header imageheader imageheader image

Gathering

Początek:Sobota, 10.03.2012, 08:00
Koniec:Niedziela, 11.03.2012, 15:00
Strona WWW:www.gathering.com.pl
Miasto:Bytom
Lokalizacja:Państwowe Szkoły Budownictw - Zespół Szkół i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bytomiu, ul Powstańców Śląskich 10
Zasięg:ogólnopolski
Limit miejsc:800


Zgromadzenie


Nasz profil na FACEBOOK



Zgromadzenie


Poznajcie naszą HISTORIĘ



Witajcie moi mili na stronie GATHERING. Przygotowaliśmy dla Was to magiczne miejsce, aby móc Was informować, nagradzać, oraz wprowadzać w historię, która niechybnie stanie się i Waszym udziałem, jeśli zdecydujecie się zaszczycić nas Waszą obecnością.

DLACZEGO GATHERING I O CO CHODZI?


Gathering jest imprezą mangowo / fantasy przygotowywaną przez grupę WWFF odpowiedzialną za min. konwenty: BALCON, PROJECT 2011 oraz Doubleback.

GATHERING - to konwencja totalna magicznego świata, w którym trzy siły reprezentowane odpowiednio przez TRADYCJONALISTÓW, WYBRAŃCÓW oraz AKADEMIKÓW będą decydować o losie magicznego królestwa INDEVENE.

Zgromadzenie


Przygotowujemy dla Was szereg atrakcji:

- PANELE
- KONKURSY
- COSPLAY
- WARSZTATY
- PRELEKCJE
- BAL WSZECHMAGICZNY
- SALE GIER (KONSOLOWYCH I INNYCH)
- SALE TEMATYCZNE (min. Harry Potter przy współpracy min z HOGSMEADE.PL)
- SALE WYSTAWCÓW
- KONCERTY

Koniczyna by BELL




Całkowity koszt wstępu na imprezę wyniesie 40zł. Rezerwacje zostaną uruchomione 02.12.2011 roku. W tym samym dniu zaczniemy przyjmować zgłoszenia na cosplay oraz zgłoszenia wystawców.

Osoby chętne do pomocy w organizacji, prowadzenia atrakcji itp. prosimy o zgłaszenie się do odpowiednich koordynatorów, których listę znajdziecie POD TYM ADRESEM.

Zapraszamy Was wszystkich na ten marcowy weekend, abyśmy wspólnie mogli bawić się magicznej atmosferze jaką oferuje Wam GATHERING.

Zgromadzenie

Dodaj do:

Lista obecności

294 użytkowników tam było: 478n, AHu, +AKISU+, Alexa3, Alison, Alqua, Amakusa, Amiko, Amya, Anah, anikakinka, ano777, Aoiko, AQANUS, Ariel-chan, Armand, artex92, Aryman, Ashanti, Asthor, Athis, Avalia, AvantaR, Bananowy Budyń, bea, behind you, Bell, Black Fox, Blair, Blay, Blondi, bonio123, Cafla, Cat HD, Chestter, Chitsuki, Curumo, Daiku, Dajmos, Daneko, Das, Dazer, DeaVi, Deedlit, DeJw, Derius, Deru, Dess, deviness, DH707, diego_, Donat, dzwiedz, E-chan, e_em_3, Efffunia, Eiko, Elieen, Elisteres, Elodie, eltomas, exia, Flaj, Flamula, Follementix, Gac, Gargu, gofero, GREY, Gruch, Happy, HERUBIM, hideki-kun, Higeki, Hisoka, Hope, Hośka, HRG, Hybryda, ~Ichigo, igielka, Isami, Ishu <3, Iya, Jaaqob, jamnic, JARUTO, jeycam, jolik, Jotsu, Jub_jub, Jui, Juna-chan, Justire, k, kabu, Kamakiri, KameSama, Kanashi, Kasumisty, katek, katt, Kayomi, Keiy, Kenbo, KiarciK, KILLTECH, Kitsune, Kitsune-chan, Koizumi, Koji, Kriss_Hietala, Krycha, kuras, Kuri-kun, Kuroi, Kwak, Kyoshi, Leoś, Lesiu, LieLikeNana, linasakura, LirbisVelHikaru, Login, Lorak, Lorian Arandell, Lotherien, lovegood, Ludek, Ługo, Luysa, LVKitty, mara_, .Mari, Marin, Martii, Meg-Meg, Meg (Phalène), Megumi, Meii, mel, Migeru, ~Mika~, Mike1, Miki~, Mikuru :3, Miyuki~, Mizuyashi, MJeremy, moedea, Monyaa, Morii, MrsVolv, Mucha, Namidayuki, Namu, Nanami-chan, ~Natan~, Nattsu, Nawix, Nayachi, ndysh, Ned, Nemu, Niemti, Niihiro, Nikushimi, niziołkówna, Nobu-chan, Nomi, No-Name, nonsensy, Nyaa~, Ogichi, Ogór, Ogur, ojojcik, Olaz, olazia, Olcia, Oliv, Ophelia, Orzechy, palnik, Pasisia, Patty, Phoenix, Piekielny Grabarz, pika~, Pobe, Prezes, Psiaq, pusia, Puszek, Qliczek, Rai, Rakurai, rastafarigirl, .Raziel, R-chan, REI, Reira25, Resha, rethe, Rewia, Rieek, Rikku-Bastuś, Rikuu, robo709, Rusifero, Ruszard, Ryoko Yuki, Sabriel_Kadamon, Sakkyun, Sakushu, sanra, Sekai, SeNe, Senna, Sentris, sernik, Sezamkowa, shappi, Shioori, Shiro, _Shizu_, Shizu6chana, Shoko, Shounan, shuichi, Shykyta, Sirroco, Sojita, sos, Soulov, SpawaczBetonu, strow, StVimes, Suchar, Sumikochan, Syris, Syriusz, Taimi, Tama~chan, Tanu, Teru, The_Kir, TobiMilobi, Toru-chan, Tova, Triss, Tsuda, UMa, Uno-chan, UruUru, Usada, Usagii, Uzu, Vacter, Valentino, Valkiria, Vampircia, Vampirek, vamp_Shin, Vejit, vermilion, Villhelm, VincentHei, Waizu, Wilkoak, WindWhisper, Wito, xandros_the_stalker, xin, xionacz, xTai, Yamiko, Yashi, Yoiko, Yoko, Yoruki, Yoruu, Yuffi, Yui Kinoko, Yukei~, yukinon, Yumi_, yumiś, -Yuriko-, Yuzuki, Zbysiu, Zerro, Zetsu_, Zorka

Do listy obecności mogą dopisać się tylko zarejestrowani użytkownicy.

Zobacz także

Powiązane tematy: Gathering, WWFF.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 127 dodaj

[1] Re: The Gathering
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 17.06.2011, 00:25:42, oceny: +5 -0
DH707Jeśli konwent będzie w konwencji magicznej or sth like that to bardzo chciałabym być, bo właśnie takiej konwencji mi bardzo brakuje a myślę, że można się bardzo wykazać kreatywnością :)
[2] Re: The Gathering
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 17.06.2011, 08:01:19, odpowiedź na #1, oceny: +1 -0
Oj będzie, będzie :)
[12] Re: The Gathering
Armand [*.net83.citysat.com.pl], 08.08.2011, 21:24:09, odpowiedź na #2, oceny: +1 -0
Czyli jednak zmieniliście termin :)
[13] Re: The Gathering
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 10.08.2011, 15:57:14, odpowiedź na #12, oceny: +1 -0
Zbieg okoliczności, który wszystkim wyszedł na dobre :)
[3] Re: The Gathering
Pasisia [*.bnet.pl], 06.07.2011, 20:47:56, oceny: +6 -0
PasisiaCoś ostatnio moda na konwenty w Katowicach. I dobrze ^^
[4] Re: The Gathering
Mianda [*.adsl.inetia.pl], 07.07.2011, 23:17:41, odpowiedź na #3, oceny: +1 -1
MiandaSilesia, nie Katowice ;)

Pewnie Bytom, jeśli Project dobrze wyjdzie.
[5] Re: The Gathering
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 15.07.2011, 08:50:26, odpowiedź na #4, oceny: +1 -0
Nie stawiałbym na Bytom mojej wypłaty.
[6] Re: The Gathering
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 25.07.2011, 23:58:35, odpowiedź na #4, oceny: +16 -1
Bytom to koszmar komunikacyjny, nigdy więcej.
[24] Re: The Gathering
Pasisia [*.bnet.pl], 28.12.2011, 09:17:58, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
PasisiaA jednak...Bytom ;D Cieszę się bo mam bardzo blisko jednak współczuję innym z np. Szczecina i ogólnie daleka - dostać się do Bytomia to nic łatwego ;x
[25] Re: The Gathering
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 30.12.2011, 10:28:16, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Postaramy się możliwie ułatwić wszelkie sprawy.
[7] Re: The Gathering
Pink-neko [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.07.2011, 14:07:19, oceny: +0 -1
Aaai , następny konwent :3 . W Sosnowcu byłoby idealnie. Albo ew. już w Katowicach.
[10] Re: The Gathering
borek [*.adsl.inetia.pl], 26.07.2011, 19:44:31, odpowiedź na #7, oceny: +3 -0
borekW Sosnowcu to mogliby zrobić coś w konwencji RED vs BLUE.
Albo raczej - niebiesko-żółci vs. czerwoni :P
[8] Re: The Gathering
Masae [*.play-internet.pl], 26.07.2011, 19:01:13, oceny: +7 -0
MasaeKonwencja magic? To Hogwart z Jogurtconu pasuje idealnie xD
[9] Re: The Gathering
Vulcan [*.mielec133.tnp.pl], 26.07.2011, 19:18:29, odpowiedź na #8, oceny: +3 -0
VulcanJestem za.
[11] Re: The Gathering
Lesiu [*.dynamic.chello.pl], 31.07.2011, 14:01:17, odpowiedź na #8, oceny: +7 -2
LesiuAle ta szkoła jest tak magiczna, ze nie będzie trzeba już robić konwencji.
[14] Re: Gathering
Etheriel [*.protonet.pl], 25.09.2011, 22:08:10, oceny: +4 -1
Ach, kolejny konwent na terenie Silesii mej ojczystej. Serce me z tego powodu raduje się niezmiernie. Portfel natomiast jeszcze bardziej.
[15] Re: Gathering
KuroshitsujiAngela [87.101.35.*], 13.11.2011, 18:37:15, oceny: +1 -2
Chciałabym zapytać o koszt wejściówki na 1 dzień, ile to będzie wynosić?
[16] Re: Gathering
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 14.11.2011, 08:00:42, odpowiedź na #15, oceny: +1 -0
Koszt takowej nie został jeszcze ustalony.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[20] Re: Gathering
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 17.11.2011, 13:53:13, odpowiedź na #19, oceny: +8 -0

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[26] Re: Gathering
Naxi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.01.2012, 19:23:44, oceny: +1 -1
A można przywieźć swój czajnik ? x3 Wiem że głupie pytanie. Ale jeśli np. wyląduje na korytarzu i będę miała obok gdzieś gniazdko to czy mogę podpiąć swój czajnik i zagotować wodę czy nie za bardzo i muszę za każdym razem latać do jakiejś kafejki na terenie konwentu ?
Pytam bo to mój pierwszy konwent będzie i nie za bardzo wiem czy tak można robić x3
[27] Re: Gathering
BalooCTW [*.dynamic.chello.pl], 01.01.2012, 19:27:05, odpowiedź na #26, oceny: +1 -0
Nie można. Dodatkowe obciążenie linii elektrycznej nie wchodzi w grę. Po to będzie kafejka.
[28] Re: Gathering
Kriss_Hietala [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.01.2012, 01:41:55, odpowiedź na #26, oceny: +3 -0
Kriss_HietalaW niektórych szkołach instalacja jest na takim poziomie, że 2 czajniki są w stanie pozbawić prądu cały budynek.
[29] Re: Gathering
pacyfista [*.adsl.inetia.pl], 05.01.2012, 20:40:39, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
pacyfistaKrissu to raczej w większości tych którym nie przyszło do głowy ze jednak kable aluminiowe to wynalazek poprzedniej epoki ...
[30] Re: Gathering
mądra [*.21.rev.vline.pl], 08.01.2012, 13:27:09, odpowiedź na #29, oceny: +0 -1
za każdym razem leciec po wrzatek do herbaty , stac w kolejce i co coraz czestrze płacic za ten wrzatek.... nei dziekuję
[31] Re: Gathering
Lord Raven [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 14:01:11, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Nie zdarzyło się nigdy, aby na konwentach WWFF była pobierana opłata za wrzątek (przez organizatorów oraz catering związany z organizacją), bardzo rzadko zdarza się też aby były do niego kolejki więc sorry - no bonus.
[32] Re: Gathering
Lord Raven [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 14:08:41, odpowiedź na #31, oceny: +2 -0
Opłat za metry sześcienne również nie pobieramy :)
[33] Re: Gathering
BalooCTW [*.dynamic.chello.pl], 08.01.2012, 14:56:51, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Trolololo :P
Szukanie dziury w całym. Rzadko się zdarza żeby były kolejki po wrzątek. A ostrzegam że jeżeli ochrona znajdzie nie autoryzowany czajnik na terenie konwenty, to zostanie on zarekwirowany do momentu opuszczenia imprezy przez danego uczestnika.
[34] Re: Gathering
Blc [*.pl], 10.01.2012, 10:00:09, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
A ile kosztuje autoryzacja do czajnika?
ok ok... nie moglem sie powstrzymać :>
[35] Re: Gathering
BalooCTW [*.dynamic.chello.pl], 10.01.2012, 12:24:59, odpowiedź na #34, oceny: +1 -0
Nie stać Cię.(MSPANC)
[36] Re: Gathering
Rewia [*.cheeloo.pl], 12.01.2012, 14:32:12, oceny: +0 -0
RewiaJedzie ktoś z Rzeszowa ew. Krakowa? Ktokolwiek? ^.^
[37] Re: Gathering
Yasiu_unlogged [*.krak.tke.pl], 12.01.2012, 18:10:29, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Tak, napewno jedzie z Rzeszowa, o ktorej to jeszcze sie ustali ... ;)
[38] Re: Gathering
Rewia [*.cheeloo.pl], 12.01.2012, 20:35:23, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
RewiaO-o, dobrze, bardzo bardzo dobrze! ^.^
To nie zapomnijcie o mnie: 38594471 !
[39] Re: Gathering
NyanBoss [*.home.aster.pl], 13.01.2012, 21:52:17, oceny: +1 -0
Dzieki Dajmos, namówiłeś mnie na SB Aoi na kon! Do zoba stary!
[40] Re: Gathering
Namix [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.01.2012, 15:27:50, oceny: +0 -0
Nie wiem gdzie z tym mam się zwrócić wiec piszę tu i może ktoś mi pomoże.
A więc zarezerwowałam dość dawno wejściówkę, lecz nie miałam jakoś pieniędzy by zapłacić za nią. Myślałam, że po upływie 21 dni wejściówka zostaje wycofana i można najwyżej jeszcze raz zarezerwować. Ale jak się okazuje wchodzę, a tam pisze, że mam 7 dni i ileś tam godzin opóźnienia.
No i teraz mam pieniądze i chcę zapłacić, ale nie wiem czy mogę wpłacać pieniądze skoro mam te 7 dni opóźnienia.
Nie wiem czy czekać aż mi tę rezerwację usuną czy wpłacać i najwyżej potem mi zmienią status wejściówki.
Z góry dziękuję za informacje i pomoc.
[41] Re: Gathering
Lord Raven [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.01.2012, 15:53:02, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Proponuję przepisać ten sam tekst na adres akredytacja@gathering.com.pl
[107] Re: Gathering
coach_ [*.232.140.93.rudna-net.pl], 14.03.2012, 08:35:25, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Ramiel nie wywala ludzi z automatu, podpowiada tylko kto ma po terminie, a decyzję podejmuje człowiek.
Skoro masz rezerwację, znaczy, że organizatorzy czekają i wierzą w ciebie :)

Po zrobieniu przelewu warto wrzucić dowód do systemu, jest tam taka opcja. Dzięki temu jak org będzie sprawdzał rezerwacje, to cię nie usunie, gdy przelew będzie w drodze.
[42] Re: Gathering
hakman4 [*.tvk.torun.pl], 13.02.2012, 13:30:09, oceny: +0 -5
hakman4Nie przyjęli mnie na helpera,to nie jadę. ;/
Co do dojazdu to Bytom jest koszmarem , podobnie jak Kraków (co nie powinien być) dla mieszkającego na północy Polski.
[43] Re: Gathering
MasqueradeMizu [*.swidnica.mm.pl], 28.02.2012, 00:08:03, oceny: +2 -0
MasqueradeMizuWszystko byłoby dobrze gdyby nie skomplikowany dojazd na con, przez który pewnie się zgubię T.T Jedzie może ktoś ze Świdnicy (dol.) lub okolic?
[44] Re: Gathering
Vimes [178.218.224.*], 04.03.2012, 18:39:50, oceny: +0 -0
VimesPrezydent Komorowski zapowiedział wprowadzenie żałoby narodowej po zakończeniu akcji ratowniczej na miejscu ostatniej katastrofy kolejowej. Z powodu powyżej informacji zwracam się do organizatorów konwentu z następującym pytaniem: Jeśli na nieścieczenie żałoba przypadnie na przyszły weekend, co patrząc na przeszłe wydarzenia tego typu jest prawdopodobne, to czy konwent odpędzie się zgodnie z planem czy może zostanie przesunięty lub odwołany. Z góry dziękuje za odpowiedz.
[45] Re: Gathering
MJeremy [*.multimo.pl], 04.03.2012, 19:24:09, odpowiedź na #44, oceny: +4 -0
MJeremyPrezydent ogłosił dwa dni żałoby, czyli poniedziałek i wtorek. Konwent powinien się odbyć zgodnie z planem.
[48] Re: Gathering
Vimes [178.218.224.*], 05.03.2012, 21:32:27, odpowiedź na #45, oceny: +3 -0
VimesDziękuję za odpowiedz. Nie mam pojęcia dlaczego wydawało mi się że żałoba ma być w przyszły weekend. Swoją drogą nie z jakiego powodu cały kraj ma obchodzić żałobę z powodu śmieci 15 osób w wypadku na kolei. Śmierć każdego człowieka to wielka strata dla rodziny ale prawdę powieszawszy innych mało to interesuje, może się to komuś nie podobać lecz taka jest prawda. Poza tym średni na polskich drogach każdego dnia ginie 15 osób. Nie rozumie dlaczego śmierć jednych ma być ważniejsza od śmierci innych a przecież nie ogłasza się żałoby każdego dnia. Dla bliskich jest to przecież taka sama tragedia i nie ma znaczenia gdzie owa śmierć miała miejsce i czy przyciągnęła ona uwagę mediów.
[50] Re: Gathering
Dazer [*.adsl.inetia.pl], 08.03.2012, 21:43:59, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
"Śmierć miliona jest tylko statystyką, śmierć jednej ( tu paru osób ) osoby, to prawdziwa tragedia" J. Stalin

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[47] Re: Gathering
Isami [*.dynamic.chello.pl], 05.03.2012, 20:07:11, odpowiedź na #46, oceny: +1 -6
IsamiLepiej próbujmy z nimi walczyć;)
[49] Re: Gathering
Ariku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2012, 12:39:23, odpowiedź na #46, oceny: +1 -3
ArikuJak ultrakatole za to by przegrali to będzie rok żałoby narodowej znając nasz kraj ^^
[68] Re: Gathering
AvantaR [*.252.54.42.internetia.net.pl], 11.03.2012, 19:32:01, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
AvantaRWhat's wrong with you, man?

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[69] Re: Gathering
AvantaR [*.252.54.42.internetia.net.pl], 11.03.2012, 19:32:25, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
AvantaRJedno drugiego nie wykluczało :)
[102] Re: Gathering
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 13.03.2012, 17:29:19, odpowiedź na #69, oceny: +0 -1
whiskasDon't be so sure.
A ciekawe, czy któryś moderator będzie mi w stanie wyjaśnić, w jaki sposób moja wypowiedź jest na tyle obrazoburcza, że aż trzeba było ją schować. Może i samo ukrywanie jest mało inwazyjne, ale to nie znaczy, że powinno się nim sypać jak z rękawa.
[104] Re: Gathering
HERUBIM [*.dynamic.gprs.plus.pl], 13.03.2012, 22:54:40, odpowiedź na #102, oceny: +0 -1
ciesz sie, z ciekawości więcej osob zajrzy
[52] Re: Gathering
Blay [*.ip.netia.com.pl], 11.03.2012, 15:18:21, oceny: +6 -0
BlayPrzyjemny i udany konwent :) Nie było ścisku, sleepy nieprzepełnione, fajna atmosfera, szkoda tylko, że nie było czuć bardzo konwencji - ale myślę że to bardziej kwestia tego, że nie było za dużo ludzi (tak z ciekawości pytanie do orgów - ile poszło wejściówek? Bo na korytarzach były spore luzy, w sleepach luzy i byłam zaskoczona, jak wszyscy się rozeszli) i nie została jakoś podchwycona. Bardzo podobał mi się panel Dera, a właściwie B-teamu o organizacji konwentów - było rzeczowo, ale i bardzo śmiesznie, i nie był to hermetyczny humor (często tak się zdarza, jak prowadzący się dobrze znają i rzucają sobie tylko znane żarciki, tutaj co chwila się śmiałam ;D). Ciekawe panele o DC Comics i wiedzówka o Batmanie (niestety z trollowymi pytaniami :(), jak zwykle świetna konsolówka. Szkoda tylko, że cosplay był taki krótki. Dobrze bawiłam się też na panelu o psychofanach ;)
[53] Re: Gathering
k [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 16:12:13, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
kCiesze się, że panel o DC i konkurs o Batmanie przypadł Ci do gustu. Teraz wiem, że śmiało można organizować atrakcje o takiej tematyce, bo ilość obecnych przerosła moje optymistyczne przewidywania.
Musisz mi wybaczyć trollowe pytania, ale to całkiem zabawne, że prawie nikomu nie udawało się wylosować tych łatwiejszych i pod koniec atrakcji została wyczerpana praktycznie pula wszystkich tych trudniejszych :)
[54] Re: Gathering
Blay [*.ip.netia.com.pl], 11.03.2012, 16:26:38, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
BlayPff, i tak nie wierzę, że wśród Twoich pytań większość była nietrollowa ;D ;P Ale akurat nie jestem wybitną specjalistką z Batmana, a TAS znam wybiórczo i w sumie miałam parę łatwych pytań, na które nie znałam odpowiedzi. A wprowadzenie w DC52 było świetne, dużo mi rozjaśniło, choć wcześniej o Flashpoincie podczytywałam już trochę na Wiki.
[55] Re: Gathering
k [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 16:33:55, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
kW porząsiu, następnym razem będą tak proste pytania, że aż podejrzane i wtedy dopiero uczestnicy popadną w paranoje ;)
Tak z ciekawości, co sądzisz o różnych formach pytań? Na swojej pierwszej wiedzówce sprzed roku były zwykłe pytania, natomiast tutaj dodałem jeszcze muzykę, ilustrację i fragmenty video.
Co do DC52 to żałuje, że nie zdążyłem opowiedzieć o wszystkim, ale cieszę się, że prelekcja rozjaśniła sytuację. Tak jak wspominałem też na atrakcji, polecam wszystkim zajrzeć do mini-serii "Batman: Knight of Vengeance", która jest jednym z wielu tie-inów "Flashpoint" i prawdopodobnie jednym z najlepszych. Broni się też świetnie jako historia o Batmanie ogółem.
[58] Re: Gathering
Blay [*.ip.netia.com.pl], 11.03.2012, 16:59:06, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
BlayPytania interaktywne to dobry pomysł, były ciekawym urozmaiceniem ;) Jestem za tym, żeby pojawiały się na kolejnych wiedzówkach.

EDIT I mam nadzieję, że obecnym podobał się mój panel o wątkach romantycznych w m&a ;)
[56] Re: Gathering
Namidayuki [*.212.45.32-internet.zabrze.debacom.pl], 11.03.2012, 16:38:42, oceny: +4 -0
Konwent świetnie zorganizowany, miłe dodatki (gry i actimele :D, dostaliśmy z paczką nawet zgrzewkę pod koniec [niech ktoś tylko powie, że konwenty szkodzą zdrowiu!xD]), szybko wpuszczali na teren szkoły, nie było niepotrzebnego "wpuszczania" na czas, szkoła była duża, przestronna. Pomysł z herbaciarnią był super, dziś rano po odpoczynku herbatka bardzo dobrze mi zrobiła, a ceny były dobrze dopasowane. Największym problemem było właśnie wczucie się w konwencję... Ale i tak było miło ;) Btw muzyczka z radiowęzła była bardzo przyjemna, szczególnie motywy z anime.

Z paneli to strasznie podobało mi się "Miłosne problemy Japończyków" prowadzone przez MeV'a. Widać, że gość zna się na rzeczy, sporo ciekawych faktów i śmiechu. Szkoda tylko, że udało mi się być tylko na jednym z jego paneli na tym konwencie, na pewno jeszcze się wybiorę na coś od niego :P
Dobra też była "Japonia dla noobów" i "Gaijinowe Wtf", ale room WTF Azja przeważnie jest świetny. W niedzielę godne uwagi było "Fox Kidz w początkowych latach" czy coś w ten deseń, świetnie przygotowane, były scenki i openingi, miło było powspominać.

Dużym rozczarowaniem był cosplay, poza Panty and Stocking brakowało fajnych scenek, no może jeszcze Morigan dało się oglądać. Zastanawialiśmy się, czemu tak wiele dobrych przebrań się nie pojawiło, np Vincent Valentine - świetny, jeżeli autorka stroju to czyta, to wiedz, że stój był naprawdę dobrej jakości!
Za to światełka wymiatały, muzyka dopasowana, nie spodziewałam się, że oczekiwanie na wyniki będzie najlepszą częścią cosplayu.

Ogólnie rzecz biorąc jedyne wady to zbyt małe zaangażowanie uczestników.
[84] Re: Gathering
linasakura [*.dynamic.chello.pl], 12.03.2012, 15:24:14, odpowiedź na #56, oceny: +3 -0
linasakuraStocking się cieszy, że się podobało! ^^
[110] Re: Gathering
Kuroi [213.172.178.*], 14.03.2012, 20:41:02, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
KuroiHIDOI cieszy się z pochwały herbaciarni. Polecamy się na przyszłość :)
[57] Re: Gathering
k [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 16:48:40, oceny: +7 -0
kDla mnie konwent był bardzo udany. Co prawda tym razem nie brałem udziału w konwencji, ale była ona obecna dzięki poprzebieranym uczestnikom i świecącym różdżką. Fajny pomysł z nazewnictwem sal. Na konwencie panował spokój i osobiście nie widziałem, ani nie słyszałem o jakichś problemach.

Cosplay, mimo że trochę chyba krótszy niż ostatnio, był świetnym show, a pokaz w trakcie oczekiwania na wyniki był BOSKI! To było po prostu coś niesamowitego. Tylko trochę oczy napieprzały po oświetleniu scenowym :)
W sleepach dużo miejsca, jeśli się nie mylę to w przeciwieństwie do Projectu, tutaj przeznaczono także cały korytarz jako sypialny, gdzie z tego co mi wiadomo było spokojnie (na P2011 byłem zmuszony spać na korytarzu przy sleepach, gdzie niestety panował hałas do póóóźnych godzin).

Kilka słów o atrakcjach, które odwiedziłem. Niestety, jak to zwykle bywa, nie byłem obecny na wszystkich, które chciałem odwiedzić (żałuje, że w końcu musiałem zrezygnować z pewnych punków z Art Roomu czy części o HP):

- Książki o Japonii - szkoda, że temat się trochę szybko wyczerpał, ale warto było przyjść i chwilę pogadać oraz dowiedzieć się, po co warto sięgnąć, z pewnością skorzystam z poleceń co do tytułów, które padły w trakcie,

- Bajkowy konkurs - bardzo ciekawa formuła, fajny pomysł z odgrywaniem scenek, chociaż szkoda, że tylko czasu starczyło na jedną rundę, zabawa była przednia, no i te wykonanie "Przyjdzie czas"... :)

- Ten zły Disney - szkoda, że atrakcja odbywała się przed Cosplayem, bo musiałem ją opuścić 15 minut przed końcem, żeby sobie ubezpieczyć miejsce w kolejce, ale atrakcja była cholernie ciekawa, sporo fajnych informacji (wcześniej nie wiedziałem o powodzie przejścia z 18 na 24 klatki na sekundę), mam nadzieję, że Yen postanowi znów zorganizować prelekcję w podobnej tematyce, na którą z wielką chęcią przyjdę

Niestety, to by było na tyle, gdyż z różnych powodów nie odwiedziłem reszty, którą pierwotnie zamierzałem.

Kilka słów na temat moich atrakcji. Przede wszystkim dziękuje wszystkim przybyłym, nie spodziewałem się tylu ludzi (szczególnie na tych związanych z Batmanem i DC)! Chciałbym również obiecać, że zrobię kolejną edycję punktu programu na temat kreskówek z Fox Kids i CN tym razem z dużo bardziej odpowiednią ilością czasu - minimum 3 godziny. Tak, żeby móc omówić wszystko wraz z dodatkowymi informacjami i ciekawostkami.

No i teraz specjalne podziękowania i pozdrowienia dla ekip z moich paneli, ludzi z planszówki, którzy zapoznali mnie z bardzo ciekawymi grami (Jungle Speed, i bodaj Blef) i pomagali zabić czas przez całą noc w oczekiwaniu na 7:00, za wspólne granie w Mario Karta na DSe i nie tylko. Wielkie dzięki i mam nadzieję, że będziemy się mogli jeszcze zobaczyć na kolejnych konwentach :) Także pozdro dla dziewczyny, która przebrała się za Terrę z Teen Titans - nigdy wcześniej na mangowym konwencie nie widziałem osoby przebranej za postaci związanych z zachodnim komiksem, dlatego też szacun :)

Do zobaczenia na kolejnym konwencie WWFFu!

PS Najpierw jogurty, teraz actimele... boje się, co będzie następne. Do głowy wpadł mi obraz rozdawania w takich samych ilościach np. Frugo, ale już widzę, jak tym Dajmos rzucałby ze sceny ;)
[59] Re: Gathering
Namidayuki [*.212.45.32-internet.zabrze.debacom.pl], 11.03.2012, 16:59:33, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
Tak jak wcześniej napisałam, panel o Fox Kidz świetnie przygotowany, jednak rzeczywiście, 2 godzinki to za mało. Myślę, że powinniśmy zacząć od rzeczy mniej znanych i pamiętanych, może udałoby się wykopać jakieś scenki z nich? Bo prawdę mówiąc, po intro coś w głowie świta, ale nie bardzo wiadomo, o czym to było (tak jak z "Sokiem z żuka", niby kojarzę wprowadzenie, ale za cholerę sobie nie umiem nic przypomnieć konkretnego odcinka.
[60] Re: Gathering
k [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 17:05:34, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
kDo kilku produkcji miałem ściągnięte scenki i niektóre nawet puściłem (Ludwiczek, Batman Beyond, X-Men: Evolution, 2 Stupid Dogs, Klub Szalonego Profesorka). Problem polegał właśnie na czasie, gdyż już drugi raz źle oceniłem wymagany czas na atrakcję (pierwsza próba była na TIMe - zarezerwowałem godzinę, ledwo zdążyłem opowiedzieć do końca o Fox Kids, a jeszcze nie miałem wszystkich materiałów tak jak teraz...). Następna edycja z pewnością będzie miała pokaz scenek z tych bardziej "zapomnianych" (czyt. już od dłuższego czasu nie emitowanych) produkcji, tylko zazwyczaj chciałem pokazywać wersje polskie, a ostatecznie oryginalne, bo jak wiadomo, z tymi w naszym języku czasem jest BARDZO trudno.
Następnym razem będzie bardziej rozbudowane i dłużej, o ile orgowie się nie zdenerwują na widok tak długiej atrakcji :D
[61] Re: Gathering
Namidayuki [*.212.45.32-internet.zabrze.debacom.pl], 11.03.2012, 17:11:46, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Szczerze mówiąc, spóźniliśmy się trochę i weszliśmy na X-menów (tych starszych), było coś o Kleszczu? I pamiętasz może, czy dużo straciliśmy?
[62] Re: Gathering
k [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 17:15:06, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
kTak, mówiliśmy o Kleszczu. Wspominaliśmy, że polska wersja była bardzo długo nie dostępna w internecie i dopiero kilka miesięcy temu ktoś udostępnił własne ripy z kaset video i są to jak na razie jedyne, dostępne polskie odcinki tej serii (polecam przejrzeć YouTube). Puściliśmy fragment i powspominaliśmy sobie trochę o np. ulubionych odcinkach/motywach serialu :) Przed X-Menami (starszymi) omawialiśmy seriale:

Pinokio; Hutch Miodowe Serce; Księżniczka Sissi; Księżniczka Tenko; Patrol Jin Jina; Trzy małe duszki; Teknoman; Eskadra Orła; M.A.S.K.; Kleszcz; Piotruś pan i piraci; Pełzando; Spider-man;
[63] Re: Gathering
Namidayuki [*.212.45.32-internet.zabrze.debacom.pl], 11.03.2012, 17:20:45, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Dzięki wielkie, ostatnio znalazłam konto(?) na facebooku i tam również można parę obejrzeć. Jedna z moich ulubionych serii z dzieciństwa :D

W sumie nic nie straciłam, poza Spider-man'em to raczej niezbyt przepadam za podanymi tytułami(MASK chyba było później...).

Jeszcze raz dzięki i życzę powodzenia na przyszłość, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś trafię na Twój panel ;)
[64] Re: Gathering
CELL767 [*.dynamic.mm.pl], 11.03.2012, 17:25:30, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
CELL767To jeszcze nowe serie :P Sięgnij głębiej do czasów gdy CN był po angielsku :D do niektórych ciężko cokolwiek w sieci znaleźć :D
[65] Re: Gathering
k [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 17:28:53, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
kPodejrzewam, że tak jest, szkoda, że zapomniałem zupełnie przynieść ze sobą fragmentu Fish Police, ale wspomnę o tym następnym razem. Panel był o emisjach serialu polskiej wersji stacji, dlatego nie grzebałem głębiej w historie ramówki oryginalnego CN ;)
[66] Re: Gathering
CELL767 [*.dynamic.mm.pl], 11.03.2012, 17:59:10, odpowiedź na #65, oceny: +3 -0
CELL767To następnym razem rezerwuj całą salę i wal projekcje przez cały konwent wszystko co było :D
[75] Re: Gathering
MJeremy [*.multimo.pl], 11.03.2012, 21:23:14, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
MJeremyDzięki za współprace i atrakcję, myślę że dalej będzie się nam dobrze współpracowało i liczę na kolejne atrakcje twoje na Balcon 2012 ^^
[78] Re: Gathering
k [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 21:43:28, odpowiedź na #75, oceny: +1 -0
kJa również bardzo dziękuje :) Współpraca będzie trwać z pewnością, już szykuje wam zalew atrakcji na B2012 ;)
[67] Re: Gathering
AvantaR [*.252.54.42.internetia.net.pl], 11.03.2012, 19:30:56, oceny: +7 -1
AvantaRBEDE GRAŁ W GRE!

Tomb Raider
[70] Re: Gathering
Triss [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2012, 19:54:07, oceny: +0 -0
Konwent udany, choć cosplay trochę krótki, poza tym improvokacja i panele świetne. Szczególne dzięki dla Dera za popaprane panele, zwłaszcza ten o smokach :)
[73] Re: Gathering
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 21:13:39, odpowiedź na #70, oceny: +1 -0
VampirciaNo właśnie, podałby Der namiary na swojego dilera;)
[87] Re: Gathering
Deru [192.166.203.*], 12.03.2012, 18:42:41, odpowiedź na #73, oceny: +5 -0
Deruów diler nie ma namiarów... należytym psze państwa sposobem jest zasiednąć za odrzutowcem holenderskim... wyrwać się z klucza i zaatakować małe islandy włoskie, to tam gdzie rosnąc klocki lego na klapkach...wiecie dobrze psze państwa..... wszystko zależy od kierunku wiatru wywoływanego przez śpiące smoki polujące na kosmiczne nietoperze :)

dziękuję za wspaniałą godzinę :*
[71] Re: Gathering
Vimes [178.218.224.*], 11.03.2012, 20:19:46, oceny: +3 -0
VimesKonwent zakończony wypadało by więc napisać swoje wrażenia. Konwencja nie była jakoś bardzo widoczna ale nie przesadzało
mi to zbytni. Tylko jedno małe pytanie te brylanty na identyfikatorach miały jakąś funkcje czy to były tylko ozdoby? Coś mi się obiły o uszy związku z nimi ale pomińmy to i zajmijmy się atrakcjami.

Panel pana Pawła Dybały mimo problemów technicznych muszę zaliczyć na niewątpliwy plus. Co ciekawe obyło się bez kłótni i nieuzasadnianych pretensji co do tłumaczeń poszczególnych tytułów. Warto jeszcze wspomnieć że w szybkim plebiscycie na tłumaczenie Shirohige wygrała opcja Biało wąsY deklasując pozostałe propozycje.

Również wielce ciekawy był panel "Przewodnik po pełnym narrativum Świeci Dysku sir T. Pracheta. Atrakcja była prowadzona przez polskiego tłumacza tej serii. Całość była na najwyższym poziomie.

Prelekcje prowadzone przez Mev-a to klasa sama w sobie i nie ma tu co dyskutować. Przygotowanie merytoryczne jakie prezentował sobą Mev każdego mogły zadziwić. W żadnym razie nie żałuje że nie wybrałem się na Cosplay wybraniając wywczas Sale Japonką. Wielka szkoda że nie mogłem zostać i wysłuchać do kończ prelekcji o fortyfikacjach oraz zamkach w Japonii gdyż był to temat wielce fascynując.

Wielkie brawa również dla osoby odpowiedzialne za LARP-a Pensjonat "Pod Krukiem" za przygotowanie wielce ciekawej historii w konweniencji kryminału. Pod koniec udało nam się zabić klimat ( w szczególności osoba która bez powodu chciała wszystkich zabić ) ale wszytko udało się uratować.

Pozdrowienia dla wszystkich z sali "Symulacji" w szczególność dla ludzi z ekip grającej miedzy innymi Prawo Dżungli oraz Grę o Tron mimo że w tej drugiej jedynie tłumaczyłem zasady samemu nie biorąc udziału w rozgrywce to jednak bawiłem się wyśmienicie.

Podsumowując konwent uważam za bardzo udany i zachowam z niego jedynie dobre wspomnienia.
[74] Re: Gathering
k [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 21:22:02, odpowiedź na #71, oceny: +3 -0
kDzięki za świetne partyjki w Prawo Dżungli i Blef. Zamorduje was kiedyś za te muchy ;)
[76] Re: Gathering
MJeremy [*.multimo.pl], 11.03.2012, 21:25:57, odpowiedź na #71, oceny: +3 -0
MJeremyTytuł tej prelekcji Prachettowskiej bł trochę inny, bo zmiana nastąpiła juz po wydrukowaniu informatorów i planu, ale Myslę, że to nie robiło aż takich problemów :D
[77] Re: Gathering
Namidayuki [*.212.45.32-internet.zabrze.debacom.pl], 11.03.2012, 21:32:11, odpowiedź na #71, oceny: +1 -0
Dzięki wielkie za przypomnienie, panel "Jak brzydkie jest tłumaczenie słowa bankai" był bardzo dobry, zabawny, ale przede wszystkim pokazał, jak trudno jest tłumaczyć cokolwiek z japońskiego. Myślę, że wiele nieścisłości zostało wyjaśnione, szkoda, że było tak mało osób, bo problem tłumaczeń skanlacyjnych vs oryginalnych jest wszechobecny.
[79] Re: Gathering
MJeremy [*.multimo.pl], 11.03.2012, 21:47:57, odpowiedź na #71, oceny: +2 -0
MJeremyI przepraszam, za problemy techniczne, ale jak testowałem łącze wszystko działało... Ważne że się udało i myslę, że nieźle to wyszło.
Jakby ktoś z będących na panelu zadać jeszcze jakieś pytania, macie wątpilwości to napiszcie na moj mail mjeremy@wwff.pl, a ja wam przekaze kontakt do Pawła lub odezwie sie niedługo tutaj sam i także napisze swoj kontakt.
[88] Re: Gathering
Kenbo [*.techmedia.com.pl], 12.03.2012, 19:25:49, odpowiedź na #71, oceny: +1 -0
Vimes ! Dzięki za tłumaczenie ewolucji i Gre o Tron ! Fajne że pod koniec konwentu doznałem olśnienia że ty ty ty xDD
[95] Re: Gathering
Vimes [178.218.224.*], 12.03.2012, 21:23:48, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
VimesMasz racje. Ciekawe było to że dopiero na sam koniec konwentu zrozumieliśmy że znaliśmy się już wcześniej. Mam jednak już ten problem że cześć osób mnie zna mimo że ja kompletnie ich nie kojarzę i dopiero po nie niewczasie udaje mi się zrozumieć skąd powinienem dane osoby znać.
[72] Re: Gathering
GREY [*.ondraszek.ds.polsl.pl], 11.03.2012, 20:56:34, oceny: +2 -0
GREYZałapałem pokonwentowego doła, to znaczy, że było zajebiście.

Dzięki dla: Ren za rozmowę i świetny panel; dla Kiśla, Maru, Greeda i Quba za genialne kalambury; dla Dera za tęczowe rozjebanie mojego światopoglądu na temat nazistowskich bombowców; dla Meva za zajebiście, ale to zajebiście przygotowane panele, mój osobisty prowadzący roku; dla Rushiego za szydercze stanie w ogonku cosplayowym; dla SD za to, że po prostu znowu jest :); dla Vegona za dodatkowe 15kg masy; dla Dzwiedzia i Marty za ciężką rozkminę nad Carcosone; dla Ciupka i Piguły za instynkty macierzyńskie; oraz dla wszystkich, których tutaj nie wymieniłem, a dzięki, którym genialnie się bawiłem.
[91] Re: Gathering
R-chan [*.tvk.torun.pl], 12.03.2012, 20:09:05, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
R-chanSię polecam na przyszłość :) na jakimś conie poprostu zrobie grupowa terapie albo cos :D
[80] Re: Gathering
Rysia [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2012, 22:49:41, oceny: +2 -0
Dzięki dla wszystkich orgów i helperów za wielkie zaangażowanie i dopieszczenie każdego elementu. Warto było przejechać 350 km, żeby to przeżyć :)
[81] Re: Gathering
Psiaq [*.dynamic.chello.pl], 12.03.2012, 05:56:40, oceny: +6 -0
PsiaqSzybkie podsumowanie Plusów i minusów jakich się dopatrzyłem ( Patrząc z mojego punktu widzenia, również jako prowadzący atrakcje. Kolejnosć losowa).

Plusy +:
-Dobrze poinformowani, przeszkoleni helperzy, zresztą pomocni i pracowici, nie widziałem ani jednego wora na śmieci który by się "wylewał" ani też zatkanego kibla. Brawa dla nich, i dla koordynatorów
-Klimat, rzeczywiście było czuć trochę tej magii, czas mi coś zleciał zbyt szybko :). Było czuć konwencję, mogło być lepiej, ale było naprawdę dobrze.
-Nagrody dostarczone na mój konkurs, w idealnym czasie, nie za późno, nie musiałem nigdzie iść. To one same przyszły do mnie.
-Częste patrole Olaza, no i woda dla spragnionych.
-Dobrze zbudowany plan atrakcji, czytelny, nie posiadał atrakcji o podobnej tematyce które wbijały się w siebie czasem.
-Identyfikatory które były czytelne na tyle, iż po samym zerknięciu byłem w stanie stwierdzić kto jest kim, jedynie mały minusik za dziurke w nicku :) .
-Występy autorskie na balu - Aż miło popatrzeć.
-Stale pilnowane wejśćia, nie widziałem ani razu sytuacji aby nie było tam ochroniarza.
-Drogowskazy, pomagające dostać się do upragnionego celu.
-Radiowęzęł a raczej jego muzyka, głosy ludzkie czasem były trudne do wyłapania, ale czasem były bardzo wyraźne.
- No i nie wiem jak wielki wpływ organizacji był na ich największy plus, tj. Bufet "stokrotka" oraz ich domowe obiadki w przystępnej cenie ^^.

Minusy:
- Szczerze powiedziawszy bez specjalnego dopatrywania się pierdół, to ogólnych zastrzeżen nie mam :). No może tylko do muzyki na balu ( oczywiście nie mówie o tym, że taka muzyka mi się nie podoba, bo o gustach się nie dyskutuje).. Chodzi mi o to że była troszkę źle dobierana, miała zbyt wielkie przeskoki przez co można było dostać mind fucka gdy najpierw słyszałem shakire, potem goo goo dolls, a chwile potem Banie u cygana.
-Prawie zapomniałem o jednej małej pierdółce, sznureczki trzymające ident. Były poprostu niewygodne, troszkę drapały ale jak mówie - to tylko mała pierdółka.

Rzeczy które jakby były, to by były fajne :P :
-Mapka bliższej okolicy - wiem że droga do sklepu była całkiem prosta, ale znalezienie bankomatu graniczyła z cudem.
-Nie wiem na ile to możliwe, ale mydło w dozownikach, przynajmniej w tych ubikacjach, gdzie te dozowniki się znajdowały.
-Naklejki świecące w ciemnościach, wybaczcie za pisanie takich pierdół, ale w nocy dawałoby to istnie magiczny efekt.
-Winda.Ewentualnie ruchome schody.
-Eventy, nawet krótkie i mało wymagające lecz spontaniczne, oczywiście związane z konwencją ;).

Więcej grzechów nie pamiętam, no ale skoro tak jest, to w takim razie napisałem to co najbardziej mi chodziło po głowie.

Konwent jako konwent oceniam bardzo dobrze, i wspominać będe go podobnie. Oby tak dalej Misiaczki
[83] Re: Gathering
HERUBIM [*.dynamic.gprs.plus.pl], 12.03.2012, 14:38:23, odpowiedź na #81, oceny: +1 -0
a wlasnie, musze przyznac ze bylem w szoku tym iz caly czas bylo mydlo w dozownikach.
w srodku nocy i nawet w niedziele po 12
[94] Re: Gathering
Vimes [178.218.224.*], 12.03.2012, 21:20:29, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
Vimes"+Dobrze zbudowany plan atrakcji, czytelny, nie posiadał atrakcji o podobnej tematyce które wbijały się w siebie czasem."
Masz racje, istniało niestety jedno odstępstwo od tej reguły.
Dwa LARP-y odbywały się w tym samym czasie. Po przejrzeniu rozpiski wiem jednak że niebyła praktycznie innego wyjścia chyba że przeniesienie jednej z nich na późne godziny nocne lub jak to woli wczesne godziny poranne. Co jednak najprawdopodobniej zabiło by atrakcje przeniesioną. Nie mam więc do organizatorów żadnych nawet najmniejszych pretensji. Z doświadczenia jednak wiem że LARP-y na konwentach M&A nie cieszą się popularnością oraz najczęściej uczestniczą w nich te same osoby. Z tego miejsca chciałem więc się zapytać czy na LARP-ie D&D była zjawiła się wystarczającą liczba osób by ten się odbył?

Odbiegając od tematu nie wiem jakim sposobem w moim opisie konwentu zabrakło jedynego panelu który osobiście mnie rozczarował. Musicie przyznać że to dziwna przecież nie od wczoraj wiadomo że Polacy lubią przede wszystkim ponarzekać.
Mam na myśli panel o festiwalach i świętach w Japonii. Spóźniłem się około dziesięciu minut nic jednak nie straciłem gdyż prowadząca stwierdziła zacznie opowiadać wszystko od początku z uwagi na nowo przybyłych. Było by to nawet miłe gdyby po kolejnych dwudziestu minutach nie miała nic do dodania. Następnie przystąpiła do odtwarzania filmów niestety filmy były co kilka sekund przewijane do przodu. Udało nam się więc "obejrzeć" 3 godziny materiałów w niecały kwadrans gdyż jak stwierdzała prowadząca: "nie chciało mi się powybierać najważniejszych ujęć". Mimo tego że prowadząca prosiła o zadawanie pytań nie odpowiedziała na ŻADNE z nich kwitując je milczeniem lub po prostu krótkim "nie wiem". Najpuściej ujmując prowadnica nie miała praktycznie żadnego przygotowania a całość prowadziła głównie na zasadzie czytania z kartki.

Sam konwent był jak już wspominałem fantastyczny już samo to że kompletnie zapominałem o tej małej wpadce o czymś świadczy.
[96] Re: Gathering
MJeremy [*.multimo.pl], 12.03.2012, 22:04:08, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
MJeremyo tych świętach to chodzi Ci ten co mial trwac dwie godziny?
[97] Re: Gathering
Vimes [178.218.224.*], 12.03.2012, 22:19:36, odpowiedź na #96, oceny: +0 -0
VimesNa rozpisce widniał jako jedno godziny.Panel odbywał się w sali japońskiej godzina o godzinie 12. Nie wiem jak wyglądały pozostałe panele tej pani ( Juna ) ale mam nadzieje że prezentowały wyższy poziom.
[98] Re: Gathering
MJeremy [*.multimo.pl], 12.03.2012, 22:46:21, odpowiedź na #97, oceny: +2 -0
MJeremyA tak, jednogodzinny, pomyliłem sobie z innym. Sprawdzę, jak tam poszło na innych panelach.
[123] Re: Gathering
Juna-chan [*.protonet.pl], 18.03.2012, 13:45:15, odpowiedź na #94, oceny: +0 -2
Juna-chanJeżeli rozczarowałaś się moim panelem na temat festiwali i świąt w Japonii to przepraszam bardzo. Jest to bardzo szeroki temat, wybrałam te święta i festiwale, które uważałam za ciekawsze.
Nie zgodzę się z Tobą, że nie miałam żadnego przygotowania. Prowadziłam już podobny panel na innym konwencie i jakoś ludzie się nie skarżyli, wyobraź sobie, że nawet im się podobało. Nie czytałam wszystkiego z kartki, jedynie sprawdzałam czy nie przekręcam dat lub nazw.
To był panel godzinny, jeżeli uważasz, że miałam mówić przez całą godzinę to następnym razem nie przygotuję ani zdjęć ani filmów.
Jak to nie odpowiadałam na pytania? Coś Ci się panele chyba pomyliły, pytania były i odpowiadałam na nie, raz mi się zdarzyło powiedzieć "nie wiem". A z filmami to była taka sprawa, że po prostu nie miałam czasu na przycięcie ich, praca i inne obowiązki jednak były ważniejsze.
Jeżeli tak Ci się nie podobało, to trzeba było podejść do mnie po panelu i mi to powiedzieć prosto w oczy.
Zapraszam ma moje następne panele żebyś zobaczył, że podchodzę to tego poważnie i za każdym razem staram się przygotować porządnie. Nie traktuję uczestników jak powietrze, uwielbiam jak jest kontakt, dyskusja.
[126] Re: Gathering
borek [*.adsl.inetia.pl], 30.03.2012, 14:01:54, odpowiedź na #123, oceny: +1 -0
borekA ja popieram Vimesa.

Twój panel sprowadzał się do przeczytania nazwy festiwalu i 2-3 zdań podstawowego opisu z kartki oraz pokazaniu kilku losowych zdjęć w w małym okienku. W dalszej części prezentacji były przeskakiwane non-stop filmiki (w bardzo kiepskiej jakości). Pytania padły, np. o terminy i lokacje festiwali, ale ponieważ zbijałaś je lub odpowiadałaś "nie wiem", nie było zadawania kolejnych:(
Zabrakło sensownego planu prelekcji oraz jakichkolwiek głębszych informacji (kiedy konkretnie odbywają się festiwale, jaka jest ich faktyczna historia? Jak bardzo są popularne? Czy są unikatowe dla danego miasta, czy występują też 'kopie'? Czy udział w festiwalu jest darmowy?)

Prawdopodobnie mamy zupełnie inne wyobrażenia odnośnie "dobrze poprowadzonego panelu". Jeżeli z powodu powodu "pracy i innych obowiązków" (a kto ich nie ma, niestety?) nie miałaś nawet czasu by przyciąć i posortować filmy (godzina, dwie pracy w TMPGEnc), to nie mogłaś też znaleźć go na dobre przygotowanie merytoryczne prezentacji, co było bardzo boleśnie widoczne w trakcie panelu.

Dla mnie konkretne przygotowanie merytoryczne to np. posiadanie wiedzy tematycznej(np. historyk sztuki zajmujący się poszukiwaniem skradzionych dóbr kultury prowadzący panel o tym jak nie kraść dzieł sztuki na ostatnim Pyrkonie) lub zbadanie tematu (przeczytanie choć jednej książki na dany temat i porównanie informacji z kilku źródeł), a następnie zebranie tej wiedzy w całość i przekazanie w koherentny sposób słuchaczom.

Na dobry panel składa się:
1. Zawartość merytoryczna.
2. Plan prelekcji.
3. Przygotowanie techniczne (filmiki, zdjęcia, przećwiczenie przemowy)

Niestety, w tym przypadku wszystkie 3 elementy leżały.
[82] Re: Gathering
Sojita [*.kobiornet.pl], 12.03.2012, 12:00:54, oceny: +1 -0
SojitaCóż mogę rzec. Kolejny "najlepszy konwent na jakim byłem" ^^.
Jako helperowi pracowało mi się dobrze i czułem że się o nas dba. Możecie na mnie liczyć na następnym konwencie.
Konwencja była odczuwalna choć było widać że miało być coś więcej ale jakoś nie wyszło. Niemało ludzi bardziej lub mniej przebrało się pod konwencję (jako "człowiek konwencja" powiem że to nie takie trudne! Ja, zielony mag-tradycjonalista wykonałem swój strój w kilka godzin za zupełnie darmo), różdżki, nazwy sal, grafiki - było czuć magię :)
Wspomnę jeszcze o jednej rzeczy:
Ludzie nieobeznani z budynkiem mylili "hotelik" na samej górze ze sleepami pod nim - z mapki wynikało że to te sleepy były najwyżej.
Miejsca do których mieli wstęp tylko nieliczni też powinny być na mapce z zaznaczeniem że to nie miejsce dla wszystkich. Aby było wiadomo ile dokładnie i jak wyglądających pięter ma budynek. To przydatne szczególnie w takim obiekcie jak ten w którym odbył się the Gathering.
[85] Re: Gathering
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 12.03.2012, 17:12:41, oceny: +0 -0
VampirciaKonwent był zdecydowanie przedni, a nie tylni. Plus za fajne kryształki, plus za aktimele, plus za wodę dla prelegentów i jeszcze za parę rzeczy, o których inni już wspominali. Szkoda tylko, że tak mało osób chciało dyskutować o twórczości Lema.
[86] Re: Gathering
Dess [*.96.245.190.tvksmp.pl], 12.03.2012, 17:30:26, oceny: +0 -0
DessKrótki komentarz bo ciężko mi mówić pod kątem uczestnika ^^"
Konwent na plus. Szkoda tylko, że było mało osób i konwencja nie była aż tak widoczna jak np. na Balconie 2011. Ale było dużo paneli na które chętnie bym poszła gdyby nie fakt, że nie miałam za dużo czasu ;x.

Dla tych osób które nie widzą - te kryształki miały być oznaczeniem grupy magów - nie pamiętam czy na kartce o konwencji było to wspomniane ^^ ale czerwone oznaczały najpotężniejszą grupę magów a rożowe i białe najsłabszą. Nie wiem jak z resztą.

Jak na mój pierwszy konwent jako help nie narzekam. Ekipa była bardzo fajna, sympatyczna i bardzo miło mi się z wami pracowało ;).

Mam nadzieję, że na Balconie będzie równie dobrze albo i lepiej :3
[89] Re: Gathering
Tsuda [*.unknown.vectranet.pl], 12.03.2012, 19:34:28, odpowiedź na #86, oceny: +1 -0
TsudaCzerwone kryształki to byli Tradycjonaliści, zielone i żółte - Wybrańcy, a reszta to Akademicy.
[90] Re: Gathering
Kriss_Hietala [*.dynamic.chello.pl], 12.03.2012, 19:53:35, odpowiedź na #89, oceny: +1 -0
Kriss_Hietalaz kryształkami był troll. bo nie było info. co oznaczaja. A przy akredytce mieliśmy sobie wybrać jaki kolor chcemy... W niedzielę codopiero na jednym słupie zauwazylem kartke z opisanymi kolorami... ktore i tak znaczenia nie maja. bo kazdy se losowal/wybieral kolorek :P
[92] Re: Gathering
Dess [*.96.245.190.tvksmp.pl], 12.03.2012, 20:12:22, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
DessZ tego co mi wiadomo to kryształki nie były wybierane tylko były już doczepione do identów więc nikt nie miał wyborów.

Sądziłam, że na kartce o konwencji, którą dawało się do wejściówek od 7 rano było to opisane. No cóż dużo osób mogło o tym nie wiedzieć bo karteczki te skończyły się chyba przed 9 (czyt. największą falą uczestników).

Z góry przepraszamy za to. Miejmy teraz nadzieję, że na Balconie wszystko od początku do końca będzie pewne.
[93] Re: Gathering
Kriss_Hietala [*.dynamic.chello.pl], 12.03.2012, 21:02:23, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
Kriss_HietalaNo to mnie akredytacja troszke strollowała ;P
[101] Re: Gathering
Yoko [*.play-internet.pl], 13.03.2012, 17:17:59, odpowiedź na #93, oceny: +0 -0
YokoTu akredytacja. Osoby, które chciały mieć kolor danej frakcji przychodziły i ewentualnie zmieniały identy, więc nie trollowaliśmy :P
[105] Re: Gathering
HERUBIM [*.dynamic.gprs.plus.pl], 13.03.2012, 22:56:48, odpowiedź na #101, oceny: +1 -0
ty jesteś jedną z tych osob ktore od 17 w piątek tam z nami siedziały? xD
[127] Re: Gathering
Yoko [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.04.2012, 16:53:20, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
YokoSzybka odpowiedź jest szybka xD

Yup, od piątku siedziałam.
[99] Re: Gathering
Senna [*.play-internet.pl], 13.03.2012, 15:20:20, oceny: +5 -0
SennaJa to się zastanawiam kiedy się pojawią zdjęcia....;]
[100] Re: Gathering
Bananowy Budyń [*.play-internet.pl], 13.03.2012, 16:24:00, odpowiedź na #99, oceny: +1 -0
Bananowy BudyńTo sobie jeszcze poczekamy na nie ?;>
[103] Re: Gathering
Dess [*.96.245.190.tvksmp.pl], 13.03.2012, 19:40:02, odpowiedź na #99, oceny: +1 -0
DessMogą być za niedługo a mogą być za rok xD Bo widzę, że niektóre galerie to właśnie z takim opóźnieniem nawet się pojawiają xD
[106] Re: Gathering
Sojita [*.kobiornet.pl], 14.03.2012, 00:21:56, odpowiedź na #103, oceny: +5 -0
SojitaCierpliwości.
Czym jest marny rok czekania na zdjęcia przy dziesiątkach lat poświęconych na zgłębianie sztuki magicznej?
[116] Re: Gathering
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 15.03.2012, 14:21:47, odpowiedź na #99, oceny: +2 -0
Część robiona przez "naszego" fotografa powinna pojawić się w okolicach niedzieli. Galeria Kwaka pojawi się, jak Kwak się wyrobi.
[108] Re: Gathering
Nattsu [*.unknown.vectranet.pl], 14.03.2012, 16:00:02, oceny: +0 -0
NattsuNo to chyba i ja powinnam się wypowiedzieć na temat moich wrażeń konwentowych.

Zatem, co oceniam na plus:
~ konwencja; już od jakiegoś czasu obserwowałam acepa, czy w kalendarzu nie ma jakiegoś konwentu o takiej tematyce, a tu proszę - jest, do tego na moim ukochanym Śląsku! Jako fanka popularnej serii J.K.Rowling nie mogłam się nie zjawić.
~ opis dojazdu; do wyboru miałam wstać o 5:00 i jechać do samego Bytomia godzinę, bądź dojechać do Katowic i stamtąd do Bytomia w krótszym czasie. Oczywiście druga opcja jak najbardziej optymalna ze względu na czas. No i jak to mówią, "podążaj za mangowcami". Mangobus.rar - lubię to.
~ akredytacja; zero ścisku, wszystko ładnie i sprawnie
~ kwestia spania i kąpieli; frekwencja uczestników nie była zastraszająco duża, toteż nie musiałam szukać miejsca w zatłoczonym mainsleepie, bo po prostu taki nie był. Zaś co do kąpieli, pozdrawiam koleżankę, która zajęła lustro w pomieszczeniu z kabinami - jako osoba raczej wstydliwa poczekałam, aż wyjdzie, a że nie było kolejki w tym czasie to nikomu moja chęć zachowania prywatności nie przeszkadzała. No ale co najważniejsze - ciepła woda!
Bez punktu mogę powiedzieć jeszcze, że atmosfera bardzo mi się podobała. Magiczne, świecące dildo też. I pomysł Coach'a z mapkami dojścia do dworca też dobry, ale następnym razem wcześniej je zorganizować.

Co na minus?
~ rozmieszczenie sal z DDR i Ultrastarem; bieganie w glanach na trasie mainsleep->DDR... stanowczo nie lubię.
Zaś Ultrastar powinien być tak jak DDR - tj. nie na samej górze, ale przy korytarzu.
~ brak sali z Rockbandem; nie było na P2011, teraz też nie. A szkoda, bo bardzo lubię.

No i to chyba tyle? Konwent zaliczam na plus, spodziewajcie się mnie na Balconie 2012, gdyż nie zjawić się na nim to grzech.
[109] Re: Gathering
Athis [*.pl], 14.03.2012, 19:28:40, odpowiedź na #108, oceny: +0 -0
AthisRozmieszczenie DDR i Ultrastara bardzo dobre.
Najgorsza rzecza jaka mogliby zrobic orgowie byloby postawienie tych sal tuz obok sleepa. Enjoy spanie w nocy gdy obok skaczą Oni-chana.
[111] Re: Gathering
Nayachi [95.108.92.*], 15.03.2012, 11:57:55, odpowiedź na #109, oceny: +2 -5
NayachiNa konwentach się nie śpi, taka kara >:P
[117] Re: Gathering
Athis [*.pl], 15.03.2012, 14:32:42, odpowiedź na #111, oceny: +0 -2
AthisJak przyjedziesz dzien przed po 8h podrozy to bedziesz spac. A jesli nie potrzebujesz snu podczas konwentu to znaczy ze slabo sie bawilas. Tez gadalem ze sie nie spi na konwentach, ale to jak gadanie, ze jest sie niewinnym w wiezieniu.
[118] Re: Gathering
Nayachi [95.108.92.*], 15.03.2012, 16:03:17, odpowiedź na #117, oceny: +1 -2
Nayachiojoj no nie spinaj się tak. Ja jechałam też na konwent w sumie 8h o 22:25 w piątek miałam pociąg, a potem jeszcze wpadłam do przyjaciółki więc dojazd na konwent sporo mi zajął. A bawiłam się znakomicie jednak w niedziele jak już wracałam do byłam zombie 100% ;P Wiesz w nocy dzieje się po prostu tyle ciekawych rzeczy, że szkoda spać! :D
[119] Re: Gathering
Athis [*.pl], 15.03.2012, 16:54:20, odpowiedź na #118, oceny: +3 -0
AthisNie spinam ;).
No ja przyjechalem w piatek o 20 na conplace po 9h podrozy.
Za wiele sie nie dzialo i chyba jakos po 24 poszlismy spac. Rano ok. 8 pobudka i tyle bylo mojego spania az do poniedzialku ;p
[124] Re: Gathering
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 18.03.2012, 15:34:24, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
VampirciaMi nie szkoda. Wolę nie iść na kilka atrakcji i się przespać, żeby następnego dnia mieć siłę jeszcze coś w domu konstruktywnego porobić. Poza tym jak się jest uczniem/studentem to wyspanie się w weekend nie jest aż tak potrzebne, jak w przypadku, gdy się pracuje.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[113] Re: Gathering
R (unnloged) [78.133.137.*], 15.03.2012, 12:25:07, odpowiedź na #112, oceny: +3 -0
Hej,
to w takim wypadku pisz, które panele nie były poprawnie przygotowane - inaczej te "fanatyczki" wpiszą sobie to jako doświadczenie i jak to można potem weryfikować.
I jak już jesteśmy przy gadaniu "od rzeczy" to przydałyby się bardziej merytoryczne argumenty np. złe przygotowanie do panelu z powodu małej wiedzy, braku umiejętności prowadzenia lub cokolwiek ci nie odpowiadało :)
pisz również, które panele były dobrze przygotowane - nikomu 3 oko nie wyrośnie żeby to wszystko skontrolować :D
[114] Re: Gathering
Alqua [57.66.195.*], 15.03.2012, 12:26:14, odpowiedź na #112, oceny: +3 -0
AlquaHumm mam prośbę. Czy moglabys mi na maila podesłac dokładniejszą informację czyje panele były kiepskie i dlaczego? (Rzecz jasna te na, których byłaś).
[115] Re: Gathering
Blay [*.ip.netia.com.pl], 15.03.2012, 13:12:35, odpowiedź na #112, oceny: +1 -2
BlayJa też jestem ciekawa, na którym panelu były fanatyczki i które były dobre, a które Twoim zdaniem do bani ;)
[120] Re: Gathering
Yoruki [*.dynamic.mm.pl], 15.03.2012, 18:42:22, odpowiedź na #112, oceny: +2 -0
YorukiWidocznie trafiłaś na kiepskie panele. Ja nie narzekam na żadną atrakcję, na której byłam :)

Jak to w nocy się nic nie działo? A BAL?! xD
[121] Re: Gathering
Dess [*.96.245.190.tvksmp.pl], 15.03.2012, 19:33:07, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
Dess"powinniście zadbać o ludzi którzy zgodnie z tym co nakazuje zdrowy rozsądek - nie śpią."
1. Czy gdzieś jest obowiązek nie spania? Kto nie śpi niech szuka sobie na własną rękę rzeczy xD
2. Z tego co wiem każda sala w nocy była otwarta. DDR i US chyba zostały zamknięte dopiero koło 4-5 (bo w trakcie Balu jeszcze działała). Poza tym wszędzie były jakieś atrakcje i był oczywiście Bal od 23 do 3 ;). Więc każdy może coś znaleźć jeśli tylko chce.
3. Do 5 rano byłam na nogach i widziałam wiele osób, które nie spały i buszowały po szkole (na parterze chociażby spora ekipa zrobiła sobie social zabawę za co plus dla nich).

Wystarczy się ruszyć, przejrzeć dokładnie plan atrakcji i może by się coś znalazło.
Ja akurat narzekam na to, że na większości paneli nie mogłam być bo akurat wtedy wypadał mi dyżur...
[122] Re: Gathering
Nayachi [95.108.92.*], 15.03.2012, 23:05:19, odpowiedź na #121, oceny: +1 -5
NayachiSpoko, ale nad ranem też by się mogło coś dziać.
Mówię social 1000% + spoko, ale o 6 około już nic nie było totalnie. ._.

Nie no mi się generalnie podobało, tylko spotkało mnie kilka nieprzyjemnych rzeczy tyle.
[125] Re: Gathering
niziołkówna [*.adsl.inetia.pl], 18.03.2012, 23:26:02, oceny: +4 -0
Konwent był superowy i bardzo się cieszę, że to właśnie Gathering był moim pierwszym konwentem. co prawda nie byłam na większości moich dream paneli, ale to nic. Ogólnie nasz sleep był zajefajny i pozdrawiam ludzików, którzy wymyślili acti-napis. Pozdrawiam również ludzi, którzy brali udział w konkursie potterowym, przepraszam, że wygrałam (ta skromność ;)) Panele na których byłam były w miarę dobrze przygotowane, tylko jeden panel z powodu zbyt małej ilości osób zamienił się w ultrastara... Konwent dostaje ode mnie dużego +
Powered by WashuOS