header imageheader imageheader image
asset
{Rynek}
JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Autor: Joe, Data: 08.03.2008, 20:15:56, Źródło: Mangaforum
JoeJPF walczy ze skanlacjami „Naruto”Wydawnictwo JPF postanowiło ograniczyć dostępność skanlacji „Naruto” w Internecie. Pracownicy JPF-u informują redaktorów stron zamieszczających skanlacje o nielegalności owego procederu i związanych z tym konsekwencjach. Akcja przyniosła już pierwsze efekty, co spotkało się z niewybrednymi komentarzami amatorów darmowych chapterków.

Ci z was, którzy popierają działania JPF-u mogą pomóc zgłaszając mailem adresy polskich stron publikujących skanlacje, zarówno polskie jak i angielskie. Mam nadzieję, że znajdzie się choć jedna dobra dusza, która poinformuje wydawnictwo, że jeden z polecanych na ich stronie serwisów także publikuje rozdziały „Naruto”.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: JPF, Naruto. Poniżej znajdują się najświeższe publikacje:

Komentarze

Sposób wyświetlania:
Ilość komentarzy: 461 dodaj

[1] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Lord Raven [89.127.174.*], 08.03.2008, 20:20:54
Lord RavenI słusznie... W końcu przecież zapłacili za licencję.
[2] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Lord Raven [89.127.174.*], 08.03.2008, 20:23:51
Lord RavenHehe Joe, rewelacyjna ta strona, dawno się tak nie ubawiłem czytając komentarze :)
[5] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
dżimi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 20:31:49, odpowiedź na #2
uhhh coz za banda debili jest na tamtej stronie.

to mnie rozwalilo:

"no i psikus.. każdy chce mange ale jpf nie pozwala... ehh jakby nie mogli wykorzystać pirackich tłumaczeń do swoich tomów i płacić im po grosz od skanlacji ^^ wtedy wszyscy byliby zadowoleni ^^ jpf podniosło by jakość i szybkość tłumaczeń a skanlatorzy staliby się pełnoprawnym członkami jpf co znaczy że mogliby wydawać swoje skany legalnie ^^"

takiego intelektualnego niedorozwoju nie widzialem juz kawal czasu.
[6] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Lord Raven [89.127.174.*], 08.03.2008, 20:33:27, odpowiedź na #5
Lord RavenAż się proszą o OH :)
[41] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 08.03.2008, 22:31:50, odpowiedź na #5
3x3cu70r:O niech się cieszą że tak długo to tolerowali i konsekwencji nie będzie (chyba)
[44] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:40:40, odpowiedź na #5
biBTo jest lepsze:

"sa zazdrosni ze tu manga jest lepiej tłumaczona i więcej ludzi sie nia interesuje"

JPFie, zazdrość jest grzechem głównym! XD
[110] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 09.03.2008, 08:59:22, odpowiedź na #44
Kisara-Ohh lol, te osoby to chyba po 10-12 lat mają, co piszą te pierdoły?
[117] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 09.03.2008, 09:04:38, odpowiedź na #110
DairiNiestety, z tego co czytam to są też osoby 18+ ... to smutne...
[133] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
marek1712 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 11:17:47, odpowiedź na #110
Ojej, no to się nam dostało od jakiegoś małolata ;)

"grates_saske_fan
Ja uwazam ze to w ogole zle, laczego JA NIE MOGE CZYTAC MOJEJ ULUBIONEJ MANGI smiley((((((((
A wogole patrzcie co onas pisza [TU ADRES TEGO NEWSA]tacy sa mocni w gebie, ale pewnie by nie byli acy jakbysmy sie razem zebrali i im pokazali! co to wogole jest ten anime.com.pl??????? banda jakis dzieciakow! wogole to ten jpf to przesadza, banda zlodziei"
LOL
[136] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 11:26:30, odpowiedź na #133
CrawleyDzizas kurwa ja pierdole. Co za ludzie.
[147] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
marek1712 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 11:45:41, odpowiedź na #136
Co poradzimy? - dziś do netu ma dostęp każdy ;)
[407] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ayu-chan [*.wroclaw.dialog.net.pl], 11.03.2008, 15:09:55, odpowiedź na #147
Ayu-chanPowinni przestać dawać dzieciom komputery na komunię T_T
[319] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 10.03.2008, 11:59:49, odpowiedź na #136
Kisara-Lepiej bym tego nie ujęła...
[156] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kikut [*.lan.net.pl], 09.03.2008, 12:32:05, odpowiedź na #133
KikutJa pierdole!
[167] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Deedlit [*.ols.vectranet.pl], 09.03.2008, 13:14:41, odpowiedź na #133
DeedlitBuahahaha~! No to się teraz bójmy! Dwunastolatki pokażą nam gdzie jest nasze miejsce! The rebellion begins! XD
[206] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 16:35:30, odpowiedź na #167
Grisznak"Children of the Corn" by Stephen King anyone?
[326] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Jantar06 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 13:11:27, odpowiedź na #206
Jantar06znam tylko film ale wiem o co chodzi =] aż ciarki przechodzą
[205] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
lawliet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 16:31:43, odpowiedź na #133
lawlietTeraz czekamy na III wojnę światową Narutardzi vs reszta świata. Prosimy uważać na przelatujące kunaie.
[207] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 16:43:40, odpowiedź na #205
biBA na końcu, jak się okaże, że są w mniejszości, to zaczną emuchować jak ich namber łan Saske~? Peeech.
[220] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 09.03.2008, 18:32:14, odpowiedź na #205
Kisara-To może być brutalniejsze, od wizji samego Hirano :P
[239] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 09.03.2008, 21:42:25, odpowiedź na #133
3x3cu70rNo jak się zbiorą to pewnie umrzemy... więc coś czuję, że większość z nas będzie żyła wiecznie.
[241] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 21:48:44, odpowiedź na #239
biBTak jak Narooto? ^__^
[243] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 21:49:27, odpowiedź na #133
Kitsune............oki, tu kończa sie moje granice tolerancji głupich wypowiedzi.....
[264] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
marek1712 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 00:17:45, odpowiedź na #133
I kolejny tekst roku:
"Rafalz2f dnia marzec 10 2008 01:06:08
wielkie brawa dla darcia który uważa że prawdziwy fan to fan który kupuje tylko i wyłącznie oryginały... wspaniała definicja napisz do PWN pewnie zamieszczą twoją wizję w encyklopedii"
Nie wiem jak się na to zapatrują twórcy Naruto ale ja bym nie chciał mieć fanów, którzy mnie okradają (i jeszcze bezczelnie to argumentując) XD
[428] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Chaos_nielogowany [*.acn.waw.pl], 13.03.2008, 09:15:37, odpowiedź na #133
Wysyłamy im kolektywnego mejla?
"Gdzie? Kiedy?"
[272] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
cpt. Misumaru Tenchi [*.chello.pl], 10.03.2008, 01:17:07, odpowiedź na #2
cpt. Misumaru TenchiNo nie?
[3] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
PaulVanK [*.nta.veo.pl], 08.03.2008, 20:29:59
PaulVanKTak być powinno =) Bo mnie trafiało jak widziałem kogoś kto czytał skanlacje narzekał, a nie miał nawet oryginalnej mangi ^^
[4] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
dragon007 [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 20:31:20
dragon007Ankieta też boska...
[8] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
marek1712 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 20:36:45, odpowiedź na #4
Dokładnie. Sam poruto nie lubię, ale po tej ankiecie widać jakich seria ma fanów...
[47] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Marcian [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:54:43, odpowiedź na #8
MarcianBanał-Piractwo to niestety domena nie tylko Narutardów :( piracą wszyscy, nawet "elita" czcąca GitS, na które podobno niektórzy są każde pieniądze wydać. stfu. JPF bardzo słusznie czyni i oby się to rozszerzyło na inne pozycje.
[130] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
kiryl [*.sggw.waw.pl], 09.03.2008, 10:55:50, odpowiedź na #47
kirylja sam mialem na kompie GITSa SAC, pierwsza i druga serie, ale jak w Polsce zaczely ukazywac sie plyty DVD, powiedzialem ze nie ma bata, kupuje.
posiadajac oryginal, pliki z dysku wywalilem

moim zdaniem, to co zrobil JPF jest w porzadku

szkoda ze polskie strony (torrentownie, czy stronki ze sklanlacjami) - nie robia tak jak niektore zagraniczne strony - w chwili gdy dana seria jest juz licencjonowana, zdejmuja torrenty, skany ze strony
[134] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
marek1712 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 11:19:36, odpowiedź na #130
Również mam każde anime GitS jakie w PL wyszło. Ale suby ang zostawiłem, choćby ze względu na wspaniałe karaoke z cyrylicą (tak, wiem, że to nielegalne ale nic nie poradzę :().
[149] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
takemoto-kun [*.acn.waw.pl], 09.03.2008, 12:09:28, odpowiedź na #134
Z tego co wiem, jeśli masz oryginalne dvd z gits:SAC to możesz mieć na je również na dysku (w dowolnej formie)
[169] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
marek1712 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 13:20:16, odpowiedź na #149
No właśnie tego nie jestem do końca pewien. W końcu nie pochodzą z naszego wydania, więc właścicielem ich licencji jest kto inny.
[172] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Piksel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 13:34:47, odpowiedź na #149
Tylko kopia z własnego nośnika.
[370] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 10.03.2008, 20:43:43, odpowiedź na #172
AnonymousPiksel-chan. Wroc do wujka. :(
[135] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 09.03.2008, 11:23:39, odpowiedź na #130
DairiPolskie grupy skanlacyjne tak robią. Po pierwszych poważniejszych sygnałach o licencji grupy same z siebie wstrzymują 'wydawanie', po potwierdzeniu wszystko znika, a każdy kto się pyta jest odsyłany do sklepu. Polska baza informacyjna o skanlacjach (Wszechbiblia) nie informuje o jakimkolwiek rozdziale danej grupy jeśli posiada ona na swojej stronie coś zlicencjonowanego (znikają wszystkei linki do niej). I za tym opowiada się zdecydowana większość grup.

Niestety nie mamy wpływu na te strony, które się wypinają na licencje. Preważnie olewają to co do nich piszemy.
[139] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Marcian [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 11:34:10, odpowiedź na #130
Marciannie mówię konkretnie o Gitsie, ale o całym anime ;p a GitS również posiadam na DVD, wstyd byłoby nie mieć :)
[160] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ceresa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 12:43:35, odpowiedź na #8
Bardzo dobrze że wreszcie JPF zaczął reagować.
Gdyby te osoby które zaznaczyły ostatnią opcję w tej pseudo-ankiecie, regularnie kupowały ten tytuł byłoby mniej narzekań na polski rynek mangowy niż jest obecnie. Krew mnie zalewa.=_=
Jeśli chodzi o kwestie wieku,spójrzcie ile teraz analfabetów.
[10] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ino [*.tp.unicity.pl], 08.03.2008, 20:41:18, odpowiedź na #4
Inonie przesadzajcie.. nie wiecie, że lepiej wydać tygodniowo dyche na chipsy, niż 12zł co dwa miesiące na mange?! "prawdziwi" fani nie mogą sobie na to pozwolić
XDDDDDDDDD
[35] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:15:06, odpowiedź na #10
Glaniejj Ty sie nie smiej to sie przelicza na 4 jabole T_T
[42] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 08.03.2008, 22:32:36, odpowiedź na #35
3x3cu70rAlbo 2 litry na mecie -_-'
[49] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 23:07:24, odpowiedź na #42
Glanieee mysle ze lepiej zostanmy przy jabolach xd
[99] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dembol [*.net.autocom.pl], 09.03.2008, 04:34:27, odpowiedź na #42
DembolGdzie? Na naszych akademikach co najwyżej litra można dostać.
[174] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 13:37:46, odpowiedź na #99
GlaniTO do ruskich trza smignac. U nich to se jeszcze tansza pewnie kupisz...
[46] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:46:18, odpowiedź na #10
biBTeraz kupują rogaliki Chipicao, więc jak może im jeszcze na mangę starczać? ;o
[64] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
akasuna [*.eranet.pl], 09.03.2008, 00:48:22, odpowiedź na #46
akasunawypraszam sobie wolę 7daysy XD
[98] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Tech [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 03:02:44, odpowiedź na #64
Bo ty narutard nie jestes ;)
Do Chipocao jest dołączana nalepka z Naruto.
[198] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
akasuna [*.eranet.pl], 09.03.2008, 15:47:24, odpowiedź na #98
akasunaja jestem wielką fanką naruto ale shippuudena :P pomyliłeś się co do mnie :D
[7] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Mimizu [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 20:36:07
MimizuJakie mendy o kurwa normalnie no jak smialy kupic licencje na nasza ulubiona mange no i wydac ja w polsce o kurwa jakie mendy no!!!!!!!!!11111

Bardzo dobrze, że JPF w końcu upomniał się o swoje, tak trzymać.
[9] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Rhapsody [*.teleton.pl], 08.03.2008, 20:39:06
Wcale się nie dziwię, że walczą ze skanlacjami, przy tak małych nakładach skanlacje mogą dobić ten interes.
[11] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
mb [195.116.211.*], 08.03.2008, 20:41:57
O tak niezłe te komentarze. A najlepsze,że te stwierdzenia w stylu "nie będę kupować bo mam za darmo w internecie" potwierdzają słuszność działań JPF :D
[12] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 08.03.2008, 20:48:40
GrisznakNikt nie spodziewał się polskich Narutardów...
Nie, komentarze po prostu urocze. Złota polska młodzież, przyszłość narodu po prostu.
[112] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 09.03.2008, 09:01:15, odpowiedź na #12
Kisara-Tępić debili trzeba, ale od zarodka trza zacząć, wtedy może da się jeszcze wyplenić głupotę rozsianą ;))
[152] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 12:14:26, odpowiedź na #112
GrisznakChcesz walczyć życiem poczętym? Ojciec Rydzyk cię przeklnie!
[153] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 09.03.2008, 12:18:13, odpowiedź na #152
Kisara-;(( toś mnie zasmucił ;(( ... :P
[13] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 20:52:18
KitsuneAdmin(ka?) strony to moja znajoma, niezliczoną ilość razy jej mówili że nie powinna tego robić, ale ona miała wszystkich w tyłku. No to sie doczekała. Trochę odpowiedzialności...
Co do komentarzy na stronie - ci co to piszą maja po 12-14 lat, nie wymagajcie od nich żeby myśleli.
[31] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
strowberry*co [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 21:57:02, odpowiedź na #13
strowberry*coMam 14 lat, jestem Narutadem i,(o zgrozo) popieram akcje.
[34] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Szczur [*.chello.pl], 08.03.2008, 22:04:08, odpowiedź na #31
SzczurBrzmi jak spowiedź. Zapisz sie do Anonimowych Narutardów. XD
[36] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Marei [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:18:15, odpowiedź na #34
Też mam 14 lat i też popieram.

Mi to brzmi jak tekst z reklamy "Pedofilia w sieci"
[65] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
akasuna [*.eranet.pl], 09.03.2008, 00:54:05, odpowiedź na #36
akasunaSorry ja mam 17 lat i Naruto (manga oczywiście)
jest dla mnie zbawieniem w szkole jak sobie czytam popieram akcje na 100 %
[97] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
kabot [*.internetdsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 02:48:54, odpowiedź na #65
kabotMam 17 lat nienawidzę Naruto i narutardów ;)
Popieram akcję XD
[114] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 09.03.2008, 09:02:18, odpowiedź na #97
Kisara-Mam 19 i "zniszczyć te scany" - czyli popieram ^___^
[137] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 11:30:57, odpowiedź na #114
CrawleyMam 22 lata i jestem żulem. W ogole o czym ta dyskusja?
[145] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
XioN [*.c192.msk.pl], 09.03.2008, 11:43:13, odpowiedź na #137
XioNo tym że trzeba się napić Crawleyu ;P
[429] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Chaos_nielogowany [*.acn.waw.pl], 13.03.2008, 09:20:40, odpowiedź na #145
Mam 21 lat, psychicznie 7, popieram akcję.
A napić się mogę swoją drogą.
[40] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
strowberry*co [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:29:15, odpowiedź na #34
strowberry*coNie widzialam w oknlicy;_;
[37] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:20:22, odpowiedź na #31
KitsuneNie chodziło mi o to, ze popierają- nie popierają, tylko o to, co robią ludzie tu, na acp. Wyluzujcie trochę, większość z nich przechodzi właśnie "małpi wiek". Owszem, ich komentarze są przerażające, ale taki wiek - oni z tego wyrosną. To jak czepiać sie 7-latka ze ma problemy z mnożeniem. Pomyślcie że kiedyś będą sie tego wstydzić i po prostu olewajcie to, a nie wielkie halo jakby nie wiadomo co sie działo...
[39] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Marei [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:27:05, odpowiedź na #37
Przeciętny siedmiolatek już powinien umieć tabliczkę mnożenia XD. Nie no, dżołk. Ja jakoś się skanów nie czepiam i dobrze.
[107] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Wiedźma Jaga [*.ghnet.pl], 09.03.2008, 08:40:13, odpowiedź na #13
Wiedźma Jagadla twojej wiadomości zamieszczam cytat:

shikan dnia marzec 08 2008 15:09:10
Jako student prawa mogę was zapewnić że wydawanie skalacji Naruto, do których JPF nie ma wykupionych praw jest jak najbardziej z punku widzenia polskiego prawa LEGALNE. Z tego co się orientuję to nie mają licencji na najnowsze chaptery, więc sprawa jest przynajmniej z mojej strony jasna.
[138] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 11:33:20, odpowiedź na #107
CrawleyEeeeeeee na tej samej zasadzie moznaby powiedziec, ze kradziez np samochodu (z samodzielnie przebitymi blachami :P), ktory jest niesprzedawany w PL jest calkowicie zgodne z prawem. Koles jest dupa, nie student prawa.
[164] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 13:08:16, odpowiedź na #107
GrisznakJa widziałem studentów historii, którzy nie wiedzieli, kim był św. Wojciech albo co się wydarzyło w Jedwabnem. Spytaj o to kogoś, kto prawo skończył.
[229] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 19:20:12, odpowiedź na #107
Kitsune.... Jedyne co moge powiedziec, to to ze nie wierze że to student prawa. Pewnie to jakiś dzieciak sie podszywa. Po prostu to by było zbyt surrealistyczne.
[270] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Pea [83.238.116.*], 10.03.2008, 00:54:27, odpowiedź na #229
Peamoze pierwszego roku i tylko do 31 marca? :D
[331] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 14:58:54, odpowiedź na #270
KitsuneW takim razie jakim cudem sie dostał?
[332] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Strus [213.155.191.*], 10.03.2008, 15:13:05, odpowiedź na #331
a zdziwisz się do jakich szkół jacy teraz ludzie się dostają
[339] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 16:20:43, odpowiedź na #332
KitsuneI zabierają miejsce innym =_=
[341] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Strus [213.155.191.*], 10.03.2008, 16:33:28, odpowiedź na #339
No właśnie nie o to mi chodziło - uczelnie wyższe w przeciągu kilku ostatnich lat musiały bardzo obniżyć standardy i wymagania żeby jakoś móc konkurować z innymi.
U nas na polibudzie to już nawet sami psorowie się z tym nie kryją i opowiadają jak wygląda sytuacja. Za mało chętnych w porównaniu z dostępnymi miejscami, kandydaci maja poważne braki w edukacji, nawet Ci lepsi dzięki wprowadzeniu gimnazjum są o jakiś rok(może mniej) w plecy z materiałem z jakim powinni startować na uczelnie. W skali globalnej jest to równia pochyła nie zapowiadająca poprawy.
[355] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 18:17:17, odpowiedź na #341
KitsuneWiesz, ja chodzę do liceum z tych co "tylko ci którzy chcą iść na najlepsze studia i je skończyć z dobrymi wynikami tam idą, (ewentualnie jeszcze ci których rodzice na siłę tam posłali)", u mnie wszyscy narzekają że na kierunki gdzie chcą iść jest dużo ludzi na jedno miejsce i właściwie tylko z tej perspektywy znam problem. Ja uważam ze jak ktoś nie jest odpowiednio przygotowany to niech nawet sie nie pcha na studia bo tylko czas zmarnuje... Z drugiej strony ten problem "za mało chętnych w stosunku do miejsc", no i mamy taki trochę konflikt tragiczny xD
Co do tego że są o rok z materiałem - dziwisz sie? Trudno jest upchać materiał 4-letni w trzy lata (biorąc jeszcze pod uwagę jak młodszym klasom dużo czasu odpada chociażby przez okres maturalny).

Ale że to napisał student prawa, to po prostu... no... boże...
[366] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Strus [213.155.191.*], 10.03.2008, 19:14:29, odpowiedź na #355
Te, uważaj Ty na tę swoją szkołę. Ja byłem w podobnej, dostaliśmy w roczniku samych takich co byli zawsze top-3 w poprzednich klasach, i muszę Ci powiedzieć że nigdy jeszcze nie widziałem żeby tak rozpiętą gamę talentów i zdolności zmarnować w podobny sposób.
Wg mnie, jak ktoś jest niedostatecznie przygotowany to mimo to powinien próbować, bo wszystko idzie odrobić. Chodzi tutaj raczej o mocne motywacje, bez których to rzeczywiście nie ma co czasu marnować.
Reforma z gimnazjum miała chyba tylko jeden plus - Łatwiejsze wejście do liceum. Może to i by miało sens gdyby poszerzyć im zakres materiału o pierwszy rok liceum, zrobić z nich szkoły nieobowiązkowe i... i wiele innych rzeczy, a najlepiej to cofnąć decyzję o ich założeniu ;p

Co do studenta prawa - jakiś dzieciak sobie go najzwyczajniej wymyślił żeby powiało z jego argumentacji powagą.
[375] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 21:28:33, odpowiedź na #366
KitsuneJesli chodzi o zmarnowane talenty, to widze to na przykłądzie niektórych ludzi ze starszych klas - w gimnazjum byli prymusi, albo przyszli bo rodzice kazali, i w rezultacie zmarnowali sie - ale głównie dlatego, że wpadli w złe towarzystwo lub nie nadążali z materiałem (przedmioty podstawowe mamy luzik, ale rozszerzone to istny armagedon...). Tylko ze z takimi moja szkoła sie nie cacka, i najpierw "proponują zmiane szkoły" a potem "wydalają za złe zachowanie". Ale to normalna praktyka w tych lepszych liceach... Za to kto przetrwa (omg jak to brzmi...) to potem naprawdę sobie doskonale radzi na studiach, przynajmniej z tego co mówia ludzie.
W gimnazjach chodziło głownie o to, żeby odciążyć licea - materiał z pierwszej klasy (i chyba częściowo drugiej) miał iść do gimnazjum dzięki czemu szkoły średnie byłyby odciażone. Zamiast tego wyszło tak, ze rozciągneli na trzy lata materiał z 7 i 8 klasy na trzy lata, przez co w gimnazjum nie robi sie praktycznie nic a w liceum zapieprz. Chcieli dobrze, wyszło jak zwykle...
Od początku mówiłam ze to musiał małolat jakiś pisać. Swoją drogą ciekawy sposób hiperbolizacji swoich słów wybrał - "jestem studentem, wiem wszystko najlepiej!" xD
[14] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Albi [83.238.116.*], 08.03.2008, 20:54:54
AlbiKomentarze sa po prostu bezbłędne XD Jeszcze tylko języka poKeManóFf tam trzeba :PP Jaki dramat.
[15] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Rhapsody [*.teleton.pl], 08.03.2008, 21:01:22
Nikt z nas nie jest święty, ale po ankiecie widać, że te gnojki nawet nie starają się nawet raz na jakiś czas kupić czegoś oryginalnego, a nie spiraconego.
[16] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
ghdfghfd [*.chello.pl], 08.03.2008, 21:10:12
pupa, jpf sobie może walczyć a mojego free internet mi nie zabierze bo mam na to kupon i się mogą skichać bo jak na razie nikomu się takie akcje nie udały żeby coś z neta usunąć co ludzie tam chcieli mieć XD a jpf-owi do riaa daleko
pomijając ze ja mangi wole czytać po angielsku lub japońsku niż po polsku, a jak po polsku kupuje to głowinę po to żeby ładnie na polce wyglądało XD (bo mi się zdąża mimo wszystko)

PS: Do tych co na piractwo narzekają - Raptor Jesus wam w oko
[18] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
g_o_r_a_l [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 21:13:57, odpowiedź na #16
Niech ktoś zbanuje tego kolesia i usunie jego komentarz, please.
[23] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
ghfdfgsdfgs [*.chello.pl], 08.03.2008, 21:41:19, odpowiedź na #18
Glosy sprzeciwu uciszyć bo mi się tak zachciało, taktyka na miarę polityka
[116] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 09.03.2008, 09:04:17, odpowiedź na #18
Kisara-Co ty - niech zostanie ten koment dla potomnych - będzie się z czego potem napie*dalać ;))
[292] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
dsdfgsdf [*.chello.pl], 10.03.2008, 07:45:39, odpowiedź na #116
ależ nabijaj się jeśli ci to sprawia przyjemność, śmiech to zdrowie
[316] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 10.03.2008, 11:48:58, odpowiedź na #292
Kisara-Tak, śmiech to zdrowie a takie wypowiedzi jak twoje naprawdę mnie rozbawiają i poprawiają humor z rana ^__________^
[19] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
lucass [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 21:25:32, odpowiedź na #16
lucassJeśli to prowokacja to kiepska. Jeśli to nie prowokacja to następny post poprosimy po angielsku lub japońsku bo z polskim sobie kiepsko radzisz. A na głowinę najlepsze są zimne okładziki ;)
[21] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
fgdfgdfgd [*.chello.pl], 08.03.2008, 21:36:27, odpowiedź na #19
najlepszy argument na wszystko "your pisownia sux" lulz
[22] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
lucass [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 21:38:31, odpowiedź na #21
lucassI can has spellcheckz?
[24] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
ghdfghdfg [*.chello.pl], 08.03.2008, 21:43:37, odpowiedź na #22
I can has inne rzeczy do roboty niż spellcheckowac nie wiadomo ile razy, your point?
[27] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Lord Raven [89.127.174.*], 08.03.2008, 21:52:59, odpowiedź na #24
Lord RavenYup, pokolenie dzieci neostrady, co z tego że provider inny :D
[29] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
dsgsfsfg [*.chello.pl], 08.03.2008, 21:55:22, odpowiedź na #27
a jak się przyjrzycie dobrze drodzy przyjaciele, ujrzycie, że błędy w mojej wypowiedzi, pomijając pisanie jednym cięgiem, to głównie błędy jeśli chodzi o ogonki w polskich znakach, co częściowo jest istotnie spowodowane obcym językiem mojej przeglądarki internetowej, co prowadzi do zamętu (komentarz był wpierw całkiem pozbawiony polskich znaków ale zmieniłem zdanie i je na szybko pododawałem), Bóg z wami bracia i siostry
[148] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
XioN [*.c192.msk.pl], 09.03.2008, 11:48:57, odpowiedź na #29
XioNto zmien kurwa kodowanie
[293] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
rtywertsw [*.chello.pl], 10.03.2008, 07:46:51, odpowiedź na #148
hmm, ktoś zaczął kląć, osiągnąłem sukces :3
[311] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Strus [213.155.191.*], 10.03.2008, 11:10:27, odpowiedź na #293
kurwa kurwa kurwa kurwa kurwa
[30] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Katka [*.187.240.8.ip.airbites.pl], 08.03.2008, 21:55:58, odpowiedź na #24
polecam naukę gramatyki... mówi się 'I HAVE' ;P
[33] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
dgsfdgsfgs [*.chello.pl], 08.03.2008, 22:01:30, odpowiedź na #30
polecam nie branie wszystkiego dosłownie i lepsze wyczucie kpiny w cudzych komentarzach ;P
[58] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Pea [83.238.116.*], 09.03.2008, 00:00:13, odpowiedź na #30
Peapolecam cos na rozluznienie i nie branie wszystkiego doslownie (I has sweets, want some?)...
[430] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Chaos_nielogowany [*.acn.waw.pl], 13.03.2008, 09:26:18, odpowiedź na #58
i can has sweetetz plz? i eat no more pipl, promis.
[59] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Pea [83.238.116.*], 09.03.2008, 00:02:42, odpowiedź na #16
PeaHeh, uzywanie meme nie czyni Cie lepszym ani szpanerskim, czy cos, wiesz?
A jesli wolisz miec mangi po angielsku badz japonsku, wiele tytulow mozesz kupic przez empik.com niewiele drozej, niz wydania polskie, polecam ;).
[105] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
sdfgsdfgs [*.112.2.176.pppoe.eltel.net], 09.03.2008, 08:14:45, odpowiedź na #59
ależ ja się wcale nie czuję lepszy z powodu meme, używam bo mnie to bawi, lepszy to się czuję z innych powodów ; p
[186] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Strus [213.155.191.*], 09.03.2008, 14:51:06, odpowiedź na #105
"używam bo mnie to bawi"

No to żeś sobie znalazł najzabawniejsza rzecz w całym kurwa internecie.
Jednym z tych powodów jest zapewne poczucie humoru, prawda?
[17] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 08.03.2008, 21:13:37
DairiŻeby to tylko tam wypowiadały się Pokemony sznurek

nie wiem co,wcześniej nic nie mieli do chapów nic,a teraz woda sodowa uderzyła im do głowy,bo naruto stało się popularne i chcą więcej kasy
Wredni kapitaliści. Jak bardzo ludzie kupują polskie wydanie widać po ankiecie na NarutoFan, 68% nie posiada zadnego tomu.
[20] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
dżimi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 21:33:19, odpowiedź na #17
skad ona ma to info?

"Chcą więcej kasy, ponieważ JPF ma duży problem finansowy. Z powodu złamania praw autorskich jakieś tam mangi płacili duże odszkodowanie, a nie mają już pięniędzy by zrobić nowe mangi (oni w zasadzie biorą mangi mające 15-20 tomów),a ich zakup na licencję jest strasznie drogi (szczególnie japońskie). Dlatego usuwają linki do skanów mang by mieć więcej ludzi, a co przy tym więcej pięniędzy. Jeśli ich misja nie powiedzie to po prostu przestaną tłumaczyć mangę Naruto... a dla fanów Jetiksa byłby dramat i byłaby chyba załoba narodowa >ω
[113] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Endriu JPF [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 09:01:38, odpowiedź na #20
Endriu JPFHahaha! Nie moge! Nie mam pojecia skad ten gosciu wymyslil to odszkodowanie - jakim sposobem mielibysmy zlamac prawa autorskie? O_o
[118] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 09.03.2008, 09:07:18, odpowiedź na #113
DairiNo jeśli ludzie są w stanie wymyslać rzeczy w stylu "JPF zazdrosci nam tłumaczenia" to co się dziwić ;)
W Polsce co druga osoba to lekarz, a co trzecia to znawca prawa.
[140] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 11:37:47, odpowiedź na #118
CrawleyJPF powinno zaczac wydawac skanlacje za free xD
[240] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 09.03.2008, 21:45:53, odpowiedź na #118
3x3cu70rA co czwarta "zna tajemną tajemnicę dlaczego tak robią".
[321] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
AtoMAn [*.chello.pl], 10.03.2008, 12:06:34, odpowiedź na #20
Puknij się w głowę. Jacy "fani Jetiksa"? To głównie te trzylatki na polski dubbing plują.

Aha, akcję popieram, i dobrze byłoby, jakby Jetix faktycznie ścigał również fansuby. W końcu licencja jest, a jak się komuś to nie podoba, to niech sobie uncut boxy z USA sprowadzi.
[28] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
aleandra [*.man.poznan.pl], 08.03.2008, 21:54:38, odpowiedź na #17
aleandraLepsze jest to: nie no k***, tak mnie wp*** akcje takich zamordystów, że się uspokoić nie mogę.

Dobrze, że bywam tylko tutaj...
[349] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 10.03.2008, 17:58:04, odpowiedź na #28
Rokugatsu...xD
[25] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ysengrinn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 21:46:50
Cycat stamtąd:

"shikan dnia marzec 08 2008 15:09:10
Jako student prawa mogę was zapewnić że wydawanie skalacji Naruto, do których JPF nie ma wykupionych praw jest jak najbardziej z punku widzenia polskiego prawa LEGALNE."

Natomiast ja jako student prawa życzę powodzenia na egzaminie. Za takie brednie profesorowie powinni zabić go śmiechem.
[26] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 08.03.2008, 21:52:28, odpowiedź na #25
DairiJa i tak wole ten

Bades dnia marzec 08 2008 14:23:56
lolek mam nadzieje że ty będziesz dalej tłumaczył ;p robisz kawał dobrej roboty, JPF to zdrajcy kill him !!!!!!!!

czy to nie podpada pod groźby karalne? ;D
[43] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
[*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:34:47, odpowiedź na #26
strowberry*coNiech Shikan to osadzi. W koncu studiuje prawo...
[50] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Marei [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 23:08:26, odpowiedź na #43
Moim zdaniem podchodzi już xD Niektórzy nawet grożą atakiem na JPF...
[53] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 08.03.2008, 23:36:41, odpowiedź na #50
DairiŻeby tylko atakiem...
tylko nie to Kazdy tydzien opieral sie tylko na oczekiwaniu na piatek i nowy chapter Normalnie nie moge w to uwierzyc Gdybym spotkał kogos z JPF to bym go tak obtlukł ze w miesiac by wydali wszystkie tomy ktore sa w Japonii
[100] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
rep_ [*.hokkaido.ocn.ne.jp], 09.03.2008, 04:38:31, odpowiedź na #53
No to juz, umawiamy sie na ustawke :) Co prawda bezposrednim pracownikiem JPF nie jestem, ale czytam Naruto w tomach. Nic, ze po japonsku :)
Tak czy inaczej, proponuje ustawke zbiorowa. Z jakimis ludzkimi zasadami, bez broni i bez kopania po mordzie, za to wszystko inne, lacznie z lokciami w kregoslup - dozwolone. Kto straci wszystkich ludzi, przegrywa.
Teraz kwestia ustalenia czasu i miejsca, no i tego, kto bedzie szefem ekipy acepowej. Ja ze swojej strony przywiode paru ziomkow, jak sie uda, to nawet bylego kazachskiego kickboxera (ziom z akademika). A, i Mongolow paru mam na stanie, tez sie przydadza, bo to wojowniczy narod jest.
[141] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 11:39:41, odpowiedź na #100
CrawleyA z technik jutsu bedzie mozna korzystac?
[159] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
rep_ [*.hokkaido.ocn.ne.jp], 09.03.2008, 12:42:38, odpowiedź na #141
Możemy się na przykład umówić, że my mamy Mongołów, a oni dżutsu. Wynik z góry do przewidzenia :)
[433] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Chaos [*.acn.waw.pl], 14.03.2008, 10:44:31, odpowiedź na #159
ChaosHadoukeny/Shoryuukeny dozwolone?
[38] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Marei [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 22:20:31, odpowiedź na #25
mnie rozwaliło to:

"Chcialem nawet zebrac caly komplet wydanych w PL tomikow ale okazalo sie to totalnie niemozliwe - nie są dostepne nawet w warszawskich empikach!!
Na targowku polka z mangami wyglada jakby stala tam i wszyscy czekali az zniknie zeby wreszcie ja zlikwidowac, w arkadii sa rozne tytuly ale Naruto nie ma wcale, a do innych empikow mam daleko!"
[322] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
AtoMan [*.chello.pl], 10.03.2008, 12:09:00, odpowiedź na #38
Co w tym dziwnego/śmiesznego? W Gdańsku też słodko nie jest...
[330] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Lisek [*.witnet.pl], 10.03.2008, 14:50:16, odpowiedź na #322
LisekNo.

Możliwość zamówienia internetowego, empik na głównym, empik we Wrzeszczu w Bałtyckiej, koloporter w Manhatanie, empik w Alfie Centrum, sklepy komiksiarskie, kioski z mangami. Wieeeeelki problem.
[345] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
AtoMan [*.chello.pl], 10.03.2008, 17:26:31, odpowiedź na #330
Nie zmienia to faktu, że na półkach nie ma :P

Zresztą znajomy niedawno zamawiał i się nieźle naczekał, bo brak w magazynie/drukarnia nie wyrabia /święto/żałoba/etcetera...
[32] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kai [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 21:57:40
KaiSkala piractwa w polsce jest ogromna, skala debilizmu w komentach na tamtej stronie jeszcze większa.
[142] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 11:40:37, odpowiedź na #32
CrawleyAno wlasnie. I o ile piractwo jestem w stanie zrozumiec, o tyle debilizmu juz nie.
[165] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 13:09:27, odpowiedź na #142
GrisznakLudzie ludziom zgotowali ten los...
[45] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 08.03.2008, 22:41:47
3x3cu70r"szkoda... chociaż obawiam się że nie za bardzo rozumiem co ma JPF do mangi, którą sami tłumaczymy"

"O.o Cios w serce! Nie mogę już robić tego co tak cudownie zajmowało mnie przez ostatnie 3 tygodnie!?? Manga PL była przyszłością tej stronki... Co teraz?!?"

"Cholera co za hu... co im do mangi. Niech się wypchają, ja 20 zyli nie wyłożę za ich szajs. Szlak by ich, a tak czekałam na nowy chapter. Jak dorwe kogoś JPF to udup..."

Boję się o przyszłość tego kraju... jeszcze bardziej niż zwykle...
[52] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 08.03.2008, 23:22:08, odpowiedź na #45
DairiZwlaszcza, że Naruto kosztuje 13-15zł (zaleznie od tomu). No cóż, "bez kozery powiem pińcset". Jak ktoś nie chce kupować to nie kupi, kiedyś się wykłócałam z panną, która zeskanowała polskie tomiki Czarodziejki "bo ona nie wie czy za rok będzie się tym interesować więc nie wyda 6zł na tomik".
[144] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 11:42:57, odpowiedź na #52
CrawleyPo prostu w dupach sie poprzewracalo i tyle. To juz nie te czasy, gdy z wypiekami czekalo sie na nowy tomik ulubionej mangi. Wtedy mozna bylo odmowic sobie na prawde wiele rzeczy zeby tylko kupic najnowszy tom w dniu premiery :P
[48] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
szymusiek22 [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 23:07:01
szymusiek22Cóż byłem naiwny sądząc że nie będzie tłumaczeń licencjonowanych mang.
[55] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 23:44:35, odpowiedź na #48
biBByłeś.
[51] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
zergadis0 [*.eastwest.com.pl], 08.03.2008, 23:10:08
Mnie tam to wali, i tak IMO Naruto to największy szajs jaki można kupić wśród wydawanych w Polsce mang, a poziom inteligencji bardzo wielu jego "fanów" tylko to potwierdza (już same komentarze na podanej w newsie stronce o tym świetnie świadczą :P).
PS. Ale z drugiej strony - jak kiedyś przez przypadek znajdę jakąś stronkę ze skanlacjami Naruto to napiszę na pewno - nawet jeżeli szajs, to licencję trzeba szanować.
[56] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 23:49:31, odpowiedź na #51
JiHadTo mnie rozbroiło:

"szkoda... chociaż obawiam się że nie za bardzo rozumiem co ma JPF do mangi, którą sami tłumaczymy" XD

Licencje, debilu.

"Jak to nie będzie mangi na stronie? xP Normalnie super, bez tego ta stronka nie będzie już ta sama, przestanę chyba kupować mangi z JPF'u xP"

To nie kupuj... :>

Też mi kurwa fani... Dawniej na Sailor Moon się w zębach te 10 złotych na poczte zanosiło... Teraz po 5 złotych można od kogoś kupić po tomiku, jak się kolekcji pozbywa... No sorry. Ja też mam muzykę na dysku, ale co mi się bardziej spodoba, to staram się kupić oryginał ... Bez sensu..

O, ten koleś pobił wszystko:

"Jakie Kurwiarze bez sumienia jak mogli!!!! Z kąd ja teraz będę brał mange ???"

*me nie wyrobiła ze śmiechu*
[62] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 09.03.2008, 00:43:40, odpowiedź na #56
RadaZ" Z kąd ja teraz będę brał mange ???

To mój drugi ulubiony cytat. ;)
[70] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 01:07:56, odpowiedź na #62
biBMój też ;d

Temu kolesiowi nawet postanowiłem napisać, żeby sobie ją kupił (odkrywcze, nieprawdaż? ;o ). Oj, dawno nie zostałem tak zezwany jak przez niego, ech, ci Narootardzi...
[54] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 23:42:10
GuileMnie to tam cieszy, chociaz i tak skutek bedzie daremny i bedzie dotyczyl przede wszystkim stron na polskich serwerach. Jak ktos "mundry", to i tak znajdzie chaptery w bardziej zrozumialym jezyku (choc na polski nie licze;P), a jak ktos nie zna jezykow, to juz jego sprawa, ze sie nie uczyl jak mial ku temu okazje. Osobiscie mam nadzieje, ze ta akcja sie jeszcze nieco rozrosnie:]
[57] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2008, 23:57:05
Vulcan"GO HOME...narutards...THE INTERNET IS CLOSED"
[60] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 09.03.2008, 00:41:25
RadaZMój ulubiony cytat:

"A wogole patrzcie co onas pisza [link do tego topicu] tacy sa mocni w gebie, ale pewnie by nie byli acy jakbysmy sie razem zebrali i im pokazali! co to wogole jest ten anime.com.pl??????? banda jakis dzieciakow! wogole to ten jpf to przesadza, banda zlodziei"

Jeśli to także Twój ulubiony cytat: WpIsH MiAsTo! ;O
[63] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 00:48:05, odpowiedź na #60
GrisznakZaiste, co drugi, ten lepszy...
Włocławek.
[69] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ino [*.tp.unicity.pl], 09.03.2008, 01:07:48, odpowiedź na #63
Inoi na huj mi było się tu wypowiadać teraz wyszłam na przez to na pojeba wśród 12latków...

Jak dobrze, że mój brat nienawidzi naruto... jakoś sie w domowych okopach przetrzymam xD
[68] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 01:07:34, odpowiedź na #60
SerafinaŁosz kurna XD no to teraz dowody pokazywać X3

Przy mieście podaj wiek XD
[72] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 01:09:54, odpowiedź na #60
biBBoAt CiTy ŁóDź! ;o
[242] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 09.03.2008, 21:49:22, odpowiedź na #72
3x3cu70rŁódź, Łódź piękna okolica...
[79] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 09.03.2008, 01:24:01, odpowiedź na #60
AvantaRLOOOL XD
[86] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dajmos [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 01:30:27, odpowiedź na #79
Dajmosgood shit we have there ! :D
[87] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
XioN [*.c192.msk.pl], 09.03.2008, 01:34:36, odpowiedź na #86
XioNustawka na magni nie ma chuja
[102] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
rep_ [*.hokkaido.ocn.ne.jp], 09.03.2008, 04:43:52, odpowiedź na #87
Widze, ze wszyscy wpadaja na ten sam pomysl. Az chyba kurna normalnie przyjade. Mangowa ustawka, czaderski pomysl! To bedzie najlepsza atrakcja konwentowa ever :)
[103] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
rep_ [*.hokkaido.ocn.ne.jp], 09.03.2008, 04:44:49, odpowiedź na #102
...tylko trzeba uwazac, bo oni znaja "dziutsu" :)
[150] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 12:12:35, odpowiedź na #103
Grisznak...i mają kunaie.
[158] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
rep_ [*.hokkaido.ocn.ne.jp], 09.03.2008, 12:40:23, odpowiedź na #150
uu, przesrane mamy :)
[162] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
XioN [*.c192.msk.pl], 09.03.2008, 12:47:39, odpowiedź na #158
XioNdas ist BLITKREIG!!11
[163] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
XioN [*.c192.msk.pl], 09.03.2008, 12:48:38, odpowiedź na #162
XioN'z' mi zjadlo _._
[166] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 13:10:12, odpowiedź na #163
GrisznakThis is SPARTA!
[168] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 13:19:08, odpowiedź na #166
CrawleyThis is GAARA!
[177] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 13:48:13, odpowiedź na #168
GrisznakKumalski?
[200] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
akasuna [*.eranet.pl], 09.03.2008, 16:03:16, odpowiedź na #177
akasunaBWAHAHAHA powiem wam tak
....jestem zbyt słaba na ustawki ale 13-latkowie mogą przyjść XD
A kumalski to jest wielka ... 0o a whatever XD nie mogę :D
[109] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 09.03.2008, 08:55:25, odpowiedź na #87
DairiMyślicie, ze ktoś się publicznie przyzna do pisania tam?
[123] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 09.03.2008, 09:37:24, odpowiedź na #109
AvantaRJa znam co najmniej dwie osoby, bedzie donos obywatelski ;3
[124] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dajmos [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 09:57:04, odpowiedź na #123
DajmosJa bym powiedział ze nawet 3 albo 5 ale nie wiem kto to.
Pewnie dowiemy sie na Magnificonie...
[154] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 09.03.2008, 12:22:43, odpowiedź na #124
GREYCiekawe co im zrobia narutardzi }:]
[408] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ayu-chan [*.wroclaw.dialog.net.pl], 11.03.2008, 15:29:52, odpowiedź na #154
Ayu-chanMyślę, że są w stanie zdemolować stoisko JPF'u xP
[125] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Spirit of Coach [193.238.200.*], 09.03.2008, 10:07:55, odpowiedź na #87
Spirit of CoachDobra, tylko teraz trzeba kogoś na magni ze skanerem i EDGE, żeby bilet im szybciutko zeskanować i wystawić :P
[209] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 17:08:40, odpowiedź na #87
JiHadJuż widzę jak Xion podbija do każdego narutarda i tekst "Chcesz w ryj?"... Priceless!
[210] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
XioN [*.c192.msk.pl], 09.03.2008, 17:10:04, odpowiedź na #209
XioN;3
[300] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 09:33:10, odpowiedź na #209
[85] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Lord Raven [89.127.174.*], 09.03.2008, 01:29:59, odpowiedź na #60
Lord RavenStary idę po mój łom i spotykamy się w zwykłym miejscu :)
[101] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
rep_ [*.hokkaido.ocn.ne.jp], 09.03.2008, 04:42:21, odpowiedź na #60
Mowilem, robimy ustawke. Kto chetny? Wpisujcie miasta :)

Sapporo :D
[119] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 09.03.2008, 09:09:42, odpowiedź na #60
DairiEkhm.
DO BOOOJU POOOLSKOOO!
Dziękuję.

PS. Kraków
[146] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 09.03.2008, 11:44:37, odpowiedź na #60
CrawleySosnowies!
[170] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 13:26:41, odpowiedź na #146
Grisznak"Zrobimy z wami to co acep z narutardami"
[173] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 09.03.2008, 13:35:58, odpowiedź na #170
Kisara-Mocne xD
[211] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 17:10:20, odpowiedź na #173
JiHadKraków ;3. Stoje na bramce, to wiecie...
[250] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2008, 22:33:58, odpowiedź na #211
GrisznakHad, sama byś pewnie rozniosła tą całą narutardową chałastrę bez naszej pomocy.
A może zabrać nach Krakau kolegów z ochrony z Piernika?
[275] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 01:48:11, odpowiedź na #250
JiHadTego opalonego przystojnego w kamizelce to poproszę, byle nie tego pokurcza z brodą, błagam!
[435] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
nadiya04 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.03.2008, 11:26:11, odpowiedź na #146
nadiya04olsztyn x]
[410] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 11.03.2008, 18:37:22, odpowiedź na #60
TamikoJeszcze raz Łódź!!! >XDDDD
[434] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Chaos [*.acn.waw.pl], 14.03.2008, 10:49:02, odpowiedź na #60
ChaosMiasto którego nazwy się nie wymawia.
Yo.
[61] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Astaroth [*.toya.net.pl], 09.03.2008, 00:43:18
AstarothJak czytam komentarze tych tumanów to sie zastanawiam nad przyszłością tego kraju... :/
[66] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 01:06:20
SerafinaŻal.pl jak się czyta te komenty =_= skąd się biorą tacy ludzie? :P Z mojej strony "nie" dla skanlacji mang, wydanych w kraju :/
[82] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 09.03.2008, 01:25:12, odpowiedź na #66
AvantaRTak, z tym zal.pl to sie popisalas :P
[192] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Serafina [*.146.rev.vline.pl], 09.03.2008, 15:22:24, odpowiedź na #82
SerafinaA co? XD
[67] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Migu [*.tsi.tychy.pl], 09.03.2008, 01:07:15
MiguJa uwazam ze to w ogole zle, laczego JA NIE MOGE CZYTAC MOJEJ ULUBIONEJ MANGI smiley((((((((
A wogole patrzcie co onas pisza http://anime.com.pl/JPF_ walczy_ze_ kanlacjami_ %E2%80%9ENaruto% E2%80%9D,news,read, 3433.html
tacy sa mocni w gebie, ale pewnie by nie byli acy jakbysmy sie razem zebrali i im pokazali! co to wogole jest ten anime.com.pl??????? banda jakis dzieciakow! wogole to ten jpf to przesadza, banda zlodziei

HAHAHAHAHAHA!

No bando dzieciaków, idziemy się lać? Przecież chcą nam "pokazać" XD

Bulwersują się. Jak tak im zależy to słowniczek w łapkę i ślęczeć.
[71] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ino [*.tp.unicity.pl], 09.03.2008, 01:08:41, odpowiedź na #67
Inoruch oporu?
[73] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kinga [82.177.197.*], 09.03.2008, 01:12:36, odpowiedź na #67
Ej a czy musicie tak od razu ich bluzgać... niektórzy napisali to pod wpływem emocji inni bo tak to widzą... niektóre wypowiedzi są czasem wręcz śmieszne, ale niektórzy tam mają jakieś 13/14 lat lub młodsi i nie wiedzą o wszystkim tak jak wy... Kurcze co to za polityka obrażać innych ja was nie rozumiem... jak mnie takie coś wkurza... Pomyślcie przez chwile czy to tak fajnie jak wam by się coś nie spodobało i napisaliście swoją opinię czasem bez zastanowienia i was by tak ktoś zbluzgał co... za dużo używam słowa niektórzy, ale mniejsza z tym xD
[74] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ino [*.tp.unicity.pl], 09.03.2008, 01:15:24, odpowiedź na #73
InoMatulu ratuj! sumienie!
[212] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 17:11:36, odpowiedź na #74
JiHadJak chcesz, to dam Ci moje, ma 22 lata, nieużywane...
[75] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 01:17:34, odpowiedź na #73
SerafinaPodejrzewam, że wiele osób tutaj też napisało pod wpływem emocji ;) oni mogą to i my możemy XD skoro nie wiedzą, to może się jakoś uświadomią, że udostępnianie skanlacji w internecie w kraju, w którym dany tytuł jest już wydany, to przestępstwo (nie orientuję się, czy skanlacje wszystkie samie w sobie są nielegalne). I przede wszystkim admin takiej dużej strony powinien o tym wiedzieć i ponosić tego konsekwencje. I co najważniejsze - taki admin ma wręcz obowiązek wyjaśnić userom dlaczego się tak stało i ich właśnie uświadomić.
[76] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ino [*.tp.unicity.pl], 09.03.2008, 01:19:09, odpowiedź na #75
InoSefi.. nie wiesz, że oglądalność tej strony wzrosła dzieki temu 10 krotnie :P ?
[77] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 01:22:40, odpowiedź na #76
SerafinaNo tak... nie ma to jak mała aferka :]
[80] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ino [*.tp.unicity.pl], 09.03.2008, 01:24:10, odpowiedź na #77
Inonikt nie spodziewał się łódzkiego pogotowia
[81] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Kinga [82.177.197.*], 09.03.2008, 01:24:52, odpowiedź na #75
Hah, ale to są tylko wybiórcze komentarze co poniektórych użytkowników a wy obrażacie całą stronkę... stronka jest naprawdę w porządku... Misery zrobiła to co miała.. usunęła cały dział manga przecież to co się ich czepiacie... po prostu ja nie lubię ludzi, którzy obrażają innych... Ja tam się na prawie nie znam więc się nie wypowiem czy skanlacje jakie tam są, są legalne czy nie...wiem, że JPF dobrze zrobiło chroniąc swoje interesy, więc co do tego się nie kłócę. Tylko mam problem z tym, że zawsze tak jest iż jeżeli coś się stanie to zazwyczaj wszyscy są dobrzy, a wcale tak nie jest... łatwo jest powiedzieć coś gorzej przyznać się do błędu...
[83] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Ino [*.tp.unicity.pl], 09.03.2008, 01:25:51, odpowiedź na #81
Inoale my nie mowimy o stronce tylko o ludziach xD
jakby nie patrzeć różnica jest xD
[92] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Lord Raven [89.127.174.*], 09.03.2008, 01:48:53, odpowiedź na #81
Lord RavenWidzisz, mnie np nie chodzi o obrażanie 'strony', hell o żadne obrażanie, ale jak sie czyta wypowiedzi tych ludzi to sie nóż otwiera w kieszeni. Niestety zwykle jest to tak, ze wypowiedzi buraków rzutują na całą grupę - przykład i w 'Samoobronie' są profesorowie,a popularny jest Andrew.
[94] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2008, 01:55:45, odpowiedź na #81
SerafinaZ tego co czytałam tu komenty, nigdzie chyba nie padły obraźliwe słowa na stronę :D ba, nawet żadna opinia o stronie.
[115] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 09.03.2008, 09:02:39, odpowiedź na #81
DairiWybiórcze? Tam połowa jest takich, a po ankiecie to widać, ze nawet 70%. My tylko wyciągamy te najgłupsze i nawet nic do nich nie trzeba dopowiadać, są śmieszne same z siebie. :P

Nie zauważyłam, żeby ktoś kogoś tutaj obrażał chyba, że poczuli się dotknięci nazwaniem ich 12-14latkami. Tam są o wiele bardziej zwulgaryzowane komentarze, zwłaszcza te w kierunku JPFu.

Skanlacje są nieleglane niezależnie czy JPF posiada na nie licencję czy nie.
[108] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Dairi [*.net.autocom.pl], 09.03.2008, 08:49:43, odpowiedź na #75
DairiWszystkie są nielegalne. Co najwyżej posiadacz praw (międzynarodowych) mieszka w Japonii i go nic nie obchodzimy.
To przestaje tylko działać jak mieszkamy w jakimś kraiku, który nie podpisał czegośtam międzynarodowego o ochronie praw autorskich (gdzieś czytałam o takiej sprawie).
[78] Re: JPF walczy ze skanlacjami „Naruto”
Migu [*.tsi.tychy.pl], 09.03.2008, 01:23:06, odpowiedź na #73
MiguWiesz, emocje emocjami, ale oni nam grożą rękoczynami, a to jest karalne ;) A co do opinii... zawsze staram sie zastanowić zanim coś napiszę (w efekcie wychodzi na to że często po prostu nic nie piszę xD )
A co do wieku. Mam lat 16, nie uważam się za dorosłą, ale oni totalnymi dzieciakami też nie są. Nie zwalajmy wszystkiego na wiek. Tutaj chodzi o system wartości. Oni kradną i jeszcze się czują się pok