header imageheader imageheader image
{Rynek}
Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Autor: Grisznak, Data: 28.07.2010, 08:29:46, Źródło: Sankaku Complex
GrisznakJapończycy chronią moralność cudzoziemcówAmerykańska filia japońskiego koncernu księgarskiego "Kinokuniya", jeden z największych sprzedawców japońskich książek, komiksów i czasopism w USA, wycofała ze swojej oferty pewną grupę japońskich magazynów z plakatami, które do tej pory sprzedawała poza Japonią. Przyczyną tej decyzji, jak głosi oficjalne oświadczenie, jest uznanie, że magazyny te zawierają treści, które w świetle prawa amerykańskiego mogą być uznane za dziecięcą pornografię.

Wycofano w ten sposób magazyny "Megami", "Megami Deluxe", "Nyan Type", "Dengeki Hime" oraz "Dengeki Moeoh". Dodajmy, że żaden z nich nie jest pismem oznaczonym jako "tylko dla dorosłych" i nie publikuje materiałów z gatunku hentai. Inne sieci sprzedaży mają te tytuły nadal w swojej ofercie.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 62 dodaj

[1] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 28.07.2010, 08:32:11, oceny: +29 -0
USA to kraj paranoików - chcą być bardziej święci niż Papież.
[2] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Omagi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2010, 08:42:55, odpowiedź na #1, oceny: +0 -1
OmagiDokładnie, zgadzam się z tym w 100% xD
[17] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.07.2010, 16:32:57, odpowiedź na #2, oceny: +1 -1
...a z drugiej strony oglądają programy Maury'ego Povich'a.
[18] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
spikecb [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2010, 16:42:07, odpowiedź na #1, oceny: +1 -0
spikecbPowiedzał bym że wręcz przeciwnie. Za mało mtv oglądasz =D
[20] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
borek_ [*.adsl.inetia.pl], 28.07.2010, 17:11:44, odpowiedź na #1, oceny: +5 -1
Kraj w którym od 17 roku życia możesz legalnie mordować ludzi w US Army, a picie piwa dozwolone jest od wieku 21 lat.

Kraj, gdzie za klepnięcie dziewczyny w tyłek możesz zostać umieszczony na liście sexual predators (a potem się dziwią, że w Kalifornii jest najwięcej 'zboków' na metr kwadratowy).
[3] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Beesiak [*.146.198.108.internetia.net.pl], 28.07.2010, 09:02:05, oceny: +11 -1
Od hamburgerów się w główkach poprzewracało...
[4] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 28.07.2010, 09:25:20, odpowiedź na #3, oceny: +7 -0
GrisznakDecyzję podjęli w tym przypadku raczej Japończycy niż Amerykanie. Właściwie to nic dziwnego. Od dłuższego czasu niektóre japońskie firmy produkujące gry eroge blokują swoje strony dla IP spoza Japonii i nie akceptują zamówień za granicę. Japończycy doszli bowiem do słusznego wniosku, że skoro gajinów oburza to, co tworzą, to nie ma co tego do nich wysyłać.
[6] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 28.07.2010, 10:35:13, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukitaak...teraz trzeba selekcjonować gaijinów, który kraj chce być "zgorszony", a który nie...
[9] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.07.2010, 12:48:26, odpowiedź na #6, oceny: +2 -2
Minori blokuje swoją stroną. Na szczęście jest wiele możliwości dowiedzieć się o ich grach.
[16] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 28.07.2010, 16:03:44, odpowiedź na #9, oceny: +1 -0
LuchiankaDla pewności przejrzałam przynajmniej siedem stron firm produkujących eroge:Circus (Da Capo),Minori (Ef~a fairy tale of two),Neko Neko soft (Mizuiro,Lamune),Moonstone (Gift eternal Rainbow),Key (Kanon,Air,Clannad),Nitro + (ChaosHead),Navel (Shuffle).
Tylko na Minori strona była zablokowana,na Neko Neko soft na górze informacja Japan Only,a pozostałe strony chodziły bez zarzutu.
Nawet jeśli za granice nie puszczą eroge,to znajdzie się ktoś kto na serwisie Hongfire spiraci grę dla Gaijinów,którzy będą szukali w tych grach wrażeń.
[22] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.07.2010, 17:34:18, odpowiedź na #16, oceny: +1 -3
Na szczęście jest właśnie hongfire (zapewne nie tylko hongfire).

Mnie tam głównie interesują informacje o tych grach bo jednak grać w japońską grę z japońskimi napisami by mi się nie chciało.
Fajnie by było jakby zrobili ekranizację najnowszej gry Minori o nazwie "Eden".
[42] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Stefanol [*.tktelekom.pl], 28.07.2010, 23:19:16, odpowiedź na #16, oceny: +1 -0
Stronę zablokowało ostatnio Alicesoft (seria "Rance"), a na stronie o nowościach eroge http://em.nog.jp/index.php jest ciekawy komunikat po angielsku wyjaśniający ograniczenie dostępu (na stronę można się dostać wypełniając polecenie po japońsku).
[43] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.07.2010, 23:22:21, odpowiedź na #42, oceny: +1 -2
"This website is able to be browsed by Japanese or people who lives in Japan.

Some foreigners seem to be having an antipathy against EROGE. Therefore, We prohibited the access from foreign countries, to defend our culture.

2009-06-27 Director of erogmap, NOG"
[58] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Drakar_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.07.2010, 14:44:21, odpowiedź na #43, oceny: +2 -2
Grandma hell cookies.
Nie ma to jak google translator.
[59] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.07.2010, 22:32:57, odpowiedź na #58, oceny: +0 -3
głąb.
[11] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Zyll666 [62.61.51.*], 28.07.2010, 13:19:53, odpowiedź na #6, oceny: +4 -0
Wpisujcie miasta, które chcą być zgorszone !
[13] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2010, 13:37:18, odpowiedź na #11, oceny: +2 -1
AragornPLワルシャワ「Warszawa」
[15] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Zyll666 [62.61.51.*], 28.07.2010, 14:50:44, odpowiedź na #13, oceny: +3 -1
グダニスク 「Gdańsk」 ^^
[27] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Kei B. [82.22.213.*], 28.07.2010, 20:53:19, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
ノリチ「A domysl sie」
[28] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
AragornPL [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.07.2010, 21:32:37, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
AragornPLCo żeś postanowił zapisać jako 'Norichi'? :)
[47] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.07.2010, 11:43:46, odpowiedź na #4, oceny: +1 -0
kpt. HarlockNo i to jest dobre podejście ;)
[45] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.07.2010, 11:43:08, odpowiedź na #3, oceny: +1 -1
kpt. HarlockNie od hamburgerów, a od socjalizmu.
[5] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Corvus5 [*.ar.szczecin.pl], 28.07.2010, 10:01:21, oceny: +1 -0
Corvus5Możliwe, dla ludzi zza oceanu to może być dziecięca pornografia. U nas może i też, bo były takie akcje.

Nyan Type *dopisuje do listy zakupów*. W Japonii jest tego taaak dużo, że ciężko to ogarnąć w pierwszym lepszym fizycznym sklepie.
[7] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Syriusz [89.191.147.*], 28.07.2010, 12:41:00, oceny: +5 -0
SyriuszCo tu dużo mówić to jest po prostu przykre... lipa na całej linii
Z Chameryką to już tak jest... przysłowiowy pępek świata... choć jak dla mnie bardziej odbyt świata
[8] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.07.2010, 12:46:55, oceny: +8 -6
Że amerykanie to idioci wiadomo nie od dziś.
[12] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 28.07.2010, 13:29:19, odpowiedź na #8, oceny: +14 -4
GrisznakPrzyganiał kocioł garncowi...
[53] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
HΛЯPΛGŌN [*.152.132.63.dsl.dynamic.eranet.pl], 30.07.2010, 12:40:45, odpowiedź na #12, oceny: +1 -1
HΛЯPΛGŌNAle powiedział jakąś tam prawdę.
[54] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 30.07.2010, 14:23:15, odpowiedź na #53, oceny: +2 -1
GrisznakW jego ustach nawet prawda brzmi mniej prawdziwie.
[56] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
AragornPL [*.dynamic.gprs.plus.pl], 30.07.2010, 18:30:41, odpowiedź na #54, oceny: +0 -1
AragornPLOsoba niewiarygodna nie może się cieszyć zaufaniem, ciężko także może mieć z otrzymaniem go nawet wtedy, gdy mówi prawdę, czyż nie? :D
[57] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 30.07.2010, 21:01:31, odpowiedź na #53, oceny: +0 -3
Zawsze mówię prawdę. Szczególnie jak oceniam dane anime to jestem obiektywny w przeciwieństwie do tych głupich recenzji na tanuki czy azunime.
[24] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Konchi [*.171.137.168.static.crowley.pl], 28.07.2010, 18:45:39, odpowiedź na #8, oceny: +4 -0
Konchitaa... a polacy są lepsi??
[26] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Zyll666 [62.61.51.*], 28.07.2010, 19:52:06, odpowiedź na #24, oceny: +4 -0
Lepsi nie, ale po prostu u nas jest inny model idiotyzmu :P
[29] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
AragornPL [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.07.2010, 21:33:29, odpowiedź na #26, oceny: +1 -0
AragornPLOgólnie rzecz biorąc nie aż tak bardzo szkodliwy ;d.
[41] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Zyll666 [62.61.51.*], 28.07.2010, 23:09:54, odpowiedź na #29, oceny: +1 -0
Hmm, jeżeli można pod to podciągnąć trollowanie na acepie, to uważam, że bardzo xD
[30] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
AragornPL [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.07.2010, 21:34:47, odpowiedź na #8, oceny: +2 -2
AragornPLOj Tomku Tomku, ze swoimi osiągnięciami w kategorii idiotyzmu nie powinieneś się raczej na ten temat wypowiadać...
[10] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2010, 12:53:21, oceny: +4 -1
SStefanGdy tylko zobaczyłam początek tego niusa w RSSach, wiedziałam, że to coś z SanCom i że przepisał to tu Grisznak.
Also, iGoogle powiedziało mi też, że dziś imieniny Pantaleona, więc jeśli jest tu jakiś, najlepszego.
[14] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Airie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2010, 14:42:22, oceny: +4 -0
AirieNagonka jakaś. Teraz biedne dzieci nawet jak się je mocniej przytuli są "molestowane". A jak narysowane to boziu! Bo kto normalny rysuje dzieci??? (sarkazm off)
[19] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
zergadis0 [95.108.40.*], 28.07.2010, 17:02:31, oceny: +0 -0
Dengeki Hime jest pismem oznaczonym jako "tylko dla dorosłych", a obrazków o tematyce hentai jest tam zazwyczaj ze 2 razy tyle co stron, więc po pierwsze: błąd w newsie (a jeżeli jego źródłem jest Sankaku Complex to również w źródle), po drugie: nie dziwię się, że przy obecnym amerykańskim prawie ktoś się wycofał z jego sprzedaży, zwłaszcza, że chwilami można tam znaleźć rasowe loli hentai.

Ale co do Megami, Nyan Type, Dengeki Moeoh nie rozumiem - gdzie tam jest cokolwiek, co można byłoby uznać za dziecięcą pornografię? Naprawdę wiele osób przeglądało u mnie te magazyny (tylko Nyan Type'a żadnego nie posiadam, ale to w sumie taki klon Megami jest), jedne interesowały się m&a, drugie były anty-m&a, jeszcze inne w ogóle nie wiedziały co to m&a... i jeszcze nikomu nie przyszło do głowy, aby nazwać to jakąkolwiek pornografią.
[21] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.07.2010, 17:31:53, odpowiedź na #19, oceny: +2 -5
Ogólnie loli nigdy nie powinno być mieszane z dziecięcą pornografią. To niedorzeczne.
Lolicon nigdzie nie powinien być zakazany. No tak, ale kto tu mówi o loliconie. Całkiem możliwe, że to chodzi nawet o postacie z rodzaju "Taiga".
Choć pewien nie jestem.
[23] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
zergadis0 [95.108.40.*], 28.07.2010, 17:45:16, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Oczywiście, że nigdzie nie powinien być zakazany, ale powiedz to idiotom, którzy tworzą pod publiczkę takie zakazy...
W Megami, Nyan Type i Dengeki Moeoh w zależności od numeru można znaleźć nieco loli ecchi, ale jest to praktycznie zawsze takie ecchi, że nawet nie ma tam niczego, co można by uznać za "czynność seksualną" (a nagich cycków też się w żadnym z tych magazynów (poza 5-6 stronami Dengeki Moeoh) nie ujrzy), i prawda jest taka, że niezależnie z jakiego punktu się spojrzy - ani tam dziecięcej pornografii, ani nawet mocniejszego loli ecchi się nie znajdzie.
[25] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Corvus5 [*.ar.szczecin.pl], 28.07.2010, 19:50:08, odpowiedź na #19, oceny: +2 -0
Corvus5Każda zdrowa osoba po minucie przeglądania byłaby w stanie wysunąć ogromne powody jakie to niemoralne zboczone i pedofilskie magazyny. Czy taka 12 czy 15 w pozie o podtekście erotycznym przeszłaby w Polsce? Nie.

Karteczki z Sailorkami potrafiły zniknąć, choć ich nie widziałem, więc nie wiem co to był za poziom.
[31] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
zergadis0 [95.108.40.*], 28.07.2010, 21:36:45, odpowiedź na #25, oceny: +1 -0
Zdefiniuj "zdrową osobę", ja wiem, że może pod pewnymi względami nie jestem do końca "zdrowy", ale trzymam się z dość różnymi ludźmi, i jakoś wszyscy patrzą na to na zasadzie, że póki postacie są rysowane to nie ma w tym nic złego, zwłaszcza, że dość lekkie podteksty erotyczne to już maksimum tego, co możemy zobaczyć w Megami i Nyan Type (Dengeki Moeoh też zazwyczaj).
Wysnuć powody to obecnie jak się ludzie uprą to potrafią nawet na to, że Pan Kleks był pedofilem, a scena kąpieli uczniów powinna być wycięta, bo to przecież dziecięca pornografia jest...
A 12 i 15 już u nas przechodziły, patrz choćby: Love Hina (Shinobu - na początku mangi 12 lat, Motoko - 15 lat), Legend Of Lemnear (Lemnear - 15 lat).

Ps. nie mam tutaj na celu żadnej złośliwości, ale... odezwała się osoba, która ma na avatarze 9-letnią Fate :P (luz, mam nawet obecnie na ścianie plakat z nią z najnowszego Megami XD - i paradoksalnie mimo, że jest w bikini jeszcze nikt (również zdrowy) nie zwrócił na nią zbytniej uwagi :D).
[32] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.07.2010, 22:10:51, odpowiedź na #31, oceny: +2 -1
Jak kogoś gorszy, szokuje, zniesmacza ecchi loli to trzeba mu wtedy pokazać hentai loli :)

Pisanie, że loli w anime/mandze to nic złego nie ma sensu bo i tak wiele osób tego nie zrozumie.
[33] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 28.07.2010, 22:19:08, odpowiedź na #31, oceny: +1 -1
GrisznakGdzie tam Love Hina - Sailorki! Podstawowa piątka - 14 lat na starcie. Hotaru po odmłodzeniu - bodaj 10 czy 12 (a latała goła, przynajmniej w mandze). O Chibiusie nie wspominam. Gunsmith Cats - Minnie May (fizycznie ciało 12-14 latki) uprawiała seks kilka razy w mandze.
[34] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Mroczus [94.254.170.*], 28.07.2010, 22:19:09, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
MroczusO co ci kaman z karteczkami? Nie przypominam sobie żadnej ecchi,a brakuje mi tylko jednej żeby mieć wszystkie.
[35] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 28.07.2010, 22:25:48, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
GrisznakO to pewnie. Stare dzieje...
[36] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
zergadis0 [95.108.40.*], 28.07.2010, 22:32:04, odpowiedź na #35, oceny: +1 -0
Przynajmniej tutaj było o tyle normalnie, że problemem było ile lat miały osoby zbierające te karteczki, a nie ile lat miały postacie na nich występujące :).
[37] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.07.2010, 22:37:41, odpowiedź na #35, oceny: +0 -2
Jest gdzieś pełna wersja tego artykułu ?

Nigdy tego jeszcze nie czytałem, a nawet nie sądziłem, że można aż takie bzdury pisać na temat anime.
Nie dosyć tego, że nazywają sailor moon bajką to nie dostrzegają różnicy pomiędzy obrazkami, a prawdziwymi ludźmi.
[39] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Mroczus [94.254.170.*], 28.07.2010, 22:40:30, odpowiedź na #37, oceny: +0 -1
MroczusZgodzę się że serie Sailor Moon to baśń ale Sailor Stars można podciągnąć do bajki.
[40] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.07.2010, 22:42:39, odpowiedź na #39, oceny: +1 -2
Sailor Moon to po prostu anime mahou shoujo.

Są może jakieś zdjęcia tych karteczek, o których pisali w artykule ?
Bardzo bym chciał wiedzieć co ich konkretnie tak zszokowało.
[38] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Mroczus [94.254.170.*], 28.07.2010, 22:38:47, odpowiedź na #35, oceny: +1 -0
MroczusNo tak Kraków...no mój światopogląd ograniczał się do Warszawy wtedy.

Aha Pic please bo mam 9 różnych z tego co wiem brakuje mi conajmniej 4 jednak 3 z inner i outer senshi i jednej z rodzinką w ogrodzie. Ale ani jednej "gorszącej".
[48] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Aria [*.187.236.135.ip.abpl.pl], 29.07.2010, 14:56:43, odpowiedź na #38, oceny: +4 -0
AriaProszę bardzo, skan z prywatnej kolekcji :D
(mam nadzieję, że nie dostanę bana za szerzenie pornografii na acp xD")
klik

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[52] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Mroczus [*.play-internet.pl], 29.07.2010, 23:08:47, odpowiedź na #49, oceny: +2 -0
MroczusTy chyba mangi SM nie czytałeś. Akurat karteczka ładna tylko nie wiem czemu nigdy o takiej nie słyszałem cóż,10 brak w kolekcji...
[51] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
AtoMan [*.chello.pl], 29.07.2010, 22:39:19, odpowiedź na #48, oceny: +2 -0
AtoManomgzor

Kto takie caco wypuścił? xD
[61] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.dynamic-ra-1.vectranet.pl], 11.03.2015, 20:15:36, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Link nie działa.
[62] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
KRAZ [*.centertel.pl], 12.03.2015, 00:30:08, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
KRAZTak się kończy hostowanie na imageshacku. Pliki mają tam krótki żywot.
[44] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
AragornPL [*.dynamic.gprs.plus.pl], 29.07.2010, 09:58:59, odpowiedź na #35, oceny: +1 -0
AragornPLPrzytaczam całość, nie chciało mi się googlować i szarpnąłem się na tego zeta:

"05.05.1998
Prawie naga czarodziejka
- Na rysunki trafiliśmy, gdy dziecko jednej z naszych znajomych powiedziało, że uczniowie w szkole kolekcjonują "zboczone karteczki" - mówi Robert Dąbrowski

Stowarzyszenie "Młodzi Konfederaci" zgłosiło do prokuratury wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie rozpowszechniania wizerunku nagich kobiet, na przeznaczonych dla dzieci (w wieku wczesnoszkolnym) karteczkach do segregatora. Przedstawiają one roznegliżowaną bohaterkę telewizyjnej, japońskiej bajki "Czarodziejka z księżyca". - W bajce jest ona ubrana, ma stroje w stylu kosmicznym - powiedział Robert Dąbrowski, przewodniczący krakowskiego oddziału "Młodych Konfederatów". Na rysunkach bohaterka bajki jest prawie naga: ma tylko buty i rękawiczki, albo skąpą - różową lub czarną - bieliznę. Pokazana jest w otoczeniu m.in. ptaszków, ryb lub jabłek.

- Na rysunki trafiliśmy, gdy dziecko jednej z naszych znajomych powiedziało, że uczniowie w szkole kolekcjonują "zboczone karteczki". Dzieciaki zbierają je i wymieniają między sobą. Stało się to tak popularne jak dawniej historyjki rysunkowe dołączone do "donaldówek". Podobno pojawiły się już rysunki nagiej Anastazji, bohaterki bajki wyświetlanej niedawno w kinach. Umieszczanie takich rysunków na kartkach dla dzieci jest naszym zdaniem bulwersujące - powiedział Robert Dąbrowski.

Karteczki z roznegliżowaną czarodziejką produkowane są przez firmę z Warszawy. Jak twierdzą członkowie stowarzyszenia "Młodzi Konfederaci" - w Krakowie rozprowadzają je co najmniej 3 hurtownie. Niektóre sklepy papiernicze odmawiają sprzedaży tych rysunków lub wybierają te, na których ciało czarodziejki jest w miarę zakryte. Zdaniem członków stowarzyszenia - jedną z hurtowni rozprowadzających rysunki w Krakowie jest Adamex.

- Firma z Warszawy przysłała nam zapakowane w pudła kartki do segregatorów. Kiedy jednak zobaczyliśmy, jakie są na nich rysunki postanowiliśmy, że nie będziemy tego rozprowadzać. Teraz chcemy je zwrócić do producenta - powiedział Adam Wysoczański, szef hurtowni Adamex. (AM)"
[46] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.07.2010, 11:43:25, odpowiedź na #44, oceny: +3 -3
Można gdzieś zobaczyć jak wyglądają te "Karteczki z roznegliżowaną czarodziejką" ?
[50] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 29.07.2010, 20:09:23, odpowiedź na #46, oceny: +2 -0
LuchiankaAria dała skan tej karteczki w komentarzach powyżej.
[55] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 30.07.2010, 15:32:16, odpowiedź na #50, oceny: +4 -2
Może to odciągnie toma od acepa na dłuższą chwilę
[60] Re: Japończycy chronią moralność cudzoziemców
Dagu-chan [*.cpu-zeto.com.pl], 05.08.2010, 13:21:01, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Dagu-chanŁojezu. Jak to czytam, dochodzę do wniosku, że gdyby to była prawda, całe moje pokolenie byłoby zwyrodniałymi pedofilami :P
Swoją drogą aż dziwne, że karteczki z dziewczynami od Masamune Shirow z wieeelkimi... oczami ich nie gorszyły.
Powered by WashuOS