header imageheader imageheader image

Otakon Zero (Joe)

Michał Durys

Sortowanie: Układ:

Otakon Zero (Joe) - IMG_3801
768 x 1024
160,17 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3802
1024 x 768
142,34 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3805
1024 x 768
144,76 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3809
1024 x 768
72,88 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3813
1024 x 768
98,39 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3818
1024 x 768
89,73 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3821
1024 x 768
117,12 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3822-3
1024 x 682
97,65 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3824
1024 x 768
130,59 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3828
1024 x 768
98,68 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3831
1024 x 768
109,93 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3832
1024 x 768
111,38 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3833
1024 x 768
114,68 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3835
1024 x 768
148,99 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3843
1024 x 768
102,02 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3844
1024 x 768
125,57 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3845
1024 x 768
97,53 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3848
768 x 1024
155,94 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3850
1024 x 768
146,93 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3852
1024 x 768
161,41 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3853
1024 x 768
137,83 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3857
768 x 1024
155,82 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3859
1024 x 768
101,08 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3862
1024 x 768
143,83 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3865
1024 x 768
138,02 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3869
1024 x 768
134,69 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3872
1024 x 768
123,58 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3874
1024 x 768
115,34 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3877
1024 x 768
117,56 KB
Otakon Zero (Joe) - IMG_3881
1024 x 768
146,75 KB
Informacje
Data dodania:22.12.2009, 00:26:24Odsłon:10197Obrazów:43Rozmiar:4,91 MB

Skromna i bardzo wybiórcza galeria zdjęć z zerowego Otakonu. Znajdziecie w niej zdjątka z kolejki przed wejściem, kilka zdjęć z każdej z sal z atrakcjami plus kilka smaczków.

[ 1 ][ 2

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Otakon.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
7,15/10 (13 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 39 dodaj

[1] Re: Otakon Zero
Mako [*.chomiczowka.waw.pl], 22.12.2009, 00:50:44, oceny: +0 -0
Makopierwsza
powiem tak fajnie było
jestem tylko na 1 zdjęciu xD
[2] Re: Otakon Zero
Okami [*.idd82.nettete.pl], 22.12.2009, 01:23:37, oceny: +0 -0
Okamifajne bylo w sumie tylko krzeslo i cycki cella. ja sie wynudzilam przez wiekszosc czasu, tylko koncowka cosplayu i wliia mnie lekko rozsmieszyly.
[8] Re: Otakon Zero
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 22.12.2009, 10:52:51, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
GrisznakCo wy z tym krzesłem? O co chodzi?
[17] Re: Otakon Zero
Rimike [*.as.kn.pl], 22.12.2009, 14:09:41, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
...krzesło wygrało kosplej _>_
[32] Re: Otakon Zero
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 22.12.2009, 22:25:09, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Na osobowość fandomu też może startować. Głos za krzesłem.
[12] Re: Otakon Zero
Albi~ [*.dynamic.gprs.plus.pl], 22.12.2009, 12:12:01, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Albi~bo to trzeba znac szyszki fandomowe i memy fandomowe/konwentowe i czytac orient hadala XD ~
[23] Re: Otakon Zero
Okami [*.idd82.nettete.pl], 22.12.2009, 16:15:22, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Okamiczytam hadala i znam "szyszki", ale mam nietypowe poczucia humoru chyba, bo jakos tak srednio mnie to wszystko smieszy.
[3] Re: Otakon Zero
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 01:23:45, oceny: +0 -0
AragornPLDobrze się bawiliście? Ja tak :).
Joe, fajnie, że wgrałeś swoje zdjęcia. Czy ludzie też już coś nadsyłają?
[4] Re: Otakon Zero
Tokyo [78.30.124.*], 22.12.2009, 07:32:18, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Tokyoja swoje dziś wieczorem zamierzam wysłać :)
[5] Re: Otakon Zero
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 09:40:10, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
JoeTak, w tej chwili na FTP-ie leżą dwie galerie. Zajmę się nimi wieczorem, chyba, że mnie któryś z szanownych współredaktorów ubiegnie.
[10] Re: Otakon Zero
Albi~ [*.dynamic.gprs.plus.pl], 22.12.2009, 12:09:54, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Albi~mam nadzieje ,ze jedna z nich to galeria Techna ::33333
(jego suddenly fot ftw XD)
Joe pospiesz sie ~XD
[13] Re: Otakon Zero
Jabuszko [*.chello.pl], 22.12.2009, 13:05:08, odpowiedź na #10, oceny: +1 -0
Jabuszkoa ty co tak do tej galerii co?? ;p i jeszcze Techna specjalnie?? :P
[16] Re: Otakon Zero
Mako [*.chomiczowka.waw.pl], 22.12.2009, 14:01:03, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
MakoCo ty od niej chcesz :P
Ja też czekam na galerie Techna xD
[21] Re: Otakon Zero
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 15:41:15, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
JoeNie, Techno jeszcze nie podesłał fotek, ale mam nadzieję, że to kwestia godzin, a najwyżej dni. Zdjęciami zajmę się po powrocie do domu, czyli przed 19 ich nie będzie.
[25] Re: Otakon Zero
Mako [82.177.145.*], 22.12.2009, 17:23:55, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Makoczyli zostaje czekać na galerie Techna xD
[31] Re: Otakon Zero
Kwak [*.adsl.inetia.pl], 22.12.2009, 22:12:05, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
KwakJoe, na mnie nie liczcie do drugiego dnia świąt. Jak co zostanie do wstawienia od koniec tygodnia, to się zabiorę za to.

Also - WIN.
[6] Re: Otakon Zero (Joe)
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 22.12.2009, 10:28:53, oceny: +0 -0
LuchiankaDrey na pierwszym zdjęciu wymiataszXD
[14] Re: Otakon Zero (Joe)
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 13:18:09, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Ankhwymiata? mnie przeraził...:D
[18] Re: Otakon Zero (Joe)
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 14:10:27, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Jukimnie tez to przeraza ;;
[7] Re: Otakon Zero (Joe)
Avi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 10:51:43, oceny: +1 -0
Aviyyył, nikt nie chce oglądac gołej klaty Dreja >.>
Ale galeria niezła ^^
[9] Re: Otakon Zero (Joe)
Kara [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 10:56:50, oceny: +0 -0
KaraSynu? xD Nie za zimno Ci?
[11] Re: Otakon Zero (Joe)
Cassius [*.chello.pl], 22.12.2009, 12:10:31, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Jestem na dwóch zdjęciach. Jak mogłeś?! :P
[15] Re: Otakon Zero (Joe)
Kira7 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 13:47:42, oceny: +0 -0
Bu nie ma mnie na żadnym zdjęciu D:. Czekam na kolejne galerie ^^.
[19] Re: Otakon Zero (Joe)
Violet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 14:30:27, oceny: +0 -0
Violetrównież czekam z niecierpliwością na więcej więcej więcej :D
A jak czasu starczy to i swoje pięć groszy dorzucę,bo wybiórczo fotografowałam cosplay :3
[20] Re: Otakon Zero (Joe)
Nomi [*.acn.waw.pl], 22.12.2009, 15:28:34, oceny: +0 -0
NomiSzkoda że troszkę mało i że nie ma zdjęć z cosplayu :< ale fajne zdjątka, wreszcie jakaś galeria z otakonu jest XDDD Mam nadzieję, że szybko będzie więcej
[22] Re: Otakon Zero (Joe)
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 15:43:00, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
JoeNa cosplayu zrobiłem kilka zdjęć, ale jakość była podła, więc nie wrzuciłem ich tutaj. Techno był pod sceną i to z lepszym sprzętem, więc zapewne jego zdjęcia będą nadawać się do publikacji.
[24] Re: Otakon Zero (Joe)
DreY [94.240.46.*], 22.12.2009, 16:49:09, oceny: +0 -0
haha jestem na 1 zdjeciu xD
[26] Re: Otakon Zero (Joe)
shoo! [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 19:09:05, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
jee mnie nie ma na zadnym x-D ale moje rymowanki są omnomnom! czekam na moar 8-)
[27] Re: Otakon Zero (Joe)
Śnieżka [*.tktelekom.pl], 22.12.2009, 19:33:38, oceny: +0 -0
Ładnie Akisu zbombili na schodach XDD
[28] Re: Otakon Zero (Joe)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 22.12.2009, 19:41:31, oceny: +0 -0
GarguOgladajac to mam deja vu z 2000 (jakies Yokkon 2 czy cos).
[29] Re: Otakon Zero (Joe)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 22.12.2009, 20:50:03, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
AvantaRCiiii ... to konwent przyszlosci :)
[34] Re: Otakon Zero (Joe)
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 22.12.2009, 23:15:57, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
GarguC-co?
[30] Re: Otakon Zero (Joe)
Rei-Chaan [*.chello.pl], 22.12.2009, 20:50:58, oceny: +0 -0
Mnie widać tylko na jednym i to z brzydkiego profilu D: Na 2 pozostałych wystaje tylko moja mikołajkowa czapka.

//btw,szkoda,że nikt nie dodał zdjęć z kalamburów kiedy to mój kolega chcąc wskazać płeć,wskazał wpierw na swoje krocze,a potem na mnie xD Dziwnie to odebrałam...XDD
[33] Re: Otakon Zero (Joe)
Violet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.12.2009, 23:03:20, oceny: +0 -0
Violetteż czekam na więcej żeby udowodnić że jednak tam byłam i nie zmyślam >:O
[35] Re: Otakon Zero (Joe)
Zuuz [*.mmpnet83.tnp.pl], 22.12.2009, 23:24:19, oceny: +0 -0
ZuuzDodajcie zdjęcie Krzesła XD
Wiem, że to nikogo już nie śmieszy, ale tak symbolicznie... :P
W tej galerii mnie nie ma, w drugiej jestem tylko na jednym zdjęciu, czuję, że chyba powinnam się cieszyć XD
[36] Re: Otakon Zero (Joe)
VEGON [*.merinet.pl], 23.12.2009, 00:35:52, oceny: +0 -0
[37] Re: Otakon Zero (Joe)
Pottero [*.rybnik.vectranet.pl], 23.12.2009, 02:34:30, oceny: +0 -0
PotteroTrochę żałuję, bo miałem się wybrać, ale wolałem szesnastego wrócić na Śląsk i dłużej płaszczyć dupę przy komputerze (i w wolnych chwilach marnować patrzałki na czytanie książek). Ale sądząc po zamieszczonych zdjęciach, frikowa reprezentacja kultury Japonii godnie reprezentowała PJWSTK – tyle dobrze :).
[38] Re: Otakon Zero (Joe)
Mitazo [*.chello.pl], 23.12.2009, 11:01:08, oceny: +0 -0
no krzesło ;D
[39] Re: Otakon Zero (Joe)
Rena [82.16.219.*], 27.12.2009, 18:31:33, oceny: +0 -0
RenaKurcze teraz sie zorientowalam gdzie ten dom kultury sie znajduje... Jak bym wiedziala ze mam prawie pod samym domem to bym sie przeszla TT^TT
Powered by WashuOS