header imageheader imageheader image
{Wydarzenie}
Yagicon odwołany
Autor: Grisznak, Data: 26.09.2013, 17:45:41, Źródło: Oficjalna strona konwentu
GrisznakKonwent Yagicon, mający się odbyć w ten weekend w Kędzierzynie-Koźlu, został odwołany. Poinformowali o tym na oficjalnej stronie jego organizatorzy. Ich oficjalne oświadczenie brzmi następująco:

Z wielka przykrością zawiadamiam jako Main Org!
KONWENT ZOSTAJE ODWOŁANY
Niestety z powodu pomówień i zastraszenia szkoły konwentowej, wypowiedziała ona nam umowę najmu. Do szkoły zadzwoniła niby wystraszona matka i powiedziała ze taka impreza nie może sie odbyć bo:
1) Sa złe panele propagujące złe rzeczy
2)Kuratorium w Małopolsce wydało zakaz organizacji imprez w szkołach i napisał o to samo pismo do innych kuratoriów
3) Jesteśmy chorobą którą trzeba leczyć a w Warszawie powstała grupa która zajmuje sie odwykiem mangowców.
4) Powiedziała tez pani dyrektor, ze jak sie zgodzi na imprezę to przyjedzie zrobi jej dym i będzie miała problemy.
Niestety pani dyrektor ugieła sie pod presja tych zarzutów i gróźb (bo tak to wygląda) i na 2 dni przed konwentem straciliśmy szkolę. Wycięto nam jako organizatorom paskudne świństwo, ale jeszcze większa krzywdę zrobiono wam, gdyż wiem ze zainteresowanie impreza było spore oraz wiele osób sie zaangażowało. Z mojej strony mogę jedynie gorąco przeprosić w imieniu organizatorów. Ponieśliśmy wielką stratę , nie licząc finansowej, ale jako fani którzy chcieli sie podzielić radością popkultury z innymi. Do wczoraj wszystko było ok. Dziś wystarczył jeden telefon by zakończyć nasza imprezę. Mam tylko nadzieje ze podobne historie jak u nas sie już nie wydarza i będziemy mieli okazje bawić sie na jakim s innym konwencie wspólnie.
Jeszcze raz przepraszamy!
Main Org „HAKURO”

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 80 dodaj

[1] Re: Yagicon odwołany
Mononono no Fono [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2013, 18:36:52, oceny: +9 -3
Ja pierdolę.

Zebralibyście się w te 4-5k luda, wysłałby każdy maila do burmistrza i do kuratorium z żądaniem wyjaśnień i przy okazji do mediów. I po każdym tak odwołanym konie, aż do skutku.

Dzisiejszy "fandom" jest ruchany w dupsko, bo nie potrafi się postawić. No ale jeżeli sprowadza się solidarność fandomową do szerowania głupich fanpejdży i kupowania chujowych gazetek(tak AoW, piję do waszych postów), to ja się nie dziwię dlaczego ona zanika. Było już kilkoro takich co chciało wam to wpoić do głowy, ale dopóki sami do tego nie dojdziecie, to nic nie dadzą wszelkie wysiłki, choćby nie wiem jakie duże.

P.S. Zarówno według Google, jak i mojej znajomej z pewnego ośrodka nie ma żadnego mangowego odwyku w Polsce, co dopiero w Warszawie.
[11] Re: Yagicon odwołany
Rav from hell [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2013, 21:09:47, odpowiedź na #1, oceny: +6 -0
Jak wszystko jest czarno na białym, spisane w stosownych umowach, organizacja jest poważna, a w dokumentach nie ma syfu to takie rzeczy jak "donos rodzica" nie działają. Sorry.

Poza tym bawi mnie przykład świętego Krakowa... Jeśli byłoby tak, jak zapisano w wyjaśnieniu organizatorów i dyrekcji, to AB-5olution odbywał się zapewne pod namiotem :)
[13] Re: Yagicon odwołany
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2013, 21:39:22, odpowiedź na #11, oceny: +6 -0
Kraków ma już duże doświadczenie odnośnie namiotów.
[14] Re: Yagicon odwołany
Rav from hell [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2013, 21:44:37, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Też fakt.
[2] Re: Yagicon odwołany
Mianda [*.dynamic.chello.pl], 26.09.2013, 19:00:59, oceny: +5 -0
MiandaKuratorium w Małopolsce wydało zakaz organizacji imprez w szkołach i napisał o to samo pismo do innych kuratoriów

wat

Jeśli to prawda, to szykuję się kupoburza stulecia.
[5] Re: Yagicon odwołany
Mononono no Fono [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2013, 19:19:21, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
info.radio park.com.pl/index .php/lokalne4/kedz ierzyn-kozle/i tem/5607-odwo%C 5%82ano-konwent

Oczywiście spacje do usunięcia
[6] Re: Yagicon odwołany
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2013, 19:22:22, odpowiedź na #2, oceny: +7 -0
Zastanawiam się tylko jakie prawa pozwala kuratorium wchodzić w kompetencje samorządów, do których przecież szkoły należą.
[54] Re: Yagicon odwołany
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 23.10.2013, 09:23:59, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
karaczanOficjalna argumentacja oficjalną argumentacją, jakaś przecież być musi, ale tak naprawdę konwent nie odbył się dlatego, że Pani Dyrektor się przestraszyła brzmienia vox populi. Samorządy mają w dupie, nie ma żadnej prawnej przesłanki, by konwent odwołać; pani dyrektor po prostu się ugięła, choć nie musiała, bo nie wiem - PR? Strach o stołek, lepiej dmuchać na zimne? Chujnia z grzybnią. Współczuję organizatorom, nie ma nic bardziej chujowego, niż pracować na darmo... Ale i nie kumam, dlaczego nie można było zaprotestować? Te kilka tysięcy maili dałoby pani dyrektor do myślenia. Można było narobić szumu, a tu co? Spuszczenie nosa na kwintę i wątłe "okej"?
[31] Re: Yagicon odwołany
Dred [*.adsl.inetia.pl], 29.09.2013, 13:04:05, odpowiedź na #2, oceny: +1 -0
Skoro to prawda, to jakim cudem B-team organizuje swoje imprezy, a przy okazji Miohi wynajęło całą szkołę na sleep, podczas ostatniego Magni?
[55] Re: Yagicon odwołany
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 23.10.2013, 09:25:46, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
karaczanBo tam albo nie dzwoni jakaś pierdolnięta mamuśka z ryjem, albo dzwoni, ale oni mają w dupie i dotrzymują danego organizatorom konwentu słowa.
[3] Re: Yagicon odwołany
Hina-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.09.2013, 19:02:53, oceny: +3 -1
Riddikos o 19:01 na audycji Radia AOI powiedział, że to wina organizatorów, mam to nagrane.
[4] Re: Yagicon odwołany
Mianda [*.dynamic.chello.pl], 26.09.2013, 19:08:58, odpowiedź na #3, oceny: +19 -1
Mianda19:01 słychać strzały
[16] Re: Yagicon odwołany
Wojtini [*.ennet.pl], 27.09.2013, 09:46:35, odpowiedź na #3, oceny: +3 -0
WojtiniNikt ich nie słucha
[7] Re: Yagicon odwołany
Chestnut [37.128.154.*], 26.09.2013, 19:31:09, oceny: +3 -0
ChestnutTo pewnie Białystok, bo w tym terminie ma być PFA2.
[8] Re: Yagicon odwołany
Dred [*.adsl.inetia.pl], 26.09.2013, 19:59:06, odpowiedź na #7, oceny: +1 -0
Bo moje miasto to Białystok...
[9] Re: Yagicon odwołany
Dred [*.adsl.inetia.pl], 26.09.2013, 20:03:47, oceny: +1 -0
Nie no, ja czekam, aż mój ulubiony poznański fandom ogłosi organizację dwudniowego konwentu:P bo takie ploty chodzą tu i ówdzie XD
[10] Re: Yagicon odwołany
SStefania [*.jmdi.pl], 26.09.2013, 20:35:55, oceny: +8 -0
SStefaniaDonosy i udawanie stroskanych rodziców najlepszym trollowaniem mangowców.
A wymyślanie ich najlepszym sposobem na uniknięcie odpowiedzialności przez niedoszłych orgow.
[15] Re: Yagicon odwołany
# [*.ssp.dialog.net.pl], 26.09.2013, 23:31:05, odpowiedź na #10, oceny: +1 -1
Is this the world we created?
What did we do it for?
[18] Re: Yagicon odwołany
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.09.2013, 12:34:13, odpowiedź na #10, oceny: +0 -1
W tym przypadku obstawiam to drugie, bo jest ulubioną wymówką niedoszłych orgów.
[20] Re: Yagicon odwołany
SStefania [194.110.240.*], 27.09.2013, 13:22:12, odpowiedź na #18, oceny: +1 -1
SStefaniaNo i chyba wygrałeś, bo według fejsbuniowych komciów Guile'a (a ja mu wierzę) to nie mieli podpisanej umowy i tuż przed konwentem dyrektorka nadal nie chciała tego zrobić.
[56] Re: Yagicon odwołany
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 23.10.2013, 09:27:28, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
karaczanSkoro tak, to tym gorzej, ale jednak lepiej mi się żyje z myślą, że ktoś tam czegoś nie dopilnował i przedsięwzięcie się sypnęło, niż że ktoś ugiął się przed telefonem jakiejś zatroskanej mamuśki.
[12] Re: Yagicon odwołany
Ekspert Macierewicza [*.dynamic.chello.pl], 26.09.2013, 21:18:48, oceny: +0 -1
RZAAAAAAAAAL.   
[17] Re: Yagicon odwołany
Wojtini [*.ennet.pl], 27.09.2013, 10:13:15, oceny: +0 -1
WojtiniPrzykre. Naprawdę przykre, jak sie patrzy na dzisiejsze społeczeństwo, takie zamknięte, takie komunalne, może za 40 lat, jak to zgniłe zestarzałe pokolenie (zarówno polityków, księży i starych matek-polek) wymrze, coś się zmieni i kraj będzie bardziej otwarty.
[19] Re: Yagicon odwołany
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 27.09.2013, 13:14:08, odpowiedź na #17, oceny: +4 -2
A ty naprawdę wierzysz to co piszą ? Że złe społeczeństwo konwent zepsuło ? Raczej półdupni orgowie znowu nawalili i szukają kiepskich wymówek.
[21] Re: Yagicon odwołany
Mianda [*.dynamic.chello.pl], 27.09.2013, 14:48:01, odpowiedź na #19, oceny: +3 -2
MiandaPatrząc na styl pisowni, bardzo prawdopodobne.
[22] Re: Yagicon odwołany
Wojtini [*.ennet.pl], 27.09.2013, 16:17:51, odpowiedź na #19, oceny: +0 -1
WojtiniNie chodzi konkretnie o ten konwent, ale że to co podali jako powód jest jak najbardziej realne w naszym kraju. Jeśli jednak nie jest to prawdą co do Yagiconu to bless them, ale nie zmienia faktu, że jest to realne "zagrożenie" w tym religijnym kraju gdzie przebudowują budynki na pomniki Jezusa.
[23] Re: Yagicon odwołany
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 27.09.2013, 19:33:43, oceny: +3 -0
Vampircia"powstała grupa która zajmuje sie odwykiem mangowców."
Ke???
[25] Re: Yagicon odwołany
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.09.2013, 21:45:28, odpowiedź na #23, oceny: +3 -0
Za 100 złotych za godzinę terapii wyleczę Cię ze wszystkiego.
[24] Re: Yagicon odwołany
Czarnyy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.09.2013, 20:43:59, oceny: +0 -0
CzarnyyEhh szkoda,a chciałem porobić kilka zdjęć, no ale tak to już bywa że na ostatnią chwile pójdzie coś nie tak.
[26] Re: Yagicon odwołany
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.09.2013, 22:15:10, oceny: +8 -0
Kolo_z_WrockaDla mnie brzmi niewiarygodnie, skoro na stronie pisze, że impreza objęta jest patronatem prezydenta Tomasza Wantuta - a zatem prezydenta i jednocześnie osoby osobiście zaangażowanej (bo gdyby chodziło tylko o urząd, w imieniu którego imprezę poparł jakiś urzędnik, to chyba by nikt nie podawał nazwiska). Także dziwi, że szkoła podległa samorządowi rozwala imprezę wspieraną przez prezydenta miasta...
[27] Re: Yagicon odwołany
Leniwy [*.litnet.osi.pl], 27.09.2013, 22:17:46, oceny: +1 -0
LeniwyWszystko jest takie poryte, z wyjaśnień orgów wynika, że umowa była spisana. Ale kurna, jaka umowa? Tak ciężko poprosić o pomoc prawnika, zawrzeć kary umowne, dodatkowe warunki? Organizatorzy idą chyba na skróty i nie wpisują odpowiednich zabezpieczeń do umowy. Jak się napisze dobrą umowę to dyrektor 3 razy przemyśli zanim zerwie umowę, bo wtedy czekają go kary finansowe (chyba, że będzie się sądzić i wygra, mało prawdopodobne).
[28] Re: Yagicon odwołany
Daiku [*.zabrze.vectranet.pl], 27.09.2013, 22:51:24, odpowiedź na #27, oceny: +1 -0
DaikuSłyszałem, że dyrektorzy szkół nie chcą podpisywać umów w których są różnego rodzaju kary za jej zerwanie. Może jest jakieś ziarenko prawdy w tym.
[29] Re: Yagicon odwołany
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.09.2013, 15:18:45, oceny: +2 -1
RyujiCzytając to aż mnie oczy zabolały, a przecież mam hełm..
[30] Re: Yagicon odwołany
Fenek Alfa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.09.2013, 20:24:22, oceny: +7 -4
Fenek AlfaStreamingowe podsumowanie miesiąca września:

Manga Entertainment - kanał na Youtube(japońska ścieżka + angielskie napisy):
Bezpłatny

The Irresponsible Captain Tylor: Season 1(1-26)
Wydawca: Manga Entertainment
Dostęp: [klik]

Crunchyroll (japońska ścieżka dźwiękowa, angielskie napisy)
Bezpłatny/Płatny

Brak

Daisuki (japońska ścieżka dźwiękowa, angielskie napisy)
Bezpłatny/Płatny

Brak

Vodeon (japońska ścieżka dźwiękowa, polskie napisy)
Bezpłatny

Brak

Na pocieszenie, odblokowali w naszej części Europy Houkago no Pleiades

Jako komentarz dodam, że na samym Crunchy Czechy mają już trzy serie z tego sezonu.
[32] Re: Yagicon odwołany
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 29.09.2013, 14:32:53, odpowiedź na #30, oceny: +4 -2
I co minusujecie, prawdę mówi.

Widać lubicie jak wam się sra do mordy, podczas gdy obocokrajowiec obok je lody.

I DODATEK PROSICIE O WIĘCEJ, WY KURWY.

Ohohohohoho (:D)
[34] Re: Yagicon odwołany
Kanimir [*.cm-5-6d.dynamic.ziggo.nl], 29.09.2013, 16:20:11, odpowiedź na #32, oceny: +2 -1
KanimirA ja mieszkam za granicą i właśnie te lody jem, nie wiem o co się tu plebs wykłóca, do roboty byście się wzięli.
[35] Re: Yagicon odwołany
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 29.09.2013, 16:31:07, odpowiedź na #34, oceny: +3 -2
Pracujcie i wyjeżdżajcie za granicę żeby oglądać animu legalnie :)
[38] Re: Yagicon odwołany
Kanimir [*.cm-5-6d.dynamic.ziggo.nl], 29.09.2013, 17:38:00, odpowiedź na #35, oceny: +2 -3
KanimirNie chcę tu żadnych fanów animu ze wschodniej europy.
[40] Re: Yagicon odwołany
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 29.09.2013, 18:52:10, odpowiedź na #38, oceny: +2 -1
Snob.
[46] Re: Yagicon odwołany
Mario7 [*.dynamic.mm.pl], 30.09.2013, 14:32:09, odpowiedź na #38, oceny: +1 -0
Mario7Sam wszystkiego nie obejrzysz :)
[33] Re: Yagicon odwołany
Fenek Alfa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.09.2013, 15:47:28, odpowiedź na #30, oceny: +1 -0
Fenek AlfaOK, aktualka. Crunchy "dodało" trzy tytuły dla polski. Dlaczego w cudzysłowach? A dlatego, że dwóch z nich wciąż nie możemy obejrzeć(oficjalnie są dostępne "wszędzie poza Azją"), a Bed Biting Bug to bajka dla dzieci. To już jest chamskie.

EDIT: Potwierdzone, Polska leży w Azji.
[36] Re: Yagicon odwołany
Magma [*.21.rev.vline.pl], 29.09.2013, 16:41:38, odpowiedź na #33, oceny: +0 -1
A nie w Afryce?
[37] Re: Yagicon odwołany
Mononono no Fono [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.09.2013, 17:15:50, odpowiedź na #36, oceny: +2 -0
Aż wszedłem na proxy(RPA) i sprawdziłem, Walkure dostępne nawet tam.
[41] Re: Yagicon odwołany
Typr [*.tktelekom.pl], 29.09.2013, 19:35:09, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Właśnie sprawdziłem, przy Walkure nie ma infa, że nie jest dostępne w naszym regionie.
[44] Re: Yagicon odwołany
Mononono no Fono [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.09.2013, 20:32:12, odpowiedź na #41, oceny: +1 -0
Na crunchy nie ma takiego infa, po prostu ładuje stronę ale nie wyświetla żadnego filmu do którego nie masz dostępu.

Z resztą, tu nie chodzi o to. Chodzi o to, że jesteśmy sto lat za murzynami, a człowiek który nas w to wpakował(czyli MrDżedaj) wciąż grasuje i wciąż robi siarę na arenie międzynarodowej(ktoś o tym napisał na acepie, nie chce mi się szukać).
[39] Re: Yagicon odwołany
Bert Raccoon [*.dynamic.chello.pl], 29.09.2013, 17:45:22, odpowiedź na #36, oceny: +3 -2
Bert RaccoonPolska nigdzie nie leży. Ona wisi i powiewa.
[42] Re: Yagicon odwołany
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 29.09.2013, 20:02:13, odpowiedź na #33, oceny: +2 -0
AtoManCzemu do urwy ędzy Sikorski nie reaguje
[43] Re: Yagicon odwołany
SStefania [*.jmdi.pl], 29.09.2013, 20:05:45, odpowiedź na #33, oceny: +0 -1
SStefaniaChyba Butt Biting Bug i anime jest bajeczkami dla dzieci, więc nie wiem, z czym masz problem, akurat coś dla fanów streamingu :)
[45] Re: Yagicon odwołany
SSD-SDO-X [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.09.2013, 00:38:15, odpowiedź na #30, oceny: +0 -2
Umiejętność czynienia użytku z torrentów naprawdę poszerza horyzonty ; ]
[47] Re: Yagicon odwołany
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 30.09.2013, 16:59:31, odpowiedź na #45, oceny: +3 -1
AtoManA potem mnie Yanek obraża we wstępniaku łotaku, chociaż sam bardziej szkodzi.
[48] Re: Yagicon odwołany
Mao [*.play-internet.pl], 02.10.2013, 22:00:48, odpowiedź na #47, oceny: +0 -2
MaoCzytam wstępniaki, ale kim Ty jesteś to pojęcia nie mam.
[49] Re: Yagicon odwołany
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 03.10.2013, 18:10:32, odpowiedź na #48, oceny: +3 -0
AtoManJestem uosobieniem fana strzelającego rynkowi w głowę nie kupując gównianych wydań DVD po zawyżonych cenach.
[50] Pytanie do Griszy
SSD-SDO-X [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2013, 11:17:37, oceny: +3 -1
Grisza, jak to jest, że oglądasz anime, czytasz mangi, interesujesz się fantastyka, w sumie jesteś niegłupi, wykształcony i lubisz yuri, a popierasz PiS? Ja tego nie rozumiem, w pale mi się nie mieści w sumie. PiS yuri nie lubi... :]
Swoją drogą - jaki jest Twój stosunek do miękkich narkotyków (marihuana, haszysz)?

Pozdrawiam
XYZ Anon
[51] Re: Pytanie do Griszy
Co. [*.sieradz.vectranet.pl], 14.10.2013, 18:02:53, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
Czyli jak ktoś jest fantastą, mangowcem i na dodatek jest wykształcony - nie może popierać PiS?
Aha, nie jestem 85-letnim moherem.
[52] Re: Pytanie do Griszy
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 16.10.2013, 22:29:18, odpowiedź na #51, oceny: +1 -1
AtoManPopieranie PiS kłóci się z byciem wykształconym (nie mylić z "posiadaniem wykształcenia"). Z byciem mangowcem też, bo w oczach tej formacji ta grupa niczym nie różni się od gejów, lewaków i zwolenników cywilizacji śmierci.
[53] Re: Pytanie do Griszy
marcinm [*.kopnet.pl], 19.10.2013, 14:08:28, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
marcinm>>>DURR HURR look at how retarded I am.
[57] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 23.10.2013, 09:35:50, odpowiedź na #53, oceny: +1 -0
karaczanJednak wydaje mi się, że przedmówca ma wiele racji, bo PiS kojarzy się z konserwatywnym, wąskim podejściem do świata, dodatkowo z klapkami na oczy, jakimi jest nachalne promowanie idei narodowych i katolickich, podczas gdy jądrem mangi, anime, fantastyki ogólnie, jest poszerzanie percepcji, rozwijanie wyobraźni, całościowe i kreatywne ujęcie świata i niepowstrzymana potrzeba, by marzyć i snuć wizje, czego konsekwencją jest sokratesowska pokora wobec rzeczywistości, tolerancja dla inności i pochwała indywidualizmu.
[58] Re: Pytanie do Griszy
marcinm [*.kopnet.pl], 26.10.2013, 23:32:28, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
marcinmCo do pierwszej części - nie będę się kopał z koniem. Co do drugiej - czuję się intelektualnie zgwałcony, mam nadzieję, że trollujesz.
[59] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 26.10.2013, 23:59:15, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
karaczanNo jak, to przecież najszczersza prawda. Świadczy o tym chociażby sama etymologia słowa "manga". Konserwatyzm i manga są ideowo sprzeczne. Czy baby z ubijakiem do schabowych w łapie i krzyżykiem na szyi dobrze bawiłyby się na "Akirze"? Odnośnie do pierwszej części - Putra, Hoffman, Macierewicz, Kaczyński, Giżyński etc. to nie są, umówmy się, tytani intelektu. Tusk to skurwiel, ale przynajmniej inteligentny.
[60] Re: Pytanie do Griszy
marcinm [*.kopnet.pl], 27.10.2013, 00:48:33, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
marcinmTak zupełnie btw. baby robiące schabowe to z defaultu pisiory, a wegetarianki/weganki, względnie wyzwolone feministki to z defaultu peowki, czy inna palikociarnia?

Mam wrażenie, że masz dosyć prosty światopogląd.

>>>Tusk to skurwiel, ale przynajmniej inteligentny.

A tutaj, to żeś zupełnie odjechał.
[61] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 27.10.2013, 13:56:37, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
karaczanTusk jest piekielnie cwanym i kreatywnym kłamcą, Kaczor od Smoleńska zżera własny ogon i nawet kłamie już bez przekonania :) Nie wdawajmy się w politykę, tho.

Baby w chustach i fartuchach ze schabowym w zgrabiałych rękach, wąsate janusze na gaciach i w podkoszulkach, kumasz :)

Twoje wrażenie niechaj pozostanie twoim wrażeniem.

Odnośnie tego co pisałem o mandze, jesteś przeciw? To co ciebie kręci w temacie?
[62] Re: Pytanie do Griszy
marcinm [*.kopnet.pl], 27.10.2013, 18:49:57, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
marcinmMylisz cwaniactwo z inteligencją i zamykasz się w tanich stereotypach, ale ok. Zostawmy to.

Co do mangi - tak, jestem przeciw, ponieważ to co napisałeś w żaden sposób nie przylega do tego co jest standardem w anime - infantylne, powtarzalne historyjki nastawione na zaspokojenie najniższych instynktów - sex i przemoc. Postaci, często płaskie, nieżyciowe, schematyczne - zazwyczaj starczy spojrzeć na chara design, usłyszeć seiyuu i już jest wszystko jasne do 13 epizodu, mimo, że to pierwsze pięć minut pierwszego epizodu. Nawet jak trafi się w miarę dobra seria, to sorry, kończymy w połowie, resztę doczytajcie w mandze/powieści (Yahari no seishun love, Hataraku Mao sama, chociażby). W ostatnich paru sezonach, w miarę dobre tytuły to w sumie Psycho-Pass, Shinsekai Yori, Gatchaman, Kiniro, Jojo, Rozenki (lol, następny sezon za 3 lata, jak dobrze pójdzie) i pewnie coś tam jeszcze. Tak, czy siak, 95% anime to tania kiła.

A siedzę w mandze/anime bo to lubię.
[63] Re: Pytanie do Griszy
Powiadam, bracie. [*.sieradz.vectranet.pl], 30.10.2013, 08:15:26, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
PiS kojarzy ci się z tym, co przedstawiają media lewicowe lub kojarzące się z PO.
Podejściem niczym nie różnisz się od wspominanych przez ciebie "bab ze schaboszczakiem", które nie mogą zrozumieć Akiry.
[68] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 30.10.2013, 22:00:25, odpowiedź na #63, oceny: +0 -1
karaczanRóżnię się tym, że nie spędzam całego życia przy desce od krojenia schabu i rozumiem (a przynajmniej tak myślę) "Akirę" :) Skoro PiS kontroluje krajową telewizję, to kto przedstawi bardziej wiarygodny ich obraz: TVP1 czy TVN24?
[69] Re: Pytanie do Griszy
Handluj z tym. [*.sieradz.vectranet.pl], 31.10.2013, 20:09:45, odpowiedź na #68, oceny: +2 -0
Ty też oceniasz na podstawie obiegowych i mylnych opinii - więc nie rozumiem, czemu narzekasz, iż ciebie też tak oceniają (mangowiec jako pedofil, bo było parę skrajnych przypadków; mangowiec jako niedorosła panna oglądająca uprawiających seks gejów, bo przecież o tym mówili w "Tygodniku (pseudo)Katolickim").
"PiS kontroluje krajową telewizję" - wut.
Radzę zapoznawać się z całymi wypowiedziami/konferencjami, wchodzić na różne serwisy (polecam salon24 lub naszeblogi), przeglądać wiadomości na różnych stronach. Dzięki temu po prostu sam sobie będziesz wyrabiał opinię o pewnych sprawach, a nie będą ci ją wyrabiali dziennikarze.
[70] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 31.10.2013, 21:30:47, odpowiedź na #69, oceny: +0 -1
karaczanMówisz o mylnych obiegowych opiniach, a nie argumentujesz przeciw. Poza tym na niekorzyść PiS-u działają tacy ludzie, jak Macierewicz chociażby, a jeszcze bardziej na ich nie korzyść działa to, że nie wywalają Macierewicza z PiS-u i nie negują jego chorych teorii. Wniosek z tego taki, że je popierają, więc nie możesz mi pisać, że źle wnioskuję o całym PiS-ie, na bazie jakichś wyimaginowanych bzdur bez pokrycia w rzeczywistości. No bo mają pokrycie w rzeczywistości. Odnośnie Salonu24 i Naszychblogów - skąd pewność, że tam obraz partii nie jest zakłamany? Przecież to też media?
[71] Re: Pytanie do Griszy
Wu. [*.sieradz.vectranet.pl], 01.11.2013, 09:17:33, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
Na salonie i naszychblogach można zapoznawać się z opinią wielu stron, porównywać je itd. Dodatkowo można na salonie włączać newsy z paru różnych stron. Pluralizm opinii - pewny.

Co do pana Macierewicza - jestem ciekawa, czy obejrzałeś całą najnowszą konferencję pod jego patronatem, a nie tylko przeczytałeś omówienia prasowe (z Wyborczej, jak mogę zgadywać). Ośmieszanie tego pana jest ulubioną zabawą wielu mediów. Mało kto wspomina jednak o kłamstwach rządu w sprawie Smoleńska (np. że przekopali ziemię na głębokość 10 metrów), "paście na buty lub niekompetencji ICH naukowców. O tym, że w dalszym ciągu nie możemy doprosić się wraku i czarnych skrzynek.
[72] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 01.11.2013, 14:51:07, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
karaczanPrawo międzynarodowe mówi, że to państwo prowadzi śledztwo, na terenie którego doszło do katastrofy. Smoleńsk jest w Rosji, nie w Polsce, i tyle. To nie jest inwencja Rosji, takie po prostu jest prawo. Odnośnie do Macierewicza, jego teorie nie trzymają się kupy, on wierzy (albo chce wierzyć) w zamach i dostosowuje fakty do tej wersji wydarzeń. Nie czytam gazet, ledwie czasem obejrzę wiadomości, więc chyba jeśli już ktoś jest zmanipulowany, to raczej ten, kto popiera tezy o zamachu, bo każdy logiczny człowiek z miejsca widzi, że to humbug i martyrologia. Zawsze wydawało mi się, że to poglądy dla dziadów, okazuje się, że chyba można być dziadem nie dobiwszy do trzydziestki.
[73] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 01.11.2013, 14:53:08, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
karaczanPRAGNĘ zaznaczyć, że nikogo nie atakuję i nie miałem zamiaru obrazić, tak po prostu myślę; w zasadzie to z miłą chęcią powitam koniec dyskusji o polityce, bo fakty są takie, że wszyscy jesteśmy ruchani i dojeni, niezależnie od opcji, która może nam się wydawać sensowniejsza od innych, de facto jedziemy więc na tym samym wózku. Jest mnóstwo fajniejszych tematów, dobre anime chociażby.
[74] Re: Pytanie do Griszy
marcinm [*.kopnet.pl], 01.11.2013, 15:10:53, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
marcinm>>>Artykuł 3. Konwencji Chicagowskiej stwierdza wyraźnie, iż konwencja ta stosuje się wyłącznie do statków powietrznych cywilnych a nie państwowych.

Podstawą śledztwa miała być umowa z 1993 roku w sprawie ruchu samolotów wojskowych i wspólnego wyjaśniania katastrof, Tusk podjął decyzję o wyborze konwencji chicagowskiej w trakcie nieoficjalnych rozmów z Putinem, z pogwałceniem jakichkolwiek procedur, które w takich sytuacjach powinny obowiązywać.

sznurek

sznurek

>>>bo każdy logiczny człowiek z miejsca widzi, że to humbug i martyrologia.

każdy logicznie myślący człowiek widzi, że rząd kręci, a komisja millera robi sobie jaja.
[75] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 01.11.2013, 20:24:29, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
karaczanNo to się dokształciłem :) A Macierewicz nie robi sobie jaj powołując do zespołu ekspertów od katastrof budowlanych i fałszując zdjęcia w Photoshopie? I po co by mieli kręcić? Bo był zamach? Przecież nie tylko Kaczyńscy lecieli tym samolotem.
[76] Re: Pytanie do Griszy
marcinm [*.kopnet.pl], 01.11.2013, 20:53:14, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
marcinm>>>ekspertów od katastrof budowlanych

mówisz o profesorze Jacku Rońdzie, jeśli tak to weź się ogarnij.

>>>i fałszując zdjęcia w Photoshopie

ciekawy zarzut, potrafisz to udowodnić?

>>>I po co by mieli kręcić?

nie kręcą, bo po co mieliby kręcić. Nawet jak kręcą, to po co mieliby kręcić, więc nie kręcą. Zaiste, żelazny argument. Żelazna logika.

Zaczynając od samego początku -

Kopacz - rejon wypadku został przekopany na metr wgłąb.

tak/nie?
[77] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 02.11.2013, 09:31:56, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
karaczanJak ogarnij? Komisja bada samoloty, co tam robi spec od budynków? Albo koleś, który mówił w wywiadach, że "jak leci samolotem to siada przy oknie i obserwuje zachowanie skrzydeł"? Ja się mam ogarnąć? Wtf? Co TYCH wywiadów nie dotarłeś? To kto tu jest zmanipulowany?

No pytam, po co by mieli kręcić?

Odnośnie do Kopacz, strzelam, że tak.

Jak miałbym udowodnić machlojkę polityków? Ale przecież udowodnili to specjaliści od grafiki. Srsly nie wiesz o tym?
[78] Re: Pytanie do Griszy
marcinm [*.kopnet.pl], 02.11.2013, 10:33:51, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
marcinmNaprawdę uważasz, że tematyka wytrzymałości materiałów oraz mechanika ogólnie nie ma związku z tematem?

Taka historyjka, a propo. W USA swego czasu, w pracach komisji do spraw katastrofy wahadłowca Challanger brał udział między innymi, nie uwierzysz, ale jaja - szpec od mechaniki kwantowej (lol) niejaki Richard Feynman. Śmichów, chichów była co niemiara, nad Wisłą (zapewne, tylko i wyłącznie). Nie uwierzysz, ale odegrał kluczową rolę w rozwiązaniu problemu.

Oczywiście do komiesji Millera nie masz żadnych zastrzeżeń?

>>>Kluczową rolę w komisji Millera pełnił Maciej Lasek, wiceprzewodniczący podkomisji lotniczej – pilot samolotowy, inżynier lotniczy. Lasek pisał pracę doktorską pt. „Wpływ interferencji aerodynamicznej na ruch zrzucanych z samolotu zasobników”, ma też na koncie kilkanaście artykułów, których był współautorem – m.in. „Badanie wrażliwości strukturalnej modelu ruchu ornitoptera sterowanego”, „Modelowanie i symulacja lotu mikrosamolotu ze skrzydłami machającymi”, „Modelowanie i realizacja techniczna urządzeń wspomagających kaskaderskie efekty specjalne”. W latach 1993–2010 brał udział w próbach fabryczno-państwowych samolotów ultralekkich oraz jako pilot doświadczalny w próbach fabryczno-państwowych pięciu typów szybowców i motoszybowców.

>>>Jedynym członkiem podkomisji technicznej z tytułem profesora był Ryszard Krystek, wykładowca akademicki z Politechniki Gdańskiej (Katedra Inżynierii Drogowej), podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury w rządzie Marka Belki. Jego specjalność to inżynieria ruchu drogowego, zajmuje się m.in. bezpieczeństwem transportu drogowo-morskiego, wpływem struktury sieci ulicznej na sprawność i efektywność funkcjonowania transportu indywidualnego w miastach, analizą zagrożeń bezpieczeństwa wyprzedzania na dwupasmowych drogach dwukierunkowych.

>>>Szefem podkomisji medycznej komisji Millera był płk dr Olaf Truszczyński – psycholog lotniczy z Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej. Równocześnie specjalista od walki z otyłością, w której to dziedzinie udzielał się dorabiając w salonie kosmetycznym.

W komisji Macierewicza mamy naukowców, w komisji Millera urzędników, w najlepszym razie inżynierów od samolotów lekkich.

>>>No pytam, po co by mieli kręcić?

Mnie pytasz? Zapytaj tych co kręcą.
Co do Kopacz - pudło.

Następne: do kwestii sekcji zwłok i dokumentacji medycznej, jaką otrzymaliśmy nie masz żadnych zastrzeżeń?

Nie wiem o tym, aby to zdjęcie było sfałszowane przez ludzi powiązanych z zespołem Macierewicza. Z tego co pamiętam Binieda przedstawiał je jako rekonstrukcję wykonaną na podstawie zdjęć z raportu MAK-u.
[64] Re: Pytanie do Griszy
A jednak. [*.sieradz.vectranet.pl], 30.10.2013, 08:30:45, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
Małe sprostowanie :)
PiS, o ile się orientuję, ma takie same zdanie o osobach homoseksualnych jak kościół katolicki.
PiS nie potępia więc osób o odmiennych upodobaniach za ich skłonności, ba! Nie potępia nawet ich życia razem. Jest przeciw "wykonywaniu czynów niegodnych" (tj. stosunku płciowego między osobami tej samej płci) i zawieraniu małżeństw (małżeństwo jest z definicji zawierane między kobietą a mężczyzną).
[65] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 30.10.2013, 18:12:01, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
karaczanW zasadzie masz rację odnośnie sztampy i przewidywalności, jak również co do tego, że można to lubić (oglądam "You're Under Arrest"), tak jak można lubić punka czy nowojorski hardcore za powtarzalność oklepanych na przestrzeni dekad motywów, ale takich motywów, które zwyczajnie się lubi i które dobrze leżą w Uchu, kojarzą się z fajnym okresem w życiu. Sztampa sztampą, jednakowoż, a kiła kiłą, są przeto tytuły genialne, które: 1) były pierwsze w danej stylistyce i zaszczepiły sympatię dla tego czy innego gatunku, 2) są absolutnie przełomowe i odbiegają od schematów. Uwielbiam "Akirę" bo to genialna manga i anime, różna od rówieśniczych tytułów, ale uwielbiam też "You're Under Arrest", bo dokładnie wiem, co się za chwilę stanie, a to (i nie tylko to), w jakiś sposób, wprawia mnie w dobry nastrój :) Odnośnie do tego, czemu PiS nie jest przeciwny: wydawało mi się jednak, że oni gardzą wszystkim co niekatolickie i nienarodowe.
[66] Re: Pytanie do Griszy
marcinm [*.kopnet.pl], 30.10.2013, 19:45:19, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
marcinmOglądałeś coś z ostatnich 5 lat? Aria powinna ci się spodobać.

Co do PiS, masz rację, wydaje ci się.
[67] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 30.10.2013, 21:57:34, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
karaczanPewnie, że tak, ale jednak najmilej wspominam starocie. "Attack on Titan" i "Hyouka" kręcą mnie ostatnio, ale jednak "Burn up W" i "Project A-ko" to bardziej my cup of tea. Jakim cudem prawdziwe oblicze PiS-u umykało mi przez tyle lat? To oni nie chcą, żeby KRK rósł w siłę, wszyscy uczniowie recytowali z pamięci dzieła JP2 i zamykać wykształciuchów w łagrach?
[79] Re: Pytanie do Griszy
SSD-SDO-X [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.11.2013, 14:34:55, odpowiedź na #67, oceny: +0 -1
Ależ owszem, chcą, choć może nie bezpośrednio i do końca jawnie. "Nas nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne" - to proste przejęzyczenie bardzo dobrze obrazuje, na jakiej zasadzie działa przewodniczący JarKacz i jego partyja :].

Katolicyzm, kościoły, krucyfiksy i to jako przymus dla każdego? Jestem na nie.
Panowie w ciemnych sukienkach molestujący bezkarnie dzieci? Jestem na nie.
"Moja racja jest mojsza niż twojsza, bo moja racja jest najmojsza..." - NIE!
Totalny zakaz aborcji, niezależnie od okoliczności? Jestem na nie.
Mógłbym tak dalej wymieniać, gdyż moje poglądy a to, co PiSdu chciałoby narzucić nam, Polakom, to właściwie dwa, całkowicie różne światy.

Podstawa? Dać możliwość obywatelowi, ale nie nakazywać...
[80] Re: Pytanie do Griszy
karaczan [*.dynamic.chello.pl], 06.11.2013, 14:42:38, odpowiedź na #79, oceny: +0 -1
karaczanTo chyba działa tak, że PiS-owcy sami wstydzą się PiS-u.
Powered by WashuOS