header imageheader imageheader image
{Rynek}
Porcja wiadomości Mokonowych
Autor: Evil Yuki, Data: 21.11.2008, 21:04:51, Źródło: Strona Mokonu
Evil YukiPorcja wiadomości MokonowychInformujemy, że z powodu dużego zainteresowania rezerwacjami dzień 24 listopada (poniedziałek) jest ostatnim dniem, kiedy można dokonywać przedpłat na wejściówki dwudniowe. Wszystkie wpłaty dokonane po tym dniu będą odsyłane przez nas na koszt nadawcy. Przypominamy także o obowiązującym limicie, który wynosi 800 miejsc - po zakończeniu rezerwacji poinformujemy, ile dwudniowych wejściówek pozostało do zakupienia na miejscu. Poza wejściówkami dwudniowymi w dzień konwentu nabyć będzie można także wejściówki jednodniowe w liczbie 200 sztuk.

Pragniemy jeszcze dodać, że zamiast konkursu na najlepszy strój Gothic Lolita, Mokon ma do zaoferowania Pokaz Mody Japońskiej. Może wziąć w nim udział każdy, którego ubiór chociaż nawiązuje do stylu rodem z Harajuku. Każdy model biorący udział w pokazie zostanie nagrodzony słodkim upominkiem.

Przypominamy także o zgłoszeniach do cosplayu, cosplay chess oraz galerii broni cosplayowej, które są obowiązkowe, a zamknięte zostaną na tydzień przed konwentem. Dla uczestników powyższych atrakcji przewidujemy 5 złotych zniżki. Dokładne informacje dotyczące także innych zniżek pojawią się w odpowiednim dziale na konwentowej stronie.

Eksponaty oddawane do galerii będą wydawane na każde życzenie właściciela, tak więc zachęcamy do zgłaszania broni, która będzie potem brała udział w cosplayu. Na koniec działalności galerii przyznamy dwie nagrody za najlepszą broń - od jury i publiczności.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 54 dodaj

[1] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Akai_Kaze [*.chello.pl], 21.11.2008, 22:00:54, oceny: +0 -0
Ha, "Eksponaty oddawane do galerii będą wydawane na każde życzenie właściciela" już ja widze jak pozwalają mi taszczyc po mokonie ostrego dwumetrowca kiedy tylko zechcę.. XD
[3] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.11.2008, 22:11:01, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Evil Yukioczywiscie masz rację, ale wiadomo, że czasami ktos oddalby bron, ale potrzebuje jej na cosplay, cosplay chees, panel itp., a wiec boi sie, ze oddajac bron do galerii ona utknie ^^'
[7] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Akai_Kaze [*.chello.pl], 22.11.2008, 09:22:54, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Oj wieeem, jaja sobie robię :D
[2] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
xionacz [*.c192.msk.pl], 21.11.2008, 22:00:55, oceny: +0 -0
xionacz"Wszystkie wpłaty dokonane po tym dniu będą odsyłane przez nas na koszt nadawcy."

Przelewy w internecie są darmowe, i szybsze :P
[6] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.11.2008, 09:10:14, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
GuileZalezy gdzie sie ma konto...
[10] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
xionacz [*.c192.msk.pl], 22.11.2008, 10:47:59, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
xionaczl.o.l.
[19] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
SD [*.adsl.inetia.pl], 23.11.2008, 01:40:48, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Cóż, PKO SA od dawna życzy sobie 50 gr od przelewu ;p
[23] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.11.2008, 14:57:27, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
SStefanPatrzaj, a w wubeku zapłaciłam siedem zyka O_O
[27] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
NaHi [*.ssp.dialog.net.pl], 23.11.2008, 20:11:45, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
w Banku Spółdzielczym biorą 3,5 :) ...trzeba sobie założyć konto internetowe, trzeba :(
[32] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
awangarda_jelit [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.11.2008, 00:23:57, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
awangarda_jelitw mBanku jest za darmo.
[42] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
SStefan [*.akademiki.uni.torun.pl], 25.11.2008, 00:06:06, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
SStefanMam konto internetowe, ale opłaty za łaskawe przyjecie na studia musiałam robić 'ręcznie', żeby mnieć dowód wpłaty...
[43] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
awangarda_jelit [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.11.2008, 05:17:36, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
awangarda_jelitmożna sobie wydrukować, na normalnych uczelniach przyjmują.
[4] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Gargu [*.60.jawnet.pl], 21.11.2008, 22:46:18, oceny: +0 -0
Gargu"Mokonowych" z malej litery.
[5] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 22.11.2008, 02:55:45, oceny: +0 -0
RokugatsuNo nie! A ja będę mógł wpłacić dopiero gdzieś w poniedziałek/wtorek. Nie wiem, czy zdążę...
I znowu mnie konwent ominie. Głupie rezerwacje -_-
[8] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Kisara- [*.gprs.plus.pl], 22.11.2008, 10:10:49, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
*pstryk* ?
[9] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Rachey [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.11.2008, 10:44:32, oceny: +0 -0
Czy jak prowadzę atrakcję to muszę robić rezerwację, czy mam jako tako zapewnione wejście?
[11] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.11.2008, 11:31:20, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Evil Yukina chłopski rozum, chyba idiotami bysmy byli, gdybysmy *pstryknęli* jakąś atrakcję wraz z prowadzącym ^^'
[12] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
awangarda_jelit [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.11.2008, 14:50:49, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
awangarda_jelita wiecie, że pozostawianie ograniczonej liczby wejściówek na kasie jest niesamowicie głupim pomysłem? nazbiera się 2x tyle ludzi, którzy przyjadą w nadziei, że się załapią i co? połowę odeślecie? albo zaoferujecie jednodniową, też świetny pomysł, zapierdziela taki człeczyna przez pół polski w plecaku ze stelażem, karimatą i jedzeniem, a na miejscu się dowiaduje, że wykorzystać to może sobie w hotelu albo na dworcu.

zróbcie normalną rejestrację do wyczerpania miejsc, a nie jakieś wynalazki robicie. przy braku miejsc przyjedzie najwyżej parę osób z nadzieją, że na ładne oczęta zostaną na noc, ale przynajmniej będą świadome tego, że to są wyłącznie ich płonne marzenia. a tutaj przyjedzie taki, bo mu org na stronie powiedział, że może się załapać i potem będzie psy wieszał. albo jeszcze gorzej - nie przyjedzie nikt, bo każdy założy, że i tak dla niego już nie będzie i zostaniecie z pustym miejscem na konwencie. myślenie nie boli.
[13] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
jaden korr [*.internetdsl.tpnet.pl], 22.11.2008, 16:20:31, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
'nazbiera się 2x tyle ludzi, którzy przyjadą w nadziei, że się załapią i co?'

Następnym razem nauczą się rezerwować sobie wejściówki.
Mieli na to 3 miesiące.
[14] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 22.11.2008, 17:16:14, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
RokugatsuOh genialne, naprawdę. Już na początku października będę rezerwował wejściówkę na konwent, który jest w grudniu bo przecież już wtedy mam pewność, że za 3 miesiące będę miał kilka wolnych dni i kasę, żeby móc przyjechać.

Poza tym mówisz tak, jakby wpłacanie pieniędzy miesiąc przed konwentem było wpłacaniem na ostatnią chwilę...
[15] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
jaden korr [*.internetdsl.tpnet.pl], 22.11.2008, 17:22:28, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
*pstryk*
Żale spóźnialskiego.

Ja po prostu wpłacam, upewniając się wcześniej że będę miał w tym terminie wolne. A jeśli mi coś wypadnie- trudno, to tylko 20-30 zł.
[21] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
SD [*.adsl.inetia.pl], 23.11.2008, 01:47:26, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Lol. Szczerze? Ja każdy konwent planuję z 3 miesięcznym wyprzedzeniem (nie licząc "wpadnięcia" na Poryty, gdzie byłam ledwo po krojeniu kolana, ale nie mogłam sobie darować nie wpaść xD). Anyway...Liczę za każdym razem ile na kon potrzebuję (przejazd+zakupy typu: żarcie), wejściówki się załatwia za friko (a to ze stoiskiem, a to atrakcje się zrobi) i jadę. O wolne nie ma co się martwić. Zawsze jak w robocie wolnego nie dostanę to mogę wziąść żądaniówkę i mogą mnie ugryźć ;)
A jak jesteś szkolniak to tym bardziej weekendy masz wolne. Więc nie wiem w czym problem?
Zarezerwuję se wcześniej, najwyżej ślicznie poproszę o zwrot kasy jeśli nie pojadę (byle nie na dzień przed konem, bo wtedy to się nazywa głupotą).
Uh, rozpisałam się...
[22] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 23.11.2008, 14:40:40, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
RokugatsuProblem w tym, że mieszkam w Holandii i taki wyjazd do Warszawy to dla mnie coś więcej niż 30zł + 2 dni wolnego xD
Wszystko byłoby ok, gdyby od razu powiedzieli, że do tego a tego dnia trzeba wpłacić pieniądze, a nie, że miesiąc przed konwentem im się przypomina, że zostało 3 dni na wpłacenie pieniędzy, w tym 2 dni weekendu xD
Wiem, może przesadzam, ale chyba można się wkurzyć? Człowiek sobie planuje, namawia rodziców, próbuje zdobyć kasę na wyjazd. W końcu wszystko się udało, a tu taki news _-_
[24] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
kairisia [*.acn.waw.pl], 23.11.2008, 14:57:51, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
rezerwacje mialy trwac do konca listopada, ale niestety zainteresowanei wejsciowkami jest bardzo duze i musielismy skrocic czas planowany na rezerwacje, niestety.
[25] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Albi [83.238.116.*], 23.11.2008, 16:41:30, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
AlbiSyndrom strachu przed *pstryk* ;]
[26] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 23.11.2008, 18:01:18, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
AvantaRNo przeciez nawet dzisiaj mozesz jeszcze wyslac pieniadze.
[29] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 23.11.2008, 20:53:26, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
RokugatsuNo właśnie nie mogę xD Mimo wszystko mam nadzieję, że jutro się uda. Jeśli nie-trudno. Najwyżej na konwencie zostanę tylko jeden dzień. Bo bez rezerwacji można być ten jeden dzień, prawda? Czy też nie? o.o
[30] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Darkchaser [83.238.116.*], 23.11.2008, 21:54:22, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
DarkchaserUmmm... Jesli wierzyc temu co jest napisane: "...w dzień konwentu nabyć będzie można także wejściówki jednodniowe w liczbie 200 sztuk.", to moze byc roznie ;)
[16] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 22.11.2008, 22:28:36, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
widziales kiedys konwent z miejscem na 600 osob w ktorej upchalo sie 1500?
nie bylo gdzie stac a tymbardziej siedziec lub lezec
[17] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.11.2008, 01:12:22, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
RyujiNie mówiąc już o oddychaniu O.O
[18] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Glani [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.11.2008, 01:25:11, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Glanizawsze mozna swoj wlasny tlen przyniesc ;p
[40] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.11.2008, 21:27:45, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
RyujiButla z tlenem powinna znależć się w przyborniku każdego konwentowicza ;>
[20] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
SD [*.adsl.inetia.pl], 23.11.2008, 01:42:24, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
I w kiblach syf...
[28] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
KnP [*.ssp.dialog.net.pl], 23.11.2008, 20:32:58, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
KnPprowadziłam wtedy panel i nie mogłam wejść na salę z powodu ilości ludzi przed salą XD
[31] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
awangarda_jelit [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.11.2008, 00:18:33, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
awangarda_jelitczy Wy potraficie czytać? dwie bezpośrednie odpowiedzi, n pośrednich i żadna nie wykazuje choćby cienia zrozumienia mojego postu. raz jeszcze, prostszym językiem:

rezerwacje są dobre. gute rezerwacjen.
przepełnione sale są złe.

a teraz klu wypowiedzi:

zamykanie rezerwacji w momencie, w którym pozostały jeszcze wejściówki (tak przypuszczają organizatorzy, a to oni wiedzą, jakie jest zainteresowanie) jest kretyńskie.

chodzi o to, że zgodnie z przypuszczeniami organizatorów w kasie na konwencie będzie można kupić dwudniowe wejściówki w niewielkiej ilości. są dwa scenariusze:

a) przyjeżdża za dużo osób, w nadziei, że się załapią -> *pstryk*.
b) przyjeżdża za mało osób, bo chętni dojdą do wniosku, że i tak się nie załapią -> puste miejsce.

ktoś wierzy w to, że przyjedzie dokładnie tyle osób, ile jest wejściówek?

prawidłowe rozwiązanie: sprzedaż wszystkich dwudniowych wejściówek poprzez system rezerwacji.

teraz łapiecie, czy mam to napisać w języku goryli górskich z Demokratycznej Republiki Konga?
[35] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
nighty [*.tktelekom.pl], 24.11.2008, 00:56:00, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
nightyspokojnie, rozumiemy twoj post i zapewniamy, ze damy sobie rade, niemniej dziekujemy za troske.
[37] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
awangarda_jelit [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.11.2008, 02:49:56, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
awangarda_jelitdo Was akurat był pierwszy post. ten był do motłochu powyżej, który najwyraźniej wagarował w podstawówce.

w każdym razie, chcesz mi powiedzieć, że jakimś cudem zgracie ilość wejściówek z ilością osób? a może będziecie jednak wpuszczać nadprogramowo? bo wierzyć mi się nie chce, że to może w jakikolwiek sposób wypalić. nawet jeżeli mówimy o ilościach rzędu 15 biletów i, dajmy na to, 16 bądź 14 osobach przy kasie (choć to nierealnie idealna sytuacja), to wciąż jest porażka. jedna osoba, która pojechała zmamiona przez orgów i nie dostała się na konwent lub jedna, która nie pojechała, choć chciała i mogła się dostać.

mogę wiedzieć, co Wami kierowało przy zamykaniu rezerwacji? czemu nie zrobiliście tego po ludzku? przecież można zrobić ciach na absolutnie ostatnim potwierdzeniu, następnie natychmiast to ogłosić w internecie i już. wpłaty od gap (z wpłatą i potwierdzeniem po "ciach") zwracacie na koszt nadawcy. w ten sposób nadprogramowo (ktoś wysłał przed ciachem, ale zapomniał wysłać potwierdzenie) dostalibyście 10, może 20 zgłoszeń. niech będzie nawet 50, 800 to i tak ilość umowna, konwent to nie tramwaj, a sześcioprocentowa nadwyżka nijak ma się do dwukrotnej.

jeżeli oferujecie pozostałe wejściówki w kasie konu, to znaczy, że zwyczajnie przyzwalacie na zaistnienie którejś z wyszczególnionych przeze mnie sytuacji. chyba, że powiecie, że będziecie jednak wpuszczać wszystkich jak leci, ale nie opatrzę tego komentarzem.

teraz chyba jedynym wyjściem jest ogłoszenie, że dwudniowych wejściówek wcale nie będzie.

ewentualnie jesteście mądrzejsi niż wyglądacie i mówicie, że zamykacie, a przyjmujecie dalej coraz bardziej rzednące wpłaty, pilnując limitu, w odpowiednim momencie zaczynacie odsyłać bez wyrzutów sumienia, a następnie ogłaszacie, że jednak, po dokładnym przeliczeniu, wszystko zeszło. :p
[38] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
nighty [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.11.2008, 10:47:20, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
nightyz podanych przez ciebie opcji najbardziej trafna to ta, ze jestesmy madrzejsi niz wygladamy, choc i tak nie do konca. a jak bedzie, przekonasz sie sam, jezeli po dzisiejszym dniu jakies wejsciowki zostana - co nie jest takie pewne ;)
[39] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
DH707 [150.254.105.*], 24.11.2008, 17:55:27, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
DH707jestesmy madrzejsi niz wygladamy
*w*
[41] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 25.11.2008, 00:01:21, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
mihoshiPodpisuje sie pod tym rencyma i nogyma.

Seriously. To kretynski pomysł. Na 100% można założyc, ze po godzinie 13 wszystkie wejsciówki zostaną wyprzedane. A co z ludzmi, który przyjadą, dunno, z krakowa, szczecina, koszalina, bo 'przeciez bylo jeszcze 300 wejsciówek, nie mogłem sie wcześniej zdecydowac'? Pa, wydaliscie 70zl na marne, haha?

Serio. Głupi jak cholera.

Chociaz z drugiej strony rozumiem, i tak możecie miec wyjebane, 800 luda bedzie na pewno, swoja kase dostaniecie. Jednak wciąz, tak sie nie robi.
[44] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
nighty [*.walbrzych.dialog.net.pl], 25.11.2008, 07:55:29, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
nightyco to znaczy TAK SIĘ NIE ROBI? było wiadome od długiego czasu, że jest limit i ludzie z daleka (myślący ludzie z daleka) mieli czas, by zrobić rezerwacje. nie wiem, jakbym ja miała wydać 70zł na bilet to jak najszybciej zadbałabym o to, by być pewną wejścia na konwent, a nie czekała na ostatnią chwilę. i nie gadajcie mi tu o wolnym w pracy czy coś, bo nikt nie będzie dostosowywał do was całego konwentu. takie gadanie jest dla mnie głupie jak cholera, to po pierwsze.
po drugie wczoraj zamknęliśmy rezerwacje i nikt jeszcze nie powiedział, na jakiej zasadzie będą sprzedawane pozostałe wejściówki i czy w ogóle jakiekolwiek zostały, ale lepiej psioczyć na zapas, prawda? ==
TAK się nie robi.
[47] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Santa [*.mobile.playmobile.pl], 25.11.2008, 18:21:31, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Jasne, świetnie, pewnie, oczywiście. Jednak znowu nie odpowiadasz na pytanie właściwe kolegi - dlaczego tak? W jaki sposób wasz system jest lepszy lub przynajmniej równorzędny? Po co zostawiać jakieś wejściówki do kupienia na miejscu? Jak poradzicie sobie z nadmiarem ludzi? Czy istnieje możliwość, że ktoś, kto przyjedzie na miejsce, nie dostanie wejściówki i będzie zmuszony zawrócić? (rozumiem, że sprawa dwudniówek jest ruchoma, ale jednodniówek macie określoną ilość, a więc nadal nastąpi scenariusz przedstawiony przez kolegę.) Co zrobicie w wątpliwym przypadku niedomiaru? Co to są "zasady sprzedawania pozostałych wejściówek" i czym się różnią od zakupów w Tesco?

Zadajemy pytania bezpośrednio nas dotyczące, i chcemy jedynie odpowiedzi. Nic więcej, nic mniej.
[48] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Santa [*.mobile.playmobile.pl], 25.11.2008, 18:27:19, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
Zresztą, ja nie zadaję nawet takich pytań. Zwyczajnie jestem ciekaw.
[49] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
DH707 [150.254.105.*], 25.11.2008, 18:44:09, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
DH707dlaczego tak? - Bo wówczas mamy odpowiedź na Twoje pytanie Jak poradzicie sobie z nadmiarem ludzi? :)

Co to są "zasady sprzedawania pozostałych wejściówek" i czym się różnią od zakupów w Tesco?
Przyjmujemy płatność tylko gotówką :) Nie wiem też czy Tesco razem z Carrefourem stało się wielkim zwolennikiem ekologicznego życia, ale jeśli nadal dają jednorazowe reklamówki to, niestety, my nie dajemy.

Co zrobicie w wątpliwym przypadku niedomiaru? Nikt się o to nie martwi, bo wątpliwy przypadek niedomiaru jest wątpliwy :)

Chociaz z drugiej strony rozumiem, i tak możecie miec wyjebane, 800 luda bedzie na pewno, swoja kase dostaniecie. Jednak wciąz, tak sie nie robi.
Takie słowa to spora przesada, bo MY nie robimy tego konwentu dla pieniędzy. Gdyby tak było nie ustalalibyśmy żadnego limitu. Po takim tekście mam nadzieję, że Cię nawet nie będzie na tym konwencie, Mihoshi.
[51] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Santa [*.mobile.playmobile.pl], 25.11.2008, 19:00:25, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
Ustalmy może zawczasu, że nie utożsamiam się z poglądami kolegi Mihoshiego. xD Odnośnie twojej odpowiedzi...

Proszę o doprecyzowanie, bo najwyraźniej operujemy na różnych faktach. Czy w dniu konwentu, na miejscu, będę dostępne do kupienia jakiekolwiek wejściówki w ograniczonej ilości (pomijając może na razie kwestie relacji tych wejściówek do biosfery)? Jeżeli tak, to jakie, i ile? I co dzieje się z ludźmi, którzy nie załapią się do puli? To chcę wiedzieć. O to pytam.

Odnośnie niedomiaru, przyjmuję do wiadomości, że, w istotnie najwątpliwszej z nikłych szans na takową ewentualność, nie robicie nic, ew. improwizujecie? Wiem, czepiam się. Ale możliwość to możliwość. Jest możliwa.
[52] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
nighty [*.walbrzych.dialog.net.pl], 25.11.2008, 19:04:14, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
nightyjuz nie ma takiej mozliwosci bo oplacone wejsciowki przekroczyly planowany przez nas limit.
na miejscu zostanie sprzedanych 200 wejsciowek jednodniowych, a ludzie, ktorzy sie nie zalapia zapewne beda zyc dalej. na konwentach swiat sie nie konczy.
[50] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
nighty [*.walbrzych.dialog.net.pl], 25.11.2008, 18:52:18, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
nightydlatego tak, ze jestesmy organizatorami tego konwentu i mamy pelne prawo do ustalania regul na nim panujacych, a ze reguly byly jasne od poczatku kazdy, komu one nie odpowiadaly mogl omijac wszystko co zwiazane z konwentem szerokim lukiem. nie mowimy, ze nasz system jest lepszy czy nawet rownorzedny, jest taki, jaki nam odpowiada i nikogo nie zmuszamy, by sie do niego dostosowywal. wejsciowki jednodniowe na miejscu sa, bo tak chcemy. jezeli ktos sie boi, ze dla niego niestarczy, to nie musi przyjezdzac, wejsciowki jednodniowe zostaly pomyslane z mysla o osobach z warszawy, ktore nic nie straca ponad godzinke z zycia, ktora poswieca na dojazd i ewentualnie powrot do domu. szczerze mowiac jak komus chce sie z daleka w zimie jechac, by posiedziec 13 godzin na konwencie ryzykujac przy tym ze nie zostanie wpuszczony to go podziwiam.
sprawy dwudniowek juz nie ma, limit zostal wyczerpany, wiec odpowiedzi na twoje ostatnie pytania nie ma sensu udzielac.
[53] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Santa [*.mobile.playmobile.pl], 25.11.2008, 19:20:28, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
Przyznam szczerze, że nie jestem wielkim zwolennikiem argumentu "my tu rządzimy, jeżeli nie odpowiada, to, cóż, nikt nie każe Ci przyjeżdżać". Konwent, w moim wyobrażeniu, jest dla ludzi. I to ludziom powinien odpowiadać.

Dlatego tak bardzo drążę tą kwestię. Nie chcę wiedzieć, jakim prawem i na jakiej mocy wprowadzacie takie zasady. Chcę wiedzieć, czemu służą. "Bo tak chcemy" nie wydaje mi się argumentem jakoś strasznie przemawiającym za waszą dobrą wolą w stronę ludzi.

Kiedy czytam obwieszczenia z waszej strony, ufam niejako, że to, co robicie, ma służyć uczestnikom, ma sprawić, żeby konwent był tak dobry, jak tylko możliwe. I uczestnicy, którzy, znów zakładam, mają ten sam cel, też chcą wam pomóc. Dlatego kwestionują zasady. Chcą wiedzieć "Dlaczego". Odpowiedź "Bo tak" mówi niejako, że macie ich w dupie i że przyświecają wam wyższe cele lub, nie daj Boże, widzimisię.

Odpowiesz mi pewnie, że to nie tak, że przemyśleliście sprawę, że wiecie co robicie. Pewnie masz rację. Ale ja, człowiek uparty, i tak chcę wam pomóc. Ale najpierw muszę w pełni zrozumieć sytuację, a przynajmniej część mnie dotyczącą. Dlatego pytam. I dlatego nie chcę słyszeć "Bo tak.".

---------------------------

No, to był niezły wywód. Rozumiem, że dwudniówek już nie idzie kupić, więc sprawa rzeczywiście jest zamknięta. Ale fajnie się gadało. Dzięki xD
[54] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
nighty [*.walbrzych.dialog.net.pl], 25.11.2008, 19:36:22, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
nightywprowadzilismy takie zasady bo uznalismy, ze sa dobre. byly one znane od samego poczatku i kazdy chetny mogl sie zabezpieczyc rezerwujac wejsciowke wczesniej. dziwne, ze pare miesiecy temu nikt nie protestowal, a teraz kiedy sie okazalo ze miejsc zaczyna brakowac zaczynaja sie wyrzuty i problemy. wybacz, jak ja gdzies jade, to zapoznaje sie z zasadami wstepu duzo wczesniej, a nie organizuje czasu i wejsciowki na ostatnia chwile.
nie widze zadnego sensownego wytlumaczenia na to, ze pytania typu 'dlaczego' pojawiaja sie dzien po zamknieciu rezerwacji, kiedy, jak pisalam, zasady byly niezmienne od ich rozpoczecia.
[45] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.11.2008, 09:24:34, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Evil Yukia kto ustala zasady tego, jak się robi bądź nie robi?

czy jest jakiś poradnik może? podręcznik? chętnie przeczytam.
[46] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.11.2008, 18:20:21, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
GuileSkad wiesz, ze ktokolwiek jakas kase dostanie?:) Oczywiscie pomijajac szkole;P
[33] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 24.11.2008, 00:48:37, oceny: +0 -0
GlaniMoim zdaniem orgowie po prostu potrzebuja w trybie natychmiastowym pozyskac na cos kase i dlatego stwierdzili iz uciecie czasu rezerwacji zmusi ludzi do szybkiego wplacania :]
[34] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
nighty [*.tktelekom.pl], 24.11.2008, 00:55:04, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
nightyrezerwacji juz jest grubo ponad nasze oczekiwania ;)
[36] Re: Porcja wiadomości Mokonowych
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 24.11.2008, 01:14:05, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Glaniw takim razie czysta CHCIWOSC !!~!111!1 :P Pesymisci ;P
Powered by WashuOS