header imageheader imageheader image

MAGNIFIcon IX (Gargu)

Gargu

Sortowanie: Układ:

MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02808
1024 x 574
72,36 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02811
1024 x 574
57,37 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02812
1024 x 574
80,08 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02825
1024 x 574
121,29 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02867
1024 x 574
87,47 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02868
1024 x 574
103,59 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02882
1024 x 574
62,97 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02900
1024 x 574
77,28 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02921
1024 x 574
84,09 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02928
1024 x 574
76,92 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02984
574 x 1024
77,42 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC02985
1024 x 574
88,09 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03282
1024 x 574
107,56 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03288
574 x 1024
66,98 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03291
1024 x 574
83,55 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03310
574 x 1024
67,91 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03313
574 x 1024
70,29 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03320
574 x 1024
104,79 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03328
1024 x 574
105,52 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03338
1024 x 574
93,48 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03340
1024 x 574
95,66 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03343
1024 x 574
144,43 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03344
1024 x 574
116,49 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03345
574 x 1024
81,95 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03350
1024 x 574
46,34 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03353
1024 x 574
88,50 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03354
574 x 1024
90,80 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03355
574 x 1024
95,35 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03358
574 x 1024
55,21 KB
MAGNIFIcon IX (Gargu) - DSC03362
574 x 1024
71,17 KB
Informacje
Data dodania:18.04.2011, 23:22:44Odsłon:10837Obrazów:145Rozmiar:14,36 MB

Pokaźnych rozmiarów galeria zdjęć z dziewiątego MAGNIFIconu, w większości składająca się z portretów. Z pewnością usatysfakcjonuje ona osoby, które były na konwencie i chcą pozostawić swoją etykietkę na zdjęciu. Pozostałych być może zainteresują zdjęcia z wybranych atrakcji.

 [ 1 ][ 2 ][ 3 ][ 4 ][ 5

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: MAGNIFIcon.

Inne serwisy:

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
6,00/10 (9 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 33 dodaj

[1] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Inalion [213.134.173.*], 18.04.2011, 23:32:42, oceny: +4 -7
Bardzo lubię tą galerię ♥
[9] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 02:41:22, odpowiedź na #1, oceny: +0 -2
GarguMam plan zeby zrobic torrenta z wszystkimi wybranymi i jeszcze osobno z innymi w miare (w oryginalnym resie), jakby co to dam linka.
[10] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 03:47:30, odpowiedź na #9, oceny: +0 -2
GarguJuz. Sa razem a nie osobno.
[13] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
eltomas [*.intertele.pl], 19.04.2011, 11:09:27, odpowiedź na #10, oceny: +2 -1
eltomas- torrent na rapidzie :-)
- konwent z ladna pogodą,
- dobre obiekty do fotografowania,
lubie to!

a co do foty DSC02110. mam tak caly czas -_-'
[17] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Spirit of Coach [*.tys6.1000lecie.pl], 19.04.2011, 15:18:00, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Spirit of CoachLimit pobrań.
Podrzuć plik na maila, wrzuci się na jakiś serwer
[19] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 16:26:17, odpowiedź na #17, oceny: +0 -2
GarguDobra tu jest, a ze rapid ssie to ja wiem. Juz nie bede uzywac tego syfu.
[32] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
artex92 [*.adsl.inetia.pl], 22.04.2011, 00:16:15, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
artex92Jak coś to poseeduję jakiś czas przez kilka nocek i dni ;)
[2] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Zushi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.04.2011, 23:39:12, oceny: +0 -1
ZushiŁadnie, coraz lepiej :)
[8] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 02:04:39, odpowiedź na #2, oceny: +0 -1
GarguTo zdjecie akurat bylo latwo zrobic, bo zamarlas w swietle :) Ale ciesze sie, ze ci sie podoba (mnie tez sie podoba).

Tzn. ja mowie o tym ostatnim teraz. (Zrobilem ci tam kilka jeszcze, ale inne to sa slabe.)
[3] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 18.04.2011, 23:54:54, oceny: +0 -2
GarguJeszcze cosplay bedzie (szeroko pojety).
[4] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 19.04.2011, 00:07:39, oceny: +6 -4
VampirciaGargu ma u mnie +10 do fajności.
[5] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Inalion [213.134.173.*], 19.04.2011, 01:15:51, odpowiedź na #4, oceny: +6 -6
U mnie też :3 Jeden z lepszych fotografów na ACP, o ile nie w ogóle najlepszy. Chociaż czasami się zastanawiam, czy nie przesadzasz z zoomem na twarz XD"
[7] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 01:42:27, odpowiedź na #5, oceny: +4 -2
GarguNo to teraz to ja tez.

Moze wroce lepiej do popiersi glownie (szczegolnie, ze sie sezon zaczal).
[16] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
AvantaR [194.9.53.*], 19.04.2011, 15:15:17, odpowiedź na #4, oceny: +9 -6
AvantaRJakoś to uzasadnisz? Bo nie bardzo rozumiem, co się może w tej galerii podobać. Przecież ona praktycznie konwentu nie przedstawia tylko jakieś twarzówki o_O"
[20] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 16:28:03, odpowiedź na #16, oceny: +0 -2
GarguBylem niedysponowany, przespalem/przesiedzialem pol konu w konsolowce bo nie moglem sie stamtad ruszyc (dosc doslownie, nawet po picie jakies). Kondycja mi chyba siada, no ale starosc nie radosc - nastolatki wokol do mnie "prosze pana" jada, wtf. Zdolalem sobie tam tez zepsuc aparat nawet, yay. Ale jest na gwarancji (chyba mi uznaja?).

A ze program byl najbogatszy chyba w ogole, z 20(!) linii programowych na raz (i to caly czas), to i sam zaluje ze nie dalem rady prawie nic zobaczyc. A byl nawet Wajda i jakis koncert w Manggha, itd. Ta konsolowka tez najwieksza byla jak dotad - z 25-30 stanowisk (sponsoring z Media Marktu). W ogole to wyraznie najwiekszy kon ever, dosc niespodziewanie dla mnie (nie bylo reklamy chyba nawet w polowie takiej jak na tym calym Wanekonie, albo nawet tym retro DB malym). Widac ze firma sie wyrabia i to bardzo. A ludzie drwili ze regonu nie maja. ;)

Mam nadzieje, ze pod wzgledem finansowym impreza sie udala, i ze to teraz taki nowy standard bedzie. Bo nastepny prog to byloby juz chyba w ogole wyjscie z szkol, ale to chyba nie do przeskoczenia w Polsce. Tzn jesli chodzi o dwudniowe, lub dluzsze, zreszta ostatnio to ten jednodniowy w Warszawie w jakims tam klubie to sprawil na mnie zenujace wrazenie sadzac z fotorelacji (rudera straszna), ten Festiwal Czegostam w Katowicach tez byl slaby (gwozdz programu glownie impreza dla vip-ow, zwyklym ludzikom na drugi dzien oddali doslownie zatechla salke kinowa na zapleczu domu kultury, dosc nieladnie - reszta byla juz dla dzieci), o DKW3 to nie wspominajac (wrazenia czyjes, no i co ze za darmo, poprzednim razem to jakos sie dalo).
[24] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Inalion [*.net.autocom.pl], 19.04.2011, 20:40:52, odpowiedź na #16, oceny: +3 -3
Technicznie jest bardzo dobra. Jeżeli byłaby jedyną galerią z konwentu, była by faktycznie nieco nie na temat, aczkolwiek jako jedna z wielu (bo zakładam, że jakieś się jeszcze pojawią) jest fajna i dość pomysłowa :3 Czasami miło jest popatrzeć na uczestników, nie tylko oglądać poglądowe zdjęcia z atrakcji~
[26] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 20.04.2011, 08:25:46, odpowiedź na #16, oceny: +2 -3
VampirciaPo prostu ja i mój mąż mamy ładną pamiątkę z konwentu.
[6] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Athis [*.pl], 19.04.2011, 01:24:21, oceny: +4 -2
AthisKolejna porcja pryszczy w HD ;)
Ale i tak + za to, ze przynajmniej robisz te zdjecia i je udostepniasz :)
[11] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Shion [77.236.26.*], 19.04.2011, 09:14:02, oceny: +0 -1
Shionfotka DSC03379

Kontaktu z tym panem szukam ^^
[12] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 10:07:10, odpowiedź na #11, oceny: +0 -2
Gargun3wtype
[14] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Shion (Shio-chan) [77.236.26.*], 19.04.2011, 14:05:05, odpowiedź na #12, oceny: +0 -1
Shion (Shio-chan)Dzięki Gargu :3
[15] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Hoshi- [*.dynamic.chello.pl], 19.04.2011, 15:14:48, oceny: +0 -1
Zdjęcia suuuuuuperaśne :3

zajebiście mnie ująłeś na tej akredytacji xD
[21] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 16:29:49, odpowiedź na #15, oceny: +0 -1
GarguZnacznie lepiej ci z zarostem.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[22] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 19.04.2011, 17:15:11, odpowiedź na #18, oceny: +2 -6
GarguTy masz zawsze jedna mine?
[25] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Calissa [*.sta.asta-net.com.pl], 19.04.2011, 22:55:40, odpowiedź na #22, oceny: +3 -8
CalissaA co ma piernik do wiatraka? -.-
Stwierdziłam tylko, że średnio mi się podoba, a wyskakujesz z takimi komentarzami... Haaalo, czy my mówimy o mnie, czy może na temat galerii?
[27] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
artex92 [*.adsl.inetia.pl], 20.04.2011, 21:02:22, odpowiedź na #18, oceny: +2 -3
artex92A ja obronię Garga i powiem wprost: "Jak coś nie pasuje to zrób to sam- będzie tak jak chcesz".

Moim zdaniem "socjalowe" podejście do tematu galerii jest zacne, a do "swojego miejsca w galerii" nie mam zastrzeżeń :P- co więcej podoba mi się one :P
[28] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Calissa [*.dynamic.gprs.plus.pl], 21.04.2011, 01:38:17, odpowiedź na #27, oceny: +3 -5
CalissaEj, czyli że jeśli ktoś wyrazi swoje zdanie, które jest negatywne, to dostanie opiernicz, bo nie myśli jak wszyscy? Ja wcale nie naskakuję, ech...
A zdjęcia to robić bym robiła, gdybym chociaż miała coś więcej, niż komórka, a że mnie nie stać... ;)

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[30] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Inalion [213.134.173.*], 21.04.2011, 12:58:13, odpowiedź na #28, oceny: +5 -2
Tak, bo to jest ACP : D Przyzwyczaj się XD'
[31] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
artex92 [*.adsl.inetia.pl], 21.04.2011, 21:41:45, odpowiedź na #28, oceny: +0 -1
artex92Push the drama button :D.
Z resztą każdy ma swoje zdanie (ponoć demokrację mamy :P).

I jak to ktoś wspomniał- to jest ACEP :D
[33] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Kwak [*.adsl.inetia.pl], 23.04.2011, 22:21:00, odpowiedź na #31, oceny: +1 -3
KwakTajest! Każdy analfabeta wtórny błaźni się na własną rękę.
[23] Re: MAGNIFIcon IX (Gargu)
Kojot [*.dynamic.chello.pl], 19.04.2011, 20:02:06, oceny: +4 -4
KojotGargu dodał galerię: ładne dziewczyny - tagujcie się!

A tak serio. Dziewczyno chcę cię zjeść *___*
Powered by WashuOS