header imageheader imageheader image
{Rynek}
Kawaii nr 2/2005
Autor: Joe, Data: 03.02.2005, 00:18:07, Źródło: Kawaii
JoeKawaii nr 2/2005We wszystkich dobrych punktach z prasą dostępny jest już lutowy numer obecnie jedynie słusznego magazynu o mandze i anime. Spis treści prezentuje się następujaco:

ANIME
06 Beyblade – drużyna Majestics
08 Poznaj Hamtaro!
10 Yu-Gi-Oh! – karcianka
11 Duel Masters – gra karciana
12 Sonic X – dr Eggman
14 Shin-chan – bohaterowie
15 Yu-Gi-Oh! – nowe odcinki
16 SailormoonS
17 Anime TV Guide
17 Episode Guide: Yu-Gi-Oh!

MANGA
22 Full Metal Alchemist – manga
31 Lodoss – RPGowa manga
32 Nowości na rynku – recenzje
34 Komiks: Space Camp odc.8

FANDOM
37 Konwenty: Pantsu
38 Kawaii Kontakt
38 KSK – listy czytelników
41 Manga Fun!

GAMES
43 Sonic
44 Gundam Seed
45 Game News
45 Internet

JAPAN
46 Droga miecza
47 J-news
48 Lekcja języka japońskiego – nauka
49 Rysuj z Kawaii – Metabee

INFO
04 News
19 Fight
36 Manga Test
42 Top Ten
50 Zapowiedzi
51 Manga X

PLAKATY
Hamtaro i Pokemon

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Kawaii.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 44 dodaj

[1] Re: Kawaii nr 2/2005
KariNComA [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 10:52:22, oceny: +0 -0
KariNComAZ calym szacunkiem dla Kawai.. To smutne, jakze smutne..
+{K}+
[2] Re: Kawaii nr 2/2005
Himura [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 11:26:05, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
HimuraNo cóż niestety całkowicie się z tobą zgadzam! (A miało być tak pięknie ;)
[3] Re: Kawaii nr 2/2005
Ayumii [*.4-net.pl], 03.02.2005, 11:36:36, oceny: +0 -0
Kupię dla tych ekstra plakatów z pokiemonem i hamtaro..Żałosne, kto kupuje gazetę, która pisze zawsze o tym samym ?
[14] Re: Kawaii nr 2/2005
Greahtor [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 15:48:18, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Greahtor kto kupuje gazetę, która pisze zawsze o tym samym ?


DZIECI!!! nie potraficie zrozumieć, że Kawaii zmieniło target? nie rozumiem wszystkich, którzy piszą "żałosne, to jest złe" bla bla bla. gazeta zmieniła target i LOGICZNYM jest, że nie jest skierowana do odbiorców 16+. czy naprawdę trzeba to tak łopatologicznie tłumaczyć?
[20] Re: Kawaii nr 2/2005
Pea [*.netia.com.pl], 03.02.2005, 18:57:34, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
PeaMasz racje, ale ile mozna walkowac te same pozycje? Czy te dzieci nie rozumieja, ze w kolko to samo czytaja, tylko w nowej oprawie?
[24] Re: Kawaii nr 2/2005
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 21:03:25, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
kpt. Harlock"Masz racje, ale ile mozna walkowac te same pozycje?"

może i racja, ale mnie to nie przeszkadza. bo nie kupuję :P
[31] Re: Kawaii nr 2/2005
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.02.2005, 15:41:04, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
TiberA to stare Kawaii nie pisało do znudzenia o SM, DB i Evie?
[29] Re: Kawaii nr 2/2005
xippon [*.gdynia.mm.pl], 05.02.2005, 00:52:55, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
xipponchyba bardziej do 13+ niż 16+ :) a tytuł z powodzeniem mógłby być "Yu-Gi-Oh-zyn"
[4] Re: Kawaii nr 2/2005
Oliv [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 11:44:18, oceny: +0 -0
OlivNiestety nasza szara rzeczywistosc.... fandom polski jest skazany na chyba NAJBARDZIEJ ambitne anime jakie mozna spotkac Pokemono podobne... szkoda mi ze sie drzewa marnuje...
[5] Re: Kawaii nr 2/2005
Himura [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 11:58:15, oceny: +0 -0
HimuraMr Jedi widzisz "to" i nie grzmisz?
[6] Re: Kawaii nr 2/2005
froger3 [*.proterians.net.pl], 03.02.2005, 12:08:36, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
froger3to zes zajechal....
[7] Re: Kawaii nr 2/2005
teplex [80.51.31.*], 03.02.2005, 12:26:45, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Dobrze zajechał, Jedi się za głowę łapie i myśli: "Jak mogło dojść do tego?". Dla mnie Kawaii mogłoby nie istnieć, taka szmira że aż stra ch. Jeszcze troche a w naszych pięknym kraju zapomną o takich pokemonach itp. i nie będą mieli o czym pisać. Wtedy może w końcu zaczną produkować coś co nie będzie tylko marnowaniem drzew jak ktoś napisał.
[8] Re: Kawaii nr 2/2005
froger3 [*.proterians.net.pl], 03.02.2005, 13:19:22, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
froger3Tylko jakos czytelnicy woleli kupowac Kawaii anizeli Mangazyn.. Dziwne nie? Skoro Jedi to taki mega-super koles to czmeu nie zrobil pisma które by sie dobrze sprzedawało i triumfowało w kioskach? MZ zalegał wrecz na półkach tam gdzie był dostępny..
Pozatym nie wiem czy czytaleś pewną ciekawą rzecz, która dość neidawno wyplnela na fora i ircowe kanaly(chodzi o tekst Jediego w sprawie KAwaii). Takiego samochwalstwa dawno nei widziałam.
Mnie wogóle śmieszy że na temat pisma dla dzieci i "mniejszej" młodzieży wypowiadaja sie Ci do których ono skierowane nie jest. Natomiast samej redakcji kawaii można pogratulować bo uczciwej walki na polu mz/kawaii..
i to by było na tyle...
[10] Re: Kawaii nr 2/2005
Himura [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 14:10:05, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
HimuraProszę się nie pogniewać, ale gdyby było to (stworzenie magazynu)takie proste to co drugi z nas byłby pewnie red. nacz. takowegoż, czyż nie? ;) Nie twierdze, że Jedi jest kimś niezastąpionym, ale doceniam to co zrobił, a że z Mangazynem nie wyszło, no cóż..., a jakby na to nie patrzeć miał on jednak swoich czytelników (w tym i moją skromną osóbkę) - choć jak widać było nas (czytelników) za mało Także Jedi dzięki za to co było, a co przyniesie przyszłość zobaczymy. Mnie jednak obecna forma Kawaii zdecydowanie nie interesuję (choć sentyment pozostał)! Redakcji Kawajca życzę mimo wszystko powodzenia. I tym pragnę (ze swojej strony) temat zakończyć.
[12] Re: Kawaii nr 2/2005
froger3 [*.proterians.net.pl], 03.02.2005, 15:16:03, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
froger3ALeż sie nei pogniewam :)
Owszem masz racje, ale zobacz że do prowadzenia pisma nie tylko znajomosc m/a jest potrzebna ale też jak i praw rynku.
A z tym były chyba kłopoty bo pomysły jak ta nieszczęsna prenumerata, a potem zmiana częstotliwości ukazywania się pisma do mądrych nie należą... Ja też byłam czetliniczką MZ ale do czasu zmiany częstotliwosci bo 12 zł na miesiac za pismo to moim zdaniem stanowczo za drogo...I chyba nie tylko ja tak uważam...

Forma KAwaii'a mnie też nei interesuje, ale np. kolegów mojego małego brata już bardziej i oni czytają tą gazete.

Tak apropo dziecinności Kawaii'a, jak ktoś wczesniej wspomnial, czy to nei za kadencji Jedi'ego dołączono daszki mangowe?:P (na których wielu dopisywało sobie "I love Hentai";)
[30] Re: Kawaii nr 2/2005
Kret_polny [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.02.2005, 23:35:48, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Tak apropo dziecinności Kawaii'a, jak ktoś wczesniej wspomnial, czy to nei za kadencji Jedi'ego dołączono daszki mangowe?:P (na których wielu dopisywało sobie "I love Hentai";)

Tak, za jego kadencji. Ale jakie były później protesty, żeby takich prezentów już więcej nie dołączali. :)
[35] Re: Kawaii nr 2/2005
SenriganBT [*.katowice.sdi.tpnet.pl], 06.02.2005, 18:40:52, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Fro - pewnie nie przez to, że "kawaii" kupowalo wiecej osob MZ padl, tylko przez cenę - przez z nia duza czesc czytelnikow zrezygnowala z zakupu.
[37] Re: Kawaii nr 2/2005
froger3 [*.proterians.net.pl], 08.02.2005, 11:53:47, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
froger3nie przeczytales dokladnie mojej wypowiedzi ;) też o tym pisałam..
[9] Re: Kawaii nr 2/2005
kurak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 13:30:24, oceny: +0 -0
jakich argumentów byście nie użyli to i tak jedno jest pewne w kawaii nie ma co czytać zresztą artykuły zajmują tam chyba kilka linijek
[32] Re: Kawaii nr 2/2005
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.02.2005, 15:42:48, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
TiberChyba nie.
[11] Re: Kawaii nr 2/2005
Ran [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 14:24:52, oceny: +0 -0
RanCzy ktoś pamięta jeszcze afery typu: 'Zbyt dziecinna okładka!' lub 'Czemu dajecie daszek!'? Bo ja pamiętam doskonale ^^...
[13] Re: Kawaii nr 2/2005
gosc [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 15:42:09, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Yu-Gi-Oh! iwanna more of Yu-Gi-Oh! dzieki wam moj kawajcu
[27] Re: Kawaii nr 2/2005
tz4r [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.02.2005, 14:43:47, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
O_o
[28] Re: Kawaii nr 2/2005
Ran [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.02.2005, 15:24:59, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Ran???
[40] Re: Kawaii nr 2/2005
Neptun [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.02.2005, 21:30:34, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
NeptunZe co????????????????
[33] Re: Kawaii nr 2/2005
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.02.2005, 15:43:32, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
TiberNo jak nie jak tak. Przecież to chwilę temu było.
[15] Re: Kawaii nr 2/2005
Pansuke Imori [217.8.190.*], 03.02.2005, 16:15:25, oceny: +0 -0
Czy koffani nie mogą poczekać cierpliwie do marca, kiedy na rynku ukaże się nowe pismo?
[16] Re: Kawaii nr 2/2005
Mizuumi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 17:37:07, oceny: +0 -0
MizuumiWyczuwam tu *pewien* sarkazm, czy mi sie zdaje, Joe-san?

A Froger-chan nie powinna sie tak rzucac. Do cholery, Ci ktorzy maja glos i sie wypowiadaja (bo juz umieja pisac np.) w znacznej odsetce bojkotuja Bakaja. No nie trafia do nas, bo jest skierowane do masowego odbiorcy. A ja nie chce byc masowym odbiorca. Gdzie to szumnie zapowiadane na 2005 "ambitne" wydanie Kawaiia - czyzby to juz to? Jesli tak sie sprawy z umowami "po slowie" z fanami maja - to to jest zalosne...
[17] Re: Kawaii nr 2/2005
Mosquit [193.28.203.*], 03.02.2005, 17:59:37, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
A Froger-chan nie powinna sie tak rzucac. Do cholery, Ci ktorzy maja glos i sie wypowiadaja (bo juz umieja pisac np.) w znacznej odsetce bojkotuja Bakaja.

Serio ? Tzn kto... ci do ktorych to pismo NIE jest skierowane ?

No nie trafia do nas, bo jest skierowane do masowego odbiorcy

Idz sie dowiedz co oznacza termin "masowy odbiorca" a potem wroc i zweryfikuj co napisalas.

Gdzie to szumnie zapowiadane na 2005 "ambitne" wydanie Kawaiia - czyzby to juz to? Jesli tak sie sprawy z umowami "po slowie" z fanami maja - to to jest zalosne...

Chcialbym zaowazyc ze w newsie dotyczacym tegoz pisma bylo stwierdzenie "W roku 2005". Dla przypomnienia.. rok 2005 ma 365 dni... Secundo... jakbys przeczytala [pamietala?] jeszcze raz newsa o tym pismie zaowazyla bys ze jest tam napisane ze "To NIE jest kolejny numer Kawaii tylko odrebna gazetka spod tegoz samego wydawcy/redakcji.' Proste.
A z tymi 'umowami 'po slowie' z fanami' to zes wyjechala jak z motyka na slonce... jakie umowy ? kto ? z kim ? gdzie ? ke ?
[18] Re: Kawaii nr 2/2005
froger3 [*.proterians.net.pl], 03.02.2005, 18:00:12, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
froger3Lol..Ja sie rzucam? E-e, ja tylko tłumacze(slabo mi to niestety wychodzi bo na główie masa innych rzeczy i sesje odsypiam;).

"Do cholery, Ci ktorzy maja glos i sie wypowiadaja (bo juz umieja pisac np.) w znacznej odsetce bojkotuja Bakaja."

A Ci co KAwaii czytaja pisać nie umieja?:>
Pozatym jeśli ten znaczny odsetek jest równie duży jak ten co kupował MZ to ho ho ho :P

Ja na ambitne wydanie Kawaiia też czekam, ale nie z utesknieneim tlyko z ciekawościa...
Nasuwa mi się też kolejna refleksja: szkoda że fani nie stworzyą jakiś fajnych fanzinów skoro tak uśilnie twierdzą ze brakuje czegoś ambitnego(wyjątek MA88;)... Móże sami powinni wypełnic tę nisze ambitnymi zinami? Kto wie... (głupie rozwazania mode off;)

wyszło na to że Gre ładnie łopatologicznie wyjaśnł to na co poświeciłam pare ładnych linijek, kurde..ja to jednak umiem lać wode^^:
[19] Re: Kawaii nr 2/2005
Washuu-chan [217.153.241.*], 03.02.2005, 18:26:14, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Washuu-chano tak, fanzin piękna rzecz (a dojinshi jeszcze piękniejsze XD). w sumie szkoda że jest ich tak mało >.>;
no ale problem zawsze się znajdzie, brak ludzi, brak możliwości wydrukowania tegowyż, brak rozprowadzaia (i najbardziej powszechny choć nigdy nie wymieniny - brak chęci ruszenia dupy i zrobienia czegoś ;P )
[23] Re: Kawaii nr 2/2005
froger3 [*.proterians.net.pl], 03.02.2005, 20:52:17, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
froger3ja uważam że fanzin nalezy dobrze rozpromować a wtedy jakoś tam się rozejdzie(patrz MA88, którego numerów archiwalnych już ni ma, a na konach sprzedajeś się nawet nawet). A że ludziom sie nie cche...nie jedna inicjatywa fanowska przez to padla( jedne z przykłądów : martwe obecnie 3city;).. Ale taki los..
[26] Re: Kawaii nr 2/2005
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 23:59:44, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
JoeWyczuwam tu *pewien* sarkazm, czy mi sie zdaje, Joe-san?

Sarkazm? Owszem, trochę. Ale bynajmniej nie wrogi. Najlepszy dowód, że we wzmiankowanym numerze mam swoje trzy grosze.
[21] Re: Kawaii nr 2/2005
diablic [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 20:14:42, oceny: +0 -0
diablickawaii = 畜生め ----) 穴だらけにする ^_^'
[22] Re: Kawaii nr 2/2005
Yuriko Salvani [*.osk.pl], 03.02.2005, 20:20:22, oceny: +0 -0
Yuriko SalvaniJakże zalosna jest egzystencja Kawaii,ktos z was to w ogole kupuje?
[25] Re: Kawaii nr 2/2005
diablic [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2005, 23:48:42, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
diablictaa na rozpalke w piecu
[34] Re: Kawaii nr 2/2005
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.02.2005, 15:46:41, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
TiberNikt. Wydawcy to autosadyści, a Michio jest masochistą.
[36] Re: Kawaii nr 2/2005
Ayla [*.bezledy.sdi.tpnet.pl], 07.02.2005, 16:18:32, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
Aylamoja 10-letnia siostra, owszem :-) i nie mam jej tego za złe
[38] Re: Kawaii nr 2/2005
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 08.02.2005, 17:50:27, oceny: +0 -0
GrisznakSprawa o tyle paranoiczna, że równie dobrze moglibyśmy tu debatować na temat Bravo Girl czy Pani Domu, których nikt z nas nie czyta. Chyba, że mamy tu do czynienia z czymś bardziej skomplikowanym, mianowicie większość ww czyta Kawaii lecz się do tego zwyczajnie nie przyznaje a żeby być "cool" w środowisku programowo psioczą na to pisemko.
[39] Re: Kawaii nr 2/2005
froger3 [*.proterians.net.pl], 10.02.2005, 14:35:12, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
froger3ja czytam pania domu u babci XD
[41] Re: Kawaii nr 2/2005
Lp_dream [*.internetdsl.tpnet.pl], 23.02.2005, 17:33:06, oceny: +0 -0
Kawaii zmieniło właściciela, obniżyło próg wiekowy = powinno zmienić nazwę. To już nie to samo Kawaii co przedtem. Żal mi się robi, gdy widzę obecne pisemko. Jedi powstanie... tak jeszcze da popalić.
[42] Re: Kawaii nr 2/2005
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.02.2005, 10:49:12, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
TiberKawaii zmieniło właściciela, obniżyło próg wiekowy = powinno zmienić nazwę.
Zaraz obniżyło - zachowało realnie istniejący próg i starało się tego nie maskować layotem...

Jedi powstanie... tak jeszcze da popalić.
Czekam z niecierpliwością. Im więcej sił twórczych, tym lepiej.
[43] Re: Kawaii nr 2/2005
haq [*.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl], 03.03.2005, 16:56:22, oceny: +0 -0
haqpytanie do wydawców kawai- Ile wzieliście "w łapę" od Polsatu?
[44] Re: Kawaii nr 2/2005
Diddy [*.nowojowa.sdi.tpnet.pl], 05.03.2005, 15:20:17, oceny: +0 -0
hej ludziska ten numer jest naprawde ekstra jeszcze w zyciu czegoś takiego nie widziałam
Powered by WashuOS