header imageheader imageheader image
{Media}
Kamil Durczok o anime
Autor: Joe, Data: 29.08.2005, 20:22:02
JoeKamil Durczok o animeW dziesiejszym głównym wydaniu Wiadomości trafiła się wzmianka o anime. Prowadzący Kamil Durczok zapowiadając materiał o inscenizacji procesu czarownic powiedział: „Na koniec o kimś, kto w epoce przed japońskimi kreskówkami był postrachem dzieci, a jeszcze wcześniej także dorosłych – o czarownicy”. Tym sposobem japońska animacja dotarła do milionowej publiczności Wiadomości, co jeszcze niedawno większość fanów uważała za niemożliwe w najbliższym dziesięcioleciu. ;-) Inkryminowane wydanie w postaci cyfrowej można obejrzeć na stronie TVP.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 98 dodaj

[1] Re: Kamil Durczok o anime
Mizuniak [*.g.intelink.pl], 29.08.2005, 20:28:28, oceny: +0 -0
MizuniakHeh, a ja myslalem, ze sezon ogorkowy juz sie skonczyl.
A w nastepnym wydaniu Wiadomosci o domach jedzacych ludzi oraz o blyskotliwej karierze Ludowego Frontu Wyzwolenia Judei. Goni TVP "Uwage", goni... ;)
[9] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 21:49:03, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
TiberNie ma takiego Frontu.
[10] Re: Kamil Durczok o anime
Mizuniak [*.g.intelink.pl], 29.08.2005, 21:57:57, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Mizuniak-_-' To bylo nawiazanie do pewnej komedii... Niewazne...
[14] Re: Kamil Durczok o anime
Jantar06 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 22:23:32, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Jantar06dobre =] Dla tych co nie chwycili - mówi wam coś tytuł "Żywot Briana"?
[16] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 22:29:47, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
TiberCo ty nie powiesz. Jest Judejski Front Ludowy (Judean People's Front), Judejski Społeczny Front Ludowy (Judean Popular People's Front), Front Ludowy Judei (People's Front of Judea) i Społeczny Front Judei (Popular Front of Judea). Ludowego Frontu Wyzwolenia Judei nie było i nie ma. Nieważne...
[17] Re: Kamil Durczok o anime
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 22:31:44, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
d-sAle to bylo raczej oczywiste.
[18] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 22:41:49, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
TiberZależy dla kogo.
[21] Re: Kamil Durczok o anime
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 23:02:34, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
d-sSadzic mozna by, ze dla kazdego
[22] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 23:14:56, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
TiberNo więc przyjmijmy, że nie zrozumiałem poprawnie twojego poprzedniego komentarza.
[24] Re: Kamil Durczok o anime
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 23:24:24, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
d-sOczywiste bylo to co napisales
[25] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 23:58:11, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
TiberCzyli jednak dobrze zrozumiałem i utrzymuję w mocy swoją odpowiedź: "zależy dla kogo".

(Bo dla przynajmniej dwóch osób niekoniecznie).
[19] Re: Kamil Durczok o anime
M3n747 [*.chello.pl], 29.08.2005, 22:52:38, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
M3n747Hm, w znanej mi wersji było "Narodowy".

- A co z Popularnym?
- Tam siedzi.
- Zdrajca!!!

:P
[23] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 23:15:49, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
TiberA której konkretnie?
[30] Re: Kamil Durczok o anime
Gil(niezalogowany) [*.daminet.pl], 30.08.2005, 02:48:30, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Dunno sir, ale na na mojej kopii (VHS sprzed lat) rowniez jest popularny front.
[31] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 03:13:18, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
TiberPewnie Beksiński. Nie wiem, tłumaczyłem w locie na potrzeby tamtego wątku, ale w zasadzie czy jest "narodowy" czy "ludowy" nie ma znaczenia. Owszem, "people" w kontekście nation to "narodowy", ale w kontekście politycznym poprawniejszą wersją jest "ludowy" (a właściwie w dop. - "ludu").
[33] Re: Kamil Durczok o anime
Mizuniak [*.n.INTELINK.pl], 30.08.2005, 08:06:01, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
MizuniakRozne byly tlumaczenia, mi sie wydaje, ze slyszalem cos takiego. Mozliwe, ze zlepily mi sie dwa fronty (a im nie chcialo to wyjsc :P). Chodzilo o zart.
[38] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 11:12:12, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
Tiber"Wyzwolenia".
[64] Re: Kamil Durczok o anime
kiba [*.lublin.mm.pl], 30.08.2005, 20:28:28, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
kibahmm, kontekst polityczny a kontekst nation, ciekawy podział, nie powiem. Ale wydaje mi się, że wiem o co Ci chodzi, i w zasadzie masz rację.
Cały problem sprowadza się do tego, że people ma wiele znaczeń, jedno z nich jest właściwie synonimem nation, tzn. people=all the persons belonging to a given nation. Wałęsowe we, the people to na pewno my, naród. Ale w sytuacji gdzie grupa obszarpańców walczy z establishmentem, ma to posmak znaczenia: masy, lud. Narodowy po ang. brzmiałoby National, ale to już sugerowałoby organizację państwową, People's bardziej zaś sugeruje ruch popularny, oddolny.
[63] Re: Kamil Durczok o anime
M3n747 [*.chello.pl], 30.08.2005, 18:14:39, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
M3n747Konkretnie Beksińskiego.
[46] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 30.08.2005, 13:00:30, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
GargoylePopular to Ludowy, Tiber (People's tez, ale to przez nasze ubogie slownictwo marksistowskie). Zaluzja byla do np. Ludowego Frontu Wyzwolenia Palestyny (Popular Front for the Liberation of Palestine - z ktorego wyodrebnily sie tez Ludowy Front Wyzwolenia Palestyny Dowodztwo Generalne, Demokratyczny Front Wyzwolenia Palestyny i jeszcze pare innych frakcji) i Ludowo-Demokratycznego Frontu Wyzwolenia Palestyny. Popular of locinskiego populous.
[49] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 30.08.2005, 13:18:05, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
GargoyleMialem napisac: "Popular to od lacinskiego populous."

No i nie zapominajmy o Palestynskim Narodowym Ruchu Wyzwolenia, od ktorego odlaczyly sie juz nazwane nieco inaczej Arabskie Brygady Rewolucyjne "Czarny Pazdziernik" (zdrajcy!). Tudziez, juz przechodzac z powotem na angielski: Popular Struggle Front, Palestine Liberation Front, Arab Liberation Front, Palestinian People's Party... :P

To wszystko tylko te arabsocjalistyczne ugrupowania. Te wieksze, nie ten koles sam z boku w koloseum ;)
[52] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 13:46:11, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
TiberJudejski Popularny Front Popularny, heh?

Ja zapiłem do "wyzwolenia" tylko i wyłącznie. Czyja żaluzja? Masz je u Beksińskiego lub Zielińskiego?
[55] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 30.08.2005, 14:30:39, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
GargoyleLudowy Popularny. Zaluzja Pythonow (Palestynczycy).
[59] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 16:22:50, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
TiberWiem, żartuję sobie.
[2] Re: Kamil Durczok o anime
Xenus [195.117.104.*], 29.08.2005, 20:29:26, oceny: +0 -0
XenusAa..... Czuję ten dreszcz emocji gdy porównuje sie moje hobby do straszydła na niedorobionych dzieciaków......
[3] Re: Kamil Durczok o anime
Zaufany [*.chello.pl], 29.08.2005, 20:33:08, oceny: +0 -0
ZaufanyZ tej wypowiedzi wynika, że japońskie filmy animowane są postrachem dzieci. Faktycznie, dzieci takich rzeczy nie powinny oglądać.
[4] Re: Kamil Durczok o anime
Amarthar [*.devs.futuro.pl], 29.08.2005, 20:42:00, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
AmartharA tam, Berserka puscic im na dobranocke to dopiero bedzie :]
[42] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 12:25:06, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Crawleylepiej La Blue Girl... i zapomnijmy o przystosowaniu do zycia w rodzinie
[45] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 30.08.2005, 12:52:41, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
GargoyleHm... w demonicznie-lesbijskiej rodzinie ninja, co najwyzej.
[5] Re: Kamil Durczok o anime
bakabaka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 20:58:15, oceny: +0 -0
Jak oglądałem te wiadomości to przypomniał mi się "Witch Hunter Robin", ale to że o tym napiszecie było ostatnią rzeczą jakiej się spodziewałem. To były tylko DWA słowa osobistych wywodów prezentera!!!
[6] Re: Kamil Durczok o anime
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 21:12:14, oceny: +0 -0
d-sPoziom newsow oficjalne siegnal dna.
[12] Re: Kamil Durczok o anime
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 22:07:44, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
JoePozwolę sobie polimeryzować. Uważam, że to ciekawe, jeżeli człowiek umiejący się wysławiać i niejako pracujący słowem używa takiego wyrażenia. Po pierwsze jest spoza kanonu „straszaków”, zazwyczaj w takim kontekście słyszy się o horrorach, grach komputerowych albo poborcach podatkowych. Po drugie jest błędne, bo „japońskie kreskówki” są pojęciem zbyt szerokim by dało się wyciągnąć z niego wspólny mianownik, którym możnaby straszyć. Z równym powodzeniem możnaby straszyć „literaturą polską” (no, polskiego romantyzmu to się trochę boję). Jeżeli więc Kamil Durczok pokusił się o takie sformułowanie, to jest to ciekawe, a ponadto pokazuje jakie jest jego wyobrażenie na temat anime. Być może na tej podstawie można się nawet pokusić o stwierdzenie, że podobnie mylno-mglisty obraz japońskiej animacji ma większość społeczeństwa. Fakt, że miało to miejsce w najliczniej oglądanym programie w polskiej telewizji tylko dodaje pikanterii.

Owszem, nie jest to nius miesiąca ani nawet dnia, ale uważam, że jako ciekawostka jest w sam raz.
[13] Re: Kamil Durczok o anime
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 22:20:22, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
d-s1. Szanowny pan prowadzacy pozwolil sobie tez skomentowac "nie wiem czemu Green Day wygral" czy jakos tak
2. Dzieci (oraz rodzice) sa straszone zgubnym wplywem "japonskich kreskowek" wzietych razem od lat
3. Polski romantyzm wydal fajne Dziady, oraz ogromna ilosc nieludzko przerazajacych "dziel" przy ktorych musialem skapitulowac po kilku stronach. Pech chce, ze podobnie bylo i wieloma innymi okresami.
4. Chcial sobie zazartowac. Podobny poziom mialo uzycie "zemsty szitow" w newsie przez Yoghurta w newsie, ktore to jednak nie bylo usuniete przez "kolektyw redakcyjny"
5. Gdyby to byl odosobniony przypadek - to owszem, haha, posmialismy sie, do widzenia. Jednakze nie jest pierwszy tego typu news, a acep regularnie informuje niemalze o samym uzyciu slowa "manga" "anime" juz nawet nie tyle w naszym kraju - w ktorym musze sie zgodzic jest to dosc egzotyczne - ale juz nawet w USA. Tylko patrzec az ktos odkryje, ze Japonczycy czytaja mange.
[39] Re: Kamil Durczok o anime
f-word [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 11:29:34, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Dziady? może do drugiego czy trzeciego przeczytania, do drugiej sztuki (innego reżysera) no i jednej ekranizacji. Potem człowiek dochodzi do wniosku (może i mylnego) że to wygląda jak prageneza emokids.
Co do niusa - nie pierwszy i nie ostatni, najgorszy też chyba nie (ale to zależy od wyznawanego systemu ocen), ale cóż ma biedny Joe zrobić jak nie ma czym napchać działu na taki nudny dzień 29 sierpnia i to jeszcze poniedziałek.
[82] Re: Kamil Durczok o anime
Manni [*.isb.com.pl], 01.09.2005, 13:45:13, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
ManniNie widzę w tym newsie niczego złego. Zwykła ciekawostka, w końcu nie każdy news musi być o czymś bardzo ważnym czy odkrywczym... ;)
[7] Re: Kamil Durczok o anime
moonlight_goddess [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 21:26:56, oceny: +0 -0
moonlight_goddessJapońskie kreskówki postrachem >_< ? Co ten Durczok ogląda? tentakle?
[8] Re: Kamil Durczok o anime
Mike* [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 21:41:50, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Mike*nie filmy na tvp2 - ostatnio natknalem sie na 2-3 w ktorych byla wzmianka o 'japonskich kreskowkach', jak sie mozna domyslic nizbyt pochlebnie sie o nich wyrazano...

A Wiadomosci to od zawsze byl najbardzej przeklamany program informacyjny w polskiej TV [przynajmniej z tych ktore widzialem]
[11] Re: Kamil Durczok o anime
NieA [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 22:01:41, oceny: +0 -0
NieAAle wyróżnienie ^___- Nic dodać nic ująć :) Rosnę w siłę!
[15] Re: Kamil Durczok o anime
Kinder112 [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.08.2005, 22:25:17, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Kinder112To chyba już lekka przesada aby pisać newsa, bo w wiadomościach padło jeden raz słowo anime. A w sumie nawet nie anime tylko "japońska kreskówka". Ludzie opanujcie się ;p
[47] Re: Kamil Durczok o anime
NieA [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 13:04:40, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
NieAAleż ja jestem opanowana :)

Hiperbola - taki środek stylistyczny :P
[20] Re: Kamil Durczok o anime
M3n747 [*.chello.pl], 29.08.2005, 22:56:25, oceny: +0 -0
M3n747Hm, chyba dobrze, że nie oglądam Wiadomości. Ani w ogóle telewizji poza interesującymi mnie filmami. :)
[26] Re: Kamil Durczok o anime
Remiel [*.wmc.net.pl], 29.08.2005, 23:58:44, oceny: +0 -0
RemielProszę bardzo, o to za co płacę abonament. Od rana do nocy nieskończone ilości telenowel których liczba odcinków wynosi tyle samo co liczba userów odwiedzających codziennie acep, nie ma absolutnie nic w telewizji na czym warto zawiesić oko (niestety, nie odbieram TVPkultury) to jeszcze muszę wysłuchiwać i tak już niesławnych (chociażby po panu Kołodce) Wiadomości gdzie Durczok (ongiś małpujący prowadzącego fakty) pozwala sobie coraz bardziej. Lepiej niech ci dziennikarze przestaną komentować niusy a zajmą się ich solidnym przekazywaniem.
[27] Re: Kamil Durczok o anime
Remiel [*.wmc.net.pl], 30.08.2005, 00:01:29, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
RemielAha, czy przed wiadomościami leciała "Pszczółka Maja"? Bo wiem, że jest emisja na jedynce, tylko nie kojarze w które dni.
W każdym bądź razie, sami straszą dzieci :D
[28] Re: Kamil Durczok o anime
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 00:08:54, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
d-ssmurfy
[29] Re: Kamil Durczok o anime
harpagon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 01:22:45, oceny: +0 -0
harpagonKamil Durczok ma skrzywiony beret. Te wzmianka o mandze to kompletne idioctwo. Powiedziałbym więcej, ale dla dobra ogółu wstrzymam się.
[32] Re: Kamil Durczok o anime
tom-- [80.51.4.*], 30.08.2005, 07:48:46, oceny: +0 -0
Przeciez ten nius nic nie wnosi do anime. Nawet jedna osoba nie zmieni zdania na temat anime. Ciekawy nius to by było tak: Od jutra tvp1 rozpoczyna emisję ciekawego serialu anime pt...
[34] Re: Kamil Durczok o anime
WydaMościTyRzeniaWiadoFak [*.internetdsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 08:53:07, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Ale 30 komentarzy jest, czyli zainteresowanie/oburzenie też.
[36] Re: Kamil Durczok o anime
tom-- [80.51.4.*], 30.08.2005, 09:25:30, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
lecz te osoby które tu piszą to i tak oglądają anime bez względu na to czy je chwalą czy krtykują.
[35] Re: Kamil Durczok o anime
Ayufan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 09:14:47, oceny: +0 -0
AyufanJezuuu, jeden człowiek powie coś nic nie znaczącego w telewizji i od razu taki szum -_-
[69] Re: Kamil Durczok o anime
harpagon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 02:43:57, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
harpagonCzy słowo manga to dla ciebie "coś nic nie znaczącego" ? Rzecz w tym, że facet w sposób totalnie idotyczny postawił mangę przy czarownicach, nie wyjaśniając związku między tymi pojęciami. A co mnie obchodzą jakieś czarownice! Ten facet mnie wkurza, chemia za bardzo uderzyła mu do głowy! (bo już mnie szlag trafia!!)
[70] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 31.08.2005, 02:54:50, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
GargoyleWez tabletki
[80] Re: Kamil Durczok o anime
harpagon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2005, 00:56:15, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
harpagonNo już przeszło :)
[71] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 15:06:21, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
Crawleymanga cos znaczy. Po japonsku znaczy komiks ^^
[73] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 15:37:18, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
TiberNot exactly. Chyba że w obiegu.
[75] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 15:46:41, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
CrawleyDobrze. Znaczy "niepochamowane obrazy." Pasuje? :P
[76] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 16:38:57, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
TiberNot exactly, jeśli mamy trzymać się pierdół...
[77] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 20:06:27, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
Crawleyhmmmm, to co w koncu? (teraz to jest jedyna dyskusja w tym newsie :P)
[78] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 20:50:25, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
TiberOne są niepohamowane.

Mówiłem, że będą pierdołki...
[79] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 21:43:24, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
Crawley:D (wysublimowany komentarz z glebokim przeslaniem ^^)
[96] Re: Kamil Durczok o anime
Ayufan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2005, 16:30:40, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
AyufanCzy jeżeli ktoś powie manga w telewizji to od razu trzeba się tym zachwycać? Co w tym takiego szczególnego? W telewizji codziennie padają miliony słów i jakoś nikt się tak nimi nie podnieca.
[97] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2005, 21:20:38, odpowiedź na #96, oceny: +0 -0
TiberW samych słowach nic. W źle zinterpretowanych słowach już coś.
[37] Re: Kamil Durczok o anime
kpt. Harlock [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 09:43:51, oceny: +0 -0
kpt. Harlock„Na koniec o kimś, kto w epoce przed japońskimi kreskówkami był postrachem dzieci, a jeszcze wcześniej także dorosłych – o czarownicy”.

Właściwie to nic odkrywczego nie powiedział ;D
Poza tym, nie można chyba nie zgodzić się z tym stwierdzeniem :>
[43] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 12:35:48, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
CrawleyA nie chodzilo przypadkiem o to, ze japonska animacja zmienila negatywne nastawienie do czarownic takimi serialami jak Kiki's Delivery Service, Sally Czarodziejka czy Bia, Magiczne Wyzwanie. Bo mi sie zdaje ze o to chodzilo.
[44] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 30.08.2005, 12:51:11, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
GargoyleMnie takze. Ale skoro wszyscy odebrali to inaczej...
[48] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 13:10:46, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
TiberMiliony much...
[50] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 30.08.2005, 13:33:31, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
GargoyleWlasciwie to pierwsze co przyszlo mi do glowy, to ta nowa ruska bajka o wilku i zajacu Hau.ru, bo na czasie. Kiki to nie serial, a przynajmniej nie japonski.
[53] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 13:51:03, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
TiberMoże hiszpański?
[56] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 30.08.2005, 14:31:54, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
GargoyleJuz bardziej Laputa, czyli prostytutka.
[60] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 16:24:50, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
TiberChyba rzeczywiście. To z czyjego języka była Kiki?
[65] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 21:16:46, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
Crawleyups, pomylilem sie z komentarzem. Ten pod spodem dotyczy tego :P Hmmm, teraz sobie wyobrrazam Kiki jako serial... Nieeee, to nie bylo by dobre.
[57] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 14:33:28, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
CrawleyBlad w sztuce :P Coz, pomylilem sie i tyle. Dobrze ze nie jestem chirurgiem ^^
[58] Re: Kamil Durczok o anime
Keii [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 14:52:12, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
KeiiMe 3. W sumie, po przeczytaniu tych komentarzy wróciłem do newsa, coby sprawdzić czy czegoś nie przeoczyłem, ale wrażenie pozostało to samo.
[54] Re: Kamil Durczok o anime
kpt. Harlock [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.08.2005, 14:01:30, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
kpt. HarlockNie wydaje mi się. No bo gdzieżbym śmiał interpretować powyższą wypowiedź w kategoriach sprzecznych z jedynie słuszym poglądem na temat "chińskich bajek" :P
[40] Re: Kamil Durczok o anime
Teva [*.rene.com.pl], 30.08.2005, 11:43:02, oceny: +0 -0
TevaTaa Korwin-Mike miał racje - dajcie mu media a opanuje cały świat! Już widze te pochody normalności oraz manifestacje przeciwko "złym, fe i niedobrym straszącym bajkom" A tak na poważnie to ciekawi mnie ile ludzi oglądających wiadmości skojarzy " japońskie kreskówki" z mangą&anime;) . Spodziewałam się, że powiedział coś więcej niż dwa pseudoironiczne słowa.
[41] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 30.08.2005, 12:20:10, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
GargoyleTo byl raczej doktor Goebels, a nie Myszke-Mike.
[61] Re: Kamil Durczok o anime
stig [*.aster.pl], 30.08.2005, 16:54:39, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Nie to była Myszka Mikke. A po niej powtorzą to Kaczor, Donald bo nie chcą stracić poparcia w nadchodzących wyborach...
[62] Re: Kamil Durczok o anime
Remiel [*.wmc.net.pl], 30.08.2005, 18:02:03, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
RemielA tam, dajcie spokój, ja tam głosuje na Kurwina, bo mam dość już tego przeplatańca. Dostęp do broni dla każdego :D
[66] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 30.08.2005, 21:18:28, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
GargoyleTo emigruj do Somalii.
[67] Re: Kamil Durczok o anime
Remiel [*.wmc.net.pl], 30.08.2005, 23:05:47, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
RemielJeśli chodzi o dostęp do broni, czyli zapewne to do czego pijesz, to nasze prawo jest doprawdy śmieszne. Pomijając pierwsze wersję ustawy, gdzie zabroniono posiadania "przedmiotów z ostrzem ukrytym" czyli np. scyzoryka ukrytego w zapalniczce, siekiery, także imitacja kija bejzbolowego jest nielegalna (natomiast oryginalny kij, nie) i mnóstwo jeszcze róznego rodzaju paradoksów. A co do Somalii- Tomasz Jefferson powiedział ongiś, że broń palna to zęby wolności amerykanina i był przeciwko kontroli broni palnej, popiera tą myśl chociażby Szwajcaria (istnieją tam owszem regulacje prawne, ale statystycznie wychodzi, że 15% domostw posiada broń, co wcale nie znaczy, że jest tam wysoki wskaznik przestępstw z użyciem broni. Dla porównania dodam, że w USA co trzecia rodzina posiada broń[a w stanie Arizona przypadają dwie sztuki na jednego mieszkańca].) A u nas jest wydanych około 150 tyś pozwoleń (bez gazowej i pneumatycznej, bo co to za broń).
[68] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 30.08.2005, 23:32:03, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
GargoyleNo to mowie wlasnie. W Somalii nie ma smiesznego prawa i mozesz, a nawet powinienes miec wkm na swoim samochodzie, jesli chcesz do innej dzielnicy jezdzic.
[86] Re: Kamil Durczok o anime
killing me softly [*.espol.com.pl], 01.09.2005, 23:11:30, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
w Nowym Orleani się teraz nieźle z tej broni napierdalają. Jak breslau tonął, to jakoś takich rzeczy nie było.
[89] Re: Kamil Durczok o anime
Remiel [*.wmc.net.pl], 02.09.2005, 17:48:07, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
RemielLOL
[91] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 02.09.2005, 19:11:53, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
GargoyleCzarnuchy czarnuchami (Afroamerykanie tez), ale nawet w Szwajcarii byla kiedys masakra jak gosc-rezerwista wzial swoja bron i poszedl powystrzelac ludzi w siedzibie wladz lokalnych. O Izraelu nie wspominajac, gdzie przeciez Settlersi (Die Siedlers) okazyjnie rozstrzeliwali cywilnych Palestycznykow z swoich jak najbardziej legalnych UZI. W Japonii jest scisla kontrola broni i bardzo wysokie kary, wiec nawet mafiozi tna sie zamiast ostrzeliwac, a masakry z broni palnej masz w komiksach tylko.

A zobacz jaki Dziki Wschod masz w bratniej Rassiji, kiedy z magazynow armii lub bezposrednio od soldatow kazdy moze co chce kupic. Aktualnie cennik to 200$ za kalacha w Czeczenii, 500 w Osetii Pln, a np. granat to 5-7 baksow. Za dragi i wodke tez kupisz (raz chcieli glowice atmowa w pobliskim miasteczku rozmienic na wodke - wyjeli z rakiety po odpilowaniu czubka), a amunicje za papierosy. To ja wole juz Japonie.
[92] Re: Kamil Durczok o anime
Remiel [*.wmc.net.pl], 02.09.2005, 20:12:58, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
RemielCo do Japonii to tam nawet broń biała "ma przechlapane". Osławione i uznane za dobro kultury ichnie miecze mozna przewozić w środkach miejskiej komunikacji wyłącznie z zaświadczeniem, ze właśnie jedzie się do klubu. Tam, faktycznie jest bardzo surowe prawo jeśli chodzi o jakąkolwiek broń.
Co do tego co się dzieje w krajach ogarniętych konfliktami, chyba nie trzeba nic wyjaśniać. Ale w bałkańskim kotle i na ziemi świętej chyba nigdy nie będzie spokoju.
Aktualnie cennik to 200$ za kalacha
Kurde, jak czytam twoje posty, to nachodzą mnie myśli, ze faktycznie masz jakieś powiązania z wschodnimi grupami bojowymi ;)
[93] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 02.09.2005, 21:26:14, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
GargoyleNowy Orelan to dobry przyklad na amerykanski model. Czarnuchy obrabowaly sklepy z bronia i strzelaja sie z wojskiem ktore ma rozkaz "odbic" miasto. Wojskiem, bo policja tez rabuje. Kto by sie spodziewal? Porownaj sobie z Akira, gdzie gangi przejely bron tylko dlatego, bo i przed kataklizmem miasto bylo strefa zmilitaryzowana/wojny.
[51] Re: Kamil Durczok o anime
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 30.08.2005, 13:42:42, oceny: +0 -0
Gargoyle"Ostatni proces na ziemiach polskich" byl dobre kilka pokolen pozniej pozniej, w zaborze austriackim (ok. 1850). Nie pamietam, powieszenie chyba.
[72] Re: Kamil Durczok o anime
Senrigan[BT] [*.katowice.sdi.tpnet.pl], 31.08.2005, 15:34:42, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
Senrigan[BT]Wiadomo, chlopak z Katowic jest :)
[74] Re: Kamil Durczok o anime
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2005, 15:45:01, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
CrawleyA tak swoja droga, jakies sto lat temu w Katowicach skazywano ludzi na smierc poprzez zakazanie im snu. Rekordzista wytrzymal cos kolo 7-8 dni (o ile dobrze pamietam)
[81] Re: Kamil Durczok o anime
DrożdżE [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2005, 13:26:44, oceny: +0 -0
No o Froncie mówią... Ale... wiele stracił Durczok w moich oczach... wiele... a oczy mam duże....
[83] Re: Kamil Durczok o anime
Pelias [*.czeladz.msk.pl], 01.09.2005, 15:50:09, oceny: +0 -0
A moze mu chodzi o to, ze dzieki anime postac czarownicy stala sie ikona pop-kultury?
[84] Re: Kamil Durczok o anime
Ataru [*.chello.pl], 01.09.2005, 18:48:40, oceny: +0 -0
AtaruA ja to serdecznie pierdole kurwa
[85] Re: Kamil Durczok o anime
tom-- [80.51.4.*], 01.09.2005, 20:32:35, oceny: +0 -0
ta wypowiedź raczej nie była przychylna dla kreskówek japońskich.
[87] Re: Kamil Durczok o anime
zohar [*.astral.lodz.pl], 02.09.2005, 14:33:25, oceny: +0 -0
zoharWy wszyscy jesteście pojebani :))) A tak na serio to kto z was barany ^^ wczytał się w to zdanie poprawnie? Hm? Czy już status uciemiężonego fana anime tak do was przylgnął, że jeśli w jakimś niusie pojawi się słowo o japońskiej animacji, to już na was plują, hm???
Przeczytajcie to jeszcze raz:
„Na koniec o kimś, kto w epoce przed japońskimi kreskówkami był postrachem dzieci, a jeszcze wcześniej także dorosłych – o czarownicy”
Spróbujmy to zrozumieć tak, jak zapewne pan Kamil chciał nam to przekazać (a jestem pewien, że nic przypadkiem):
Wytnijmy na razie kreskówki i co mamy?
"Na koniec o kimś kto (...) był postrachem dzieci, a jeszcze wcześniej dorosłych - o czarownicy"
Czy to zdanie jest niezrozumiałe? Wątpię.
I teraz dodajmy te kreskówki.
Mając w pamięci jedną z pierwszych "japońskich kreskówek", która zawitała do naszego kraju - "Czarodziejkę z księżyca".
Czytamy:
"Na koniec o kimś, kto w epoce PRZED japońskimi kreskówkami BYŁ POSTRACHEM dzieci, a jeszcze wcześniej także dorosłych – o czarownicy"
Wizerunek wesołych czarodziejek, czarownic, whatever, być może i pojawił się wcześniej, nieważne, bo to właśnie japońska animacja jest kontrowersyjna i dlatego wbija się w pamięć nie tylko nam. Innymi słowy, jest to trochę wyolbrzymione, ale na korzyść anime, zdanie w stylu. Japońska animacja pokazała nam, że czarownice nie muszą być złe i zjadać dzieci. A że news dotyczył zagadnienia czarownic, a nie japońskiej animacji, zdanie brzmiało tak a nie inaczej, i bardzo miło ze strony pana Kamila, że nawiązał do naszego hobby.
To tyle, plujcie niewierni:)
[88] Re: Kamil Durczok o anime
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2005, 15:43:04, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
TiberBardzo fajnie, naplułeś się i w ogóle, ale co komu z ponownego wynalezienia koła? Crawley zmieścił to w jednym zdaniu.
[90] Re: Kamil Durczok o anime
tom-- [80.51.4.*], 02.09.2005, 18:15:15, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
Oj zocharze Pojebany to ty jesteś nieźle jeżeli w taki sposób wyrażasz swoje zdanie.
[94] Re: Kamil Durczok o anime
Ataru [*.chello.pl], 04.09.2005, 13:56:09, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
Ataru*ziewa*
[95] Re: Kamil Durczok o anime
Ilesian_88 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.09.2005, 17:49:39, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
dobrze napisałeś zohar, masz racje
[98] Re: Kamil Durczok o anime
Passer-by [*.adsl.inetia.pl], 20.09.2005, 21:24:27, oceny: +0 -0
Passer-byLubie anime, lubie czarownice :D
Powered by WashuOS