header imageheader imageheader image

Vanyel

Vanyel

Sortowanie: Układ:

Vanyel - Generalek
836 x 1200
146,23 KB
Vanyel - Girl_with_gun
839 x 1200
147,86 KB
Vanyel - gostek_(stare)
799 x 1200
71,60 KB
Vanyel - ktosik_w_zielonej_szmacie
837 x 1192
103,25 KB
Vanyel - Miyoubi
600 x 708
77,69 KB
Vanyel - stare_dzieje
839 x 1190
194,72 KB
Vanyel - Sweet_Boy
842 x 1180
182,79 KB
Vanyel - takie_cus_totalny_szkic
783 x 1200
82,47 KB
Vanyel - Tsugiri02
600 x 1098
69,73 KB
Vanyel - Tsugiri_color
614 x 892
326,52 KB
Informacje
Data dodania:27.06.2003, 00:00:00Odsłon:8123Obrazów:10Rozmiar:1,37 MB

Miło nam zaprezentować fanartowy dorobek Vanyela, który tym samym dołącza do ekskluzywnego grona rysowników płci brzydkiej na anime.com.pl. To dopiero skromny początek, powiększenie galerii uzależnione jest od dostępności skanera. W imieniu autora przekazujemy prośbę o konstruktywną krytykę, która pomoże ulepszyć jego technikę.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
Brak głosów.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 41 dodaj

[1] Vanyel
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 28.06.2003, 08:26:15, oceny: +0 -0
Vanyel-chanNo i ruszyla moja galerka. Tak jak juz napisal Joe, prosze o konstruktywna krytyke, gdyz moja technika pozostawia wiele do zyczenia. Pozdrawiam i milego ogladania ^__^
[18] Re: Vanyel
kasia [*.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl], 29.06.2003, 20:58:19, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Jak dla mnie to wszystki sa super.Nie znam sie na tych kreskach itp. ,ale uwazam ze masz talent i musisz go rozwijac a na pewno dojdziesz do perfekcji!!!!:-)
[27] Re: Vanyel
Koleżanka [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 10.07.2003, 08:31:43, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Wiesz Vanyel co myślę o Twoich rysunkach w końcu widziałam je jako jedna z pierwszych. Dla mnie są one doskonałe (przynajmniej te, które mi pokazywałeś). Ale jak już ktoś tu mówił --> nie znam się na tym, nie wiem jak niby miałbyś technikę dopracowywać, ale wiem jedno: musisz rysować dalej!!
[29] Re: Vanyel
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 10.07.2003, 10:28:17, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Vanyel-chanTak Daria, Ty widzialas moje ciapajki jako jedna z pierwszych ^^ zawsze je chowalem zeby klasa sie na nie nierzucila (a szczegolnie Kura ^^) Dziekuje za komentarzyk. I masz racje Dead Can Dance jest siupel a dlatego ze to GOTYK!!! Pozdrawiam! Zagladaj czasem na galerke =^,^=
[35] Re: Vanyel
Aki [62.233.181.*], 21.01.2004, 04:33:22, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
AkiTsugiri02 jest the best. Wogóle myślę, że lepiej ryszyjesz w czarno-białym (może dlatego, że to mój ulubiony styl) ale pracuj dalej, według mnie będziesz bardzo dobry.
[2] Re: Vanyel
Cygnus [*.krakow.pl], 28.06.2003, 12:38:45, oceny: +0 -0
Noooooo, bardzo siupel ekśtla :P No nie wiem co napisac bo rysunki sa dobre, hehhe.
[3] Re: Vanyel
marti [*.warszawa.sdi.tpnet.pl], 28.06.2003, 14:05:29, oceny: +0 -0
martipostaram sie,aby ta krytyka byla konstruktywna :>po pierwsze,trodno jest powiedziec cos o Twojej kresce na podstawie fanartow.przydalo by sie,abys umiescil jakies autorskie prace.jesli chodzi o rysunki ktore teraz umiesciles,to przydala by im sie bardziej zdecydowana linnia-robia wrazenie rozmytych(chyba,ze tak mialo byc :P).poza tym dobrze by bylo,abys umiescil jakies pelnopostaciowe arty.rysowanie samych twazy nie jest zbyt rozwijajace :PP(ten jeden pan w czarnym ubranku tez jest praktycznie sama twaza :>).jesli chodzi o kolor,to jak dla mnie zbyt pochopnie dobrales kolory.dobrze by bylo,abys zdecydowal sie na jakas game a nie wykozystywal wszystko co masz pod reka :>na razie to chyba tyle-nie mecze juz,bo ogolnie jest calkeim niezle.mam nadzieje,ze niedlugo wzucisz cos jeszcze :D wtedy bede na pewno mogla powiedziec wiecej pozdrawiam marti
[4] Re: Vanyel
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 28.06.2003, 14:36:44, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Vanyel-chanDzieki za komentarz Marti. Teraz wyjasniam poszczegolne 'punkty'. Jesli chodzi o Miyoubi to chcialem, zeby byla bardzo delikatna i oddawala kobiecy wdziek, dlatego tez kreska jest bardzo delikatna i rozmyta. Co do 'pana w czarnym ubranku' to moze wyjasnisz dlaczego uwazasz, ze to sama twarz? No a pan z kolorowymi wloskami to poprostu moja bujna wyobraznia. Teraz szukam usilnie skanera gdyz mam kilka rysunkow do zeskanowania. Fakt faktem musze tez popracowac nad tlem... jak tylko zdobede skaner to obiecuje ze wrzuce cos autorskiego. Pozdrawiam i dzieki za komentarz ^__^
[5] Re: Vanyel
marti [*.warszawa.sdi.tpnet.pl], 28.06.2003, 15:40:37, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
marticoz,ten pan jest praktycznie samam twaza,bo powiedzmy sobie szczeze-nie wlozyles za duzo pracy w oddaniu tulowia :>.jest troche nieproporcionalny i jakby"wygiety".dla tego rozpatrywalam ten rysunek w kategorii samej twazy :> mam nadzieje,ze to wyjasnie sprawe i ze zbytnie Cie nie dobilam :DD.pozdrawiam i czekam na nastepne arty marti
[6] Shureika
Hyula [*.e3.pl], 28.06.2003, 15:41:17, oceny: +0 -0
HyulaOH jeejka!!!...tak mało można spotkać fanartów ali-chaaaaan!!!!....zagranicznych jest baaardzo mało...a rodzimych jeszcze nie widziałam...no chyba że swoje...albo nie??? [widzisz Mesik...przecież ja nie mam ani jednego fanartu z ali-chana!!!]...ogólnie naprawde bardzo fajne pracki...u mnie masz dodatkowego plusa za alichino..:PPPPPPP...hmmm...dobrze by było ciapnac jeszcze kilka swoich odautorskich....bo w tym momecie wychodzi mi na to, że masz ali-chanowaty stylek... a nie wiem czy takowym rysujesz..:)))...nyo i oczywiście tła...ale tak jak pisałam wczesniej w innej galerii...wg mnie tła się ciapie jak ma się taką potrzebe....bo mozna się nieźle zakręcić...i się nie znleźć..:DD...tio tyle...mało to konstruktywne..ale co tam... [nie napisze żeby ciapać więcej shureiki...bo wyjdą moje maniaczne zapędy....O_o;;]....z niecierpliwością czekam na dalsze pracki:)))
[8] Re: Shureika
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 28.06.2003, 20:51:06, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Vanyel-chanNo wiec najpierw odpisze marti ^__^ a wienc... ne dobilas me... mash racje, niepostaralem siem z tulowiem, ale to tylko wina mojego lenistwa. A teraz dla Hyulki odpishem! Me wiedziec co Hyulki lubic najbardziej ^_____^ Mesiaste me powiedziec co Hyula lubiec... Me widziec szkic Hyulki z Arturkiem i Mesiurem! Jest sooooper! Me prosic o jakies jeshcze rysunki Hyulki! Nio i Hyulka ma racje, me kochac Alichino!!! A Shureika... Calkiem ladna i ona tak jak ja lubiec kreff... Me miec nadzieje o kontakt z Hyulkom :) thenkju za uwage :) aha wlasnie skonczylem nowa prace (jak zawsze pascudna :P ) jak tylko zdobede skaner to jom wrzuce. Pozdrawiam...!
[7] Re: Vanyel
KariNComA [62.233.197.*], 28.06.2003, 19:15:36, oceny: +0 -0
KariNComAZgadzam sie z Marti - postaram sie nie generalizowac i odniose sie do powyzszych 3 prac.. Rowniez chcialabym zobaczyc wiecej Twojej oryginalnej tworczosci, poniewaz przerysowywanie nie jest akurat moja ulubiona 'dziedzina sztuki' ;) A praca pierwsza jest ewidentnym przykladem powyzszego ^^' Pan z artu nr.2 nie podoba mi sie jako calosc - cialo jest dziwnie sztywne i jakby 'napiete' a ramiona zbyt odstaja od calej jego postaci :/ Trzecia praca bylaby dla mnie jak najbardziej w porzadku gdyby nie kolorystyka i sam sposob nalozenia barw na to cos zoltego (sue me, ale nie wiem co to X.x ) Nie wiem dlaczego, ale nie jest to pierwszy przyklad takiego stylu 'wypelniania' kolorem jaki widze u Polskiego rysownika - mam tu na mysli nadawanie nasyconego odcienia tylko w miejscu gdzie pada cien a obszarow, ktorych jest najwiecej (czyli plaszczyzn rozswietlonych) pozostawianie bialymi - czy to wynika z tego, ze zalujesz papierowi koloru? ^^' Eh.. Powiedz mi dlaczego w ten sposob kolorujesz, jesli mozesz, bo np. ja nigdy bym w ten sposob nie wykanczala prac - podoba Ci sie po prostu taki styl?
Ostatnia uwaga.. W ogole to przepraszam, ze tak jade bezczelnie :/ Ale upraszano o konstruktywna krytyke - ostatnia rzecz -> usta u postaci z drugiej i trzeciej pracy sa w obu wypadkach minimalnie za bardzo przesuniete w lewo. Tym samym twarz przestaje byc symetryczna. Uwidacznia sie to jeszczze bardziej gdy rozpatrzy sie polozenie ust wzgledem nosa ^^' Eh.. Coz, to chyba wszystko z krytyki ^^' Teraz co innego: Mysle, ze nie powiem nic o technice np. olowka, poniewaz chcialabym zobaczyc wiecej prac aby moc sie jakos skladnie wypowiedziec :) Chetnie tez doswiadcze wiekszej dawki kolorow ^^ Najbardziej jednak zalezy mi na pracach, ktore powstaly calkiem w Twojej glowie, a nie takich, ktore stworzyles na podstawie prac innych autorow :)
Mam nadzieje, ze po przeczytaniu tego wszystkiego nie bedziesz mial ochoty zlapania za siakis ciezki przedmiot i przywalenia mi w gebuchne XD A cytujac Noela: Przywalic mi lopata w morde XDDD Zapraszam serdecznie do mojej galerii w celu poznania pochodzenia w/w cytatu i pozostawienia siakiegos konstruktywnego komentarza ^^ Buziaki :*
KariNka
[9] Re: Vanyel
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 29.06.2003, 00:04:50, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Vanyel-channie no przed chwilka napisalem taki dlugi komentarz dla Karinki a tu go szlak wzial bo byl chyba za dlugi bez jaj! niemam juz sily zeby to jeszcze raz pisac! jutro to napisze notatniku i dopiero wkleje zeby mnie nietrafilo! A juz i tam mam ostatnio nerwice i nawal przykrych informacji zwala mnie z nog i wywoluje wybuchy placzu. No nic, odpisze jutro bo dzisiaj poprostu niemam sily... ech juz wiem czemu... niemoge uzywac takiej jednej mojej ulubionej emotki bo przez nia wszystko znika... ale bajer... no nic teraz juz bede wiedzial...
[12] Re: Vanyel
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.06.2003, 10:55:09, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
JoeKomentarz może mieć maksymalnie 64 KB tekstu, więc chyba nie w tym problem. ;-) Zaś co do używania emotikonów to czy przypadkiem nie ma w nich nawiasów trójkątnych "<>"? Jeśli tak to musisz używac ich HTMLowych zamienników - taka jest cena za możliwość stosowania tagów HTML w komentarzach.
[10] Re: Vanyel
Robin_the_Craft_User [*.net.autocom.pl], 29.06.2003, 01:03:56, oceny: +0 -0
Robin_the_Craft_UserNyo, Van-chan^_^ Dobrze wiesz, ze lubie Twoje pracki jednakże jeśli konstruktywna krytyka to konstruktywna krytyka. Po pierwsze na podstawie tych trzech jedynie prac nie można się jakoś dłużej wypowiedzieć- za mało materiału. Poza tym są to fanarty- prace inspirowane- pokaż nam tutaj, na ACP coś 'swojego', wymyślonego przez siebie od początku do końca. Oczywiście może to być stylem a'la Kouyu Shurei, ale nie muszą to być postaci z Alichino. Spróbuj wymyślić swoje własne postaci, nadać im osobowość, zaopatrzyć w ciekawą przeszłość i w końcu je zilustrować. Mnie osobiście to bardzo pomaga przy rysowaniu ponieważ nie rysuję 'kogoś' tylko rysuję konkretnie Mece, Richarda itd, którzy to wszyscy jeden po drugim i każdy z osobna są dla mnie bardzo drodzy i dlatego wsadzam w prace całe swoje serduszko ^^'' Tiaaa!! Co do technik- polecałam Ci już kredki akwarelowe i akwarele Karmańskiego na miodzie- mam nadzieje, że wziąłeś sobie to do serca. I na koniec- to wszystko kwestia ćwiczeń. Dum spiro spero...ble ;]
[11] te no kretki i aqrelcie
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 29.06.2003, 07:35:22, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Vanyel-chanObudzilem sie juz z lepszym nastawieniem do zycia wiec szybko odpisuje, bo potem moge stracic ten humorek ^__^ co do Karinki. Moze nienapisze tak duzo jak wczoraj, kiedy to wszystko szlak wzielo, ale costam napisze. No wiec: Co do Tsugirka w czarnej koszulinie to masz racje, ze niepostralem sie, ale to wina tylko i wylacznie mojego lenistwa. A co do Tsugirka z kolorowymi wloskami to ludzie roznie reaguja na jego wlosy. Moja druzynowa np powiedziala, ze on wyglada dokladnie tak jej siostra... no cush pozostawiam to bez komentarza. Mnie sie tam kolor jego wloskow podoba... Nad ustami wiem ze musze popracowac i to duzo, tak samo dlonie, ktore wogole mi niewychodza. Co do nakladania kolorow w taki a nie inny sposob... niewiem jak wytlumaczyc dlaczego robie to akurat tak... napewno niedlatego, ze szkoda mi kredek, nieprzesadzajmy. Poprostu mi sie bardzo posoba taka rozmyta na zakonczeniu kreska i dlatego ciapam kreska przy kresce a tam gdzie swiatlo zostawiam same rozmycia i pusta kartke ^__^ no niewiem czy to dobrze wyjasnilem, ale 'staralem sie'... A teraz dla Mesiurka ^__^ (odpisuje z wielka przyjemnoscia) tak, wiem, ze moja pracki Ci siem podobaly. Bardzo dziekuje za rade z wymysleniem osobowosci itede, ale znajac mnie, gdybym rysowal ciagle te same postacie to wkoncu by mi sie znudzily i stracily kazdy milimetr uroku. Kredek i farb nadal nie kupilem bo w takiej dziurze jak Milicz w zadnym sklepie ich niema. Chyba musze poprosic me Maciusia zeby mi popatrzyl tam u siebie (MACIUS - przeczytales to?) no i fogle dzieki wam za komentarze bo przynajmniej wiem co mam poprawic... chociaz i tak wiekszosc z tych rzeczy wiedzialem... No Mesio Ty jush wiesh jak wyglada moja samokrytyka, ze prace laduja w koszu na smieci ^__^ jesli chcecie to mam na kompie jeszcze fanart z Lawful Drug rysowany dlugopisem i flamastrem co daje dosc ciekawy efekt, wiec jak tylko was on zainteresuje to moge go podeslac na galerke. Mam juz na biurku tez kilka prac autorskich tzn "swiezych" ale niemam gdzie zalatwic sobie skanera... no cush dziura to dziura a Milicz to Milicz... (czytaj Milicz to dziura) Aha mam jeszcze pytanko... Co myslicie o oczach narysowanych tu postaci bo ten element najczesciej powtarza sie nawet w moich autorskich pracach, gdyz niewiem czy zauwazyliscie mimo iz Miyoubi jest przerysowana z jednego z kadrow Alichino to ma inne oczka, ktore sam zrobilem. To by bylo na tyle... Pozdrawiam i czekam na kolejne konstruktywne komentarze. Vanyel-chan
[13] Re: te no kretki i aqrelcie
KariNComA [62.233.197.*], 29.06.2003, 11:07:36, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
KariNComAOczka som sliczne bo bardzo dopracowane i miodzio wycieniowane!! Ale dalej w 99% inspirowane Kouyu Shurei.. To sa oczy Kouyu i chyba bede je musiala zaczac nazywac oczami Vanyela ^^'
O herach nic nie powiedzialam :D Sa cacy!!
*me kce oryginalnych prac!! Czekam na apdejta z pracami autorskimi!!*
Dziwne, ale ja wlasnie zawsze uwazalam, ze latwiej jest wymyslic sobie postac niz przerysowywac czyjas, tak aby zachowac jej charakterystyczne cechy.. Wole sama kreowac postacie, wtedy moge je dowolnie zmieniac i nie naraze sie na krytyke kogos, kto powie mi, ze np.moj Enju nie wyglada jak Enju (jesli juz jedziemy po tematach Alichino ;)
Co do nakladania koloru - w takim razie jest to Twoja technika, wiec juz nic na ten temat nie powiem :) Bo jesli taka preferujesz to nie mam sie do czego przyczepic ^^
Pozdrawiam w takim razie i czekam na wieceeeeej pracek ^^
KariNka
[14] znowu hyulka..;))
Hyula [*.e3.pl], 29.06.2003, 12:16:35, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Hyulahmm...nyo tak..jesli te oczęta pani m. sa z pamieci ciapnięte..to faktycznie stylek shureikowej wszedł ci w krew...shurei rządzi :DDD~~~~~...ale wiesz...vanielku...radze ci od czasu do czasu ciapnąc pare tych samych postaci w różnych minkach itd...to pomaga w póżniejszym rysowaniu mang [a przecież wszyscy do tego dązymy:))))]....gdzie przeciez trzeba rysowac multum postaci multum razy..ne?....co do kolorów to ja się nie odzywam..pokłóciłam się z akwarelami...[a miałam skończyś portret rodzinny...buuu..]...a teraz z innej baczki....ee...ten ..tego...-_-.._-_....to mnie wgiołeś..nie wiem co ta wiedźma [nie dziekuj za komplement:P] ci pokazywała..ale kłaniam się za opinie......agata...masz miedzy uszy ode mnie....XDD...[moze pobawimy się w zabawe "kto widział moje szkicki i ja o tym nie wiem?"?...ehhh..chyba wole nie wiedzieć...bo nie chce miec zawału za młodu...ehhh]...cio do kontakciorka..to prosze do pani prezes...albo na gagadka...(5418081)...nyo i tyle...:>>
[20] Re: te no kretki i aqrelcie
Robin_the_Craft_User [*.net.autocom.pl], 30.06.2003, 15:48:17, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Robin_the_Craft_UserNo wiesz, Van- ja mam tyle postaci, ze chyba bym je przez rok malowala, albo i dluzej ;] I raczej by mi sie nie znudzily _^_ Co do kredek i akwareli to moge Ci kupic, a skanowac prace..hmm, przeslij mi w teczce, odpowiednio usztywnij, przekanuje, nagram na plyte duze i male wersje i włala ;]
[37] Milicz to dziura?
Kai Hiwatari [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.11.2004, 20:03:11, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Milicz to dziura? Chyba nie taka straszna, bo wiem gdzie jest i regularnie przez niego przejeżdżam.
[39] Re: Milicz to dziura?
waler [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.01.2005, 12:46:38, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
milicz to fajowskie miejsce i koniefc
[15] Re: Vanyel
Szatanka [*.solutions.net.pl], 29.06.2003, 12:38:47, oceny: +0 -0
SzatankaJuz sie wiele nasluchales ostrej krytyki ( mnie by cos takiego juz w grob wkopalo, wiem jaki to bul tyle slow) ALe dodam cos od siebie, Mam nadzieje ze moje slowa nie beda jak zatrute strzaly. PO pierwsze widac i to dobrze ze masz "wczesny pocztem",(tak ja to sobie mysle prawda moze byc inna), bez bicia sie przyznam ze kiedys tez troche przerysowywalam :P powiem ze wyrabia to poczatkowa kreske ktora nastepnie przez lata sie przeksztauca i wyrabia, to jest tak jakby podstawa, opoka na ktorej sie zaczyna, w dalszych latach rysowania moze ona calkowiecie zniknac lub wiele z niej pozostac :P . Ale nie uwarzam ze przerysowywanie na swoje dobre strony, czeba z tym ostrorznie, nie mozna sobie mowic ze jak sie cos chce namalowac to zawszeprzeciez mozna z czegos zerznac, bo to tak latwiej, to mowie na faktach, gdzie przaykladem jest moj kumpel, maluje o wiele dluzej odemnie ale nigdy nic sam, zawsze jak maluje to zerka na jakis rysunek, zeby niby podchwycic szczeguly,ale to widac, ze nigdy nie bedzie mial swojego stylu, karzdy rysunek jest "kogos innego" ale tak jakby jego, wiecie o co mi chodzi?? Wieczne przerysowywanie nie pozwala rozwijac sie swojemu wlasnemu stylowi. Chce powedzec .. a raczej cie ostrzec!! ze tym to ostroznie :P Rozwijaj swoja wyobraznie, tworz postacie, niech karzda jedna ma swoja historie, ma swoje zycie ,o ktorym wiesz tylko ty i musisz to pokazac w rysunku. To potrwa latami :P wiem jak to jest :P im wiecej cwiczysz tym blirzszy jestes swojemu sukcesowi.
Jeszcze porusze tu kwestie "zadupiow", hehe z kad znam to uczucie mieszkania w malym miescie, ale przeciez to ze bedziesz mial bog wie jak super zbajerowanie,farbym kretki, pisaki, pastele czy jakies tam ani troche nie wpynie na stylistyke rysunku, przeciez sama urzywam zwykych szkolnych akwareli, i sa naprade dobre :D no z piorkiem to moga byc problemy.. ale przciez waneko prowadzie sklep internetowy z takimi sprawami :D polecam!! mam z tamtad moje jedyne i najlepsze piorko lyzeczkowe, a wystaczylo oszczedzic pare tygodni na cos takiego :P Nie mam co do twoich rysunkow zadnych pretensji, bo jak juz mowilam uwarzma ze to sa pocztki i jeszcze sie wyrobisz :D Masz prawo do zachwianych proporcji i niedorubek, po pierwsze i po ostatnie jezeli chcesz byc w tym leprzy maluj maluj i jeszcze raz maluj to wyrabia cie najlepiej , zadne ksiazki, artykuly, nauczyciele od rysunku, masz byc soba a nie reprezentowac kogos kim nie jestes :D Pozdrawiam i zycze powodzenie oraz cierpliwosci :D
[16] Re: Vanyel
Szatanka [*.solutions.net.pl], 29.06.2003, 12:40:42, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
SzatankaQzwa... ale sie rozpisalam ^-^' przepraszam!! Wybaczcie szasem sie zachowuje jak bym pozjadalam wszystkie rozumy :P
[17] Re: Vanyel
Szatanka [*.solutions.net.pl], 29.06.2003, 12:43:11, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
SzatankaA cio do kolorow to mnie sie pododbaja !! widac ze masz pstrokato w glowce i cie roznosi :D trudno sie czasem panuje nad takim zywiolem :D
[19] Happy life for everyone in my gallery!
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 30.06.2003, 09:44:09, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Vanyel-chanCiesze sie Karinko,ze podobaja Ci sie oczka.Jesli zas chodzi o to czy Enju niewyglada jak Enju a Miyoubi jak Miyoubi (Hyulka pamietasz ta z musiastymi oczami? lol) to mysle ze to tylko kwestia tego, kto za co sie bierze.Mysle,ze 2 z 3 moich prac bylyby od razu rozpoznane przez fana alichino. No Hyulka dzieki za rade odnosnie postaci i tak figo fago, chetnie skozystam.Pozatym teraz kiedy razem... psssstt nikomu narazie ani slowa, to nasza tajemnica,oki? No a dla Ciebie Szatanko napisze tylko krotko,ze dziekuje za rady,napewno z nich skozystam.Duze buziaki dla wszystkich!Aha nowe prace beda jak tylko dotra do mojego Maciusia.Jeszcze raz pozdrawiam i narka!
[21] Re: Vanyel
NieA [*.grajewo.sdi.tpnet.pl], 01.07.2003, 15:04:17, oceny: +0 -0
NieAOgolnie wrazenie dosc pozytywne. Ale jesli mowa o szczegolach, to mozna sie czepiac ;) Krytyka to krytyka, nie? ;) Jesli chodzi o pierwszy rysunek, to prezentuje sie calkiem niezle, chyba najlepiej ze wszystkich trzech. Zdecydowanie podoba mi sie najbardziej. Zawsze sie cos znajdzie, co by mi nie pasowalo (patrz inne komentarze), ale po co ;) Drugi... powtorze za innymi, ta postac jest jakas dziwna... za chuda, wygieta, zachwiane proporcje, cos mi w niej nie pasuje... i to bardzo. Cos mnie w niej niesamowicie drazni. Trzeci... oj namieszalo sie tych kolorkow ^^' A jak powszecnie wiadomo takie mieszanki bywaja wybuchowe i moga prowadzic do niestrawnosci, chociaz podobno wszystko da sie przelknac. Mimo to wole oszczedzic mojemu zoladkowi takich rozrywek. Tak na marginesie w co ta istotka jest "zawinieta"? :) Przypomina mi jakis dziwny cukierek ^^ (nie ma to jak wyobraznia na "odpowiednim" poziomie ^^' ) Lenistwo? Na to nie powinna byc miejsca (powiedziała ta, która się wiecznie obija hihi ^^) Na pewno kochasz rysowanie i mozliwe, ze podobnie jak ja, nie ma dnia, jesli czegos nie narysujesz, chocby gdzies na marginesie i mikroskopijnych rozmiarow :) Jesli czujesz, ze nie masz juz ochoty "meczyc" sie z jakims rysunkiem, wena gdzies prysla, moze po prostu odstaw go gdzies na bok, mozliwe, ze kiedys do niego wrocisz (mi zdarza sie to nawet po kilku tygodniach), ale tak bedzie lepiej (a przynajmniej jest w moim przypadku). Skonczysz go jak nalezy, a nie "na odwal" byle tylko bylo. Nie powiem niczego odkrywczego, ale liczy sie jakosc nie ilosc. Poza tym, po jakims czasie widac to, czego czesto nie zauwazylo sie na poczatku. Mimo wszystko wrazenie przyjemne :) Jeszcze sie wyrobisz, rysuj, rysuj i jeszcze raz rysuj :) Never give up! :) Czekam na wiecej prac, bardziej Twoich i zycze, zeby rzucily wszystkich na kolana ^^
[22] all the same take me away we're dead to the world
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 01.07.2003, 16:03:42, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Vanyel-chanNo wiec tak.Dziekuje za nowe komentarze.Musze sie pochwalic i tu szczegolny uklon dla Mesia i Hyulki, ze stworzylem swoja postac.Narazie ma tylko twarz i imie (Daniel) ale juz niedlugo chyba zrobie mu co wiecej... Wkoncu niemoze zyc z samej glowy, no nie? hihi ^__^ nio to pozdrawiam! papajki!
[23] Re: Vanyel
Izumi [*.dnet.pl], 06.07.2003, 22:47:33, oceny: +0 -0
IzumiCóż mogę napisać.. PODOBA MI SIĘ :)Takie twarzyczki zawsze były dla mnie prze-the best'ciarskie i bardzo lubie ten styl :). Dobrze sobie z nim radziesz :) mam nadzieję, że niedługo będzie tu więcej Twoich pracek :) Bedę czekać niecierpliwie :) Pozdrawiam serdecznie.
[24] Re: Vanyel
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 07.07.2003, 13:13:04, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Vanyel-chanbardzo dziekuje Ci Izumi za milutki komentarz... Jush niedlugo bedzie wiecej ito w kolorze ^^ ja tesh czekam na wiecej Twoich pracek. papajki
[25] Re: Vanyel
Mariko [*.zetosa.com.pl], 07.07.2003, 19:00:24, oceny: +0 -0
MarikoPiekna sprawa. Zwlaszcza podoba mi sie ten arcik w kolorze (ale ja w ogole lubie kolorowe arty^^). Cienie na wlosach sa niesamowite:) Prace w olowku tez tysiac razy lepsze, niz moje i zapowiadaja sie na bardzo dobre w przyszlosci. (o rany, mialam na mysli kolejne prace w olowku, bo przeciez nie te same^^). Bardzo mi sie podobaja, aczkolwiek troche tego mauo jest..:( Oczka sa ciekawie rysowane, chociaz dla mnie sa nieco... lalkowe^^ Ale tez bardzo ladne. :) Czekam z niecierpliwoscia na wiecej rysunkow. :) Masz lekka reke i kreske (moja jest 'ciezka' i to, niestety, widac:(), czego Ci troche zazdroszcze. Rysuj wiecej i wprawiaj sie, bo szkoda by bylo marnowac tak wielki talent^^
[26] Re: Vanyel
Vanyel-chan [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 07.07.2003, 21:32:52, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Vanyel-chanHejka... Ale mi sie spac chce. Wyobrazcie sobie ze wczoraj poszedlem spac o 23:15 a pobudke mialem juz o 2:00 w nocy bo ojciec mnie do Wrocka wyciagnal. Teraz sobie slucham Dead Can Dance ^^ ale nie o tym chce pisac.. Bardzo dziekuje za komentarz. Mnie sie tez bardzo podobaja te refleksy na wloskach,mam niesamowity ubaw kiedy je robie.Prace w olowku sa przecietne wiec nieprzesadzajmy.Masz racje postacie stylowane pod Shureike maja cos z lalek.Sa poprostu bardzo wyidealizowane.Chociaz niekazdemu sie takie cos podoba bo np u mnie w klasie kilku kumpli wolalo jak rysowalem pod Clampa albo Yuki.Teraz moj styl jest taki Shureiko-yukowaty.Dzisiaj skonczylem nowa prace akwarelami!ale jestem z siebie dumny!tylko teraz wysle do mojego ogonka i jush niedlugo bedzie.Tio pozdrawiam w rytmie Dead Can Dance "hilanda haylee..." (cholera wie coto znaczy ale jest tam i Hi i Hay... :P dobra jush niemecze dluzej tym bzsensownym komentarzem ^^ pajpaj everybody! Vanik idzie lulac bo jutro znooff o 2:00 pobudka i kurs Wroclaw.
[28] Re: Vanyel
Koleżanka [*.jarsat-milicz.do.tpnet.pl], 10.07.2003, 08:46:06, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Komentarzyk dam nie na temat galerii --> Vanyelku mówiłam Ci, że Dead can Dance jest fajowy. Z radością widzę, że Tobie też się podoba. Ojoj widzę, że z tym skanerem naprawdę muszę się pospieszyć... hehe! Jak czytam te nazwy stylów rysowania czy co to to jest to mnie przytyka (widać, że kompletnie się na tym nie znam???)
[30] Re: Vanyel
kruger [*.ksiezyc.pl], 23.07.2003, 23:37:39, oceny: +0 -0
Obejrzałem galerię i nie będę mógł spać, będą śniły mi się koszmary. Chcesz czegoś konstruktywnego - proszę bardzo. Zajmij się uprawą marchwi lub brukselki ale więcej już niczego nie rysuj.
[31] Re: Vanyel
METKA [*.lodz.dialog.net.pl], 31.07.2003, 16:25:25, oceny: +0 -0
GALERYJKA SPOKO.POĆWICZ JEDNAK NAD PROPORCJAMI RĄK...
[32] Re: Vanyel
Dani [80.48.245.*], 28.08.2003, 16:45:09, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Przyznam szczerze, że na razie niespecjalnie mi się podobają Twoje prace, ale przecież to dopiero początki. Jeszcze raczkujesz, im więcej będziesz rysował tym szybciej staniesz na dwie nogi ^_^ Co do techniki to radziłabym bardziej uważać na kolory jakich używasz, proponuję również zmianę papieru najlepiej na specjalne bloki z gammy. Powodzenia!
[33] Re: Vanyel
Vanyel-chan [217.97.131.*], 11.09.2003, 17:34:29, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Vanyel-chanDzieki Danni! Jesli chcesz zobaczyc co ostatnio naciapalem to zapraszam na http://vanyel-chan.deviantart.com
[34] Powrut potwora
Son_goku [*.pruszkow.sdi.tpnet.pl], 17.11.2003, 22:30:24, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
Son_gokuNe ne ne ^o^ to ja, pomoit piekiel ktory jak zwykle ma za "duzo" czasu na komputer =-= szczegolnie ostatnio =_= (niech ktos napisze za mnie mature XD ) . nie zapomnialam o tobie.... pamietam, pamietam, nawet powiem ze przesladujesz mnie po nocach ale chce napisac ci cos dlugiego a chwilowo jak juz wspomnialam - brak czasu =-= o prackach wiesz co mysle :) przelecialam wzrokiem po komentach innych i zgodze sie z najbardziej z jedna opinia - zrob swoja postac XD ciekawa jestem jak to by wygladalo :) (ze nie widzialam alchino, nie umiem powiedziec czy rysunki na gorze przedstawiaja cos twojego, czy tez nie _^_ ) Bynajmniej rysuj rysuj! ^_^ tak zadko spotykam sie z meska czescia mangowego fandomu ktora na prawde ma jakis talent i POTRAFI rysowac XD (do rezerwatu z nim X3333 ) zwazywszy ze masz wiek jeszcze mlody to wszystko przed toba (odebralam dzis dowod osobisty i czuje sie stara =-= ) No wlasnie, a ze ma wiek mlody, to moje kochane stare panny powyzej (chu for mesiek and co X3 ), ja w jego wieku rysowalam dwa razy gorzej XD nie krytykowac mi go za bardzo bo jeszcze go zniechecicie ;_; (on jest ginacym gatunkiem XD ) bledy jakies tam sie znajda ale najlepiej samemu do nich dojsc - to przynosi najlepsze wyniki X3 no, pokaz swiatu ze faceci tez sa zdolni XD do roboty i mam nadzieje zobaczyc tu cos nowego niebawem :) buziak i pozdrawiam ^^ goku
[38] Ginący gatunek
Kai Hiwatari [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.11.2004, 20:12:51, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Potwierdzam, nie spotkałam jeszcze rysującego (dobrze) chłopaka w swoim otoczeniu. Wpisać na listę gatunków ginących i zagrożonych! Galeria całkiem, całkiem, najładniejsza jet praca "Miyoubi" (chyba nie przekręciłam nazwy - Kai roztrzepanym stfosheniem est). Dorzuć więcej artów ^^.
[36] Re: Vanyel
Dani [*.internetdsl.tpnet.pl], 22.02.2004, 23:06:56, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
Nyo, byłam, zobaczyłam i doznałam miłego szoku. Twoje prace są już dużo lepsze i naprawdę gratuluję, oby tak dalej. Sic, ale Ty przecież robisz konkurencję (joke) ^__^ Jeśli chciałbyś zobaczyć, co ja bazgrolę to wejdź na : www.shinomori.prv.pl Trzymaj się.
[40] Re: Vanyel
DX [*.swiatniki.sdi.tpnet.pl], 20.02.2005, 16:18:47, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Nie mogę tego pochwalić, bo to nie jest OK.
[41] Re: Vanyel
piccusia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2006, 12:23:33, oceny: +0 -0
piccusiapracki całkiem całkiem, ale chyba wypadałoby popracować nad proporcjami postaci?
Powered by WashuOS