header imageheader imageheader image
Nazwa:Uwaga! o porno komiksach
Autor:Coach
Data:13.07.2003
Rozmiar:28,27 MB
Format pliku:Microsoft Video for Windows (AVI)
Czas trwania:9:58
Obraz:320 x 240, 25 fps, 331 kbps, DivX 5
Dźwięk:24 KHz, stereo, 56 kbps, MPEG Layer-3
Uwaga! o porno komiksach
Program „Uwaga!” nadany w telewizji TVN w dniu 12 lipca 2003 zajął się między innymi sprawą „porno komiksów dla dzieci, które z całą pewnością nie powinny trafić w ręce najmłodszych”. Tym komiksem jest pierwszy tom Dragon Balla z wydawnictwa J.P.Fantastica. Co ciekawe, reporter przemilczał pikantny fakt, że TVN7 emitował Dragon Balla.

Pobierz:

Do pobrania plików z lokacji oznaczonych BitTorrent potrzebny jest osobny program, np. µTorrent. Do lokacji eDonkey możesz użyć eMule, zaś linki Magnet obsłuży między innymi Kazaa. Jeśli spodobał ci się plik, który ściągnąłeś pomóż ściągnąć go innym – udostępnij go w swoim programie p2p.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Dragonball, JPF.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
9,50/10 (2 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 67 dodaj

[1] Re: Uwaga! o porno komiksach
BaToU [*.navi.okay.pl], 13.07.2003, 16:19:12, oceny: +0 -0
BaToUTVN zaczyna mnie meczyc..

B.
[19] Re: Uwaga! o porno komiksach
Pan_Feanor [*.devs.futuro.pl], 19.07.2003, 09:06:16, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Czyste gonienie za tanią i brukową sensacją...... najlepiej zmieszać kogoś z błotem to będzie ciekawiej :P to są priorytety TVN ..... A le my się nie damy będziemy walczyć ^_^ !
[2] Re: Uwaga! o porno komiksach
SAper [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.07.2003, 18:05:24, oceny: +0 -0
Jak mowi kolezaanka z roku: "przykro mi sie ciebie robi" dodam do tego tylko TVNie
[3] Re: Uwaga! o porno komiksach
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.07.2003, 23:53:01, oceny: +0 -0
JoeDo tego materiału jak ulał pasuje powiedzenie "pic na wodę i fotomontaż".
[4] Re: Uwaga! o porno komiksach
Dracan [*.alpat.h.pl], 13.07.2003, 23:57:45, oceny: +0 -0
Oj, widzę że kolejna osoba musi się wyszumieć. Najpierw satanizm, teraz pornografia... do czego zmierza nasz świat. Widać komuś przeszkadza manga i to bardzo. To zaczyna mi powoli przypominać świętą inkwizycję...
[59] Re: Uwaga! o porno komiksach
Maestro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2005, 02:06:56, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
MaestroTeraz to sie nie nazywa Inkwizycja tylko "Kongregacja ds. Nauki i Wiary". I co ciekawe do tej pory istnieje w Watykanie....
[61] Re: Uwaga! o porno komiksach
Franek yo [*.centertel.pl], 12.07.2006, 23:04:02, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
zgadzam sie niech puszcza dragon baala
[5] Re: Uwaga! o porno komiksach
Trigun [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.07.2003, 12:33:34, oceny: +0 -0
Co te pedaly w ogole moga wiedziec o DB, jak sukinsyny nie ogladaja to niech zamkna te lsniace piczki bo rozjebie cala stacje,i nie bedzie kasi i tomka ;)
[6] Re: Uwaga! o porno komiksach
philemon [*.pustki.gdynia.pl], 14.07.2003, 14:01:29, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
philemonNiech zgadne... czytasz db? ;>
[8] Re: Uwaga! o porno komiksach
BaToU [*.navi.okay.pl], 14.07.2003, 21:21:01, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
BaToUA nawet jesli? Ja czytalem i nie czuje sie uposledzony :)

B.
[10] Re: Uwaga! o porno komiksach
philemon [*.pustki.gdynia.pl], 15.07.2003, 15:33:54, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
philemonNie musisz, wystarczy ze inni widza ;p j/k
[14] Re: Uwaga! o porno komiksach
BaToU [*.navi.okay.pl], 16.07.2003, 00:24:25, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
BaToUA tam widza.. jak bys byl na telepku to bys zobaczyl ze wcale tak nie widac ;P

B.
[16] Re: Uwaga! o porno komiksach
philemon [*.pustki.gdynia.pl], 16.07.2003, 03:34:23, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
philemonNo wlasnie zaluje ;/ Hehe, ale zdazymy jeszcze stuknac butelkami :p
[17] Re: Uwaga! o porno komiksach
BaToU [*.navi.okay.pl], 16.07.2003, 17:10:51, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
BaToULicze na to :)

B.
[12] Re: Uwaga! o porno komiksach
Kaworu [*.icpnet.pl], 15.07.2003, 22:43:24, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
KaworuDotyczace wypowiedzi pierwszej osoby: Po takich wypowiedziach jak Twoja to i ja bym sklecil nie madrzejszy material niz Ci z TVNu :] Dotyczace tematu: Jak dla mnie sprawa jest dosc jasna - znajduje sie dziwny ,tajemniczy temat ,ktory moze stac sie dziwnym tabu. To troche jak z seksem. Gdyby wszyscy byli w pelni uswiadomieni i zabrakloby w ludziach wstydu - nikt by nie dostawal rumiencow na slowo "seks". Zapewne byloby wrecz przeciwnie - usmiech ,jakas radosc ,wspomnienie. Przynajmniej cos przyjemnego. Ale w Polsce ,jak i w wielu miejscach na swiecie tematy typu "aborcja" wciaz budza wielkie wzburzenie ,tworzac przeciwnikow i zwolennikow. I tak samo sie dzieje z manga. Tyle ,ze ludzie ,ktorzy sa fanami stajac po stronie barykady "my kochac mange! my nienawidzic jej przeciwnikow" nie sa lepsi od tych ,ktorzy "pieprza bzdury". Jezeli ktos sie nie zna - jego problem. Mozna go poslac do sadu za znieslawienie autora ,ale kto w naszym kraju sie tym przejmie :). Ja nie musze na to zwracac uwagi i szczerze mowiac niewiele mnie to obchodzi. Jezeli cos mnie interesuje to mam pelne prawo do ogladania/czytania/interesowania sie tym. Czy to bedzie satanizm ,anty-klerykalizm ,libertynizm ,manga czy filmy porno. Nikogo poza mna (i kazdym z Was patrzac indywidualnie) nie powinno obchodzic czym sie kazdy interesuje ,gdyz to jego prywatna sprawa. A takie brednie w mediach osmieszaja media ,a nie mange :).
[47] Re: Uwaga! o porno komiksach
itoMega [*.chello.pl], 06.11.2003, 10:16:18, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. Jęsli w sposób aktywny interesujesz się satanizmem, faszyzmem i innymi debilnymi prądami to już łamiesz prawo, więc dochodzimy do tego, że nie można się wszystkim interesować;). Druga sprawa nie mów, że "...niewiele mnie to obchodzi...", ponieważ nie od Ciebie zależy czy ten czy inny tytuł bedzie wydawany, wystarczy żeby ten idiotyczny program wpłynął na większą część naszego społoeczeństwa i już byłoby kiepsko z dalszym rozwojem rynku m&a.
[49] Re: Uwaga! o porno komiksach
ratata [212.160.76.*], 07.12.2003, 14:43:52, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
"satanizmem, faszyzmem i innymi debilnymi prądami to już łamiesz prawo" 1.Nie masz prawa stawiać satanizmu na jednaj płaszczyźnie z faszyzmem->satanizm jest najbardziej proludzkim prądem filozoficznym
2.satanizm nie jest karalny!!!
3.Twoja ignorancja dorównuje ignorancji TVN
zapraszam zainteresowanych na satan.pl
[7] Re: Uwaga! o porno komiksach
Lu17 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.07.2003, 21:12:49, oceny: +0 -0
Oni chyba już nie wiedzą na co wydawać kase podatników! Ludzie chcą patrzeć na to co im sie podoba a jacyś pieprzeni rządowcy zamiast zająć sie rolnictwem czy bezrobociem zjmują się cenzurą w mandze i tv! Chyba ich pojebało! Czy oni wogóle wiedzą co robią? Za niedługo dojdzie do tego że film 90 min bedzie trwać 30 min a w miejsce cezury dupną reklamy!
[9] Re: Uwaga! o porno komiksach
Mishiru [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.07.2003, 12:12:20, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
TVN to stacja komercyjna czyli utrzymuje sie z wlasnych srodkow... Wiesz ITI i pan Rywin :)
[11] Re: Uwaga! o porno komiksach
BakŁaŻan [*.domino-net.silesianet.pl], 15.07.2003, 16:48:02, oceny: +0 -1
Chore szczenięta japonii solidarnie zbuntowaly sie przeciwko telewizji, beda opowiadac swoim ukochanym przyjaciolom jak to ich tvn skrzywdzil - w tym calym zamieszaniu mam wrazenie ze o tym w jakim kraju sobie zyjemy swiadcza komentarze powyzej.
[15] Re: Uwaga! o porno komiksach
BaToU [*.navi.okay.pl], 16.07.2003, 00:40:40, odpowiedź na #11, oceny: +2 -0
BaToUBaklazan wpadl tutaj zeby wszystkim pokazac jaki jest wspanialy(zapewne okaz najlepszy z tegorocznych zbiorow). Pokazales nam baklazanie, tak ze hail-il-baklazan ;} A teraz lyknij proszki, popros o zapiecie paskow na kaftaniku i do spania grzecznie sie udaj. Bo twoje wypociny najlepiej pokazuja w jakim kraju zyjemy. I zmien ksywe na 'burak'.

B.
[13] Re: Uwaga! o porno komiksach
suSHI [*.krakow.sdi.tpnet.pl], 15.07.2003, 23:15:41, oceny: +1 -0
Przykre, lecz wiele osób tak właśnie odbiera m&a w Polsce. Pytanie, co możemy z tym zrobić. Na szczęście, coraz więcej pojawia się pozytywnych głosów, czy to za sprawą Animatrixa, czy innych dzieł, jak Sen to Chihiro no Kamikakushi, który jakby nie było Oskara za piękny uśmiech nie dostał. Jest szansa, że więcej zbulwersowanych pań psycholog, sprzątaczek ani pedagogów nie dotrze do telewizji i w tak raczej subiektywny sposób wyrazi swoje święte oburzenie. Całe szczęście, ze w Naruto Harem no Jutsu zasłoniete jest taką ilością dymków =D tyle.
[18] Re: Uwaga! o porno komiksach
toma [*.gliwice.sdi.tpnet.pl], 17.07.2003, 12:17:49, oceny: +0 -0
sex, pedofilia:D:D:D:D bardzo śmieszne, pokażcie mi tam chociarz jedną scene pasującą idealnie do tych określeń:D:D to chyba som jakieś jaja:D
[20] Re: Uwaga! o porno komiksach
Ogi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.07.2003, 23:23:13, oceny: +0 -1
dorwałbym tych skurwysynów i zajebał (sorry za wulgaryzmy ale inaczej nie mogę)musimy walczuć MANGAMANIACY ŁĄCZMY SIĘ!!
[21] Re: Uwaga! o porno komiksach
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.07.2003, 23:40:29, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
JoeWypowiedzi takie jak Twoja są najlepszym dowodem na to, że manga i anime są szkodliwe. To jest tylko kolejny z serii nierzetelnych reportaży jakich byłó juz sporo i będzie zapewne jescze trochę. To tylko chwilowa sensacja. Najlepsze co można w tej sprawie zrobić to olać niedorobionych dziennikarzy. Rzekłem, howgh!
[22] Re: Uwaga! o porno komiksach
Kynio [*.rzymowskiego.sdi.tpnet.pl], 21.07.2003, 02:46:18, oceny: +0 -0
KynioTylko czemu nie mogę ściągnąć tego pliku??? Chętnie bym sobie obejrzał mój ulubiony program, który niestety przegapiłem....
[23] Dragon Baal
XeA [80.51.254.*], 25.07.2003, 14:45:17, oceny: +0 -0
http://www.wychowawca.pl/miesiecznik/7-8_115-116/11.htm
[45] Re: Dragon Baal
Amie [*.acn.waw.pl], 03.11.2003, 20:36:06, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
BWAH, nie no, ludu, czytajcie ten artykuł, to jest piękne... (er.. pani od polskiego chyba kazała móić "groteskowe" ^^')
[67] Re: Dragon Baal
Shippo~ [*.multimo.pl], 18.12.2010, 11:53:44, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Shippo~Stek bzdur! >o
[24] Re: Uwaga! o porno komiksach
Blazey_the_sadman [212.122.215.*], 26.07.2003, 21:41:40, oceny: +0 -0
No cóż wszędzie jest pełno stróżów moralności,którzy pragną obronić młode pokolenie przed objawami pornografii i satanizmu. Jednak co do M&A to lekka przesada nawet definicja z angielskiego słownika brzmi:"Japanese comics with stories that often contain a lot fo sex and violence" czyli japońskie komiksy z historyjkami zawierającymi dużo seksi i przemocy. Amerykańskie filmy to niby co??
[25] Re: Uwaga! o porno komiksach
aher [*.gliwice.sdi.tpnet.pl], 28.07.2003, 09:03:01, oceny: +0 -0
W polsce jest ogromna rzesza fanow anime i mangi, tvn emitujac taki reportaz narazilo sie na utrate nawet i tysiecznych czesci widzow. Glopota ludzka, albo raczej doroslych nie zna granic.
[26] Re: Uwaga! o porno komiksach
Aya [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2003, 14:44:00, oceny: +0 -0
Czemu ten pik został usunięty i nie można go już ściągać?? Ja chcę zobaczyć ten program!
[27] Re: Uwaga! o porno komiksach
PaYeT [*.jozefka.net], 30.07.2003, 23:19:43, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Ja również chciabym obejżeć ów program ("Śmiechu Warte" się kryje ;))
[28] Re: Uwaga! o porno komiksach
sorden [*.gl.digi.pl], 01.08.2003, 14:22:37, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Ja tez chce go obejrzec !!!!
[29] Re: Uwaga! o porno komiksach
Remiel [*.wmc.com.pl], 03.08.2003, 07:54:41, oceny: +0 -0
Remielhehe, dla mnie śmieszny program... najlepsza kobiettka tamta- dla mnie to nawet nie jest erotyka to już zahacza o pedofilie- widać jak ładnie kazali jej to powiedzieć, po tym momemcie można już wyłączyć bo dalej to już komedia jest... najlepsze są sceny z dziećmi jak czytają komiks w gronie, w parku jak cukierkowo-słodko jest a tu nagle wyjeżdzają teksty 'pokazała majteczki" "ale się zastrzydziłam" i goła pupcia która jest pedofilią :-) rysowana pedofilia, fakt dragon ball powinien mieć restrycke wiekowe i to bardzo wysokie
[30] Re: Uwaga! o porno komiksach
Groblus [213.199.218.*], 03.08.2003, 22:51:16, oceny: +0 -0
Uważam, że jeśli ktoś nie zna się na,,Mandze" nie powinien się zabierać za komentowanie jej-zwłaszcza, że osoba ta poprostu poszukuje kolejnej taniej sensacji. Jeśli jakaś osoba ocenia mangę po obejrzeniu paru odcinków to uważam, że jest po prostu(conajmniej) dziwna, bo przecież nie można wyrobić sobie zdania o czymś oglądając tylko małą próbkę.
[31] Re: Uwaga! o porno komiksach
kacper [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.08.2003, 22:30:40, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
co do "TVN7 emitował Dragon Balla" jestem pewien ze mimo programu Uwaga!, TVN7 wyemituje Dragon Balla po raz kolejny szczegolnie teraz, zeby pokazac rodzicom co ogladaly, ogladaja i beda ogladaly ich dzieci... :P LOL dobra juz sie przymykam... :x
[32] Re: Uwaga! o porno komiksach
Shvagier [*.toya.net.pl], 05.08.2003, 23:17:59, oceny: +0 -0
Ech, dzieci, nieważne co o nas mówią, ważne żeby mówili - manga stanie się popularniejsza=tansza=bardziejdostepna, a oni zamiast nas likwidować to mogą najwyżej pocałować nas tam gdzie światło nie dochodzi. Zresztą ciekaw jestem, czy czasem czesc tych TVNowcow to nie sa fani mangi...
[33] Re: Uwaga! o porno komiksach
chmurka [*.wieruszow.sdi.tpnet.pl], 17.08.2003, 15:11:15, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Niewiem o co wam chodzi.Piszecie ze nie mozecie sciagnac bo pisze ze plik zostal usuniety?To dziwne bo ja wlasnie go sciagam.mam juz 45%:)
[34] Re: Uwaga! o porno komiksach
Misiek [*.lublin.sdi.tpnet.pl], 20.08.2003, 07:00:50, oceny: +0 -0
MisiekBiednym redaktorom zabrakło tematów.... ....Parszywe psy!.... do wszystkiego by sie przypiepszyli!
[37] Re: Uwaga! o porno komiksach
Pearce [*.wroclaw.dialog.net.pl], 25.08.2003, 18:07:49, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Wyluzuj człowieku. Kolesie mają już przerąbane, będę ich olewać wszyscy inteligentni ludzie (czyli nie tak znowu dużo:)A poza tym to obetnij adresik: http://Krystian .Lada.aresztowany.com/m/eks.php?m= A taki porządny był, zboczenia wynajdywał:) P.s:Mangowcy do Ataku! Nie dać sie szarakom!
[35] Re: Uwaga! o porno komiksach
Ania [*.ols.vectranet.pl], 22.08.2003, 18:42:24, oceny: +0 -0
16-nastolatka małym dzieckiem!!! Ha ha ha!!! Pedofilia (śmiechu warte) Oni nie mieli zielonego pojęcia o czym mówią!!! Należy ich olać!!! "Tylko dwie rzeczy są nieskonczone wszechświat i ludzka głupota, choć co do tego pierwszego nie mam pewnści!"- jak powiedział kiedyś jakiś uczony!
[46] Re: Uwaga! o porno komiksach
Amie [*.acn.waw.pl], 03.11.2003, 21:29:07, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
To był Einstein : D
[36] Re: Uwaga! o porno komiksach
Eti [213.227.71.*], 24.08.2003, 00:03:41, oceny: +0 -0
GRRRR!!! jestem od wczoraj spowrotem w tym naszym pieknym inaczej kraju. I zalala mnie lawina informacji, wlasnie jestem po obejzeniu jakze fascynujacego i jakze prawdziwego reportarzu o tych wstretnych pornograficznych chinskich bajkach... kude belans! co za gizd pierunski to zmontowal?! UH! wszystko bylo powyrywane z katekstu, PIERUNA! my tez mozemy sobie powyrywac z kontekstu 2-3 linijki z jakiejs ksiazki, proponuje ot np Ferdydurke i bedziemy mogli zaskarzyc ministerstwo oswiaty czy ki pieruna ze kaze biednej mlodziezy czytac ksiazki o tresciach homoseksualnych. a to przeciez moze zle wplynac na psychike biednej mlodziezy szkolnej. do D jest ten kraj.
[38] Re: Uwaga! o porno komiksach
Plastik [*.dialup.medianet.pl], 05.09.2003, 00:58:14, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Krystian Lada (ten od reportażu) jest gejem. Wiem o tym, bo znam go z zajęć na wydziale germanistyki UW
[53] Re: Uwaga! o porno komiksach
Stricer [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.02.2004, 02:31:35, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
tak wlasnie ! zgadzam sie ! czy nie uwazacie ze zmuszanie nas do czytania lektur pokroju mitut o Edypie, ktory zabija wlasnego ojca a pozniej zyje w kazirodczym zwiazku ze swoja wlasna matka niszczy nasza psychike i wypacza trzezwe postrzeganie swiata ?! czy np slynny pan Gombrowicz i jego utwor o tytule "zdarzenia na brygu branbury" (nie jestem pewien ale chyba tak) gdzie marynarze po dlugim okresie "bezkobiecia" utesknieni za rozkoszami jakich moga doznac z plcia przeciwna zabawiaja sie z wielorybica ?!?! czy to nie jest chore? a do czytania...malo tego do analizowania tego jestesmy zmuszani i to w ramach ....ha teraz uwaga PROGRAMOW NAUCZANIA majacych za glowne zadanie wychowywac nas i utrzymywac w czystosci moralnej jak rowniez dbac o nasza psychike, ktora wedlug nich bardziej niz te lektury wypacza i niszczy DragonBall czy inne mangi i anime? bo np mi osobiscie o wymiotywac sie chcialo gdy musialem omawiac jak Edyp spal z matka....i oni maja czelnosc twierdzic ze staraja sie bronic nas przed destrukcyjnym wplywem M&A ??? wstydzcie sie wszyscy ludzie twierdzacy ze dzieki swej nabytej w zyciu madrosci i bagazu doswiadczen mozecie decydowac co jes dla nas dobre a co zle ! akurat w tym przypadku sie mylicie !!! (mowa o doroslych) jezeli komus doroslemu nie zgadzajacemu sie z moim punktem widzenia nie wystarczaja argumenty zamieszczone powyzej to prosze sie ze mna skontaktowac ! (mail udostepniony) dziekuje za mozliwosc wyrazenia swojej opini i aprobate osob zgadzajacych sie ze mna...wyrazam swoje uznanie i 100% dla wszystkich ktorzy maja taki sam lub podobny punkt widzenia do mojego. aha i pamietajcie ze takie sprawy da sie zalatwic dyplomatycznie bez uzywania wulgaryzmow :)
[39] Re: Uwaga! o porno komiksach
Golden Boy [*.gress.com.pl], 11.09.2003, 11:09:00, oceny: +0 -0
Powiem Wam bracia, oni chcą nas wykończyc ale my się nie damy to nasz świat!!!
[40] Re: Uwaga! o porno komiksach
Samlis Coldwind [*.dialup.zelnet.pl], 12.09.2003, 10:50:47, oceny: +0 -0
oni naprawde nie wiedza co juz dac do programu ... pewnie wyleca ze programisci to ludzie ktorzy probuja zapanowac nad swiatem ... po prostu lol ... a ten cebula to wogule ....
[41] Re: Uwaga! o porno komiksach
Pstrus [*.verizone.com.pl], 18.09.2003, 16:56:38, oceny: +0 -0
Dopiero teraz to obejrzalem, ale jak to zobaczylem to nie wiedzialem czy sie smiac czy plakac. Takie potraktowanie mangi jets po prosu szczytem chamstwa. Nie moja wina ze pani Krystyna ma słaby wzrok i w Bulmie widzi czterolatke, ale ten podtekst 'Sex, sex" to makabra. Ostatnio (ok.tydzien temu)widzalem gazete pt. "Twój Weekend" na okładce z gołą kobietą. Nie wiem co to za gazeta ale napewno nie jest od 18 lat. Nie dajmy się jednak chamstwu mediów i walczmy o dobro mangi w Polsce z całych sił!!!!!!
[42] Re: Uwaga! o porno komiksach
Sillhre [*.chello.pl], 28.09.2003, 13:32:27, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Najbardziej zalamuje pseudo- profesjonalizm dziennikarzy.
[43] Re: Uwaga! o porno komiksach
Gekonum [*.toya.net.pl], 02.10.2003, 13:16:34, oceny: +0 -0
KAMEHAMEHAAAA!!! KIENZAN!!! A NAWET GENKI DAMA PROSTO NA SIEDZIBE TVN!!!!
[44] Re: Uwaga! o porno komiksach
Naomi Rsha [*.acn.waw.pl], 20.10.2003, 17:57:52, oceny: +0 -0
Naomi RshaBrednie!
[48] Re: Uwaga! o porno komiksach
Cwistak [*.internetdsl.tpnet.pl], 07.11.2003, 08:56:45, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
To wszystko to kupa brednii ==' mogli jeszcze hentaja pokazac, i powiedziec jkie te mangi sa ble fuj i wogole ==; Ci redaktorzy sa zalosni, szkoda ze sie nie przypucowali ze ich program puszczal to anime ze 2x na polskim rynku -_-;
[54] Re: Uwaga! o porno komiksach
Stricer [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.02.2004, 02:39:19, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
mysle ze jednym z problemow jest wlsanie to ze oni nie odruzniaja mangi&anime od hentai ! bo mniej wyrafinowanie niz powyzej powiem ze mnie bulwersuje np to ze krolik potrafi tak wulgarnie nazwac kubusia puchatka "rzarlokiem" albo lepiej ze w kazdym odcinku musza osiolkowi ogon do dupy przypinac...i mysle ze to jest poddtext do tego ze papierz co chwile zapomina textu i musza mu pomocnicy pomagac...dlaczego wiec watykan sie nie przychrzani do emitowania kubusia puchatka na calym swiecie ?....oczywiscie to ironia nie bierzcie tego doslownie ale fakt faktem ze ironie to nie mniejsza niz te kpiny ktore sobie zrobil tvn z DB !!!
[50] Re: Uwaga! o porno komiksach
Bacchus [*.internetdsl.tpnet.pl], 23.12.2003, 05:44:40, oceny: +0 -0
taaaaaaaak. małe dzieci... 5-letnie... k#$%wa pewnie! ja widziałem dwuletnie dziecko które ssało taki tom!! to dopiero niedopuszczlne!!! świry. obiecuje wam, ze jezlei spotkam tego kto zrobił ten reportaż, to kamehmeha. yyy... a moze to ta pora dnia khm khm nocy tak na mnie działa. (kelner! jeszcze jeden gumowy kurczak) ah juz nie mam z kim pić sake. tak więc zbulwersowany ide dalej ściągać teledyski... papa wszystkim
[51] Re: Uwaga! o porno komiksach
MILKA [195.136.248.*], 18.02.2004, 21:33:14, oceny: +0 -0
O Dendi!!! Jakie głupoty. No jeśli widziała ten 1 tom to czemu kupiła inne. No oczywiście dali jej kaske za wywiad. Czy starszy człowiek ( o naszym Miszczu pisze ^_^ ) nie może popatrzeć sobie na majteczki :D A może zapomniała założyć majtek( albo ktoś jej zdjął). No taaa i jeszcze jedno- podrzucili tomik DB jakimś bachorom co jeszcze nie umieją czytać i sie cieszą, że zrobili następny zjebany odcinek uwagi, przez MAŁE "u". Wszyscy fani M&A nie wierzcie tym ciociom w co mówią, bo to sie nazywa POPAPRANIE EMOCJONALNE. Narka wszystkim :)
[52] Re: Uwaga! o porno komiksach
MILKA [195.136.248.*], 18.02.2004, 21:42:40, oceny: +0 -0
PS. No qrwa!! Czy BULMA wygląda na kilkulatke. Niech sobie ta baba poczyta dokładniej. Tam wszystko ma wypisane. Bulma może pokazywać co chce, kiedy chce i komu chce. A na pewno może pokazywać Vegecie..... i on jej... he he :P
[55] Re: Uwaga! o porno komiksach
Stricer [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.02.2004, 02:47:59, oceny: +0 -0
ja proponuje aby teraz o porno komixach nakrecili program pod napieciem !!! przynajmniej tam sa zarowno przeciwniecy jak i zwolennicy !!! a tak naprawde Joe nie daloby sie tego jakos rozdmuchac ?!!!??? nie wiem moze jakas ankieta? ile stron byloby zainteresowanych propagowaniem ankiety o podjeciu tego tematu przez jakies porzadne a przynajmniej mniej "brukowe" programy ? jezeli z tvn'em nic nie wyjdzie to polsat sie zgodzi z pocalowaniem reki i jeszcze nam ibisza dadza ^^
[56] Re: Uwaga! o porno komiksach
FacQet [*.kepice.sdi.tpnet.pl], 14.03.2004, 17:57:09, oceny: +0 -0
Po prostu jakaś bab... kobieta chciała być w TV i na upartego szukała sposobu no i znalazła. Poza tym w podanych w "UWADZE" komiksach nie było pornografii co najwyżej lekka erotyka {podobną możemy zaobserwować w reklamach które emitowane są w biały dzień, atego nikt się nie czepia!} PS. Niema się czym przejmować
[57] Re: Uwaga! o porno komiksach
Lesio [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.06.2005, 12:13:51, oceny: +0 -0
Hmm. Nie jestem aż takim wielkim fanem Mangi i Anime ale oglądałem całe DB, i kilka innych. Muszę przyznać że dzieci nie powinny tego oglądać. A w każdym razie dzieci do 13 lub 14 roku życia. I tu nie chodzi o jakąś erotykę czy nawet pornografię ale o samą przemoc jaka jest w DB. Dzieci zupełnie inaczej na to reagują. Co prawda Bulma ładnie w paru sytuacjach wyglądała w pierwszej serii :) a wiemy że chłopcy w młodym wieku mają bujną wyobraźnię... :] Wiem jedno w tym programie zbyt mocno zostały wyostrzone niektóre cechy. nie można popadać w skrajność. W Naruto chociażby jest jak dla mnie taka dawka emocji i przemocy że jakbym miał dzicecko poniżej 14 roku życia to nie pozwoliłbym mu na oglądanie tego. Mi - chłopakowi 19 letniemu - to się podoba bo potrafię na to patrzec w sposób zdrowy jednocześnie bardzo przeżywając samą fabułę. Dragon Ball zawiera dużą dawkę przemocy patrząc z punktu widzenia małego dzieciaka który nie oglądał wielu innych ciekawszych Anime takich jak np. Hellsing (uwielbiam to Anime). Ograniczenie wiekowe powinno być ale nieduże. W waszych wypoweidziach zauważyłem że chcialibyście żeby cała M&A była wszystkim dostępna. Tak jak mówiłem nie popadajmy w skrajności.
[60] Re: Uwaga! o porno komiksach
bULWERS [*.chello.pl], 29.11.2005, 12:14:31, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
Mam 13 a jak byłem młodszy to oglądałęm tą baje, jak 13-14? Teraz oglądam Sin City więc dragon to pikuś, a poza gtym DB to kreskówka i nie wygląda, hmmm,jakoś źle dla dziecka.
[58] Re: Uwaga! o porno komiksach
tom-21 [80.51.4.*], 07.07.2005, 21:46:05, oceny: +0 -0
tvn odpowiedzial na te zarzuty ze mu chodziło tylko o to ze na mandze było okreslane od ilu lat dzieci ma byc dostepna.
[62] Re: Uwaga! o porno komiksach
Franek yo [*.centertel.pl], 12.07.2006, 23:06:48, oceny: +0 -0
zapodajcie db (Z)(GT)(AF)
[63] Re: Uwaga! o porno komiksach
pawelllo86 [195.128.29.*], 01.09.2006, 22:31:52, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Widze, że z Ciebie słaby fan. AF się nigdy nie doczekasz. Bo nikt go nie zrobi. Manga DB AF została zrobiona przez fanów.
[64] Re: Uwaga! o porno komiksach
Koralgol [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.02.2009, 21:18:38, oceny: +0 -0
KoralgolNie no, to jest żart? Oni zrobili z db prawie film porno. A co do tego, że dzieci inaczej reagują na przemoc... Czytałam ostatnio artykuł o tym, że to nieprawda, że telewizja ma na nas jakikolwiek wpływ (tak samo na dzieci jak i na dorosłych), który wydaje się dość sensowny, tzn. wszystko jest ładnie uargumentowane. Zresztą faktem jest, że ja oglądałam db jak byłam bardzo mała (chyba miałam 10-12 lat). I jakoś nie pokazuję majtek ani nie biję się z każdym, ani w żaden inny sposób to na mnie nie wpłynęło.
[65] Re: Uwaga! o porno komiksach
Danexis [95.160.238.*], 05.05.2009, 23:23:15, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Polacy po prostu nie rozumieją co to jest Manga czy Anime.*
Chodź NIGDY nie oglądałem DB to uważam ze te sceny wynikały z przemyślanej fabuły i miały być jak najbardziej akcentem humorystycznym. Szczerze mówiąc więcej golizny dziecko może obejrzeć w filmach, do których nikt się nie czepia, niż w Mandze czy Anime.

*Oczywiście ta część która nic nie wie o M&A
[66] Odgrzewanie tematu
temp [*.chello.pl], 01.06.2010, 14:49:11, oceny: +0 -0
Ludzie zastanówcie się nad sobą-poziom wypowiedzi jest żałosny. Problem lektury treści niestosownych w danym wieku istnieje i jest niepodważalny. Fakt niezbyt fortunnego doboru DB jako przykładu zasadniczo nic w temacie nie zmienia. są inne komiksy bardziej pasujące w tym miejscu ale redaktorzy zwyczajnie do nich nie dotarli.

Problem leży w rodzicach nie kontrolujących treści z jakimi styka się ich pociecha.
Sam widziałem jak znajomy odebrał dziecku komiksy o Batmanie bo rzuciło mu się w oczy jakieś pranie po gębach ale w to miejsce zaczął kupować dziecku (poniżej 10letniemu) komiksy o Punisherze bo w czarnobiałej kresce jakoś mu sie przelewana krew nie rzuciła w oko... Sami pomyślcie jakie to może mieć znaczenie w wychowywaniu i kształceniu charakteru dziecka.
Powered by WashuOS