header imageheader imageheader image
{Media}
Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Autor: Reggaeman, Data: 09.05.2009, 23:42:31, Źródło: AXN Sci-Fi
ReggaemanKolejne serie anime na AXN Sci-FiAXN Sci-Fi nie będzie próżnował przez wakacje. Po majowej przerwie w emisji anime, już w czerwcu na jego antenie pojawią się kolejne premierowe serie anime:
- „Ayakashi Ayashi: Dziwna opowieść ery Tenpō” (premiera: 3 czerwca, o godz. 3:30; co dziwne emisja od 3. epizodu)
- „Dino King” (premiera: 6 czerwca, o godz. 9:30)
- „Chrno Crusade” (premiera: 7 czerwca, o godz. 2:00; 2 odcinki)
- „Naruto” (premiera: 16 czerwca, o godz. 15:30)
- „Slayers Try” (premiera: 22 czerwca, o godz. 15:00)

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: AXN, Naruto, Slayers.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 105 dodaj

[1] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Przybyszek [*.chello.pl], 10.05.2009, 13:48:19, oceny: +1 -1
PrzybyszekMam nadzieje że tłumaczenie naruto nie będzie takie jak na Jetixie
[7] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Megumi [*.cust.tele2.pl], 10.05.2009, 14:38:47, odpowiedź na #1, oceny: +1 -0
MegumiPoprzednie serie puszczali w wersji japońskiej z polskimi napisami wiec są duże szanse że w tym przypadku zrobią to samo ^^
[15] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 10.05.2009, 16:16:20, odpowiedź na #1, oceny: +1 -1
AtoManOczywiście, że będzie inne. Bardziej wierne oryginałowi. Ponieważ Jetix narzuca pewne ramy i zasady, jak również co i jak tłumaczyć (techniki, miejsca). W tłumaczeniach wersji uncut panuje wolna amerykanka, vide dwa czeskie duby.

To, że będą to niedosynchronizowane napisy lub kiepski lektor zamiast wersji polskiej to inna sprawa. Zawsze wybiorę wersję z Jetixa.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[23] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 10.05.2009, 17:15:56, odpowiedź na #21, oceny: +0 -1
AtoManIdź trolluj gdzie indziej.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[29] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Andy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 19:55:22, odpowiedź na #24, oceny: +7 -0
AndyNaruto z jetixa jest dla prawdziwych facetów. Nie jakieś tam lamerskie wydania bez dubbingu i z EN napisami xD ../
[34] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 10.05.2009, 22:45:30, odpowiedź na #29, oceny: +7 -6
GlaniAle pamiętaj prawdziwi faceci nasyłają na Ciebie swój gang i zaminusowywują Ci komenty ;D
[35] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 10.05.2009, 23:14:48, odpowiedź na #34, oceny: +0 -1
AtoManNa minusa trzeba sobie zasłużyć. Ty jesteś wybitny ;3
[37] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Aldar [*.dag.pl], 11.05.2009, 00:59:59, odpowiedź na #34, oceny: +2 -2
"Prawdziwi faceci" w Polsce noszą dresy.. dlatego właśnie wersja z Jetixa jest dla nich, co by nie mieli większych problemów ze zrozumieniem nawet jak mają tylko jeden pasek (czteropaskowi nawet w oryginale po japońsku zrozumieją xD)
[64] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
onechan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 22:26:22, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
onechanA czy to znaczy, że dwunastoletni chłopcy, co noszą dresiki po tatusiu są prawdziwymi facetami ? XD
[97] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
arabowski [*.ssp.dialog.net.pl], 14.05.2009, 16:35:24, odpowiedź na #23, oceny: +1 -2
to jest ten fanboj pokemonów z tej kidowskiej strony. i woli te jetixowe shity tylko dlatego, że był w studiu gdzie nagrywają duby do pokemonów i spuścił się chłopak w spodnie jak zobaczył włodarczyka czy kto to tam podkłada te glosy.
[98] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 14.05.2009, 20:59:56, odpowiedź na #97, oceny: +1 -0
AtoManlol.
[99] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Daru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 21:05:28, odpowiedź na #97, oceny: +0 -1
DaruMylisz go ze mną. O mnie czytałeś na tej "kidowskiej stronie". (Skąd się w ogóle na niej wziąłeś, jak tak ci się nie podoba, co?) W ogóle komentarz jest na tyle żałosny, że nie ma co tego w ogóle nikomu udowadniać...
[100] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
arabowski [*.ssp.dialog.net.pl], 14.05.2009, 21:35:02, odpowiedź na #99, oceny: +1 -0
oh jej tak ten komentarz jest bardzo załosny wiem wiem bo twój jest bardzo wyrafinowany i jesteś na pewno bardzo wydoroślałym chłopcem.
a chodze po różnych stronach i wg twojego rozumowania, to musiał bym na nią wejść, zrozumieć że mi się nie podoba, cofnąć się w czasie i na nią nie wchodzić? wchodze i oceniam, bieda i gimbusy, wychodze. ale wiem o co chodzi, weź się ogarnij i nie zgrywaj dorosłego bo za rok egzamin gimnazjalny przed tobą, czas natemperować ołówki!!
[101] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 14.05.2009, 21:59:24, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
AtoManŁohoho. Dorosły się znalazł :P
[102] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
arabowski [*.ssp.dialog.net.pl], 15.05.2009, 14:34:04, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
dokładnie
[2] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 10.05.2009, 13:55:44, oceny: +0 -0
LuchiankaO kurczę! Przez tydzień miałam odblokowany AXN Sci-Fi i mogłam oglądać anime.Teraz Vectra znowu zablokowałaT-T.
Szkoda,że nie będę mogła oglądać anime na tym kanale
[25] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Riona [*.lom.netster.pl], 10.05.2009, 17:31:55, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
RionaU mnie tak samo, tylko akurat w tamtym okresie większość była emitowana w późnych, nocnych godzinach.
[3] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Chasse-Neige [150.254.73.*], 10.05.2009, 13:58:44, oceny: +0 -0
Chasse-Neigebrawo za wybór Ayakashi ;) - fakt nie mam TV ale niech inni nacieszą oko :D

a czemu od 3 odcinka? Na mój gust pewnie były problemy z licencją (gadanie), a że Ayakashi to 3 osobne historie stworzone przez inne studia to bym się nie zdziwiła, że tworcy pierwszej historii powiedzeli "Nie" - oczywiście jeśli taka sytuacja w ogóle ma rację bytu ;)
[16] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 10.05.2009, 16:17:15, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
AtoManRaczej wynika to z niekompletnego programu na stronie.
[4] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 10.05.2009, 14:01:09, oceny: +0 -0
GotenksMiałem w planach obejrzenie Ayakashi, fajnie że puszczają to anime, ale o tej porze raczej nie będę miał dostępu do TV ;)
[5] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Tomoyo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 14:08:08, oceny: +2 -2
TomoyoOby tylko naruto był tylko z napisami!
[6] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
xionacz [*.c192.msk.pl], 10.05.2009, 14:27:11, oceny: +1 -1
xionaczjak dobrze miec AXN sci fi :)
[8] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
dave the pussycat [*.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 10.05.2009, 14:40:19, oceny: +0 -0
dave the pussycatw końcu naruciaki nie będą narzekać i o ludziej porze dają, a wie ktoś co z tym polskim ANIMAXEM będzie? ja nie odbieram AXN Sci-Fi pewnie jak większość z was, więc mnie on nie dotyczy;(
[9] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Tsuki Un [*.static.zebra.lt], 10.05.2009, 15:09:00, oceny: +1 -0
A ja czekam na Shippuudena w TV xP
[10] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Katsu-Sama [*.tvk-net.pl], 10.05.2009, 15:14:13, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Katsu-SamaNa dżetiksie? To se poczekasz :)
[11] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
SD [*.adsl.inetia.pl], 10.05.2009, 15:35:26, oceny: +1 -1
Naruto? Kyrie Eleison O_O
[38] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 06:15:39, odpowiedź na #11, oceny: +1 -1
Exactly.... T_T Tyle fajnych animcow, a wzieli sie za tasiemca dla niewyzytych gimnazjalistow...
[41] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 07:04:37, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaZ czystego lenistwa nie napiszę, dla kogo są serie yuri, ale mimo przeciętnie ogromnego zidiocenia gimnazjaliści > yuristki.

O yaoistkach tym bardziej nie chce mi się pisać ;p
[43] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 07:11:37, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Yuri sa dla zboczonych facetow i dziewczyn, ktore ciagie do innych dziewczyn. Ta nierownosc odnosi sie do liczby, poziomu intelektualnego czy czego? :P bo zastanawiam sie, gdzie by Ci tu jeszcze czipsa wcisnac jak bedziesz spal...
[45] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 07:15:40, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaGeneralnie serie o homosiach uważam za serie dla rozwydrzonych gówniar (i w tym wypadku dla Grisznaka), chociaż faktem jest, że yuri nie jest takie złe jak yaoi ;p

Nierówność w tym jest taka, że gimnazjalista oglądający Naruto jest zajebisty, bo ogląda zajebistą serię anime, w przeciwieństwie do dziewczyny, która ogląda yuri ;p
[46] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 07:43:24, odpowiedź na #45, oceny: +1 -1
Oj, duma narutardowa zostala urazona? :D Wybacz, nie znosze Naruto. Nie widze w tej serii nic wartego ogladania. Kolejny naparzankowy tasiemiec, ktory doszczetnie mi obrzydl po zobaczeniu konwentowych Narutardow (z DN mialam podobnie- tknelam jeden odcinek, stwierdzilam ze srednio, a nawet malo fajne, ale po zobaczeniu DNtardow puszczam belta na sam widok =.=). A, i nazwales wlasnie wszystkich Narutardow zajebistymi :o

I musisz przyznac, ze dwie dziewczyny w akcji sa fajne :P Come ooon, jestes facetem... ;]
[48] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 08:56:10, odpowiedź na #46, oceny: +0 -1
Kolo_z_WrockaNarutardzi niestety z reguły są starsi niż gimnazjaliści, to przeraża ;-)
Ale Naruto jest serią wartościową i raczej odpowiednią dla młodego widza ;]

I nie kręcą mnie dwie dziewczyny w akcji ;p Jestem heterykiem ;p
[51] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 11.05.2009, 11:39:13, odpowiedź na #48, oceny: +1 -1
PulpetMasterI nie kręcą mnie dwie dziewczyny w akcji ;p Jestem heterykiem ;p
raczej impotentem
[54] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 14:45:41, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
How cruel :o nie no, kazdy ma swoje upodobania... ^.^' Swoja droga, pierwszy raz widze, zeby jakis facet nie darl mordy, jakie to lesbijki sa fajne. Dziwne. Albo to faceci sa dziwni.
[84] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Ryuji [193.93.53.*], 13.05.2009, 14:44:06, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
RyujiFaceci są dziwni. Niektórzy to nawet bardzo ;] Co do lesbijek, to są w istocie fajne i przyjemnie patrzy się na nie podczas 'akcji' ^^ Mimo, iż jestem 200% heterykiem to powiem, że dobre yuri jest lepsze od wszystkiego :) A już na pewno od jakiegokolwiek yaojca.
[56] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Crayons [*.ip.netia.com.pl], 11.05.2009, 15:33:48, odpowiedź na #48, oceny: +0 -4
"I nie kręcą mnie dwie dziewczyny w akcji ;p Jestem heterykiem ;p"

jak nie ma fiuta na ekranie to ci nie staje? to chyba pedałem
[69] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 12.05.2009, 07:52:08, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
ej, odjebac sie od Kola prosze. Jak nie, to zapewniam kolonoskopie glanem -.-
[71] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Crayon [*.ip.netia.com.pl], 12.05.2009, 11:19:47, odpowiedź na #69, oceny: +0 -4
Zapuść włosy (wystarczy za ucho), dobierz lepsze bryle (już do nowej fryzury), kup sobie jakieś ładniejsze ciuchy (wystarczy H&M albo C&A), to znajdziesz lepszego chłopaka niż ten obleśny kolo. Masz potencjał, nie zmarnuj go.
[76] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.05.2009, 02:19:20, odpowiedź na #71, oceny: +1 -0
Kolo_z_WrockaEhh, nie da się być w tym świecie pacyfistą, ciągle ktoś się o wpierdol prosi :(
[79] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Crayon [*.ip.netia.com.pl], 13.05.2009, 09:11:40, odpowiedź na #76, oceny: +0 -3
Więc zacznij od tego, że zgol tą okropną brodę, a potem spróbuj mniej jeść. Może gdy się lepiej poczujesz ze swoim ciałem (ale na serio, a nie na zasadzie "jestem gruby i jestem ok", bo to wcale nie jest ok i podświadomie o tym wiesz), spadnie Ci poziom agresji.
[90] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 06:01:39, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaPrzykro mi, ale jestem heterykiem, i takie zboczeństwa jak golenie się są mi dalece obce.
[93] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Crayon [*.ip.netia.com.pl], 14.05.2009, 09:49:45, odpowiedź na #90, oceny: +0 -3
Na razie to jesteś prawiczkiem, a nie heretykiem. I tak już zostanie.
[77] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 13.05.2009, 06:26:36, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
Jesli dla Ciebie wyznacznikiem atrakcyjnosci kobiety jest marka ciuchow, to Ci zajebiscie wspolczuje. Jakbys przeczytal ten watek, a nie tylko zatrollowal, to bys moze sie zorientowal, ze jestem lesbijka. I powtorze- od Kola sie odpierdol. Najwyrazniej go nie znasz, jesli pierdolisz takie glupoty.
[78] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Crayon [*.ip.netia.com.pl], 13.05.2009, 09:09:49, odpowiedź na #77, oceny: +0 -3
Po pierwsze, C&A i H&M to nie marka ciuchów, tylko sklepy z tanią i ładną odzieżą. Po drugie, cieszę się, że jesteś lesbijką, bo nie mogłem żyć z faktem, że jakieś nieszczęsne dziewczę jest z kolem. Po trzecie, to że jesteś lesbijką nie musi oznaczać, że się brzydko i smętnie ubierasz. Put some "gay" in the gay.
[85] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Geto [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.05.2009, 16:20:42, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
GetoTanią? Jeśli uważasz że wydanie 150 zł za byle szmate (dosłownie) to tanio jesteś naprawdę dziwny. Chyba, że nie masz na prawdę co robić z kasą.
[91] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Crayon [*.ip.netia.com.pl], 14.05.2009, 09:42:04, odpowiedź na #85, oceny: +0 -2
Jak masz 13 lat to pewnie nie stać Cię na ubrania i musisz nosić podróbki rebooka z bazaru, ale jak dorośniesz i pójdziesz do pracy to się z pewnością zmieni.
[87] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 13.05.2009, 19:01:33, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
To fajnie, wypierdalaj. Znajdz sobie prawdziwa dziewczyne, zamiast dopieprzac sie do tych nieznanych ci z ACPa. Ciesze sie, ze zadnej nie masz, bo nie moglam zyc z faktem, ze jakies nieszczesne dziewcze jest z taka pizda zyciowa. To, ze masz malego, smutnego korniszonka, nie musi oznaczac, ze musisz sie czepiac innych. Put some money in penis enlargment.

Czy zrozumiales juz, ze masz spierdalac?
[92] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Crayon [*.ip.netia.com.pl], 14.05.2009, 09:44:01, odpowiedź na #87, oceny: +0 -3
Jak na lesbijkę to przejawiasz niezdrowe zainteresowanie korniszonkami, ciekawi też użycie "pizdy" jak obelgi. Stąd wniosek, że wcale nie jesteś lesbijką, tylko powiedziałaś tak kolowi, żeby przestał próbować dobierać się swoimi wielkimi łapskami.
[94] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 14.05.2009, 11:50:24, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
Posluchaj, trollu. Chuj Ci do tego, kim jestem, z kim jestem, i jak sie ubieram. Trudno, ze nie masz zadnego zycia towarzyskiego, ale nie wpierdalaj sie do zycia innych. Podrosnij, skoncz gimnazjum, wtedy pogadamy. Nie znasz mnie, tworzysz jakies dziwne historie na temat mnie i Kola na podstawie dwoch zdjec. Powtarzam, znajdz sobie jakas dziewczyne, o ile ktoras nie wysmieje Twojego biednego, malutkiego robaczka. Przestan sie bawic w wielkiego psychologa, analizujacego ludzi na podstawie pierdol, wszechwiedzacego i domyslnego niczym House na vicodinie. Jesli jestem lesbijka, mam udawac, ze penisy nie istnieja? Owszem, istnieja. Posiada je polowa populacji ludzkiej. Jesli mi sie nie podobaja, mam nie wspominac i zachowywac sie, jakby ich nie bylo? Grow up, meet some real people in real life, enlarge your penis, get a girlfriend. Na zaden nastepny twoj komentarz juz nie odpowiem, to juz przestaje byc nawet zabawne. Po raz kolejny nalegam, abys SPIERDALAL.
[95] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Crayon [*.ip.netia.com.pl], 14.05.2009, 12:05:21, odpowiedź na #94, oceny: +2 -3
Jesteś strasznie agresywna. Powinnaś odstawić mięso. Ja nie jem produktów pochodzenia zwierzęcego i jestem oazą spokoju.
[12] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Night Shojo [*.multi-play.net.pl], 10.05.2009, 15:44:31, oceny: +1 -0
Night ShojoFajnie, że będzie Chrno Crusade. Pogłoski, że ma być, słyszałam już dawno, po tym jak AXN Sci-Fi wyemitował omyłkowo napisy do tego anime przy innym filmie. Tylka ta pora z księżyca wzięta. Ale może będzie powtórka o 7 rano, tak jak FMA kiedyś. Miałam wtedy odkodowany AXN Sci-Fi, ale teraz mam zakodowany, tak że lipa.
[13] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Mari [*.dynamic.gprs.plus.pl], 10.05.2009, 16:02:38, oceny: +0 -0
MariAyakashi bym sobie obejrzała ;3. Tylko pojęcia nie mam czy ten kanał mam...
[14] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Tootsy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 16:08:03, oceny: +0 -0
TootsyO fajnie ^^ Slayersy sobie chętnie obejrze jeszcze raz ;)
[17] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 10.05.2009, 16:18:43, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
AtoManPierwszego odcinka przy pierwszej emisji wyemitowali jedynie 10 minut.
[18] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 10.05.2009, 16:20:34, oceny: +0 -0
AtoManCiąg dalszy kiepskich tłumaczeń w kiepskiej formie. Żałosne, zważywszy, że za licencje nie dają ani grosza.

Zwłaszcza Dinosaur King "cieszy", amerykański, pocięty i zmodyfikowany dubbing. Pewnie z napisami. Puryści będą zachwyceni.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[59] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 11.05.2009, 16:42:14, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
gabrielodejdź.
[19] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Piotr [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 16:40:16, oceny: +0 -0
Szkoda, że najciekawsze pozycje (Chrno Crusade, Ayakashi) są emitowane w środku nocy. Kto normalny będzie specjalnie zarywał noc?

Co do Naruto - mam nadzieję, że nie dadzą ocenzurowanej wersji z angielskim dubbingiem.
[20] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 10.05.2009, 16:56:35, odpowiedź na #19, oceny: +0 -2
AtoManLudzie - zorientujcie się czasem w sytuacji, zamiast pisać bzdury.

Czeski Animax dawał czeski dubbing uncut wersji. U nas będzie o tyle inaczej, że mamy zidiociały fandom i nadawcę, który woli zarobić, a się nie narobić - więc będą napisy, ewentualnie lektor, choć to mało prawdopodobne.
[27] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Piotr [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 19:07:40, odpowiedź na #20, oceny: +2 -2
No sorry, ale akurat do czeskiej wersji nie mam dostępu.

A tak w ogóle - naprawdę chciałbyś anime z polskim dubbingiem? Jak dla mnie dubbing (polski czy angielski) zabija atmosferę anime (japońscy seiyū są genialni... głosy są idealnie dobrane i oddają charakter postaci...). Wystarczy, że Jetix totalnie spartolił Naruto dubbingując go.
[61] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 11.05.2009, 22:01:22, odpowiedź na #27, oceny: +2 -1
AtoManNie powtarzaj mitów. Nie Jetix go zdubbingował, i wg mnie wcale nie zabił - ten sam klimat czuję też z wersji ENG jak i JP. Jeśli coś ubiło serię to podejście "góry", czyli niski budżet na dubbing (potem się masa głosów powtarza) i nakazy "a tu ugładzić bo za brzydkie".

Tak, chciałbym anime z dubbingiem. Teknoman był genialny. Kinówki DBZ straszyły tylko Szycem. Słodkie Czary były lepsze od oryginału. I wiele, wiele innych przykładów.
[63] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 11.05.2009, 22:18:12, odpowiedź na #61, oceny: +1 -3
GlaniPrzykro mi stary ale ja jestem dumny z mojego kraju ze jako jedyny ma u siebie w telewizji lektorów i czasami napisy. Wszystkie inne kraje wszystko dubbingują. Dubbingi nigdy się nie wpasują w Animce ponieważ całkowicie zmieniają klimat oryginału (wszystko jedno ile się wyda kasy i jaka będzie jakość). Wg. mnie każde zdubbingowane anime nabiera klimatu bajki dla dzieci.
[65] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
onechan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 22:27:44, odpowiedź na #63, oceny: +1 -0
onechanTaaaa szczególnie, gdy tekst nie synchronizuje się z ustami .:|
[67] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 11.05.2009, 23:43:56, odpowiedź na #63, oceny: +3 -1
AtoManPrzykro mi stary, ale jak słyszę coś takiego to mi żal cztery litery ściska. Wszystkie inne kraje potrafią zaprezentować przekaz bliższy oryginalnemu, z odtwarzaniem emocji, bez zmiany klimatu, a często ubogacając go - tak jak nasze Słodkie Czary, których nikt by bez dubbingu nie tknął. Napisy są OK, ale muszą pomijać więcej niż inne wersje polskie, bo statystyczny widz nie czyta zbyt szybko, a i ten szybko czytający nie powinien na zbyt długo odwracać uwagi od akcji na ekranie. A lektor ma być jak napisy, tylko bez czytania. Tyle, że dużo zagłusza.

Lektorzy to nie powód do dumy, to dowód na skąpstwo stacji. I co najwyżej tego, że można człowieka do wszystkiego przyzwyczaić.

A każdą formę polonizacji można uwalić. I stosunek kiepskich dubbingów do tych dobrych jest mniej więcej taki sam, jak w przypadku kiepskich wersji lektorskich czy napisów.

A wszystkie inne kraje wszystko dubbingują - i jakoś nikt nie narzeka. A napisy zawsze są jako opcja, której się nie wykorzystuje - w cyfrowej UPC na AXN SciFi na przykład lektora/napisy można sobie wyłączyć ZAWSZE - ale NIGDY nie ma napisów, gdy jest lektor, i odwrotnie. Daliby w taki sposób dubbing i napisy i byłby powód do dumy. A tak koszty emisji Naruto to jakieś 50 zł za napisy do odcinka * 26. Toż to PS3 droższe. A potem niby "stacja dba o fanów".
[73] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
LadyMarita [*.chello.pl], 12.05.2009, 17:19:53, odpowiedź na #67, oceny: +1 -1
LadyMaritaNo cóż, po części zgadzam się z tym, że lektor może świadczyć o skąpstwie stacji...ale niezupełnie. Fakt faktem, u nas nigdy nie dubbingowano filmów, zawsze był tylko lektor, więc czemu nagle miałoby być inaczej? W innych krajach dubbingują większość programów, aby się przekonać, wystarczy włączyć na dowolny niemiecki kanał. Dla mnie brzmi to po prostu sztucznie, kiedy oglądając jakiś doskonale mi znany serial aktorski słyszę, że wszyscy nawijają np. po niemiecku, albo słowacku;)I to w dodatku źle dobranymi głosami. Tym bardziej będę wtedy podkładać głosy pod anime. No, ale w dużej mierze to kwestia przyzwyczajenia (pewnie dlatego nikt tam nie narzeka), a u nas lektor był i być będzie. Poza tym zgadzam się z tym, że zdubbingowane anime posiada klimat bajki dla dzieci;)
[82] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 13.05.2009, 12:28:32, odpowiedź na #73, oceny: +1 -1
AtoManFaktem jest, że DUBBINGOWANO u nas masowo. Canal+ czy Wizja 1, poczytaj sobie; lub chociażby słynna "polska szkoła dubbingowa" w latach 70-80. Lektora wybrano, bo jest tańszy. I ludzi do niego przyzwyczajono, tak jak do wielu innych nienormalnych w cywilizowanym świecie rzeczy (tak jak dziurawe drogi, czy za komuny kolejki i brak papieru toaletowego).

A z tym klimatem to jakieś brednie bez pokrycia. Naprawdę tego nie rozumiem. Przypominam, że anime w oryginale też jest zdubbingowane :P
[89] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 14.05.2009, 00:14:46, odpowiedź na #82, oceny: +1 -3
Glani"Przypominam, że anime w oryginale też jest zdubbingowane :P" a ja przypominam, że aktorów dubbingujących dobierają twórcy filmów, tak by pasowali do ich koncepcji, a dubbing innych krajów psuje ich starania.
[96] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 14.05.2009, 14:41:34, odpowiedź na #89, oceny: +1 -1
AtoManGuzik nie psuje. Starania psuje lektor, który to wszystko zagłusza.
[75] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Glani [*.nat.student.pw.edu.pl], 12.05.2009, 23:22:42, odpowiedź na #67, oceny: +1 -2
GlaniDubbingi są tragicznie sztuczne. Dubbing zmusza do odbierania takiego klimatu i emocji jaki aktorzy dubbingujący Ci narzucą, co często wychodzi tragicznie, beznadziejnie. Nawet jak wyjdzie dobrze to tak czy siak nie odda to tego co chcieli twórcy danego filmu pokazać. A Lektor po prostu tłumaczy tekst, a w tle leci oryginał.
[80] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 13.05.2009, 12:24:20, odpowiedź na #75, oceny: +1 -1
AtoManLektor nic nie tłumaczy, tylko bezmyślnie czyta co ma napisane. Przykłady - tragiczne wersje lektorskie AG. I to lektor swoim tekstem narzuca odbiór klimatu i emocji - przykład: Simpsonowie z lektorem Szydłowskim mnie usypiają ze względu na monotonny głos czytacza. Idealna "bajka na dobranoc".

Dubbingi nie są sztuczne. Są dokładnie tym samym, co oryginalny podkład głosu, i muszą być dopasowane do akcji, gestykulacji postaci itepe. W przeciwieństwie do lektora, który robi masowo, dubbing jest kreatywny. Tak, może się nieco różnić w odbiorze. Ale to kwestia KAŻDEGO tłumaczenia, bo idealnie taki odbiór jaki założyli autorzy zapewnia tylko oglądanie oryginału z pełnym zrozumieniem. Ale wtedy żadne napisy, lektor, czy dubbing nie są potrzebne.

Naprawdę, odwracasz wszystko do góry nogami.
[26] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Dejmien [*.telkonet.pl], 10.05.2009, 18:39:52, oceny: +0 -0
DejmienNiestety nie mam AXN Sci-Fi, więc mnie ten nius nie dotyczy. Buuuu!!!
[28] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
korsarz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 19:26:09, oceny: +0 -0
Jeżu kolczasty i niemiłosierny... Czyżby tylko fani naruto i slayersów mieli prawo obejrzeć coś o ludzkiej porze? x_X
[30] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
olgita [*.konin.mm.pl], 10.05.2009, 20:18:00, oceny: +0 -0
olgitaRaz - Czemu najciekawsze tytuły są emitowane w środku nocy
Dwa - Czemu Naruto...
[31] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
zergadis0 [95.108.50.*], 10.05.2009, 20:38:11, oceny: +0 -0
Dino King? Naruto? Niech sobie jaj nie robią, żeby taką dziecinadę odwalać... ale z Ayakashi Ayashi, Chrno Crusade i Slayers Try to świetnie wybrali :D (gdybym tak jeszcze to AXN Sci-Fi miał...).
[33] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 10.05.2009, 22:08:55, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
AtoManAnimax miał z założenia kierować się do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Czeski puszczał na przykład anime o kartoflanym piesku.

Nie wszystkie anime są OMG SERIOUS!!111.
[39] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 06:23:45, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
No, niektore maja fabule, ktora jest na tyle skomplikowana, ze sie jej nie opisze w dwoch zdaniach. Smutne, ze Chrono Crusade i Ayakashi sa emitowane o takiej bezadziejnej godzinie, a dwa tysiace dziewiecset szescdziesiata dziewiata walke Naruto z ChujWieKim bedzie mogl zobaczyc praktycznie kazdy -.-
[42] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 07:07:40, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaNo faktycznie, Slayersi to seria tylko dla dorosłego widza, broń Boże dla dzieci ;p
Rozumiem, że można mieć uprzedzenia, ale dajmy spokój, Slayersi są taką samą dziecinadą jak Naruto ;]
[32] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
LadyMarita [*.chello.pl], 10.05.2009, 21:59:27, oceny: +0 -1
LadyMaritaTo świetnie jeżeli puszczą Naruto bez tego badziewnego dubbingu xD No i Slayers sobie pooglądam i powspominam dawne czasy;)
[36] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
nie mam hypera [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 23:54:49, oceny: +0 -1
kurde, szkoda że nie mam hypera ;/
[40] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 06:25:37, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
co ma AXN Sci-Fi do Hypera? :o
[44] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 07:11:59, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaPrzesadzacie z tymi godzinami, o 15:00 czy 15:30 to przede wszystkim dzieci mogą oglądać anime, i serie dla nich właśnie są wtedy puszczane.
Pisanie, że "praktycznie każdy" może je sobie wtedy obejrzeć, jest bzdurą, bo "praktycznie każdy" od liceum wzwyż ma wtedy szkołę, uczelnię bądź pracę.

Naprawdę dostępne godziny to ~17-22, ale kto by w takich godzinach puszczał anime, skoro inne pozycje na AXN S-F mają dużo lepsze wzięcie.

Trzeba zacisnąć zęby i poczekać na Animax ;]
[47] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 07:44:51, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
e tam, na pewno zdarza Ci sie konczyc przed 15, chociaz raz...
[49] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 08:57:01, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaNo ale co to za przyjemność obejrzeć sobie 1-2 odcinki w tygodniu i przegapić 3-4? ;p
[50] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
=Paliodor= [*.ebeskidy.pl], 11.05.2009, 11:24:53, oceny: +0 -0
=Paliodor=Cóż AXN atakuje z kolejną porcją anime. Slayers Try może obejrzę jeśli znajdę czas, reszta mnie mało interesuje. A już Naruto to w ogóle porażka, lepiej by było gdyby puścili coś bardziej wartościowego niż takiego tasiemca...
[52] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
dave the pussycat [*.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 11.05.2009, 13:18:26, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
dave the pussycatDragon Ball XD
[55] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 15:18:24, odpowiedź na #52, oceny: +0 -1
Tak a propos- są plotki że AXN stara się już o licencję DB...
[53] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
fireride1 [*.matcom.com.pl], 11.05.2009, 14:30:09, oceny: +0 -0
Z jednej strony super że daja kolejną porcje anime na programie który mam^^(zaciesz),ale z drugiej strony co z tego jak 2 najciekawsze tytuły puszczaja w srodku nocy;ppphehe
Co do NARUTO i slajers to mam to gdzieś ,bo nieprzepadam za tymi tytułami,a te dino coś tam to już kompletna masakra xd
Czyli pozostaje nadal ogladanie anime z fanowskimi subami i ewentualne wypożyczenie w videotece;u
CZEKAM NA ANIMAXA
[57] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Danexis [95.160.238.*], 11.05.2009, 16:27:04, odpowiedź na #53, oceny: +0 -1
Odnośnie tematu to:
1 Niech AXN puszcza to w normalnych godzinach
2 Napisy i tylko napisy do Japońskiej wersji dźwiękowej
Koniec ;]a teraz czas na off-top
Godzina 15 to stanowczo za wcześniej nawet dla technikum[tj. klas po gimnazjalnych jakby ktoś nie wiedział]

Dubbing [polski, angielski, inny] "zabija" sens
wypowiadanych przez postać słów. Tłumaczenie ich też często odbiega od prawdziwego, przykład [nasz uluuubiony tasiemiec] w Naruciaku prostę imię Neji po polsku wypowiadane jak się czyta, a w oryginale wszyscy wiemy jak powinno być. [jak ktoś nie wie to powinno brzmieć mniej więcej Nedżi ?]
Teraz Koniec
Pzdr dla dla przedmówców xD
[60] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
LadyMarita [*.chello.pl], 11.05.2009, 21:43:58, odpowiedź na #57, oceny: +0 -1
LadyMaritaZgadzam się z tym, że napisy są najlepsze. Ten polski dubbing po prostu mnie rozbraja;) Albo właśnie niepoprawne czytanie nazw własnych, albo brak umiejętności dobierania głosu do postaci (chociaż zdarzają się wyjątki). Ale i tak cieszę się, że wykupują licencje na kolejne tytuły. To umili i skróci czas w oczekiwaniu na Animax;)
[62] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 11.05.2009, 22:06:12, odpowiedź na #57, oceny: +1 -0
AtoManNie zgadzam się co do zabijania sensu. Tłumaczenie zawsze jakieś jest, a napisy muszą być najbardziej skrótowe ze wszystkich.

Poza tym napisy na AXN są kiepskie, pojawiają się za szybko (z wyjątkiem kilku odcinków różnych serii, gdzie pojawiały się minutę za późno) i w przynajmniej 2 przypadkach (nie licząc DICE) są tłumaczeniem przekładu angielskiego.

A Dinosaur King nie będzie na wersji japońskiej, to oczywiste.

Poza tym - ejjj, co ma wymowa imienia do tłumaczenia? Takie sobie założyli i się go trzymali. Przetłumaczone było dobrze, lub w miarę dobrze - a na pewno lepiej niż DBZ czy SM.
[66] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
LadyMarita [*.chello.pl], 11.05.2009, 22:56:33, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
LadyMaritaCo do SM muszę się zgodzić.;) Ale jednak wolę napisy. W końcu o gustach się nie dyskutuje. Jednym odpowiada to, a innym co innego, np. moja koleżanka preferuje dubbing, ale angielski... Uważam, że taka dyskusja jest bez sensu, bo i tak nikt nie zmieni swojego zdania, tylko dlatego, że ktoś mu coś napisze;)Można wyrazić swoje zdanie raz, czy dwa i starczy, nie należy popadać z tym w przesadę.
[68] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 11.05.2009, 23:46:38, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
AtoManAle to nie jest dyskusja "o gustach". Nie mówimy, czy się komuś podoba konkretny dubbing, czy nie. Fakty są takie, że nie ma wyboru, a lektor jest tym najgorszym.

Naprawdę, gdyby Sony chociaż raz pokazało, że dba o widza, a nie jedynie o zarobek tanim kosztem - przyklasnąłbym. Ale ta ich słaba jakość, ciągle zacinający się przekaz, i kiepskie tłumaczenie...
[70] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
LadyMarita [*.vlo.gda.pl], 12.05.2009, 09:36:46, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
LadyMaritaA ja się akurat cieszę, że w ogóle coś u nas rusza, więc mogę znieść nawet beznadziejne tłumaczenie i inne niedogodności. Lepsze coś, niż nic. A lektor wcale nie jest taki najgorszy, co prawda niektórzy mają nie za ciekawe głosy, mówiąc delikatnie, ale do tych z axn nie potrafię się przyczepić. I wbrew pozorom to jest dyskusja o gustach;)
[72] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 12.05.2009, 14:40:02, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
AtoManOkej, nie można się przyczepić, to nie AG. Ale gorzej, gdy nagle ci parę minut z odcinka zżera przerwa reklamowa nieudolnie wstawiona. A to na AXNSF się niestety zdarza.
[74] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
LadyMarita [*.chello.pl], 12.05.2009, 17:22:52, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
LadyMaritaOh, znam stacje które w bardziej wkurzający sposób wstawiają przerwy reklamowe xD
[81] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 13.05.2009, 12:28:18, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
AtoManWkurzający?

Podaj mi inną stację, która wyemitowała tylko pół odcinka serialu, żeby mieć więcej czasu na reklamy...
[86] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
korsarz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.05.2009, 18:17:49, odpowiedź na #81, oceny: +0 -2
Polsat? TVN?
[88] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 13.05.2009, 21:45:40, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
AtoManKiedy, 20 lat temu?

Nie zgaduj, bo nie zgadniesz. No, chyba, że jakieś zadupie typu Polonia 1 czy Tele5. Rzeczywiście, Sony ma do kogo równać.
[58] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Sayako unlogged [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 16:41:13, oceny: +0 -0
Ale godziny.. o 9.30 chyba wszyscy śpią, o 15.cośtam ja śpię... T.T' No to załapię się tylko na te poskracane animce, suodko. >
[83] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
Ryuji [193.93.53.*], 13.05.2009, 14:33:14, oceny: +0 -0
RyujiPomijając fakt, że i tak nie mam AXN Sci-Fi, co to w ogóle jest za pora, żeby puszczać animce w środku nocy? I jeszcze Naruto... -.-
[103] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AtoMan [*.chello.pl], 16.05.2009, 10:43:46, oceny: +0 -0
AtoManKolejny fail stacji, Slayers bez napisów. Ciężko już liczyć kolejne.

Smacznego.
[104] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2009, 14:47:46, oceny: +0 -0
AragornPLPory z kosmosu - w takim wypadku jedyną sensowną propozycją wydają się być Slayersi (szkoda, że od trzeciej serii).
[105] Re: Kolejne serie anime na AXN Sci-Fi
ser pleśniowy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.06.2009, 23:05:58, oceny: +0 -0
hehe, nie mogę się doczekać Naruto... żeby zobaczyć jak go zmasakrują xD
Powered by WashuOS