header imageheader imageheader image
{Rynek}
Premiery Anime Virtual
Autor: Zaufany, Data: 25.06.2005, 01:25:42, Źródło: Komikslandia
ZaufanyPremiery Anime VirtualDzisiaj pojawiły się w sprzedaży detalicznej nowe DVD od Anime Virtual. W większości są to kontynuacje dotychczasowych serii: „Gunslinger Girl”, „Get Backers”, „GTO”, „3 x 3 Oczy”, „Ninja Scroll” i „Gravitation”. Poza tym pojawił się film pełnometrażowy „Mobile Suit Gundam”. Ceny nie uległy zmianie.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Anime Virtual, Great Teacher Onizuka, Gundam, Gunslinger Girl, Ninja Scroll.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 29 dodaj

[1] Re: Premiery Anime Virtual
Amarthar [*.netia.com.pl], 25.06.2005, 04:41:51, oceny: +0 -0
AmartharA co z Gundam SEED?
[2] Re: Premiery Anime Virtual
Zaufany [*.chello.pl], 25.06.2005, 05:27:12, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
ZaufanyJeszcze się nie ukazał. Nie jestem w stanie podać konkretnej daty, kiedy się ukaże.
[3] Re: Premiery Anime Virtual
Amarthar [*.netia.com.pl], 25.06.2005, 05:43:06, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
AmartharNo coz, lepszy rydz, niz nic. Najpierw sobie dorwe kinowke (a chcialem najpierw Seeda). Mam nadzieje ze A-V sie uczy na bledach.
[8] Re: Premiery Anime Virtual
Endriu [*.ds5.tuniv.szczecin.pl], 25.06.2005, 10:59:28, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
A w komiksiarni jest Gundam Seed O_o, wiec jak o jest?
[11] Re: Premiery Anime Virtual
Illparazzo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.06.2005, 13:48:03, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
A nie jest to czasem wersja która ukazała poza polską?
Całkiem niedawno był na ten temat news na acp...
[12] Re: Premiery Anime Virtual
Endriu [*.ds5.tuniv.szczecin.pl], 25.06.2005, 14:24:31, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Nie, ta jest od AV, bo okladka jest po polsku :)
[22] Re: Premiery Anime Virtual
Amarthar [*.netia.com.pl], 28.06.2005, 01:50:42, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
AmartharHmm... Na niemieckiej stronie juz jest Seed, wiec moze i u nas wydali. Jutro sie przejade do Katowic do Imago i sie przekonam. Jak tak to kupuje szczegolnie ze u nich to nie jest za 75 a za 70 zl (wiem ze niewielki upust ale zawsze cos)
[4] Re: Premiery Anime Virtual
Welsper [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.06.2005, 09:09:36, oceny: +0 -0
WelsperCzy to jest tylko moje zdanie, że za 4 odcinki anime „Gunslinger Girl” cena 75 zł jest mocno przesadzona?? Za taką cenę powinna być cała seria. Wiem, że mam zasadę wspieranie wszystkiego, co się ukarze, ale bez przesady, dla mnie takie ceny to normalne wyłudzanie pieniędzy z kieszeni biednych fanów.
[6] Re: Premiery Anime Virtual
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 25.06.2005, 09:48:34, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiZa 3 odcinki. I tak, moim zdaniem też nie wygląda to najpiękniej. Dlatego wolałem kupić Get Backers.
[13] Re: Premiery Anime Virtual
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 25.06.2005, 17:23:59, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
GrisznakMoim zdanie to też nie do końca fair...niby na zachodzie ceny są podobne, ale to jednak Polska, nie zachód...W przeliczeniu, seriale na dvd kosztują jednak sporo taniej. Nawet gdyby przyjąć, że anime to towar niszowy, a już zwłaszcza "dorosłe" anime, wydaje mi się, że cena 3-4 odcinków powinna oscylować w okolicy 50 zł. Wtedy też byłbym w stanie wyłożyć na to pieniądze.
Ktoś powie: chcesz niemożliwego ! Trudno.
[5] Re: Premiery Anime Virtual
Roshi-kun [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.06.2005, 09:44:24, oceny: +0 -0
Roshi-kunHehe.. Gravitation.. To się kumple ucieszą.. :D :D :D :D :D :D :D
[15] Re: Premiery Anime Virtual
Remiel [*.wmc.net.pl], 25.06.2005, 20:05:56, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
RemielHmm.. "Gravitation".. "kumple" ?
[7] Re: Premiery Anime Virtual
Ataru [*.chello.pl], 25.06.2005, 10:43:15, oceny: +0 -0
AtaruCiekawe jak jakość tłumaczenia :D
[9] Re: Premiery Anime Virtual
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 25.06.2005, 11:19:12, oceny: +0 -0
GargoyleKTORY Gundam? W ofercie nie ma.
[10] Re: Premiery Anime Virtual
Illparazzo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.06.2005, 13:46:03, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
"Mobile Suit Gundam" może być tylko jeden :P
[17] Re: Premiery Anime Virtual
Gargoyle [*.b.jawnet.pl], 26.06.2005, 18:06:16, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
GargoylePowaznie? No to MS Gundam: Miller's Report, czy moze MS Gundam: Char's Counterattack?
[19] Re: Premiery Anime Virtual
Illparazzo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.06.2005, 23:46:14, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Sam "Mobile Suit Gundam", bez żadnych dodatków, może znaczyć tylko jedno :>
[14] Re: Premiery Anime Virtual
Gotenks [*.tvkdiana.net.pl], 25.06.2005, 19:02:25, oceny: +0 -0
GotenksZa drogo dla mnie :/
[16] Re: Premiery Anime Virtual
Illparazzo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.06.2005, 09:49:16, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Trzeba będzie poczekać na ceny "nie dla idotów" ;D
[18] Re: Premiery Anime Virtual
logo [*.ztpnet.pl], 26.06.2005, 23:31:13, oceny: +0 -0
witam , mam pytanie , jestem totalnym noobem jeśli chodzi o DVD , wiec mam pytanie. Na płytach (animestore ) od anime Virtual jest napisane , Region : 2 , czy mogą być oddtwarzane na karzdym DVD z polski czy trzeba jakąs blokadę zdjąć?
[20] Re: Premiery Anime Virtual
Illparazzo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.06.2005, 23:48:03, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Region 2 to własnie Polska i okolice (oraz calkiem przpadkowo Japonia ;D ).
[21] GTO pomyłka
Zaufany [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.06.2005, 18:14:31, oceny: +0 -0
ZaufanyPrzez pomyłkę do pudełka na drugą płytą DVD z GTO włożono czwartą. Z tego powodu pudełka z zawartością wróciły do wydawcy i chwilowo nie są dostępne.
[23] Re: Premiery Anime Virtual
logo [*.ztpnet.pl], 28.06.2005, 14:09:45, oceny: +0 -0
Jestem wsciekły ..zamówiłe w komiksiarni Bobile Suit Gundam SEEd a oni mi przesyłaja Gundam the movie , i wogule nieodpwiadaja na maile ...
[24] Re: Premiery Anime Virtual
animemanga [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.06.2005, 12:53:04, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
animemangaTo masz niespodziankę :P
A tak wogóle to dla mnie AV jest za drogie, już inne nowości na DVD są tańsze.
[25] Re: Premiery Anime Virtual
Amarthar [*.netia.com.pl], 29.06.2005, 15:00:05, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
AmartharLepszy SEED za 70-75 zeta u nas niz sprowadzony z Holandii za 90 :P
[26] Re: Premiery Anime Virtual
Amarthar [*.netia.com.pl], 29.06.2005, 19:46:07, oceny: +0 -0
AmartharDobra, z braku SEEDa w Imago (jak i wszedzie indziej) zakupilem sobie pierwsza kinowke Gundama. Przejzalem pierwsze 20 min i czas na moj komentarz :]

Najpierw plusy:
+ Tlumaczenie jest dobre, nie widzialem zadnych literowek, jak do tej pory. Zdania trzymaja sie kupy.
+ Do wyboru dwie wersje dwiekowe: DD 5.1 i DD 2.0
+ Dodatki sa. Dwa trailery. Jeden do Gundam SEED (bedzie 10 plyt, wiec po 5 odcinkow na plyte) i drugi do Witch Hunter Robin (pod koniec z ladnym napiskiem Comming Soon).

Teraz minusy:
- Nie ma broszurki jak w innych wydaniach
- Malo dodatkow.

I jeszcze z ciekawostek. Ani na okladce, ani na plycie nie ma nigdzie znaczka Anime-Virtual tylko Beez Entertainment i jako ze na tej plytce jest trailer do SEEDa to podejzewam, ze bedzie wydany rowniez przez Beez, wiec juz sie o tlumaczenie nie martwie.

To tyle ode mnie :]
[27] Re: Premiery Anime Virtual
Amarthar [*.netia.com.pl], 29.06.2005, 19:55:06, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
AmartharZapomnialem dodac. Przegladajac niemiecka strone A-V juz mam pewnosc ze bedzie to wydawnictwo Beez Entertainment. I dodatkowo wiem juz jaka bedzie zawartosc:

Jak juz mowilem wczesniej po 5 odcinkow na plyte.
Audio:
Japonski, Niemiecki, Francuski, Angielski
Napisy:
Niemieckie, Polskie, Angielskie, Francuskie, Holenderskie
Dodatki:
4-stronicowa ksiazeczka, Opis postaci, Czysty opening (bez creditsow), Trailer
[28] Re: Premiery Anime Virtual
logo [*.ztpnet.pl], 02.07.2005, 18:50:29, oceny: +0 -0
cos o Gundam SEED na astabe.com jest napisane ,ze jego premiera nastapiu 04.07.05 mam nadzieje ,ze rzeczywiście tak bedzie ^ ^
[29] Re: Premiery Anime Virtual
Amarthar [*.netia.com.pl], 03.07.2005, 01:06:31, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
AmartharJa bym tam nie wiezyl, bo tak samo maja napisane do NS v.2, 3x3 v.2, GB v.2, Gravi v.2, GSG v.2 i GTO v.2, podczas gdy te plyty juz sa dostepne.

Poza tym maja tam cos pochrzanione nazwy odcinkow. Bardziej pasuja one do GSD niz do GS.
Powered by WashuOS