header imageheader imageheader image

KoneCON cosplay (Gargu)

Gargu

Sortowanie: Układ:

KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06936
768 x 1024
103,67 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06938
1024 x 768
83,65 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06940
768 x 1024
91,73 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06946
768 x 1024
104,14 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06948
768 x 1024
106,16 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06952
1024 x 768
101,95 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06956
768 x 1024
111,31 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06977
1024 x 768
104,50 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06986
1024 x 768
79,59 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - DSC06987
768 x 1024
83,76 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - IMG_1399
1024 x 768
102,97 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - IMG_1400
768 x 1024
105,06 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - IMG_1405
1024 x 768
114,18 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - IMG_1406
1024 x 768
110,12 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - IMG_1408
1024 x 768
117,32 KB
KoneCON cosplay (Gargu) - IMG_1411
768 x 1024
98,30 KB
Informacje
Data dodania:29.06.2008, 19:07:14Odsłon:6318Obrazów:16Rozmiar:1,58 MB

Przez tą galerię to chciałem pokazać, jak się robi dobre tło wewnątrz (cokolwiek co wygląda, zamiast głupiej białej płachty). Teraz to może takie dorabiane ideologii pod spontan, ale naprawdę efekt lepszy (chyba). Także: czarna płachta (jakakolwiek) >> biała płachta.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: KoneCON.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
Brak głosów.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 44 dodaj

[1] Re: KoneCON cosplay (Garg)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 29.06.2008, 19:26:39, oceny: +0 -0
AvantaRGarg - nudny juz sie robisz z tymi docinkami na temat fotostudia. O ile mi cala idea cosplayu 2.0 i robienia z cosplayowiczow bozyszczy tlumu sie nie podoba, o tyle nie mowie o tym w co drugim komentarzu do galerii konwentowej. Powiedzialem to raz i kto chce, ten wie jakie mam zdanie na ten temat.

Tak wiec, wiemy juz Gargu, ze wedlug Ciebie fotostudio ssie - nie musisz juz o tym pisac.
[8] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 29.06.2008, 21:16:06, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Gargu"cala idea cosplayu 2.0 i robienia z cosplayowiczow bozyszczy tlumu"

Que?

To chyba nie to poeta mial na mysli.
[40] Re: KoneCON cosplay (Garg)
DH707 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.07.2008, 00:42:43, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
DH707Zgadzam się.

Co te zdjęcia w sobie mają, że uważasz je za lepsze od Porytkonowych?
[41] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Koji [*.chello.pl], 03.07.2008, 18:25:19, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Kojibo on je robił dlatego są lepsze
to się nazywa samouwielbienie
[42] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 03.07.2008, 20:08:52, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Gargu"Porytkonowe" on tez robil.

I co teraz?
[43] Re: KoneCON cosplay (Garg)
DH707 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.07.2008, 23:44:02, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
DH707Pisząc "porytkonowe" mamy na myśli sesyjne wykonane przez m.in. K. i Mary.
[44] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 05.07.2008, 11:48:52, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
GarguJakis exclusive na konwent mieli?
[2] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 29.06.2008, 20:16:23, oceny: +0 -0
GrisznakA kto z nich wygrał?
[5] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 29.06.2008, 20:32:52, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
GarguZ tych tutaj to chyba Cloud i pol pary z SS. Nie pamietam kto jeszcze (nie zwracalem uwagi).

Joe, wez dodaj troche parku, mial byc na drugiej stronie przeciez. Chodzilo mi ze inne niz WTF sobie wybrali - przeciez tych zdjec troche bylo wiecej. Jak nie na drugiej stronie, to 4 jeszcze chociaz do konca. Geez, man.

Poza tym, to jest "Gargu". Ja nie wiem, czy to takie trudne? (Z mowieniem inna sprawa, szczegolnie jak sie "r" nie wymawia.)
[23] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.06.2008, 10:49:00, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
JoeNie dostałem żadnych zdjęć z parku. Może swoim zwyczajem wysłałeś mi na GG, kiedy byłem w robocie, nie wiem. Marudzisz, że Ci ksywkę przekręcam ale ani razu nie napisałeś jak się teraz ochrzciłeś, a do niedawna na acp podpisywałeś się jako Anonymous. Słowem, weź się jakoś ogarnij, a nie zawracaj mi gitary bez potrzeby. Skoro inni potrafią napisać do mnie maila i jasno napisać czego chcą to Tobie też się uda. To nie takie trudne. Geez, man.
[25] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 30.06.2008, 11:36:23, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
GarguNapisalem to zdaje sie takze w txt dla ciebie (o ile mnie pamiec nie myli - nie bede sciagal tego zeby sprawdzic co pisalem), a zaraz potem doslalem ci osobno w drugiej paczce. To bylo tylko 3 godziny pozniej (tydzien temu).

Potem ci jeszcze przypomnialem. Odpowiedzi nawet nie dostalem. Jak sie pozniej ogolnie spytalem czy masz zdjecia, to zreszta tez.

Ba, nawet tu na acp podalem linki (ten tez) i napisalem ze "Wiecej (park & scianka) tez jeszcze bedzie moze." (Nie wiedzialem czy bedzie, bo nie udalo mi sie tego wybyc od ciebie.)

"Sie teraz ochrzcilem" tak z 5 lat temu, ale niewazne.

Zepsules mi koncepcje, wyszlo nie tak jak mialo wyjsc, ale moze juz niewazne. Poprawisz albo i nie, nastepnym razem bede pisac mejle (tylko nie odbieraj w pracy).
[3] Re: KoneCON cosplay (Garg)
XeN [*.chello.pl], 29.06.2008, 20:21:57, oceny: +0 -0
Z calym szacunkiem - nie. Zaczynajac od rzeczy najbardziej elementarnych czyli usuniecia red-eye'ow, poprzez "walenie" lampa na wprost (nie ma jak przepal i utrata kolorow), cienie (znowu lampa), dystorsje (chyba, ze ktos po pijaku te cegly ukladal), winietowanie (szklo lipne? ps pomoze), dziwny WB (albo mi juz monitor niedomaga), po fakt ze tlo jest masakrycznie nieciekawe, monotonne ,a przez swoja fakture (oraz fakt ze jest w GO) za bardzo odwaraca uwage od modela/modelki. To, czy w ogole pasuje do typu zdjec pomijam bo (w uproszczeniu) to kwestia gustu. Dyskusja biale/czarne tlo jest bezcelowa - kazdy typ tla ma swoje zostosowanie zalezne od efektu jaki chce sie uzyskac.
[4] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 29.06.2008, 20:31:12, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
GarguRedaje ci przeszkadzaja z dosc daleka i na malym zdjeciu? Powaznie? Bez przygladania sie i szukania? Niesamowity jestes.

Jakim cudem moge "nie walic lampna na wprost" z tego aparatu? Czep sie "Roaring in the Dark 2 (GrayLady23, Karis)" jak ci sie nudzi (wziely i z komerek chyba nawalily, ale jakos nie narzekasz).

Jasne, "biale" (bialo-szare w rzeczywistosci) tlo nie jest "masakrycznie nieciekawe, monotonne", jest zajebiste pewnie.

Joe mial zreszta dodac troche zdjec z parku (tych pozostalych). Byloby zroznicowane bardziej i taki mial byc efekt zreszta. Nie wiem czemu nie dodal.

Tyle dobrze, ze sam zdjecia dobre robisz - kiedys juz sie strasznie wymadrzali Fereby i ten caly MichalCat, a co pokazali to pokazali.
[6] Re: KoneCON cosplay (Garg)
XeN [*.chello.pl], 29.06.2008, 20:46:05, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
> Redaje ci przeszkadzaja z dosc daleka i na malym zdjeciu? Powaznie? Bez przygladania sie i szukania? Niesamowity jestes.
Nie wiem, nie czuje sie niesamowity ale wiem (i kazdy podrecznik, fotograf czy osoba ogladajaca zdjecia powie ci ze red-eye to cos czego trzeba sie pozbyc. Czy to ze zdjec z imienin cioci, czy na acp, czy do nowego CKM. Wyglada to nieestetycznie, nienaturalnie i tak jest bardzo widoczne nawet dla niewprawnego oka.

> Jakim cudem moge "nie walic lampna na wprost" z tego aparatu?
Normalnie. Jaki prosty bouncer "do gory", 2 lampy na fotocelach po bokach (np. na statywach). Chyba, ze masz goraca stopke to duzo upraszcza.

> Jasne, "biale" (bialo-szare w rzeczywistosci) tlo nie jest "masakrycznie nieciekawe, monotonne", jest zajebiste pewnie.
Zalezy od kompozycji, kazde zdjecie mozna zepsuc, nielaznie od uzytego sprzetu. We wprawnych rekach biale tlo jest duzo lepsze od tej ceglanej mozaiki.

I nie chcialbym zebys odbieral to jako atak na swoja prace. W tym pseudo swiatku, kazdy ma swoja nisze i tam sobie egzystuje. Z prac wynika, ze na ilosc "klientow" nie narzekasz - wiec to ci przeszkadza, ze ktos inny w swojej niszy egzystuje? To ze mowi ze jest profi/semiprofi? (wersja zmienia sie od czasu do czasu)

Ja robie fotki bo sprawia mi to frajde, krytyke przyjmuje jako fakt ze cos ssie w moim warsztacie i trzeba nad tym popracowac, zeby ludziom sie podobalo. To ze ktos chce wziac na siebie brzemie bycia profi to jego sprawa. A ty, po co robisz zdjecia?
[7] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 29.06.2008, 20:55:29, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
GarguNie wiem, moze w takim razie ja dziwny jestem, ale z daleka redajow nie zauwazam NIGDY. I kazdy czlowiek ktory ich nie szuka tez nie widzi chyba? (Poza tym czerwone oczy w anime sa modne lol.)

Przxykladowo, biore pierwsze z brzegu i widze: cycki, twarz Clouda, miecz Cluoda, plaszcz Ak-i (mniej wiecej w tej kolejnosci). Nie widze zadnych czerwonych oczu, a jak bym nawet i widzial to uwierz albo nie, ale nie przeszkadzalyby mi w ogole, a juz szczegolnie w tym towarzystwie.

Lampy srampy, cala rzecz w tym ze wystarczylo wziac i zaganiac ludzi pod sciane. Jesli myslisz e te zdjecia z proroomu wyszly lepiej, to sorry, ale widzialem i Corvusa i Techna i nie podobaly mi sie ani troche. (A normalnie robia dobre, szczegolnie C.) Jak sie myle to mi udowodnij na przykladzie jakims stamtad.

Wiesz, OK, ty mozesz pisac. Ale ze taki Fereby bredzil o tym jak sie zdjecia robi, albo ten MC mi mowil jakie to te moje sa shitty polish photos, po czym zamiescil zdjecia ludzi zmutowanych (i zdjal galerie tego samego dnia, ale nie zanim zaczal sadami straszyc), to do dzis mnie to smieszy.
[9] Re: KoneCON cosplay (Garg)
XeN [*.chello.pl], 29.06.2008, 21:17:53, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Well, ja tylko chcialem Ci pokazac ze twoje foto nie sa doskonale i ze czepanie sie tego calego smiesznego pr0 fotostudia (czy tam innych mowiacych jacy to oni fajni sa) jest bezcelowe. Chcialem tez pokazac, ze poki nikt nie zarabia na zdjeciach szkoda nerwow na mowienie kto jest lepszy i kto ma dluzszy obiektyw. No, chyba ze ja zyje w innym swiecie.

Osobiscie doceniam KAZDA opublikowana tutaj prace, niezaleznie od jej poziomu.
[14] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Corvus5 [*.elsat.net.pl], 29.06.2008, 23:07:42, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Corvus5XeN, zrozum, że nie każdy jest wystarczająco wrażliwy, żeby dostrzec te wszystkie rzeczy. Poza tym czuję tu jakąś odmianę osobistego urazu do każdego fotografa, który korzysta lub próbuje korzystać ze studia, a także do Coachowych metod nazewnictwa, które często nawiązują do rzeczy powszechnych.

A i tak wszystko kończy się na tym, co jest lepsze: hamburger czy pizza?
[16] Re: KoneCON cosplay (Garg)
XeN [*.chello.pl], 29.06.2008, 23:30:45, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Uch, to nie tak. Ja tylko chciałem pokazać pewne błędy Garga, po to aby dal sobie spokój z jechaniem po fotostudio (którego projekt mi się podoba, wyniki zresztą też)

Ja nie mam żadnych uprzedzeń do nikogo, zwłaszcza do ludzi którzy w owym studiu "pracują" bądź też jakimkolwiek innym studio. Ba, cenie ich za umiejętności pracy w studio (ja np. nie umiem)

Po prostu jak ktoś daje sobie dopisek profi (czy tam profesjonalny) to musi się liczyć z tym, ze każdy może po nim jeździć i wybrzydzać, a nawet opluwać. I ten profesjonalny nieszczęśnik musi bronić swojej profesjonalności. Oczywiście, ironizuje trochę ale w uproszczeniu tak to wygląda.
[20] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Corvus5 [*.elsat.net.pl], 30.06.2008, 00:52:52, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
Corvus5Akurat nie miałem tu na myśli twoich uprzedzeń.
[27] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 30.06.2008, 11:37:04, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
GarguFotofobia.
[34] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Sailor Dream [*.adsl.inetia.pl], 30.06.2008, 21:42:26, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Pizza xD
[10] Re: KoneCON cosplay (Garg)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 29.06.2008, 21:58:27, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
AvantaRPrzyklad, ktory jest moim zdaniem calkiem niezly. Powiedz w koncu czemu tak atakujesz innych fotografow. Jakos nie widze, zeby inni nagminnie atakowali Twoje prace (a przynajmniej nie osoby zwiazane z fotostudio).

I jeszcze jeden przyklad, ktory mi osobiscie bardzo sie podoba
[11] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 29.06.2008, 22:08:11, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
GarguTe przyklady lepiej wyszlyby w jakimkolwiek rozsadnym terenie. Albo na czarnym tle.

Ktore to mialo byc, zreszta gdzie indziej, takze zeby fotografowi 2.0 (specjalnie dla stony 2.0 w internecie 2.0 jak widze) nie przeszkadzac i mial ten swoj spokoj. Ale nie bylo, bo po co. Ja bylem zirytowany, autor proroomu byl zirytwany na mnie, babciu po co to wszystko.

Co do pijanego murarza, to ta sciana nie byl prosta (co mi w niczym nie przeszkadza takze - ba, prosta bylaby nudna).
[12] Re: KoneCON cosplay (Garg)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 29.06.2008, 22:42:06, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
AvantaR> Te przyklady lepiej wyszlyby w jakimkolwiek rozsadnym terenie. Albo na czarnym tle.

To Twoje zdanie.
[13] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 29.06.2008, 23:01:06, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
GarguA zaklad?
[17] Re: KoneCON cosplay (Garg)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 29.06.2008, 23:55:47, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
AvantaRO co chcesz sie zakladac? O gusta? Badz powazny.

Poza tym, kto Ci zabronil zrobic takiej fotki? Skoro bylaby taka dobra w Twoim wykonaniu, na innym tle.
[22] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 30.06.2008, 09:12:14, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
GarguBo nie bylo.
[35] Re: KoneCON cosplay (Garg)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 01.07.2008, 01:16:41, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
AvantaRPomidor
[18] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.06.2008, 00:38:03, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
KwakTe przyklady lepiej wyszlyby w jakimkolwiek rozsadnym terenie. Albo na czarnym tle.
Dziewczyna ubrana na czarno na czarnym tle...? To by musiało mieć naprawdę dobre uzasadnienie...

Co do słynnego białego tła - ma niepodważalną zaletę. Jest doskonale i zbawiennie NEUTRALNE. Nie odwraca uwagi od głównego tematu. Jak na warunki konwentowe (przy robieniu masówki) jedyne słuszne wyjście.
Fantazjować oczywiście też można. Byle z sensem i jak się ma środki i czas.
Jeszcze ciut o czarnym (bo tu chyba były gdzieś peany na jego temat). Nie jest lepsze od białego. Gorsze też nie :) Trzeba umieć go używać, bo jak białym raczej nie spieprzysz (bo neutralne jak pisałem), tak czarnym przesłanie fotografii spieprzyć możesz. Cosplay to zabawa, żywe barwy, radość, wrażenia pozytywne - czarne tło nie pasuje. Uogólniłem maksymalnie, od powyższego spokojnie można znaleźć wyjątki, byle by sie dobrze broniły.

Krótko mówiąc róbta co chceta, byle z głową. Ostatecznie oceniają nas oglądający galerie a nie ma nic zdrowszego (i sprowadzającego na ziemię) jak osąd laika (zazwyczaj), który nie meandruje między tłami/lampami/obiektywami tylko stwierdza: fajne/niefajne. Życzę wszystkim jak najwięcej fajnych :)
[21] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 30.06.2008, 08:49:55, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Gargu"Dziewczyna ubrana na czarno na czarnym tle...? "

Dokladnie. Albo inny przyklad, taki na zupelnie czarnym. (O BOZE REDAJE, STRASZNE.) Nie podobaja ci sie? Niewazne, mnie sie podobaja. Sa tez ludzie ubrani nie-na-czarno. Nigdzie przy tym nigdy nie mowilem, ze wylacznie z tym tlem, to by bylo bez sensu. Zdjecia w ten sposob TYLKO to bylby idiotyczny pomysl rzeczywiscie. No, ale od tego sa plenery. (jakos po dA ludzie chwalili sobie moj pomysl wyskoczenia cala banda na park, a nie nowatorskie foto studio - widzialem na kilku zurnalach, przy czym akurat autentycznie fajna lokacja byla juz zaraz za ulica co sie rzadko zdarza).

Nie mowiac juz o zupelnie normalnych zdjeciach jak zawsze (ktore sie nadaja tylko na acepy, ale to juz inna sprawa).

Nigdzie tez nie pisze, ze chce komus jego biale tlo odbierac. Nie? W zyciu. Btw, tam na konie mialy byc dwa, jedno dla pro a drugie dla wszystkich. Bylo tylko jedno, z czego panowala atmosfersa tam srednio-przyjazna dla mnie ze strony obslugi (bo moja amatorka WYWOLUJE LAMPY czy cokolwiek), a zdjecia nie wychodzily mi w ogole (nie to ze te "udane zdjecia" z tego mam za udane). Przy czym cosplayowicze tez nie byli zadowoleni wszyscy (ktos tam chyba z 2 godziny na to swoje zdjecie czekal). Ogolnie raczej duzo frustracji po wielu stronach, a mozna to bylo wszystko inaczej organizowac bylo. Moze nastepnym razem (jesli bedzie nastepny raz).

Poza tym, ja bym zrozumial, gdyby "biale tlo" byly jeszcze naprawde biale na zdjeciach. Ale nie szare, tudziez brudno-biale. To jest brzydkie po prostu. Moze niebieskie byloby lepsze albo co, widzialem kiedys takie na zachodnich i wygladalo chyba lepiej (raz, bo tak to wszyscy postuja albo z "plenerow" - ciekawe czemu, albo spontany). BLUEBOX LOL
[31] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.06.2008, 16:02:30, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
KwakNigdzie tez nie pisze, ze chce komus jego biale tlo odbierac. Nie? W zyciu. Btw, tam na konie mialy byc dwa, jedno dla pro a drugie dla wszystkich. Bylo tylko jedno, z czego panowala atmosfersa tam srednio-przyjazna dla mnie ze strony obslugi (bo moja amatorka WYWOLUJE LAMPY czy cokolwiek), a zdjecia nie wychodzily mi w ogole (nie to ze te "udane zdjecia" z tego mam za udane). Przy czym cosplayowicze tez nie byli zadowoleni wszyscy (ktos tam chyba z 2 godziny na to swoje zdjecie czekal). Ogolnie raczej duzo frustracji po wielu stronach, a mozna to bylo wszystko inaczej organizowac bylo. Moze nastepnym razem (jesli bedzie nastepny raz).

Ano każdy błysk wywołuje czujniki na lampach więc tylko jeden na raz może robić.
Ja z fotostudia też nie jestem szczególnie zadowolony. Nic z tych lamp nie skorzystałem (a chciałem), ale nie chciałem się pchać między wódkę a zakąskę, bo i tak nas tam było dużo, zresztą po co dublować te same kadry z innymi. Nie przeszkadzałem i cykałem sobie bez lampy, pretensji nie mam w końcu nie mój sprzęt. Szkoda mi trochę było tych dziewczyn, które tam musiały czekać. Pomysł fotostudia na konach jednak popieram. Warto to rozwijać imo, niech to się dotrze, myslę, że będzie lepiej. Gdyby na Telepie albo na Doji była wolna sala to może wziąłbym swój sprzęt (podobny do tego, który był na Porytym, niestety gorszy). Tylko kto by mi tego pilnował... No i czy byliby jacyś chętni do pozowania.
[37] Re: KoneCON cosplay (Garg)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 01.07.2008, 01:21:00, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
AvantaRIMO - srednio fajne foty. Chyba, ze bawi Cie zlewanie sie stroju z tlem. Ja jednak ogladajac zdjecia z cosplayu chcialbym zobaczyc ten stroj. A nie jego dwa - nieczarne elementy.
[29] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Geez [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.06.2008, 13:51:54, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
"Nie wiem, moze w takim razie ja dziwny jestem, ale z daleka redajow nie zauwazam NIGDY."
"Przxykladowo, biore pierwsze z brzegu i widze: cycki, twarz Clouda, miecz Cluoda, plaszcz Ak-i (mniej wiecej w tej kolejnosci)."

Moze ty daltonista jestes? I gdzie te cycki widzisz? Moze jak sie patrzysz na czyjes oczy? A czerwona siatkowka kojarzy ci sie z sutkami? LOL...
[32] Re: KoneCON cosplay (Garg)
GREY [83.2.110.*], 30.06.2008, 17:40:23, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
[36] Re: KoneCON cosplay (Garg)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 01.07.2008, 01:19:55, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
AvantaRCycki!
[39] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 01.07.2008, 03:14:11, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Gargu"VN"

A cos jeszcze powinienem?
[38] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 01.07.2008, 03:05:37, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Gargu"I gdzie te cycki widzisz? Moze jak sie patrzysz na czyjes oczy?"

To powaznie bylo? Bo nie wiem, moze zart taki glupi.

Ale w sumie ci zaznacze na obrazku, to sobie latwiej znajdziesz.
[19] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.06.2008, 00:48:34, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Kwakkiedys juz sie strasznie wymadrzali Fereby i ten caly MichalCat, a co pokazali to pokazali.
Nie no z tym MichalCatem to były piękne motywy :) Ta zacna galeria dziwnie szybko zniknęła, co za szczęście, że miałem okazję ją obejrzeć :)
[15] Re: KoneCON cosplay (Garg)
Silafein [*.adsl.inetia.pl], 29.06.2008, 23:12:44, oceny: +0 -0
SilafeinKurde, kiedy w końcu ludzie poprawnie nauczą się nosić miecz za pasem. Katanę nosi się ostrzem ku górze. To nie tachi, które nosi się ostrzem do dołu.
[24] Re: KoneCON cosplay (Gargu)
ano777 [*.devs.futuro.pl], 30.06.2008, 11:02:54, oceny: +0 -0
Ludzie mają problemy ... tło im nie pasuje, katane źle noszą XD Normalnie tradżedia D:

Mnie się galeria średnio podoba, bo jednak jest zdeka monotematyczna, na 70% zdjęć jest ta sama postać (pozdro XD!)
Tło ogólnie mi się NIE podoba jakby ten murek był prosty a nie owalny to może efekt byłby lepszy, ale jest jak jest ^^"
[26] Re: KoneCON cosplay (Gargu)
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 30.06.2008, 11:36:48, oceny: +0 -0
KnPnie, to nie jest dobre tlo, wyglada jakby to bylo zabie oko... iciagle mam ochote wziac je do photoshopa i wyprostowac.

do tego tak naprawde to tlo ma sie nijak do postaci i to ono dominuje nad postacia. Zdjecia wyszly jak spontan i nie dorabiaj ideologii, tutaj sie nie spradza.
[28] Re: KoneCON cosplay (Gargu)
Gargu [*.60.jawnet.pl], 30.06.2008, 11:49:27, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
GarguA mnie sie wlasnie podobal brak symetrii. Zdjecia na rownym murze bylyby takie same i wygladalby jak policyjne :)
[30] Re: KoneCON cosplay (Gargu)
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 30.06.2008, 15:03:41, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
KnPto nie jest problem braku symetrii, bo choc mowisz,ze jej nie ma, to ja ja widze: postac na srodku, murek zakreca po obu stronach. To wyglada, jakby ta postac byla wypychana przez ten murek i w ogole dziwnie. Do tego dochodzi znieksztalcenie zdjecia i koniec koncow efekt jest sredni.
[33] Re: KoneCON cosplay (Gargu)
GREY [83.2.110.*], 30.06.2008, 18:14:06, oceny: +0 -0
GREYGarg chill out ziom.

Ja uczylem sie robic zdjecia na aparacie, ktory jest starszy ode mnie i pewnie nawet od Ciebie - Fiet 5b. Od mojego ojca dowiedzialem sie tyle, ze trzeba ustawic ostrosc, przeslone i czas naswietlania oraz sensownie wykorzystac kadr. Z czasem jeszcze conieco mi o oswietleniu powiedzial Techno. I to cale moje wyksztalcenie fotograficzne tak wiec o Twoich zdjeciach wypowiem sie jako zwykly ogladacz zdjec.

Rzucasz sie o tlo, a ta galeria ma kijowe tlo. Normalnie nic bym nie powiedzial o tle ale skoro poruszasz ten temat to masz. Po drugie tym redaje naprawde wygladaja nieestetycznie i strasza. Jesli jest czas to powinno sie je usuwac. Po trzecie na niektorych zdjeciach Twoje kadrowanie wola o pomste do nieba (mam tu na mysli m.in. 5 pierwszych zdjec). Co prawda sa jakies tam utarte schematy jak kadrowac ale jest tez miejsce na improwizacje jednak Ty skopales sprawe, zostawiasz pelno niewykorzystanej przestrzeni w kadrze.
Powered by WashuOS