header imageheader imageheader image
{Rynek}
Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Autor: Goku122, Data: 30.12.2009, 15:48:18, Źródło: Anime News Network
Goku122Drugi sezon Podczas koncertu "Let's Go!", który odbył się 30.12.2009 w Jokohamie, oficjalnie zapowiedziany został drugi sezon popularnego anime "K-On!". Informację tę potwierdza również oficjalna strona internetowa anime. Póki co nie jest jeszcze znana dokładna data premiery drugiego sezonu.

Świąteczny koncert "Let's Go!" został zorganizowany dla japońskich fanów "K-On!". Podczas koncertu fani mogli posłuchać znanych z serialu utworów w wykonaniu oryginalnych seiyū.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 153 dodaj

[1] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 21:18:53, oceny: +0 -0
Podobno premiera na lato.
Niestety :( Wolałbym Little Busters.
[6] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 30.12.2009, 21:48:50, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
LuchiankaMe too!Od dwóch lat czekam na adaptacje Keya.
Szczególnie,że piosenki do tej serii są genialne
[10] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 30.12.2009, 22:35:16, odpowiedź na #6, oceny: +8 -11
To by było świetnie bo Clannad to porażka. Kanon 2006 był jednak fajny. Szczególnie te bardzo wzruszające sceny (no i najlepsze odcinki o dziewczynie walczącej z duchami).
Lecz najlepiej żeby klimat był podobny do tego w Air.
[13] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 22:45:12, odpowiedź na #10, oceny: +5 -2
Kolejny raz udowadniasz, że się nie znasz.
[16] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 30.12.2009, 23:17:22, odpowiedź na #13, oceny: +3 -2
True, true.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[19] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 23:47:34, odpowiedź na #17, oceny: +3 -2
Jesteś za głupi na oglądanie anime ambitniejszych i sensowniejszych niż K-ON, Elfen Lied i dennych ecchi bez fabuły. Umrzyj i nie pojawiaj się tu więcej, bo ludzi bez kultury i mózgu tutaj nie potrzebujemy.
[23] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 00:35:01, odpowiedź na #19, oceny: +4 -6
Jesteś za głupi żeby na moje posty odpowiadać.

Ja ci nie życzę śmierci jak ty mi, ale jedynie troszkę rozumu w głowie.

O anime już nie chcę się powtarzać i ci tłumaczyć jak dla niedorozwiniętego przedszkolaka.
[27] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 01:19:07, odpowiedź na #23, oceny: +1 -0
Nie życzę śmierci nawet największym wrogom, ale skoro trudno ci zrozumieć krótkiej aluzji... No to trzeba to wytłumaczyć łopatologicznie.
www.umrzyj.pl

Niedorozwiniętym przedszkolakiem jesteś ty i po raz kolejny to udowadniasz. Nie można tłumaczyć DLA kogoś, można tłumaczyć KOMUŚ. Dla niedorozwiniętego przedszkolaka możesz kupić prezent. A najlepiej słownik, ale on się przyda bardziej tobie.
[32] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 01:50:36, odpowiedź na #27, oceny: +2 -5
Nie kłóćmy się. To nie ma sensu. Należy się nawzajem szanować.
[35] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 02:33:29, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
:o
[40] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
aqua15 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 11:32:16, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
aqua15Tak se czytam te wasze wypociny i stwierdzam że zgubiłam wątek w twoim toku myślowym :o
[62] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 31.12.2009, 19:33:59, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
ItoshikiNie tylko ty.
[43] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
DiziXagi [*.multi-play.net.pl], 31.12.2009, 13:04:09, odpowiedź na #32, oceny: +1 -0
ITT
Głupota tomka...
[50] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 16:42:45, odpowiedź na #43, oceny: +2 -7
Puknij się w łeb cymbale.
[53] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
CainSerafin [194.181.194.*], 31.12.2009, 17:16:12, odpowiedź na #50, oceny: +2 -0
"Należy się nawzajem szanować."

W tym momencie leżę na podłodze i zwijam się ze śmiechu. Czy ktokolwiek rozumie o co chodzi temu minusowemu ludkowi?
[56] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 17:23:59, odpowiedź na #53, oceny: +2 -5
Nie obrażaj mnie pokrako.

"Należy się nawzajem szanować."
[63] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 31.12.2009, 19:36:07, odpowiedź na #56, oceny: +1 -0
ItoshikiPokrakom sam jesteś bo nie wypełniasz swoich słów.
[70] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
CainSerafin [194.181.194.*], 31.12.2009, 20:54:19, odpowiedź na #63, oceny: +2 -0
W sumie to bardziej niż jego brak kultury i hipokryzja denerwuje mnie to że mnie małpuje w całkowicie bezmyślny sposób. Choć z drugiej strony nie powinienem chyba wymagać zbyt wiele od osoby która zasłynęła swoim chamstwem i ignorancją na naprawdę wielu forach i zebrała taką ilość banów, że musi cały czas korzystać z proxy i innych funkcji ukrywających adres IP.

No ale kończę, bo jeszcze zaminusuje mnie swoimi trzystoma fikcyjnymi kontami i kolejną setką przygotowaną do utworzenia. Ciekawe tylko czy tom-- zostanie pierwszą osobą w historii ACP która dostanie bana?
[74] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 21:52:17, odpowiedź na #70, oceny: +3 -6
Nie musisz być tak negatywnie do mnie nastawiony. Ja jestem tolerancyjną osobę więc możesz się nawet nie zgadzać z tym co piszę. Wystarczy, że nie będziesz używał obraźliwych słów.
[113] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 04.01.2010, 08:37:59, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
Och tak, jestes tak tolerancyjny, ze bluzgasz na wszystkich oprocz tych, co sie z Toba zgadzaja. GTFO, dorosnij, moze pozniej wroc.
[81] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
shinigami [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.01.2010, 00:43:19, odpowiedź na #56, oceny: +3 -0
"Należy się nawzajem szanować."

Żałosne, co innego piszesz, co innego robisz.
[55] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Japguy [*.net.autocom.pl], 31.12.2009, 17:22:05, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
JapguyNo, U!

PS. Udanej zabawy sylwestrowej wszystkim, jadę stracić resztki godności i się dezynfekować od wewnątrz:]
[114] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 04.01.2010, 08:39:45, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
[51] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Japguy [*.net.autocom.pl], 31.12.2009, 16:45:12, odpowiedź na #32, oceny: +2 -0
Japguy"bo moja racja jest moja niż twojsza i to właśnie moja racja jest racja najmojsza" :]

Ps.wolałem grę zarówno w wypadku kanona jak i clannad'a, anime nie było złe ale ja lubię Nayuki i Kyou :>
[57] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 17:26:31, odpowiedź na #51, oceny: +2 -4
Powiem, że nie grałem w te gry. Ogólne gry gdzie przerzucasz tylko obrazki i tekst są koszmarnie nudne. Są jednak takie gdzie można się poruszać i to już lepiej.
[112] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.dynamic.gprs.plus.pl], 03.01.2010, 22:09:10, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
LuchiankaTekst jest nudny?To chyba jesteś graczem,któremu w głowie WoW.Właśnie siła visual novel jest w tekstach. To one czynią,że dany tytuł jest popularny. Widać,że Tomek jest ofiarą wtórnego analfabetyzmu,że nawet z zrozumieniem nie potrafi przeczytać odpowiedzi na swoje komentarze.
[118] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.01.2010, 14:39:01, odpowiedź na #112, oceny: +0 -3
Oj ty niemyśląca osobo. Nudne jest przewijanie obrazków i tekstu przez kilka/kilkanaście godzin.

Visual Novel gdzie nie można się poruszać to gry dla idiotów.
Nudne, że szkoda pisać.

Natomiast takie "Lightning Warrior Raidy" już są lepsze. Można tam przynajmniej pochodzić i powalczyć z wrogami.
[121] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.dynamic.gprs.plus.pl], 04.01.2010, 16:36:10, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
LuchiankaSam jesteś nudny. Wiem,że karmnieniem takimi śmieciami ciebie wzmacnia na pozycji,ale naprawdę wszyscy wołają o pomstę do nieba o to co ty wyrabiasz na acepie.
[122] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.01.2010, 16:44:30, odpowiedź na #121, oceny: +0 -3
Jak nudny to nie odpisuj, a ty jak bezmyślny osobnik coraz głupsze posty piszesz.
[125] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 04.01.2010, 19:07:43, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
Ona po prostu stara się pisać zrozumiale dla ciebie ale jest ciężko tak durnie pisać.
[126] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.01.2010, 19:17:27, odpowiedź na #125, oceny: +0 -2
No i znowu debil Froh musiał wtrącić się i coś bezmyślnego napisać.
[128] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 04.01.2010, 19:19:40, odpowiedź na #126, oceny: +0 -0
Poszukaj ukrytego sensu głębiej - może dopchniesz palec do jelita cienkiego.
[129] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.01.2010, 19:23:36, odpowiedź na #128, oceny: +0 -2
No i znowu debil Froh musiał wtrącić się i coś bezmyślnego napisać .
[130] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
K a r m e l [*.chello.pl], 04.01.2010, 19:28:16, odpowiedź na #128, oceny: +0 -0
Taka prawda 'tom--'.
Czytając twoje... reakcje na dane komentarze aż płakać mi się chcę, wybacz xD
[131] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.01.2010, 19:31:12, odpowiedź na #130, oceny: +0 -2
Ale czemu mam być poważny ?
Na śmieszne komentarze staram się zabawnie odpisać.
Bo chyba nie powiesz, że powinienem krytykę (obrażanie) brać na poważnie :)
[133] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
K a r m e l [*.chello.pl], 04.01.2010, 19:37:52, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
pewno, że nie xD
Cały świat jest jedną kupą śmiechu...
no ale powinieneś jednak dać sobie spokój z tą całą dyskusją.
CHoć ludzie się wciąż nakręcają xD
[135] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 04.01.2010, 19:46:04, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
Dlatego też twierdzę iż upokarzanie sprawia ci przyjemność. Ale nie musiałeś wysyłać mi swoich zdjęć w stroju Pokraka z Pulp Fiction.
[132] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.01.2010, 19:37:05, odpowiedź na #130, oceny: +0 -0
DoliZe śmiechu? On jest geniuszem: "Nie kłóćmy się. To nie ma sensu. Należy się nawzajem szanować".
[134] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
K a r m e l [*.chello.pl], 04.01.2010, 19:39:21, odpowiedź na #132, oceny: +0 -0
ta, pozostaje zadać tylko pytanie czy on ma powyżej dziesięciu lat? xD
Można by się poważnie zastanowić nad tym pytaniem. xD
[136] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.dynamic.gprs.plus.pl], 04.01.2010, 20:21:39, odpowiedź na #132, oceny: +1 -1
LuchiankaZ Doli przyznam racje,że jest geniuszem. Czego? Ludzkiej głupoty. Z tego powodu mógłby dostać najwyższą nagrodę.
Napewno jest kandytatem na największy absurd użytkownika acp wszech czasów
[137] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
K a r m e l [*.chello.pl], 04.01.2010, 20:32:57, odpowiedź na #136, oceny: +1 -0
Kandydatem, mówisz?
Czyli, że jeszcze nie wygrał? Niemożliwe..! xD
[138] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.01.2010, 01:00:57, odpowiedź na #137, oceny: +0 -0
DoliWygrał zanim się urodził, ba, zanim powstał świat.
[139] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 05.01.2010, 01:29:26, odpowiedź na #136, oceny: +0 -1
Masz taki ładny awatar (z bardzo fajną postacią). Szkoda, że coraz mniej pasuje do tego co piszesz.
[140] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.01.2010, 12:04:37, odpowiedź na #139, oceny: +1 -1
DoliA dziękuję, ta postać to ja :)
[141] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
K a r m e l [*.chello.pl], 05.01.2010, 15:29:54, odpowiedź na #140, oceny: +1 -0
Tak, patrz na świat tak jak pedofil patrzy na dziecko.
[149] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Alleluja [87.101.32.*], 31.01.2010, 20:18:00, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
Mówisz o sobie?
[150] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Alleluja [87.101.32.*], 31.01.2010, 20:19:00, odpowiedź na #149, oceny: +0 -0
To było do:
"Jak nudny to nie odpisuj, a ty jak bezyślny osobnik coraz głupsze posty piszesz."
[83] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
yoshii [*.radom.vectranet.pl], 01.01.2010, 13:45:17, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
yoshiiO_O
[22] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Corvus5 [*.sileman.net.pl], 31.12.2009, 00:27:36, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Corvus5To znaczy, że nie dorosłeś do ojcostwa.
[97] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
jaden_korr [217.153.108.*], 02.01.2010, 17:46:54, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Tak żeby było jeszcze zabawniej; tomek na jednym z forów wspominał jakim arcydziełem jest dla niego Clannad i w ile visual nowelek to on nie grał.
[115] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 04.01.2010, 08:42:27, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
Chyba mu sie juz powoli troll-konta myla.
[119] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.01.2010, 14:41:42, odpowiedź na #97, oceny: +0 -2
Dlaczego kłamiesz ?

Zawsze pisałem, że Clannad to przeciętne anime i że nudne są Visual Nowel.

Natomiast bardzo dobre było Air i Kanon.
[21] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Corvus5 [*.sileman.net.pl], 31.12.2009, 00:26:39, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Corvus5Na Air się czekało i na Clannad, to teraz można na Little Busters poczekać. W Gamers niektóre materiały są oznaczone jako Little Busters-EX (vol.2). Dodatek do gry? Teraz to ładnie będzie wyglądać, ale jaka to pora roku? Oglądałem ONE i to jest jesień, Kanon zima, Air lato, Clannad wiosna, a Little Busters?
[25] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 00:43:54, odpowiedź na #21, oceny: +2 -2
ONE to chyba nie jest produkcji Kei.
Ale i tak było fajne. Zarówno wersja 3 i 4 odcinkowa.
ONE

Little Busters to oczywiście również eroge z elementami dramatu.
[31] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 01:46:38, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
"(...)developed by Tactics, a brand of the joint company Nexton, and released on May 26, 1998 playable on the PC for Windows 95. Much of the staff that created the game later became the founding members of the visual novel company Key."

A więc można powiedzieć, że autorstwa Keya.
[38] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 31.12.2009, 11:09:28, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
LuchiankaZ czasu gry wynika,że Little Busters dzieje się między wiosną a latem .
Ja do końca One nie uważam,żeby można było uznać za produkcje Keya skoro gra była wydana wcześniej niż Kanon i postacie z tej gry nie figurowały na edycji specjalnej gier,które zostały wydane z okazji 10-ciolecia Keya w tym roku.
To,że nad nią pracowały te same osoby co są albo były w Keyu mogę potwierdzić.Z Tomem tylko pod względem mogę pogodzić,że Clannad z tych adaptacji był nasłabszy szczególnie porównując z grą. Po ponownym obejrzeniu adaptacji stwierdziłam,że Kanon 2006 jest lepszy od Aira bo jest bardziej sensowniejszy,fabuła układa się w całość
[42] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 12:55:11, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Air jest trochę trudniejszy w odbiorze, podobnie Clannad. Nie ma tam wszystkiego podanego na tacy, tylko niektórych rzeczy trzeba się domyślić. Kanon pod tym względem jest "najłatwiejszy".
A tak w ogóle dla mnie Kanon = Clannad > Air
[45] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 31.12.2009, 14:46:27, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
LuchiankaClannad też jest spójny bo w końcu wiemy kto był tą dziewczynka a robocikiem. Dlaczego opowiadanie Nagisy i sny Tomoyi ułożyły w całość. Świetną interpretacje tego dał użytkownik NicoNico na clannad.wbijam. A Air do zdania Sory po śmierci głównej postaci też był jasny. I nie rozumiem do końca czy nadal ta Kanna cierpi i po co była ta historia z Misuzu
[49] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 16:35:12, odpowiedź na #45, oceny: +2 -3
Ta dziewczynka to chyba córka głównej bohaterki jak się nie mylę.

Ale w Clannad pokazanie prawie do końca złej wersji ( w tym nawet śmierci córki Nagisy) i nagła zmiana na dobrą było kretynizmem. W Air takich bzdur nie odwalali.

Tam była fabuła sensowna, logiczna. Odnośnie Kanny to Misuzu jest prawdopodobnie potomkinią głównego bohatera z dawnych czasów czyli tych co podróżowali z Kanną. Jak pamiętasz on też umarł z powodu klątwy. To samo spotkało Misuzu. Ona miała sny związane z Kanną i te sny zbliżały ją coraz bardziej do śmierci. I co również ważne. Osoby, które by się zakochały w Misuzu by UMARŁY dlatego Yukito został zraniony mieczem przez ludzi z przeszłości (to właśnie efekty klątwy) więc musiał opuścić Misuzu żeby nie umrzeć. Dlatego pokazali kruka, który ją obserwował do śmierci. Seria TV została podzielona na dwie części bo początek z Yukito był taki sam jak początek z krukiem (czyli Yukito tylko jako obserwator).
Air było najkrótsze i najlepiej zrobione jak również zdecydowanie najbardziej wzruszające.

1. Air
2. Kanon 2006
3. Clannad
[52] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 17:01:13, odpowiedź na #49, oceny: +1 -2
To nie jest żadne "dobre" i "złe" zakończenie. To jest true ending. Pograj sobie w grę to się dowiesz o co chodzi, z resztą i tak wątpię, że byś zrozumiał, skoro tego prostego zabiegu zastosowanego w anime nie rozumiesz.

Co do Aira nie chce mi się już tłumaczyć, ale i tak nie trafiłeś.
[54] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 17:18:01, odpowiedź na #52, oceny: +2 -2
Oj ty głąbie. Znowu te twoje nie rozumiesz.
Po prostu nie podobał mi się taki zabieg czyli ciągną złą wersję, a potem zmieniają na inną.

Nie trzeba grać w gry (ani czytać mangi) żeby rozumieć anime, a jeśli trzeba to jedynie źle to świadczy o anime bo jest marnie zrobione.

Co do Aira to już wytłumaczyłem wiec się nie wysilaj. I wcale się ciebie pacanie nie pytałem o zdanie bo wiem, że dobrze napisałem.
[59] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 17:58:40, odpowiedź na #54, oceny: +1 -0
"Nie kłóćmy się. To nie ma sensu. Należy się nawzajem szanować."
:)

Nie znasz się. Po prostu. I udowadniasz to nam na każdym kroku. Żebyś chociaż potrafił przyznać się do błędu, ale nieee, oczywiście ty dalej uważasz, że masz rację, mimo że nie masz.
[60] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 18:01:53, odpowiedź na #59, oceny: +1 -2
A wiesz, że ja jedynie czekałem na argumenty z twojej strony jeśli byś się nie zgodził z tym co napisałem czyli zauważyłbyś jakieś błędy.
Napisałem wyjaśnienie i jeśli się nie zgadzałeś to wystarczyło żebyś podał swoją wersję.

Bo zwykłe nie poparte dowodami negowanie moich wypowiedzi i zarzucanie mi pisania nieprawdy możesz (możecie) sobie wsadzić.
[61] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 18:44:32, odpowiedź na #60, oceny: +2 -1
Czy ty masz jakieś rozdwojenie jaźni?
[86] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 01.01.2010, 17:19:06, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
LuchiankaZadaniem ogólnie Yukito było uwolnienie z klątwy Kanny Misuzu.Miałam wrażenie,że mu udało aż do tego fragmentu z 12 odcinka:
(...)Zanim się spostrzegłem, patrzyłem w niebo,które zawsze wypełnione było smutnym kolorem,wiecznie trwającym, niekończącym się błękitem,}dziewczyna, która wróciła do tej nieskończoności,dziewczyna, która nadal jest całkiem sama.
Dlatego wyruszę w podróż, by kontynuować jej poszukiwania(...)
I z tego powodu nie rozumiem fabuły Aira. Może jakbym pograła (Ale gry jeszcze nie przetłumaczyli całkowicie na angielski) zrozumiała,ale nie zmienia faktu, że Air był nawet przez samych graczy uważane za trudną w zrozumieniu.
[87] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.01.2010, 17:59:20, odpowiedź na #86, oceny: +2 -3
Powiem szczerze, że to mnie bardzo zasmuciło bo chciałem żeby jednak zdołał uratować Misuzu. W wielu anime umierają fajne postacie, ale w Air było to bardziej smutne gdyż to się działo stopniowo. Odcinek 11 i 12 to naprawdę coś niesamowicie smutnego. Bo takie czekanie na śmierć było najbardziej wzruszające.

A te dzieci na samym końcu to mogły być następne osoby związane z tą klątwą (choć pewien nie jestem).

W Kanon 2006 był Happy End mimo, że mogło być źle. W Clannad był też Happy End. Niestety w Air bym tak tego nie określił. Zbyt smutne to było.
[88] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.01.2010, 00:51:00, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
Miałem z tobą nie rozmawiać (foch), ale nie omieszkam wspomnieć, iż kolejny raz nie masz racji co do Aira i dzieci w 12 odcinku ;)
Pozdrawiam serdecznie, szczęśliwego nowego roku Tomeczku i wypierdalaj w końcu z tego portalu ;*
[89] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.01.2010, 02:12:59, odpowiedź na #88, oceny: +1 -6
Spierdalaj skończony idioto.

Napisz swoją wersję tej sceny w anime albo zdychaj.

Dyskusja to wymiana argumentów, a nie czytanie jak jakiś zjeb (albo kilku) napisze, że nie mam racji lub piszę głupoty.
[90] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.01.2010, 10:59:34, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
Po 1. to nie jest moja wersja, tylko wersja oficjalnie potwierdzona przez Key'a i nie mam ochoty jej tu przytaczać. Jesteś taki obeznany w necie to sobie wyguglaj.
Po 2. Nie kłóćmy się. To nie ma sensu. Należy się nawzajem szanować.
[91] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 02.01.2010, 12:13:50, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
ItoshikiTomek uspokój się i pokaz innym że umiesz pokazać pozom.
[93] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 02.01.2010, 16:22:34, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Tom wielokrotnie udowodnił iż nie ma co pokazać i nawet nie zamierza. Co prawda nie dostaniemy potwierdzenia z policji ale zakładam że też nie pokazuje też niczego po parkach w Pile. Ku szczęściu ogółu.
[95] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.01.2010, 17:19:33, odpowiedź na #93, oceny: +1 -6
Rzygać mi się chce na ciebie i wszystkie twoje posty.
[100] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 02.01.2010, 19:53:33, odpowiedź na #95, oceny: +1 -1
Rzygać mi się chce na ciebie i wszystkie twoje posty.
[102] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 02.01.2010, 21:57:50, odpowiedź na #95, oceny: +1 -1
Bo wbrew swym słowom nie jesteś tolerancyjny, wbrew głoszonym zasadom używasz kolokwializmów i obrażasz każdą osobę której nie jesteś w stanie przekonać do swej racji - co jest twą wyłączną winą skoro tylko gadasz a nie udowadniasz. Nie wiem do czego aspirujesz i po cholera zawracasz wszystkim 4 litery gdyż nikt cię nie bierze poważnie ani też specjalnie nie nie zostaje "wkręcona" przez głupiutkiego trolla. Raczej pozwala to każdemu odreagować trochę stresu.
Idiotyczne jest też kreowanie się na jakiegoś znawcę bo choć na acepie spotyka się zwykłych ludzi lekko znających temat to też są maniacy czy prawdziwe encyklopedie którzy co jakiś czas ci korygują pomyłki. Co do twych genialnych wniosków to pijany gimnazjalista wstawi ciekawszy bajer nauczycielowi.
Jedno mnie martwi - czym że zasłużyliśmy na takie popłuczyny po trollu?
Blackie wróć!!!
[104] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 03.01.2010, 00:25:39, odpowiedź na #102, oceny: +1 -6
Możesz mnie zawsze ignorować.

Bo takie gówno jak ty jedynie śmierdzi więc nic dobrego z ciebie nie będzie.

Uważasz, że trolluje lub nie uważasz to twoja sprawa.
Nie musisz mi tego pisać bo to mnie nie interesuje co ty uważasz.

Kiedyś pisałem, że biorę na poważnie jedynie słowa tych co mnie nie obrażają i potrafią podać sensowne argumenty w rozmowie.

Nie kreuję się na żadnego znawcę, a jedynie oceniam anime, recenzje, artykuły itp.

Nie podoba ci się ? Denerwuje cię ?
To nie czytaj. Ja cię do tego nie zmuszam.
[105] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ktoś kto się nudzi... [*.stk.vectranet.pl], 03.01.2010, 00:35:28, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
Młody ciebie pół acepa uważa z trolla, więc coś w tym musi być
[106] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 03.01.2010, 04:19:14, odpowiedź na #105, oceny: +1 -3
Pół acepa czyli w kółko kilka tych samych osób co nawet porozmawiać nie umieją.
[107] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
DiziXagi [*.multi-play.net.pl], 03.01.2010, 15:47:08, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
Wpisujmy miasta...
Kraków...
[110] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.01.2010, 18:24:15, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
DoliChcesz to możemy zrobić ankietę ile osób nie kocha twojej Tomkowatości na acepie. Zdziwisz się ile ich będzie.
[116] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 04.01.2010, 08:46:53, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
Te "kilka tych samych osob" to te, ktore zauwazyly, ze ignorowanie nic nie daje. Reszta minusuje dla swietego spokoju.
[108] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 03.01.2010, 16:32:18, odpowiedź na #104, oceny: +2 -1
Nie ciśnieniuj się bo ci gumka od majtek pęknie i spadną ci z głowy. Nie podoba mi się więc piszę co mi się nie podoba. Idiota by zrozumiał zależność między posiadaniem własnej opinii i chęcią jej wyrażania. Trochę trudniej by miał ze zrozumieniem iż jeśli jest się jeszcze przekonanym o swej racji i UMIE się DOWIEŚĆ jej prawdziwości to dziwnym nie jest że się ją wyraża. Czuję że non stop cie przeceniam używając słów powszechnie uznawanych za wulgarne - więc tego ostatnio nie robię.
Nie oceniasz, piszesz swe domysły poparte swymi urojeniami, żądasz zachowań których sam nie przestrzegasz, przyczepiasz się do ludzi z powodu swych kretyńskich przekonań i uważasz że to wina wszystkich innych tylko nie twoja. I nie pisz nic o argumentach bo masz dysfunkcję uniemożliwiającą zrozumienie tego terminu.
A najgorsze jest to że nawet obrażając ludzi jesteś tak kurewsko powtarzalny jak tona gwoździ budowlanych 4,0 x 100
[111] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 03.01.2010, 20:21:53, odpowiedź na #108, oceny: +1 -1
ItoshikiMożecie się przestać KŁÓCIĆ. Az mam tego tak DOŚĆ za NIE CHCE mi się czytać WASZYCH postów bo NIĆ NIE WNOSZĄ. Jesteście siebie warci i tylko wykłócacie się o jakieś nieistotne bzdury i zmieniacie tylko bezsensownie temat.
[120] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.01.2010, 15:52:00, odpowiedź na #111, oceny: +0 -0
Jukija pierdole, co za problem :D

NIE CHCESZ, NIE CZYTAJ.

tadaaaaa!
[117] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.01.2010, 14:30:57, odpowiedź na #108, oceny: +0 -3
Na psychologa to ty się nie nadajesz. Zbyt debilne są twoje wnioski.
Chociaż z drugiej strony to nic dziwnego. Pasują do ciebie.
[123] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.01.2010, 18:49:57, odpowiedź na #117, oceny: +0 -0
AragornPLJak już kręcimy się w tych klimatach - proponuję udać Ci się do psychiatry drogi Tomeczku :).
[124] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 04.01.2010, 19:00:44, odpowiedź na #123, oceny: +0 -3
I pomyśleć, że to mówi taki idiota jak ty.
[127] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 04.01.2010, 19:17:43, odpowiedź na #117, oceny: +2 -0
Jak ci od dłuższego czasu uzmysławiam twe oceny z maligny wzięte nie robią na mnie wrażenia. Cenię wysiłek nad stworzeniem czegoś oryginalniejszego od "jesteś debilem" ale nadal to smutne, nudne i żałosne. Bycie niemiłym dla innych wymaga albo kija albo polotu - pierwsze nie działa w internecie a drugiego ci BRAK. Wysil się. Z dwojga złego zmienisz przynajmniej bieliznę.
[2] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
masterart [*.chello.pl], 30.12.2009, 21:29:31, oceny: +0 -1
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEA 2 sezon XD czekam z niepokojem ( na 4 Zero no tsukaim też wie ktoś kiedy w końcu wyjdzie???)
[29] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Zuoś [*.chello.pl], 31.12.2009, 01:32:12, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
ZuośZero no Tsukaima wychodziło co roku na wakacje, a w 2009-tym wielka dupa, więc nikt nie wie :(
[34] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Lisek [*.witnet.pl], 31.12.2009, 02:05:19, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
LisekMoże w 2010 będzie seria, o podwójnej długości? Fajnie by było :3
[76] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
AragornPL [*.bredband.comhem.se], 31.12.2009, 23:12:12, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
AragornPLNom, miło coś w takich klimatach od czasu do czasu obejrzeć. Zarówno drugi sezon K-ON'a jak i czwarty ZnT będą na swój sposób fajne >:3.
[142] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
K a r m e l [*.chello.pl], 05.01.2010, 19:56:10, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
ZnT? 4 seria? Uau.
Szczerze to nie słyszałam, że ma wyjść.
ale jeśli będzie to od razu się rzucę!
Tak jak na K-ONa ^^
[147] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
masterart [*.chello.pl], 07.01.2010, 21:27:18, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
ZnT miała wyjść w wakacje 2009xD ciągle czekam. Fajnie jak by k-on i ZnT na raz wychodziły.
[3] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Jukoka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 21:34:34, oceny: +1 -1
JukokaTylko nie to ^^
[4] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Wampir91 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 21:38:58, oceny: +0 -0
No to wiadomo w takim razie, że coś ciekawego się pojawi w przyszłym roku bo póki co lista zimowych serii obsysa ;x
[5] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 30.12.2009, 21:41:16, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
^.^ fajnie~ xD
[7] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 30.12.2009, 21:50:07, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
LuchiankaTylko z tego Aoi Bungaku i Kobato da się oglądać.
Czekam na anime Bakumana,Little Busters albo Planetarian jako kinówka
[12] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 22:44:09, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Bakuman już za rok na jesień :)
Za to na wiosnę 2010 szykuje się anime Juna Maedy odpowiedzialnego za fabułę i wszystko inne w grach i anime Keya. Może nie jest to adaptacja żadnej z gry, ale może być ciekawe ;) Anime będzie nazywało się Angel Beats.
[39] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 31.12.2009, 11:16:40, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
LuchiankaPan Ja zapomniał,że Jun Maeda był odpowiedzialny za scenariusz do dwutomowej mangi narysowanej przez Rei Izumi wydanej poza Japonią w USA Magię Hibiki (Hibiki no mahou)(ang.Hibiki's Magic).Plus za skomponowanie muzyki do takich piosenek w drugiej serii Gunslinger Girl takie jak ending Doll i Human (Druga piosenka dołączona do singla z endingiem)
[41] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 12:52:21, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
Nie zapomniał, tylko nie ma to nic wspólnego z tym co napisałem. Co do mangi wiem, nawet czytałem fragment (z resztą pisali o niej chyba w Arigato czy gdzieś), tak samo z muzyką do GG. Czytało się to i owo ;)
Btw.
"According to the official blog of Angel Beats!, Maeda Jun took a temporal leave from Key. He said in the blog that he completed all the scripts of Angel Beats and got burnout. "
[46] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 31.12.2009, 14:49:14, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
LuchiankaNo jak lubisz Maede kup sobie tą mangę szczególnie,że jej w sieci poza fragmentem na Tokyopop nie znajdziesz.Na empik.com za tomik powyżej 30 zł nie zapłacisz.
[18] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 30.12.2009, 23:39:55, odpowiedź na #4, oceny: +2 -3
Na 10 anime przeciętnie słabych jest 3-4, a reszta są fajne. Jak komuś się znudziło anime to niech nie ogląda.

A takie arcydzieło jak K-on to oczywiście, że obejrzę.
Ciekawe co się zmieni i czy jeszcze nowe wspaniałe dziewczyny pojawią się w ich zespole.
[20] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Linvelin [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 23:50:13, odpowiedź na #18, oceny: +1 -0
LinvelinArcydzieło... Wspaniałe dziewczyny...
Aż zdziwiony spojrzałem na kalendarz, czy to nie dzisiaj przypadkiem pierwszy kwietnia.
[24] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 00:37:02, odpowiedź na #20, oceny: +1 -3
Arcydzieło to anime, które mi się bardzo podoba.

Podobało się w dużej mierze dlatego bo były wspaniałe dziewczyny jak napisałem.
Owszem ktoś może takich nie lubić no, ale przecież nie ma obowiązku lubienia K-On.
[28] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 01:20:37, odpowiedź na #24, oceny: +1 -0
Aha, czyli z anime arcydzieło tworzą ładne dziewczyny.
Dzięki, zapiszę sobie.
[33] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 01:53:32, odpowiedź na #28, oceny: +1 -2
A w K-On są ładne dziewczyny ?
Chyba nie o to producentom chodziło lecz głównie o ich charaktery i to co robią w klubie. Miały być po pierwsze zabawne.
Ale najładniejsza to na pewno będzie Mio

Przecież kreska/wygląd postaci to tylko jeden z czynników (i nie najważniejszy), który decyduje o ocenie danego anime.
[36] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Etna [*.adsl.inetia.pl], 31.12.2009, 08:55:08, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
EtnaAle najładniejsza to na pewno będzie Mio

Pewnie za to, że jest wstydliwa, plus jej upadek na scenie z "Nice Bowl"? :P
[48] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 16:26:36, odpowiedź na #36, oceny: +2 -2
Chyba tylko ktoś ślepi i głupi powie, że któraś z tych 3 pozostałych dziewczyn była od niej ładniejsza.

I tu mowa o wyglądzie, a nie charakterze.
[64] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Katsu! [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 19:37:36, odpowiedź na #48, oceny: +1 -0
Katsu!To jest wyłącznie KWESTIA GUSTU.
A nie ślepy i głupi *klask klask*.
[68] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 20:05:42, odpowiedź na #64, oceny: +2 -2
Kwestia gustu to oczywiste, ale wystarczy tylko poprzeglądać internet żeby zauważyć, że w stanowczej większości przypadków Mio jest najbardziej lubiana i najwyżej oceniana pod względem urody.
[84] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Feanor [*.as.kn.pl], 01.01.2010, 14:07:51, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
FeanorWięc jeśli ktoś uważa za ładniejszą inną rysowaną postać z chińskiej pornobajki niż większość, to oczywiście jest ślepy i głupi. Logiczne.
[85] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.01.2010, 14:47:35, odpowiedź na #84, oceny: +0 -3
Ja pornobajek nie oglądam więc to mnie nie obchodzi co kto uważa.
[94] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 02.01.2010, 16:50:12, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
Jak cie nie obchodzi czyjaś opinia to po co wdajesz się w dyskusje? Co prawda nie zrozumiesz sensu tych słów lecz może zapamiętasz ciąg literek: dla zwykłego normalnego człowieka to absurd.
[98] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.01.2010, 17:47:14, odpowiedź na #94, oceny: +0 -3
No właśnie. Dla normalnego człowieka takie coś jak ty Froh jest absurdem.
[101] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 02.01.2010, 21:46:56, odpowiedź na #98, oceny: +1 -1
A umiesz choć narysować dlaczego ci się twe zdanie ubzdurało? Nie musisz artykułować słów - nabazgraj coś kredkami na kartce.
[66] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 31.12.2009, 19:58:24, odpowiedź na #33, oceny: +1 -0
ItoshikiDla mnie ważniejsze jest fabuła od postaci.
[65] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 31.12.2009, 19:55:38, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Itoshiki"Arcydzieło" boja wiem Tobie mogą się podobać ja woje takie tytuły jak FMA, Evangelion czy Samurai Champloo. Więc na drugom serie K-on się nie ucieszyłem, lecz to wszystko wina gustu.
[69] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 20:10:11, odpowiedź na #65, oceny: +2 -3
No wiesz to, że się podoba K-on nie znaczy że poważne anime się nie będą podobać.
Z tych 3 przez ciebie wymienionych to widziałem NGE i na pewno to arcydzieło i klasyka anime z tym, że całkowicie inaczej się do tego podchodzi i inne wywołuje emocje.

Zawsze uważałem, że najlepiej oglądać anime z różnych gatunków czyli trochę komedii, horrorów, dramatów, romansów itp.
[71] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
on [*.stk.vectranet.pl], 31.12.2009, 21:00:39, odpowiedź na #69, oceny: +2 -3
zapomniałeś o hentaiach
[72] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 31.12.2009, 21:09:30, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
ItoshikiZgodzę się z tobą trzeba oglądać różne gatunki i na ten przykład zacząłem oglądać Strawberry Panic (i nie wiem czy skącze )
[73] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.12.2009, 21:49:44, odpowiedź na #72, oceny: +1 -2
Strawberry Panic oglądałem choć raczej takie anime (czyli Shoujo Ai) nie są w moim typie.
No, ale skoro już zacząłem to nie lubię przerywać oglądania anime.
[75] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 31.12.2009, 22:51:21, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
ItoshikiW moich klimatach też nie jest, ale oglądam żeby zobaczyć gatunek.
[78] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
AragornPL [*.bredband.comhem.se], 31.12.2009, 23:24:00, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
AragornPLMoże nie jest aż tak źle - coś czuję, że chociażby to będzie naprawdę super.
[8] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Ludek [*.promax.media.pl], 30.12.2009, 22:05:48, oceny: +0 -0
LudekMyślałem, że to dzieło szatana na zawsze spełzło w czeluściach piekielnych... cóż... może zrobią drugi sezon Detroit Metal City?

Acz obejrzeć trzeba będzie~~
[9] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Yoruki [*.chelm.mm.pl], 30.12.2009, 22:24:32, oceny: +1 -0
Yorukifajoooooowo xD
[11] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
incha [*.promax.media.pl], 30.12.2009, 22:36:51, oceny: +0 -0
nareszcie!!!! ;P
[14] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
SM [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 23:02:13, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
SMMore moe more fun^^
[37] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Etna [*.adsl.inetia.pl], 31.12.2009, 08:55:25, odpowiedź na #14, oceny: +1 -0
EtnaA nie "Moe moe kyun"? :P
[15] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Guardian [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.12.2009, 23:05:04, oceny: +0 -0
GuardianDrugi sezon?? Brzmi zachęcająco, ciekawe co wymyślą...;D
[26] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Katien [78.8.221.*], 31.12.2009, 00:56:23, oceny: +0 -0
Katieno nie...
[30] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Zuoś [*.chello.pl], 31.12.2009, 01:33:24, oceny: +0 -0
Zuośeh, fajnie się przy tym męczy po cichu gitarę, bo zawsze człowieka motywuje xD
[47] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Wampir91 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.12.2009, 15:03:41, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Ale nie ma opcji takiego skilla złapać xD. A swoją drogą mogliby więcej parodii Detroit Metal City dać skoro w pierwszym sezonie się przewinęło :}
[67] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 31.12.2009, 20:01:00, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
ItoshikiWiem o czym mówisz, kiedyś mnie zmotywowało BECK.
[77] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
AragornPL [*.bredband.comhem.se], 31.12.2009, 23:19:31, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
AragornPLSame here :).
[44] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Pablo [*.acn.waw.pl], 31.12.2009, 14:41:17, oceny: +0 -0
Pabloo matko, kejon's not dead!
[58] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Beesiak [*.csk.pl], 31.12.2009, 17:43:24, oceny: +0 -0
Ach, że też nie mieszkam w Jokohamie xdddd Uwielbiam piosenki z K-on ;> Czekam na drugi sezon ^.^
[79] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Itoshiki [*.icpnet.pl], 31.12.2009, 23:42:28, oceny: +0 -0
ItoshikiLatając po YuoTube znalazłem coś ciekawego
[80] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
shinigami [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.01.2010, 00:40:29, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
Yey^^ K-ON w wersji męskiej T____T
[92] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Wojtini [*.enterpol.pl], 02.01.2010, 14:49:52, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
WojtiniPowiem tylko że tempo zioma który śpiewa 0:30-0:53 miażdży i gniecie xD
[82] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Io [80.51.92.*], 01.01.2010, 11:31:08, oceny: +0 -0
IoJakoś mi się to nie uśmiecha.
Anyway, obejrzeć cza bendzie.
[96] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
jaden_korr [217.153.108.*], 02.01.2010, 17:35:13, oceny: +0 -1
Kolejne niezbyt świeże info. Moebloby kontraatakują...
[99] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Sune [*.adsl.inetia.pl], 02.01.2010, 17:51:33, oceny: +0 -0
Suneale badziew...
[103] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Leju [*.chello.pl], 02.01.2010, 23:35:34, oceny: +0 -0
Jak pierwszy sezon K-ON'a wspominam bardzo miło, pomimo że nie był jakoś szczególnie ambitny (o ile w ogóle był), ale przyjemnie się go oglądało i był dobrym przerywnikiem pomiędzy poważniejszymi tytułami. No i muzyka też była niczego sobie ;] Chętnie obejrzę 2 sezon jeżeli będzie prezentował taki sam poziom ;]
[109] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
nomori [*.chello.pl], 03.01.2010, 16:43:18, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
Z ust mi to wyjąłeś XD
Prawda, K-On zbyt ambitne nie jest. Ale oglądało się przyjemnie. Gdy wracałam do domu zmęczona i miałam ochotę odpręzyć się i "wyłączyć" myślenie- to anime było idealne.

Lekkie, zabawne, ładna kreska. Jak dla mnie świetnie :)
[146] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Karma_for cats [*.chello.pl], 07.01.2010, 14:05:27, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
dołączam sie do waszych stwierdzeń. X]
[143] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
C z o k l e t [*.chello.pl], 05.01.2010, 20:12:12, oceny: +0 -0
C z o k l e tO jak miło xD
Zero no Tsukaima xD
Przyznaje, że moje pierwsze anime jakie oglądnęłam (z wiedzą, ze to anime).
No i... co tu dużo mówić zakochałam sie w "bajeczkach" (anime)
Czekam na 4 część z niecierpliwością xD
[144] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
K a r m e l [*.chello.pl], 05.01.2010, 22:22:08, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
kobieto, chłopie... czy patologu...
to jest o K-ONie a nie o ZnT. oO
[145] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Rena [*.sileman.net.pl], 06.01.2010, 18:13:40, oceny: +0 -0
RenaPierwszy sezon był jak dla mnie fajny tylko do połowy. Wiele sytuacji się powtarzało w późniejszych odcinkach (kolejny wyjazd dziewczyn nad morze był trochę naciągany). Jednak drugi sezon i tak obejrzę. Mam nadzieję, że dziewczyny z K-on'a w końcu wezmą się bardziej do roboty i częściej będą ćwiczyły ;) No i czekam też na kolejne wspaniałe piosenki :).
[148] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
1-2-3 [87.101.32.*], 12.01.2010, 14:05:39, oceny: +0 -0
Mnie to nie dziwi. Skoro jest to cholernie popularne (chyba już przegoniło Lucky Stara o lata świetlne). Mi akurat nie przypadł K-ON do gustu, ponieważ mamy tutaj (w jakimś komentarzu w Tanuki ktoś ładnie to określił) "śmiertelne stężenie moe". Mam nadzieję, że przynajmniej pojawi się piosenka tak dobra jak "Don't say lazy" (Bo "Cagayake Girls!" i "Fuwa Fuwa Time" to dla mnie przesłodzone ścierwo.)
[151] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
k04l4 [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.02.2010, 14:00:26, odpowiedź na #148, oceny: +0 -0
PREMIERA w KWIETNIU :) DOKŁADNIE NIE WIADOMO!!!
[152] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
lempik [82.160.111.*], 11.04.2010, 14:26:32, oceny: +0 -0
lempikA tak w ogole to pare dzni temu juz wyszedl pierwszy odcinek K-ON 2 i ja juz go ogladalem,i sadze ze byl niezly, ale opening i ending sa gorsze niz w pierwszej serii, co do reszty ciezko ocenic tylko po jednym odcinku, ale sadze ze nie powinno byc zle :)
[153] Re: Drugi sezon "K-On!" potwierdzony
Justyś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.05.2010, 16:52:33, oceny: +0 -0
właściwie to już jest 8 odcinek a 9 to chyba będzie finał ale nie jestem pewna... miejmy nadzieje że nie :) Anime w samo w sobie nie jest złe ale jak dla mnie to trochę gorsze niż w pierwszej serii no ale cóż na to poradzić...
Powered by WashuOS