 17:21:32, odpowiedź na #105
-Zombik-Przynajmniej ktoś ;)
[123] Re: Ecchicon X-Mas Party
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.12.2007, 11:13:01, odpowiedź na #74
Evil Yukija tez doceniam :3
[133] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 13.12.2007, 17:22:03, odpowiedź na #123
-Zombik-A ja doceniam, że mimo wszystko nie wyskoczyłaś przez okno. Nawet po panelu ;)
[136] Re: Ecchicon X-Mas Party
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.12.2007, 19:46:52, odpowiedź na #133
Evil Yukinie miałam sił, po prostu XD
[162] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 14.12.2007, 15:06:50, odpowiedź na #123
SerafinaI ja i ja XD
[176] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 14.12.2007, 19:36:50, odpowiedź na #162
-Zombik-Ty to mnie tylko za targanie doceniasz ;)
[179] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 14.12.2007, 23:30:47, odpowiedź na #176
SerafinaOj, cicho XD
[89] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 12.12.2007, 12:08:21, odpowiedź na #62
SerafinaIstnieją takie dostosowywania się :D Wiedzą to ci, którzy kiedykolwiek układali lub będą układać plan ;)
[67] Re: Ecchicon X-Mas Party
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.12.2007, 23:37:29, odpowiedź na #54
AvantaRZ tym dostosowaniem sie do prowadzacych to troche bzdurny argument, bo na przyklad konkurs USa byl niby o 7:30, o czym sami prowadzacy nawet nie bardzo wiedzieli :P
[73] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 12.12.2007, 00:03:04, odpowiedź na #67
-Zombik-Akurat za turnieje konsolowe, DDRowe i US nie odpowiadałem, moją broszką były panele i konkursy, a dostosować się musiałem przede wszystkim do atrakcji na mainie.
[114] Re: Ecchicon X-Mas Party
Future [*.eastwest.com.pl], 13.12.2007, 01:39:33, odpowiedź na #67
FutureA za to, ze sie ten turniej USa nie odbyl to mialem ochote ich ubic :P Zwlaszcza, ze tuz przed wywleczeniem sie ze spiwora przemknela mi mysl, zeby miec to gdzies i spac dalej... :P
[212] Re: Ecchicon X-Mas Party
dark-neo [*.smevpn.tpnet.pl], 17.12.2007, 11:43:05, odpowiedź na #46
dark-neoPopieram. Na konwentach się nie śpi.
[47] Re: Ecchicon X-Mas Party
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 18:48:40, odpowiedź na #45
JiHadNa następnym konwencie Michoshi, poszukaj mnie, a postaram się zrobić z ragnarokowym bydłem porządek.
Btw. tekst "a dziewczyna na 0?" należy do dźwiedzia z Basha XD. W sensie też uczestniczyłam w tym cytacie XD.
[55] Re: Ecchicon X-Mas Party
-Zombik- [*.chello.pl], 11.12.2007, 21:42:21, odpowiedź na #47
-Zombik-Na Animatsuri postaram się, żeby nie było atrakcji związanych z RO, to może ragnarokowe bydło się nie zwali.
[57] Re: Ecchicon X-Mas Party
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.12.2007, 22:00:55, odpowiedź na #55
Evil Yukimyslisz, ze oni dla atrakcji sie zjezdzaja? raczej, aby popic z dala od domu.
[63] Re: Ecchicon X-Mas Party
Pea [83.238.116.*], 11.12.2007, 23:25:15, odpowiedź na #55
PeaAle jak ktos bedzie chcial sprawnosciowke ragnarokowa zrobic, pozwol mu, chetnie wezme udzial... @_@. a przyjechac i tak przyjade, nie ma tak dobrze XD.
Co do nie dawania spac, to w sleepie nervowym nie lepiej sie dzialo... ludzie przyjechali o 5/6 rano jakos, zapalili swiatlo i zaczlei drzec japy, i nie, nie wyszli po 5 minutach, bo to jeszcze byloby do przelkniecia, tylko siedzieli i darli te japy do otwarcia konwentu xD. Potem odsypiac trzeba bylo w dzien ^.^' (bo jak sie jest od 6:50 w piatek na nogach, to w koncu trzeba)... Nie przeszkodzilo mi to jednak dobrze sie bawic :)
[68] Re: Ecchicon X-Mas Party
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.12.2007, 23:39:37, odpowiedź na #63
AvantaRPo pierwsze tak jak piszesz - bylo to przed otwarciem konwentu. Po drugie - tak, zapalilismy swiatlo i darlismy japy bo zrobilas identyczna rzecz na tegorocznej BACE. Takze o co chodzi? Przeciez to taka fajna zabawa przeszkadzac jak ktos chce spac.
[72] Re: Ecchicon X-Mas Party
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 00:01:03, odpowiedź na #68
DreaM HunteRTo WY darliście ryje -__- ? (*&$HJD)R&%!
[84] Re: Ecchicon X-Mas Party
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 12.12.2007, 11:33:45, odpowiedź na #72
AvantaRPrzepraszam, ale nie darlismy ryjow tylko po prostu siedzielismy sobie i gadalismy przy jakims browarku. Poza tym Ciebie i tak w tej sali nie bylo, wiec w czym problem?
Byly tam dokladnie trzy osoby (no chyba, ze zle liczylem) - Pea, nikisaku i Swiezak
[96] Re: Ecchicon X-Mas Party
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.12.2007, 15:21:35, odpowiedź na #84
DreaM HunteR"ludzie przyjechali o 5/6 rano jakos, zapalili swiatlo i zaczlei drzec japy"
Nu to skoro nie darłeś japy to ok -__- Wcześniej nie było napisane, że problem dotyczy jednego sleep room'u.
[69] Re: Ecchicon X-Mas Party
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.12.2007, 23:41:58, odpowiedź na #55
AvantaRSprawa jest prosta - wyjebac takie bydlo i tyle. Ale naprawde, a nie postraszyc. Najlepiej jednego czy dwoch dla przykladu, moze reszta sie uspokoi. A jesli nie to wyjebac i juz.
[77] Re: Ecchicon X-Mas Party
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 12.12.2007, 00:19:50, odpowiedź na #69
mihoshiŁatwo mowic, oni byli wieksi i było ich wiecej XD
[85] Re: Ecchicon X-Mas Party
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 12.12.2007, 11:34:45, odpowiedź na #77
AvantaRNie, nie - chodzi mi o to zeby organizatorzy, a dokladniej ochrona wywalala. Bo zawsze sie szumnie mowi, ze osoby 'takie i takie' beda wyrzucane. I nigdy jakos nikogo praktycznie sie nie wyrzuca.
[86] Re: Ecchicon X-Mas Party
Chaos [*.acn.waw.pl], 12.12.2007, 11:47:17, odpowiedź na #77
ChaosJa na tym konwencie ziałem ogniem z frustracji...śmiem twierdzić, że miałbym, w stanie w którym byłem, 50% szans na wyrzucenie Odyna, gdybym spróbował, więc o jakichś debilach od RO mi nie mów...Co to w ogóle było? QRO? KDR?
[91] Re: Ecchicon X-Mas Party
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 12.12.2007, 12:15:55, odpowiedź na #86
SerafinaChaos, naślę cię na nich na Fune XD tam ja będę ziała ogniem z frustracji XDDDD a serio, to ta grupa robi się dość upierdliwa na konwentach :/
[98] Re: Ecchicon X-Mas Party
Czekolada [*.t2.ds.pwr.wroc.pl], 12.12.2007, 16:23:39, odpowiedź na #86