header imageheader imageheader image
{Rynek}
Znow będzie: "M&A = Zło"
Autor: Bell, Data: 23.05.2007, 19:47:06, Źródło: Interwencja
BellZnow będzie: Oglądając z nudów telewizję natknęłam się na ciekawy reportaż interwencji. 12 letnia dziewczynka z Bytomia powiesiła się przez własną matkę i siostrę. Nie byłoby to godne mojej uwagi, gdyby nie to co napisała na ścianie: „"W imię Boże nieczyste dusze umarłych zostaną odesłane na wieczne potępienie. Amen.”

Tak, to ten sam tekst, którym żegnano wampiry w anime „Hellsing”. Dodatkowo dziewczynka zostawiła list pożegnalny, w którym pisze o tym anime („Hellsing”) i zostawiła obrazek Alucarda. Szczena mi opadła jak to zobaczyłam. Pozostało mi mieć tylko nadzieję, że media nie zainteresują się bliżej tym tytułem, bo będzie, ze kolejna osoba popełniła samobójstwo właśnie przez anime. Co gorsza, że to zupełnie przez przypadek, bo powód samobójstwa jest zupełnie inny.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 77 dodaj

[1] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Usagi20 [*.chello.pl], 24.05.2007, 19:46:14, oceny: +0 -0
Usagi20heh, nic nowego XDD pewnie na pewno to rozgłośnią musiałabym nie znać Polskich mediów _----_
[2] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Albarist [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.05.2007, 20:07:19, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Nic tam nie ma złego mandze, jak to dobrze ujął Joe w jednej ankiecie "mangoludki mają kompleks męczenników"
[3] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.05.2007, 20:07:50, oceny: +0 -0
Evil YukiOglądałam ten reportaż. Głowny nacisk kładli w nim na to, że matka i siostra dziewczynki piły. O napisie na ścianie i rysunku zaledwie wspomniano. Moi drodzy, lubiący być prześladowani mangowi przyjaciele - nie prześladują nas, przynajmniej nie w tym momencie.
[4] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Pazuzu [*.gprsbal.plusgsm.pl], 24.05.2007, 20:31:10, oceny: +0 -0
PazuzuPewnie skończy się na kolejnym odcinku "Detektywa" (czy jak tam ten serial ma)
[5] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Lisek [*.volta.net.pl], 24.05.2007, 20:55:10, oceny: +0 -0
LisekKtoś najwyraźniej nie dopilnował. Hellsing nie zawiera treści odpowiednich dla 12 letniego dziecka. Jeśli matka nie potrafi zaopiekować się dzieckiem to nic dziwnego.
[6] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
gokunoBaka [*.ptim.net.pl], 24.05.2007, 21:22:56, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
gokunoBakajuz sam fakt tego, ze wiesza sie przez matke nie najlepiej o niej swiadczy :F
[7] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Drake [*.akron.net.pl], 24.05.2007, 21:59:16, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Drakeowned
true, true xD
[40] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
... [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 18:49:05, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
zdaje się że powod był taki że matka z starsza corka nie tylko piły ale i zarabiały jako prostytutki i tego własnie dziewczyna nie mogła znieść
[8] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Blackie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.05.2007, 22:31:39, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
BlackieJa coprawda oglądałam Hellsinga rok temu (jak miałam 13 lat) no ale bez jaj D:To że są takie wyjątki emocjonalne jak ja i se mogą oglądać i nic im się nie dzieje (btw.ja czytam np.hard yaoi czy jakieś hentaje (w przypadku hentajów to już od jakiś 2 lat)) i mam się dobrze raczej xDTo wina matki a nie anime ale dobrze że nie roztrąbili tego xD
[13] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.05.2007, 23:09:05, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaŻaden tam wyjątek emocjonalny, Hellsing nie jest niczym strasznym, troszkę krwi i tyle :p
[30] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
fanatyczka [*.city.net.pl], 25.05.2007, 16:36:35, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
no wiesz, anime to zupełnie co innego jak manga (w mandze jest więcej rzeźi)
[31] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Blackie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 17:02:27, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
BlackieMangę też czytałam trochę xDPoprostu nie miałam czasu na więcej i tyle .3.
[34] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 25.05.2007, 18:06:37, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
SzczurPhi, wyjątek emocjonalny. Lolololololololol... XD Myślisz, że anime i mangę od 17 lat czytają sidemnastolatki? Naiwność... XD No może z czytaniem Naruto też miałem czekać do skończenia 15 lat, bo takie jest ograniczenie na okładce. :P
[38] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Blackie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 18:18:10, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
BlackieWiesz ale jest tak,że nie każdy człowiek ma mocną głowę i psychikę xD"a to że niektórzy mają to inna sprawa
[55] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Pika [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.05.2007, 12:43:24, odpowiedź na #38, oceny: +1 -0
A pozniej takie "wyjatki" po hard yaoi i hentai co prawda nie wieszaja sie i nie mocza w nocy, ale zaczynaja miec "mangowe poczucie humoru" i szczytem dowcipu jest "kekekeke przeruchaj mnie sensei i zjedz moje majtki XD GLOMPS PORNO JEST KAWAII SPLURT ^_^"
XD XD XD XD HARD PISIOR W PUPALU.
Faktycznie rozwijajace hobby.
[9] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 24.05.2007, 22:37:47, oceny: +0 -0
Nie powiem, mocne "zejście" laska zafundowała z tym cytatem.
Jeszcze się tłumaczowi oberwie... xD
[10] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
sadakot - wylogowany [*.toya.net.pl], 24.05.2007, 22:55:51, oceny: +0 -0
ha ha i znowu JPF. Ci to maja pecha >_
[11] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Jenny-rose [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.05.2007, 22:56:50, oceny: +0 -0
Jenny-roseuh tez to widzialam _o_ niedobrze mi się zrobiło od tego reportażu, od samego widoku pokoju mi sie zrobiło inaczej... ale żeby nie zauważyć wielkiego wołania dziewczynki o pomoc to trzeba być nieczułym albo ślepym albo jedno i drugie
[12] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Corvus5 [*.elsat.net.pl], 24.05.2007, 23:04:52, oceny: +0 -0
Corvus5Nieźle. U mnie w Bytomiu w ciągu ostatnich tygodni wielu niepełnoletnich popełniło samobójstwo. Nowa plaga? Pewnie druga klątwa.
[14] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Selphier [*.speed.planet.nl], 24.05.2007, 23:19:24, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
SelphierTo nie plaga...to nie klątwa...to manga D:
[15] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
nicodemus [*.barczewo.macrosat.pl], 24.05.2007, 23:19:40, oceny: +0 -0
nicodemusKto chce zostać kolejnym bohaterem i pójść w jej ślady?
[16] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 24.05.2007, 23:48:04, oceny: +0 -0
W dobrym tonie jest poczekać na aferę.
[17] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 00:18:57, oceny: +1 -0
Kolo_z_WrockaMoże by tak zacząć odwrotną kampanię? Przeprowadzamy staruszki przez ulicę i mówimy im, że oglądamy anime. Ratujemy komuś życie i mówimy, że wzorowaliśmy się na postaciach z mang. Wkrótce świat będzie nasz ;-)
[36] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 25.05.2007, 18:09:28, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
SzczurLudzie wolą negatywne sensacje... jak uratujesz komuś życie to może wspomną w wiadomościach, ale na pewno nie będą wałkować przez miesiąc - jak się zastrzelisz, będą przytaczać twój przykład jako ten "złej mangi" przez kolejne 10 lat. :P
[43] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Wol [*.chello.pl], 25.05.2007, 21:50:59, odpowiedź na #17, oceny: +1 -0
WolJak nastepnym razem uratuje świat xD bede mówiła , że wzorowałam się na Sailor Moon xD.
[18] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Anonyfag [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 01:17:04, oceny: +0 -0
Wydarzenie godne hadala, szkoda że autor tychże coś milczy ostatnio :roll:
[19] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
AceMan [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 08:39:51, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
AceManJasne, nie ma to jak ponabijać się z czyjejś tragedii.
[26] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Anonyfag [*.adsl.inetia.pl], 25.05.2007, 16:25:52, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
Nieprecyzyjnie się wyraziłem - chodziło mi raczej o sam fakt puszczenia takiego njusa w połączeniu z jakże trafnymi komentarzami [16] i [2](w tej kolejności). To że dziewczyna się powiesiła zaiste zabawne nie jest.
[35] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 25.05.2007, 18:08:35, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
TamikoA zaglądasz w komentarze Hadala? Chyba nie :]. Od jakiegoś czasu wisi tam komentarz Yena, że ma uszkodzony skaner - co za tym idzie Hadal póki co musi poczekać.

Z resztą nie sądzę żeby Yen, wziąłby sprawę dwunastolatki pod uwagę.
[47] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
>. [*.petrus.com.pl], 26.05.2007, 13:40:58, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Yen rucha to nie rysuje
[20] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hotaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 09:51:42, oceny: +0 -0
12 letnia dziewczynka z Bytomia powiesiła się przez własną matkę i siostrę. Nie byłoby to godne mojej uwagi, gdyby nie
dobra ja rozumiem, że wszyscy tu kochają M&A , ale twierdzić , że samobójcza śmierć 12 nie jest godna uwagi jest po prostu podłe! A to, że wszyscy bardziej przejmuja sie tym, że może to zaszkodzić M&A są okropni. Nie wiem dlaczego niektórzy zrobili sobie farse z tragedii tej dziewczynki. Sądziłam, że jeśli ktos da takiego news'a to ludzie zareagują normalnie typu "Biedna mała" a nie "ha ha i znowu JPF. Ci to maja pecha" To raczej ta dziewczynka miała pecha, że miała taką rodzinę. Ja rozumiem , że kazdy ma indywidualne podejście do tej sprawy, z resztą nikomu nie każe, żeby uczestniczył w "gorzkich żalach" po tej dziewczynece, ale niech ludzie nie robią sobie teraz "scenek rodzajowych" z zycia biednych fanow M&A na których na pewno znowu naskoczy TV. Przykro mi jest, że niektórzy nie zauważają tragedii tego dziecka a bardziej przejmuja sie czy to nie sprawi im kłopotu w dostępie do mang ( mam nadzieję, że sie mylę , ale czytając w/w posty trudno nie mieć takiego wrażenia). Poza tym gdyby powstał o tym Hadal, to straciłabym wiarę w ludzka wrażliwośc. Hadal jest do" pośmiania się" z przywar ludzkich, a nie ze śmierci dziecka
[21] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Oo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 10:24:06, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
Ludzie gina codziennie, nawet mlodsi niz ta dziewczyna, fakt ze czytala hellsinga o niczym nie swiadczy. Musze sie zgodzic z autorem niusa, ze nie bylo to interesujace, poki nie wspomniano o hellsingu. To niestety taka nie mila prawda... Gdyby kazdy czlowiek przejmowal sie smiercia innego, to caly czas naszego zycia by przemijal na refleksjach dot. przemijania i smierci. Fakt, ze doszlo do czegos takiego nie jest przyjemny, ale tez nie ma co sie tym przejmowac.
[22] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hotaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 10:35:19, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
tak masz rację, ale to co mnie uderzyło to fakt, że niektórzy zrobili sobie z tego "fajna zabawę", choć może to tylko ja w ten sposób odbieram wypowiedzi niektórych tutaj, a racji tego, że nie mam pojęcia o psychologii tłumu, nie mam już nic do dodania na ten temat
[23] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Saq [*.elpos.net], 25.05.2007, 10:38:08, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Saqhmm.. "nie bylo to interesujace, poki nie wspomniano o hellsingu." .. no ale nie popadajmy w paranoje.. jak ktos sie rozbije na drzewie.. a w schowku/na siedzeniu samochodu znajdą mange.. to tez newsa tu wrzucicie? A moze jakis oddzielny dział z nekrologami?
[24] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 11:46:47, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaWydaje mi się, że jest delikatna różnica między rozbiciem się na drzewie, a popełnieniem samobójstwa i cytowaniem przed tym aktem mangi :p
[28] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Liar [*.ds3-s.us.edu.pl], 25.05.2007, 16:31:22, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Jakby nie patrzeć, chciałbym to zobaczyć:>
[27] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
LoLo [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 16:30:50, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
LoLodokładnie tak,
kiedyś już słyszałam w mediach o złym wpływie M&A
wyrobili nam wizerunek jakiejś sekty (, ale nie na długo bo w końcu to absurd,) dlatego nie wydaje mi się że będą nas prześladować i wycofywać mangi
dziewczyna nie żyje powinni się skupić na temacie patologicznych rodzin, jeżeli będą wiązać tym M&A to będzie głupota mediów trudno
[25] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Misses [*.acn.waw.pl], 25.05.2007, 14:12:54, oceny: +0 -0
MissesW liście: "opisuje swojego ulubionego bohatera wirtualnego, nazywa go Hellsing." To o Alucardzie?????? O_o
"Twierdzi, że chce do niego iść, uważa, że tam będzie z nim szczęśliwa." My mówimy o tym samym anime?

Żarty, żartami ale tak na serio - naprawdę szkoda tego dziecka. Niestety jest to smutna rzeczywistość tego kraju. Prościej było zostawić dziecko same w patologicznym domu niż oddać je chociażby tej babci.
[29] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
fanatyczka [*.city.net.pl], 25.05.2007, 16:34:12, oceny: +0 -0
widziałam to, mój ojciec powiedział mi po tym, że spali mi te mangi (lub coś podobnego), a po 1, nie powinno się smarkom dawać Hellsinga (i kto to mówi, 12 letni brat koleżanki zaczytuje się w moim Hellsingu ;p)bo dużo takich może uwierzyć we wszystko. Jak Polsat dowali się do mang, to im taki sajgon zrobię, że nigdy złego słowa nie powiedzą o niej
[33] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hanabi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 18:04:31, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
HanabiNo tak... Też widziałam ten reportaż. Z prababką oglądałam. Jak tylko usłyszała w telewizji znajome słowo: "mendy" (tak nazywa moje mangi), zaczęła się drzeć i powiedziała że mam "przestać czytać to cholerstwo". Swoją drogą myślę, że jak ktoś nie rozróżnia komiksu od rzeczywistości, nie powinien "czegoś takiego" czytać ^^. Za to mamie powiedziałam o tym reportażu, a ona na to tylko "Ludzie są dziwni"... i wróciła do poprzedniego zajęcia. Dobrze, że przynajmniej w niej mam wsparcie.
[37] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 25.05.2007, 18:15:25, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
SzczurNie wiem czy Polsat się dowali, bo sami od czasu do czasu puszczają anime(o ile w ogóle wiedzą, że to jest powiązane ze sobą).
[59] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.05.2007, 18:27:59, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
TiberToś dowalił argumentem. Learn moar.
[32] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
AtoMan [*.chello.pl], 25.05.2007, 17:40:07, oceny: +0 -0
Za to TVN pokazał klasę, nie starał się tym razem namawiać, że to zło - ale o fakcie wspomniał. I "malunki" na ścianach, i wypowiedzi matki. Rozwaliło mnie "Jej ulubionym bohaterem był Hellsing", a nigdy Hellsinga nie oglądałem (zerknąłem na kilka screenów i mnie odrzuciło) xD
[56] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Pika [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.05.2007, 12:49:26, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
OMG ALE LAMY
Nie wiedzieli ze to TYTUL, a nie BOHATER.
ROOOFL xD
xD
xD
Powinni lepiej zbadac sprawe Szanownej Mangi w tej sprawie i nie popelniac takich razacych i skadalicznych bledow, a nie zajmowac sie pierdolami, jak samo samobojstwo!
[39] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 25.05.2007, 18:20:03, oceny: +0 -0
SzczurWow, fajny dobrała cytat... podoba mi się. Mam nadzieję, że nie zrobią z tego wielkiej afery. Może zamieścić taki apel do fanów M&A... coś jak: "Jak już masz sie zabijać to przynajmniej spal najpierw mangi bo pomyślą, że to one cie spaczyły."
[41] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
co-chan [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 19:16:59, oceny: +0 -0
co-channie wiem jak interwencja, ale w uwadze był tez o tym reportaż, i tez padł cytat "idolem dziewczynki był Hellsing bohater komiksów" a nie mang, ani razu zresztą nie padło słowo manga, japonia etc. wiec przynajmniej TVN szumu w tym temacie nie zrobił. btw. mi tez jej szkoda, i nie dziwie się, że nie miała koleżanek, bała bym sie dwunastolatki, która miała czerwoną farbą na ścianie gwiazdę Davida i ten cytat, i na dodatek, żeby wyglądało to, jak krwią oO;
[42] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
bobon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.05.2007, 19:43:15, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
bobonja nie chce wiedziec co bedzie napisane w fakcie, dobrze że ja niewierzący bo jak bym polazł do kościułka z torbą (buttony, naszywki i opaska z naruto)to bym nie wylazł żywy. no ale jak zwykle zwalą wine na anime a nie na rodziców
[46] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hanabi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.05.2007, 12:07:12, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
HanabiNo, to się zdziwisz, bo czytałam o tym w Fakcie i... nie padło słowo "manga", tym bardziej Hellsing nie jest obwiniany za jej samobójstwo... To aż takie... dziwne O.o...
[62] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 27.05.2007, 22:58:54, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
SzczurTO NIE GWIAZDA DAWIDA TYLKO PENTAGRAM! XDDDDDDDDDDDDDDDDD Symbol Szatana, którego jest pełno w Hellsingu zxresztą... ja zresztą nosze pentagrmaik na szyi. Ostanio była śmieszna sytuacja bo mam taką sztuczną silikonową pierś damską(dziadek mi kupił na wakacjach, nie wnikajmy - mam dziwnego dziadka XD) i sie nią bawiłem bezwiednie w rękach i gadałem z koleżankami pod klasą od religii. Przychodzi ksiądz... i sie na mnie gapi... do piero po chwili sczaiłem że widzi gościa ubranego na czarno, z pentagramem na szyi, sztuczną piersią w łąpie i plecakiem z naszywką "Bad Religion" i przekreślonym krzyżem... XDDDDDDD Chyba się troszkę bał, co będzie miał powiedzieć jeżeli bede chciał wejść do klasy, ale na jego szczęście nie chodzę na religię. XD
[70] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
corne-chan [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.05.2007, 15:29:15, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
corne-chanmoże źle sie przypatrzyłam xDDDD W sumie, czytałam jak to leciało, i tylko słuchałam ^___^
[44] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Kimka z dalekiego kraju [*.sdl.vectranet.pl], 26.05.2007, 10:12:03, oceny: +0 -0
A czwartek ten materiał dali w Uwadze
[45] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Neo-kun [*.n.intelink.pl], 26.05.2007, 10:44:48, oceny: +1 -0
Neo-kunChińskie, Porno bajki sa zle i sa wcieleniem szatana xD
[63] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 27.05.2007, 22:59:42, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
SzczurA jak! D:< A Pokemony i Harry POtter są okultystyczne, nie? XD
[69] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.05.2007, 15:10:48, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
A co z digimonami ? xD
[48] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.05.2007, 14:44:49, oceny: +0 -0
Moze media po prostu nie wpadly na to, zeby sie dowiedziec o pochodzeniu Hellsinga ? Jak to zrobia to z pewnoscia zwala wine na nas.
[49] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hotaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.05.2007, 15:40:45, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
...więc to jednak prawda "mangoludki FAKTYCZNIE mają kompleks męczenników"
[50] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hotaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.05.2007, 15:41:56, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
zapomniałam dodać, że zostało to wspomnine bodajże w 2 komentarzu
[51] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Oka [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.05.2007, 15:42:02, oceny: +0 -0
OkaNo, dajcie spokój. jak się ktoś zabija przez mangi(obojetne, w jakim wieku by nie był) to znaczy, ze ma coś nie pokolei. jak miałam pięć lat oglądałam najkrwawsze horrory i jakoś żyję;/ A w tej sprawie to wgl nie o mangę chodziło i nie ma co rozpaczać na zapas. jak będą chcieli, to i tak sobie na M&A znajdą, więc proszę, bez paniki...
[52] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Oka [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.05.2007, 15:42:30, oceny: +0 -0
OkaNo, dajcie spokój. jak się ktoś zabija przez mangi(obojetne, w jakim wieku by nie był) to znaczy, ze ma coś nie pokolei. jak miałam pięć lat oglądałam najkrwawsze horrory i jakoś żyję;/ A w tej sprawie to wgl nie o mangę chodziło i nie ma co rozpaczać na zapas. jak będą chcieli, to i tak sobie na M&A znajdą, więc proszę, bez paniki..., no.
[53] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.05.2007, 00:24:54, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
*panikuje*

Oni nas znajda, znajda nas ! O.O
[54] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Gagazehn [*.chello.pl], 27.05.2007, 11:19:21, oceny: +0 -0
GagazehnNom, potem gadają, że anime złe i wogóle, bo się przez nie ludzie zabijają. Wkurza mnie to już.
[57] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
p_g [*.chello.pl], 27.05.2007, 14:13:30, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
Ale kto gada? Póki co nikt oprócz was.
[58] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
... [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.05.2007, 18:18:30, oceny: +0 -0
nie tylko manga pochodzi z pieczary zła ;) teletubisie też są złe!
[61] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.05.2007, 22:22:13, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
klik? -propos teletubisiow...
[76] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Gagazehn [*.chello.pl], 02.06.2007, 14:15:25, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
GagazehnTELETUBISIE rządzą xDD
[60] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
eeee [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.05.2007, 20:12:00, oceny: +0 -0
mam wrazenie ze takie samo cos slyszalem jakies pare miesiecy temu jak nie wczesniej, ktos inny tez ma to deja-vu?
[64] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
diir [*.aster.pl], 27.05.2007, 23:26:38, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
diirNiech ktoś zrobi podsumowanie bo się zgubiłem. :/
[65] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 28.05.2007, 17:09:29, oceny: +0 -0
Szczur"mangoludki mają kompleks męczenników" - a nie ma do tego powodów? Jak się posłuchało cudów w "Mangii Seksu", czy w innych artykułach o tym, że m&a jest pogańskie, złe, antychrześcijańskie, złe, chińskie, złe, zboczone, złe, brutalne i złe to generalnie można być przeczulonym.
[66] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hotaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.05.2007, 19:37:14, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
można tez nie słuchac takich kometarzy, albo stawić im czoło ( czyli powiedzieć TV jak bardzo się mylą i poprzeć to odpowiednimi dowodami.. z resztą przecież i tak puszczają anime w TV), a nie gadać za siebie jakim to jest się pokrzywdzonym fanem M&A i że wszyscy tylko na nas plują. Jestem miłośniczką M&A ale nie chcę być przewrażliwioną-fanką, która wszzystko będzie brała do siebie. To, że inni są "niedoinformowani" i piszą artykuły jakie piszą nie musi oznaczać, że mam się zniżać do ich poziomu...
[67] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hotaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.05.2007, 19:42:59, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
i zapomniałam dodać, że zgadzam się z tym, że m&a jest pogańskie, złe, antychrześcijańskie, złe, zboczone, złe, brutalne i złe ... no a nie ? Ale to nie znaczy, że przestanę je czytać, a nie uwarzam się za jakąś satanistkę. W Japoni po protu robia takie mangi i tyle, nie jest to kraj katolicki, więc robią sobie z katolicyzmu co chcą, w Japoni ludzie lubią ecchi i gołe ciała, więc w każdej mandze zobaczysz troche nagości... a co do zła- no sorry, ale manga, czy nie manga, zło jest wszędzie, a to, że mangi są brutalne to chyba tez nie zaprzeczysz (ostatnio nawet przeczytałam komentarz na Tanuki, jak ktoś powiedziła, że mu się seria nie spodobała , bo było za mało krwii)... czyli lubimy mangi właśnie dlatego, że są jakie są.
[68] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.05.2007, 22:18:33, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
Kazda manga ma w sobie cos innego, doslownie jak ludzie, my jako ludzie tez lubimy i nielubimy niektorych cech u innych ludzi. Wiec co do ,,za malo krwi'' to po prostu kwestia gustu.
[71] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 29.05.2007, 16:57:57, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
Szczuri zapomniałam dodać, że zgadzam się z tym, że m&a jest pogańskie, złe, antychrześcijańskie, złe, zboczone, złe, brutalne i złe ... no a nie ? Ale to nie znaczy, że przestanę je czytać, a nie uwarzam się za jakąś satanistkę. W Japoni po protu robia takie mangi i tyle, nie jest to kraj katolicki, więc robią sobie z katolicyzmu co chcą, w Japoni ludzie lubią ecchi i gołe ciała, więc w każdej mandze zobaczysz troche nagości... a co do zła- no sorry, ale manga, czy nie manga, zło jest wszędzie, a to, że mangi są brutalne to chyba tez nie zaprzeczysz (ostatnio nawet przeczytałam komentarz na Tanuki, jak ktoś powiedziła, że mu się seria nie spodobała , bo było za mało krwii)... czyli lubimy mangi właśnie dlatego, że są jakie są. 1. Mangi nei są antychrześcijańskie, jedynie niektóre z nich temat chrześcijaństwa wykorzystują do stworzenia historii(np. Hellsing) ale przeważnie jest nawet zaznaczone, żeby nie brać sobie do serca, bo to tylko fantazja. Jednak M&A nie mówi "Chrześcijaństwo jest głupie i złe"(to JA tak mówię XD). 2. "W każdej mandze zobaczysz nagości... " - A Pszczółka Maja? Denerwuje mnie to uogulnianie właśnie. M&A jest zawsze złe, brutalne i zboczone. Przecież ono ma gatunki i odpowiednich adresatów w zależności od wieku. Problem z Polakami jest taki, że mają przedziwną blokadę w mózgu nie pozwalającą przyjać do wiadomości, że animowane, nie znaczy od razu dla dzieci.(Z tąd sie bierze pogląd o "chińskim, brutlanym pornolu dla dzieci", jak pornol to wiadomo, ze nie dla dzieci, jednak Polakowi łatwiej jest uwierzyć w pornol dla dzieci, niż w pornol animowany) 3. Zgadzam się, ZUUOOOO jest wszędzie... :P 4. Jak przy pornolach - A Hamtaro, a Przczółka Maja, a muminki? XD
[72] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Hotaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.05.2007, 21:06:25, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
1. Przyznaje zbyt uogólniłam i fakt żle napisałam z tym "anty" chrześlijaństwem, powinno być raczej "czerpanie pełnymi gaściami z chrześlijaństwa nie mając pojęcia o co chodzi :P" "Chrześcijaństwo jest głupie i złe"(to JA tak mówię XD) nieodbry XD
2. Maja jest naga XD nie no dobra nie wszędzie jest nagość (i ja tu nie mówie o pornografi, tylko o pokazaniu kawałka ciała- co moim zdaniem zdrożne nie jest). Poza tym ja jestem teraż przeczulona po tym jak odkryłam czym jest Lolicon i Shota ( jeszcze Yaoi zroumiem, ale loli? )
3. No XD
4. Znów uogólniłam. Nie wszystkie mangi są brutalne, ale ja chyba tylko takie czytam, to nie mam porównania :P ps. choć Hamtaroo oglądałam i było fajne (głupie, ale fajne...lepsze od pokemonów)
[73] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
diir [*.aster.pl], 29.05.2007, 21:41:00, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
diirNapiszcie to o "blokadzie" tak by moi starzy skapowali.
[74] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Szczur [*.chello.pl], 30.05.2007, 14:59:40, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
Szczur"nieodbry XD" - ano, nie da się ukryć xD "Maja jest naga XD" - *umiera, zamienia się w proch i znika ze śmiechu* Ni dobijaj mnie! XD "choć Hamtaroo oglądałam i było fajne (głupie, ale fajne...lepsze od pokemonów)" - przepraszam,a le ja lubię Pokemony! XD Znaczy anime nie bo jest odmóżdżające i w kółko dzieje się to samo, ale manga(która jest o zuełnie czym innym niż anime), i przedewszystkim gra są super. :3 Damn, trza juz z tym skończyć... XD
[75] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Quat [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.05.2007, 15:43:45, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
*idzie po gameboy'a wykoksac wszystkie swoje pokemony na 100*
[77] Re: Znow będzie: "M&A = Zło"
Mao [*.satbit.pl], 17.06.2007, 19:35:06, oceny: +0 -0
MaoTo było nawet w uwadze, i tak się składa że nawet to oglądałam. Cóż... Nie komentuje tego faktu, ale KOGOŚ kto powiesił się np. przez złe oceny w szkole, albo przez "miłość" do kogoś, to już jest nudny zdaniem reporterów, bo to coś zwykłego i już nie zrobią z tego wielkiego halo. Szacuneczek dla TVN że DODALI iż manga Hellsing JEST OD 17 lat >.
Powered by WashuOS