header imageheader imageheader image
Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Wydumał Grisznak dnia 10.10.2009
Lelouch Lamperouge (Code Geass)34,63 %577 (34,63 %)
Gendo Ikari (Neon Genesis Evangelion)12,91 %215 (12,91 %)
Kapitan Harlock (Space Pirate Captain Harlock)1,50 %25 (1,50 %)
Relena Peacecraft (Gundam Wing)4,80 %80 (4,80 %)
Light Yagami (Death Note)43,94 %732 (43,94 %)
Beld (Record of Lodoss War)2,22 %37 (2,22 %)
Wszystkich głosów:1666

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 182 dodaj

[1] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Pottero [*.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 10.10.2009, 15:08:51, oceny: +2 -0
PotteroGENDŌŌŌŌŌŌŌ ftN!
[169] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
GeraLT [*.0.rev.vline.pl], 18.10.2009, 13:17:40, odpowiedź na #1, oceny: +1 -0
GeraLTGENDŌŌŌŌŌŌŌ ftN! x2
[170] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Taku [Takusan] [*.chello.pl], 18.10.2009, 22:29:18, odpowiedź na #169, oceny: +1 -0
Taku [Takusan]GENDŌŌŌŌŌŌŌ!!! Ikari, bez dwóch zdań :)
[173] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Karda [*.ssp.dialog.net.pl], 20.10.2009, 01:16:17, odpowiedź na #170, oceny: +0 -0
KardaJasne, że Gendo! Jak mógłbym nie zagłosować na postać, którą Cosplay'owałem (i sprzedawałem kebaby ;P)!!!
[2] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 10.10.2009, 15:23:26, oceny: +0 -0
GrisznakMoim prywatnym faworytem pozostaje Beld.
[168] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
GeraLT [*.0.rev.vline.pl], 18.10.2009, 13:16:50, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
GeraLTBeld is dead, Grisz, Beld ia dead... ^^"
A tak na serio [no dobrze tylko trochę serio] to nagrody Nobla nie przyznaje się pośmiertnie... i co wtedy wyjdzie z ankiety? ^^"
A ja oczywiście wierny swoim ideałom i avatarowi głos dałem na Gendo, za jego wspaniały PLAN.
ps. po za tym NGE to pierwsza seria anime którą obejrzałem i w dodatku zrobiłem to ciurkiem od 21 wieczorem do 7 rano, moja psychika już się z tego nie podniosła...
[3] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Manius [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.10.2009, 15:43:56, oceny: +5 -4
ManiusAll hail Britannia, All hail Lelouch
I wszystko jasne ;]
[20] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
PMSka [*.adsl.inetia.pl], 10.10.2009, 21:13:29, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
PMSkaPo ostatnim epie z pewnością
[41] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
ReY [*.sttb.pl], 11.10.2009, 02:15:06, odpowiedź na #20, oceny: +1 -0
ReYbez wątpienia ^^
Znienawidzić jednostkę by zjednoczyć narody.
All hail Leluś xD
[181] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
spoilerman [*.warszawa.supermedia.pl], 29.10.2009, 09:28:27, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
będziesz moim następcą...

SPOILERMAN
[4] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rozetka [*.cable-modem.tkk.net.pl], 10.10.2009, 16:07:06, oceny: +3 -3
Rozetka*patrzy się przed siebie zamglonym wzrokiem*

All... hail... .... .... LELOUCH~~!
[5] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Eter [*.chello.pl], 10.10.2009, 16:30:55, oceny: +0 -3
Etergendo zjeb XD
[28] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
rikli [*.chello.pl], 10.10.2009, 22:02:29, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
riklisyjamiku............... ;p
[83] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Eter [*.chello.pl], 11.10.2009, 23:30:41, odpowiedź na #28, oceny: +0 -1
Eteryup, always! gendo, ty ch*ju!
[150] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Megikg [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.10.2009, 18:30:46, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Poległam.

Gud dżob! XD
[6] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
graczykij [195.117.239.*], 10.10.2009, 17:13:43, oceny: +1 -1
graczykijA ja właśnie Lighta wybrałam. Lelouch też tu świetnie pasuje, szkoda, że nie można zaznaczyć dwóch odpowiedzi :(
[7] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Bożo Wporzo [*.cityconnect.pl], 10.10.2009, 17:20:36, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Bożo Wporzoteż nad tym ubolewam ^^
[50] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Misses [*.acn.waw.pl], 11.10.2009, 13:02:44, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
MissesTeż chętnie bym obu zaznaczyła :D
[116] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
MaCica [*.dynamic.gprs.plus.pl], 12.10.2009, 21:53:45, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
MaCicaja też xD
[146] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
MerQ [*.lublin.mm.pl], 14.10.2009, 14:45:45, odpowiedź na #116, oceny: +0 -0
MerQLightowi trochę się poprzestawiało później w głowie, więc myślę, że nie zasłużył.
Gdyby trwał przy swoich ideałach do końca, jasne, ale że nie, no cóż.
[176] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
marek1712 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.10.2009, 21:14:01, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Bo liczy się Prawo... i Sprawiedliwość
[8] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.10.2009, 17:24:40, oceny: +5 -4
Jak na prawdziwego Geasstarda przystało...
ALL HAIL LELOUCH!!!
[9] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Elia [*.wroclaw.mm.pl], 10.10.2009, 17:33:01, oceny: +2 -0
EliaŻyj, Releno! ŻYJ!
I moja miłości ku Gundamom...Amen.

Wybacz Harlocku, Beldzie i Gendzioku.... xo
[120] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
śliver [*.pwrnet.pwr.wroc.pl], 13.10.2009, 10:38:21, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
śliverRelena FTW!
[175] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
CathM [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.10.2009, 11:23:17, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
CathMPopieram. Zdecydowanie Relena:)
[10] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Porky [77.236.0.*], 10.10.2009, 18:52:58, oceny: +0 -0
PorkyGendo Ikari
[11] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
JJ [*.ssp.dialog.net.pl], 10.10.2009, 18:59:05, oceny: +5 -0
JJPokojowa zdecydowanie dla Lulusia - za pokazanie że przywódcy organizacji terrorystycznych nie muszą być tacy straszni, jak się wydają - mogą być wręcz pocieszni.

Light zasłużył na literacką - kiedy on pisze, to faktycznie wpływa na życie ludzi.

Chemia/fizyka/ekonomia - łączona nagroda dla KyoAni i K-ON za zademonstrowanie, jak wbrew zasadom zachowania masy, energii i logiki można robić pieniądze z niczego.

Medycyna - anfan/tom--, pod warunkiem, że zgodzi się ofiarować swój mózg Nauce. Psychiatrzy i neurolodzy przyszłości będą mieli nad czym się głowić...
[14] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rozetka [*.cable-modem.tkk.net.pl], 10.10.2009, 19:57:49, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Rozetka"Medycyna - anfan/tom--, pod warunkiem, że zgodzi się ofiarować swój mózg Nauce. Psychiatrzy i neurolodzy przyszłości będą mieli nad czym się głowić..."

true, true. *_*
[18] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 10.10.2009, 20:54:26, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
GrisznakAnfan mógłby dostać nawet pokojową - bo w jednoznacznej ocenie własnej głupoty zjednoczył w zasadzie wszystkich.
[27] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.10.2009, 22:01:12, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
KitsuneXDDD Powinni cię wziąśc do komisji.
[12] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Iya [*.rudaslaska.vectranet.pl], 10.10.2009, 19:30:22, oceny: +2 -2
IyaLelouch! ^^
[13] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.10.2009, 19:38:03, oceny: +0 -0
AragornPLGenduś - za swoją wspaniałą działalność :3.
[21] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rozetka [*.cable-modem.tkk.net.pl], 10.10.2009, 21:19:25, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Rozetkaa ja się go zawsze bałam... *_*
[24] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 10.10.2009, 21:28:06, odpowiedź na #21, oceny: +1 -0
GrisznakJak można się bać wujcia wariatuńcia?
[44] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rozetka [*.cable-modem.tkk.net.pl], 11.10.2009, 09:20:54, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
RozetkaNo w-w-właśniee n-n-nieee w-wieeemmmmm..... *_________*
[174] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Taku [Takusan] [*.chello.pl], 20.10.2009, 02:31:15, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Taku [Takusan]God's in his heaven... Ale to był mindfuck... XD
[15] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Predus [77.236.17.*], 10.10.2009, 20:01:55, oceny: +0 -0
PredusOczywiście, że Gedoooo~~!
swoją drogą to ankieta byłaby o niebo lepsza, gdyby nie było lighta i lelucha bo umieszczenie tej dwójki przy postaciach jak Relena, czy Hendo Ikari, czy nieszczęsny Beld ;p to jakiś żart jest...
[19] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 10.10.2009, 20:56:36, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
GrisznakOdpowiem tak: gdybym umieścił tylko Leloucha, to nie miałbym konkurencji. Gdybym nie umieścił Lighta i Leloucha, to zostałyby w zasadzie postaci nieznane młodszej części fandomu. A co jak co, ale Luluś jak najbardziej na tej liście znaleźć się powinien (choć wahałem się nad jego tatą).
[29] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Predus [77.236.17.*], 10.10.2009, 23:02:48, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
PredusMasz rację ;) i imho dobrze zrobiłeś wybierając Leloucha, bo gdyby wybór padł jednak na jego ojca to z pewnością cgfagi by Cię chciały zjeść...
btw. takie postacie jak Relena czy Beld czy Gendo Ikari czy Spike z Bebopa też są znane przez młodszą część fandomu (a raczej cześć młodszej części...) ;p
[32] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rai [*.chello.pl], 10.10.2009, 23:33:21, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
RaiKtóra część fandomu to jest ta "młodsza"? Zawsze mnie nurtuje jak się rozkłada ten podział xD
[91] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Dairi [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.10.2009, 08:38:14, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
DairiPokolenie Polonii1/sailorek i pokolenie po tym.

Dokładniej Załoga G(lata70'?), Polonia 1 (wczesne 90's), Sailor Moon (9x' nie pamiętam), RTL7/DragonBall, Jetix. Można jeszcze sprawdzać kto załapal się na anime na VHS, Appleseed w kiosku oraz Animegaido i Kawaii#1.
[92] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.10.2009, 09:39:04, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
SStefanTo ja jestem pół-na-pół, bo Kawaii nie dali mi starsi kupić, a Appleseed do mojej dziury nie doszedł :3
Sailorki to '97 jest.
[100] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.10.2009, 15:35:44, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Skoro ja jestem '94, to do którego pokolenia się zaliczam?
[103] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 12.10.2009, 16:30:36, odpowiedź na #100, oceny: +1 -0
GrisznakJP 2
[121] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2009, 11:35:32, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
Lepsze JP2 niż JP.
Chodziło mi o mangowe pokolenie ;f
[156] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Syriusz [89.191.147.*], 15.10.2009, 22:16:00, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
SyriuszNo się zgadza.. jeśli chodzi o pokolenie "JP" to lepiej się nie wypowiadać, bo poglądy żałosne choćby dlatego
[122] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
yunato [*.ssp.dialog.net.pl], 13.10.2009, 12:30:28, odpowiedź na #91, oceny: +2 -0
A to nie właśnie starsze pokolenie pamięta Sailorki? Młodsze, to raczej Naruto i te sprawy ;)
[128] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Predus [77.236.17.*], 13.10.2009, 18:26:20, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
PredusA do jakiego pokolenia jak należę? Mam 14 lat, ale oglądałem anime na RTL7 i "czytałem" Kawaii D:
[139] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Lemon257 [*.adsl.inetia.pl], 13.10.2009, 23:34:19, odpowiedź na #128, oceny: +1 -1
Mam podobną sytuację ^^" wychowałam się m.in. na DB, dzięki starszemu bratu znam sporą część tego co to u nas kiedyś było, ale niby jestem tym "młodszym pokoleniem"
[130] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Katsu~ ZH [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2009, 19:44:33, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
Katsu~ ZHChyba zależy kto. Jeszcze brakuje pokolenia Pokemonów, anyway.
[131] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Ayu-chan_unlogged [*.ssp.dialog.net.pl], 13.10.2009, 19:53:44, odpowiedź na #130, oceny: +0 -0
A pokolenie dżetiksowych narutardów?
[135] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 13.10.2009, 22:09:28, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
TuminureSzamanów królem być.
[133] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Gilraina [*.olsztyn.vectranet.pl], 13.10.2009, 20:03:12, odpowiedź na #130, oceny: +1 -0
GilrainaJa się wychowałam na Pokemonach i jestem z tego dumna!
[136] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 13.10.2009, 22:15:08, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
TuminureNo wai. Czyli jestem starszą częścią fandomu :
[16] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Airie [89.191.147.*], 10.10.2009, 20:15:11, oceny: +0 -0
AirieLight. Ma talent do "pacyfikowania".
[17] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rai [*.chello.pl], 10.10.2009, 20:19:39, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
RaiTak w ramach luźnego skojarzenia...
"Jestem pacyfistą. Pacyfikuje wsie i miasta."
[22] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rai [*.chello.pl], 10.10.2009, 21:20:34, oceny: +0 -0
RaiA ja mówię Ikari san. Za poświęcenie dla wyższej sprawy - wszczepienie sobie aniołka do ręki XD"

*idzie sobie wygooglować któż to jest ów Lelouch i dlaczegóż to się tu mógł znaleźć*
[23] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 10.10.2009, 21:23:13, odpowiedź na #22, oceny: +1 -1
Lulu rlz xD
Nawet na reklamie tego sklepiku z allegro jest.
Ikari'ego nie lubię a Light za mhroczny ikśDę =3=
[26] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rai [*.chello.pl], 10.10.2009, 21:49:13, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
RaiPokojowy nobelek za reklamowanie sklepu na allegro~! XD"
[25] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Perelka [*.dynamic.gprs.plus.pl], 10.10.2009, 21:32:37, oceny: +3 -3
PerelkaNie ma co, Lelouch zasługuje na tą nagrodę ;)
Ale... Light też na nią zasługuje.
Lelouch sie bardziej nadaje na noblowca~~
[30] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Wiki-chan [*.chello.pl], 10.10.2009, 23:29:50, oceny: +2 -2
Wiki-chanLelouch Lamperouge! nie mam najmniejszych wątpiwosci, chociaż Light również, owszem, ale Lulu góruje^^
[31] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.10.2009, 23:32:45, oceny: +0 -0
Komuś rzeczywiście się nudzi. Znowu Gejastardzi zminusowani ;f.
[33] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Kasumi1 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.10.2009, 23:38:05, odpowiedź na #31, oceny: +3 -8
Kasumi1Lelouch *.* !!! Bo to mój bish i jemu dałabym wszystko :3
[34] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
kindzielenks [*.adsl.inetia.pl], 10.10.2009, 23:50:25, oceny: +1 -0
Light !
[35] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rena [*.acn.waw.pl], 10.10.2009, 23:50:38, oceny: +0 -0
RenaA ja mowie ze Nobla powinien dostac Beld! 8D
[36] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Tezuki [*.astral.lodz.pl], 10.10.2009, 23:53:02, oceny: +3 -2
TezukiLulu oczywiście! xD
[37] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
ayka [*.cable-modem.tkk.net.pl], 11.10.2009, 00:17:42, oceny: +0 -0
aykaOczywiście, że Relena. Już za samo nazwisko...
[38] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
martamar [*.koba.pl], 11.10.2009, 00:19:39, oceny: +2 -0
martamarI tak najbardziej zasługuje Alucard.
[39] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
-Zombik- [89.72.44.*], 11.10.2009, 00:26:24, oceny: +2 -0
-Zombik-Takizawa Akira.
[42] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 02:58:27, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
AragornPLGość był niesamowity. Jego wyczyny również zasługują na nagrodę.
Higashi no Eden to naprawdę bardzo fajna seria ;d.
[80] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 11.10.2009, 22:54:55, odpowiedź na #39, oceny: +1 -0
[40] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Chaos [*.acn.waw.pl], 11.10.2009, 01:03:58, oceny: +0 -0
ChaosHarlock. Jedyny nie wymagający leczenia psychiatrycznego.
[43] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Pharaoh_90 - nie jego komp [*.apsl.edu.pl], 11.10.2009, 08:18:07, oceny: +2 -1
Oczywiście, że Lelouch! :D
[45] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Havelock [*.elomza.pl], 11.10.2009, 10:00:30, oceny: +0 -1
HavelockBarack Obama
[46] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
eSDe [*.adsl.inetia.pl], 11.10.2009, 10:46:27, oceny: +0 -0
... Nobody.
[47] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Etna [*.adsl.inetia.pl], 11.10.2009, 10:53:49, oceny: +1 -1
EtnaYagami Raito (nienawidzę, jak się pisze Light) za wybitny wkład w usprawnieniu problemu nadmiernego przepełnienia w więzieniach na całym świecie. ;)
[48] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Hito-chan [*.autocom.pl], 11.10.2009, 12:26:09, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
Gendoooooo!!!
[49] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Daiku^^ [*.stk.vectranet.pl], 11.10.2009, 12:55:50, odpowiedź na #48, oceny: +1 -0
To ja proponuje dać w teraz Luluchowi a za rok Yagamiemu.
[51] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Gilraina [*.olsztyn.vectranet.pl], 11.10.2009, 13:04:07, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
GilrainaAle Gendoooooo...!
[75] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Sayako [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 20:57:07, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
za dwa lata.
[89] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Reiku [*.autocom.pl], 12.10.2009, 07:36:15, odpowiedź na #47, oceny: +1 -0
ReikuA ja nienawidzę jak się pisze Raito.
[93] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.10.2009, 09:39:44, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
SStefanCatfight!
[101] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.10.2009, 15:59:44, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
Taak, ja też nie lubię jak ktoś pisze moje imię poprawnie.
[114] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Predus [77.236.17.*], 12.10.2009, 21:24:23, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
PredusAle powinno się pisać poprawnie :) Powiedz mi, jeśli nienawidziłabyś jak ktoś piszę "kapusta" to Ty pisałabyś wszędzie i zawsze "kapósta"?
[52] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Tenshi-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 13:26:09, oceny: +0 -0
Tenshi-chanLight!!!! ^.^
[53] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 11.10.2009, 13:29:12, oceny: +0 -0
DH707Fei Wong Reed z T:RC V_V
[54] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
LadyStyx [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 13:56:52, oceny: +2 -0
LadyStyxpedober. albo achmed martwy terrorysta.
[58] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.10.2009, 15:31:15, odpowiedź na #54, oceny: +1 -0
GrisznakA już myślałem, że zażądasz Ludwiga albo Iwana...
[73] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
LadyStyx [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 20:31:49, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
LadyStyxalbo nie XD" KRECIK! bo pomaga i murzyni wszystkim. No i odbiera porody O:
[124] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Kitsune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2009, 15:06:26, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
KitsuneA leczy porody?
[55] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Volve [*.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 11.10.2009, 14:24:40, oceny: +1 -2
VolvePatrząc na zakończenie Geassa to oczywiste że Lelouch X3 *Nie przyznaje sie ze nie doszla do zakonczenia Death Note'a*
[74] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
LadyStyx [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 20:33:41, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
LadyStyxwłąśnie się przyznałaś xD
[110] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Perelka [*.dynamic.gprs.plus.pl], 12.10.2009, 20:09:33, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
Perelka*nie przyznaje sie do nieobejrzenia Code Geassa do końca* A ja zagłosówałam na Leloucha ^o^
[56] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 11.10.2009, 14:40:24, oceny: +0 -0
AlexRrRLight.
Tak jak Obama nie zrobił właściwie nic. Wszystko potem i tak wróciło do normy xD
A Gendo, hm, nie lubię go >.>
[79] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Koiori [*.ver.abpl.pl], 11.10.2009, 22:54:09, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
KoioriNo ale widzisz - tutaj są teoretycznie przeciwieństwa nobla podane... a Obama nie wywołał żadnej wojny, on narazie tylko działał po swojemu, w tym że pokojowego nobla dostał jest "tylko" taki absurd że właśnie nie wiadomo za co właściwie. ;). A Light jednak trochę ludzi pomordował i to nie jedynie przestępców. Z drugiej strony według niego samego przysłużył się maksymalnie do rozwoju pokoju na świecie. Ot, dlatego też uważam że to dooobra kandydatura ;).
Ps: a i myślę że dobrym kandydatem byłby też Enkidu (Madoka) z "Gilgamesha".
[81] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.10.2009, 23:04:17, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
Grisznak"Obama nie wywołał żadnej wojny"
W chwili obecnej USA prowadzi działania wojenne w Afganistanie i w Iraku, że tak nieśmiało przypomnę. I Barak jakoś niespecjalnie pali się, żeby je zakończyć.
[119] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Nemrau [94.254.225.*], 12.10.2009, 22:52:08, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
NemrauAle fakt faktem nie wywołał :)
[147] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 14.10.2009, 15:05:49, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
CELL767Ale dosłał żołnierzy w dniu otrzymania Nobla:P (albo w jego okolicach)
[172] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Nemrau [94.254.223.*], 19.10.2009, 17:57:24, odpowiedź na #147, oceny: +0 -0
Nemrau^^"" O to nie wiedziałam
Ale fakt faktem, że nie zasłużył na tą nagrode.
[111] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Perelka [*.dynamic.gprs.plus.pl], 12.10.2009, 20:09:36, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
PerelkaEnkidu~~
Oj, definitywnie, dajmy mu Nobla pocieszenia xD
[57] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Vejit [*.neotrix.eu], 11.10.2009, 15:21:14, oceny: +1 -0
VejitLacus Clyne - Gundam Seed Destiny
[76] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Natcian [*.adsl.inetia.pl], 11.10.2009, 21:14:22, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
NatcianFakt, ona była gorsza pod tym względem od Releny :p Ale Marina z MSG 00 i tak je obie przebija D:
[107] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Vejit [*.neotrix.eu], 12.10.2009, 18:43:15, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
VejitMasz rację, zapomniałem o niej totalnie. Pewnie dlatego że kto jak kto ale ona mi w pamięć w tej serii nie zapadła. I się ciesze z tego :D
[59] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rokugatsu [88.159.108.*], 11.10.2009, 16:10:39, oceny: +0 -0
RokugatsuJa powinienem dostać tego nobla.
[60] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Zyll666 [62.61.51.*], 11.10.2009, 16:16:20, oceny: +5 -10
A niech ma Luluś xD Pewnie zaraz dostanę minusa xD
Uptade: O, nawet dwa.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[85] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 23:47:34, odpowiedź na #77, oceny: +2 -1
SStefanProszę bardzo, masz minusa, bo nie znasz znaczenia słów, których używasz :)
[86] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Wiki-chan [*.chello.pl], 12.10.2009, 00:03:37, odpowiedź na #85, oceny: +0 -2
Wiki-chanmożna zapytac dlaczego tak uważasz?
[94] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.10.2009, 09:46:43, odpowiedź na #86, oceny: +3 -1
[140] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.10.2009, 00:03:57, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
[144] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.10.2009, 11:26:37, odpowiedź na #140, oceny: +0 -0
SStefanLol, Avast znajduje Ci wirusy na stronach ze słownikami? Chyba musisz sporo się starać, żeby pisać poprawnie :3
[61] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 16:56:32, oceny: +0 -0
Ramroyd DeloroPrawdę powiedziawszy szkoda, że Zarakiego Kenpachi nie uwzględniono xD
[62] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
anemone [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 17:21:18, odpowiedź na #61, oceny: +2 -0
anemonea Aizen ^^?
[63] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rozetka [*.cable-modem.tkk.net.pl], 11.10.2009, 17:29:09, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
RozetkaAizen-samaaaa~~ < 3
[64] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 17:31:40, odpowiedź na #62, oceny: +2 -1
Ramroyd DeloroAizen to wazeliniarz... nie lubię dziada
[65] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 11.10.2009, 18:07:13, oceny: +7 -0
HΛЯPΛGŌNPokojową nagrodę Nobla to powinna dostać Sailor Moon. Ile to ona lat o to walczyła ^___^
[66] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Albi [*.pl], 11.10.2009, 18:41:16, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
AlbiJak ona to i Songo ;]
[87] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 12.10.2009, 00:10:22, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNSongo dokonywał zbyt dużych strat.
[154] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
juki in da un [*.noname.net.icm.edu.pl], 15.10.2009, 09:26:13, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
ale smok potem po nim naprawial :>
[182] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rokugatsu [88.159.106.*], 29.10.2009, 14:42:03, odpowiedź na #154, oceny: +0 -0
RokugatsuNobel dla smoka!
[67] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 19:36:07, oceny: +0 -0
SStefanRelena. Większego pacyfaga nie znam.
Also, miała jedną ogromną zaletę - nie była tsundere ani yandere, co, mimo irytującej jednak osobowości, sprawia, że za nią tęsknię.
[68] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Katsuhito [*.tvk-net.pl], 11.10.2009, 19:37:57, oceny: +1 -1
KatsuhitoLook on teh avatar =0
[69] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 11.10.2009, 19:56:56, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
To może od razu dajmy nobelka Naruto =3=
[70] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rai [*.chello.pl], 11.10.2009, 20:00:55, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
RaiJesli już o "Naruto" mówimy to mimo wszystko Pein nadaje się lepiej :P
[82] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
martamar [*.koba.pl], 11.10.2009, 23:06:08, odpowiedź na #69, oceny: +1 -0
martamarA czemu nie Konacie? =w=
[71] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
YoshinakaYamato [*.devs.futuro.pl], 11.10.2009, 20:15:53, oceny: +0 -0
YoshinakaYamatoWahałem się pomiędzy Releną, Gendou, a Lightem i koniec końców poszło na tego ostatniego.
[72] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Nolciu-chan [*.adsl.inetia.pl], 11.10.2009, 20:16:18, oceny: +1 -2
Nolciu-chanEe... z nich wszystkich znam tylko Lighta... więc... *klik on Light* 8D~
[84] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 23:46:48, odpowiedź na #72, oceny: +4 -0
SStefan>z nich wszystkich znam tylko Lighta...
Smutne.
[115] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Predus [77.236.17.*], 12.10.2009, 21:28:52, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
PredusNawet bardzo :)
[78] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.10.2009, 22:36:29, oceny: +0 -0
JukiSon Goku tyle razy ratowal ziemie i co? i jajco ;/

proponuje dac komukolwiek... na zachętę.
[90] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Ega0 [*.siedlce.domtel.com.pl], 12.10.2009, 07:53:47, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
Ega0On tego nie robił dla Ziemi, tylko by mieć podstawę, żeby komuś spuścić łomot :D
[95] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.10.2009, 09:49:20, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
SStefanA Gendou tak naprawdę chciał ożywić swoją małżonkę, a Lurusz miał wszystkich w dupie i zaczął ten cyrk z zemsty za uraz w dzieciństwie. I tak dalej, i tak dalej.
[166] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
gloda [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.10.2009, 18:41:24, odpowiedź na #95, oceny: +0 -0
glodaMoże i w własnych celach działał ale w CG powiedział jeden mądry cytat "Tylko Ci którzy są gotowi zginąć mogą zabijać"
No i jak się skończyło? Zabijał ale osiągnął swój cel i poniósł tego konsekwencje :)
[99] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.10.2009, 15:30:48, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
Jukinieprawda, Goku kochal ziemie i ziemian ;-;
[123] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2009, 12:48:40, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
AragornPLNade wszystko kochał jednak porządnie zjeść ;D.
[141] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.10.2009, 00:50:50, odpowiedź na #123, oceny: +0 -0
Jukii bronil miejsca, gdzie moze zjesc, koniec kropka XD

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[96] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Seja [*.chello.pl], 12.10.2009, 12:12:35, oceny: +1 -2
SejaLight, przecież działał w imię dobra!
[98] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 12.10.2009, 14:50:53, odpowiedź na #96, oceny: +0 -0
GrisznakCo ty nie powiesz... Hitler zresztą też (i brany był pod uwagę do noblowskiej nominacji, co ciekawe).
[142] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Seja [*.chello.pl], 14.10.2009, 09:11:34, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
SejaTu mnie zaskoczyłeś.
[97] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Aldar [*.dag.pl], 12.10.2009, 14:25:47, oceny: +0 -0
AldarA mnie tu brakuje Scara z FMA :P
[102] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
No dame [78.133.160.*], 12.10.2009, 16:01:10, oceny: +0 -0
Na poważnie: Relena
Dla jaj: Light
[104] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Renavie [*.nsti.pl], 12.10.2009, 16:53:57, oceny: +2 -3
RenavieAll Hail Lelouch~! Szkoda,że nie mogłam jeszcze Light'a zaznaczyc ; ...hn oni obaj powinni dostac tego nobla ;d
[105] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Jugger [*.adsl.inetia.pl], 12.10.2009, 18:12:56, odpowiedź na #104, oceny: +4 -1
JuggerGendo. On robił wszystko, żeby na świecie nie wybuchła już ani jedna wojna. ;D I miał PLAN! Wspaniały PLAN!
Btw. Zastanawiam się czemu u licha w tej ankiecie wygrywają: chory psychicznie ultra egoistyczny nastolatek z manią wielkości i jakiś kiep z równie idiotycznym imieniem jak poprzednik, o którym ciągle słyszę? Bo sorry, ja wiem, że to fikcja (i to w dodatku z Japonii) ale żeby nazwać postać Light mało jest normalnych imion? :D Nie mówię już że imię Leluch kojarzy mi się z chorobą weneryczną. Ale wracając do meritum, mam wrażenie, że większość która tu zagłosowała to albo żartownisie, albo -tardzi...
[106] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 12.10.2009, 18:37:41, odpowiedź na #105, oceny: +1 -0
GrisznakImię to jeszcze nic. Przeczytaj sobie nazwisko Lighta od tyłu (po angielsku)...
[109] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Jugger [*.adsl.inetia.pl], 12.10.2009, 19:52:34, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
JuggerŁo matko! Ale joke! XD Ale w sumie to się zgadza nie?
[113] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Fearwing [*.atgsatel.pl], 12.10.2009, 21:05:02, odpowiedź na #106, oceny: +2 -0
FearwingO Bogini O.O . Właśnie tym oto odwróceniem nazwiska Yagami Grisz zniszczył moje podejście do życia...

Nie... nie... nie... (*Idzie napierdalać łbem w zlewozmywak*)
[118] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Zyll666 [62.61.51.*], 12.10.2009, 22:36:32, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
No proszę, kolejny ( po Dumbledorze) gej ujawniony xD
[125] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 13.10.2009, 16:05:40, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
GrisznakA najśmieszniejsze, że to jest normalne, japońskie nazwisko...
[138] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2009, 22:49:53, odpowiedź na #125, oceny: +0 -0
SStefan... W odróżnieniu od imienia. Pewnie takie mu dali, żeby odreagować nazwisko :3
[148] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
MaCica [*.dynamic.gprs.plus.pl], 14.10.2009, 15:47:49, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
MaCicaumieram xD moja psychika...
[178] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
BZW Golem [*.aster.pl], 25.10.2009, 19:05:40, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
BZW GolemO.o Ale lol
I pomyśleć że główny bohater Digimon'ów ( Taichi/Tai ) ma takie same nazwisko...
[112] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Perelka [*.dynamic.gprs.plus.pl], 12.10.2009, 20:10:33, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
PerelkaNie dość, ze Light'anazwisko od tyłu jest dziwne, do tego sprawdź sobie co znaczy Leluch w miejscowym ;)
[117] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Lemon257 [*.adsl.inetia.pl], 12.10.2009, 22:06:40, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
...zawsze wiedziałam, że to imię dziwnie brzmi... Oo
[127] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rozetka [*.cable-modem.tkk.net.pl], 13.10.2009, 17:43:43, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
Rozetka...moje dzieciństwo zostało zniszczone.
[134] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
graczykij [195.117.239.*], 13.10.2009, 21:22:13, odpowiedź na #127, oceny: +0 -0
graczykijnajfajniejsi kolesie to albo zajęci, albo geje
[149] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
MaCica [*.dynamic.gprs.plus.pl], 14.10.2009, 16:22:20, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
MaCicażaden słownik nie chce mi nic znaleźć xD nie wiem, może dzikie słowniki mam xD
help? >D
[153] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Katsu~ ZH [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.10.2009, 07:01:09, odpowiedź na #149, oceny: +1 -0
[157] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Syriusz [89.191.147.*], 15.10.2009, 22:23:30, odpowiedź na #153, oceny: +0 -0
Syriuszmocne :P
[160] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
MaCica [*.dynamic.gprs.plus.pl], 15.10.2009, 23:04:40, odpowiedź na #153, oceny: +0 -0
MaCicadziękuję za pomoc >D tępym dzieckiem jestem xD
[108] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Katien [*.zgora.dialog.net.pl], 12.10.2009, 18:46:12, oceny: +3 -1
KatienLulu~! ^-^
[126] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Luu [*.chello.pl], 13.10.2009, 16:17:41, oceny: +1 -2
LuuLighcioszek oczywiście! xD Moje uke/seme ^^
[132] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
megumi_rose [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2009, 19:55:52, odpowiedź na #126, oceny: +2 -0
megumi_roseno nie, czyżbyś i ty przeszła nie ciemną stronę yaoi? D:

co do ankiety, mój głos powędrował na Gendo :>
[143] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Luu [*.chello.pl], 14.10.2009, 11:11:19, odpowiedź na #132, oceny: +0 -0
LuuPowiedzmy ^^' ale ja tylko tak malutko to L zaczął xD
[129] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
sernik [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.10.2009, 19:13:20, oceny: +0 -0
sernikGendo Ikari . :D
[137] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Zuoś [*.chello.pl], 13.10.2009, 22:49:48, oceny: +0 -0
ZuośSON GOKU! Dlaczego go tu nie ma?! (machnąłem na Lelusia, Lighta nigdy nie lubiłem, tym bardziej Ikariego d: Gundam Winga nie widziałem xx)
[145] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
toko [*.173.4.170.tesatnet.pl], 14.10.2009, 12:54:48, oceny: +2 -0
tokoLulucha bo poświęcił się dla dobra sprawy XD - luv lulusiu

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[161] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
martamar [*.koba.pl], 15.10.2009, 23:35:23, odpowiedź na #151, oceny: +0 -0
martamarSmutne, ale chyba szczere.
[152] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.10.2009, 22:19:24, oceny: +0 -0
RyujiPalpatine ofc
[155] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
anel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.10.2009, 11:10:31, oceny: +0 -0
anellight of koz
[158] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Syriusz [89.191.147.*], 15.10.2009, 22:25:31, oceny: +1 -1
SyriuszPokojową nagrodę nobla powinna dostać Lucy i jej koleżanki z Elfen Lied!
[159] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Rozetka [*.cable-modem.tkk.net.pl], 15.10.2009, 22:34:01, odpowiedź na #158, oceny: +0 -0
Rozetka...czekamy na toma, czekamy...
[162] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 16.10.2009, 15:45:38, odpowiedź na #159, oceny: +0 -0
He He Syriusz dobrze mówisz, tylko kto odważył by się im je wręczyć xD
[163] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Syriusz [89.191.147.*], 16.10.2009, 17:39:21, odpowiedź na #162, oceny: +0 -0
Syriuszja bym przywiązał nagrodę do 30 metrowego patyka (na jednym końcu nagroda, a za drugi bym trzymał) bo to chyba jedyne rozwiązanie :P
[164] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Amianka [*.chello.pl], 17.10.2009, 12:17:31, odpowiedź na #163, oceny: +0 -0
AmiankaFakt. One najlepiej wiedzą jak na spokojnie wziąć sprawę w swoje ręce. xD
[171] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 19.10.2009, 11:50:36, odpowiedź na #164, oceny: +0 -0
GrisznakNo co wy... Tom by poszedł wręczyć.
[165] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
xChalvex [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.10.2009, 14:26:20, oceny: +0 -0
xChalvexLight - dla jaj, bo mimo dobrych chęci nie zasługuje.

Wiedziałam, że nie tylko ja... .__.
[167] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
kakaszalot kleptoman [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.10.2009, 20:29:31, oceny: +0 -0
to raczej powinna być pokojowa nagroda "Jobla" a raczej
" death note'a "
[177] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
neko_anime [*.acn.waw.pl], 23.10.2009, 19:15:56, oceny: +0 -0
neko_animeOczywiście, że Light :) :) :)
[179] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Tabitha [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.10.2009, 20:13:11, oceny: +0 -0
Totalnie i absolutnie Lulu! *o*
[180] Re: Pokojową nagrodę Nobla powinna/nien otrzymać:
Porky [77.236.0.*], 27.10.2009, 18:56:12, oceny: +0 -0
Porkypo oglądnięciu pierwszej części Code Geass i przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw jestem zdecydowanie za Yagamim
Powered by WashuOS