header imageheader imageheader image
{Rynek}
Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Autor: Joe, Data: 10.11.2010, 23:12:27, Źródło: Anime News Network
JoeRekordowa sprzedaż „One Piece”„One Piece” sprzedaje się jak ciepłe bułeczki... w Japonii. Według rankingu Oriconu, 60. tom mangi pobił rekord sprzednych egzemplarzy w pierwszym tygodniu sprzedaży – pomiędzy 4 i 7 listopada nabywców znalazło 2 094 123 egzemplarzy. To pierwszy tytuł, który przekroczył magiczną barierę 2 milionów odkąd Oricon prowadzi te statystyki, czyli od kwietnia 2008 roku. Tym samym „One Piece” #60 pobił rekord ustanowiony przez 59. tom mangi, który w pierwszym tygodniu sprzedał się w ilości 1 852 541 egzemplarzy.

Tymczasem w Polsce „One Piece” dopiero czeka na premierę. Pierwszy tom ukaże się w przyszłym miesiącu nakładem wydawnictwa JPF. Mimo, że „One Piece” ma, jak na polskie warunki, sporą liczbę fanów, to sprzedaż będzie wielokrotnie niższa, tak pi razy oko ok. tysiąckrotnie. A wy jak obstawiacie?

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: One Piece.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 60 dodaj

[1] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Filuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.11.2010, 23:17:20, oceny: +3 -3
Filuś60 Tomów sporo do nadrobienia za te naście lat to już stary będe! A co tam przecież jestem pedobearem xD
[2] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
nover [*.unknown.vectranet.pl], 10.11.2010, 23:38:52, odpowiedź na #1, oceny: +3 -1
noverZakładając, że OP mógłby wychodzić co miesiąc, to dotarcie do #60 potrwa TYLKO 5 lat.
Normalnie żyć a nie umierać ze starości ;P
A ja nadal jestem ciekawa ilu ludzi kupi te mangę do końca, spośród tych, co krzyczeli "TAK" dla OP.
Znając statystyczną cierpliwość statystycznego "Kowalskiego" w porywach 15-20% ? A może jeszcze mniej?
Ale o tym za 5 lat... o ile JPF nie zrobi tego, co z OMG -_-
[56] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Esh [*.adsl.inetia.pl], 14.11.2010, 17:57:08, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
EshNewfag
[3] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
sceptykplz [*.as.kn.pl], 10.11.2010, 23:47:42, oceny: +5 -1
Jeśli JPF nie będzie wydawało co najmniej 2 tomików miesięcznie, oddzielnie bądź zbiorczo, to nie wiem czy w ogóle zacząć kupować tą serię. One Piece wyjątkowo lubię i chętnie wyłożę gotówkę na tyle tomów ile autor narysuje, ale nie wiem czy będę mówić tak samo za 10 lat. Serio, długi okres wydawania może zniechęcić każdego, nawet aktualnego „super hiper OPowego fanboya czy fangerla”...
Więc, jaki jest plan wydawniczy?

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[7] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 00:59:41, odpowiedź na #4, oceny: +9 -0
LeviathanTe... Spoiler Guy, moglbys sobie darowac co?
[9] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Mesiaste [*.chello.pl], 11.11.2010, 01:30:22, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Mesiasteno dzięki :/
[12] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 02:01:48, odpowiedź na #9, oceny: +3 -0
LeviathanA bylo klikac? Ciekawosc to pierwszy krok do piekla... poza tym widzialas moj komentarz do tego schowanego posta... SPOILER... bylo napisane :P
[5] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 00:20:51, oceny: +0 -0
SStefanAle placek najlepszy XD
[6] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 00:58:06, oceny: +2 -0
LeviathanNO BA! A spodziewaliscie sie innej mozliwosci?

Mimo swoich wad jest to najlepszy shounen z aktualnej wielkiej trojcy. W czasie, gdy Naruto mimo iz dobry stoczyl sie znacznie o wiecznie ciagnacym sie Bleachu nie wspominajac...
Mam nadzieje, ze bedzie wydawany podobnie jak Dragon Ball... wpierw raz na 2 miechy, pozniej miesiac... a czasem nawet i co 2 tygodnie tak jak to mialo miejsce w swieta :)
[8] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Sephiron [*.telpol.net.pl], 11.11.2010, 01:06:36, oceny: +0 -3
Wielka szkoda tylko że nikt nie pomyśli o wydaniu w Polsce Mahou Sensei Negima ! ,mangi która w kategoriach shounen bije Naruto , Bleach czy Reborna na głowę -_-
[10] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Mesiaste [*.chello.pl], 11.11.2010, 01:34:06, odpowiedź na #8, oceny: +6 -0
MesiasteJeszcze tego by trzeba było- kolejnej, rzygająco słodkiej haremówki, która prawie nie ma fabuły, za to łechce napalonych nastolatków.
A żeby nie było, że wypowiadam się o czymś, czego nie czytałam- owszem, czytałam, a właściwie próbowałam. Wymiękłam.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[14] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Dembol [*.net.autocom.pl], 11.11.2010, 02:43:16, odpowiedź na #13, oceny: +4 -3
DembolOh nigga please...
[15] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Deidkunn [*.182.145.154.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 11.11.2010, 02:46:46, odpowiedź na #14, oceny: +0 -5
Come on raptor ninja Jesus , don't say TOO LONG DIDN'T LISTEN...
[17] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
HΛЯPΛGŌN [*.183.232.207.dsl.dynamic.eranet.pl], 11.11.2010, 08:41:25, odpowiedź na #8, oceny: +1 -2
HΛЯPΛGŌNWystarczy na razie Love Hina. Nie wszystko na raz.
[43] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Sephiron [*.telpol.net.pl], 11.11.2010, 19:57:21, odpowiedź na #17, oceny: +2 -0
Wiem że ta manga na początku przypomina Love Hine , ale spróbuj zobaczyć choćby jeden z najnowszych rozdziałów
- zdecydowanie shounen i to na wyższym poziomie niż większość innych obecnie popularnych serii z tego gatunku .
[11] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Yen [*.chello.pl], 11.11.2010, 01:50:13, oceny: +1 -5
Yentl;dr
[16] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
HΛЯPΛGŌN [*.183.232.207.dsl.dynamic.eranet.pl], 11.11.2010, 08:39:55, oceny: +4 -7
HΛЯPΛGŌNTaaa, nie wszystko co się super sprzedaje w Japonii będzie się sprzedawać u nas. A 60 tomów (i więcej) to gruba przesada. To już wydawanie tylko dla grubej kasy, na siłę rozwijanie kolejny wątków byleby nie zabić kury znoszącej złote jaja.
[22] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
kureshii [*.unused.derbynet.waw.pl], 11.11.2010, 10:54:29, odpowiedź na #16, oceny: +3 -3
kureshiiRozumiem, że wypowiedź poparta wiedzą? Bo ja jakoś właśnie czytam 598 chapter i nie widzę rozwijania wątków "na siłę.."
[27] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 11.11.2010, 13:18:38, odpowiedź na #22, oceny: +2 -2
Ja widzę. Gdzieś po 450 rozdziale odpadłem (jakieś 250 rozdziałów za późno). W One Piece mamy ciągle to samo, historia się wlecze niesamowicie, a Luffy dopakowuje się zawsze wystarczająco mocno by pokonać kolejnego bossa silniejszego od poprzedniego.
[29] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
jolly-roger [*.t19.ds.pwr.wroc.pl], 11.11.2010, 14:15:54, odpowiedź na #27, oceny: +1 -4
jolly-rogerSzkoda, że dostał w ciry od Kumy na AS. Jednak trochę za wcześnie odpadłeś.
[41] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 11.11.2010, 19:47:24, odpowiedź na #29, oceny: +1 -1
W Hajime no Ippo na 914 rozdziałów Ippo też raz przegrał, no i...? Nie zmienia to faktu, że w 99% przypadków (czyli "zawsze" w potocznym języku) Ippo wygrywa. To samo jest z Luffim. Nawet jak nie wygra to i tak przeżyje, by chwilę później wygrać. Z tym, że chwila w One Piecie trwa jakieś 200 rozdziałów. Założę się, że tego Kumę pokona (albo już pokonał). To już w Dragon Ballu było bardziej zróżnicowanie.
[37] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
kureshii [*.unused.derbynet.waw.pl], 11.11.2010, 18:56:04, odpowiedź na #27, oceny: +1 -2
kureshiiNie mogę się zgodzić, ponieważ nie każdego bossa Luffy pokonuje - historia nie leci rzeczywiście expresowo do przodu, lecz jak dla mnie przynajmniej czyta się dobrze, ponieważ pełno w niej gagów i ciekawych retrospekcji - zależy co kto lubi. Ale nadal nie zgodzę się, że jest to tworzenie wątków na siłę.
[36] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
HΛЯPΛGŌN [*.183.229.62.dsl.dynamic.eranet.pl], 11.11.2010, 18:50:12, odpowiedź na #22, oceny: +4 -2
HΛЯPΛGŌNCzyli nawet nie zauważyłaś jak wpadałaś - coś jak ludzie oglądający Pierwszą Miłość. Wciąż im się wydaje, ze bohaterowie przeżywają pierwszą miłość. Wciąż dają się nabierać na te same durne teksty Arturka. Liczą, że może tym razem Pablo i Marysia przestaną się zdradzać. Niekończąca się opowieść pod nieaktualnym tytułem. Z mangami +50 tomów to samo. Ja już miejscami miałem lekkie wymioty czytając Video Girl Ai. Świetna manga, ale niektóre wątki były "kręcone" na siłę. Nie wyobrażam sobie takiego mega tasiemca jak One Piece.
[38] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
kureshii [*.unused.derbynet.waw.pl], 11.11.2010, 19:01:28, odpowiedź na #36, oceny: +0 -2
kureshiiZa ocenę mojej osoby z góry podziękuję (na nie) - co mi się wydaje, a co nie, to moja osobista sprawa.
Video Girl Ai również do tematu ma się jak piernik do wiatraka.
Wyobrażać sobie tasiemca OP możesz lub nie, twoje prawo. Nie zgadzam się tylko, jako fan i regularny czytelnik tej serii, iż wątki są w niej tworzone na siłę dla kontynuacji sprzedaży. Choć i tu zapychacze się zdarzają (na szczęście częściej w anime, niż w mandze) to nadal Oda kontynuuje pierwotny plan i póki co jest mniej więcej w jego połowie.
[39] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
HΛЯPΛGŌN [*.183.229.62.dsl.dynamic.eranet.pl], 11.11.2010, 19:28:45, odpowiedź na #38, oceny: +2 -3
HΛЯPΛGŌNOkey luz ziom. Oddychamy, nie spinamy się.
[47] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2010, 13:10:22, odpowiedź na #38, oceny: +1 -0
alvisTasiemce są tworzone siłą dla kontynuacji sprzedaży, dla pieniędzy. Nie oszukujmy się.
W połowie? JPF ma ambitne plany, nie ma co.
[18] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 11.11.2010, 09:24:36, oceny: +1 -0
GotenksNie wiem ile zejdzie mangi w Polsce. Wiem tylko, że co najmniej jeden egzemplarz każdego tomu, bo będę zbierał tę serię :)
[19] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 11.11.2010, 10:34:26, odpowiedź na #18, oceny: +0 -1
Hm, jeśli będzie toto kosztować 18 zł, jak podano na stronie, to może jednak się skuszę? Ale cholercia, odstrasza te 60 tomów. To nie na Polskie drogi :P
Żeby tylko nie było tak jak z Hellsingiem, że wszyscy polecają, a tu się okaże że co najwyżej podetrzeć się tym będzie można.
A propos, jeśli jest tu ktoś z okolic centralnego Górnego Śląska, kto chciałby tanio kupić Hellsinga (powiedzmy 120 zł :P) i nie miałby problemów z osobistym odebraniem, to polecam się :D
[20] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 11.11.2010, 10:35:58, odpowiedź na #19, oceny: +1 -0
Ups, przypadkiem dodałem komenta jako odpowiedź, sorry :]
[21] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
wowol [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 10:41:43, oceny: +2 -0
Żeby ocenić choć szacunkowo szanse danego tytułu w Polsce trzeba patrzeć na jego sprzedaż w Europie a nie w Japonii, a i to nie zawsze jest miarodajne. to że One Piece tak się podoba w Japonii jeszcze nic nie znaczy. "Zapiski Detektywa Kindaichi to w Japonii mega hicior, który ma już tyle tomów co "one piece" i wciąż się świetnie sprzedaje a w Polsce trzeba bylo wstrzymać wydawanie bo sprzedaż była tak mała. A przecież w przypadku OP jest jeszcze kwestia skanlacji...
[24] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 11.11.2010, 10:57:36, odpowiedź na #21, oceny: +0 -4
"Zapiski Detektywa Kindaichi to w Japonii mega hicior, który ma już tyle tomów co "one piece" i wciąż się świetnie sprzedaje"

No nie żartuj ==" Przecież to chłam tej samej miary co Hellsing :/
A w każdym razie początek wydany w Polsce. Najbardziej rozwalił mnie motyw z gościem paradującym w worku na głowie, w dodatku w czasie prowadzonego śledztwa. Tak żałosne, że aż śmieszne, albo odwrotnie :P
Mam nadzieję, że to autorzy w końcu zaczęli tworzyć coś sensownego i logicznego, a nie że to Japończykom tak niewiele do szczęścia potrzeba.

W każdym razie już wiem, że OP nie mogę kupować w ciemno. Mam nadzieję, że w Empiku będzie można w spokoju przeczytać i zdecydować.
[28] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Kurwi [*.acn.waw.pl], 11.11.2010, 13:51:06, odpowiedź na #21, oceny: +0 -1
To "detective Conan" jest hiciorem, a nie Kindaichi ;/
[23] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 10:57:23, oceny: +4 -0
nijakiJPF nie będzie w stanie wydawać OP co miesiąc a po cenie wiadomo już że nie będzie to tez dwutonówka. Co oznacza że w najlepszym razie przez 10 lat będzie wydawany zanim doczekamy się tego 60 tomu a na tym się przecież nie skończy. To niezbyt fajna perspektywa bo JPF jak każde wydawnictwo ma jakąś sile przerobową a taki tytuł znacznie zmniejszy liczbę wydanych nowości w ciągu tych 10 lat. Ja osobiście wolałbym w tym czasie zobaczyć 10 6-cio tomowych serii niż jedną tak długą.
[26] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 12:41:56, odpowiedź na #23, oceny: +1 -2
alvisNo chance. Rynek polski udowodnił, że nie 'przepada' za krótkimi seriami.
[25] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
AtoMan [*.chello.pl], 11.11.2010, 11:27:43, oceny: +2 -0
AtoManU nas? Szału nie będzie, bo nawet serialu w TV nie ma. Proste.
[32] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Chudi X [*.nsystem.pl], 11.11.2010, 15:26:41, odpowiedź na #25, oceny: +4 -0
Chudi XNa mangową wersję Pokemona szału nie było, a serial leciał, co z tego, że ciągłe powtórki...
[33] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
am_raditz [*.chello.pl], 11.11.2010, 17:06:29, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
am_raditzPrzecież Naruto też nie było serialu Dopiero pojawił się rok czy nawet półtora po wydaniu mangi przez JPF
Kupię OP i chętnie przyczynie się do ilości nawet niedużej ilości zer na koncie JPF - a to że manga ma ponad 60 tomów who cares mamy czas ...

A co do Pokemona zawinił ten olbrzymi format po pierwsze a po drugie raczej czarono białe komiksy nie przemawiają do dzieci - sama wiem bo będąc dzieckiem wolałam kolorowego Kajta i Koka w kosmosie < antologia była czarno biała>
Egmont zarobił o wiele więcej na Pokemoanch wydając kolorwy komiks oparty na odcinakach anime ;)
[42] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Crossboy [109.197.184.*], 11.11.2010, 19:52:17, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
Crossboy"Przecież Naruto też nie było serialu Dopiero pojawił się rok czy nawet półtora po wydaniu mangi przez JPF"

Jaki rok? 4 lata - po zakończeniu publikacji Dragon Balla, wydawanego co 2 tygodnie. Naruto nie dość, że nie utrzymał częstotliwość poprzedniej serii, to w pewnym momencie był nieregularnym tytułem. Dopiero serial TV to zmienił i aktualnie manga pojawia się co miesiąc.

Co do One Piece'a to dziwie się, że żadna ogólnotematyczna stacja telewizyjna w Polsce nie zdecydowała się na jego emisje. W zagranicznej jest on wszechobecny - sam nieraz go widzę na Italii 1 czy innej satelitarną telewizji, gdy prztykam po kanałach.
[46] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Mroczus [*.adsl.inetia.pl], 11.11.2010, 21:00:42, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
MroczusNom,szkoda że go nie emitują w Polsce.
Sam spotkałem się z One Piece na RTL II jak leciała Wasser 7
[48] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2010, 15:11:02, odpowiedź na #46, oceny: +0 -2
LeviathanZdurniales do reszty?
Chcesz One Piece w polskiej TV?
Przeciez to oczywiste, ze ci kretyni pracujacy w jakiejkolwiek stacji telewizyjnej tego kraju zakupia wersje 4Kids... bo w koncu to "bajka", to "dla dzieci" ... idioci

Chyba, ze Hyper czy cos w ten desen sie polasi i wyda nieocenzurowana wersje z subami...

Z calym szacunkiem, chetnie dowiedzialbym sie, ze OP leci w polskiej TV, ale... jednak telewizji od dawna nie ogladam, a odcinki moge zassac z sieci wiec rachunek jest prosty...

Jednak to pudlo, ktore jest dla wielu oknem na swiat moze przyczynic sie do popularnosci tej serii... ale to pewnie za jakies 3-4 lata... wtedy bedziemy przezywac nalot WanPissowcow czyli takich One Piece'owskich Narutardow...
[50] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 12.11.2010, 17:43:51, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Dziecinne - tak, dla dzieci - nie.
[51] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2010, 17:56:36, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
LeviathanJa wiem, ze to nie jest dla gowniarzy ponizej lat 12... ale 4Kids to idioci, ktorzy przerobili shounen dla 16+ na idiotyczna serie dla szczeniakow do 12 roku zycia...

Widziales chocby niebieskiegoi Mr Popo w ostatnich przerobkach DBZ? Albo recolor murzynow w One Piece... chca ratowac dzieci przed rasistowskimi pogladami, a sami tylko sie tym osmieszaja i pokazuja co prawda niechcacy, ale jednak swoj rasizm...
[55] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Mroczus [*.adsl.inetia.pl], 13.11.2010, 15:39:25, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
MroczusNapisałem że Polsat,chociaż nie jestem do końca pewien skąd oni biorą anime. Dlatego że ich dubbing mi się podoba (mimo wszystko). Jeśli za OP miąłby się wziąć DisneyxD albo CN to też bym podziękował. Osobiście cały czas mam nadzieję,żę jednak wprowadzą tego Animaxa do nas. I na nim będzie OP
[60] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
AtoMan [*.chello.pl], 15.11.2010, 12:23:05, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
AtoManNa Animax się nie zapowiada, Sony nie potrafi zajmować się anime co dobitnie pokazał przykład AXN Sci-Fi.

CN to niestety szambo, Disney XD mógłby być - gdyby potraktowali to jak Avengers (zero cenzury i ugładzania), a nie jak inne serie (nawet Pokemony ocenzurowali ostatnio!). Niestety, "nasz" Disney nie ma żadnych planów w kierunku anime, nad czym ubolewam.

(Jaki dubbing na Polsacie? Polsat bierze tylko gotowe xD)
[59] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
AtoMan [*.chello.pl], 15.11.2010, 12:20:41, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
AtoMan"Chyba, ze Hyper czy cos w ten desen sie polasi i wyda nieocenzurowana wersje z subami..."

Tylko, że widownia Hypera to pi razy drzwi tysiąc osób w najlepszym wypadku. Masowej widowni taka emisja z napisami nie przyciągnie.
[30] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 11.11.2010, 14:29:04, oceny: +0 -0
lady_magmaciekawe czy one piecepobije chocby niewielki polski rekord
[31] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
EnSa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 14:38:30, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Czy przy zamówieniu One Piece'a w pre-orderze z JPF, wydawnictwo dolicza do ceny tomu koszty wysyłki, a jeśli tak to w jakiej kwocie? (dawno nic nie zamawiałam z ich sklepiku więc chciałabym się upewnić jak to jest).
[34] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
am_raditz [*.chello.pl], 11.11.2010, 17:12:07, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
am_raditz13 zł za kuriera z tego co pamiętam powyżej 100 zł kurier jest za darmo.
[35] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
EnSa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2010, 17:20:29, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
13 zł? Buahaha, chyba sobie odpuszczę...
[44] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
sun [*.chello.pl], 11.11.2010, 20:31:47, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
poczta polska jest trochę tańsza chyba...
[45] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Mark [*.adsl.inetia.pl], 11.11.2010, 20:46:20, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Przy wpłacie z góry ceny wysyłki w JPF są takie:
- kurier - 10 zł
- Poczta Polska - 12 zł
Przy wysyłce za pobraniem ceny są takie:
- kurier - 13,50 zł
- Poczta Polska - 16 zł

Z tym ze pre-ordery JPF wysyła wyłącznie Pocztą Polską.
[53] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Roogya_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.11.2010, 14:31:44, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
banialuki, jeśli zamawiasz przez kuriera to pierwszą paczkę kurier przyniesie, czy to preorder czy nie, jednak kolejne preordery zawarte w tym zamówieniu wysyłane są pocztą, chyba po to robie zamówienie co 2-3 miesiące za 150 pln żeby mieć jak najwięcej preorderow i wydanych tomów żeby przesyłka była darmowa, co to za różnica jeśli wyślą kurierem czy poczta w czwartek po południu, i tak w najgorszym wypadku we wtorek już paczka dojdzie.
[40] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
HΛЯPΛGŌN [*.183.229.62.dsl.dynamic.eranet.pl], 11.11.2010, 19:41:38, oceny: +3 -2
HΛЯPΛGŌNJPF nie powinien wydawać tak długich mang. Spadnie zainteresowanie, oleją i zostawia resztę czytelników na lodzie.
[49] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2010, 15:12:26, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
LeviathanObys trollowal... to najgorszy mozliwy scenariusz... nawet nie chce sobie tego wyobrazac...
[52] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2010, 22:50:15, odpowiedź na #49, oceny: +2 -0
Jukito lepiej sobie wyobraz, bo taki los spotkal sporo mang, jesli sie nie myle. na przyklad oh! my goddes.
[54] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Roogya [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.11.2010, 14:39:57, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
Roogyanajlepiej życzyć upadku One Piece'owi, tylko to gigantyczne konsekwencję przyniesie w postaci chociażby kar pieniężnych za złamanie umowy, nie widzicie tego że rynek cały czas się rozwija, dojrzewa? kiedy jeszcze OMG wychodziło polski fandom prawdopodobnie był o połowę(?) mniejszy. Jeśli będziecie wspierać jpf przy One Piece'sie, przynajmniej ich nie linczować na forach, a trzymać kciuki za powodzenie, to OP może stać się siłą napędową dla innych serii, dzięki generowanemu zyskowi.
[57] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
lol nie zartuj [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2010, 10:09:27, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
zrzućmy się po tysiąc złotych każdy na 60 tomów.

to przecież drobne, a trzeba pomóc wydawnictwu.
[58] Re: Rekordowa sprzedaż „One Piece”
Mroczus [*.adsl.inetia.pl], 15.11.2010, 11:50:14, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
MroczusJeśli chcesz czekać aż wyjdzie cała seria i ją kupić na raz to proszę bardzo. Akurat wydanie raz na miesiąc/dwa miesiące dwudziestu złotych na tomik mangi to nie jest wielki wydatek.
Powered by WashuOS