header imageheader imageheader image
{Media}
Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Autor: Grisznak, Data: 12.02.2010, 11:41:19, Źródło: NewType
GrisznakTop ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekadyJapoński magazyn NewType opublikował dwie listy, w których podsumowano minione dziesięciolecie jeśli chodzi o postaci z anime. Zestawienia ciekawe i godne uwagi, biorąc pod uwagę, że w przypadku pań zdominowały je bohaterki serii o mechach, spychając w na dalszy plan, wydawać by się mogło popularne moebloby. Oto i lista dziesięciu animowanych niewiast, które w minionej dekadzie zawładnęły wyobraźnią japońskich samców:

1) Cagalli Yula Athha (Gundam SEED)
2) Lacus Clyne (Gundam SEED)
3) Sheryl Nome (Macross F)
4) Nagato Yuki (Melancholy of Haruhi Suzumiya)
5) Haruhi Suzumiya (Melancholy of Haruhi Suzumiya)
6) C.C. (Code Geass)
7) Shinguji Sakura (Sakura Taisen)
8) Shinku (Rozen Maiden)
9) Senjougahara Hitagi (Bakemonogatari)
10) Saber (Fate/stay Night)

A jak poszło panom? O ile pierwsze miejsce nie dziwi chyba nikogo, tak dalej robi się już ciekawiej, choć o jakichś szczególnych niespodziankach trudno mówić. Zastanawia natomiast brak bohaterów tasiemców - hitów, typu "Naruto" czy "Bleach". Widać jednak, że Japończycy kochają mechy i wszystko, co się wokół nich kręci:

1) Lelouch Lamperouge (Code Geass)
2) Kira Yamato (Gundam SEED)
3) Athrun Zala (Gundam SEED)
4) Edward Elric (Fullmetal Alchemist)
5) Kyon (Melancholy of Haruhi Suzumiya)
6) Echizen Ryoma (Prince of Tennis)
7) Shibuya Yuuri (Kyou Kara Maou)
8) Sakata Gintoki (Gintama)
9) Sagara Sousuke (Full Metal Panic)
10) Hei (Darker Than Black)

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 138 dodaj

[1] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Corvus5 [*.sileman.net.pl], 12.02.2010, 12:05:54, oceny: +1 -0
Corvus5Stare
.
.
.
(ze wczoraj :) )
No i czemu Nagato tam jest?
[3] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Mimeiko [*.adsl.inetia.pl], 12.02.2010, 12:12:42, odpowiedź na #1, oceny: +0 -1
MimeikoBo Nagato jest zajebista. ;p Ja się bardzo z tego powodu cieszę. No i jeszcze Shinku, mmm. :D
[8] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Corvus5 [*.sileman.net.pl], 12.02.2010, 12:43:11, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Corvus5No właśnie też Shinku mnie dziwi na tej liście. Dosyć specyficzna lista w przeciwieństwie do kilku innych.
[40] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Koiori [*.adsl.inetia.pl], 12.02.2010, 17:43:31, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
KoioriNo właśnie...co tam robi Nagato? Doprawdy nie rozumiem... .
Ale cieszę się że w miarę wysoko jest Edward Elric. Dla mnie to męska postać nr jeden. :D
[41] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
-Zombik- [*.chello.pl], 12.02.2010, 18:26:02, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
-Zombik-Żeby jeszcze był męski czy coś...
[55] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 12.02.2010, 22:05:29, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukii to jego "męskie" seiyuu...
[93] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Koiori [*.adsl.inetia.pl], 14.02.2010, 01:09:34, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
KoioriNo ale jest płci męskiej nie;p? I nie zachowuje się jak hm...baba xD
[2] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Drake [*.adsl.inetia.pl], 12.02.2010, 12:10:18, oceny: +0 -0
DrakeCagalli na pierwszym miejscu? Szok. Czyżbym myślał jak Japończycy? :3 No, ale w zasadzie odnosi się to tylko do pierwszej serii SEEDa jak dla mnie ^^'
[4] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Zibi [213.134.172.*], 12.02.2010, 12:12:52, oceny: +0 -0
ZibiA mnie dziwi Haruhi i Kyon na aż 5-tych miejscach. Na początku serii fajnie, ale z epa na ep Haruhi robiła się, imo, coraz mniej znośna. A Kyon jakiś taki nijaki :P
[5] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Feanor [*.as.kn.pl], 12.02.2010, 12:26:09, oceny: +1 -0
FeanorBo mechy są zajebiste.
[6] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
krakowska [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 12:34:38, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
krakowskaBo, czyż to nie Xenozoltan zsyła mechy na ziemie, aby nawracać niepozdrowionych?
[54] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Feanor [*.as.kn.pl], 12.02.2010, 22:05:25, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
FeanorXenozoltan ma dużo więcej wspólnego z mechami - polecam zapoznać się z Xenogears i Xenosagą. ;)
[47] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 12.02.2010, 20:09:12, odpowiedź na #5, oceny: +0 -1
Dokładnie. Wiele z najlepszych anime jakie kiedykolwiek powstały mają coś wspólnego z mechami.
[80] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Froh [78.8.105.*], 13.02.2010, 17:32:08, odpowiedź na #47, oceny: +0 -1
Mechaniczna Pomarańcza
[7] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Aria [*.187.236.135.ip.abpl.pl], 12.02.2010, 12:38:57, oceny: +0 -0
AriaCzemu Athrun dopiero na trzecim? TxT
[9] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Drake [*.adsl.inetia.pl], 12.02.2010, 12:47:22, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
DrakeBo Kira jest bardziej emo xD
[22] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Vejit [195.116.232.*], 12.02.2010, 14:24:59, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
VejitGdyby to był powód to Shinn Asuka by był na pierwszym miejscu. Chociaż nie wiem czemu go wszyscy na takiego emo kreują :/
[10] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 12.02.2010, 12:56:13, oceny: +0 -0
"Zastanawia natomiast brak bohaterów tasiemców",
"6) Echizen Ryoma (Prince of Tennis)"
Jak dla mnie to jest tasiemiec.
[29] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
g_o_r_a_l [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 15:24:26, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
O Gintokim z Gintamy nie wspominając.
[31] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 12.02.2010, 15:42:55, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
racja, zapomniałem
[11] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
G&S DziaDzia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 13:07:00, oceny: +0 -0
G&S DziaDziaJak dla mnie słaba ta lista ale w końcu to jest made in japan ;| Można by zrobić dużą ankietę na ACP'ie o bohaterach:P
[45] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Itoshiki [*.icpnet.pl], 12.02.2010, 19:47:33, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
ItoshikiPopieram.
[50] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 12.02.2010, 21:17:32, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
GrisznakJak wy to sobie dokładnie wyobrażacie?
[62] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 13.02.2010, 06:58:14, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
ChaosPrzyślemy Joe'mu pocztówki z głosami. :P
Albo na którymś konie się zrobi urnę.
[12] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Katsu! [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 13:08:22, oceny: +0 -0
Katsu!Meh likes ❤
I dobrze, że moe nie opanowuje wszystkiego~
[13] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SuiKaede [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 13:11:46, oceny: +0 -0
A gdzie Kira bądź L z Death Note'a?
Zdziwił mnie mocno brak ich na liście.
[14] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Pantsu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 13:17:31, odpowiedź na #13, oceny: +1 -0
Pantsuo b0sH a kC13 n/-5ShH s4sk3 :< :< :< 11!neone!!!!11elevenone111!!!1
[15] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Aria [*.187.236.135.ip.abpl.pl], 12.02.2010, 13:18:23, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
AriaRuruś Ci nie wystarczy?
[19] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SuiKaede [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 14:08:57, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
Nie, jakoś to anime ani postać w ogóle do mnie nie trafia.
Zresztą nawet nie o to chodzi - po prostu Death Note to bardzo popularna seria, tak samo jak jej bohaterowie i trochę dziwi , że żaden z nich nie znalazł się na liście.
[20] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 12.02.2010, 14:13:52, odpowiedź na #19, oceny: +3 -0
GrisznakBo nie żyją.
[33] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SuiKaede [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 16:10:56, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
A to ma jakieś znaczenie? O.o
Chociaż może coś w tym jest..
[37] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
CainSerafin [194.181.194.*], 12.02.2010, 17:13:23, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
Grisz, nie wstyd Ci tak spojlerować? W końcu nie wszyscy oglądali Death Note.
[38] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 12.02.2010, 17:21:51, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
GrisznakNieliczni szczęśliwcy...
Swoją drogą, wyniki tego podsumowania są chyba najlepszym dowodem na to, że Lelouch żyje. Mortwych uże niet.
[39] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
AceMan [*.telpol.net.pl], 12.02.2010, 17:32:38, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
AceManOj tam, informacja o tym, że w 27 epie L ginie wcale nie psuje przyjemności oglądania tej serii :)
[43] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 12.02.2010, 19:13:27, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
GarguSpoiler: Aeris dies.
[46] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
kokos [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 19:47:50, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
zniszczyłeś moje dzieciństwo XD
[81] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Froh [78.8.105.*], 13.02.2010, 17:33:08, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
Jeśli Cię molestował - zgłoś na Policję.
[49] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 12.02.2010, 20:45:06, odpowiedź na #43, oceny: +0 -1
SStefanAnd Jesus also dies and respawns after three days.
[63] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 13.02.2010, 06:59:16, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
ChaosDlaczego nikt nie gra z Jezusem w CSa?
[82] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Froh [78.8.105.*], 13.02.2010, 17:34:49, odpowiedź na #63, oceny: +1 -0
Z 3'dniowym lagiem?
Bądź że człowiekiem.
[99] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
lucass [*.ssp.dialog.net.pl], 14.02.2010, 10:26:48, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
lucassSnape killed Dumbledore!
[112] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
AceMan [*.telpol.net.pl], 14.02.2010, 19:42:53, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
AceManGood, faggots should be killed. ;D
[16] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Crawley [*.chello.pl], 12.02.2010, 13:20:15, oceny: +0 -0
CrawleyNic z tych rzeczy nie widziałem :D Widać nie moja dekada w anime ;p
[17] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
gabriel [*.chello.pl], 12.02.2010, 13:53:55, oceny: +1 -0
gabrielZdecydowanie pozostałem w latach 90-tych. Lum, Akane, Asuka, Deedlit...ba nawet Minako w Sailor Moon... to były postacie! Im więcej zdarza mi się obejrzeć przelotnie coś z "nowych" serii tym bardziej patrzę ze zniesmaczeniem na cały nurt M&A.
Offtopic: system edycyjny newsów ACP woła o pomstę do nieba. Embed, wstawianie obrazków w tekście... tego brakuje. Nie każdy zna tajniki HTMLa. W tym newsie dla przykładu przydałoby się zdecydowanie nieco fotek wymienionych postaci.
[18] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 12.02.2010, 14:06:42, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
GrisznakGabryś, ale Lum jest z lat 80. Akane to w zasadzie przełom dekad.

Natomiast jeśli chodzi o wybór, to owszem, niemal wszystkie moje faworytki - Ami Mizuno, Pirotess, Rally Vincent, Fuu Hououji to poprzednia dekada. Acz w tej kilka godnych uwagi pań, takich jak np. Rin z Mnemosyne czy Robin w WHR też by się znalazło...
[21] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
gabriel [*.chello.pl], 12.02.2010, 14:21:44, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
gabrielTrochę moja gafa. W głowie miałem aby napisać lat 80,90tych... whatever.
Co nie zmienia faktu, że anime się strasznie "zeźliło" w ostatnich czasach.
/wraca do oglądania Ranmy 1/2 (po raz "któryśtam").
[27] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tsurugi [*.adsl.inetia.pl], 12.02.2010, 14:41:03, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Robin? lol123
[44] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 12.02.2010, 19:14:58, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
GarguITT: Nostalgic oldfags like me. A to znacie?
[23] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Vejit [195.116.232.*], 12.02.2010, 14:27:06, oceny: +1 -0
VejitZ Gundama to bym Lunamarię wybrał zamiast Cagalli.
[24] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
AceMan [*.chello.pl], 12.02.2010, 14:28:07, oceny: +1 -0
AceManW oczekiwaniu na Tomka minus minus... :)
[25] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
shi_midori [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 14:30:58, oceny: +1 -1
shi_midoriLuluś x33 xD
[30] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tsuki.un [*.046.c71.petrotel.pl], 12.02.2010, 15:41:33, odpowiedź na #25, oceny: +1 -2
tsuki.unTak. Luluś. Najbardziej pedalska postać z całego CG...xD I nie tylko...
[111] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Ravika [*.uznam.net.pl], 14.02.2010, 18:38:49, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
pedalska to komplement? Lol.
[26] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Minimus [*.xdsl.centertel.pl], 12.02.2010, 14:39:20, oceny: +0 -0
Edzio i Gintoki? A gdzie Al i Madao? XDD
[28] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Teela [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 15:02:54, oceny: +0 -0
Ryoma~! :D
[32] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Beesiak [*.internetia.net.pl], 12.02.2010, 16:07:17, oceny: +0 -0
Nagato przed Haruhi? Chyba już prędzej bym tam dała słodką Mikuru, Yuki była raczej dziwna. A Haruhi to jedna z moich ulubionych bohaterek ;] Senjougahara Hitagi z Bakemonogatari jest zajebista :D
Lelouch na pierwszym, nie żeby mnie to zaskoczyło, niezły był, ale momentami ostro mnie irytował :). Kyon był kompletnie nijaki, nie wiem co tam robi. Edward Erlic [ no tak. to takie typowe xdd ]
[34] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Busia [*.ists.pl], 12.02.2010, 16:14:46, oceny: +0 -0
BusiaNyan~~
Shinku ósma!!!
Kocham ^^
[35] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
hellboi [67.159.44.*], 12.02.2010, 16:31:42, oceny: +3 -0
hellboiTomeczek zaraz kurwików w oczach dostanie.
[36] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Airie [89.191.147.*], 12.02.2010, 17:03:37, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
AirieWykrakałeś :P
[42] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 12.02.2010, 19:10:19, oceny: +0 -0
GarguW wiekszosci nawet nie slyszalem nigdy.
[48] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Dymek [*.home.aster.pl], 12.02.2010, 20:36:48, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
DymekTu powinien być Harima Kenji i Alucard...
[60] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Mimeiko [*.ip.netia.com.pl], 13.02.2010, 01:10:38, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
MimeikoCo do tego drugiego to się jak najbardziej zgadzam.
[51] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
sakuranna-chan [*.olsztyn.vectranet.pl], 12.02.2010, 21:24:52, oceny: +0 -1
sakuranna-chanOoo Luluś oczywiście na pierwszym miejscu :*
[52] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Natcian [*.chello.pl], 12.02.2010, 21:41:17, oceny: +0 -0
NatcianCagalli - jak najbardziej tak, jeśli mówimy tylko o pierwszej serii, bo w GSD jej postać to była jakaś totalna porażka.
Ale Kira na drugim miejscu wśród panów? o_O Urgh... No i Athrun dopiero na trzecim, chlip chlip T_T
[61] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Miki~ [94.75.121.*], 13.02.2010, 02:09:19, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
Miki~ja tutaj opłakuję lacus bo na drugim ;w; nigdy nie lubiłam cagalli.
tak samo arthrun dopiero trzeciiii ;__;
SMUTECZEK
ale i tak gundamy dobrze się trzymają no i awwww sherylka o//////o
nie ogarniam czemu hei dopiero na dziesiatym : /
[53] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
dzey [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2010, 21:50:14, oceny: +0 -0
Chciałem zauważyć że dekada jeszcze trwa, skończy się 31 grudnia tego roku
[56] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
masterart [*.chello.pl], 12.02.2010, 22:07:29, oceny: +0 -1
CZemu C.C jest dopiero na 6 miejscu??;( ja chcę ją na 1 xD
[57] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Perss [*.radom.vectranet.pl], 12.02.2010, 22:17:18, oceny: +0 -0
Ha! Yuki skopała dupę haruhi! No i wreszcie obeszło się bez K-on'a...
[58] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Mixik [193.37.139.*], 12.02.2010, 23:34:30, oceny: +0 -1
"6) Echizen Ryoma (Prince of Tennis)"
o___O????
TO COŚ na szóstym miejscu?... I W OGÓLE znalazło się na liście? No nie spodziewałam się... (pomińmy fakt, że postać jest porażką samą w sobie... xD")
[59] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Katsu! [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2010, 00:08:48, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
Katsu!Niektórzy lubią Ryoumę D:
Choć w tenipuri jest wiele lepszych postaci imo.
[64] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 13.02.2010, 07:15:00, oceny: +1 -2
ChaosWady laureatów:
Panie: (BTW, spoilers ahoy)
1. Żołnierz
2. Żołnierz
3. Nadęta, egocentryczna, rozpuszczona gówniara
4. Nieokazujący emocji kosmita*
5. Apodyktyczna, egomaniakalna sucz
6. Sucz nad sucze.
7. Nie wiem. Nie znam. Na pewno coś jest.
8. Dominująca, apodyktyczna, napuszona baba.*
9. Patrz 7
10. Patrz 7 i 9. Tak, nie oglądałem Fate/Stay

Panowie:

1. Bohater Byroniczny. Megalomaniak, socjopata, robi STRASZNIE GŁUPIE miny w nieodpowiednich momentach.
2. Żołnierz
3. Żołnierz
4. Mały furiat z przejawami przerostu ego*
5. Everyman*
6. Merysujka, momentami wkurzający, "Dziecko-geniusz"*
7. Nie znam
8. Czy ja naprawdę muszę to wszystko wypisywać? XD*
9. Nieżyciowy*
10. Zabójca, ma obsesję na punkcie siostry*

Gwiazdką (*) oznaczyłem postaci które lubię :P

I skoro tyle tu mechów, to gdzie Yoko i Kamina? Kobieca kobieta i męski mężczyzna, a Japończycy ich jakoś nie kochają.
[65] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Natcian [*.chello.pl], 13.02.2010, 09:39:11, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
NatcianLacus bym żołnierzem nie nazwała...
[67] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 13.02.2010, 10:48:56, odpowiedź na #65, oceny: +0 -1
GrisznakCo do Lulusza, zapomniałeś o strzelaniu mewami z oczu. Czy może być głupsza moc?
Chaos, nie myślałeś kiedyś o pisaniu recenzji? Wydajesz się mieć odpowiednie nastawienie...

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[72] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 13.02.2010, 13:30:26, odpowiedź na #70, oceny: +0 -1
GrisznakŁo, Tomuś wraca do formy. A już myślałem, że się ucywilizował.
Widać wczoraj te posty napisał ktoś, kto mu się do komputera dorwał, może kot albo pies?
[76] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 13.02.2010, 14:08:28, odpowiedź na #72, oceny: +0 -3
Czytając te bzdury co Chaos/Grisznak wypisuje to trzeba jakoś zareagować.

:):):):):):)
[101] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Itoshiki [*.icpnet.pl], 14.02.2010, 11:11:48, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
ItoshikiTomisławie a myślałem za się poprawiłeś.
[74] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 13.02.2010, 13:58:56, odpowiedź na #67, oceny: +0 -1
ChaosJasne, że myślałem, ale między pracą, konwentami, graniem po godzinach, stalkowaniu internetu oraz twórczością pseudoartystyczną to się po prostu nie mieści.

Może skrobnę coś na ACePa jeszcze, ale nie wiem kiedy.

Poza tym strzelanie mewą z oka jest pół biedy i Laluś z Lampruża nie jest tak źle napisaną postacią, ale całe uwielbienie jakim jest darzony jest całkowicie niezasłużone. Bawi mnie to, że więcej osób by podzielało moje poglądy co do jego charakteru gdyby nie ten jego śliczny pyszczek.
[75] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 13.02.2010, 14:06:58, odpowiedź na #74, oceny: +0 -5
Głupi jesteś. Nie podobało mi się jedynie to, że jak kretyn dał się zabić na końcu II sezonu.

Jak również to, że zabił bardzo fajną księżniczkę w I sezonie.
[83] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Froh [78.8.105.*], 13.02.2010, 17:40:40, odpowiedź na #75, oceny: +0 -1
Mój Boże, chciałbym coś odpisać takiemu jednemu głupkowi - tylko że to się już strasznie nudne zrobiło.
Konwersacja z nim zaczęła przypominać tą słynną pigułkę przeczyszczającą wielokrotnego użytku.
[84] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom- [64.191.54.*], 13.02.2010, 18:25:08, odpowiedź na #83, oceny: +0 -4
Twoja głupota i ograniczenie umysłowe nigdy za to nie będą nudne.
[88] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Szawranido [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.02.2010, 22:15:39, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
SzawranidoJesteście siebie warci :)
[89] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 13.02.2010, 23:35:56, odpowiedź na #75, oceny: +0 -1
ChaosJak również to, że zabił bardzo fajną księżniczkę w I sezonie.

SPOILER:
Ale Cornelia nie zginęła.
[94] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 14.02.2010, 01:57:42, odpowiedź na #89, oceny: +0 -1
SStefanSpadaj, Cornelia obsysa moszny, Euphemia była moe i kawaii... Dopóki się nie odzywała na tematy polityczne (bo głos też miała fajny, ale durna była strasznie).
Swoją drogą, ten cały Euphinator był koszmarnie grubymi nićmi szyty - od kiedy to przypuszczenie ('mógłbym ci nawet kazać zabić wszystkich Japończyków, nie, serio, ale jaja' 'och, muszę zabić wszystkich Japończyków!') jest poleceniem?
[96] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
CainSerafin [194.181.194.*], 14.02.2010, 08:36:00, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
Wiele wydarzeń w Code Geass było tak naciąganych jak to tylko możliwe (patrz - zgubienie się bohaterów na "bezludnej" wyspie), więc specjalnie bym się tym nie przejmował, tym bardziej że był to niesamowity zwrot akcji, obracający do góry głową całą sytuację w Strefie 11.

Choć osobiście dziwnie się czuję ze świadomością, że wtedy zginęła jedna z niewielu w pełni pozytywnych postaci pierwszej serii. W dodatku moja ulubiona.
[97] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 14.02.2010, 09:06:09, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
ChaosSpadaj, Cornelia obsysa moszny

Biorąc pod uwagę jej temperament, to raczej odgryza.
I tak BTW, jedyna osoba z całej rodziny królewskiej, którą lubię.

Panienkę Eufemię przemilczę, bo idealizm mnie mierzi (czyli dlaczego Suzaku się dla niej nadawał i może spadać na drzewo), a jej mordercza wręcz ilość cukru była po prostu nie na miejscu w serii.

I zgodzę się z wypowiedzią, że tyle rzeczy w tej serii było naciąganych, że szkoda gadać o Euphinatorze. Zwłaszcza, że w strukturze japońskiego, IIRC, niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę, przypuszczenie polecenia składa się ze struktury przypuszczenia + strultury polecenia. Wiesz, tłumaczenie np.: "Mógłbym ci powiedzieć `Zabij wszystkich Japończyków!`", neh?
[120] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.02.2010, 01:13:54, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
SStefanO, fakt, ona raczej ma skłonności do sado-maso, z naciskiem na to pierwsze :)

A prawda jest taka, że nie cierpię bab agresywnych bez powodu. Taka Kallen ma, przynajmniej, swoje usprawiedliwienie by walczyć - a ta, rozpieszczona księżniczka która się nawala z nudów, kopnie każdego w mordę dla zabawy - bleh. Tak, wiem, że love, love Marianne, ale WSZYSCY z nich ucierpieli jakoś na jej śmierci, a jakoś Euphie i Nanali nie zaczęły zlecać zabójstw.

Natomiast słodkie, moe panienki lubię nawet, gdy są głupie - jeśli nie agresywne. Oczywiście, że mnie Euphie z tym swoim idealizmem wkurzała - do festiwalu szkolnego, gdy okazało się, że ma pomysł - prosty, ale efektywny. Kto wie, czy gdyby nie Euphinator, Zero byłby komukolwiek do czegokolwiek jeszcze kiedykolwiek potrzebny... No ale niestety, trzeba więcej wangstu, żeby świecić wykrzywioną mordą Niny i dać Suzakowi choć odrobinę usprawiedliwienia jego dupkowatości - hej, ukochaną mu zabili, ma prawo być dupkiem!

Ta struktura miałaby faktycznie sens w zinterpretowaniu jako tryb rozkazujący, gdyby Euphie nie dosłyszała pierwszego członu 'mógłbym ci powiedzieć'. Sęk w tym, że nawet o takie usprawiedliwienie nie zadbano, bo rozmawiali we dwoje w odizolowanym, spokojnym pomieszczeniu!
[123] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 15.02.2010, 06:40:58, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
ChaosCornelia była wychowana na żołnierza IIRC, i gdyby zamienić ją płciami z Clovisem, to seria wyglądałaby cokolwiek sensowniej. Ale ja ją lubię tak poza tym właśnie jako dowódcę, myśli szybko i dużo, działa natychmiastowo, nie wacha się, nie odpuszcza. I jest gotowa sama stanąć do walki wtedy, kiedy trzeba, nie grzeje fotela. Poza tym, niezależnie od tego jak wielka z niej suka, to motywuje ją dobro rodziny, a to plus.

Eufie nie była aż tak moe, i sama jej prezentacja była w porządku, ale to, że wielokrotnie konfrontowana z rzeczywistością jechała dalej w ten swój idealizm to już mnie wpieniało niesamowicie.

Co do interpretacji struktury, to nawet nie chodziło o to, jak ona to zrozumiała, ale o to, że Geass Lalusiowi wtedy wariował, neh? Diabolus ex machina, jeżeli rozumiesz o co mi chodzi.
[126] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.02.2010, 12:10:39, odpowiedź na #123, oceny: +0 -0
SStefanNo przecież właśnie Euphie pod koniec życia zrozumiała, że samym 'nie walczcie, nieładnie!' nic nie zdziała i zaproponowała rzeczowe rozwiązanie. I zaczęła je realizować i dobrze jej szło. W zasadzie wtedy ją doceniłam dopiero. No i na festiwalu szkolnym miała śliczną sukienkę ♥

Tak, geass mu szalał, ale to po prostu permanentne włączenie jak u Mao - ten przecież też miał cały czas to samo, oszalał przez to, ale właściwości ogólne mu się nie zmieniły, po prostu wyłącznik się zapodział. Zasada u Ledouche'a zaś była prosta - musiał WYDAĆ POLECENIE.
More like creator insipiens ex machina :)
[106] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 14.02.2010, 13:12:31, odpowiedź na #94, oceny: +0 -3
Była tylko trochę zbyt naiwna poza tym była wspaniała.
[107] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 14.02.2010, 13:13:31, odpowiedź na #89, oceny: +0 -2
Cornelia mogła umierać. Ta młodsza była fajniutka więc powinna przeżyć.
[113] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Bastete [83.2.240.*], 14.02.2010, 21:01:12, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
BasteteKwestia gustu. Ja nie lubię głupich dziewczyn, jakkolwiek słodkie by nie były.
[121] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 15.02.2010, 02:38:07, odpowiedź na #113, oceny: +0 -2
Trochę naiwna to nie znaczy głupia.

Głupiutkie dziewczyny w anime nie są denerwujące, a zazwyczaj zabawne więc nie ma za co je nie lubić.

Najbardziej nie lubię bardzo niedomyślnych i bardzo nieśmiałych męskich bohaterów w anime. Nie lubię również bardzo zboczonych męskich bohaterów.

Dziewczyny mogą takie być.
[122] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Bastete [83.2.240.*], 15.02.2010, 06:06:09, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
BastetePoza tym, że głupia to była dodatkowo naiwna. Jej czyny o tym świadczą. O czym tu dyskutować? Każdy lubi kogo chce lubić więc pozwól, że ja jej lubić nie będę.
[128] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 15.02.2010, 12:46:31, odpowiedź na #122, oceny: +0 -2
Nawet główna bohaterka K-On nie była głupia. Chyba nie wiesz (i wielu innych niemyślących oglądaczy anime również) jakie cechy musi mieć postać w anime żeby była głupia.

Zabawna/słodka/moe/kawaii nie znaczy głupia o czym wielu tępych oglądaczy anime zapomina.
[129] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Bastete [83.2.240.*], 15.02.2010, 18:51:46, odpowiedź na #128, oceny: +2 -0
BasteteWidzę, że ma masz całkiem nowe pojęcie naszej poczciwej głupoty. Prawdopodobnie za dużo anime spowodowało, że Twoja tolerancja mocno podskoczyła i to co jest głupie a jest w słodkim opakowaniu Tobie wydaje się tylko słodkie.

Ona była tak po ludzku głupia, nierozgarnięta, bez wyobraźni i naiwna. Nie twierdzę, że była kretynką czy coś w ten deseń. Taka ludzka poczciwa niczym nie wyróżniająca się głupota. Nie twierdzę też, że nie była sympatyczna, bo z tacy ludzie potrafią być poczciwi i sympatyczni. Nie twierdzę też, że nie była słodka i urocza, bo była. Ona była tylko głupia.

Pas, nie ma co tego ciągnąć.

Btw. pozawalam Ci mieć ostatnie słowo w tej dyskusji.
[130] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 16.02.2010, 02:36:47, odpowiedź na #129, oceny: +0 -2
Ona nie była głupia. Euphemia była inteligentna, piękna i wspaniała.

Głupi to był Lelouch bo zabijał również dobre/niewinne osoby.

Głupi to był Light Yagami bo również zabijał wiele dobrych i niewinnych osób.
[131] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 16.02.2010, 07:04:18, odpowiedź na #130, oceny: +1 -0
ChaosPowiedziałbym, że tomeczek nadużywa Brzytwy Hanlona, ale to niemożliwe, bo on jest zbyt dobrym jej przykładem sam.
[132] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 16.02.2010, 14:30:54, odpowiedź na #131, oceny: +0 -2
Jak nie masz zamiaru nic mądrego napisać to się zamknij głupku.
Nudny już jesteś.
[136] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Itoshiki [*.icpnet.pl], 16.02.2010, 22:05:43, odpowiedź na #132, oceny: +0 -0
ItoshikiTom opanuj się, błagam.
[134] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Bastete [83.2.240.*], 16.02.2010, 16:59:25, odpowiedź na #131, oceny: +1 -1
BastetePrzez adresata niestety nie zostałeś zrozumiany, ale ja doceniam trafną uwagę :)
[135] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 16.02.2010, 21:34:39, odpowiedź na #134, oceny: +1 -1
ChaosDziękuję bardzo :)
[78] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 13.02.2010, 17:31:24, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
SStefanTo mi przypomina sprawę Akito z Fruits Basket - kiedy wszyscy myśleli, że to facet, fanki zachwycały się jego okrucieństwem wobec podległych mu członków rodziny Souma i robiły sado-maso yaoi z nim i Yukim. Gdy okazało się, że to kobieta, tylko się przebiera i nawet bohaterowie nie wiedzieli, nagle podniósł się krzyk, że jest obrzydliwa i nieludzka i jak tak można, kobieta mnie bije :3
[137] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 19.02.2010, 23:41:18, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukio ile wiem, pare już ma na koncie tu na acepie, a jeśli nie pare, to na pewno Higurashi albo ja już ludzi mylę :)
[91] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Kamikaze [78.30.76.*], 14.02.2010, 00:19:51, odpowiedź na #64, oceny: +1 -0
Kamikaze"8. Czy ja naprawdę muszę to wszystko wypisywać? XD*"
Ile tysięcy znaków by poszło? A i tak największą jest jego narzekanie na budżet serii xD
[105] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 14.02.2010, 13:10:16, odpowiedź na #64, oceny: +0 -4
Chaos ty tak na serio to napisałeś czy udajesz jeszcze większego idiotę niż jesteś ?

Zrozum baranie, że nie możesz obrażać postacie w anime tym bardziej tak fajne jak z tej listy.
[114] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Bastete [83.2.240.*], 14.02.2010, 21:02:32, odpowiedź na #105, oceny: +2 -0
BasteteRzeczywiście, postaciom robi się z tego powodu straszne przykro.
[66] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
M3n747 [*.chello.pl], 13.02.2010, 10:13:13, oceny: +1 -1
M3n747Nie znam żadnej z tych serii ani postaci i jakoś nie żałuję.
[68] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Tommy [*.leon.com.pl], 13.02.2010, 11:19:16, oceny: +0 -0
Where the hell is YOKO!
[69] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 13.02.2010, 11:45:59, oceny: +0 -0
LuchiankaTylko znam 1/4 bohaterów z tego rankingu niestety.
[71] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
zergadis0 [95.108.1.*], 13.02.2010, 13:18:35, oceny: +0 -0
Muszę w końcu tego Gundam Seeda obejrzeć XD. Co do reszty listy - nie jest jakoś tragicznie, większość postaci znajdujących się na niej też bardzo lubię, aczkolwiek mój ranking wyglądałby dość mocno inaczej.
[73] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Leju [*.chello.pl], 13.02.2010, 13:35:55, oceny: +0 -0
Ooo nawet Saber się załapała^^
[77] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
4xI [*.suw.abpl.pl], 13.02.2010, 15:46:28, oceny: +0 -0
4xI>ctrl + f
>nie ma Kaminy, ani Simona... ani też Yoko

why...? ;_;
[79] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 13.02.2010, 17:31:34, oceny: +0 -4
Gundam SEED nie oglądałem, a tu dwa pierwsze miejsca.
Co do Sheryl to oczywiście mogę się z tym zgodzić.
Natomiast Haruhi (świetny charakter) powinna być wyżej od Nagato, a nie odwrotnie.

Senjougahara Hitagi dopiero na 9 miejscu, a była bardzo fajniutka.
[87] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 13.02.2010, 19:40:17, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
GrisznakŁoj daj spokój Tomuś, wiadomo, że Haruhi się załapała tylko dlatego, że podkłada jej głos pańcia, do której fapi 2/3 dżapańskich nolifeów.
Bo co ciekawego jest w piszczącej, wiecznie nabuzowanej szczeniarze to nie wiem... Niebieskowłosa przynajmniej wciela w życie zasadę "milczenie jest złotem".
[92] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 14.02.2010, 01:04:24, odpowiedź na #87, oceny: +0 -4
Dziwne żeby ktoś z powodu seiyuu oceniał pozytywnie lub negatywnie daną postać. To charakter/zachowanie zazwyczaj o tym decyduje, a głos to kwestia przyzwyczajenia i zazwyczaj dobrze pasuje do postaci.

Haruhi wyróżnia się od większości (nawet podobnych) bohaterek. Ma taki charakter jaki bardzo lubię w anime.

Nie wiem jakie ty lubisz bohaterki w anime, ale często podkreślasz, że moe ci nie odpowiadają.
[95] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 14.02.2010, 02:15:44, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
SStefanPrzecież wymienił, że Sailor Mercury, Robin Sena, Pirotess, Rally Vincent, Fuu Hououji, Rin z Mnemosyne - gdzieś wyżej :)

Ale się po troszę z nim zgodzę - niektórym nazwisko Ayi Hirano sprzeda wszystko, niestety nie dlatego, że jest tak dobrą seiyuu (choć nie narzekam, była w końcu znakomitą Konatą), ale dlatego, że się rozbiera do magazynów. Na Sankaku nawet nazywają ją 'Popular idol and occasional seiyuu'.

Choć, z drugiej strony, Hirano zdobyła tak wielką popularność właśnie dzięki Haruhi, a więc raczej tak wielu dziwnych ludzi gustuje w tej suce. Seriously, kiedy TUŻ OBOK NIEJ jest moe Mikuru i Rei Ayanami w okularach i mundurku szkolnym?...
[98] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 14.02.2010, 09:13:29, odpowiedź na #95, oceny: +0 -0
ChaosEJ! Nie porównuj Nagato z Rei! To już przesada XD

BTW, psychotest: "Wymień ulubioną postać z głównych bohaterów NGE, a powiem ci jakie schorzenie psychiczne posiadasz"? XD
[100] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 14.02.2010, 10:29:45, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
GrisznakHayashibara przynajmniej się nie rozbierała do świerszczyków...
A ja lubiłem Misato i Gendo. And so?
[103] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 14.02.2010, 13:06:17, odpowiedź na #100, oceny: +0 -2
Do jakich świerszczyków człeku ?
[108] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 14.02.2010, 13:15:44, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
ChaosHmmm... lubisz dwie postaci na wysokich stołkach, mające tendencje do nasużywania uprawnień i podejmowania ryzykownych kroków o małej szansie powodzenia. Obojr też wykazują patologiczne przywiązanie...spodziewałbym się, że jesteś nadopiekuńczy, przesadnie terytorialny i masz skłonności do paranoi :P
[110] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2010, 13:23:45, odpowiedź na #108, oceny: +0 -0
Ankha ja lubię Rei, Ritsuko i Suzuharę. Co z tego można wyczytać? :)
[115] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 14.02.2010, 22:21:36, odpowiedź na #110, oceny: +0 -0
ChaosAle Suzuharę Toji'ego, czy kogoś z jego rodziny? :P

Gdyby nie Suzuhara, to bym twierdził, że masz skołonność do starszych panów mających nad tobą władzę i lubisz być uległa, nie pamiętam jak to zboczenie się nazywa.

Z drugiej strony, to Toji jest o tyle nie na miejscu w NGE, że nie przedstawia sobą żadnej konkretnej patologii psychospołecznej. Nawet Kensuke jest otaku, a pani przewodnicząca klasy ma problemy z wyrażaniem uczuć.
[119] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.02.2010, 01:06:45, odpowiedź na #115, oceny: +1 -0
SStefanToji jest wsiurem. Tak po prostu - dres, techniawa i lanie po mordzie. ♥
[124] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 15.02.2010, 06:42:32, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
ChaosTo niestety nie kwalifikuje się jako patologia psychospołeczna. Nie w skali Evangeliona.
[118] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2010, 23:35:55, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
SStefanWłaśnie, jakich świerszczyków? Bielizna i kostiumy kąpielowe to jeszcze nie pokazywanie wszystkiego, serio-serio ;)
Fakt, Hayashibara to wysoka klasa, ale i tak by się nie rozbierała, bo jest już stara. No i Hirano złą voiceaktorką nie jest, bardzo dobrze gra swoje postacie, przynajmniej te, z którymi się zetknęłam.
A tak swoją drogą, ostatnio doceniłam tę Twoją Hisakawę, w roli Yohko Mano jest świetna!
[125] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.02.2010, 09:56:30, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
GrisznakNo ba, Aya Hisakawa wielką seiyuu jest.
A tak serio odnośnie Hirano, to ja nie wiem, czy ona gdzieś już nie pozowała nago czy topless. Nie zdziwiłbym się.
[127] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.02.2010, 12:33:06, odpowiedź na #125, oceny: +0 -0
SStefanJa z Sankaku wiem tylko tyle, że nie potrafi prawidłowo założyć bikini i wkłada sobie wykałaczki w uszy :3
A tak całkiem serio, to mnie interesuje jednak bardziej jako seiyuu. Jest w tym naprawdę niezła, szkoda, że się rozdrabnia, jeszcze mogłaby wyjść na ludzi...
[133] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 16.02.2010, 16:34:09, odpowiedź na #127, oceny: +0 -0
GrisznakAleż ja nie twierdzę, że jest złą seiyuu. W najnowszym Saint Seiya jej Atena jest naprawdę udana.
[102] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 14.02.2010, 12:45:06, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
SStefanPrzecież Yuki jest wszystkim tym, do czego wzdychali fani Rei?... Plus częściej noszony mundurek szkolny, plus okulary.

Ulubiony? Toji albo Misato :D Czyżbym była nerwowa i nadpobudliwa? :3
[109] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Chaos [*.acn.waw.pl], 14.02.2010, 13:18:20, odpowiedź na #102, oceny: +0 -0
ChaosO mój boże, fani Rei... nie wiem, ja w Yuki lubię to, że ma wyczucie do robienia dokładnie tej pierdółki którą trzeba w dokładnie tym momencie który trzeba. Poza tym okazywała ducha walki, przywiązanie do więcej niż jednej osoby i przysiągłbym, że ma poczucie humoru, tylko nie wie jak się śmiać.

Toji i/lub Misato? Ty po prostu niewyżyta jesteś ;P
[104] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 14.02.2010, 13:06:53, odpowiedź na #95, oceny: +0 -2
Co masz na myśli pisząc "że się rozbiera do magazynów" ?
Zapewne i tak nic nie pokazuje.

Hirano w roli Haruhi (i w innych również) doskonale wypada. Uwielbiam taką żywiołowość w głosie Haruhi.

Robin Sena to ta wiedźma z Witch Hunter Robin. No faktycznie bardzo fajna była. Zresztą jak całe anime.
Rin z Mnemosyne też była ciekawa choć tamta druga nie była gorsza. Też bardzo sympatyczna.
[138] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 28.02.2010, 16:31:03, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukiheh no ja tam nie patrze na Hirano, Haruhi jest dla mnie jedną z najlepszych bo dla mnie jest dosć oryginalna postacią no i lubię takie dziewczyny z realnego życia, takze wiesz..każdy moze mieć inny powó by lubić daną bohaterkę, nie mozesz niczego z góry zakładać ^
[85] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Metheor [*.chello.pl], 13.02.2010, 18:56:05, oceny: +0 -0
Metheorheh, jak się nie lubi serii o mechach to się nie zna większości tych postaci.

Fuj, Leluch na pierwszym ;/ Gintoki powinien tam być :D
[90] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Kamikaze [78.30.76.*], 14.02.2010, 00:19:47, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
KamikazeZa bardzo narzekał na budżet, więc jest te kilka pozycji niżej.
[86] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Anu [94.78.133.*], 13.02.2010, 19:34:57, oceny: +0 -0
O, Yuuri z Kyou Kara Maou!
Nie spodziewałam się go, choć jest jedną z moich ulubionych postaci.
Sagara na dziewiątym, wybuchowy chłopaczek, rozwala mnie swoim podejściem do życia xD
[116] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Kasumi1 [*.adsl.inetia.pl], 14.02.2010, 22:53:34, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
Kasumi1A ja się cieszę z pierwszej pozycji Leloucha xD
[117] Re: Top ten bohaterek i bohaterów anime minionej dekady
Wiki-chan [*.chello.pl], 14.02.2010, 22:58:07, oceny: +0 -0
Wiki-chanMruu^.^
Lulu na 1miejscu^^ i prawidłowo:D
Edzio 4 no też ładnie:D
Powered by WashuOS