header imageheader imageheader image
{Rynek}
LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Autor: Guile, Data: 25.09.2011, 21:58:52, Źródło: Stowarzyszenie Animatsuri
GuileLARP Resident Evil, Kimodameshi i SIMWielu ludzi zwykło mawiać, że czas jest pojęciem względnym. Otóż nic bardziej mylnego, gdyż jest on dla nas jak najbardziej bezwzględny – wiedzą to przede wszystkim Ci, którzy mają go mało. Jednak czas znalazł także inny sposób wyrażania swego braku litości. Jego ofiarą padł właśnie Overlord, któremu dłużył się on niemiłosiernie.
Czytaj dalej...

LARP Resident Evil: Extraction Point

Gdy wybuchła epidemia niewielu było na nią przygotowanych, jeszcze mniej przetrwało pierwsze dni apokalipsy. Nieliczni, którym udało się pozostać przy życiu mają jeden cel: Za wszelką cenę wydostać się z zainfekowanego miasta gdzie zombie są najmniejszym zagrożeniem.

Stowarzyszenie Animatsuri ma zaszczyt zaprosić na III edycję LARP-a „Resident Evil: Extraction Point”, który odbędzie się na konwencie Hellcon. Chętnych do wzięcia udziału prosimy o zgłoszenia na adres mailowy larp.re1@gmail.com.

LARP Resident Evil


Kimodameshi

Ponownie na tydzień przed Hellconem odbędzie się Kimodameshi. Tym razem również możecie się spodziewać sporej ilości grozy, dlatego serdecznie zapraszamy do zgłaszania się. Przypominamy, że jest ograniczenie do 40 osób. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

Stołeczna Impreza Mangowa - Anniversary Edition

Mamy przyjemność zaprosić na trzecią edycję SIM-u, która ponownie odbędzie się w warszawskim Klubie Remont mieszczącym się przy ul. Waryńskiego 12, 15 października 2011 roku o godz. 19:00. Tym razem motywem przewodnim będzie pięciolecie naszej ekipy, dlatego też czekają na Was atrakcje związane z naszą działalnością, a także inne. Lista tego co na Was czeka zostanie udostępniona w ciągu paru kolejnych dni. Cena to standardowo 10 zł, a w tym dwa piwa.

Na koniec przypominamy, że dzisiaj o północy mija termin tańszych rezerwacji na Hellcon i od jutra będą one kosztowały już 40 zł.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Stowarzyszenie Animatsuri.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 17 dodaj

[1] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
poprostuMarcin [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.09.2011, 22:37:56, oceny: +2 -0
poprostuMarcin"//Proszę o wstawienie tej grafiki: [link] i podlinkowanie jej tutaj: [link]"

To chyba nie tak miało wyglądać :)
[2] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Jabuszko [*.dynamic.chello.pl], 25.09.2011, 23:05:33, odpowiedź na #1, oceny: +1 -0
[3] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Joe [*.v8.waw.pl], 26.09.2011, 01:46:41, odpowiedź na #1, oceny: +8 -0
JoeW imieniu redakcji i moim własnym jako rednacza przepraszam wszystkich, których uraziła niekompetencja redakcji oraz za szkody, które mogła wyrządzić lektura newsa. Zapewniam, że inkryminowanego newsa naprawiliśmy najszybciej jak to było możliwe, a w przyszłości dołożymy starań by nie narażać szanownych czytelników na podobny dyskomfort.
[4] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Guile [*.home.aster.pl], 26.09.2011, 02:08:22, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
GuileJuż nie bierz tego tak na poważnie. Raven był mocno zajęty, to jest to dość zrozumiałe, że po prostu jak najszybciej wrzucił niusa nie sprawdzając treści. W szczególności, że nie mówiłem mu o tym, że będzie trzeba wstawić grafikę. Mimo wszystko fajnie by było, jakby można było w niusach samemu wstawiać grafikę, no chyba że można, ale jak ostatnio sprawdzałem to tag < img >, nie działał.
[5] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Olaz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2011, 02:14:15, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
OlazPróbuj z < img src > bo tak zwykle wstawiamy.
[7] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Joe [*.v8.waw.pl], 26.09.2011, 02:19:01, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
JoePrzy zamieszczaniu newsa z poziomu użytkownika nie można używać IMG, dopiero w panelu można używać dowolnych znaczników.
[6] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Joe [*.v8.waw.pl], 26.09.2011, 02:16:58, odpowiedź na #4, oceny: +1 -0
JoeCzyli jednak emotikonka na końcu mojego poprzedniego komentarza była potrzebna.
[10] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Aldar [*.home.aster.pl], 26.09.2011, 12:46:18, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
AldarŚwiat schodzi na emotki... a nie, przepraszam - już dawno zszedł.

Ale fakt, że zabrzmiało to całkiem poważnie bez niej :P
[11] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Joe [*.seedfund.z.tpnet.pl], 26.09.2011, 14:23:24, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
JoeNie ma co bronić nieudanego sarkazmu, ale jeśli ktoś to wziął na poważnie to co napisałem powyżej to zastanawiam się jakie taka osoba widziała szkody wynikłe z lektury takiego niedorobionego newsa.
[12] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Aldar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2011, 19:08:18, odpowiedź na #11, oceny: +1 -0
AldarNiekoniecznie jest tak jak piszesz. Ludzie w takich przypadkach piszą na poważnie i nie jest to niczym złym, nawet jeśli nie wynikały z tego żadne szkody. Chodzi po prostu o etykietę. A w tym przypadku rzekłbym, że wręcz było z czego się pośmiać. A że śmiech to zdrowie, to same plusy ;)
[8] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 26.09.2011, 08:38:46, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Jak napisałem na liście redakcyjnej, rzeczywiście sprawdziłem newsa pobieżnie i ten ciąg najzwyczajniej przeoczyłem w tekście. Przepraszam za kłopot.
[9] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Joe [*.seedfund.z.tpnet.pl], 26.09.2011, 11:40:19, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
JoeWeź przestań, z powodu z głupiej wtopy i takiegoż mojego żartu nie ma sensu rozdzierać szat. Przez Twoje tłumaczenia aż mi się nieswojo robi, że wziąłeś mój komentarz na poważnie.
[13] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
CHUCK TESTA [*.dynamic.chello.pl], 26.09.2011, 22:07:55, oceny: +0 -0
CHUCK TESTAMyśleliście pewnie, że to był błąd? NOPE.
[14] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Aldar [*.home.aster.pl], 26.09.2011, 23:06:45, odpowiedź na #13, oceny: +1 -0
AldarTo Chuck Testa :P

PS
Nudzi Ci się Yen? XD
[15] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.09.2011, 03:46:37, oceny: +1 -0
Ramroyd DeloroHmmm... A co z konkursem Hellconowym, który był nie tak dawno temu zorganizowany? Mam na myśli ten, w którym trzeba było najbardziej przekonująco napisać, która postać w anime jest najbardziej straszna i dlaczego. Przegapiłem ogłoszenie wyników or something?
[16] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Guile [*.home.aster.pl], 30.09.2011, 13:22:37, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
GuileNie przegapiłeś. Niedługo się wszystko wyjaśni. :)
[17] Re: LARP Resident Evil, Kimodameshi i SIM
Sakagami [*.197.190.82.threembb.co.uk], 03.10.2011, 21:05:56, oceny: +0 -0
SakagamiAle pech. Wracam z Anglii tydzien po Kimodameshi. Bylem w zeszlym roku i szykowalem sie tez na ten. Ale lipa:/ Life is Brutal. Chcemy Ogórki i kolesia z pila mechaniczna bez lancucha xD
Powered by WashuOS