header imageheader imageheader image
{Wydarzenie}
reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Autor: Virus, Data: 18.04.2005, 16:53:19, Źródło: reANIMation Team
VirusreANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów MangiW tym roku po raz drugi zostaną przyznane nagrody fanów, miłośników i czytelników japońskiego komiksu. Ogłoszenie wyników reANIMek 2005 oraz wręczenie nagród odbędzie się na II Ogólnopolskim Festiwalu Komiksu Japońskiego - reANIMation 4.

Nagrody i antynagroda zostaną przyznane w 10 kategoriach:
  • Najlepszy wydawca mangi w Polsce
  • Najlepsza manga wydana w Polsce
  • Najlepsza okładka mangi wydanej w Polsce
  • Najlepszy bohater(ka) spośród mang wydanych w Polsce
  • Najlepsza polska strona www, poświęcona tematyce mangi
  • Najlepszy polski fanzin - drukowany i/lub rozpowszechniany drogą elektroniczną
  • Najlepszy wydatek okołomangowy
  • Najlepszy polski publicysta zajmujący się tematyką mangi
  • Największa mangowa porażka w Polsce
  • Najlepszy mangowy twórca na świecie
Głosowanie odbywać się będzie w dwóch turach: poprzez internet - na stronie www.reanimation.pl, w dziale konkursy znajduje się odpowiedni formularz, oraz na samym festiwalu - uczestnicy otrzymają ankiety do wypełnienia. Wyniki zostaną ogłoszone podczas drugiego dnia festiwalu.

Wśród osób, które wypełniając ankietę podadzą swoje dane, rozlosujemy nagrody.

Zapraszamy do głosowania i na Festiwal, który odbędzie się w dniach 13-15 sierpnia 2005 roku, w Bydgoszczy!

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: reANIMation.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 45 dodaj

[1] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
artificial fan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 07:21:30, oceny: +0 -0
artificial fanczy reanimki beda wygladac tak samo, czy zmieni sie projekt? moze tym razem ta pielegniareczka moglaby sie obejsc bez kostiumu (tudziez kostium moglby by jeszcze bardziej obcisly ;)
[2] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
froger3 [*.proterians.net.pl], 19.04.2005, 08:30:50, oceny: +0 -0
froger3ej zanim zagłosujecie przeczytajcie zasady.. bo np. co tam bebop robi albo anime +(w kategorii najlepszy publicysta.. no comment) to ja nie wiem..
[3] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
michio [217.8.190.*], 19.04.2005, 09:43:14, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
michioKtoś to będzie weryfikował?
[6] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
artificial fan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 10:57:06, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
artificial fantak zielony. potomki nas zweryfikuja w jakim mandomowym ipn-ie. a ja mam kilka pytan natury ogolnej do organizatorow jeszcze, wiec pisze tutaj: co to jest "wydatek okolomangowy" (sic!)? bo mnie sie glownie z wydawaniem pieniedzy kojarzy, a chyba nie do konca o to chodzilo. poza tym jak byk jest tam napisane "najlepszy polski", wiec kiepsko o inteligencji mandomu swiadczy fakt glosowania na importy z oni-techu lub honyi. podobnie jak dawanie odpowiedzi "nie ma" w pytaniu o cokolwiek najlepszego. ja rozumiem, ze intencja glosujacego moze byc chec nie przyznania nagrody w tej kategorii (jest taka mozliwosc? kolejne pytanie do org.), ale jesli jest jakis wybor, to musi byc cos najlepszego, nawet najlepszego ze sterty nawozu naturalnego. poza tym, organizowanie coroczne takiego plebiscytu ma sens wowczas, kiedy podczas kolejnych edycji glosuje sie na tytuly i osoby z minionego roku. bo jakiz sens ma nagroda, jesli co roku jest globalna i za caloksztalt? osmiesza sama siebie, ferujac za kazdym razem inne wyroki w tych samych kwestiach, jesli mozna to tak ujac (mozna). ja rozumiem, ze poprzednim razem to byl start, wiec mozna bylo zaleglosci jednym kopniakiem zalatwic, ale skoro organizatorzy postanowili kontynuowac, mogli to jakos lepiej wymyslec. kolejne pytanie (ale juz zlosliwe) - czy organizatorzy maja zamiar znowu naglosnic nagrode "przed" i olac zupelnie promocje "po"? ;PP Eh te mangowce, nic porzadnie zrobic nie potrafia ;]]
[7] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
artificial fan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 12:27:36, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
artificial fanok. doczytalem. odwoluje oszczerstwo jesli chodzi o corocznosc. kapie sie w smole i tarzam w pierzu ;]
[12] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Virus [*.f.INTELINK.pl], 19.04.2005, 14:16:06, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Viruspoza tym, organizowanie coroczne takiego plebiscytu ma sens wowczas(...)
No to chyba juz sam doczytales? :) Jak to bylo z tym "mandomem" i pisaniem bez przeczytania objasnien i zasad? ];)

No, ale skoro jest mozliwosc powiedzenia w kolejnym miejscu o co chodzi, to skorzystam. A wiec: glosujemy tylko i wylacznie na wydarzenia, ktore mialy miejsce od lipca 2004 do momentu glosowania, takze na komiksy/pisma/ksiazki/fanziny ktore ukazaly sie w tym okresie oraz na strony internetowe i publicystow, ktorzy byli aktywni w ostatnim roku. Wszelkie wpisy nie spelniajace tego warunku beda oczywiscie uznawane za niewazne i nieuwzgledniane w oficjalnym rankingu (oficjalnym rankingiem NIE jest ten umieszczony na stronie, on jest pogladowy :)

czy organizatorzy maja zamiar znowu naglosnic nagrode "przed" i olac zupelnie promocje "po"?
Nie rozumiem zarzutu?

Odnosnie jeszcze twojego pytania o wyglad tegorocznej reANIMki - pozostawimy to narazie jak zwykle tajemnica ;)
[16] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
artificial fan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 15:36:17, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
artificial fanJak to bylo z tym "mandomem" i pisaniem bez przeczytania objasnien i zasad? ];)

juz sie pokajalem... cholera, teraz mam piora na staniku --

Nie rozumiem zarzutu?

to bardzo proste. poprzednim razem reanimka byla na sieci bardzo rozreklamowana, po czym po przyznaniu nagrod zapadla CISZA. w calej sieci znalazlem wzmianke o nagrodzonych na wraku (taki glupawy serwis informacyjny) i (z kilkudniowym opoznieniem) na stronie konwentu. ztcp informacja nie znalazla sie nawet na acp, ktory to serwis ponoc mial patronat prasowy nad konwentem. nie mowiac o roznych gildiach czy innych takich. nie wiem za bardzo, jak organizatorzy widza role takiej nagrody, ale na moj chlopski rozum, to nagrody tego typu sa po to, aby promowac... wartosciowe zjawiska, osoby, tytuly - generalnie nagrodzonych. zeby je promowac, trzeba naglosnic nie tylko sama nagrode przed jej przyznaniem (to moze zapewnic tylko odpowiednia frekwencje glosujacych), ale takze ujawnic jej wyniki gdzie popadnie (a przynajmniej wypadaloby to zrobic tam, gdzie sama nagroda byla wczesniej reklamowana). sam fakt przyznania nagrody nikomu za bardzo nie pomoze (chyba, ze ktos akurat potrzebowal przycisku do papieru). no chyba, ze jedynym celem ustanowienia tej nagrody byla chec podniesienia prestizu imprezy. ale nie posadzam organizatorow o takie niskie zadze ;] budowanie prestizu to trudna sprawa i jak na razie nikomu nie udalo sie 'ufundowac' powaznie traktowanej, ogolnie respektowanej (albo chociaz kontrowersyjnej i dyskutowanej) nagrody w fandomie m&a. asucar jest ladny, ale przechodzi prawie bez echa, poza tym zasady jego przyznawania sa dosc niejasne (chociaz nagroda przyznawana przez jakies gremium ma sens - jednak jej prestiz zalezy wtedy od prestizu danego gremium). reanimka moglaby byc powazna nagroda 'mandomu', ale troche jej do tego brakuje. sam nadmiar kategorii i dysproporcja waznosci pomiedzy nimi zle dziala na wage nagrody - ja rozumiem nagrode dla autora, dla tytulu, dla wydawnictwa, dla publicysty, za dzialalnosc fanowska nawet, ale 'najlepsza okladka' (co to znaczy 'najlepsza okladka'? najladniejsza? najlepiej oddajaca tresc komiksu? dobrze wygladajaca na polce?)? 'wydatek' okolomangowy (ciagle nie podoba mi sie to sformulowanie, ale juz widze, skad je sciagneliscie;pp)? moim zdaniem to niepotrzebne rozdrabnianie sie. podobnie niepotrzebna (a nawet szkodliwa) jest chyba kategoria 'wpadka mangowa', bo mandom do konstruktywnej krytyki raczej jeszcze nie dorosl i za posrednictwem tej antynagrody wyraza osobiste antypatie. poza tym same sformulowania 'najlepsza manga wydana w polsce', 'najlepszy tworca na swiecie' sa dosc niefortunne, bo chyba dla kazdego myslacego trzezwo oczywistym jest, ze nagrodzone zostana tytuly najbardziej popularne, niekoniecznie najlepsze (zwlaszcza, ze w miare obiektywne wybranie kandydata do kategorii 'najlepszy mangowy tworca na swiecie' wymagaloby naprawde niezlej znajomosci komiksu japonskiego, ktorej to wielu polskim fanom po prostu brak). a coz takiego znaczy 'najlepszy bohater/ka'? O_o to juz zupelny nonsens, bo to kategoria otwarcie 'popularnosciowa'. poza tym w nazwie kategorii zastosowano niefortunny skrot myslowy - 'najlepszy bohater(ka) sposrod mang wydanych w polsce' sugeruje, ze bohaterami sa mangi same w sobie (w razie watpliwosci zapytajcie pani od polskiego).

Odnosnie jeszcze twojego pytania o wyglad tegorocznej reANIMki - pozostawimy to narazie jak zwykle tajemnica

ha ha ha, pewnie jeszcze sami nie wiecie, czy uda sie wam namowic adlera na kolejny rysunek, co? ;pp
[21] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Virus [*.f.INTELINK.pl], 19.04.2005, 20:20:13, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
Virusha ha ha, pewnie jeszcze sami nie wiecie, czy uda sie wam namowic adlera na kolejny rysunek, co? ;pp
Nie, poprostu projekt graficzny reANIMki 2005 jest nadal w fazie rozwojowej. Co oznacza, ze zastanawiamy sie nad roznymi alternatywami wygladu tegorocznej nagrody.

w calej sieci znalazlem wzmianke o nagrodzonych na wraku (taki glupawy serwis informacyjny) i (z kilkudniowym opoznieniem) na stronie konwentu.
Przepraszam w imieniu organizatorow, ze czasami musza spac. Postaramy sie aby to sie wiecej nie powtorzylo :)

Co do serwisow informacyjnych - informacje zostaly rozeslane, AFAIR to niektore serwisy pokusily sie o umieszczenie. Jak chocby wspomniany WRAK. Mam nadzieje, ze w tym roku wspolpraca mediow w tym zakresie bedzie szersza.

co to znaczy 'najlepsza okladka'? najladniejsza? najlepiej oddajaca tresc komiksu? dobrze wygladajaca na polce?)?
To znaczy taka, ktora zdaniem glosujacego jest najlepsza. Nie wnikamy w powody decyzji.

podobnie niepotrzebna (a nawet szkodliwa) jest chyba kategoria 'wpadka mangowa', bo mandom do konstruktywnej krytyki raczej jeszcze nie dorosl
Traktujac to cos co nazywasz "mandom", a lepiej nazwac "ogolem fanow" jak gowniarzy w pieluchach, nie pozwolisz im dorosnac. Cokolwiek rozumiesz pod tym zwrotem :)

Ale w sumie z tym dorosnieciem masz racje. Przy nagrodach komiksowych "K", ktore byly jednym z pierwowzorow reANIMek nie przypominam sobie glosow w stylu "a po kiego ta kategoria?" albo "psze pana, ale oni przeciez glosuja na to co lubia, a nie to co jest moim zdaniem dobre". Komu nie odpowiadala zaproponowana formula - nie bral udzialu w plebiscycie. U nas natomiast odrazu robi sie wielkie halo i wyliczanie, ktore jakby kontynuowac jednym torem to by wyszlo, ze nie ma sensu wogole jakichkolwiek nagrod w jakichkolwiek kategoriach przyznawac. Niezaleznie od systemu wylaniania laureatow, bo zawsze wyjdzie jakos tak, ze wyniki opieraja sie na preferencjach glosujacych, a nie wnioskach "jedynie slusznych krytykow co tylko oni wiedza co jest dobre"[tm].

Na tej samej zasadzie nie ma sensu robic wyborow do parlamentu, do samorzadow czy czegokolwiek. Bo kazde ogolnodostepne glosowanie oznacza jedno - wygrywa ten, ktory najbardziej przypasowal wiekszosci glosujacych. Czy to zle? Nie sadze. Daje to mozliwosc powiedzenia nagrodzonym "to co robicie jest dobre, ludziom sie podoba i chca was nagrodzic za wasza prace, ta symboliczna statuetka". I tak tez traktujemy reANIMki - jako sposob na wyrazenie swojego zdania przez fanow. Dlaczego fani maja takie zdanie, co ich sklonilo do takiego, a nie innego glosowania albo czemu uznali jedno za dobre, a nie drugie - nie wnikamy.
[24] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
michio [217.8.190.*], 20.04.2005, 08:59:52, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
michio Przy nagrodach komiksowych "K", ktore byly jednym z pierwowzorow reANIMek nie przypominam

Virrr, "K" to naprawdę nie jest dobry wzór i nie ma się czym chwalić ]:>

[szczegóły w MA-88 #6]
[26] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
artificial fan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.04.2005, 15:59:07, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
artificial fanno no no, mister anderson. nie zrozumielismy sie. mialem wrazenie, ze moja krytyka zostanie odebrana jako kontruktywna, a nie zlosliwe czepialstwo sie. stad tez rzeczowe i konkretne - moim zdaniem - zarzuty. a jesli chwilami moje wypowiedzi brzmia odrobine zlosliwie, to juz wina mojego zjebanego charakteru - shitsurei shimasu!
nie krytykuje (bron boze!) idei ani formy reanimek. idea jest w porzadku (o potrzebie fandomowej nagrody i ewentualnych korzysciach z faktu istnienia takowej juz pisalem w powyzszych komentarzach), a forma plebiscytu ma swoje zalety, jak i wady (powiedzmy, wiecej zalet niz wad, zwlaszcza przy braku odpowiednio szanowanych gremiow, ktore takowa nagrode przyznac by mogly). to, co krytykowalem, to pewne (i latwe do poprawienia przy odrobinie dobrej woli) niedociagniecia, jakie w mojej opinii zostaly popelnione przy "projektowaniu" plebiscytu i nagrody.
piszesz, ze wzorowaliscie sie na K, ktora to ponoc ominely glosy krytyki. alez skad! nagroda ta byla krytykowana przez milosnikow komiksu wielokrotnie (prawdopodobnie kazda nagroda tak ma, fantastyczny zajdel na przyklad tez czesto bywal zapalnikiem burzliwych dyskusji, a nawet srodowiskowych wojen), a jako wzor niespecjalnie sie nadawala, miedzy innymi zwlaszcza z powodu swoich wad - chociazby nadmiaru kategorii wlasnie, ktore czesciowo najezdzaly na siebie, rozmywaly nawzajem swoj sens, roznily sie znacznie istotnoscia i w rezultacie obnizaly range wyroznienia. reanimka kategorii na szczescie ma duzo mniej, jednak i tak uwazam, ze zbyt duzo i niektore sa zbedne, a z kolei inne niezbyt szczesliwie sformulowane. a znowu pewnych rzeczy w ogole nie uwzgledniaja - dlaczego zabraklo na przyklad nagrody dla najlepszego tlumacza (lub za najlepiej przetlumaczona mange). tlumaczenie komiksow, zwlaszcza z jezyka tak odmiennego jak japonski, to trudna sztuka i "dochowalismy" sie kilku niezlych tlumaczy (np. kabura, watanuki, kiersnowski, nowakowski i murzyniec tez nie sa zli, a pojawiaja sie ciagle nowi), ktorym warto by wyrazic w jakis sposob swoje uznanie. no to jak - taka nieistotna pierdola jak okladka (przepraszam za lapidarnosc) zasluguje na nagrode, a tlumaczenie (od ktorego tak wiele zalezy) juz nie? to tylko przyklad. generalnie, moim zdaniem reanimka jest nagroda troche nieprzemyslana. zaimportowaliscie (troche na sile) na grunt fandomu m&a pewne nieszczesliwe rozwiazania, ktore nie sprawdzily sie takze w przypadku K (ktora spotkal nieszczesliwy los zreszta - z demokratycznego plebiscytu zamienila sie w ostatniej edycji w dziwacznego potworka, gdzie "uznani krytycy" typuja tytuly i autorow, na ktorych potem pozwalaja laskawie zaglosowac w plebiscycie).
co do antynagrody i mojego domniemanego traktowania tzw. 'mandomu' jako bandy gowniarzy - to nie tak. po prostu widze, co sie dzialo rok temu, widze co sie dzieje teraz. wygra w cuglach prawdopodobnie upadek mangazynu i jedi. ja rozumiem intencje glosujacych (zapewne pragnacych wyrazic swoj zal), ale jak to bedzie wygladac w praktyce? otoz jedi i redakcja bylego mangazynu dostanie antynagrode za... upadek pisma, no tak, ale wyjdzie na to, ze za pismo (antynagroda to krytyka, a nie list kondolencyjny). moze im sie nalezy, ale czy jak wiem, czy zasluguja na taki gwozdz do trumny? to tylko taki przyklad.
generalnie, antynagrody to sliska sprawa, ziarno fermentu i przykry zgryz na ceremonii tak wesolej, jak wreczanie nagrod. kolejny nieszczesliwy import z K i kolejna rzecz do przemyslenia.
co do poinformowania opinii publicznej o laureatach zeszlorocznych - nie wnikam w powody, ale rzecz zostala spieprzona, to jest fakt i wielka szkoda. i nie, nie pamietam, zeby gdziekolwiek oprocz wraka (z serwisow - mangowych, komiksowych i ogolno-popkulturowych - przeze mnie przegladanych) i strony konwentowej (a kto zaglada na strone konwentowa po konwencie?) zamieszczono odpowiedniego newsa. jesli ktos mi udowodni (najlepiej linkiem), ze jednak sie myle i rzucam potwarze, zglaszam chec ponownego wykapania sie w smole i wytarzania w pierzu.
[27] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Virus [*.f.INTELINK.pl], 20.04.2005, 17:55:33, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
VirusPozwol, ze odpisze tylko pokrotce na najwazniejsze czesci. Brak czasu goni :(

1) "K" bylo tylko jednym ze wzorcow, opieralismy sie takze o nagrody zagraniczne, nie tylko ze swiata komiksu.

2) Nagroda dla tlumacza - rzecz godna przemyslenia, moze przy nastepnej edycji stworzymy taka kategorie. Nie wiem tylko czy starczy nam tlumaczy :)

3) Antynagroda - uwazam, iz sama w sobie jest przydatna i z sensem. Mam nadzieje, ze z roku na rok bedzie lepiej oddawac stan rzeczy.

4) Odwiedziny strony festiwalu po imprezie - bezposrednio po imprezie (do wrzesnia chyba sprawdzalem) naliczylismy ponad 3000 wejsc, nie pamietam ile z unikalnych adresow IP.
Statystyki poszly sie kochac wiec nie podam dokladnych informacji, ale bankowo bylo to ponad 3000.

5) Jesli mnie pamiec nie myli informacje o wynikach pojawily sie na forach tematycznych oraz niektorych serwisach niestety nazw nie pomne. Ale masz racje - moglobyc lepiej, postaramy sie w tym roku o scislejsza wspolprace z mediami.

6) Srodowiska opiniotworcze, ktore moglyby taka nagrode przyznac - jak sam mowisz, nie ma takich. Tymbardziej forma nagrody przyznawanej przez wszystkich fanow, ktorzy zechca zaglosowac jest dobra.

Sorki za skrotowca, ale obowiazki wzywaja. Zreszta chyba powoli wyczerpujemy temat :)
[14] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Virus [*.f.INTELINK.pl], 19.04.2005, 14:24:18, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
VirusSorki, w natloku literek (use
luke :) zgubilem dwa pytania:

co to jest "wydatek okolomangowy" (sic!)?
Jest to [rzecz/przedmiot/obiekt], niebedaca [manga], ale nawiazujaca do [mangi] lub srodowiska [fanow mangi], wydana w naszym kraju (artbooki z Hon`yi sie nie kwalifikuja). Czyli przykladowo: pisma, karty, figurki, ksiazki, broszury, prace fanow, etc. Do tej kategorii niezaliczamy fanzinow, gdyz te maja osobna kategorie.

(...)chec nie przyznania nagrody w tej kategorii (jest taka mozliwosc? kolejne pytanie do org.)
Teoretycznie zawsze taka mozliwosc sie moze zdarzyc - nikt nie zaglosuje w danej kategorii == nie ma nagrody/antynagrody. Jednak jak widac po wynikach pogladowych, w kazdej kategorii juz oddano glosy, wiec jakis laureat zostanie wyloniony przez glosujacych.
[11] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Virus [*.f.INTELINK.pl], 19.04.2005, 14:02:02, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
VirusTy tez nie przeczytales tekstu wyjasniajacego? ;)))))

Wyniki podawane obecnie na stronie, jak ostatnio zreszta, sa orientacyjne - sumowane przez automagiczny skrypt z regexp`ami. Uwzgledniaja wszystkie wpisy (poza pustymi i pochodnymi typu "-" lub "nie wiem", "nie czytam" itp.) jakie znajduja sie w bazie danych. Lista tam zamieszczona ma za zadanie informowac na bierzaco o postepach zabawy, ale nie mozna jej interpretowac jako wynikow ostatecznych.

Oficjalne podliczenie glosow z ankiety internetowej wykona czlek, zaraz po jej zakonczeniu (na tydzien przed impreza) i wtedy bedzie fun z wykreslaniem wpisow pustych/durnych/falszywych/nie pasujacych do zasad konkursu. Oraz przenoszenie mylnie wpisanych (np. Anime+ w kategorii "Publicysta" poleci do kategorii "Wydatek okolomangowy").

Podobnie rzecz sie miec bedzie z ankietami papierowymi, wreczanymi na r4 - podliczenie na imprezie, weryfikacja pod wzgledem sensownosci i zgodnosci z zasadami, dodanie wynikow do wczesniej podliczonych z glosowania internetowego.
[13] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Lavamancer [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 14:20:56, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
LavamancerA skąd ten człek będzie wiedział, że Anime+ ma trafić do "wydatku okołomangowego" a nie do porażki ? (może kogoś wybitnie magazyn zawiódł, nie można tego wykluczyć)
[15] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Virus [*.f.INTELINK.pl], 19.04.2005, 14:30:25, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
VirusTo byl pierwszy lepszy przyklad :) Bardziej tyczy sie przypadkow, jakie mielismy rok temu gdy w kategorii "Najlepsza manga wydana w polsce" ktos podal fanzin.

W przypadkach niejednoznacznych mylny wpis bedzie poprostu nieuwzgledniany.
[4] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
artificial fan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 10:36:20, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
artificial fanmadrze prawisz czlecze. bo co robi np jedi w kategorii najlepszy publicysta, skoro jego publicystyka to glownie infantylne wstepniaki w roznych dziwnych pismach dla dzieci, huh?
[5] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
bonescraper [*.retsat1.com.pl], 19.04.2005, 10:43:55, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
bonescraperNajlepsze są odpowiedzi "nie ma". Są 3 duże wydawnictwa mangowe - najlepszego "nie ma". Ja rozumiem, że nie ma "idealnego", ale chyba wszystkie z nich nie stoją na tym samym poziomie... zresztą to "nie ma" tyczy się każdego działu... jacy głupi ci mangowcy.
[8] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Grisznak [195.136.212.*], 19.04.2005, 12:59:55, oceny: +0 -0
GrisznakZaciekawiła mnie kategoria "publicysta".... Michio, który przez ten cały czas napisał jeden felieton do Anime + oraz kilka głupawych wstępniaków do Pisma Którego Tytułu Nie Powinno Się Przypominać ? No cóż, chyba że za internetową publicystykę komentarzową na acepie... Jedi ? Za jakiś wywiad gzieś tam ? Jak dla mnie ta kategoria w obecnej sytuacji jest ciut nonsensowna. "Wydatek okołomangowy" - czy piwo wypite podczas oglądania anime też podpada pod tą kategorię ?
[9] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
artificial fan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 13:10:47, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
artificial fanman, twoja wiedza na temat publicystow mnie zadziwia. michio, ktory napisal jeden glupawy felieton w a+, napisal tam tez kilka glupawych artykulow. oprocz tego pisuje jakies glupawe teksty na esensje.pl. bodajze tez popelnil calkowicie glupawy felieton dla gazety wyborczej (aczkolwiek nie jestem pewien, czy w prekryminowanym okresie sie zmiesci).
[10] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Grisznak [195.136.212.*], 19.04.2005, 13:17:13, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
GrisznakAle czy to wszystko mieście się w tematyce "manga & anime" ?
[19] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
artificial fan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 19:56:29, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
artificial fana myslisz, ze ten bolek potrafil by o czym innym napisac? O_o
[29] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Grisznak [195.136.212.*], 20.04.2005, 20:31:06, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
GrisznakNie znam go tak dobrze, więc zakładam, że mógłby. Ale mogę się mylić...
[17] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 19:29:42, oceny: +0 -0
YoghurtA ja sie spytam co to za zgrywa i co ja robie w rubryce "najlepszy publicysta"? Misiu, daruj sobie złośliwości :P
[18] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
michio [217.8.190.*], 19.04.2005, 19:50:18, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
michioYugi, to co wszędzie - wieś ]:>
[20] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 19:59:43, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
YoghurtProsiłem cie o coś? No i weź tu zaufaj takiemu, a ten kurde swoje :P
[22] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
michio [217.8.190.*], 19.04.2005, 21:22:23, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
michioProsiłeś, więc się stawiłem, wezwany.
[23] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2005, 23:56:16, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
YoghurtAle cie tu nikt nie chciał Pysiu
[25] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 20.04.2005, 12:05:06, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
gabrielOj Kubusie, Kubusie... /me wzdycha i wraca do swoich zajec...
[28] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.04.2005, 18:58:10, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
YoghurtA już myślałem, zę przegrałem zakład, ale jednak nie, Gabryś jak zwykle wyraził swe niezadowolenie po czym ulotnił się jak kamfora
[30] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.04.2005, 22:41:34, oceny: +0 -0
YoghurtA tak sie jeszcze spytam- Vir, kto jeszcze weryfikuje wyniki? I cz przewidziane jest namierzanie po ip autorów tak głupich odpowiedzi jak "najlepszy wydawca- TM Semic" czy "najlepszy publicysta- JPF "(wydawca, publicysta, felietonista i wizażysta też zapewne) i dotkliwe ich karanie?
[31] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
bonescraper [*.retsat1.com.pl], 20.04.2005, 22:51:33, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
bonescraperCzyli co geniuszu? Podaj przykład "dotkliwej kary". :roll: and LOL
[32] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.04.2005, 23:42:11, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
YoghurtCzy miast "dotkliwa" usatysfakcjonuje cię "straszliwa" tudzież "paskudna"? Wszystko jest w najlepszym gramatycznym porządku ziom.

A co do przykładu, skoro już o to prosisz- proponuje coś z asortymentu dokurobeja.
[33] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
bonescraper [*.retsat1.com.pl], 20.04.2005, 23:54:20, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
bonescraperNie chodzi o gramatykę ziom, tylko o to, jak sobie wyobrażasz ukaranie mnie via Internnet? ]:>

A tak BTW to popatrz... jak Ty dbasz o fandom do którego nie należysz... cóż za filantropia :P
[34] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
michio [217.8.190.*], 21.04.2005, 08:52:42, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
michioJestem za tym, by ufundować nagrodę im. Yogurta i każdemu geniuszowi wręczyć mały kubeczek bakomy czy innego danona.
[36] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.04.2005, 12:36:34, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
YoghurtAle koniecznie z kiełkami, ziarnami zbóż i 10 milionami kultur bakterii, zeby dzieci były silne i zdrowo rosły.
[37] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
bonescraper [*.retsat1.com.pl], 21.04.2005, 13:10:07, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
bonescraperSkarby polskiej wsi mówisz? :D
[38] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.04.2005, 13:28:33, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
YoghurtBa. A jako bonus mleko prosto od mojej krowy :P
[39] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
F-word [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.04.2005, 15:58:47, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Troche nagroda nie pasuje - przykładowo danon w opisach swych produktów używa słów łatwo przyswajalny...
[41] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.04.2005, 20:22:53, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
YoghurtCóż, moją misją jest być dla was niestrawnym, któż powiedział, ze yoghurty mają być łatwo przyswajalne :P
[43] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
F-word [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.04.2005, 22:19:18, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Błyśnij...
Piszesz Yoghurt nie jest łatwo przyswajalny - w imię misji...
Nagroda (im. Yoghurta) w postaci jogurtu Danone jest łatwo przyswajalna...
drogi Watsonie...
ktoś uprowadził Konsekwencję... albo to ja powinienem być w Fatimie?
[44] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.04.2005, 00:33:09, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
YoghurtPozwól, ze ci to rozpisze, Szerloku, bo sam nie wiesz, iż zawarłeś w swej wypowiedzi głębszy sens niż jest.

Jogurt Danone- łatwo przyswajalny
Yoghurt- źle przyswajalny
piszesz: nagroda nie pasuje
I masz rację, bo Yoghurt od Jogurtu dzieli przepaść szeroka niczym kanion kolorado. Nie tylko w kwestii przyswajalnosci :P
[45] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
F-word [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.04.2005, 01:44:26, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Zatem tak jak myślałem - winenem ci podziękować za zbędny komentarz. Co do autopromocji - sam nie wiem. Chyba zagłosuje skoro kandydat tak się rumieni ze skromności na afiszu. Wątek dla ciebie. over and out.
[35] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.04.2005, 12:35:27, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
YoghurtTaki jestem sympatyczny widzisz, taki miły, to i mnie doceniają i na mnie oddają głosy.... Co mnie bezgranicznie przeraża.

A jak można ukarać via internet? Najmie sie jakiego hakiera a on już będzie wiedział co zrobić :P
[40] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
Virus [*.f.INTELINK.pl], 21.04.2005, 16:42:50, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
VirusA tak sie jeszcze spytam- Vir, kto jeszcze weryfikuje wyniki?
Po zakonczeniu tego etapu glosowania (na tydzien przed impreza) wydruki z bazy danych dostanie trojosobowa ekipa, ktora juz zostala wybrana sposrod organizatorow r4. Ta sama ekipa bedzie miala za zadanie podliczyc glosy z ankiet rozdawanych na imprezie i podac ostateczne wyniki.

I cz przewidziane jest namierzanie po ip autorów tak głupich odpowiedzi jak (...)
Nie, raczej szkoda czasu ;)))))) Ale w zwiazku z wesolymi odpowiedziamy bycmoze przygotujemy cos, ale [to cos] jest w fazie pomyslu :)
[42] Re: reANIMki 2005 - Nagrody Polskich Fanów Mangi
bonescraper [*.retsat1.com.pl], 21.04.2005, 21:42:09, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
bonescraperAno wesołe... Jak napisałem, Polska a nie "polska" to od razu poprawili :]
Powered by WashuOS