header imageheader imageheader image
{Wydarzenie}
ShinCon przełożony
Autor: L_143, Data: 06.07.2012, 12:12:12
L_143Niestety musimy zmienić termin radomskiego konwentu ShinCon. Nowym terminem będzie 8-9 września. Nie dzieje się to z winy organizatorów, lecz dziwnej ustawy naszego państwa dotyczącej imprez masowych. Wszystko jest gotowe, więc mamy, aż 2 miesiące, by jeszcze bardziej dopracować każdy szczegół. Mam nadzieję, że Ci co przyjadą nie będą zawiedzeni.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 107 dodaj

[1] Re: ShinCon przełożony
Vulcan [*.mielec133.tnp.pl], 06.07.2012, 12:36:42, oceny: +45 -0
VulcanLOL, szkoda, że nie poinformowaliście ludzi w dniu konwentu. Może mały konkurs pt. "kto odwoła konwent bliżej godziny rozpoczęcia". Takimi ruchami nie buduje się zaufania do nowotworzonej "marki".
[31] Re: ShinCon przełożony
kojolis [*.cable.smsnet.pl], 06.07.2012, 17:02:08, odpowiedź na #1, oceny: +15 -0
kojolisPrzełożony ? a nie lepiej odwołać...
[48] Re: ShinCon przełożony
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 23:04:51, odpowiedź na #31, oceny: +22 -0
Odwołanie ogłoszą 7 września o 23.
[2] Re: ShinCon przełożony
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 06.07.2012, 12:38:01, oceny: +28 -0
GrisznakNormalnie magia...
[3] Re: ShinCon przełożony
Vulcan [*.mielec133.tnp.pl], 06.07.2012, 12:39:48, odpowiedź na #2, oceny: +24 -0
VulcanPrzyzwoitość nakazuje poinformować ludzi choćby na tydzień przed imprezą, że jej nie będzie.
[14] Re: ShinCon przełożony
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 06.07.2012, 14:51:41, odpowiedź na #3, oceny: +10 -0
GrisznakDzisiejsza młodzież?
[20] Re: ShinCon przełożony
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 16:03:34, odpowiedź na #14, oceny: +11 -1
AragornPLJako reprezentant "dzisiejszej młodzieży" (świeżo upieczony dwudziestolatek) niestety zgadzam się z tym. Z roku na rok jest coraz gorzej, dobrym materiałem referencyjnym były kolejne roczniki pojawiające się w liceum. Już wtedy byłem przerażony, a może być tylko gorzej, albo tak mi się wydaje.
Starość nie radość i te dzieciaki jakieś coraz gorsze. Pocieszające, że jeszcze zachowały się nieliczne przypadki, prezentujące jakiś poziom.
^(zrzędzenie ramola)^
[32] Re: ShinCon przełożony
Morg [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 17:09:35, odpowiedź na #2, oceny: +20 -0
MorgMój Mały Konwent: Wykręt to Magia
[43] Re: ShinCon przełożony
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 21:47:32, odpowiedź na #32, oceny: +4 -0
AtoMan...w krainie mangi butthurt dzień i noooc!
[4] Re: ShinCon przełożony
Sadakot [*.toya.net.pl], 06.07.2012, 12:45:07, oceny: +16 -1
SadakotMoże zróbmy listę konwentów, które nie zostaną odwołane ... :)
[5] Re: ShinCon przełożony
Kolo_z_Wrocka [*.adsl.inetia.pl], 06.07.2012, 13:01:00, oceny: +21 -2
Kolo_z_WrockaMoże coś mnie ominęło, ale "dziwna ustawa" obowiązuje chyba od kilku lat w stanie obecnym (tzn. teraz z okazji Euro chyba były jakieś zmiany dot. spożywania alkoholu, ale sam kształt ustawy na ile kojarzę został taki jaki był).
Także jest to ewidentna wina organizatorów, ignorantia iuris nocet. Zwłaszcza, że temat ustawy o imprezach masowych był przy organizacji wielu konwentów poruszany (niektóre zresztą przez tę ustawę się nie odbyły, patrz BAKA bodajże 3 lata temu), także nie tłumaczcie się czymś takim; po prostu daliście ciała.
[21] Re: ShinCon przełożony
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 16:04:51, odpowiedź na #5, oceny: +2 -0
AragornPLSeconded. Co do BAKI - to była ta w 2009, dobrze pamiętam, jaka akcja odchodziła ;d
[30] Re: ShinCon przełożony
Morg [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 16:50:22, odpowiedź na #5, oceny: +1 -0
Morg> (tzn. teraz z okazji Euro chyba były jakieś zmiany dot. spożywania alkoholu, ale sam kształt ustawy na ile kojarzę został taki jaki był)

No właśnie. A jak to tak – szynk(on) bez alkoholu? :P
[39] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 06.07.2012, 18:58:00, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
gabrielMaksymalnie 3,5%, tylko sprzedaż, bez wnoszenia samodzielnego na teren, oraz nadal zabronione są "twarde opakowania".

Zmieniły się w sumie głównie przepisy odnośnie szybszego egzekwowania prawa w przypadku chuligaństwa, głównie stadionowego (co tak na marginesie mówiąc bardzo ułatwiło organizację imprez na Euro; wiem z autopsji ;).

Jednakże moim pytaniem jest: co ma ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych do konwentu którego limit miejsc z pewnością nie przekroczy 1000 osób ? :)

Siema ściema ? :>
[58] Re: ShinCon przełożony
Swietłana [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2012, 15:42:03, odpowiedź na #39, oceny: +0 -3
SwietłanaMa i to więcej niż Ci sie wydaje :)
Impreza masowa to taka, której liczba uczestników przekracza 300 osób lub 500 jeśli podciągnąć to pod imprezę artystyczno- rozrywkową.
Dziwię się bardzo, że organizatorzy nie sprawdzili tego, że każda impreza powinna być zgłoszona maksymalnie miesiąc przed w służbach takich jak: policja, straż pożarna, pogotowie oraz w odpowiednim urzędzie ( w zależności pod co podlega budynek ) tj. urząd miasta, starostwo, urząd gminy...
Skoro ludzie się biorą za organizacje takiego przedsięwzięcia to powinni sprawdzić ustawy, jak nie wiedza to uwierzcie mi, że to żaden problem spytać kogoś kto ma doświadczenie w organizowaniu konwentów.
[62] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 07.07.2012, 19:21:25, odpowiedź na #58, oceny: +2 -1
gabriel300 osób moja droga to próg dla imprez sportowych odbywających się w halach. Próg osób poza tym wbrew ustawie niekoniecznie jest jedynym kryterium definiującym czy jest to impreza masowa.

Nie zmienia to faktu, iż organizatorzy moim zdaniem ostro ściemniają podając wyssany z palca powód.
[67] Re: ShinCon przełożony
Swietłana [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2012, 01:23:44, odpowiedź na #62, oceny: +1 -2
SwietłanaCzytamy, że imprezą masową NIE jest impreza między innymi
"organizowana w szkołach i placówkach oświatowych przez zarządzających tymi szkołami i placówkami"
Czyli, żeby nie było masówki szkoła musiałaby być organizatorem, a w 99% przypadków nie jest.
Ustawa wyraźnie zaznacza, że każda inna impreza w budynku powyżej 500 osób, zbliżona opisowo do konwentu (o charakterze artystyczno - rozrywkowym a nie sportowym bo konwent imprezą sportową raczej nie jest), JEST imprezą masową.
Dodatkowo gdyby była to impreza darmowa na terenie budynku oświaty to też można by myśleć, że zgodnie z ustawą to nie masówka ale jak wiadomo konwenty są biletowane :)
Ew jakby w statucie szkoły było napisane, że przeznaczeniem budynku sa konwenty to też nie podchodzi :D (no wiesz jak np teatr czy kino jeśli jest tam seans lub spektakl to nie jest masówka gdyż do tego jest budynek przeznaczony i działa cały czas na tych samych zasadach i z tymi samymi zabezpieczeniami. - nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć :D )

Gdybym nie musiała zdawać egzaminu z tej ustawy i nie znałabym jej - nie wypowiadałabym się :)

No ale organizatorzy mają 2 miesiące na zapoznanie się z ustawą i spacer do służb tak, że pewnie nikt się nie zawiedzie :)
[68] Re: ShinCon przełożony
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2012, 02:36:09, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
>Czyli, żeby nie było masówki szkoła musiałaby być organizatorem, a w 99% przypadków nie jest.

Ale organizatorem może być na wpół np. starostwo albo gmina.
[69] Re: ShinCon przełożony
Gairu [*.dynamic.chello.pl], 08.07.2012, 04:58:47, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
GairuBrawo, znasz w jakimś stopniu ustawę o bezpieczeństwie organizacji imprez masowych, ale ta ustawa nie jest jedyną, która definiuje imprezy. Ustaw pochodnych i nawiązujących jest od pyty i ciutciut. Jedna ustawa nie definiuje wszystkiego od razu, a dla dobrego interpretowania danej ustawy trzeba znać jeszcze szereg innych. Jest od cholery sposobów, by tą "dziwną" ustawę ominąć i organizować imprezę na kilka tysięcy osób, która nigdy nie zostanie potraktowana jako impreza masowa. Na ustawy wszelkiego typu nie można patrzeć jednowymiarowo, bo nigdy tak z nimi nie jest. Tak więc radzę się zapoznać z innymi ustawami.
[72] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 08.07.2012, 14:53:49, odpowiedź na #69, oceny: +1 -1
gabrielKomentarz agresywny, jak na Rogera przystało. Ale trochę racji masz (wait... wtf i am saying ?! O_O)
[92] Re: ShinCon przełożony
Gairu [*.dynamic.chello.pl], 10.07.2012, 12:52:56, odpowiedź na #72, oceny: +2 -0
GairuŚwiat się kończy...
[85] Re: ShinCon przełożony
michalzxc [*.e-wro.net.pl], 09.07.2012, 22:23:29, odpowiedź na #69, oceny: +0 -3
Nonsens. Gdy ustawa czegoś nie definiuje, to masz rację. Ale gdy ustawa coś wyłącza, to wszystkie ustawy, starsze od tej ustawy które mówią inaczej są nie ważne. A ustawa o imprezach masowych to "nówka" z 2009 roku.
[86] Re: ShinCon przełożony
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 09.07.2012, 23:09:47, odpowiedź na #85, oceny: +0 -1
Lex posterior generalis non derogat legi priori speciali. W ogóle problem obowiązywania prawa jest nieco bardziej skomplikowany niż to przedstawiłeś ;)
[90] Re: ShinCon przełożony
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.07.2012, 00:38:29, odpowiedź na #86, oceny: +2 -1
Dobra, Ty się lepiej naucz liczyć jak trzeba.
[88] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 09.07.2012, 23:39:22, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
gabrielRealia są realiami. Niektórzy z nas zbyt długo w tym siedzą, aby ich nie znać ;)
[94] Re: ShinCon przełożony
michalzxc [*.e-wro.net.pl], 10.07.2012, 14:59:10, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
Realia realiami, a prawo prawem. Gdy prawo jest po mojej stronie to robię swoje, a jeśli po fakcie urząd miasta zdecyduje się na polemikę w kwestii interpretacji przepisów na drodze sądowej, to niech tak będzie.
[71] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 08.07.2012, 14:52:45, odpowiedź na #67, oceny: +1 -0
gabrielAle ty mi nie musisz nic tłumaczyć. Ja bardzo dobrze to znam ;). Masz bardzo dużo racji, jednakże opierasz się tylko na jednej ustawie i jej dosłownej interpretacji. A w imprezach, nawet tych stricte masowych wcale nie jest zawsze wszystko wedle ustawy.
[84] Re: ShinCon przełożony
michalzxc [*.e-wro.net.pl], 09.07.2012, 22:19:44, odpowiedź na #58, oceny: +1 -2
"Art. 3. Ilekroć w ustawie jest mowa o:
1) imprezie masowej - należy przez to rozumieć imprezę masową artystyczno-rozrywkową, masową imprezę sportową, w tym mecz piłki nożnej, o których mowa w pkt 2-4, z wyjątkiem imprez:
a) organizowanych w teatrach, operach, operetkach, filharmoniach, kinach, muzeach, bibliotekach, domach kultury i galeriach sztuki lub w innych podobnych obiektach,"

Czyli wynajmując pomieszczenia w domach kultury imprezą masową się nie jest w myśl ustawy
[89] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 09.07.2012, 23:52:14, odpowiedź na #84, oceny: +3 -2
gabrielPoza starymi imprezami które robiliśmy wiele lat (10+) temu w YMCA Gdynia (MnSy) i naprawdę nielicznymi lokalnymi wyjątkami, nie przypominam sobie, aby jakikolwiek konwent był organizowany w miejscu innym niż szkoła. Prawdopodobnie dlatego, iż domy kultury są obiektami za małymi i nie do końca przystosowanymi do tego typu imprezy.
Licytacja na kopiowanie cytatów z ustawy nie doda tobie prestiżu.
[91] Re: ShinCon przełożony
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 10.07.2012, 11:02:34, odpowiedź na #89, oceny: +4 -0
VampirciaAicon był organizowany w domu kultury. A także wiele krakowskich konwentów i to nie tak dawno temu.
[97] Re: ShinCon przełożony
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.07.2012, 21:26:23, odpowiedź na #91, oceny: +2 -0
DoliSolvay - tę nazwę powinien każdy kojarzyć :) Sześć Magnificonów, Hax, B-XMassy i coś tam pewnie jeszcze się znajdzie.
[98] Re: ShinCon przełożony
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 10.07.2012, 23:38:11, odpowiedź na #97, oceny: +2 -0
VampirciaJeszcze Hidecon i Shadow Project. A pewnie oprócz tego coś by się znalazło.
[99] Re: ShinCon przełożony
Gairu [*.dynamic.chello.pl], 11.07.2012, 00:14:51, odpowiedź na #98, oceny: +2 -0
GairuDwa pierwsze Ecchicony i Otakony. Jeszcze bodajże Geneticony.
[100] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.181.1.255.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 11.07.2012, 05:53:50, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
gabrielZnajdźcie mi więcej niż 3 takie obiekty w Polsce, które nie są szkołami i nadają się pod konwenty o pojemności powyżej 500 osób ;).
[104] Re: ShinCon przełożony
Gairu [*.dynamic.chello.pl], 11.07.2012, 17:31:35, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
GairuEcchicon 2, DK Świt, 570 osób. :P A tak na serio to Mokon był w BOK-u, a tam było koło 800 osób, ale przez wrodzoną uprzejmość wolałem pominąć;)
[101] Re: ShinCon przełożony
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.07.2012, 11:18:31, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
GrisznakTrzy Geneticony, dwa ...Cony.
[93] Re: ShinCon przełożony
michalzxc [*.e-wro.net.pl], 10.07.2012, 14:48:24, odpowiedź na #89, oceny: +1 -0
"licytacja na kopiowanie cytatów z ustawy nie doda tobie prestiżu"
Jaka znowu licytacja? Jedyna merytoryczna rozmowa może polegać na przedstawianiu artykułów ustawy lub orzeczeń sądów jeśli takowe były.
Jeśli uważasz, że nie mam racji w tym miejscu (bo np jest inna ustawa mówiąca inaczej), to zacytuj podstawę prawną lub orzeczenie sądu.
[95] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.07.2012, 15:02:29, odpowiedź na #93, oceny: +2 -0
gabrielNie będę nic cytował, gdyż wolę stosować w praktyce niż w dyskusji. Know-how też nie zdradzam, gdyż nie jestem do tego upoważniony :).

Odbiegamy od meritum newsa. Impreza się nie odbędzie, organizatorzy dali ciała, wymyślili z dupy powód, nie podali szczegółów. Case closed.
[103] Re: ShinCon przełożony
AvantaR [195.222.103.*], 11.07.2012, 16:00:17, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
AvantaRYokkon 2 na pewno nie był w szkole. Wszystkie Asucony też nie były w szkołach. Także trochę przesadzasz z tym.
[105] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.182.92.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 12.07.2012, 07:37:06, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
gabrielNo to wniosek jest taki, że organizatorzy konwentów to dupy, skoro się upierają tak na te szkoły non stop ;)
[106] Re: ShinCon przełożony
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.07.2012, 10:34:25, odpowiedź na #105, oceny: +1 -0
Nie, konwentowicze to dupy, bo będą marudzić, że nie mają noclegu za darmo na miejscu.
[107] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 14.07.2012, 01:00:30, odpowiedź na #106, oceny: +1 -0
gabrielA kto ich tego nauczył ?
[74] Re: ShinCon przełożony
marcin- [*.dynamic.chello.pl], 08.07.2012, 15:52:03, odpowiedź na #5, oceny: +3 -0
To prawda. Organizatorzy powinni wymyślić jakąś bajeczkę o ludziach-jaszczurach sabotujących konwenty, jak to ostatnio jest w modzie, żeby ukryć swoje niedociągnięcia i swoją ekstremalną indolencję.
[80] Re: ShinCon przełożony
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 09.07.2012, 16:56:13, odpowiedź na #74, oceny: +0 -1
Ludzie - jaszczury ?

Fandomowy Spider-manie, gdzie jesteś ?
[6] Re: ShinCon przełożony
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 06.07.2012, 13:01:26, oceny: +27 -0
Nie wypowiadam się zwykle w takich sprawach, ale lol. Dziwna ustawa... świetne wytłumaczenie.
[7] Re: ShinCon przełożony
Aldar [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 13:03:35, oceny: +21 -0
AldarLudzie narzekali na nadmiar imprez - a tu się okazuję, że nadmiaru żadnego nie ma, bo i tak połowa się nie odbywa :P
[8] Re: ShinCon przełożony
Hitsu Mayuki [*.centertel.pl], 06.07.2012, 13:20:01, odpowiedź na #7, oceny: +10 -0
Hitsu Mayukimożecie poczuć się dumni :D
[18] Re: ShinCon przełożony
NaNiKo [*.home.aster.pl], 06.07.2012, 15:44:58, odpowiedź na #8, oceny: +10 -0
NaNiKoTa, robimy co w naszej mocy, żeby dało się odwołać konwent na 3h przed otwarciem, żeby wygrać konkurs na najpóźniej odwołaną imprezę :D

Przepraszam.
[23] Re: ShinCon przełożony
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 16:07:17, odpowiedź na #18, oceny: +5 -0
AragornPLBędziemy lepsi! Ludzie dowiedzą się u bram, ew. pocałują klamkę ;)

Zastanawia mnie, czy już będą ekstremalni koczownicy na ~9h przed rozpoczęciem konwentu pod drzwiami, jak to było na Ecchi 5. Co najlepsze, oni byli z Warszawy. Chciało im się w ten upał o_O'
[26] Re: ShinCon przełożony
NaNiKo [*.home.aster.pl], 06.07.2012, 16:24:29, odpowiedź na #23, oceny: +3 -0
NaNiKoBędą.
[44] Re: ShinCon przełożony
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 06.07.2012, 22:15:52, odpowiedź na #23, oceny: +3 -0
Hitsu Mayukiwtedy uczestnicy wezmą ekipę na zbiorowe wyjście w plener, z udziałem dobrego napitku ;3
[57] Re: ShinCon przełożony
NaNiKo [*.home.aster.pl], 07.07.2012, 14:38:06, odpowiedź na #44, oceny: +2 -0
NaNiKoDobrego napitku i pięknych kobiet.
Marzyciel xD
[65] Re: ShinCon przełożony
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 08.07.2012, 00:30:33, odpowiedź na #57, oceny: +2 -0
Hitsu Mayukidobra, widzę, że jedna się zgłosiła, teraz napitek ;3
[22] Re: ShinCon przełożony
Olhado [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 16:05:05, odpowiedź na #7, oceny: +2 -2
Olhadoto i tak o połowę za dużo
[24] Re: ShinCon przełożony
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 16:08:04, odpowiedź na #7, oceny: +3 -0
AragornPLNie ilość, a jakość się liczy, Aldarze :]
[9] Re: ShinCon przełożony
Mianda [*.adsl.inetia.pl], 06.07.2012, 13:57:51, oceny: +22 -0
Mianda"Nie dzieje się to z winy organizatorów, lecz dziwnej ustawy naszego państwa dotyczącej imprez masowych."

TO WSZYSTKO WINA TUSKA I TYCH OSZIOŁOMÓW Z PO TYLKO JKM !!!11!1

A tak na serio, to byście chociaż otwarcie powiedzieli, że daliście dupy, bo teraz to brzmi tak żałośnie, że aż boli.
[61] Re: ShinCon przełożony
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 07.07.2012, 19:10:04, odpowiedź na #9, oceny: +2 -5
whiskasKORWIN KRUL BO KELTHUZ TAK MUWI
blok na capsa ssie

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[33] Re: ShinCon przełożony
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 17:24:34, odpowiedź na #10, oceny: +18 -7
Łżesz, karaczany walczą o to, by nasze konwenty były lepsze, żeby wyjebać z nich kurestwo i gejostwo i zjebów, żeby Polska była lepsza i konwenty były lepsze i żeby JPF wydawał dobre mangi i żeby Shinji nie był na zawsze ciotą.
[75] Re: ShinCon przełożony
marcin- [*.dynamic.chello.pl], 08.07.2012, 15:56:13, odpowiedź na #10, oceny: +6 -1
Jeden tłumaczy się ustawą, drugi sabotażystami z kosmosu... czekam aż znajdzie się jakiś organizator z honorem, który po prostu przyzna, że zawiódł i przeprosi wszystkich. To co się dzieje jakaś parodia.
[87] Re: ShinCon przełożony
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 09.07.2012, 23:11:39, odpowiedź na #10, oceny: +0 -1
2/10, bo się zaśmiałem.
[11] Re: ShinCon przełożony
Gairu [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 14:43:36, oceny: +21 -0
GairuFajnie, że zmieniliście datę imprezy na stronie. Szkoda, że nie napisaliście ani słowa o tym, że termin został zmieniony i tak się przyłożyliście do tej "aktualizacji", że nie zmieniliście dat pod głównym ogłoszeniem dotyczącym konwentu, jak i regulaminie. Pewnie w innych miejscach też nie zmieniliście niczego.

Poza tym rotfla złapałem. Nie wiem co do małego konwentu może mieć ustawa o organizacji imprez masowych? To ilu osób się spodziewaliście? 1000? 2000? Nowa impreza w dodatku z tak kiepskim marketingiem mogła co najwyżej się spodziewać 200, może 300 osób. Imprezy masowe zaczynają się od 500 osób, a jeśli masz głowę na karku, to ustawa nie będzie dotyczyć nawet imprezy na 10000 osób. Natomiast najprawdopodobniej prawda jest taka, że jeszcze parę dni temu nie chciało wam się nic robić, tym bardziej, że polegliście na poletku miejsca, a przynajmniej tak myślę, skoro do tej pory nic nie podaliście. Natomiast wczoraj naszło was objawienie, w którym zdecydowaliście się przenieść imprezę o dwa miesiące, żeby ją jednak zrobić. Przykro mi, ale nie tędy droga. Normalnie bym się nie wtrącał, ale cała ta sytuacja jest tak bardzo z dupy, że aż mnie coś skręca.
[13] Re: ShinCon przełożony
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 06.07.2012, 14:49:57, odpowiedź na #11, oceny: +9 -1
Psujesz Roger :)
[16] Re: ShinCon przełożony
defełe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 15:15:01, odpowiedź na #11, oceny: +14 -3
Zastanawiam się, czy tą informację na stronę pisał gimnazjalista...

>>Zmiana terminu wynika nie z winy organizatorów, ale z dziwnej ustawy naszego państwa dotyczącej imprez masowych.

"dziwna ustawa"

>>Wszystko jest gotowe,

czyli konwent bez zmian? czyt. pkt. niżej.

>>i do tego mamy aż 2 miesiące, by dopracować każdy najdrobniejszy szczegół.

Wyklucza pierwszą część tego zdania złożonego.
Jeżeli jest coś do dopracowania to znaczy, że nie wszystko jest gotowe.

>>Mam nadzieję, że nie będziecie zawiedzeni

Mam nadzieję, że czujecie się ośmieszeni.

>>;)

:D :P ^^ :*

Tak gdyby ktoś się zastanawiał jaki jest poziom notki ze strony.

No i kolejny konwent na którym dzień przed orgowie stwierdzają że się nie odbędzie.
Kpina z ludzi.
[42] Re: ShinCon przełożony
hakman4 [94.42.248.*], 06.07.2012, 20:42:00, odpowiedź na #11, oceny: +2 -1
hakman4Dziwne rzeczy się dzieją...
Shincon zapowiadał się w moich oczach jako mały konwent mangowy w Radomiu. I chyba nie było słychać żadnych zgrzytów, po za zmienioną konwencją i nazwą. xD
A teraz gadają o "pewnej ustawie", która im w tym przeszkodziła. Sorry,ale nawet Magi(con)off mógł się odbyć od strony prawnej,ale ponieśli porażkę od strony organizacyjnej , nie znajdując szkoły.
Przyznaję,że to zdecydowany wykręt ;/ . Mogli poinformować o wiele wcześniej społeczność fandomową.
[12] Re: ShinCon przełożony
Morg [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 14:48:10, oceny: +13 -0
MorgŚmiechłem hardo.
[15] Re: ShinCon przełożony
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 06.07.2012, 14:52:56, oceny: +26 -0
GrisznakJehowcy.
Karaluchy.
Ultrakatole.
Dziwna ustawa.
...
Marsjanie?
[17] Re: ShinCon przełożony
Lord Raven [*.ip.netia.com.pl], 06.07.2012, 15:26:26, odpowiedź na #15, oceny: +7 -1
Jak to miało być haiku to chyba nie wyszło :)
[29] Re: ShinCon przełożony
Morg [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 16:43:19, odpowiedź na #17, oceny: +21 -0
MorgDziwna ustawa –
to w Sejmie karaczany.
Jehowi u drzwi.
[25] Re: ShinCon przełożony
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 16:11:20, odpowiedź na #15, oceny: +4 -0
AragornPLWniosek? Wymówka zawsze się znajdzie, mniej lub bardziej wiarygodna, ale jednak.
[45] Re: ShinCon przełożony
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 06.07.2012, 22:17:47, odpowiedź na #15, oceny: +3 -0
Hitsu MayukiGeje
Turki
[46] Re: ShinCon przełożony
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 22:27:36, odpowiedź na #45, oceny: +11 -0
Nieprzychylny układ planet.
Najazd Amiszów.
Plaga szarańczy.
Japońscy mordercy delfinów.
Pigmeje z Kotliny Kongo.
...
Hiszpańska Inkwizycja.
(Tego się nikt nie spodziewał, co?)
[49] Re: ShinCon przełożony
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 06.07.2012, 23:32:07, odpowiedź na #46, oceny: +6 -3
Hitsu MayukiPingwiny z Madagaskaru
Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej
Koko Koko
[56] Re: ShinCon przełożony
Road Runner [213.155.191.*], 07.07.2012, 14:29:01, odpowiedź na #49, oceny: +5 -0
Mangowcy.
[76] Re: ShinCon przełożony
marcin- [*.dynamic.chello.pl], 08.07.2012, 16:04:17, odpowiedź na #15, oceny: +1 -1
O co chodzi z jehowcami?
[79] Re: ShinCon przełożony
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 08.07.2012, 23:32:53, odpowiedź na #76, oceny: +2 -2
To nie istotne. Za (z/n)awracanie dupy na ulicach i pukanie do drzwi można na nich zwalić wszystko :)
[81] Re: ShinCon przełożony
Inalion [*.net.autocom.pl], 09.07.2012, 18:21:43, odpowiedź na #79, oceny: +5 -1
Przepraszam Cię młodzieńcze, ale czy masz może chwilkę dla Jezusa Chrystusa?
[82] Re: ShinCon przełożony
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.07.2012, 18:32:21, odpowiedź na #81, oceny: +3 -0
bit.ly/NbJe8F
[83] Re: ShinCon przełożony
Shippo~ [94.42.242.*], 09.07.2012, 21:50:23, odpowiedź na #79, oceny: +0 -2
Shippo~Więc sugerujesz, że jestem odpowiedzialna za przełożenie ShinConu? ;_;
[19] Re: ShinCon przełożony
jolik [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 15:59:56, oceny: +12 -0
jolikAż mnie kusi,żeby zapytać który następny?
[51] Re: ShinCon przełożony
Yoruki [*.dynamic.mm.pl], 07.07.2012, 01:02:01, odpowiedź na #19, oceny: +1 -1
Yorukija stawiam na TejCon, potem może Omakai i Japan X-Mas na koniec ;)
[52] Re: ShinCon przełożony
Gairu [*.dynamic.chello.pl], 07.07.2012, 12:12:55, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
GairuZ tym drugim nie byłbym taki pewien, reszta mnie nie interesuje.
[66] Re: ShinCon przełożony
kurizu [*.iwacom.net.pl], 08.07.2012, 01:22:50, odpowiedź na #52, oceny: +3 -0
kurizuZa Omakaiem stoi sam Rydzyk xD! z nim nie zadrzecie :]
[27] Re: ShinCon przełożony
HΛЯPΛGŌN [*.183.237.27.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 06.07.2012, 16:36:50, oceny: +7 -1
HΛЯPΛGŌNImpreza masowa. Dla mnie tylko kojarzy się z woodstockiem. Oni grupkę fanów m&a w szkole przy telewizorze nazywają imprezą masową.
[28] Re: ShinCon przełożony
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 06.07.2012, 16:37:49, oceny: +5 -0
Cóż, przynajmniej w końcu jakiś przesiew się robi i zostają ci, którzy potrafią robić konwenty.
[34] Re: ShinCon przełożony
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 17:26:06, odpowiedź na #28, oceny: +4 -0
To akurat kwestia tego, żeby zostali ci, którzy chcą robić na poważnie. Umiejętności przyjdą z czasem.
[35] Re: ShinCon przełożony
yo [*.205.39.152.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 06.07.2012, 17:44:28, odpowiedź na #34, oceny: +2 -0
To ci którzy robią konwenty obecnie robią je niepoważnie?
[36] Re: ShinCon przełożony
Morg [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2012, 17:50:51, odpowiedź na #35, oceny: +6 -0
MorgOczywiście że nie. Odwołanie konwentu na dzień przed jest przecież jak najbardziej poważne i dobitnie pokazuje jak bardzo orgowie szanują swoich klientów.
[37] Re: ShinCon przełożony
Yo [*.205.39.152.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 06.07.2012, 17:55:48, odpowiedź na #36, oceny: +6 -1
Nie no, ale przecież robienie konwentów to pestka. Wystarczy, że pojedziesz na jeden i już wiesz wszystko, możesz działać :)
[38] Re: ShinCon przełożony
mądra [*.21.rev.vline.pl], 06.07.2012, 18:32:32, odpowiedź na #37, oceny: +6 -1
po co wogóle jechać wystarczy ze ktos ci powie ,ze jest fajnei i juz wiesz wszystko
[40] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 06.07.2012, 19:08:50, odpowiedź na #37, oceny: +8 -1
gabrielNiestety takie przeświadczenie jest coraz modniejsze w "fandomie" :)
[53] Re: ShinCon przełożony
mądra [*.21.rev.vline.pl], 07.07.2012, 13:23:51, odpowiedź na #40, oceny: +0 -1
powaznie tak uważasz?
[55] Re: ShinCon przełożony
Darya [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2012, 14:18:04, odpowiedź na #53, oceny: +0 -1
DaryaZnam taki przypadek...
[60] Re: ShinCon przełożony
gabriel [*.unknown.vectranet.pl], 07.07.2012, 19:01:24, odpowiedź na #53, oceny: +3 -1
gabrielJa tak nie uważam... ja to widzę ;>
[54] Re: ShinCon przełożony
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 07.07.2012, 14:13:42, odpowiedź na #40, oceny: +7 -1
CELL767Pal licho jak będą chociaż na jednym. Teraz mnóstwo ludzi chce robić konwent nie będąc na żadnym.
[59] Re: ShinCon przełożony
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2012, 18:49:32, odpowiedź na #54, oceny: +14 -0
Nawet na swoim.
[63] Re: ShinCon przełożony
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 07.07.2012, 20:49:47, odpowiedź na #59, oceny: +17 -0
Przez internet.

Uptade: I najlepiej przedstawione w formie Simsów / RTS z wyskakującymi okienkami w stylu:

" Konwentowicze narzekają na brak socjalu "
" Masz za mało helperów "
" Został złożony nowy donos "
" Twoi helperzy nic nie robią "
" Czy na pewno chcesz usunąć ten panel ? "
" Odkryto nową dramę "
" Uwaga, na twoim konwencie grasuje oddział karaczanów. Czy chcesz wysłać helperów ?"
" Uwaga, odwołanie konwentu w tym momencie może obniżyć twój poziom szacunku. Kontynuować ? "

No i oczywiście:
" Masz za mało surowców"
Dobra, żartowałem ;)
[96] Re: ShinCon przełożony
qzin [*.dynamic.chello.pl], 10.07.2012, 20:45:00, odpowiedź na #63, oceny: +1 -1
+1 ;)
[102] Re: ShinCon przełożony
Accoun [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.07.2012, 15:59:59, odpowiedź na #63, oceny: +1 -0
"Wybudować więcej zigguratów".:-P

W sumie, jakbym umiał, to nawet zacząłbym coś takiego robić.
Ale nie umiem. ;-/

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[47] Re: ShinCon przełożony
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 23:02:19, oceny: +0 -1
RyujiNormalnie szok, któż mógł się tego spodziewać?!

Widzę, że konwent przesunięty idealnie na termin TejConu...
[64] Re: ShinCon przełożony
Accoun [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2012, 00:07:31, odpowiedź na #47, oceny: +5 -0
Może wiedzą, że TejCon będzie odwołany? ;-/
[50] Re: ShinCon przełożony
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2012, 23:56:20, oceny: +23 -1
DoliChyba sobie kupię niższe krzesło, bo jak znowu pierdolnę na ziemię tak jak dzisiaj, to ktoś tu marnie skończy :)
[70] Re: ShinCon przełożony
Suzushii [*.dynamic.chello.pl], 08.07.2012, 12:12:52, oceny: +3 -1
SuzushiiI jeszcze jeden i jeszcze raz!
Dziwi mnie jeszcze że nikt nie otworzył zakładów na to który konwent się nie odbędzie i na ile godzin przed. Nieźle by się można było na tym obłowić.
[73] Re: ShinCon przełożony
OBNAŻAMNIEPRAWDĘ [*.dynamic.chello.pl], 08.07.2012, 15:47:35, oceny: +2 -2
"Nie dzieje się to z winy organizatorów"
kłamstwo. umowa nie została podpisana, bo organizator to ciamajda i leniuch.
[77] Re: ShinCon przełożony
AvantaR [*.252.54.42.internetia.net.pl], 08.07.2012, 17:54:41, oceny: +5 -1
AvantaRKtoś się tym przejął? Kolejna mizernie zapowiadająca się impreza pewnie zniknie z mapy konwentowej, zanim się na niej pojawi.
[78] Re: ShinCon przełożony
Kolo_z_Wrocka [*.adsl.inetia.pl], 08.07.2012, 20:16:39, odpowiedź na #77, oceny: +11 -1
Kolo_z_WrockaTu może nie, ale na pewno było kilka osób, które chciały iść na ten konwent (zresztą, często przy okazji takich małych imprez ludzie piszą później w komentarzach, że był to ich pierwszy konwent, że super się bawili itd. - nieważne, że konwent kiepski, ale w sumie dużo osób pierwsze konwenty wspomina wyjątkowo dobrze). I takich osób szkoda :(
Powered by WashuOS