header imageheader imageheader image
{Media}
Filmoholidło o anime
Autor: Joe, Data: 06.11.2008, 15:25:50, Źródło: RadioAktywne
JoeDzisiejsze wydanie audycji Filmoholidło w internetowym radiu warszawskiej Politechniki będzie poświęcone anime. Z trwającej godzinę audycji mniej więcej połowa będzie przeznaczona na rozmowę o gatunkach anime, najciekawszych tytułach, anime w Polsce, konwentach i innych ciekawostkach, resztę będą stanowić aktualności filmowe i muzyka. W rolę eksperta od anime wcieli się wyżej podpisany czyli ja. ;-) Audycja rozpoczyna się o 20:00, radia można słuchać przez internet.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 85 dodaj

[1] Re: Filmoholidło o anime
Koji [*.chello.pl], 06.11.2008, 15:26:49, oceny: +0 -0
Kojijeśli wrócę do domu na 20 to posłucham a tak to liczę na relacje od kogoś ;]
[2] Re: Filmoholidło o anime
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 15:36:35, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
JoeFajnie by było, jakby ktoś nagrał, bo nie wiem czy mi się uda.
[3] Re: Filmoholidło o anime
Koji [*.chello.pl], 06.11.2008, 15:42:59, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Kojino to w sumie racja ;)
przyłączam się do prośby :D
[4] Re: Filmoholidło o anime
beamer [*.acn.waw.pl], 06.11.2008, 16:45:47, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Włączyłem nagrywanie na swoim serwerku, powinno się nagrać ;]
[52] Re: Filmoholidło o anime
XeN [*.chello.pl], 06.11.2008, 21:03:33, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Się nagrało. Dwie wersje 256kbit i 128kbit, niereenkodowane, dump prosto ze stream'a.
[67] Re: Filmoholidło o anime
Kwak [*.comarch.com], 07.11.2008, 08:56:44, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
KwakLink nie działa. Zapodaj to jeszcze raz, bo chciałbym posłuchać :)
[68] Re: Filmoholidło o anime
Hid_z_pracy [*.markom.krakow.pl], 07.11.2008, 09:29:21, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
u mnie dziala - wlasnie sciagam z max predkoscia lacza
[76] Re: Filmoholidło o anime
XeN [*.chello.pl], 07.11.2008, 14:39:34, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
IMHO to działa, ludzie cały czas ciągną.
[5] Re: Filmoholidło o anime
seizu-neko [*.internetdsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 16:55:26, oceny: +0 -0
seizu-nekoŁoł, ciekawe czy będzie taka fajna jak ta która gdzieśtam była o HAXie ;/
[6] Re: Filmoholidło o anime
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 17:09:11, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
JoeTytuł audycji to „ANIME - JAPOŃSKA PORNO-BAJKA czy SZTUKA?”, więc może być wesoło.
[7] Re: Filmoholidło o anime
Der_ZB [*.multi-vision.pl], 06.11.2008, 18:02:55, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Der_ZBto lepiej Ty sie Joe przyznaj czego ostatnio więcej oglądasz.. bo póżniej powiesz coś w stylu

"no więc anime w wielu przypadkach to sztuka, wystarczy przytoczyć cudowny głeboki film Grobowiec Świetlików który niedługo będzie wydany na polskim rynku i traktuje o..."
"a co pan ostatnio oglądał?"
"Bible Black!"
[8] Re: Filmoholidło o anime
O_o [150.254.73.*], 06.11.2008, 18:29:21, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
pffffffffffffffffffff hahaha
[22] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:21:16, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
GuileA jednak Bible Black;PP
[26] Re: Filmoholidło o anime
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:23:08, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaKURWA, wiedziałeś, czy zgadłeś? :D
[69] Re: Filmoholidło o anime
Hid_z_pracy [*.markom.krakow.pl], 07.11.2008, 09:31:22, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
przynajmniej wiedza, ze anime to japonska, a nie chinska pronobajka ;]
[9] Re: Filmoholidło o anime
Avila [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 19:59:18, oceny: +0 -0
AvilaZaraz powinno sie zacząć, leci na razie muzyka^^
Chetnie posłucham:)
[10] Re: Filmoholidło o anime
Nahi [150.254.73.*], 06.11.2008, 20:05:33, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
o mój Boże ta prowadząca Justyna jest jakaś anemiczna Xd
yaaay "Butterfly " z CB :D na początek :D
[13] Re: Filmoholidło o anime
karniak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:09:46, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
karniakAnemiczna i z wadą wymowy.
[11] Re: Filmoholidło o anime
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:05:37, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaPo minucie słuchania mogę stwierdzić, że to jest totalna amatorszczyzna :D
No ale zobaczymy co będzie dalej, jestem skłonny wyjątkowo wysłuchać do końca ;p (o ile net nie padnie :D)
[12] Re: Filmoholidło o anime
karniak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:09:06, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
karniakno własnie helou. puściła muzyke i nie wyłączyła mikrofonu czy coś (?) bo jakieś szepty b yło słuchać XD

Mam nadzieje, ze nie zgnoi Joego, że to porn porn porn xD

PORN
[15] Re: Filmoholidło o anime
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:12:48, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaPo tym, jak póki co to poprowadziła, przypuszczam, że Joe ma 10x większe doświadczenie medialne, więc jak ktoś tu kogoś zgnoi, to Joe prowadzącą ;p
[16] Re: Filmoholidło o anime
karniak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:16:12, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
karniakZobaczymy :D
[17] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:17:10, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
GuileJak na razie nie wyglada to najlepiej, w szczegolnosci od strony pani prowadzacej...
[19] Re: Filmoholidło o anime
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 06.11.2008, 20:18:06, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Glanihentai = erotyka ;) zaczynaja od pornosow no pieknie ;p Tentakle haha xD
[20] Re: Filmoholidło o anime
Avila [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:20:00, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
AvilaNieźle sobie Joe radzi z tłumaczeniem co to hentai itd xD Ale pani prowadząca, jakby nie mogła doczytać sie co sama nabazgrała w pytaniach na kartce^^
[24] Re: Filmoholidło o anime
karniak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:22:39, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
karniakBo Joe jest boski ;3
[29] Re: Filmoholidło o anime
Avila [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:28:49, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
AvilaOj cicho Karniak xD Za optymistyczna jesteś boś zakochana!=3
[54] Re: Filmoholidło o anime
karniak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 21:23:38, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
karniakNo i co? Był boski ;3
[25] Re: Filmoholidło o anime
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 06.11.2008, 20:22:59, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
GlaniPani prowadzaca tnie sie tragicznie i lubi odpowiadac sobie na pytania ;p
[14] Re: Filmoholidło o anime
Renor Mirshann [*.gemini.net.pl], 06.11.2008, 20:12:03, oceny: +0 -0
Renor MirshannGotta knock a little harder... Ech, wspomnienia :) Piękny kawałek. Na razie zostaję z Wami ;]
[18] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:17:53, oceny: +0 -0
GuileNie ma to jak zaczynanie od Pr0nuXDD
[21] Re: Filmoholidło o anime
Avila [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:20:58, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
AvilaOho! TentaklexD
[30] Re: Filmoholidło o anime
Ayu-chan [*.ssp.dialog.net.pl], 06.11.2008, 20:28:52, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Ayu-chanz istnym... obrzydzeniem w głosie to mówiła xD "jedna strona ma...macki" :D
[23] Re: Filmoholidło o anime
Albi [83.238.116.*], 06.11.2008, 20:22:04, oceny: +0 -0
AlbiCzesio satanista!! >:D

Prowadząca ssie.
[27] Re: Filmoholidło o anime
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 06.11.2008, 20:25:42, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
GlaniProwadzaca juz pewnie wie ze ja na ACP sluchaja i wszystkie jej bledy wychwytuja i straszna treme ma :P Mota sie strasznie :P
[34] Re: Filmoholidło o anime
Avila [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:31:40, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
AvilaEj, czemu ona w ogóle tak sie zacina?Tak trudno cos powiedzieć bez yyy?
No i popsuła coś!xDDD
[31] Re: Filmoholidło o anime
Ayu-chan [*.ssp.dialog.net.pl], 06.11.2008, 20:29:49, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Ayu-chanzgadzam się >>"
[33] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:31:21, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Guile"Ja i moje zabawy sprzetem"
Lol...
[35] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 06.11.2008, 20:32:35, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
PotteroAno, nie ma to jak jednominutowa przerwa na muzykę poświęcona na słuchanie, jak dziewczyna klika myszką, omijając z pół piosenki.
[36] Re: Filmoholidło o anime
Albi [83.238.116.*], 06.11.2008, 20:34:16, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
AlbiEpic FAIL po prostu :P Ale jest beka, duzo lepsza niz z radioakcji.
[37] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:34:54, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
GuileTo sie "dramatyczna pauza" nazywa;PP
[28] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 06.11.2008, 20:27:41, oceny: +0 -0
PotteroUuu, prowadząca poprawia Joego z „Grobowca świetlików”... Chociaż trochę się mota i zdaje się, że nie wie, o czym mówi. „Boso na Hiroszimę” powstałe na podstawie książki autora „Grobowca świetlików”? „Perfect Blue” reżysera Satoszi Kon...
[32] Re: Filmoholidło o anime
Ayu-chan [*.ssp.dialog.net.pl], 06.11.2008, 20:31:12, oceny: +0 -0
Ayu-chano, będą puszczać muzykę z GitS! ^_^" lulz, znów im się coś zacina ;d
[38] Re: Filmoholidło o anime
tsbo [*.isp.tvkg.net], 06.11.2008, 20:36:15, oceny: +0 -0
czy tylko ja mam wrażenie, że to totalna amatorszczyzna?
[39] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:37:07, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
GuileJakbys przeczytal poprzednie newsy, to bys wiedzial, ze nie;P
[42] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 06.11.2008, 20:38:25, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
PotteroAle za to jest dobra muzyka z „CB” i „GitS”, co wynagradza fatalną prowadzącą :).
[43] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:39:52, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
GuileCos w tym jest, ale na dobra sprawe, jakbym chcial sobie posluchac muzyki z GitS-a, czy CB, to bym odpalil je z moich OST-ow;)
[44] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 06.11.2008, 20:41:46, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
PotteroA beka z prowadzącej? Dyć to jest bezcenne, za wszystko inne zapłacisz kartą MasterCard :).
[45] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:43:08, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
GuileHmm... fair enough:]
[47] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 06.11.2008, 20:47:11, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
PotteroHm, od piętnastu minut słuchamy muzyki, a tu za chwilę się audycja skończy...
[40] Re: Filmoholidło o anime
inkama [*.aster.pl], 06.11.2008, 20:37:24, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
nie pochlebiaj sobie xD
[41] Re: Filmoholidło o anime
Albi [83.238.116.*], 06.11.2008, 20:38:12, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
AlbiNie, całemu ACP sie podoba tylko nie Tobie
[46] Re: Filmoholidło o anime
Ayu-chan [*.ssp.dialog.net.pl], 06.11.2008, 20:46:58, oceny: +0 -0
Ayu-chanRow row fight teh powah!
[48] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 06.11.2008, 20:59:39, oceny: +0 -0
PotteroZ trwającej godzinę audycji mniej więcej połowa będzie przeznaczona na rozmowę o gatunkach anime, najciekawszych tytułach, anime w Polsce, konwentach i innych ciekawostkach, resztę będą stanowić aktualności filmowe i muzyka. W rolę eksperta od anime wcieli się wyżej podpisany czyli ja.

Joe-san, wyrolowali cię. W ciągu trwającej godzinę audycji można było posłuchać kilku fajnych piosenek, kilkuminutowej „przerwy technicznej” prowadzącej i tego, jak sama odpowiada sobie na pytania o hentaje i „Grobowiec świetlików”. Mogłeś nagrać na dyktafon „eeee... jakby to powiedzieć” i jej podesłać, doskonale by sobie z takim materiałem poradziła, a i tak nikt by się nie skapnął, że cię tam nie ma :). A gdzie konwenty, znane gatunki, ciekawostki itp.? Lepiej zostań przy telewizji i profesjonalnych radiach :). Ale mimo wszystko społeczność acp i tak jest z ciebie dumna, w każdym razie ja :).
[51] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 21:01:42, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Guile"Mogłeś nagrać na dyktafon „eeee... jakby to powiedzieć” i jej podesłać, doskonale by sobie z takim materiałem poradziła, a i tak nikt by się nie skapnął, że cię tam nie ma :)."
Tru... soł tru it mejks mi hepi:)
[49] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 20:59:57, oceny: +0 -0
GuileIMHO Audycja kiepska, a prowadzaco dala dupy na calej linii. Jak ktos nie sluchal, to procz bek z niej, raczej nie wiele stracil...
[50] Re: Filmoholidło o anime
Omagi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 21:00:00, oceny: +0 -0
OmagiBrawa brawa :P
[53] Re: Filmoholidło o anime
tsbo [*.isp.tvkg.net], 06.11.2008, 21:05:44, oceny: +0 -0
jakby prze połowe audycji nie puszczali muzyki9całkiem niezłej z resztą) to bym nie wytrwał do końca:)
[55] Re: Filmoholidło o anime
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 22:37:23, oceny: +0 -0
JoeJeszcze nie słuchałem audycji, więc nie wiem jak to wyszło od strony słuchacza, ale od strony gościa w studio była to duża improwizacja. Na pewno było za mało gadania w stosunku do muzyki. Mam wrażanie, że rozmowa się nie kleiła, audycji brakowało scenariusza, spójności. Ale jakby nie patrzeć to RadioAktywne to amatorska stacja, a prowadząca stawiała dopiero pierwsze kroki.
[56] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 06.11.2008, 22:51:05, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
PotteroWystarczy przeczytać powyższą dyskusję, aby mieć pełny ogląd sytuacji. Ze strony zwykłych słuchaczy wyglądało to deczko komicznie i żenująco zarazem, zwłaszcza poziom fachowości prowadzącej. Ale ja tam się nie znam przecież.
[57] Re: Filmoholidło o anime
komciak [*.gdynia.mm.pl], 06.11.2008, 23:11:53, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
komciaka prowadząca stawiała dopiero pierwsze kroki.
oj, to było słychać ;c

ale muzyka była pr0 ^^
[66] Re: Filmoholidło o anime
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.11.2008, 02:55:42, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
JoeBebopa i „Making of a cyborg” wyszukała prowadząca, resztę przyniosłem ja. Śmiesznie wyszło, że w audycji o japońskiej animacji bodajże tylko jedna piosenka miała słowa po japońsku. Szkoda, że playlista nie doleciała do „Kiseki no umi”.
[70] Re: Filmoholidło o anime
Hid_z_pracy [*.markom.krakow.pl], 07.11.2008, 09:37:18, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
faktycznie, bo uwielbiam ten opening, choc za anime nie przepadam. wlasnie mi sie sciagnela audycja i zaraz sobie przeslucham ;]
[58] Re: Filmoholidło o anime
zergadis0 [78.152.28.*], 06.11.2008, 23:20:37, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
Ja tam bym się trochę doczepił do innej sprawy, wiem, że ta audycja miała nieco oświecić ludzi kompletnie zielonych w temacie, ale naprawdę - bez przesady! Gdziekolwiek się przeczyta/usłyszy o m&a, mamy niemal absolutną gwarancję, że napiszą/powiedzą od Mononoke, Spirited Away i Ghost in the Shell. Naprawdę - jest tyle mniej znanych, i nawet zaryzykuję stwierdzenie że lepszych "ambitnych" tytułów - Texhnolyze, 5cm per second, Kino no Tabi, Higurashi... można by długo wymieniać, ja wiem, że trzeba dać jakieś sztandarowe przykłady dla kompletnie zielonych, ale dla osoby obeznanej w temacie wręcz irytujące jest słuchanie po raz n-ty o tych samych tytułach.
Druga rzecz - kwestia gustu, ale to 85% shitu - nie wiem, może się cofam w rozwoju, ale ja obejrzałem pierwszy raz GITSa 8 lat temu, bardzo mi się podobał, przez pewien czas nawet siedziałem raczej w ambitniejszych tytułach dla starszych widzów, ale teraz... jakoś mi się nieco odechciało, zacząłem się interesować różnymi gatunkami m&a, i obecnie bardzo lubię oglądać zarówno haremówki z przegiętą ilością fanserwisu i elementów moe (tzn. dopóki mają w miarę ciekawą fabułę rzecz jasna) jak i tytuły takie jak Kino no Tabi - ogólnie rzecz biorąc wszystkie anime, które mi przypadną do gustu, więc nie wiem, czy jest sens zniechęcać ludzi do sięgania po tytuły z nieco mniej ambitnej półki.
[59] Re: Filmoholidło o anime
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2008, 23:42:27, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
GuileTu nie chodzi o zniechecanie ludzi do siegania po mniej ambitne tytuly, ale o to, ze ludzi calkiem zieloni szybciej sie przekonaja do anime, jesli sobie najpierw taki ambitniejszy tytul obejrzy. W szczegolnosci jesli mamy do czynienia z osoba dorosla. To czy siegnie do czegos innego i mu sie to moze bardziej spodoba, to raczej inna kwestia;)
[60] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 06.11.2008, 23:43:42, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
PotteroTrue. Ale Joemu udało się przynajmniej wpleść wzmiankę o „Wings of Honneamise”, szkoda tylko, że pewnie większość słuchaczy spoza fandomu nie zrozumiała albo nie zapamiętała tytułu. Ja w sumie też nie jestem do końca pewien, czy to właśnie o „Wings of Honneamise” była mowa, bo akurat bardziej zajęty w tym momencie byłem kanapką :D.

P.S. A „Byōsoku 5 centimeter” ssie, jak cały Szynkaj zresztą.
[61] Re: Filmoholidło o anime
Nahi [150.254.73.*], 07.11.2008, 00:06:02, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
P.S. A „Byōsoku 5 centimeter” ssie, jak cały Szynkaj zresztą.

D:
[63] Re: Filmoholidło o anime
Etna [*.internetdsl.tpnet.pl], 07.11.2008, 00:07:08, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
EtnaP.S. A „Byōsoku 5 centimeter” ssie, jak cały Szynkaj zresztą.

Ej, ja lubię Shinkai'a! Fajny jest.
[71] Re: Filmoholidło o anime
Hid_z_pracy [*.markom.krakow.pl], 07.11.2008, 09:42:23, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
sam ssiesz i to chyba odbyt, skoro taki shit z twoich ust wychodzi
[77] Re: Filmoholidło o anime
Pottero [*.eranet.pl], 07.11.2008, 16:03:37, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
PotteroI nawzajem. A twoja stara gra w nō.
[78] Re: Filmoholidło o anime
Hid_z_pracy [*.markom.krakow.pl], 07.11.2008, 16:17:08, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
no wlasnie o tym mowie...
[62] Re: Filmoholidło o anime
Etna [*.internetdsl.tpnet.pl], 07.11.2008, 00:06:23, oceny: +0 -0
EtnaFajna audycja, dawno się tak ni uśmiałam, chyba od audycji z HAX'a. xD Joe dajesz czadu! A pani prezenterce radzę pójść do szkoły dziennikarskiej. ;p
[64] Re: Filmoholidło o anime
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 07.11.2008, 00:23:47, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
GlaniPani prezenterka z PW przecie jest xD a przynajmniej to radio PW a nie UW wiec nic dziwnego ;)) ze scislego umyslu humanisty-dziennikarza nie zrobisz ;P
[65] Re: Filmoholidło o anime
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.11.2008, 00:51:48, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
AvantaROj no dajcie spokoj, to amatorskie radio, nie doszukujcie sie tam 100% profesjonalizmu.
[72] Re: Filmoholidło o anime
Hid_z_pracy [*.markom.krakow.pl], 07.11.2008, 09:47:05, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
przez pol roku bylem redaktorem sportowym serwisu polibuda.info i delegatem na mecze siatkarskie azs politechnika warszawska i smiem twierdzic, ze da sie prowadzic medium uczelniane na co najmniej dobrym poziomie. w tamtym czasie zdarzalo mi sie sluchac radia politechniki i z reguly byly to dobrze przygotowane audycje, choc dykcja i nawyki fonetyczne spikerow pozostawialy wiele do zyczenia :)
[73] Re: Filmoholidło o anime
Hid_z_pracy [*.markom.krakow.pl], 07.11.2008, 10:42:39, oceny: +0 -0
przez cala audycje (nie liczac wypowiedzi joe) mialem wrazenie, ze slucham starego walkmena z padajacymi bateriami. slow motion czy co? prowadzaca dala ciala na calej dlugosci (przygotowanie, prowadzenie). z pewnoscia w audycji z zaproszonym gosciem dalbym mu sie wypowiedziec dluzej niz z 10 minut w godzinnym programie. no i za duzo bylo tej AUDYCJI na sam koniec !!!
[74] Re: Filmoholidło o anime
SD [*.kalety.net], 07.11.2008, 13:58:47, oceny: +0 -0
Ech...nie słuchałam T_T
[75] Re: Filmoholidło o anime
Minoya [*.57.jawnet.pl], 07.11.2008, 14:13:06, oceny: +0 -0
MinoyaProwadząca miała drobne problemy z odpowiednim prowadzeniem audycji, ale masakra to to nie była, gość nadrabiał... ^^ W każdym razie myślę, że lepiej by było, gdyby puszczono więcej piosenek po japońsku...
[79] Re: Filmoholidło o anime
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 07.11.2008, 19:16:56, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
Po przesłuchaniu tej audycji nasuwa mi się często nawiedzające mnie pytanie: czemu koniecznie wszystko musi być wartościowe, nieść jakieś przesłanie, być głębsze ? Ja np. mogę się zachwycić czymś, co takie jest, ale również czymś co jest "bezwartościowe". Myśląc w ten sposób można na przykład posłać w diabli fantasy ( Władca Pierścieni na przykład) bo to nie niesie żadnej wartości... Moim zdaniem nie wszystko musi być "wartościowe" ( i co to tak naprawdę może znaczyć?)
[82] Re: Filmoholidło o anime
zergadis0 [78.152.28.*], 09.11.2008, 12:44:27, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
No to gratuluję spostrzegawczości podczas lektury/seansu Władcy Pierścieni (tzn. ogólnie zgadzam się z twoją wypowiedzią, ale tym przykładem to się nie popisałeś).
[84] Re: Filmoholidło o anime
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 10.11.2008, 11:56:32, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
Ok, mój błąd,ale nie twierdzę, że Władca Pierścieni nie przekazuje, żadnych wartości, ale chodzi o to, że jest wiele osób mogłby go uznać za bezwartościowy " bo to wszystko jest nieprawdziwe, bo to tylko głupie fantasy"
[80] Re: Filmoholidło o anime
-Zombik- [*.chello.pl], 08.11.2008, 01:08:41, oceny: +0 -0
-Zombik-Miałem ochotę wyłączyć nagranie już na samym początku, jak prowadząca powiedziała, że Dragonball to bezsensowne mordobicie i nic więcej. Widać od razu, że nieprzygotowana.

BTW, Joe, nie chciałbyś poprowadzić na Ecchiconie 4 panelu o fandomie w mediach?
[81] Re: Filmoholidło o anime
zergadis0 [78.152.28.*], 09.11.2008, 12:42:04, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
Niestety prawda jest taka, że jakby skrócić (zwłaszcza DBZ) serię tak z 5-krotnie to od strony fabularnej niewiele by ucierpiała (ba, powiem nawet, że byłaby o niebo lepsza).
[83] Re: Filmoholidło o anime
-Zombik- [*.chello.pl], 09.11.2008, 20:45:26, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
-Zombik-You're missing the point here.

Kogo obchodzi mordobicie? Jestem wielkim fanem DB, a nigdy mnie mordobicie nie interesowało. Tam jest walka dobra ze złem, samodoskonalenie się, przyjaźń, humor, walka z własnymi słabościami... Ta seria ma mnóstwo drugich den, a spłycanie jej do mordobicia jest równie niesłuszne co mówienie, że Władca Pierścieni składa się z zapisanych kartek papieru.
[85] Re: Filmoholidło o anime
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2008, 23:49:42, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
RyujiAgreed.
Powered by WashuOS