header imageheader imageheader image
Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Wydumał Joe dnia 13.02.2009
j-pop16,60 %125 (16,60 %)
j-rock52,86 %398 (52,86 %)
j-RPG i inne gry19,65 %148 (19,65 %)
para para i j-gry muzyczne11,95 %90 (11,95 %)
innego7,84 %59 (7,84 %)
wystarczy tylko muzyka z anime19,39 %146 (19,39 %)
Wszystkich głosów:753

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 69 dodaj

[1] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Albi [83.238.116.*], 13.02.2009, 15:23:18, oceny: +0 -0
AlbiMuzyki z dobrych gier nigdy za wiele. A jeśli chodzi o blok 'anime' to warto odświeżyć nieco playlistę, wiekszość utworów znam już na pamięć :)
[21] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2009, 23:38:52, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
JoePrzynajmniej raz na tydzień staram się coś dodać.
[2] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2009, 15:41:51, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanMuzyki alternatywnej, podziemnej i wykraczającej poza visual kei i gwiazdy popu z Japonii (i ewentualnie innych krajów azjatyckich).
[4] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2009, 21:09:28, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
AragornPLOj tak, również się z tym zgadzam, zwłaszcza z punktem dot. visual kei'u.
Chętnie posłuchałbym japońskich indie rockowych wykonawców oraz ew. shibuya-keiu (nijak to się ma do vk - mowa tu o elektroniczno-popowym, ale porządnym brzmieniu, takim jak Pizzicato Five czy capsule na początku działalności).
[6] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2009, 21:27:23, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanJeśli o VK chodzi to akurat lubię Buck-Tick i Luna Sea, szczególnie tych drugich słuchać lubię, ale ogółem to nudno w tym gatunku strasznie. Ale grunt to otwartość i nie robię sobie żadnych granic, z visualu właśnie wybrać co najlepsze można :).
Przedstawicieli shibuya-kei także znam i słucham nieco.
Rock niezależny i wszelkie podziemie rockowe - owszem, bardzo owszem (uwieeeeeelbiam Number Girl!). A także po prostu nie-visual rock, Fujifabric na przykład, a nawet AKFG.
Ale jeszcze poza tym jest elektronika, psych i prog rock, noise, post-rock, ogólnie jest w czym wybierać.
Taki choćby mały, półgodzinny bloczek raz w tygodniu byłby miły i wielu mogłoby usłyszeć artystów mało znanych, a godnych uwagi.
[11] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2009, 02:07:01, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
AragornPLNawiązując do przedostatniej linijki: chętnie usłyszałbym w radiu ACP chociażby Melt-Banana - ciekawe, jakie zdanie o takim typie muzyki mają co poniektórzy :)
[12] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2009, 03:57:02, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanO tym samym mi się pomyślało, już widzę komentarze pełne zachwytu :).
Ale i dla 'zwykłych' zjadaczy japońskiego rocka (bądź też muzyki w ogóle, a dla tych nawet bardziej) choćby Fujifabric czy Ogre You Asshole ma spore szanse na zainteresowanie, może nawet Number Girl by się załapał.
[58] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.02.2009, 20:29:59, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
biBKrólestwo za The Novembers i People in the Box.

I za ich najnowsze albumy na torrentach x_x
[59] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2009, 15:54:22, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanPitB nawet przesłuchiwałem sobie. I może źle trafiłem, ale nic ciekawego tam akurat nie znalazłem. Ot, przeciętniak, powiedziałbym.
Ale fajnie, że ktoś słucha :).
O The Novembers nie słyszałem, więc popędziłem na lasta odsłuchać. I z tego co słyszę to Rin Toshite Shigure + Asian Kung-Fu Generation. Przyjemnie się słucha, nie powiem, ale nie są jacyś tam odkrywczy czy specjalnie ciekawi.
Poleciłbym Ogre You Asshole.
[61] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2009, 19:59:33, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
biBOYA jest na równi w szeregu z nimi xP Chociaż te TN i PitB to już bardziej sentyment (well, moje pierwsze "takie" zespoły xP), ale i tak lubię do nich wrócić. Ostatnio strasznie spodobali mi się DOES, Radwimps i NICO touches the Walls. I Aqua Timez, ale to nie w tej kategorii xD

A masz może ichnie albumy nowe? ;d (Dammit, cholerny oficjalny nielegal xD)
[62] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2009, 17:00:37, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanOsz! Ktoś tu zna Ogre You Asshole! A kojażysz może Fujifabric?

Od OYA mam bodaj wszystko, reszty mogę poszukać, jeśli chcesz, może coś moimi źródłami wynajdę.

Ale widzę, że trochę poruszamy się w innych środowiskach bądź kategoriach. Jeśli chcesz, bardzo polecam Number Girl.
[64] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.03.2009, 20:11:54, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
biBChcę, chcę, i OYA, i NG, ale znaleźć nie mogę xP (po prawdzie, NG to dlatego, że to ulubiony zespół Gotoha, tego od AKG xP)

Co do różnorodności: bardzo dobrze! Trzeba poszerzać horyzonty xP
[68] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.03.2009, 19:01:56, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanWalnąłem Ci wiadomość na gg, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :).
[3] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Naginato [*.am.osi.pl], 13.02.2009, 18:24:01, oceny: +0 -0
j-rocku wam brakuje...? o___o
ja uważam, że j-popu jest za mało xdd

PERFUME ZAPODAĆ, PERFUME! DDDD:
[5] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2009, 21:10:13, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
AragornPLJak już lecimy tym kluczem, to capsule również - Yasutaka Nakata bogiem japońskiego electro ;d.
"J-rock" jest, ale blz - nie visual kei, ja was błagam - dla mnie to... ekhm, może się nie będę na ten temat wypowiadał.
[7] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2009, 21:28:53, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanJeszcze dorzucę Buffalo Daughter, i P5 ofkoz :).
[8] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
DH707 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2009, 21:30:39, oceny: +0 -0
DH707J-pop! BARDZO brakuje mi J-popu, jakiś nowinek a propos nowości (które co prawda znam ale fajnie powiedzieć o tym szerszej publice), o koncertach gwiazd, może jakieś ploteczki from Japan :D ludzie to lubią XDDD Tak więc MOAR.

Może coś o filmach by się też przydalo :D
[25] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
TEcHNO [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.02.2009, 09:24:33, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Jedno słowo: Sharpnel
Tego mi barakuje, a w zasadzie dowolnego elektornicznego (bo Krush naprzyklad tez elektro-brzmienia są).
[53] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
DH707 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.02.2009, 13:35:58, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
DH707W sumie racja. Przydałby się też taki blok "imprezowy" btw.
[57] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Maya [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.02.2009, 14:43:50, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
MayaTo poprowadź laska :P
My też coś z Kurą pomyślimy... ale same wszystkiego nie zrobimy a jak prosimy o sugestie to nikt się jakoś nie wyrywa...
[9] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 13.02.2009, 21:42:38, oceny: +0 -0
SStefanAudycja IW uświadomiła mi, że muzyka w jRPG jest przepiękna. Warto więc, by było jej więcej, ach, posłuchać Mitssssudy częściej! :D
[14] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2009, 04:09:24, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanA owszem, potrafi taka być. Zawsze w muzyce z gier japońskich zauważałem coś, czego w produkcjach z reszty świata na ogół nie było. Jestem więc także za muzyką z gier, i koniecznie za Akirą Yamaoką i OSTami do SH, szczególnie do 'dwójki'.
[24] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Syriusz [82.146.225.*], 15.02.2009, 23:20:05, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
SyriuszRaczej nie inaczej ost do serii Silent Hill rządzi!!! Z chęcią posłuchałbym tego w radiu acp
[32] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Vivi_IW [*.adsl.inetia.pl], 17.02.2009, 17:46:27, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Vivi_IWCo do muzyki z gier, to ogólnie nie trudno było by znaleźć dużo fajnych do dorzucenia kawałków. SH, MGS, FF, VP, Uematsu, Mitsuda, Shimomura. Jest w czym wybierać i przebierać. Trzeba tylko znaleźć kogoś, kto wybierze takie kawałki, by pasowały wszystkim i każdemu z osobna (jeżeli można wszystkich na raz zadowolić :P )...
[33] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 17.02.2009, 17:58:06, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
SStefanWszystkim nigdy nie przypasujesz. Skup się na większości lepiej :)
[35] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Vivi_IW [*.adsl.inetia.pl], 17.02.2009, 21:29:21, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
Vivi_IWW sumie racja. Wszystkim się nie da dogodzić, ale zgodzić się z tym, muszą wszyscy... ;P
[10] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2009, 23:59:44, oceny: +0 -0
RyujiJ-metalu.
[13] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2009, 04:00:50, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanO, a to też mogłoby być ciekawe. Szczególnie z artystami typu Boris. A stricte metalowych zespołów z Japonii znam dość mało, a w takim bloku nuż coś ciekawego by się trafiło.
[19] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Ozzy [*.adsl.inetia.pl], 14.02.2009, 15:49:50, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
OzzyPopieram, popieram :D
[52] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
zbol [*.wroclaw.dialog.net.pl], 20.02.2009, 11:14:06, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Co do J-Metalu to polecam Sabbat, Loudness, Metal Safari oraz Animetal (kapela grająca covery utworów z anime oraz gier)
[15] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Lapis-chan [*.centertel.pl], 14.02.2009, 10:02:44, oceny: +0 -0
j-RPG zdecydowanie
ostatnio pokochałam tą muzykę
[16] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Sadakot [*.toya.net.pl], 14.02.2009, 14:25:33, oceny: +0 -0
SadakotZaznaczyłam wszystko prócz ostatniego. Przydałoby się jeszcze pasmo: muzyka, która znamy - tzn. openingi i endingi ewentualnie insert songi, które słyszeliśmy u nas w tv (nie ważne jaki język). Ostatnie ZSYPy były takie sentymentalne.
[17] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2009, 15:15:03, oceny: +0 -0
KwakOyu miał w którychś Arigadkach fajne covery znanych kawałków. Z niektórych w wersji japońskiej jest kupa śmiechu.
[18] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
zygol [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2009, 15:32:07, oceny: +0 -0
zygolpopieram parę osób wyżej, mniej visual kei'u poprosz. a jpopu z chęcią bym posłuchała ^_^
[20] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
zergadis0 [78.152.27.*], 14.02.2009, 19:19:35, oceny: +0 -0
J-core'u i ogólnie muzyki doujinowej :D.
[28] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Darkchaser [83.238.116.*], 16.02.2009, 19:42:53, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
DarkchaserPopieram - samo Touhou to za malo, a na Comiketach, Reitaisaiach czy M3 tyle tego wychodzi ze cala ramowke moznaby wypelnic ;)
[22] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 15.02.2009, 13:04:28, oceny: +0 -0
Głównie muzyki z gier (w sumie jest tylko raz w tygodniu). No i jeszcze tego j-rocka...
[23] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Syriusz [82.146.225.*], 15.02.2009, 23:17:51, oceny: +0 -0
SyriuszNo jak dla mnie troszkę japońskiego trance'u i dream'u i nie mówię tu o jakichś ddr'owych dance mix'ach. Jak ktoś zna to niech mi zapoda wykonawców to sam poszukam, bo na radiu pewnie mnie wyklną za pomysł :P
[26] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.02.2009, 14:37:23, oceny: +0 -0
Ariesmuzyka z anime, ta jest chociaż miła dla ucha i łatwo ją zapamietać, ewentualnie dorzucić więcej takich twórców jak Takkyu Ishino, Krush, Makai, może jakieś J-regge czy ogólnie pojętą "japońską muzykę podziemia" a mniej tego komercyjnego j-rockowo-popowego motłochu.
[34] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.02.2009, 18:22:49, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanNo cóż, mi się zdaje, że to muzyka z anime jest często 'komercyjym j-rockowo-popowym motłochem' :). 'Japońską muzykę podziemia' popieram, o ile oczywiście jest dobra, tak samo jeśli chodzi o reggage z Japonii i wszystko inne.
[36] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 18.02.2009, 10:58:39, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Ariesjestem fanem starej daty więc openingi i endingi dla mnie to np: "Zankoku no tenshi..." z "Evy" czy "Get along" ze
"Slayersów"
nowe op i end godne uwagi to "Ringo Hayori" (chyba tak to się pisze) z "Wolf and Spice" czy "Dancing to the Velvet moon" z "Rosario to Vampire"... ale fakt większość pasuje do bzdurnego j-rockowo-popowego gatunku
[27] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Endżii [*.mielec.mm.pl], 16.02.2009, 16:48:54, oceny: +0 -0
EndżiiPara para 8D
[29] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 16.02.2009, 23:32:35, oceny: +0 -0
GREYZdecydowanie brakuje jakiejkolwiek japonskiej elektroniki.
[30] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.02.2009, 17:37:36, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanA owszem, przecież Japonia ma sporo do zaoferowania jeśli chodzi o ten gatunek. Lubię Susumu Yokotę.
[39] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
AceMan [*.chello.pl], 18.02.2009, 13:53:37, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
AceManSame here. + Hirasawę :)
[40] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 18.02.2009, 13:59:09, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
SStefanWłaśnie, Hirasawy są dwa utwory na krzyż! I co z tego, że fajne? Więcej! :D
[43] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.02.2009, 23:45:30, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanO, Hirasawę także popieram, dopiero się z nim zapoznaję bliżej, ale to tylko lepsza okazja by posłuchać czegoś w tutejszym radiu :).
[31] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
toko [*.173.4.170.tesatnet.pl], 17.02.2009, 17:45:29, oceny: +0 -0
tokouwielbiam jrocka i chcę aby było go jak najwięcej ;3
[37] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.02.2009, 12:28:44, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
AragornPLj-rock≠visual kei
jeżeli o takim mówimy, to także jestem za
[42] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Aries [*.ssp.dialog.net.pl], 18.02.2009, 23:22:19, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
AriesDokładnie :) jak jakiś j-rockowiec umie śpiewać nie musi ściągać publiki stylem Wiśniewskiego xD
[44] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.02.2009, 23:55:06, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanA ja trochę pobronię VK, bo są dobzi artyści. Co z tego, że można ich wyliczyć na palcach jednej ręki, ale jednak są. Więc Luna Sea na przykład bym poprosił choć trochę, albo Buck-Ticka, klasyka, lata osiemdziesiąte i dziewięćdziesiąte, bardzo fajne, i oba zespoły odeszły w późniejszym okresie od tego wyglądu, ale cóż. Choć ogółem jestem za szerzeniem muzyki rockowej nie-visualowej zdecydowanie bardziej i jednak cieszy mnie, że jest jakiekolwiek poparcie :).
[46] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.02.2009, 12:35:20, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Ariesja niebardzo lubię VK ale faktycznie w latach 90tych lubiłem kilka kawałków "Luna Sea" czy "Malice Mizer" w tym że dzisiejsze visuale nie stoją im nawet na "wysokości zadania"
[48] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.02.2009, 15:26:54, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
AragornPLZ tamtego okresu to jeszcze X JAPAN jest niezłe
[49] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.02.2009, 16:13:30, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanMoże się narażę nieco, ale z całym szacunkiem, X Japan jest wtórne, nudne i kiczowate. Ostatnio o mało co nie poryczałem się ze śmiechu oglądając PV do 'Celebrity'. Choć niegdyś byli moim ulubionym zespołem, to akurat przyznam.
[50] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.02.2009, 16:20:34, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanUnikam jakiejkolwiek kategoryzacji i innego szufladkowania, ale to prawda, dzisiejszy vk jest w bardzo znacznej większości słaby strasznie. Dzisiaj może też parę zespołów się znajdzie, chociażby Oto-Oni, ale to podziemne i w sumie bardziej podpada pod angura niż visual, jeśli w ogóle. Moim zdaniem Malice Mizer też nie jest najlepsze.
[41] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
~Azu-chan [*.chello.pl], 18.02.2009, 15:07:28, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
~Azu-chanzgadzam się ;D może jakieś klasyki... Malice Mizer *__*? tak ok. 22-23 by sie przydało ;3. akurat pasuje.
[38] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
AceMan [*.chello.pl], 18.02.2009, 13:51:39, oceny: +0 -0
AceManChiptunes! 8-bit! :)
[45] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Blahuuu-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.02.2009, 00:01:05, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Blahuuu-sanKojarzę tylko YMCK, ale ogólnie na uzbrojenie radia w te klimaty przystaję jak najbardziej chętnie, coś ciekawego może wpaść :).
[47] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.02.2009, 12:37:04, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Ariesprzypomina mi się czas kiedy codzień słuchałem "nectarine" xD ale fakt takiego orginalnego brzmienia brakuje na ACP-radio
[51] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
AceMan [93.175.82.*], 19.02.2009, 22:45:51, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
AceManEch, Nectarine †

Na szczęście jest modules.pl! ;D
[54] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
windblade [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.02.2009, 22:01:40, oceny: +0 -0
windbladeWięcej J-Rock'a by się przydało :D
[55] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Kreton [*.internetdsl.tpnet.pl], 23.02.2009, 00:02:30, oceny: +0 -0
KretonInnego - J-Core!
[60] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Kainti [*.szczecin.mm.pl], 26.02.2009, 16:45:32, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
KaintiDokladnie, J-Core ;)
[56] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
OdyN [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.02.2009, 17:50:37, oceny: +0 -0
OdyNDef metal i hardkorowe gowno, krew flaki, gangsterka, giwery, obijanie mach.
[63] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
iruel89 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.03.2009, 16:04:29, oceny: +0 -0
iruel89Mi zdecydowanie brakuje OST-ów z mang i dojinshi'ów XD
[65] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.03.2009, 07:27:30, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
Ariesyyy... rozumiem, że to takie które sobie puszczasz kiedy je czytasz xD
[66] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
Fluxid [*.broadband.pl], 05.03.2009, 20:30:55, oceny: +0 -0
j-core, a bardziej zrozumiale: japoński speedcore, happycore etc i pokrewne, a może nawet dorzucić do tego okolice lonunge, chilloutu, minimalu etc (powiedzmy jeden blok co dwa tygodnie muzyka bardziej energetyczna i szybsza, a co dwa tygodnie + 1 wolniejszą, spokojniejszą muzykę). Jest tego trochę, chociażby bardziej znane labele Hardcore Tano*c, SharpnelSound, ALiCE'S EMOTiON etc.

j... hip-hop? jeez, ludzie, nie samym rockiem/popem/muzyką z anime Japonia żyje, dajcie tego więcej :O
[67] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
faust-sayuri [*.chello.pl], 07.03.2009, 12:09:17, oceny: +0 -0
faust-sayuriradia jeszcze ni słuchałam xD ale nigdy za mało j-rock'a ;*
[69] Re: Jakiego bloku muzycznego brakuje w radiu anime.com.pl?
windblade [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.04.2009, 02:31:12, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
windbladedokładnie ;] nigdy za mało JRock'a :3
Powered by WashuOS