header imageheader imageheader image
Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Wydumał Guile dnia 25.10.2008
Jasne, że tak!55,61 %312 (55,61 %)
Może...19,79 %111 (19,79 %)
Nie! Zaoszczędzone 5 zł to pół kebaba^^24,60 %138 (24,60 %)
Wszystkich głosów:561

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 119 dodaj

[1] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2008, 00:20:54, oceny: +0 -0
JoeCena bardzo akuratna. Poza tym 5 zł to więcej niż pół kebaba. Urzędowa cena kebaba w Warszawie to jakieś 7 zł. No chyba, że za definicję kebaba przyjąć duży kebab syryjski w barze Amira, który kosztuje 11 zł. Byłoby to całkiem uzasadnione, bo to najlepszy kebab jaki jadłem, a z niejednego pieca kebab jadłem. :-)
[2] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2008, 00:29:23, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
GuileJa jak na razie najlepszy (pseudo)kebab jadłem na dw. głównym w Toruniu. Za 8,5zł można się było najeść przy powrocie z konwentu, że już nie wspomnę o doborze składników. Natomiast co do ceny ogólnej kebaba w W-wie to dla mnie on oscyluje przeważnie w granicach 8zł, ale to dlatego, że zawsze biorę w bułce... No w każdym razie mniejsza z tym, nie po to wysyłałem tą ankietę, żeby o kebabach gadać;P
[12] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Yui Tohma [*.jg.vectranet.pl], 25.10.2008, 17:55:40, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Yui TohmaZjedz kebeba z Jeleniej Górze! Tylko 8 zeta ^_^
[91] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.10.2008, 00:35:37, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
SStefanW którym, konkretnie, miejscu dworca?
Pytam, bo jak będę wracać na uniwerek to bym sobie zjadła :)
[93] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.10.2008, 01:23:55, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
GuileOd peronu masz pare budek. Bodajze druga z kolei (idac ze stacji), to powinna byc ta. Bodajze to co tam podawali nazywali kebabem arabskim, ale moge sie mylic.
[95] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.10.2008, 18:26:17, odpowiedź na #93, oceny: +0 -0
SStefanWielkie dzięki, wypróbuję w niedzielę, lub poniedziałek :D
[96] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.10.2008, 22:35:04, odpowiedź na #95, oceny: +0 -0
GuileOpisz pozniej wrazenia;P
[14] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pottero [*.eranet.pl], 25.10.2008, 20:33:13, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
PotteroE tam, najlepszy warszawski kebab można zjeść w Picnicu (w okolicach peronów pod dworcem centralnym) albo na Nowym Świecie, niedaleko Café Fajki :D.

Aczkolwiek w Rybniku jest lepiej, bo jeśli się powie, że ma być bez warzyw, to jest złotówkę taniej, a w stolicy częstokroć mają już bezwarzywny w menu, przewidywalne skurczybyki. A nawet jeśli nie mają, to z ceny nie spuszczają. Ergo: Warszawa sux :P.
[18] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 25.10.2008, 21:01:20, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
AvantaRI tak najlepsze kebaby sa w Katowicach ;)
[22] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pottero [*.eranet.pl], 25.10.2008, 22:57:52, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
PotteroBullshit, najlepszy kebab jest w Nazarze przy rybnickim dworcu PKP :D. Rzecz jasna tylko wtedy, gdy Turek zrozumie, co znaczy „duży kebab w cieście, bez warzyw, z ostrym sosem”, często bowiem zdarza się, że dostaję duży w cieście, ale z warzywami i łagodnym sosem. Albo duży w cieście, bez warzyw, ale z łagodnym sosem. Albo duży w cieście, z ostrym sosem, ale za to z warzywami... Jeden na pięć kebabów jest taki, jaki zamówiłem, co nie zmienia faktu, że są zajebiste, jak już się warzywa z nich wydłubie. Ergo: Turasy i warzywa sux.

P.S. Proponuję założenie jakiejś ankiety o kebabach.

P.P.S. A tak poza tym, mama was nie uczyła, że pisze się i mówi „kebabu”, a nie „kebaba”? :).
[43] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
AvantaR [157.158.131.*], 27.10.2008, 08:16:23, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
AvantaRNazar to sie zeszmacil juz dawno temu niestety ...
[50] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Origa [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.10.2008, 13:19:30, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
OrigaPrzy dworcu są niczego sobie, ciekawe co tam dodają ;-)
[51] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2008, 13:53:00, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
GuileZapewne "chujowy" sos;-)
[59] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Rushi [*.chello.pl], 27.10.2008, 18:01:57, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
Rushi"Wyciąg z fiuta"
[74] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 28.10.2008, 22:16:27, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
niektórzy na to polecą ;)
[78] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pottero [*.eranet.pl], 28.10.2008, 23:12:28, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
Pottero- Chujos?
- Nie, fajos.
- Wyciąg z fiuta twoim zapachem!

Oh, yeah, nie ma to jak polskie kino :D.
[60] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
dzwiedz [*.chello.pl], 27.10.2008, 18:02:00, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
dzwiedzNajlepsiejsze kebaby są w Olsztynie- "Jedyny taki kebab w mieście". Są trzy, rozrzucone po mieście. 12 za giganta, ale jest cudowny. Nawet fety dodają ;]
[73] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
SD [*.adsl.inetia.pl], 28.10.2008, 15:04:51, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Popieram pełną kebabami gębą!!
[56] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Fuyu [*.eastwest.com.pl], 27.10.2008, 15:02:45, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
FuyuPowinnam być lokalnym patriotą... Ale nie będę. Najlepszego kebaba to ja w Sosnowcu jadlam, naprzeciwko dworca. Chociaż jak chciałam z łagodnym sosem, to i tak dostałam z ostrym ;)

A co do ankiety - fajna cena, znaczy się, fajne pamiątki. Nie lubie IDków na smyczy/sznurku, ale jak już za taką cenę wybierać, to zdecydowanie smycz + dodatki ;P
[114] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kathleen [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.11.2008, 11:21:20, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
KathleenNajlepsze w Kraku kiedys były, teraz sie popsuły...

a w wawie to przy teatrze bajka :]
[15] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2008, 20:43:57, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
KitsuneSkawiński kebab - 3 zł mały, 5 zł duży, ale nikt nie gwarantuje ze przeżyjesz.
[94] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
M3n747 [*.chello.pl], 31.10.2008, 08:18:20, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
M3n747Fajne ceny macie, w Gdańsku małego kebaba za mniej niż 10 złotych nie widziałem.
[23] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
-Zombik- [*.chello.pl], 25.10.2008, 23:01:53, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
-Zombik-Bar Amira? Gdzie to?
[24] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pottero [*.eranet.pl], 25.10.2008, 23:12:19, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
PotteroNa Marszałkowskiej. Swoją drogą, nie wiedziałem, że istnieje kebabowa mama Polski. Mam nadzieję, że wydadzą taki przewodnik po kebabach drukiem, to sobie go postawię na półce koło przewodników po coffee shopach i smart shopach w Holandii i Amsterdamie :D.
[25] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
-Zombik- [*.chello.pl], 25.10.2008, 23:33:21, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
-Zombik-A, kojarzę, chociaż nigdy nie zdarzyło mi się zajrzeć do środka. Swoją drogą otworzyli ostatnio kebaba przy wejściu do metra Świętokrzyska i słyszałem o nim same pochlebne opinie. Ktoś próbował?
[26] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pottero [*.eranet.pl], 25.10.2008, 23:50:02, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
PotteroHontō? A gdzie dokładnie albo jak się nazywa? Przechodzę tam niemal codziennie, ale nie zauważyłem żadnego nowego kebabu, a chętnie bym się tam wybrał na rekonesans :).
[27] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
-Zombik- [*.chello.pl], 26.10.2008, 00:14:55, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
-Zombik-Przy samym wejściu do metra od strony Świętokrzyskiej, taka biała (o ile dobrze pamiętam, nie przyjrzałem się dobrze) budka.
[28] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pottero [*.eranet.pl], 26.10.2008, 00:19:58, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
PotteroOK, może w poniedziałek zdam sprawozdanie odnośnie ich kebabów :D.

Edit. Przechodziłem dzisiaj, tj. w niedzielę, 26 października 2008, widziałem srebrną budę i chyba o to chodzi, aczkolwiek nie skusiłem się na kebab, bo przyuważyłem, że kręcący się wokół budy ludzie trzymają w rękach jakieś małe kebaby, a poza tym ktoś narzekał na mięso i sos :D. Stąd morał, że wpadnę tam, gdy będę naprawdę głodny :).
[32] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2008, 15:45:36, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
JoeBardzo podoba mi się, że podgrzewają w piecu węglowym, a nie w opiekaczu czy wręcz mikrofali. To naprawdę robi różnicę. Kebab syryjski jest na większy niż typowy kebab. Przyprawy też mają nieco inne.
[42] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Migu [*.tsi.tychy.pl], 27.10.2008, 07:59:38, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
MiguNo ba, jasne że istnieje kebabowa mama. To taka królowa - matka, która rodzi wszystkie duże i małe kebaby w polsce. Nie jest co prawda porównywalna do wielkiego latającego potwora spaghetti, ale można stworzyć nowy kult.
[62] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pottero [*.eranet.pl], 27.10.2008, 19:02:56, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
PotteroAno, fajnego babola żem spłodził :/. Jednakowoż jeżeli powstanie kult Wielkiej Kebabowej Mamy, to zacznę wierzyć w nią zamiast we FSM.
[115] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kathleen [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.11.2008, 08:57:52, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
KathleenTam gdzie jest zagłębie pornoszopów ;P
[71] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Der_ZB [*.multi-vision.pl], 28.10.2008, 10:52:43, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Der_ZBw sumie jadlem kebaba w Koszalinie.. raz w zyciu... za 9 złotych.. był tak wielki że drugi raz w życiu nie udało mi się zjeść całego.. (a pierwszy raz mi się zdarzył jak miałem 12-14 lat - wtedy każdy kebab podczas jedzenia przesłaniał mi swoim ogromem połowe mojego pola widzenia ^^)
[3] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
MaSter [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2008, 01:02:16, oceny: +0 -0
MaSterA ja che kebaba :)
W sumie 30 złotych to nie majątek. Szkoda tylko że dojazdy tyle kosztują.
[17] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 25.10.2008, 20:59:42, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
AvantaRAno, czasem przy cenie dojazdu, wejsciowka to maly pikus ;)
[19] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Rushi [*.chello.pl], 25.10.2008, 21:20:07, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
RushiJa bym powiedział "zazwyczaj".
[44] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
AvantaR [157.158.131.*], 27.10.2008, 08:17:27, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
AvantaRJak sie mieszka na zadupiu to "zazwyczaj" :P
[46] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Rushi [*.chello.pl], 27.10.2008, 08:29:24, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
RushiEjjj! ;( :P
[58] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
komciak [*.gdynia.mm.pl], 27.10.2008, 17:54:40, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
komciakod razu zadupiu ;d
[54] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 27.10.2008, 14:53:55, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Glani"che kebaba" ? to jakis nowy rewolucjonista z Kuby ?
[61] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
-Zombik- [*.chello.pl], 27.10.2008, 18:11:05, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
-Zombik-Che był Argentyńczykiem, ziom.
[64] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 27.10.2008, 21:01:26, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
GlaniNo Argentynczyk z urodzenia ale byl jedna z glownych postaci rewolucji kubanskiej :]
[4] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Koji [*.chello.pl], 25.10.2008, 01:03:41, oceny: +0 -0
Kojia ja dawno kebaba nie jadłem... trzeba się wybrać ^^
[5] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
seizu-neko [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.10.2008, 11:42:15, oceny: +0 -0
seizu-nekoJa bym powiedziała, że 5zł to prawie cały kebab ^^
[6] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 25.10.2008, 11:54:13, oceny: +0 -0
CELL7675 ziko = pół kebaba ?
To chyba tylko ja taki burżuj jestem, że to 1/3 ceny u mnie :P
[8] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
komciak [*.gdynia.mm.pl], 25.10.2008, 14:42:38, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
komciakej, to gdzie Ty kebaby jesz? ;d najbardziej wyjebane w kosmos w Gdyni są za 8zeta ;3
[9] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 25.10.2008, 15:06:06, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
CELL767Wut ? Gdzie ? Wszystkie w takiej cenie są za maciupcie dla mnie. Jak kupiłem za 9 ziko u Turasów to bałem się nie zgnieść tego, takie są małe.
[10] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
komciak [*.gdynia.mm.pl], 25.10.2008, 15:33:08, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
komciaktaki na świętojańskiej, za empikiem. Ale fakt, za 8zeta mały jest ;d mi większy nie potrzebny ;d jak się z Tobą na ddr kiedyś wybiorę to możemy potem tam pójść ;d
[11] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Albi [83.238.116.*], 25.10.2008, 16:01:24, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
AlbiJa tam nie lubię kebabów :3

A 30 zl jeszcze da rade.
[7] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pea [*.mobile.playmobile.pl], 25.10.2008, 13:42:49, oceny: +0 -0
PeaNie jem kebabow, wiec spoko xD. A smycz do id-ka fajna sprawa :)
[13] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 25.10.2008, 18:25:13, oceny: +0 -0
RokugatsuNie lubię kebabów. Odpowiedź 1.
[16] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 25.10.2008, 20:56:46, oceny: +0 -0
AvantaRMoim zdaniem zapotrzebowanie na konwenty jest tak duze, ze cena 30pln nawet za normalna wejsciowke jest ok. Wiecej ludzi - wiecej sprzetu, wiecej ryzyka, wiecej oplat itd.

Ja to rozumiem i nie dziwie sie, ze duza czesc ostatnich konwentow kosztowala 30pln za 2 dni.
[20] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2008, 21:57:07, oceny: +0 -0
I tak pakuję się na prowadzenie serii konkursów ew. paneli, to darmowa smycz, długopis i badż mi pasuje ^^
[21] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.10.2008, 22:31:39, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
GuileO rly?;]
[29] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2008, 13:10:58, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Ya rly! :]
[30] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
SD [*.adsl.inetia.pl], 26.10.2008, 13:13:20, oceny: +0 -0
Nie tak dużo. Ale na cholerę mi długopis konwentowy? o_O A badge'a i tak ukra...dostanę xD
[31] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2008, 13:42:07, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Guile"Ale na cholerę mi długopis konwentowy? o_O"
Pamiątka z konwentu?
[33] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2008, 15:48:37, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
JoeTeż jestem zdania, że długopis to kiepski gadżet.
[34] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2008, 16:16:34, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
GuileNa razie wszystko jest jeszcze w trakcie ustalania, ale wiele się w tej kwestii już nie zmieni. Chociaż kto wie? Może konwentowe markery, to byłby lepszy pomysł, bo tych zawsze brakuje;P
[45] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
AvantaR [157.158.131.*], 27.10.2008, 08:18:51, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
AvantaRJesli mam wybierac czy dostac taki dlugopis czy nie, to zdecydowanie wole dostac. Gadzet jak gadzet, ale na konie chociaz moze sie przydac ;)
[52] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
SD [*.adsl.inetia.pl], 27.10.2008, 14:18:55, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
Ja tam zawsze mam swój. Na Bace od ilości "potrzebnych rzeczy" smycz HAXowa obtarła mi szyję od ilości tychże przedmiotów -_-"
[53] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2008, 14:23:22, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
GuileCiesz sie, ze nie dostalas snopowiazalki do powieszenia identa na P4=_="
[72] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
SD [*.adsl.inetia.pl], 28.10.2008, 15:04:06, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
xD Ouł rajt, wygrałeś ;3
[55] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 27.10.2008, 14:58:41, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
GlaniLepszy byl by jakis inny pisak, taki zeby sie dalo na idencie wyraznie podpisac :P
[35] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Malva [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2008, 18:23:05, oceny: +0 -1
30zł to znośna cena ale smycz, długopis oraz badge to zbędne śmieci..
[36] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2008, 21:22:33, oceny: +0 -0
Evil Yuki30 złotych za wejściówkę, konwentową smycz i badge'a to luksus!

a długopis zawsze się przyda P:
[37] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Chaos [*.acn.waw.pl], 26.10.2008, 21:25:08, oceny: +0 -0
ChaosA za 40 zł wejściówka ze smyczą, długopisem, badge'em I kebabem?
[38] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2008, 21:36:37, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
GuileJak bedziesz po nie latal, to czemu nie?;P
[66] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Chaos [*.acn.waw.pl], 27.10.2008, 21:09:03, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
ChaosSię zatrudni jakiegoś wyszkolonego w sztuce kulinarnej Araba, coby na kasie siedział i bilety z kebabem sprzedawał.
I od razu dwie pieczenie.
[39] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
nu_na [*.adsl.inetia.pl], 26.10.2008, 22:23:16, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
nu_na10zł kebab? w centrum krk już są tańsze :P
[40] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Rushi [*.chello.pl], 26.10.2008, 23:00:06, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
RushiTa? Ja pamiętam tylko za 11 xD
[41] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
nu_na [*.adsl.inetia.pl], 27.10.2008, 00:42:38, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
nu_naTwoje centrum musi być bardziej w centrum XD
[48] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Rushi [*.chello.pl], 27.10.2008, 08:49:46, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
RushiMój był tuż przy rynku :)
[68] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
nu_na [*.adsl.inetia.pl], 27.10.2008, 22:41:02, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
nu_namój koło Bagateli - faktycznie, mniej w centrum moje centrum ;>
[69] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Rushi [*.chello.pl], 27.10.2008, 22:47:45, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
RushiZajrzę przy najbliższej wyprawie do Krakowa :)
Next Telep? :o
[75] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 28.10.2008, 22:22:16, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
magni nie szybciej? jeśli będzie of coz
[47] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2008, 08:43:59, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
Evil Yukiw centrum krakowa jadlam taki pyszny kebab, że mój pies nie chciał go za mnie dokończyć, więcej - byłam zrażona do kebabów przez dobre pięć lat P:
[92] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.10.2008, 00:40:33, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
SStefanTa, ja tam kiedyś z koleżankami, jak mi Grodzką dla papieża zamknęli (na Grodzkiej najlepszy kebab w Polsce!), tuż przy rynku jadłam kebaba o smaku mydła. Jedna z tych koleżanek jest dziś wegetarianką XD
[67] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Chaos [*.acn.waw.pl], 27.10.2008, 21:09:19, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
Chaos36?
[49] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Yen [*.adsl.inetia.pl], 27.10.2008, 10:48:09, oceny: +0 -0
YenZnowu fandom rozprawia się o kebabie?
[57] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2008, 15:44:22, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
GuileA o czym innym?
[76] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 28.10.2008, 22:22:53, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
hmm.. o kisiele? ^^
[79] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2008, 23:28:01, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
GuileHmm... chyba raczej nie skorzystam;)
[63] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Pottero [*.eranet.pl], 27.10.2008, 19:07:07, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
PotteroEj, no, jestem biednym studentem, kebab to dla mnie luksus w porównaniu z wpieprzanymi przez cały czas zupą chińską i kanapkami z konserwą. Fandomowość to już w tej kwestii sprawa drugorzędna.
[65] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Chaos [*.acn.waw.pl], 27.10.2008, 21:07:56, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
ChaosNo to chyba słusznie :D
[70] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
FinnMacCool [*.adsl.inetia.pl], 28.10.2008, 07:38:15, oceny: +0 -0
FinnMacCoolOpcja z kebabem mi nie pasuje, lepiej wstrzela się piwko za 5 zeta! :D
[77] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 28.10.2008, 22:23:27, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
a nie lepiej piwko + kebab?
[82] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2008, 18:44:39, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
Ciupuśa gdzie dostaniesz kebaba i piwo za 5zl
[83] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 29.10.2008, 21:40:07, odpowiedź na #82, oceny: +0 -1
nie wiem ^^ ale jak ktoś znajdzie to przyjadę tam tylko po to by sprubować (i pogadać przy pyfku kebabie of coz)
[80] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
DeHa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2008, 00:54:37, oceny: +0 -0
Drogi u Was ten kebab.
[81] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2008, 01:08:49, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
GuileNie kazdy jada jakis shitny pseudo kebab z carefoure'a za 5zl;)
[84] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Sadakot [*.toya.net.pl], 29.10.2008, 22:00:03, oceny: +0 -1
SadakotJestem za smyczą, reszta to niepotrzebne śmieci :P
[85] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Spirit of Coach [212.244.24.*], 30.10.2008, 07:41:52, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
Spirit of CoachZ tym, że to transakcja wiązana.
W momencie, gdy konwent robi gadgety do zakupu osobno, to tak naprawdę nie wie, ile sprzeda, więc musi robić spore widełki, by nie wyjść w plecy, jak towaru zostanie.
W momencie gdy takie gadgety są wliczane w cenę wejściówki, czyli de facto ma się gwarancje ich sprzedania, to można te rzeczy wykonać za niewielkie pieniądze. Jeśli się ma jeszcze rezerwacje, czyli zna się dokładną ilość, to wtedy już w ogóle jest fajnie.

Więc ja jestem jak najbardziej za, przy czym pod warunkiem, że organizatorzy będą pamiętać, że taka przypinka musi być jeszcze 'do noszenia' a nie stanowić chamską promocję marki konwentu, strony internetowej, trzech osób z organizacji i sponsora. Ładny wzór z małym logiem wpasowanym na drugim planie, a nie na odwrót.
[86] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2008, 09:00:13, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
GuilePozwol, ze pokaze ci jak wygladal badge z Animatsuri. Przewaznie robimy je w podobnej konwencji.
[87] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 30.10.2008, 21:00:38, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
btw. zostały ci jakieś? Bedę chciał 2 na mokonie wziąć
[88] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2008, 21:05:11, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
GuileZostaly:]
[89] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Rushi [*.chello.pl], 30.10.2008, 21:08:34, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
RushiDa radę jednego dla mnie zachować? Chętnie kupię o_o
[90] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2008, 21:50:21, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
GuileMam ich jeszcze dosc sporawo, wiec no problem.
[97] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Amianka [*.chello.pl], 01.11.2008, 15:16:59, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
AmiankaNo to ja tez chetna, bo moj odpadl od torby jak jechalam sobie do domu i teraz pewnie gdzies bladzi w poszukiwaniu mojej osoby...
[98] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
DH707 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.11.2008, 18:10:16, oceny: +0 -1
DH707Ja to nie potrzebuję takich bonusów... To nie japan expo.
[99] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Amianka [*.chello.pl], 01.11.2008, 23:03:03, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
AmiankaEee tam... ;] Badge'a miec trzeba!!!
[102] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
DH707 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.11.2008, 15:37:40, odpowiedź na #99, oceny: +0 -1
DH707... i co z tym wszystkim potem zrobisz? Jakoś nie widzi mi się noszenie "półnagiej mangowej dziewczyny z dużymi oczkami i dużym biustem" na torbie.
[119] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Cwistak [*.toya.net.pl], 07.11.2008, 09:12:27, odpowiedź na #102, oceny: +0 -0
CwistakOch, Karino, jesteś taka nieznośna. Złośliwa, zła, uporczywa i plyniesz pod prąd!

No, co tam? stesknilem sie za Tobaaaa!
[100] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
gabriel [*.adsl.inetia.pl], 02.11.2008, 05:20:30, oceny: +0 -0
gabrielW życiu widzę nikt nie wpadnie na to aby zrobić porządna imprezę i zachęcić do współpracy normalnych sponsorów obok "firemek" w stylu "dziewczynka z mangami". Wolicie zabierać się za to od dupy strony i doić z kasy uczestników bo tak jest łatwiej. Żeby te konwenty jeszcze oferowały coś na prawdę atrakcyjnego. Póki co w tym roku jedyną imprezą z prawdziwym potencjałem i ewentualnymi perspektywami na rozwój była BAKA. Reszta to zwykłe spotkania z kilkoma pseudo panelami, konkursami i niewyżytymi nastolatkami czekającymi na przerżnięcie. Nawet Cosplaye są już oklepane aż boli. Żal.
[101] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.11.2008, 12:48:51, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
GuileMowisz tak, jakby duze prestizowe imprezy ze sponsorami nie doily uczestnikow. Same wejsciowki tam sa niedosc, ze drozsze, to jeszcze trzeba sobie kombinowac miejsca w hotelach, co rowniez kosztuje. Jak wszystko z umawianiem pojdzie dobrze, to na E4 (i kazda kolejna nasza impreze) bedziemy mieli naprawde duza ilosc sponsorow, w ktorych mnniejszoscia beda wystawcy z gadzetami i mangami. Kolejna kwestia jest taka, ze stworzenie imprezy o gabarytach podobnych do takiego Anime Expo, to dla naszego rynku raczej ciezki orzech do zgryzienia, bo nalezy pamietac, ze ta impreza to glownie targi. Skoro targi, to potrzeba duzej ilosci wystawcow ze zroznicowanym towarem, co na polskie realia jest raczej nie mozliwe do osiagniecia, chyba, ze wykorzystac jeszcze roznych wystawcow z zagranicy, ale z tymi to trzeba uwazac, czy nie wpadamy w termin innej prestizowej imprezy, na ktorej woleliby sie pojawic. Tak wiec, imho twoje rozumowanie mozna o kant dupy potluc.
[106] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 03.11.2008, 12:05:33, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
gabrielW dupie byłeś, gówno widziałeś. Nie masz pojęcia najmniejszego o organizacji imprez masowych to nie pierdziel głupot. A i zwykłą imprezę da się zrobić darmową, bez opłat za wejściówki, z dodatkowymi atrakcjami, ba nawet z jedzeniem i ogólnym dostępem do sieci. Jak ktoś nie pamięta zostało to już udowodnione (vide GDAnetKon). Trza tylko dupę ruszyći mieć trochę inwencji, a nie zaznaczać swojego nicka na cycach z fot na ACPie. No respect.
[108] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.11.2008, 14:25:12, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
GuileZacznijmy od tego, ze nie organizuje imprez masowych, tylko imprezy kulturalne, a tym samym faktycznie nic mi do imprez masowych. Natomiast skoro uwazasz, ze to wszystko tak latwo mozna zrobic, z wyzywieniem, zakwaterowaniem i darmowym wejsciem, to prosze zrob. Moze jak pokazesz innym, ze to takie proste, to zaczna brac z ciebie przyklad i zacznie sie era imprez twoich marzen. Poki co podstaw ku temu, ze faktycznie takie to wszystko proste nie widze, a o GDAnetkonie wiem tyle, ze sie odbyl i jakis szczegolnie wyjatkowy nie byl. Nie wspomne juz o tym, ze skoro nie bylo kolejnej edycji, to chyba tak latwo sie nie da organizowac tego typu eventow, a ze raz cos tam wyszlo, to o niczym nie swiadczy. Nie wiem na jakim ty swiecie zyjesz, ale wynajem duzej placowki, pokrycie wydatkow przed konwentowych i jeszcze wiele innych rzeczy, to duze pieniadze, a konwenty mangi i anime, nie moga sobie pozwolic na takich samych sponsorow, jakich mozna spotkac na imprezach dla fantastow, jaka w glownej mierze byl wlasnie GDAnetkon. Wiec zamiast mi tutaj pieprzyc glupoty, pokaz jak to tru organizator zalatwia.

"No respect"
Wzajemnie.
[111] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 04.11.2008, 01:51:47, odpowiedź na #108, oceny: +0 -0
Część z tych "marzeń" spełnialo Kamikaze: dwie edycje (albo i trzy) a wstęp za darmo.
Co do smyczy - jest dużo firm które je robią, jest także dużo wzorów: jedno- wielokolorowe, materiał metal silikon, nadruki takie i siakie, karabińczyk czy inny zaczep. Wszystko się potem składa na cenę - i można mieć potem byle co za złoty z drobnymi lub smycz w cenie kebaba.
Podobnie z długopisami - choć te są jeszcze tańsze niż smycze, a bywają też nawet wielokrotnie droższe (ale wątpie iż dostałbym w cenie wejściówki Watermanna z grawerem i złoceniami).
[103] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
DH707 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.11.2008, 15:39:23, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
DH707Z kilkoma punktami bym się zgodziła... I te niewyżyte nastolatki...
Tak. Boli.
[104] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
hehehdevil [*.atol.com.pl], 03.11.2008, 09:09:32, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
trzeba się w końcu wybrać znowu na jakiś con i świeże mięsko wyrwać :D xD rotfl
[105] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 03.11.2008, 11:54:49, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
gabrielIdealnie powiedziane...mięsko. Lepiej bym tego nie ujął.
[107] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 03.11.2008, 12:36:20, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
gabrielDomyślam się ze punkt z którym się nie zgadzasz dotyczy pewnie cosplayów. Tylko że widzisz, to co jest teraz bynajmniej wcale nie odstaje od tego co było na początku. Trend wyszedł z recesji, ale bynajmniej innowacyjnego już niewiele ma do zaoferowania. Poza tym o ile Yanka prywatnie można lubić, to ileż można ciągle jedną osobę na wszelkich tego typu eventach oglądać? Oprawa multimedialna? Według mnie mydlenie oczu i maskowanie niedoskonałości samego występu. Scena z ławek szkolnych zaś to rosyjska ruletka. Chodzisz po niej i modlisz się aby zejść w jednym kawałku.
[109] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
Amianka [*.chello.pl], 03.11.2008, 19:36:00, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
AmiankaOjej... ale sie porobilo... :( Jakos mnie tak zatkalo. No i po co sie tu klocic? Ja to mysle, ze konwenty moze jeszcze do idealu daleko maja, ale krok po kroczku bedzie coraz lepiej. ;]
[113] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 04.11.2008, 10:31:34, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
gabrielIMO konwenty od ideału się zaczynają powoli oddalać.
[110] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
SStefan [*.akademiki.uni.torun.pl], 03.11.2008, 19:50:26, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
SStefanNa Pierniku miałeś normalną scenę. Oprawa multimedialna faktycznie była żenująca. A Yanek jako prowadzący... Na Telepie prowadzącym był Grzybek i, serio, miły z niego facet, ale prowadził strasznie ==" Aż doceniłam toporne dowcipasy Yanka.
Twoim zdaniem jak powinien wyglądać profesjonalny cosplay? Pytam nie dlatego, że chcę Ci udowodnić, jaki to jesteś głupi, tylko faktycznie mnie to ciekawi :)
[112] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 04.11.2008, 10:28:37, odpowiedź na #110, oceny: +0 -0
gabrielMoim ideałem był cosplay z MnSu5... był Mr.Root jako prowadzący, każda grupka miała dobrze przygotowane i humorystyczne scenki (Scenka z Mononoke Hime: "San...pieczemy twoje ciasteczka" rozwalała na łopaty ;). Poza tym może i zgredzę bo się naoglądałem już Cosplayów dużo, włącznie z pierwszym który odbył się w Polsce (vide MnS3). Teraz moim zdaniem mamy za mało innowacji a za dużo zabawy w "efekty specjalne". Pomijając fakt że pomimo usilnych starań Coacha&co. pomysł szczytny acz mocno kuleje na etapie realizacji (za dużo prowizorek). Tym czasem przebierający się coraz słabiej przykładają się do gry aktorskiej, a to jest przecież poza strojami najfajniejszy element takiego występu.
[116] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 05.11.2008, 13:37:45, oceny: +0 -0
Pytanie i opcje odpowiedzi nie pasują do siebie.
"Czy rozsądna cena?", a odpowiedzi raczej do "Czy zapłaciłbyś?".
Rozsądna, zapłaciłbym. :)
[117] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 05.11.2008, 21:54:14, oceny: +0 -0
mihoshiIMO 30zł za wejście na konwent to chyba jakiś zarcik. Przy takim natłoku ludzi koszty zwracają się 2-3 krotnie, jednak mineły czasy, gdy konwenty robiło się dla samej radości robienia.
Drugą rzeczą jest to, ze 'firmowe badze' powinny byc dobrowolne. Wole zapłacic 20zl za wejście i EWENTUALNIE za pozostałe 10 kupic smycz, długopis i papier toaletowy, jak dac 30 i wszystkie dodatki wyrzucic do kosza.
[118] Re: Czy 30 zł za dwudniową akredytację oraz konwentową smycz, długopis oraz badge’a to rozsądna cena?
-Zombik- [*.chello.pl], 06.11.2008, 10:16:42, odpowiedź na #117, oceny: +0 -0
-Zombik-Te dodatki kosztują w sumie około 5 zł, więc nawet jak ich nie będzie, to nie zapłacisz 20, tylko 25.

A koszty wcale się nie zwracają koniecznie. Może jak ktoś robi konwent dla znajomych, to tak, ale nie, jak się chce zrobić porządną imprezę kulturalną.
Powered by WashuOS