header imageheader imageheader image
{Rynek}
Omikami – nowe wydawnictwo mangowe
Autor: Yen, Data: 03.10.2011, 13:46:00, Źródło: Strona wydawnictwa
YenOmikami – nowe wydawnictwo mangowePierwszego października swoją działalność rozpoczęło wydawnictwo Omikami, specjalizujące się w wydawaniu mang yaoi/shounen-ai. Z informacji na stronie wynika, że tytuły, jakie będą się pojawiać w ofercie wydawnictwa będą głównie zależały od głosów czytelniczek(-ów). Osoby zainteresowane zapraszamy na stronę wydawnictwa.

Nie jest to pierwsze takie przedsięwzięcie, już parę lat temu przez pewien okres funkcjonowało wydawnictwo Saisha. Przyszłość pokaże, czy wydawnictwo zdoła się utrzymać na rynku.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 96 dodaj

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[2] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 14:04:11, oceny: +2 -4
SStefaniaInb4 chcę inne yaoi, tego nie kupię, wydajcie to, a nie bo tamto i Saisha-bis.
[3] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
TheRoku [*.adsl-surfen.hetnet.nl], 03.10.2011, 14:05:21, odpowiedź na #2, oceny: +12 -0
TheRokuRaczej, Inb4 nie chcę yaoi.
[4] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
edo [*.internetia.net.pl], 03.10.2011, 14:08:09, odpowiedź na #2, oceny: +3 -0
edoNowe wydawnictwo na naszym rynku? Wow, to 0,7 w skali Hiszpańskiej Inkwizycji.
Niestety tematyka zupełnie nie moja, być może jeżeli wydacie tytuł będący zaprzeczeniem sztampowych chwytów gatunku to się zastanowię (chociaż jeżeli mam wybierać to już wolę rozafektowaną miłość w wydaniu dwóch dziewczyn). Nie mniej sporo dziewczyn pewnie będzie kupować.
[5] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Chinatsa [*.dynamic.chello.pl], 03.10.2011, 14:13:45, oceny: +10 -5
ChinatsaZamiast cieszyć się, że mangowy rynek w Polsce się rozrasta, to widać narzekanie.
Ja tam się cieszę, lubię shounen-ai ale fajnie jeżeli będą wydawać kiedyś tam inne ciekawe tytuły.
[16] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 03.10.2011, 17:18:56, odpowiedź na #5, oceny: +8 -3
VampirciaAleż to było z góry wiadome, że ludzie będą narzekać. Jak to już na fandemonium pisałam, mentalność psa ogrodnika: sam nie zje i drugiemu nie da.
[28] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 03.10.2011, 20:44:09, odpowiedź na #16, oceny: +7 -1
SfierszczAle na fandemonium nic mądrego ludzie nie piszą, oni uważają anime za sztukę.
[30] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
madra [*.21.rev.vline.pl], 03.10.2011, 20:46:10, odpowiedź na #28, oceny: +1 -0
anime może byc sztuka i czasem ale nei zawsze jest

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[41] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 22:18:14, odpowiedź na #32, oceny: +1 -1
Oczywiście, że tak - sztuka Klimta.
[52] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 00:31:11, odpowiedź na #41, oceny: +0 -1
SStefaniaChyba sztuka mięsa, nie przypominam sobie obrazu Klimta z jakimś różowowłosym rogatostworem.
[53] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 01:32:47, odpowiedź na #52, oceny: +2 -0
Ja też nie, ale skoro opening był wzorowany na jego malarstwie, a ponoć jest sztuką, to jest sztuką Klimta, a nie tegoż anime.
[62] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 10:51:25, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
SStefaniaAle nawiązywanie do czegoś, wzorowanie się na czymś =/= to coś.
Family Guy nie staje się automatycznie sztuką bo pokazywali przeróbki Mony Lisy i autoportretu van Gogha.
[54] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.10.2011, 02:20:35, odpowiedź na #52, oceny: +3 -4
Ależ przestań tak pisać. Pomysł na istoty o nadludzkiej sile (nowy gatunek) był świetny. W niewielu anime są tak dobre pomysły.

A w dodatku były piękne.
[63] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 11:39:18, odpowiedź na #54, oceny: +3 -2
Saiyanie też byli osobnym gatunkiem.
[67] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.10.2011, 15:11:46, odpowiedź na #63, oceny: +3 -3
Co to za głupi przykład.
[78] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 23:52:44, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
>>Pomysł na istoty o nadludzkiej sile (nowy gatunek) był świetny. W niewielu anime są tak dobre pomysły.

Saiyanie idealnie tutaj pasują, zwłaszcza przy nadludzkiej sile i jako inny gatunek.
[82] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 05.10.2011, 00:38:57, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
Chodzi o istoty, które były na ziemi i rodzą się jako nowy gatunek przewyższający ludzki. Saiyanie są z kosmosu, z innej planety. Już rozumiesz ?
[84] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2011, 09:22:49, odpowiedź na #82, oceny: +2 -1
Ale to nadal inny gatunek o nadludzkiej sile, a więc, wg. Twojego stwierdzenia z kilku wpisów wyżej, również byli świetnym pomysłem. Zaprzeczysz własnym słowom? (w sumie to ni byłoby nic nowego).
[76] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.10.2011, 21:35:21, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Szczególnie opening Elfen Lied to doskonała sztuka.
[79] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 23:53:04, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
Bo to sztuka Klimta.
[6] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Albarist [153.19.130.*], 03.10.2011, 14:26:14, oceny: +4 -1
AlbaristNastawienie się na tak wąski rynek (niby piszczących yaoistek trochę jest ale to raczej dzieciarnia kasy mało) to raczej kiepski pomysł lepiej by było jak by wydawali mangi wszelakie z ew. naciskiem na te yaoice
[7] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
theorist_pl [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 14:31:31, oceny: +8 -0
theorist_plżyczę powodzenia, choć nie wróże długiej działalności na tak wąskim rynku.
[8] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Ichigochan [*.dynamic.chello.pl], 03.10.2011, 14:32:18, oceny: +3 -2
IchigochanO fajnie, że takie wydawnictwo powstało ^.^
Było by fajnie, jakby i w przyszłości doszło do ofert choćby shojo ai
[9] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 03.10.2011, 14:33:30, oceny: +9 -1
Już wcześniej wiedziałem o tym wydawnictwie. Wróżyłem mu trudny żywot na acepie i komentarz górala mnie nie zaskoczył xD

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[11] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Sune [*.adsl.inetia.pl], 03.10.2011, 16:14:48, oceny: +13 -2
Sunea co z miłością kobiet? yuri passe?
[12] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 03.10.2011, 16:21:51, odpowiedź na #11, oceny: +1 -1
DaikuKtoś na fandemonium napisał że będą yuri wydawać. Z tym że nie wiem czy to jest prawda.
[13] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
kojolis [*.cable.smsnet.pl], 03.10.2011, 16:22:59, oceny: +7 -3
kojolisJak yaoi to yury musi być
[14] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Tai16 [*.146.51.79.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 03.10.2011, 16:30:10, odpowiedź na #13, oceny: +6 -4
Tai16Nie "yury" tylko yuri.
[29] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 03.10.2011, 20:45:03, odpowiedź na #14, oceny: +3 -0
SfierszczJa już nie wiem, ty jesteś tak po prostu idiotą czy tylko udajesz?
[15] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Pazuzu [*.204.18.154.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 03.10.2011, 16:52:25, oceny: +4 -2
PazuzuNie chcę krakać, ale Saisha pokazała czym kończy się wchodzenie na rynek tylko z ofertą yaoi. Z drugiej strony poziom ich mang i tłumaczeń był tak porywający, że dalej tylko ściana.

Ech, życzę powodzenia, choć czarno to widzę.
[17] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
graczykij [*.rev.polarnet.gliwice.pl], 03.10.2011, 17:31:43, oceny: +3 -1
graczykijA ja się cieszę, że powstało nowe wydawnictwo, że nasz rynek się powiększa i trzymam za dziewczyny kciuki ^^ Good luck!
[18] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Ina. [195.205.9.*], 03.10.2011, 17:40:04, oceny: +0 -1
Ina.Aww! Wreszcie *Q*!
[19] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Mala_kicia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 17:55:14, oceny: +6 -0
To ja juz wolę "Koziołka Matołka" i "Tytusa"
[25] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 03.10.2011, 19:21:24, odpowiedź na #19, oceny: +3 -0
Hahah, popieram w całej rozciągłości, zwłaszcza że niemal cała seria Tytusów i komiksy duetu Makuszyński-Walentynowicz stoją u mnie na półce ;D
[26] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 03.10.2011, 20:31:04, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
TassadarNo i oczywiście "Kajko i Kokosz"!
[51] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 04.10.2011, 00:11:40, odpowiedź na #26, oceny: +0 -1
No i oczywiście "Kajtek i Koko"!
Jestem szczęśliwym posiadaczem kompletów obydwu serii, nawet najlepsza manga im nie dorówna :D
[37] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Mala_Kicia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 21:40:48, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Alez jest jeszcze do sparwdzenia komiks "Romeo i Julia"
http://www.grammarmancomic (dot) com/romeoabout.html
[20] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Midori [94.42.82.*], 03.10.2011, 18:14:12, oceny: +1 -1
Przy takim zawężeniu tematyki będzie raczej ciężko i pewnie długo nie pociągną. Jeżeli wydawnictwa, które starają się dogodzić całej społeczności mangowców maja czasem ciężko to co dopiero będzie miało takie, które obrało sobie za cel jeszcze mniejsza grupę odbiorców . Plus jednak za podejście do klienta i wydawania raczej tego co chce.
[45] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
riziak [*.adsl.inetia.pl], 03.10.2011, 22:26:02, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
riziakjak chcesz dogodzić wszystkim, to nie dogodzisz nikomu ;) a ludzie się wybredni robią.
Omikami ma szansę ze wzgledu na to że jest nowe i przynajmniej na początku yaoistki nie będą jęczęć, że wolałyby ten tytuł a nie tamten. Zobaczymy.
[46] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Midori [94.42.82.*], 03.10.2011, 23:00:21, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
Własnie na tym polega cała sztuka prowadzenia wydawnictwa, zwłaszcza w tym małym mangowym świecie, żeby dogodzić wszystkim. Początek mogą mieć ciekawy bo yaoistki dostana wreszcie jakąś pozycje dla siebie. Ale czas pokaże czy będą mieć wystarczającą sprzedaż by się utrzymać, czy też będą musiały się jakąś inną tematycznie serią ratować.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[22] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Ariel-chan [*.146.219.137.ip.abpl.pl], 03.10.2011, 18:22:07, odpowiedź na #21, oceny: +4 -4
Nie znam, nie rozumiem i absolutnie mnie takie homofobiczne teksty nie bawią~~
[23] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Mała kicia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 18:35:32, odpowiedź na #22, oceny: +4 -4
Mnie nie bawi heterofobia.
[31] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 03.10.2011, 20:46:48, odpowiedź na #22, oceny: +7 -1
SfierszczZdajesz sobie sprawę, że pedały się potrafią śmiać z dowcipów o pedałach właśnie, a całe te yaoi gówno ich obrzydza i gardzą nim? Yaoi nie równa sie gejom, yaoi to hetero związki przedstawione w postaci dwóch ciot. I ciota =/= gej
[38] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Mala_Kicia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 21:42:59, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Nie bardzo lapie o co chodzi, ale podkreslam, że nawet bateria ma znaki "+" i "-", których skonfigurowanie jest potrzebne aby zaświeciła się żaróweczka...
[39] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Mała_Kicia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 21:47:39, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Acha, zgodnie z definicją, słowo "hetero" odnosi się do
układu "biologiczny i oryginaly facet" - "biologiczna i oryginalna kobieta"...
[43] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 03.10.2011, 22:21:51, odpowiedź na #31, oceny: +4 -0
VampirciaA yaoi w swoim życiu przeczytałeś... ile? Bo ja przeczytałam dużo i związki są w nich przedstawiane na bardzo wiele sposobów. Pomijam już yaoi bara, które jest tworzone dla facetów, a nie dla dziewczyn.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[48] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Ariel-chan [*.146.219.137.ip.abpl.pl], 03.10.2011, 23:48:54, odpowiedź na #47, oceny: +3 -0
Znam nie jednego geja, który lubi yaoi. A pokazywać nie będę nawet na odległość~~
[56] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Super Niania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 05:33:37, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Super NianiaA czy p?
[50] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 04.10.2011, 00:01:41, odpowiedź na #47, oceny: +3 -0
VampirciaJa tam lubię jedno i drugie;) Tylko mnie dziwi, że taki z ciebie ekspert, skoro tego nie lubisz. Jesteś masochistą i zmuszasz się do czytania?

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[24] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 03.10.2011, 18:36:27, oceny: +20 -4
Ci którzy krytykują yaoi/shounen-ai to jacyś idioci. Przecież nikt wam nie każe tego kupować.

Fajnie by było jakby jakieś ładne eromangi wydali w Polsce (a wiele jest świetnych). Akurat yaoi mnie nie interesuje.
[27] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 03.10.2011, 20:36:00, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
TassadarNajbliżej był chyba JPF z Legend of Lemnear i Chirality (w końcu to Urushihara) ale chyba się nie sprzedawało na tyle dobrze żeby byli chętni na inne tytuły (bo "Miłości krok po kroku" od Waneko nie liczę, to bardziej komedia o walorach edukacyjnych).
[33] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 03.10.2011, 20:52:46, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
To akurat nie było nic ciekawego i nie podoba mi się kreska Urushihary. Kupił bym jakąś ero mangę gdzie jest dokładnie pokazany seks (i jakaś fabuła też) bo wiadomo skany to jedno, a mieć w formie książeczki co innego. Zresztą cenzury w wielu ero mangach praktycznie nie ma. Jak ktoś się orientuje to wie, że zazwyczaj są jakieś kreseczki (czarne lub białe), które praktycznie nic nie zakrywają.
[44] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
riziak [*.adsl.inetia.pl], 03.10.2011, 22:22:50, odpowiedź na #27, oceny: +1 -0
riziakAle kiedy to było? :P Fani mangi to dalej niedojrzała gawiedź, ale jest lepiej niż kiedyś ;)
[34] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Missimo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 21:01:35, odpowiedź na #24, oceny: +7 -1
MissimoNa rany koguta chyba kawe przedawkowałam, albo coś do niej dorzucili. Chyba ktoś sie na konto toma włamał, bo niemożliwe, by on takie posty pisał Oo
[36] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Deru [*.multi-play.net.pl], 03.10.2011, 21:37:33, odpowiedź na #24, oceny: +8 -2
DeruMądrze prawi! Polać mu!
[35] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Pottero [*.rybnik.vectranet.pl], 03.10.2011, 21:27:44, oceny: +1 -1
PotteroPoczekam, aż wśród propozycji pojawi się Shōnen zanzō, reszta jaojców nie jest warta uwagi.
[40] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.10.2011, 21:49:06, odpowiedź na #35, oceny: +0 -1
alvisTakk! Jak już wydawać, to coś porządnego! Byle nie jakieś popularne wsiu wziu, w którym jest więcej ujęć bishowatych gęb niż fabuły.
[42] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
riziak [*.adsl.inetia.pl], 03.10.2011, 22:21:34, oceny: +4 -8
riziakNic tylko kochać acepowców i ich motywujące komentarze. Weźcie się ludzie ogarnijcie. Chcecie? Fajnie. Nie chcecie? Was nie dotyczy, nikt wam tego do gardła nie wciska.
[49] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Ariel-chan [*.146.219.137.ip.abpl.pl], 03.10.2011, 23:59:37, odpowiedź na #42, oceny: +3 -7
Dokładnie, kochana, ale nie przejmuj się - tutaj są po prostu same trolle, żeby się nie wyrazić "brzydziej". Już wiem za co lubię Tanuki - tam naprawdę panuje uprzejmość i kultura, na pewno w porównaniu z acepem~~
[55] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.10.2011, 02:22:13, odpowiedź na #49, oceny: +10 -4
Na tanuki panuje syf i żałosna moderacja.
[80] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 23:54:14, odpowiedź na #55, oceny: +3 -3
BO kasuje Twoje trollerskie komentarze ; E?
[88] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Dred [*.adsl.inetia.pl], 05.10.2011, 21:56:24, odpowiedź na #55, oceny: +2 -2
Na Tanuki jest fajno.
[96] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Tai16 [*.181.222.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 11.10.2011, 20:15:56, odpowiedź na #88, oceny: +0 -1
Tai16Bardzo, bardzo fajno.
[65] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Joe [*.seedfund.z.tpnet.pl], 04.10.2011, 12:15:53, odpowiedź na #49, oceny: +4 -0
JoeW tej chwili pod newsem są 64 komentarze. Skoro piszesz, że są u same trolle to bądź uprzejma wskazać choć 20 komentarzy, które uważasz za dzieła trolli.
[58] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 04.10.2011, 07:28:23, odpowiedź na #42, oceny: +3 -2
Tak, tylko że na półce takie obleśne mangi będą leżały w Empiku i dzieci będą miały do nich dostęp. Chociaż w sumie może ktoś dzięki temu obrzyga regał.
[59] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 04.10.2011, 09:54:47, odpowiedź na #58, oceny: +1 -0
VampirciaTo w empikach nie ma innych rzeczy dla dorosłych dostępnych na półkach?
[61] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Pottero [*.rybnik.vectranet.pl], 04.10.2011, 10:30:27, odpowiedź na #59, oceny: +3 -0
PotteroOdkąd wycofali z EMPiK-ów pornografię, to najbrzydszą rzeczą, jaką można tam znaleźć, są chyba „Playboy”, „CKM” i „Nasz Dziennik”. Reszta w dziale książkowym, gdzie w odpowiednich sekcjach można znaleźć książki typu Seks oralny, którego nigdy nie zapomni, Jak czerpać radość z seksu analnego z kozą czy wypociny Cejrowskiego. Gdzieniegdzie znajdziesz jeszcze parę części Emanuelle, a z rzadka jakiś zapomniany przez Cthulhu egzemplarz Renzu bądź Miłości krok po kroku. Tak więc w EMPiK-ach raczej nie ma zbyt wielu rzeczy dla dorosłych. Mnie tam yaoi/shōnen-ai na półkach nie wadzi, a raczej zwisa i powiewa – może i jestem gejem, ale po zapoznaniu się z kilkoma przedstawicielami gatunku stwierdziłem, że szkoda czasu na czytanie/oglądanie czegoś takiego i już lepiej oglądać/czytać ecchi.
[70] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 04.10.2011, 16:17:45, odpowiedź na #61, oceny: +5 -0
VampirciaMnie po prostu intryguje wzburzenie, że ktoś może zobaczyć w sklepie mangnę z miziającymi się facetami, ale jakoś nie zaobserwowałam zbulwersowania faktem, że w Polsce można kupić "Bible Black", które jest jakieś dziesięć razy bardziej perwersyjne od przeciętnego yaoica. Że niby pornografia z kobietami ma rację bytu, a z mężczyznami już nie? Zresztą, powiedzmy sobie szczerze, nie sądzę by prędko w Polsce pojawiły się tytuły yaoi podchodzące pod pornografię, raczej pod lekką erotykę.
[66] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Maruś [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2011, 12:52:31, odpowiedź na #58, oceny: +2 -0
Jest tylko jedno "ale". Wydawnictwo na razie chce sprzedawać swoje tytuły w księgarniach tematycznych i sklepach internetowych. Obrzyganie regału w Empiku już ci nie straszne ^^
[73] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 04.10.2011, 19:48:21, odpowiedź na #58, oceny: +3 -0
VampirciaWłaśnie się dowiedziałam, że w Empikach tych mang nie będzie, więc można zakończyć dramę.
[64] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Joe [*.seedfund.z.tpnet.pl], 04.10.2011, 12:08:36, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
JoeCzy jest jakiś powód dla którego osoby, które nie lubią yaoi albo uważają że wydawnictwo padnie zanim powstanie, miałyby nie zabierać głosu? W komentarzach pojawiły się głosy zarówno na tak jak i na nie, dokładnie z takim samym przyjęciem spotkają się wydawane przez Omikami komiksy. To chyba cenna informacja.
[68] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
AvantaR [194.9.53.*], 04.10.2011, 15:28:22, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
AvantaRMoim zdaniem stawianie tomów yaoi na półce obok "normalnych" mang np. w Empiku, będzie miało fatalny wpływ na i tak średni wizerunek mangi w Polsce. Ot tyle. Uważam, że jest to nam niepotrzebne i jeśli ktoś ma skrzywienie w tę stronę, może sobie bez problemu ściągnąć to z zagranicy.

I nie, nie jestem homofobem.
[72] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 04.10.2011, 18:40:02, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
VampirciaA ja myślę, że robisz z igły widły. Wydadzą może kilka tytułów i to pewnie wszystko, a ludzie którzy nie siedzą w temacie i tak pewnie nie będą tego dokładnie przeglądać.
[93] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Monogatari [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.10.2011, 22:02:37, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
MonogatariA ja myślę, że gazety z Bieberem na okładce, kładzione na półce z "normalnymi" mangami w każdym Empiku, w którym przyszło mi przebywać, mają fatalny wpływ na jej wizerunek w Polsce.
[60] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
k [95.108.67.*], 04.10.2011, 10:30:24, oceny: +7 -0
kNo to teraz zobaczymy, czy czytelnicy tego gatunku, którzy wcześniej mówili, że "gdyby wydali u nas, to bym kupił/a". faktycznie będą skłonni kupić.
[69] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
AvantaR [194.9.53.*], 04.10.2011, 15:30:05, odpowiedź na #60, oceny: +1 -0
AvantaRHAHAHAHAHA, nice one :)
[71] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Teru_ [*.ssp.dialog.net.pl], 04.10.2011, 16:21:02, odpowiedź na #69, oceny: +2 -0
Teru_Nie wróżę temu wydawnictwu przyszłości, ale obym się myliła. Połowa yaoistek pewnie i tak będzie wolała czytać skany za darmo niż wydawać pieniądze na tomiki. ;P
[91] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Tuminure [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.10.2011, 11:12:38, odpowiedź na #71, oceny: +2 -0
TuminureCiekawe ile yaoistek nie wstydzi się swojego hobby. Tzn. ich rodzice oraz znajomi ze szkół wiedzą o ich zainteresowaniach.
[94] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Monogatari [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.10.2011, 22:07:04, odpowiedź na #91, oceny: +2 -6
MonogatariA twoi rodzice wiedzą jakie pornosy oglądasz i jakie masz fetysze...?
[95] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Tuminure [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.10.2011, 08:51:47, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
TuminureNie wiedzą. Ale wiedzą na co wydawałem pieniądze, które dostawałem od nich, będąc w wieku przeciętnej yaoistki. I wiedzą jakie miałem wtedy hobby.

Zresztą nadal moim hobby nie jest oglądanie pornosów, czy też kolekcjonowanie ich.
[75] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
riziak [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2011, 21:10:47, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
riziakżyczę powodzenia w weryfikacji tych danych :D
[77] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
k [95.108.67.*], 04.10.2011, 21:36:47, odpowiedź na #75, oceny: +2 -0
kPo prostu zobaczymy czy wydawca się długo utrzyma.
Żadnych przewidywań nie zamierzam pisać, natomiast śmierć wydawcy, niezależnie jakie komiksy wydaje, w tym kraju to smutna sprawa.
[81] Re: Omikami - nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 23:57:05, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
INb4 SHitty Polish Fans.
[74] Re: Omikami – nowe wydawnictwo mangowe
Accoun [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2011, 19:58:12, oceny: +3 -0
To teraz czekam na wydawnictwo zajmujące się tylko mangami o trapach.
[85] Re: Omikami – nowe wydawnictwo mangowe
wide [69.31.101.*], 05.10.2011, 17:27:09, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
a dla mnie loli

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[86] Re: Omikami – nowe wydawnictwo mangowe
Minxy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2011, 20:30:23, oceny: +2 -3
Demoralizacja. Cywilizacja starożytnego Imperium Rzymskiego upadła właśnie w taki sposób...
[87] Re: Omikami – nowe wydawnictwo mangowe
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 05.10.2011, 21:32:43, odpowiedź na #86, oceny: +1 -0
VampirciaSerio? A ja myślałam, że przez barbarzyńców. Człowiek się uczy całe życie;)
[89] Re: Omikami – nowe wydawnictwo mangowe
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.10.2011, 08:44:52, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
Cywilizacja starożytnego Rzymu upadła, gdyż w armii mieli coraz mniej rodowitych Rzymian, a więcej zbieraniny z różnych odległych ziem.
[90] Re: Omikami – nowe wydawnictwo mangowe
Deru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.10.2011, 09:12:29, odpowiedź na #89, oceny: +3 -0
DeruCywilizacja Starożytnego Rzymu upadła, gdy umarł Asterix & Obelix - bo bez wroga stracili sens bytu (i niebo spadło im na głowy)
[92] Re: Omikami – nowe wydawnictwo mangowe
Minxy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.10.2011, 12:12:55, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
A było to spowodowane upadkiem morale "civic virtue" społeczeństwa, jak jest napisane, również w artykule wikipedii
"Decline of the Roman Empire"...

A "civic virtue" w tejże samej wikipedii odsyła do przysięgi składanej przez adeptów Civil Air Patrol United States Air Force:

"On my honor I will do my best
To do my duty to God and my country
and to obey the Scout Law;
To help other people at all times;
To keep myself physically strong,
mentally awake, and morally straight."

...Prawdziwi twardziele nie mogą być zdemoralizowani...
Powered by WashuOS