header imageheader imageheader image
{Media}
Piekielny japoński kotek
Autor: Joe, Data: 11.03.2013, 10:38:34, Źródło: Nowiny24
JoePiekielny japoński kotekSpecyficzną formą rozrywki praktykowaną przez członków sekty mango jest napawanie się ostrzeżeniami, oskarżeniami i klątwami rzucanych pod ich adresem przez przedstawicieli kościoła katolickiego. Kolejnej okazji do takiej zabawy dostarczył ks. dr Marek Wasąg, kapłan z 11-letnim stażem, członek Rady Polskich Egzorcystów oraz Wspólnoty Miłosiernej w Polańczyku, obecnie pełniący posługę katechety w Zespole Szkół w Myczkowie. W wygłoszonym na koniec semestru wykładzie dla rodziców poruszył problem okultyzmu i satanizmu. W długiej litanii przestróg przed najpopularniejszymi wymysłami złego („Harry Potter”, gry z serii „Diablo”) oraz tymi mniej oczywistymi (lalka Barbie, koniki Pony, Kung Fu Panda czy Batman) dostało się też Hello Kitty – „Ten piekielny japoński kotek to obraza dla chrześcijan, omamił umysł niejednego dziecka na świecie i opróżnił kieszenie nieświadomych rodziców”.

Opisywana sytuacja aż się prosi o drwiny i zapewne takie reakcje wywoła. W imieniu redakcji proszę jednak o powstrzymanie się od bluzgów. Agresja, choćby tylko werbalna, jest nie na miejscu i nie przyniesie nic dobrego.

Cały wykład ks. Wasąga możecie zobaczyć na poniższych filmikach.







Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 62 dodaj

[1] Re: Piekielny japoński kotek
Soark [*.internetia.net.pl], 11.03.2013, 10:52:19, oceny: +17 -1
SoarkNie mam nawet siły czy ochoty słuchać tych wykładów. Jakkolwiek fantastyczny trzeba mieć umysł, żeby doszukać się groźnego okultyzmu w Kung Fu Pandzie.
[2] Re: Piekielny japoński kotek
Pazuzu [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.03.2013, 11:00:20, oceny: +10 -1
PazuzuMoja 4 letnia siostrzenica satanistką? Waaa!
[46] Re: Piekielny japoński kotek
Wojtini [*.ennet.pl], 12.03.2013, 21:08:04, odpowiedź na #2, oceny: +1 -0
WojtiniOmen someone?
[3] Re: Piekielny japoński kotek
HΛRPAGON [*.183.246.21.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 11.03.2013, 11:12:59, oceny: +19 -0
HΛRPAGONDobrze wiedzieć, że szatan jest odpowiedzialny za całą współczesną popkulturę.
[28] Re: Piekielny japoński kotek
Dess [*.96.245.190.tvksmp.pl], 11.03.2013, 18:43:17, odpowiedź na #3, oceny: +10 -2
DessPrzynajmniej on się o nas troszczy xD
[4] Re: Piekielny japoński kotek
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.03.2013, 11:20:37, oceny: +7 -3
GrisznakTa wzmianka o opróżnianiu kieszeni to akurat czysta prawda, nie ma co się tu spinać.
[5] Re: Piekielny japoński kotek
Joe [*.devs.futuro.pl], 11.03.2013, 11:22:56, odpowiedź na #4, oceny: +10 -2
JoeTo samo można powiedzieć o klockach Lego.
[6] Re: Piekielny japoński kotek
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.03.2013, 11:25:25, odpowiedź na #5, oceny: +8 -2
GrisznakGdzie tam. Klocki Lego to zabawka twórcza, rozwijająca wyobraźnię i kreatywność. A Hello Kitty?
[13] Re: Piekielny japoński kotek
Joe [*.devs.futuro.pl], 11.03.2013, 11:35:18, odpowiedź na #6, oceny: +3 -1
JoeMowa była o wyciąganiu kasy, więc skoro zabawka rozwijająca twórczość i kreatywność może wyciągać kasę z kieszeni rodziców nie gorzej niż Hello Kitty, to nie można powiedzieć, że wyciąganie kasy przesądza o negatywnej ocenie danej zabawki.
[14] Re: Piekielny japoński kotek
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.03.2013, 11:44:36, odpowiedź na #13, oceny: +2 -2
GrisznakPłacenie za coś, co jednak przynosi w dłuższym terminie jakieś korzyści, to już inwestycja. Trudno za taką uznać Hello Kitty, która jako marka służy tylko i wyłącznie do opróżniania kieszeni.
[15] Re: Piekielny japoński kotek
Soark [*.internetia.net.pl], 11.03.2013, 11:56:48, odpowiedź na #14, oceny: +1 -0
SoarkMasz rację, ale raczej nie o zarzut wyciągania kasy od rodziców się tu rozchodzi. Jakby nie patrzeć to spora część "marek" dla dzieci działa w ten sposób co Hello Kitty, nie mówiąc o tym że każdy produkt ma z założenia jak najlepiej zarabiać.
[18] Re: Piekielny japoński kotek
Guile [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2013, 12:24:26, odpowiedź na #14, oceny: +15 -1
GuileA co wibratorami Hello Kitty? Wyciągają kasę z kieszeni i dają długoterminową przyjemność. Twój argument jest inwalidą.
[20] Re: Piekielny japoński kotek
GREY [*.eimperium.pl], 11.03.2013, 13:06:23, odpowiedź na #18, oceny: +7 -1
GREYMasturbacja jest ZUA!
[19] Re: Piekielny japoński kotek
The Roku [*.adsl-surfen.hetnet.nl], 11.03.2013, 12:34:24, odpowiedź na #14, oceny: +6 -2
The RokuIdąc tym tokiem rozumowania, prawie każda zabawka dla dziecka to opróżnianie kieszeni, w końcu pluszowy miś czy samochodzik też nie rozwijają...
[29] Re: Piekielny japoński kotek
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 11.03.2013, 19:08:03, odpowiedź na #19, oceny: +0 -1
Hitsu MayukiJa bym powiedział, że samochodziki jednak rozwijają wyobraźnię.
[40] Re: Piekielny japoński kotek
rep [*.hkidnt01.ap.so-net.ne.jp], 12.03.2013, 02:43:15, odpowiedź na #29, oceny: +3 -0
repNawet kawał kija albo kocyk z Hell'o Kitty może rozwijać wyobraźnię, kwestia podejścia.
[44] Re: Piekielny japoński kotek
The Roku [*.adsl-surfen.hetnet.nl], 12.03.2013, 18:20:46, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
The RokuOczywiście, że tak, tak samo może to zrobić zabawka Hello Kitty, jak i każda inna.
W sumie to wszystko może rozwinąć wyobraźnię...
[7] Re: Piekielny japoński kotek
Tuminure [*.inet-siec.pl], 11.03.2013, 11:28:30, oceny: +28 -0
TuminureW tym newsie mamy 3 filmiki, które trwają 14:30 - jak powszechnie wiadomo, w symbolu szatana liczba 6 występuje dokładnie 3 razy. Nie bez znaczenia jest też sama długość filmu, gdyż -1+4+3+0 = 6.

Czwarty film trwa 5:55, co również jest jawnym nawiązaniem do szatana. Poprzez obniżenie każdej szóstki w znaku szatana o jeden, autor filmu chce przekazać, że jest podległy szatanowi.

Szatan jest wszędzie, strzeżmy się wszyscy. Zaraz konklawe, po którym czarny papież zasiądzie na tronie.
[9] Re: Piekielny japoński kotek
Vulcan [*.mielec133.tnp.pl], 11.03.2013, 11:32:18, odpowiedź na #7, oceny: +5 -0
VulcanBiada nam wszystkim..... :)
[11] Re: Piekielny japoński kotek
Tuminure [*.inet-siec.pl], 11.03.2013, 11:33:13, odpowiedź na #9, oceny: +5 -0
TuminureZaiste.
[34] Re: Piekielny japoński kotek
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 11.03.2013, 21:22:30, odpowiedź na #11, oceny: +6 -2
Marność nad marnościami.
Gdyby ktoś się pokusił o akt trollizmu wartego zapamiętania to wlazłby z wytwornicą dymu na kaplicę Sykstyńską.
[60] Re: Piekielny japoński kotek
Tuminure [*.inet-siec.pl], 15.03.2013, 08:52:34, odpowiedź na #34, oceny: +2 -1
TuminureJa sie dziwie, że Greenpeace nie zatkał im tych kominów jeszcze...
[61] Re: Piekielny japoński kotek
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 15.03.2013, 20:35:24, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Boją się o swe nieletnie dzieci.
[8] Re: Piekielny japoński kotek
Vulcan [*.mielec133.tnp.pl], 11.03.2013, 11:31:37, oceny: +9 -1
VulcanEch, widać nie mają większych problemów. Zajęliby się np. głodnymi dziećmi, a nie szukaniem nieistniejących problemów.
[17] Re: Piekielny japoński kotek
Guile [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2013, 12:23:14, odpowiedź na #8, oceny: +19 -2
GuileJa tam bym wolał żeby księża się dziećmi jednak nie zajmowali. Nie ważne czy są głodne, czy się je dokarmia. ;)
[47] Re: Piekielny japoński kotek
Przemoc [*.dynamic.chello.pl], 12.03.2013, 23:14:35, odpowiedź na #8, oceny: +2 -0
PrzemocGłodnymi dziećmi? Przecież nie ma ich w POlsce.

"Polska przezwyciężyła kryzys, ma najlepsze wskaźniki w UE poza bezrobociem. [...] Ja pamiętam jak ja chodziłem do szkoły, to wtedy rzeczywiście jedzenie, jak ktoś miał bułkę, kawałek czekolady, to było »daj gryza«, »daj kęsa«. Myśmy grali w piłkę, była przerwa, żeśmy wszystki szczaw cały wyjedli z nasypu i wszystkie śliwki, ulęgałki, tzw. mirabelki się mówiło, żeśmy jedli. Dzisiaj te wszystkie gruszki, śliwki, ulęgałki leżą, nikt tego nie zbiera. Chłopaki grają w piłkę na tych samych boiskach. Szczawiu nikt nie zjada... Ja nie mogę słuchać tego o głodnych, o przynajmniej 800 tysięcy głodnych dzieciach."

Najwidoczniej są jedynie dzieci leniwe i niezaradne...
[51] Re: Piekielny japoński kotek
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 13.03.2013, 01:04:45, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
Autor zacytowanego tekstu jest - łagodnie mówiąc - stuknięty. Jako dowód empiryczny proponuje mu najedzenie się do syta szczawiem.
A jeśli ktoś chce to wyjeżdżać z polityką to niech sobie uzmysłwi że Niesiol jako taki może stanowić jedynie kontrast a nie obraz całego ugrupowania - chyba że byłby jego wodzem, umysłem, wzorem. Tyle polityki.

A to co niesioł opowiada to pół prawdy - nawet jak ktoś nie pamięta tych czasów, niech pomyśli logicznie. Opisuje to co smarkacze robili włócząc się w wolnym czasie - nie pisze że był to ich jedyny obiad. Ot demagogia towarzyszu Przemoc.
[10] Re: Piekielny japoński kotek
rep [*.hkidnt01.ap.so-net.ne.jp], 11.03.2013, 11:32:25, oceny: +10 -0
repTo bardzo smutne, że słowo "hello" ma w sobie piekło. Prawdopodobnie cały świat już od dawna czci szatana : (

Ciekawe, czy anglojęzyczni księża unikają tego pozdrowienia.
[12] Re: Piekielny japoński kotek
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.03.2013, 11:35:14, odpowiedź na #10, oceny: +10 -0
GrisznakW alternatywnie mają "Hail".
[16] Re: Piekielny japoński kotek
Kirika [*.chelmnet.pl], 11.03.2013, 12:13:41, oceny: +2 -0
KirikaAż słów do tego brakuje. Jak im się tak nudzi to niech usunął ze sklepów z pierwszego widoku pornogazetki, a nie pokemony i Hello Kitty. Ale pogratulować wytrwałości w dążeniu do celu! Znalazł szatana tam, gdzie ja nawet nie podejrzewałam :D
[30] Re: Piekielny japoński kotek
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 11.03.2013, 19:09:30, odpowiedź na #16, oceny: +7 -0
Hitsu MayukiŻe jeszcze nie zajrzał do Atomówek to cud.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[38] Re: Piekielny japoński kotek
eltomas [*.city.net.pl], 11.03.2013, 23:34:25, odpowiedź na #21, oceny: +2 -5
eltomasi jeszcze ukrywa posty ;). idź się lecz.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[23] Re: Piekielny japoński kotek
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2013, 14:52:26, oceny: +9 -0
VampirciaMy na pewno żyjemy w XXI wieku?
[25] Re: Piekielny japoński kotek
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.03.2013, 15:56:00, odpowiedź na #23, oceny: +15 -0
GrisznakMy tak, pytanie, czy on też? Może to jakiś podróżnik w czasie?
[24] Re: Piekielny japoński kotek
Fenek Alfa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2013, 15:35:09, oceny: +6 -6
Fenek Alfa"Karcenia chłopcu nie żałuj, gdy go rózgą uderzysz, nie umrze".
Jedyne słuszne słowa. Widziałem na własne oczy dzieciaki z podstawówki kurzące jak Etna. Wychowanie Bezstresowe = Wychowanie Bez Głowy.

A z reszty mam niezłą bekę.
[39] Re: Piekielny japoński kotek
bo tak [149.241.82.*], 12.03.2013, 02:12:05, odpowiedź na #24, oceny: +7 -1
bo takProblem to nie wychowanie bezstresowe, ale brak jakiegokolwiek wychowania i te wszystkie nowe ideologie o tym, że nie należy karcić, bo się zabija prawdziwą osobowość dziecka (WTF?) czy coś w ten deseń.

Mimo wszystko jestem przeciwna biciu i dziwię się, że takie słowa padły z ust tego, pożal się Boże [sic!], duchownego. Jestem za karceniem słownym i tłumaczeniem.
[53] Re: Piekielny japoński kotek
AnonFan [193.243.154.*], 13.03.2013, 13:50:40, odpowiedź na #39, oceny: +4 -0
Z dzieckiem należy przede wszystkim dużo rozmawiać i tłumaczyć mu dlaczego czegoś nie należy robić, a nie, że nie rób tego, bo tak, bo twoja babcia też mi tego zakazywała.

A co do HELLo Kitty, to o mało nie spadłem z krzesła, jak przeczytałem tego niusa.

Co tam, miliony dzieci na świecie oglądały Batmana, włącznie ze mną. Wszyscy spłoniemy w piekle! xD
[62] Re: Piekielny japoński kotek
The Roku [*.adsl-surfen.hetnet.nl], 19.03.2013, 11:37:25, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
The RokuŚwięta racja.
Mam wrażenie, że dla niektórych istnieją tylko dwa wyjścia, albo bicie albo "bezstresowe wychowanie", przez które rozumieją pozwalanie dziecku na wszystko, tak, jakby nie było nic pomiędzy...
[26] Re: Piekielny japoński kotek
Otaq [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2013, 16:00:01, oceny: +1 -3
Wszystko jestem w stanie zrozumieć... ale Batman? Łapy precz od Batmana!
[27] Re: Piekielny japoński kotek
ACDC [193.200.150.*], 11.03.2013, 17:16:04, oceny: +15 -0
Ma rację. Zaczyna się od Hello Kitty, a kończy na hentai night na konwencie.
[31] Re: Piekielny japoński kotek
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 11.03.2013, 19:10:56, odpowiedź na #27, oceny: +4 -0
Hitsu MayukiAlbo na praktycznych konkursach yaoi/yuri. Ciekawe, był na którymś konwencie praktyczny konkurs hentai ?
[32] Re: Piekielny japoński kotek
Guile [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2013, 19:14:16, odpowiedź na #31, oceny: +7 -0
GuileBył Hentajowy Contest Dubbingowy Live, który w sumie można do tego zaliczyć. ;)
[54] Re: Piekielny japoński kotek
AnonFan [193.243.154.*], 13.03.2013, 13:53:20, odpowiedź na #32, oceny: +0 -1
Pamiętam ten konkurs z Animatsuri 2 xD Nie ma to jak efekty specjalne typu klaskanie rękami podczas, gdy partnerzy na kranie ten tego w pozycji na p... xD
[33] Re: Piekielny japoński kotek
Dred [*.adsl.inetia.pl], 11.03.2013, 20:34:54, odpowiedź na #31, oceny: +5 -0
Odbywają się regularnie, nieoficjalnie w sleeproomach XD
[37] Re: Piekielny japoński kotek
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 11.03.2013, 22:58:58, odpowiedź na #33, oceny: +3 -1
Hitsu MayukiCzyli panem et circenses zeszło do podziemia. Cóż, prawda, pamiętam pierwszą noc na Mokonie 2, kiedy to obudziłem się, bo odbywały się..."igrzyska" w sleepie.
[35] Re: Piekielny japoński kotek
Joe [*.dynamic.chello.pl], 11.03.2013, 21:47:15, oceny: +0 -0
JoeW pracy filmiki oglądałem na wyrywki, teraz słucham sobie całości i słyszę, że jeszcze pokemonom i smoczym kulom się dostało.
[36] Re: Piekielny japoński kotek
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 11.03.2013, 22:35:49, odpowiedź na #35, oceny: +8 -1
Z Pokemonami to już tradycja.

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[43] Re: Piekielny japoński kotek
Tuminure [*.inet-siec.pl], 12.03.2013, 15:30:47, odpowiedź na #42, oceny: +7 -0
TuminureA może by tak po prostu usuwać takie wpisy...
[49] Re: Piekielny japoński kotek
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 12.03.2013, 23:18:26, odpowiedź na #35, oceny: +1 -0
Akurat DB to dość zboczone anime. Bulma nie tylko pokazała pupę, ale i cycki (chociaż nie wiem czy tego nie wycięli we francuskiej wersji). A Goku/Master Roshi co chwilę kogoś macał.

A na Pokemony też by się coś znalazło. Wygooglaj "pokemon controversies".
[41] Re: Piekielny japoński kotek
bo tak [149.241.82.*], 12.03.2013, 02:51:19, oceny: +11 -0
bo takWcale a wcale nie zaskoczyło mnie, że pan ksiądz dopatruje się zagrożenia w najniewinniejszych nawet zabawkach i filmach.
Co mnie dziwi, to że - za przeproszeniem - pieprzy głupoty na tematy, w których powinien być obeznany, tematy ściśle religijne. W obrządku wschodnim stawia się świecę żeby komuś zaszkodzić? Co za bzdury, bycie duchownym powinno zobowiązywać do obeznania się w temacie innych odłamów chrześcijaństwa - bo chodzi oczywiście o prawosławie i grecki katolicyzm (które notabene nie występują jedynie za granicami Polski, ale i w ich obrębie) - w obu tradycjach stawia się świece, które symbolizują ofiarę Bogu. Wygadywanie takich głupot to już plucie do własnego gniazda, zwłaszcza że, o ile prawosławie istnieje sobie niezależnie, o tyle Cerkiew Greckokatolicka uznaje autorytet papieża, więc jest niejako częścią Kościoła Rzymskokatolickiego.

Cała reszta naprawdę nie zaskakuje. Może Hello Kitty, i Kung Fu Panda trochę, ale nie powiem, żebym się jakoś oburzyła, wzbudza to raczej politowanie. I nie dziwię się, że potem te dzieci (a z nimi i dorośli) nie chcą chodzić do kościoła, skoro do tego stopnia próbuje się kontrolować ich życie, że nawet zabawek się zabrania.
[45] Re: Piekielny japoński kotek
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 12.03.2013, 21:05:32, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
Każdy orze jak może - a religia też musi się w jakiś sposób sprzedać. Jak jest źle to "klient" sam szuka, w innym przypadku trzeba go nakierunkować. Powinno być to dostatecznie oczywiste dla każdego po tonach reklamy i marketingu wpychanego wszędzie i wszelkimi drogami.
Problem jest tylko w tym że nadajecie księdzu jakąś specjalną rangę czy misję.
[55] Re: Piekielny japoński kotek
AnonFan [193.243.154.*], 13.03.2013, 14:00:16, odpowiedź na #41, oceny: +2 -0
Ciekawe co by było gdyby wziął na warsztat starego Hellsinga, który jako, że obiegał od oryginału, to miał parę kwestii dość obrazoburczych. Ultimate też mógłby tu i ówdzie podpaść.

Pewnie każdy widz, który poleciłby to komuś, to zostałby uznany za siewcę herezji i dostałby ekskomuniką w twarz xD
[48] Re: Piekielny japoński kotek
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2013, 23:18:16, oceny: +3 -1
LeviathanTo on umie obslugiwac komputer? :P
Przeciez to dzielo szatana, ktore omamilo umysly setek milionow dzieci i doroslych na calym swiecie :P
[56] Re: Piekielny japoński kotek
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 13.03.2013, 14:34:14, odpowiedź na #48, oceny: +5 -1
Pewnie ma specjalny model z Watykanu, ochrzczony i wyegzorcyzmowany.
[57] Re: Piekielny japoński kotek
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 14.03.2013, 00:41:39, odpowiedź na #56, oceny: +2 -0
Hitsu Mayukito model, którego używał Bruce Almighty
[50] Re: Piekielny japoński kotek
Sune [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2013, 23:28:39, oceny: +0 -0
Sunei wszystko jasne! zanikam przez satanistycznego kotka!!!!!!!!
[52] Re: Piekielny japoński kotek
nyakawaidesu [*.ghnet.pl], 13.03.2013, 02:14:33, oceny: +1 -0
Lepiej pojde jeszcze raz ogladne Indexa, i nie bede niszczyl sobie pieknej wizji koscola katolickiego
[58] Re: Piekielny japoński kotek
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 14.03.2013, 11:34:20, odpowiedź na #52, oceny: +0 -3
Fanserwis z loli zakonnicą. :)

http://anidb.net/ perl-bin/animedb.pl?show= character&charid=870
[59] Re: Piekielny japoński kotek
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.03.2013, 17:20:23, oceny: +0 -0
RyujiAleż to smutne, może jednak niektórzy powinni być przymusowo leczeni?
Powered by WashuOS