header imageheader imageheader image

NATcon (Gargu)

Gargu

Sortowanie: Układ:

NATcon (Gargu) - Ta pani wyleciała za to z konwentu.
768 x 1024
113,67 KB
NATcon (Gargu) - 002
1024 x 768
124,56 KB
NATcon (Gargu) - 003
1024 x 768
167,89 KB
NATcon (Gargu) - 004
768 x 1024
97,01 KB
NATcon (Gargu) - 005
768 x 1024
106,63 KB
NATcon (Gargu) - 006
1024 x 768
113,44 KB
NATcon (Gargu) - 007
1024 x 768
167,41 KB
NATcon (Gargu) - 008
1024 x 768
170,34 KB
NATcon (Gargu) - 009
1024 x 768
138,77 KB
NATcon (Gargu) - 010
1024 x 768
156,40 KB
NATcon (Gargu) - 011
1024 x 768
160,52 KB
NATcon (Gargu) - 012
1024 x 768
127,12 KB
NATcon (Gargu) - 013
1024 x 768
123,47 KB
NATcon (Gargu) - 014
1024 x 768
132,70 KB
NATcon (Gargu) - 015
768 x 1024
94,56 KB
NATcon (Gargu) - 016
1024 x 768
84,99 KB
NATcon (Gargu) - 017
1024 x 768
138,57 KB
NATcon (Gargu) - 018
768 x 1024
119,05 KB
NATcon (Gargu) - 019
1024 x 768
139,17 KB
NATcon (Gargu) - 020
1024 x 768
120,95 KB
NATcon (Gargu) - 021
1024 x 768
84,77 KB
NATcon (Gargu) - 022
1024 x 768
124,33 KB
NATcon (Gargu) - 023
1024 x 768
110,76 KB
NATcon (Gargu) - 024
768 x 1024
98,34 KB
NATcon (Gargu) - 025
768 x 1024
99,35 KB
NATcon (Gargu) - 026
1024 x 768
138,51 KB
NATcon (Gargu) - 027
768 x 1024
91,63 KB
NATcon (Gargu) - 028
1024 x 768
117,24 KB
NATcon (Gargu) - 029
768 x 1024
125,09 KB
NATcon (Gargu) - 030
1024 x 768
175,34 KB
Informacje
Data dodania:10.08.2009, 14:47:41Odsłon:12454Obrazów:106Rozmiar:12,74 MB

Druga galeria tego autora z krakowskiego konwentu NATcon skupia się na uczestnikach. Jeżeli byłeś/aś na tym konwencie to masz dużą szansę, że znajdziesz się w tym zestawieniu.

[ 1 ][ 2 ][ 3 ][ 4

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: NATcon.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
9,00/10 (2 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 203 dodaj

[1] Re: NATcon (Gargu)
shappi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 15:10:52, oceny: +0 -0
shappi z serii mistrzów drugiego planu
[157] Re: NATcon (Gargu)
bugaj [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.08.2009, 21:57:19, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
bugajJak króliki
[2] Re: NATcon (Gargu)
Sojita [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 15:17:19, oceny: +0 -0
SojitaYey, pierwsze zdjęcie z NATconu na ACP na którym jestem :)
Choć z drugiej strony to dobrze że dopiero pierwsze, wszak yakuza powinien być tajemniczy xD
[3] Re: NATcon (Gargu)
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 15:30:16, oceny: +0 -0
LeviathanEwidentnie widze przesiew w tych zdjeciach...
dlaczego niema tutaj grupy D. Gray-Man? Gargu robil nam zdjecia... czyzby byly w kategorii niewyraznych, przeswietlonych, czy tpo moze po prostu jakas awersja do nas?
[7] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 10.08.2009, 15:55:40, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
[24] Re: NATcon (Gargu)
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 17:30:51, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
LeviathanUuu jezu ;P wiedzialem, ze zapomnienie butow do garniaka bedzie tragiczne w skutkach, ale nie wiedzialem, ze az tak ;P
[33] Re: NATcon (Gargu)
Sayako [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 18:43:46, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Było naprawdę tragiczne ovo
[4] Re: NATcon (Gargu)
Otai [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 15:32:13, oceny: +0 -0
OtaiMiło, że ktoś złapał eito rangerów :)
[28] Re: NATcon (Gargu)
ichi-ju [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 18:28:56, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
ichi-juByliście super ^^ A panel o dramach był świetny. Szkoda tylko, że coś tam z komputerem nawalało, ale w gruncie rzeczy dobrze się bawiłam i poznałam kilka nowych oraz ciekawych tytułów :)

PS: Nie wiedziałam, że na widok Ikuta Tomy wszyscy będą tak piszczeć >D
[44] Re: NATcon (Gargu)
Otai [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 19:42:10, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
OtaiTo co najbardziej szwankowało to nie był komp (zdechł ram w laptopie, uczcijmy to minutą ciszy :P) tylko moje gardło XD Gdyby nie to mój drugi panel, o Johnysach byłby bardziej owocny, a tak robiłam wszystko, żeby mówić jak najmniej :)
[50] Re: NATcon (Gargu)
Airly [*.136.246.94.artcom.pl], 10.08.2009, 20:18:16, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
AirlyPrzyznaję, mimo tego panel o dramach był naprawdę bardzo fajny : )
Przekonałaś mnie do dram, dzięki. < 3
[103] Re: NATcon (Gargu)
ichi-ju [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 10:52:00, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
ichi-juOj tam, nie było tego tak słychać :P Tak czy siak panel się udał i z tego co widziałam wszyscy byli zadowoleni :)
[104] Re: NATcon (Gargu)
Otai [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 11:16:49, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
OtaiNo, ja muszę przyznać, że ja też jestem zadowolona, bo dla takich słuchaczy aż chce się prowadzić panele
(jeszcze nigdy mnie ludzie nie przytulali po panelach i nie dziękowali ;o;)
[114] Re: NATcon (Gargu)
ichi-ju [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 11:55:19, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
ichi-juNo widzisz ^^ Ja w sumie miałam podejść i zapytać o jakieś komediowe dramy, ale tam taki tłum był przy Was po panelu, że sobie już darowałam ^^"
[5] Re: NATcon (Gargu)
Piorek [*.chello.pl], 10.08.2009, 15:37:52, oceny: +0 -0
PiorekUważam, że to 1 zdjęcie, na którym jest uwidoczniony wyczyn, za który wyleciała ona z konwentu nie powinno się tu znaleźć, ale skoro się tu znalazło, to może napisze kilka uwag na ten temat.

Okaleczanie się na terenie konwentu, gdzie przebywają nie tylko pełnoletnie osoby... chyba nie muszę kończyć tego zdania.

Poza tym - uprzedzając argumenty w stylu: jej sprawa powiem tak. To czy jej się coś stanie to jej sprawa, ale za to, że jej się coś stanie (na konwencie nie jest sterylnie) odpowiada już organizacja.
[8] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.08.2009, 15:56:13, odpowiedź na #5, oceny: +0 -1
AvantaRUwazam, ze wyrzucenie jej z konwentu bylo jak najbardziej normalnie i zrozumiale. Juz za samo wnoszenie takich zabawek powinna zostac ukarana. I to nie jest kwestia "jej sprawa". Samo okaleczanie sie nie przejdzie raczej w zadnym publicznym miejscu, wiec czemu mialoby przejsc na konwencie.

Uwazam jednak, ze dobrze, iz ta fotka sie tu znalazla. Raz, ze pokazuje twarz osoby, ktora zrobila taka glupote. Dwa - wraz z informacja, ze zostala usunieta z konwentu - moze podziala na innych, ktorzy chcieli by zrobic cos takiego w przyszlosci.
[60] Re: NATcon (Gargu)
VEGON [*.merinet.pl], 10.08.2009, 21:38:42, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
[61] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 21:48:34, odpowiedź na #60, oceny: +1 -1
Hadseconded.

jestem hardkorem ... nie mylić z hadcorem :D
[82] Re: NATcon (Gargu)
Ponczek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 00:25:22, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
fukken saved! XD
[137] Re: NATcon (Gargu)
Gofer [*.zax.pl], 12.08.2009, 14:42:04, odpowiedź na #61, oceny: +0 -3
Mistrzyni ciętej riposty? Cos Ci nie idzie niestety...
Nazwanie mnie pojebanym czlowiekiem jest naprawde na poziomie nie znajac mnie wogole ;] To tak jak ja bym nazwala Cie gruba, stara, tepa, wiejska c*pa ;].
Z drugiej strony milo mi ze raczylas sie fatygowac probujac wymyslic cos smiesznego, zenujacego, ponizajacego na moj temat. Az sama sie wysililam zeby Ci odpisac. No, motywujesz ludzi do działania, po prostu. Pozdrawiam Cie Had, moim reprezentatywnym palcem. (coś za coś)

~~G23
[138] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.08.2009, 16:03:41, odpowiedź na #137, oceny: +1 -0
HadNikt NORMALNY nie wbija sobie igieł w łapę na konwencie, gdzie jest pełno niepełnoletnich, samemu będac niepełnoletnią. Ciekawa jestem, co by Twoi rodzice na coś takiego powiedzieli :D.
Dla mnie takie zachowanie JEST pojebane i zdania nie zmienię. Rozumiem bieganie z majtkami na głowie, rozumiem popieprzone kolory włosów i głupie piercingi (pozdro Krzysiu :D), ale wbijania sobie igieł w tak syfiastych warunkach - nie zrozumiem. Jako osoba, która ma co nieco doświadczenia w piercingu - uważam Cię za pojebanego człowieka i szczerze mnie jebie, czy jesteś prywatnie fajna, bo po tym co odwalasz mam wrażenie, że masz we łbie najebane kiszonej kapusty, zamiast mózgu.

A mistrzem ciętej riposty, to Ty też raczej nie zostaniesz, żeby mi nawrzucać, musisz się trochę bardziej postarać, sry. Że dla Ciebie jestem stara, to oczywiste, Ty dla mnie jesteś gówniarą, że mam tyłek spory, to też wiem. A Kraków jeśli mnie pamięć nie myli wsią nie jest :).

Ps. Lol, aż sobie popatrzyłam na Twój profil - To TY jestes odpowiedzialna za ten burdel na prysznicach na Magnificonie :). Ile można faili zaliczać, niech mi ktoś powie?

Ps.2. Wbij sobie w ten reprezentatywny palec igłę, będzie dłuższy ;>.
[142] Re: NATcon (Gargu)
Goferek23 [*.zax.pl], 12.08.2009, 18:03:08, odpowiedź na #138, oceny: +0 -1
Więc jestem NIENORMALNA. Trudno, tacy ludzie też SĄ potrzebni (zaprzecz). Moi rodzice by powiedzieli ze to masohizm i mam przestac zapewne. Dalejjj. Co do miejsca. Fail, zaliczylam faila z tym, że nie zrobiłam tego gdzies w sleeproomie i nie pomyslalam ze sa ludzie ktorym moze taki widok przeszkadzac. Syfiaste warunki? Bo co, bo powietrze jest NIESTERYLNE? O warunki sie nie sprzeczajmy, ja swoje wiem i umiem określić co na ile jest sterylne i syfiaste, i normalne ze igly z blota do reki sie nie pcha. Tak sie sklada ze mimo (mlodego dla Ciebie) wieku tez mam doswiadczenie w piercingu nie tylko playpiercingu, ale sie tym interesuje BARDZIEJ niz zeszlorocznym sniegiem i nie od wczoraj wiem jak to robia profesjonalisci i jakie sa zagrozenia. Co do mojego najezdzania na Ciebie ZLE to odebralas, poniewaz nie powiedzialam w prost ze jestes wiejska, tepa (nie musisz sie wiec z tego tlumaczyc) tylko dalam przyklad jak zabrzmial twoj tekst wobec mnie.
Ps. nie jestem odpowiedzialna za burdel na Magni, bylam obserwatorka a dobrowolne przyznanie sie zeby znajomi nie mieli gnoju widze nie jest w cenie. Jezeli bylam przycisnieta tekstem: jak nie ty, to kto to zrobil? wolalam polatac ze scierka z inna osoba ktora tez tego nie zrobila i pogadac, w sumie sprzatanie jest smieszne (dopoki caly swiat nie wierzy tepo w to ze to twoja wina :D). A co do faili, to nie mow ze Ty nigdy nie zaliczylas :]
Ps.2 skad wiedzialas? ;]
[143] Re: NATcon (Gargu)
Yen [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2009, 18:09:38, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
YenPs. nie jestem odpowiedzialna za burdel na Magni, bylam obserwatorka

To dziwne, bo na tym filmie widać co innego.
[150] Re: NATcon (Gargu)
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.08.2009, 02:34:05, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
LeviathanZrobiles to specjalnie ;P
[185] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 15.08.2009, 13:26:43, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
AvantaRJestem bardzo bardzo bardzo zlym Yenem! ;)
[144] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.08.2009, 18:14:37, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
HadWhatever. Nie, nienormalni ludzie nie są potrzebni, bez nich świat byłby piękniejszy i spokojniejszy.
Doświadczenie w piercingu? Zaczęłaś jak miałaś ile? 12 lat? 10?

"...ja swoje wiem..."

Właśnie widać, jak wiesz. Szczerze, to mam nadzieję, że to srsly dotrze do Twoich rodziców, z pozdrowieniami od całej reszty normalnych userów. Przebijanie sobie na "roboczo" ręki igłami nie jest normalne i nie jest sterylne, ani bezpieczne. Nie wmówisz mi tego, choćby nie wiem co.
Druga sprawa, Twoje podsumowanie, że niby "jestem grubą, tępą wieśniaczką" w porównaniu do mojego tekstu, że jesteś popierdolona ma się nijak do samej rzeczywistości, gdyż ja przynajmniej mam jakieś podstawy, by uważać, że masz sieczkę zamiast mózgu.

A faile takie jak Twoje - sorry, nigdy mi się nie zdarzyły. Mam nadzieję, że nigdy już nie przyjedziesz na żaden konwent i oszczędzisz ludziom wstydu i problemów.
[171] Re: NATcon (Gargu)
Baloo_CTW [*.chello.pl], 14.08.2009, 12:10:30, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
Zaprzeczam - Tacy ludzie jak Ty w naszym środowisku nie są potrzebni.

Takich ludzi nalezy leczyć i resocjalizować, aby nie szkodzili sobie i społeczeństwu.
[173] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 14.08.2009, 12:22:57, odpowiedź na #171, oceny: +0 -0
[179] Re: NATcon (Gargu)
Baloo_CTW [*.chello.pl], 14.08.2009, 16:18:44, odpowiedź na #173, oceny: +0 -0
Ugh - OBLEŚNEEE :>
[162] Re: NATcon (Gargu)
Vulcan [188.33.112.*], 13.08.2009, 23:44:43, odpowiedź na #138, oceny: +0 -0
VulcanAle ja lubię swoje kolczyki, poza tym są w miejscach niewidocznych głównie dla mojej satysfakcji:]
[139] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2009, 17:00:36, odpowiedź na #137, oceny: +0 -0
Mistrzyni ciętej riposty? Cos Ci nie idzie niestety...
Serio uważasz, że dla ciebie warto się wysilać? Masz zawyżone ego. Ja się i tak dziwię, że w ogóle zrobiła ci łaskę i odpisała xD

Nazwanie mnie pojebanym czlowiekiem jest naprawde na poziomie nie znajac mnie wogole ;]
A kto normalny robi sobie sito z ręki? A zapomniałam - ty. Bo to my jesteśmy pojebani, że linczujemy twoje zachowanie, a ty jesteś biedną pokrzywdzoną owieczką.
GKY i nie rób już sobie większego wstydu.

No, motywujesz ludzi do działania, po prostu
To co będzie następne? Igłami sobie powieki przebijesz? Heh, innych pomysłów nie będę pisać, bo jestem skłonna uwierzyć, że byś je wypróbowała. Jak tak lubisz igiełki to ci załatwię zwiedzanie Żelaznej Dziewicy od środka.
Nie pomyślałaś ani przez chwilę, że mogłaś kogoś zachaczyć o te igły? Zarazić jakimś syfem? Może byś tak pomyślała o konsekwencjach swojego czynu?
Prosta sytuacja: ktoś cię przez przypadek przewraca, a ty ratując się przed upadkiem opierasz się o kogoś i wbijasz mu w płuco 7 igieł.
Przez ciebie mógł nawet ktoś zginąć lub zostać trwale uszkodzonym.
Ja nie mam zamiaru tutaj klnąć i się specjalnie dla ciebie wysilać. Powiem tylko tyle, że jesteś nienormalna i powinno się ciebie zamknąć.
[145] Re: NATcon (Gargu)
Goferek23 [*.zax.pl], 12.08.2009, 18:15:35, odpowiedź na #139, oceny: +0 -0
Jak juz sie wysilac, to zeby to jakos wygladalo ;] A ty co, wierny obronca, czy po prostu musisz sie na kims wyzyc a jestem do tego idealna okazja? ;]
Nie, nie jestem biedna pokrzywdzona owieczka, ale nie rozumiem skad w ludzi tyle takiej wrednosci ze zawsze linczujac musza przesadzic. Rozumiem jak ktos napisze ladnie, zwiezle logicznie co zrobilam zle, to nawet sobie to do serca wezme, ale bezmyslne epitety sa dla mnie po prostu jak dresiarskie teksty, kiedy nie wiadomo co powiedziec, to powiem: kur*a, poj*b itp itd

Konsekwencjach? Ze siedzac spokojnie na lawce mogl sie na mnie caly konwent rzucic i pchac na rece zeby wobie oczy wydlubac specjalnie?
Prosta sytuacja2: siedzac na lawce i tak zamierzalam to wyciagnac, bo AKURAT tak sie sklada ze wiedzialam co sie moglo stac gdybym zamierzala sobie np przez konwent przejsc, wiec siedzialam gadajac ze znajomym i myslac jak zmontowac wstazke. Wstazka tez bym pewnie kogos mogla zabic, nie? A ty naprawde tak dbasz o dobro i bezpieczenstwo innych, czy masz okazje sobie pogadac?

Jestem nienormalna i o tym doskonale wiem, bo masochizm normalny nie jest. A teraz powiedz to wszystkim innym ludziom ktorzy tez tak robia i chodz z kaftanami i wszystkich zamykaj, zaczynajac ode mnie, Powodzenia zycze. Bez pozdrowien.
[146] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.08.2009, 18:19:23, odpowiedź na #145, oceny: +1 -1
HadTo nie masohizm, to kretynizm :D
[147] Re: NATcon (Gargu)
Yen [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2009, 18:22:12, odpowiedź na #146, oceny: +0 -0
YenPWND
[148] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2009, 19:21:00, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
A ty co, wierny obronca, czy po prostu musisz sie na kims wyzyc a jestem do tego idealna okazja? ;]

Ani to, ani to. Wyrażam swoje zdanie na temat twojego prostactwa jakiego używasz w stosunku do tutejszych userów + całej zaistniałej sytuacji.

Ale jak to mówią: nie gadaj z debilem bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem.
Ba, jeszcze oberwę igłą :P
[151] Re: NATcon (Gargu)
Joan-ka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.08.2009, 10:52:34, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
Joan-kaej, laleczka, a ja myślałam, że Ci odjebało tak jednorazowo i w sumie to fajna jesteś. Ale wróć - zbuntowane 16-sto letnie "masochistki" nie mogą być normalne chyba Oo'. Wyrażasz w ten sposób swój bunt przeciwko złemu i niesprawiedliwemu społeczeństwu, chcąc być kontrowersyjną na siłę. Teraz gorset a co potem? Podwieszanie na hakach rzeźniczych jak krowa? świetnie. Zniż się do poziomu zwierzęcia, może wtedy ktoś Cię zaprowadzi do psychiatry. Chyba, że wcześniej skończysz HIVem i hak wypruje Ci wszystkie flaki, bo ktoś podwiesi Cię nieumiejętnie. Na kim się wzorujesz? Na Alicji - (heartcore.fbl.pl)?. No rzeczywiście, mega wzór do naśladowania. Poza tym nie mówi się "gruba" tylko "powabna", a z tego co widzę Ty też anoreksją nie grzeszysz, więc nie wypominaj innym. Po co to robisz? Pain is your pleasure, pf? Znajomy robi to bo rzuciła go dziewczyna. Rozcinanie języka, podwieszanie, wycinanie flaków publiczne, blabla, scary srary. Za x lat spojrzysz w lustro na swoje blizny i będzie cudownie jeśli nie skończysz ze sobą uświadamiając sobie bezsensowność swojego nastoletniego buntu.

co młodsi to gorsi chyba Oo'. Mnie wystarczało pisanie, mroczne ciuchy , muzyka i cotygodniowe chlanie =='. Nikomu nie przyszło do głowy by wykraść wenflony ze szpitala i wbić sobie w rękę, bo na plecach to to jeszcze znośnie wygląda, ale na ręce jak odwyk byłej ćpunki, bo był dzień bez Ruska i Masłoskiej, lulz.
A ludzie NIENORMALNI w TAKI SPOSÓB nadają się tylko do eksterminacji. Ewentualnie do leczenia. Bo nie przekażą nic zdrowego swojemu potomstwu, więc są NIEPOTRZEBNI. Chyba, że się ich wyleczy z "masochizmu", który wynika z innych psychicznych defektów np. molestowania w domu.
[152] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 13.08.2009, 14:45:35, odpowiedź na #151, oceny: +1 -0
Gargu"ej, laleczka, a ja myślałam, że Ci odjebało tak jednorazowo i w sumie to fajna jesteś. (...) A ludzie NIENORMALNI w TAKI SPOSÓB nadają się tylko do eksterminacji. Ewentualnie do leczenia."

No, a ja wyrzucili tylko. A mogli od razu do gazu ;)
[153] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.08.2009, 15:12:21, odpowiedź na #152, oceny: +0 -0
HadMogli :D
[154] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 13.08.2009, 15:15:59, odpowiedź na #153, oceny: +0 -0
GarguEj, ja tak ironicznie napisalem co do komentarza :P
[155] Re: NATcon (Gargu)
Joan-ka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.08.2009, 20:29:04, odpowiedź na #154, oceny: +0 -0
Joan-kamój też był ironiczny, chociaż w sumie szkoda, że nie do gazu, zawsze jednak zostaje opcja psychiatryczna ;)
I pomyśleć, że na mnie się głupio gapili w tramwaju jak jechałam z wenflonem do szpitala i ze szpitala. Takich igieł miałam w rękach sporo, od różowej po niebieskie xP.
[163] Re: NATcon (Gargu)
Vulcan [188.33.112.*], 13.08.2009, 23:50:00, odpowiedź na #154, oceny: +0 -0
VulcanSzkoda, bo my tak na serio :]]]]]
[169] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 14.08.2009, 11:38:25, odpowiedź na #163, oceny: +0 -0
Ja was nie znam xD
[200] Re: NATcon (Gargu)
-SQuall- [*.net.azartsat.pl], 24.08.2009, 18:23:04, odpowiedź na #152, oceny: +0 -0
-SQuall-To nawet do eksterminacji się nie nadaje, a raczej do wiecznych tortur w ogniach piekielnych.
[201] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 24.08.2009, 18:28:14, odpowiedź na #200, oceny: +0 -0
GarguNo juz skonczcie moze.
[156] Re: NATcon (Gargu)
Aczan [*.c160.msk.pl], 13.08.2009, 21:49:59, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
AczanDziewczynko droga z przyjemnością zastąpię Had i z całą powagą mogę wcisnąć ciebie i innych tobie nienormalnie podobnych w tak ciasny kaftanik że nawet włoskiem na dupie nie ruszysz żeby sobie igiełkę w nią wbić.
Jeśli miała byś trochę oleju w głowie ( myślę, że przez pewne otworki już dawno wypłynął więc po prostu sucha gąbka tam została) to wiedziała byś czym taki popis skutkuje. Może nie zauważyłaś, ale na konwencie byli również rodzice, którzy przyszli ze swoimi dziećmi ( widziałam takie 3 pary) a tu nagle widzą wariatkę, która wbija sobie igły w rękę.Skutkuje to automatem - wychodzimy. Pomyślałaś, co innego mogli by zrobić organizatorzy? No oczywiście, że nie. Dla twojej inf. po to podpisują ci zgodę na uczestnictwo prawni opiekunowie, żeby org. przez takie jak twoje zachowanie, lub jego konsekwencje nie poszedł do paki. To jest jego jedyna obrona gdyby nie daj coś się stało. Z przykrością muszę stwierdzić też, że jesteś typowym przykładem bachora wychowanego bezstresowo, któremu przydało by się raz a porządnie po mordzie przywalić( dla mnie no problem, będę 1 w kolejce)
[158] Re: NATcon (Gargu)
VEGON [*.merinet.pl], 13.08.2009, 22:26:00, odpowiedź na #156, oceny: +0 -0
ej noooo czemu cala chwala spadla na Had.... a moj demotywator... czuje sie niepocieszony.... a tak mialem cos napisac .... jak to lecialo.... czekaj.. nie bede jednak oryginalny....

Lecz Sie !!!!!!!!!!!!!!!!
[170] Re: NATcon (Gargu)
Baloo_CTW [*.chello.pl], 14.08.2009, 12:08:21, odpowiedź na #145, oceny: +5 -0
Dopisując się - z racji na to że ja Ciebie wywaliłem z konwentu wraz z Natanem - jeśli masz problemy z główką to lecz je albo rób sobie takie rzeczy w domciu. Dla mojej przyjemności możesz sobie nawet odrywac płaty skóry albo odciąć coś , jeśli lubisz. Ale tego się do cholery nie robi na imprezie. Chciałas byc fajna ? No nie wyszło Ci z deczka. Przypominam że to impreza kulturalna,przedstawiająca nasze zainteresowania i popkulturę oraz kulturę Japonii. A nie krzewienie masochizmu. Tam były dzieciaki z rodzicami i dziadkami. Dziękuje bozi że nie nacięli się na Ciebie. Bo by było delikatnie przesrane. O następstwach jakie moglibyśmy mieć oględnie powiedział Ci Natan w twarz. A zapewniam Cię że jakby mój syn zobaczył co tam odpieprzasz to osobiście bym Ciebie pozwał za straty moralne z powództwa cywilnego. Się trzeba kurde zastanowić co się robi wśród ludzi. Jak masz grupkę znajomych którzy lubią takie "zabawy" to umawiaj się z nimi i sobie róbcie ziazi,ale w odosobnieniu. Nie musze i zwyczajnie nie chce czegoś takiego ogladać. Gdyby to odemnie zalezało to bys miała dziewczyno permanentny ban na wszytskie imprezy i bym jeszcze poinformował rodzinkę żeby się Toba nieco bardziej zajeli. Tak żekłem howgh
[202] Re: NATcon (Gargu)
Origa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2009, 14:49:21, odpowiedź na #170, oceny: +0 -0
OrigaMyślę, że to najrozsądniejszy i najbardziej wyważony komentarz w tej sprawie.
[188] Re: NATcon (Gargu)
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.08.2009, 15:19:12, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
Kitsune"Jestem nienormalna i o tym doskonale wiem, bo masochizm normalny nie jest. A teraz powiedz to wszystkim innym ludziom ktorzy tez tak robia i chodz z kaftanami i wszystkich zamykaj, zaczynajac ode mnie, Powodzenia zycze. Bez pozdrowien."

Tych, co robia tak na konwentach? Z wielką chęcią. Moge nawet uszyc te kaftany.
Kobierzyn nie jest daleko. Pokazac drogę? Bo wizyta by ci się przydała.
[10] Re: NATcon (Gargu)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 16:06:00, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Jukiszczerze mowiac jestem zdania, iz to naprawde jest jej sprawa, wiesz. ze dostanie zakazenia.
"nie jej sprawa" zaczyna się wtedy, jak wejdzie do tłumu i kogoś którąś z tych igieł ukłuje. albo, jak ktos co wrazliwszy źle się przy niej poczuje.
ponad to mam nadzieję, że nim została usunięta, dano jej szanse na wyjęcie tych igieł?
[11] Re: NATcon (Gargu)
Natan [*.chello.pl], 10.08.2009, 16:08:53, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
NatanTak, usunęła igły przed opuszczeniem terenu konwentu.
[13] Re: NATcon (Gargu)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 16:12:42, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Jukiale po tym juz ja wywaliliscie? ja pytam, czy jej daliscie szanse na zmadrzenie przed wyrzuceniem, w tym sensie.
[16] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 10.08.2009, 16:35:11, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
xionaczWyleciała i tyle.
[26] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 17:42:48, odpowiedź na #16, oceny: +1 -2
I dobrze. Zakazi się, zakazi innych nawet przypadkiem ocierając się o nich ręką, jakiś kretyn weźmie z niej przykład i też się zakazi, ktoś wrażliwy zwymiotuje na nią, to na szczęście nie jest zakaźne...
[29] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.08.2009, 18:36:32, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
AvantaRZmadrzenie przed wyrzuceniem? Po co? Miala go zapewne dosc duzo po wyproszeniu z terenu imprezy. Cieszy mnie stanowczosc i zdecydowanie, ktorego tak czesto brakuje na konwentach w takich sytuacjach.
[71] Re: NATcon (Gargu)
VEGON [*.merinet.pl], 10.08.2009, 23:21:04, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Wielce czcigodny Imperator nie toleruje glupoty i stanowczo postanowil wyj.... usunac ognisko debilizmu... Niech Zyje Madry Władca :D
[78] Re: NATcon (Gargu)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 00:16:25, odpowiedź na #71, oceny: +0 -2
Jukiczyli mam za dobre serduszko, ja bym jej powiedziala, ze albo to wyjmuje, albo wylatuje, a wywalila dopiero za drugim razem :)
[140] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2009, 17:09:10, odpowiedź na #78, oceny: +1 -0
Aż stanie się komuś krzywda? Widzę, że nie jesteś dobra, tylko głupia jak ona. Chociaż ty się nie kłujesz (mam nadzieję). Ja i tak się dziwię, że rodzice nie zostali wezwani (a żeby byl lepszy efekt to i policja, bo laska stanowi zagrożenie nie tylko dla siebie, ale przede wszystkim dla innych uczestników).
[141] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.08.2009, 17:33:41, odpowiedź na #140, oceny: +0 -0
HadEj, nie porównuj Juki do głupoty tej całej laski, srsly, SD, nie popadajmy w skrajności.

Jeden by zrobił jak Juki, a tu jednak było inaczej i koleżanka poleciała od razu - z tego się bardzo cieszę, że istnieją stanowczy ludzie na świecie. Z takimi wynalazkami się nie ma co cackać.
[149] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2009, 19:25:59, odpowiedź na #141, oceny: +0 -0
Hadzik, wynika to z prostego faktu, że jej nie lubię - to raz.
A dwa - myślę trzeźwo. Uważam, że nie ma co czekać aż kogoś ta laska by dźgnęła, a jeszcze gorsze jak jakiś dzieciak wziąłby z niej przykład o_O
Ja w ogóle patrzę co się dzieje z tymi nowymi dzieciakami w fandomie, to mnie przerażenie chwyta. Powaga - czy ty jak zaczynałaś swoje fandomiarstwo to takie cyrki odwalałaś albo widziałaś by ktoś coś takiego robił? Bo ja nie. To jest straszne dokąd ten fandom zmierza.

I osobiście też się cieszę z faktu, że od razu ją wyrzucili. Nie ma co czekać, aż krzywda się komuś stanie.
[164] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.08.2009, 01:38:32, odpowiedź na #149, oceny: +0 -0
HadJa tylko zasłynęłam pokazywaniem cyców, co uznaję za wiele mniej szkodliwe :D
[165] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 14.08.2009, 09:31:59, odpowiedź na #164, oceny: +0 -0
Exactly ;)
[172] Re: NATcon (Gargu)
Baloo_CTW [*.chello.pl], 14.08.2009, 12:21:55, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
Do usług :>
[6] Re: NATcon (Gargu)
Joan-ka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 15:49:30, oceny: +0 -0
Joan-kaW zasadzie sam fakt, że jest na pierwszym zdjęciu jest dziwny. Jakkolwiek ktoś zna tę masochistkę?
Została wyrzucona - dowiedziałam się dopiero wczoraj, że taki incydent miał miejsce, ale skoro już ujawniłeś to może się zastanowi zanim wbije sobie igły, noże, widelce albo łyżki.

PS. gdyby miała śliczny, maleńki gorsecik może by jej nie wyrzucili XD.
[9] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 10.08.2009, 16:01:41, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Gargu"W zasadzie sam fakt, że jest na pierwszym zdjęciu jest dziwny."

Nie jest dziwny, zaraz jak tylko weszlem to uslyszalem "zrob zdjecie wariatce" :)

"gdyby miała śliczny, maleńki gorsecik"

Ze co by miala?
[12] Re: NATcon (Gargu)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 16:10:09, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
[18] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 10.08.2009, 16:37:06, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
xionaczpiercing, a przekłuwanie sobie skóry igłami to jednak nie to samo :)
[31] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.08.2009, 18:41:18, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
AvantaRDokladnie. Osobiscie tego nie lubie i mysle, ze ludzie maja jakies problemy ze soba jesli musza sie samookaleczac. Ale to juz ich prywatna sprawa.

Natomiast konwent to NIE JEST studio percingu. Krotka odpowiedz, ktora wszystko powinna wyjasnic.
[34] Re: NATcon (Gargu)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 18:46:27, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Jukigorset tez czasami robi sie na bazie igieł, wlasnie takich, jakich uzywa kontrowersyjna kolezanka : P
[89] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 01:53:15, odpowiedź na #34, oceny: +1 -0
xionaczI co z tego? Powiedz puścisz swoje dziecko na imprezę gdzie ludzie sobie przekłuwają igłami ręce, w celu przekłucia a nie piercingu? tak czy siak nawet jeśli używa się takich igieł w celu gorsetu, to napewno konwnet mangowy nie jest dobrym miejscem..
[119] Re: NATcon (Gargu)
sos-chan [*.globalconnect.pl], 11.08.2009, 13:12:42, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
sos-chanBoli. I pierwsze zdjęcie i TO.
[17] Re: NATcon (Gargu)
Joan-ka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 16:37:03, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Joan-kaGorset. Te same igły przewiązane wstążką. Takie zabawy dla wątpliwie wrażliwych na ból. W kolejnych fazach dochodzi podwieszanie się na hakach rzeźniczych i temu podobne. Nie dziwię się, że ktoś ją określił jako "wariatkę", bo nikt normalny nie kłuje się na masowych imprezach gdzie są nieletni i łatwo wpływowi. ;)
[30] Re: NATcon (Gargu)
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 18:37:03, odpowiedź na #17, oceny: +1 -0
Kolo_z_WrockaJa tam twierdzę, że nikt normalny nie nosi łańcuszków przyczepionych do ucha i wargi, czy jak to tam się nosi, zwłaszcza na masówce, gdzie jest w chuj tłum ;p
[40] Re: NATcon (Gargu)
Joan-ka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 19:21:21, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Joan-kanie taki tłum jak na konwentach to raz, a dwa Kolo, jesli pijesz do mnie to powiedz to ludziom, którzy je sprzedają, bo noszą na każdym konwencie xD. Bo na konwencie tego nie nosiłam, eot.
[41] Re: NATcon (Gargu)
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 19:31:57, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaNo jak nie, jak tylko na konwencie to u Ciebie widziałem ;p Chociaż fakt, że krótko ;p
Aczkolwiek który to był kon, to już teraz nie pomnę.

A że noszą - niech sobie noszą, ja nie bronię. Twierdzę tylko, że normalne to nie jest ;p
[62] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 21:50:54, odpowiedź na #41, oceny: +1 -0
HadTa, ale przynajmniej ten kolczyk z łańcuszkiem nie jest zawsze przebity, poza tym tak się noszą te, dżej-rokery i inne muzyczne kitajce ;p
[88] Re: NATcon (Gargu)
Ryouko [*.chello.pl], 11.08.2009, 01:43:48, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Ryouko"Nie jest dziwny, zaraz jak tylko weszlem to uslyszalem "zrob zdjecie wariatce""

Nie weszłeś!!!
[90] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 01:57:30, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
xionaczwszedłem!
[14] Re: NATcon (Gargu)
Karen [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 16:15:22, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Karen"PS. gdyby miała śliczny, maleńki gorsecik może by jej nie wyrzucili XD."

wyrzuciliby
[15] Re: NATcon (Gargu)
Joan-ka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 16:34:15, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Joan-kato była odrobinę ironiczna wypowiedź, chociaż gdyby miała go w niewidocznym miejscu to nikt by się nie czepiał. Swoją drogą "gdzie byli rodzice, ja pytam?!".
[19] Re: NATcon (Gargu)
Piorek [*.chello.pl], 10.08.2009, 16:40:40, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
PiorekCałe szczęście nie na konwencie, bo by się jeszcze okazało, że to my ją do tego namówiliśmy.
[32] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.08.2009, 18:43:15, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
AvantaRA dlaczego by wyrzucili? Ustalmy jedno, to co ona miala to glupota totalna dla lansu. To co pokazal np. EvilYuki to (dla mnie) glupota, ale w formie, ktora nie kwalifikuje jej do wyrzucenia. Bo tym torem myslenia nalezaloby wyrzucic wszystkich, ktorzy maja kolczyki w dziwnych miejscach (pozdro Krzysiu) itd.

Tu chodzi o sam fakt, ze z lapska wystawalo jej kilka igiel. Kij wie jaki syf na nich mogl byc. Jesli przekluwala to na konwencie jest to kolejny powod dla, ktorego jej akcja nie powinna przejsc.
[35] Re: NATcon (Gargu)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 18:47:51, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Jukijestem kobieta :((((

watpie, zeby wczesniej sie przeklula, ludzie w tramwaju czy autobusie nie byliby rownie tolerancyjni co organizatorzy konwentu XD
[47] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.08.2009, 19:52:29, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
AvantaROczywiscie, ze jestes kobieta, zwykla literowka ;)
[20] Re: NATcon (Gargu)
Dzej_the_Otaku [188.33.101.*], 10.08.2009, 16:52:27, oceny: +0 -0
Dzej_the_OtakuKolejna attention whore out (ciach)
[21] Re: NATcon (Gargu)
Aczan [*.c160.msk.pl], 10.08.2009, 17:12:11, oceny: +0 -0
AczanNo, wreszcie normalne zdjęcie :D ale i tak trzymaj aparat daleko ;p ( Twój cosplay był nieziemski, gdzie zgubiłeś "TY HUJU" bez tego jesteś niekompletny ;D"
[22] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 10.08.2009, 17:17:09, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
[23] Re: NATcon (Gargu)
Aczan [*.c160.msk.pl], 10.08.2009, 17:24:57, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
AczanJAAAA.... no, teraz lepiej :D ( ale to nie zmienia faktu że umarłam jak Cię zobaczyłam 1 raz w tym stroju, na szczęście nie byłam sama ^_^)
[25] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 17:37:21, oceny: +0 -2
tu są cycki
Pozdrawiam te dwie panie z mojego sleepa, tej z lewej nawet /ciekawe/ zdjęcie się złapało ;p
[27] Re: NATcon (Gargu)
Greed [*.chello.pl], 10.08.2009, 18:21:13, odpowiedź na #25, oceny: +0 -2
GreedSlabe cycki. Swoja droga ta z lewej przypomina mi nikisaku :D
[45] Re: NATcon (Gargu)
Hans [*.chello.pl], 10.08.2009, 19:48:14, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Hans"swoja droga ta z lewej przypomina mi nikisaku :D"

o kur xD
[48] Re: NATcon (Gargu)
SeNe [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 20:08:49, odpowiedź na #27, oceny: +1 -0
SeNeznoooowuuu...?
a slabe cycki to ty masz. XD
[51] Re: NATcon (Gargu)
cilgan [*.multi-play.net.pl], 10.08.2009, 20:25:33, odpowiedź na #27, oceny: +1 -0
cilgan"Slabe cycki"

Muszę zaprzeczyć xD
[52] Re: NATcon (Gargu)
69-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 20:34:55, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
69-chansank ju :D:D:D
[182] Re: NATcon (Gargu)
Ponczek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.08.2009, 11:16:17, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
cycki są tak fajne, że powinna je mieć KAŻDA dziewczyna xD
[68] Re: NATcon (Gargu)
Maja [*.itcomp.pl], 10.08.2009, 22:58:22, odpowiedź na #27, oceny: +1 -0
Maja69 i słabe cycki? jak ty patrzysz : P
[91] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 01:59:35, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
xionaczlol@nikisaku
[133] Re: NATcon (Gargu)
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 22:40:20, odpowiedź na #27, oceny: +0 -1
KitsuneO kurde xD teraz pytanie, komu pocisnąłeś bardziej xD
[54] Re: NATcon (Gargu)
69-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 20:39:25, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
69-chani również pozdrawiam miłego kolegę z sleepa ^^ sank ju za to jednorazowe dożywianie :)
[55] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 20:45:17, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
Następne już będzie w handlu wymiennym
[57] Re: NATcon (Gargu)
69-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 20:52:24, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
69-chanok, przystępuję na tą propozycję ^^
[58] Re: NATcon (Gargu)
Sylvann [*.128.7.36.static.crowley.pl], 10.08.2009, 21:03:32, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
SylvannZastanów się... Naprawdę się zastanów.
[59] Re: NATcon (Gargu)
69-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 21:09:53, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
69-chansądzę iż należy odwdzięczyć się za okazaną dobroć :D
taka moja natura.
[67] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 22:34:43, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
Zaszyjemy się w jakimś miłym kąciku xp
[70] Re: NATcon (Gargu)
69-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 23:05:28, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
69-chaneyjejejeey! XD
ja wyłącznie miałam na myśli pożywienie! ;d
[72] Re: NATcon (Gargu)
cilgan [*.multi-play.net.pl], 10.08.2009, 23:25:45, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
cilganLol, fail xD
[73] Re: NATcon (Gargu)
Akemi [78.131.137.*], 10.08.2009, 23:36:18, odpowiedź na #72, oceny: +1 -0
Akemi69 ma boskie cycki! *_* XDDDD
[76] Re: NATcon (Gargu)
Dajmos [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 00:02:04, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
Dajmosnie widziałem nie oceniam ...
[77] Re: NATcon (Gargu)
Akemi [78.131.137.*], 11.08.2009, 00:03:06, odpowiedź na #76, oceny: +1 -0
Akemioj żałuj! XDD
[85] Re: NATcon (Gargu)
VEGON [*.merinet.pl], 11.08.2009, 00:45:29, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
nie macalem/tagowalem nie oceniam...
[92] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 02:00:35, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
xionaczmało brakło i byłyby na /b/ ;))))
[116] Re: NATcon (Gargu)
69-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 12:17:27, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
69-chanja pierdziele, znowu? XD
ktoś zaczyna mój temat a ja mam przez to lądować na /b/?
[124] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.bb.online.no], 11.08.2009, 18:26:45, odpowiedź na #116, oceny: +0 -0
No cóż, są cycki, jest okejka, a nie ma takiej rzeczy, która na /b/ by nie wylądowała xp
[36] Re: NATcon (Gargu)
Isakir [*.ssp.dialog.net.pl], 10.08.2009, 19:01:28, oceny: +2 -0
HEJ HEJ!
sznurek
Tu na zdjęciu to jestem ja - Isakir! Nie xionacz. Miałem wtedy taki nick w Halo 3 bo to jest xbox xionacza!
Jakby dało radę, to błagam, zmieńcie to xD
[38] Re: NATcon (Gargu)
DiziXagi [*.multi-play.net.pl], 10.08.2009, 19:06:21, odpowiedź na #36, oceny: +1 -0
made my day
[49] Re: NATcon (Gargu)
SeNe [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 20:09:50, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
SeNescored
[56] Re: NATcon (Gargu)
Isakir [*.202.54.80.static.rdi.pl], 10.08.2009, 20:46:47, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Yeah!
My EPIC FAIL!
2 noce bez snu i parogodzinna podróż pociągiem robią swoje.
Pozdrowienia dla osób które tym rozbawiłem! Może się do czegoś przydałem w końcu x]
[93] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 02:01:52, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
xionacztagować sprzętu nie wolno XD?
[123] Re: NATcon (Gargu)
Isakir [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 17:08:21, odpowiedź na #93, oceny: +0 -0
Wolno, tylko jak pierwszy raz spojrzałem na zdjęcie, to mi się wydawało że to to jest w innym miejscu XD
[134] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 12.08.2009, 01:17:13, odpowiedź na #123, oceny: +0 -0
xionaczNiewyspanie robi swoje :)
[37] Re: NATcon (Gargu)
Isakir [*.ssp.dialog.net.pl], 10.08.2009, 19:01:40, oceny: +0 -0
HEJ HEJ!
~zdjęcie~
Tu na zdjęciu to jestem ja - Isakir! Nie xionacz. Miałem wtedy taki nick w Halo 3 bo to jest xbox xionacza!
Jakby dało radę, to błagam, zmieńcie to xD
[42] Re: NATcon (Gargu)
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 19:33:37, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaBłagam, powiedz mi, że żartujesz... :D:D:D

Uświadom go ktoś ;-)
[43] Re: NATcon (Gargu)
Isakir [*.ssp.dialog.net.pl], 10.08.2009, 19:37:52, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
Dobra, dobra.
Wiem o co chodzi.
Niewyspany troszku jestem xP
[39] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 10.08.2009, 19:07:58, oceny: +0 -0
Gargu1
2

(niezamierzone) :)
[46] Re: NATcon (Gargu)
Hans [*.chello.pl], 10.08.2009, 19:50:23, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
Hanslol xd
[53] Re: NATcon (Gargu)
SeNe [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 20:36:36, oceny: +0 -0
SeNejak cudnie - jestem na zdjęciu!
szkoda ze bokiem, brzydko, na DDRze i w dodatku skaczac bad apple... XD wszystko ci wybacze, ale nie to ostatnie XD
[63] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 22:04:32, oceny: +3 -1
HadCiekawa jestem kim była ta dupa, co się tak ładnie urządziła. Chyba jej się imprezy pomyliły ;p.

JESTEM HARDKOREM.

Btw. zdarzało mi się na konwentach robić kolczyki paru osobom, choć wiem, że to mało sterylne miejsce, ale starałam się zawsze zachować maksimum ostrożności (rękawiczki, litr spirytusu, waciki, sterylne kolczyki), ale bez jaj, kurde.

Spoko, każdy ma jakieś pierdolce, jeden zbiera mangi, jeden lubi się kłuć igłami. Tylko, że to konwent mangowy, a nie Tatoo Fest, gdzie taką dupę by wyśmiali wszyscy, bo takie rzeczy to robią sobie niedojebane emo-dzieci a nie ktoś, kto się na takich rzeczach jakoś zna... może chciała sobie samoocene podciągnąć "jaka to ja zajebista nie jestem"... no anyway, kij jej w oko, mam nadzieję, że nie pokaże się więcej na żadnym konwencie.
Drogą sprawą jest, że bardzo dobrze Gargu zrobił dając jej fotę na dzień dobry w galerii. Niech ludzie widzą i WIEDZĄ.
[64] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 10.08.2009, 22:08:30, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
[65] Re: NATcon (Gargu)
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 22:21:51, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaNie wiem, kim była, ale jakoś z rysów i pod tym 'mejkupem' mi Ponczka przypomina :D:D

Litr spirytusu ]:->
[66] Re: NATcon (Gargu)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2009, 22:25:46, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
Jukiten spiryt to na odwage ;D
[79] Re: NATcon (Gargu)
Ponczek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 00:21:06, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
ale ja jestem Rabarbarem :P :D
[69] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 10.08.2009, 23:00:46, odpowiedź na #63, oceny: +1 -3
Ja nic o tym nie wiedziałam o_O
Ale laska rzeczywiście ma jakieś problemy ze sobą. Totalnie pierdolnięta.
Mogła se w dupę wbić te igły (karny jeżyk jak nic).
[74] Re: NATcon (Gargu)
Akemi [78.131.137.*], 10.08.2009, 23:40:45, odpowiedź na #69, oceny: +2 -3
AkemiEeeem ja osobiście znam tą laskę aka goferka i wcale nie jest pierdolnięta bez przesady, a wy nie macie kogo objeżdżać? Kurde robicie wielkie halo, okej zrobiła sobie gorset, wywalili ją, orgowie napisali czemu ją wywalili, koniec sprawy... -.-
[80] Re: NATcon (Gargu)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 00:21:33, odpowiedź na #74, oceny: +1 -0
Jukiokej, dobra. ludzi kreca rozne rzeczy, ale zauwaz - po co ona to zrobila na konwencie? bo chyba nie dlatego, ze ja to kreci? bo jak mnie pewne rzeczy kreca, a sa nietolerowane ogolnie, to je sobie w domu uprawiam. tak wiec, pani moze sie nakluwac w domu, a nie czynic niebezpieczenstwo wsrod ludzi.

jesli sie czyni niebezpieczenstwo wsrod ludzi robi sie takie ewolucje na konwencie, to nie dlatego ,ze jest fajnie, a zeby ZWROCIC NA SIEBIE UWAGE. wiec dyskutujac to o niej, my wywolujemy zapewne u niej orgazm. decydujac sie bowiem na takie modyfikacje ciala, nie robi sie przeciez tego dla siebie, a zeby wzbudzic w kims emocje. tak wiec, dyskusja o niej jest jak najbardziej pozadana. dla nas, bo mozna wyrazic poglady i dla niej, bo na pewno jej fajnie teraz, ze tyle osob o niej pisze i mowi.

ech, minelam sie z powolaniem :[
[83] Re: NATcon (Gargu)
Akemi [78.131.137.*], 11.08.2009, 00:31:29, odpowiedź na #80, oceny: +2 -3
AkemiNie stwierdzam, że to co zrobiła jest fajne i wg, okej przesadziła ale wy też również przesadzacie tak intensywnie najeżdżając na nią. Nie wiem może wam to jakiś fun sprawia albo może każdy się dowartościowuje faktem iż jedzie po niej, wymyśla głupie teksty i przerabia foty. Może i chciała rozgłosu, nie wiem. Dostała go więc teraz się uspokójcie bo to na prawdę już zaczyna być nudne i irytujące ^^
[99] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 10:25:31, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
HadAkemi >> nie mam NIC przeciwko takim rzeczom, ale w celu nie wiem... zdjęć artystycznych, czy na Tatoo Feście - NIE na konwencie mangowym, gdzie biegają dzieciaki i gdzie warunki sanitarne jednak pozostawiają wiele du życzenia.
Niech sobie kłuje ręce w domu, z daleka od ludzi, jak ma takie potrzeby, bo o ile okej, nic mi to nie przeszkadza, to na konwencie mangowym uważam to za nienormalne.
Potem jest, że każdy mangowiec to popierdolony człowiek, bo wbija sobie igły w rękę, jak nie daj boże jakiś rodzic wejdzie na acepa, czy dziecku przez ramię foty zobaczy.
[135] Re: NATcon (Gargu)
Mary (neko_onna) [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.08.2009, 12:03:04, odpowiedź na #83, oceny: +2 -0
Mary (neko_onna)A ja nie uważam, że najeżdżanie na nia jest przesadą - wręcz przeciwnie. To samo tyczy się przerabiania fotek i rozpowszechniania ich (wszak nie każdy wchodzi na acp). Może każdy następny idiota zastanowi się dziesięć razy czy warto coś takiego odwalać na konwencie.

Jeśli zaś chodzi o to czy jest to jej sprawa czy nie, to powiem krótko. Dopóki robi to w domu, jest to jej sprawa. W momencie kiedy przychodzi na jakąkolwiek imprezę, szczególnie taką na której są osoby poniżej 18-tu lat, jest to sprawa przede wszystkim organizatorów, bo jeśli cokolwiek się stanie lub ktokolwiek się o to uczepi, to organizatorzy będą mieć problem i to im postawiony będzie zarzut niespełnienia obowiązków oraz narażenia zdrowia i życia innych uczestników. O dawaniu przykładu innym, szczególnie wyjątkowo podatnym na takie rzeczy nastolatkom oraz konsekwencjach jakie z tego mogą wyniknąć pisało już dużo osób, więc nie będę się powtarzać.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[87] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 00:54:15, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
Debil będzie robił debilstwa jak go nie uświadomimy, że to kretynizm. Aż wreszcie dostanie zakażenia albo ktoś popchnie ją, wpadnie na kogoś innego, sobie rozryje rękę, komuś wbije igły w tętnicę. Zawsze należy zakładać najgorszy scenariusz, a potem tylko cieszyć się pozytywnym efektem.
Dość obrazowy scenariusz?
[97] Re: NATcon (Gargu)
Joan-ka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 09:49:36, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
Joan-kaweź pod uwagę, że na konwencie były dzieci 12-14 letnie. Przyjechałyby do domu: "A wiesz mamo, kupię sobie igły bo taka laska fajnie wyglądała, zobacz, pokażę Ci, wkłuję sobie w rękę". No i koniec z konwentami bo jakiejś goferce czy innej (na jej miejscu wstyd by mi było otagować to zdjęcie) odpieprzyło (teoretycznie przyjmuję, ze jest całkiem fajną dziewczyną prywatnie mimo, że nie znam)i zrobiła co zrobiła - to nie jest gorset tylko wkłute igły, nieestetyczne z resztą. Zaczepi ktoś, urwie i zakażenie gotowe. Z głową ludzie, kolczyki w dziwnych miejscach, sztuczne łańcuszki to co innego, ale pain pleasure to przesada. konwenty nie są od 18 + =='
[122] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.08.2009, 15:19:38, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
AvantaRNawet jakby byly to jako organizator (i uczestnik tez) nie zyczylbym sobie zeby ktos przy mnie wbijal sobie igly i paradowal z nimi po imprezie. Troche wyobrazni ..
[102] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 10:39:25, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
HadChuj Ci do tego, co my o niej sądzimy.
[105] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 11:20:02, odpowiedź na #84, oceny: +1 -0
xionaczJakbyś dostał tą igłą i gratisowo HIV już byś tak nie mówił :)
[115] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 11.08.2009, 12:04:58, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
[117] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 12:19:05, odpowiedź na #115, oceny: +0 -0
xionaczPeople are fucking retarded.
[118] Re: NATcon (Gargu)
Aczan [*.c160.msk.pl], 11.08.2009, 12:51:09, odpowiedź na #115, oceny: +0 -0
AczanWTF?.... o_0 tv kształci zawsze to powtarzałam ;/
[121] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.08.2009, 15:17:37, odpowiedź na #84, oceny: +2 -0
AvantaRTy pojebany czlowieku!
[81] Re: NATcon (Gargu)
Ponczek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 00:22:11, odpowiedź na #74, oceny: +1 -1
dała się poznać akurat z tej pierdolniętej strony, cóż począć?
[94] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 02:06:20, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
xionaczczy ja przeczytalem halo?
Halofags reports in ;p
[75] Re: NATcon (Gargu)
itsygo7 [*.tktelekom.pl], 10.08.2009, 23:46:34, odpowiedź na #69, oceny: +1 -2
itsygo7Bez przesady ludzie.....
[86] Re: NATcon (Gargu)
Bożo Wporzo [*.connected.pl], 11.08.2009, 00:52:33, odpowiedź na #75, oceny: +3 -0
Bożo Wporzoja tam popieram Itsygo oraz Akemi bo również ją znam i cóż nie było mnie przy tej całej akcji ale nie można kogoś gnojić z tak głupiego powodu jak hmmm pseudo upiększanie ręki ^^ weźcie się wyluzujcie
[95] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 02:07:30, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
xionaczpseudo upiekszanie? na miesice by ja wzieli za narkomanke ;))))))
[96] Re: NATcon (Gargu)
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 06:10:16, odpowiedź na #86, oceny: +0 -1
Kolo_z_WrockaCzemu nie można kogoś za to gnoić?
Tolerancja jest dla leszczy, są miliony powodów, dla których można kogoś zgnoić, i ten plasuje się wśród listy na całkiem wysokiej pozycji.
[106] Re: NATcon (Gargu)
Mesiaste [*.chello.pl], 11.08.2009, 11:20:11, odpowiedź na #96, oceny: +1 -0
Mesiastetolerancja dla leszczy? Dość mocne stwierdzenie i wybacz, ale zanim coś podobnego napiszesz zastanów się trzy razy. I nie, nie mówię tego w kontekście tej laski z galerii, ale ogólnie.
[111] Re: NATcon (Gargu)
Bożo Wporzo [*.connected.pl], 11.08.2009, 11:31:21, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
Bożo Wporzomasz racje Mesiaste ^^ ale cóż jakby nie patrzeć to rzeczywiście ogólnie można się o wszystko przypieprzyć prawie jak skiny :P
[113] Re: NATcon (Gargu)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 11.08.2009, 11:50:37, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
GarguKolo jest chyba korwinista, a wiec wyznaje taki darwinizm spoleczny.
[128] Re: NATcon (Gargu)
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 19:11:49, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaZastanawiałem się nad tolerancją wiele razy.
I cieszę się, że wreszcie dorosłem do tego, że jak mnie coś ewidentnie wkurwia, to daję to po sobie poznać.

Każdy ma prawo się wkurwiać, jak mu coś nie pasuje. Tolerancja jest ok tylko do pewnego stopnia.
[129] Re: NATcon (Gargu)
Mesiaste [*.chello.pl], 11.08.2009, 20:31:37, odpowiedź na #128, oceny: +0 -0
Mesiastezgadzam się, ale też nie należy wszystkiego dyskryminować, bo się 'nie podoba i już'. Każdy, kto ma w głowie odrobinę rozsądku, potrafi wypośrodkować. sic!
[130] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.bb.online.no], 11.08.2009, 21:27:03, odpowiedź na #129, oceny: +0 -0
Tylko, że to nie jest rozsądne. End Of Topic.
[132] Re: NATcon (Gargu)
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 22:13:12, odpowiedź na #129, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaPrzecież napisałem, że do tego trzeba dorosnąć ;]

Nietolerancję 'bo tak' to się wynosi z podwórka, człowiek inteligentny dorasta do rzeczowej nietolerancji.

Skrajny masochizm połączony z ekshibicjonizmem jest dla mnie kretynizmem i należy go tępić.

I nie, nie jestem święty.
Tak, jestem hipokrytą.
[100] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 10:26:31, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
HadBożo, pysiu - na tatoo feście - ok, nie na konwencie mangowym ;p aż żałuję, że to nie ja byłam w ochronie ;].
[107] Re: NATcon (Gargu)
Mesiaste [*.chello.pl], 11.08.2009, 11:20:47, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
Mesiasteteż XD Byłoby na co popatrzeć XD
[109] Re: NATcon (Gargu)
Bożo Wporzo [*.connected.pl], 11.08.2009, 11:26:35, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
Bożo WporzoTy Had nie byłaś w ochronie o looool to coś nowego ^^
[136] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2009, 12:59:37, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
Pseudo upiększanie? Ty to nazywasz upiększaniem?
Ty chyba jesteś jednakowo nienormalny jak ona. Ja cię naprawdę lubię, ale momentami tak pierdolisz, że człowiekowi się nóż otwiera automatycznie.
[190] Re: NATcon (Gargu)
Spirit of Coach [*.multimo.pl], 17.08.2009, 07:36:19, odpowiedź na #136, oceny: +0 -0
Spirit of CoachUpiększanie, nie upiększanie, jak by sobie na tym jakąś wstążeczkę zawiązała, podeszło by pod cierpienie dla sztuki.

Natomiast naruszenie norm bezpieczeństwa jest niedopuszczalne.
I o ile takie igiełki (miejmy nadzieję nie z odzysku) jeśli zemszczą się to za kilka dni/tygodni/lat, to otwieranie ludziom bramki do np popisowego cięcia się, jest niedopuszczalne.
A w momencie gdyby ktoś wyszarpał te igły, (a to konwent mangowy, różne odpały się zdarzają, nie wiem, patapony napadną) to by była naprawdę niezła jazda dla służb medycznych.

Dlatego prośba od orgnizatorów - o ile konwent mangowy chętnie gości wszelkie subkultury, to z rzeczami które mogą narobić orgom problemów pod względem policyjno-pożarowo-medycznym prosił bym się wstrzymać.
[98] Re: NATcon (Gargu)
Joan-ka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 10:07:23, oceny: +0 -0
Joan-kaaaa, teraz patrzę, że ona nie ma nawet jeszcze 18 lat, to teraz na poważnie zaczynam się martwić o moją kuzynkę w gimnazjum :| jak miałam 16 lat to wystarczały mi koncerty i trzepanie głową dla rozładowania negatywnych emocji, wtedy nikt nie słyszał o takich "atrakcjach", lol. Wtedy się piło XD.
[101] Re: NATcon (Gargu)
Aczan [*.c160.msk.pl], 11.08.2009, 10:34:54, oceny: +1 -0
AczanDo kilku osób, które twierdzą że nie powinniśmy "gnoić" ww. osoby. Mam to gdzieś czy prywatnie jest fajna czy nie. Może się kłuć, ciąć, ciągnąć druta, czy cokolwiek ..w DOMU, ale nie na konie( pomijam już fakt bycia niepełnoletnim, ale i to by jej nie usprawiedliwiało). Wiele razy słyszałam że konwenty organizują sekty czy inne bliżej nielegalne ugrupowania. Gdybym była rodzicem i widziała coś takiego na zdjęciach nie dziwiła bym sie NIE POZWALAĆ jeździć swoim pociechą na konwenty. A uwieżcie rodzice mają władzę i potrafią zrobić niezłą zadyme. Można podać przykład dobrze znanej "afery majtkowej" z programu Uwaga.(tym którzy nie wiedzą o co chodzi radzę zapoznać się z tematem i wtedy się wypowiadać o tym, co jest mało groźne dla otoczenia i ma na nie jaki kolwiek wpływ) Więc zachowujmy się tak, by nie przekraczać pewnych granic jeśli chcemy by nadal konwenty były organizowane!!. W skrócie jestem na NIE i bardzo dobrze, że została usunięta z terenu konwentu.
[108] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 11:22:59, odpowiedź na #101, oceny: +1 -0
xionacz"ciągnąć druta" - w sumie może w zaciszu sleeproma ;)
[110] Re: NATcon (Gargu)
Aczan [*.c160.msk.pl], 11.08.2009, 11:27:25, odpowiedź na #108, oceny: +0 -0
Aczanjak ktoś lubi to może i na ławce przy wszytkich. Potrzeby jest tylko metalowy wieszak i trochę inwencji twórczej ;) ;P
(Chciałam sprostować iż chodzi mi o konkurs "ciągnij druta", który był jedną z atrakcji Animatsuri 2 ")
[112] Re: NATcon (Gargu)
Ponczek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 11:45:52, odpowiedź na #108, oceny: +0 -0
i weź tu zaśnij jak wszyscy w koło coś ciamkają :/
[120] Re: NATcon (Gargu)
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.08.2009, 14:13:25, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
xionaczXD
[125] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.bb.online.no], 11.08.2009, 18:29:33, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
Prosiłbym o info o co chodzi z aferą majtkową.
[126] Re: NATcon (Gargu)
DiziXagi [*.multi-play.net.pl], 11.08.2009, 18:32:41, odpowiedź na #125, oceny: +0 -0
[131] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.bb.online.no], 11.08.2009, 21:27:24, odpowiedź na #126, oceny: +0 -0
Toż to stary DragonBallAfera, a myślałem że coś oryginalnego...
[127] Re: NATcon (Gargu)
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.08.2009, 19:00:45, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
DoliTru, tru, dobrze że ją wywalili.

A co do sekt to czytaliście NATbloga?

„DYREKCJA: -Potrzebujemy zaświadczenia z kuratorium oświaty.-
JA: -W jakim celu?-
DYREKCJA: -Noooo…Czy nie jesteście sektą…-”
[159] Re: NATcon (Gargu)
bugaj [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.08.2009, 22:26:38, oceny: +0 -0
bugajSzkoda że nie pojechałem. Tyle fajnych dziewczyn
[166] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 14.08.2009, 09:36:10, odpowiedź na #159, oceny: +0 -0
A widziałeś tych chłopców? :]]]]]]]]]]
[160] Re: NATcon (Gargu)
Sivy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.08.2009, 23:28:20, oceny: +4 -2
SivyJa proponuje by Pani dostała bana na kony ;] Może to jej trochę przemówi do rozsądku i pokaże innym, że takie zachowanie nie będzie tolerowane, bo boje się, że takich może być więcej ;
[161] Re: NATcon (Gargu)
Predus [77.236.9.*], 13.08.2009, 23:30:53, odpowiedź na #160, oceny: +0 -0
Predus+ trilion
[167] Re: NATcon (Gargu)
SD [*.adsl.inetia.pl], 14.08.2009, 11:36:46, odpowiedź na #160, oceny: +0 -0
Za :P
[168] Re: NATcon (Gargu)
Mary (neko_onna) [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.08.2009, 11:37:36, odpowiedź na #167, oceny: +0 -0
Mary (neko_onna)Za :)
[174] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.08.2009, 14:12:35, odpowiedź na #168, oceny: +0 -0
HadZaa :D
[175] Re: NATcon (Gargu)
VEGON [*.merinet.pl], 14.08.2009, 15:07:05, odpowiedź na #174, oceny: +0 -0
ZA wszystkimi kopytami
[176] Re: NATcon (Gargu)
Aczan [*.c160.msk.pl], 14.08.2009, 15:35:57, odpowiedź na #175, oceny: +0 -0
AczanOczywiście jak najbardziej za.
[177] Re: NATcon (Gargu)
DiziXagi [*.multi-play.net.pl], 14.08.2009, 15:37:34, odpowiedź na #175, oceny: +0 -0
Za...
[178] Re: NATcon (Gargu)
Cobra [195.246.225.*], 14.08.2009, 15:51:43, odpowiedź na #177, oceny: +0 -0
Cobraza
[181] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.bb.online.no], 14.08.2009, 23:03:27, odpowiedź na #178, oceny: +0 -0
warudo!
[199] Re: NATcon (Gargu)
Aria [*.187.236.135.ip.abpl.pl], 19.08.2009, 22:36:06, odpowiedź na #178, oceny: +0 -0
Ariaza ;x
[180] Re: NATcon (Gargu)
Taser [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.08.2009, 19:21:47, odpowiedź na #177, oceny: +0 -0
za
[183] Re: NATcon (Gargu)
Ponczek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.08.2009, 11:18:35, odpowiedź na #180, oceny: +0 -0
za wuardo!
[186] Re: NATcon (Gargu)
Drakar [*.bb.online.no], 15.08.2009, 14:36:19, odpowiedź na #183, oceny: +0 -0
Plagiat :(
[187] Re: NATcon (Gargu)
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.08.2009, 15:15:33, odpowiedź na #177, oceny: +0 -0
KitsuneRównież za. Generalnie powinno sie zrobic "czarna liste" (no chyba ze taka lista już istnieje, a ja o niej nic nie słyszałam).
[184] Re: NATcon (Gargu)
Joan_niezalog [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.08.2009, 12:46:16, odpowiedź na #160, oceny: +0 -0
Za.

i Sivy, jaka "Pani"? To dziecko ma 16 lat, nie schlebiajmy jej xD
[189] Re: NATcon (Gargu)
Sivy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.08.2009, 16:37:17, odpowiedź na #184, oceny: +0 -0
SivyUtrzymujmy pozory szacunku ;]
[191] Re: NATcon (Gargu)
Spirit of Coach [*.multimo.pl], 17.08.2009, 08:01:30, odpowiedź na #160, oceny: +0 -0
Spirit of CoachStop stop. To pierwszy tego typu wybryk (złapany). Ładnie napiętnować (zrobione), dopilnować by ludzie wiedzieli, że to jedna z rzeczy których się nie toleruje.
Wyjaśnić dlaczego (WZWB, tężec, rana szarpana).

Do tego dorzucić listę kolejnych rzeczy, np. cięcie się
(pomysły przeważnie pojawiają się gdzieś na blogach) i takoż WYRAŹNIE POINFORMOWAĆ dlaczego nie należy tego robić i DLACZEGO, oraz dlaczego zsada 'Moje ciało, mój problem' na konwentach zmienia się na ' Debil problemem organizatorów '.

NASTĘPNYCH banować.
[192] Re: NATcon (Gargu)
Sivy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.08.2009, 12:05:19, odpowiedź na #191, oceny: +0 -0
Sivy"Polska to jest wolny kraj" niestety coraz więcej osób wypacza to pojęcie. Chcą robić co im się podoba, ale o konsekwencjach już zapominają. Pragnąłbym przypomnieć, że jedną z podstawowych idei liberalizmu jest to, że można robić ze swoim ciałem co mu się podoba, ale przy tym nie można narażać innych na niebezpieczeństwo. Więc sorry, może dla niej 7 wenflonów wygląda zajebiście, ale to organizatorzy odpowiadają za bezpieczeństwo innych, wiec choose your destiny: albo igiełki albo GTFO.
[193] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.08.2009, 15:06:49, odpowiedź na #191, oceny: +0 -0
HadKołczu, to nie jest pierwszy wybryk tej pani.
Twierdzi ona, iż honorowo wystawiła się, zamiast wsypać kumpli na Magni, kiedy *ktoś* zrobił straszliwy gnój pod prysznicami... Jak dla mnie wystarczy, żeby tej pani podziękować. Dwa konwenty w Krakowie i dwa przypały z jej udziałem, enough.
[196] Re: NATcon (Gargu)
Spirit of Coach [*.tvtom.pl], 17.08.2009, 19:53:42, odpowiedź na #193, oceny: +0 -0
Spirit of CoachO pierwszym nie wiedziałem.
I jeśli to prawda to mam nadzieję, iż owa pani honorowo weźmie swoje czyny na klatę i nie pojawi się na kolejnych konach.

Kwestia bana to działka lokalnej ochrony imprezy, a że przechlapała sobie u osób, które swoimi wpływami pokrywają całą mapę konwentową, to cóż...
[194] Re: NATcon (Gargu)
DiziXagi [*.multi-play.net.pl], 17.08.2009, 17:50:27, odpowiedź na #191, oceny: +1 -0
Czemu za każdym razem słyszymy "następnym razem" ??
[195] Re: NATcon (Gargu)
Sivy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.08.2009, 17:53:07, odpowiedź na #194, oceny: +0 -0
SivyNo właśnie. Mamy ewidentnego kozła ofiarnego, który aż się prosi by wrzucić na rożen.
[197] Re: NATcon (Gargu)
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.08.2009, 18:00:25, odpowiedź na #194, oceny: +0 -0
HadJa tym razem będę zdeterminowana, żeby tej miłej pani utrudnić wejście na konwenty.
[198] Re: NATcon (Gargu)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 19.08.2009, 22:09:53, odpowiedź na #197, oceny: +2 -0
AvantaRNie przesadzacie troche? Fakt zrobila durnote, zostala wywalona. Nie znaczy to, ze do konca zycia ma byc potepiona.
[203] Re: NATcon (Gargu)
Origa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2009, 14:54:00, odpowiedź na #198, oceny: +0 -0
OrigaDokładnie, wszyscy się nakręcili i lecą "pierdolcami", "pojebami" i wszelaką "eksterminacją". Chillout ludzie, wszystko co miało zostać powiedziane już powiedziane zostało, panienka już chyba na inne hobby się przerzuci ;-)
Powered by WashuOS