header imageheader imageheader image

DOJIcon 4 (Joe)

Michał Durys

Sortowanie: Układ:

DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5056
800 x 600
61,84 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5061
800 x 600
64,49 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5064
600 x 800
43,28 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5078
600 x 800
62,83 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5080
800 x 600
75,39 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5081
800 x 600
53,21 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5085
800 x 600
66,96 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5086
800 x 600
61,51 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5089
800 x 600
67,27 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5092
800 x 600
33,51 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5099
800 x 600
45,92 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5103
800 x 600
37,09 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5107
800 x 600
44,27 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5111
800 x 600
52,58 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5114
800 x 600
81,44 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5118
600 x 800
82,30 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5130
800 x 600
73,32 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5133
800 x 600
81,94 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5135
800 x 600
63,75 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5138
600 x 800
77,13 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5141
800 x 600
48,30 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5142
800 x 600
54,41 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5143
600 x 800
59,45 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5145
600 x 800
39,03 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5147
600 x 800
49,13 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5152
800 x 600
54,54 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5156
800 x 600
54,75 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5158
600 x 800
64,32 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5166
600 x 800
44,50 KB
DOJIcon 4 (Joe) - IMG_5167
800 x 600
42,67 KB
Informacje
Data dodania:04.07.2004, 00:00:00Odsłon:7340Obrazów:43Rozmiar:2,51 MB

DOJIcon po raz czwarty odbył w dniach 3-4 lipca 2004. Impreza trzymała przyzwoity poziom, momenty nudy mniej więcej w równych proporcjach przeplatały się z atrakcjami. Wśród tych drugich z pewnością należy wymienić panele o folklorze ukraińskim (!), o tworzeniu komiksu i konkursy. Niektóre z ciekawszych chwil znajdziecie uwiecznione na zdjęciach w tej galerii.

[ 1 ][ 2

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: DOJIcon.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
Brak głosów.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 40 dodaj

[1] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 04.07.2004, 22:26:54, oceny: +0 -0
AvantaRBylem ale sie nie nudzilem :D Pozdrowienia dla calej ekipy radosnie chopsajacych na matach :D DDR rules :D Ludzie moze i dali ciala, ale ci co byli sprawili, ze bawilem sie dobrze :) Grill rules ;)
[13] Re: DOJIcon 4
Ryouko [*.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl], 05.07.2004, 18:16:11, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
RyoukoDDR (urządzenie elektryczne, nie dotykać, jak to zostało zaklasyfikowane:)) rządził i zrobił nawet konkurencję hentajom :) Zaraza sie roznosi, buhahaha. PS jak się okazało, w najnowszym "Przekroju" jest artykuł o DDRze (wykrakaliśmy na panelu:))
[2] Re: DOJIcon 4
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.07.2004, 00:11:11, oceny: +0 -0
VulcanByło bardzo fajnie. Pozdrowienia dla całej ekipy DOJI. Na konwencie było bardzo dużo ciekawych atrakcji i dużo znajomych z fandomu. Myślę, że o tej porze już wszyscy zdążyli wrócic do domu.(nawet Raul i Pandora z drugiego końca Polski:).
[3] Re: DOJIcon 4
Hinagiku no kurai kage [*.netia.com.pl], 05.07.2004, 00:42:38, oceny: +0 -0
Odnosnie ostatniego zdjecia z galerii...
Ciekawy jestem niezmiernie czy tym razem na kompie tez jedynym jezykiem byl pelny japonski ?
^__^
a tak w ogole to zdjecia wykazuja na pewne podobienstwo do ShadowProject...
Szkoda ze mnie nie bylo...
[4] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 05.07.2004, 11:15:35, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
AvantaRNa ShadowProject nie bylem, ale ogladalem zdjecia. I faktycznie - pewne rzeczy wygladaly podobnie - byl grill, konkurs muzyczny odbywal sie na dworze ;)
[5] Re: DOJIcon 4
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.07.2004, 12:10:40, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
VulcanPodobieństwo z Shadow Project'u jest faktycznie zadziwiające. W ramach ciekawostki zdradzę, że komp na zdjęciu to ten sam komp, który był obecny na Shadow Project'ie, tylko w innej obudowie, ponieważ Foxbatowi spalił się zasilacz i tańsza była cała obudowa niż zasilacz MicroATX.
[6] Re: DOJIcon 4
Alquaa [*.veranet.pl], 05.07.2004, 12:19:48, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
AlquaaHmm nie do końca ... Podobieństwo do Shadow do grill i dobra zabawa ... ale sam konwent był moim zdaniem inny - nie było to malutkie spotkanie grupy wzajemnej adoracji. Nie było też tylu szaleństw - ale podobało mi się i tu i tu. Na DOJIconie o tyle o ile mogłem zobaczyc jakikolwiek fragment zabawy - za dużo musiałem biegać :D
[8] Re: DOJIcon 4
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.07.2004, 12:46:10, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
VulcanChodzi mi głównie o grill'a. Na DOJIconie w rzeczywiści reszta była bardziej konwentowa niż SP, który był bardziej spotkaniem z grill'em niż konwentem.
[10] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 05.07.2004, 17:43:47, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
AvantaRNo coz Doji byl raczej nastawiany na dosc duzy konwent, przynajmniej patrzac jak duzy byl budynek. Ludzi zjawilo sie ilu sie zjawilo, ale ci ktorzy przybyli stworzyli atmosfere ktora wlasnie bardzo mi odpowiadala - luz, siedzenie na laweczkach czy przy grillu, konkursy i panele na dworze - ogolnie bardzo lubie takie cos :) Szkoda, ze jeszcze DDRa nie wytargali na dwor XDDD~
[12] Re: DOJIcon 4
Ryouko [*.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl], 05.07.2004, 18:11:08, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
RyoukoNikt na to nie wpadł... Ale takie cuś mogłoby przejść na następnych konach, tylko trzeba załatwić nawierzchnię odpowiednią pod maty (czerwony Teppich:))
[18] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 06.07.2004, 12:51:48, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
AvantaRZnalezc tylko jakies zacienione i zadaszone miejsce i mozna chopsac :) To by bylo calkiem ciekawe. A ja mam dosc ciekawy pomysl na konkurs na najblizszy konwent :P
[20] Re: DOJIcon 4
Ryouko [*.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl], 06.07.2004, 18:21:09, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
RyoukoPodziel się pomysłem, nie bądź sobek :P
[21] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 06.07.2004, 19:41:04, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
AvantaRTzn. pewnie to nie bedzie nowosc. Ale ja bym zaproponowal turniej np. Tekena na matach :D Wiesz jaka uciecha by byla XDDD~
[25] Re: DOJIcon 4
yarglet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2004, 21:21:52, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
yargletHej! nie ściągaj! To był mój pomysł na reanimkę! Grrr :P Pozrdawiam Ryouko i jej maty! DDR rządzi! (i jest lepsze od hentajów!)
[32] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 07.07.2004, 23:30:13, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
AvantaRNo wybacz, nie wiedzialem :P Ale ja to chyba pierwszy publicznie oglosilem :P ?
[15] Re: DOJIcon 4
Cyberfoxbat [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.07.2004, 18:29:41, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
CyberfoxbatObudowa obudową..... kupiłem zasilacz w Empiku za 159zł...... w niedziele wieczorem - a na poniedziałek rano musiałem konspekt oddac żeby zaliczyć semestr.....
A obudowe bez zasilacza kupiłem dla kolego za 20zł - ale zostawiłem sobie.....

P.S. Gdzies tam na moim dysku sie kryje polski widows..... ale jest dosc dobrze ukryty....
[14] Re: DOJIcon 4
Ryouko [*.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl], 05.07.2004, 18:29:11, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
RyoukoA trzeba było, ani jeden toporek się nie pojawił :)
[7] Re: DOJIcon 4
Greahtor [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.07.2004, 12:27:26, oceny: +0 -0
Greahtorfajne zdjecia a i kilku znajomych rozpoznaje :]. szkoda tylko, ze nie wszystkie fotki chca sie otworzyc...
[9] Re: DOJIcon 4
dareck [*.pl], 05.07.2004, 16:46:42, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Nie wszystkie? U mnie wszystkie wchodzą :). Rzeczywiście, fotki ciekawe. Nawet trochę żałuję, że mnie tam nie było ;). Swoją drogą to ciekawe, że jakoś nie zauważyłem tej wszędobylskiej ekipy z Waneko, jak to jeden uczestnik określił ;).
[27] Re: DOJIcon 4
yarglet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2004, 21:26:01, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
yargletHej, hej, hej! Jeśli mówisz o ekipie z Forum WANEKO, to było nas około 15 osób... Nie widziałeś mnie i Sheril w roli "żywej chodzącej reklamy forum Waneko"? :D I nie słyszałeś, jak dopingowliśmy swoich? Forum WANEKO rządzi!
[28] Re: DOJIcon 4
yarglet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2004, 21:27:09, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
yargletJuż rozumiem... Nie ma nas na zdjęciach... Hmm.. Trzeba się przyjrzeć... :D
[11] Re: DOJIcon 4
Norad :D [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.07.2004, 18:03:30, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Gritor > To Ty byłeś na konie ? oO
[16] Re: DOJIcon 4
KariNComA [*.waw.pl], 05.07.2004, 20:30:31, oceny: +0 -0
KariNComAPodziwiam za koszulke Vulcan ^.^
+{K}+
[17] Re: DOJIcon 4
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.07.2004, 22:11:07, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
VulcanThx. Kumpel ściągnął oficjalny wzór ze stanów (thx - Bookat), to sobie zrobiliśmy. Na razie są ich 4 sztuki. Czaszka jest niestety mała, bo arkusz A4 gumy z której jest czaszka zrobiona kosztuje 40zł + jeszcze dobra koszulka ok. 20zł. a z arkusza A3 zostałoby dużo ścinków i z tego powodu było mi troche szkoda kasy. Sorki za offtopic.
[19] Re: DOJIcon 4
Otajka [*.tegoborze.sdi.tpnet.pl], 06.07.2004, 12:57:33, oceny: +0 -0
No cóż... To tak wyglądałam >< Ale was musiałam straszyć Ed.
[26] Re: DOJIcon 4
yarglet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2004, 21:23:19, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
yargletNajważniejsze, że cosplay wygraliśmy! Nie było tak źle! Było bardzo dobrze! Widać było, że to Ed...
[22] Re: DOJIcon 4
Arisu ^_^ [*.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl], 06.07.2004, 23:05:56, oceny: +0 -0
Bylam, calkiem niezle sie bawilam.. LARP rulz :-> a poza tym wiecej zdjec!!! Wiecej zdjec dajcie ;)
[23] Re: DOJIcon 4
WarT [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2004, 00:43:14, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
Oj tak tak. LARP rządził :D Respect się należy dla twórców (Zachara i Grześka), wymyślili tak pokreconą fabułę, że chyba nawet oni sami do końca jej nie rozumieli :P A na dodatek rekwizyty jakie przygotowali były po prostu świetne.
[24] Re: DOJIcon 4
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2004, 17:17:05, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
VulcanReszta fotek będzie najpóźniej (min. fotki Ijido i moje), jak Joe wróci ze spływu, czyli pod koniec przyszłego tygodnia. Pozdrawiam i proszę o cierpliwość.
[29] Re: DOJIcon 4
yarglet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2004, 21:29:05, oceny: +0 -0
yargletKon był świetny! Szczególnie DDR! A kto narzeka, znaczy, że jest nudziarz! Na karaoke było ciekawie, nie Hadziku? :evil: Pozdrówka dla wszystkich? PS. Jak się wam podobał cosplay? :> I scenka "La helsing"?
[30] Re: DOJIcon 4
Y_A [212.244.132.*], 07.07.2004, 23:05:53, oceny: +0 -0
A mnie nie ma... nawet tego jak sobie farbowalem wlosa :P
[31] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 07.07.2004, 23:28:31, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
AvantaRJa mam bodajze to zdjecie XD~
[34] Re: DOJIcon 4
Y_A [212.244.132.*], 08.07.2004, 22:45:11, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Nyo wlasnie ;P umiescisz go gdzies? a jak cos to mi wyslij na yuto@tlen.pl ;]
[36] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 10.07.2004, 00:21:38, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
AvantaRJak tylko starzaki wstana to podam linka (o ile wczesniej na wakacje nie wyjade ;/). Pzdr
[37] Re: DOJIcon 4
AvantaR [83.238.17.*], 11.07.2004, 11:01:32, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
AvantaROk starzaki wstaly:)
Czy chodzilo o to zdjecie:
http://www.starzaki.eu.org/ ~numer41/ dojicon4/dojicon4%20040.jpg ? (bez spacji, Joe az tak boisz sie podawania linkow:P?).
Pzdr
[38] Re: DOJIcon 4
Yuto_A. [212.244.132.*], 11.07.2004, 19:31:43, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Tak, to ono, dzieki ci wielkie :D
[33] Re: DOJIcon 4
Xellos Metalium [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2004, 09:50:46, oceny: +0 -0
Konwent był FAJOOOOOOOOOOOWY! Tylko mam jedną prośbę, jak ktoś z was ma meila do dziewczyny o pseudo MOE (byla na conie) to niech da mi znać!
[35] Re: DOJIcon 4
Arisu ^_^ [*.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl], 08.07.2004, 23:51:14, oceny: +0 -0
Kurcze nie moglam byc na cosplayu :-( ale za to DDR oj tak!!! wymiatalo, tylko sie przygladalam, ale i tak swietnie sie bawilam ;) po cichutku zbeiram sobie kaske na mate ;)
[39] Re: DOJIcon 4
yarglet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.07.2004, 18:20:06, oceny: +0 -0
yargletMa ktoś zdjęcia z karaoke???
[40] Re: DOJIcon 4 (Joe)
Gassus [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.07.2004, 10:17:21, oceny: +0 -0
GassusByłem i się nudziłem ;> Może dlatego, że nikogo nie znałem, a nikt się nie kwapił, aby poznać mnie. Przy okazji zdobyłem najbardziej pechowe, czwarte miejsce w konkursie o M&A.
Powered by WashuOS