header imageheader imageheader image

Progress

Progress

Sortowanie: Układ:

Progress - All ni
597 x 800
97,68 KB
Progress - Armagedon
715 x 800
127,77 KB
Progress - a dream
585 x 800
144,45 KB
Progress - Buggy
628 x 800
61,86 KB
Progress - Candy-girl
597 x 800
58,87 KB
Progress - Can I help..
556 x 800
86,28 KB
Progress - clowngirl
569 x 800
67,11 KB
Progress - Devil
521 x 800
60,85 KB
Progress - Iwant be...
628 x 800
107,37 KB
Progress - I say Hello
597 x 800
89,07 KB
Progress - Kamikaze
665 x 800
119,63 KB
Progress - Kamikaze 2
563 x 800
84,47 KB
Progress - Kazam
624 x 800
113,93 KB
Progress - Like my brother
566 x 800
62,77 KB
Progress - Little angel
620 x 800
140,06 KB
Progress - Little witch
583 x 800
86,75 KB
Progress - Lost in...
597 x 800
247,84 KB
Progress - Lost wa
691 x 900
85,23 KB
Progress - Muk-muk
724 x 800
139,58 KB
Progress - Papugaj
628 x 800
85,25 KB
Progress - Paradise
470 x 900
78,59 KB
Progress - Play with me...
637 x 800
75,68 KB
Progress - Sad desert
604 x 800
97,67 KB
Progress - Vivi
596 x 800
75,60 KB
Progress - waiting for you
717 x 1000
142,51 KB
Progress - what's up
716 x 800
93,56 KB
Progress - You
499 x 800
89,88 KB
Informacje
Data dodania:10.01.2005, 00:00:00Odsłon:7188Obrazów:27Rozmiar:2,66 MB

Progress, dotychczas znany jako recenzent prac innych rysowników, teraz zdecydował się udostępnić swoje rysunki. Tym samym tym samym powiększył elitarne grono rysowników płci nie-pięknej w naszej galerii. :-) Rysunków jest 27 i większości są wykonane ołówkiem. W imieniu autora prosimy o rzeczową krytykę.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
6,00/10 (3 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 59 dodaj

[1] Re: Progress
aida [*.zetosa.com.pl], 10.01.2005, 11:24:15, oceny: +0 -0
aidaNo no!! Świene pracki! Są takie hmm... dynamiczn i pełne życia. Masz swój styl, bardzo oryginalny i rozpoznawalny. Większość rysunków wylądowała u mnie na kompie:)) Jedyna praca która mi się nie podoba to "a dream" sama nie wiem czemu(konstruktywna krytyka, nie ma co)Oby tak dalej!!
[2] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 10.01.2005, 16:15:04, oceny: +0 -0
ProgressDziekuje bardzo (tez za bardzo pomyslowy nie jestem ale innaczej nie potrafie wyrazic mojej radosci ze ci sie spodobaly moje ciapajki ). Co do pracki "a dream" to daze ja pewnym sentymentem , poniewaz jest jedna z pierwszych jakie probowalem wykonac w mangowym stylu i dlatego sie tu znalazla .
[3] Re: Progress
Angel Of Death [*.bazapartner.pl], 10.01.2005, 16:15:12, oceny: +0 -0
Hmmm....Weating for you ta praca mie urzekła....niewiem jak określic twoje prace......chciałbym zobaczyc prace twoje w kolorach...proporcje sa git, masz własny styl i to mi ise podoba a minus to to że twoje prace, są no jakieś takie....." bezpłuciowe" srki ale poprostu niebudza we mnie emocj, pokaż cos w kolorkach i bardziej wymyslnego to bedzie Exstra...POZDRAWIAM P.S Jak wysłać swoje prace bo chce wysłać ale ten e mail webmaster.anime.com.pl jest trefny:(
[4] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 10.01.2005, 16:32:15, oceny: +0 -0
ProgressNie bardzo rozumiem raz sa pelne zycia a raz "bezplciowe" . Nie bardzo wiem co chcesz mi przez to przekazac , moze jest w nich za malo symboliki albo za malo krwi (za ktora nieprzepadam ) moze wolisz jaoi , jesli tak to jest tu wiele innych artystow zajmujacych sie podobna symbolika . Ja poprostu wole cos sympatyczniejszego i nie koniecznie sensacyjnego /szokujacego (niepotrzebne skreslic).Nie chcialem rysowac makabrycznych wykrwawiajacych sie ludzikow itp. Ja dopiero ucze sie rysowac a ta galeia to proba generalna przed tym co wkrotce nadejdzie .... Buahaha brzmi groznie... co do pracek to tez sie trochu trudzilem ale w koncu sie udalo , niestety nie bardzo wiem jak ci pomoc....
[5] Re: Progress
Angel of death [*.bazapartner.pl], 10.01.2005, 17:00:39, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Hmm...Mi ne chodzilo byś rysował prace bardziej makabryczne czy groteskowe...wiesz ja też niedługo zamieszczam galerie i zobaczysz też ze nie rysuje krwawej rzeźni ( z kądś to znam^_^ ), ale po lepszym przypatrzeniu siem stwierdziłem ze mógłbyś ilustrowac nowa cześć Final Fantasy:) naprawde masz do tego DUŻE zadatki...pozdrawai m i niedługo zapraszam do mnie:P AvE
[6] Re: Progress
Ami [212.244.54.*], 10.01.2005, 17:15:53, oceny: +0 -0
Piękne "ciapajki" :D! Naprawdę bajeczne ! Wszystkie mi się podobają, ale największe wrażenie wywołał we mnie rysunek " play with me" i " Little witch" A poza tym masz własny oryginalny styl, a skoro dopiero się uczysz i masz takie wyniki to ja jestem pod wielkim wrażeniem ! Chciałabym bardzo zobaczyć twoje pracki w kolorze, więc z niecierpliwością czekam na następną galerię.
[7] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 10.01.2005, 17:21:10, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
ProgressDopiero teraz zaczynam uczyc sie rysowac w kolorze dlatego moze to jeszcze potrwac zanim kolorowe prackipojawia sie na acepie ...Co do reszty to dziekuje . Jest moze cos co nie zabardzo ci sie spodobalo ?? Napisz ktora pracka jest najslabsza ...Jeszcze raz thanks...
[12] Re: Progress
Ami [212.244.54.*], 10.01.2005, 19:54:12, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
W zasadzie to wszystkie prace bardzo mi się podobają. Wiadomo, jedne bardziej przypadną do gustu, a inne mniej. Ale ja do twoich prac nie mam żadnych "ale" i jestem do nich pozytywnie nastawiona :DD
[8] Re: Progress
Kai Hiwatari [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.01.2005, 18:24:00, oceny: +0 -0
No i galeria się pojawiła... Jestem pozytywnie zaskoczona - masz własny, wyrazisty, czsem wręcz "karykaturalny" (nie umiem sprecyzować tego wrażenia) styl. Moim zdaniem najfajniejsze ciapajki to "Kazam" "Muk-muk" i "What's up". Porównując wcześniejsze i późniejsze prace widać postęp, znikło rażące mnie początkowo "rozcieranie paluchem :)". Słabsza od innych jest pracka w kolorze, ale kredki łatwe nie są... Jestem na zdecydowane tak i czekam na następną porcję twórczości, także tej wykonanej innymi mediami - czyli po prostu me kce wiecej!. Pozdrawiam
[10] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 10.01.2005, 18:51:36, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
ProgressTak , tak rozcieranie paluchem . Na szczescie powoli zaczynam nabierac wprawy choc od czasu do czasu jeszcze se cos rozetre ... Co do jedynej pracki w kolorze to jest ona takiej a nie innej jakosci bo narysowalem ja na jakies kartce znalezionej w szkole (ale ze mnie smieciarz :D... ) byla ona jakas taka sliska i ztad te kiepskie kolory , wydawalo mi sie ze efekt bedzie dobry a wyszlo na odwrot...Co do postepu to masz absolutna racje, sa tu pracki ktore narysowalem na samym poczatku i sa tu rowniez pracki z przed miesiaca , takze rozbieznosci sa dosyc spore...dzienks za kolejny pozytywny komentarz
[9] Re: Progress
Irulana [*.lublin.pl], 10.01.2005, 18:36:46, oceny: +0 -0
IrulanaBardzo mi sie podoba twoj styl, fajnie ci wychodza twarze :D, ponadto niezle ci idzie z anatomia i proporcjami, wlasciwie wszystkie pracki mi przypadly do gustu (oprocz Play with me.... no taki czesto wystepujacy motyw ;P w porowniu do reszty malo oryginalnie wyglada) mam nadzieje ze w przyszlosci pokazesz tez cos wiecej niz olowek moze sprobuj chciaz zwyklej czerni i bieli, ale kolorek tez bylby fajny :).
[11] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 10.01.2005, 18:58:58, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
ProgressPlay with me to jedna z najstarszych pracek ,z przed polroku i roznica w porownaniu z tymi nowszymi jest dosyc spora ... Co do innych technik to pracuje nad tym wszedzie i na wszystkim (popatrz post wczesniej )... Dziekuje za mile slowa i czekam tez z niecierpliwoscia na twoja kolejna galerie... A bym byl zapomnial pracki do crystalicum (czy jakos tam ) sa naprawde swietne szczegolnie ten koles z niebieska maska ...pozdrawiam...
[13] Re: Progress
Mariko [*.zetosa.com.pl], 10.01.2005, 19:56:11, oceny: +0 -0
MarikoYo man! Sliczne pracki. Kojarza mi sie nieco z bajkowym swiatem:) Pracki wszystkie mi sie podobaja, no moze z wyjatkiem... play with me i wampirzastych stworkow. Reszta jest cool, ten chlopczyk kamikaze (close-up) mnie urzekl:) Kojarzy mi sie z The Empire of The Sun:DD Zainspirowales mnie, dzieks;D Naprawde sliczna kreska;))
[14] Re: Progress
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 11.01.2005, 00:09:28, oceny: +0 -0
MesiasteGaleria jest bardzo ladna. Przede wszystkim podziwiam za zdolnosc kompozycji/zapelniania kartki i tla. Nie boisz sie eksperymentowac i wyplywac na nowe grunty co sie bardzo liczy w rozwoju plastycznym. Masz jeszcze problemy z proporcjami oraz perspektywa. Technicznie rowniez mogloby byc lepiej- miloby bylo zobaczyc cos wiecej w kolorach i to takich bardziej zdecydowanych.
Ogolem- jest bardzo dobrze, ale moze byc jeszcze lepiej.
++Mece++
[15] Re: Progress
mio [*.dip.t-dialin.net], 11.01.2005, 12:33:28, oceny: +0 -0
miono, no i kto tu zagoscil :))) podobaja mi sie twoje prace, nio to przyznac musze. sa dobre. ale abys nie spoczal na laurach napisze tez co mi sie nie podoba. po pierwsze roymazywanie olowka palcentami! bo widze ze to ci sie zdaza. no i czasami lapki tez kuleja (ale nie tak strasznie jak u mnie X) i ostatnie- kolor!!! wez jakie farbki, kredki, czy co tam lubisz i wlej w te postaci troche barwy! nio, to czekam z niecierpliwoscia na kolorowa galerie! pozdrawiam! mio
[16] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 11.01.2005, 15:23:31, oceny: +0 -0
ProgressWidze mio ze znalazlas moja piete achillesowa ...te lapki nie sa zbyt piekne ale na nowszych (tych nie zeskanowanych ) wygladaja duzo lepiej . Tym bardziej ze znajduja sie tu dosyc stare ciapajki ... Co do kolorow , uwazam ze najpierw musze nauczyc sie dobrze szkicowac (bo to jest najwazniejsze ) , za to wypelnianie kolorkami (co nadaje wyrazistosci postacia ) zostawilem sobie na pozniej ... Jak byscie mogli polecic jakies dobre kredki albo cusik to bym byl wdzieczny... Mece mam jeszcze jedno zapytanie , jaki jest latwy program do kolorowania itp ....dzieks za komentarze i zetelna krytyke ...
[17] Re: Progress
mio [*.dip.t-dialin.net], 11.01.2005, 17:15:28, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
mionio mozesz zaczac od conte (tzw. kantow) te kredki sa niezle na poczatek. lub przejdz od razu do akwareli. tusz kolorowy i tempere tez sa oki (wlasnie tym sie teraz bawie). pisalam ci juz kiedys jakimi programami ja kolorowalam kilka prac, nic nowego z tego dzialu teraz ci nie napisze. powiem ci tylko jedno- jak chcesz prosty program to baw sie paintem! :PPPP
[19] Re: Progress
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 11.01.2005, 20:53:29, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
MesiasteMoim zdaniem najlepsze są kredki Crayola typu blenders. Najsensowniej zaopatrzyć się w zestaw 36 kolorów *cena około 50 zł*. Można nimi cuda wyprawiać.
Co do innych materiałów to proponuję akwarele w kostkach, na miodzie *tylko w żadnym wypadku Van Gogh- są mało wydajne i mają obrzydliwe kolory* albo gwasz czy akryle. To wszystko farby na bazie wody, którymi maluje się nadzwyczaj wygodnie.
Możesz również spróbować robić CG. Wtedy wypadałoby kupić porządny tablet. Najlepsze są Wacomy Graphire oraz Intuos. Zaś program to bezkonkurencyjnie, jak dla mnie Photoshop 7 oraz Painter.
++Mece++
[18] Re: Progress
Angel of death [*.bazapartner.pl], 11.01.2005, 17:25:52, oceny: +0 -0
AvE. Kledki..mhh.. ja koloruje kredkami firmy Faber Castell, najlepsze są ołówkowe i akwarelkowe, no i są dosć tanie ( ach ciezkie jest zycie artysty:P ) a z programów to of corse Photoshopek no i Gimp też jest super....Pozdrawiam!!
[20] Re: Progress
Ina [*.elsat.net.pl], 12.01.2005, 10:40:14, oceny: +0 -0
InaHejka!!! O jejciu, ale dawno mnie tu nie było, aż wstyd się przyznać^^ Najlepiej będzie jeśli od razu zacznę nadrabiać zaległości^^ No więc... Uważam, że pracę są naprawdę dobrej jakości (chciała zabrzmieć odrobinę profesjonalnie^^) Jest w nich coś, co wyróżnia je spośród innych prac jakie tu oglądnęłam. Zwłaszcza jest to widoczne przy postaciach. Chyba chodzi mi o proporcje^^: dłonie odrobinę większe niż normalnie, stpoy również, i to właśnie sprawia, że są wspaniałe. Tak więc z czystym sumieniem stwierdzam, że dzieła bardzo mi się podobają^^ a zwłaszcza: "All ni", "What's up", "You", "Vivi", "Sad desert", "Papugaj" i "Kazam". Z niecierpliwością oczekuję na więcej^^ Powodzenia i wytrwałości życzę!!!
[21] Re: Progress
kathymaus87 [*.berlikomm.net], 12.01.2005, 13:26:47, oceny: +0 -0
hey du, ich kenne dich jetzt schon sehr gut und lange. du weißt auch was ich über deine bilder denke.ich schreibe das aber noch mal. die sind echt coole bilder. super gezeichnet. hast ein geiles talent. mir gafallen die formen. und die proportionen stimmen. meine lieblingsbilder sind "play with me", " Lost wa" "Lost in...", "little witch" und "All ni". Aber sehr zuverlässig bist du nicht, denn ich warte seit über ne jahr auf mein bild von "Herr der Ringe". Also ich würde das gerne bald haben. Gut das wars erst mal von mir. bis dann mein schatzy
[23] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 12.01.2005, 20:04:59, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
ProgressDu weißt doch , dass ich "letztens" keine zeit gehabt habe . Ich werde versuchen so schnell wie möglich das alles nachzuholen ;D . Sei mir bitte nicht böse ....Aha ,danke dass du mir ein kommentar hinterlassen hast ....
[22] Re: Progress
Vivi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.01.2005, 19:07:46, oceny: +0 -0
Viviwas?
[24] Re: Progress
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.01.2005, 20:06:46, oceny: +0 -0
YoghurtNajlepiej idą ci prace portretowe- kiedy skupiasz sie na twarzy i tzw. popiersiu idzie ci całkiem całkiem (patrz np. Kamikaze 2, Can I help- zacne, jeno oczy nieco za bardzo po łebkach potraktowane. I mam na mysli oczy, nie "oczy"). Prace w stylu nieco "deformed" (ale jeszcze nie SD-ki) prezentują różny poziom. Te w tematyce Finalowej- dobre, przyznać muszę, niemniej np. taki Devil czy Buggy, mimo przyjetej konwencji "małe ciałka" wydają się lekko zaburzać anatomię- w Devilu nogi zdają się być nieco nie na miejscu (za bardzo "z tyłu", że się tak wyrażę), w Buggym ręce czy też ich kikuty okryte papierem śniadaniowym rzucają się nieco w oczy nienaturalnoscią- pomimo dzieciecych gabarytów postaci zasada proporcji jakichś być musi, podobnie lost wa- te łapska jak bochny chleba strasznie mnie rażą, nie pasują to kobiecej postaci, choćby i deformed- ciało kształtne, zgrabne wcięcie w talii i bach- łapy za kolana wielkości głowy, coś nie tak. Tak czy inaczej- ołówkiem działasz sprawnie. Njamniej przypadł mi do gustu Little Angel, bo przyjęta realistyczna konwencja nie współgra z uszami a'la dumbo, oczy tez nieco przy nisko. Jednakowoż pracka pierwsza i reszta niezłe. Kaniec.
[25] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 12.01.2005, 21:48:07, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
ProgressLitosci.........zabrzmialo to tak jak by wszystko bylo na miernym poziomie ,lapska niewiadomo jakie wielkie , nogi pokrzywione, twarze dobre ale czasem jak u Quasimoda (to oczko nie tam to glowa za duza) piszac ze cos ci sie podoba zaraz wyskakiwales z jakims ale . Widze ze musze sie z kilku zeczy wytlumaczyc a o kilka powaklucac XD .Ja se wypraszam te bochny chleba , papier sniadaniowy i kikuty (a dlaczego kikuty skoro ich nie widac ) , bo dla mnie takie wyrazenia sa bynajmniej nie na miejscu . Przecie mozesz napisac ze proporcje sa nie takie ale zeby zaraz kikuty.....A paczemu worki sniadaniowe ?_? Co do pracki "Lost-wa" , jak bys nie zauwazyl ma ona duze "Bochny chleba" bo trzyma wielka maczuge , ja bynajmniej nie wyobrazam sobie jej z cienkimi patykami zamiast rak (choc przyznam szczeze ze sa trochu za dlugie ) , co do glowy to niestety zgodzic sie nie moge , ona ma poprostu taka fryzure (cos mi sie wydaje ze przepadasz za wychudzonymi postaniami) .O buggy chyba nic nie napisze bo go w zdluz i wszez obejzalem i naprawde nic bym w nim nie zmienil ( to nie znaczy ze tobie moze sie nie podobac) . Jeszcze jedno , jesli chodzi o kanony to ja mam swoje wlasne (moze to wyroznia moje rysonki od wielu innych i przypomne nie jestem jedynym ktory tak postepuje), ktore staram sie doszliwowywac ztad gdzie niegdzie te "Bochny" bo ja caly czas sie ucze .Podsumowywujac jestes za a nawet przeciw , napisales ze najbardziej podobaja ci sie popiersia , mi niestety nie ,bo sa stare i wykonane jeszcze bardzo prymitywnie (poza jednym wyjatkiem). Mam nadzieje ze nastepnym razem kometujac czyjes prace,a komentjerz dosyc zadko, nie bedzie zucania miesem / bochnami chlebem (jak kto woli ).Tak czy siak dziekuje za mile slowa i biere se do serca te lapska za kolana i wielkie jak leb ktory tez jest za wielki XD.......pozdrawiam .....
[26] Re: Progress
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.01.2005, 01:17:08, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
YoghurtSzanowny pan się obraził?
Po pierwsze- prezentując swoje prace na acapie musisz się liczyć z tym, ze nie wszyscy będą piali i sikali po nogach na widok twoich prac. Możesz zignorowac krytykę typu "do dupy" tudzież "chujowe są i już", niemniej krytykę konstruktywną (i nie skłądajacą się ze standardowego "trochę popracuj nad proporcjami i będzie ekstra"), z wyjaśnieniami mógłbyś przyjąć do wiadomości.

Po drugie-zabrzmialo to tak jak by wszystko bylo na miernym poziomie ,lapska niewiadomo jakie wielkie , nogi pokrzywione, twarze dobre ale czasem jak u Quasimoda (to oczko nie tam to glowa za duza) piszac ze cos ci sie podoba zaraz wyskakiwales z jakims ale
Wskaż no mnie fragment człecze, gdzie napisałem cuś takiego, bo patrzę, patrzę, i nie widze, a oczy me jeszcze młode. Ani słowa o tym, ze wsyzstko mierne (nba, nawet rzekłem, zę całościowo nieźle, chyba że wszystkie oceny poniżej "jesteś drugim rembrandtem" to dla ciebie "mierne"), do łap przyczepiłem się na 1 (słowem: jednej) pracy, do nóg- podobnie, do twarzy- też jednej. Kłopoty z matematyką?

Po trzecie:łapy jak bochny chleba to jest mój drogi wyrażenie idomatyczne w języku polskim, oznaczajace ręce jak u drwala. I dalej w kwestii tych rąk- nie miałbym powodów do narzekań, gdyby chociaż ręce te współgrały z resztą sylwetki. Wiem, zę to wersja deformed, jednak nawet przy super deformedzie części ciała są zmniejszone/zwiększone z zachowaniem pewnych proporcji. A teraz przyjżyjmy się Lost Wa- talia osy rzuca się w oczy, szczególnie w zestawieniu z ogromniastymi nie tyle rękami, co samymi dłońmi, które są ewidentnie męskie. Nawet w tej konwencji rysowania trzeba mieć świadomość, że nawet pigmejki-amazonki z maczugami, o ile kiedykolwiek istniały, nie miały wielkich kwadratowych paluchów (chyba, ze były ladowymi wersjami kaszalotów, a twoja postać z talią modelki na takową nie wygląda), bo różnic anatomicznych płci nie zmienisz bez interwencji skalpela.
BTW- przyjżawzy się teraz dokłądniej nogi też mi nie przypasowały. Nie są odpowiednio zminiejszone w stosunku do reszty ciała. Na pozostałych rysunakach udało ci się to zrobić lepiej.

Po czwarte: Dlaczego kikuty? Bo nie widzę zarysu dłoni w tym papierze śniadaniowym. Być może nie są to kikuty, być może nie jest to papier śniadaniowy a szary papier do paczek na poczcie, niemniej takie było moje pierwsze skojarzenie. Zabronisz mi interpretacji włąsnych prac?

Po piąte:ona ma poprostu taka fryzure (cos mi sie wydaje ze przepadasz za wychudzonymi postaniami)
To sobie przeczytaj moje uwagi do prac morinokiego apropos jego "elfiego" dizajnu i jeszcze raz zweryfikuj swoje domniemania. Ach, i byłbym zapomniał- a co ma fryzura do wagi postaci? Ja wiem, że można optycznie dzięki fryzurze zmienić nieco zarys twarzy, ale nijak nie wpływa to na całośc sylwetki (której zresztą na tym rysunku w ogóle nie ma, bo postać jest do ramion)

Po szóste:jesli chodzi o kanony to ja mam swoje wlasne (moze to wyroznia moje rysonki od wielu innych i przypomne nie jestem jedynym ktory tak postepuje), ktore staram sie doszliwowywac ztad gdzie niegdzie te "Bochny" bo ja caly czas sie ucze
Ja natomiast ci ową naukę ułatwiam wskazując, co możnaby dopracować i co mi się najabrdziej spodobało/nie spodobało. Chyba taki miałeś cel, umieszczając swe prace w galerii- nie tylko słuchać peanó na swa cześć,ale także dowiedzieć się, jak doszlifować warsztat.
Konwencją mozna tłumaczyć wszystko, ale to nie znaczy, że mówiąc "bo mam taką konwencję" masz rację. Bo wszystko ma swoje granice, takze przyjęty styl. Mogę zrozumieć prostacki styl Wilqa, wspógrajacy doskonale ze scenariuszami, ale nie mogę już np. zaakceptować stylu autora Hellsinga, który tłumaczać się konwencją (a jego fani "tylko dobra zabawą") onaniuzje się (jak mniemam z informacji o nim na skrzydełku okładki tomu piątego) nad swoimi pracami, nie zachowując czegoś tak prostego jak jedna długość rąk swoich postaci czy chociaż fizyka świata przedstawionego(bo fabułę można jeszcze zmieścić w ramach tejże wspomnianej "konwencji"), już nie zagłębiając się w szczegóły tak wychwalane jak dbałość o militaria, która z dbałością nic wspólnego nie ma (ale szkoda miejsca i czasu na wyliczanie wszystkich, bo nie od słania jobów na hellsinga jest ten temat). Podobna uwaga tyczy się ciebie- jeśli przyjmujesz dla swojej pracy pewien model, to trzymaj się go do końca, bo w tej najabrdziej jechanje przeze mnie pracy- Lost-wa, nogi i ręce wydają się zupełnie od innej postaci.

Po siódme: Podsumowywujac jestes za a nawet przeciw
Nadinterpretacja spowodowana zacietrzewieniem?

Po ósme: Mam nadzieje ze nastepnym razem kometujac czyjes prace,a komentjerz dosyc zadko
OStatnio craz częściej

Po dziewiate: nie bedzie zucania miesem / bochnami chlebem (jak kto woli ).
Zastanawiam się nad okularami, bo nie widze rzucania mięsem w poprzednim poście. Az tak oburzyły cię te bochny chleba? Och, wybacz, moze powinienem napisac "kromeczki"? W przeciwieństwie do bochnów to chyba nie wulgaryzm.
[27] acap?
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.01.2005, 02:53:54, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
JoeNo, no, wypraszam sobie tego acapa. Kod serwisu jest czysty, nawet od czasu do czasu się validuje!
[40] Re: acap?
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.01.2005, 11:10:36, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
YoghurtZatem wyraźna poprawa Joe, zamierzchłe czasy serwisu były nieco inne :)
[28] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 13.01.2005, 13:28:09, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
ProgressObrazil?? a o co ?? o nadinterpretacje spowodowana zacietrzewieniem i za drugiego rembrandta , to bylo dobre , strasznie sie usimialem... po co sie tak denerwujesz panie Yoghurt (to nie dobre na zmarszczki) .Wcale nie oczekuje ze wszyscy beda klaskac i sikac po nogach na widok moich ciapei(jestem realista i zdaje sobie sprawe z tego ze mi jeszcze bardzo daleko do ideau) z krytyki to sie bardzo ciesze,jak juz napisales dzieki krytyce mozna doszlifowac warsztat . Nie uwazam sie rowniez za rembrandt i nigdy bym nie smial .Cos mi sie wydaje ze wlasnie ty nadinterpretowales muj komentarz , przecie napisalem wyraznie ze sobie wziolem do serca te lapki i wielki leb (czyli proporcje) . A to oznacza ze zgodzilem sie z twoimi zazutami i ze bede uwazal zeby wiecej tych bledow nie popelniac , PRAWDA ?? Co do zucania miesem i wulgaryzmow (ja nie napisalem ze jestes wulgarny tylko ze twoje sformulowania byly nie na miejscu)to mialo zabrzmiec smiesznie(widze ze nie zabrzialo) . Podsumowujac i streszczajac , przyjmij do wiadomosci ze jak najbardziej serio potraktowalem to co napisales , uwierz mi ze przyjmuje krytyke (nawet w stylu chujowe itp) z pokora . Mozesz mi wierzyc lub nie ale cieszylem sie rowniez z twojego komentarza i z zeczowej krytyki ,a to ze napisalem ze sie z kilkoma(powtarzam kilkoma )zeczami nie zgodzam nie oznaczy ze jestem zakochanym w sobie bufonem(takim mnie sobie chyba wobrazasz ). Jeszcze raz DZIEKUJE i zapraszam w przyszlosci do nastepnej galeri (oczekuje jak w tym wypadku rzeczowej krytyki z twojej strony) .Straszny z pana choleryk panie Yoghurt ...Pozdrawiam ...
[41] Re: Progress
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.01.2005, 11:14:24, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
Yoghurtpo co sie tak denerwujesz panie Yoghurt (to nie dobre na zmarszczki) . A czy ja się denerwuję?

Cos mi sie wydaje ze wlasnie ty nadinterpretowales muj komentarz , przecie napisalem wyraznie ze sobie wziolem do serca te lapki i wielki leb (czyli proporcje) . A to oznacza ze zgodzilem sie z twoimi zazutami i ze bede uwazal zeby wiecej tych bledow nie popelniac , PRAWDA ??

A to Litosci.........zabrzmialo to tak jak by wszystko bylo na miernym poziomie ,lapska niewiadomo jakie wielkie , nogi pokrzywione, twarze dobre ale czasem jak u Quasimoda (to oczko nie tam to glowa za duza) piszac ze cos ci sie podoba zaraz wyskakiwales z jakims ale . w twoim poprzednim poście to mi się tylko przywidziało, prawda?

Jesli "bochny chleba" i "papier śniadaniowy" są wyrażeniami nie na miejscu... Toż jam chciał tylko ubarwić opis pobudzając wyobraxnię szanownych czytelników i miast pisac wyświechtane "złe proporcyje som pane havranek" to sobie rzuciłem pewną nasuwajaca mi się analogią.
[30] Re: Progress
palka51 [*.szn.vectranet.pl], 13.01.2005, 15:14:27, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
palka51wiesz cio...troche przesadzasz....! kolosiowi te pracki bardzo dobrze wychodzą, rysuje tak jak lubi i te wielkie bochny itp, sa jak najbardziej na miejscu. Słuchaj powiedziałes mu zeby popracował troche nad proporcjami i bedzie ok. tylko po co? te prace są bardzo dobre i większości osób sie podobają. ty masz chyba jakiś wyidealizowany wzór postaci do której wszyscy powinni sie dostosowac, a innych odmienności tak jak "ręce drwala" nie akceptujesz. ale dzięki własnie takim proporcją postacie nabierają swojego uroku! w końcu nie wszystkich postacie zeby były dobre muszą miec sexi długie nogi, anorektyczną budowe ciała i idealne proporcje! oki powiedziałes mu co ci sie nie podoba, ale chyba nie musi zmieniac własnego stylu żeby cie zadowolic. moim zdaniem to beznadziejne!
[29] Re: Progress
Angel Of Death [*.bazapartner.pl], 13.01.2005, 15:09:41, oceny: +0 -0
Hmmm..ciekawe.......wiesz pan panie Yogurt...być moze to i sa bochny chleba itp. ale to jest poprostu taki styl!!!!! Poglądaj sobie prace z Final Fantasy to zobaczysz że w porównamiu do tych wyglądają prawie identycznie, chodzi mi o proporcje itp... no ale to jest twoje zdanie ale mysle że leciutko przesadziłeś...pozdrawiam P.S Do autora prac. Jakim ołówkiem zazwyczaj rysujesz i na jakim papierze:P?
[31] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 13.01.2005, 15:31:47, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
ProgressOlowki mam od "koh i noor-a"(czeskie jak sie nie myle , dostalem kiedys w prezecie wszystkie miekkosci .Papier to albo ten najtanszy (od drukareczki) albo fabriano (kupuje w sklepach dla artystow ) cena fabriano jak sie nie myle to 16 zl. za 50 kartek A4 ... niestety obydwa nie sa dobre , na pierwszym sie zle szkicuje i nie da wymazywac a drugi szybko zulknie (co za pieknie nie wyglada) .Ostatnio rysowalem na jakims bloku z niemiec calkiem dobrej jakosci :Niestety nic ci polecic nie moge bo za bardzo sie nie znam i sam pomocyw doborze potrzebuje...nara...
[39] Re: Progress
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.01.2005, 11:09:25, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
YoghurtToć orzecie rzekłem, ze prace "finalowe" mi się podobają, bo mimo deformowanych porporcji nie wygladają "przegięcie". Zważ np. na postaci kobiece i męskie z finala 9, o podobnyc kształtach jak Progressa. Omawiana Lost-wa wygląda, jakby z postaci kobiecej zostało wzięte wszystko poza rękami i nogami. Poprzeglądaj sobie chociaż artworki z dziewiatki, a załapiesz, o czym mówię. W reszcie prac progressa takich błędów nie przyuwazyłem.
[32] Opinia Koreai Shiratsu
Koreai Shiratsu [*.resetnet.pl], 13.01.2005, 21:33:51, oceny: +0 -0
Koreai ShiratsuDrogi Progress, zacznę może od pracek które mi sie najbardziej podobały, a były nimi 'You" i "sad desert". Ten pierwszy z uwagi na ciekawy profil. Kreska na nim jest bardzo podobna do War of Genesis, albo tylko mi sie tak wydaje :) Gdyby był on w kolorze to wyglądał by bardzo interesująco :) Drugim rysunkiem który mi utkną w pamięci to własnie "Sad desert" z uwagi na ciekawe ujęcie perspektywy :) Ogólnie rysunki podobają mi sie z uwagi na ich unikatowy charakter, ale wiem że potrafisz lepiej rysować:) utrzymaj ten styl, ale dopracuj go. Część rysunków przypominała mi klimat z Metropolis, a w szczególności "Buggy" I don`t know why... Charakterystyczną cechą twojego stylu są tzw. duże ciapki :) nadaje to moim zdaniem pracom troche cyrkowego charakteru. Wiem, że w Filnal Fantasy 9 proporcje postaci były bardzo zbliżone do twoich, ale one były bardziej dopracowane :) Pracuj, pracuj i jeszcze raz pracuj nad swoim stylem. Jeszcze bardziej podobałaby mi sie Twoja galeria gdy była kolorowa. Wtedy poprostu galeria ta byłaby iście bajkową krainą :) Ps jeszcze wykończenia tła by sie przydały aby rysunki nie były poprosu na białej kartce papieru. Wiem, że to są narazie szkice, ale w przyszłości spodziewam sie od Ciebie kolorowych, wykończonych i utrzymanych w twoim stylu rysunków. Powodzenia w szlifowaniu stylu..... PS.2 które z moich prac Ci sie nabardziej podobały i dlaczego?......
[33] Re: Progress
absent_minded [*.wroclaw.mm.pl], 14.01.2005, 11:13:54, oceny: +0 -0
Drogi panie Progress! Najwazniejsza rzecza nad jaka powinien pan popracowac, to... ortografia!! Radze jak najszybciej zlapac za jakis slownik jezyka polskiego i uczyc sie na pamiec chociaz dziesieciu slowek dziennie!! Na pewno na zle to panu nie wyjdzie i przynajmniej nie bedzie pan sie w przyszlosci osmieszal wystawiajac publicznie jakiekolwiek swoje prace, bo bledy robi pan RAŻĄCE!!! Ze stylistyka w panskich wypowiedziach tez nie jest najlepiej... Wiec moze lepiej wrocic do podstawowki i zaczac nauke jezyka polskiego od poczatku??
[34] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 14.01.2005, 12:36:39, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
ProgressWie pan co ?? Pocaluj pan psa w kota ,ja nie mieszkam w polse i nie mam ztycznosci z jezykiem polskim , a tak wogole to nie jest zadne kolko ortograficzne(jest pan pod nieprawidlowym adresem). Co do osmieszania ,to nie sadze zeby bylo w tym cokolwiek smiesznego i zeby ktokolwiek sie z tego smial .Wykazal sie pan olbrzymia wyobraznia piszac ten post , to jest tak jak by poszedl pan do muzeum i czepial sie pan ze podloge zle wypastowali .... . To wszystko panie Miodek.... Wierzyc mi sie nie chce ze sa tacy ludzie jak pan ..... Sick !!!!
[35] Re: Progress
absent_minded [*.wroclaw.mm.pl], 14.01.2005, 13:33:39, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Mowi pan, ze nie ma pan stycznosci z jezykiem polskim... A ta stronka, to niby co?? A co do tego, ze nie chce sie panu wierzyc,ze sa tacy ludzie jak ja, ktorzy zwracaja uwage u rzekomo doroslych ludzi na poprawne slownictwo i ortografie, to swiadczy tylko o pana ograniczeniu, bo jak pan sobie wyobraz np. rozmowe kwalifikacyjna, lub list motywacyjny o prace, gdzie jest pelno bledow stylistycznych, ortograficznych, itd. Zaraz pewnie pan powie, ze przeciez ta strona nie ma z tym nic wspolnego, ale ja tylko podalem przyklad pierwszy z brzegu, chcac udowodnic, ze takie "drobiazgi" jak poprawna ortografia odgrywaja jednak duza role w naszym zyciu... A nie wierze, zeby bledy pisal pan tylko na potrzeby tej strony... Moze jestem przewrazliwiony, ale irytuje sie, gdy dorosla osoba pisze np. "zeczy"... Nawet jezeli jest dysoortografikiem, to o niczym to nie swiadczy, jak tylko o lenistwie owego dyslektyka... Pozdrawiam i caluje:* :P
[36] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 14.01.2005, 14:13:26, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
Progress..."bo jak pan sobie wyobraz np. rozmowe kwalifikacyjna, lub list motywacyjny o prace, gdzie jest pelno bledow stylistycznych"... Normalnie , w jezyku w ktorym mowie ,pisze i ktorego sie od kilku lat ucze . ..." Moze jestem przewrazliwiony, ale irytuje sie, gdy dorosla osoba pisze np. "zeczy"... Niesterty musze cie rozczarowac ja mam dopiero 17 lat a z polski wyjechalem jak chodzilem do podstawowki (z tad te dysortograficzne braki = niestety ) . Co do ograniczenia , nie chodzilo mi o to ze zwrocil pan uwage na moje bledy tylko ze stalo sie to w niewlasciwym miejscu . To jest galeria i bardziej na miejscu byl by kometarz na temat moich prac a nie na temat moich bledow , ktorych na acepie jest mnostwo i sa robione przez osoby duzo starsze odemnie . Co do lenistwa tez sie zgodzic nie moge bo ucze sie naraz czterech jezykow w tym jezyka polskiego , ktory jest dosc trudny jesli chodzi o pisownie i ortografie . Streszczajac sie jeszcze napisze tylko ze zaniedbalem jezyk ojczysty nie z wlasnej winy lub wyboru , ale dlatego ze zmusilo mnie do tego zycie ... Dzieki za komentarz . Mogl bys cos napisac o pracach ??
[42] Re: Progress
Kai Hiwatari [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2005, 15:01:31, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Czyżby wyjazd do Niemiec? Ja się ich języka uczę "na sucho" i też mi nie wchodzi...
[37] Re: Progress
gokunoBaka [*.devs.futuro.pl], 15.01.2005, 21:48:23, oceny: +0 -0
gokunoBakaNo, wreszcie z czystym sercem moge ocenic prace:)Ogolnie to nie mam w zwyczaju wytykac jakis bledow i innych rzecy bo uwazam ze sam autor najlepiej orientuje sie w tym co zrobil poprawnie a nad czym musi popracowac. kazdy predzej czy pozniej dojrzewa do takiego momentu, w tym wypadku zycze tego "predzej" :) wytykanie jakis pierdolek typu "a ta reka, a ta noga" jest bez sensu , wierze ze z taka iloscia prac dazysz do perfekcji a wiadomo ze tak do konca nic nie jest doskonale, ale uwazamz e jestes na dobrej drodze. nie wiem ktore prace sa stare a ktore nowe, gdzieniegdzie nie podoba mi sie styl rysowania oczu ale z tym mnie zignoruj bo to wlasne widzimisie - mam fetysz na punkcie dokladnego rysowania zrenic blikow blablabla. Niektore prace wyszly ci slicznie na kompozycje, bardzo mnie rozbawil rysunek "devil" hahaha takiego stroju dla diablicy to ja jeszcze nie widzialam^_^ Masz pomysly, to bardzo wileki plus, potrafisz zachowac dobrze kompozycje, proporcje sa na niekotorych pracach super a na niektorych cos moglo by byc lepiej ale mowilam - nie wiem jak stoja te prace z datami wiec sie nie wypowiem. krytykowac tez nie potrafie. ani nie jestem jakims autorytetem ani nie wiem tak na prawde z czego sam sobie zdajesz sprawe zeby rzucac osadami wiec pozwol ze stane na wyrazeniu ogolnego zdania - widze ze rysujesz duzo, polecam rysowac jeszcze wiecej:) skoncentrowac sie tak na dzien dobry na jednym elemencie postaci (np najpierw mordki zeby dzoslifowac wyraznie widoczny twoj styl oraz pozniej poprawic co nieco w sylwetkach) pozniej proponowalabym postarac sie o prace innymi technikami:) np pobaw sie w robienie pracki cienkopisem, piorkiemm albo czym tam wolisz, na razie na czarno biauo, a pozniej z przyjemnoscia zobacze cos kolorowego :) co do perspektywy- miejscami jest "podstawowa" ale poprawna miejscami moglo byc lepiej ale jestem pewna ze dasz rade, grunt zeby cieszyc sie z tego co sie robi :) Pozdrawiam i zycze kolejnej wypasnej galeryjki ^^
[38] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 15.01.2005, 23:26:54, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
ProgressCiesze sie ze znalazlas minutke na przejzenie moich prac , z tego co napisalas sadze ze ci sie spodobaly (przynajmniej po czesci) . Wiem ze pelno tu bledow ale sa tu jak juz sama zauwazylas rysunki/szkice ktore powstaly na samym poczatku(rysowaniem w tym stylu zajmuje sie od niedawna) . Hmmm... co do rysowania , z checia bym tworzyl wiecej ,niestety nie mam tyle czasu (przekleta szkola) wiec w tym kierunku robie naprawde to co moge...jesli chodzi o inne techniki to rowniez nad tym pracuje , cosik juz tam farbkami probowalem , cosik kredkami ale zostawiam to wszystko na pozniej bo na razie pracuje nad raczkami/"bochnami" (jak kto woli XD) no i oczywiscie nad utrapieniem wielu, czyli proporcjam ... Jeszcze raz sank you , i zapraszam do nastepnej galerii...
[43] Re: Progress
AgataKa [*.it-net.pl], 21.01.2005, 19:30:15, oceny: +0 -0
AgataKaTwoje prace sa bardzo dobre
masz przyjemny styl ktory bardzo mi sie podoba. Najbardziej przypadly mi do gustu "kazam" i "a dream", maja wyrazny kontur i dzieki temu jest przejrzysciej
[44] Re: Progress
Ashia-chan [*.netia.com.pl], 22.01.2005, 12:14:39, oceny: +0 -0
Ashia-channyum, w koncu i tu zawitalam^.^ jeszcze raz dziekuje za cieple slowa w ashiurkowej galeryjce^.^ welll~~~~ Ciesze sie, ze wiekszosc prac jest olowkiem, bo olowek od dawien dawna to ashii wielka milosc^.^ I jako wielki olowkowy fetyszysta ashiur powiada: 'NIE ROZMAZUJ OLOWKA PALUCHEM~~~!!!!' wiem, ze z czasem to przemija i znajduje sie lepsze sposoby *np. olowek B', w koncu chyba kazdy kiedys paluchem rozmazywal, ne??^^ jesli jush to lubisz, to w bardzo sladowych ilosciach, i przy olowku twardym i nie palcem, tylko chusteczka*zeby nie zostawaly^.^ nyum, a o do reszty - ashia nie za bardzo przepada za taką minimalizacją proporcji*no, chyba ze sa to SDczki^^* ale to kwestia gustu^^ Niektore rysunki maja taka radosną tematyke, ze ash szkoda zostawiac je w olowkowej czerni i bieli^^ Jesli jush lubisz robic w olowku, to proponuje uzywac wielu grubosci, a nie tylko jednej^^ iii~~ cwicz, cwiczz~~^.^ glupota jest patrzenie na kazdy obrazek i owienie 'za duza glowa, za krzywa reka' jak to robi pare osob tutaj, bo nie o to chodzi^^W sumie moglabym sie podpisac pod postem Goku~~^^ nyum^^ to tylkem, pozdawiam cieplo^^
[45] Re: Progress
Ashia-chan [*.netia.com.pl], 22.01.2005, 12:17:29, oceny: +0 -0
Ashia-chanaham, jeszcze cos siem ashii przypomnialoXD nyu, postaraj siem utrzymywac pracki w wiekszej czystosci, albo po prostu uzywac jakiegos programu graficznego i je czyscic^.^ milo patrzec na twoje prace, a na estetyczne jeszzce bardziej^^
[46] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 22.01.2005, 12:52:10, oceny: +0 -0
ProgressDzienki za mily komentarz ,naprawde zalezalo mi na twojej opini . Jesli chodzi o rozmazywanie paluchem to juz dawno tego nie robie , jak widac palucha uzylem w wiekszosci na prackach portretowych a one sa najstarsze.... Tak, jeszcze te kolorki , ziebym ja to umial kolorowac na kompie ....Kredki mam ale jakos mi te kolorowanko nimi nie idzie a o farbkach nie wspomne (zawsze biere za duzo wody) .... Narazie cwicze proporcje i perspektywe(w czerni i bieli) , moze kiedys wroce do kolorow ......
[48] Re: Progress
Ashia-chan [*.netia.com.pl], 22.01.2005, 15:47:03, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
Ashia-channyach, ja tesh na kompiku nie umiem kolorowac, ale cwicze, w koncu nie odrazu jest siem mistrzem^^
[47] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 22.01.2005, 12:58:59, oceny: +0 -0
ProgressO wlasnie mi sie tez cos przypomnialo , jesli chodzi ci o te dziwne przebarwienia na niektorych prackach to przysiegam ze to wina skanera , ja wyslalem tylko te "czyste" pracki .... Niestety musialem skanowac je w szkole i dopiero w domu przyuwazylem te dziwne plamki , w rzeczywistosci pracki sa czyste jak lza (no prawie ).
[49] Re: Progress
Aguś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.01.2005, 16:13:34, oceny: +0 -0
Naprawde bardzo fajne rysuneczki :D:D :))))))) podobaja mi sie lux sa :)))))
[50] Progress
Alicja [*.dip.t-dialin.net], 01.02.2005, 20:58:27, oceny: +0 -0
Hey Areczku moje Kochanie :o)
Twoje ciapajki sa swietne po prostu brakuje slow ale cos Ci powiem tylko uwazaj.....
Jezeli kiedys do Berlina do CIEBIE przyjade masz mi cos namalowac ale nie z mangi Ty juz wiesz co mi sie podoba!!!
Ja Ci wcale nie rozkazuje :o)
Hab Dich Gaanz Doll Lieb Schnucki
PS.: Pozdro od Lidki i caluski od nas
Ciao
[51] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 01.02.2005, 21:06:16, oceny: +0 -0
ProgressNo natreszcie zawitalas w tych skromnych progach . No dobrze wiesz ze nie moge sie doczekac kiedy przyjedziesz , prawda ze wiesz ?? He he z jednego sie usmialem ty moja mala domino , ty nie rozkazujesz ? Ty moj maly dyktatorze ...masz swietne poczucie humoru.....Pozdrawiam P.s. jusz cos dla ciebie wymysle (moze nastepny aniolek ??
[52] Re: Progress
Vegetka [*.man.poznan.pl], 02.02.2005, 13:39:14, oceny: +0 -0
VegetkaSporo tych pracek:) Zaczne od tego co mi sie podoba. Przede wszystkim to, że starasz sie uchwycić postacie w ruchu i w różnorodnych pozach, a także to, że różnicujesz rysunki pod wzgledem kompozycyjnym. Pomysły też niczego sobie ('A dream' podoba mi sie najbardziej w tej kwestii, najmniej 'Lost in...'- ciągle nie wiem w czym sie zgubiła, a typografia woła o pomstę do nieba ;P). Co do warsztatu ołówkowego jest on mało zadowalający i wtym względzie powinieneś więcej (dużo) popracować min: nad tym 'rozmazywaniem palcem', jest to ciekawa technika ołówkowa, ale trzeba umieć wykorzystać ją we właściwy sposób- u Ciebie z rozmazywania zrobił się brud, zamiast środka twórczego. * Tutaj nawiążę do wcześniejszej wypowiedzi Ashii-chan: rozmazywanie ołówka NIE jest rzeczą NIEDOZWOLONĄ, jest jedną z form posługiwania się tym narzędziem, tylko wymaga odpowiedniego opanowania i użycia, żeby nie powstał wspomniany już brud. Proponuję ołówki miękkie, dobry, sztywny i w miarę gładki brystol (nie kredowy)i chusteczkę lub szmatkę.* Co jeszcze: anatomicznie nie jest źle, aczkolwiek chciałoby się widzieć proporcje jeszcze bardziej 'dopieszczone', jak również bardziej określone i zindywidualizowane twarze, bo na razie, patrząc na Twoje prace, nie mogę powiedzieć o czymś takim jak styl. To tyle, czekam na nowe prace i zachęcam do dalszego rysowania (najlepiej codziennego, bo innego sposobu na polepszanie warsztatu jeszcze nikt nie znalazł) Pozdrawiam :)
[53] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 04.02.2005, 16:17:19, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
ProgressRaz juz napisalem , napisze jeszcze raz . Palcem nie rozmazuje juz od dawna (nie za czesto) a pracki na ktorych to mozna zaobserwowac sa stare jak swiat. Co do warsztatu olowkowego ktory jest malo zadowalajacy i brudu powstalego od dobierania zlych olowkow i od rozmazywnia paluchem : -brudu nie ma /jest na starszych/jest bardzo malo , a dziwne plamy i przebarwienia to wina brudnej szyby od szkolnego skanera - olowkiem posluguje sie calkiem niezle (tak mi mowia) niestety lepszy jestem w realu (dlatego nie pokazalem co potrafie , no i kolejny raz zwale wine na stare pracki XD ) -jesli idzie o olowki to nie sadze zeby olowek miekki byl lepszy do utrzymania pracki w czystosci (olowki powyzej b brudza jak chollera .... No i jeszcze jedno ,wyjasnij mi prosze co rozumiesz piszac o bardziej zindywidualizowanych i okreslonych twarzach , Rozwin prosze twoj komentarz.........
[54] Re: Progress
Donkiszotek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.02.2005, 17:36:21, oceny: +0 -0
Cholernie ciekawe prace ^_^ Masz mnóstwo świetnych pomysłów. Wszystkie rysunki przypadły do mojego gustu a szczególnie Buggy, Clowngirl, Lost wa i little angel. Podoba mi sie bardzo to o czym wcześniej była mowa czyli te wielkie łapcie...przyjemnie kontrastują z osobami o drobnej budowie (m.in dziewczyna z maczugą) Fajne też wymyślasz ubrania...ciekawe...takie obszerne pełne róznych dodatków ( tam sznureczek, tam guziczek...)Masz swój niepowtarzalny styl i nie zmieniaj go ;) Pozdrawiam i życzę sukcesów!
[55] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 05.02.2005, 19:35:19, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
ProgressDziekuje i odrazu mowie ze stylu zmieniac nie zamierzam , dopreacuje to i owo ale nie mam zamiaru z dnia na dzien zaczynac wszystkiego od poczatku . Ciesze sie ze sa ludzie ktorym podoba sie to co robie . Pozdrawiam i jeszcze raz dzieks .........
[56] Re: Progress
DX [*.swiatniki.sdi.tpnet.pl], 20.02.2005, 13:05:33, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
Myślałam, że to będzie następne nudziarstwo... pomyliłam się twoje prace podobały...
[57] Re: Progress
Progress [*.berlikomm.net], 21.02.2005, 19:29:56, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
Progresso.O nudziarstwo.... Dziekuje , ciesze sie ze ci sie spodobaly no i ze nie sa nudne .....
[58] Re: Progress
Lafiel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2005, 19:47:42, oceny: +0 -0
Lafielśliczna galeryjka ^^ Twoje obrazki wyglądają troche jak sceny z jakiś gier albo jka szkice Chara desingera :) Najładniejsze rysunki moim zdaniem to "lost in.." i "a dream.png"
[59] Re: Progress
Progress [212.122.40.*], 11.04.2005, 17:33:47, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
ProgressDziekuje bardzo no i nie powiem ze bylem zaskoczony twoim komentarzem (pozytywnie zaskoczony :D ). Naprawde daleko mi jeszcze do chara designerow.... Zeby osiagnac taki poziom jeszcze duzo pracy przedemna . P.s jak chcesz zobaczyc cos nowego to wpadnij na (www progress87 deviantart com) miedzy wyrazy wstaw kropeczki XD .....
Powered by WashuOS