header imageheader imageheader image
{Wydarzenie}
BiruCon w Nowej Hucie
Autor: Glen, Data: 26.11.2009, 11:01:24
BiruCon w Nowej Hucie23 stycznia roku nie bieżącego (termin zostanie niebawem oficjalnie potwierdzony) Nowa Huta powita po raz 3 Mangową Społeczność. Impreza zorganizowana będzie w klubie "Kombinator" na os. Szkolnym. Na miejscu czekać na Was będą różne atrakcje włącznie z konkursem.

Niebawem powinna powstać strona informacyjna o spotkaniu. Jeżeli ktoś będzie chciał zapoznać się z samą miejscówką to zapraszam na stronę www.klubkombinator.com

Wszelakie pytania, sugestie przesyłajcie na adres: glen@rycerstwo.pl

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 92 dodaj

[1] Re: BiruCon w Nowej Hucie
MJeremy [*.multimo.pl], 26.11.2009, 11:08:06, oceny: +0 -0
MJeremyWidze, że Kraków imprezami alkoholowymi i jednodniowymi bedzie stał. CafeCon, Minicon, a teraz o coś o nazwie Birukon... a może coś bez con w nazwie?

Czyżby miałby byc zmierzch imprez konwentowych na rzecz spotkań przy piwie?
[3] Re: BiruCon w Nowej Hucie
gabriel [*.chello.pl], 26.11.2009, 11:18:42, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
gabrielMi to nie przeszkadza ;).
[4] Re: BiruCon w Nowej Hucie
MJeremy [*.multimo.pl], 26.11.2009, 11:22:27, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
MJeremyale wiesz... przy piwie się spotkać bez ...con w nazwie i w ogole bez nazwy :D
[5] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 26.11.2009, 11:34:43, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Od spotkań przy piwie się zaczęło 'X' lat temu, widać historia zatoczyła koło. Szkoda tylko, że teraz każdy ma pomysł na 'nową imprezę', właśnie w takiej formie.
[9] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Crawley [*.chello.pl], 26.11.2009, 12:19:21, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
CrawleySzkoda, nie szkoda. Imho fajne to jest, aczkolwiek dobrze by było, gdyby 3/5 z nich nie odbywało się w Krakowie i okolicach :)
[12] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 26.11.2009, 12:25:21, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Wiesz - jak paręnaście lat temu chodziło się z kumplami z klubu na piwo nie nazywaliśmy tego konwentem... Trochę idea krzewienia kultury bierze w łeb w takiej formie.
[13] Re: BiruCon w Nowej Hucie
AvantaR [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 12:54:48, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
AvantaRWiesz, ja tam uwazam, ze wyjscie ponad 100 osob na piwo to cos wiecej, niz kazdy piatkowy wieczor. Ale mozna to nazwac spotkaniem, zlotem, czymkolwiek. Z konwentem nie ma to jednak NIC wspolnego. NIC, NULL, 0.

A, ze mangowcy sie spotykaja? I co z tego, przeciez sa konwenty fantastyczne, star wars, startrekowe itd.
[15] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 26.11.2009, 13:28:26, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Właśnie o nazewnictwo się tu rozbija - nie można nazwać konwentem (w sposób dotychczas rozumiany przez fandom) czegoś co z kulturą czy z Japonią ma tylko szczątkowy związek. Konwenty w swoim założeniu miały propagować jakieś wartości poznawcze, kulturalne i dopiero na końcu socjalne. Na dzień dzisiejszy socjal zajął pierwsze miejsce, a wszystkie inne sprawy schodzą na dalszy plan.
[18] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 26.11.2009, 14:16:53, odpowiedź na #15, oceny: +2 -0
GrisznakJa początkowo zakładałem, że takie imprezy jak powyższa mają sens, bo może jakoś tam przygotowują do robienia normalnych konwentów - człowiek pozna się z innymi, zobaczy kto co i jak. I cacy - ale na litość boską, zorganizowanie czegoś takiego nie wymaga 1/100 tego wysiłku, który trzeba włożyć w zorganizowanie nawet małego konwentu.

Przez te lata każdy z nas wraz z każdym w zasadzie konwentem czegoś tam się uczył, każdy też nabrał specjalizacji w określonych dziedzinach. Spotkanie przy piwku (nie deprecjonując jego pozytywnej roli) nie nauczy w praktyce niczego (bo teoria to rzecz inna). A potem mamy "konwentowe cv - zrobiłem PiwoCon, WódCon, JabolCon, WinoCon, ŻulCon, MenelCon, ChujwiecojeszczeCon" - imponujące, nieprawdaż? Tylko pytanie - co ci to dało? Mocną wątrobę...

I stąd moje wątpliwości. Gdybym robił konwent i miał do wyboru człowieka, który zrobił np. Bakę czy Reanimation i jako alternatywę gościa, który ma na koncie pięć spotkań w knajpie, dum(r)nie zwanych konwentami, wybór byłby oczywisty. Ale gdy podobny wybór stanie przed kimś młodszym, kto tego wszystkiego nie pamięta...

To trochę tak, jakby zrobić mecz międzyosiedlowy i nazwać go "mundialem". Da się? Da się. Ale jak to będzie wyglądać, to inna rzecz.
[24] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Spirit of Coach [*.multimo.pl], 26.11.2009, 15:17:45, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Spirit of CoachOk, konstruktywnie - jakie propozycje nazwy i przyrostków dla tego typu spotkań?
Coś chwytliwego, a nie pejoratywnego.
[25] Re: BiruCon w Nowej Hucie
AvantaR [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 15:20:00, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
AvantaRBrak przyrostkow? Bo po co? Czy imprezy w knajpach maja przyrostki?
[29] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 26.11.2009, 15:50:24, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
GrisznakSpotkania mangowe nie miały przyrostków.
[43] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Spirit of Coach [195.177.87.*], 26.11.2009, 19:50:51, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Spirit of CoachMają. -Con.
I marudząc na to, że nazywa się konem coś co konem nie jest, niewiele się wskóra. Przykładem też nie.
Kiedyś była dyskujsja czy konwent musi mieć to KON w nazwie,
i mimo, że niby nie, że imprezy bez KON w nazwie mogły się pysznić oryginalnością - nic nie przebiło intuicyjności przyrostka kon.
Bo jak powiesz komuś 'Bzdziochkon' to intulicyjnie wie, że mowa o konwencie, a jak powiesz 'Funekai' to już niekoniecznie.

Albo znajdzie się chwytliwe słowo które określi taką imprezę, będzie się z niego dało wyodrębnić przyrostek który pasuje do wielu słów i gładko się wymawia, albo ludzie pozostaną przy dodawaniu kon.
Miauczenie że przyrostek się dewaluuje nic nie da. Albo da się i wypromuje lepszą alternatywę, albo można się pocałować.
[72] Re: BiruCon w Nowej Hucie
froger3 [*.chello.pl], 28.11.2009, 11:23:36, odpowiedź na #43, oceny: +1 -0
froger3Meet - BeerMeet, MangaMeet, TwojaStaraMeet :)) i po problemie!

Brzmi mniej "pro" niż con i o to chodzi chyba.
[73] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Glani [188.33.253.*], 28.11.2009, 15:52:55, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
Glanidość "mięsista" propozycja ;p
[87] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Spirit of Coach [195.177.87.*], 01.12.2009, 18:48:33, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
Spirit of CoachBrzmi mniej pro, ale się nie przyjmie.
Dłuższe w wymowie.
Gorzej się komponuje jako przyrostek (kon ma tę zaletę, że jest naturalną końcówką, nie brzmi też źle samodzielnie).
Określenie takiej piwnej imprezy też powinny być krótkie, najlepiej jednosylabowe, składać się z litery i końcówki.
[32] Re: BiruCon w Nowej Hucie
MJeremy [*.multimo.pl], 26.11.2009, 16:06:33, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
MJeremy"na piwo marsz"
[45] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 26.11.2009, 21:20:20, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
TuminureZlot, miting, meeting, mityng, spotkanie.
[34] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Taku [Takusan] [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 16:08:14, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
Taku [Takusan]"Con" dodaje się w chwili obecnej dla jaj, tak przynajmniej uważam - nie ma chyba co demonizować. Takiego na przykład Mini nie nazwaliśmy nigdy Konwentem i nazywać tak nie będziemy. Idea niemniej jest taka, żeby nie było to tylko zwykłe spotkanie przy piwie, a pojawiły się jeszcze jakieś... hmmm... atrakcje :) Dlatego, jak mniemam, sprawa i tak pozostanie dyskusyjna.
[36] Re: BiruCon w Nowej Hucie
xionacz [*.chello.pl], 26.11.2009, 16:17:55, odpowiedź na #34, oceny: +2 -0
xionaczDla jaj to się kury hoduje ;)
[74] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Taku [Takusan] [*.chello.pl], 28.11.2009, 16:01:37, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Taku [Takusan]No racja że dla jaj to się hoduje kury, dlatego niedługo zapraszamy na oficjalne otwarcie KKF - Krakowskiej Kurzej Fermy - bo w Krakówku takie jaja się dzieją, że głowa mała ^ ^
[38] Re: BiruCon w Nowej Hucie
MJeremy [*.multimo.pl], 26.11.2009, 16:24:28, odpowiedź na #34, oceny: +1 -0
MJeremyale nazwe con macie... i jeszcze nazwaliscie ten większy projekt MaxiCon... przeciez widac że to jest nawiązanie. Moim zdnaiem to reklama od razu miała byc.
[48] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Taku [Takusan] [*.chello.pl], 26.11.2009, 21:49:07, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Taku [Takusan]Okej - Tober, Avanturnick, zbieramy manatki. Rozgryźli nas, cały misterny plan poszedł się kochać. A miało być tak pięknie :)

Taki układ nam po prostu wyszedł, nie ma tu jakiegoś wielkiego masońskiego spisku. Zaczęło się od MiniConu - nazwy, która powstała, szczerze mówiąc, dla jaj... A potem wiadomo :) Prosta droga :)
[84] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Logan [*.chello.pl], 30.11.2009, 21:15:55, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Loganmnie tam akurat mini i maxi con się z mcdonalds albo kfc kojarzą... ;d
[2] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Greed [*.chello.pl], 26.11.2009, 11:08:49, oceny: +0 -0
Greedbueeeeee
ale tak czy owak lokalizacja mi baaardzo pasuje ;)
[6] Re: BiruCon w Nowej Hucie
cilgan [*.multi-play.net.pl], 26.11.2009, 11:36:54, oceny: +0 -0
cilganGleeeeen xD

No to pewnie wpadne :]
[7] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 12:03:57, oceny: +1 -2
HadCzemu na takim zadupiu za granicami Krakowa? ;|
[8] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Ifrexalis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 12:17:06, odpowiedź na #7, oceny: +3 -1
A czemu nie?
Jakoś słyszę coraz częściej, że NH jest ostatnią normalną dzielnicą tego miasta.
[49] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 22:24:15, odpowiedź na #8, oceny: +0 -1
HadChyba nigdy Ci tam w ryj nie dali, bo mi się zdarzyło i na Hutę ruszam się jak naprawdę muszę.
[61] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Origa [*.chello.pl], 27.11.2009, 12:48:36, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
[53] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Dembol [*.net.autocom.pl], 27.11.2009, 00:06:55, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
DembolŹle słyszysz.
Tzn. wpierdol można zaliczyć wszędzie, ale najbardziej prawdopodobne jest to w dużych skupiskach bloków mieszkalnych, gdzie poza nimi niewiele jest. Wieczorami siedzą sobie pod tymi blokami młodzi ludzie i się nudzą (teraz mniej bo chłodno). Niby okolice Placu Centralnego (im. Reagana) się rozwijają, ale spora część NH stoi właśnie takimi najbardziej typowymi blokowiskami.
[59] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Ifrexalis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.11.2009, 10:36:09, odpowiedź na #53, oceny: +1 -0
Dobrze słyszę - nie patrzę na całość wyłącznie poprzez jeden pryzmat. Znam stamtąd wiele osób, młodych i starszych i nie wzbudzali i nie wzbudzają we mnie negatywnych odczuć.
Kibole bo zapewne o tych chodzi są wszędzie - wystarczy przejść się i popatrzeć na mury. Są i w NH, ale to jedynie jakiś mały procent NH, w dodatku zmniejszający się. To jest dzielnica z twarzą i własną historią - nie zmuszam nikogo do zmiany nastawienia, po prostu bądźmy fair. Nie lubisz? Ok, nie lub SOBIE, inny może lubić - niech lubi SOBIE.
[60] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Vampircia [*.chello.pl], 27.11.2009, 10:56:46, odpowiedź na #8, oceny: +2 -0
VampirciaWiedziałam, że jak tylko pojawi się w niusie nazwa NH, to od razu razem z nią nieśmiertelne stereotypy związane z tym miejscem. Mieszkałam tam 24 lata i nigdy nic złego mi się nie przytrafiło, a niekiedy chodziłam tam sama po nocach. Teraz mieszkam w śródmieściu i uważam, że wcale nie jest tu lepiej. Uwierzcie mi, NH to dzielnica taka sama, jak każda inna.
[62] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Dairi [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.11.2009, 13:05:43, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
DairiChodzenie po swojej okolicy jest z reguły bezpieczniejsze i wydaje się bezpieczniejsze. Mojej znajomej 100m od mojego bloku dwa razy wyrwali torebke, ale dla mnie to jest bezpieczne miejsce (bo z okoliczną hołotą chodziłam do szkoły). Poza tym jesteś dziewczyną. To trochę bezpieczniejsze chyba, ze trafiasz na żeński gang.
[66] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Śnieżka [*.tktelekom.pl], 27.11.2009, 14:18:50, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
W każdym mieście są "trójkąty", "getta" czy inne miejsca, gdzie lepiej się nie zapuszczać. A jak się jest swoim to cię raczej nie zaczepiają.
[69] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Vampircia [*.chello.pl], 27.11.2009, 16:58:19, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
VampirciaTylko, że znajomi,którzy mieszkają gdzie indziej o swoich dzielnicach mówię dokładnie to samo, co wy o NH. A statystycznie najwięcej interwencji policji jest w centrum, więc ten pogląd, że NH jest najniebezpieczniejszą ulicą nie ma żadnych solidnych podstaw. To po prostu taka miastowa legenda.
[39] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Koiori [*.ver.abpl.pl], 26.11.2009, 16:27:15, odpowiedź na #7, oceny: +1 -0
KoioriTa...i zaczyna być to iryrujące...NH jak każda normalna dzielnica chyba jest -_-. Ale na takie zdrowe podejście stać prawdopodobnie tylko przyjezdnych. :|
I nie czepiajcie się już tej nazwy. Wiadomo że spotkania przy piwie to nie konwent.
[76] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Bakushu-jin [*.zax.pl], 28.11.2009, 16:50:39, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Bakushu-jinTys widziala zadupie... :P
[10] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 26.11.2009, 12:19:58, oceny: +0 -0
GrisznakNazwa klubu nie wróży dobrze imprezie...
Swoją drogą, jeśli każde spotkanie z kumplami przy piwie będzie awansować do rangi konwentu, to za kilka lat będzie mieli tłumy "doświadczonych organizatorów"...
[11] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 26.11.2009, 12:24:01, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
W tym się z Tobą zgodzę.
[14] Re: BiruCon w Nowej Hucie
MJeremy [*.multimo.pl], 26.11.2009, 13:16:33, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
MJeremyIndeed
[42] Re: BiruCon w Nowej Hucie
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 26.11.2009, 19:10:26, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
PulpetMasterzgadzam sie, taka impreze bez wysilku 2 osoby zrobią, na upartego nawet jedna
[54] Re: BiruCon w Nowej Hucie
gabriel [*.chello.pl], 27.11.2009, 01:25:05, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
gabrielOj przestańcie. jak jest popyt to niech się powyżywają we "własnym sosie" na tego typu imprezach, skoro nie potrafią po prostu iść do klubu w piątek/sobotę. Ja właśnie wróciłem z imprezy urodzinowej koleżanki w klubie BARbados w Gdyni, i całkiem sobie chwalę "niemangowe" towarzystwo. Widocznie niektórzy tak nie potrafią ;).
[57] Re: BiruCon w Nowej Hucie
AvantaR [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.11.2009, 08:49:25, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
AvantaRJuz nie badz taki 'super' Gabrysiu. W takich spotkaniach nie ma nic zlego. Zreszta czy ktos pisze, ze samo spotkanie jest zle? Nie. Po prostu czepiamy sie dodawania przyrostka "kon"/"con" wszedzie gdzie to mozliwe.
[16] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Kona [*.adsl.inetia.pl], 26.11.2009, 13:30:25, oceny: +2 -3
KonaImpreza w Hucie?? Nie uśmiecha mi się wracać z kosą w plecach :P
[40] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Lorian Arandell [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 17:32:49, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
Lorian ArandellJak już, to z siekierą ;p
[17] Re: BiruCon w Nowej Hucie
sylvier [*.adsl.inetia.pl], 26.11.2009, 13:48:54, oceny: +0 -0
sylvierdaleko...>_>
kto mnie później odwiezie do domu jak każdy będzie chlać
[19] Re: BiruCon w Nowej Hucie
AvantaR [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 14:55:05, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
AvantaRTaxi-cian? :D
[20] Re: BiruCon w Nowej Hucie
sylvier [*.adsl.inetia.pl], 26.11.2009, 15:02:10, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
sylvierbardziej liczyłam na super mj'kowego tikaczka :P
na taxi-chan mnie nie stać,jam biedny bezrobotny fan japońskich porno kreskówek XD
[21] Re: BiruCon w Nowej Hucie
MJeremy [*.multimo.pl], 26.11.2009, 15:09:08, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
MJeremypowtarzasz jedno od dwoch lat... wzielabys sie do roboty. Poza tym na tylu cafeconach nie bylas czy innych, ze teraz dziwne by bylo, jakbys sie pojawila na czyms w hucie.

Poza tym, to ty mialas mnie wozić, nie ja Ciebie.
[26] Re: BiruCon w Nowej Hucie
sylvier [*.adsl.inetia.pl], 26.11.2009, 15:24:38, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
sylvierbiorę się do roboty od dwóch lat ale nie wychodzi>_<
obiecuje ze 3 roku nie będzie.
eee byla na jednym cafe ale ciebie nie bylo :/
kurde, jak zawsze mj ma racje :)

tak,oczywiscie miala cie wozic ale twoim tiniakiem.
[50] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 22:25:48, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
HadRotflmao, get a job i kup se swój samochód i swoje paliwo.
[82] Re: BiruCon w Nowej Hucie
ellizjum [95.108.30.*], 30.11.2009, 13:36:49, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
agree
[22] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Kaczygrod [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 15:12:13, oceny: +0 -0
KaczygrodNie wbijam, boje się pijanych mangowców.
[23] Re: BiruCon w Nowej Hucie
lipa3000 [*.olsztyn.mm.pl], 26.11.2009, 15:17:36, oceny: +0 -0
lipa3000Pomyśleć, że kiedyś ludzie śmiali się z CafeConów. Niedługo to chyba tylko takie "kony" będą.
[27] Re: BiruCon w Nowej Hucie
xionacz [*.chello.pl], 26.11.2009, 15:47:34, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
xionaczOby nie.
[28] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 26.11.2009, 15:48:56, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
GrisznakWidmo MavetConu krąży nad Krakowem?
[30] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 26.11.2009, 15:52:10, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
Apage MavetCon
[55] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Ciupuś [*.ds6.agh.edu.pl], 27.11.2009, 02:09:23, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
CiupuśA co to do cholery jest O_o
[58] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 27.11.2009, 10:16:55, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
[31] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Taku [Takusan] [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 16:04:41, oceny: +0 -0
Taku [Takusan]Whoa. Sporo takich spotkań będzie z tego co widzę :D

BTW - nie zapomnijcie o Mini! :P
[33] Re: BiruCon w Nowej Hucie
TsukiMori [*.adsl.inetia.pl], 26.11.2009, 16:08:07, oceny: +0 -0
TsukiMoriłaaaaa, w moje urodziny xDDD
Dostane wejściowkę za darmo?? :DDDDDDDDDDd
[35] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Dajmos [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 16:17:53, oceny: +0 -0
DajmosQuo Vadis Krakowie ?
[37] Re: BiruCon w Nowej Hucie
MJeremy [*.multimo.pl], 26.11.2009, 16:22:40, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
MJeremydobrze żem z Zagacia XDDDD
[51] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Had [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 22:26:18, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
HadJa ze Swoszowic XD
[56] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Ciupuś [*.ds6.agh.edu.pl], 27.11.2009, 02:11:17, odpowiedź na #51, oceny: +1 -0
Ciupuśa to przecież jest teraz dzielnica Krakowa
[41] Re: BiruCon w Nowej Hucie
shinn [*.chello.pl], 26.11.2009, 17:46:30, oceny: +0 -0
Taku ma racje. 'con' dodaje sie na dzien dzisiejszy tylko dla jaj
[46] Re: BiruCon w Nowej Hucie
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 26.11.2009, 21:25:34, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
AvantaRDziwne poczucie humoru w tym Krakowie macie ;)
[67] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 27.11.2009, 15:16:26, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
TuminureDlajajcon.

Tak btw. organizuje ktoś sylwestrowe expo?
[68] Re: BiruCon w Nowej Hucie
AvantaR [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.11.2009, 15:50:35, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
AvantaRJest w planach :P
[44] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Shiraya [195.150.166.*], 26.11.2009, 20:42:59, oceny: +0 -1
NH bynajmniej nie oznacza siekiery.
Dobijało mnie już kompletnie jak ktoś w szkole się dziwił, że stamtąd jestem i z sobą nie noszę toporka.
Nie mniej jednak zgadzam się z przedmówcami.
Teraz tylko zrobić demotywatora -.-

'Con - teraz każde spotkanie przy piwie można nazwać kulturalniej'
[47] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Miyoshi-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 21:35:09, oceny: +1 -0
Miyoshi-sanTylko mi nie mówcie ze znów będzie od 18 lat... ;/ Ja też chce iść! >.
[52] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Yen [*.xdsl.centertel.pl], 26.11.2009, 23:34:26, oceny: +0 -0
Yen...meh.
[64] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Wilczy [*.finemedia.pl], 27.11.2009, 13:57:57, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
WilczyThat's the point, Yen.
[63] Re: BiruCon w Nowej Hucie
anonimowy_dobroczyńca [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.11.2009, 13:49:09, oceny: +0 -0
BiruCon? BillCon? BuildingCon? Jeśli chodziło o PiwoCon to fail, bo piwo po japońsku to biiru ;p
[65] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Lord Raven [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.11.2009, 14:07:50, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
Zachowano pisownie oryginału :)
[70] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Glen [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.11.2009, 19:05:55, oceny: +0 -0
Witam serdecznie,

Powiem to w ten sposób, "CafeCon" był pomysłem moim, oraz Der'a, niestety z braku czasu musiałem porzucić ten projekt. Koncepcja początkowa tegoż zlotu wzięła się z zakazu spożywania alkoholu na konwentach.
Nazwa "Con" pochodzi od angielskiego słowa "convention", które nie oznacza nic innego jak "zjazd". Nazwa miała być od samego początku intuicyjna. Wbrew pozorom, organizacja imprezy nie do końca jest tak łatwą sprawą. Najłatwiej jest mówić, ludzie zawsze gadają, ciężej jest się zmotywować do działania. Więc kończąc wywód na ten temat, moim skromnym zdaniem lepiej docenić inicjatywę, niż krytykować w ciemno. Chciał bym również zaznaczyć, że ten typ zlotów nie opiera się tylko na piciu piwa ze znajomymi. Za każdym razem były przewidziane atrakcje, które i tym razem Was nie zawiodą. Co do zarzutów, iż Nowa Huta jest niebezpieczna są one bezpodstawne, niebezpieczeństwo i bandę debili można spotkać wszędzie. Jeżeli zloty mają na celu propagowanie kultury, to dlaczego nikt nie popatrzy na to z tej strony, że i NH tą kulturą należało by "zarazić". Ci, którzy żyją "stereotypowym" obrazem NH, zdania nie zmienią, a Ci, którzy się dzielnicą choć trochę zainteresują dostrzegą KULTURALNY rozwój tej dzielnicy. Impreza będzie obstawiona przez ochronę, a bramka zapewnia należytą selekcję (żeby problemów nie było).
Odnośnie tego, czy impreza będzie 18+, jeszcze nie mówię stanowczego TAK, informacja pojawi się niebawem, jest ona uzależniona od właścicieli lokalu i kwestii prawnych. Staram się z tego wybrnąć i znaleźć kompromis.
BTW zloty organizuję dla Was, fandomu, zysków z tego żadnych nie mam.

Ps. Had nie pier*** tylko przyjedź =p Dogadaj się z Shinem to może cię przenocuje.

Pozdrawiam.
[71] Re: BiruCon w Nowej Hucie
lipa3000 [*.olsztyn.mm.pl], 27.11.2009, 23:28:41, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
lipa3000"Wbrew pozorom, organizacja imprezy nie do końca jest tak łatwą sprawą. Najłatwiej jest mówić, ludzie zawsze gadają"

Chciałbym zauważyć, że krytykowali was organizatorzy o wiele większych imprez.
[75] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Glen [*.multi-play.net.pl], 28.11.2009, 16:04:54, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
Z doświadczenia wiem że duża impreza nie zawsze znaczy dobra impreza. Poza tym powiedz mi czy Natan na NatConie bardzo się napracował? Bo z tego co ja wiem to śmigał K, Mary, Alqua i Mózg...
[78] Re: BiruCon w Nowej Hucie
shuichi [*.netia.com.pl], 29.11.2009, 18:42:08, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
żeby zrobic nawet tą 'złą' imprezę więcej pracy potrzeba nic to wynajęcia knajpy i zrobienia 2 atrakcji.
[81] Re: BiruCon w Nowej Hucie
AvantaR [*.internetdsl.tpnet.pl], 30.11.2009, 10:47:01, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
AvantaRNie zapedzaj sie, az tak bardzo. Mam porownanie organizacji spotkania w knajpie i konwentu. Nijak ma to sie do siebie. Zrobienie spedu w knajpie naprawde jest 100 razy latwiejsze i mniej stresujace.

Na pewno tez wymaga pracy, ale nie porownujmy tego do konwentow :)
[79] Re: BiruCon w Nowej Hucie
xionacz [*.chello.pl], 29.11.2009, 21:53:09, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
xionaczŻartujesz z tą organizacją takiej imprezy prawda?
[83] Re: BiruCon w Nowej Hucie
MJeremy [*.multimo.pl], 30.11.2009, 14:01:50, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
MJeremyJa się przyczepiam do teog "con" bo nijak sie to ma do teog spodkania...

Propagowanie kultury... mysle ze przydalby sie tam panel "kultura picia, czyli jak wyjsc z imprezy nienawalonym i aby policja nie zgarnęła nas z chodnika". Niestety przy piwie jakby sie starał, to raczje potrzeba zabaw integracyjnych niż powaznych dyskusji, bo z teog moze wyjsc tylko konflikt, jak dwoch podchmielonych jegomosci pojdzie załatwic sprawy recznie miedzy soba, bo będa się róznili poglądami.

nie robilem imprezy dla mangowcow w knajpie, organizuje lub koordynuje od jakiesgos czasu konwenty, do tego mam doswiadczenia w imprezach wiejskich, czy innych festynach. kupa roboty.

nie ujmuje, że sie nie staracie, bo załatwienie knajpy w dobry terminie po kosztach nie jest tkaie łatwe, ale na penwo nie jest az takie wymagajace, aby np. jezdzic 400 kilometrow po Krakowie szukając szkoły, czy wykonania tysiaca telefonow w celu zalatwienia kilku formalnosci.

Inicjatywa dobra, zmienic nazwe jak dla mnie, bo spotkania moga byc. tylko, jak pisałem, przy piwie moge sie spotkac zawsze i nie koniecznie musze do tego dodawac otoczki mangowej [bo na takich spotkaniach to o mandze i anime to najmniej gadamy :P]
[85] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Der [*.devs.futuro.pl], 01.12.2009, 13:20:43, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
DerGlen, wiesz co? Teraz to Ty pierdolisz. Cafecony mialy paro miesieczna przerwe pomiedzy 2 i 3 poniewaz Tobie sie dupy nie chcialo ruszyc do Magla i zalatwic z ZAIKSem. I tak stracilismy knajpe a ja musialem znalesc nowych wspoltworcow - avanturnicka i Tobera, ktorzy obecnie pracuja nad Miniconem. Teraz dzieki Cafeconom. Napewno nie dzieki Tobie zrobilem z banda zgranych ludzi konwent, i co jak co. Organizacja Cafeconu a zrobilem juz ich 8 nie ma najmniejszego porownania do organizacji konwentu. Wiec to ze jestes na mnie zly bo nie dalem Ci helpa na B-conie (bo na to wyglada) i ze chcesz zrobic z mangowego picia impreze marki "con"... to wszystko jakas pomylka.. Bo przynajmniej Cafecon od poczatku, jeszcze z Twoich ust to wyniklo... od poczatku mial jakis cel.. jak go realizuje dalej.. Ty go misiu olales.. a na B-con mogels wpasc jakbys mi dal znac, ale nie, wolales chyba focha

a z mi glupio misiu teraz.. wiesz?
[77] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Der [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.11.2009, 18:20:44, oceny: +0 -0
DerDziwne to Glenie w takim razie, bo pierwsze dwa Cafecony robiliśmy we dwoje i się odłączyłeś w zasadzie z powodu braku swojej chęci. Brr.. No cóz
[80] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 29.11.2009, 22:14:10, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
GrisznakA może też nie chciał, żeby ktoś wam śmierdział?
[89] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Glen [*.multi-play.net.pl], 05.12.2009, 22:05:09, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
Jeżeli pijesz do mnie personalnie to może powiesz mi to w twarz?
[86] Re: BiruCon w Nowej Hucie
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 01.12.2009, 14:35:19, oceny: +0 -0
kpt. HarlockMoże skoczę po flaszkę zorganizować sobie konwent.
[88] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Der [*.devs.futuro.pl], 04.12.2009, 14:05:54, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
Derej, moge wejsciówkę kupic? czy rezerwacje sa?
[91] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Glen [*.multi-play.net.pl], 05.12.2009, 22:06:03, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
Nie bo imprezy nie ma
[92] Re: BiruCon w Nowej Hucie
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.12.2009, 08:53:20, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
kpt. HarlockByły zaproszenia, liczba miejsc ograniczona :]
[90] Re: BiruCon w Nowej Hucie
Glen [*.multi-play.net.pl], 05.12.2009, 22:05:36, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
Powtarzam po raz ostatni to nie jest konwent
Powered by WashuOS