Niusy Teksty Galerie Plikownia |
{Wydarzenie} BALCON - informacje organizacyjne Autor: Lord Raven, Data: 09.07.2009, 17:25:51, Źródło: www.balcon.pl Konwent BALCON odbędzie się już za kilka dni. Również za klika dni zakończy się nasza atrakcja promocyjna, więc osoby, które wyrażały niezadowolenie z ilości reklam BALCONU, będą mogły wreszcie odetchnąć z ulgą :) Z duma informujemy też, że nasz konwent został objęty HONOROWYM PATRONATEM PREZYDENTA MIASTA CHORZÓW. Pragniemy przekazać Wam garść istotnych naszym zdaniem informacji, o których jako nasi potencjalni uczestnicy, wiedzieć powinniście: ZAKUP WEJŚCIÓWEK NA MIEJSCU - W związku z powtarzającymi się prośbami organizatorzy konwentu zdecydowali się na uruchomienie puli wejściówek dostępnych na miejscu w dniu konwentu. Liczba dostępnych wejściówek wynosi 200 sztuk (wejściówki 2 dniowe - cena 30zł). Jednocześnie zachęcamy do rezerwowania miejsc, gdyż tylko rezerwacja daje 100% pewność otrzymania wejściówki i udziału w imprezie. Aby zakupić wejściówkę prosimy o przygotowanie danych osobowych (imię nazwisko) oraz dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego Waszą tożsamość. PLANY - Dla wygody naszych konwentowiczów publikujemy PLAN KONWENTU. Mamy nadzieję, że pomoże on Wam w optymalnym rozplanowaniu Waszego pobytu na imprezie. - Dla osób nie zmotoryzowanych stworzyliśmy PLAN DOJAZDU. Mamy nadzieję, że okaże się on dla Was przejrzysty i czytelny. PLAN BUDYNKU - Pobierz PLAN BUDYNKU i poznaj swoje otocznie. DATY: - Przypominamy, że dzień 15 lipca 2009 jest ostatnim dniem w którym przyjmujemy rezerwacje oraz wpłaty. Jeśli z jakiegoś powodu nie uda się Wam opłacić rezerwacji do tego dnia, to prosimy o zgłoszenie się do punktu informacyjnego przy akredytacji na konwencie w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Jeśli natomiast dokonaliście wpłaty po tym terminie i nie została ona uwzględniona przez system RAMIEL, to prosimy również o zabranie ze sobą dowodu wpłaty. - 10 lipca 2009 jest ostateczną data nadsyłania zgłoszeń na COSPLAY. Zgłoszenia realizowane są poprzez SYSTEM RAMIEL. Kliknięcie podanego łącza doprowadzi Was prosto do formularza rejestracji. Jeżeli chcecie zgłosić scenkę to prosimy o kontakt z KOORDYNATOREM COSPLAYU. - 10 lipca 2009 jest również ostatnim dniem, w którym możecie zgłosić chęć udziału w atrakcji 'MAM COSPLAY'. Aby to zrobić należy skontaktować się z KOORDYNATOREM ATRAKCJI 'MAM COSPLAY' OTWARCIE BUDYNKU I ODBIÓR WEJŚCIÓWEK - Budynek zostanie otwarty dla przyjezdnych od godziny 7 rano 18 lipca 2009 tj. w sobotę. - Osoby posiadające akredytację w systemie RAMIEL proszone są o ustawienie się w kolejce do stanowisk akredytacji NA LEWO OD WEJŚCIA DO BUDYNKU (będą one specjalnie oznaczone). - Osoby nie posiadające rezerwacji, chcące dokonać zakupu wejściówki na konwencie proszone są o ustawienie się w kolejce NA WPROST OD WEJŚCIA DO BUDYNKU - Osoby, które dokonały, ale nie opłaciły rezerwacji są proszone o BEZPOŚREDNIE UDANIE SIĘ DO PUNKTU INFORMACYJNEGO (również specjalnie oznaczonego) INFORMACJA KOORDYNATORA WIELKIEGO BALU IMPERIALNEGO Wszystkie wielkie rody naszego imperium, które chcą się zaprezentować na balu proszone są o zgłaszanie się. Każdy ród może wystawić jedną parę damsko-męską [nie może być to para, która przebrana jest w dwa stroje męskie lub żeńskie. Para musi posiadać osobnika w stroju męskim i w stroju żeńskim]. Wystarczy wysłać maila na adres mjeremy@wwff.pl w temacie wpisując "Bal - przedstawienie" i przysłać w jaki sposób macie zostać przedstawieni [chodzi o podanie imion, ksywek z wymyślonymi nazwiskami rodowymi. Oczywiście niech będą w konwencji np. jak tutaj TUTAJ. Podczas balu odbędzie się prezentacja, w której zapisane pary przejdą środkiem sali przed oblicze Imperatora. Ostateczne potwierdzenie zgłoszeń będzie się odbywać na konwencie. Oraz przypominam, że na bal nie ma zapisów. Wszelkie pytania proszę kierować na adres mjeremy@wwff.pl Tańcami oficjalnymi, które zaprezentowane będą na początku zostały walc angielski i wiedeński. Przez cały bal będzie możliwość zatańczenia rożnych tańców. OGŁOSZENIA DROBNE - Dziewczęta, które chciałby wziąć udział w pokazie Gothic Lolita oraz Japan Street Fashion, w charakterze modelek, proszone są o zgłoszenie się podczas konwentu do SHUICHI - W STREFIE H lub o wcześniejszy KONTAKT. W imieniu zarówno organizatorów z ramienia stowarzyszenia HIKARI jak i WWFF oraz HIDOI TEAM zapraszamy Was serdecznie na konwent. Do zobaczenia w Chorzowie. Dodaj do: Zobacz takżePowiązane tematy: Balcon. Nasze publikacje:
Inne serwisy: KomentarzeIlość komentarzy: 62 dodaj [1] Re: BALCON - informacje organizacyjne
yunato [*.ssp.dialog.net.pl], 09.07.2009, 17:42:16, oceny: +0 -0 Już widzę te zawiedzione miny ludzi, którzy zostaną odprawieni z kwitkiem po wydaniu tych 200 wejściówek ;) Nie wiem, jak dla mnie jak jest limit to już trzymać się tylko rezerwacji~ No, ale Wasz wybór, pewnie jakąś tam politykę w tym macie. Odpowiedz [22] Re: BALCON - informacje organizacyjne
A no taką, że do tej pory nie sprzedało się tyle wejściówek w rezerwacji, ile oczekiwali, czyli szukają każdego sposobu, żeby to odkuć. [62] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Cóz za potwarz ;) Dajemy jedynie możliwośc tej grupie która twierdzi że system rezerwacji jest be ;) Znajcie łaskę Zjednoczonego Imperium [2] Re: BALCON - informacje organizacyjne
"Liczba dostępnych wejściówek (na miejscu) wynosi 200 sztuk." - Będzie powtórka z Magnificonu VI. *PSTRYK* Przyjedzie grubo ponad 200 myśląc, że "jakoś" uda im się wejść. [3] Re: BALCON - informacje organizacyjne
I właśnie w taki sposób wszystkie najważniejsze informacje, traktujące o konwencie, powinny zostać zebrane do kupy i jasno wszystkim przedstawione. Dobra robota! :) [4] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[7] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Tam są takie chodniki wąskie że jak sobie tak pomyśle to by wyglądało jak kolejka za mięsem w latach komunizmu XD klimatycznie ;) [9] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Plan budynku - FIXED. [21] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[26] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[5] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[8] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[10] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Obiecuje ci solennie, że wersja w informatorze jest o wiele bardziej przejrzysta. Ta rozpiska ma wyłącznie charakter poznawczy i rzeczywiście jest bardzo surowa. [11] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[6] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Dajcie spokój, te 200 wejściówek to jest naprawdę dużo jak na rezerwową pulę ;p Rezerwacje zamknięte zostaną na 3 dni przed konwentem, to jest środek przyszłego tygodnia i nie wierzę, że znajdzie się 200 mangowców, którzy w środę jeszcze nie będą wiedzieć, czy będą w stanie przyjechać. Tak więc nawet jak będzie pstrykanie, to tylko kara za głupotę ;] [12] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Heeeee nie ogarniam tego planu atrakcji o_O Tyle trudnych decyzji do podjęcia, z której atrakcji zrezygnować na rzecz innej;P [13] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[15] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Część pewnie pamięta jeszcze zeszłoroczne Magni, kiedy ci, którzy wejściówek nie dostali skłonni byli do rękoczynów na tych, którym się udało. Z punktu widzenia osoby, która siedziała wtedy na kasie przyznaję, że był niezły sajgon. Z drugiej strony istnieje potencjalna możliwość, że ludzie z drugiego końca Polski przyjadą i dowiedzą się, że miejscówek już nie ma i ktoś im o tym będzie musiał powiedzieć. Choć osobiście nie mając pewności wejścia na konwent nie pakowałbym się w kilkugodzinną podróż. W każdym razie, mam nadzieję, że sytuacja z M6 się nie powtórzy i wszystko będzie szło spokojnie ale rozumiem tych, którzy się boją. [16] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Dlatego właśnie zalecamy rejestrację. Wejściówki na miejscu to ostatnie koło ratunkowe, dla tych, którym z różnych przyczyn nie udało się dokonać rezerwacji, w możliwie bliskiej odległości od miejsca odbywania się imprezy. [18] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Wasze wyjście z tej sytuacji, tj. możliwość rezerwacji z opłaceniem na miejscu, jest świetne imo Oo Anyway ja jakoś się nie martwię o tyłki innych XD Gdyby każdy dbał o siebie byłoby dobrze, a tak ludzie szukają trochę zaczepki ;x Kurde, doczekać się nie mogę XD Nie wiem kiedy tak czekałam na konwent jako CAŁY KONWENT a nie np. cosplay :3 [23] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Widzisz, Ty to wiesz, ja to wiem, ale jak to mówiło Ani Mru Mru "któż zrozumie zachowanie tłumu". Mam dziwne przeczucie, że teraz ludzie z czystego lenistwa zleją rezerwacje "bo po co, skoro można kupić na miejscu". I jak się potem połowa nie dostanie to będzie się ciskać na organizację, że śmieli ich nie wpuścić. [25] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[14] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Dla mnie tam wszystko jest czytelne (jeżeli chodzi o plan konwentu) przynajmniej jak się powiększy. Naprawdę widziałam gorsze:D. Uo. I mam ten sam problem. Co wybrać. I jeszcze trzeba by przynajmniej chwilę na stoiska i jedzenie znaleźć. Ale w końcu takie problemy to norma^^. No to do zobaczenia! (jak przetrawam rekrutację na studia;p) Ps:ciekawi mnie ile osób na bal pójdzie...no nic sukienkę wezmę i zobaczymy;). [17] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[27] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Oj, w kilku miejscach tabelka sie zesrała (11h hcd? ;> ), ale mozna sie chyba bylo domyslic, o ile mialo sie wiecej niz 10 lat badz punktow IQ. W innym miejscy w informatorze byla tez rozpiska godzinowa, wiec jak ktos nie byl pewien, to lecial pod panelowke sprawdzic, albo wytezal intelekt przy czytaniu tych kilku innych stron informatora. ;] [47] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[19] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Sam bym chętnie poszedł na bal, ale wiezienie garnituru przez 200km mi się jakoś nie uśmiecha :P [20] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[28] Re: BALCON - informacje organizacyjne
a mi sie nie usmiecha taniec z facetem albo wiezienie dwoch strojow T_T Damn it. Garnitur to jeszcze nie taka masakra... [29] Re: BALCON - informacje organizacyjne
A kobiety wiozą wielgachne balowe suknie ;P Daj spokój, garnitur to pikuś ;) [42] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Przekonaliście mnie, damn it! :D Może być sama marynarka? [31] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[32] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[33] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[37] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[24] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Takie małe matematyczne zboczenie odnośnie błędów :) "PLAN BUDYNKU - Pobierz PLAN BUDYNKU i poznaj swoje otocznie." ~otoczenie [30] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[34] Re: BALCON - informacje organizacyjne
To ja się tylko zapytam: Czy będzie jakiś plan budynku ? [35] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Zapewne w informatorze konwentowym. [36] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Jest w treści newsa. [41] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Fakt, jest. Mój błąd. [38] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[39] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Na teren konwentu zabrania się wnoszenia i posiadania napojów alkoholowych, środków odurzających, psychotropowych i toksycznych, materiałów wybuchowych i wyrobów pirotechnicznych. Zabrania się również wnoszenia broni i wszelkich przedmiotów mogących być uznanych za niebezpieczne. Muszą one zostać oddane w depozyt ochrony przy akredytacji. Broń używana podczas atrakcji konwentu Balcon może zostać wniesiona tylko za zgodą. Jak to z tą bronią będzie? Bo chcę szablę wziąć na bal, ale nie wiem, czy jest sens ją przez pół Polski wieźć tylko po to, żeby leżała u ochrony przez całą imprezę. [40] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[43] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[44] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Ops nie zauważyłem tego planu 0_0 Czytanie się kłania ;] Dziękuje za pomoc. [45] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[46] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[48] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[55] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[49] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[50] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Kuuuuuurde chwała tym, którzy dotrą samochodem na miejsce bez problemów. W 3d torów tramwajowych, wszędzie płatne parkingi i ogólnie specyficzny plan komunikacji miasta utwierdzają mnie w przekonaniu, że po konwencie prędko się tam nie pojawię:P A właśnie, będzie taka możliwość, żeby stanąć autem na parkingu szkolnym, czy raczej trzeba walczyć o miejsce na mieście? [51] Re: BALCON - informacje organizacyjne
@up Witamy na Śląsku... A do tematu. Czy w każdym sleep'ie [lub gdzie] będzie można zagotować wodę? Wiem trochę głupie pytanie ale pierwszy raz będę uczestniczyć w takiej imprezie. [52] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Hehe pewnie będzie można, o ile weźmiesz własną grzałkę...;] [53] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Ja też będę pierwszy raz na konwencie i też samochodem :D A w sprawie gotowania wody, oto cytat z forum WWFF: "Będzie herbaciarnia na konwencie i dostęp do wrzątku." A tak w ogóle, przyjeżdżacie dokładnie na 7.00, czy ileś tam czasu wcześniej albo może na jakąś inną godzinę? [54] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Właśnie się zastanawiam, bo w sumie atrakcje są chyba od 10, z drugiej strony może być spora kolejka i wtedy na te atrakcje się nie zdąży, jeżeli się nie przybędzie odpowiednio wcześnie. Najbardziej mnie wkurzają te parkingi. 2zł godzina i naliczają do 18.00. Przyjedź o 7.00 i jesteś ok 22zł w plecy:| [58] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[56] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[61] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[57] Re: BALCON - informacje organizacyjne
[59] Re: BALCON - informacje organizacyjne
Acha... Mam nadzieje że przynajmniej wodę będzie można sobie nalać z WC'ta ^^ | Użytkownik Szukacz Radio Gorące niusy
|