header imageheader imageheader image
{Wydarzenie}
Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Autor: Uzumaki174, Data: 30.06.2010, 19:46:11, Źródło: NyanCON.pl
Uzumaki174Rezerwacje wejściówek na NyanCONOrganizatorzy radomskiego konwentu NyanCON informują o rozpoczęciu rezerwacji wejściówek na imprezę. Rezerwacji można dokonać poprzez zakup biletów na stronie Pantsu.pl. Koszt dwudniowej wejściówki - 35 zł, jednodniowej - 25 zł. Rezerwacje potrwają do 21 lipca br. Poprzez specjalny formularz przyjmowane są zgłoszenia na Cosplay i konkurs AMV. Do pobrania udostępniono już także kartę konwentowicza.

Więcej informacji, w tym aktualny regulamin, znajdziecie na stronie konwentu.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 43 dodaj

[1] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 30.06.2010, 22:08:33, oceny: +0 -0
LuchiankaCeny prawie jak Ecchicon.Tylko ,że do Warszawy jest 5 zł taniej na jeden dzień
[11] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Joe [*.home.aster.pl], 01.07.2010, 15:52:26, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
JoeMoże działa efekt skali?
[2] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Mits-u [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.06.2010, 22:11:42, oceny: +0 -0
Mits-uKonwenty w tym roku wykończą mój portfel T.T
[5] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Alqua [57.66.195.*], 01.07.2010, 08:32:29, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
AlquaNo wiesz ceny konwentów muszą wzrastać, ale zgodzę się, ze 25 PLN za dniówkę to jednak sporo - ale dwa dni wyglądają całkiem przyjaźnie;P
[8] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 01.07.2010, 11:56:24, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Tuminure"jednodniowa – uprawnia do przebywania 7.08 od godziny 12 do 23 potem dnia 8.08 od godziny 7 do 16."
Kupując wejściówkę jednodniową przychodzę pierwszego dnia i siedze od południa do nocy, idę się przespać do samochodu, a potem rano wchodzę znowu na konwent? Zdawało mi się, że jednodniowa wejściówka jest na jeden dzień konwentu... tak czy inaczej 25zł za taką wejściówke to dobra cena, o ile ktoś ma się gdzie przespać.
[3] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
lipa3000 [*.olsztyn.mm.pl], 30.06.2010, 22:39:13, oceny: +0 -0
lipa3000Na stronie pantsu obie wejściówki są podpisane jako dwudniowe, mimo że tak naprawdę tylko jedna jest taka. Jeśli ktoś nie doczyta to może mieć potem problem.
[4] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Uzumaki174 [*.radom.vectranet.pl], 30.06.2010, 22:45:07, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Uzumaki174Dzięki za zwrócenie uwagi :) Problem dotyczył tylko opisu ale to istotna sprawa.
Już poprawione.
[6] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Shippo_ [*.multimo.pl], 01.07.2010, 09:32:51, oceny: +0 -0
Shippo_Postaram się zdobyć wejściówkę. Nie mogę przecież opuścić KociKonu! :D
[7] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
-Zombik- [*.chello.pl], 01.07.2010, 10:16:20, oceny: +0 -0
-Zombik-Czy te atrakcje na stronie to wszystko, czy będzie ich więcej? Bo trochę biednie jak na mój gust, żeby płacić 35 zł...
[9] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 01.07.2010, 11:57:26, oceny: +0 -0
TuminurePrzyczepię się (jak zwykle) do regulaminu.

"3. Konwent nie jest imprezą przynoszącą zysk. Wpłacone pieniądze na poczet wejściówek są przeznaczane na pokrycie kosztów organizacji konwentu."
Coś z tego wynika? Nie, więc po co to w regulaminie?

"6.Uczestnicy konwentu zobowiązani są do przybycia w obuwiu o jasnych spodach. Dozwolone są wszelkiego rodzaju japonki, trampki, halówki, tenisówki lecz o jasnych spodach. Uczestnicy lubiący glany niestety muszą przyjść w innych obuwiach. organizatorów nie stać na wymianę wykładzin ani na froterowanie."
Woooooot? Nie. Dobra. Sorry. Nie chciałem się wypowiadać na ten temat ale nie mogę się powstrzymać. Rozumiem zakaz glanów ale od razu wymuszanie jasnych spodów? Niestety to zadecydowało, że nie przyjadę, bo nie mam butów z jasną podeszwą :((.

Swoją drogą - "W innych obuwiach" to chyba niepoprawna forma.

"zostaną w stosunku do tej osoby wyciągnięte odpowiednie wnioski."
Wyciągniecie wnioski z zachowań osób? Czy te osoby wyciągną wnioski?

"10.Uczestnicy którzy wyrządzą jakieś szkody materialne na terenie konwentu zostaną pociągniecie do odpowiedzialności karnej"
Literówka.
[10] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
AvantaR [195.93.250.*], 01.07.2010, 13:20:59, odpowiedź na #9, oceny: +0 -1
AvantaRJuz widze jakbys przyjechal, gdyby mozna bylo miec buty z ciemna podeszwa.
[12] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.07.2010, 17:57:49, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaFakt, że regulamin jest kretyński ;p

"2. Organizatorem konwentu jest Radomski klub: Genshiken-club"
Jeżeli ten "klub" nie jest stowarzyszeniem, to nie może nic organizować, bo nie ma zdolności prawnej.

"4. Konwent jest imprezą zamkniętą. Wstęp posiadają tylko uczestnicy i organizatorzy imprezy. Uczestnik musi wcześniej wykupić wejściówkę."
Wstęp posiadają? oO

"Zakaz wnoszenia na teren konwentu alkoholu. Jeżeli jakiś uczestnik będzie posiadał wyżej wymieniony przedmioty winien jest zgłosić to organizatorom i ochronie i oddać."
Chyba w depozyt?

"10.Uczestnicy którzy wyrządzą jakieś szkody materialne na terenie konwentu zostaną pociągniecie do odpowiedzialności karnej z użyciem danych osobowych pozostawionych podczas odbioru wejściówek jak i rezerwacji."
Nie licząc literówki, to odpowiedzialność karna? Litości oO

Owszem, niszczenie mienia jest przestępstwem, ale nie widzę powodu, żeby np. uczestnika, który połamie krzesło (nie poprzez akt wandalizmu tylko przypadkiem), ciągać po sądach.

Co innego odpowiedzialność cywilna - i przypuszczam, że o to chodzi, ale najwyraźniej twórca regulaminu nie ma zielonego pojęcia o prawie.

I jeszcze pewnie do wielu rzeczy można by się przyczepić.

Ehh, ponownie apeluję o stworzenie uniwersalnego regulaminu konwentowego, który będzie wymagał niewielkiego tylko dostrojenia do wymogów poszczególnych konwentów.
Bo większość konwentów ma tak badziewne regulaminy, że to się w pale nie mieści :/
[13] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
tsuki.un [*.046.c70.petrotel.pl], 01.07.2010, 18:06:04, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
tsuki.unzgadzam się. taki uniwersalny regulamin to bardzo dobry pomysł.
[20] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 02.07.2010, 00:02:00, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
TuminureTen punkt o alko też mnie rozbawił ale w sumie stwierdziłem, że nie ma co się czepiać :P. Ochrona sobie zrobi popijawę w nocy.
[21] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 02.07.2010, 00:34:39, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaTylko tam oprócz alko jest m.in. broń biała itd ;p
[22] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Uzumaki174 [*.radom.vectranet.pl], 02.07.2010, 00:58:58, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Uzumaki174Popijawy zakaz ma i ochrona.
Co do broni białej jest po to aby ktoś na cosplay nie wpadł na pomysł przynieść repliki katany czy czegoś.
Lepiej podać coś ludziom do wiadomości niż potem ma być jakieś ale. Co do reszty błędów dziękujemy wszystkim za uwagę, poprawimy je.
[23] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 02.07.2010, 01:12:35, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaJa jak najbardziej nie mam nic przeciwko temu, żeby na konwent nie wnosić broni, ale na litość boską, "oddać"?
Twórca regulaminu albo nie umie pisać prawidłowo po polsku, albo nie rozumie co pisze, albo niewystarczająco przykłada się do pisania, co w przypadku regulaminu, który ma obowiązywać, i który w pewien sposób ma podkreślać obowiązujące zasady i budować szacunek dla organizatorów, jest żenujące, bo jeszcze przed konwentem Was ośmiesza :/
[32] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 03.07.2010, 16:51:54, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Ciekawe co zrobi ochrona jak im alkohol odda osoba nieletnia :)
[28] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Guile [*.home.aster.pl], 02.07.2010, 22:55:24, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
GuileKarte Konwentowicza tez przepisali jakby sie chcieli porozumiec z polmozgiem...

Dobra, a teraz przejdzmy do pytan. Naprawde dajecie mozliwosc wyslania identa do domu? Rozumiem, ze nie straszne Wam takie rzeczy jak kopiowanie identow, a wierzcie mi, ze byle swistki papieru latwo podrobic, majac do tego jeszcze mase czasu przed konwentem... Musze sie przespac z decyzja, czy pojechac na ten konwent, aczkolwiek w tej chwili jestem raczej nastawiony na nie...
[30] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Uzumaki174 [*.radom.vectranet.pl], 02.07.2010, 23:41:29, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
Uzumaki174Po pierwsze gdzie jest napisane że wysyłamy identy do domu?
Nikt tak nie napisał.
Jasno jest napisane że odbiór wejściówki następuję 7.08 w dniu rozpoczęcia imprezy.
Nie wysyłamy właśnie z prostego powodu - każdy może to podrobić mając jakieś tam umiejętności w posługiwaniu się komputerem.
[31] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Guile [*.home.aster.pl], 02.07.2010, 23:49:10, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
GuileTa, ale jak sie je zamawia ze sklepu, to standardowo zaznaczona opcja jest wysylka za bodajze 9zl. Wystarczyloby po prostu dla tego przedmiotu w sklepie zablokowac opcje wysylki i dac jako standardowa odbior osobisty. Nie wiem jak jest z Waszym systemem sklepu internetowego, ale wiekszosc, z ktorymi ja mialem do czynienia takie opcje posiadaly.
[29] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Guile [*.home.aster.pl], 02.07.2010, 23:04:33, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Guile"Ten kto nie będzie przestrzegał regulaminu może zostać usunięty z imprezy lub zostaną w stosunku do tej osoby wyciągnięte odpowiednie wnioski."

Nie chce tego komentowac, ale mnie bardzo rozbawil ten zapis:D
[34] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 04.07.2010, 00:17:55, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
lady_magmawg mnie wystarczy odpowiedzialność finansowa po prostu
[33] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 04.07.2010, 00:11:06, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
lady_magmakupicie mi nowe buty?
[14] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
HΛЯPΛGŌN [*.183.243.241.dsl.dynamic.eranet.pl], 01.07.2010, 19:07:22, oceny: +0 -1
HΛЯPΛGŌNJest zdecydowanie za dużo dziadowskich konwentów, a za mało (czyt: w ogóle) konwentów z prawdziwego zdarzenia. Miałem nieprzyjemność uczestniczyć w kilku w ciągu ostatnich 2 lat i dziękuję bardzo za takie zaściankowe atrakcje. Moja cierpliwość dobiegła końca.
[15] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.07.2010, 19:12:44, odpowiedź na #14, oceny: +1 -0
Kolo_z_WrockaZdefiniujesz konwent z prawdziwego zdarzenia?
[16] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
HΛЯPΛGŌN [62.152.134.*], 01.07.2010, 20:26:59, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNDuużyyyy, medialny, z masą stoisk, może z jakimś koncertem, potężnym cosplayem, przemyślany terminowo, świetnie zorganizowany. Dużo by można powiedzieć.
[17] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Drakar_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.07.2010, 20:40:20, odpowiedź na #16, oceny: +1 -0
Gdzieś przecież zacząć trzeba. MagniBAKAtsuri też nie zaczynało jako 2k osobowa impreza.
Śmiem twierdzić, że dla nowej ekipy łatwiejsze będzie zagospodarowanie 500 osób niż 2000 osób.
[18] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 01.07.2010, 22:11:03, odpowiedź na #16, oceny: +1 -0
whiskasTo już nie byłby zjazd fanów, tylko klientów.
[19] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.07.2010, 22:30:58, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaTeż dobrze ;]
[24] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
AvantaR [195.93.250.*], 02.07.2010, 09:41:30, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
AvantaRA fan to co? Klient przeciez. Jesli nie bedzie klientem to nie bedzie mial czemu 'fanowac', bo nikt nic nie bedzie wydawac ;)
[25] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 02.07.2010, 11:34:06, odpowiedź na #24, oceny: +1 -0
whiskasOczywiście (co prawda w naszym kraju najczęściej odwiedzaną przez mangowców rodziną są wujek torrent, dzadek streaming i ciocia skanlacja). Jednak konwent IMHO powinien być zjazdem fanów, służącym głównie do integracji w ramach wspólnego zainteresowania - od fanów dla fanów.
Na gigantycznych imprezach w rodzaju Japan EXPO, gdzie ludzie przyjeżdżają ze znajomymi wydać kasę na wystawcach, obejrzeć wielki cosplay etc. socjal schodzi na bardzo daleki plan.
To już nie uczestnictwo w konwencie, tylko korzystanie z konwentu.
Ogromne, wielkie IMHO oczywiście.
[26] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Alqua [57.66.195.*], 02.07.2010, 12:13:42, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
AlquaNo ja się zgadzam. Jestem zwolennikiem kontaktu fan - fan, a nie klient - sprzedawca (chyba że na stoisku, ale to co innego)
[35] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 04.07.2010, 00:18:11, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
lady_magmaWiesz jedynym konem ktory jest raczej na pogaduszki zorientowany to chibicon
Mało atrakcji ( tylko 4 bloki)
mało stoisk
duzo miejsca do siedzenia i gadania
i nic nie przynosi zysku organizatorom( ludziom, resztki pieniedzy ida na cele statutowe stowarzyszenia organizujacego to)
[36] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 04.07.2010, 00:22:35, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
TuminureTak mi się wydaję, że B-con stawia głównie na social i atrakcje okołotowarzyskie... chyba.
[37] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 04.07.2010, 11:01:36, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
lady_magmanie wiem jeszcze nei bylam poza tym słyszałam ze w tym roku ilosc miejsc ma byc znacznie wieksza...gdzie tu czas na social?
[27] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 02.07.2010, 16:16:03, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
TuminureCo jak co ale taka odmiana konwentu jak "polskie japan expo" też by się przydała.
[38] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Vulcan [*.adsl.inetia.pl], 04.07.2010, 14:59:37, oceny: +0 -0
VulcanRegulamin zostawiam bez komentarza :) Widać nadal jeszcze niektórzy myślą, że zrobić konwent to jest bułka z masłem :/
[39] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Dajmos [*.chello.pl], 04.07.2010, 15:12:32, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
DajmosJak sie niema doświadczenia i było się na max 3 konwentach to wszystko wydaje się proste. Tym bardziej nie będąc w trzonie organizacji. Zobaczymy jak to będzie.
[40] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 04.07.2010, 19:21:18, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
lady_magmaJak sie czegos nie wie to zawsze sa sposoby by sie dowiedziec
ja tez nie potrafiłam wymyslic regulaminu wiec poprosilam o pomoc
[41] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Dajmos [*.chello.pl], 04.07.2010, 19:23:31, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
DajmosKoniec języka za przewodnika.
[42] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Shippo_ [*.multimo.pl], 15.07.2010, 17:49:05, oceny: +0 -0
Shippo_Mam pytanie: w sklepie pantsu.pl muszę zapłacić również za koszt przesyłki. Czy to znaczy, że wejściówka przyjdzie pocztą, zamiast możliwości odebrania jej już na konwencie?
[43] Re: Rezerwacje wejściówek na NyanCON
Uzumaki174 [*.radom.vectranet.pl], 18.07.2010, 15:59:52, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
Uzumaki174Proszę przeczytać uważnie opis dotyczący wejściówek widnieje tam:
"Odbiór wejściówek w dniu rozpoczęcia imprezy. 7.08.2010r."
oraz:
"Pamiętajcie że składając zamówienie prosimy wybierać opcje dostawy: odbiór osobisty [dotyczy to odbioru wejściówki na konwencie]"
Czyli odbiór tylko na konwencie. Nie wysyłamy wejściówek.
Powered by WashuOS