header imageheader imageheader image
{Rynek}
Arigato 12 – okładka i spis treści
Autor: Lord Raven, Data: 11.09.2011, 22:15:54, Źródło: Magazyn ARIGATO
Arigato 12 – okładka i spis treściNumer 12 Arigato został wysłany do drukarni i wkrótce trafi na półki sklepowe. W numerze nowe działy na stronach poświęconych anime – W produkcji, W kinach, OAV i krótki metraż. Będzie można poczytać o filmach Fullmetal Alchemist, Berserk i K-on!, nowej serii z uniwersum Aquarion oraz innych pozycjach. Większość materiałów została wzbogacona o wywiady i wypowiedzi twórców. W dziale z recenzjami obszernie i z wywiadem o Tiger & Bunny oraz Gundam Unicorn. Wywiady pojawiają się także przy okazji recenzji Gosick, Mardock Scramble, Karigurashi no Arrietty. Dział komiksowy zdominowany został przez tematy związane z Kuroshitsuji. Oprócz tego wiele innych mangowych przebojów. Nowa manga autora Highschool of the Dead czy nowa manga autorki Fullmetal Alchemist. Na czarno-białych stronach pojawił się także nowy dział Zdarta płyta - poszerzający na życzenie czytelników tematy muzyczne o te bardziej niszowe produkcje. Redaguje go znawca tematu Harlock.
Magazyn – jeśli nie dojdzie do jakiejś tragedii - powinien być dostępny po 16 września.

Arigato 12



Spis treści:

2 Artysta z okładki – Min Pyo Lee
3 Gorące zapowiedzi
4-5 Przegląd sezonu

Anime

6-7 W kinach
- Fullmetal Alchemist: Milos
- Hoshi o Ou Kodomo
8-11 W produkcji
- Berserk Golden Age I
- K-on! (film)
- Hana no Utame Gothicmade
- Ano Natsu de Matteru
- Code Geass Gaiden OAV
- Aquarion Evol
12-15 Tiger & Bunny
16-17 Denpa Onna to Seishun Otoko
18-19 Gosick
20-21 Hanasaku Iroha
22-23 Starry Sky
24-25 AnoHana
26 Colorful

Manga

28-29 Kuroshitsuji
30-31 Kuroshitsuji Anthology
32-33 RustBlaster i Glamorous Lip
34-35 Kimiiro Focus
36-37 Gin no Saji - Silver Spoon
38-39 Legend of Tyr
40-41 Fire Fire Fire
42-43 Yume Miru Taiyou
44-45 Oriko Magica i Kazumi Magica
46-47 Makyou no Shanana
48-49 Kuro Bara Alice
50-51 Adekan
52-53 Kono S o, Mi yo!
54-55 Kaitai Shinsho Zero
56-57 Iris Zero
58-59 Tokyo ESP
60-61 Shingeki no Kyojin
62-63 Leviathan
64 Recenzje z polskiego ryneczku

Pogranicza

66-69 Kino azjatyckie – świat
70 Listy
71 Losżka Szyderców
72-73 Zdarta płyta
74 Felieton Michia, mangowe rozmówki, imprezy

Anime

75 [C] - CONTROL
76-77 Level E
78-79 Hidan no Aria
80-81 Fractale
82-83 Mardock Scramble I
84-85 Karigurashi no Arrietty
86-89 Gundam Unicorn
90-91 OAV i krótki metraż
92-93 Persona -trinity soul-

Pobocza

94-95 Moda - najnowsze trendy
96-97 Muzyczne nowości
98 Gry na konsole
99 Gry online na PC
100 Mistrzowie Fanartu - anikakinka

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Arigato.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 122 dodaj

[1] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [*.dormar.net.pl], 11.09.2011, 22:22:13, oceny: +9 -2
Lubię.
[2] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.09.2011, 22:26:05, oceny: +6 -8
Aha, czyli znowu publicystyka to jakieś dwie strony na sto?

Podziękuję.
[3] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.09.2011, 22:29:16, odpowiedź na #2, oceny: +7 -3
solv wiesz ze uzywasz slowa ktorego nie rozumiesz? :)
[8] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.09.2011, 23:44:40, odpowiedź na #3, oceny: +1 -1
"dział piśmiennictwa obejmujący wypowiedzi na aktualne w danym momencie tematy polityczne, społeczne, kulturalne. Publicyści posługują się stylem perswazyjnym i starają się oddziaływać na opinię publiczną."

"polityczne" można sobie odpuścić, opinię publiczną potraktować jako fandom.

Chyba, ze chodziło Ci o inne słowo.
[12] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 00:34:58, odpowiedź na #8, oceny: +3 -0
no widzisz sprawdziles sobie na wiki i nie bedziesz juz uzywal tego slowa do konca bezmyslnie :) sprawdz sobie jeszcze gatunki dziennikarskie jaki obejmuje, ale nie na wiki, ale w ksiazkach o dziennikarstwie, a potem wroc i policz strony jeszcze raz :)
[13] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 00:48:43, odpowiedź na #12, oceny: +3 -2
Słuchaj, ja doskonale wiem, w jakim sensie tego słowa użyłem, w jakim celu i z jakiego powodu i w odniesieniu do czego. Z resztą, nie będę mojej tyrady powtarzał, bo w komentarzach pod recenzją Akiby zawarłem wszystkie swoje przemyślenia na ten temat (zawartości rodzimej prasy mangowej). I proszę, nie sugeruj mi mojego własnego toku myślenia, chyba, że jesteś wróżbitą Maciejem.

Ale skoro tak bardzo mnie prosiłeś, to policzyłem strony. Wyszły dalej dwie strony, bo wcześniej myślałem, że felieton Michio jest na tyle, za to teraz do wartościowych tekstów doszedł ten o kinie azjatyckim.

także napisze jeszcze raz myśl, którą w kółko powtarzam - jeżeli kogoś nie interesują recenzje, to nasza prasa mangowa nie ma mu nic do zaoferowania.
[14] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 00:54:26, odpowiedź na #13, oceny: +2 -0
Sfierszcz"dział piśmiennictwa obejmujący wypowiedzi na aktualne w danym momencie tematy polityczne, społeczne, kulturalne. Publicyści posługują się stylem perswazyjnym i starają się oddziaływać na opinię publiczną."
'kulturalne'
'oddziaływać na opinie publiczną'
Czyli rozumiem, że arigato jest pełne takich tekstów, bo recenzjami stara się sprawić, że opinia uzna anime xxx za chłam.

No chyba, że chcesz coś na miarę 'jebnij origami' lub 'naucz się japońskiego'.

Arigato to jedyny pełnoprawny magazyn publicystyczny. Zaraz po ohayo.
[15] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 01:00:16, odpowiedź na #14, oceny: +1 -2
Nie wiem, co ma na celu Arigato z zawartymi w nim recenzjami, bo mnie one nie interesują i pisząc pierwsze słowa nie brałem ich pod uwagę. Tak po prostu, bo dla mnie osobiście mogło by ich nie być (czyt. nie mają dla mnie żadnej wartości).

I jeżeli CZYDZIEŚCI DZIEWIĘĆ RECENZJI ANIMU I MANGU mamy uznać za pełnoprawną publicystykę, to ja serio podziękuję, bo z mojego punktu widzenia ten segment mangowego rynku się systematycznie uwstecznia.
[16] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 12.09.2011, 01:57:48, odpowiedź na #15, oceny: +0 -2
Mnie też recenzje anime nie interesują o czym wiele razy pisałem.

Zarówno te w czasopismach jak i w internecie (szczególnie taka jedna strona ma ich dużo).

Kupiłbym czasopismo mangowe gdyby nie było w nim recenzji gdyż recenzje w 70 procentach przypadków są irytujące ponieważ często głupoty tam wypisują.

Wolałbym tylko tak zwane wprowadzenia do anime i opis bohaterów ze zdjęciami, ale możliwie bez spojlerów.
[18] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 09:26:28, odpowiedź na #16, oceny: +2 -3
Ja aż tak radykalny nie jestem - recenzje powinny być, ale są jeszcze inne tematy. Jak już pisałem - od czasopisma chcę czegoś, czego nie dostanę w Internecie i nie mam tu na myśli zapachu farby drukarskiej.
[21] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
oyu_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 10:15:12, odpowiedź na #18, oceny: +3 -1
no to nadal nie rozumiesz słowa które używasz, a to że zaklinasz rzeczywistość według własnego widzi mi się, to już twoja sprawa :)
[28] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 13:04:28, odpowiedź na #21, oceny: +2 -2
Jak to się ma do treści, które chciałbym znaleźć w mangowym czasopiśmie, bo nie rozumiem?

I nie zaklinam rzeczywistości - recenzje mnie nie interesują, więc w mojej wyliczance i pisząc o publicystyce nie brałem ich pod uwagę.

Coś jeszcze, zaczniemy rozmawiać poważnie, czy nadal będziesz mnie łapał za słówka i wmawiał mi swoją własną wizję rzeczywistości, skoro już tak to ujmujesz?
[22] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 10:27:19, odpowiedź na #18, oceny: +10 -0
Sfierszcz'chcę czegoś, czego nie dostanę w Internecie'
No dziewczyny to ci raczej nie znajdą.
[27] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 13:02:00, odpowiedź na #22, oceny: +4 -2
Poważnie, lubię Twoje poczucie humoru.

Aczkolwiek ja cały czas mówię o artykułach, a nie kobietach.
[23] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [127.0.0.*], 12.09.2011, 11:21:48, odpowiedź na #18, oceny: +2 -0
Może potrzebujesz Torii?
[29] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 13:06:07, odpowiedź na #23, oceny: +2 -3
Z tego co wiem, Torii jest magazynem nastawionym bardziej na kulturę Japonii, a ten temat mnie zupełnie nie pociąga.
[30] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [127.0.0.*], 12.09.2011, 13:08:13, odpowiedź na #29, oceny: +3 -0
Y, czekaj, to czego ty w zasadzie chcesz?
[31] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 13:22:13, odpowiedź na #30, oceny: +1 -3
link
Czytaj mój post, mniej-więcej po środku strony.
[32] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [127.0.0.*], 12.09.2011, 13:58:21, odpowiedź na #31, oceny: +2 -0
A może nie miałeś Arigato w ręku nigdy?
[33] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 14:28:45, odpowiedź na #32, oceny: +1 -2
Nie, ale widzę spis treści i już wiem, że nie opłaca mi się wydawać na to czasopismo pieniędzy, jeżeli tylko kilka stron mnie zainteresuje (bo recenzji nie czytam).
Przykładowo, dzisiaj kupiłem "Nową Technikę Wojskową", w kiosku, najnowszy numer, co mi się rzadko zdarza, zazwyczaj kupuje po terminie, taniej, gdyż też nie całą treść magazynu czytam.
No, ale w tym numerze świetny prezent - 196 stron, czyli praktycznie dwa razy więcej, niż normalnie, z czego 30 stron to artykuły o motywie przewodnim dostosowywania czołgów do konfliktów asymetrycznych, dalej kolejne trzydzieści stron poświęcone rodzimemu rynkowi zbrojeniowemu. Potem opisy sprzętu, nowości rynkowe...

To są treści, których w Internecie nie znajdę, dlatego zdecydowałem się na zakup czasopisma. Recenzje i informacje o anime mogę sobie wyszukać w kilka kliknięć, więc nie będę płacił za ich papierowy odpowiednik.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[35] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Cykada [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:22:13, odpowiedź na #34, oceny: +4 -3
A spójrz na jego awatar! Poważnie, przerażają mnie tacy ludzie. A później płacz i zgrzytanie zębów, skąd się wziął taki np. Breivik...
[37] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
oyu_ [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:26:42, odpowiedź na #35, oceny: +2 -0
slove jak nie miales w reku nigdy Arigato to tlumaczy to co piszesz - kup se pan jedna sztuka np Arigato 12, obadaj teren i zobaczysz, ze to nie jest kolejne czasopismo z recenzjami, jakiego sie spodziewasz :)
[41] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:33:22, odpowiedź na #37, oceny: +0 -2
Po co mam wydawać na to pieniądze, skoro zdecydowaną większość pisma stanowią recenzję, których nie będę czytał?
[44] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:35:23, odpowiedź na #41, oceny: +2 -0
SfierszczPo co mamy z tobą dyskutować, skoro nie masz żadnych argumentów ani podstaw by móc kontynuować rozmowę?
[46] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:38:16, odpowiedź na #44, oceny: +0 -1
Od samego początku dyskusja opiera się na tym czego JA oczekuję od prasy mangowej i czego od niej nie dostaję. I dotychczas właśnie do tego odnoszą się argumenty.
[49] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:40:28, odpowiedź na #46, oceny: +3 -0
SfierszczCzego oczekujesz od prasy mangowej:
- Recenzji
- Daszku
- Plakatów
- Cycków
- Czegoś co sobie ubzdurałeś i nie raczysz sprecyzować

Jeeeeej, do koloru do wyboru.
[52] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:44:57, odpowiedź na #49, oceny: +1 -2
link
Poważnie, sprawdź tu, nie chce mi się tego tu kopiować, bo musiałbym wszystkie znaczniki php usuwać.
[54] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:47:31, odpowiedź na #52, oceny: +2 -1
SfierszczNawet nie chce mi się czytać tej ściany tekstu. Tak jak tobie Arigato.
[40] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:31:37, odpowiedź na #35, oceny: +0 -2
Że niby każdy miłośnik militariów i techniki wojskowej jest psychopatą? To cię teraz uspokoję - w życiu nie trzymałem w ręku innej broni palnej, niż wiatrówka, a moje zainteresowania wyrosły na czysto teoretycznym gruncie.
Z resztą jestem pewien, że w fandomie mamy całą masę osób, które były w wojsku i drugie tyle interesujących się zagadnieniami z wojskowości.

A poza tym obvious troll is obvious. Żebyś jeszcze pisał ze swojego konta, bo ja to chociaż trolluję bez ukrywania się (podobnie robią Sfierszcz i Harpagon). Wstydzisz się, czy co?

Z resztą, Breivik był całkowicie zdrowy na umyśle, po prostu wpadł w złą ideologię. Ale to nie jest temat na jakieś dyskusje.
[43] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:34:28, odpowiedź na #40, oceny: +1 -1
Sfierszcz'po prostu wpadł w złą ideologię'
No niestety chrześcijaństwo tak ma, ale sam powód walki z muzułmanami panoszącymi się ze swoimi zasadami dobry. Jesteś w gościach - bądź gościem i szanuj, a nie włazisz w buciorach do domu.
[47] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:38:55, odpowiedź na #43, oceny: +0 -1
O ile dobrze pamiętam, to on strzelał do lewicowców.
[50] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:40:39, odpowiedź na #47, oceny: +2 -2
SfierszczI bardzo dobrze, cholerne lewaki.
[36] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:24:44, odpowiedź na #34, oceny: +0 -1
Mnie.
Poza tym to był tylko przykład treści, których w internecie nie dostanę, albo dostanę w mało rzetelnej formie. W każdym bądź razie - fachowość, wszystko się rozbija o to pojęcie. Nasza prasa mangowa nie jest fachowa i tego właśnie żałuję.
[38] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
oyu_ [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:28:36, odpowiedź na #36, oceny: +2 -0
nie miales w rekach Arigato a piszesz ze nie ma prasy fachowej, men, no bierz przyklad z tego co piszesz i wypowiadaj sie fachowo - czy np. ludzie z stopniami naukowymi z komiksu zadowalaja twoja potrzebe fachowcow? :)
[42] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:34:05, odpowiedź na #38, oceny: +0 -1
wskaż mi jeden fachowy artykuł w tym numerze i z pewnością się nim zainteresuję.
[62] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Dembol [*.net.autocom.pl], 12.09.2011, 16:05:14, odpowiedź na #42, oceny: +2 -0
DembolWiększość recenzji, które czytałem w magazynie była całkiem niezła. Nie było streszczania fabuł. Nie było opisywania postaci. Nie było "okruchów życia" autora. Opisywano tytuły często posiłkując się fragmentami wywiadów z twórcami i sporą dozą informacji, których próżno szukać w polskim i często anglojęzycznym Internecie. Oczywiście nie wszystkie tytuły da się tak opisać, ale te 7-8 przeczytanych numerów wspominam raczej dobrze.
[69] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 17:52:59, odpowiedź na #62, oceny: +0 -1
Wiesz, tu nie chodzi o jakość recenzji czy ich zawartość - właściwie wymienione przez Ciebie elementy nigdy mi nie przeszkadzały. Problem w tym, że ja NIE LUBIĘ CZYTAĆ RECENZJI, a tych w naszych gazetach M&A jest tak dużo, że nie ma miejsca na inne interesujące artykuły. ALbo inaczej - jeżeli nie interesują mnie recenzje, to innych tekstów jest tak mało, że kupowanie gazety jest nieopłacalne.
[39] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:29:37, odpowiedź na #36, oceny: +3 -0
SfierszczPogrążasz się masakrycznie.

'Nie wiem, nie miałem w ręku, ale będę jechał'. To nawet ja nie jadę serii, których nie znam. Hipokryta, katolik, do tego jesteś brudnym metalem i słuchasz comy!
[45] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:36:53, odpowiedź na #39, oceny: +0 -1
Ja nie jadę czasopisma - ja pisze, czego mi w nim brakuje i czego od prasy oczekuję, a to różnica. Mógłbyś powiedzieć, że je krytykuję, gdybym np. zaczął pisać coś o poziomie merytorycznym tekstów - a tego nie robię, bo jak zauważyłeś i jak sam się przyznałem - nie czytałem ich.

Tak więc aż tak wielkim hipokrytą nie jestem, katolikiem na pewno nie, metale to chuj a comy nawet nie znam (co to jest?).
[48] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:39:35, odpowiedź na #45, oceny: +2 -0
Sfierszcz'ja pisze, czego mi w nim brakuje i czego od prasy oczekuję'
Skąd możesz wiedzieć czego ci w nim brakuje, skoro nie miałeś go w rękach? Robisz w tym momencie z siebie idiotę. 'Chciałbym, żeby otaku recenzowało anime' 'Ale recenzują' 'Nie wiem nie miałem ich w rękach i nie wiem czy recenzują ale nie zobaczę, nie wydam pieniędzy bo może akurat nie recenzują i strata kasy'.
[51] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:42:31, odpowiedź na #48, oceny: +0 -1
'Chciałbym, żeby otaku recenzowało anime'
Ale ja właśnie cały czas piszę, że recenzje mnie nie interesują. A Otaku akurat czytałem. Tak więc nie wiem, w którym momencie robię z siebie idiotę, bo jasno się wyraziłem, czego chcę.

A Arigato przeglądałem na Nejiro kilka numerów (ni czytałem, przgelądałem) i poza masą recenzji nic mi się w oczy nie rzuciło.
[55] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:47:50, odpowiedź na #51, oceny: +3 -0
Sfierszcz'nic mi się w oczy nie rzuciło'
Nawet cycki? Zawsze ludzie mają z tym problem.
[53] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
oyu_ [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:47:08, odpowiedź na #48, oceny: +2 -2
mr. s okej widze ze trzeba ci pomoc - masa wywiadow, eksluzywnych informacji dotyczych anime w produkcji, recenzje zaopatrzone w rozmowy z autorami, teksty nie pisana przez laikow itd, itp, juz ci nie chcialem pisac tak w prost, zeby nie bylo lansu - ale wszystko co tak marudzisz killer - masz wlasnie w tym magazynie
[56] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 15:52:49, odpowiedź na #53, oceny: +0 -1
SfierszczAle co ty sie wtrącasz do moich postów człowieku, problemów szukasz?
[57] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:53:16, odpowiedź na #53, oceny: +0 -1
W takim razie dlaczego nie mam nigdzie jasno napisane, że to dostanę? Np. w spisie treści nie widzę żadnego wywiadu (co mnie skołowało, bo na okładce jest o nich wzmianka).

Czy w tym magazynie dostanę np. monografie? Czy to rysownika, autora,czy kogokolwiek? Albo jakiegoś gatunku mangi i anime? Studia? Opisy zagranicznych (nie japońskiego) rynków anime? Relację z dużych imprez zagranicznych i tych mniejszych - polskich (konwentów jest u nas co niemiara, na wszystkich nie da się pojawić, fajnie by było jednak o nich poczytać)?

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[68] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 17:50:07, odpowiedź na #59, oceny: +0 -1
No właśnie w Otaku te kilka artykułów niebędących recenzjami przeczytałem i jestem zadowolony, aczkolwiek - chciałbym tego typu artykułów więcej, ale tego nie dostaję. Trudno się mówi, na pewno nie będę płacił za kilka stron.
[60] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
oyu_ [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 15:58:22, odpowiedź na #57, oceny: +2 -0
a widzisz w tym spisie napis recenzje? odpowiadajc na pytanie, zalezy w jakim numerze, ale 90 proc z tego co wymieniles - bylo, jest i bedzie, wart przeczytac niusa w calosci, lacznie z otwarciem.
[70] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 17:57:37, odpowiedź na #60, oceny: +0 -1
Było, ale porozrzucane na wszystkie numery? Jeżeli tak, to nie zmienia to faktu, że nie mam czego w tym czasopiśmie szukać, bo kilka stron na numer - to nie interes.
[61] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [127.0.0.*], 12.09.2011, 16:05:09, odpowiedź na #57, oceny: +2 -0
W takim razie dlaczego nie mam nigdzie jasno napisane, że to dostanę? Np. w spisie treści nie widzę żadnego wywiadu (co mnie skołowało, bo na okładce jest o nich wzmianka).

Przestań gadać, idź do empiku / komikslandii / komiksiarni / gdzie indziej jak wyjdzie, weź do ręki i przejrzyj.

Robisz z igły widły. Albo Arigato ani żaden inny magazyn m&a nie jest dla ciebie.
Also:
1. Na monografie nie ma miejsca a mało kogo to interesuje.
2. Opisy zagranicznych (nie japońskiego) rynków anime? ← było (ale komiksowo, nie animacyjnie. W jednym z pierwszych numerów)
3. Relację z dużych imprez zagranicznych i tych mniejszych - polskich ← Było, kilka razy.

Also, był chociażby artykuł o architekturze w anime, o serii gier touhou czy o tym jak ludzie robią anime przy pomocy prostych programów komputerowych.

EDIT:
przeczytałem imprez zagranicznych, nie rynków. opisy imprez były, opisy rynków - lol, kogo to obchodzi? są recki mang, anime i filmów wydawanych w polsce, jakieś cztery strony w sumie...
[65] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [78.9.15.*], 12.09.2011, 16:19:49, odpowiedź na #61, oceny: +2 -0
Wrzesień miesiącem dramy.
A tak półserio - należy się parę plusów chłopakowi za upór.
Ja bym już w połowie ogłosił koniec fandomu i poszedł do domu.
[67] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 17:47:40, odpowiedź na #61, oceny: +0 -1
>>Przestań gadać, idź do empiku / komikslandii / komiksiarni / gdzie indziej jak wyjdzie, weź do ręki i przejrzyj.

Niestety nie mam takiej fizycznej możliwości.

>>przeczytałem imprez zagranicznych, nie rynków. opisy imprez były, opisy rynków - lol, kogo to obchodzi? są recki mang, anime i filmów wydawanych w polsce, jakieś cztery strony w sumie...
Mnie to obchodzi. A recenzje - tak jak wspomniałem - nie interesują mnie.

"było" to mało satysfakcjonujące, bo to nadal po kilka wartych przeczytania stron na numer.
[71] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 12.09.2011, 18:08:17, odpowiedź na #67, oceny: +0 -3
Takie czasopisma jak Kawaii i Mangazyn były najlepsze.

Tamte artykuły o anime przyjemnie się czytało.
A miałem wszystkie numery Kawai i Mangazynu.
[72] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 18:16:42, odpowiedź na #71, oceny: +3 -0
Echch...
serio, jak chcesz się włączyć do dyskusji, to przyjdź z konkretami.
[73] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 12.09.2011, 18:31:28, odpowiedź na #72, oceny: +0 -3
Konkretem jest to, że w Kawaii/Mangazyn nie było gównianych recenzji jak w Otaku i Arigato, a ich sprzedaż była większa.
[74] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 12.09.2011, 18:34:56, odpowiedź na #73, oceny: +5 -0
SfierszczMi w arigato brakuje spisów nazw ataków.:(
[75] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 18:41:04, odpowiedź na #73, oceny: +2 -0
Ale to dalej Twoja opinia.
[80] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [*.dormar.net.pl], 12.09.2011, 19:40:26, odpowiedź na #67, oceny: +2 -0
Czemu aż tak interesują cię rynki zagraniczne?
Nie, inaczej: Czemu uważasz ze są to rzeczy o których nie dowiesz się z netu?
Nie, inaczej: Czemu uważasz że informacje o rynkach zagranicznych to rzecz która będzie interesować czytelników?
Uzasadnij, czemu warto poświęcić miejsce w magazynie na *rynki zagraniczne*?

W ogóle, co to konkretnie jest? Chodzi ci o wyniki sprzedaży mang w Etiopii czy stan wydawnictw w Argentynie?
A! Może wiem!
Chodzi ci o rzeczy typu wydania nowych figurek, wydań specjalnych dvd/bd, limitowanych serii gadżetów czy chociażby pomysły typu firmowanie arbuzów postaciami z anime? Jeśli tak, to cię oświecę: na większości stron Arigato są na krańcach wąskie kolumny z dwoma-trzema "newsikami" tego typu. *ewentualnie* jest strona magazynu gdzie są aktualności. Są nawet regularne rankingi oglądalności.

Mam wrażenie że masz dwa problemy:
1. Nie umiesz przekazać o co tobie tak naprawdę chodzi i czego chcesz.
2. Zbyt bardzo przejmujesz się spisem treści który wcale nie pokazuje do końca co jest w środku.

Nie miałeś w ręku magazynu więc nie miałeś okazji zorientować się jaki on jest, więc istnieje pewne prawdopodobieństwo że to czego chcesz już w nim jest.
Ewentualnie, są to rzeczy które redakcja uznała z za mało interesujące dla zwykłego czytelnika, więc musisz się pogodzić z tym że twoje wymagania nie są standardowe. Spróbuj też rzucić okiem na spis treści Torii jednak.

Fizyczna możliwość - zawsze możesz zaryzykować i zamówić u redakcji po tej samej cenie jak w empiku, z kosztami przesyłki included (albo, jeśli tak wolisz, z przesyłką za free). Domyślam się że twoje hobby trochę kosztuje, więc możesz zawsze poświęcić 16 zeta (wybacz jeśli źle się domyślam)
[82] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 20:33:41, odpowiedź na #80, oceny: +0 -1
CHodzi mi o takie rzeczy: jak wygląda fandom i rynek mangowy w USA, Niemczech, WB etc. Czy to zainteresuje czytelników? Nie wiem i nie moja w tym głowa, nie jestem redaktorem, dlatego piszę co chciałbym zobaczyć JA i nie zastanawiam się nad tym, kogo to jeszcze obejdzie.
tak, te informacje można znaleźć w internecie, ale są mocno rozrzucone po sieci.

Spis treści pokazuje mi ilość artykułów w poszczególnych kategoriach - jak widać recenzje to duża większość. A więc już na tym poziomie mogę stwierdzić, co mnie potencjalnie zainteresuje. I jakość tekstów jest tu dla mnie drugorzędna, liczy się wpierw tematyka.

Co do kupna - jak rzucą jakiś stary numer do taniej prasy, to za te 30% ceny nominalnej kupię. Zamawianie w wydawnictwie - odpada, nie chcę płacić za treści, których nie będę czytał i stanowią większość czasopisma.
[90] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 13.09.2011, 09:39:53, odpowiedź na #33, oceny: +3 -0
AvantaROk, już wiemy, że Arigato nie kupisz, wiemy też, że nie rozumiesz definicji słowa "publicystyka". Myślę, że warto w tym momencie skończyć tę durną dyskusję :P
[91] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 13.09.2011, 10:07:38, odpowiedź na #90, oceny: +2 -0
SfierszczAvatar, ale my tę dyskusję już dawno zakończyliśmy.
[110] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
           [*.rudaslaska.vectranet.pl], 14.09.2011, 17:51:14, odpowiedź na #91, oceny: +1 -0
          Nie spoileruj :/.
[66] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Kiriban [*.183.230.198.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 12.09.2011, 16:59:51, odpowiedź na #3, oceny: +1 -2
Kiriban*Drama alert*
[4] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.09.2011, 22:34:50, oceny: +6 -0
SStefaniaInb4 narzekanie że znowu cycki a nie goli chłopcy na okładce.
[6] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [*.dormar.net.pl], 11.09.2011, 22:36:27, odpowiedź na #4, oceny: +3 -0
Inb4 chcą Sebastiana na okładkę i recki rzeczy które znają i lubią.
I że nie ma spisu tre... OH WAIT
[7] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 11.09.2011, 22:50:52, odpowiedź na #4, oceny: +1 -5
Goli chłopcy są zakazani.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[10] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 11.09.2011, 23:51:30, odpowiedź na #9, oceny: +3 -1
Wiem, że byś chciał ale tak oficjalnie nie powinieneś się przyznawać.
[11] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 00:00:34, odpowiedź na #10, oceny: +1 -3
Oficjalnie zaznaczam, ze ironizowałem, bo jeszcze ktoś mnie naprawdę na serio weźmie.
[5] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Ultimas [*.stargardszczecinski.vectranet.pl], 11.09.2011, 22:36:12, oceny: +5 -0
Cycki o/
[17] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
HΛЯPΛGŌN [*.152.129.52.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 12.09.2011, 02:03:42, oceny: +3 -0
HΛЯPΛGŌNW końcu wywaliliście z okładki to wiejskie MODA, KINO, GRY.
Czy byłaby możliwość pokazania przykładowej strony z recenzją? Tekst może być zakryty, chodzi mi tylko o to, jak obecnie Arigato wygląda w środku. Istnieje cień szansy, że porzucę swoje uprzedzenia i przestanę wszystkim uprzykrzać życie.
[19] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 09:27:51, odpowiedź na #17, oceny: +1 -3
Jak przestaniesz(my) uprzykrzać im życie, to oni przestaną się starać.
Keep it going.
[20] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Dairi [*.net.autocom.pl], 12.09.2011, 10:08:57, odpowiedź na #17, oceny: +4 -0
DairiNowe działy mają nowe makiety, stare mają stare makiety. Także wciąż możesz uprzykrzać wszystkim życie :*
[24] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Aldree [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 11:34:17, oceny: +4 -1
AldreeZobaczyłam Tiger & Bunny i tyle wystarczyło, żebym się ucieszyła. Dużo mi widać nie trzeba :P
[25] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Jeyka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 12:09:02, oceny: +1 -0
Persona *-* ale anime...? A już miałam nadzieję na reckę nowej gry (w sumie nie nowa, tylko remake ^^"), co lada moment wyjdzie na psp...
[26] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [127.0.0.*], 12.09.2011, 12:45:55, oceny: +6 -0
Wcześniej napisałem że lubię ale teraz przeczytałem spis treści.
Wszystkie wymienione tytuły anime znam (a po co czytać recenzje tego co się zna), ale za to nie znam nic z mang - tutaj Arigato wygrywa z innymi magazynami.

Ale i tak nie to jest najważniejsze, bo:

71 Losżka Szyderców

Och tak! TAKE MY MONEY
[58] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Dembol [*.net.autocom.pl], 12.09.2011, 15:56:18, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
DembolLosżka ciężej wymówić niż Cthulhu.
Nie powinno to być inaczej zdrabniane? Loża - lóżka?
[63] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Dairi [*.net.autocom.pl], 12.09.2011, 16:09:31, odpowiedź na #58, oceny: +5 -0
DairiMy na to 'loszka' albo 'locha' (albo loszżka) mówimy bo to jest połączenie 'loży szyderców' ze świnią. ;)
[64] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [127.0.0.*], 12.09.2011, 16:15:55, odpowiedź na #63, oceny: +5 -0
Moja ocena losżki to pięć na pięć możliwych dzikich świń.
[76] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Tora [*.akselnet.pl], 12.09.2011, 18:41:22, oceny: +2 -0
ToraSlova-cchi, skończ bo staniesz się moim nowym obiektem kultu xD
Chłop ma rację, ale ja kupię sobie kolejny numer bo lubię recenzyje w Arigato które stale powiększają moją listę plan to read. I chuj ze mną.
[77] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 19:01:16, odpowiedź na #76, oceny: +2 -1
A czy będę czerpał z tego jakieś korzyści majątkowe?
[78] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [78.8.105.*], 12.09.2011, 19:29:42, odpowiedź na #77, oceny: +4 -0
Tak. Nie będziesz musiał płacić odszkodowania za zanudzanie wszechświata.
[79] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 19:33:15, odpowiedź na #78, oceny: +2 -1
Ja się nikomu nie narzucam.
[84] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [78.8.105.*], 12.09.2011, 20:53:32, odpowiedź na #79, oceny: +7 -0
Historia o tym jak nie narzucałeś się opowiadając że nie kupisz Arigato zapełni cały odcinek najbliższego "Dlaczego ja?"
W dzisiejszym odcinku: "...oby nas nie spotkał przy ekspresie z kawą, bo będziemy musieli go słuchać..."
[85] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 21:18:12, odpowiedź na #84, oceny: +1 -2
Przepraszam, ale ja miałem rozmówców, ze ścianą nie rozmawiałem. Rozumiem, gdyby to któryś z nich narzekał, ale TY zrobiłeś tam tylko jeden randomowy wtręt. I tyle. Nikomu się nie narzucałem,rozmawiał ten, ktoś chciał.
[86] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [78.8.105.*], 12.09.2011, 22:50:53, odpowiedź na #85, oceny: +2 -0
Streścić Ci jak z Twego randomowego żalu powstał wątek pod tytułem "Ale co ty właściwie chcesz?" - czy przestaniesz udawać nierozgarniętego?
Btw - nadal jesteś winny komuś przyznanie racji odnośnie publicystyki. Ładnie uciekłeś w wytłumaczenie że "tobie się oną nie wydaje z twego punktu widzenia".
W terminologii spotykanej na usenecie jesteś winny flejma.
[87] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 23:05:04, odpowiedź na #86, oceny: +1 -2
Sam wątku nie stworzyłem i doskonale o tym wiesz. Z resztą - jakoś jego uczestnicy się nie żalą.

Poza tym nie od dziś wiadomo, że trolluję gdy tylko mogę i do odpowiedzialności za flejm się poczuwać nie będę. Z resztą, z mojego punktu widzenia żadnego flejmu tu nie było - zwyczajna dyskusja, w sumie nawet coraz rzadziej się takowe na acepie spotyka - nikt nikogo nie zaczął wyzywać od chujów i pederastów i wszyscy rozeszli się w pokoju. Jeżeli chcesz mi wmówić, że jestem trollem, to ja wyprzedzająco przyznam się zawczasu, ale dodam także, że nie w tym miejscu szukasz objawów mojej podłej działalności.

Poza tym, co mnie dziwi, za praktycznie te same argumenty pisane w innym wątku na acepie dostawałem same plusy i głosy poparcia - jestem ciekaw, jak to wytłumaczysz.

Przyznanie racji? Nie zrobię tego, już napisałem - pisząc o publicystyce nie brałem pod uwagę recenzji, bo one zwyczajnie dla mnie mogłyby nie istnieć.
[96] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [78.8.105.*], 13.09.2011, 17:16:57, odpowiedź na #87, oceny: +1 -0
Nie problem że jesteś trollem. Problem iż twa twórczość była tutaj interesująca i żywa jak zatwardzenie.
[97] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 13.09.2011, 17:55:06, odpowiedź na #96, oceny: +2 -1
SfierszczCo do zatwardzenia, dzisiaj takiego klocka walnąłem, że rozwalił mi odbyt i krwawiłem z deczka. :/
[101] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.09.2011, 21:25:05, odpowiedź na #96, oceny: +0 -1
Ktoś Cię zmuszał do czytania? Jeżeli tak, to miej do niego pretensje, nie do mnie.
[105] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [78.8.105.*], 13.09.2011, 22:10:09, odpowiedź na #101, oceny: +1 -0
Dziękuję za ułatwienie sprawy - ktoś Cię zmusza do czytania Arigato? Ktoś cię zmuszał do czytania newsa o nowym numerze?
To miej pretensje do niego i jemu zawracaj dupę swymi żalami.
[106] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.09.2011, 00:08:48, odpowiedź na #105, oceny: +0 -2
Ale cała sprawa przecież rozbijała się o to, że ja bym poczytać Arigato chciał, ale poza recenzjami jest w nim mało innej treści. Poza tym nie miałem pretensji do samego newsa - nie wiem, po co mi więc to wypominasz.

No, ale jak mówi przysłowie "jak się chce uderzyć psa, to kij się zawsze znajdzie".

Z resztą, teza dalej jest aktualna - jeżeli ktoś nie jest zainteresowany recenzjami, to w naszych gazetach o M&A nie ma czego szukać i ja ten temat będę wywlekał przy każdej okazji. I jestem pewien, że rozmówców znajdę i to bez zmuszania kogokolwiek. Zwłaszcza, że to już moje drugie podejście do sprawy i wtedy też rozmówców nie brakowało.
[107] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [78.8.105.*], 14.09.2011, 00:53:33, odpowiedź na #106, oceny: +1 -0
Powróćmy więc do komentarza nr [2] i porównajmy to z obecnym komentarzem.
Podziękujmy następnie wszystkim którzy umożliwili to że Slova sformułował "o co mu tak naprawdę chodzi"
Dodatkowo nadal wisisz komuś przyznanie racji. Ale wtedy trzeba by było wykrztusić "przepraszam".
[109] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.09.2011, 12:15:39, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
Przeprosić za?
[111] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 14.09.2011, 19:40:12, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
ech, daruje sobie.
Nie umiałbym Ci tego narysować, a tłumaczenie zajęłoby tyle samo czasu co wspominany wcześniej wątek.
[81] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Tora [*.akselnet.pl], 12.09.2011, 19:55:19, odpowiedź na #77, oceny: +2 -0
ToraOferuję co najwyżej zrobienie dobrze za każde poklepanie mnie po główce.
[83] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.09.2011, 20:40:04, odpowiedź na #81, oceny: +1 -1
Biorę.
[93] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
CainSerafin [194.181.194.*], 13.09.2011, 10:47:01, odpowiedź na #83, oceny: +1 -0
CainSerafinSlova, a zdajesz sobie sprawę że Tora to facet?! A przynajmniej tak pisze w jego profilu.

Sic!
[102] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.09.2011, 21:25:58, odpowiedź na #93, oceny: +2 -1
Just as planned.
[88] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
kurizu [*.iwacom.net.pl], 13.09.2011, 00:11:38, oceny: +0 -0
kurizuDawno mi się nie czytało takiej dobrej dramy acepowej:D!
Mogę prosić tak jeszcze z 80-100 postów do czytania ^^?
[89] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 13.09.2011, 01:51:52, odpowiedź na #88, oceny: +5 -1
SfierszczOk, czekaj.

Anime Ao no Exorcist jest najgorszym co spotkało świat anime w ciągu ostatniego dziesięciolecia, tuż po nim jest fullmetal alchemist.

Teraz naślij wszystkie znane ci dziewczyny, które wiedzą, co to anime/manga i burza gwarantowana.
[92] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.09.2011, 10:38:15, odpowiedź na #89, oceny: +0 -1
Mówisz o FMA, czy FMA:B?

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[103] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.09.2011, 21:26:35, odpowiedź na #94, oceny: +0 -2
Ze tak napiszę,
POLEMIZOWAŁBYM.
[95] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
ŁukHistorii [127.0.0.*], 13.09.2011, 14:30:56, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
Pierwsze.
Muszę przyznać rację że aoex "FULLMETALED HARD"
W 21 odcinku już zupełnie spieprzyli, a 22 się ogląda przez palce... A ponoć oddziela się od mangi w odcinku 16.
[98] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Shippo~ [*.multimo.pl], 13.09.2011, 18:10:37, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
Shippo~Najzabawniejszy powód do dramy, jaki kiedykolwiek widziałam.
[99] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Lu-chan [*.dynamic.chello.pl], 13.09.2011, 21:05:27, oceny: +1 -4
Lu-chanCudze chwalicie swojego nie znacie.
Jak to się dzieje, że polscy artyści nie są dla Was wystarczająco dobrzy by trafić na okładkę? NA PRZEDNIĄ okładkę. Nie twierdze, że oprawa graficzna magazynu jest brzydka bo mi tam odpowiada ale uważam, że można by 'naszych' wypromować wpuszczając ich od czasu do czasu na fronta a nie tylko na tyły. Think of it~
[100] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 13.09.2011, 21:16:46, odpowiedź na #99, oceny: +3 -1
SfierszczW kyaa to brzydko wyszło, arigato pewnie nie ma zamiaru powtarzać tego błędu
[104] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Lu-chan [*.dynamic.chello.pl], 13.09.2011, 21:29:46, odpowiedź na #100, oceny: +0 -2
Lu-chanto też się twoim zdaniem nie nadaje? :pnie twierdzę, że co numer powinien być polski artysta ale miło by było czasem jednak rodaka zobaczyć na sklepowej półce już z daleka
[113] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 16.09.2011, 20:42:58, odpowiedź na #104, oceny: +0 -1
SfierszczAle to jest brzydkie.
[116] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
           [*.rudaslaska.vectranet.pl], 18.09.2011, 00:02:38, odpowiedź na #113, oceny: +1 -1
          To jest facet? Ptaki są świetne ale ta twarz jest po prostu tragiczna i obrzydza patrzenie na ten obrazek.
[115] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.09.2011, 20:59:47, odpowiedź na #104, oceny: +2 -0
SStefaniaJakkolwiek bym nie uwielbiała jej stylu, spójrz na podtytuł na okładce a będziesz wiedzieć, że Razuri nie jest azjatyckim twórcą.
[108] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Froh [78.8.105.*], 14.09.2011, 01:00:00, odpowiedź na #99, oceny: +1 -0
Prawdopodobne jest to w dużej mierze kwestia "sprzedawalności" pisma niż solidarności względem fandomu. W końcu nie zauważyłem aby odnośnie swej sprzedaży używali takiego samego zabiegu - kupcie aby wspierać publicystykę w fandomie.
Sądzę że to uczciwe.
[112] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
A(ri)gato [193.200.150.*], 16.09.2011, 20:09:33, oceny: +0 -5
Podzielam w dużej części zdanie Slovy. Za mało jest rzeczy, które mogłyby mnie zainteresować żebym wydawał 16,50 zł za niewiele ponad 100 stron. Swoją drogą to jedno z najdroższych czasopism jakie znam, np. taki Młody Technik ma również 100 stron, kosztuje 9,90 zł i ma masę artykułów, które trudno znaleźć gdzie indziej w języku polskim. Do tego wypowiadają się w nim fachowcy, a nie fani mangi i anime... Świat nauki też jest tańszy (nawet biorąc pod uwagę koszt jednej strony), a przecież za informacje w nim zawarte autorzy muszą słono płacić. Byle artykuł kosztuje ponad 30$ (oczywiście można relatywnie taniej kupić full dostęp, ale wątpię żeby cena 200$ dotyczyła celów komercyjnych). W każdym razie wysoko się ceni oyu i inni. Patrząc na spis treści nie ma nic czego nie znalazłbym na MH, Azunime, ANN, Wikipedii czy innych serwisach. Właściwie każde przestawiane anime znam lub chociaż kojarzę, z mangami już gorzej ale od tego mam B-U i MH. Brakuje tu newsów, których była masa w starym Kawaii i Mangazynie, brakuje większej liczby felietonów, ciekawych zestawień (np. najlepsze zdaniem redaktorów anime sci-fi) czy odpowiedzi na pytania, których łatwo nie znajdę nigdzie indziej albo nawet newsy najniższego formatu, które normalnie pojawiają się w szmatławcach (typu seks skandal z Ayą Hirano w roli głównej, tego typu nowinki zawsze się sprzedają, od razu mógłby ktoś się wysilić i znaleźć podobne przypadki w światku anime). Właściwie jedyna interesująca część to wywiady. Choć np. wywiad z Miyazakim to założę się kopia wywiadu z wydania Blu-Ray filmu. Tak więc nie wiem za co taką kapustę chcecie.
[114] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 16.09.2011, 20:44:24, odpowiedź na #112, oceny: +2 -2
SfierszczNiedługo będzie podwyżka, naczelnemu brakuje na paliwo do nowego ferrari.
[117] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Zyll666 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.09.2011, 10:57:51, oceny: +1 -0
Przybyłem, zobaczyłem...

Aha, drama.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[119] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Zyll666 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.09.2011, 14:07:37, odpowiedź na #118, oceny: +3 -0
My ciebie też nie.
[120] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
kpt. Harlock [*.cela.pl], 18.09.2011, 19:46:07, odpowiedź na #118, oceny: +5 -0
kpt. Harlock>a redaktorów powiesić za jaja

będzie ciężko
[121] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
gg gonia [*.novacomp.pl], 29.09.2011, 22:22:03, oceny: +0 -1
gg goniaNie żebym nie lubiła arigatou, ale wolę mimo wszystko otaku.

1. Mangi o których piszecie i tak nie przeczytam bo przy połowie jest napisane że nie ma tłumaczenia, więc po co o nich czytać jak nie będę miała możliwości sama ich ocenić. (tu plus dla otaku, bo tam przynajmniej o danych seriach się gdzieś słyszało w większym gronie i można porównać o cenę autora ze swoją)

2. Czemu w tym czasopiśmie jest tyle o cyckach?! Np. w numerze bodajże 2 w recenzji "toradory" napisaliście że Taiga była taka "zła" bo miała małe cycki, no boru przecież to nie o to chodziło, no przynajmniej nie tak bardzo by tyle o tym gadać! Na palcach jednej reki można wymienić te teksty w których o cyckach nie było mowy.

3.Za taką kasę to ja mogę sobie mangę kupić ale w porównaniu do objętości uważam że cena jest słuszna

4. No i nie można się taką gazetą pochwalić jak z każdej recenzji atakują nas cycki.
[122] Re: Arigato 12 – okładka i spis treści
Dairi [*.net.autocom.pl], 03.10.2011, 19:28:31, odpowiedź na #121, oceny: +1 -0
DairiAd 2. Ale wiesz, że jako przykład podajesz tekst z numeru sprzed 3 lat? Tak jakby... coś się zmieniło od tamtej pory. Ba, pod względem konstrukcji numer 12 jest inny niż numer 10.

Może jakiś świeższy przykład?
Powered by WashuOS