header imageheader imageheader image

Goku

Goku

Sortowanie: Układ:

Goku - brothers1
550 x 794
109,44 KB
Goku - dojinshi-goku-2
337 x 660
53,12 KB
Goku - for-kurot1-finished
520 x 686
183,18 KB
Goku - fullmetal-edward
600 x 871
38,58 KB
Goku - hikyo-chara
632 x 700
162,99 KB
Goku - hikyo-finished
525 x 750
104,32 KB
Goku - iruka-sasuke
350 x 352
83,07 KB
Goku - koshi1
586 x 770
106,64 KB
Goku - new16
460 x 642
148,50 KB
Goku - new20
495 x 661
191,62 KB
Goku - new21
383 x 700
153,78 KB
Goku - new24
456 x 550
171,42 KB
Goku - new4
485 x 710
123,66 KB
Goku - new7
386 x 649
87,79 KB
Goku - new8
328 x 600
304,09 KB
Informacje
Data dodania:23.11.2003, 00:00:00Odsłon:9883Obrazów:15Rozmiar:1,97 MB

Dla zrównoważenia nadmiaru kawaii panienek w galerii prezentujemy kolejną porcję kawaii bishounenów, tym razem autorstwa Goku. Rysowniczka jest częścią duetu tworzącego mangę "Ai no Demon", którą znadziecie na stronie ai-no-demon.yaoi.pl. Tam też znajduje się obszerniejsza galeria rysunków Goku.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
7,00/10 (2 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 32 dodaj

[1] Re: Goku
Amie [*.acn.waw.pl], 23.11.2003, 23:58:30, oceny: +0 -0
AmiePiękne! Cudowne! Wspaniałe! Kosmos! Orzeszki! Supeł! Kawał z Ciebie artychy, Goku :D A, zapomniałam o najważniejszym epiecie: PUSZYSTOŚĆ! Naprawdę prześlicznie, pełny podziw *____*
[2] Re: Goku
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 24.11.2003, 02:13:27, oceny: +0 -0
MesiasteEh, słów mi brak jak tak patrzę. Twoje pracki po prostu powalają...Szczególnie akwarele! Pracuj więcej w naturalnych mediach :D Aaa...no i kradnę Edwarda XD~~~~ *I love that guy*
[3] Re: Goku
Son_goku [*.pruszkow.sdi.tpnet.pl], 24.11.2003, 13:32:22, oceny: +0 -0
Son_gokuMesiaste: NIEEE X3 edward jest moj XD twoja wina, nie trzeba bylo pisac na deviancie o fullmetalu :3333~~~~~~ aaach edwaaaard *_* chyba zostane pedofilem X3333333 no a tak pozatym ... khem khem ... to moja galeria... tak... coz moge powiedziec ... czesc prac to dol a pare lubie x3 widze ze trafilo tu pare starszych prac z 2002 roku O_o ... omg ... ale wiocha x333 no ale co tam ._. mam nadzieje ze wam sie spodobaja XD heh jak kazdy ambitny polski rysownik mangowy daze do poziomu moich japonskich guru *_* modlcie sie za moja dusze bo kazda modlitwa sie przyda, szczegolnie w czasach pisania matur O.o ... pozdrawiam wszystkich ^____^
[4] Re: Goku
Hyula [*.e3.pl], 24.11.2003, 14:45:28, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
HyulaGokuuś!!!!...niech mnie gąska!!!....*___________*......masz PRZEPIĘKNE..i..PRZESLODKIE....PRACKI!!!!!.....ta najnowsza mnie powaliłaO____________o [mesiak..dzięki za linka*hug*].....cudzik*.*.....tak dalej..a bede pozdrówka słać do Japonii>o< ....tak trzymać!!!....pedofil??...taaaaaaaaa _-_;;;; [miniak...jak szkicuje tą wanne...to sie zastanawiam sama nad sobą;_;'']
[7] Re: Goku
Son_goku [*.pruszkow.sdi.tpnet.pl], 24.11.2003, 17:03:28, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Son_gokuJAKA WANNE ? GDZIE WANNE? *_* DWA UKE W WANNIE? (hhhmmmm edward z braciszkiem odpada bo al by zardzewial ;_; ) XDDDD chce zobaczyc! (ja wcale nie jestem .... niepoprawna x3333 ) aff *hug* dziekuje za milutkie slowa! ^o^ mam nadzieje ze kiedys spotkam cie na jakims konie bo chcialam cie wreszcie poznac ^_^ (boj sie! x3 ). po co slac pozdrowienia z japonii do japonii? ;) lepiej sie po sonsiedzku spotkac XD khehehe ale mi tam do japonii daleko (ja chce rysowac jak tworca fullmetala ;_____; ) odbierzcie mu jego talent i dajcie go mii miiiiii ! x3333333 chyba ze nie skonczyl jeszcze mangi, to nie XDDDDD a wlasnie.... dostalas mojego meila? x3333 skrzynka mi sie walila, wiem, jak ni to napisze najwyzej jeszcze raz :3

mesio .... ja ci odpisze na ten list ... na prawde... O.o pozdraaaiwam X3
[9] Re: Goku
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 24.11.2003, 19:59:26, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
MesiasteAaa.. apropo lista^^ No prob, czekam cierpliwie :P
Co sie tyczy wanny, nie- seme [Arturek] i ukuś [Mesiasty...O_O;;] bedą, u Hyulki zamówiłam ]:-> Ma sie ona u mnie odkupić za niepójście ze mną na łyżwy..LOL
[14] Re: Goku
Ashia-chan [*.swic.dialup.inetia.pl], 27.11.2003, 17:39:39, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Ashia-chanKYAAAAAAAAAAAAA!!! Czy ashiur dobzie przeczytał-nyo?** Arturek z Mesiaczkiem w wannie.. ~~oł dżizys...~~~ Hyulek, lecę dyo Ciebie w przyszłym tygodniu ;3~~~ A Mesiaste-chan niech szybciutko nowego wampiria V.-chanka czyta, bo ashiurek tysh kceeeee!!! Nyaaaaa!! Gokuśśś... Ashia dawno siem tyak nie zasłodziła^^ Próchniczka*^_______^* Akwarelki rzadza-nyu^^ Buziaczki skarbie...
[8] Re: Goku
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 24.11.2003, 19:56:14, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
MesiasteWAAAAHHH! Go-chan, Ed-chan jest meine..no dobra, wiem, ze trzeba się dzielić =3 Moze urządzimy jakieś zmiany kiedy ma go która molestować, cio?
Właśnie- mam pytanko, jakiej firmy ekoliny używasz? Czy są to stonowane kolory czy moze jaskrawe [tak jak niestety w moim przypadku...??]
[10] Re: Goku
Hyula [*.e3.pl], 24.11.2003, 22:11:49, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Hyula*___________*.....Gokuś...NIE DOSTALAM!!!!!!....PATRZ!!!!...jakie te maszyny żerte!!!!WSZYSTKO ZJEDZĄ!!!...nawet maila-_-;;;;[zeby im w gardle staneło_-_;;] Co do wanny...mesiak.....TY WIEDŹMO!!!!!....JAKI ARTUR>????....A KTO DBA O MEŚKA ZABY MU TYŁEK NIE ZMARZŁ JAK SAM SKAKA PO FIRANKACH!!!!!???#_#;; boze swiety..ale to brzmi...daje słowo...TO WBREW POZOROM MA SENS!!!X_x'''....wiesz co...artur to moze myć rićka[riciek myjący petera!!!*.*peter myjący meska--nii...artur myjący petera--hahaha!!!@_@].....ale nie wiem przy jakiej okazji [nie..no wiem przy jkiej okazji^v^]...ale Artur myjący meska??? on by go nie umył od tego zacznijmy!!!!!.......ales mnie zdenerwowała!...chociaz powiem ci za mało ciapuje a-sana..jago chcialam koło latarni *zielonej*--zart--*zwykła*...sie rozpisałam o niczym jak zawsze...END;PPPP
[11] Re: Goku
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 24.11.2003, 23:09:30, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
MesiasteO_O..OMFG! Mój błąd, sorki, zapatrzyłam się na mój stary szkic _-_ Oczywiście, ze chodziło o RIĆKA!!!!!!!!!!!!
[12] Re: Goku
Hyula [*.e3.pl], 25.11.2003, 01:02:34, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Hyula-_______________________-;; no ja myśle....=_=
[15] Re: Goku
Ashia-chan [*.swic.dialup.inetia.pl], 27.11.2003, 17:45:23, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Ashia-chanNyu wiem, że mało A-chanka ciaiesz, wiem... dlateg ahiurek smutny byc i lodówki zjadac... a ashiurciowi tyam obojetnie z kim w wannie A-chan be~dzie :D~~~~ Byle był*.*
[5] Re: Goku
Maudt [62.233.153.*], 24.11.2003, 15:25:21, oceny: +0 -0
MaudtCudna galeria :> Wielki talent zarówna w tradycyjnycjh mediach i w CG. przy okazji mam pytanie, które chciałam zadać odkąd zobaczyłam ta pracę... Czym jest zrobiony 'hikyo-finished.jpg'? Po prostu cudo! ^.^ Pozdrawiam :*
[6] Re: Goku
Son_goku [*.pruszkow.sdi.tpnet.pl], 24.11.2003, 16:52:41, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Son_gokuDziekuje ach dziekuje :D hmmm.. hikyo-finished? (sprawdza).. aaa to X3 to zostalo wykonane w malej ilosci farbami akwarelowymi (nie posiadam wszystkich kolorow ekoliny), biala farba + glownie ekolina ^_^ (taka plynna akwarela X3 ) no do tego piorko z paroma kolorowymi tuszami do pociagania linii i w paru miejscach kredki i pastele X3 nie ma to jak laczenie technik ... chyba jednak wole CG x3 (lazy! lazy! XD )
[13] Re: Goku
Maudt [62.233.153.*], 25.11.2003, 17:47:16, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Maudtzatem gratuluje pomysłowosci, efekt jest zatrważajacy, znaczy sie, praca jest piękna! A CG jest dla leniwych ludzi, czyli dla mnie ^^ Oekaki tak mnie wciągnęło, że kupuję tablet i będę robic konkurencje, strzeż się! ;>
[25] Re: Goku
nadia [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.01.2005, 15:08:21, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
interesuje mnie laczenie kolorow np. aby uzyskac kolor szary to jakie kolory trzeba polaczyc aby uzyskac kolor szary itp.
[16] Re: Goku
Sm00k [*.ipt.aol.com], 28.11.2003, 02:21:21, oceny: +0 -0
Sm00kZobaczylem. Zalamalem sie. To jest piekne. Kazda z twoich prac. A ja sie ide powiesic, beztalencie jestem...
[17] Re: Goku
marti [*.warszawa.sdi.tpnet.pl], 29.11.2003, 14:47:46, oceny: +0 -0
martito,ze Twoje prace bardzo lubie wiesz,wiec nie bede sie tu rozpisywac :> .jestem natomiast bardzo milo zaskoczona postepem jaki zrobilas od czasu,gdy ostatnio bylam u Ciebie na stronie(wiesz-studia mi teraz mase czasu zajmuja,wiec przepraszam,ze nie dawalam znaku zycie :*).akwarelka hikyo jest przepiekna-to chyba moj ulubiony art Twojego autorstwa.no i chwale bardzo za projekty postaci-sa na prawde wspaniale :> marti
[18] Re: Goku
Washuu-chan [*.crowley.pl], 30.11.2003, 03:19:21, oceny: +0 -0
Washuu-chanwaah!! ty stara bako, robisz się coraz lepsza i lepsza ^____^ zaczynam przez ciebie popadać w kompleksy, nyo!
Ja lubię najbardziej ten obrazek z dwoma rudowłosymi bishonenami *melts*
keep up good work :)
[19] Re: Goku
marigold [*.toya.net.pl], 12.12.2003, 13:46:30, oceny: +0 -0
marigoldLadna galeryjka aczkolwiek mi zdecydowanie bardziej spodobaly sie prace stworzone 'starosiweckimi' metodami niz CG. Szczegolnie dlatego, ze wole zawezona kolorystyke. Bardzo podobaja mi sie tla, szczegolnie w 'hikyo-finished' i czarno biale szkice. Pozdrawiam i czekam na wiecej. =3
[20] Re: Goku
Lilja [*.satfilm.net.pl], 26.12.2003, 23:16:44, oceny: +0 -0
Nie wiem czy moje zdanie coś znaczy,bo jestem zielona w tych sprawach,ale ptrząc na takie prace aż chce sie zacząć rysować samemu. Chociaż może nie warto,bo tego chyba nikt nie przebije!!
[21] wiecej???
nulinka [*.toya.net.pl], 24.01.2004, 18:26:54, oceny: +0 -0
bardzo mi sie te rysunki podobaja, masz ich ,moze wiecej??
[22] Re: wiecej???
goku [*.pruszkow.sdi.tpnet.pl], 31.01.2004, 23:10:06, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Ne! dzieki wszystkim :D anyway co do kwestii wiekszej ilosci prac to zapraszam na www.ai-no-demon.yaoi.pl ^^ tam z pewnoscia jest tego wiecej :3 dzieki wszystkim jeszcze raz! *huuuug*~!
[23] Re: Goku
frania_chan^^ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.03.2004, 13:26:21, oceny: +0 -0
Poprostu piknie!Masz talent i to bardzo duzy!^-^Najbardziej podobaja mi sie "hiko-finished" i "new21". maja cos takiego w sobie co mnie do nich przyciaga.Życze dalszych sukcesow w rysowaniu^^
[24] Re: Goku
Shirox [*.hamburglan.sprint.pl], 19.09.2004, 15:42:20, oceny: +0 -0
Arty masz naprawde śliczne Goku^___^ Poprostu mistrzowskie;] A mam pytanie co z twoją stronka bo nie działa mi cały czas X_x A może masz nowy adresik??
[26] Re: Goku
DX [*.swiatniki.sdi.tpnet.pl], 12.02.2005, 18:52:03, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Powiec mi coś o sobie. Ile masz lat? A co do rysunków są świetne, ale nie zabardzo podobały mi się dwa z nich, a reszta... brak mi słów.
[27] Re: Goku
Yuko [*.wolow.sdi.tpnet.pl], 08.07.2005, 22:20:59, oceny: +0 -0
YukoNaprawde piekne .. bojku jak ty to robisz ..?! Nio ale tak naprawde to sa to naprawde pożądne prace, przyjemnie sie je ogląda a z każdym nowym obrazkiem dech zapiera mi jeszcze bardziej.
[28] Re: Goku
Amour [*.telkonet.pl], 16.10.2005, 13:38:58, oceny: +0 -0
Amouryay jakie sliczne!!!;) moje w porównaniu do Twoich wymiękają!!!
[29] Re: Goku
Angelus :) [*.internetdsl.tpnet.pl], 28.11.2005, 13:55:21, oceny: +0 -0
Świetne rysunki.Masz talent.Podoba mi sie twoja kreska z jaka rysujesz :)
[30] Re: Goku
Kanzaki [*.city.net.pl], 06.05.2006, 11:39:54, oceny: +0 -0
ta galeria jest wyjechana w kosmos :D rysujesz jak profesjonalny mangaka. Mam nadzieje, że zrobisz jakąś mange (oczywiście wyślesz ją na stronke :D)
[31] Re: Goku
Yuffie Kisaragi [*.satfilm.net.pl], 17.05.2006, 11:02:07, oceny: +0 -0
im głębiej w las... tym mniej fajnych prac... początek najlepszy
[32] Re: Goku
piccusia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.10.2006, 13:39:29, oceny: +0 -0
piccusiaprace mają naprawdę wysoooki poziom ^___^ uczta! mniam mniam :)
Powered by WashuOS