header imageheader imageheader image
{Rynek}
Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Autor: Krzych Ayanami, Data: 22.03.2007, 16:16:16, Źródło: MangaForum
Krzych AyanamiPolskie wydanie mangi Według informacji podanych przez pracownika J.P.F. na Mangaforum polska edycja mangi "Death Note" będzie miała swoją premierę w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Dodatkowo na stronie wydawnictwa znajduje się ankieta dotycząca tłumaczenia onomatopei.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Death Note, JPF.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 42 dodaj

[1] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Nox [*.icpnet.pl], 22.03.2007, 18:37:21, oceny: +0 -0
Noxheh, ubiegles mnie z niusem ;>
[2] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
XioN [*.c29.msk.pl], 22.03.2007, 18:52:43, oceny: +0 -0
XioNslodko :)
[3] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Cwistak [*.toya.net.pl], 22.03.2007, 18:55:08, oceny: +0 -0
Cwistakwhoa, świetnie :)
[4] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Chiyu [*.multicon.pl], 22.03.2007, 19:39:03, oceny: +0 -0
Chiyu*szczęście*
teraz tylko grzecznie czekać
[5] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Seles [*.eranet.pl], 22.03.2007, 19:42:11, oceny: +0 -0
SelesJak zobaczę to uwierzę
[7] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
senshiro [*.aster.pl], 22.03.2007, 19:54:02, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
senshiro"Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli" :P
[20] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
don_tachos [*.chello.pl], 23.03.2007, 19:37:18, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
don_tachoshahaha, niezłe spostrzeżenie XDDDDDDDD
[6] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
linasakura [*.bazapartner.pl], 22.03.2007, 19:52:06, oceny: +0 -0
linasakuraBardzo dobrze, chociaż poczekam aż wydadzą, wtedy będę się zaciesząc^^ (już myslałam, że p.Yasuda zapomniał o tej godzinie męczenia go o ten tytuł XD''' na jednej z konferencji XD)
[8] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Mai Takeru [*.chello.pl], 22.03.2007, 20:25:20, oceny: +0 -0
Mai TakeruWSPA-NIA-LE! ^o^ Nie, żebym była megafanką, która przeczytała całą mangę po angielsku piętnaście razy i obejrzała serię TV... Ja tylko napaliłam się strasznie na tę mangę po przeczytaniu artykułu w (tak, tak) "Otaku"! XP Kyaaa, już się nie mogę doczekać! Wydali nowy tom FMA, wydadzą DN... O rany, a moje urodziny dopiero 1 maja, czy też dziś? XD
[9] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
pawelek [*.tktelekom.pl], 22.03.2007, 20:34:17, oceny: +0 -0
pawelekAnime jest świetne, z tego co czytałem, początki mangi również. Mój ulubiony tytuł, czekam z niecierpliwością.
[10] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Cao Cao [*.crowley.pl], 22.03.2007, 21:33:12, oceny: +0 -0
Pewnie wydadza z 5 tomow, a pozniej zawiesza slaniac sie problemami z japoncami ;/
[12] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Emi-chan [*.4web.pl], 22.03.2007, 22:04:18, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Emi-chanNie kracz!!!!

Ach, zobaczyć te sliczne obrazki na papierze i na calej stronie, a nie na monitorze, przewijajac myszka... Juz sie nie moge doczekac....
[11] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Suisen [*.internetdsl.tpnet.pl], 22.03.2007, 21:53:36, oceny: +0 -0
Suisen^^ Już się nie mogę doczekać! DN jest świetne :D:D
[13] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Nekoi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.03.2007, 22:29:26, oceny: +0 -0
DN? CO?O_0''' Aaa! Nie mogę się doczekać!^_^
Oby to było jak najszybciej...
[14] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Deedlit [88.156.63.*], 23.03.2007, 07:19:53, oceny: +0 -0
DeedlitFajno, fajno ^0^
[15] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Shig [*.171.128.194.crowley.pl], 23.03.2007, 10:11:03, oceny: +0 -0
ShigEee...
Nie znam.
[23] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
don_tachos [*.chello.pl], 23.03.2007, 23:31:35, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
don_tachos*szeptweirdoszept* :PPP
[24] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.03.2007, 23:47:04, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
KrejtZnam.
Taki tam... średniak.
[25] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
g_o_r_a_l [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.03.2007, 06:22:25, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
No średniak na pewno nie, nie ma tu fanserwisu, nie jest to shounen, shoujo ani żaden romans (takich mang jest najwięcej). Przeciętne są jedynie nadnaturalne moce jakimi dyspouje główny bohater. Cała reszta znacznie wybija się ponad średnią, niewiele jest mang psychologicznych (może to lekkie przegięcie
zaliczyć DN do tego gatunku, ale nie całkiem), a dobrych mang z gatunku mystery da się policzyć na palcach jednej ręki (Detektyw Conan, Kindaichi, Jeż, Ayatsuri Sakon i właśnie Death Note).
Jeśli uważasz Death Note za mangę przeciętną, to byłbym wdzięczny gdybyś wskazał tytuły, które biją na głowę tego "średniaka". Też chcę móc tak powiedzieć :).
[26] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
rimnom [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.03.2007, 03:56:07, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Nie znam gatunku tajemniczo-detektywistycznego, ale jeśli do jego czołówki zalicza się Death Note, to chyba nienajlepiej się dzieje w tym gatunku.

Nie ma fanserwisu? A jak nazwiesz hordę bohaterów, których jedynymi atutami są kól wygląd i bezmyślność wystarczająca aby umieścić ich w sytuacjach wyjętych z najbardziej... niedostępnych rejonów ciała scenarzysty? Misa-Misa? Mikami? Takada? Anyone?

Manga psychologiczna? Nie bluźnij (: Głębia charakterów pokazanych w DN w porywach osiąga poziom kałuży, i to nie w deszczowy dzień.

Ale dobra, DN nie jest takie znowu żenujące, zwłaszcza jak na mangę. Do rozdziału ~58 (?) da się to nawet czytać z zainteresowaniem. Potem staje się coraz bardziej i bardziej naciągane - byle tylko wydać jeszcze jeden tom... i następny i następny, a potem... jeszcze trzy. Ogólnie po przeczytaniu tego tego odniosłam wrażenie że ta manga jest skierowana do fanek yaoi, coby miały o czym fanfiki pisać. Ale mimo że lubię homoerotyczne historyjki, jakoś nie uważam tego za zaletę tej produkcji.

Tytuły które biją Death Note na głowę? FMA? Monster? Berserk? Zapewne kilkadziesiąt produkcji których nigdy nie widziałam? Dowolne anime yaoi? Mam wymieniać dalej? :D

Ogólnie jeżeli autor Death Note chciał coś za pomocą tej mangi przekazać to prawdopodobnie to że bycie psychopatą z manią wielkości powoduje zmarszczki mimiczne. Mam nadzieję że zdradzając ten sekret nie popsułam nikomu przyjemności obcowania z tą fantastyczną mangą. lol.
[28] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
g_o_r_a_l [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.03.2007, 18:25:42, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Hehe... Ktoś się tu widzę nieźle podekscytował :).
"Tytuły które biją Death Note na głowę? FMA? Monster? Berserk? Zapewne kilkadziesiąt produkcji których nigdy nie widziałam? Dowolne anime yaoi? Mam wymieniać dalej? :D
"
Tak, poproszę. Czytałem w/w tytuły i również uważam je za lepsze, ale czy taki FMA "bije na głowę" twór OHBA Tsugumiego? Rzecz gustu, są to mangi z zupełnie różnych gatunków. Zadane przeze mnie pyt. miało na celu uzyskanie informacji na jakim tle oceniany jest Death Note, jakie są upodobania osoby, która bardzo dobry komiks uważa za co najwyżej przeciętny.

Nie ma tu fanserwisu, jedyny moment gdy się pojawił to występ dziewczyn w bikini i ciągły cosplay Misy. Ten "kól" wygląd bohaterów to po prostu styl rysowania Obaty. Z tego wychodzi, że bardziej odpowiadałoby Tobie gdyby autor mangi sam rysował (czyt. bazgrolił). Nie ma tu nagości, scen pod prysznicem, ukrytych żartów (ogólnie rzadko można się uśmiechnąć przy tej serii). W FMA jest go znacznie więcej, w Berserku zresztą też [chociaż nie wiem czy orgie można do niego zaliczyć :) ] tylko Monster faktycznie go nie ma. Jeśli Death Note zawiera fanserwis to tylko w śladowych ilościach (przynajmniej z mojej perspektywy, oglądałem sporo
anime "naszpikowanych" takimi elementami.)

Co do treści psychologicznych - zauważ, że napisałem: "(...) może to lekkie przegięcie zaliczyć DN do tego gatunku)(...)" - niewątpliwie są w tej mandze i takie elementy, ale zgadzam się, do tej kategorii ciężko zaliczyć ten tytuł. Tym niemniej są podstawy do tego, by tak zrobić.

"Ale dobra, DN nie jest takie znowu żenujące, zwłaszcza jak na mangę. Do rozdziału ~58 (?) da się to nawet czytać z zainteresowaniem"
Sama przyznałaś, że czytałaś mangę z zainteresowaniem, dopiero później obiektywną ocenę całości przyćmiła przeciętna druga część mangi.

"Ogólnie jeżeli autor Death Note chciał coś za pomocą tej mangi przekazać to prawdopodobnie to że bycie psychopatą z manią wielkości powoduje zmarszczki mimiczne. (...)"
Dobry tekst :), dlatego go tylko cytuję (serio).

Manga o tak wielkiej popularności nie jest średniakiem, fabuła jest zawiła, zwroty akcji prawie co chwila, zachowanie bohaterów jest nieprzewidywalne. Postaci są ciekawe, na oczach czytelnika następuje ewolucja ich charakterów. Zabawa w kotka i myszkę przedstawiona w niekonwencjonalny i ciekawy sposób wiele dodaje temu dziełu.

Aha,najbardziej rozbawił mnie ten tekst "Ogólnie po przeczytaniu tego tego odniosłam wrażenie że ta manga jest skierowana do fanek yaoi, coby miały o czym fanfiki pisać."
Głodnemu chleb na myśli, nie dziwię się że fance yaoi nie spodobał się Death Note.
P.S
Mangi, które są wg mnie najlepsze: Monster 20th Century Boys, Bleach, Berserk, Trigun, Detective Conan, Full Metal Alchemist, Hikaru no Go, Hunter X Hunter, "Addicted to Curry" i może Gantz/Happy!.
[34] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
rimrom [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.03.2007, 17:12:08, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
Hehe... Ktoś się tu widzę nieźle podekscytował :)
to nie siedź tak bez sensu, tylko chowaj ostre przedmioty bo ci krzywdę zrobi. Zero wyobraźni.

Zadane przeze mnie pyt. miało na celu uzyskanie informacji na jakim tle oceniany jest Death Note, jakie są upodobania osoby, która bardzo dobry komiks uważa za co najwyżej przeciętny.

No to zdaje się, że prawidłowo ci odpowiedziałam? Chyba że nie, to powiedz wyraźnie o co chodzi, bo widocznie nie wychwyciłam wszystkich niuansów pytania. Jakie są upodobania osoby łatwo wydedukować czytając co jej się nie podoba.
Ale zakładając że jednak nie wyraziłam się dość jasno:
weźmy FMA. Spytajmy dlaczego możemy mówić że jest lepsze od DN, mimo że są z dwóch różnych gatunków. Otóż zarówno FMA jak DN mają ambicje żeby wypowiadać się o moralności. A dlaczego DN zalicza przy tym totalnego faila? Bo próbując odnosić się do jakichkolwiek zagadnień moralnych nie wznosi się ponad poziom Domowego Przedszkola. Od pierwszego pojawienia się każdy bohater ma przypisaną rolę rodem z teatrzyku kukiełkowego - jest albo dobry, głupi i naiwny, albo zły, głupi i naiwny; albo należy do zbioru {Light, L, N, Mello}. Noh, ok, są jeszcze kól postacie epizodyczne, o których nic nie można powiedzieć, bo jedyne co mówią to 'yes sir'. Do tego zdolność samodzielnego myślenia wszystkich z tych postaci ogranicza się do jednorazowego wyboru, do czyjej partii się zwerbować ( Kira czy NPA/SPK ). A jeśli wybierają Kirę, są takimi idiotami, że nadają się tylko do odstrzału.

Nie ma tu fanserwisu, jedyny moment gdy się pojawił to występ dziewczyn w bikini i ciągły cosplay Misy. Ten "kól" wygląd bohaterów to po prostu styl rysowania Obaty.

Masz rację. To co wzięłam za fanserwis to była po prostu nieudolność scenarzysty w tworzeniu postaci, którą nadrabiał wyobraźnią rysownika.

Z tego wychodzi, że bardziej odpowiadałoby Tobie gdyby autor mangi sam rysował

Po pierwsze nie mam pojęcia skąd się tu nagle wzięło stwierdzenie że coś 'z czegoś wychodzi'. A po drugie, już chyba wolałabym żeby ten rysownik pisał fabułę. Scenarzysta moim zdaniem wystarczająco spartaczył. I nigdzie nie napisałam że przeszkadza mi kól wygląd, tak apropo wyciągania wniosków z kapelusza.

Nie ma tu nagości, scen pod prysznicem, ukrytych żartów (ogólnie rzadko można się uśmiechnąć przy tej serii). W FMA jest go znacznie więcej, w Berserku zresztą też [chociaż nie wiem czy orgie można do niego zaliczyć :) ]

Żeś się czepił tego fanserwisu. Ilość scen prysznicowych i pantyshotów nie ma nic wspólnego z jakością mangi. No chyba że to ecchi. Albo yaoi. A to, że brakuje jej humoru to imo akurat wada. Ale kwestia gustu, może są ludzie którzy wolą czytać coś co jest nie tylko naciągane i płytkie, ale też morderczo nudne. Whatever floats your boat.

niewątpliwie są w tej mandze i takie elementy, ale zgadzam się, do tej kategorii ciężko zaliczyć ten tytuł. Tym niemniej są podstawy do tego, by tak zrobić.

Ok, w końcu gatunek psychologiczny też ma klasę b, c i d.

Sama przyznałaś, że czytałaś mangę z zainteresowaniem, dopiero później obiektywną ocenę całości przyćmiła przeciętna druga część mangi.

Rofl. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś :D

Manga o tak wielkiej popularności nie jest średniakiem

Ja tu próbuję traktować cię poważnie, a ty mi z takim tekstem (:

fabuła jest zawiła,

fabuła jest prosta jak budowa cepa. Zawiła jest tylko dedukcja stosowana w niektórych momentach.

zwroty akcji prawie co chwila

nie co chwila, z dużą przerwą w środku. Pomińmy że zwroty akcji prowadzące do z góry przewidywalnego finału są lipne. Ale niech będzie że są.

Postaci są ciekawe, na oczach czytelnika następuje ewolucja ich charakterów.

Rofl, to żeś pojechał. Wake up, Neo.

Zabawa w kotka i myszkę przedstawiona w niekonwencjonalny i ciekawy sposób wiele dodaje temu dziełu.

Powiedziałabym że raczej szybko się nudzi, zwłaszcza kiedy szmaciarz ciągle wygrywa, dopóki nagle mu się nie odwidzi.

Aha,najbardziej rozbawił mnie ten tekst "Ogólnie po przeczytaniu tego tego odniosłam wrażenie (...)"
Głodnemu chleb na myśli, nie dziwię się że fance yaoi nie spodobał się Death Note.


Yay dla desperackiego chwytania się stereotypów.




Jezus, zapomniałam że rozpisywanie się na acepie to obciach.
[35] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
g_o_r_a_l [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.03.2007, 20:15:03, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Rofl. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś :D
Przeczytałem i nie widzę w tym nic śmiesznego. Najpierw podobała ci się manga (do 58 chaptera), później zaczęła się nudzić i TY nie ja stwierdziłaś, że jest co najwyżej przeciętna (nie chciało mi się pisać "w twojej ocenie"), czyli podobała ci się "żałosna" manga, sama sobie przeczysz.

"Ja tu próbuję traktować cię poważnie, a ty mi z takim tekstem (:
Wielomilionowa sprzedaż rzeczywiście jest przeciętna.
(czyt. "Jeśli coś się wyróżnia to nie podpada pod średnią")

fabuła jest prosta jak budowa cepa. Zawiła jest tylko dedukcja stosowana w niektórych momentach.
Idąc tym tokiem rozumowania fabuła FMA jest równie banalna, kolesie chcą odzyskać utracone członki, poszukując w tym celu kamienia filozoficznego.
[41] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
chomski [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.04.2007, 19:00:45, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Wiesz co niewiem czego sie czepiasz...... [fabuła jest prosta jak budowa cepa. Zawiła jest tylko dedukcja stosowana w niektórych momentach.] sama powiedz jeśli fabuła jest prosta jak budowa cepa, to postaraj sie opowiedziec co sie dzieje w tej mandze chociarz przez 5 tomów.....lubie FMA ale to mozna nazwac "prostą" fabułą. Pozatym zmyslasz cos o wartościach moralnych ...czekaj co to było aha.... .... Otóż zarówno FMA jak DN mają ambicje żeby wypowiadać się o moralności. A dlaczego DN zalicza przy tym totalnego faila? Bo próbując odnosić się do jakichkolwiek zagadnień moralnych nie wznosi się ponad poziom Domowego Przedszkola. pomyśl dwa razy zanim cos napiszesz ...jakie wartosci moralne reprezentuje FMA? Nie zabijaj. NIE kradnij. Ne krzywdz innych....to są wartości dla przedszkolaka....a zapomniałbyb: zło zawsze przegrywa....to sa ambitne wartosci a sposób ich przekazania mmmmm PYCHA! Jedynym motywem który ambitnie pokazuje jakies wartosci moralne jest "prawo równoważnej wymiany" czyli po naszemu niema nic zadarmo ...myślałem że sa tu userzyktózy trzymają poziom......ty sie do nich nie zaliczasz....pozdrawiam
[29] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
:D [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.03.2007, 18:28:57, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
człowieku weź sie nie osmieszaj
[33] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
rimnom [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.03.2007, 15:23:21, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Wyjmij słomę z butów, bo sprzątaczka ma dzisiaj wolne.
[27] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.03.2007, 10:20:19, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Krejttl;dr
[16] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
andzia-kuroi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.03.2007, 11:23:07, oceny: +0 -0
andzia-kuroiyee xD nareszcie zobaczę spolszczoną wersję ...
[17] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Leaf [*.dobremiasto.net], 23.03.2007, 12:21:59, oceny: +0 -0
LeafAhhh, super ^___^ Nie mogę się doczekać!
[18] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Radical [*.crowley.pl], 23.03.2007, 14:29:48, oceny: +0 -0
RadicalŚwietnie:) Pierwsza manga którą kupię od czasu... drugiego GitS'a, o ile dobrze pamiętam.
[19] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Misses [*.acn.waw.pl], 23.03.2007, 18:48:57, oceny: +0 -0
MissesOooo, niesamowite!! Jak wyjdzie kupię na pewno!
[21] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 23.03.2007, 19:51:57, oceny: +0 -0
GotenksPierwszy tom juz pod koniec maja i tlumaczenie bedzie jak w GITSie. GREJT ^__________^
[22] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Hotaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.03.2007, 22:00:53, oceny: +0 -0
Yes!Yes!Yes! *wykonuje niezdarne ruchy posuwisto-łokciowe*
[37] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
nicodemus [*.barczewo.macrosat.pl], 27.03.2007, 09:58:47, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
nicodemusPrzefantastycznie.
Te ruchu, to się nazywają "dojenie Marcinkiewicza".
[30] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.03.2007, 18:37:05, oceny: +0 -0
Evil YukiSobie przeczytam ;3 nareszcie, bo o tym gadają i gadają...

(nie lubię skanów...)
[39] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Vulcan [*.kepler.c.sn.schule.de], 28.03.2007, 08:30:37, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
VulcanManga conajwyzej srednia, czytalem 5 tomow jakie wyszly dotychczas w DE i sie zawiodlem, manga typowo mainstreamowa, dzieki czemu osiaga takie wyniki sprzedazy jakie osiaga, nie oszukujmy sie 90% fanow szuka nieabsorbujacego umyslu sposobu rozrywki. Ot sredniak z ukierunkowaniem ku dolowi i tyle. Ocena z mojej strony to slabe 3.
[31] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
mikiko [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.03.2007, 21:47:20, oceny: +0 -0
mikikofufufufufu... wydaje mi się, że pewien pan z księgarni w niedługim czasie zostanie zmolestowany
w celu natychmiastowego sprowadzenia w/w tytułu ;>
Już nie mogę się doczekać!! ( i mam nadzieję, że wyjdzie punktualnie..)
[32] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
omg [*.interq.pl], 25.03.2007, 22:37:36, oceny: +0 -0
:[:[:[ no ja cie nie mogeeeeeeeeeee... a co z fruits basket!!*rozpacz* pewnie fani poczekaja kolejny, dlugi rok :[ no ale ciesze sie za tych, ktorzy ciesza sie na DN. ;(;(;(
[36] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
Sailor Dream [*.jedrysek.kalety.net], 26.03.2007, 20:18:59, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Spokojnie, będzie i FB *chyba xD*.
Mi to zwisa :P I tak kupię każdy tytuł ^^" Poczciwy żywot otaku xD
[38] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
lawliet [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.03.2007, 20:00:55, oceny: +0 -0
W sumie nie trzeba było bardzo długo czekać na wydanie {choć znając życie czekają nas wszelkie opóźnienia^^'} polskiej wersji. Na pewno kupię^^
[40] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
diir [*.aster.pl], 30.03.2007, 16:24:21, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
diirZ newsa wynika, że Death Note będzie za 5-6 miesięcy. Nieżle ja na polskie wydawnictwo.
[42] Re: Polskie wydanie mangi "Death Note" już wkrótce
~Sousuke [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.07.2007, 21:57:54, oceny: +0 -0
Fuj, zapisują imię Raito po ang. jako Light...
Powered by WashuOS