header imageheader imageheader image
{Internet}
Sailor Moon na wp.tv
Autor: HΛЯPΛGŌN, Data: 31.03.2011, 14:36:02, Źródło: WP.tv
HΛЯPΛGŌNSailor Moon na wp.tvZ cyklu - zrobić z siebie idiotę i wmieszać w to Sailor Moon. Na kanale WP.tv Niekryty Krytyk rzuca trochę światła na niedociągnięcia w Sailor Moon. Przypomina pierwszy odcinek komentując w dość specyficzny sposób przebieg akcji. Program ma za zadanie wskazać słabości danej produkcji i rozbawić przy tym widza. Idea wydaje się dobra, wykonanie śmieszności przez tego Pana już niekoniecznie.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 122 dodaj

[1] Re: Sailor Moon na wp.tv
Ginga Grishonen [*.satfilm.net.pl], 31.03.2011, 14:56:45, oceny: +15 -2
Ginga GrishonenDaliby mu Code Geass, mógłby się bardziej wykazać.
[2] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sabriel_Kadamon [*.252.14.176.internetia.net.pl], 31.03.2011, 15:05:52, odpowiedź na #1, oceny: +1 -0
Sabriel_KadamonTo było na swój sposób dooobre XD jak było sie małym inaczej to odbierałem XD
[5] Re: Sailor Moon na wp.tv
Krakowska [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2011, 15:20:07, odpowiedź na #1, oceny: +2 -0
KrakowskaCytat z oficjalnego konta na jutubie:
"Przemyślenia Niekrytego Krytyka
Program rozrywkowy poświęcony starym, nie zawsze dobrym filmom, serialom i programom z lat 80' i 90'."
[3] Re: Sailor Moon na wp.tv
Annemon [*.tvk.torun.pl], 31.03.2011, 15:09:46, oceny: +4 -4
AnnemonTak zwana żenua.
[120] Re: Sailor Moon na wp.tv
KRAZ [*.dynamic.gprs.plus.pl], 26.04.2011, 15:01:01, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
KRAZJeee tam, marudzisz. Parę głupszych tekstów mógł wprawdzie sobie podarować, ale ogólnie podobało mi się.
[121] Re: Sailor Moon na wp.tv
Annemon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.04.2011, 17:57:21, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
AnnemonSpoko, mi wcale. Zapewne nie wliczam się w target tego typu produkcji.
[4] Re: Sailor Moon na wp.tv
Alathriel [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 15:17:54, oceny: +0 -2
To się nazywa zrobić badziewny program ^^'
Jedyne co mnie rozśmieszyło to przypomnienie sobie tego tragicznego lektora xD
"nazywam się buny" i "jestem tuxido"
[6] Re: Sailor Moon na wp.tv
HΛЯPΛGŌN [*.152.136.169.dsl.dynamic.eranet.pl], 31.03.2011, 15:24:29, odpowiedź na #4, oceny: +8 -3
HΛЯPΛGŌNNie przesadzaj, Stachyra była dobra. To tłumaczka nawaliła, że dała się wkręcić w jakąś Bunny.
[8] Re: Sailor Moon na wp.tv
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 15:41:51, odpowiedź na #6, oceny: +4 -4
AtoMan"Stachyra była dobra"

W mordowaniu klimatu? Zapewne.
[41] Re: Sailor Moon na wp.tv
michio [*.pr1-nat.espol.com.pl], 31.03.2011, 20:14:32, odpowiedź na #8, oceny: +6 -4
michioNie pierdol, A'Tomek, nie było Cię tam.
[43] Re: Sailor Moon na wp.tv
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 20:53:53, odpowiedź na #41, oceny: +7 -3
AtoManByłem, obejrzyłem, rzygłem i wyszłem.
[107] Re: Sailor Moon na wp.tv
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 01.04.2011, 22:56:19, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Lol, ale mało kto skumał ;)
[7] Re: Sailor Moon na wp.tv
nover [*.unknown.vectranet.pl], 31.03.2011, 15:33:52, odpowiedź na #4, oceny: +2 -1
noverA mnie ciekawi fakt, czy ów autor oglądał może wersję niemiecką (yhyhyhyhy ;P) ? Byłaby lepsza polewka niż z naszego lektora :)
A tak całkiem serio:
może i naiwne anime, może i niezbyt głębokie, ale Sailorki to jednak coś co kocham od wielu lat :)
i mam w nosie coś co gada jakiś koleś, bo coś mu nie pasi :P
[10] Re: Sailor Moon na wp.tv
Bert Raccoon [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2011, 15:50:05, odpowiedź na #7, oceny: +1 -3
Bert RaccoonSame "przemyślenia" widziałem już dawno.
Natomiast... dlaczego polewka z wersji niemieckiej? Tam była Sailor Moon a nie jakaś "Czarodziejka". Jak już porównywać wersję lektorską to z innymi lektorkami (np. z rumuńskim czy rosyjskim - tak na marginesie rosyjska wersja jest 1000x lepsza od polskiej, w ostatnim sezonie bardzo fajnie dobrali głosy "lektorów").
[18] Re: Sailor Moon na wp.tv
nover [*.unknown.vectranet.pl], 31.03.2011, 16:30:42, odpowiedź na #10, oceny: +2 -1
noverDlaczego?
Cóż, trzeba było uważnie oglądać serial i słuchać piosenki przewodniej ;)
Co do samego dubbingu, to osobiście uważam, że był gorszy (w doborze "głosów" postaci) od naszej Pani Danuty, chociaż i tak lepszy od wersji amerykańskiej.
Co do innych wersji lektorskich się nie wypowiem, bo nie miałam przyjemności poznać, więc może za Twoją zachętą poszukam sobie na YT w celu rozeznania :)
[20] Re: Sailor Moon na wp.tv
Bert Raccoon [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2011, 16:47:50, odpowiedź na #18, oceny: +1 -3
Bert RaccoonOglądałem, od wersji niemieckiej zdecydowanie wolę wersję Włoską, chociaż najlepszą po japońskiej i tak jest w obecnej chwili hebrajska.
Tak swoją drogą rosyjska wersja lektorska do 4 sezonu była robiona na niemieckim dubbingu. Mieszali, ale to naprawdę mieszali - w niektórych odcinkach tylko op i ed był po niemiecku, reszta już po japońsku, niektóre odcinki całkiem po niemiecku a nawet i przy kilku odcinkach w openingu jednocześnie piosenka niemiecka i...japońska.
Podsumowując: Wydaje mi się jednak, że lepsza wersja niemiecka. Bo w polskiej mimo, że gdzieś tam w tle jest oryginał to np. "pani Danuta" mówiła też za facetów, co nie jest normalne.
[33] Re: Sailor Moon na wp.tv
Etna [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 19:57:26, odpowiedź na #20, oceny: +1 -0
EtnaOglądałem, od wersji niemieckiej zdecydowanie wolę wersję Włoską
Ja do dziś pamiętam opening z niemieckiej edycji...
[81] Re: Sailor Moon na wp.tv
nover [*.unknown.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:26:22, odpowiedź na #33, oceny: +3 -0
noverTaaa... ta pseudo techniawa wryła mi się tak w pamięć, że do końca życia będę mieć skrzywioną Psyche ;P
[80] Re: Sailor Moon na wp.tv
nover [*.unknown.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:24:49, odpowiedź na #20, oceny: +1 -0
noverBert, a czy normalne jest kiedy męski lektor wypowiada kwestię kobiety w filmie?
No chyba też nie, więc pretensje o to można gdzie indziej słać. W sumie jeden lektor (chyba) tańszy niż kupa osób do dubbingu, więc jeśli chodzi o SM, to przy koszcie 39 złotych za jedną kasetę VHS (rok zdaje się '98 bo kasety kupiłam na SM Day w Stodole, a należy dodać, że wcześniej leciał serial w TV) to jednak nie tak dużo wychodzi, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę nakład pojedynczego filmu z SM, który raczej był niewielki (niestety nic mi o konkretnej ilości nie wiadomo).
[99] Re: Sailor Moon na wp.tv
Bert Raccoon [*.tktelekom.pl], 31.03.2011, 23:56:25, odpowiedź na #80, oceny: +2 -2
Bert RaccoonNie, nie normalne i na odwrót. To był akurat jeden konkretny przykład tyczący się polskiej wersji SM. Lektor jest 3-4x tańszy od dubbingu, możecie sobie tylko wyobrażać jak duże pieniądze stacje "oszczędzają" (oszczędzają ująłem w cudzysłów, bo diabli wiedzą gdzie pieniądze idą - chyba do kieszeni szefów bo oferta programowa nie jest lepsza).
A tak swoją drogą, SM w polskiej wersji wydane na VHS to jedyne, które mają normalne tłumaczenie i dają "radę".
[93] Re: Sailor Moon na wp.tv
Gargu [*.150.246.94.ip4.artcom.pl], 31.03.2011, 23:46:40, odpowiedź na #20, oceny: +4 -1
GarguNo, nienormalne. I nienormalne jest, jak Japonka podklada glos pod postacie meskie, tez. Trzeba podlozyc ruski dubbing, szybko!
[100] Re: Sailor Moon na wp.tv
Bert Raccoon [*.tktelekom.pl], 01.04.2011, 00:05:08, odpowiedź na #93, oceny: +1 -2
Bert RaccoonJeśli aktor dubbingowy potrafi odpowiednio modulować głosem to chociażby kobieta może grać postacie męskie. U nas przykładem może być chociażby Joanna Wizmur (Dexter, Elroy itd). Niestety nasi lektorzy nie potrafią zmieniać głosów odpowiednio do płci, chyba że o czymś nie wiem.
Za czasów języka "ruskiego" jak to ładnie określiłeś nie było filmów ani tym bardziej telewizji. Jeśli znasz ten język - śmiało, może znajdziesz tych (oprócz lingwistów), którzy mają z 500 lat na karku i posługują się tym językiem
[92] Re: Sailor Moon na wp.tv
Gargu [*.150.246.94.ip4.artcom.pl], 31.03.2011, 23:43:52, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
GarguBo po niemiecku.
[9] Re: Sailor Moon na wp.tv
Silent Angel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2011, 15:42:10, oceny: +3 -3
Silent AngelBystre były te jego komentarze.
Analizowanie bajeczek dla dzieci to bardzo ambitny pomysł. 3mać tak dalej B]
[11] Re: Sailor Moon na wp.tv
Hyuga [82.45.44.*], 31.03.2011, 15:50:42, odpowiedź na #9, oceny: +1 -1
http://niekrytykrytyk.com/

podajże 17 odcinek opowiada o kapitanie Tsubasa gorąco polecam :)
[57] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:45:08, odpowiedź na #9, oceny: +1 -0
❤Tuminure❤Myślę, że jego filmy nie skupiają się na analizowaniu.
[12] Re: Sailor Moon na wp.tv
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 31.03.2011, 16:07:33, oceny: +10 -10
lady_magmazastanawia mnie to czy ten człowiek ma mózg.
Robienie z siebie totalnego durnia ostatnio jest chyba jedyną metodą na zdobycie" sławy".
[35] Re: Sailor Moon na wp.tv
Etna [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 20:01:27, odpowiedź na #12, oceny: +2 -3
EtnaW dzisiejszych czasach można tylko tak zabłysnąć. Przykład? Panowie Kuba i Szymon z pewnej komercyjnej stacji. ;p
[48] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:26:47, odpowiedź na #35, oceny: +0 -3
❤Tuminure❤Porównujesz dwa inne rodzaje humoru. Co powiesz o kabarecie animrumru lub łowcy kropka be (od razu przepraszam, za błędne nazwy ale nie mam pojęcia jak one brzmią oryginalnie) ?
[85] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:37:24, odpowiedź na #12, oceny: +4 -0
❤Tuminure❤To Ty chyba gracjana nie widziałaś.
[103] Re: Sailor Moon na wp.tv
Krakowska [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.04.2011, 06:33:36, odpowiedź na #12, oceny: +0 -1
KrakowskaMa mózg, potwierdzają to jego podsumowania filmowe.
[13] Re: Sailor Moon na wp.tv
k [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 16:08:36, oceny: +2 -0
kWidziałem tego kolesia kilka razy, jakoś dziwnie za bardzo przypomina mi Nostalgia Critica.
[30] Re: Sailor Moon na wp.tv
Kitsune [*.xdsl.centertel.pl], 31.03.2011, 19:50:14, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
KitsuneMożesz jeszcze dodać że nazwa dziwnie podobna. Z tego co koleś mówi, efekt zamierzony.
[96] Re: Sailor Moon na wp.tv
BZW Golem [178.73.49.*], 31.03.2011, 23:50:28, odpowiedź na #30, oceny: +1 -0
BZW GolemJakaś kiepska podróba z niego >_>
[14] Re: Sailor Moon na wp.tv
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 31.03.2011, 16:12:15, oceny: +3 -3
whiskasGość wzoruje się na Nostalgia Critiku — słabym, jak całe TGWTG poza Ashensem — dodają do tego szczyptę żenady made in Poland. Drugi najczęściej oglądany polski partner YouTube, naprawdę? Dobra, pierwszy jest jeszcze gorszy.
[16] Re: Sailor Moon na wp.tv
Joe [*.ssp.dialog.net.pl], 31.03.2011, 16:23:41, odpowiedź na #14, oceny: +6 -2
JoeTo że się wzoruje to nic zdrożnego, zawsze powtarzam, że naśladownictwo to najwyższa forma uznania. Nie zgodzę się, że Nostalgia Critic jest słaby, ja go lubię, choć jego recenzje są nierówne, a w większych dawkach może się przejeść.
[21] Re: Sailor Moon na wp.tv
Wilczy [*.finemedia.pl], 31.03.2011, 17:12:10, odpowiedź na #16, oceny: +2 -0
WilczyTen kto zacznie naśladować Yahtzee'go z Zero Punctuation (i mu to wyjdzie) zostanie moim personalnym Bogiem.
[38] Re: Sailor Moon na wp.tv
DuDuL [*.ip.netia.com.pl], 31.03.2011, 20:07:12, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
DuDuLPopieram i dokładam się do zostania wiernym sługą jak ktoś to osiągnie i nie wypali się po miesiącu
[46] Re: Sailor Moon na wp.tv
loki_kun [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:16:46, odpowiedź na #38, oceny: +0 -2
loki_kunEE..tam..i tak zawsze znajdą się fanboye, którzy stwierdzą, że to żenada takie naśladownictwo..itd..itp..tak to niestety u nas w kraju już teraz jest...=_=
[ co widać co po niektórych powyższych komentarzach ]
[63] Re: Sailor Moon na wp.tv
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:51:19, odpowiedź na #46, oceny: +3 -0
whiskasZadanie na dziś, rozdział „Czytanie ze zrozumieniem”. Znajdź moment, gdzie stwierdzam „że to żenada takie naśladownictwo..itd..itp..”.
Nie krytykuję wzorowania się per se, a tylko sądzę, że raczej kiepskie wzorce sobie Niekryty Krytyk wybrał, a dosypanie sporej ilości product placementu nie było zbyt ciekawym wkładem własnym.
[113] Re: Sailor Moon na wp.tv
Ramroyd [*.adsl.inetia.pl], 02.04.2011, 21:20:19, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
Whiskas - zadaj to zadanie sam sobie.

"[ co widać co po niektórych powyższych komentarzach ]"

Nie chodziło bezpośrednio o twój komentarz, a komentarze jeszcze wyżej. Nie bądź egocentrykiem.
[116] Re: Sailor Moon na wp.tv
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 02.04.2011, 23:58:14, odpowiedź na #113, oceny: +2 -1
whiskasNie jestem, po prostu odpowiedź była w drzewku z mojego komentarza. Jako, że inne odpowiedzi są offtopikiem, to uznałem, że odnosi sie do mnie.
[58] Re: Sailor Moon na wp.tv
CELL767 [*.stargard.mm.pl], 31.03.2011, 21:46:00, odpowiedź na #14, oceny: +1 -1
CELL767Podpisuje się pod tym jak nigdy :O
Critic jest tak beznadziejnie słaby, drętwy, nudny i przede wszystkim maksymalnie sztuczny że macki opadają. No i ten skrzekot jaki z niego się wydobywa przypomina mi posłankę Senyszyn.
[15] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 16:20:40, oceny: +7 -2
Natciano___________O
Te komentarze miały być błyskotliwe i śmieszne? Bo jeśli tak, to chyba coś mu nie wyszło...
[23] Re: Sailor Moon na wp.tv
arcueid [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2011, 18:13:53, odpowiedź na #15, oceny: +5 -1
arcueidMam podobne przemyślenia...
Takie to potwornie niskie jest moim zdaniem i pokusiłabym się o stwierdzenie, że prostackie, skoro gościu komentuje prawie wszystko "sushi" i jakieś blaablablab ; ]
[59] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:46:51, odpowiedź na #23, oceny: +0 -2
❤Tuminure❤Prostackie? To jak nazwiesz całą resztę komercyjnego "śmiesznego" chłamu puszczanego w tv?
[67] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:55:16, odpowiedź na #59, oceny: +1 -1
NatcianNie licytujmy teraz, które programy są bardziej prostackie v_v Większość rzeczy puszczanych w TV jest poniżej poziomu krytyki.
[69] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:57:19, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
❤Tuminure❤Hm... a mógłbym prosić o filmik z jakimś bardziej ambitnym, a jednocześnie wyluzowanym (o ile to można tak nazwać) polskim humorem?
[72] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:59:09, odpowiedź na #69, oceny: +2 -0
TassadarKabaret Starszych Panów jeszcze by się może nadał.
[78] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 22:04:32, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
NatcianW sumie lubiłam niektóre występy Ireneusza Krosnego. Niestety, niewiele więcej "ambitnego, wyluzowanego polskiego humoru" nie znam, bo nie oglądam polskiej TV ani polskich kabareciarzy i innych krytyków. Na szczęście....
[82] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:26:37, odpowiedź na #78, oceny: +2 -2
❤Tuminure❤Obejrzałem właśnie jeden z występów Krosnego (pierwszy raz na oczy go widziałem) pt. Matura. Cały film obejrzałem z kamienną twarzą zastanawiając się z czego ci ludzie się śmieją. Jak dla mnie totalna nuda. Obym nigdy więcej nie musiał go oglądać.

Krótko mówiąc... każdy ma inny gust i chyba trzeba to uszanować. Filmik oczywiście jest (trochę) prostacki (bo mniej więcej taki ma być z założenia), co nie zmienia tego, że dla mnie jest prześmieszny (w przeciwieństwie do Krosnego).
[89] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 22:50:35, odpowiedź na #82, oceny: +2 -1
NatcianSęk w tym, że znam filmiki autorstwa jednej z osób, na której Krytyk się wzorował (jak sam napisał na swojej stronie) i naprawdę prezentują się one o niebo lepiej.
Właśnie obejrzałam Tsubasę. Rzeczywiście, o wiele lepsze od Sailorek, ale nadal niektóre komentarze zalatują sztucznością (aczolwiek w okolicach 8 minuty nawet się porządnie zaśmiałam :D).
Ale dla mnie Nerdzika i tak nie przebija jeśli chodzi o poziom wykonania i wczucia się w rolę (bo jeśli chodzi o tematykę to już zależy co kto lubi - jak już Tassadar gdzieś tam wspominał, jest to dość niszowe).

Żeby nie było, że oceniam subiektywnie z punktu widzenia fana m&a - pokazałam te Sailorki mojemu chłopakowi, który z anime baaardzo niewiele wspólnego (oglądał Sailorki, DB i Blicza) i który non stop ogląda wszelkie możliwe produkcje typu 'Krytyka' (ale niekoniecznie te polskie) - po 5min zapytał, czy może iść już spać, bo nie ma siły tego dłużej oglądać ;p
[105] Re: Sailor Moon na wp.tv
HΛЯPΛGŌN [*.152.139.113.dsl.dynamic.eranet.pl], 01.04.2011, 09:48:31, odpowiedź na #78, oceny: +1 -0
HΛЯPΛGŌNKrosny nie jest zły, ale to taki specyficzny rodzaj humoru. Ja wolę jakies ostre teksty Kryszaka wymierzone w nasze "elity" polityczne. Niestety w ostatnich latach nic się chłop nie wychyla.
[111] Re: Sailor Moon na wp.tv
Kyuushizuki [*.plusgsm.pl], 02.04.2011, 13:41:27, odpowiedź na #105, oceny: +1 -0
KyuushizukiPodobno po Mokonie zaszył się w górach i żywi się jedynie odpadkami po turystach.
[17] Re: Sailor Moon na wp.tv
Pasisia [*.bnet.pl], 31.03.2011, 16:26:31, oceny: +3 -2
PasisiaBardzo lubię oglądać filmiki niekrytego, ale Sailor Moon niezbyt mu wyszło...Ogólnie lepiej według mnie żeby nie komentował anime ;-/ Choć Tsubasa był dość fajny moim zdaniem. ;-]
[19] Re: Sailor Moon na wp.tv
gg gonia [*.novacomp.pl], 31.03.2011, 16:39:35, oceny: +5 -3
gg goniaMnie się tam podobało było zabawnie ale i tak najlepszy jest ten o jedzeniu zupy. :D
[22] Re: Sailor Moon na wp.tv
Mixik [193.37.139.*], 31.03.2011, 18:13:25, oceny: +8 -3
A moim zdaniem przesadzacie. Ja tam go lubię - widać, nie wszyscy - ale żeby od razu wyjeżdżać z tekstami: "zastanawiam się, czy ten człowiek ma mozg" (pozdr magma)... To był akurat jeden z jego słabszych odcinków, ale z kolei kapitan Tsubasa wyszedł mu całkiem przyzwoicie. :D
[37] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.devs.futuro.pl], 31.03.2011, 20:03:51, odpowiedź na #22, oceny: +4 -3
NatcianWidać ja się za dużo Angry Video Game Nerda naoglądałam, bo poziom tego gostka (jeśli chodzi o wytykanie 'błędów' i naśmiewanie się z różnych sytuacji) to po prostu żenua. To wszystko jest po prostu masakrycznie sztuczne, wymuszone i (nierzadko) zupełnie nietrafione :|
[45] Re: Sailor Moon na wp.tv
Mixik [193.37.139.*], 31.03.2011, 20:54:10, odpowiedź na #37, oceny: +3 -2
Bardzo mi przykro, że nie trafia w twoje gusta ten wielce "żenujący" i "uwłaczający godności porządnego widza" program. :D
[49] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:27:22, odpowiedź na #45, oceny: +1 -0
NatcianNie twierdzę, że uwłacza godności porządnego widza - nie cytuj czegoś, czego nie powiedziałam. Po prostu twierdzę, że mu nie wyszło i że znam o wiele lepiej zrobione programy tego typu (np. wspomniany już przeze mnie Nerdzik, aczkolwiek to nieco inna tematyka), które z bardzo miłą chęcią oglądam i bardzo lubię. Po prostu oglądając tego gostka odniosłam wrażenie, że stara się być śmieszny do przesady i niestety odnosi skutek odwrotny (np. komentarz o szczekających kotach...).
[87] Re: Sailor Moon na wp.tv
Mixik [193.37.139.*], 31.03.2011, 22:44:15, odpowiedź na #49, oceny: +1 -0
Sushi sushi?*

*(why so serious? - dop. red.)
[88] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:50:34, odpowiedź na #87, oceny: +2 -2
SfierszczSushi honda hiroshima tsunami fukushima vifon nagasuka?
[47] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:23:24, odpowiedź na #37, oceny: +1 -0
TassadarTu się z tobą nie zgodzę o tyle, że jest to program wieloodcinkowy i ocenianie poziomu po jednym, nie najlepszym akurat filmiku jest trochę pochopne. Jak już tu parę osób wspomniało, choćby odcinek o Tsubasie jest o wiele lepszy, tak jak choćby i ten o Telezakupach. Zresztą to kwestia gustu, mi tez nie wszystkie jego programy się podobają, ale jest kilka naprawdę dobrych.
[52] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:30:03, odpowiedź na #47, oceny: +1 -0
NatcianNerd też jest wieloodcinkowy, a mimo to nie znalazłam tam żadnego odcinka, którego oglądanie by mnie męczyło albo powodowało u mnie facepalma co 5 sekund. Zresztą w niusie jest akurat ten odcinek, więc nie rozumiem dlaczego nie miałabym się podzielić moimi (jakże skomplikowanymi!) przemyśleniami, nawet jeśli innych nie widziałam.
Najwyraźniej humor tego pana, przedstawiony w tym odcinku, mnie nie bawi :x Ale to nie jest wina tego, że uważam anime za "święte i nietykalne", bo jestem chyba ostatnią osobą na świecie, która anime uważa za coś takiego. Gdyby tak było, to Nerda też bym nie znosiła, bo obraża moje ukochane gry - a ja go po prostu uwielbiam :D
[54] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:36:42, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
TassadarZa bardzo niszowe jak dla mnie, kiedyś oglądałem parę odcinków ale jakoś mi nie podeszło mimo ciekawych spostrzeżeń. Może dlatego że Nerd ma taki trochę usypiający głos? ;)
[56] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:43:01, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
NatcianUsypiający? Mnie tam nie usypia :P
Nie wiem czy takie niszowe, jeśli patrzeć na liczbę odtworzeń - ale na pewno nie dla każdego. Dla mnie jak najbardziej, bo jestem wielką miłośniczką gier starych jak świat, o których nikt dziś nie pamięta. A pomysł AVGN polega mniej więcej na tym samym co tego Pana Krytyka, a wykonanie jest imo 100x lepsze (a przede wszystkim nie zalatuje taką..... sztucznością :/). U Jamesa nawet niecenzuralne słowa lecące na prawo i lewo fajnie brzmią i nie wywołują efektu więdnięcia uszu.
[61] Re: Sailor Moon na wp.tv
CELL767 [*.stargard.mm.pl], 31.03.2011, 21:49:43, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
CELL767"It's time to start droppin some F-Bombs!!"
[86] Re: Sailor Moon na wp.tv
Ludek [*.promax.media.pl], 31.03.2011, 22:38:37, odpowiedź na #61, oceny: +1 -0
LudekF-bomby powiadasz...

"Wait, who's this? Fred Futch - Fred Fucks?! ...FRED FUCKS?! ...Fred Fucks! Oh my God, "Fred Fucks"! Ohh, my God, it's Fred Fucks! Oh hoh hoh ho, Fred Fucks."
[90] Re: Sailor Moon na wp.tv
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 23:18:19, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
NatcianDon't know how to "FUCK" something
[91] Re: Sailor Moon na wp.tv
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 23:34:11, odpowiedź na #86, oceny: +1 -0
VampirciaPrzestań, to mój ulubiony fragment z Nerda i znowu mi się przypomniał, a jest trochę późno na głośny śmiech:P
[102] Re: Sailor Moon na wp.tv
Etna [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2011, 01:00:41, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
EtnaDunham się kłania, jak widzę.
[24] Re: Sailor Moon na wp.tv
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.03.2011, 18:17:02, oceny: +7 -0
Przecież ta postać z gry to jak w ryj strzelił Sailor V.
also
CO JA KURWA OGLĄDAM.
[25] Re: Sailor Moon na wp.tv
xionacz [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 18:33:34, oceny: +8 -3
xionaczTen pan od samego początku był mega nudny, nie ma o czym gadać :]
[26] Re: Sailor Moon na wp.tv
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.03.2011, 19:08:22, oceny: +8 -13
Mówiąc szczerze to nie było śmieszne.

Gościa nie ma sensu obrażać bo to przecież zwykły błazen, który:
- nie zna i nie lubi japońskiej animacji (sam fakt nazywania bajką o tym świadczy pomijając idiotyzm jego komentarzy)
- i co kompletnie chore ten człowiek wziął sobie anime gdzie występuje magia, demony, zjawiska nadprzyrodzone i przyrównywał to do prawdziwego świata (co innego jakby jakieś szkolne anime bez mocy nadprzyrodzonych analizował). Jak go określić ?
- Żartował sobie z żartów tym anime. Jeśli skończył jakąkolwiek szkołę to powinien wiedzieć, że nie ma sensu żartować ze śmiesznych tekstów, powiedzeń skoro one takie miały być.
- dragon ball czy pokemon o wiele bardziej pasuje do żartów niż sailor moon.
[27] Re: Sailor Moon na wp.tv
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 19:16:56, odpowiedź na #26, oceny: +4 -1
AtoMan> dragon ball czy pokemon o wiele bardziej pasuje do żartów niż sailor moon

lol

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[42] Re: Sailor Moon na wp.tv
Morg [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 20:39:26, odpowiedź na #28, oceny: +4 -0
Morg> Przed oceną anime należy zrozumieć japońską mentalność, ich poczucie humoru, żarty bo widać, że ciemniak pod tym względem
> niezły był.

Po co?
[44] Re: Sailor Moon na wp.tv
Kitsune [*.xdsl.centertel.pl], 31.03.2011, 20:53:58, odpowiedź na #28, oceny: +8 -0
KitsunePrzed obejrzeniem filmów Niekrytego Krytyka należy zrozumieć co to znaczy "napierdzielać się z czegoś" i wiedzieć, że nie należy brać tego co mówi na poważnie.

On nie chciał ocenić serialu ani poznać mentalności japońców tylko sie z czegoś pośmiać. Wziął do tego SM bo jego działka są rzeczy które leciały w tv w latach 80 i 90. Nie miał zamiaru nikogo obrazić. Robi to dla funu. Wychodzi mu to lepiej lub gorzej (w tym wypadku gorzej) ale kogoś to śmieszy.

Zachowujecie sie jakby nic nie można było powiedzieć na waszą Święta O La Boga Jedyną Japonie Mange Anime Nigdy Dziewice. Trochę dystansu =_=.
[50] Re: Sailor Moon na wp.tv
loki_kun [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:28:29, odpowiedź na #28, oceny: +5 -0
loki_kunum..niby wedle jakiego rankingu nagle Dragon Ball czy Shaman King sa gorsze od Sailor Moon ??

A co do filmiku ...jakbyście się ludzie zastanowili i sięgneli pamięcią troszkę wstecz..to koleś przecież robi dokładnie to samo co kiedyś robiło się na hentai nightach... komentuje prześmiewczo wszystko jak leci. Czasem lepiej, czasem gorzej...

Przynajmniej nie "hejteruje" cudzych filmików...

A jeśli komuś się nie podoba to co on robi..to jest na to prosta, stara rada... " Zrób to samo chłopie lepiej "
XP
[64] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:51:35, odpowiedź na #50, oceny: +5 -0
❤Tuminure❤Wedle rankingu toma--. Lepiej nie dyskutuj na temat tego rankingu, gdyż jest to jedyny słuszny i prawdziwy ranking. Serio. Naprawdę serio.
[83] Re: Sailor Moon na wp.tv
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:31:22, odpowiedź na #50, oceny: +2 -1
whiskasCiekawe podejście do krytyki. Rozpisałbym się, ale idę robić film 3D, żeby móc powiedzieć, że nie lubię Shreka.
[84] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:33:18, odpowiedź na #83, oceny: +5 -0
SfierszczJesteś złym człowiekiem, jednookie dzieci nie mogą oglądać filmów w 3d.
[98] Re: Sailor Moon na wp.tv
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 31.03.2011, 23:56:01, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
whiskasBłąd. Jestem masochistą, bikoz ajm ślepy na jedno oko.
I nigdy nie lubiłem stereogramów.
[118] Re: Sailor Moon na wp.tv
Gawor [*.ssp.dialog.net.pl], 06.04.2011, 00:25:44, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
Gawor"Takie o wiele słabsze Dragon Ball, Pokemon, Digimon, Shaman King, Beyblade , Yugi Oh, Megaman pasuje o wiele bardziej do kpin."

Co do Rockmana - to jest anime głównie przeznaczone dla dzieci, więc wiadomo, ze ktoś starszy by znalazł tam same wady (choć to moje pierwsze i ukochane anime, nie znaczy, że nie widzę tam wad). Jak to Wojtini ujął to anime "dla zakompleksionych dziewczynek i 8-letnich dzieci".

I nie zgodzę się, ze Dragon Ball jest słabsze. Wiele osób z naszego pokolenia, lat 90-tych przesiadło przed TV oglądając te mordobicie. Anime nie jest złe, jedynie polski lektor sux.
[29] Re: Sailor Moon na wp.tv
DiziXagi [*.multi-play.net.pl], 31.03.2011, 19:36:07, oceny: +5 -1
Mnie się tam podoba :)

A jeśli kogoś boli że nazywa Sailorki "bajką"... no cóż, zapomniało bydle jak cielęciem było.
[51] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:28:41, odpowiedź na #29, oceny: +1 -1
TassadarCałkiem trafne spostrzeżenie. Tak jak patrzę po komentarzach to też ciekawi mnie pojawiająca się czasem opinia, że krytykować anime mają prawo tylko ci którzy się na nim, znają. Bo i w związku z tym moje pytanie - jakie dokładnie tytuły i ile w takim razie trzeba znać żeby móc krytykować? 50? 100? 127 i 6/9? Gość po prosu się nabija, z rożnym skutkiem, z rozmaitych rzeczy, ale wiadomo, anime jest święte i nietykalne...
[53] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:35:15, odpowiedź na #51, oceny: +2 -3
SfierszczJa tam dalej nazywam animce bajkami. Bo jakby nie patrzeć - tym one są. Ew. żeby brzmiało poważniej nazywam to 'japońską animacją'. Brzmi lepiej i wyjdzie się na mniejszego idiotę niż się jest w rzeczywistości.

I swoją drogą, 100 widzianych serii to niewiele niestety.
[55] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:42:02, odpowiedź na #53, oceny: +1 -0
TassadarNiby niewiele, ale jeśli ktoś jest bystry i rozsądnie podchodzi do tematu to i po 10 seriach może opiniować i krytykować - jasne nie będzie miał takiego wglądu i umkną mu niuanse, ale to logiczne. Z drugiej strony nawet i 1000 serii na liczniku nie czyni z człowieka nieomylnej wyroczni.
[62] Re: Sailor Moon na wp.tv
Shippo~ [*.multimo.pl], 31.03.2011, 21:51:17, odpowiedź na #53, oceny: +4 -2
Shippo~Przepraszam bardzo - anime to nie bajki. I nie, wcale nie dlatego, że "przesłania, krew, golizna, filozofie, humor niezrozumiały dla dzieci" et cetera, tylko dlatego, że bajki to Ezop pisał - krótkie, rymowane i z morałem. Dobranocki to też nie są bajki, tak samo jak wszystkie inne filmy animowane. Określenie "kreskówki" jest bardziej na miejscu, zarówno do Smerfów, jak i do Sailorek.
[66] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:54:34, odpowiedź na #62, oceny: +0 -1
❤Tuminure❤A może weźmiemy pod uwagę to, do czego potocznie używa się słowa bajki?
[68] Re: Sailor Moon na wp.tv
Shippo~ [*.multimo.pl], 31.03.2011, 21:56:46, odpowiedź na #66, oceny: +4 -1
Shippo~A może zaczniemy wreszcie używać słów zgodnie z ich znaczeniem?
[74] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:00:26, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
SfierszczMowa potoczna jest potoczna. A poza tym istnieje proste rozróżnienie. 'Czytam bajki' i 'oglądam bajki'. Ew. 'czytam anime' i 'oglądam mangę'.
[75] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:02:55, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
❤Tuminure❤Ależ używamy z ich znaczeniem. Potocznym.
[106] Re: Sailor Moon na wp.tv
Shippo~ [*.multimo.pl], 01.04.2011, 16:30:46, odpowiedź na #75, oceny: +2 -0
Shippo~Chodziło mi o to prawdziwe znaczenie.
Nazywać kreskówki bajkami, to tak, jakby nazywać drzwi balkonem.
[109] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 02.04.2011, 11:54:22, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
SfierszczI to jest prawdziwe potoczne znaczenie. Języka tak sam z siebie nie zmienisz. Kształtują go ludzie, nie czyjeś widzimisię.
[122] Re: Sailor Moon na wp.tv
SeNe [*.noc.fibertech.net.pl], 19.12.2011, 17:59:22, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
SeNe>prawdziwe znaczenie

Tak, jedyne słuszne i prawdziwe. Nope, nie masz racji, bo moje zdanie > Twoje zdanie.

A teraz idę otworzyć balkon żeby móc wyjść zajarać na drzwiach.
[70] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:57:22, odpowiedź na #62, oceny: +2 -0
TassadarTego tak łatwo nie zmienisz, tak się zakorzeniła owa definicja bajki wśród przeciętnego zjadacza chleba, że nie ma rady. Co nie znaczy że sprostowywać nie można i nie warto.
[71] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:58:20, odpowiedź na #62, oceny: +2 -0
SfierszczI od tego momentu Zmierzch stał się literaturą...
[119] Re: Sailor Moon na wp.tv
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.04.2011, 13:00:28, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
DoliA chińskie bajki stały się anime...
[65] Re: Sailor Moon na wp.tv
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.03.2011, 21:53:05, odpowiedź na #53, oceny: +0 -3
Można mówić seriale animowane, japońska animacja czyli po prostu tak żeby słownictwo nie sprawiało wrażenia, że coś jest dla dzieci.

Bo nie ukrywajmy, ale mówiąc bajka jak i nawet kreskówka kojarzy się z czymś dla dzieci.

Lecz przykładowo nie mam nic przeciwko nazywaniu bajką pokemona, digimona czy innych podobnych anime dla widzów w takim wieku. Lecz sailor moon to nie była seria dla małych dziewczynek lecz głównie nastolatek (co prawda raczej gimnazjalistek, a nie licealistek). Anime dla młodzieży nie powinno się nazywać bajką ani kreskówką.
[31] Re: Sailor Moon na wp.tv
Kitsune [*.xdsl.centertel.pl], 31.03.2011, 19:55:51, oceny: +1 -0
KitsuneJeeezu, ciśniecie jakby to było dla was wielce personalne. Troche dystansu, ludzie...

Ale co prawda to prawda, wyszło mu to naprawdę średnio. Ogólnie jego poziom humoru ma od kilku odcinków tendencję spadkową. Jego trochę starsze filmiki są znacznie lepsze (ale tez nie wszystkie).
[32] Re: Sailor Moon na wp.tv
Etna [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 19:55:56, oceny: +3 -1
EtnaOsobiście polecałabym recenzentowi bliskie spotkanie trzeciego stopnia z Ryśkiem Mosznoczołym. Recka poniekąd śmieszna, no bo co to za film/serial, który nie ma wad. Jednak śmiem wątpić co do umiejętności samozwańczego pana "krytyka".
[34] Re: Sailor Moon na wp.tv
DuDuL [*.ip.netia.com.pl], 31.03.2011, 19:57:50, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
DuDuLDzięks ^^
[60] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 21:47:52, odpowiedź na #32, oceny: +1 -2
TassadarRysiek do mnie za Chiny Ludowe nie trafia. Za dużo randomowych i na siłę upychanych żartów. Pojedynczo nie są może takie złe, ale w takim zagęszczeniu zlewają się w jedno.
[36] Re: Sailor Moon na wp.tv
DuDuL [*.ip.netia.com.pl], 31.03.2011, 20:02:41, oceny: +3 -1
DuDuLRecenzja jak recenzja... koleś ma całkiem sporą widownie (śmiem przypuszczać, że głównie gimnazjaliści - nie mam dowodów po prostu takie przeczucie)
i widać, że starał się rozbawiać głównie ją... I z tego powodu brak bardziej ambitnych gagów...

Wkurzył mnie rasizm w tym epie. Jak i w poprzednim z Tsubasą... Jakie to Polskie naśmiewać się z czegoś czego się nie zna i nie rozumie>_>
[40] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 31.03.2011, 20:13:34, odpowiedź na #36, oceny: +5 -1
SfierszczMi się akurat motyw 'sushi toyota yamaha yakuza' (czy jakoś tak) w miarę podobał. Fajne ukazanie jak typowy Polak odbiera japońskie cudactwa.

No ale wszyscy tutaj uważamy Japonię za kraj najlepszy na świecie, a japoński za najpiękniejszy język we wszechświecie, więc o czym tu w sumie dyskutować, burak jeden się wyśmiewa z mojej wspaniałej azjatyckiej animacji.
[97] Re: Sailor Moon na wp.tv
riziak [81.219.122.*], 31.03.2011, 23:52:58, odpowiedź na #40, oceny: +3 -0
riziakto nie tak - jeśli lubisz Japonie, to znasz jej i blaski i cienie ;)
[39] Re: Sailor Moon na wp.tv
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 31.03.2011, 20:10:16, oceny: +7 -1
Kolo_z_WrockaTylko kilka minut wytrzymałem - generalnie dno :/ (ale motyw z odwróconą aureolą Jezusa mi się podobał ;p)
[73] Re: Sailor Moon na wp.tv
Lisek [*.dynamic.chello.pl], 31.03.2011, 22:00:23, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
LisekTak! Dokładnie. Jedyny moment, w którym parsknąłem. Przypomniał mi się też pewien fragment z pewnego bardzo nisko budżetowego filmu...

"Odwrócony okrąg! Znamię zdrajcy!"
[95] Re: Sailor Moon na wp.tv
riziak [81.219.122.*], 31.03.2011, 23:50:27, odpowiedź na #39, oceny: +1 -0
riziaktru, jedyny dobry, przynajmniej do momentu jak pojechał z persenem.
[76] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 22:03:20, oceny: +1 -0
TassadarAle i tak jest lepszy niż Strasburger albo Blikle z reklamy banku :P
[77] Re: Sailor Moon na wp.tv
❤Tuminure❤ [*.rudaslaska.vectranet.pl], 31.03.2011, 22:04:22, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
❤Tuminure❤Problem w tym, że ten pierwszy to klasyka i legenda, a ten drugi to pączek z żenadą (to ten, prawda?).
[79] Re: Sailor Moon na wp.tv
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 31.03.2011, 22:06:34, odpowiedź na #77, oceny: +4 -1
TassadarDokładnie. Pączki nadziewane marmoladą i beznadziejne. Po usłyszeniu "dowcipu" poczułem jak mózg próbował uciec przez uszy.
[94] Re: Sailor Moon na wp.tv
riziak [81.219.122.*], 31.03.2011, 23:49:22, oceny: +3 -1
riziakoooooo, matkoo, ale koleś daje xD to nie jest śmieszne (przynajmniej dla mnie ;P), to jest prostackie, a w jego wykonaniu dodatkowo żenujące, w końcu kurna znanym krytykiem jest. cy cuś.

(takie teksty mogłyby równie dobrze wyjść od jakiegoś dresa z mojego dawnego osiedla ;D)
[101] Re: Sailor Moon na wp.tv
Yen [*.dynamic.chello.pl], 01.04.2011, 00:25:27, oceny: +10 -2
YenNie wiem co jest śmieszniejsze - ten filmik czy TONY ZBULWERSOWANYCH BUTTHURT fanów Animacji Japońskiej.
[104] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 01.04.2011, 07:31:19, odpowiedź na #101, oceny: +3 -2
SfierszczTe drugie. Chociaż filmik zły nie jest, odpowiedzi wkurzonych gimnazjalistów są lepsze.
[108] Re: Sailor Moon na wp.tv
Baloo_CTW [*.adsl.inetia.pl], 01.04.2011, 23:23:20, odpowiedź na #101, oceny: +1 -0
Prawda ? Haters gonna hate.
Ale to trzeba mieć - uwaga , trudne słowo - dystans ;)
[110] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 02.04.2011, 12:01:17, odpowiedź na #108, oceny: +2 -0
SfierszczDystans to jest to, czego Polakom brakuje najbardziej. I to jest smutne. Nie potrafią cieszyć się życiem, tylko wsadzają kij w dupę i nazywają innych, którzy potrafią się nim cieszyć, niedojrzałymi osobami.
[114] Re: Sailor Moon na wp.tv
Baloo_CTW [*.adsl.inetia.pl], 02.04.2011, 22:57:04, odpowiedź na #110, oceny: +1 -1
Dokładnie tak. A nie raz się ktoś będzie naigrawał z naszych wartości czy przekonań.
Na powyższym przykładzie - odkąd interesuje się m&a już tyle razy ktoś robił sobie jaja ze mnie , czy też z mojego hobby , że nawet nie jestem w stanie tego zliczyć. W obecnych czasach i tak możemy się cieszyć że jest tak duże zrozumienie i akceptacja dla tego konkretnego tematu. A to że ktoś sobie z tego kpi ? No to cóż, jego wola. Jest demokracja , każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii.
[115] Re: Sailor Moon na wp.tv
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 02.04.2011, 23:35:37, odpowiedź na #114, oceny: +2 -1
SfierszczJa sam z tego kpię. I mi z tym dobrze. Nie ma sensu się oburzać o takie rzeczy jak anime.
[112] Re: Sailor Moon na wp.tv
Ari3l [*.dynamic.chello.pl], 02.04.2011, 16:18:18, oceny: +2 -0
Ari3looooooo niekryty ruszył świętość i się autor(ka) sfochował :D patrząc na ilość debili na youtube on według mnie jest na poziomie i mnie śmieszy :D a teraz fani Tsubasy też się fochujcie bo też skomentował to anime.. LOL
[117] Re: Sailor Moon na wp.tv
Gawor [*.ssp.dialog.net.pl], 03.04.2011, 00:20:41, oceny: +1 -0
GaworDo krytyka nigdy nic nie miałam, zawsze mnie każdy jego film rozśmieszał. Każdy ma inny gust co do humoru i o tym nie powinno się dyskutować. Nie wiem też skąd ten bulwers, tylko dlatego, ze na swój sposób skomentował Sailor Moon. ;)
Powered by WashuOS