header imageheader imageheader image
{Rynek}
Anime na podstawie komiksów Marvela
Autor: k, Data: 27.07.2009, 21:53:58, Źródło: Anime News Network
kAnime na podstawie komiksów MarvelaW internecie pojawiły się dwie zapowiedzi anime na podstawie komiksów Marvela — „Iron Mana” oraz „Wolverine’a”. Wyprodukowane z myślą o rynku japońskim serie będą składały się z 12 odcinków po 30 minut każdy. Premiera będzie miała miejsce w przyszłym roku.

Studio Madhouse pracuje nad jeszcze trzema tytułami dla Marvela. „Planet Hulk” będzie filmem wydanym od razu na rynek domowy, jego premiera również zaplanowana jest na 2010 rok. O pozostałych dwóch tytułach — „Blade” i „X-Men” na razie nic nie wiemy.





Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 129 dodaj

[1] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 27.07.2009, 23:17:36, oceny: +0 -1
CELL767Daliby Silver Surfera zamiast Iron mana. Może Galactus dostałby własnego mecha albo okazał się nowym wcieleniem Megazorda czy coś
[125] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Pokute [*.netburg.pl], 07.08.2009, 16:43:33, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
PokutePuszkina latwiej zrobic, bo to praktycznie mecha.
[2] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Ifrexalis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.07.2009, 23:17:53, oceny: +0 -0
Jak dla mnie, to szukanie pomysłu w złym miejscu. Marvel, to Marvel, Anime, to Anime.
[82] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 28.07.2009, 17:54:42, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Jak dla mnie, niegdys malego X-Men-tarda, to kolejny zamach na moje dzieciece wspomnienia dla ciezkiej kasy Y_Y DLACZEEEEGOOOOO!?!?!?! >
[3] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.07.2009, 23:18:55, oceny: +2 -0
JoeCzłowiek-żelazko wygląda nieźle, ale Rosomak ssie pałkę. Gdybym nie wiedział, że to oficjalny zwiastun to pomyślałbym, że ktoś sobie jaja robi.
[44] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 28.07.2009, 00:38:26, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Podpisuję się pod tym wszystkimi członkami, które nie zmieniają objętości.

Blaszak zawsze się dobrze trzymał, nawet ostatnia wersja aktorska na srebrnych ekranach wyglądała dosyć zacnie. Więc i animkowatego Iron Mana na pewno obejrzę.

Natomiast Wolvek to jakaś porażka. Zrobili z niego japońskiego ciula, a szpony mu wychodzą spomiędzy palców. Porażka. W pierwszym momencie myślałem, że to Vega ze Street Fightera :P
[63] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
JaMES [*.nat.student.pw.edu.pl], 28.07.2009, 11:29:28, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
moze dlatego, ze normalnie tez mu wychodzily spomiedzy palcow? :D:D
[69] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Lelouch vi Britannia [*.chello.pl], 28.07.2009, 13:37:58, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
Ty to w ogóle oglądałeś ? o.O Pazury mu kawałek nad nadgarstkiem wychodziły
[74] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.07.2009, 16:16:56, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
[76] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 16:40:42, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
TamikoChyba ktoś pomylił Wolverine'a z Spiderman'em. XD
[55] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mesiaste [*.chello.pl], 28.07.2009, 09:52:21, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Mesiastebo chyba sobie ktoś robi...co to jasnej cholery ma byc? Wolverine wygląda jak ciul.

Za to o dziwo Ironman też zaskoczył mnie bardzo na plus :0
[73] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Marcianek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2009, 16:16:47, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
MarcianekMam takie samo zdanie. Zresztą nawet animacja w Ironmanie jest lepsza, akcja, akcja, jeszcze raz akcja, natomiast w Wolverine co chwila robią się jakieś durne "zwiechy" tylko po to by zobaczyć, jak ten pedzio powiewa włosem i "och, jaki ja piękny nie jestem"... Denerwujące to.
Ale do niektórych detali naprawdę się przyłożyli, mnie np. bardzo podobały się płatki sakury, unoszące się pod wpływem tąpnięcia. Tylko pytanie, czy to samo zobaczymy w serii.
[86] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Dejmien [*.net.telkonet.pl], 28.07.2009, 18:45:28, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
DejmienIron-Man rzeczywiście wygląda nieźle i z chęcią sobie go obejrzę, natomiast Wolverine prezentuje się niezbyt ciekawie
[4] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Cwistak [*.toya.net.pl], 27.07.2009, 23:23:51, oceny: +0 -1
CwistakJakie rozczarowanie... dlaczego nie ma komciaczkufff pokroju "O NIE, HAMERYKAŃCE DORWAŁY SIĘ DO ANIMU!!!111oneoneleven"? :(
Mam nadzieję, że to tylko kwestia czasu :)

A moim zdaniem trailery wygladaja w miarę... chociaz ja i tak wole amerykanska animację Rosomaka :)
[9] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Rai [*.chello.pl], 27.07.2009, 23:42:29, odpowiedź na #4, oceny: +1 -0
Rai"O NIE, HAMERYKAŃCE DORWAŁY SIĘ DO ANIMU!!!111oneoneleven"

...bo jestem dziś miła dla ogółu społeczeństwa więc proszę, prezent dla Ciebie :D
[5] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
aleandra2 [*.lublin.mm.pl], 27.07.2009, 23:28:56, oceny: +0 -0
Przez tego newsa prawie bym się udławiła herbatą.
Generalnie... Nie mam zdania ;]
[6] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.07.2009, 23:29:54, oceny: +0 -0
biBIron-man wyszedł trochę jak Karas, ale całkiem mi się podoba. Szczególnie w kontraście z tym biednym Wolverinem ;/

Pierwsze - jestem na tak, rośnij w siłę.
Drugie - jestem na nie, wiem że Wolvie nieśmiertelny, ale mógłby zginąć.
[80] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
HK-sama [*.chello.pl], 28.07.2009, 17:03:10, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
HK-samaNie jest nieśmiertelny ;p
[81] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.07.2009, 17:47:50, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
ChaosAle niewiele mu brakuje.
[88] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 28.07.2009, 19:33:37, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
szczerze mowiac niewiadomo
jest tak tajemniczy ze nawet sam nie wie kiedy sie narodzil....aczkolwiek w origins na sile wszystko chca wytlumaczyc
[100] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Bardzo Zle Zlo [63.119.137.*], 29.07.2009, 04:41:44, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
Fajnie by bylo wiedziec :) wreszcie
Mam nadziej ze sypna w to lady Death strike i Jubeelee :)
Mi moze urocza psyche :)
[102] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.07.2009, 10:11:28, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
ChaosMasz na myśli Origins film, czy komiks? Młodość Wolverine'a w filmie została tak boleśnie skrócona, że żal gadać. Polecam lekturę komiksów "Wolverine Origins" i "End of Wolverine".
[105] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 29.07.2009, 11:21:12, odpowiedź na #102, oceny: +0 -0
i tu i tu skrócono ciut za mocno historie
aczkolwiek w komiksie origins zostawiono ciut wiecej dla wyobrazni
[108] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
HK-sama [*.chello.pl], 29.07.2009, 17:55:13, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
HK-samaDlatego komiks wart polecenia bo jest świetny(jak dla mnie:D)
[7] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Henriett [*.as.kn.pl], 27.07.2009, 23:35:30, oceny: +0 -0
Spełnił się mój najgorszy koszmar - widzę Wolverina w wersji anime.
[8] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Dembol [*.net.autocom.pl], 27.07.2009, 23:37:01, oceny: +0 -0
DembolZrobiliby trzeci sezon "Spectacular Spider-man" zamiast tych popierdółek.
[13] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 27.07.2009, 23:46:32, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Iron Man wyszedł całkiem całkiem
ale Wolverin.. jak dla mnie to porażka. Zdecydowanie wole jego hamerykańską wersje.
[18] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 27.07.2009, 23:51:18, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
kNa pewno bydzie. Ponoc decyzja zalezy od notowan ogladalnosci na Disney XD (ciekawe czy bedzie ten serial na naszym odpowiedniku tego kanalu?) i sprzedazy dvd, a zapewne wyniki obydwu rzeczy beda odpowiednio duze
[10] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Rai [*.chello.pl], 27.07.2009, 23:43:31, oceny: +0 -0
RaiCiekawie, ciekawie... No cóż, nie ma co gadać, poczekamy, zobaczymy... co z tego wyrośnie.
[11] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mario7 [*.gdynia.mm.pl], 27.07.2009, 23:44:05, oceny: +0 -1
Mario7Hmm... rozczarowanie już przy samym zwiastunie. Czajnik nie zrobił na mnie wrażenia, a z biednego Wolverina zrobili jakieś... coś z katanami zamiast pazurów... (wiem, że są ostre, ale to wyglądało dziwacznie).
KICZ!!! i to w amerykańskim stylu -_-"
[24] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 27.07.2009, 23:58:23, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
k"KICZ!!! i to w amerykańskim stylu -_-""

Oh... wait, what?
[27] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mario7 [*.gdynia.mm.pl], 28.07.2009, 00:17:35, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Mario7Przepraszam poniosło mnie po obejrzeniu filmików... no ale ludzie!! Jak Madhouse mógł się dopuścić takiego gwałtu!!? Istny akt terroryzmu...
[50] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
rep [*.hokkaido.ocn.ne.jp], 28.07.2009, 04:43:18, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
repGwałt, który przyćmił wszystkie inne gwałty, choćby
ten
[49] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Cwistak [*.toya.net.pl], 28.07.2009, 01:26:15, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
CwistakKicz jest sztuką i wchodzi w skład nowoczesnych nurtów w sztuce. Jestem fanem, a ty? :)
[53] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mario7 [*.gdynia.mm.pl], 28.07.2009, 08:43:05, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
Mario7Kicz bardziej służy do trzepania kasiory... ale masz racje z tą 'sztuką'.
Fanem? Ten zwaistun prawie zabił moje wyobrażenie o Wolverinie. Ja chcę brutalnego, zarośniętego i z cygarem w zębach Wolverina!!! TT_TT a oni mi tu serwują bisho-coś z długimi włosami i jakąś mgiełką kiedy macha pazurami...
[72] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Cwistak [*.toya.net.pl], 28.07.2009, 15:47:00, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
CwistakHju dżakman jest nie do odtworzenia w mangozjebanym stylu, sorry. Animu ssie ;]
[99] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mario7 [*.gdynia.mm.pl], 29.07.2009, 00:59:28, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
Mario7Czy mi się wydaje, czy zaczyna być jak przy aktorskich Smoczych kulach? o.O
[111] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Cwistak [*.toya.net.pl], 29.07.2009, 23:28:41, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
CwistakNie wiem. Smocze Kule znam tylko w wydaniu wczesnotelewizyjnym (czyt. - pierwsza seria).
[115] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mario7 [*.gdynia.mm.pl], 30.07.2009, 00:23:35, odpowiedź na #111, oceny: +0 -0
Mario7Ale poruszenie wśród fanów podobne - co nie?
[12] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Fire [*.malbork.mm.pl], 27.07.2009, 23:46:04, oceny: +0 -0
FireWidziałem bodaj wczoraj na GT i jeszcze mnie dupa boli, tak ją żal ścisnął.
[14] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 27.07.2009, 23:48:32, oceny: +0 -0
kIron Man jeszcze jakos przejdzie, natomiast Wolverine to porazka. Gdyby ktos tego nie podpisal, to nie uwierzylbym, ze to on.
W sumie jestem zaskoczony az taka duza wspolpraca Marvela z Madhouse. Ciekawe jak wyjdzie z reszta produkcji
[16] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 27.07.2009, 23:49:19, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
CELL767Czy tylko mi się wydaje ze jego szpony wychodzą z dziwnego miejsca?
[19] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Lelouch vi Britannia [*.chello.pl], 27.07.2009, 23:51:30, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
jak o tym wspomniałeś to mi się wydaje że z palców mu wyszły o.O
[20] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 27.07.2009, 23:52:41, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
kWydaje mi sie, ze chyba jendak z dobrego
[22] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 27.07.2009, 23:54:04, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
CELL767Tak luknąłem i wygląda jakby z pomiędzy palców wychodziły, a jeśli mnie pamięć nie myli to wychodziły z z zew stroni dłoni bardziej niż z wew ^^"
[23] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 27.07.2009, 23:56:03, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
kEh, rotfl, faktycznie dali mu szpony pomiedzy palce. Wtf!
[25] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 00:01:12, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
TamikoTo już nie ma znaczenia (nawet jakby te adamantiumowe ostrza wychodziły z czubka głowy czy zadka). Japończycy spiep**yli robotę i tyle.
[30] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Vejit [*.neotrix.eu], 28.07.2009, 00:23:00, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
VejitAkurat ma znaczenie bo jest dobrze, powinny mu wychodzić z pomiędzy palców :3
[32] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 00:24:26, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
TamikoWierz mi że przy TAKIM wyglądzie, to już nie ma znaczenia.
[39] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Vejit [*.neotrix.eu], 28.07.2009, 00:32:10, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
VejitNo fakt faktem przegieli. Wolałbym designe z tego shonena na podstawie X-menów :
Bishōnen Logan
Projekty
[41] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 28.07.2009, 00:35:28, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
kTo cos juz kiedys widzialem - wyglada co prawda lepiej od tego, co nam teraz zaprezentuja, ale takiego wizerunku Wolverina tez nie kupuje. Za bardzo bishie, brak mu zarostu i w ogole nie wyglada na twardego motherfuckera
[42] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 00:36:15, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
TamikoZdecydowanie odmłodzony o "kilka" lat (podpis Bishōnen Logan brzmi zabawnie :D).
[48] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Vejit [*.neotrix.eu], 28.07.2009, 00:43:58, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
VejitTo nie jest dobra pora do wymyślania podpisów dla linków =P
Tym bardziej że powinienem już spać by do roboty o 5 wstać >.
[65] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
xionacz [*.c192.msk.pl], 28.07.2009, 12:34:40, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
xionacznadal jednak za cipowaty ;p
[59] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 28.07.2009, 10:22:04, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
wg mnie z palcow
to sa przedlurzenia jego kości
[78] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 16:43:13, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
TamikoTo filmowcy od "X-Men Origins: Wolverine" też niby popełnili błąd?
[89] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 28.07.2009, 19:35:00, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
niedokladnie
była tam nieciaglość logiczna
[29] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Vejit [*.neotrix.eu], 28.07.2009, 00:22:49, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
VejitZ początku tak. Potem to zmieniono, jeśli mnie pamięć nie myli to po tym jak mu Apokalips naostrzył szpony (kiedyś były to zwykłe okrągłe kości, w starych komiksach) i zaadamantował ponownie (wcześniej całe adamantum wyssał z niego Magneto) to wsadził je tak że wychodziły gdzieś z pomiędzy palców, zresztą nawet w filmie Wolverine ma szpony między palcami.
Dwa przykłady artów gdzie widać że obecnie ma je właśnie pomiędzy palcami a przynajmniej w okolicy.
przykład 1
przykład 2
Tak więc szpony ma jak najbardziej w dobrym miejscu na trailerze.
[36] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 28.07.2009, 00:29:54, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
ktu - link do jendego z komiksow z aktualnym wygladem Wolviego. Pazury raczej nie ma w tym samym miejscu co w trailerze (zreszta, ich pozycja zmienia sie w roznych scenach)
[45] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Vejit [*.neotrix.eu], 28.07.2009, 00:39:11, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
VejitZależy które komiksy weźmiemy, przy takiej ilości spin off'ów, crosoverów itd można gdybać w nieskończoność. Ja słyszałem od kumpla który jest maniakiem Wolviego że oficjalnie ma teraz między palcami ale wszystko zależy od rysownika, podobno niektórzy nawet rysują mu czasem okrągłe szpony a nie ostrza.
[47] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 00:42:06, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
TamikoW "X-Men Origins: Wolverine" filmowcy też pokusili się o umieszczenie pazurów między palcami.
[60] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 28.07.2009, 10:25:02, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
Faktem jest że rysownicy róznie rysuja raz to wygląda jak szpilka raz jak nóż kuchenny raz jak miecz samurajski raz jak okragla kośc( to ostatnie musi bolec)
[67] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.07.2009, 12:59:45, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Chaos"-Doesn't that hurt?
-Every time."

Ale Logan z bólem się znają tak długo, że może go sobie chłopak ignorować.
[46] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 28.07.2009, 00:40:57, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
CELL767Ja przyzwyczajony do wizerunku Logana z X-men Animated Series jestem, a i poza to co swego czasu serwował FoxKids daleko nie zawędrowałem stąd braki w informacjach ^^"
Dzienx za wyjaśnienie.
[15] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Lelouch vi Britannia [*.chello.pl], 27.07.2009, 23:49:10, oceny: +0 -0
Sam pomysł może nie jest szczytem debilizmu no ale genialny też nie jest, Iron Man jeszcze w miarę ciekawie się zapowiada a co do Wolverin'a to z dzikusa zrobili lalusia O
[17] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Leju [*.chello.pl], 27.07.2009, 23:50:16, oceny: +0 -0
Hmm Iron Man zdecydowanie mnie zaskoczył i to w pozytywnym sensie. Pojawił się bardzo istotny element którego brakowało amerykańskim produkcjom przygód tego pana czyli dobrej, szczegółowej kreski. Efekty wyglądają świetnie i klimacik też wygląda na utrzymany w odpowiednio mrocznej konwencji. Wolverine z kolei według mnie jest beznadziejny. Trochę przesadzili z przeniesieniem miejsca akcji do Japonii i praktycznie całkowitej zmianie wyglądu postaci. Zdecydowanie przebajerowana wersja w stylu Power Rangers hiper duper turbo dino...
[21] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 27.07.2009, 23:52:47, oceny: +0 -0
TamikoBiedny Logan. Po tym teaserze odechciało mi się oglądania czegokolwiek spod szyldu Marvela w wersji japońskiej.
[26] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
xionacz [*.c192.msk.pl], 28.07.2009, 00:14:29, oceny: +0 -0
xionaczCzłowieka żelazko obejrze tylko po to by, zobaczyć jak gejowaty bisz dostaje po ryju od Toni Starko :P
EDIT: Wolverin? CO TO KU*WA JEST!!!!11
[28] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 00:21:52, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
TamikoWidzę że sporo ludzi będzie lamentować nad losami Logana. Sama zastanawiałam się czy nie mam przypadkiem jakichkolwiek halucynacji. >XD
[31] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
xionacz [*.c192.msk.pl], 28.07.2009, 00:24:09, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
xionaczSię lepiej bój Blade, Planet Hulk i X-menów.. :D
[33] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 00:26:49, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
TamikoX-Menów (z większym naciskiem na kilka postaci) i Blade'a niech lepiej nie tykają. X_x'
[34] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 28.07.2009, 00:27:07, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
kBlade moze bedzie ciekawy (moze cos a'la 13 Hellsinga?). Nie rozumiem za bardzo czemu akurat adaptacje Planet Hulk chca zrobic jako anime. A X-Menow to faktycznie, strach sie bedzie bac
[35] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 00:29:48, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
TamikoBędzie ciekawie, zakładając że nie poczynią "operacji plastyczno-upiększających" na postaciach. Jednak z tego co widać wyżej jest to pewne w znacznym procencie.

Tak czy inaczej, japończycy u mnie stoją na spalonej pozycji. Dziękuję im za "trud" włożony w ich pracę ale nie mam nawet zamiaru oglądać tego.
[38] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 28.07.2009, 00:31:21, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
CELL767Po rewolucji wizerunkowej Logana spodziewam się że Blade może być biały.
[40] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 28.07.2009, 00:33:11, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
kLol, ta, wlasnie mialem pisac, ze jesli by mieli zmienic wyglad, to Blade bylby bialym bishie walczacy z wampirami a'la Zmierzch.
Brrr
[43] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 28.07.2009, 00:37:41, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
TamikoOby tylko obyło się bez wszechobecnych sparkli.
[54] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
koji_prakta [*.internetdsl.tpnet.pl], 28.07.2009, 09:25:44, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Planet Hulk jako komiks jest całkiem niezłe, jeśli chcesz to Ci dam jak tylko do domu wrócę tj za jakiś tydzień...

co do żelazka to jestem pozytywnie zaskoczony, tak jak go nie lubię to tutaj mnie zachwycił

Logan... hmm wolę jego klasyczny wygląd aczkolwiek tutaj też wygląda nie najgorzej, w komiksach też przybierał różne oblicza więc jedno mniej czy więcej ;)
[106] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
xionacz [*.c192.msk.pl], 29.07.2009, 11:52:54, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
xionaczdajesz ;]
[37] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
pgosia [*.chello.pl], 28.07.2009, 00:30:43, oceny: +1 -0
pgosiaJak przeczytałam niusa to chciałam krzyknąć TAAAK TAAAK TAAAAK!!
Ale jak obejrzałam Wolverina krzyknęłam NIE :(
[51] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Adamsky [*.pl], 28.07.2009, 07:34:01, oceny: +0 -0
AdamskyStark może być fajnie zrobiony ze swoim tosterowym kombinezonie. Ale oglądając tego pojedynczego X-mana wysiadłem. Może dlatego, że zawsze jakoś w pamięci pozostawał mi jego obraz z USA-kreskówek. W filmie nawet też dobrego aktora dobrali. Ale tu Logan ma długie włos prawie do pasa i żadnego zarostu. LOL. A gdzie jego cygaro!
Obydwa zwiastuny prezentują niezłą grafe. Tylko jak z fabułą.
Poczekamy zobaczymy
[52] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
G&S DziaDzia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2009, 08:20:25, oceny: +0 -0
G&S DziaDziaJak dla Mnie Iron Man wygląda za "bardzo" przypomina trochę zabawki sprzedawane w supermarketach jakiś taki za świecący i za super jak dla mnie ... Chodź do samego Iron Mana nic nie mam bo baje oglądałem nawet nie dawno na jetixie coś tam leciało

A teraz część 2 czyli Rosomak-Man :D Czy Wolverine walczył z demonami i był Japończykiem tudzież Azjatą no nie wiem tak czy inaczej " GUPI POMYS " aby robić anime z tych tytułów

Pozdro'

Ps. Niech Ktoś Zrobi Nowego Teknomana :D
[57] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.07.2009, 10:14:17, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
ChaosPs. Niech Ktoś Zrobi Nowego Teknomana :D

Porąbało cię? Już druga seria Tekkamana była bez sensu.
[62] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
AtoMan [*.chello.pl], 28.07.2009, 11:23:55, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
AtoManSens miała, tylko była okrojona i odarta z kontekstu. Missing Link więcej gmatwał niż wyjaśniał.

Drugą serię powinni zrobić od nowa, jako pełnoprawny serial, i tyle.
[110] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Filik [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.07.2009, 23:06:51, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
FilikDokładnie, traktując Missing link jako trailer i rozwijać to co w nim przedstawiono, a nie na siłę ciągnąć dalej...
[56] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 28.07.2009, 10:12:25, oceny: +0 -0
ale lol
Z logana zrobili 15 letnia panienke z złotymi oczetami i zmienili kompletnie dynamike postaci na baletnice
nie podoba mi sie
[58] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.07.2009, 10:15:29, oceny: +0 -0
Chaos[echo]
Iron Man całkiem w porządku, tylko z kim on walczy?

Logan? Za młody. Przede wszystkim za młody. I za ładny.
[/echo]
[61] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 28.07.2009, 11:14:11, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
Jakby nie podpisali ze to Logan to pomyślałbym ze to w ogóle inna postać.
Jakaś podróba z nożami w rękach czy coś takiego.
[64] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
TsukiYasha [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.07.2009, 11:57:04, oceny: +0 -0
W pierwszej chwili czytając newsa miałam ochotę na odruch wymiotny, nie cierpię gdy Japonia zawiera sojusz produkcyjny z Ameryką. To kompletnie inne światy D: IronMan, który tam bardziej przypadł wam do gustu, w moim przypadku wcale nie wydaje się lepszy... Ta typowa dla Ameryki gruba kreska z dużymi czarnymi cieniami~ Ble ble fu fu, nie cierpię tego. Pierwszy czy też drugi kadr, w którym Logana łocka się zaświeciły wyglądał zadawalająco, ale widać łudziłam się, ze będzie to ten sam zarosnięty dziób >> Kreska jest w porządku, ale sam Wolerine... Matko, to naprawdę nie byłby on, gdyby tego nie podpisano Xx Polubiłam dawnego zarosniętego brutala z ukrytą sympatią do rozrabaickich dzieciaków, a ten o to tu, ta hybryda gejowata wygląda na całkowitego do granic możliwości samotnika, który nawet w bandzie X-menów by się nie zakręcił. Ktoś tam wyjaśnił powyżej, że pazury spomiędzy palców są prawidłowe, natomiast dla mnie jest to fizjologicznie niewyobrażalne i mnie obrzydza. Spasuję już na samym początku. Wolę Batmana xD

PS: Zapomniaaąm jeszcze wypaczyć te zgrabność Logana w poruszani usię. Ja wiem, że Japończyc wolą skromność, spokojne ruchy, bo choćby ściśnięcie dłoni przy powitaniu kojarzy im się z agresją, ale powinni zrozumieć, że Ameryka to Ameryka. Loga ma być stary, brzydki, zarośnięty, zgarbiony, napakowany i agresywny jak prawdziwy rosomak, a nie kurde taka panienka. Ciekawe tylko jaka była idea współpracy Marvela z Japonią. Jeszcze więcej kasy, nowa twarz animacji, zaświadczenie światu o możliwościach i zasięgu rysownika, czy może dał wolna rękę Japończykom, żeby zrobili z tego to, co chcą? Może ktoś kiedyś wyjaśni.
[66] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Dembol [*.net.autocom.pl], 28.07.2009, 12:36:24, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Dembol"Ciekawe tylko jaka była idea współpracy Marvela z Japonią"

Kasa i tylko kasa. Po prostu anime i manga to świetne marketingowe slogany. Najwidoczniej większość amerykańskich dzieciaków jara się japońszczyzną, a równie dobre (a czasem lepsze) serie zachodnie zlewa. Jako, że ludzie ostatnimi czasy nie grzeszą rozsądkiem, więc do amerykańskiego pomysłu wystarczy przypiąć łatkę animu i kasa wędruje do odpowiednich kieszeni. To się nie może nie udać.
[68] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 28.07.2009, 13:33:10, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
kZ tego co przeczytalem (nie moge sobie przypomniec gdzie - jak znajde zrodlo, to podam), to celem tych anime jest przedstawienie klasycznych postaci Marvela w innym swietle, ktore ma na nich rzucic wlasnie strona japonska, nie amerykanska.
Oh wait, wlasnie znalazlem tutaj

"We are incredibly excited to have this full collaboration with Marvel to create a completely new world that has never been done before in the Marvel Universe. This will be the first time there will be a full Japanese anime style for Marvel, and the Madhouse creative team is fully engaged to bring this to a worldwide audience".

Co do aspektu z robieniem dla kasy - well, widzial ktos kiedys anime robionie nie dla pieniedzy? :P
[95] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
TsukiYash [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.07.2009, 22:12:25, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
I o tym była własnie mowa. Komerszyn, komerszyn, komerszyn.
[114] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Szczur [*.chello.pl], 29.07.2009, 23:54:16, odpowiedź na #95, oceny: +0 -0
Szczurbo oryginalne produkcje Marvela powstają ku wyższym ideom
[70] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Gacu-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2009, 13:41:05, oceny: +0 -0
Gacu-chanIron Man mi się podobał, ale Wolverine... kurde... sam jego wygląd mnie powalił na kolana, a te płatki sakury to mnie rozłożyły na łopatki. beznadzieja.
[71] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Astaroth [*.toya.net.pl], 28.07.2009, 14:11:04, oceny: +0 -0
AstarothCóż, Iron Man prezentuje dla mnie ciekawie zapowiadający się poziom rozpierduchy i może coś ciekawego z tego wyjdzie.
Ale jak widzę Wolverina to... WTF?? Co to ma być?? Przecież to jakaś totalna profanacja. Cała jego brutalność poszła cholerę, wygląda jak laluś... Nie no, po prostu masakra. :/
[75] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Rahsed [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2009, 16:35:14, oceny: +0 -0
RahsedNajpierw Halo, teraz to. Koniec świata jest bliski. Niedługo nawet z Mody na Sukces zrobią anime.

I na miłość boską, co oni zrobili Loganowi...
[77] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 28.07.2009, 16:41:53, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiIron mana jeszcze zniosę, ale tego pedzia z długimi włosami już nie.
[79] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
HK-sama [*.chello.pl], 28.07.2009, 16:55:15, oceny: +0 -0
HK-samaX-man to była moja pierwsza pasja jeszcze przed m&a *.* połączenie tego to zajebisty pomysł jak dla mnie ale co oni zrobili z mojego Logana T3T jak ja ich dorwe to wykastruje!
Wolvik..Wol....Wolviiik biedactwo moje co oni ci zrobili! Boże widzisz a nie grzmisz!
[83] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Emi-chan [*.toya.net.pl], 28.07.2009, 17:58:53, oceny: +1 -3
Emi-chanNie moge sie doczekac ^^ oryginalna kreska marvela wyglada passkudnie i odrzucajaco dla mnie, a tu wyszlo slicznie i Wolverine wyglada super ^^
[85] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Lelouch vi Britannia [*.chello.pl], 28.07.2009, 18:24:34, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
Ty masz chyba coś z głową albo nie znasz się na amerykańskich kreskówkach o.O
[90] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mai Takeru [*.chello.pl], 28.07.2009, 20:06:13, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
Mai TakeruPrawdopodobnie podziela pogląd, że bohater, aby być superowski i w ogóle jazzy, musi być bishounenem, a jak wiadomo bishounen = androgyniczne coś... >_>" (swoją drogą, niby dlaczego?!) Lub opcja b) - nie znosi estetyki amerykańskich komiksów. Cóż, co kto lubi.

Boże, jak to źle czasem być fanką zarówno mangi, jak i superbohaterów made by USA... Dx argh, Wolverine... argh... szkoda mi słów.
[96] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 28.07.2009, 22:18:25, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
kCo to znaczy "oryginalna kreska marvela"?
[104] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.07.2009, 10:13:36, odpowiedź na #83, oceny: +1 -0
ChaosWyjdź.
[84] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Glani [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2009, 18:09:19, oceny: +0 -0
GlaniIron Man spoko. Ale to co z Wolverinem zrobili to totalna porażka. Już nie chodzi o to, że jakoś tak dziwnie wygląda, już nie chodzi o to, że umieścili biedaka w czasach ninja :P Chodzi o same animacje - po prostu patologia jakaś - te cięcia, ruchy postaci - masakra ! no i dochodzi jeszcze do tego brak krwi :P To że tego bossa ciął na wszystkie strony a jak opuścił rękę to tylko na pół był przecięty to nawet nie ma co komentować :P Jak już mają tak zafajdać tego Wolverina to chociaż niech to zrobią efektownie, ze stylem.
[103] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.07.2009, 10:13:19, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
ChaosNinja byli wśród standardowych przeciwników Wolverine'a za jego wizyt w Japonii.
Ja stwierdziłem, że to nie ludzie, więc mi nie przeszkadzał brak krwi.
[87] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Krejt [*.xdsl.centertel.pl], 28.07.2009, 19:22:50, oceny: +0 -0
KrejtŁoł!
Tin Can Man miecie. Jest high-tech, rakiety, wybuchy, super-sonic boomz i akszon adwenczer. Daje radę.
Natomiast pomysł na Wolviego jest błędny w założeniach. Jak już kombinują, to mogliby sięgnąć po Wolerine-Patcha i Madripoor. Logan w płaszczu i kapelutku, z cygarkiem a'la Bogart rzucający cynicznymi kawałkami byłby fpytę. I nadal dość azjatycki.
[91] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Meitsa [*.grudziadz.mm.pl], 28.07.2009, 20:19:20, oceny: +0 -0
MeitsaJa protestuję.
Dlaczego z Logana zrobili wychudzonego bisha? _^_ Kojarzą mi się jakieś wampirze klimaty, a kreska coś jakby Vampire Hunter D: Bloodlust. Nie mam zamiaru tego oglądać, będę wierna amerykańskiej wersji choć raz :P
[94] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mai Takeru [*.chello.pl], 28.07.2009, 22:05:34, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Mai TakeruO to to, Vampire Hunter D! Wiedziałam, że mi się to z czymś kojarzy. O_o' I zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.
[92] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.07.2009, 20:37:28, oceny: +0 -0
AragornPLNie darzę uniwersum Marvela uwielbieniem, ale japoński blaszak wydaje się być ok, gorzej z Wolverinem, tak jak twierdzą przedmówcy - bez podpisu nie skapnąłbym się, że to on.
[93] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Predus [77.236.9.*], 28.07.2009, 21:11:56, oceny: +0 -0
PredusTe trailery przypomniały mi o cudownych mangach na podstawie sztuk Szekspira, które są sprzedawane w teatrze Globe...
[97] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
hlsng [83.1.16.*], 28.07.2009, 22:18:33, oceny: +0 -0
Madhouse ma już doświadczenie z Wolverinem i postaciami Marvela: KLIK1
Ale tym razem postanowili zrobić wszystko to po swojemu. Widać od razu różnice w poglądach na 'męskość'. Aż strach się bać co ujrzymy pod zbroją Ironmana :P
Po za tym, te zapowiedz są zdecydowanie lepsze od podejścia z przed kilkunastu lat: KLIK2
[120] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 30.07.2009, 23:41:16, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
lol'd @ spiderman :D
[98] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
UMi [*.dynamic.gprs.plus.pl], 28.07.2009, 23:42:03, oceny: +0 -0
UMityle jest mang do zekranizowania a oni się biorą za coś takiego ? -_-
[101] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Bardzo Zle Zlo [63.119.137.*], 29.07.2009, 05:07:04, oceny: +0 -0
yyyyy a co tak wogole mailo byc --- ze sie tak zapytam bo owli to tak troszke bardzo nie teges wyglada - yyy ja jestem na nie jak na razie - kurka Vampire Hunter D ze szponami :(
[107] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 29.07.2009, 12:16:16, oceny: +0 -0
Logaaaaan! T_T

Wlasnie wyruchano w dupe moje dzieciece wspomnienia i marzenia. >< Thank you, Madhouse.
[109] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 29.07.2009, 22:14:11, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
Ot pedofile.
[113] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Szczur [*.chello.pl], 29.07.2009, 23:52:46, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
Szczurjak to dżapsy
[119] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 30.07.2009, 23:37:00, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
I sadysci :(
[112] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Szczur [*.chello.pl], 29.07.2009, 23:46:44, oceny: +0 -0
SzczurOMG~! O_O
Zrobili z Wolviego jakiegoś pożal się boże Bisza~! X^X

On jest seksi, ale na swój dziki, owłosiony, napakowany sposób! To mi nie pasuje!

Ale z drugiej strony, trza być otwartym, to będzie po prostu alter-dżapska anima na motywach Marvelowskiego Wolviego.

Z kolei Ironman wyszedł super. ^^
[116] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Ajir [*.swidnica.mm.pl], 30.07.2009, 21:58:16, oceny: +0 -0
Koszmar.
Wolverine wygląda strasznie. Długie włosy? >>

Chociaż jestem trochę ciekawa X-Menów, a w szczególności postaci Nightcrawlera.
[117] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Mario7 [*.gdynia.mm.pl], 30.07.2009, 22:14:21, odpowiedź na #116, oceny: +0 -0
Mario7Nightcrawlera? Pewnie zrobią z niego emo-boya... xD
[118] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
k [*.CNet.Gawex.PL], 30.07.2009, 23:16:18, odpowiedź na #117, oceny: +0 -0
kReligijny emoboy, hmm
[122] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.07.2009, 00:01:05, odpowiedź na #116, oceny: +0 -0
RyujiJeśli schrzanią Gambita, to ich chyba na pal ponabijam.
[123] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 01.08.2009, 21:41:10, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
TamikoMogę pomóc? XD
[127] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.08.2009, 22:05:19, odpowiedź na #123, oceny: +0 -0
RyujiJak najbardziej ;>
[121] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.07.2009, 23:56:36, oceny: +0 -0
RyujiPuszkoman daje radę, ale Wolverine? Co to kurwa ma być?!
Jeśli mają tak spierdzielić Rosomaka, to niech w ogóle przestaną robić z tego anime TT
[124] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Pokute [*.netburg.pl], 07.08.2009, 16:40:06, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
PokuteW praktyce takie podejscie do Wolverina sprzeda sie bardzo dobrze. W oczach amerykanskich dzieci bedzie wygladal bardzo japonsko.
[126] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.08.2009, 22:03:30, odpowiedź na #124, oceny: +0 -0
RyujiDlatego tak mnie to boli :/
[128] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Vera [*.chello.pl], 10.08.2009, 19:10:26, oceny: +0 -0
:( kto im pozwolił to zrobić?
[129] Re: Anime na podstawie komiksów Marvela
Michelle [*.chello.pl], 14.08.2009, 13:06:27, oceny: +0 -0
MichelleGdzieś widziałam, że miała być manga z Wolverinem, projekty wyglądały przyzwoicie nawet. Ale to to woła o pomstę do nieba.

Wolverin jako manga
Powered by WashuOS