header imageheader imageheader image
asset
{Konwent}
Niucon
Początek:Piątek, 10.10.2008
Koniec:Niedziela, 12.10.2008
Strona WWW:niucon.ifan.pl
Miasto:Wrocław
Lokalizacja:Szkoła Podstawowa nr 2, ul .Komuny Paryskiej 36/38
Konwent, na którym coś dla siebie znajdą pasjonaci mangi, anime, fantastyki, RPG-ów, airsoftu i LARP-ów. Na razie konwent jest we wczesnej fazie przygotowań, więc szczegóły nie są znane. Będziemy je dodawać w miarę ich ujawniania przez organizatorów.

Ceny wejściówek:
- cały konwent: 30 zł
- piątek: 10 zł
- sobota: 20 zł
- niedziela: 15 zł

Organizatorzy przewidzieli szereg zniżek, które dokładnie opisane są na stronie konwentu.

Dodaj do:

Lista obecności

76 użytkowników planuje tam być: AHuś, akasuna, Albarist, aleandra, Alinell, Alqua, anemone, Arianna, Averka, Avila, Ayu-chan, Bell, borg, Chaos, Chesterzyca, ChocoLawliet, Ciupuś, corti_, Cwistak, Dajmos, DH707, DocePutas, Dorabcia, Drake, Elia, eltomas, Elzei, Eol, Evendell, Evil Yuki, Fuyu, Greka, Guile, HK-Chan, Hybryda, Ino, ir-ir, Itsygo, Jacer, Karda, Karen, Karinek, Kiler, Kishina, Kisiel, lady magma, lila, linasakura, macbel, Mao, Marco, miwakus, Naginato, Nana., naró, Nastii, Neji, OniBaka, PinkEuzebiusz, Ramroyd Deloro, Ryuji, RyuuL, Sayuri-con, Scooter, Selene88, Shaker, Shin-kun, Sil, Sivii, Subaru, Tamiko, TEcHNO, Wilku, Yumetsuki, Zielu, śliver

Do listy obecności mogą dopisać się tylko zarejestrowani użytkownicy.

Zobacz także

Powiązane tematy: Niucon. Poniżej znajdują się najświeższe publikacje:

Komentarze

Sposób wyświetlania:
Ilość komentarzy: 62 dodaj

[1] Re: Niukon
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 13.12.2007, 13:38:42
GREYSecond Teleport sie zapowiada XD
[2] Re: Niukon
Seba [78.28.10.*], 14.12.2007, 21:43:35, odpowiedź na #1
SebaEee, Telepek jest tylko jeden.
[4] Re: Niukon
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.12.2007, 16:14:24, odpowiedź na #1
QuatAlcoholicon
[9] Re: Niukon
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.12.2007, 00:24:35, odpowiedź na #1
DreaM HunteRCzyli tani nocleg w ciekawym mieście ;]
[23] Re: Niukon
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 20.01.2008, 20:19:45, odpowiedź na #9
RadaZAmen.
[11] Re: Niukon
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 20.12.2007, 12:36:21, odpowiedź na #1
TamikoGREY nawet tak nie mów T_T!
[3] Re: Niukon
Arianna [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.12.2007, 13:22:01
AriannaOby nie wyszedl tak chaotycznie jak telep ;) Niemniej - pewnie bede :D
[5] Re: Niucon
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.12.2007, 19:50:50
DreaM HunteRA co tooo O__o'
[6] Re: Niucon
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.12.2007, 21:34:59, odpowiedź na #5
QuatMasowy zbior fantastow starajacy sie przyciagnac uwage mangocow. Przypomnij sobie skarpetki na Avangardzie...
[8] Re: Niucon
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.12.2007, 00:23:48, odpowiedź na #6
DreaM HunteRhm...
JADĘ !
[10] Re: Niucon
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.12.2007, 13:37:40, odpowiedź na #8
QuatOd tej strony Cie nie znalem...
[7] Re: Niucon
Dajmos [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.12.2007, 23:02:54
DajmosBlisko w miare to zobaczymy ;)
[12] Re: Niucon
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 23.12.2007, 16:45:16
Sailor DreamPowiedz "nie" fantastom!
Sory wuja, ale uważam, że każde zwierzę w osobnej klatce powinno siedzieć.
Nie jadę. Juhu xD
[13] Re: Niucon
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.12.2007, 13:46:44
SerafinaMiałam robić cosplay, ale nie wiem czy chcę się z nim pokazać na konie o takim profilu ;o w sumie nie byłam na żadnym Telepie, więc nie wiem jak może wyglądać połączenie fantastów i mangowców, ale nie brzmi najlepiej XD jesteśmy fantaści i bawimy się fantastycznie? ;D
[14] Re: Niucon
Elia [*.wroclaw.mm.pl], 26.12.2007, 16:48:58, odpowiedź na #13
EliaMuszę Cię Sefi rozczarować, bo to nie jest konwent dla fantastów :3 Robimy w sumie trzy konwencje: M&A, fantasy i airsoft. Nie znaczy to, że będzie tam mało atrakcji dla mangowców, wręcz przeciwnie. Będziemy się starać, aby każdy znalazł coś dla siebie ^^
[15] Re: Niucon
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.12.2007, 20:32:40, odpowiedź na #14
SerafinaAleż ja to rozumiem XD Ale ciężko mi sobie wyobrazić tyle rzeczy w jednym.
[16] Re: Niucon
Marco [*.ssp.dialog.net.pl], 26.12.2007, 21:28:16, odpowiedź na #15
MarcoZamiast starać się to sobie wyobrazić po prostu przyjedź a zobaczysz :]
[17] Re: Niucon
Elia [*.wroclaw.mm.pl], 26.12.2007, 22:49:35, odpowiedź na #16
EliaZ ust mi to Marco wyjąłeś XD
[20] Re: Niucon
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.12.2007, 02:47:41, odpowiedź na #16
SerafinaRaczej mam uprzedzenie. Dla mnie jedno to jedno, drugie to drugie i tyle :P Wiem, że głupie podejście i mogę żałować, ale nawet jakbym chciała to ciężko by było - moc konwentów w okresie letnio-jesiennym.
[18] Re: Niucon
Karda [*.wroclaw.dialog.net.pl], 26.12.2007, 23:28:22, odpowiedź na #15
Kardakwestia organizacji i miejsca, aby zmieścić wszystkie atrakcje. Najwyżej zaanektujemy całą dzielnicę ;)
[19] Re: Niucon
nadiya04 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.12.2007, 01:48:35
nadiya04no mam nadzieję ze nie kolejny telepek bo to nie byłoby ciekawe^^
[21] Re: Niucon
Joyce [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.12.2007, 14:51:36
JoyceCzy teleport jest naprawdę tak kiepski czy tylko ja odbieram, po przeczytaniu komentarzy, jakieś negatywne nastawienie wobec telepa??
[22] Re: Niucon
Pea [83.238.116.*], 04.01.2008, 00:50:47, odpowiedź na #21
Peami sie Teleporty podobaly, ale co kto woli ;). Teleport to 4 dni i 3 noce, luzno ustawione, ale dobre atrakcje, nieduzy cosplay, sporo czasu, by spotkac sie ze znajomymi, nie omijajac tego, w czym chcesz uczestniczyc - tak to wyglada z mojej strony...
Na Niucon przyjade, jesli tylko czas i portfel pozwoli :3
[24] Re: Niucon
Evendell [*.146.219.171.ip.airbites.pl], 21.03.2008, 10:13:51, odpowiedź na #22
EvendellPozyjemy, pojdziemye, zobaczymy :p
[30] Re: Niucon
Zielu [*.netkoncept.com], 07.04.2008, 13:28:24, odpowiedź na #24
ZieluA spróbuj mi tylko nie pojechać, to ja się przejadę do Ciebie ale niewiele to będzie miało wspólnego z przyjemnością i naleśnikami :P
[25] Re: Niucon
Ayu-chan [*.wroclaw.dialog.net.pl], 30.03.2008, 20:07:27
Ayu-chanNo i mam dwa konwenty w dwa weekendy pod rząd: Bakę i Niucon. Szkoda, że się nie mogę rozdwoić, bo zjawić się będę mogła chyba tylko na jednym T_T
[26] Re: Niucon
Elia [*.wroclaw.mm.pl], 30.03.2008, 23:09:33, odpowiedź na #25
EliaNiestety... Ale prawda jest taka, że NiuCon już od jakiegoś czasu miał zaklepaną tą datę, a BAKA wbiła się tuż przed...
[27] Re: Niucon
Hebi [*.wroclaw.dialog.net.pl], 04.04.2008, 15:27:33, odpowiedź na #26
HebiJakoś nie mogę się pozbyć wrażenia, że organizatorzy Niukonu przewidywali nasze zainteresowanie tym terminem. Skąd? Choćby stąd, że kiedy zaczeliśmy nasze spotkania organizacyjne, pojawił się ktoś powiązany z Wami (wiecie kto, chyba że przepływ informacji macie nienajlepszy i osoba której danych na razie nie wymienię, nie reprezentowała was oficjalnie, choć zaznaczyła że jest w organizacji Niukonu). Osoba ta chciała m.in. przedyskutować kwestie terminu w którym planujemy nasz konwent. Stąd zorientowaliśmy się że od dłuższego czasu były obawy przed kolizją. Dlaczego nie próbowaliście dogadać się wcześniej? Wybraliśmy naszym zdaniem najlepszy dla konwentowiczów termin z tego względu że nie będziemy organizować imprez jednocześnie (tydzień to relatywnie sporo czasu), a z kolei też okres roku jest najodpowiedniejszy dla naszych planów i usytuowania względem innych konwentów - czysto mangowych. Nie postrzegaliśmy Was jako ścisłej konkurencji. Macie przecież jeszcze inne bloki tematyczne.
[28] Re: Niucon
Wilku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.04.2008, 15:42:18, odpowiedź na #27
WilkuPrzede wszystkim, pragnę zwrócić uwagę, że jest to odpowiedź na wątek, który już zamknęliśmy w innym temacie, czyż nie Hebi? Ale skoro tak, to kontynuując. Oczywiście przewidywaliśmy Wasze zainteresowanie terminem, dlatego obywatel X (którego tożsamości, z nieznanych mi powodów nie podałeś - czyżbyś go traktował jako podwójnego agenta;)?) próbował przedyskutować kwestie terminu. Czy można stwierdzić, że nie reprezentował nas? - nie wiem, aczkolwiek byliśmy poinformowani o jego działaniach przed tym wydarzeniem i wyraziliśmy pełną aprobatę dla nich, czyli jak dla mnie jednak nas reprezentował, a co za tym idzie była to próba dogadania się. Z drugiej zaś strony muszę przyznać, że były to początki organizacyjne NiuConu, a wszyscy wiemy jak wyglądają początki organizacyjne i ludzie nie zawsze wtedy traktowani są poważnie. W tym momencie jest to już jednak nieważne. Ten okres, w którym my, tak samo jak i Wy chcemy organizować konwent, zaiste jest bardzo korzystny i dlatego też nie winimy Was za to, że wybraliście termin tydzień przed nami. Tak samo, mam nadzieję, że Wy nie będzie nas obwiniać za nasz obecny termin. Pamiętajcie, że w organizacji NiuConu jest wielu studentów z wielu innych miast niż Wrocław i termin musiał nie tylko sprzyjać konwentowiczom, ale również organizatorom, bo ciężko zrobić konwent bez ludzi, którzy go zorganizują, czyż nie;)? Wydaje mi się, że ta dyskusja jest już zbędna i jak już sam wspomniałeś, mam nadzieję, że uda nam się koegzystencja w tak dużym mieście, jakim jest Wrocław. Życzę powodzenia w organizacji BAKI. Godspeed.
[29] Re: Niucon
Hebi [*.wro.vectranet.pl], 06.04.2008, 11:42:07, odpowiedź na #28
HebiOwszem, masz rację. Wątek toczył się gdzie indziej, aczkolwiek moja wypowiedź nie jest jego kontynuacją wprost. Uznałem że powinienem sprostować komentarz z tego wątku.
Odnośnie kontaktów i ustaleń terminu, to nie przypominam sobie aby przed ogłoszeniem terminu przez NiuCon ktoś z ekipy organizacyjnej rozmawiał z nami na ten temat. Kontakt miał miejsce długo po tym fakcie, kiedy jako organizacja BAKA mieliśmy regularne spotkania. To trochę różni się od tego co napisałeś IMO. Co do naszego nastawienia i zdania na temat terminów naszych imprez wypowiedziałem się, jak to zauważyłeś już wcześniej, więc nie będę tego powtarzać.
Swoją drogą, jeśli faktycznie to co piszesz jest prawdą i rozmowa z nami na temat terminu miała miejsce w czasie "początków organizacyjnych NiuConu", to również życzę powodzenia w organizacji NiuConu.
Good Bless You
[33] Re: Niucon
Ino [*.tp.unicity.pl], 29.06.2008, 10:27:23, odpowiedź na #29
Inohu* i tak wszyscy pojadą na bake xD
[60] Re: Niucon
Chaos [*.acn.waw.pl], 26.08.2008, 23:32:01, odpowiedź na #33
ChaosJa nie. :P
[31] Re: Niucon
[*.netkoncept.com], 08.04.2008, 10:11:12
ZieluCałkiem niedawno usłyszałem "Animaniacy mają najbardziej zgrany fandom w Polsce".

Tak wiem, dowcipne to było :P

Ale dajcie sobie na wstrzymanie, kto da rady pojawi się na obu konach, a w przyszłym roku liczę na to, że ustawimy się odpowiednio terminowo i może programowo.
[32] Re: Niucon
Joyce [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2008, 18:19:31, odpowiedź na #31
JoyceNo w końcu coś pozytywnegoXD
[34] Re: Niucon
Avila [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.07.2008, 10:45:33, odpowiedź na #32
Ano pozytywnego, ale chciałabym sie na Bakę i na Niucon wybrać a tu gleba...dlaeko do wrocławia mam i dwa razy jechać hym...
Jeszcze bedę nad tym główkować.
Szkoda tylk..eem.
No.
[35] Re: Niucon
Marco [*.ssp.dialog.net.pl], 15.07.2008, 07:17:56, odpowiedź na #34
MarcoAle tak na prawdę ile by to zmieniło, jeśli między Naszymi konwentami byłaby dłuższa przerwa? To i tak 2 weekendy i 2 razy trzeba przyjechać do Wrocławia, żeby być na obu. Odstęp tygodnia ma taki plus, że osoby mające znajomych, rodzinę mogą ten tydzień spędzić tu i np. pozwiedzać.
[36] Re: Niucon
Karinek [*.adsl.inetia.pl], 20.07.2008, 23:56:35
KarinekBędę ;D
[37] Re: Niucon
simonw [*.ssp.dialog.net.pl], 20.08.2008, 02:11:09, odpowiedź na #36
simonwPomijajac juz sprawe zgrania , dogadywania sie itp (powiedzmy ze przemilcze), - jak cos jest do wszystkiego to jest do dupy , o :D

Ja to tam widze ze ani Asg, ani MiA ani Fantasci nie beda zadowoleni, fandom wiele lat temu i z rozwaga odszedl od konwentów łączonych - nie mozna na ograniczonej przestrzeni zorganizowac masy atrakcji dla wszystkich. Popatrzmy realnie a nie poprzez pryzmat PR`u nawet robiac tuningowisko i biorac tunerów golfów i tunerów bmw bedzie rzeznia, nie mowiac juz o skranie skloconych i nienawidzacych sie (kto nie lapie, ten fantasta) frakcji jakimi sa fantaści i mangowcy. ASG tez porzadnej strzelanki nie bedzie czy larpa, bo to wymaga wiekszej ekipy, zaangazowania, jakiegos porzadnego sprzetu.

Jesli chcemy ASG -> Sciana Ognia
jesli chcemy Fantastyke, robimy cos takiego
jesli chcemy MiA robimy cos takiego

proste, jasne i czytelne - bez "mydla powidła" ;]
Tak wiec nie rokuje najlepszej frekwencji dla fanow MiA zreszta maja inna , znana i powszechnie uznana markę do wyboru.

Dobra rada dla NiuConu - skupić sie na fantastach i ASG tak by chociaz ich moc czyms zadowolic (co Yoko ;p).
[39] Re: Niucon
Yoko_Hino [*.156.116.103.vz.pl], 21.08.2008, 22:34:51, odpowiedź na #37
Słuchaj jak Ci się nie podoba to nie przychodź, nikt Cię nie zmusza. To konwent skierowany do ludzi których ta tematyka właśnie interesuje.
A tak przy okazji skoro jesteś z SWATu i z organizacji Baki to co się czepiasz NiuConu, może byś się martwił własnym konwentem. Tym bardziej że współpracujecie jak wynika z strony Baki z Fantazjadą i Wielosferem którzy są czysto fantastycznymi tworami. No ale jak sam twierdzisz Ekspercie konwentowy tematyki się nie miesza... Co Ty wiesz o organizacji NiuConu? Ja widzę tylko kolejnego sfrustrowanego organizatora Baki tak jak i inni z tej samej organizacji wypowiadających się nagminnie w tematach związanymi z NiuConem, że NiuCon jest be...

Bo twierdzisz jako organizator Baki że fani M&A: "maja inna , znana i powszechnie uznana markę do wyboru."
[40] Re: Niucon
simonw [*.ssp.dialog.net.pl], 22.08.2008, 04:23:39, odpowiedź na #39
simonwWidzisz moj drogi Yoko, cytujac Ciebie moglbym powiedziec "a co ty wiesz o tym co i gdzie robie" natomiast kultura nakazuje jednak odpowiedziec mimo wszystko na poziomie.
Rozmowa odnosnie moich ukladow to cos innego, bo byly zanim wogole powstal S.W.A.T i fandom a ty na wode mowileś dida, anyway - jedna sprawa to to ze tam bede cos robil a inna to moje prywatne zdanie i tego sie bedziemy trzymac. Nie pisze tutaj jako ktostam ktostam by swat, tylko niezalezna osoba i przedstawiam swoje obawy.
A jakie - widziales powyzej - pamietasz co bylo na laczonych i sam wiesz i czytasz jakie sa pozniej relacje i ze to nigdy nie wyszlo zgodnie z planem i nigdy nie wyjdzie, bo specyfika takich spotkan jest zupelnie inna, podobnie jak docelowa grupa odbiorców takiego produktu. Robiac konwent robisz produkt i wiadomo ze chodzi i kase, musisz go sprzedac, nieprawdaz? Musisz takze miec grupe pod ktora cos przygotujesz. Fantasci sa diametralnie inna spolecznie, kulturowo i zaryzykowal bym takze behawioralno-intelektualnie grupą niz mangowcy.
To sie nie da, panie havranek.

Puk puk, tu prawdziwe zycie...
[41] Re: Niucon
[*.internetdsl.tpnet.pl], 22.08.2008, 08:28:21, odpowiedź na #40
Zielu"Fantasci sa diametralnie inna spolecznie, kulturowo i zaryzykowal bym takze behawioralno-intelektualnie grupą niz mangowcy."

Dobra poszpanowałeś elokwencją ale przyznaj szczerze - ile konwentów jest stricte mangowych, fantastycznych itp?
Nawet Baka, którą znam od 3 lat ma zawsze w programie LARPy czy jak wspomniał wyżej Wielosfer nie raz na niej robił swoje punkty programu.
Weźmy Porytkon, który moim (i nie tylko) zdaniem był jednym z lepszych konwentów ostatnim czasie (w porównaniu do mangowego asu(X)conu czy fantastycznego Krakonu czy łączonego Telepa) - era konwentów stricte monotematycznych (tu ukłon w strone simona żeby mi czasem nie zarzucił braku kultury i słabej elokwencji :P )powoli odchodzi.

Na palcach jednej ręki wyliczysz mangowe konwenty bez LARPów czy fantastyczne bez jednej mangi czy hentajca, a to z prostej przyczyny - wiekszość moich znajomych fantastów (w tym i ja, co zresztą widać po głupim awatarze i tym, że się wypowiadam na ACP) interesuje się mangą i na odwrót, mało który mangowiec nie kojarzy literatury fantastycznej czy RGP.

Niucon jest skierowany dla tych ludzi, którzy mają trochę szersze zainteresowania. Komuś nie pasuje - to niech nie uczestniczy w atrakcjach fantastycznych (organizowanych przez przez Borga, a nie Yoko), komuś nie pasują LARPy - to idzie na atrakcje organizowane przez ludzi od M&A (Wilku, nie Yoko), ktoś chce odreagować na strzelnicy - idzie na atrakcje ASG( Rodewicz, nie Yoko,.... hmmm... to co on właściwie robi, że się ludzie czepiają :P )

Komuś nie pasują panienki z uszkami i krótkimi spódniczkami lub czuje dziwną awersję do ludzi w długich włosach, glanach i bojówkach w których kieszeniach znajdują się kości wielościenne, papier i ołówek (tak, to typowy fantasta :P ) to zmienia konwent i tyle.

Quiz na koniec:
Dlaczego nagle przy nowym konwencie pojawiają się głosy na temat bezsensowności konwentu multitematycznego, skoro takie konwenty z powodzeniem organizowane są od wielu lat?
[42] Re: Niucon
Karda [*.brhm.cable.ntl.com], 22.08.2008, 08:41:07, odpowiedź na #40
KardaAż chce mi się przypomnieć historię komputerów osobistych. Stwierdzano, to się nie da, to nie wyjdzie a w ogóle to będzie na świecie jedynie 8 komputerów (słowa ówczesnego - czyt. lata '0 - szefa IBM). Potem przyszli panowie inżynierowie, którym nikt tego nie powiedział i zaprojektowali pierwszy komputer. Tak powstała firma znana dzisiaj jako Apple. Podobnie było z Windowsami (ale tymi pierwszymi, od Apple'a). Wniosek jest taki, że jeśli czegoś nie da się zrobić, to albo nie bardzo jest pomysł jak, albo jeszcze nie nadszedł na to czas. W świetle tego co napisałem wcześniej dalekosiężne stwierdzanie, że tego się nie będzie dało zrobić brzmi zabawnie i przy takim stwierdzeniu pozostanę.
Fakt, fantaści i mangowcy to bardzo różne środowiska, może przede wszystkim pod względem tolerancji dla infantylności i różu ;) Niemniej jednak z fantastów przyjdą Ci, których zainteresuje program, bo tacy zwykle przychodzą (nie licząc części, która przychodzi pić, czego nie chcemy), z mangowców Ci, których zainteresuje Cosplay i może panele, ale przede wszystkim możliwość spotkania się z innymi fanami. Czyż nie o to chodzi?
Z twojego postu wnioskuję, że E3 w ogóle nie powinno się udać, bo nie oszukujmy się, gracze jRPG i gier sportowych lub wyścigów samochodowych są diametralnie różni.
Reasumując, istnieje prawdopodobieństwo, że konwent nie wyjdzie, tak jak istnieje dla każdego konwentu, chyba że każdy przyjdzie na konwent po to co go interesuje a nie będzie zerkał z byka na mangowców lub fantastów z pytaniem Co on tu k* robi, to nasz teren
[46] Re: Niucon
simonw [*.ssp.dialog.net.pl], 23.08.2008, 13:34:13, odpowiedź na #42
simonwCo do Apple to niejaki Steven Woźniak po prostu usiadl z kolesiem w garazu i uzywajac motoroli (takiej jak w Amidze) stworzyli dekstopa. Nie ma on nic wspolnego z IBM ktore propagowalo zupelnie inna architekture sprzetowa i na zupelnie innych zasadach. Dodatkowo pierwszym systemem okinkowym bylo cos na Amstrada, pozniej Workbench na amige i pozniej MAC OS. Bazujac na tym pomysle MS stworzyl Windows 1.0 ktore nie bylo topowe, po dlugiej walce dopiero 3.1 zdalo sie jakos sprzedawac.

Co do konwentow - wybacz ale fantasci (hardkorowi) maja mdlosci na sama mysl ze jakis mangowiec sie pojawi w ich okolicy ;] Wyobrazasz sobie wypacykowane nieletnie fanki zasuwajace figurki i spelle w bitewniaku ? To obraz nierealny ;) Jedna edycja BAKI byla tak smiesznie dzielona ze osobny konwent fantasow byl szkole obok a laczyla je wspolna sala od WFu i uwierz mi ze w mroczne rewiry nikt z mangowcow nie zapedzal sie, a nawet bal ;) Przyszlo malo ludzi , con byl elitarny - i wiadomo zle sie sprzedal - ale byl bardzo ciekawy. Fantasci to w odroznieniu od mangowcow ludzie dorosli w przedziale 20-50 lat z naciskiem na 25+ (40) jednak cholernie duzo pieniedzy trzeba by miec porzadne armie, drogie podreczniki najczesciej importowane z zachodu, znac angielski w stopniu lepszym od innych etc. Zdarzaja sie rodzynki na sesjach mlotka, ale ogolnie wiekszosc ludzi z ktorymi gram nie jest mlodsza niz 28 lat , srednia wieku to 30 a Ci lepsi i GM maja blisko 5 dych. Raczej nie sa zainteresowani manga. Pozatym nowe pokolenia nie czytaja ;] A jednak znajomosc literatury polega na jej czytaniu - zapytaj sie gimnazjalisty (potencjalnego fana anime) ile przczytal nie lektur i jakich.
[48] Re: Niucon
Karda [*.brhm.cable.ntl.com], 23.08.2008, 16:33:27, odpowiedź na #46
KardaCo do Apple, to zgadzam się, że był to Steve Woźniak i jak najbardziej nie mają nic wspólnego z IBM'em. Niemniej jednak nie napisałem, że mają cokolwiek wspólnego. Podałem tylko opinię szefa IBM, którą kiedyś wyraził i to wyraził w czasach, kiedy komputery zajmowały pół pokoju i nie jestem pewien, czy nie przed Odrą ;) Pierwszy system okienkowy chyba jednak wykumali ludzie z Xeroxa, a potem jednak Apple (1984). Panowie z Amigi wydali Workbencha w 1985, co jednak jest po Apple. Niemniej jednak nie o to chodziło, prawda?

Dobra miałem miałem napisany chyba z 3 akapitowy post i wykasowałem go bo przecież odpowiedź na Twojego posta sprowadza się do prostej rzeczy. Piszesz o skrajnościach, a nie odcieni pomiędzy. Zgodnie z rozkładem normalnym hardcore'owych fantastów i hardcore'owych mangowców jest najmniej pośród populacji ludzi interesujących się oboma tematami. Obraz dziewczynki w różu z bitewniakiem jest nierealny, ale obraz 18 latka czytającego NGE i grającego w Infinity jak najbardziej. Do fabularek podręczników nie trzeba, na te kilka sesji, które w życiu prowadziłem wyrzuciłem podręcznik do Neuro za drzwi, bo i mi się nie chciało czytać zasad walki. Mój brat natomiast jak usłyszał o Systemach RPG to stuknął się w czoło i stwierdził: Po jaką cholerę robić systemy z "niby zasadami" jak chodzi o opowieść. Na moich sesjach jak na razie bawili się świetnie i prawdopodobnie na tego sylwestra znów będzie maraton (może przeczytam do tego czasu i będzie rzeźnia :P).
Dlatego nie podzielam Twoich lęków. Poza tym świat się jednak zmienia i wiele obszarów się łączy (patrz łączenie aplikacji kiedyś typowo desktopowych - edytory tekstowe - z stronami internetowymi, przykład Google Docs).
[43] Re: Niucon
borg [*.chello.pl], 22.08.2008, 09:40:03, odpowiedź na #40
borg"Fantasci sa diametralnie inna spolecznie, kulturowo i zaryzykowal bym takze behawioralno-intelektualnie grupą niz mangowcy."

Dyrdymały i banialuki. Chyba nawet obraźliwe, choć w sumie nie wiem dla kogo.

Prawda jest taka, że większość fantastów w większym lub mniejszym stopniu interesuje się anime. Dlaczego tak jest? Bo ogrom mang i anime to fantastyka - a fantasta fantastyke lubi czytać, oglądać, cokolwiek. Jak się tak zastanowie, to ze swojego otoczenia kilkunastu osób mogę wymienić dosłownie jedną, która ma prawo powiedzieć, że "nie ogląda anime" - choć kilku sie już nie przyznaje, jak to na początku lat 90tych namiętnie oglądała SailorMoon - ale z innych powodów :D (ja sie akurat przyznaje). Zasada ta działa również w drugą stronę.

PS.
Swoją drogą - jak to świadczy o BACE - konwencie anime, ktory żeby zaistnieć w środowisku czysto animowycm, musi zniżać się do takich zagrywek, jak czarny PR pod zapowiedzią konwentu "mieszanego"... Zastanawiające, prawda?
[62] Re: Niucon
Vito [194.146.120.*], 27.08.2008, 18:21:33, odpowiedź na #43
VitoChranisz waść o czarnym PR. Ja osobiście, będąc bezpośrednio zaangażowany w organizacji BAKI, chętnie się na Niukon wybiorę i zobaczę czy coś z czym w ekipie baki wyszedłem już dawno (czyli wprowadzać więcej elementów fantastyki i przemieszać nieco fandom) sprawdza się w istocie. Jak sami zauważyliście współpracujemy z Fantazjadą i Wielosferem właśnie dlatego, by wprowadzić elementy fantastyki i rozmięczyć nieco skostniałą strukturę konwentu stricte mangowego, którym BAKA niewątpliwie jest i pewnie pozostanie. My podesłiśmy do tematu na miękko, czyli przez wprowadzanie przez nas elementów fandomu fantastycznego w pewnej otoczce mangi (malujemy więc figurki od bitewniaków w klimacie japonii, podobnież sa rozgrywane larpy czy tunieje karciane).
Niucon postanowił zrobić miks totalny i z chęcią zobaczę co z tego wyszło.

Wszystkich, który mogą zapraszam do odwiedzenia obu imprez :)
[44] Re: Niucon
Marco [*.ssp.dialog.net.pl], 22.08.2008, 11:25:11, odpowiedź na #40
MarcoMoże i wypowiedź kolejnego Orga Niuconu nie ma większego sensu, ale powiem jedno. Robimy to co uważamy za słuszne. Zdecydowana większość z nas mile przywitałaby kolejne konwenty jawnie przyznające się do tego, że łączą tematyki. Dlaczego? Bo tak jak pisali moi poprzednicy interesuje nas manga i anime oraz fantastyka. W jakim stopniu? Tu już bywa różnie, ale z chęcią idziemy na konwent mangowy i zaglądamy na jakiś punkt programu związany z fantastyką np. larpa, czy odwrotnie, na konwent poświęcony fantastyce i w formie relaksu oglądamy jakiegoś animca. Ja nie widzę nic złego w tym, że ktoś ma szerokie zainteresowania. Ten komu to nie pasuje może poszukać czysto mangowego konwentu - powodzenia w szukaniu.
[38] Re: Niucon
Szczur [*.chello.pl], 21.08.2008, 16:49:58
Szczur"...coś dla siebie znajdą pasjonaci mangi, anime, fantastyki, RPG-ów, airsoftu i LARP-ów." - konwenty od wszystkiego są do niczego. :[
No, chyba że ktoś kilkoma rzeczami jest zainteresowany(co często się zdarza wśród fanów m&a).
[45] Re: Niucon
simonw [*.ssp.dialog.net.pl], 23.08.2008, 13:24:34, odpowiedź na #38
simonwOk ok, chlopaki no ;] Znamy sie wiec bez jaj - ile razy mam powtarzac ze NIE pisze tutaj NIC a NIC jako organizator czegos innego tylko takie sa moje przemyslenia.

Jesli mialbym opowiedziec sie po ktores ze stron bardziej wole rozlozyc parenascie stolow na bitwe do 10 tys punktowych armii w WHFB niz ogladac anime bo mnie to w sumie studzi - gwoli scislosci. A na strzelanke, coz, sciana ognia to dobre wyjscie.

Po prostu czytajac co pisza uzytkownicy ktorzy sie zapowiadaja na konwentach - niestety gro pisze "to bedzie moj pierwszy... drugi konwent", Naruto jest super itp ... stary no rece opadaja bo szalone nieletnie fanki MiA nie widza swiata poza tym ;] To taka moja bardziej rada zeby zrobic cos fantastowego z prawdziwego zdazenia i pelna geba niz jechac po NiuConie - i nie wnikam w to kto komu i jak i co - serio. Nie wiem czemu szamoczecie sie tak strasznie kiedy ktorys raz z kolei pisze wprost ze mojej wypowiedzi nie nalezy laczyc z organizacja konwentu mangowego, bo nie czuje sie tak zwiazany by nie miec wlasnego zdania ;] Sorry ale ludzi znalem zanim byl fandom i zanim powstal SWAT i to sa znajomi / a nie ktos kto kaze mi uprawiac czarny PR wiec odpusccie prosze.

Wiem ze juz teraz nie zmienicie ram programowych, ale pomysl Yoko nad impreza taka bardziej i stricte fantastową gdzie oprocz rzeczy z prawdziwego zdarzenia dodasz cos pokrewne - pomysl np o tym ze mozna zrobic multi w komputerowe edycje bitewniakow (vide WH40k, Shadow of the Horned rat itp) prelekcje na temat rozwoju konwersji rpg, rozprawke czemu diablo nie jest RPG mimo iz kazdy tak o nim mowi, do tego postaw na konie wlasny battle.net i zrob multi w diablo2 na screenerze, zapros rysownikow i mlodych komiksiarzy z undergroundu (np Sledzinskiego), zerknij na komiks Gamer9 ktory swietnie oddaje klimaty ogolnie gier komputerowych zahaczajac mocno o rpg (momentami).
RPG to bardziej gotyk, metal - moze Pablo Zeromski, do tego jakies kapelki neo-gotyckie, koncert Nightwisha (wiadomo ze kazda sesja w Wampira musi miec Nightwisha w tle), moze jakies covery, moze NAWET udalo by sie za niewielka kase jakis srednio znany mlody zespolik sciagnac ... etc , utrzymac to w jednej konwencji.
Prelekcje z broni, cosplay jak juz to np tylko w tym klimacie, wiesz battle suit z dodatku do Cybera, Troll Slayer , pomysl jak by wygladal na cosie czlowiek przebrany za troll slayera z WH ;]
To jest idea a rozpieprzanie sie na szeroka publike bedzie niczym allegro.power ;)

Fani motocykli mowia ze ssalo,bo byl tylko Raptowny i pare osob ze scigacz.pl , fani samochodow mowia ze ssalo bo byl tylko Holowczc i w sumie pokrecil kilka kółek.

Raz jeszcze mowie ze to _rada_ a nie krytyka. I tak na prawde yoko zapodaj gadacza to Ci powiem dokladnie ocb.
[47] Re: Niucon
Wilku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.08.2008, 16:20:58, odpowiedź na #45
WilkuPrzede wszystkim nie podoba mi się fakt, że ktoś stara się powiedzieć, że nasz konwent jest do niczego, a nawet nie ma zamiaru pofatygować się na niego. To jest pierwsza edycja NiuConu, żadna inna edycja tego konwentu się jeszcze nie odbyła. Przepraszam, ale na czym, prócz własnych spekulacjach, bazujesz oceniając nasz konwent, który jeszcze się nie odbył? Po konwencie, jeżeli faktycznie okaże się, że ludzie którzy byli, powiedzą 'Okej. Trzeba było posłuchać simonw i pieprzyć ten konwent. Był do dupy.' to z szacunkiem przyjmę te słowa krytyki, aczkolwiek teraz? Wydaje mi się to żałosne. Jedyne słowa, które cisną mi się teraz na usta to 'Najsłabsze psy najgłośniej szczekają'. Jeżeli tak bardzo chcesz nas pogrążyć to poczekaj... To jeszcze tylko półtora miesiąca. Wtedy okaże się, czy Twoja gadka to przewidywanie przyszłości, czy żałosna próba podkopania naszego autorytetu. A i jeszcze jedno. To nie Yoko jest odpowiedzialny za część mangową tylko ja. Godspeed chłopcze...
[50] Re: Niucon
simonw [*.ssp.dialog.net.pl], 24.08.2008, 03:06:05, odpowiedź na #47
simonwHa :) Lubie takie zacietrzewienie.

Po pierwsze - konstytucja takiego kraju jak RP pozwala mi mowic _na_co_tylko_mam_ochote_ dopoki robie to w sposob zgodny z innymi w niej zapisami i bede to nadal czynil.

Po drugie - odnosnie psow, znow laczysz mnie z organizacja konwentu innego, a ja wyraznie napisalem ze mowie to co mysle a nie co powinienem i sadze ze ktos na pewno sie o to doczepi bo moze nie pokrywac sie to z planami PRowymi tegoz konwentu.

Po trzecie - zalosne co najwyzej moze byc Twoje szamotanie sie jak wesz na sznurku, przeczytaj dokladnie to co napisalem i wyciagnij wnioski.
HINT: Tam sa zawarte porady odnosnie organizacji.

Po czwarte - jak moge probowac podkopac autorytet ludzi ktorzy nie sa znani i robia swoj pierwszy konwent ;) Zeby podkopac cos, nalezy to wpierw miec.

Po piate - Wilku wez sie ogarnij.
[53] Re: Niucon
Wilku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.08.2008, 09:56:35, odpowiedź na #50
WilkuA kto nie lubi?;)

Po pierwsze: sure thing.

Po drugie: hmmmm. Może masz rację. Moja wypowiedź nie miała na celu wiązania Cię z jakąkolwiek organizacją. Sam tego nie interpretowałem w ten sposób, dopóki nie zwróciłeś uwagi, że można tak to zinterpretować.

Po trzecie: widzisz. Wyrażasz swoją opinię, ale wszystko zależy od interpretacji. Ja to widzę, jako zniechęcenie ludzi do przyjścia na nasz konwent. Pamiętaj, że w poradach bardzo łatwo jest zamaskować ironię. Mówiąc: lepiej skupcie się na jednym np. na fantastyce, równie dobrze możesz powiedzieć: mangowcy nie macie czego tam szukać, co mi się nie podoba.

Po czwarte: możesz podpkopywać autorytet. Większość osób, które coś robią na ten kon są 'znane' z organizacji innych konwentów.

Po piąte: Ty też;)
[49] Re: Niucon
Karda [*.brhm.cable.ntl.com], 23.08.2008, 16:40:44, odpowiedź na #45
KardaSwoją drogą chyba zaciąłeś się na swoim. Od początku pisaliśmy, że chcemy zrobić coś nowego. Nie chcemy robić konu stricte fantastycznego bo nie jesteśmy stricte fantastami. Nie chcemy stricte mangowego, bo nie jesteśmy stricte mangowcami.
Ludzie mogą narzekać, ale mi się Coolkony podobały dlatego, że mogłem iść na różne atrakcje (ok, w 2006 nawalili ludzie od atrakcji :/) związane z różnymi tematykami.
Podobnież uważam, że jeśli będziemy promować konwenty stricte monotematyczne to będziemy konserwować się we własnym światku a nie poszerzać horyzonty.
Osobiście powiedzieć mogę: fanatykom nie :P
[51] Re: Niucon
simonw [*.ssp.dialog.net.pl], 24.08.2008, 03:16:27, odpowiedź na #49
simonwNie nie zacialem sie, ale podoba mi sie to ze piszesz normalnie a nie jak fanatyk badz dziecko.

Konwenty laczone nie sa wlasnie nowe i (tutaj nastepuje podkreslenie "wezykiem" dla wszystkich zdegenerowanych psychicznie osobnikow) moim zdaniem (tak to koniec tego waznego miejsca) konwent ma sie sprzedac, ma byc zysk. To juz nie te lata kiedy wpada sie na kona z wypiekami na twarzy bo ktos kto "mial dostep" do internetu "zalatwil" cos co mozna tam pokazac. Teraz wszyscy maja dostep do wszystkiego i albo jedzie sie pogadac ze stara ekipa albo porobic cos konstruktywnego. Brakuje na rynku czegos porzadnie fantastowego ale otwartego na nowych, z prelekcjami zachejacymi do gry, polaczenie tego z multimediami i nowa forma rozrywki jaka jest computer gaming. Na Waszym miejscu ukierunkowal bym to bardziej na fantasy + gaming , dolaczyl ASG jako repliki broni i poruszyl ten temat, o samym chociazby AWSM mozna mowic conajmniej 2 godziny prezentujac akcje gdzie ta snajpera byla uzyta i gry w ktorych wystepuje ... etc etc... got idea?

Na rynku nie ma takiego czegos i jest to dobra lokata pieniedzy i szansa na zysk. Po prostu nie wierze i nie uwierze w altruistyczne wizje tego zeby robic cos dla ludzi - jak jest kasa to ma sie zwrocic i zarobic , czyli jest to produkt ktory sprzedajecie. Wpadna tam wam Narutowcy czy inne Bleachy i bedzie juz niesmak na panelach fantasy, a samo mangowanie ogranicza gorna granice ludzi ktorzy wpadna, jak taki fantasta mhroczno behemonistyczny zobaczy ze bedzie cos mangowego pomysli 3 razy i zlozy kota w ofierze zeby sie mangowcy nie pojawili ;]

Takie moje zdanie i je powiedzialem.
Dodatkowo nie wiem skad twoj przedmowca wzial informacje ze nie chce sie pojawic - na samo ASGowo chetnie sie pojawie wlasnie celem postrzelania bo nic tak mnie nie cieszy jak headshot z 80m ;D

Zobaczymy jak wyjdzie i co bedzie, zycze jak najlepiej ale mam mieszane uczucia. A ze ostatnio dosc mocno zajmuje sie marketingiem, stad wywody odnosnie analizy zyskownosci i promowania produktu (po okresleniu docelowej grupy odbiorcow). Taka rada na kolejna edycje , po prostu.

Peace!
[52] Re: Niucon
Karda [*.brhm.cable.ntl.com], 24.08.2008, 08:59:36, odpowiedź na #51
KardaNo nie wierzę! Ktoś nareszcie zna kabaret Dudek :) Chylę czoło.

Masz rację, konwenty mieszane nie są nowe (Teleport, Coolkon), źle się wyraziłem. Są one novum, czyli czymś mało rozpowszechnionym, stąd to nieporozumienie. Co do braku imprez skierowanych przede wszystkim do fantastów, to chyba jednak trochę ich jest... (link). Mamy Dni Fantastyki, mamy Orkon no i przede wszystkim Polcon (wybaczcie ignorancję, ale nawet nie wiedziałem, że to tam przyznają nagrody im. Zajdla, stupid meh). Zawsze jest też Flamberg (na który wybieram się jak Sujka za morze...). To czego mi brakuje (lub nie jestem uświadomiony) to LARP w stylu Flamberga, ale w konwencji cyberpunk (ale to już materiał na inną/kolejną imprezę).
Masz rację, teraz przychodzi się na konwent aby spotkać się z ludźmi, których nie widziało się (w zależności od liczby zaliczanych konwentów rocznie) przez rok/kwartał/miesiąc oraz posłuchać ciekawych prelekcji. Czy konwent jest nastawiony na zysk? Według mnie nie powinien, aczkolwiek powinien pamiętać o finansach. Innymi słowy nie zysk, a zwrot, a jeśli coś się przy okazji zwróci to super, wrzuci się do kasy konwentowej i będą ołówki (daj Boże projektor ;) ) na następną edycję. Może to mój infantylizm, ale tak uważam i chyba reszta orgów także (a jak nie to im wyperswaduje :P).
W strzelance też z chęcią wziąłbym udział, ale siedzę w Games roomie jako babcia kloz...eee znaczy się kierownik ;).

Myślę, że ostatni akapit powinien się znaleźć w pierwszym poście i zaoszczędziłoby to nieporozumień. Cytując pewien kabaret:
- Ile kół ma traktor?
- Cztery...
- A ile się zepsuło?
- Jedno...
- To ile ma dobrych?
- Trzy...
- No widzisz, trzy dobre!
- Przecież to to samo...
- Ale jak brzmi!

Uoj tylko nie myślcie, że insynuuję, iż powinieneś, bądź powiedziałeś, że nasz kon jest bez jednego koła ;) Taki przykład, ale wolę się zawczasu wytłumaczyć.

Amen
[56] Re: Niucon
simonw [*.ssp.dialog.net.pl], 24.08.2008, 15:15:47, odpowiedź na #52
simonwNie chyl az tak bardzo, to kwestia wieku i poczucia humoru. Mlodzi nie czuja kilkatu nawet w obecnych kabaretach jak nawiazja do czegos starszego o 4-5 lat.

Tak tak, ma 3 dobre ;> Amen
[57] Re: Niucon
Karda [*.brhm.cable.ntl.com], 24.08.2008, 16:43:36, odpowiedź na #56
KardaZnowu zaczepiasz,ale w sumie to prawo każdego :P
[54] Re: Niucon
Wilku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.08.2008, 10:00:24, odpowiedź na #51
WilkuO tutaj już mniej bojowo. Poczułem potrzebę dorzucenia swoich dwóch groszy. Widzisz, moim zdaniem konwent nie ma się sprzedać. Konwent jest po to, by jego uczestnicy dobrze się bawili. Oczywiście, fajnie jest gdy wychodzi jakiś zysk, ale nie o to chodzi. Gdy z Kamikaze Team organizowaliśmy konwent w Rybniku, wszystkie trzy edycje były darmowe, wychodziliśmy na dość spore straty, z każdej edycji wychodziliśmy na minusie, ale mieliśmy świadomość, że konwentowicze dobrze się bawili, o i dlatego były warto. Konwent to przede wszystkim dobra zabawa jego uczestników;)
[55] Re: Niucon
simonw [*.ssp.dialog.net.pl], 24.08.2008, 15:13:31, odpowiedź na #54
simonwKapitalizm to taki ustroj gdzie nie ma po rowno i sie nie nalezy ;]

Niestety policz liczbe organizatorow x paczka fajek po 9 zloty x ilosc dni, dolicz waszę do furmanek na dojazd i transport sprzetu. A sala, amortyzacja sprzetu ? :P
To by musial byc sponsor ktory dla celow "reklamy przez swoja centrala gdzies za granica" zrobi taka impreze.

Dla tego pomyslalem wlasnie o grach a nie konsolach. Konsol mamy malo oficjalnych imprez konsolowych brak, przedstawiciej nalblizszy jest w UK (playstation) wiec jak mozna o tym mowic. A w polsce mamy IPS Computer Group i CD Projekt oraz siec Empik ktore wspolnie stac na impreze a podlaczajac powiedzmy jakies gry tematyczne pod inne dzialy mozna zrobic to na ... poziomie ;]

A co do naszych imprez fantastow to ok, podales 2 nazwy, jesli ich nieco wiecej ale przewaznie sa cholernie elitarne i sklada sie na nich koty w ofierze ;] Tego brakuje no i larpa.

Pamietam gdzies w UK przy wspoludziale jakiegos dystrybutora filmow byl alienowski larp gdzie userzy dostali noktowizory i vesty, oraz ASG repliki z aliena (to dla Marianów) a alieni mieli fluorescencyjny spray i siatki maskujace i zdaje sie tez nokto. Nawet wypozyczenie w polskich warunkach 20 noktowizorow to ogromny koszt - a tam to byl standard pakiet :>
Brakuje nam daaaaaaaaleko do takich imprez.
[58] Re: Niucon
Karda [*.brhm.cable.ntl.com], 24.08.2008, 17:01:31, odpowiedź na #55
KardaNo tak, jednak w UK jednak jest nieco inna sytuacja finansowa niż u nas i inna wartość pieniądza, inny do niego stosunek. Może za kilka (pewnie około 7-10) lat to się zmieni. Na razie musimy mierzyć zamiar podług siły i robić imprezy takie na jakie nas stać. Niemniej jednak pomysł jest ciekawy i może należałoby powziąć inicjatywę zrobienia dużego Larpa alienowego (choć mnie jednak Cyberpunk nęci...).
Impreza konsolowa to też ciekawa rzecz. Nie siedzę w temacie aż tak (no dobra...miałem gbc, gp2x, mam psp, ale to na tyle) żeby zacząć organizować, ale zapodałeś niezły pomysł. Boję się jedynie, że (niech będzie) fandom komputerowej rozrywki (bo gracze a potencjalni konwentowicze to dwie różne rzeczy) jest dość mały. Jako miejsca spotkań (vel spędów) graczy najbardziej podchodzą mi targi gier. Takich u nas się nie uświadczy. Z resztą nie ma ich wiele, a i co roku E3 maleje...niestety. Niemniej jednak pomysł jest ciekawy choć na razie nie mam koncepcji jak by go przerodzić w jeden kon poświęcony stricte grom. Jestem otwarty na propozycje :)
[59] Re: Niucon
Marco [*.ssp.dialog.net.pl], 26.08.2008, 15:25:15, odpowiedź na #54
MarcoTo ja może też jakieś kilka zdań. Konwent powinien być dla ludzi a nie zysku, niestety ostatnio uważają tak tylko uczestnicy. Niucon ma się przede wszystkim zwrócić, bo strata pieniędzy raczej nie zachęca do organizacji kolejnych edycji. Ewentualny zysk zostanie przeznaczony na przyszłoroczną edycję. Jak napisał Karda poniżej nie zrobimy imprezy poświęconej grom, bo aż tak nikt z nas w tym nie siedzi. Powtarzając się - robimy to co naszym zdaniem jest potrzebne na rynku (w dobrym stylu wykonane). We Wrocławiu mamy imprezę mangową (z elementami fantastyki) - BAKA, poświęconą fantastyce z elementami mangi - Coolkon (mamy nadzieję, że Borg nie skończy na naszym dziale fantastyki i zrobi Coolkon) oraz ewidentnie tematyczne Dni Fantastyki. Przewagę Fantastyki we Wrocławiu widać, więc skierować się tylko w tym kierunku nie zamierzamy.

Tak konwenty już przestały się sprzedawać jako miejsca oglądania animców. Wystarczy porównać sale projekcyjne z przed chociażby 4 lat a dzisiejsze. Tu również rada dla przyszłych organizatorów. Dwie sale projekcyjne w jednym czasie to strata sali. W tej mniejszej pzesiaduje średnio 5 osób. Lepiej zrobić dodatkową panelówkę.

Kończąc zapraszamy na Niucon a dalsza dyskusja na temat sensu jego istnienia z pewnością potoczy się po konwencie.
[61] Re: Niucon
Chaos [*.acn.waw.pl], 26.08.2008, 23:42:32
ChaosNo, przynajmniej Niucon isn't finished, wręcz it's just beginning.
It's not over :D
Atarshii hajimari da.
Powered by WashuOS