header imageheader imageheader image
Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Wydumał Zoltan Piwo Squad dnia 10.10.2007
0,5 sążnia8,60 %24 (8,60 %)
0,0012 wiorsty8,24 %23 (8,24 %)
półtorej stopy11,11 %31 (11,11 %)
dwa łokcie36,20 %101 (36,20 %)
3,12 piędzi6,45 %18 (6,45 %)
0,77 arszyna5,02 %14 (5,02 %)
0,00069 węzła11,83 %33 (11,83 %)
0,0013 staji12,54 %35 (12,54 %)
Wszystkich głosów:279

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 35 dodaj

[1] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 10.10.2007, 08:01:34, oceny: +0 -0
GREYTwoja stara ucieka na lokciach XD
[5] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Pea [83.238.116.*], 10.10.2007, 11:05:04, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Peaktorych nie ma :D:D
[9] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 10.10.2007, 17:16:23, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Byle nie PRZED mieszaniem nimi bigosu. ;]
[29] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.10.2007, 22:34:49, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Glani@ +X/0j $+@|2`/ |{0|*13 |20vv`/ |_|$z@|v|1
[2] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
-Zombik- [*.chello.pl], 10.10.2007, 08:14:32, oceny: +0 -0
-Zombik-Ale o co chodzi?
[14] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.10.2007, 16:07:24, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
AvantaRA o co chodzi z Twoja Stara? O to bys sie glupio pytal! :P
[3] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
M3n747 [*.chello.pl], 10.10.2007, 08:32:12, oceny: +0 -0
M3n747Ech... =_='
[4] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Maya [*.warszawa.dialog.net.pl], 10.10.2007, 08:39:43, oceny: +0 -0
MayaCrazy, sexy, cool ankiety are back :D
[23] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
ing [*.jgora.dialog.net.pl], 14.10.2007, 04:19:09, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
ingMasz dziwna definicje slowa "sexy" xD
[6] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
eltomas [*.38.160.60.resman.pl], 10.10.2007, 14:20:40, oceny: +0 -0
eltomashehe. tak sobie pomyslalem ze odp z lokciem bedzie najtrafniejsza.
BTW: haslo kalamburowe bez uzycia twojej starej by kolo:
'gdyby kozka hokus pokus, to byc slimak ch*j ci w d*pe' :D.
[7] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Miyu Kurenai [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.10.2007, 15:47:45, oceny: +0 -0
Miyu KurenaiNiech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi, bo niebardzo łapie xD
[8] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 10.10.2007, 16:27:46, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Właśnie o to chodzi xD To jest bezsensu i veri crejzi xD
[35] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
R'Q [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.11.2007, 20:27:26, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
R'Qi śłitaŚŚŚŚnee :***
[20] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
szymusiek22 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2007, 09:02:55, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
szymusiek22Chodzi o to że poziom ankiet wraca do "normy". A że nikt ich nie rozumie? Nie czepiajmy się szczegółów ^_^.
[10] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Wanderer [*.146.219.202.ip.airbites.pl], 10.10.2007, 18:52:42, oceny: +0 -0
WandererCo to jest wiorsta? xD
[11] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Bere-kun [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.10.2007, 20:12:40, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Taka ruska miara długości o ile mi wiadomo ? Wiem, rosyjska... Ignorancja rulez
[12] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
amfa88 [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.10.2007, 07:20:58, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
amfa88Tja ;] ja zato mam dwa łokcie (mierzone po mojemu ;P) a z gwoli ścisłości dodam, że mam 2m wzrostu, więc łokcie też niczego sobie ;] (trza się czym w końcu po mangi przepychać w empiku xD)
[34] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Yumiko [*.ekspres.net.pl], 30.10.2007, 21:43:51, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Yumikoto przepchnij się też dla mnie bo kurdupelek ze mnie...
[21] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
M3n747 [*.chello.pl], 13.10.2007, 11:34:44, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
[13] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.10.2007, 14:04:35, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
GrisznakCoś ok. 1/8 mili.
[15] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
karniak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2007, 18:59:34, oceny: +0 -0
karniakJa mam dwie pinty xD
[16] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Anka-_- [*.tvk.torun.pl], 11.10.2007, 23:27:16, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
Anka-_-A ja dwa rzuty siekierą do tyłu siedząc*.




*jest to autentyczna miara długości znana na wiejskich terenach na Łotwie. (Ha, w końcu zaliczyłam metrologię to wiem XD)
[18] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Kakone [*.3s.pl], 12.10.2007, 16:36:57, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
Aż dwie pity..?? Sorki za żart...
[17] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Mimizu [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.10.2007, 10:10:09, oceny: +0 -0
MimizuŚmiesznym ankietom - tak! Durnym - NIE!
[24] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Kalafior [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.10.2007, 14:28:36, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Pietruszka!
[31] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 15.10.2007, 07:49:26, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
A widzisz jakąś różnicę? XD
[19] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Albi [83.238.116.*], 12.10.2007, 21:41:38, oceny: +0 -0
Albi0,5 sąznia xD
[22] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2007, 12:30:19, oceny: +0 -0
0,00069 węzła bo 69 na koncu ;3
[25] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.10.2007, 14:59:45, oceny: +0 -0
DreaM HunteRJa mam wewnętrznego kutaska ;{
[26] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
harpagon [*.adsl.inetia.pl], 14.10.2007, 17:30:31, odpowiedź na #25, oceny: +1 -0
harpagonI zewnętrzną mózgowinę w pizdu...
[27] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.10.2007, 18:39:11, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
DreaM HunteRNo zobacz! To tak samo, jak autor ankiety :))))))))))))))))))))))))))))
[30] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Seja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.10.2007, 22:50:54, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
SejaOł siet!
[28] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.10.2007, 21:06:46, oceny: +0 -0
Glanij4 t4m wybr4l3m t0 z m0j4 uk0ch4n4 l1czb4 (69)
[32] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Greed [*.chello.pl], 15.10.2007, 14:32:44, oceny: +0 -0
Greedo.O wtf?! bosz jestes taki sprytny ze ci stara na podeszwach ryje mape do domu ;]
[33] Re: Jaki masz rozmiar wewnętrznego cyca?
Yumiko [*.ekspres.net.pl], 28.10.2007, 10:49:52, oceny: +0 -0
Yumikoczy autor tej ankiety ma jakieś kompleksy czy coś?? o.O
Powered by WashuOS