header imageheader imageheader image
JPF walczy ze skanlacjami bo...
Wydumał Joe dnia 10.03.2008
to ich prawo, a nawet obowiązek58,22 %308 (58,22 %)
im się nudzi, skoro nic nie wydają10,21 %54 (10,21 %)
są zazdrośni, że fani tłumaczą lepiej i szybciej16,45 %87 (16,45 %)
to pazerne na kasę monopolistyczne mendy!15,12 %80 (15,12 %)
Wszystkich głosów:529

Zobacz także

Powiązane tematy: JPF.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 73 dodaj

[1] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
ilezjan [*.magma-net.pl], 10.03.2008, 13:32:53, oceny: +0 -0
sa zazdrosni ze manga jest lepiej tłumaczona i więcej ludzi sie nia interesuje
[12] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
marek1712 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 20:01:08, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
LOL, najsu xD
[2] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 13:33:33, oceny: +0 -0
DreaM HunteRTo ich prawo i obowiązek - popieram jak najbardziej takie działania, tym bardziej, że nie chodzi tu o jakiś wielki wydatek. 1 tom mangi to nie dvd, chociaż uważam, że i DVD powinniśmy kupować oryginalne, jeśli są dostępne na rynku.
[3] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 10.03.2008, 14:52:23, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
PulpetMasterczęśściowo popieram jpf, ale swojądrogą gdyby obnizyli cene naruto i wydawali w wiekszej czestotliwosci, sadze ze nie byloby az takich problemow
[6] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
sakiko skądś [*.kopernet.org], 10.03.2008, 17:48:38, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
gdyby więcej osób kupowało mangę, wtedy możliwe byłoby obniżenie ceny, a kto wie, czy także nie zwiększenie częstotliwości
[9] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 10.03.2008, 18:09:05, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
RokugatsuDokladnie :)
Poza tym tlumaczenie, ze "sciagam (kradne) z sieci bo jpf zbyt wolno wydaje mangi" jest po prostu smieszne xD
[11] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 10.03.2008, 19:08:56, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
PulpetMasterja ujme to tak: sciągam skanclacje, ale i kupuje mangi, mam naruto wszystkie tomy do 23 włacznie i sciągam skanlacje najnowszych chapterow. sądzę, że nie ściągałbym chapterów gdyby naruto wychodził co 3-4 tygodnie i nie kosztował 15zł. ja uważam, że JPF powinien tępić skanlacje mang które wydaje, ale powiedzmy sobie szczerze, chcą więcej zarobić, tak się jednak nie stanie, dopóty, dopóki to 10-13 letnie dzieci ogladajace naruto na jetixie nie dowiedzą się, że jest wydawany komiks naruto, a jak się już dowiedzą, to ja poproszą rodziców o kasę na pierwsze 10 tomów to rodzice się najpewniej nie zgodzą. więc sądzę, że ta naprawde dużo sie nie zmieni, no moze dzieciaki beda sie uczyly angielskiego aby skanlacje anglojezyczne czytac ;)
[59] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
_Haku_ [*.171.160.14.crowley.pl], 17.03.2008, 10:54:38, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
_Haku_tak, niech wychodzi dwa razy dziennie i to za nie więcej niż 50gr!!!
[60] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.03.2008, 16:21:34, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
DreaM HunteR... dokladnie.
[4] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 10.03.2008, 15:19:28, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiZagłosowałem na pierwsze, ale gdybym był złośliwy to dla jaj dałbym ostatnie :D
[14] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 11.03.2008, 10:01:00, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Ale oboje wiemy, że tylko pierwsza opcja jest prawidłowa. Nie trzeba nawet brać kół ratunkowych, jak w Milionerach ^____^
[39] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Pottero [*.238.93.131.ip.airbites.pl], 12.03.2008, 19:26:58, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
PotteroTrzeba – moja mieć moralność Kalego i musiała się popatrzeć na wyniki, żeby łostatecznie zaznaczyć opcję z najdłuższym niebieskim paskiem :).
[42] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 13.03.2008, 10:37:19, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
xD
[45] Re: JPF walczy ze skalnacjami, bo...
Pottero [*.238.93.131.ip.airbites.pl], 13.03.2008, 18:30:01, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
PotteroDziękuję publiczności kacapa za podpowiedź :).
[30] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Keii [*.ghnet.pl], 12.03.2008, 07:21:12, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
KeiiJa tam dałem :P
[5] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Dairi [*.net.autocom.pl], 10.03.2008, 15:58:13, oceny: +0 -0
DairiOdpowiedz nr 2! Nudziło im się, a teraz mają darmową rozrywkę z niektórych komentarzy ;]
[7] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Rokugatsu [*.speed.planet.nl], 10.03.2008, 18:02:34, oceny: +0 -0
RokugatsuOdpowiedz 1, oczywiscie :P
[8] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Astaroth [*.toya.net.pl], 10.03.2008, 18:06:45, oceny: +0 -0
AstarothMa do tego prawo. I tak powinni się cieszyć, ze tyle ich tolerowali. Skanlacje to nie darmowa alternatywa dla tomiku który można kupić w kiosku/salonie prasowym.
[10] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2008, 18:27:19, oceny: +0 -0
Evil Yukiniech walczy, prawo ich.
[13] Re: JPF walczy ze skalnacjami bo...
UMi [*.gprs.plus.pl], 10.03.2008, 21:19:23, oceny: +0 -0
UMiracja, nie chciałabym dozyc takich czasów kiedy to w polsce nie będzie już wydawana zadna manga bo wszyscy będą czytać te znajdujace sie na stronach internetowych
[15] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 11.03.2008, 13:51:01, oceny: +0 -0
3x3cu70r38 osób do odstrzału... stan na 13:55 11 marca 2008. :D
[16] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2008, 15:37:21, oceny: +0 -0
SStefanKapitaliści! Imperialiści! Głodne krowy nasze, bo Reagan zabrał im paszę! Złodzieje! Cała manga w ręce rad! Lenin żyje!
[17] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2008, 16:35:49, oceny: +0 -0
Kolo_z_Wrockato pazerne na kasę monopolistyczne mendy!
Takie moje zdanie, z tymże nie widzę w tym nic złego - jest wolny rynek, jak komuś się nie podoba, to niech sam sprowadza, albo niech wykupi sobie prawo do tłumaczenia i publikowania skanlacji.
A jak ktoś chce to robić nielegalnie, to droga wolna - z tymże trzeba być świadomym możliwych konsekwencji ;]
[18] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2008, 16:40:31, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaChociaż po dłuższym zastanowieniu - można trochę zmienić określenie :D Nie mendy, tylko ludzie, którzy mieli pomysł na zarobienie kasy, i nie są pazerni, tylko chcą zarobić ;]
[20] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
akasuna [*.eranet.pl], 11.03.2008, 17:06:53, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
akasunachcą zarobić jak wszyscy :D
[19] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
akasuna [*.eranet.pl], 11.03.2008, 17:05:27, oceny: +0 -0
akasuna1! 1! 1! może więcej będą dawać do empików XD
[21] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
amfa88 [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.03.2008, 18:07:01, oceny: +0 -0
amfa88Jak dla mnie... Powinni walczyć ze skanlacjami. Nie żebym chciał kogoś pozbawić lektóry, ale rynek jest bezlitosny. Ciągle nażekamy, że nie ma co kupić, ale zamiast się zorganizować, by dla nas wydawali to, czego oczekujemy, pobieramy to z netu... żenada T_T
Jeśli damy Im zarobić, oczy im się otworzą i sami zaczną pracować jak należy. Kto jeszcze jest tego zdania?
[22] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2008, 19:21:30, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaJa jestem zdania, że rynek powinien się skupić na wydawaniu słowników ortograficznych.
[31] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2008, 12:35:26, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
GuileZgadzam sie z przedmowca...
[34] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kai [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2008, 15:10:12, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
KaiJa także.
[36] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
amfa88 [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.03.2008, 18:11:53, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
amfa88^ ^' za błędy wybaczcie, moja IE nie sprawdza błędów, a i ja zawsze noga w tych tematach byłem xD
A słowników wydają :P i to sporawo...
[49] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
inCluDe [*.katowice.n4a.pl], 14.03.2008, 08:55:35, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
inCluDeChyba cale zycie nie bedziesz liczyc na przegladarke zeby bledy poprawiala po Tobie :o?

Co do sondy, to niech sobie walcza bo maja do tego prawo i w sumie jest to ich obowiazkiem. Wszyscy walcza i pupa :3, nikt nie wygrywa ]:->. To taka syzyfowa praca... ;q
[57] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
amfa88 [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.03.2008, 17:23:19, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
amfa88A może tu nie chodzi o to, by wyeliminować wszystkie ,,nielegalne'' kopie z netu, tylko aby ludzi uświadomić, że czytanie tomiku, który ma się w dłoni, daje więcej radości niż skanlacje wyświetlone jedynie na monitorze?
[68] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
AceMan [*.chello.pl], 20.03.2008, 09:07:03, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
AceManSo fuckin' true :)
[69] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
AceMan [*.chello.pl], 20.03.2008, 09:07:37, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
AceManWpisujcie miasta.
[23] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
JiHad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2008, 19:43:34, oceny: +0 -0
JiHadMonopolistyczne mendy~! :B

JPFie, jak śmiecie?! Niszczycie marzenia młodych ludzi o czytaniu Naróto :B~! Odbieracie im sens rzycia!
[25] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Czekolada [*.t2.ds.pwr.wroc.pl], 11.03.2008, 20:02:18, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Czekoladasęs*
[40] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Chaos_nielogowany [*.acn.waw.pl], 13.03.2008, 08:50:29, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
*muodyh
[46] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 13.03.2008, 19:10:45, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
CrawleyNishchycie.
A tak poza tym, to przez ta walke ze skanlacjami juz nie sa koffani.
[24] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 11.03.2008, 20:00:44, oceny: +0 -0
Ściganie za nielegalny stuff to "obowiązkiem" innych organów niż Wydawnictwo.
Przekombinowana ankieta, Joe.
[27] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2008, 21:04:22, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
DreaM HunteRWydawnictwo ostrzega, jeśli to nie skutkuje - donosi.
[28] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 11.03.2008, 21:17:50, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
no shit! _O_"
[29] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2008, 01:01:52, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaW ankiecie nie ma ścigania za nielegalny stuff, jest walka ze skanlacjami. W większości krajów walkę prowadzą właśnie firmy, a organy ścigania wkraczają dopiero na ich wezwanie - więc w ankiecie wszystko się zgadza.
[53] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.03.2008, 10:33:18, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaE, coś tu popierdoliłem głupiego.
[32] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 12.03.2008, 13:35:35, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
gabrielGdzie ty widzisz słowo "ściganie" w w/w ankiecie ?
[54] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 15.03.2008, 12:05:53, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Widzę synonim: "walczyć z".
Walka ze skanlacjami w żadnym wypadku nie jest "obowiązkiem" wydawnictwa. To "tylko" jest "w ich interesie".
[61] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
gabriel [*.adsl.inetia.pl], 17.03.2008, 22:21:05, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
gabrielWyłącz "problemator".
[26] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Sailor Dream [*.adsl.inetia.pl], 11.03.2008, 20:21:24, oceny: +0 -0
Mendy xD
[33] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 12.03.2008, 14:10:25, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNZazdrośni.
[35] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2008, 17:52:02, oceny: +0 -0
RyujiNudziarskie, zazdrosne mendy, które jak najbardziej mają do tego prawo ;)
[37] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
bobon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2008, 19:18:21, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
bobonzazdrosne mendy, gdybym swoim znajomym dawal pare zl za kazdy tom jaki przetlumacza to mial bym 10 tomow w pare miesiecy
[41] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Chaos_nielogowany [*.acn.waw.pl], 13.03.2008, 08:51:50, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Bomba, to jeszcze niech wydrukują i kolportują go w nakładzie wielotysięcznym, będzie cudownie.
[48] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
ilezjan [*.magma-net.pl], 13.03.2008, 21:13:45, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
i niech zaplaca za licencje :)
[50] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
mariush [*.adsl.inetia.pl], 14.03.2008, 22:23:29, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
mariushI jako bonus pokolorują ;)
[38] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Pottero [*.238.93.131.ip.airbites.pl], 12.03.2008, 19:23:48, oceny: +0 -0
PotteroCzyżby jednak użytkownicy owej osławionej w ostatnim czasie stronki nadal wchodzili na acp, a teraz sabotują ankietę, zaznaczając 3. bądź 4. odpowiedź? A może namnożyło nam się Krzychów, którzy robią sobie jaja, w końcu Wielkanoc się zbliża :). Też mnie korciło, żeby zaznaczyć coś dla szpilu, ale ostatecznie zaznaczyłem prawidłową, pierwszą, odpowiedź. Niech walczą i niech im się dobrze powodzi. A osobiście życzyłbym sobie więcej takich akcji, żeby częściej można było poczytać, co tam dwunastolatki pierdolą.
[43] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 13.03.2008, 10:40:17, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Ja mam nadzieję, że połowa przynajmniej osób co zaznaczyła odpowiedzi od dwa to cztery to sobie zwyczajnie jaja robi ;)
[47] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.03.2008, 20:05:25, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
SStefanDla wszystkich rozumnych i znających sprawę ludzi pierwsza odpowiedź jest oczywistością. Dlatego żartujemy sobie (bo ja też) zaznaczając głupie opcje i pisząc oburzone postawą wydawnictwa komentarze. Taki żart, łahahaha.
[44] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Deedlith_Anthy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.03.2008, 14:30:44, oceny: +0 -0
Pierwsza opcja FTW.
[51] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Strus [213.155.191.*], 14.03.2008, 23:51:18, oceny: +0 -0
Prawdę mówiąc nawet zabawnie ten cały szum wyglądał. Może to świadczyć o tym że jestem trochę skrzywiony, ale czuje jakieś dziwne podniecenie jak czytam te lotne komentarze Młodych Fanooof Naruto... :B
Czekam aż Jedi zacznie ścigać polskie strony z online anime.
[52] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.03.2008, 10:27:34, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaNie pierdolcie, że pierwsza opcja w ankiecie jest jedyną poprawną. Przede wszystkim, nikt nie bawił by się w takie coś tylko dlatego, że ma do tego prawo. Ja, dajmy na to, mam prawo napierdalać głową w ścianę, a jednak nie robię tego. Nie jest to też tak naprawdę ich obowiązkiem, to jest obowiązek organów ścigania. Poprawną odpowiedzią jest ostatnia odpowiedź - chcą zarobić, i dlatego walczą ze skanlacjami.
[55] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 15.03.2008, 12:17:02, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
"Chcą zarobić"? A może po prostu "nie chcą stracić", np. pieniędzy, które im się należą.

No i czekam na wydania kolekcjonerskie.
[56] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.03.2008, 13:46:00, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaNo ok, niech będzie, że nie chcą stracić. Nie zmienia to jednak faktu, że nie robią tego dlatego, że mają prawo - tylko dlatego, że mając do tego prawo mają w tym jakiś cel.
[62] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Xaan [*.icpnet.pl], 17.03.2008, 23:43:04, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
Xaannie chce jakiejs furii wywolac, ale sorry, gadanie ze "traca" pieniadze przez skanlacje, to moim zdaniem, bzdura, ten ktory chce sobie kupic tomik jakiejkolwiek mangi i tak sobie go kupi, niewazne czy juz przeczytal skanlacje 5 miesiecy wczesniej, zreszta jak internet pokazuje, video/audio/ksiazki/wszelkie dobra kulturowe sa masowo i nielegalnie sciagane, ogladane, sluchane, czytane, etc wiec sorry, walka - walką, ale myslenie ze dostaniesz kase za kolesia ktory nielegalnie sciagnal cokolwiek twojego bo pojdzie i to kupi legalnie = fail

edit: oczywiscie nie neguje faktu ze maja swiete prawo "walczyc" z tym, tylko nie widze sensu w krzyczeniu ze tak! tak! tak! 3x #1! ja osobiscie kupuje wszystko co mam ochote ogladnac, przeczytac, bo uwazam ze tak jest fair wobec tworcow, ale jesli nie ma innego sposobu, no to welcome to the internets
[63] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 18.03.2008, 08:07:54, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
myslenie ze dostaniesz kase za kolesia ktory nielegalnie sciagnal cokolwiek twojego bo pojdzie i to kupi legalnie = fail

To nie taki znowu "fail" myślowy. Nie można ściągnąć sprzętu z Internetu, więc delikwent musi (jeśli już chce być posiadaczem jakiegoś komponentu) go kupić. I na to ma kasę...? "Sćiągam gry, bo nie mam na nie kasy. Całość poszła na sprzęt, na którym będą mi chodziły na najwyższych detalach." Ehh...
Poza tym: jeśli go nie będzie stać - nie kupi. Nie musi. Ale uczciwość / przyzwoitość wracają do obiegu. Mangi, jak wiele innych rzeczy, nie są dobrami niezbędnymi do życia.
[64] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.03.2008, 10:17:12, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaOdkąd zacząłem ściągać mp3, nie kupiłem żadnej oryginalnej płyty / kasety. Gdybym nie mógł ściągać z netu, pewnie bym kupił ;]
[65] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.03.2008, 21:08:06, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Evil Yukioczywiście, każdy plik usuwasz z dysku po 24 godzinach! ;)
[66] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
_Haku_ [*.171.160.14.crowley.pl], 19.03.2008, 12:55:46, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
_Haku_po co usuwać? te 24 godziny to mit wymyślony przez dzieci, które myślały, że w ten sposób wszystko będzie legalne, cacy i nikt się nie przyczepi :]
[58] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Black_Dahlia [*.adsl.inetia.pl], 16.03.2008, 12:58:45, oceny: +0 -0
Black_DahliaIm się nudzi, skoro nic nie wydają
Eee. I tak skanlacje w Polsce to są takie mangi niezlicencjonowane w naszym Kraju Kwitnących Ścieków.
A JPFowi sie po prostu nudzi ^^
[67] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
_Haku_ [*.171.160.14.crowley.pl], 19.03.2008, 12:58:31, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
_Haku_gadasz tak jakbyś w ogóle nie wiedziała o co chodzi - JPF walczy ze skanami Naruto a nie wszystkich mang.
[70] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
AceMan [*.chello.pl], 20.03.2008, 09:16:55, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
AceManCo swoją drogą jest dość dziwne...
[71] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
_Hideki_ [195.150.161.*], 20.03.2008, 10:10:00, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
_Hideki_dzis walczy ze skanlacjami naruto, jutro ze wszystkimi grupami skanlacyjnymi - ciekawe czy tak daleko sie posuna... jesli tak, to kij im w odbyt :P
[72] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
Chi-do-ri [*.internetdsl.tpnet.pl], 21.03.2008, 09:49:07, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
Chi-do-riItak wole english version (fart) xP
[73] Re: JPF walczy ze skanlacjami bo...
_Haku_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.03.2008, 09:51:59, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
_Haku_Jeśli walczyć będzie z grupami, które tłumaczą mangi zlicencjonowane Polsce przez JPF to mają rację.
Powered by WashuOS