header imageheader imageheader image

Shibien 2

Shibien

Sortowanie: Układ:

Shibien 2 - 0000003
676 x 952
36,48 KB
Shibien 2 - Angel egg
684 x 950
45,93 KB
Shibien 2 - a ballad for us
671 x 941
64,16 KB
Shibien 2 - Dancer
645 x 907
42,49 KB
Shibien 2 - Facecik
749 x 1057
45,83 KB
Shibien 2 - i am thinkiig about forever
632 x 944
41,22 KB
Shibien 2 - Knight
660 x 952
50,08 KB
Shibien 2 - Laska
751 x 783
51,08 KB
Shibien 2 - Mikage
640 x 895
74,98 KB
Shibien 2 - na trawce
777 x 1087
95,69 KB
Shibien 2 - Ninja
715 x 1015
58,78 KB
Shibien 2 - Profilek
619 x 947
64,17 KB
Shibien 2 - sawachika
724 x 1018
81,91 KB
Shibien 2 - Servant
757 x 1083
78,66 KB
Shibien 2 - Techno
665 x 934
75,41 KB
Shibien 2 - wood maiden
656 x 943
79,91 KB
Shibien 2 - w wannie
669 x 950
66,20 KB
Informacje
Data dodania:11.02.2007, 18:04:42Odsłon:4094Obrazów:17Rozmiar:1,03 MB

To już druga galeria tej rysowniczki. Nadal preferuje ołówek, aczkolwiek znajdzie się tutaj także praca kolorowana na komputerze. Autorka odgraża się, że nie pokaże prac w akwarelach, stąd prośba od redakcji o niepohamowany słowotok w celach motywacyjnych ;)

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
5,70/10 (10 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 20 dodaj

[1] Re: Shibien 2
Selphier [*.speed.planet.nl], 11.02.2007, 20:00:10, oceny: +0 -0
SelphierKolejna galeria?!To już chyba 4 w ciągu 2 tygodni ! ^^ super!:D No więc...Baaardzo mi się podoba Twoja galeria,ale!... czasami mam wrażenie ,że ... hmmm... jak by to... głowa jest narysowana znacznie gorzej niż reszta ... nie jest tak we wszystkich pracach ale w niekrórych :D Nie wiem dlaczego... może mi się tylko tak wydaję xD Ale pomijając to,bardzo mi się podobają Twoje arty ^^ No i ołówek...mój ulubiony xD Na prawdę świetnie rysujesz. WIELKIE POZDRO i czekam na następną Twoją galerie ^^
[2] Re: Shibien 2
Selphier [*.speed.planet.nl], 11.02.2007, 20:08:55, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Selphierdancer,servant- właśnie w tych pracach głowa mi nie pasuję xD . I zauważyłem,że ręce w niektórych pracach też są gorsze od reszty ciała ^^ Ale nie przejmuj się mną ... to pewnie moje wymysły xD Ogólnie... tak jak już napisałem ... jest super ^^
[4] Re: Shibien 2
shibien [*.jed.isu.net.sa], 12.02.2007, 17:56:46, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
shibienCieszy mnie,że mimo wszystko podobaja ci się te bazgroły^_^ Ołówek ogólnie rządzi,próbowałam różnych technik,ale chyba pozostane na dłuzej przy nim własnie hehe A co do tych2 pracek to faktycznie cuś nie pasi,ale to TYLKO 2 pracki,prawda:))
[3] Re: Shibien 2
Aktegev [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2007, 09:42:41, oceny: +0 -0
AktegevPodoba mi się różnorodność póz i strojów jaką wprowadzasz do rysunków. Zdecydowanie też lepiej wychodzi Ci praca z ołówkiem niż z komputerem. Rażą mnie natomiast błędy w proporcjach pomiędzy poszczególnymi częściami ciała, czyli anatomia, nad którą mogłabyś jeszcze popracować, oraz przesadnie wielki Twój podpis pod pracami, jaki przy niektórych rysunkach wychodzi zupełnie na pierwszy plan (według kolejności percepcji powinniśmy najpierw zauważać rysunek a dopiero potem podpis ;)). Pozdrawiam :)
[5] Re: Shibien 2
shibien [*.jed.isu.net.sa], 12.02.2007, 18:00:07, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
shibienWiesz,że nigdy nie zwracałam uwagi na to jak się podpisuje,ciekawe spostrzeżenie,a co do anatomi to wciąż nad nią pracuję^_^dzieki za komenta!
[6] Re: Shibien 2
Oka [*.chello.pl], 12.02.2007, 20:09:16, oceny: +0 -0
Okaładne prace. Chociaż troszkę szkoda, ze wszystkie w ołówku... Wolę kolorki,a le cóż :) Uwaga ode mnie - może spróbowałabyś dodać trochę mocniejszych cieni? To może bardziej uwypuklić postać od tła. Pozatym brakuje mi teł ^^; No i ten podpis, ale to juz wiesz.
Bardzo mi się natomiast podobają buźki i oczęta. ciała też ci wychodzą całkiem całkiem... A anatomia? Ha, przecież każdy ma z nią jakieś problemy:) Cóż, czekam na kolejną galerię. Mam nadzieję, że wtedy dodasz troszku kolorków:)
[7] Re: Shibien 2
shibien [*.jed.isu.net.sa], 13.02.2007, 20:41:54, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
shibienHehe teł mi tez brakuje i dopiero teraz zauważyłam jak bardzo ich brak,wybrałam akurat takie puste ech ślepota ze mnie^_^ Dzięki za miłe słówka i motywację a co do ołówka to po prostu go uwielbiam lol pozdróffka!!
[8] Re: Shibien 2
Miya [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2007, 13:46:45, oceny: +0 -0
MiyaNo wiec...bardzo podoba mi sie Twoja galeria =]
To prawda,ze czasem anatomia cos nie tego...mam wrazenie,ze po prostu skupiasz sie na jednej czesci ciala,ladnie Ci wychodzi,a pozniej reszta olewka ;p ale to tylko takie moje tam...Pewnie nie mam racji :]
Mam takie wielkie przeczucie,ze za jakis czas bedziesz jedym z najlepszych rysownikow ;]

Pozdrawiam :)
[9] Re: Shibien 2
shibien [*.bu.uni.torun.pl], 15.02.2007, 12:25:34, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
shibienNyo bardzo mi miło,że takie miłe słówka czytam^_^ Troche racji masz racji z tym skupianiem się,nie powiem,przeważnie nie poprawiam zbyt wiele w jednej pracy a akcentuje to co lepiej wyjdzie:) i tak nierówno jest z tą anatimią hehe A co do przeczcia to byłoby miło,na razie DUŻO pracy mnie czeka lol
[10] Re: Shibien 2
Nekoi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.02.2007, 22:56:47, oceny: +0 -0
No, no... Bardzoooo ładne ^_^
Czasami mnie jednak raziła ta anatomia, a i też czasami twarze...
Ale pracujjj dalej i dawajta kolorajta!:D (czyli pokoloruj nyu xD)
[13] Re: Shibien 2
shibien [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2007, 08:47:03, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
shibienA pewno że będe dalej pracować,nad kolorkami też^_-
[11] Re: Shibien 2
Gagazehn [*.chello.pl], 17.02.2007, 22:19:43, oceny: +0 -0
GagazehnNo! Fajne rysunki, ale czasem te mordki jakieś krzywe. Ale i tak jest miodzio. Daję 8.
[12] Re: Shibien 2
shibien [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2007, 08:46:25, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
shibienojoj łosiem(8:))dziemkuję za komentka hehe
[14] Re: Shibien 2
Beretta [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.03.2007, 01:15:51, oceny: +0 -0
BerettaTeż preferuje ołówek -_- i bardzo mi się podoba Knight, Wood Maiden, Servant... hmm Techno - bardzo dobra nazwa ;] a Mikage kolorowana na komuterze też jest fajna - a z czasem się wprawisz. Dużo walki..., łez... jak dramatycznie :>
[15] Re: Shibien 2
shibien [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.03.2007, 07:12:14, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
shibienno ktos w koncu podziela moją miłość ołówkową hehe miło słuchac,że moje wypociny jednak podobaja się,naprawdę,motywacja rośnie błyskawicznie^_^dzięki
[16] Re: Shibien 2
minister Kultury i Oświaty [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.05.2007, 10:41:07, oceny: +0 -0
masz ocene 5/10? ZA CO KURWA! JA BYM NAWET 0,00000 00000000 0000000 0000 000000 00000 00000000 000000 0000000 0000 00000000 00000000 000000000 00000000 0000000 0000000001 PUNKTA NIE DAL ZA TE GÓWNA a moze papier zuzyty po wizycie w kiblu , bo szczerze mowiac to mi przypominaja twoje pprace- zuzyty papier toaletowy...ja bym nie mial ochoty widziec twoj biedny skaner jak musi te smrody skanowac, to musza byc cierpienia, lacze sie z twym skanerem w tych cierpieniach, poniewaz ja musialem to cos ogladac, prawie mi galy w oczach wypalilo od ilosci obrzydliwosci zawartej w tych pracach.... wies co? mam dla ciebie propozycje-utnij sobie lapy. nie zajmuj sie tym...jak pomysl ze biedne drzewa musza poswiecac swoj zywot by potem byc papierem ktory musi slady twojej malo tworczej dzialnosci...moznaby to porownac do najgorszej wysypki swiata (jak sie nie kaplas to porownuje te slady olowka (gowna?)do krost po wysypce)
[17] Re: Shibien 2
shibien [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.06.2007, 07:13:25, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
shibienOch widzę,że prawdziwy znawca sie znalazł. Gratuluje tej jakże kwiecistej wypowiedzi,poruszyła mą delikatna naturę artysty i zmieniła światopogląd. Też mi,qwa,geniusz...brak słów ech
[18] Re: Shibien 2
Jesebell [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.09.2007, 18:34:49, oceny: +0 -0
Ktoś tu musi jeszcze troche popracowac...Ogólnie nie jest zel widac że się starasz....życze powodzenia w dalszej pracy...pewnie będzie coraz lepiej...
[19] Re: Shibien 2
Jesebell [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.09.2007, 18:40:41, oceny: +0 -0
aaa... minister można wyrazic swoje zdanie w bardziej kulturalny sposób... mnie też nie wszystko sie tu podoba ale to nie znaczy że mam prawo mieszac kogoś z błotem...jak dziewczyna jeszcze popracuje to rysunki będą lepsze i te pewne niedociągnięcia znikną...a tak ostra krytyka nie jest dobrym rozwiązaniem więc lepiej sie zastanów zanim coś napiszesz...a ty Shibiden rysuj dalej...jaszcze troche wprawy i będzie ok.. powodzenia
[20] Re: Shibien 2
Tania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.11.2007, 16:32:08, oceny: +0 -0
Fajne nie powiem....;)
Powered by WashuOS